Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
Wel heel plezierig dat die updates ook gewoon content toevoegen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Nog een paar dingen:

-More prize money (zelf ff gechecked en je krijgt nu 84.000 per race in Like the Wind war ik gister nog 70.000 voor kreeg, en 117.000 voor de Nascar race van 4 minuten ipv 98.000).
-You can now choose to use your custom playlists for the Menu's as well as the Race(Now 2 sections for BGM music)
-Rewind Replay function

[ Voor 5% gewijzigd door Sander H op 20-12-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Achterblijvers die je lapped in B-Spec lijken nu ook van hun lijn af te gaan om je te laten passeren, op t rechte stuk tenminste. Was dit al zo?

En helaas nog geen G27 support....

[ Voor 11% gewijzigd door Stefie2010 op 20-12-2010 14:25 ]

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stefie2010 schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:22:
Achterblijvers die je lapped in B-Spec lijken nu ook van hun lijn af te gaan om je te laten passeren, op t rechte stuk tenminste. Was dit al zo?
Dat was al zo.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sander H schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:20:
Nog een paar dingen:

-More prize money (zelf ff gechecked en je krijgt nu 84.000 per race in Like the Wind war ik gister nog 70.000 voor kreeg, en 117.000 voor de Nascar race van 4 minuten ipv 98.000).
-You can now choose to use your custom playlists for the Menu's as well as the Race(Now 2 sections for BGM music)
-Rewind Replay function
Dat prijzengeld krijg je vast niet met terugwerkende kracht. :(
Rewind Replay: Is dat echt terugspoelen of is dat opnieuw starten van de herhaling?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Cool! Online XP en Cr!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:43

Maximus

There is no substitute

Zodra de GT-servers weer online zijn krijg je hem terug. 't Is gelukt, tnx! :D _/-\o_

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Alleen opnieuw starten van de herhaling blijkbaar. Koplampen werken beter in de nacht en je kunt een race nu direct restarten zonder terug naar het menu te hoeven, handig voor grinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Sander H schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:20:
Nog een paar dingen:

-Rewind Replay function
Viel me ook op, bij turbo race, normaal 30K en nu krijg ik dadelijk 50K :D

-online occasiondealer :D

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
HAHA die online occassion dealer... daar staat opeens voor alle races waarvoor ik nooit een wagen had een wagen (japans classic, truck, dtm) en een formule gran turismo (waar ik 1.300.000 voor te kort kom...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
De season events zijn cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Zitten die in Arcade of GT Life?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
sanderander schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:40:
[...]

Zitten die in Arcade of GT Life?
In GT Life. Krijg je veel credits voor. Je moet alleen ook veel wagens gaan kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Unbreukable op 20-12-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Cool!

Alle reviews zouden moeten worden ingetrokken en opnieuw gedaan worden, na verplicht tot level 25 gespeeld te hebben.

Al die magere zeventjes van bijdehandtjes die het spel 5 uurtjes hebben uitgeprobeerd doen het spel geen recht aan.

Maar wat ik me nog ff afvroeg, alweer :) Ik ben nu level 22. Ik moet nog 4 races in expert en 8 in extreme.

In Expert
- MR Sports
- Historic Racing Cup
- GT All Stars
- Polyphony Digital Cup

In Extreme
Alles behalve Nascar.

Ik merk dat mijn getunede Lambo 'het' niet meer doet. Ik heb serieuze auto's nodig. Ik heb 1.200.000 credits, dus moet nog ff grinden in B-spec denk ik.

De vraag is, welke bakken moet ik hebben om de laatste 12 A-spec een beetje redelijk in te gaan? Ik kan mijn geld maar 1 keer uitgeven en ben ban dat ik anderhalf miljoen uitgeef aan een bak die het aflegt in like the wind of andere races.

Dus welke monsters win moet je echt hebben?

Zit ie hierbij? Monolta Toyo/Monolta 88C-V/Mazda Furai/R10/787/C9? Wat zijn julie aanraders?

Aan de andere kant...wat maakt het ook uit? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

en je krijgt ook lak accessoires als je de 1e keer online omt op een dag.. ipv alleen maar museumkaarten..

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:37:
HAHA die online occassion dealer... daar staat opeens voor alle races waarvoor ik nooit een wagen had een wagen (japans classic, truck, dtm) en een formule gran turismo (waar ik 1.300.000 voor te kort kom...)
Ja wtf, en ik was zo blij dat ik eindelijk die knommel van een Formula GT heb kunnen vinden.. :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Je auto's op volgorde "max. vermogen" bv ,blijft nu ook staan.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Online Occasion klinkt wel erg interessant, echt zo'n koopjes jager systeem op zoek naar oude auto's :P

Is het nu ook al mogelijk die standaard lijst van online racen aan te passen? Die lijst blijft gewoon erg karig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
Sander H schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:33:
je kunt een race nu direct restarten zonder terug naar het menu te hoeven, handig voor grinden ;)
Dat is echt de meest terechte fix ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
sanderander schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:44:
Cool!

Alle reviews zouden moeten worden ingetrokken en opnieuw gedaan worden, na verplicht tot level 25 gespeeld te hebben.

Al die magere zeventjes van bijdehandtjes die het spel 5 uurtjes hebben uitgeprobeerd doen het spel geen recht aan.

Maar wat ik me nog ff afvroeg, alweer :) Ik ben nu level 22. Ik moet nog 4 races in expert en 8 in extreme.

In Expert
- MR Sports
- Historic Racing Cup
- GT All Stars
- Polyphony Digital Cup

In Extreme
Alles behalve Nascar.

Ik merk dat mijn getunede Lambo 'het' niet meer doet. Ik heb serieuze auto's nodig. Ik heb 1.200.000 credits, dus moet nog ff grinden in B-spec denk ik.

De vraag is, welke bakken moet ik hebben om de laatste 12 A-spec een beetje redelijk in te gaan? Ik kan mijn geld maar 1 keer uitgeven en ben ban dat ik anderhalf miljoen uitgeef aan een bak die het aflegt in like the wind of andere races.

Zit ie hierbij? Monolta Toyo/Monolta 88C-V/Mazda Furai/R10/787/C9? Wat zijn julie aanraders?

Furai win je al vrij snel met Bspec (Ameteur Mazda event). Zondar R win je ook met Bspec, maar wel wat later, volgens mij na de Pro events (niet zeker). Gister emt de Furai Like the Wind gewonnen en daarmee win je weer de Minolta die voor Bspec heel handig is.

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 20-12-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

sanderander schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:44:
Cool!

In Expert
- MR Sports
- Historic Racing Cup
- GT All Stars
- Polyphony Digital Cup

In Extreme
Alles behalve Nascar.

Met de Minolta kan je alle exreme races wel winner waar je mee mag doen, de mazda Furai kan je makkelijk winnen met B-spec (Mazda m-x5 cup) en dan vervolgens daarmee "Like the wind" winnen en zo dus de Minolta

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rodie83 schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:50:
Dat is echt de meest terechte fix ever.
Jups, eindelijk wat makkelijker centjes verdienen :D
Arm1n schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:51:
Met de Minolta kan je alle exreme races wel winner waar je mee mag doen, de mazda Furai kan je makkelijk winnen met B-spec (Mazda m-x5 cup) en dan vervolgens daarmee "Like the wind" winnen en zo dus de Minolta
En diezelfde mazda kan je weer inzetten voor de opvolgende MX5 endurance :)

De Furai is iets makkelijk om de All Stars mee te doen, de tegenstanders schalen iets lager dan als je dit met de Minolta of 787B stealth zou doen (en je niet echt kan rijden met zo'n ding :P). Andere optie is de ZR1 RM (vanuit American race) te gebruiken voor Like The Wind, ook vrij goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
GT5 kan alleen maar beter worden door updates/DLC :D

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 18:39

ettie1990

PSN:ettiesick

update 1.05 houd ook hier de gemoederen bezig positief dus.

ik heb niet alles gelezen, maar ben ik de eerste die de vraag stelt waar is de nitro die je in gt4 wel had?

lekker in een bocht nitro gebruiken en ineens volle gass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Dit spel wordt gewoon gemaakt terwijl wij het spelen... tot op heden mbt updates niets dan lof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Hier de officiele update info:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgftw.net/img//382586348.png

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Blegh werken zuigt, wil naar huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
damn ben nu aan het installen maar wat ik allemaal lees is echt tof :D
forza eat ur heart out :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Nette update! Straks even de game restarten :)

Wow, 608 MB update :o

[ Voor 21% gewijzigd door Maximus op 20-12-2010 15:16 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:09:
[...]

Maar je kan er nog steeds niet mee? :P

Maar de savegames, binnen nu en 3 weken komen de aangepaste savegames op het internet? :P

[...]

Inderdaad bij Tuning je Turbo etc weer inschakelen :) Die worden na RM weer op default gezet.
Savegames zijn gelocked aan je PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
In de online dealer staat bij mij wederom een Formule 1 GT, misschien dat mensen deze nu makkelijker kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt allemaal best goed eigenlijk. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben om nog ff te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Vette update zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Er staat nu ook een bonusrace van 1,000,000 credits online. Als je die kan grinden is iedereen binnen een week klaar met het spel :P

Ik heb helaas niet voldoende geld voor de FGT die nu in het dealership staat, dus die zal weer aan mijn neus voorbijgaan, tenzij iemand zo lief is die voor mij te kopen en te giften, dan zorg ik dat diegene daarvoor rijkelijk beloond wordt (naast het feit dat je een mede-tweaker uit de brand helpt).

Nu eerst mijn tentamen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie gebruikt face tracking soms..

ik vraag me af hoe groot de afstand bij jullie is zodat die goed werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:21:
Er staat nu ook een bonusrace van 1,000,000 credits online. Als je die kan grinden is iedereen binnen een week klaar met het spel :P

Ik heb helaas niet voldoende geld voor de FGT die nu in het dealership staat, dus die zal weer aan mijn neus voorbijgaan, tenzij iemand zo lief is die voor mij te kopen en te giften, dan zorg ik dat diegene daarvoor rijkelijk beloond wordt (naast het feit dat je een mede-tweaker uit de brand helpt).

Nu eerst mijn tentamen maken...
Je kan maar 1x dat miljoen binnen halen...

Is het trouwens niet mogelijk om een motor update weer te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:17:
Klinkt allemaal best goed eigenlijk. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben om nog ff te knallen.
Ja, klopt. Ik volg momenteel GT Planet draadje. Daar post men zo vaak dat ik steeds 3 pagina's achterloop met lezen. haha.
Er zijn ook een aantal bugfixes uitgevoerd en kleinere verbeteringen gedaan die niet op de release info staan.
Een kleine greep:
- Minder publiek tbv framerates
- Betere schaduwen (who cares ;) )
- Beter geluid van sommige auto's
- Hoger prijzengeld A-spec. (tbv grinden?) BV 87k -> 110k of zo iets.
- Na einde race kan je de race meteen weer starten. Je hoeft niet terug naar hoofdmenu van de serie.

Nou ja, te veel om op te noemen geloof ik dus. Ik ga straks maar eens op verkenningstocht.
Het schilderwerk in de keuken laat ik maar even liggen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:21:
wie gebruikt face tracking soms..

ik vraag me af hoe groot de afstand bij jullie is zodat die goed werkt??
Zover ik weet, werkt tracking enkel in Arcade, niet in GT Life mode.

Prijzengeld verhoging is dus maar tijdelijk, gelukkig volgende week vrij :D

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:25:
[...]
....Prijzengeld verhoging is dus maar tijdelijk, gelukkig volgende week vrij :D
Tot eind januari wordt gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

Vette update! Vanavond heb ik vrij, dus weet al hoe ik mijn avond ga vullen!!!

Als ik deze update zo zie, dan heb ik er alle vertrouwen in dat er in de toekomst nog veel meer geweldige aanpassingen gaan komen. Hopelijk allemaal gratis, maar ik heb er geen moeite mee om een beetje te betalen voor vette DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Marando schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:44:
Hopelijk allemaal gratis, maar ik heb er geen moeite mee om een beetje te betalen voor vette DLC.
Ssssssst, they're watching! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:25:
[...]

Zover ik weet, werkt tracking enkel in Arcade, niet in GT Life mode.
Ja ik zat gister te proberen.
Maar wat mij opviel is dat de camera bestwel heel dichtbij me moest staan ...

Misschien komt het wel omdat ik donker getint ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Aaargh, was mijn b-spec bezig met de 1000 km van Suzuka komt die lekkere update er tussen door. Was al op de helft. maarja gelijk een backup gemaakt van mijn savegame en weer suzuka opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Wauw! Zojuist voor 4,9 miljoen de Formula GranTurismo kunnen bemachtigen! Nu sparen voor de engine rebuild :p

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:23:
[...]
Is het trouwens niet mogelijk om een motor update weer te verwijderen?
Engine upgrade 1/2/3 kun je niet meer verwijderen, dat wordt ook gezegd als je het wilt kopen. Daarom laat ik die altijd zoveel mogelijk links liggen en koop eerst filters, Sports ECU en uitlaat. Als ik dan nog te langzaam ben neem ik een turbo en als het echt niet anders kan een engine upgrade. Vind het jammer als ik m'n wagens niet meer stock kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Maximus schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:55:
Wauw! Zojuist voor 4,9 miljoen de Formula GranTurismo kunnen bemachtigen! Nu sparen voor de engine rebuild :p
Ja die staat nu standaard in de online occasiondealer... volgens mij hebben ze echt geluisterd naar gebruikers die klachten hadden over het uren moeten wachten tot een bepaalde auto beschikbaar kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04:34
Orpheo1975 schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:51:
Aaargh, was mijn b-spec bezig met de 1000 km van Suzuka komt die lekkere update er tussen door. Was al op de helft. maarja gelijk een backup gemaakt van mijn savegame en weer suzuka opgestart.
hier ook, maar hij is al zo'n 4-5 uur bezig, dus die update moet maar ff wachten ;). Ligt het trouwens aan mij of is een race of een regenrace, of een droge race. Ik heb nl. nog geen een keer gezien dat het ophoud met regenen of begint te regenen, alleen dat het van start tot einde regent/drupt/droog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist die nieuwe drift trial gedaan. is op eiger nordwand met mn ford f150 lighting sta nu 80e :Dhahah dis echt tof, eindelijk ranglijsten :D(alleen maar voor die speciale events dan maar toch :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eens aan de S license begonnen... op zich niet heel moeilijk en allemaal goud.
(gelukkig maar want ik ergerde me kapot aan de AI)
Moeilijkste waren die op Suzuka (8C) en Tokyo246 (P330).
Prize cars zijn coowl!!

Nu nog maar 4 op goud zetten, opmerkelijk genoeg allemaal van de I-B license:
-Slalom achterwielaaangedreven wagen (1 tienden tekort)
-F40 op de Karussel van de Nordschleife (3 tienden tekort nog)
-NSX op de links-rechts bocht op Tokyo246 (hondersten tekort maar)
-2 Ronden Deep Forest in de BMW (1 keer geprobeerd nog maar)

Nu eerst maar even de savegame op een extern harddiskje opslaan... :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
B-spec schijnt qua credits per event bijna verdubbeld te zijn:), xp kon ik zo snel niet vinden, maar goed, 't is iig iets, nu is het ook wel erg belachelijk, die 1000km van suzuka levert gewoon minder dan een ton op terwijl het in de regen 8:10u rijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Die update is echt GENIAAL. Het haalt heel wat van dat loot-and-wank gebeuren weg; niet meer de dealership boosten voor die F1, en je haalt net wat sneller geld binnen zodat er minder gaten vallen in de career (momenten waarop je moet grinden). Een aantal ergernissen zijn aangepakt (direct een race weer starten na gestop te hebben, blijkbaar betere schaduwen). Zouden ze dan eindelijk een keer naar de gamers luisteren bij Polyphony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ben hem nu al bijna 2uur aant downloaden.... hahahha zeker alle 5 miljoen mensen tegelijk zijn bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KAdrifter schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:12:
B-spec schijnt qua credits per event bijna verdubbeld te zijn:), xp kon ik zo snel niet vinden, maar goed, 't is iig iets, nu is het ook wel erg belachelijk, die 1000km van suzuka levert gewoon minder dan een ton op terwijl het in de regen 8:10u rijden is.
Simpele tip, regen -> exit -> start endurance. Net zo lang tot je start zonder regen en je op de verschillende flyby cam's wat blauwe lucht ziet. Dan heb je 99% kans dat je de race zonder regen rijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Wel jammer dat ik met Bspec al level 19 ben, als ik nu pas zou beginnen zou ik bijna dubbel zo rijk zijn. Nu nog een keer de Polyphony cup (Expert) doen aangezien mij de All Stars niet lukt met de Minolta in Bspec. Heb 2 coureurs van level 15, dus ik denk dat ze nog te langzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Top update !! erg gaaf die online klassement daar wachte ik echt op :D alleen verrekte moeilijk vooral die timetrial met die max 200pk. ik sta nu 1707ste ofzo XD snap niet hoe ze nog die 6 seconden eraf kunenn rijden echt knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024
KAdrifter schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:06:
[...]

hier ook, maar hij is al zo'n 4-5 uur bezig, dus die update moet maar ff wachten ;). Ligt het trouwens aan mij of is een race of een regenrace, of een droge race. Ik heb nl. nog geen een keer gezien dat het ophoud met regenen of begint te regenen, alleen dat het van start tot einde regent/drupt/droog is.
Mijn scherm werd zwart met de melding dat er een update was, dus ok gedrukt. Als je geen regen wil moet je de race niet starten maar op exit drukken en wee selecteren tot dat je ziet dat het niet regent. Met regen deed mijn bob er 7 uur en 23 min over en zonder regen 5 uur 17 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Die seizoensrace met de challenger is zeer makkelijk te halen. Zorg vooral dat je even een verstelbare transmissie hebt (ja, die van 20.000 cr.) en dan blaas je overal voorbij. Je moet het vooral van de handling hebben, dus stel het onderstel ook nog een beetje af. In één keer 750.000 cr. binnen met die race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
dvdkiwi schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:11:
Gisteren eens aan de S license begonnen... op zich niet heel moeilijk en allemaal goud.
(gelukkig maar want ik ergerde me kapot aan de AI)
Moeilijkste waren die op Suzuka (8C) en Tokyo246 (P330).
Prize cars zijn coowl!!

Nu nog maar 4 op goud zetten, opmerkelijk genoeg allemaal van de I-B license:
-Slalom achterwielaaangedreven wagen (1 tienden tekort)
-F40 op de Karussel van de Nordschleife (3 tienden tekort nog)
-NSX op de links-rechts bocht op Tokyo246 (hondersten tekort maar)
-2 Ronden Deep Forest in de BMW (1 keer geprobeerd nog maar)

Nu eerst maar even de savegame op een extern harddiskje opslaan... :P
Ik vond die met die 8C en P330 ook het moeilijkste in de S-klasse :)

Ik moet er nog 5 op goud:
- 2 rondes op Rome
- die slalom met die Toyota Concept
- die eerste 2 proeven op Le Mans
- nog eentje die ik niet meer weet :P

Ik heb gisteren die met die F40 uiteindelijk vrij makkelijk gehaald en ook die met die NSX... truc is eigenlijk bij beide om iets van de ideale lijn af te gaan en naar buiten te sturen, waardoor je met net iets meer snelheid de bocht/bochtcombinatie kan nemen. Dat trucje werkte ook bij mij met die BMW 135 Tii op Nurburgring :)
Sander H schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:17:
Wel jammer dat ik met Bspec al level 19 ben, als ik nu pas zou beginnen zou ik bijna dubbel zo rijk zijn. Nu nog een keer de Polyphony cup (Expert) doen aangezien mij de All Stars niet lukt met de Minolta in Bspec. Heb 2 coureurs van level 15, dus ik denk dat ze nog te langzaam zijn.
Ben ik blij dat ik nog met B-spec moet beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-spec zelfs met die update zal geen vetpot zijn, zeker tov A-spec races moet je vaak 10-15 rondjes meer rijden voor minder van het geld. Enige voordeel, je hoeft bij diverse races helemaal niets te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
syntesia schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:18:
Top update !! erg gaaf die online klassement daar wachte ik echt op :D alleen verrekte moeilijk vooral die timetrial met die max 200pk. ik sta nu 1707ste ofzo XD snap niet hoe ze nog die 6 seconden eraf kunenn rijden echt knap.
200PK dat zijn juist de races waar ik beetje knap mee kan rijden :) daar moet je echt elke meter die je kan pakken pakken :D

Zal de ps3 maar aan gaan zetten aangezien het wel even kan duren, misschien krijgen we wel wat servers down })

En hij is binnen :D 15 minuutjes maar dus het viel mee.

[ Voor 3% gewijzigd door TRAXION op 20-12-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
die seizoensevents zijn weer met van die specifieke bakken -_- moet je ze alsnog kopen. grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
I-Heine-I schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:33:
Die seizoensrace met de challenger is zeer makkelijk te halen. Zorg vooral dat je even een verstelbare transmissie hebt (ja, die van 20.000 cr.) en dan blaas je overal voorbij. Je moet het vooral van de handling hebben, dus stel het onderstel ook nog een beetje af. In één keer 750.000 cr. binnen met die race!
750k met 1 race? Beterrrr... _/-\o_

Wat ik verder lees zijn toch wel aardig wat verbeteringen. Nette patch hoor...

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
AlphaWierie schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:02:
die seizoensevents zijn weer met van die specifieke bakken -_- moet je ze alsnog kopen. grr
dat klopt maar die verdien je ook dan weer driedwars terug :D net ook even die challenger gedaan mooi 750.000 credit erbij en 2 lvles gestegen. heb ook die fiat 500 gedaan maar toen 2e geworden 130 bij gekregen ofzo ook lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Orpheo1975 schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:21:
[...]

Mijn scherm werd zwart met de melding dat er een update was, dus ok gedrukt. Als je geen regen wil moet je de race niet starten maar op exit drukken en wee selecteren tot dat je ziet dat het niet regent. Met regen deed mijn bob er 7 uur en 23 min over en zonder regen 5 uur 17 min :P
bij mij ook, maar toen was ie al 4 uur bezig..., die van mij gaat voor de 8 uur+. bedankt voor de tips trouwens, jammer dat jullie niet helderziend waren en 'm een paar uur eerder hadden getypt. Waar is jomanda als je dr nodig heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
syntesia schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:04:
[...]

dat klopt maar die verdien je ook dan weer driedwars terug :D net ook even die challenger gedaan mooi 750.000 credit erbij en 2 lvles gestegen. heb ook die fiat 500 gedaan maar toen 2e geworden 130 bij gekregen ofzo ook lekker :)
ik heb mijn challenger naar 800pk getuned.. kan ik die ook weer ongedaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaWierie schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:19:
ik heb mijn challenger naar 800pk getuned.. kan ik die ook weer ongedaan maken?
Bij Tuning kan je je turbo(charger) en overige meut gewoon weer op default zetten, maar enkel je motor tuning (3 stages) zijn niet meer terug te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Pfff, bijna 1,5 uur bezig geweest om Bob de lambo challenge te laten winnen. Allerlei settings aangepast, maar zou zo niet meer weten wat ik precies gedaan heb _O-
Maar goed, hij heeft gewonnen en daar gaat het om.

btw. Als ik de update op dat moment gehad had, was ik rijk geweest.... :o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Goh, die update, ik kijk in de online dealer en zie meteen een F1 staan, ben pas lvl 20 dus kan hem niet kopen. Ook heb ik het geld nog niet. Wat ze als extra optie zouden moeten doen is, dat je net zoals het intro filmpje, ook dat klikken voor Accessing the HDD uit zou kunnen zetten. Verder heb ik nog niet veel gemerkt eigenlijk.

Gisteravond gewoon stuk voor stuk B-Spec tot lvl 15 allemaal uitgereden :)
Nog ff grinden en dan kan ik Like the Wind gaan doen, hopelijk gaat dat goed met me Corvette RM

@ hierboven, bij mij ging de Lambo Challenge in 1x goed, maar Super Car Nostalgia wilde Bob maar niet halen :P Gister toch uiteindelijk af kunnen strepen..

[ Voor 13% gewijzigd door ihre op 20-12-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
He nice ik zie dat mijn standard car (toyota minolta) nu ook damage heeft!
Of nou ja, iig iets wat er op lijkt. Mijn bumper is raar vervormd...

Daarnaast heb ik gemerkt dat als je je garage sorteert dat die sortering nu wordt onthouden.
Je kan meteen een race restarten. Wat het grinden is ook wat vriendelijker maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
:*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uaK1hl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
Necros schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:51:
He nice ik zie dat mijn standard car (toyota minolta) nu ook damage heeft!
Of nou ja, iig iets wat er op lijkt. Mijn bumper is raar vervormd...

Daarnaast heb ik gemerkt dat als je je garage sorteert dat die sortering nu wordt onthouden.
Je kan meteen een race restarten. Wat het grinden is ook wat vriendelijker maakt ;)
Toevallig heb ik dat afgelopen zaterdag avond ook al gezien, speelde toen bij een vriend van me de Indy 500, nog ff 18 laps gereden. Toen viel me op dat die auto ook al schade had. Heb de auto zelf nog niet, ben nog een lvl 21.

Wat ik trouwens heb gemerkt, als je bij FR/MR autos de camber op 2.0 voor en 3.0 achter zet, slipt Bob niet meer :D

@ hierboven,

Vet man, A. Senna!! Regel een F1 en ga Cote d`Azur rijden, mss gaat ie wel met 1 hand rijden :P

[ Voor 6% gewijzigd door ihre op 20-12-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
ze zijn toch wel hard aan het werk geweest daarzo, een hele reeks met updates.
Erg netjes voor zo een klein bedrijfje met een klein budget.

Laat staan als Pony net als MS met dollars zou strooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen al de tijd die je hebt genomen om door te klikken tot die namen _/-\o_

Mijn hoofdbob (D. Scott) is nu hoger lvl dan dat ik ben :P

Online occasions: CLK Touring, GT Turismo, ABT Audi, ik kom echt geld tekort :P Voor die Seizoensevents heb ik toch wat leuke bakkies klaar staan, Garther Civic is perfect voor die 200/800 race :)

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
welke instelling hebben jullie voor die challenger 70
Ik kom net wat tekort lijkt net, kep de volledig aanpasbare pak (top speed op 260 gezet)
race en semi race platen.

beetje een gevoel dat in de bochten dat het 1-2 seconde duurt voor de motor weer toeren gaat maken..

[ Voor 23% gewijzigd door AlphaWierie op 20-12-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
Wat leuke namen:
- D. van der Ven (Citroën race)
- D. Villa (weet het niet zeker, zou een verwijzing kunnen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben de update nu aan het binnen halen... gaat nog redelijk qua snelheid... die challenger race klinkt interessant voor 750K... kheb nog genoeg wagens op mijn wishlist staaat om aan te schaffen en te tunen, nu maar hopen dat die ook met de controller een beetje te doen is :)

Goeie update... geeft gewoon een goed gevoel om zo "gratis" extra content voor een game te krijgen... lijkt die 60 euro aanschaf ook wat schappelijker.

Nu maar hopen op een volgende update waarbij er S wagens worden ge-upgrade naar P... :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
met die challenger event is mijn hoogst haalbare 4de plaats... met 16seconde achterstand op de nr 1...
wat doe ik verkeerd:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo heb alle seizoens races op goud, was echt super makkelijk, die laatste voor een miljoen gedaan met een gtr spec-v uit 2009. effe beetje tunen en afstellen, en reed bijna 10 sec voor aan het einde.
alleen jammer dat je er verder niets mee wint. geen auto ofzo. met driftproef 1 op eigernordwand sta ik nu nog maar 242e :( jammer mn f150 lightning is gewoon te langzaam, dalijk maar even tunen en opnieuw doen, stond even 80e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
v8power67 schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:58:
zo heb alle seizoens races op goud, was echt super makkelijk, die laatste voor een miljoen gedaan met een gtr spec-v uit 2009. effe beetje tunen en afstellen, en reed bijna 10 sec voor aan het einde.
alleen jammer dat je er verder niets mee wint. geen auto ofzo. met driftproef 1 op eigernordwand sta ik nu nog maar 242e :( jammer mn f150 lightning is gewoon te langzaam, dalijk maar even tunen en opnieuw doen, stond even 80e :P
alles op goud!?
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
Yeah! eindelijk thuis en update binnen! seizoens races here i come!:D

overgens, die fiat 500. In de shop heeft ie 69pk. en zonder tuning of iets, heeft ie bij de race 64 pk. vreemd, maargoed!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:19:
overgens, die fiat 500. In de shop heeft ie 69pk. en zonder tuning of iets, heeft ie bij de race 64 pk. vreemd, maargoed!
Olie verversen ;)

Die time trial is pittig, maar valt al direct op dat er weer 1 auto favoriet is (top 50 zo'n beetje bestaat uit die auto). Momenteel sta ik 1462ste :D

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:28:
[...]

Olie verversen ;)

Die time trial is pittig, maar valt al direct op dat er weer 1 auto favoriet is (top 50 zo'n beetje bestaat uit die auto). Momenteel sta ik 1462ste :D
komt die dan niet boven de 66pk uit?

verder heb ik wel de overbrenging/carr stijfheid/aandrijving/ophaning geïnstalleerd. maar blijf op 16 sec achterstand haken.

==
Edit: 67pk :( kan olie verversen niet ongedaan maken hè?

[ Voor 6% gewijzigd door mauro101 op 20-12-2010 19:35 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Yay, lvl35 B-spec geworden :

http://i56.tinypic.com/121g7wk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:55:
[...]

Ja de grind wordt wel steeds groter, je zal dadelijk ook wel meerdere 24-hrs nodig hebben om 1 level te stijgen ben ik bang. Bob's zijn nu bezig met de laatste Tsukuba9H om lvl35 te worden.
Kijken of ze hun record van 150 ronde voorsprong kunnen verbeteren :o
Hebben jullie verders alles goud om tot die bijna lvl35 te komen? Of zo hier en daar ook een zilvere plak? Dan weet ik of ik door moet gaan voor alles goud of niet (zit nu op lvl 22 en tot nu toe alles goud)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hoe maak je een 2e driver aan voor B-spec? Kan er nergens een knop voor vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 18:39

ettie1990

PSN:ettiesick

met die seizoens race met die mazda mx7 kom ik niet verder dan plek 6 met 19 sec achterstand op nummer 1.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:36:
[...]
Hebben jullie verders alles goud om tot die bijna lvl35 te komen? Of zo hier en daar ook een zilvere plak? Dan weet ik of ik door moet gaan voor alles goud of niet (zit nu op lvl 22 en tot nu toe alles goud)...
Heb wel alles goud ja, alhoewel Nascar/F1 pas met een wat hoger lvl Bob, maar is verder opzich niet nodig. Vanaf lvl25 is het toch een lange saaie Endurance grind
zeromussov schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:38:
Hoe maak je een 2e driver aan voor B-spec? Kan er nergens een knop voor vinden...
In je hoofdmenu staan links wat icoontjes zoals Foto's/Circuits e.d., daar staat een coureurs-optie tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empirebart
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-07-2024
Ok mooi dus het is waar! Zit nou op lvl32 kan dus zonder zorgen verder naar lvl35 grinden.

Brabo's United in Distributed Computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
mauro101 schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:30:
[...]

komt die dan niet boven de 66pk uit?

verder heb ik wel de overbrenging/carr stijfheid/aandrijving/ophaning geïnstalleerd. maar blijf op 16 sec achterstand haken.

==
Edit: 67pk :( kan olie verversen niet ongedaan maken hè?
gewoon ff wat km met dat ding rijden gaat PK van zelf omlaag.
ik heb helaas het zelfde... ik kan max 3de worden (krijg toch een aardig bedragje dan) maar de 1ste plek heeft echt 16secvoorsprong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Rudi schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:41:
[...]

[...]
In je hoofdmenu staan links wat icoontjes zoals Foto's/Circuits e.d., daar staat een coureurs-optie tussen.
Dat had ik inderdaad gevonden, maar dan? Er zit nergens een knop 'toevoegen' o.i.d..

Kan alleen mijn huidige driver weggooien. (of delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
zeromussov schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:49:
[...]

Dat had ik inderdaad gevonden, maar dan? Er zit nergens een knop 'toevoegen' o.i.d..

Kan alleen mijn huidige driver weggooien. (of delen)
Je unlockt de extra driver-slots op bepaalde levels. Dus als je net begonnen bent zal je nog geen extras kunnen aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
ik heb sinds ik level 21 ben in mijn HUD links onder rechts van mijn auto/banden symboo; 4 van die vakjes met een pijlje naar rechts die heen en weer gaat.. die 4 vakjes word ook steeds minder... (boven de fuel) weet iemand wat dat is?? volgensmij had ik dat nog niet toen ik lvl 20 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Ah, oké thanks.

Dan ga ik maar een paar races doen met mijn huidige driver.

De schaduwen zijn trouwens wel enorm verbeterd, of ligt dat aan mij? (heb het al een paar dagen niet gespeeld) Mooi dat ze al een paar updates hebben uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Wat gebeurt er als je backupped, auto zend en verolgens de backup terugzet?

Op die manier kunnen we namelijk zorgen dat iedereen een FGT krijgt,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:56:

Ik wil wel ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:56:

Proberen met iemand die je kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik heb dus geen FGT, ik heb die van Matthijs, dus heb Matthijs al gevraagd of hij een backup heeft.

Ik kan sowieso nog niet sturen tot 00:00

[ Voor 18% gewijzigd door Pyrone89 op 20-12-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Dang die F1 is echt goed man :o

Dat ding trekt echt ongelofelijk hard door.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
Pyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:03:
Ik heb dus geen FGT, ik heb die van Matthijs, dus heb Matthijs al gevraagd of hij een backup heeft.

Ik kan sowieso nog niet sturen tot 00:00
Heb het nog niet geprobeerd maar las ergens dat als je Quit Game doet, en dan opnieuw start, je weer een auto kunt sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Settings for F1 kampioenschap (120 ronden in totaal trouwens :X )

Race 1

Front Downforce - 70
Rear Downforce - 90
Front Breaks - 4
Rear Breaks - 1
Front Ride Height - 5
Rear Ride Height - 5
Transmission/ Top Speed – 410 KM/H
Spring Rate Front - 17.5
Spring Rate Rear - 17.5
Extension Dampers Front - 8
Extension Dampers Rear - 8
Compression Dampers Front - 6
Compression Dampers Rear - 6

You will gain most of your positions towards the end of the straight, while maintaining a solid pace through the bends. It should take you about 4-8 laps to take first place.

Race 2

Front Downforce - 70
Rear Downforce - 90
Front Breaks - 4
Rear Breaks - 1
Front Ride Height - 5
Rear Ride Height – 5
Transmission/ Top Speed - 390 KM/h
Spring Rate Front - 17.5
Spring Rate Rear - 17.5

Again you will gain most of your positions towards the end of the straight, while maintaining a solid pace through the bends. You will hit the rev limit just before the end of the straight. It should take you about 4-8 laps to take first place.

Race 3

Front Downforce - 70
Rear Downforce - 90
Front Breaks - 7
Rear Breaks - 2
Front Ride Height - -10
Rear Ride Height - -10
Transmission/ Top Speed - 320 KM/h
Spring Rate Front - 18.5
Spring Rate Rear - 18.5

Wow, this one is a ball ache, but with such a low gear ratio you will overtake on the short straights and through the tight corners. I had 3rd on lap 2, but first place didnt come till i was on lap 7 but then run away with it for the rest of the race. I also upped the breaks for this race. Twice in testing, the AI spun out and caused a pile up, which can be a bit of a nightmare to come back from, but its still possible.

Race 4

Front Downforce - 70
Rear Downforce - 90
Front Breaks - 7
Rear Breaks - 2
Front Ride Height - -10
Rear Ride Height - -10
Transmission/ Top Speed - 380 KM/h
Spring Rate Front - 18.5
Spring Rate Rear - 18.5

This one is childs play. I used the same setup as race 3 but upped the top speed. I pushed my guy too hard on lap 1 and he spun off 3 times. but he took first again before the end of lap 2. Simples

Race 5

Front Downforce - 70
Rear Downforce - 90
Front Breaks - 3
Rear Breaks - 1
Front Ride Height - -10
Rear Ride Height - -10
Transmission/ Top Speed - 400 KM/h
Spring Rate Front - 18.5
Spring Rate Rear - 18.5

Another easy race, you can have first place within 2 laps, there are loads of good straights to take places on this race.

Race 6

Front Downforce - 70
Rear Downforce - 90
Front Breaks - 3
Rear Breaks - 1
Front Ride Height - -10
Rear Ride Height - -10
Transmission/ Top Speed - 400 KM/h
Spring Rate Front - 18.5
Spring Rate Rear - 18.5