Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22
Dat is inderdaad een mooie update van polyphony. Misschien dat we nu ook weer midfield, apricot hill , infineon en el captain erin gepatched krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:56:
Wat gebeurt er als je backupped, auto zend en verolgens de backup terugzet?

Op die manier kunnen we namelijk zorgen dat iedereen een FGT krijgt,.
Volgens mij gaat hij bij 'klaar' al direct opslaan, of je moet een backup van ervoor hebben?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Maximus schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:04:
Dang die F1 is echt goed man :o

Dat ding trekt echt ongelofelijk hard door.
Zullen wij proberen om te doen wat ik boven heb beschreven?

Jij maakt backup van je savegame op USB, stuurt mij FGT, zet backup terug en alles moet kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Laatst online: 10-09 13:05
Okay, het duurt bij mij nog exact 4 dagen voordat ik het spel heb.
Ik ga alleen wel meteen voor het eerst met een stuurtje (ben maar meteen voor de G27 gegaan) spelen, dus ben een beetje nerveus dat ik er niks van kan.

Dus mijn vraag... Begint het spel een beetje makkelijk? Dus weer net als in GT4 eerst license tests, dan een makkelijke cup, en dan wordt het daarna pas een beetje lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Haha ik heb net die Honda CR-Z α gekocht voor het nieuwe seizoen event... heb die olie ververst en nu heeft ie 126 pk... terwijl 124 is toegestaan... hoe krijg ik die pk's weer omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:07:
Haha ik heb net die Honda CR-Z α gekocht voor het nieuwe seizoen event... heb die olie ververst en nu heeft ie 126 pk... terwijl 124 is toegestaan... hoe krijg ik die pk's weer omlaag?
Je zult dan toch een aantal andere races moeten doen om die olie te vervuilen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:06:
[...]

Zullen wij proberen om te doen wat ik boven heb beschreven?

Jij maakt backup van je savegame op USB, stuurt mij FGT, zet backup terug en alles moet kloppen
Je zou het ook zelf kunnen proberen door een tweede account op je PS3 te maken en daarmee onderling het uit te proberen ;). Ik hoop een beetje dat het niet kan :>

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
BatmanHorizon schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:11:
[...]

Je zou het ook zelf kunnen proberen door een tweede account op je PS3 te maken en daarmee onderling het uit te proberen ;). Ik hoop een beetje dat het niet kan :>
Kan niet ivbm account lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:13:
[...]

Wat bedoel je met account lock? Dan maak je nog een derde account (met een cheap auto) :+

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 20-12-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zit nu na de update te B-speccen. De schaduwen zien er wel een stukje beter uit. Iig veel minder storend hoekig. En wat is de ZR1 RM toch een geweldige auto om naar te kijken. Die uitlaten aan de zijkant :9

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:13:
[...]

Ik vind alles best wat je doet, zolang je mijn F1GT maar niet kwijtraakt, krijgt nog wel eens een foutmelding hè. AJB meteen je ps3 dan uitztten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Heb nu al de eerste 2 seasonal event races gedaan en beide races 2e.
Met betere banden zou ik de 1e plaats wel te pakken krijgen denk ik maar damn best pittig.

Ik heb ook geen van de auto's die je nodig hebt voor de races.
Bij de laatste race moet je een Skyline straat versie hebben. Er zijn een hele rits Skyline's toegestaan voor de race en die Skyline die ik heb staat niet op het lijstje :(.
Nu nog even uitvissen welke het beste is voor de race. Ik neem aan een nieuwer model van de afgelopen 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Deadsy schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:22:
Heb nu al de eerste 2 seasonal event races gedaan en beide races 2e.
Met betere banden zou ik de 1e plaats wel te pakken krijgen denk ik maar damn best pittig.

Bij de laatste race moet je een Skyline straat versie hebben. Er zijn een hele rits Skyline's toegestaan voor de race en die Skyline die ik heb staat niet op het lijstje :(.
Nu nog even uitvissen welke het beste is voor de race. Ik neem aan een nieuwer model van de afgelopen 2 jaar?
Heb ze allemaal met redelijk gemak gedaan. Voor die laatste race moet je een GT-R versie van een auto hebben. dus bij de Dealer die laatste GT-R uit 2009, is die prima mee te doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:22:
GTR specV uit de showroom pakken, let wel op dat je geen olie vervangt :P Daarmee ging eerst 1:28 en liep ik nog 4 sec achter in laatste rondje, daarna weight-reduction genomen en spoilertjes, 1:25's en vloog in 4/5 nr 1 al voorbij.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
mathijs55 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:20:
[...]

Ik vind alles best wat je doet, zolang je mijn F1GT maar niet kwijtraakt, krijgt nog wel eens een foutmelding hè. AJB meteen je ps3 dan uitztten.
Ja, daarom ben ik ook voorzichtig :D

Edit: wat lullen we nu pre 1.05! Er is nu backup! :P

[ Voor 8% gewijzigd door Pyrone89 op 20-12-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik ben nu bijna level 31, wat is de beste race om xp te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
De eerste die mij een FGT gift (door backup te maken, te sturen en backup terug te zetten) krijgt een gratis Veyron met 1274 PK :D

Ik weet inmiddels dat het werkt (GTPlanet forum) maar ik kan zelf dus pas na middernacht weer sturen....

[ Voor 30% gewijzigd door Pyrone89 op 20-12-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het werkt, net getest. Beetje jammer, ach ja ik ga hem wel op de normale manier halen :)
Deadsy schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:36:
Ach met de patch is het niet moeilijk die bak te krijgen. B-Spec race van paar minuten en 99k geld vangen per race.
Maar zo kan je dus vrij makkelijk de F1 2007 modellen rond brengen om online tegen elkaar te racen, beetje het oude GT5P principe.

[ Voor 109% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:30:
De eerste die mij een FGT gift (door backup te maken, te sturen en backup terug te zetten) krijgt een gratis Veyron met 1274 PK :D

Ik weet inmiddels dat het werkt (GTPlanet forum) maar ik kan zelf dus pas na middernacht weer sturen....
Ach met de patch is het niet moeilijk die bak te krijgen. B-Spec race van paar minuten en 99k geld vangen per race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:30:
Als het idd kan dan verliest de X1 ook weer wat van zn waarde :S

[ Voor 19% gewijzigd door KngfCnns op 20-12-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Deadsy schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:36:
[...]

Achja,

Dat duurt alsnog 50 races.

Als iemand hem stuurt: een Veyron komt je kant op.

Zelfde geld voor X1

[ Voor 3% gewijzigd door Pyrone89 op 20-12-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:37:
Als het idd kan dan verliest de X1 ook weer wat van zn waarde :S
Vraag me af of die te traden is, anders is inderdaad de waarde van zo'n beetje elke auto rond het 0 punt gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Moet ik nu mijn eigen post gaan quoten om zo'n simpele vraag beantwoord te krijgen? Jullie stellen me teleur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:40:
[...]

Vraag me af of die te traden is, anders is inderdaad de waarde van zo'n beetje elke auto rond het 0 punt gekomen.
Ja, heb mensen op gtplanet al veel eerder horen zeggen dat je de X1 kan traden.

Ik ben wel van mening dat ieder zelf mag bepalen hoe die zijn singleplayer speelt, je stoort er een ander immers niet mee, maar ergens vind ik deze nieuwe exploit wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
AlphaWierie schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:51:
met die challenger event is mijn hoogst haalbare 4de plaats... met 16seconde achterstand op de nr 1...
wat doe ik verkeerd:p
Heel veel, ga even de volgende checklist na:
- Heb je de verstelbare transmissie (20.000 cr.) gekocht?
- Verstelbare dempers? (15.000 cr.) gekocht?
- Tractie-upgrades zoals Driveshaft en Flywheel gekocht?
- Sperdifferentieel gekocht?

Zo ja, dan moet hij zeker lukken: Zet je auto zo laag mogelijk, flink veel camber (3 voor, 1,7 achter). De versnellingsbak moet je naar ongeveer 250 km/h zetten, volgens mij hoef je verder niets te wijzigen. Uiteindelijk heb ik (een redelijke bestuurder, maar niet top) met 5 seconden voorsprong gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik ga de F1 lekker zelf proberen te bemachtigen. Waar kon je hem ook alweer winnen?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SytseHartvelt schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:43:
Moet ik nu mijn eigen post gaan quoten om zo'n simpele vraag beantwoord te krijgen? Jullie stellen me teleur :(
Ik was bezig met typen, rustig :P
SytseHartvelt schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:07:
Dus mijn vraag... Begint het spel een beetje makkelijk? Dus weer net als in GT4 eerst license tests, dan een makkelijke cup, en dan wordt het daarna pas een beetje lastig?
Licenties zijn niet meer verplicht, je kan eigelijk direct aan de slag met de cups, al krijg je wel bonus auto's voor brons/silver/goud halen van de licenties. Lastig is relatief, pimp je je bak tot de max en ga je zulke races in, is het allemaal vrij simpel. Enkele races zijn best irritant omdat de andere auto's soortgelijk zijn, maar verder is het vrij makkelijk te doen, je kan het zelf zo moeilijk maken als je maar wilt. Grootste timesink zit in het verkrijgen van de auto's voor specifieke races, al lijkt het met nieuwe save-ding beetje nutteloos geworden.

Er is een ruil/leen topic, mocht je specifieke auto's zoeken waar je niet gemakkelijk aan kan komen (vroeger was de truck vrij moeilijk, maar zie er nu 2 in de online occasion te koop).
BatmanHorizon schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:43:
Ik ben wel van mening dat ieder zelf mag bepalen hoe die zijn singleplayer speelt, je stoort er een ander immers niet mee, maar ergens vind ik deze nieuwe exploit wel een beetje jammer.
X1 en Formule GT zijn afaik inderdaad enkel singleplayer te gebruiken, maar online is een heel ander verhaal.
50Miles schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:45:
Ik ga de F1 lekker zelf proberen te bemachtigen. Waar kon je hem ook alweer winnen?
4.6 miljoen te koop in Online occasions (of random in je eigen occasion).

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Dr. Quipers schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:33:
[...]

Ik vond die met die 8C en P330 ook het moeilijkste in de S-klasse :)

Ik moet er nog 5 op goud:
- 2 rondes op Rome
- die slalom met die Toyota Concept
- die eerste 2 proeven op Le Mans
- nog eentje die ik niet meer weet :P
Correctie :P

Inmiddels 58 goud en 2 zilver... Nu alleen nog 2 rondes Rome en slalom met Toyota FT-86 Concept en ik hoor ook bij de club van 60 8)

Stijgt je XP btw nog bij die seizoensevents? Want wil eigenlijk snel op A-spec 23 zitten om zodoende Le Mans achtige wagen te kopen voor de GT All Stars en Like The Wind etc. (ja ik weet dat dat ook met een full tuned ZR1 RM moet lukken, maar is zonde van al die credits :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:48:
Stijgt je XP btw nog bij die seizoensevents? Want wil eigenlijk snel op A-spec 23 zitten om zodoende Le Mans achtige wagen te kopen voor de GT All Stars en Like The Wind etc. (ja ik weet dat dat ook met een full tuned ZR1 RM moet lukken, maar is zonde van al die credits :P)
Ja :D Ik was begin 22, na 1 race met de GTR was ik lvl23 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Auto's die je krijgt kun je niet giften volgens mij.

Ik sta open voor de FGT truuk! Heb simpelweg geen tijd om 5 miljoen credits bij elkaar te grinden :( En wil toch graag de FGT Championship doen

Iemand die mij wil helpen? Laat me weten als ik iets terug kan doen.. Heb een volledig opgevoerde R8, een veyron, Audi TT Touring Car etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Orpheo1975 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:29:
[...]

Ik ben nu bijna level 31, wat is de beste race om xp te grinden.
Helaas is er niet echt één xp-topper. De hoogste endurance die je kan rijden geeft relatief het meest. Alhoewel de 4hr Nurburgring en 9hr Tsukuba per uur evenveel geven, dus het is maar net wat het beste uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Jongens, laten we even voor de mensen die dat willen een FGT /X1 doorgeef ronde doen, ok?

Je heltp er veel mensen mee die niet zo goed zijn of niet veel tijd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:50:
[...]

Ja :D Ik was begin 22, na 1 race met de GTR was ik lvl23 :P
Goed nieuws :D

Heb alleen de deal met mezelf gemaakt dat ik eerste alle license op goud wil... Dan heb ik dat onderdeel alvast helemaal afgetikt ;)

B-spec een beetje tussen de bedrijven door doen en nu moet m'n A-spec als de brandweer omhoog om verder te kunnen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

}:|

Net m'n Ticket 1000 gekregen, en jawel, een Mini One '02

|:(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Haha okay, excuses voor mijn ongeduldigheid.
SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:46:
Licenties zijn niet meer verplicht, je kan eigelijk direct aan de slag met de cups, al krijg je wel bonus auto's voor brons/silver/goud halen van de licenties. Lastig is relatief, pimp je je bak tot de max en ga je zulke races in, is het allemaal vrij simpel. Enkele races zijn best irritant omdat de andere auto's soortgelijk zijn, maar verder is het vrij makkelijk te doen, je kan het zelf zo moeilijk maken als je maar wilt. Grootste timesink zit in het verkrijgen van de auto's voor specifieke races, al lijkt het met nieuwe save-ding beetje nutteloos geworden.

Er is een ruil/leen topic, mocht je specifieke auto's zoeken waar je niet gemakkelijk aan kan komen (vroeger was de truck vrij moeilijk, maar zie er nu 2 in de online occasion te koop).
Hmm, maar dan begin ik daar wel gewoon mee, dat is wel prettig, ook om even het gevoel (terug) te krijgen. In ieder geval bedankt voor je antwoord :)
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Skire schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:52:
Auto's die je krijgt kun je niet giften volgens mij.
Kan wel, anders zouden we geen autoruil topic hebben :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
Angeloonie schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:59:
}:|

Net m'n Ticket 1000 gekregen, en jawel, een Mini One '02

|:(
Ik durf dan bijna niet te zeggen wat ik gekregen heb... Een Jimmy Johnson Chevy Impala nummer 48 NASCAR... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Wanneer krijg je nou dat 1000 ticket? Las hier ooit iets over als je 1000km of 1000 mijl hebt gereden, maar is dat nu al duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
iemand instellingen voor Gtr bij de season events? :O

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 07:42
Mogen van mij wel meer van zulke updates komen :)
Van die kleine dingen die het net wat fijner maken! Zoals het niet terug hoeven naar begin menu
na een gerede race, maar gewoon een knop zodat je gelijk weer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Net de mini challenge gehaald met een Mini 1.3i '98 :). Had dat ding getuned voor zo'n 100.000. Gelijk de goedkoop is duurkoop troffee gehaald. Ding ging maar 168kmph, maar toch alles geowned :).

Edit: Gelijk dezelfde auto stock gewonnen. Had ik ook al met de challenger ;)

[ Voor 17% gewijzigd door 50Miles op 20-12-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ybastiaans schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:03:
[...]

Ik durf dan bijna niet te zeggen wat ik gekregen heb... Een Jimmy Johnson Chevy Impala nummer 48 NASCAR... :9
Ach dat is nog niks. Er zijn mensen die er een Peugeot 905 voor kregen. Ik kreeg een kleine Daihatsu :9

@maikel_rox
Ik ook. Ze hebben diverse beloftes gemaakt en de eersten zijn nu ingelost. Nu nog B-Spec op de PC en een reeks standaard auto's naar Premium.

Had niet verwacht dat ze de schaduwen beter zouden maken maar vind ze er toch aardig op vooruit gegaan.

En ik denk dat we er wel vanuit mogen gaan dat dit allemaal gratis zal zijn en dat ze het niet zullen verpakken in betaalde DLC.

[ Voor 36% gewijzigd door Deadsy op 20-12-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauro101 schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:19:
Yeah! eindelijk thuis en update binnen! seizoens races here i come!:D

overgens, die fiat 500. In de shop heeft ie 69pk. en zonder tuning of iets, heeft ie bij de race 64 pk. vreemd, maargoed!
Heb de olie ververst. Nu heeft ie 67 pk en mag ie niet meedoen :F Dus ik laat Bob er ff mee rijden (Daytona), heeft ie na 18 rondjes ineens 68 pk!! WTF |:( En ik maar denken: olie wordt vuiler => pk's gaan vanzelf wel weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Prutzer80 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:11:
[...]

Je zult dan toch een aantal andere races moeten doen om die olie te vervuilen ben ik bang.
Hoe veel moet je ongeveer rijden om 2pk te verliezen? misschien kan ik beter gewoon verkopen en een nieuwe aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:15:
[...]

Heb de olie ververst. Nu heeft ie 67 pk en mag ie niet meedoen :F Dus ik laat Bob er ff mee rijden (Daytona), heeft ie na 18 rondjes ineens 68 pk!! WTF |:( En ik maar denken: olie wordt vuiler => pk's gaan vanzelf wel weg...
Na verse olie zal hij na wat racen meer PK's krijgen. Pas wanneer na wat racen de olie vuil word en niet ververst word dan zal hij aan PK's verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

oke. lichte paniek.

ik rijd net de challenger rit uit, met de settings hier boven genoemd 1e geworden. dank daarvoor..

en ik zit nu al 5 minuten naar het GT Logo te kijken... net zoals op dag 1 toen de servers overbelast waren ...

edit: spel maar afgesloten met de PS knop.. opgestart.. en alles is er nog :p inc. mn gewonnen credits...

toch maar ff snel een save backup maken ..

[ Voor 24% gewijzigd door Murzeltje op 20-12-2010 21:26 ]

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
kan iemand mij zo'n x1 of f1 sturen:$ met die truuk, zeg maar wat je terug wil?

ik ga zo effe die challenger season event proberen kijken wat ik er van kan bakken

edit: hoe is nu de support met de g27 , krijg hem morgen namelijk binnen

[ Voor 52% gewijzigd door mr.DJ95 op 20-12-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:38:
[...]

Achja,

Dat duurt alsnog 50 races.

Als iemand hem stuurt: een Veyron komt je kant op.

Zelfde geld voor X1
Zou je mij m'n F1 morgen weer terug kunnen sturen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Ik heb een probleem.

Heb een fully tuned challenger met een 6 gear close ratio versnellingsbak. Ding trekt 793pk. Echter, ik kan niet meer fatsoenlijk een bocht uitkomen, zonder de spinnen. Heb de standaard versnellingsbak nu weer gemonteerd. Iemand een idee wat ik meer kan doen om zonder al te veel spin uit de bocht te kunnen trekken? Heb in de opties alle hulpmiddelen uit, omdat ik dat veel uitdagender vind. Geen traction control e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murzeltje schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:18:
oke. lichte paniek.

ik rijd net de challenger rit uit, met de settings hier boven genoemd 1e geworden. dank daarvoor..

en ik zit nu al 5 minuten naar het GT Logo te kijken... net zoals op dag 1 toen de servers overbelast waren ...
Trek je rj45 eruit. of zet je awireless ccess point even uit.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:39

ettie1990

PSN:ettiesick

mathijs55 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:23:
[...]

Heb ze allemaal met redelijk gemak gedaan. Voor die laatste race moet je een GT-R versie van een auto hebben. dus bij de Dealer die laatste GT-R uit 2009, is die prima mee te doen ^^
ok thanks voor de tip, had nog niet gedacht aan de merkendealers.

dan seizoen event met de mx7 hoe pakken jullie dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
luxzenburcht schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:06:
Dat is inderdaad een mooie update van polyphony. Misschien dat we nu ook weer midfield, apricot hill , infineon en el captain erin gepatched krijgen :)
ik wil smokey mountain er terug in :) die heb ik in GT3 zo gruwelijk veel gespeeld 2player, prachtbaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
50Miles schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:25:
Ik heb een probleem.

Heb een fully tuned challenger met een 6 gear close ratio versnellingsbak. Ding trekt 793pk. Echter, ik kan niet meer fatsoenlijk een bocht uitkomen, zonder de spinnen. Heb de standaard versnellingsbak nu weer gemonteerd. Iemand een idee wat ik meer kan doen om zonder al te veel spin uit de bocht te kunnen trekken? Heb in de opties alle hulpmiddelen uit, omdat ik dat veel uitdagender vind. Geen traction control e.d.
je limited slip diff tunen. als je het vraagtekentje ervan even doorleest (geel knopje) dan kom je er snel achter dat je de acceleratienogwat omhoog moet gooien. standaard staat ie op 40 ofzo, probeer 45 of 50 eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:39
Ik heb een probleem.

Race tyres, 1ste versnelling aanpassen en rustiger gas geven dus niet alle 793 tegelijk op het asfalt.

Misschien dat je met je diff. nog iets kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
mathijs55 schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:25:
[...]

Zou je mij m'n F1 morgen weer terug kunnen sturen dan?
Jep, zoals afgesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Niemand met een Formula GT of Redbull X2010 auto die wil beginnen aan de sneeuwbal? :(

Het werkt heel simpel: backup je save file op een USB stick, gift je auto aan iemand, delete je save file en kopieer vervolgens je backup terug. Voilà c'est ça!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ja, zou graag zien dat mensen elkaar helpen. Ik wil graag de X1.

Ik ga eerst de F1 teruggiften aan Matthijs en daarna andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
@RLkoeki en Remco TR:

Ga het proberen. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ach what the hell, ik ga het toch maar zelf doen, ga wel grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Ik heb een probleem.

probeer eens het sperdifferentieel :) (aandrijflijn)

Schroef de gevoeligheid terug van acceleratie en remmen

edit: lees boven mij het tegenovergestelde 8)7 Probeer allebei zou ik zeggen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rizn op 20-12-2010 22:06 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Dan is er toch niks meer aan als je dat trucje gaat doen. Ik win liever mijn auto's op eigen kracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat dachten jullie ervan gewoon zelf die wagens te verdienen ??
heb gewoon die formula gt zelf gekocht, en zou er bijna weer 1 kunnen kopen. gewoon racen en geld verdienen. ik denk dat er weinig mensen het risico gaan lopen hun save game hellemaal kwijt te raken, voor iemand anders ;) in iedergeval ik zzou dat zelf nooit doen, leen mn formula gt ook niet uit omdat ik hem dalijk verlies ofzo. anders probeer je die birthday glitch en verkoop je die wagens die je krijgt en verkoopbaar zijn.
opzich is 4,9 miljoen niet eens zo moeilijk te grinden, nu je een race meteen kan restarten heb je in een uur bijna 2 miljoen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob heeft lvl 22 en laat iedereen voorbij in de Extreme US (met ZR1 RM!!). race... Niet te geloven!! Dan maar weer grinden voor een hoger lvl en hem later nog eens proberen. Die vent is echt ruk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
HJALLO, jouw obsessie kennen we inmiddels, niet iedereen kan 15 uur per dag aan een videogame besteden :D

PS: zou het tegen de regels zijn als mensen dat doen, dat ze bijvoorbeeld worden gereset?

Of is dat alleen bij multiplayer zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 07:26

momania

iPhone 30! Bam!

Vind de races tot nu toe wel leuk, maar die licenses slaan echt nergens op. Sommige zijn te makkelijk en anderen weer veel te moeilijk. Zit totaal geen evenwicht in.
En dan haal je je ghost car in, ben je nog niet sneller soms 8)7

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
Ik ben het daar ook mee eens. Hoop ook dat er snel iets tegen wordt gedaan. Je kan auto's kopen, verkopen etc en het uitlenen vind ik erg leuk. Echter, om ze te gaan dupen... Zou ik nooit aan meedoen.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:59:
HJALLO, jouw obsessie kennen we inmiddels, niet iedereen kan 15 uur per dag aan een videogame besteden :D

PS: zou het tegen de regels zijn als mensen dat doen, dat ze bijvoorbeeld worden gereset?

Ik heb alle auto's die ik in m'n garage heb staan ook gewoon verdiend, moet wel zeggen dat dat veel voldoening geeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:57:
wat dachten jullie ervan gewoon zelf die wagens te verdienen ??
heb gewoon die formula gt zelf gekocht, en zou er bijna weer 1 kunnen kopen. gewoon racen en geld verdienen. ik denk dat er weinig mensen het risico gaan lopen hun save game hellemaal kwijt te raken, voor iemand anders ;) in iedergeval ik zzou dat zelf nooit doen, leen mn formula gt ook niet uit omdat ik hem dalijk verlies ofzo. anders probeer je die birthday glitch en verkoop je die wagens die je krijgt en verkoopbaar zijn.
opzich is 4,9 miljoen niet eens zo moeilijk te grinden, nu je een race meteen kan restarten heb je in een uur bijna 2 miljoen.
Maar jij bent ook goed

Ik joke trouwens alleen maar he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Je hoeft niet zo te overdrijven. Met de update vang je met B-spec echt leuk geld. Of bij A-spec ook het geld verhoogt is weet ik niet maar een paar uur en je hebt het geld voor de auto makkelijk bij elkaar.

Gewoon een eenvoudige B-spec race doen en intussen iets anders gaan doen, bv TV kijken ofzo.

Daarnaast wil je dat mensen een risico nemen voor jouw. Hun lopen het risico en niet jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 09-09 12:20
Net voor mijn broertje een FGT "geduped".

Waarom? Hij heeft het geduld niet om op die auto te wachten tot hij langs komt of het geld bij elkaar te grinden.
Kan mij verder ook niet zo heel veel schelen. Anders had hij mijn FGT kunnen lenen.

Dit is makkelijker mocht ik mijn FGT ineens ergens voor willen gebruiken.

Maar dit werkt natuurlijk ook met paint chips! Ik voorzie veel roze en chrome auto's! ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
I-Heine-I schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:45:
[...]

Heel veel, ga even de volgende checklist na:
- Heb je de verstelbare transmissie (20.000 cr.) gekocht?
- Verstelbare dempers? (15.000 cr.) gekocht?
- Tractie-upgrades zoals Driveshaft en Flywheel gekocht?
- Sperdifferentieel gekocht?

Zo ja, dan moet hij zeker lukken: Zet je auto zo laag mogelijk, flink veel camber (3 voor, 1,7 achter). De versnellingsbak moet je naar ongeveer 250 km/h zetten, volgens mij hoef je verder niets te wijzigen. Uiteindelijk heb ik (een redelijke bestuurder, maar niet top) met 5 seconden voorsprong gewonnen.
woekasha:D 750.000 cr binnen met 6sec voorsprong

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik trek 82k per 5 minuten (4x 40 + 1x 50sec), kan meteen weer restarten. Dat is 1,6mil per uur, ongetwijfeld kan het via US race nog wel sneller. Naast dat je nu 'even' 2miljoen kan binnentrekken met die seasonraces.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Mensen, het is een spelletje, geen hogeschool / universiteit afstuderen.

(Alhoewel de praktijken op sommige universiteiten en hogescholen wel lijken op dit :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:26:
[...]

GTR specV uit de showroom pakken, let wel op dat je geen olie vervangt :P Daarmee ging eerst 1:28 en liep ik nog 4 sec achter in laatste rondje, daarna weight-reduction genomen en spoilertjes, 1:25's en vloog in 4/5 nr 1 al voorbij.
Ik kom niet verder als een 3de plek met 1:30ers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maikel_rox schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:14:
Ik kom niet verder als een 3de plek met 1:30ers :D
Je moet een paar bochten iets harder pakken dan dat staat aangegeven, maar probeer ook eerste bocht na rechte stuk laat te remmen, scheelt je al snel 1 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja das waar ik speel hem echt veel ja :P
maar ik vind die exploit ong gelijk aan birthday glitch en heb ik ook paar x gedaan, maar achteraf voelde ik me toch niet voldaan erover. tuurlijk tis leuk een bepaade auto te hebben, maar het moment dat ik eindelijk mn formula gt vond in occasion dealer, was ik echt heel erg blij :D
maar nogmaals denk dat er weinig mensen dit willen uittesten, want als ik nu mn savegame verlies ben ik ook voorlopg klaar met gt5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
leech1984 schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:08:
Maar dit werkt natuurlijk ook met paint chips! Ik voorzie veel roze en chrome auto's! ;)
En ook voor alle tune onderdelen etc., kan je auto's gratis gaan tunen en 100k besparen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
v8power67 schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:15:
[...]

ja das waar ik speel hem echt veel ja :P
maar ik vind die exploit ong gelijk aan birthday glitch en heb ik ook paar x gedaan, maar achteraf voelde ik me toch niet voldaan erover. tuurlijk tis leuk een bepaade auto te hebben, maar het moment dat ik eindelijk mn formula gt vond in occasion dealer, was ik echt heel erg blij :D
maar nogmaals denk dat er weinig mensen dit willen uittesten, want als ik nu mn savegame verlies ben ik ook voorlopg klaar met gt5 :P
Maar waarom zou je de savegame verliezen?

Ik ben namelijk zelf ook nogal paranoide als het hierop aankomt dus ik vraag me af wat kan er fout gaan nu (en eventueel later)? We hebben immers backup nu... en je maakt juist een backup :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 08:14
Ok, dat online racen is erg vermakelijk. Bedankt heren.
Maar ik laat me nog iets te veel opnaaien en ga dan foutjes maken, ben dus niet zo'n coole Bob :)

Vandaag ook een headsetje besteld zodat ik binnenkort mee kan lachen/schelden/sorry zeggen*

*doorhalen wat niet van toepassing is.

Edit: PSN:elknic

[ Voor 3% gewijzigd door elknic op 20-12-2010 22:20 ]

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:17:
[...]

Ik ben namelijk zelf ook nogal paranoide als het hierop aankomt dus ik vraag me af wat kan er fout gaan nu (en eventueel later)? We hebben immers backup nu... en je maakt juist een backup :+
mja met mijn geluk ;) krijg ik een system error ofzo of verlies ik mn backup save of iets dergelijks.
ik wil dit gewoon niet doen of ook maar testen. maar kan me enigzins voorstellen dat niet iedereen zin heeft om uren lang te werken(daar lijkt het soms wel eens op:P) voor 1 auto.
maar misschien dat je geluk hebt en iemand dit voor je doet. anders hard grinden en via online dealership kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Zo, het miljoentje is ook binnen... heb alleen ook wel 200.000 moeten uitgeven aan mijn GT-R (1 die mee mocht doen, mijn andere had al teveel motor upgrades)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 09-09 12:20
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:17:
[...]

Heb je je X1 al?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Sorry maar ik vind die events eigenlijk maar niks...
extra geld leuk

maar komop..
je begint laatste.. krijgt een auto dat vaak nog slechter is dan de rest. en dan moet je 1st worden...
Door een beetje als een ADHD patientje achter ze aan te racen..
vind ik weer iets teveel van het goeie

[ Voor 12% gewijzigd door AlphaWierie op 20-12-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Zo, ik ga eens ff lekker zitten voor 4 uur lang racen in een opgevoerde mazda MX-5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:22:
Zo, het miljoentje is ook binnen... heb alleen ook wel 200.000 moeten uitgeven aan mijn GT-R (1 die mee mocht doen, mijn andere had al teveel motor upgrades)
Moet je persee een straatversie GT-R hebben om die race te doen? Of mag het ook een circuitbak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:11:
Mensen, het is een spelletje, geen hogeschool / universiteit afstuderen.

(Alhoewel de praktijken op sommige universiteiten en hogescholen wel lijken op dit :P)
als het een keer niet lukt leen ik die dikke bak van jou wel hoor. (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:25:
[...]

Moet je persee een straatversie GT-R hebben om die race te doen? Of mag het ook een circuitbak zijn?
Als ie maar max 500pk heeft en niet minder dan 1100 kg weegt en voorzien is van zachte sportbanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
iemand een goede setting voor de gtr , gebruik de settings van de challenger nu behalve de gearbox dan maar word 5e:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:25:
[...]

Bij het event kun je bij voorwaarden een lijst zien van welke Skyline's toegestaan zijn.
Ik heb bv de Black Mask versie (ergens gewonnen) en die is niet toegestaan. Kan me niet herinneren dat ik er race versies bij zag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Er is trouwens nog steeds geen savefunctie voor de endurance races kom ik net achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:15:
[...]

Je moet een paar bochten iets harder pakken dan dat staat aangegeven, maar probeer ook eerste bocht na rechte stuk laat te remmen, scheelt je al snel 1 seconde.
Heb jij stock settings gebruikt? ik ben nu iig al tot een 2de plek gekomen en hoge 28ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even mijn DM hier dan maar neerzetten:

Ik heb weinig veranderd eigelijk qua settings, riding hoogte minimaal, achterspoiler maximaal (even kopen in GT shop - samen met die andere goodies). Verder sport clutch en racing flywheel, dacht ook inlaat en catalisator voor 497pk (geen olie vervangen, dan is hij basis 485). Verder nog lvl3 weightreduction.

Kost totaal iets van 250k, maar je krijgt er wel 1miljoen voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Heb je die gestuurd dan?

Zit nu een championship te doen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik moet alleen nog spoilers op m'n GT-R (2009) VSpec zetten en dan kan ik eindelijk de Nr.1 (Ford GT) ook voorbij. Is volgens mij de lastigste van die 5 season races. Ik haal nu rondetijden van 01:28.250 maar het is niet genoeg.
Volgens mij kom je met alle gewichtsbesparingen niet eens in de buurt van de 1100 Kg... was maar waar.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
Kan er iemand een goeie GT-R tune maken (voor de seasonal event) om de boel te verslaan, ik kom tot positie 5 maar verder niet :( Same goes voor de Dodge

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Challenger is pittiger :D Even wat extra zut kopen, stock gaat niet lukken :P

Full-custom gear is toch wel nodig, 170 top is niets :/

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Lampuhkap schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:48:
Kan er iemand een goeie GT-R tune maken (voor de seasonal event) om de boel te verslaan, ik kom tot positie 5 maar verder niet :( Same goes voor de Dodge
Gewoon in de tuningshop alles wat het vermogen niet doet toenemen erop monteren... instellen hoeft eigenlijk niet (in het geval van de GT-R) misschien nog wat spoilers in GT Auto laten toevoegen. Ik had alleen die diffuser toegevoegd en ik won. 1ste ronde was een 1:29 en daarna 4x een 1:27 en ik haalde aan het eind van ronde 4 de nummer 1 al in. Dus met 5 1:29's haal je het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
klopt het dat als ik min corvette ZR1 een RM geef (350k..) dat je daarmee like the wind kan halen??
Of er er een beter alternatief (heb nog ong 500k over)

[ Voor 22% gewijzigd door AlphaWierie op 20-12-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
AlphaWierie schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:13:
klopt het dat als ik min corvette ZR1 een RM geef (350k..) dat je daarmee like the wind kan halen??
Nou, race 1 (daytona) haal je dan makkelijk, Indy is een ander verhaal, is mijn nog niet gelukt. 3e ben ik daar geworden, met moeite en iedereen blokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
ALs ik al ga dupen (wat ik nog niet weet) dan doe ik het alleen voor de onbereikbare auto's en hooguit 2 a 3 x in totaal.

Alles dupen vind ik ook zonde van de game
Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.