Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
Lampuhkap schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:48:
Kan er iemand een goeie GT-R tune maken (voor de seasonal event) om de boel te verslaan, ik kom tot positie 5 maar verder niet :( Same goes voor de Dodge
TIP VOOR DE DODGE:

rij als in need for speed neem afsnij weggetjes, bijvoorbeel na dat rechte stuk ga je voor de banden het gras op. je wint zo 1 a 2 plekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zit trouwens nu ook aerodynamische invloed in.

In de FGT heb ik nu mijn linkerkant van mijn voorvleugel beschadigd en de auto neigt nu telkens naar links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Klopt het dat je die challenger voor de seizoens race nergens kunt winnen en dus moet kopen..oftewel wachten tot hij in de shop voorbij komt?

net die laatste lvl17 kart wedstrijden geprobeerd... die eerste race was net als de vorgaande 2 vrij gemakkelijk, dus goed gepakt en 119K gewonnen, maar die aller laatste race is echt irritant zeg, lijkt met de controller redelijk onmogelijk helemaal aangezien je ineens op plek 12 moet starten... (

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaWierie schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:13:
klopt het dat als ik min corvette ZR1 een RM geef (350k..) dat je daarmee like the wind kan halen??
Of er er een beter alternatief (heb nog ong 500k over)
Het kan, je trekt op rechte stuk tegen de 380, maar je verliest enorm in de bochten (mijn minolta kan daar ruim 330 doorgaan, mijn ZR1 haalt amper 300). Je kan wel nonstop achter nr1 blijven hangen en direct op het rechte stuk voor de laatste 2 bochten slipstream pakken om hem als 'slinger' te gebruiken.

Dodge ook weer gehaald, laat remmen en costum gearset, dan haal je het wel. Ga je afsnijden is het doodsimpel (wel even goed gokken :P).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 23:24 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Chaoss schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:23:
Klopt het dat je die challenger voor de seizoens race nergens kunt winnen en dus moet kopen..oftewel wachten tot hij in de shop voorbij komt?
Staat 'gewoon' bij Dodge dealer.

[ Voor 34% gewijzigd door Unbreukable op 20-12-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Chaoss schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:23:

net die laatste lvl17 kart wedstrijden geprobeerd... die eerste race was net als de vorgaande 2 vrij gemakkelijk, dus goed gepakt en 119K gewonnen, maar die aller laatste race is echt irritant zeg, lijkt met de controller redelijk onmogelijk helemaal aangezien je ineens op plek 12 moet starten... (
Hij is geloof ik gewoon te koop bij de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:23:
[...]

Het kan, je trekt op rechte stuk tegen de 380, maar je verliest enorm in de bochten (mijn minolta kan daar ruim 330 doorgaan, mijn ZR1 haalt amper 300). Je kan wel nonstop achter nr1 blijven hangen en direct op het rechte stuk voor de laatste 2 bochten slipstream pakken om hem als 'slinger' te gebruiken.

Dodge ook weer gehaald, laat remmen en costum gearset, dan haal je het wel. Ga je afsnijden is het doodsimpel (wel even goed gokken :P).
na dit was bij verreweg de grootste faal ooit.. hahahah ze schoten me echt voorbij gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:55:
[...]

Gewoon in de tuningshop alles wat het vermogen niet doet toenemen erop monteren... instellen hoeft eigenlijk niet (in het geval van de GT-R) misschien nog wat spoilers in GT Auto laten toevoegen. Ik had alleen die diffuser toegevoegd en ik won. 1ste ronde was een 1:29 en daarna 4x een 1:27 en ik haalde aan het eind van ronde 4 de nummer 1 al in. Dus met 5 1:29's haal je het ook.
Ik rij 1:28/1:29's nu. en net op 4,5 sec achterstand voor de 6de keer 2de geworden!! :(

veels te laat nu, dus slaapie doen, morgen weer een poging!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb me nu ook tot grinden 'verlaagd'.
Ik ben geen B-spec'r, maar doe het zelf. Erg saaaaaaaai.
Force Feedback op 0. Nascar op de baan, 1 handje onder aan het stuur vol op het gas en elke kleine 5 minuten later 110k.
Pffffffffffffffffff
Morgen zal de F1 er wel zijn.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
bij die fiat season event is die A2 niet bij te houden in mn 80.000cr 500 staat 6 seconden voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Overigens net weer lekker (sportief) op internet geracet. Erg fijn dat je daar nu ook Cr. & ervaring verdient.
In het donker rijden is gaaf!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Online gassen was fun mannen :D Leuk die roulettecaroussel :P

Hoef inmiddels van de license alleen IC-10 Rome City Course nog op goud :D Maar damn die is pittig... Ik lig naar 3 bochten ofzo al wel 3de en heb dan nog 1,5 ronde om nummer 1 en 2 te pakken, maar die zijn dan echt al mijlenver weg :?

Eens ff een Youtube filmpje checken om te kijken wat ik fout doe... (of beter kan doen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
mr.DJ95 schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:22:
[...]

TIP VOOR DE DODGE:

rij als in need for speed neem afsnij weggetjes, bijvoorbeel na dat rechte stuk ga je voor de banden het gras op. je wint zo 1 a 2 plekken
Tip voor de dodge met wat minder steggelen :9 : semi race ophanging, helemaal laag leggen, ca. 1,5 gr camber voor en achter en vervolgens een racebak erin en die op 260 zetten. Pak je zo 2 a 3 auto's per rechte stuk, ik had de chevelle in turn 6 van ronde 4.
mr.DJ95 schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:34:
bij die fiat season event is die A2 niet bij te houden in mn 80.000cr 500 staat 6 seconden voor me
Ik kwam er net ook niet bij, dit is mijn truuc: ik heb er semi-raceophanging (terugkomend thema... :P) onder gehangen, en toen op de grond gelegd (dus -10 en -10) en vervolgens voor en achter 1.5 gr camber erop. Dat gaf me 6 tienden per rondje (van 1.20.6 naar 1.20.0 gem. rondetijd) en toen pakte ik hem buitenom in de laatste knik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
@ybastiaans zo stel ik bij al mijn ff auto's af , ik kom nu wel iets dichter in de buurt als je je gearbox op 140 zet

edit: koop niet de enzo als je niet met té veel pk op een te gekke auto wil rijden:)

[ Voor 27% gewijzigd door mr.DJ95 op 20-12-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
die roulettecarrousel is wel vet, maar verschil tussen auto's is wel vrij fors, met die bmw 2002 had ik echt totaal geen kans om te winnen, maar hij schoof wel lekker :) (totdat mijn internetverbinding eruit klapte)

[ Voor 12% gewijzigd door Bastard op 20-12-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

KAdrifter schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:57:
die roulettecarrousel is wel vet, maar verschil tussen auto's is wel vrij fors, met die bmw 2002 had ik echt totaal geen kans om te winnen, maar hij schoof wel lekker :) (totdat mijn internetverbinding eruit klapte)
Ben jij NLJoost? Zag er gaaf uit om achter te rijden zo'n driftende BMW ;)
Die caroussel is wel leuk, maar wat snellere auto's mag wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 21-12-2010 00:01 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zijn jullie nog online?

Heb wel zin in een trackday op de Nordschleife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
Shiver23 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 00:00:
[...]

Ben jij NLJoost? Zag er gaaf uit om achter te rijden zo'n driftende BMW ;)
Die caroussel is wel leuk, maar wat snellere auto's mag wel.
jep that's me, thx. Maar had liever gehad dat ik ook mensen achter me had kunnen houden zonder tijdstraf ;). ik ben trouwens weer pitten, maar tot binnenkort, was wel weer leuk om mee te doen:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 04-09 08:49
Pyrone89 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 00:03:
Zijn jullie nog online?

Heb wel zin in een trackday op de Nordschleife
Ik ga vanavond niet meer redden online, heb nog 3 uur te gaan op een endurance race.. 8)7

Denk dat ik nu nog een uurtje rij, en de rest morgenochtend af rij. Wat saai is dit zeg. achja... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar ik een X1 kan scoren? En hoeveel ik er voor lap, of is ie alleen te winnen?
I need speed! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
only for the b spec my friend:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Dr. Quipers schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:47:
Eens ff een Youtube filmpje checken om te kijken wat ik fout doe... (of beter kan doen ;))
De vlag mag uit :D :P Na een uur eindelijk IC-10 op goud gehaald en daarmee m'n laatste gouden beker in handen :9 Nu mag ik ook bij de club van 60 8) Staat er ook zo'n mooi lijstje op m'n ID :D

Goud: 60
Zilver: 0
Brons: 0

Kan ik met een goed gevoel gaan slapen :Z

Helaas morgen geen tijd om te rijden, maar woensdag wel weer... Dan maar eens verder met de specials en seasons :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ik verlies online met een kart op monaco met 0.016 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik liet Bob net even wat grinden. Hij doet dit altijd op de nordschliefe DTM race.
Die race wint hij namelijk altijd, tot nu dan.

Ik kijk even of Bob al klaar is en hij zat 4 minuten in de 2e ronde en op een 11e plaats :/. Zijn auto had redelijk veel schade net als bijna alle andere auto's.

Hij zat vast achter een langzamere calibra maar wist die en de CLK ervoor nadat ik hem pushte in te halen.
Aangezien alle auto's erg dicht op elkaar zaten dacht ik de 1e plek misschien nog te kunnen pakken op het lange rechte stuk. Dit omdat ik de Lexus waarin Bob rijd getuned heb voor dat rechte stuk (Bob heeft namelijk moeite bij het inhalen bij de smalle wegen van de NS).

Het recht stuk komt en Bob haalt kinderlijk eenvoudig een BMW en een 155 in. En dat was het dan want de 6 auto's die nog voor hem waren probeerden allemaal tegelijk elkaar in te halen en niemand van lukte het echt waardoor Bob voor zich een barrière had van 3 auto's breed en 2 auto's diep 8)7

Het was bijna alsof ze het erom deden. Ze haalden elkaar in en zodra ze naast elkaar reden stopte de acceleratie.

maja nog 4 ton en ik heb de GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 07:42
Nog maar een race of 6/7 op superspeedway en dan eindelijk de GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
maikel_rox schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 02:01:
Nog maar een race of 6/7 op superspeedway en dan eindelijk de GT
De mijne net gekocht. gaat denk ik echt wel even duren voor ik hem onder controle ga krijgen. Erg veel grip maar omdat iedereen in dezelfde auto rijd mag je niet veel fouten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zojuist met de Red Bull X1 gereden op de Route 7. 3:17.050 gehaald. Echt bizar snel dat ding. Op de Nordschleife hoef je het niet eens te proberen.

Op Indy reed ik een 0:30.xxx

Ook het Formula GT kampioenschap gewonnen, sommige races zijn lastig, maar over het algemeen is dit een eitje, zeker Suzuka (daar zette ik hun op ruim 2 ronden).

[ Voor 31% gewijzigd door Pyrone89 op 21-12-2010 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 07:42
Heb de mijne ook inmiddels. Gelijk maar even like the wind gehaald :)
Idd, wel aardig wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
maikel_rox schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 03:32:
Heb de mijne ook inmiddels. Gelijk maar even like the wind gehaald :)
Idd, wel aardig wennen!
Ik laat Bob er nu een GT race mee doen en hij is net als nr2 direct achter de nr1 de pit in gegaan en vlak voor hem er weer uit gekomen (hij moest voorrang geven). Hij is nu 7e met nog 8 ronden te gaan.

Het moeilijke aan de GT auto is dat omdat de remmen zo goed zijn je erg laat kunt remmen. Rem je te laat dan zit je in het grind en kun je het vergeten en rem je te vroeg dan word het gat groter.
Dat en de lang door getrokken bochten, die kun je met de GT vol gas rijden maar met een controller is het net iets moeilijker om precies de goede lijn te houden omdat hij gewoon zo absurd veel grip heeft, klein beetje teveel of te weinig bijsturen en je zit naast het circuit op sommige stukken.

Zou leuk zijn als de AI eens een steekje laat vallen maar dat doen ze alleen als de banden bijna op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik wil de 155, zoek er elke dag om maar niks.... ;(
Iemand een idee hoe ik die kan bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
Zo, net wakker en meteen GT5 laten Endurance racen. Eerst nog een keer 300km Grand Valley voor de XP points en daarna de 4hr Roadster Endurance. Meteen mijn dag weer gevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Heb een beetje medelijden met m'n Bob's. Ik laat ze al mn endurances rijden in de Formula GT, zo nu ook de 24h van LeMans.... echter even vergeten dat het bij een 24h wel eens donker wordt, en er niet echt koplampen op een F1 zitten :)
Ze razen dus echt volgas over het circuit zonder ook maar iets te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die de Ferrari F1 al in bezit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 00:30:
Heeft iemand enig idee waar ik een X1 kan scoren? En hoeveel ik er voor lap, of is ie alleen te winnen?
I need speed! >:)
3 manieren:
-lvl 30 unlock je Vettel challenge -> brons/silver/goud geven elk 1 auto
-lvl 30 unlock je lvl40 X1, kost 20miljoen dacht ik.
-lvl 35 B-spec krijg je er eentje.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:18:
Zijn er al mensen die de Ferrari F1 al in bezit hebben?
Ik ben in twijfel om de Formule GT te skippen en toch door te gaan voor de F1.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2010 09:28 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:24:
[...]
Ik ben in twijfel om de Formule GT te skippen en toch door te gaan voor de F1.
Die F1 is enkel voor arcade te gebruiken, zonde van je 20miljoen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Hou er wel rekening mee dat je het F1-event alleen met de GT kan rijden, niet met de Ferrari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:47:
Die F1 is enkel voor arcade te gebruiken, zonde van je 20miljoen
Online kan je die ook gebruiken, maar enkel mensen die de auto daadwerkelijk hebben, puur om de bittere nasmaak van F1 2010 weg te spoelen. Vriend van mij rijd nu bizar goed met controller, zijn ultieme uitdaging is mij te verslaan met rondjes Monaco, Monza en Suzuka :P

Die Formula GT series kunnen nog wel even wachten, heb nog best wat races te gaan (Nascar is irritant) en credits farmen gaat nu best rap (rondjes van 40sec op Like the wind).

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gisteren nog gekeken voor de F1 2007 die is 12,5 miljoen en de F1 2010 10 miljoen maar als die toch bij het GT event niet zijn te gebruiken is der ook weinig aan om er 1 te kopen... (wel leuk om te hebben offcourse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:56:
heb gisteren nog gekeken voor de F1 2007 die is 12,5 miljoen en de F1 2010 10 miljoen maar als die toch bij het GT event niet zijn te gebruiken is der ook weinig aan om er 1 te kopen... (wel leuk om te hebben offcourse)
Het is net als de X1, puur voor het hebben ervan en te kijken of de physics gelijk of beter zijn dan de 'echte' F1 game. De GT5P versie was imho al aardig goed, waar ik ook weken heb voor moeten grinden, 10mil is dan best veel.. maar ik heb het er voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo heb je 100pk meer nodig dan je opponenten?
Mijn B-speccie reed gisteren het Formula GT kampioenschap en won alle races met ruim 1 minuut voorsprong. Behalve Monaco, daar "maar" 16 seconden. Suzuka eitje, omdat de AI blijkbaar geen regenbanden ophad en dus na 1 ronde moest pitten.
*het regende als een gek, na 20 ronden ging de AI over op intermediates, ik niet. Echter, ieder rondje daarna ging het pit-lampje van B-speccie weer aan... terwijl ie op regenbanden toch echt sneller was dan de AI op intermediates. Erg irritant dat mijn bandenkeuze niet geaccepteerd wordt*

Daarna Amerikaans Kampioenschap gedaan met de Ford GT LM Race Car Spec II, eitje voor hem.

En dan mijn prize car voor het voltooien van de extreme reeks, komt ie:
FERRARI 330 P4 RACE CAR '69 > straatwaarde 20.000.000! 8)
Lekker hoor!
:P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
DAMMNN!!

Ik heb m al, :P via een tweaker gekregen, dat dan weer wel :P

[ Voor 46% gewijzigd door Lampuhkap op 21-12-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:06:
Settings for F1 kampioenschap (120 ronden in totaal trouwens :X )

............
Thanx!
Ik ben na 5 ronden gestopt, moet er maar eens goed voor gaan zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Formule GT ook binnen. Vind alleen de kleur(wit met paars) niet geweldig! En had het idee dat i bij online occasions duurder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:17:
DAMMNN!!

Ik heb m al, :P via een tweaker gekregen, dat dan weer wel :P
Ja en nu heb ik een 20 miljoen wagen, en nu?
gebruiken doe ik 'm niet maar verkopen ook niet want ik wil verzamelen haha :9
Had beter een Le Mans wagen gekregen of zo...
Misschien dat ik er een keer de Nordschleife mee over knal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:47:
[...]

Ja en nu heb ik een 20 miljoen wagen, en nu?
gebruiken doe ik 'm niet maar verkopen ook niet want ik wil verzamelen haha :9
Had beter een Le Mans wagen gekregen of zo...
Misschien dat ik er een keer de Nordschleife mee over knal 8)
Je kunt hem ook niet verkopen.

Die auto is waardeloos door de birthday glitch

Er is trouwens iemand op het GTPlanet forum die level 40 heeft bereikt in de B-spec. Daarna krijg je geen XP meer blijkbaar

[ Voor 12% gewijzigd door Pyrone89 op 21-12-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
Pfff ik heb nu al meer uitgeven dan dat er te winnen valt met de season fiat... was al 2e geworden met de standaard uitvoering en nu met alles erop en er aan blijf ik 2e, steeds tussen de 1 en 2 seconden achter de nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, er moet ergens een cap in zitten :P Daarna is het enkel nog de trophy om je racer tot toppunt van z'n carriere te krijgen. Zover ik zie op mijn racers, lijkt het erop dat je dus elke race moet hebben gereden met je racer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
MetZyZteM schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:39:
Ik wil de 155, zoek er elke dag om maar niks.... ;(
Iemand een idee hoe ik die kan bemachtigen?
Die 155 DTM?

Die heb ik al 2 keer langs zien komen in de occasionshop :) Wil hem ook hebben (zoals ik alle Alfa Romeo's uit GT5 wil verzamelen ;)), maar had nog niet genoeg credits en moet credits sparen :P Die 155 DTM is iets van 1,5 mio credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Las ik hier over het Challenger seizoensevenement en hoe relatief eenvoudig die wel niet was voor 750.000 credits. Dacht ik "yes, eindelijk die bak, men allereerste aankoop en tegelijk miskoop, nog eens nuttig gebruiken". Blijkt dat de minimum requirement 1700kg is... De mijne is al getuned naar 1500kg en dat kan ik niet ongedaan maken :@:@
Now what.... Moet ik nu echt een nieuwe kopen en tunen speciaal voor dat ene evenement? Kán ik wel 2 identieke wagens in men garage hebben?

Verder ook men eerste crash gehad sinds ik het spel binnen had op de releasedag. Het seizoensevenementen scherm bleef hangen. Kon wel normaal afsluiten naar XMB en herstarten zonder problemen.
AlphaWierie schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:53:
ik heb sinds ik level 21 ben in mijn HUD links onder rechts van mijn auto/banden symboo; 4 van die vakjes met een pijlje naar rechts die heen en weer gaat.. die 4 vakjes word ook steeds minder... (boven de fuel) weet iemand wat dat is?? volgensmij had ik dat nog niet toen ik lvl 20 was
Gisteren ook gemerkt bij de Honda CRZ voor het seizoensevenement. Die bewegende "pijl" is rood bij gasgeven en blauw bij remmen. Die balkjes lijken op een batterij. Die honda is volgens mij ook een hybride wagen.... Of die batterij enig nut heeft, weet ik niet.... Misschien dat zolang die batterij niet leeg is, je iets meer PK ter beschikking hebt?
Dr. Quipers schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:05:
Wanneer krijg je nou dat 1000 ticket? Las hier ooit iets over als je 1000km of 1000 mijl hebt gereden, maar is dat nu al duidelijk?
100 races. waarom ze het "1000" noemen, I dunno.
AlphaWierie schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:13:
klopt het dat als ik min corvette ZR1 een RM geef (350k..) dat je daarmee like the wind kan halen??
Of er er een beter alternatief (heb nog ong 500k over)
Je hebt een RM + alle tuning opties nodig... Totaal incl prijs vd wagen was dacht ik 5-600k. Maar wat een beest :p

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:04:
En dan mijn prize car voor het voltooien van de extreme reeks, komt ie:
FERRARI 330 P4 RACE CAR '69 > straatwaarde 20.000.000! 8)
Lekker hoor!
:P
kunenn wij iets fixen dat ik 'm van je leen voor historic-cup op expert? ik krijg dat maar neit gehaald. herstel/repareer alles wat gesloopt wordt :+
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:25:
Las ik hier over het Challenger seizoensevenement en hoe relatief eenvoudig die wel niet was voor 750.000 credits. Dacht ik "yes, eindelijk die bak, men allereerste aankoop en tegelijk miskoop, nog eens nuttig gebruiken". Blijkt dat de minimum requirement 1700kg is... De mijne is al getuned naar 1500kg en dat kan ik niet ongedaan maken :@:@
Now what.... Moet ik nu echt een nieuwe kopen en tunen speciaal voor dat ene evenement? Kán ik wel 2 identieke wagens in men garage hebben?
nee kun je niet ongedaan maken, en ja je kunt meerdere identieke autos hebben.
Gisteren ook gemerkt bij de Honda CRZ voor het seizoensevenement. Die bewegende "pijl" is rood bij gasgeven en blauw bij remmen. Die balkjes lijken op een batterij. Die honda is volgens mij ook een hybride wagen.... Of die batterij enig nut heeft, weet ik niet.... Misschien dat zolang die batterij niet leeg is, je iets meer PK ter beschikking hebt?
Neej, batterij leeg = stilstaan :+ net als met reguliere auto moet ook deze de pits in zodra brandstof/stroom te laag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:25:
Nieuwe kopen :+ Ik heb nu 3 challengers in mijn garage staan, een RM versie, een tuned versie en dus nu de season versie (relatief goedkoop).

Ik kijk nu wel 4x naar requirements, voordat ik iets ga aanschaffen :P Heb de laatste 2 al gehaald, vanavond de eerste 3 doen (mazda, fiat 500 en die Honda CRZ ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

B-spec }:|

Laat die eikel van mij zich in de laatste bocht op de Indy Speedway inhalen, om te finishen op +00.074 :(

OMG teh lulz! Op Monza rijdt de AI op droge banden in de regen, en ze crashen bij de 2e chicane allemaal bovenop elkaar _O- Een grote stapel auto's :D

[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 21-12-2010 11:46 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
himlims_ schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:31:

[...]
Neej, batterij leeg = stilstaan :+ net als met reguliere auto moet ook deze de pits in zodra brandstof/stroom te laag wordt.
zodra de accu leeg is heb je wat minder vermogen, maar nog steeds genoeg om die prius in te halen (die is namelijk ook leeg de laatste anderhalve ronde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:32:
[...]
Ik kijk nu wel 4x naar requirements, voordat ik iets ga aanschaffen :P Heb de laatste 2 al gehaald, vanavond de eerste 3 doen (mazda, fiat 500 en die Honda CRZ ofzo?)
Haha dat had ik gisteren met die GT-R race. Ik heb een volledig getunede v09 in mijn garage staan, dus ik moest er eentje kopen. Kijk bij de requirements, zie een gigantische lijst met GT-R types staan. Mooi, genoeg keuze dus. Naar de dealer, koop daar de Black Mask GT-R a 250.000, ga naar het event en mag niet mee doen. Omdat de black mask dus niet tussen de toegestane auto's stond... pffff. Het was wel een gokje want HP en gewicht worden bij dat model niet gemeld.
Nu dus nog maar een GT-R 09 erbij gekocht, wel leuk voor de paintchips denk ik dan maar :D. Kom overigens niet verder dan 2e bij dat Event, erg pittig die seizoensspecials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14

[...]
Dat is onzin, heb zelf die race gedaan met die Honda, Batterij leeg = overgang op benzine, het zijn niet voor niets Hybride auto's, weet niet of jullie dat principe kennen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
[...]

[...]
nee hoor die auto heeft ook nog een verbrandings motor ik heb namelijk al een keer de accu leeg gereden , hij word wel langzamer maar hij laad zo op elke keer als je remt

edit: mijn bob komt niet voor bij de 3e plek bij de gallardo challenge , hij heeft een fully tuned gallardo tot zijn beschikking

[ Voor 13% gewijzigd door mr.DJ95 op 21-12-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Mijn bob aka H(enk) Holland ;) kan er ook nog niet veel van... Hij rijdt a) veel te netjes en b ) veel te langzaam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Dr. Quipers schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:58:
Mijn bob aka H(enk) Holland ;) kan er ook nog niet veel van... Hij rijdt a) veel te netjes en b ) veel te langzaam :(
En ik af en toe maar schelden op die eikels. Godverdomme, rijd toch eens door! Je kan er makkelijk langs (oke, je schaaft de andere, maar je kan er langs!). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik reed gisteren met de FGT op Suzuka in de regen op droogweerbanden de AI op dik 2 ronden, lijkt me niet helemaal kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DinoPK schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:49:
Nu dus nog maar een GT-R 09 erbij gekocht, wel leuk voor de paintchips denk ik dan maar :D. Kom overigens niet verder dan 2e bij dat Event, erg pittig die seizoensspecials.
Heb hem daarna nog paar keer gereden, SS5 heeft echt paar mooie bochten die je met iets beter stuurwerk stuk sneller kan nemen.

Even plaatje met info (default gearbox):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/82gK1wh7z2hTMKDAMJYRQuT0/medium.jpg
1. pas hier ongeveer gaan remmen, probeer vooraf op een rechte lijn te komen met de muur links.
2. ga hier hoog 3 in, laat gas los en laat rustig uitrijden.
3. Even vol 3 gaan, weer gaslos en ga zover mogelijk naar links voor een snelle bocht.
4. vanuit links vol naar rechts en laag 3 de binnenkant pakken.
5. Voor de S bocht zover mogelijk rechts, licht insturen en vol naar rechts, dan kan je midden 4 door rijden.
6. Pas remmen als je met je voorwielen de heuvel op bent.
7. vanuit haarspeld mid 3 blijven, eerste bocht rechts helemaal naar links en door in zijn 4. Als je goed instuurt kan je hier heel veel winst pakken.
8. Mik deze dubbele S beetje midden door, eerste bocht vanuit 5/6 terug naar 4 (anders zwabber je teveel), rustig terug schakelen naar 3 en voor de laatste bocht even hard remmen en weer vol gas.
9. Blijf hier niet maximaal rijden, geef gas los zodat je een optimale 'uitrij' snelheid kan opbouwen. Ga je te snel, verlies je veel start snelheid op het rechte stuk.

Zeker bij 7 en 9 kan je veel snelheidwinst pakken als je de bocht wat langzamer neemt, maar een hogere exit-snelheid kan pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mathijs55 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:49:
[...]
Dat is onzin, heb zelf die race gedaan met die Honda, Batterij leeg = overgang op benzine, het zijn niet voor niets Hybride auto's, weet niet of jullie dat principe kennen? :P
toch hebben we al een keer stil gestaan met dat ding; lege batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
haha @ hierboven

ik heb wel lekker 250.000 in the pocket dankzij die race , ik moest alleen die vitz turbo de heletijd afsnijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Teh fuck? Nu gaat op de Tokyo R246 iedereen weer in de 1e lap naar binnen? Hebben ze de regenbandjes van de vorige race er nog onder ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Krijgen jullie met je online inlogbonus ook ineens 5 lakaccesoires??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mathijs55 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:18:
Krijgen jullie met je online inlogbonus ook ineens 5 lakaccesoires??
Gisteren wel, maar vanmorgen kreeg ik er van beiden ineens 6? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
grrr, frustratiemode enabled hoor :P
ik heb een mooie GTR Vspec gekocht voor de seizoensrace (had eerst een oude gepimpte skyline, maar daarmee ging het em toch echt niet worden). afijn ding heeft 485 pk oid, dus ik denk: hop die kunnen we wel even oil changen. heeft ie daarna 507 pk, irrrritant.
dus ik denk: geen probleem, gooi bob er even in en laat hem de boel stukmaken. na een uur rijden heeft bob het aantal pk naar 517 weten te brengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 09-09 12:20
Angeloonie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:15:
Teh fuck? Nu gaat op de Tokyo R246 iedereen weer in de 1e lap naar binnen? Hebben ze de regenbandjes van de vorige race er nog onder ofzo :?
Jup! Is een glitch. De AI houdt de banden van de vorige race eronder.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Dijkertje schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:03:
[...]

En ik af en toe maar schelden op die eikels. Godverdomme, rijd toch eens door! Je kan er makkelijk langs (oke, je schaaft de andere, maar je kan er langs!). :P
Haha, exactly my thoughts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou ik merk nu eindelijk dat regen in gt5 niet goed uitgewerkt is.
rij die dream car challenge b-spec, en het regent gewoon hard, maar mn b-spec rijder wou van intermediate naar race hard, hij rijd nu al vanaf begin op racing hard(na pitstop dan) en het blijft gewoon hard regenen maar de baan is droog. hoe de fock kan dat dan ?? das wel heel jammer, want zo kan je niet inschatten waneer je nieuwe banden moet hebben als het gewoon blijft regenen maar de baan opdroogt :(
vind ik wel heel jammer hoor.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geprobeerd met het back-up trucje of je meerdere auto's per dag kan versturen?

De X1 is nog zo ver weg, maar is wel erg welkom voor de Endurance races :P Nu ben ik maar aan het grinden en grinden en grinden om beetje bij beetje mijn lvl omhoog te krijgen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Zijn er al mensen op GoT die de X1 hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudi heeft de X1, hij is gister lvl35 geworden. Ik zal morgen lvl35 aantikken, moet nog 2 endurance races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klopt het dat je de GT alleen kan kopen in de 2de hands hoek of kan ik hem nog ergens winnen (A-spec/B-spec)? Hij komt bij mij maar niet voorbij namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pff ben pas level 27 b-spec en 29 a-spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de update al gedaan? Dan staat ie namelijk in je Online-occasions voor 4.8 mln.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Dr. Quipers schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:19:
[...]

Die 155 DTM?

Die heb ik al 2 keer langs zien komen in de occasionshop :) Wil hem ook hebben (zoals ik alle Alfa Romeo's uit GT5 wil verzamelen ;)), maar had nog niet genoeg credits en moet credits sparen :P Die 155 DTM is iets van 1,5 mio credits.
Die DTM bedoel ik inderdaad, rij zelf 155 dus wil 'm erg graag. Toen ik het spel net had stond ie @ ocassions. Nu komt ie niet meer voorbij nu ik 2 mil heb. Ik hou in ieder geval maar 1.5 mil achter voor het geval dat.
Ik spaar ook alle alfa's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetZyZteM schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:07:
Die DTM bedoel ik inderdaad, rij zelf 155 dus wil 'm erg graag. Toen ik het spel net had stond ie @ ocassions. Nu komt ie niet meer voorbij nu ik 2 mil heb. Ik hou in ieder geval maar 1.5 mil achter voor het geval dat.
Ik spaar ook alle alfa's :)
Is dat die bak die klinkt als een stofzuiger? (11-12k toeren ofzo?). Ken hem nog van voorgaande GT series, leuke bak maar geluid was echt slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:06:
Heb je de update al gedaan? Dan staat ie namelijk in je Online-occasions voor 4.8 mln.
Ooh dan moet ik nog ff iets verder sparen 8)7

(update nog niet gedaan)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:20:
[...]

Is dat die bak die klinkt als een stofzuiger? (11-12k toeren ofzo?). Ken hem nog van voorgaande GT series, leuke bak maar geluid was echt slecht :P
Heel veel toeren inderdaad, maar geluid was echt bagger. Hoop dat 't nu beter is. Het geluid hoort zo te zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=IIh0--axBFI (skip to 2mins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zal wel weer iets Japans zijn, maar waarom krijg ik in godsnaam al ergens rond lvl 15 de eindcredits te zien, en nu rond lvl 23 weer? :? Ik ben nog lang niet klaar met de game! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gedaan omdat 6 van de 10 mensen het spel nooit voor de volle 100% zullen gaan uitspelen. Door de eind credits 'in het midden' te tonen worden deze mensen toch beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn B-specjes hebben de 60 laps Grand Valley als 6e afgesloten, in de Furai... hoe in duivelsnaam??? 8)7

Nu zijn ze begonnen aan de 4uur roadster op Tsukuba met de Mazda Roadster RS (NC) '07.
Alles opgevoerd wat maar kan, en na 8 ronden ligt ie al 30 seconden voor.
Pit strategie heb ik op 10% gezet, dat was waarschijnlijk mijn fout op Grand Valley.
Als ze deze niet winnen wordt ik gek. (ik ga niet pushen, laat 'm lekker rustig rijden)
Gezien de tussentijden nu is er genoeg ruimte voor pitstops.
Tevens mijn beste coureur voor het laatst bewaard, zodat hij de race uit kan rijden.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 21-12-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
When in doubt? Minolta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
Lol ik vind zes laps voor m'n bob al een eeuwigheid duren, laat staan races van 4 uur. Ik neem aan dat je het ook niet heel actief aan het volgen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leftdevil
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-01 07:54
rodie83 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:55:
Lol ik vind zes laps voor m'n bob al een eeuwigheid duren, laat staan races van 4 uur. Ik neem aan dat je het ook niet heel actief aan het volgen bent?
mijn bob is na 4 ronden al compleet uitgeput ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat je het ook niet heel actief aan het volgen bent?
Nope, hij racet lekker met z'n balkje helemaal naar links.
Doet rondjes 1 minuut 9, de concurrentie 1 minuut 14.
Komt ie bij iemand in de buurt dan gaat het gas erop en loopt ie nog verder uit.
Ik ga zo ook boodschappen doen en zo, dus over een paar uur moet ie gewoon eerste zijn.

Ter vergelijking: De Formula GT races heb ik wel alle 6 zitten volgen, a zo'n uur per stuk... 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 21-12-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
Trouwens met betrekking tot het levellen van je bob, heb je afgezien van het levellen nog invloed op wát er precies gevelevelled wordt? Dat ie bijvoorbeeld meer kalm/meer heet wordt, of specifiek harder gaat in de bochten dan op rechte stukken, dat soort zaken? Want je kan 'm nu wel allemaal opdrachten geven gedurende de race, maar of ie nou 1e wordt met balk helemaal naar kalm of 1e wordt met balk helemaal naar rechts, voor hoe die zich in vervolgraces gedraagd maakt het volgens mij allemaal geen zak uit

Ik doe eigenlijk alleen b-spec omdat ik er auto's mee win :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste Endurance races zijn vrij simpel, je tegenstand is minimaal en is het puur je racers op redelijk niveau hebben en goed afgestelde auto. Laguna, Suzuka en Grand Valley kan je doen met een flinke pimp bak (minolta duh :P) en je kan bijna onmogelijk verliezen. MX5 race pak je de RS versie fully tuned en win je uiteindelijk ook redelijk makkelijk.

Indie race kan wat irritant zijn, daar is het puur matchen van je poppetjes en wisselen, omdat tegenstanders nagenoeg even hard rijden (vaak nog harder, omdat jouw bob niet zo hard de bochten in gaan). Steeds 5 rondjes meer dan de rest rijden, maakt uiteindelijk 1 pitsstop minder.

9 uur Subaka (weet ik veel :P) win je ook redelijk makkelijk (na 9 uur had ik 27 rondjes voorsprong), alleen af en toe opletten dat hij niet slipt en gewoon een veel sterkere auto nemen.

Mogelijk dat de 24 Sartha en Nurburg wel interessant zijn, maar denk dat B-spec endurance relatief makkelijk zijn te doen. A-spec 24 uur rijden.. tja, moeilijk niet, maar absoluut een uitdaging :+

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Laatst online: 11-09 08:37
Wel appart, ik deed gister 2x de B-spec indy 500 met de formule GT, 1e keer in het begin ff de boel opgestart en ze 1 ronde voorsprong laten halen. Uiteindelijk hebben ze de race gewonnen met 12 ronden voorsprong. Dus ik dacht de 2e keer, ik laat ze beginnen en dan zie ik wel. Kijk ik na 100 ronden hebben ze nog maar 4 seconden voorsprong. Vervolgens ze ff laten doorrijden in het rood zodat ze 1 rondje voorsprong hadden, later teruggekeken hadden ze wel zelf 7 rondjes gepakt.

m.a.w. eerst je bobjes op weg helpen en daarna redden ze het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
(jarig!)
leftdevil schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:57:
[...]

mijn bob is na 4 ronden al compleet uitgeput ........
Ik ben na een ronde m'n bob kijken ook al uitgeput, van boredom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat doen jullie met je pitstopstrategie?
Ik heb nu 4 bobs aangewezen voor de roadster 4uur race.
Lvl 24, 23, 20 en 18.
De pitstopstrategie staat op 10% fysieke kracht.
Nu, na 40 minuten is mijn lvl23 mannetje op en dus gewisseld.
Als het zo door gaat moet de laatste dus 1 uur en 20 minuten rijden...
Ik vraag me af: Hoe ver rijden ze door als je fysieke kracht op 0% laat staan,
of zou je dan zelf moeten aangeven wanneer ze wisselen? (dat het dus niet meer automatisch gebeurt).

Anyway, pitstop 1 gehad, 3 kwartier onderweg en 2 ronden voorsprong.
Moet goed komen lijkt me.
Enige nadeel is dat die balk erg ver in het rode gaat als er een andere wagen in de buurt is.
Beter is dat ie gewoon kalm er voorbij gaat, zeker omdat dat achterblijvers zijn die toch wel aan de kant gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wie niet schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:08:
Wel appart, ik deed gister 2x de B-spec indy 500 met de formule GT, 1e keer in het begin ff de boel opgestart en ze 1 ronde voorsprong laten halen. Uiteindelijk hebben ze de race gewonnen met 12 ronden voorsprong. Dus ik dacht de 2e keer, ik laat ze beginnen en dan zie ik wel. Kijk ik na 100 ronden hebben ze nog maar 4 seconden voorsprong. Vervolgens ze ff laten doorrijden in het rood zodat ze 1 rondje voorsprong hadden, later teruggekeken hadden ze wel zelf 7 rondjes gepakt.
mijn bob kan niets winnen, tenzij ik 'm een auto geef van 200-300pk meer dan de rest van 't veld :? echt die logica is ver te zoeken (bij mij dan). ook als ik 'm een race instructies geef, en actief manage ... hij weet niet hoe die moet inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:04:
[...]
Mogelijk dat de 24 Sartha en Nurburg wel interessant zijn, maar denk dat B-spec endurance relatief makkelijk zijn te doen. A-spec 24 uur rijden.. tja, moeilijk niet, maar absoluut een uitdaging :+
Op Le Mans krijg je wel wat betere competitie, met de Pescarolo's / Bentley Speed 8 / Toyota GT-One etc etc race-wagens. Maarja.. je mag gewoon met de Formula Gran Turismo meedoen, dus is het alsnog geen spannende race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:21:
Lvl 24, 23, 20 en 18.
of zou je dan zelf moeten aangeven wanneer ze wisselen? (dat het dus niet meer automatisch gebeurt).

Enige nadeel is dat die balk erg ver in het rode gaat als er een andere wagen in de buurt is.
Beter is dat ie gewoon kalm er voorbij gaat, zeker omdat dat achterblijvers zijn die toch wel aan de kant gaan.
Als je fysieke kracht op 0% laat staan rijden ze door tot er nieuwe benzine of nieuwe banden nodig zijn (eigenlijk altijd benzine eerst), en dan wisselen ze gelijk van bestuurder. Overigens rust dan je uitgeputte coureur wel weer uit, dus als die 2 uur later weer moet instappen zal die weer wat kracht hebben.
Ik laat ze eigenlijk altijd gewoon zonder fysieke-kracht instelling rijden, want ze gaan wel foutjes maken en slechtere ronde tijden rijden als ze op 0% zitten, maar het is niet echt dramatisch en meestal zijn ze alsnog veel sneller dan de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:23:
[...]

Op Le Mans krijg je wel wat betere competitie, met de Pescarolo's / Bentley Speed 8 / Toyota GT-One etc etc race-wagens. Maarja.. je mag gewoon met de Formula Gran Turismo meedoen, dus is het alsnog geen spannende race.
Op 35 stop ik er toch even mee, X1 in de pocket en dan bergen credits grinden voor de F1 2007 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk je niet dat als je lvl 35 bent je genoeg geld hebt voor de F1 2007 en 2010? :P
Ik weet niet hoe ver je bent maar 35 is een eindje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:21:
Lvl 24, 23, 20 en 18.

ik zet die shit gewoon op 10% en dan rijden ze t nog met 3 vingers in de neus alles eriut

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:29:
[...]

Op 35 stop ik er toch even mee, X1 in de pocket en dan bergen credits grinden voor de F1 2007 :)
kheb nu bijna 6miljoen, kost zon f1 2007 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:31:
Denk je niet dat als je lvl 35 bent je genoeg geld hebt voor de F1 2007 en 2010? :P
Als je de grind nu zou starten waarschijnlijk wel, maar tot de patch van gisteren kreeg je eigenlijk nagenoeg geen geld voor B-spec races, dus de miljoenen lopen niet echt binnen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:31:
Nog 1 race en ik ben 35 ;) Geld heb ik uberhaubt niet, heb nog geen enkel auto verkocht die ik binnen heb gehaald, dus ga nu puur richting op A-spec racen en centjes verdienen.
v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:33:
kheb nu bijna 6miljoen, kost zon f1 2007 ??
10 en 12 miljoen dacht ik.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2010 14:37 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.