PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Bij GT3 was het juist andersom. Als ik toen een dik kampioenschap van 10 banen had gereden met die Polyphony F1 auto, vlogen de PK's eraf omdat de auto olie-tekort had.maikel_rox schreef op maandag 20 december 2010 @ 02:47:
Bij mij is het ook naarmate ik meer km's maak met de auto, dat er pk's bij komen.
Op een gegeven moment kon ik de olie wel weer bijvullen maar de pk's waren niet meer zoveel als in het begin.
Nu met GT5 heb je (helaas) niet van die lange kampioenschappen voor zover ik weet. Ben nog maar level 20 overigens.
edit : Vanavond weer even racen met een paar gasten trouwens? heb er wel zin in
[ Voor 6% gewijzigd door kaos001 op 20-12-2010 09:20 ]
Misschien ook web-b-spec?
EDIT: Onderhoud is blijkbaar nu al klaar...
[ Voor 16% gewijzigd door Unbreukable op 20-12-2010 09:24 ]
Verwijderd
Afgelopen weekend voor het eerst begonnen met GT5 en ik moet zeggen dat ik me wel vermaak, helaas alleen met een controller, een stuurtje is mij gewoon iets te prijzig momenteel (ook omdat ik gewoon op de bank zit en niks heb om een stuur aan te monteren)...
Even een vraagje, ik ben nu lvl 21 (A-spec) en lvl 11 (B-spec), heb een zooi licences gedaan (de laatste 2 van de R license zijn KUT!) en een beetje de specials bekeken... maar ik mis iets:
er is een enorme carlist maar het is me absoluut niet duidelijk waar ik welke auto kan/moet kopen of dat ik ze bij bepaalde races als beloning krijg. ik bedoel maar: ik koop een ferrari california voor de ferrari challenge (geloof dat het op prof. niveau was) en als beloning krijg ik..... dezelfde auto....
Is er ergens een lijst met welke auto je waar als beloning krijgt?
Verwijderd
thank you thank you thank you!!!!
wat me trouwens wel tegenvalt: je kan niet eens zien of een auto race prep kan krijgen voordat je hem koopt (of ik moet het gemist hebben), en het zijn er echt enorm weinig die het wel kunnen...
die lijst is pas 10x gepasseerd;Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:42:
@Rizn
thank you thank you thank you!!!!
wat me trouwens wel tegenvalt: je kan niet eens zien of een auto race prep kan krijgen voordat je hem koopt (of ik moet het gemist hebben), en het zijn er echt enorm weinig die het wel kunnen...
Acura NSX RM '91
Chevrolet Camaro SS RM '10
Chevrolet Camaro Z28 RM '69
Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM '06
Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09
Dodge Challenger R/T RM '70
Honda CIVIC TYPE R (EK) RM '97
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04
Lexus IS F RM '07
Lotus Elise RM '96
Lotus Elise 111R RM '04
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM '05
Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02
Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05
Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95
TVR Tuscan Speed 6 RM '00
Volkswagen Golf IV GTI RM '01
Verwijderd
Ja dat weet ik, maar ik kan in GT5 zelf niet zien (op voorhand) of het mogelijk is, heb geen zin om te zitten racen met van allerhande soorten lijsten er naast... Ze hebben verrekte veel tijd gehad om aan het spel te werken maar er missen gewoon hele basic dingen zoals deze lijst.himlims_ schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:45:
[...]
die lijst is pas 10x gepasseerd;
Acura NSX RM '91
Chevrolet Camaro SS RM '10
Chevrolet Camaro Z28 RM '69
Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM '06
Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09
Dodge Challenger R/T RM '70
Honda CIVIC TYPE R (EK) RM '97
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04
Lexus IS F RM '07
Lotus Elise RM '96
Lotus Elise 111R RM '04
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM '05
Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02
Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05
Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95
TVR Tuscan Speed 6 RM '00
Volkswagen Golf IV GTI RM '01
Nog een dingetje wat mist: als je een simulatie race spel maakt dan verwacht ik ook dat ik meer kan zien wat betreft timings in de race (ga ik sneller of langzamer dan mijn vorige ronde op dit meetpunt of niet?) en het wel of niet gevoeliger instellen van gas en rem voor controllers is er ook niet...
Ik wil het niet afkraken, ik vermaak me wel, maar ik had er meer van verwacht na zo veel ontwikkeltijd...
Uiteindelijk wordt 't toch een lijstjes verhaal op tafel wil je alle informatie voorhanden hebben. Is niet anders helaas
Verwijderd
Of als ze in de prologue dezelfde opties hadden gezet was het ook naar boven gekomen. Valt me ook op dat de informatievoorziening vanuit de ontwikkelaar bijzonder karig is...
Ach we vermaken ons wel he... ik ga maar eens kijken wat voor stuurtje ik graag wil hebben, en kijken hoe en waar ik dat ga monteren/gebruiken...
Ik wil wel weer mijn ps3 aanslingeren en als server dienenRizn schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:38:
@ SythAdmin
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047
Vanavond een GoT race misschien?
Gisteravond was het kind ziek dus daar was ik mee bezig kom om 23:30 weer terug zie ik nog 4 mensen online staan.
Dus toen heb ik maar even gewacht tot 00:30 en daarna maar uitgezet.
japanse twitter is toch ideaalVerwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:07:Of als ze in de prologue dezelfde opties hadden gezet was het ook naar boven gekomen. Valt me ook op dat de informatievoorziening vanuit de ontwikkelaar bijzonder karig is...

Verwijderd
Als je nog niet echt een race game had.Baldertt schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:09:
Gisteren nog met dit spel in mijn handen gestaan, maar ik heb hem laten liggen omdat hij nog steeds 60 euro kostte. Als ik alle frustraties hierboven zo lees dan heb ik een goede keuze gemaakt volgens mij.
Dan is dit jou buy voor 55 euro bij media markt(Dat is mijn winkel!!!!!!!!!!!!!!!!!; fucking irritante reclame:p)
Het is et echt waard.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 10:34 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sinds GT4 meer dan 5 lange jaren moeten wachten op het volgende deel. Ik weet nog dat ik een kleine brok in m'n keel voelde toen ik 'm enkele weken terug in m'n handen kreeg. Hoe is 't mogelijk dat ze dit toch voor elkaar weten te krijgen ondanks alle tekortkomingen
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Verwijderd
Zegt meer over jou dan over de game toch?Obi1r schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:40:
Jaaah, GT5 is een échte frustratie game... maar toch heb ik hoofdzakelijk voor GT5 een PS3 gekocht.
Sinds GT4 meer dan 5 lange jaren moeten wachten op het volgende deel. Ik weet nog dat ik een kleine brok in m'n keel voelde toen ik 'm enkele weken terug in m'n handen kreeg. Hoe is 't mogelijk dat ze dit toch voor elkaar weten te krijgen ondanks alle tekortkomingen
Verwijderd
Ik heb wel altijd mijn stealth car achter de hand maar of dat veel gaat helpen weet ik niet !??
voor de MR race in expert heb ik een (bijna) fullt tuned
F40 gebruikt... van uit stilstand meottie ff opgang komen maar dan is hij ook echt wel snel
[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 20-12-2010 10:55 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Je kan het in-game tweak menu inschakelen. Hiermee kan je tijdens het racen in ieder geval je remmen aanpassen. Het zit verstopt in de controller settings.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:51:
[...]
Het wel of niet gevoeliger instellen van gas en rem voor controllers is er ook niet...
Ik wil het niet afkraken, ik vermaak me wel, maar ik had er meer van verwacht na zo veel ontwikkeltijd...
Het is inderdaad opmerkelijk hoeveel schoonheidsfoutjes dit spel heeft als je de ontwikkeltijd er naast legt.
Het blijft een enorm vet spel nevertheless en hopelijk wordt er nog een hoop gepatcht.
...de Honda Today G '85.
Ja de grind wordt wel steeds groter, je zal dadelijk ook wel meerdere 24-hrs nodig hebben om 1 level te stijgen ben ik bang. Bob's zijn nu bezig met de laatste Tsukuba9H om lvl35 te worden.SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:34:
Ik zit nu enkel nog in B-spec, races waar je nog wat exp krijgt zijn 6 of 9 uur, lvl35 is in zichtDan de mythe, krijg je de X1, en mag ik mijn eerste 24 uurs gaan rijden, nouja.. mijn Bobs dan
Kijken of ze hun record van 150 ronde voorsprong kunnen verbeteren
Iedere post die men hier plaatst zegt iets over dat persoon. Anders nog iets, spuit 11?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:46:
[...]
Zegt meer over jou dan over de game toch?
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Kijk, als jij hem nu niet krijgt als je 35 bent, kan ik vanavond weer verder met DCU, scheelt mij weer verder grinden naar 35Rudi schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:55:
Ja de grind wordt wel steeds groter, je zal dadelijk ook wel meerdere 24-hrs nodig hebben om 1 level te stijgen ben ik bang. Bob's zijn nu bezig met de laatste Tsukuba9H om lvl35 te worden.
Kijken of ze hun record van 150 ronde voorsprong kunnen verbeteren
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik kreeg het broetje van de 28pk Kubelwagen ofzo..... de SchwimmwagenUnbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:52:
Zo zeg! krijg ik net mijn Ticket 1000 krijg ik me toch een super wagen...
...de Honda Today G '85.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Overigens ik speel gewoon met Sixaxis controller en op automatisch schakelen, dus ook dan kan je de doeltijden (makkelijk) halen
[ Voor 27% gewijzigd door Dr. Quipers op 20-12-2010 11:13 ]
Mooi hè, hoe de game altijd perfect aanvoelt welke wagen je wil hebben... Bijvoorbeeld een Lupo, na het behalen van de Lupo cup...Gundogan schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:04:
[...]
Ik kreeg het broetje van de 28pk Kubelwagen ofzo..... de Schwimmwagen
Dat vind ik ook echt ongelofelijk hoor. Dat was bij de vorige GT's ook al het geval.Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:14:
[...]
Mooi hè, hoe de game altijd perfect aanvoelt welke wagen je wil hebben... Bijvoorbeeld een Lupo, na het behalen van de Lupo cup...
Ben er steeds meer achter dat GT een spel is voor extreme autoliefhebbers. Die bijna een harde lul krijgen bij het winnen van een "whatever auto".
Yamauchi is zo'n extreme autoliefhebber en aangezien alles van deze game precies moest zoals hij dat wilde, krijg je dit soort gezeur. Heb het idee dat er weinig overleg geweest is met het maken van deze game. Qua ideeën en innovaties dan hé.
Ik vraag me af of een extreme autoliefhebber zulke lelijke carmodels zou willen zien. Bij Forza III was het leuk om wagen te winnen en krijgen want ze zagen er goed uit. Als ik hier een wagen win denk ik (wanneer het geen premium betreft) wat moet ik ermee, hier wil ik niet in rijden. Dan is het vervolgens ook nog zo dat er kampioenschappen/races zijn waarbij er gewoon geen premium model bestaat wat mee mag doen en je dus in een playstation 1 (of minder) model moet racen, bijvoorbeeld die Dome voor de Japanese Classics.kaos- schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:28:
[...]
Dat vind ik ook echt ongelofelijk hoor. Dat was bij de vorige GT's ook al het geval.
Ben er steeds meer achter dat GT een spel is voor extreme autoliefhebbers. Die bijna een harde lul krijgen bij het winnen van een "whatever auto".
Yamauchi is zo'n extreme autoliefhebber en aangezien alles van deze game precies moest zoals hij dat wilde, krijg je dit soort gezeur. Heb het idee dat er weinig overleg geweest is met het maken van deze game. Qua ideeën en innovaties dan hé.
Ik rij altijd met de bumpercam en heb van die graphics van S en P wagens geen enkele last.Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:38:
[...]....Dan is het vervolgens ook nog zo dat er kampioenschappen/races zijn waarbij er gewoon geen premium model bestaat wat mee mag doen en je dus in een playstation 1 (of minder) model moet racen...
Qua handling, powersliden etc etc is er geen beter spel op de PS3.
En ja ik ben weer in voor een race vanavond
Hihi, je was me voor
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 20-12-2010 11:43 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Hmmm ja die dome... lelijk geval, maar heb er niet mee gereden in de classics, ging prima met andere machines.Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:38:
[...]
Ik vraag me af of een extreme autoliefhebber zulke lelijke carmodels zou willen zien. Bij Forza III was het leuk om wagen te winnen en krijgen want ze zagen er goed uit. Als ik hier een wagen win denk ik (wanneer het geen premium betreft) wat moet ik ermee, hier wil ik niet in rijden. Dan is het vervolgens ook nog zo dat er kampioenschappen/races zijn waarbij er gewoon geen premium model bestaat wat mee mag doen en je dus in een playstation 1 (of minder) model moet racen, bijvoorbeeld die Dome voor de Japanese Classics.
Maar dat bijvoorbeeld de veyron al geen premium is.... onbegrijpelijk
Ik rij cockpit cam, maar dat gaat dus niet altijd helaas.SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:42:
Ik rij toch bumpercam, mij maakt het echt niet uit hoe ze eruit zien.
Wat mij betreft was 400 premium cars en 0 standaard beter geweest dan de huidige verdeling..
En om nog even te reageren op hierboven: GT5 valt inderdaad wat tegen voor de autoliefhebber, onbegrijpelijk dat er races zijn voor enkel standaard auto's. Ik vind GT5 ook af en toe echt iets voor mensen die genieten van het afzien bij een spel, het heeft wel iets van SM weg
[ Voor 46% gewijzigd door I-Heine-I op 20-12-2010 11:53 ]
Heeft misschien ook te maken met fabrikanten die moeilijk doen over het interieur? Ze willen natuurlijk stuk voor stuk dat het dash er perfect uitziet. Zelf rijd ik ook niet in de cockpit view dus ik heb er ook weinig last van, wel jammer dat je van sommige auto's niet mooie foto's kunt schieten.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:43:
[...]
Hmmm ja die dome... lelijk geval, maar heb er niet mee gereden in de classics, ging prima met andere machines.
Bij elke auto kan dat 1002 redenen hebben, nog geen toestemming, geen tekeningen, geen echte auto ter beschikking, tijdissues, ik rij zelf toch niet met die Veyron, ondanks de hoeveelheid PK is het een flut auto tov de echte grote auto's (R10, C9, 787).Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:43:
Hmmm ja die dome... lelijk geval, maar heb er niet mee gereden in de classics, ging prima met andere machines.
Ik rij 99% van de tijd met een Minolta, overige gevallen met de Furai. Beide zijn standaard auto's, maar ik zit er echt niet mee. Wie dan zo graag cockpit view wil rijden, moet eens de GT by Peugeot gaan rijden, je zicht is 10% tov bumperview.
Verwijderd
Ooooh begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de veyron ook een baggerbak, en rijd zelf ook altijd bumpercam. Maar als je leuke plaatjes wil maken of gewoon fan bent van die bak is het een beetje triest...SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:50:
[...]
Bij elke auto kan dat 1002 redenen hebben, nog geen toestemming, geen tekeningen, geen echte auto ter beschikking, tijdissues, ik rij zelf toch niet met die Veyron, ondanks de hoeveelheid PK is het een flut auto tov de echte grote auto's (R10, C9, 787).
Ik rij 99% van de tijd met een Minolta, overige gevallen met de Furai. Beide zijn standaard auto's, maar ik zit er echt niet mee. Wie dan zo graag cockpit view wil rijden, moet eens de GT by Peugeot gaan rijden, je zicht is 10% tov bumperview.
Ik snap de redenen ook best maar dan nog, je bent 6(!) jaar bezig met dit spel (misschien wel langer) en dan heb je toch echt wel tijd genoeg om dit te regelen zou je zeggen...
En trouwens, niet iedereen heeft de luxe van de Minolta of iets in die richting he, ik zelf heb bijzonder veel moeite om genoeg centjes te sparen om een auto te kopen om dan weer de races te winnen waar ik dan uiteindelijk de spiegelreflexcamera op wielen kan winnen

Ligt eraan welke 5 je nog hebt want ik haalde 55 golds easy met tijd over 4 stuks net aan, en 1tje door toeren uit te halen die eigenlijk niet kunnenDr. Quipers schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:12:
De tijd die ik dit weekend heb besteed aan GT5 was niet veel, maar wel druk geweest met de license! Mag me ook bijna bij de club van 60 voegenNu 55 goud en 5 zilver. Woei
Overigens ik speel gewoon met Sixaxis controller en op automatisch schakelen, dus ook dan kan je de doeltijden (makkelijk) halen
Ja in die C4 Rally is het zicht ook matig... maar wel tof.SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:50:
[...]
Bij elke auto kan dat 1002 redenen hebben, nog geen toestemming, geen tekeningen, geen echte auto ter beschikking, tijdissues, ik rij zelf toch niet met die Veyron, ondanks de hoeveelheid PK is het een flut auto tov de echte grote auto's (R10, C9, 787).
En die 1002 redenen spelen bij Turn 10 niet? Forza had bij de lauch 400+ wagens, die wat mij betreft gelijk waren aan de premium wagens in GT5. Forza III heeft minder dan de helft aan ontwikkelingstijd gehad dan dat men bij PD voor GT5 heeft gebruikt.
Ik heb trouwens nooit Prologue gespeeld maar hoe zat het daar met de wagens? en wat is er daarvan overgenomen naar GT5?
De enige aanname die er is, dat ze schijnbaar 6 jaar bezig zijn geweest met de het spel (gezien de datum van GT4), maar niemand buiten Poly zelf weet de precieze indeling van hun tijd en welke dingen er nu nog onder handen zijn. Er zijn geen referentie middelen (welke andere game heeft 1000+ auto's).
Die zijn allemaal overgenomen als premium modellen (ferrari, BMW, Ford, etc).Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:57:
Ik heb trouwens nooit Prologue gespeeld maar hoe zat het daar met de wagens? en wat is er daarvan overgenomen naar GT5?
Ik wil 1 foto, 1 simpele foto, zien van Forza 3, die de details kunnen weergeven zoals ze in het photo topic staan van de premium auto's.Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:57:
En die 1002 redenen spelen bij Turn 10 niet? Forza had bij de lauch 400+ wagens, die wat mij betreft gelijk waren aan de premium wagens in GT5. Forza III heeft minder dan de helft aan ontwikkelingstijd gehad dan dat men bij PD voor GT5 heeft gebruikt.
[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 12:01 ]
PhD i.o.
Typisch Japans, preciesie tot in de puntjes, en weinig veranderen aan wat traditie is.[b][Ik vind GT5 ook af en toe echt iets voor mensen die genieten van het afzien bij een spel, het heeft wel iets van SM weg; Miereneuken op licenties, Keer op keer dezelfde race voor cash en skippen tot de juiste auto bij de used cars staat, het is niet mijn stijl van spelen.
Verwijderd
Ja ok, daar heb je een punt, maar ik geil niet op getallen... Geef mij weinig goede auto's die tot in elk detail zijn uitgewerkt dan ben ik meer tevreden dan met 1000+ waarvan je niet goed kan zien wat wat is.SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:59:
De minolta is relatief makkelijk te halen, met vrij toegankelijke middelen (Chevvy ZR1 met Racemod).
De enige aanname die er is, dat ze schijnbaar 6 jaar bezig zijn geweest met de het spel (gezien de datum van GT4), maar niemand buiten Poly zelf weet de precieze indeling van hun tijd en welke dingen er nu nog onder handen zijn. Er zijn geen referentie middelen (welke andere game heeft 1000+ auto's).
[...]
Die zijn allemaal overgenomen als premium modellen (ferrari, BMW, Ford, etc).
[...]
Ik wil 1 foto, 1 simpele foto, zien van Forza 3, die de details kunnen weergeven zoals ze in het photo topic staan van de premium auto's.
Gelukkig verschillen de meningen wel, anders was de wereld enorm saai
Ik vermaak me prima met GT5, alleen ik heb veel vraagtekens en er is zoveel dat (zonder heel veel moeite) beter had kunnen zijn.
En kan je die auto's niet rijden dan? Of rijden ze allemaal indentiek? Het zijn gewoon 1000 auto's met unieke eigenschappen, enkel de grafische weergave op het scherm is 'minder'.Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:04:
Ehm, GT5 heeft eigenlijk ook geen 1000 wagens, het zijn er ongeveer 200 en de rest is overgeport van oude games. Op die manier had FM er ook 1000+ kunnen hebben.
Welke GT had de Veyron, de Furai, de tankbak of 2J, als dat allemaal 'overgeporte' auto's zouden moeten zijn? Van de standaard zijn er inderdaad een berg uit voorgaande series, maar zijn ook gewoon nieuwe auto's toegevoegt welke gewoon niet de details hebben gekregen zoals de Premiums, maar wel degelijk 'beter' zijn dan de geporte modellen.
veyron zat in de psp versie furai ook, tankbak komt uit gt4 en 2j ookSinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:12:
[...]
En kan je die auto's niet rijden dan? Of rijden ze allemaal indentiek? Het zijn gewoon 1000 auto's met unieke eigenschappen, enkel de grafische weergave op het scherm is 'minder'.
Welke GT had de Veyron, de Furai, de tankbak of 2J, als dat allemaal 'overgeporte' auto's zouden moeten zijn? Van de standaard zijn er inderdaad een berg uit voorgaande series, maar zijn ook gewoon nieuwe auto's toegevoegt welke gewoon niet de details hebben gekregen zoals de Premiums, maar wel degelijk 'beter' zijn dan de geporte modellen.
verder heb je wel gelijk
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik maak me er niet druk om, het spel speelt heerlijk weg
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Tankbak is die Jay leno Tank Car, en die zat zeker weten WEL in GT4. De Veyron enFurai zaten ook in GT PSP.Beerkeeper schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:24:
De Veyron niet, Furai (mazda?) weet ik niet, tankbak (die VW dingen) ook niet maar de Chapparel 2J komt uit GT4
Ik maak me er niet druk om, het spel speelt heerlijk weg

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 20-12-2010 12:39 ]
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
Uhm niet om het een of ander, maar verwacht je in letterlijk elke nieuwe racegame totaal nieuwe auto's dan? Dat is praktisch onmogelijk...Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:04:
Ehm, GT5 heeft eigenlijk ook geen 1000 wagens, het zijn er ongeveer 200 en de rest is overgeport van oude games. Op die manier had FM er ook 1000+ kunnen hebben.
Ik vermaak me prima met GT5, alleen ik heb veel vraagtekens en er is zoveel dat (zonder heel veel moeite) beter had kunnen zijn.
Alleen jammer dat de BMW vision er niet bijzit.
|2600k|Asus 290|
Nee, zoals ik eerder al zei: liever 400 premiums en 0 standaard wagens dan 200 premiums en 800 standaard cars.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:41:
[...]
Uhm niet om het een of ander, maar verwacht je in letterlijk elke nieuwe racegame totaal nieuwe auto's dan? Dat is praktisch onmogelijk...
Verder dat geouwehoer over graphics en het aantal auto's... pppfff vermoeiend mannen. Kijk op de doos en lees daar waar het om gaat 'the real driving simulator' er is gewoon geen game die dat beter doet.
Je kan ook niet van een flight simulator verwachten dat je met 250 lekker over het vliegveld kan gaan taxien, maar als je in de lucht zit en alles klopt...
De verbeteringen ten opzichte van GT4 zijn behoorlijk... je kan nu tenminste online (met de PS2 niet...) met hoeveel man 16? Alle delen van GT waren maximaal 6 AI cars, en bijna alle circuits en tracks zijn erg goed!
[ Voor 19% gewijzigd door Obi1r op 20-12-2010 13:15 ]
YouTube: GT5 Red Bull X1 on Nürb.-Ring Vettel Special Gold 2:06:819 and all three Price Cars
Sebastian Vettel Challenge:
-All Bronze: Gran Turismo Red Bull X1 S.Vettel
-All Silver: Gran Turismo Red Bull X1
-All Gold: Gran Turismo Red Bull X1 Prototype
Je kan er gewoon 3 winnen
Het lukt mij nog niet eens om Bronze te halen, laat staan gold
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 12:47 ]
Dat klopt, maar naar mijn mening hadden t er wel meer premiums mogen zijn, zeker na 6 jaar ontwikkeltijd. Zeker als je ziet dat Forza na 5 jaar ongeveer 500 'premiums' heeft, ja de kwaliteit is iets minder, maar zeker huizen beter dan GT5 standard.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:41:
[...]
Uhm niet om het een of ander, maar verwacht je in letterlijk elke nieuwe racegame totaal nieuwe auto's dan? Dat is praktisch onmogelijk...
gewoon twee pics
http://i56.tinypic.com/2lk738i.jpg
En het interieur:
http://i51.tinypic.com/2elb7ug.jpg
Ik denk dat het interieur er echt niet slecht uitziet, gezien deze pic van de buitenkant is genomen. Vanaf de binnenkant ziet er nog beter uit.
lijkt me vrij zeker toch
ben nu eindelijk lvl 30 b-spec, maar die vettel challenges zijn echt niet te doen als je een beetje normale auto's gewend bent, dus we gaan maar door voor level 35, gaaaaap.
Forza heeft verder ook gewoon een veel leukere car list, veel meer auto's erop die gewoon vet zijn, ipv een lading japanse crappy auto's waar niemand echt gelukkig van word. Verder vind ik een s2000 echt een hele vette bak, maar zelfs ik heb geen behoefte aan 35 verschillende varianten.
[ Voor 36% gewijzigd door Bastard op 20-12-2010 12:57 ]
Beetje jammer. Eén ervan had van mij wel een 330 P4 mogen zijn, en de ander een MarkIV. gezien die twee wagens echt onbetaalbaar zijn.SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:47:
@ 3:24
YouTube: GT5 Red Bull X1 on Nürb.-Ring Vettel Special Gold 2:06:819 and all three Price Cars
Je kan er gewoon 3 winnenAlleen nog geen 100% zekerheid over die lvl35 B-spec versie.
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 20-12-2010 12:56 ]
Bij welke level krijg je de kans???SinergyX schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:47:
@ 3:24
Je kan er gewoon 3 winnenAlleen nog geen 100% zekerheid over die lvl35 B-spec versie.
Zit er wel gaaf uit zeg. Gaaf filmpje wat heeft deze wagen een downforce zeg ze gaan harder door de bocht dan de f1 auto.
Je kunt de gevoeligheid van accelleratie en remmen aanpassen via het sperdifferentieel (tune shop en dan aandrijflijn kost 7500cr bij sommige modellen is dit al standaard aanwezig)
imo een van de allerbelangrijkste tune mogelijkheden, zeker bij de PK monsters die gelijk wegglijden bij teveel op het gas of rem
Ik heb nu een berijdbare Enzo en ook bij de Ruf Yellow Bird staan deze instellingen standaard veel te hoog!
PSN: riznind
Verwijderd
Dat is ook de bedoeling van de X1, hij is ontwikkeld als de ultieme auto zonder zich aan de reglementen te hoeven voldoen.Evertt schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:59:
[...]
Bij welke level krijg je de kans???
Zit er wel gaaf uit zeg. Gaaf filmpje wat heeft deze wagen een downforce zeg ze gaan harder door de bocht dan de f1 auto.
[ Voor 4% gewijzigd door Th1x4nG op 20-12-2010 13:08 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Jup, het heeft mijn al 10 pogingen gekost uberhaubt 1 rondje op Suzuka rond te komen, laat staan rondje 2 te halen. En dan nog met 20seconde boven brons te zitten, wel de ultieme uitdagingKAdrifter schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:54:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=141277
lijkt me vrij zeker toch
ben nu eindelijk lvl 30 b-spec, maar die vettel challenges zijn echt niet te doen als je een beetje normale auto's gewend bent, dus we gaan maar door voor level 35, gaaaaap.
Monza moet ook wel haalbaar zijn, Nurburg ga ik absoluut nog niet redden, ik ken die baan amper.
Nu ben ik bezig met de derde op Toscane ofzo met de lamborghini in het donker, ik zeg je ik zie echt bijna niks zo donker is het, plus de lambo rijd voor geen meter, iemand nog tips voor deze event?
In Expert
- MR Sports
- Historic Racing Cup
- GT All Stars
- Polyphony Digital Cup
In Extreme
Alles behalve Nascar.
Ik merk dat mijn getunede Lambo 'het' niet meer doet. Ik heb serieuze auto's nodig. Ik heb 1.200.000 credits, dus moet nog ff grinden in B-spec denk ik.
De vraag is, welke bakken moet ik hebben om de laatste 12 A-spec een beetje redelijk in te gaan? Ik kan mijn geld maar 1 keer uitgeven en ben ban dat ik anderhalf miljoen uitgeef aan een bak die het aflegt in like the wind of andere races.
Dus welke monsters win moet je echt hebben?
Zit ie hierbij? Monolta Toyo/Monolta 88C-V/Mazda Furai/R10/787/C9? Wat zijn julie aanraders?
Jup, v1.05Evertt schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:21:
Zojuist krijg ik een update van gt5 608 MB groot ben benieuwd wat ze allemaal hebben veranderd.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
I'm level 25 A-spec and B-spec, yet I got pop-ups for:
- rally events for getting to level 15
- a new prize car (Mercedes 190E 2.5 - 16 Evolution II '91)
- new tracks (Nürburgring versions for beating AMG stuff)
So I guess it adds/changes the unlockables of some events and you'll get them as soon as you load the game after the patch.
Second thing you'll notice... New stuff on the GTLife screen:
- "Seasonal Events"
- "Online Collector's Dealership"
Unfortunately, I can't access them because of server maintenance.
ach hijs er dalijk ook nog wel
We komen namelijk van 1.03 af
[ Voor 34% gewijzigd door Pyrone89 op 20-12-2010 13:35 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Stefie2010 op 20-12-2010 13:37 ]
Check eens of je savegame nu kan backuppenStefie2010 schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:36:
Damn, GT5 servers liggen eruit voor onderhoud. Ok ik zie meteen 2 nieuwe additions in GT modus mainscreen: Seizoensevents & Online-Occasiondealer! Helaas niet te openen doordat de server eruit ligt... ff verder kijken...
Ik stuurde je ene berichtje dat ik die F1 GT nu zou sturen, duurt nu dus alleen nog ff vanwege die server en de updatePyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:39:
[...]
Check eens of je savegame nu kan backuppen
Geeft niet, kan toch pas vanavond racen ivbm tentamen (ja, geen kerstvakantie voor de mensen van de VU)mathijs55 schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:41:
[...]
Ik stuurde je ene berichtje dat ik die F1 GT nu zou sturen, duurt nu dus alleen nog ff vanwege die server en de update
[ Voor 7% gewijzigd door Pyrone89 op 20-12-2010 13:42 ]
GT Rally (intermiediate) available lvl 15
Noprdschleife, Nordscheife type V 4h and Nordschleife 24h availablke because I bronzed all AMG challenges intermediate)
190 E because AMG intermediate @ silver
CLK-GTR because AMG intermediate gold
Edit: te laat
[ Voor 7% gewijzigd door Sander H op 20-12-2010 13:43 ]
Zou dat niet alleen nu zijn omdat de servers eruit liggen ivm onderhoud en je dus nu geen verbinding hebt?Stefie2010 schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:42:
Zooo laadtijden tussen menu's zijn veeeeel korter geworden!!!
[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 20-12-2010 13:47 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Klink spannend!!Stefie2010 schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:36:
Damn, GT5 servers liggen eruit voor onderhoud. Ok ik zie meteen 2 nieuwe additions in GT modus mainscreen: Seizoensevents & Online-Occasiondealer! Helaas niet te openen doordat de server eruit ligt... ff verder kijken...
Zou dit betekenen dat je je eigen auto's op de lijst kan zetten voor een prijs?
Volgens mij heeft de Collector's Edition enkel de Chrome Line's, de stealth cars zijn voorbehouden aan de Signature Edition... (dacht ik)Th1x4nG schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:08:
Iemand eigenlijk idee of ik ergens een Stealth car kan opeisen? Ik heb de CE gekocht in de Fnac in België, vind enkel de code voor de 5 Chrome Lines, kan ik op het net een code kan vinden die werkt?
Zonda, is dat een winnaar?!mr.DJ95 schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:28:
ik gebruik voornamelijk minolta en pagani zonda R maar die krijg je bij b spec world champs

dat zou vet zijn, zou de aantal autos dat je kan zenden per dag ook opgehoogd zijn?
LOL ! Ik kreeg de Pagani ZondaUnbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:52:
Zo zeg! krijg ik net mijn Ticket 1000 krijg ik me toch een super wagen...
...de Honda Today G '85.

| Macbook Air M1 16GB | iPhone 15 Pro Max 256GB | iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |
En Mechanische schade offline (practice / arcade)
[ Voor 21% gewijzigd door Pyrone89 op 20-12-2010 13:53 ]
YESSSPyrone89 schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:39:
[...]
Check eens of je savegame nu kan backuppen
Ik zie nergens extra ferrari en/of rally events...
Heb even gekeken naar het menu voor instellen van je stuur, daar staat de g25/g27 nog niet tussen.Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:49:
Iemand ook al full G27 support ondekt?
Maar je kan er nog steeds niet mee?Unbreukable schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:03:
Je favoriete auto's en je b-spec worden nu automatisch gedeeld.
Ik zie nergens extra ferrari en/of rally events...
Maar de savegames, binnen nu en 3 weken komen de aangepaste savegames op het internet?
Inderdaad bij Tuning je Turbo etc weer inschakelenBuzz_Fuzz schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:09:
Volgens mij staan die onderdelen die je eerder kocht wel nog bij je "Accessoires".
Ik heb de mijne iig wel eerst ge-rm'ed en dan pas verder getuned. Zit zo ook rond de 900PK...
[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2010 14:18 ]
Volgens mij staan die onderdelen die je eerder kocht wel nog bij je "Accessoires".kaos- schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:11:
Mijn Corvette ZR1 is niet meer![]()
Ik dacht, ik ga hem een race modify geven zodat ik die All-stars kampioenschap kan doen.
Eerst was hij 918 pk met 1250kg
Na de modify 730 pk met 1140kg
(ongeveer dan he, weet de precieze waardes niet meer uit mn hoofd)
Hoe is dit mogelijk dan? Gewoon bijna 200 pk eraf? En dat kost 385.000 ?
Niet te vergeten dat mijn ZR1 nu echt als een dwijl stuurt. Ben er alleen maar slechter van geworden en 385k lichter
Ik heb de mijne iig wel eerst ge-rm'ed en dan pas verder getuned. Zit zo ook rond de 900PK...
Dit topic is gesloten.