Acties:
  • 0 Henk 'm!
dream car champioship nu voor 2e keer aan het doen met b-spec, krijgt ong 15000 exp per race, 105000 credits per race en een eindbonus van 500000, dus das een miljoen voor iets meer dan een uurtje b-speccen :D zit lekker forums te spammen ondertussen :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:37:
dream car champioship nu voor 2e keer aan het doen met b-spec, krijgt ong 15000 exp per race, 105000 credits per race en een eindbonus van 500000, dus das een miljoen voor iets meer dan een uurtje b-speccen :D zit lekker forums te spammen ondertussen :D
Kolere, die bonus hebben ze _echt_ enorm omhoog gegooid. Zal A-spec ook zo'n boost hebben gekregen?

Ach ja, ga ik die race wel gebruiken om mijn nieuwe Bob's te lvlen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2010 14:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:38:
[...]

Kolere, die bonus hebben ze _echt_ enorm omhoog gegooid. Zal A-spec ook zo'n boost hebben gekregen?

Ach ja, ga ik die race wel gebruiken om mijn nieuwe Bob's te lvlen.
alles behalve endurance races zijn nu gelijk in a en b-spec als het goed is.
want american champioship is ook gewoon 117.000 credits. weliswaar 20 laps maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:42
Ik moet echt maar eens aan me B-spec beginnen..
Magere level 6 nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:32
oeh, dan ga ik die ook nog maar een keer B-Speccen dan :D
Damn das eeen berg knaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Jep, B-Spec verdient nu echt heel goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Lampuhkap schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:46:
oeh, dan ga ik die ook nog maar een keer B-Speccen dan :D
Damn das eeen berg knaken :D
Het gaat pas goed verdienen als je het van afstand bedienen kan. Mensen zoals ik werken vaak, je kan vlak voordat je weggaat wel een race aanzetten, maar als je tijdens je pauze ff snel weer een nieuwe kan aanzetten wordt het pas écht interessant. Plus dat ik er ook helemaal niet naar wil kijken, want daarvoor het is het echt veel te fucking saai :P

Dat gezegd hebbende, ik snap nog steeds de lol van B-spec niet en had liever daarvoor in de plaats meer races in A spec en specials gezien. Maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
dude, je hebt er gister net een lading nieuwe races (ook een special) bij gekregen

[ Voor 12% gewijzigd door wie niet op 21-12-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Zo, Net een ticket 1000 gekregen voor meer dan 100 x naar een circuit of meer als 2000 km gereden!
En wat is mijn prijs: eeb fuking dihatsu move...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Uhm is het jullie wel eens opgevallen dat de Furai aan de linker- en rechterkant een verschillende kleur binnenin het wiel heeft? Rechts is het blauw en links rood. Vroeg me eerst af waarom de kleur veranderde, maar kwam er nu achter dat het aan links of rechts ligt :P

[ Voor 3% gewijzigd door FerdiV op 21-12-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TYFUS KLOTE HOERENSPEL |:( :( :( :( :( |:( |:( |:(

B-spec coureur rijdt op de speedway 14 van de 20 rondjes aan de leiding, geeft hij verdomme in de ALLERLAATSTE RONDE zijn zekere 1e plek weg door redelijk hard de muur te rammen, en eindigt als 10e :( :( :(

Wat een teringspel is het ook, echt fucking belachelijk dit.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Angeloonie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:27:

B-spec coureur rijdt op de speedway 14 van de 20 rondjes aan de leiding, geeft hij verdomme in de ALLERLAATSTE RONDE zijn zekere 1e plek weg door redelijk hard de muur te rammen, en eindigt als 10e :( :( :(

:9~ lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32

Toevallig start ik net 4 min geleden een B-Spec race en ik vind het zo SAAAAAAAI
Nou ik snap ik niet waarom je een computer voor jou zou laten rijden... meest nutteloze toevoeging in een race game OOIT. Ik speel alleen nog de A-Spec en wagens die je met B-Spec kan winnen die koop ik wel als ik ze nodig heb of wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
genuaaaaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

In A-spec turbo race (expert geloof ik) op de high speed ring heb je in iets meer dan 3 minuten nu zo'n 50k erbij, schiet ook lekker op :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Rij dan zelf gewoon 20 rondjes helemaal foutloos? Zie het probleem niet hoor. Iedereen maakt fouten.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wie niet schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:03:
dude, je hebt er gister net een lading nieuwe races (ook een special) bij gekregen
Klopt en das ook zeker chapeau hoor, mij hoor je niet klagen :D

Ik vind zelf alleen dus b-spec saai en had die tijd net zo lief in iets anders geinvesteerd gezien :)

Dat gezegd hebbende, ik heb nog heel wat in de game te gaan, ben pas lvl 17 A-spec bijvoorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

oXygeN schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:42:
In A-spec turbo race (expert geloof ik) op de high speed ring heb je in iets meer dan 3 minuten nu zo'n 50k erbij, schiet ook lekker op :)
Hmm was eerst 36k, ben level 19 en kan wel wat credits gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan rustig een half uurtje gaan kijken naar B-spec, de acties, de snelheid waarmee hij foutloos nurburg over vliegt met een Minolta (dat lukt mij nog niet eens met een Lexus Concept in DTM), of hoe hij al driftend met paar stukjes rubber nog de pits weet te bereiken. Vooralsnog is B. Scott beter in Nascar rijden dan ik, hij rijd alles goud.. ik kom niet voorbij plek 11 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV

Je had dan moeten zeggen dat hij wat rustiger aan moet doen. Simpel. Lees het boekje dat erbij staat |:(

Nee, maar je hebt gelijk hoor :P Wordt er af en toe ook gek van. Ook zo stom dat je gewoon evenveel tijd in A-Spec stopt als in B-Spec. B-Spec had korter gemogen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien staat je coaching wel met een pijltje naar beneden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo ben nu level 28 b-spec nu effe indy 500 laten racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk ik wou dat ik mijn ps3 remote kon checken.
Dat moet ooit nog echt wel komen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:01:
Die race zie ik echt nog zo graag een keertje met nascar auto's, waar je echt tactiek moet gebruiken om overal rond te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

yeaaaaaaah! GT Championship leverde me de Veyron op! :D *happy*

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
Volgens mij krijg je nu ook veel meer xp per event in B-spec, maar echt 100% zeker weet k dat niet (ben nu bezig met de 5e 1000km van suzuka ofzo, en het lijkt nu harder te gaan dan eerst). Mocht ook wel want B-spec bob is nu al zo'n 30 uur bezig voordat ie dadelijk een nieuw event kan gaan proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:03:
[...]

Die race zie ik echt nog zo graag een keertje met nascar auto's, waar je echt tactiek moet gebruiken om overal rond te komen.
ja online kun je dat zelf toch rogelen :D keertje een 100lap nascar race met medetweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:10:
[...]
ja online kun je dat zelf toch rogelen :D keertje een 100lap nascar race met medetweakers :D
Wij zouden het in ieder geval een keer kunnen proberen. Eerst eens 20 of 30 ronden en als het goed bevalt misschien wel 100.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

KAdrifter schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:09:
Volgens mij krijg je nu ook veel meer xp per event in B-spec, maar echt 100% zeker weet k dat niet (ben nu bezig met de 5e 1000km van suzuka ofzo, en het lijkt nu harder te gaan dan eerst). Mocht ook wel want B-spec bob is nu al zo'n 30 uur bezig voordat ie dadelijk een nieuw event kan gaan proberen...
Na die 1.05 update kreeg je toch sowieso 2 weken dubbele XP ofzo?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Jackal131 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:15:
[...]

Wij zouden het in ieder geval een keer kunnen proberen. Eerst eens 20 of 30 ronden en als het goed bevalt misschien wel 100.
Met je bob's kun je ook online tegen elkaar racen, dan is 100 ronden een eitje:D

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullus schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:29:
[...]

Met je bob's kun je ook online tegen elkaar racen, dan is 100 ronden een eitje:D
Doen we een slaap race ofterwijl Russian Roulette.

Race aanzetten en dan gaan slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
ik heb mn g27stuurtje binnen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:01:
Ben je daar al :| damn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Unbreukable schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:32:
[...]

Toevallig start ik net 4 min geleden een B-Spec race en ik vind het zo SAAAAAAAI
Nou ik snap ik niet waarom je een computer voor jou zou laten rijden... meest nutteloze toevoeging in een race game OOIT. Ik speel alleen nog de A-Spec en wagens die je met B-Spec kan winnen die koop ik wel als ik ze nodig heb of wil hebben.
Camber voor op 2.0 en achter 3.0, Bob gaat dan smooth.

Afgelopen 3 dagen niets anders gedaan als B-Spec, gaat nu wel lekker. Ik wil gewoon lvl 21 worden, voor de Toyota 7 en dan lekker verder met A-Spec pwnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullus schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:29:
Zou wel grappig zijn, welke bob werkt het beste? Soort van Cavia fight :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:40:
[...]

Cavia really?? :|

Gewoon een keiharde Pitbull Fight!!!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:40:
[...]

Jij hebt makkelijk praten. Jouw Bob's zijn al behoorlijk hoog in lvl 8)

Maar een keertje in de lounge op een oval met eigen NASCAR scheuren lijkt me prima te doen (als je tenminste een oval als track kunt selecteren).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:44:
Jij hebt makkelijk praten. Jouw Bob's zijn al behoorlijk hoog in lvl 8)
Maar je kent nog het indie principe? Zet een lvl0 in die wagen en ze reden zonder problemen voorop ;)

Dus zoveel beter zouden mijn bob's niet zijn (35, 34, en 2x 32, en nog 2 newbs van 16)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:41:
Cavia really?? :|

Gewoon een keiharde Pitbull Fight!!!!! :9
Die vroegere doolhoven, moest zo'n beest asap naar een bepaalde plek gaan, denk dat je ook zo naar een stel B-spec racers gaat zitten kijken. Volop schelden dat hij niet gaat inhalen, of spint, of juist langzamer gaat rijden.. lijkt me echt grappig om te zien :P

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Laatst online: 00:05

ErikKo

Rippie

scorpie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:08:
yeaaaaaaah! GT Championship leverde me de Veyron op! :D *happy*
Dan ga je pas echt genieten van de prijs van de GT Championship op B-Spec. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:54:
[...]

Maar je kent nog het indie principe? Zet een lvl0 in die wagen en ze reden zonder problemen voorop ;)

Dus zoveel beter zouden mijn bob's niet zijn (35, 34, en 2x 32, en nog 2 newbs van 16)

[...]

Die vroegere doolhoven, moest zo'n beest asap naar een bepaalde plek gaan, denk dat je ook zo naar een stel B-spec racers gaat zitten kijken. Volop schelden dat hij niet gaat inhalen, of spint, of juist langzamer gaat rijden.. lijkt me echt grappig om te zien :P
Ajo Die doolhoven inderdaad. :9 wel humor ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Vind trouwens wel fijner om te B-spec'en nou ik met A-spec zo ver ben.
Ff 5 laps op SSW=110K, je koopt een dikke bak voor je race en je wint m met gemak :+
Geld is minder een probleem nu.

@hieronder: Inderdaad he! als je eenmaal gewend ben, dan rijd je PR na PR kapot!

[ Voor 18% gewijzigd door maikel_rox op 21-12-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow net de Formula Gran Turismo Car gekocht. Maar :D :D :D
Ding trekt als een gek en gaat bizar lekker door de bochten heen! Het was in het begin even wennen, maar als je de wagen eenmaal kent dan wil je voorlopig even niks anders mee! Championship gaat alleen wel erg veel tijd kosten met 120 laps in totaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
nog 48 min en dan zijn Neil Armstrong, Homer Simpson, James Dean en Frans Bauer klaar met 4 uur tsukuba

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:04:
nog 48 min en dan zijn Neil Armstrong, Homer Simpson, James Dean en Frans Bauer klaar met 4 uur tsukuba
hahah die namen :P
heb die vorige week gedaan, ben gewoon weggegaan, en kwam terug en race klaar :D
ook die laguna seca gedaan vandaag :D nu dan indy 500 en das ook erg makkelijk, gewoon vaak op pushen klikken en hij rijdt al(met een formula gt dan he :P) 8 laps voor halverwege de race :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Lampuhkap schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:04:
Die heb ik gisteren/vandaag met de a-spec gedaan... killing saai 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel maar ik kan nog geen 2 ronden rijden zonder een freeze te hebben...
Ik heb men installdata en men update al verwijdert en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd en heb nog altijd dezelfde problemen.

Heeft er iemand oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mogelijk temperatuur probleem? Kan je PS3 wel 'vrij ademen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:29:
Leuk spel maar ik kan nog geen 2 ronden rijden zonder een freeze te hebben...
Ik heb men installdata en men update al verwijdert en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd en heb nog altijd dezelfde problemen.

Heeft er iemand oplossing ?
heb je al een system restore of reset gedaan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Heren,

Ik heb allen op B-spec voltooid, behalve de Nascar reeks. Heeft iemand hiervoor een goede setup? mijn Bob schijnt maar niet overweg te kunnen met zoveel power op de achterwielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van ps3trophies:
B-Spec Nascar Car Configurations (Aero Dynamics and LSD changes)
Indy: Aero: 33/53, LSD: 40/60/20
Grand Valley: Same as Indy
High Speed: Same as Indy
Laguna Seca: 45/65 LSD: 60/60/60
Daytona: Brakes 0/0, default aero and LSD, transmission up a few.
Tips for Daytone: When you've gotten your driver in the lead, ask him to increase pace before the second turn and before the slight turn into the finish line. You'll be able to get away from the pack ever so slightly each lap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:02:
Van ps3trophies:
B-Spec Nascar Car Configurations (Aero Dynamics and LSD changes)
Indy: Aero: 33/53, LSD: 40/60/20
Grand Valley: Same as Indy
High Speed: Same as Indy
Laguna Seca: 45/65 LSD: 60/60/60
Daytona: Brakes 0/0, default aero and LSD, transmission up a few.
Tips for Daytone: When you've gotten your driver in the lead, ask him to increase pace before the second turn and before the slight turn into the finish line. You'll be able to get away from the pack ever so slightly each lap.
Thanks, ga het nu proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:36:
[...]

heb je al een system restore of reset gedaan ??
Hoe doe je dat ?

Btw nu gaat het plots wel lol ?
Ik heb nu al 2 races gedaan en nog geen freeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:13:
[...]

Hoe doe je dat ?

Btw nu gaat het plots wel lol ?
Ik heb nu al 2 races gedaan en nog geen freeze.
staat ie naast de verwarming ?? is ook nooit zon goed idee namelijk :P
check even een andere game als het aanblijft. en system restore staat ergens bij systeem settings als goe is, moet je even kijken bij settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WTF :D :D :D

M'n B-spec is mezig met de eerste endurance race (gaan ze overigens pas pitten als hun banden/brandstof bijna op zijn? Hun conditie was helemaal leeg en ze blijven maar rijden..), wil hij een slome auto inhalen, die in de weg rijdt, gaat hij claxoneren 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, mijn 4 B-Speccies hebben de 4uur Endurance gereden met uiteindelijk 13 ronden voorsprong op de nr2.
Ik heb de controller niet aangeraakt. *Pitstrategioe stond op 10%*
Beetje jammer van de magere credits en xp punten... (al gaan ze in lvl wel lekker omhoog).
Nu is ie het dreamcar kampioenschap nog maar eens aan het doen met de Formula. K. Koenig is echt retesnel, lapt zowat iedereen.
Ik wil potverdikkie die Laguna Seca kunnen doen maar mis nog 80.000xp punten in B-spec.

Vraag: Waarom noemt iedereen hier zijn B-spec coureurs BOB???
Zelfs ik rij nog beter als ik dronken ben.
Hoort een BOB niet netjes te rijden en te zorgen dat de auto en inzittenden heel thuis komen?
:P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

B-spec coureur rijdt op de speedway 14 van de 20 rondjes aan de leiding, geeft hij verdomme in de ALLERLAATSTE RONDE zijn zekere 1e plek weg door redelijk hard de muur te rammen, en eindigt als 10e :(
Het kan natuurlijk ook andersom, in de allerlaatste bocht van de 10 rondjes besluit mijn B-spekkie dat het lang genoeg heeft geduurd en zet z'n auto resoluut aan de binnenkant en wint met 1/10 voorsprong. :)
Geen moment dat hij echt een aanval kon plaatsen en dan doet hij het gewoon in de laatste bocht. 8)

Ik heb inmiddels een voorkeur voor coureurs wiens voornaam begint met dezelfde letter als de achternaam.
De eerste 2 waren toeval, M. Messina, V. Villa en de 3e heb ik er op uitgezocht, W. Woods.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
**waar is die lijst gebleven met hoeveel xp punten / cash je voor elke race kreeg
en hoe lang dat duurde? Kan 'm niet meer vinden...**
Misschien een goede voor in de openingspost.

Dat ie nu niet meer klopt met de nieuwe punten begrijp ik, maar het geeft wel een goede indicatie.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist een ronde nordschleife gereden met mn audi quattro uit 1982.
weegt 1176 kilo en heeft 273 pk. is dus ietsje getuned luchtfilterjte uitlaat en turbotje 1.
en stage 1 weight reduction, verder echt compleet stock dus comfortbandje zacht stock suspension alles stock behalve eerder genoemd. en rij gewoon een 8:35 min :D dingetje heeft ontzettend veel potentie.
en btw die ronde was met de hud geheel uit. dus rempunt hulp, gewoon alles uit zelfs geen snelheids meter enz :D echt zo ontzettend tof :P
aanrader 1ste klas !!! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 21-12-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel pk heeft jullie Formula GT wanneer de olie net ververst is? De mijne begon op ruim 920pk meen ik. Toen had ie +/- 8000 km op de teller geloof ik. Geen motorrevisie gedaan. Dus ben benieuwd naar degenen die dat wel gedaan hebben hoeveel pk jullie hebben. Dan weet ik wat ik ermee win...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijne heeft 949 pk na verversen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:08:
Hoeveel pk heeft jullie Formula GT wanneer de olie net ververst is? De mijne begon op ruim 920pk meen ik. Toen had ie +/- 8000 km op de teller geloof ik. Geen motorrevisie gedaan. Dus ben benieuwd naar degenen die dat wel gedaan hebben hoeveel pk jullie hebben. Dan weet ik wat ik ermee win...
Na een motorrevisie en een vers bakje olie heeft hij 949 pk. Ben nu met de GT de cup aan het doen, na 4 races heeft hij er nog +/- 900 pk over dus we zullen wel zien aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Wat ik wel een beetje mis is het kwalificeren voor een race. In voorgaande delen kon dat nog, en dat gaf je ook de mogelijkheid om nog iets aan je wagen aan te passen.

Nu als je een serie races doet, bijv NASCAR, dan is het maar een beetje gokken, of via internet settings opzoeken voor elke race...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Zat nu 4 tienden achter de nummer 1 in de FIAT 500 Challenge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
wat een schijtbeloningen @ endurance zeg :') weinig geld, bakken met XP en dan ook nog crappy cars die je wint.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:15:
wat een schijtbeloningen @ endurance zeg :') weinig geld, bakken met XP en dan ook nog crappy cars die je wint.... :(
vanaf de indy 500 worden het mooie prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha ok. Zit nu na het verversen op 909, dus er valt straks wel wat te halen dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja dat zeg je mooi :P Maar eer dat je daar bent moet je nog behoorlijk wat XP grinden, want dat gaat een partij traaaaaaaaaaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lampuhkap schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:15:
Idd, net de 1e endurance klaar, en een whopping €54.500 voor meer dan 2 uur racen :') Wat een grap zeg.

Kutontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Dr is al eerder over gesproken - maar hoeveel pk heeft jullie bugatti, fully tuned?

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Gasten, ik heb het "geheim" van de Fiat 500 Season event ondekt.

ZET JE VOLLEDIG AANPASSENBARE VERSNELLINGSBAK OP EEN TOPSNELHEID VAN 200+

Dit druist geheel in tegen hoe ik deze auto normaal zou afstellen voor Tsukuba... maar het werkt. Het rare is ook dat ik met deze afstelling geen hogere topsnelheid (dan de setting die ik de hele dag gebruikte, topsnelheid op 140) heb en ook mijn snelheid in de bocht is lager maar overall ben ik toch sneller.

Op de rechte stukken ga je tot 3, de laatste bocht in 4 en alle andere bochten in 2.

Ronde 1: 01:21,147
Ronde 2: 01:20,155
Ronde 3: 01:19,705
Ronde 4: 01:20,953 (vloog bijna er bijna af in de 1 na laatste bocht)
Ronde 5: 01:20,431

Ik haalde die Audi in de één na laatste bocht in maar hij passeerde me weer op het rechte stuk naar de laatste bocht. In de laatste bocht pakte ik hem buiten om weer terug.

[ Voor 23% gewijzigd door Unbreukable op 21-12-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:46:
Vraag: Waarom noemt iedereen hier zijn B-spec coureurs BOB???
ik ben begonnen met B-spec mannetje bob te noemen in GT4, omdat b-spec bob gewoon wel lekker klonk :P met gt5 ben ik daar mee doorgegaan, ik weet niet sinds wanneer ze bob genoemd worden hier op tweakers :)
Unbreukable schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:01:

ik heb em juist gehaald met de bak op max 140, dan loop je net niet tegen de rev limiter aan. verder wel harde sportvering eronder, dubbele koppelplaat en racevliegwiel en spoilertje erbij

[ Voor 36% gewijzigd door rlKoekie op 21-12-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopperman schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:59:
Dr is al eerder over gesproken - maar hoeveel pk heeft jullie bugatti, fully tuned?
1249 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

Unbreukable schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:01:

Dit druist geheel in tegen hoe ik deze auto normaal zou afstellen voor Tsukuba... maar het werkt. Het rare is ook dat ik met deze afstelling geen hogere topsnelheid (dan de setting die ik de hele dag gebruikte, topsnelheid op 140) heb en ook mijn snelheid in de bocht is lager maar overall ben ik toch sneller.

Op de rechte stukken ga je tot 3, de laatste bocht in 4 en alle andere bochten in 2.
Zal het morgen eens proberen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

@Race-organisator van morgenavond: IK DOE WEER MEE ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
mijn B-spec bob is klaar met de 1000km van suzuka, en helaas, B-spec xp is nog steeds exact hetzelfde, een lousy 350000xp, gezien lvl 30 en 31 samen 146000xp zijn, moet je je ps3 dus 5 keer 5 uur aan zetten (met de fgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
Wie weet welke gt-r je het beste voor de seasonable kan aanschaffen?

En welke afstelling is hierbij nodig + welke onderdelen moet je aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

nAffie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:12:
Wat ik wel een beetje mis is het kwalificeren voor een race. In voorgaande delen kon dat nog, en dat gaf je ook de mogelijkheid om nog iets aan je wagen aan te passen.

Nu als je een serie races doet, bijv NASCAR, dan is het maar een beetje gokken, of via internet settings opzoeken voor elke race...
Je hoeft écht niet te gokken, of internet te raadplegen. Je stelt je auto af, ga naar PRACTICE zet 'm op de baan die voor de race vereist is... en do your thing. Ik hoef meestal maar een paar laps te doen en 2 of 3 keer wat settings aan te passen dan is de wagen zeer competitief

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
BertP schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:33:
Wie weet welke gt-r je het beste voor de seasonable kan aanschaffen?

En welke afstelling is hierbij nodig + welke onderdelen moet je aanschaffen?
GT-R SpecV 2009, beetje weight reduction en knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Unbreukable schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:47:
[...]

GT-R SpecV 2009, beetje weight reduction en knallen!
Jeuw thanx!

Net aangeschaft, nu weight reduction doen en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

BertP schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:50:
[...]

Jeuw thanx!

Net aangeschaft, nu weight reduction doen en gaan!
Niet upgraden en de olie verversen :')

* Angeloonie zit met een V-spec voor de schroothoop na een oil change..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Nee niet gedaan, alleen semi-race filter, hij heeft nu 492 pk (max is 493). Met welke auto en onderdelen hebben jullie de mazda rx-7 en die ander gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Net de Fiat 500 event gehaald met 0,9 sec voorsprong!

Sportfiltertje erop (precies 66pk), plastic ramen (precies 1000kg), vliegwiel etc, 5speed gearbox, sportvering en wat spoilers en bodywork.

Laatste rechte stuk slipstreamen achter de audi, in de laatste bocht bruut erachterop knallen, zorgen dat je net iets meer snelheid hebt, en hem het laatste stukkie afblokken! _/-\o_

Ben pas Aspec lvl 12, en Bspec lvl 1 8) Maar heb wel 210k op de rekening staan! :D

Ga nu volgende keer voor de tweede seasonal challenge :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Die fiat is makkelijk te halen ik had 3,6 sec voorsprong, heb m ingehaald in die hairpin in de voorlaatste bocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Is er misschien een overzichtje welke set-up + aanpassingen je het beste kunt doen voor die seasonal events.?

Tot nu toe heb ik dit gevonden

Fiat 500 1.2 8v Lounge SS '08:
- Window weight reduction,
- sports air filter,
- fully customizable kit,
- fully customizable transmission, top speed 140,
- ride height -25/-25

Honda CR-Z α '10:
- Fully customizable transmission, top speed 190,
- fully customizable kit,
- ride height -25/-25,
- carbon bonnet,
- window weight reduction,
- rigidity improvement,
- sports intake manifold,
- twin plate clutch,
- semi racing flywheel

[ Voor 70% gewijzigd door Pyrone89 op 21-12-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik snap maar niet dat mensen die nieuwe Challenger race op het indy circuit gemakkelijk noemen, bleef net steken op positie 7...

Kheb alle bekende mods zoals race suspention, en gearbox gekocht incl alle drivetrain mods, behalve die van 15K. toen auto volledig verlaagd, spring rate iets omhoog, en chamber voor op 3 en achter op 1,7...ik verlies het echt in de bochten... kheb nog veel last van overstuur.

ok ik beng een goeie racer en ik speel met controller maar plek 7 terwijl adneren het "gemakkelijk" noemen... :P
iemand nog tips?

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 21-12-2010 21:08 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Chaoss schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:08:
ik snap maar niet dat mensen die nieuwe Challenger race op het indy circuit gemakkelijk noemen, bleef net steken op positie 7...

Kheb alle bekende mods zoals race suspention, en gearbox gekocht incl alle drivetrain mods, behalve die van 15K. toen auto volledig verlaagd, spring rate iets omhoog, en chamber voor op 3 en achter op 1,7...ik verlies het echt in de bochten... kheb nog veel last van overstuur.

ok ik beng een goeie racer en ik speel met controller maar plek 7 terwijl adneren het "gemakkelijk" noemen... :P
iemand nog tips?
Ik heb die ook weer heel makkelijk gehaald, net als de 5e event (met de GT-R). Voor die challenger moet je echt je gearbox aanpassen (voor meer topsnelheid) en niet te vroeg op het gas in de bochten. Ik heb het lastig op die events met die mazda en die honda, heb daar nog 2e plaatsen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Ik dacht ook zoiets, maar bij mij blijft hij stijgen lijkt het.
momenteel 1274 pk...

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Bah 0,15 sec achter met de skyline :( nog maar een keer dan...

Jay! Gehaald :)

[ Voor 13% gewijzigd door BertP op 21-12-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ik had die nieuwe races binnen 2 uur allemaal op goud :P
die met die challenger had ik de versnellingsbak idd hoger gezet maar nog net te laag en bleef in begrenzer lopen :P maar tog haalde ik hem met voorsprong van 7 sec. die met gtr was even tricky, probeerde hem steeds met mn r32 en haalde 2e plek maar bleef dan hangen. daarna spec v gedaan en meteen gehaald.
die fiat heb ik 3 x geprobeerd met standaard fiat en werd steeds 2e. daarna getuned en meteen 1e :D
die honda vond ik hellemaal makkelijk reed in 4 ronde al 1e en had uiteindelijk een 10sec voorsprong.
en die andere met rx7 was ook redelijk goed te doen, in laatste bocht hem ingehaald en in 1x klaar.
niet dat ik nou zon goeie rijder ben maar vond het wel goed te doen. btw net mn indy 500 afgerond. wel erg weinig credits en weinig exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:08:
Die van mij had net nog 811pk over, na 24hr van Lemans, na de pikzwarte olie vervangen te hebben 897 pk.
De 30.000 km erop beginnen te tellen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Die challenger waar win je die?

En welk model rx7 gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat er met me bob gebeurde tijdens de Monaco race (FGT) bij het ingaan van de laatste 10 rondjes, maar hij wringt er manoeuvres uit die ik NOOIT van ze leven zal nadoen :)
Binnen 2 laps en 8 mooie inhaal acties staat hij nu eerste en heeft inmiddels een gap van 7+ seconden opgebouwd. Ik zie deze race inmiddels weer helemaal goed komen _/-\o_
En dan te bedenken dat hij werkelijk 20 ronden lang niemand heeft ingehaald... Geduld is een schone zaak zie je maar weer :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BertP schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:37:
Die challenger waar win je die?

En welk model rx7 gebruiken jullie?
Die RX7 is afaik een vast model, die Challenger kan je gewoon kopen bij Dodge dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Wat zeuren jullie nu over die FIAT race?

Ik koop zojuist die FIAT, win meteen met 1,7 seconden zonder rare fratsen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:40:
[...]

Die RX7 is afaik een vast model, die Challenger kan je gewoon kopen bij Dodge dealer.
Hmm oke, allebei gewoon kopen dus :)

Zo maar ff proberen, ben nu de laatste race in extreme aan t doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Pyrone89 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:44:
Wat zeuren jullie nu over die FIAT race?

Ik koop zojuist die FIAT, win meteen met 1,7 seconden zonder rare fratsen etc.
Knap, ik hal 2e plek meer niet maar heb nog niks aangepast

Ik heb net even practice gedaan met mechanical damage en ja dat werkt best goed. Waarom niet in de volledige game snap ik dan weer niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Iemand een idee welke upgrades je moet doen bij de Spec 09 GTR om ideaal uit te komen?

Set-up zoek ik zelf wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Pyrone89 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:05:
Iemand een idee welke upgrades je moet doen bij de Spec 09 GTR om ideaal uit te komen?

Set-up zoek ik zelf wel uit
Ik heb alleen een lucht filter gedaan zodat je op 492 uitkomt, overigens wel die racing softs (middelste rijtje onderaan 8000 credits, die van 36.000 mogen niet) eronder en een vleugel.. en uiteraard de onderdelen die je geen pk's opleveren, vering, gearbox, clutch, carbon shaft...

[ Voor 7% gewijzigd door BertP op 21-12-2010 22:07 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.