Is dit inclusief of exlusief btw?Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:22:
Heel erg bedankt! En na dit proces draait hij dus op Honeycomb?
Alleen de eerste stap gaat mij iets te snel. Wat bedoel je met 'geroot met'?
Ik ben zelf werkzaam op de afdeling multimedia (Makro) en ik las in een bericht dat Toshiba de verkopen zó tegen vond vallen dat hij voor €100 verkocht mocht worden en dat Toshiba de verkoper financieel tegemoet komt.
Edit: dit is trouwens inclusief gratis tv-kit.
Oh dan heeft 4launch de tv-kit er uit gevist en probeert die nu los aan de man te brengen.....
Ach ik ging hem toch nooit gebruiken.
Ach ik ging hem toch nooit gebruiken.
Verwijderd
Gaat deze actie dan ook bij de Makro komen? En eventueel bij Media Markt?Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:22:
Heel erg bedankt! En na dit proces draait hij dus op Honeycomb?
Alleen de eerste stap gaat mij iets te snel. Wat bedoel je met 'geroot met'?
Ik ben zelf werkzaam op de afdeling multimedia (Makro) en ik las in een bericht dat Toshiba de verkopen zó tegen vond vallen dat hij voor €100 verkocht mocht worden en dat Toshiba de verkoper financieel tegemoet komt.
Edit: dit is trouwens inclusief gratis tv-kit.
Denk dat het acties zijn die op dit moment lopen. Je zult er toch snel bij moeten zijn wil je nog zo'n ding kunnen bemachtigen.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ja. Die update verandert je recovery image. Dan kan je geen custom roms meer installen. Opzich maakt het ook niet uit. Je kan alsnog clockworkmod als recovery image installen via adb. Clockworkmod is het beste in mijn ogne.Sinned123 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:07:
Heb je bewust geen update gedraaid?
Bijvoorbeeld omdat je dan geen root meer kan krijgen ofzo?
Ziet er trouwens goed uit, een stuk beter dan op mijn ipad waarmee je vrijwel niks kan op het hoofdscherm.
Verwijderd
Snap ik maar heb van de Markro nog geen folder gezien met een dergelijke aanbieding. Sowieso onhandig want je moet er dan naartoe, ik had beter gisternacht even vroeger in Shopping Forum kunnen kijkenpcgek schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:18:
Denk dat het acties zijn die op dit moment lopen. Je zult er toch snel bij moeten zijn wil je nog zo'n ding kunnen bemachtigen.
Verwijderd
@ Baderyayo
Bedankt! Ga het proberen!
@ChicaneBT
Het is ook geen geplande folderaanbieding. We kregen een mailtje van het hoofdkantoor met daarin het bericht van Toshiba aan Makro. Hierin stond dat we hem mochten afprijzen naar euro 99.96 (inclusief BTW) met daarbij de tv-kit ter waarde van (ik dacht) 60 euro.
Ze gaan op het moment wel hard, hoewel het toch veel mensen 'afschrikt' dat hij standaard geen Android Marketplace heeft.
@ChicaneBT
Het is ook geen geplande folderaanbieding. We kregen een mailtje van het hoofdkantoor met daarin het bericht van Toshiba aan Makro. Hierin stond dat we hem mochten afprijzen naar euro 99.96 (inclusief BTW) met daarbij de tv-kit ter waarde van (ik dacht) 60 euro.
Ze gaan op het moment wel hard, hoewel het toch veel mensen 'afschrikt' dat hij standaard geen Android Marketplace heeft.
@ Superwormluuk
Hey,
Ik heb wel interesse in een Toshiba Folio voor 100 euro
Maar kan je gewoon als normale consument een aanschaf doen bij een van de Makro vestigingen of zijn er bepaalde eisen aan gesteld zodat niet iedereen iets kan kopen?
(Is deze tablet in meerdere winkels/webshops verkrijgbaar voor 100 euro, tips zijn welkom
)
Alvast bedankt
Hey,
Maar kan je gewoon als normale consument een aanschaf doen bij een van de Makro vestigingen of zijn er bepaalde eisen aan gesteld zodat niet iedereen iets kan kopen?
(Is deze tablet in meerdere winkels/webshops verkrijgbaar voor 100 euro, tips zijn welkom
Alvast bedankt
Verwijderd
Thanks ik zal maandag dan eens bellen naar de Makro hier in de buurt. Gelukkig schrikt het de normale consument af dat levert meer kans opVerwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:45:
@ Baderyayo
@ChicaneBT
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 00:29 ]
Ik meen ooit iets gehoord te hebben dat je als particulier een dagpas aan kan vragen, maar die weet ik niet zeker.Sertan schreef op zondag 11 september 2011 @ 00:20:
@ Superwormluuk
Hey,
(Is deze tablet in meerdere winkels/webshops verkrijgbaar voor 100 euro, tips zijn welkom)
Alvast bedankt
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
@Navlim
Thanks, 'there is still hope'
Dus het is tenminste het proberen waard
Dan ga ik maandag even langs Makro en de Mediamarkt en hopelijk kan ik er een vinden voor 100 euro
Dan ga ik maandag even langs Makro en de Mediamarkt en hopelijk kan ik er een vinden voor 100 euro
Verwijderd
Voor de Makro zou ik eerst op hun website kijken. Anders kom je misschien voor niksSertan schreef op zondag 11 september 2011 @ 00:44:
@Navlim
@ChicaneBT
Inderdaad, ik heb eens rondgekeken op verschillende fora en waarschijnlijk heb je een Makro kaart nodig om een Dagpas aan te vragen. De Dagpas is voor de mensen die hun Makro kaart thuis zijn vergeten XD.
Dan ga ik wel langs een aantal Mediamarkten
anders is het jammer maar ik heb al een Novo8 tablet besteld dus op zich is het niet erg als ik geen Folio 100 kan kopen.
Inderdaad, ik heb eens rondgekeken op verschillende fora en waarschijnlijk heb je een Makro kaart nodig om een Dagpas aan te vragen. De Dagpas is voor de mensen die hun Makro kaart thuis zijn vergeten XD.
Dan ga ik wel langs een aantal Mediamarkten
Makro Amsterdam heeft ze al niet meer. (net gebeld)
@superwormluuk
Waar heb jij hm precies vandaan?
(en zorg even dat het email adres uit je profiel werkt
)
@superwormluuk
Waar heb jij hm precies vandaan?
(en zorg even dat het email adres uit je profiel werkt
[ Voor 57% gewijzigd door Gutteguttegut op 11-09-2011 11:03 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Volgens mij zit er maar 1 Makro in Amsterdam.karakedi schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:02:
Alle vestigingen in amsterdam?
Dacht dat hij het over de mediamarkt had
excuses.
MediaMarkt Arena is uitverkocht...
Ik heb net Mediamarkt Almere gebeld, maar daar bieden ze hem aan voor 299,-
Nogmaals gebeld en toen kwamen ze er achter dat hij toch 100 euro is, maar helaas niet meer in voorraad.
Toen ik eerder belde was er nog 1 in voorraad, reserveren was niet mogelijk.
Toen ik eerder belde was er nog 1 in voorraad, reserveren was niet mogelijk.
MediaMarkt Amsterdam Noord uitverkocht...
MediaMarkt Amsterdam Noord had ik ook al gebeld.
Done muahh
edit:
Hmm, bij MIJN DYNABYTE rechtsboven staat er bij status Geannuleerd. Gek...
[ Voor 19% gewijzigd door Gusev op 11-09-2011 12:36 ]
Hier ook alweer geannuleerd, maar ondertussen nog wel kunnen bestellen. Das ook vreemd
Dankje voor het melden , kan er 1 afhalen , wat ik maandag ga doen. Dan kan ik me 4launch bestelling anuleren.
Ook bij afhalen wordt hij ook geannuleerd.
Bij mij wordt ie bij afhalen niet geannuleerd. Enne bij bezorgen is er mooi centjes afgeschreven via iDEAL, dus zal uiteindelijk vast wel goed komen.
Ook maar besteld. Hoop dat 'ie, ondanks dit erg nette bedrag, niet té tegenvalt. Verwacht niet dat het even soepel en snel zal lopen als m'n Galaxy S2 maar voor een beetje internetten en mailen moet het wel kunnen.
Nickname does not reflect reality
Idd, het scherm zal zeker tegenvallen met wat je (lees Galaxy S2) gewend bent. Maar ach, een andere ROM erop gaan we als eerste doen.
Verwijderd
@Baderyayo
Ontzettend bedankt; het is gelukt! Ging eigenlijk heel makkelijk :-) . Heb af en toe alleen wat last van een onstabiele wifiverbinding.. Bekend probleem?
Verder iemand enig idee hoe ik Flash werkend krijg in de standaard/Dolphin browser?
Bvd
Ontzettend bedankt; het is gelukt! Ging eigenlijk heel makkelijk :-) . Heb af en toe alleen wat last van een onstabiele wifiverbinding.. Bekend probleem?
Verder iemand enig idee hoe ik Flash werkend krijg in de standaard/Dolphin browser?
Bvd
Ik twijfel nu wel behoorlijk, of deze halen voor 100 euro, of de Hannspad voor 186. De huidige honeycomb Rom van de Toshiba zal niet verder voltooid worden, maar misschien dat de honeycomb rom van de Thrive naar deze geport zal worden. Heeft iemand hier al meer informatie over?
@superwormluuk
Np. Gewoon flashplayer 10.3 uit de market installen. Moet zeggen dat ik vandaag wel weer problemen heb gehad met waken uit standby. Flash werkt verder gewoon goed. Soms bij 720p wil hij nog wel eens crashen maar vind 480p mooi genoeg. Moet ook wel toegeven dat er echt een slecht scherm ik zit. Maar goed. Al die kleine probleempjes neem ik voor lief bij een dualcore tablet van 100 euro.
Np. Gewoon flashplayer 10.3 uit de market installen. Moet zeggen dat ik vandaag wel weer problemen heb gehad met waken uit standby. Flash werkt verder gewoon goed. Soms bij 720p wil hij nog wel eens crashen maar vind 480p mooi genoeg. Moet ook wel toegeven dat er echt een slecht scherm ik zit. Maar goed. Al die kleine probleempjes neem ik voor lief bij een dualcore tablet van 100 euro.
@Baderyayo
Exactly. Maar begrijp ik goed dat jij CM7 toch stabieler vindt dan FolioMod voor dagelijks gebruik?
@G33st:
Ik twijfelde ook tussen de Hannspad en deze. Ach, voor die 86 euro meer krijg je een niet heel veel beter scherm bij de Hannspad. Het scherm van de Hannspad, zoals je in het topic erover kunt lezen, is zelfs bij de 53 serie niet denderend.
Wat betreft Honeycomb, over een maand of twee zal er wel weer een Ice Cream Sandwich rom komen, want dat wordt de eerst volgende Android versie waarvan de broncode wordt vrijgegeven door Google.
Exactly. Maar begrijp ik goed dat jij CM7 toch stabieler vindt dan FolioMod voor dagelijks gebruik?
@G33st:
Ik twijfelde ook tussen de Hannspad en deze. Ach, voor die 86 euro meer krijg je een niet heel veel beter scherm bij de Hannspad. Het scherm van de Hannspad, zoals je in het topic erover kunt lezen, is zelfs bij de 53 serie niet denderend.
Wat betreft Honeycomb, over een maand of twee zal er wel weer een Ice Cream Sandwich rom komen, want dat wordt de eerst volgende Android versie waarvan de broncode wordt vrijgegeven door Google.
[ Voor 66% gewijzigd door Gusev op 11-09-2011 14:04 ]
Net toch nog 1 besteld (ondanks de Hannspad die ik vandeweek al binnen had)
ga de schermen en snelheid vergelijken maar hoop dat de toshiba beter geluid heeft (2 speakers aan de voorzijde ipv 1 aan de achterzijde)
ga de schermen en snelheid vergelijken maar hoop dat de toshiba beter geluid heeft (2 speakers aan de voorzijde ipv 1 aan de achterzijde)
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
@Gusev
Bij foliomod heb ik dat het scherm continu uit zichzelf aan het waken is. Dit is killing voor de batterij. Weet niet of het een bekend probleem is maar voor mij is cm7 de betere. Heeft ook wel zijn problemen maar developement van deze rom gaat zover ik weet nog door dus met een beetje geluk worden de bugs er nog wel uitgehaald.
@G33st
Honeycomb schijnt superbuggy te zijn dus heb de moeite niet genomen.
Bij foliomod heb ik dat het scherm continu uit zichzelf aan het waken is. Dit is killing voor de batterij. Weet niet of het een bekend probleem is maar voor mij is cm7 de betere. Heeft ook wel zijn problemen maar developement van deze rom gaat zover ik weet nog door dus met een beetje geluk worden de bugs er nog wel uitgehaald.
@G33st
Zat ik net ook aan te denken. Bij de andere shop hebben ze 'm zelfs uit het pakket gehaald (of iig niet gratis bijgedaan), dus het is even afwachten. Ik zie het niet staan bij de advertentie of in de bevestigingsmail oid.
staat er niet bij dus verwacht van nietVerwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:22:
Zit erbij de Dynabyte aanbieding ook de gratis TV kit?
zou leuk zijn maar vind het niet echt spannend genoeg om erop te wachten.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Bedankt voor je snelle response. Ik kwam toevallig dit filmpje tegen, YouTube: FolioComb_v03a.avi - YouTube, en daar leek het me nog behoorlijk mee te vallen.Badgeryayo schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:19:
@G33st
Verwijderd
Voor Honeycomb moet je zoeken op Dexter Folio via Google dan kom je op zijn website uit en hij heeft een topic op een ander forum dan XDA. Hij is blijkbaar toegetreden tot een ander dev team.G33st schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:31:
[...]
Bedankt voor je snelle response. Ik kwam toevallig dit filmpje tegen, YouTube: FolioComb_v03a.avi - YouTube, en daar leek het me nog behoorlijk mee te vallen.
Balen kan nu niet checken of ze hem bij de Makro hebben, daar zit wel de TV kit bij heb ik gelezen en als ik nu niet bestel bij Dynabyte ga ik morgen misschien het schip in
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 14:40 ]
Wat uiteraard ook nog een optie is voor de mensen die aan het kijken zijn naar een nieuwe ROM...Iets compleet anders (tov Android):
Microsoft houdt over een paar daagjes z'n BUILD event, waar naar alle waarschijnlijkheid een beta versie van Windows 8 iig gepresenteerd wordt, en misschien publiekelijk vrij wordt gegeven.
Gezien de Tegra 2 hardware zouden we (theoretisch) Windows 8 ook kunnen draaien op de Toshiba Folio
. Microsoft heeft zelf tijdens een eerder event wat geshowcast op een Tegra 2 based tablet:

Ik zit er persoonlijk met smart op te wachten!
Microsoft houdt over een paar daagjes z'n BUILD event, waar naar alle waarschijnlijkheid een beta versie van Windows 8 iig gepresenteerd wordt, en misschien publiekelijk vrij wordt gegeven.
Gezien de Tegra 2 hardware zouden we (theoretisch) Windows 8 ook kunnen draaien op de Toshiba Folio

Ik zit er persoonlijk met smart op te wachten!
Verwijderd
Ik heb even gebeld met de Makro en dat is niet echt een succes. Mogelijk is deze informatie verouderd!
Amsterdam 3 of 4 modellen verouderd aldus Gutteguttegut in "Toshiba Folio 100 Topic"
Breda 2 modellen
Leeuwarden 2 modellen
Barendrecht 1 model
Dordrecht 0 modellen
Ik heb de tablet dus bij Dynabyte besteld
met afhalen in de vestiging.
Status van mijn bestelling is: Verzonden naar de winkel
Amsterdam 3 of 4 modellen verouderd aldus Gutteguttegut in "Toshiba Folio 100 Topic"
Breda 2 modellen
Leeuwarden 2 modellen
Barendrecht 1 model
Dordrecht 0 modellen
Ik heb de tablet dus bij Dynabyte besteld
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 16:13 ]
@ChicaneBT
Ik heb er ook een bij Dynabyte besteld.
Ik heb ervoor gekozen om de tablet af te halen bij de winkel in de stad, dus als alles goed gaat moet het
gelukt zijn
Bij mij is de status ook: "verzonden naar de winkel" (dan is het dus waarschijnlijk wel gelukt)
Ik heb er ook een bij Dynabyte besteld.
Ik heb ervoor gekozen om de tablet af te halen bij de winkel in de stad, dus als alles goed gaat moet het
gelukt zijn
Bij mij is de status ook: "verzonden naar de winkel" (dan is het dus waarschijnlijk wel gelukt)
[ Voor 21% gewijzigd door Sertan op 11-09-2011 15:30 ]
Verwijderd
Ik hoop dat ze in de winkel zeggen meneer wilt u voor 2 of 3 cent de video kit erbij
. De prijs is nu namelijk 99,97 met 2 of 3 cent kom je mooi uit op 100 totaal wat zou overeenkomen met de uitleg van iemand eerder in het topic over deze actie bij de Makro.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 15:59 ]
De Makro heeft ze niet meer (Amsterdam).Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:21:
Ik heb even gebeld met de Makro en dat is niet echt een succes.
Amsterdam 3 of 4 modellen
Breda 2 modellen
Leeuwarden 2 modellen
Barendrecht 1 model
Dordrecht 0 modellen
Ik heb de tablet dus bij Dynabyte besteldmet afhalen in de vestiging.
De dame welke je bij het 0900 nummer te spreken krijgt heeft oude informatie.
Verwijderd
Is het jullie ook opgevallen dat de tv kit op de Dynabyte site een 404 oplevert? http://www.dynabyte.nl/toshiba-folio-100-tv-kit-hdmi.html
Excuus misschien zou er een apart aankoop topic moeten komen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 16:15 ]
Lol, idd, misschien hebben ze niet genoeg om te verkopen aangezien ze gratis meegeleverd MOETEN worden bij de tabletsVerwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:15:
Is het jullie ook opgevallen dat de tv kit op de Dynabyte site een 404 oplevert? http://www.dynabyte.nl/toshiba-folio-100-tv-kit-hdmi.html
Verwijderd
Ik weet niet of het moeten is want 4Launch heeft dat ook niet gedaanGusev schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:24:
[...]
Lol, idd, misschien hebben ze niet genoeg om te verkopen aangezien ze gratis meegeleverd MOETEN worden bij de tablets
Dus 4launch, is niet netjes bezig? Als ze gratis mee moeten. Ik bedoel ik kreeg een mail of ik er 1 voor 30 euro extra bij wou hebben. Heb toen nee gezegd. Als hij gratis is wil ik hem uiteraard welGusev schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:24:
[...]
Lol, idd, misschien hebben ze niet genoeg om te verkopen aangezien ze gratis meegeleverd MOETEN worden bij de tablets
Haha sarcasme spat bijna van mijn post af mensen, ze moeten niks
Maar zullen wij een leveringstopic maken ChicaneBT? Dit topic raakt een beetje vervuild...
Verwijderd
Heb ik al gedaanGusev schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:27:
Haha sarcasme spat bijna van mijn post af mensen, ze moeten niksMaar zullen wij een leveringstopic maken ChicaneBT? Dit topic raakt een beetje vervuild...
Toshiba Folio 100 beschikbaarheid en levertijden
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 16:42 ]
Ik heb er ook één kunnen bestellen bij Dynabyte en laat hem bezorgen aangezien ik geen tijd heb van de week.
Ik hoop wel dat ik er ook werkelijk één krijg want ben al een tijdje aan het rondkijken naar een Android tablet dus dit is een zeer goede deal.
Overigens is de tv kit bij Dynabyte 69,95 als daar nou de helft af kan wil die ook wel hebben.
Ik hoop wel dat ik er ook werkelijk één krijg want ben al een tijdje aan het rondkijken naar een Android tablet dus dit is een zeer goede deal.
Overigens is de tv kit bij Dynabyte 69,95 als daar nou de helft af kan wil die ook wel hebben.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Oeps, er is inmiddels een levertijdentopic.
phAn in "Toshiba Folio 100 beschikbaarheid en levertijden"
phAn in "Toshiba Folio 100 beschikbaarheid en levertijden"
edit:
Ik heb er ook één besteld bij dynabyte. Ik zat al een tijdje te twijfelen over de hannspree hannspad, maar die is op het moment van schrijven een stuk duurder en ontbeert een camera - wat me nou juist zo handig lijkt op een tablet.
Dit is imho spotgoedkoop voor een tablet met capacitief scherm. Gestures lijkt me voor het (zoomen tijdens het) browsen toch een stuk beter dan de oplossing +/- van een resistief scherm.
Ik heb er ook één besteld bij dynabyte. Ik zat al een tijdje te twijfelen over de hannspree hannspad, maar die is op het moment van schrijven een stuk duurder en ontbeert een camera - wat me nou juist zo handig lijkt op een tablet.
Dit is imho spotgoedkoop voor een tablet met capacitief scherm. Gestures lijkt me voor het (zoomen tijdens het) browsen toch een stuk beter dan de oplossing +/- van een resistief scherm.
[ Voor 14% gewijzigd door phAn op 11-09-2011 17:36 ]
Had er vanmiddag om 14:00 nog eentje bij de Makro (Amsterdam) vandaan. Met heeeeeel veel mazzel.
Sprak met een verkoper die toevallig eentje op het bureau van zijn collega had zien liggen. Toen moest de adapter nog ff opgesnort worden via een andere collega, en voila: complete Folio 100 in doos
TV kit was helaas al lang uitverkocht. Schijnt dat de hele voorraad (17 stuks) vrijdag al binnen 2 uur na de pricedrop weg was. Van de TV kit hadden ze maar 9 in voorraad gehad.
Ze hebben/hadden trouwens wel nog 1 incompleet 'showmodel' zonder adapter liggen.
Daar kon ie 20% nog afhalen, maar heb ik laten liggen...
Edit: oops, had in levertijden-topic gemoeten...
Sprak met een verkoper die toevallig eentje op het bureau van zijn collega had zien liggen. Toen moest de adapter nog ff opgesnort worden via een andere collega, en voila: complete Folio 100 in doos
TV kit was helaas al lang uitverkocht. Schijnt dat de hele voorraad (17 stuks) vrijdag al binnen 2 uur na de pricedrop weg was. Van de TV kit hadden ze maar 9 in voorraad gehad.
Ze hebben/hadden trouwens wel nog 1 incompleet 'showmodel' zonder adapter liggen.
Daar kon ie 20% nog afhalen, maar heb ik laten liggen...
Edit: oops, had in levertijden-topic gemoeten...
[ Voor 4% gewijzigd door Cheetah op 11-09-2011 17:46 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Verwijderd
Hallo, ik heb ook een folio die geupdate is. Ik kan nu dus niet custom software erop zetten.Op internet heb ik wel wat gevonden maar ben niet echt uitgekomen. Wat moet ik nu doen om foliomod te kunnen zetten op mijn geupdate folio? Moet ik eerst met ''clockworkmod'' beginnen? Hoe doe ik het ?Badgeryayo schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:42:
Eigenlijk installeer je alles op dezelfde manier (clockworkmod, cyanogenmod, google apps). Tijdens boot druk je op power + volume up. En dan is het een kwestie van stappen volgen. Als je clockworkmod eenmaal heb geïnstalleerd ziet de update interface er iets anders uit lijkt me, dit kan ik zelf echter niet zeggen omdat ik dit zelf nooit heb gezien. Ik had clockworkmod namelijk via adb geïnstalleerd.
Dus even een concreet antwoord op je vraag. Clockworkmod installeer je vanuit recovery. En recovery leest alles vanaf een sd kaart. En wat ik nog ben vergeten te vertellen. Na het installeren van cyanogenmod 7 even je data en cache wipen in clockworkmod. Anders raakt hij in een bootloop.
En als laatste nog even een tip: Klinkt misschien heel logisch, maar lees je gewoon goed in op alles, het beste is als je het gewoon goed begrijpt. Op die manier weet je waar je mee bezig bent en is de kans dat je iets vernaggeld vrij klein. Sowieso is de kans dat je iets finaal sloopt redelijk klein omdat je altijd nog Adb kan gebruiken. Maar dan komt er weer een hoop meer bij kijken.
''Adp'' is het mij niet gelukt
Denk dat er een duidelijk workaround komt hier op GOT, als de tablets binnen druppelen. Heb vandaag bij 3 verschillende vestigingen besteld. Aangezien ik een leasebak tot mijn beschikking heb, wil ik wel een klein eindje rijden.
Verwijderd
3 verschillende vestigingen? Van welke keten?karakedi schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:20:
Denk dat er een duidelijk workaround komt hier op GOT, als de tablets binnen druppelen. Heb vandaag bij 3 verschillende vestigingen besteld. Aangezien ik een leasebak tot mijn beschikking heb, wil ik wel een klein eindje rijden.
Ik kwam overigens dit filmpje tegen met betrekking tot viewing angles.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=58dM9AC9ESQ]
Ik had eigenlijk soort van de hoop dat dit paneel ongeveer dezelfde kwaliteit had als de Hannspree Hannspad. Zie hier voor een filmpje van dat product: YouTube: Hannspad SN10T130R1653 Screen Angles - YouTube Filmpjes zijn toch wat moeilijk met elkaar te vergelijken omdat de filmer bij de Hannspad wat minder verre hoeken pakt en ook dichter op filmt. Maar toch even voor jullie informatie
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 20:33 ]
Wow, dat is niet best... Dat gaat waarschijnlijk doos openen, apparaat aan doen, doos dicht plakken en weer terug sturen worden als het echt zo dramatisch is als op dit filmpjeVerwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:25:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 11-09-2011 20:38 ]
denk dat ik hem dan ook laat liggenVerwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:25:
[...]
3 verschillende vestigingen? Van welke keten?
[video]
Ik had eigenlijk soort van de hoop dat dit paneel ongeveer dezelfde kwaliteit had als de Hannspree Hannspad. Zie hier voor een filmpje van dat product: YouTube: Hannspad SN10T130R1653 Screen Angles - YouTube Filmpjes zijn toch wat moeilijk met elkaar te vergelijken omdat de filmer bij de Hannspad wat minder verre hoeken pakt en ook dichter op filmt. Maar toch even voor jullie informatie.
de hannspad die ik heb is echt vele malen beter als dit filmpje. Maar hij is ook beter eender welk filmpje ik op youtube heb kunnen vinden. dus ben benieuwd.
Kwaliteit van het scherm maakt mij niet veel uit. Sowiesoe weet ik dat het gaat tegen vallen vergeleken met mijn S2. Denk dat ik het vooral als een mediaplayer, foto lijst en tv tuner ga gebruiken.
Verwijderd
De Hannspad die je hebt is beter dan het Hannspad filmpje of dan het Folio 100 filmpje?harley schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:42:
[...]
denk dat ik hem dan ook laat liggen
de hannspad die ik heb is echt vele malen beter als dit filmpje. Maar hij is ook beter eender welk filmpje ik op youtube heb kunnen vinden. dus ben benieuwd.
Ik meen vanmiddag te hebben gelezen dat er een batch geweest is die problemen had met het scherm en de bestemming was het VK...er is dus nog hoop.
* Linkje aan t zoeken*
* Linkje aan t zoeken*
Zoek hardGusev schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:09:
Ik meen vanmiddag te hebben gelezen dat er een batch geweest is die problemen had met het scherm en de bestemming was het VK...er is dus nog hoop.
* Linkje aan t zoeken*
Ik heb hem al eens eerder gehad en het scherm was toen inderdaad erg matig.Gusev schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:09:
* Linkje aan t zoeken*
Verwacht er niet te veel van, dan kan het alleen maar meevallen.
Mijn ervaring is echter ongeveer identiek aan het filmpje.
Rechts ervoor prima. Zit je direct naast iemand mee te kijken dan is het al erg lastig.
edit @hierboven: ik ben een Yarvik tablet gewend, dus ik gok dat ik er wel mee door kan tot we tablets voor een paar tientjes kunnen kopen met een ultra super duper amoled scherm
Schijnbaar was de tablet vrijwel meteen na z'n introductie in het VK uit de verkoop gehaald door een tweetal dochterondernemingen van Dixons, om verschillende redenen.
Een van de redenen was het slechte scherm, en dan niet zo zeer de kijkhoek (dat was echter ook een van de redenen) maar de responsiveness.
Een reactie van Toshiba op een preview van Engadget, waarin door Engadget was aangegeven dat er echt iets aan het scherm gedaan moest worden, werd 'opgepakt' door Toshiba en zou voor de release gefixt zijn.
Nou vraag ik me dus sterk af, zijn er verschillende versies in omloop zijn?

Bron: http://www.electronista.c...from.uk.sales.after.bugs/
Bron: http://www.engadget.com/2...oshiba-folio-100-preview/
Schijnbaar was de tablet vrijwel meteen na z'n introductie in het VK uit de verkoop gehaald door een tweetal dochterondernemingen van Dixons, om verschillende redenen.
Een van de redenen was het slechte scherm, en dan niet zo zeer de kijkhoek (dat was echter ook een van de redenen) maar de responsiveness.
Een reactie van Toshiba op een preview van Engadget, waarin door Engadget was aangegeven dat er echt iets aan het scherm gedaan moest worden, werd 'opgepakt' door Toshiba en zou voor de release gefixt zijn.
Nou vraag ik me dus sterk af, zijn er verschillende versies in omloop zijn?

Bron: http://www.electronista.c...from.uk.sales.after.bugs/
Bron: http://www.engadget.com/2...oshiba-folio-100-preview/
[ Voor 9% gewijzigd door Gusev op 11-09-2011 21:23 ]
Scherm is TN+Film, en 1 van de slechtere die ik heb gezien (zowel qua kijkhoek als scherpte, maar wie weet dat de scherpte ook een softwareprobleem is). Met de stock ROM inderdaad random freezes en lockups, en slechte responsiveness van het panel (lijkt een soort 'halt' stand, waarbij je meerdere keren op het panel moet tappen voordat het weer wil reageren, bijv op scrollen en andere aanrakingen).
Korte conclusie: Met de standaard software - niet geupdate - is de Folio (voor mij) feitelijk onbruikbaar.
Ik ga nu een andere ROM proberen.
Korte conclusie: Met de standaard software - niet geupdate - is de Folio (voor mij) feitelijk onbruikbaar.
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz
Ik zit met dezelfde vraag. Kan iemand misschien helpen met een 'jip en janneke' uitleg? Of een verwijzing ernaartoe?Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:21:
[...]
Hallo, ik heb ook een folio die geupdate is. Ik kan nu dus niet custom software erop zetten.Op internet heb ik wel wat gevonden maar ben niet echt uitgekomen. Wat moet ik nu doen om foliomod te kunnen zetten op mijn geupdate folio? Moet ik eerst met ''clockworkmod'' beginnen? Hoe doe ik het ?
''Adp'' is het mij niet gelukt. Alvast bedankt.
Verwijderd
Kun je misschien een filmpje maken a la het Hannspad filmpje zodat het goed met elkaar te vergelijken is. Dus niet in een film maar gewoon het beginscherm.Cheetah schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:35:
Scherm is TN+Film, en 1 van de slechtere die ik heb gezien (zowel qua kijkhoek als scherpte, maar wie weet dat de scherpte ook een softwareprobleem is). Met de stock ROM inderdaad random freezes en lockups, en slechte responsiveness van het panel (lijkt een soort 'halt' stand, waarbij je meerdere keren op het panel moet tappen voordat het weer wil reageren, bijv op scrollen en andere aanrakingen).
de hannspad die ik heb is beter dan welke fimpje ik dan ook op youtube heb gezien (en dus ook beter als de folio op het filmpje)Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:53:
[...]
De Hannspad die je hebt is beter dan het Hannspad filmpje of dan het Folio 100 filmpje?
heb nu mijn camcorder nu niet hier (die ligt al in zandvoort ga morgen fotograferen en filmen op het circuit) anders had ik nog wel een filmpje gemaakt en gepost.
Heb ff geen goede cam bij de hand, maar op het filmpje ziet de hannspad er beter uit qua kijkhoek.
Full Specz
Nou, ik heb een bestelpoging gedaan voor zon ding. Doel van het ding is dat de kinderen in mn klas (gr 3) tekstjes kunnen tikken, moet er toch mee lukken denk ik.
1e post vanaf de folio... met cyanogenmod...
Mwah.... DesireHD bevalt vooralsnog beter...
Full Specz
Als in? Traag,stroperig, brak scherm, vale kleuren, niet gedetecteerde aanrakingen?Cheetah schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:26:
1e post vanaf de folio... met cyanogenmod...
As in betere software en beter scherm...
Ik heb zelden zo duidelijk ervaren hoe belangrijk goede software integratie is. Htc Sense ziet er steeds beter uit
Ik heb zelden zo duidelijk ervaren hoe belangrijk goede software integratie is. Htc Sense ziet er steeds beter uit
Full Specz
Ah ok, nou Sense vind ik vreselijk dus er is nog hoopCheetah schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:44:
As in betere software en beter scherm...
Verwijderd
Het lijkt mij dat die FolioMod v.1.4 een betere optie is aangezien ik bij 'known issues' 'none' zie staan.Brad Pitt schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:50:
[...]
Ah ok, nou Sense vind ik vreselijk dus er is nog hoopCM7 icm GoLauncher zal het gaan moeten worden.
Cool! Dan wordt die hetVerwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:52:
[...]
Het lijkt mij dat die FolioMod v.1.4 een betere optie is aangezien ik bij 'known issues' 'none' zie staan.
Wat ook heel leuk is voor de kids is Bordsebastius schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:19:
Nou, ik heb een bestelpoging gedaan voor zon ding. Doel van het ding is dat de kinderen in mn klas (gr 3) tekstjes kunnen tikken, moet er toch mee lukken denk ik.

Vergeet de wake issues die genoemd zijn in dit topic niet. Die onstonden alleen bij de FolioMod en niet bij CM7. Ach als de tablets worden geleverd probeer ik iig beide roms.Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:52:
[...]
Het lijkt mij dat die FolioMod v.1.4 een betere optie is aangezien ik bij 'known issues' 'none' zie staan.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36738436
edit @ hieronder:
Valt reuze mee, de maker is gewoon verhuist naar een andere site, wellicht niet tevreden met XDA meer oid. Iig dit is de nieuwe link en bovenaan staat de nieuwe site + support forum:
http://dext3r.komodin.org/
Zo te zien is er ook nog een ROM genaamd Folio3x v0.3a welke de nieuwste Honeycomb rom is voor de Folio met datum 10 juni 2011
[ Voor 17% gewijzigd door Gusev op 11-09-2011 23:16 ]
Ik heb ook een sprong gewaagd, maar achteraf pas wezen inlezen op XDA en daar ziet het er best stilletjes uit met al die [DISCONTINUED] tags
. Hopen dat er een competente android developer tussen de Nederlandse koopjesjagers zit..
Ben dat nu aan t proberen, en sense is nogsteeds heerlijkBrad Pitt schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:50:
Ah ok, nou Sense vind ik vreselijk dus er is nog hoopCM7 icm GoLauncher zal het gaan moeten worden.
Ik merk dat ik zelf wel veel waarde hecht aan iets wat out of the box al goed werkt. Stock Android is niet helemaal mijn ding vooralsnog...
Full Specz
^ Mee eens. Ben zelf ook benieuwd hoe ik t ga ervaren...
Enne benieuwd naar hoe jij CM7 ervaart
[ Voor 28% gewijzigd door Gusev op 11-09-2011 23:24 ]
Ik heb behoorlijk wat ervaring met android 
- HTC Legend
- HTC Desire
- Samsung Galaxy S
(Na de galaxy s had ik een hele lange tijd de Iphone 4)
en uiteindelijk: De SE Xperia Play, echt een super telefoon, GBA,Snes en gameloft spellen met gamepad spelen is zo tof (ook worden steeds meer apps/games geupdate voor de Xperia play + Minecraft XD)
Een week geleden had ik via samenkopen een Novo8 tablet (Android 2.2) besteld. Qua prijs en prestatie vond ik dat een zeer goede 'bugdet' China tablet.
Nu dus de Folio 100 besteld (afhalen) bij dynabyte. Maar ik snap nog steeds niet dat een bekende Japanse fabrikant met jaren aan ervaring, zijn eigen product zo in de steek kan laten en zoiets slechts kan produceren. Waarschijnlijk is de Ainol Novo8 out-of-the-box beter dan de Toshiba (TEGRA 2) tablet, dat is toch vreemd?
- HTC Legend
- HTC Desire
- Samsung Galaxy S
(Na de galaxy s had ik een hele lange tijd de Iphone 4)
en uiteindelijk: De SE Xperia Play, echt een super telefoon, GBA,Snes en gameloft spellen met gamepad spelen is zo tof (ook worden steeds meer apps/games geupdate voor de Xperia play + Minecraft XD)
Een week geleden had ik via samenkopen een Novo8 tablet (Android 2.2) besteld. Qua prijs en prestatie vond ik dat een zeer goede 'bugdet' China tablet.
Nu dus de Folio 100 besteld (afhalen) bij dynabyte. Maar ik snap nog steeds niet dat een bekende Japanse fabrikant met jaren aan ervaring, zijn eigen product zo in de steek kan laten en zoiets slechts kan produceren. Waarschijnlijk is de Ainol Novo8 out-of-the-box beter dan de Toshiba (TEGRA 2) tablet, dat is toch vreemd?
Toshiba maakt wel meer rotzooi 
Kijk maar naar de meeste foto en video camera's van ze.
Gewoon rebranded low budget zooi uit Azië.
Ik ben trouwens wel blij met een kleine kijkhoek, dan heb je in de trein/bus tenminste geen last van mee kijkers
Kijk maar naar de meeste foto en video camera's van ze.
Gewoon rebranded low budget zooi uit Azië.
Ik ben trouwens wel blij met een kleine kijkhoek, dan heb je in de trein/bus tenminste geen last van mee kijkers
Met veel getweak begint ie beter verteerbaar te worden, cm7 is out of the box een beetje gericht op phonesGusev schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:22:
^ Mee eens. Ben zelf ook benieuwd hoe ik t ga ervaren...
Heb inmiddels ook eerdergenoemde launcher geinstalleerd, getweakt, plus alternatieve browser.
Je hebt niet in 5min een lekker werkend device iig, maargoed, dat komt met het bedrag dat je uitgeeft
Full Specz
Verwijderd
Weet iemand of je na de installatie van Foliomod 1.4 ook nog een update doen van je systeem via toshiba update of is dat niet nodig meer ?
Thnx, dit is een hele goede tip!Gusev schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:00:
[...]
Wat ook heel leuk is voor de kids is Bord:
[afbeelding]
[...]
Vergeet de wake issues die genoemd zijn in dit topic niet. Die onstonden alleen bij de FolioMod en niet bij CM7. Ach als de tablets worden geleverd probeer ik iig beide roms.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36738436
edit @ hieronder:
Valt reuze mee, de maker is gewoon verhuist naar een andere site, wellicht niet tevreden met XDA meer oid. Iig dit is de nieuwe link en bovenaan staat de nieuwe site + support forum:
Zo te zien is er ook nog een ROM genaamd Folio3x v0.3a welke de nieuwste Honeycomb rom is voor de Folio met datum 10 juni 2011
Weet jij of dit ook nog werkt als de eerste Toshiba update al gedaan is? Degene van wie ik de Folio heb gekocht, had deze namelijk al uitgevoerd. Als dit niet kan, weet je dan toevallig ook hoe ik dit terug kan draaien?
Verwijderd
Ik durf het niet te zeggen, je kan de standaard mod gewoon downloaden (zie onderstaande link) ik ben me er aan het verdiepen in, ik krijg de Toshiba pas deze week binnen, ben even informatie en software aan het verzamelen
Thnx, ik ga het vanavond wel ff proberen als ik weer terug ben van mijn werk en koppel hier wel terug of het gelukt is.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:56:
Ik durf het niet te zeggen, je kan de standaard mod gewoon downloaden (zie onderstaande link) ik ben me er aan het verdiepen in, ik krijg de Toshiba pas deze week binnen, ben even informatie en software aan het verzamelen![]()
Ik meen te hebben gelezen dat het ook gewoon mogelijk is om custom ROMs te installeren op een geupdate Folio. Het enige verschil is dat je de tablet dan eerst moet rooten.
Als je niet update is het rooten niet nodig, dus minder moeite zullen we maar zeggen
. Maar het is volgens mij dus niet onmogelijk ofzo...
Als je niet update is het rooten niet nodig, dus minder moeite zullen we maar zeggen
Hm, ok. Juist dat rooten is volgens mij echt een hele klus.
Het begint hier: http://www.addictivetips....folio-100-android-tablet/
Dat is wel te doen, maar volgens mij is het nodig om de USB te activeren en dat ziet er zeer lastig uit. Ik hoop echt dat dat niet nodig is!
Maar goed, eerst maar eens proberen vanavond....
Het begint hier: http://www.addictivetips....folio-100-android-tablet/
Dat is wel te doen, maar volgens mij is het nodig om de USB te activeren en dat ziet er zeer lastig uit. Ik hoop echt dat dat niet nodig is!
Maar goed, eerst maar eens proberen vanavond....
Ik ben benieuwd naar de ervaringen met Folio3x, zeker in vergelijking met CM7.
De laatste draait wel aardig stabiel (stukken beter dan stock), maar ben er inmiddels achter dat mijn eerdergekochte paid apps op de CM7 ROM niet goed lijken te gaan. Installeren gaat (staat ook gewoon 'purchased' bij in de Market), maar krijg bij openen van de app een melding over dat niet geverifieerd/gevalideerd kan worden of ik daadwerkelijk rechten heb de app te gebruiken.
Ook de NS app werkt niet goed (force close bij selecteren station), maargoed dat komt wel meer voor.
De laatste draait wel aardig stabiel (stukken beter dan stock), maar ben er inmiddels achter dat mijn eerdergekochte paid apps op de CM7 ROM niet goed lijken te gaan. Installeren gaat (staat ook gewoon 'purchased' bij in de Market), maar krijg bij openen van de app een melding over dat niet geverifieerd/gevalideerd kan worden of ik daadwerkelijk rechten heb de app te gebruiken.
Ook de NS app werkt niet goed (force close bij selecteren station), maargoed dat komt wel meer voor.
[ Voor 7% gewijzigd door Cheetah op 12-09-2011 11:21 ]
Full Specz
Erg weinig mensen zullen hem maar kunnen bemachtigen aangezien de "voorraden" overal te zielig voor woorden waren, zoals wel vaker met dit soort "aanbiedingen". Nou ja, weer een topic minder te volgenCheetah schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:20:
Ik ben benieuwd naar de ervaringen met Folio3x, zeker in vergelijking met CM7.
Ik heb de folio100 al een poosje in gebruik.
Mijn ervaringen:
* Scherm is inderdaad niet optimaal, maar zeker bruikbaar. Ik hou hem sowiezo altijd recht voor me. Voordeel: Er kan niet zomaar iemand meekijken, want ze zien niks. Scherpte-problemen heb ik nooit last van gehad.
* Standaard Toshiba-rom is brak. Is niet door google goedgekeurd en je hebt dus geen google-apps. (lees geen Google Market). Gelukkig zijn er genoeg alternatieven.
* Batterij gaat lang mee (afhankelijk van ROM natuurlijk).
* Touchscreen is afhankelijk van de ROM. Bij Foliomod werkt het perfect, net als bij CM7. Folio3x doet het wat minder.
Momenteel heb ik toch Folio3x geinstalleerd aangezien Honeycomb is gericht op tablets. Dit merk je. Het werkt beter, knoppen zijn duidelijker en de bediening is eenvoudiger. Let op bij het installeren van Folio3x dat je de nodige patches installeert.
In Volgorde:
1. Folio3x
2. Indien gewenst: Kernel op 1.5GHz
3. Patch voor het juist onthouden van datum en tijd
4. Patch 1.7 met de laatste wijzigingen.
Forumlink
Overige ROMS:
Foliomod 1.4
CM7 (laatste versie staat hier
Als je de laatste update van de standaard Toshiba ROM hebt geinstalleerd is het geen ramp. Hier is een "eenvoudige" workaround voor d.m.v. Fastboot. Informatie hierover is hier te vinden. Het enige wat je nodig hebt is Linux / ubuntu. Schijnt ook te kunnen via Windows.
Voor Fastboot is geen Root o.i.d. nodig.
Mijn ervaringen:
* Scherm is inderdaad niet optimaal, maar zeker bruikbaar. Ik hou hem sowiezo altijd recht voor me. Voordeel: Er kan niet zomaar iemand meekijken, want ze zien niks. Scherpte-problemen heb ik nooit last van gehad.
* Standaard Toshiba-rom is brak. Is niet door google goedgekeurd en je hebt dus geen google-apps. (lees geen Google Market). Gelukkig zijn er genoeg alternatieven.
* Touchscreen is afhankelijk van de ROM. Bij Foliomod werkt het perfect, net als bij CM7. Folio3x doet het wat minder.
Momenteel heb ik toch Folio3x geinstalleerd aangezien Honeycomb is gericht op tablets. Dit merk je. Het werkt beter, knoppen zijn duidelijker en de bediening is eenvoudiger. Let op bij het installeren van Folio3x dat je de nodige patches installeert.
In Volgorde:
1. Folio3x
Forumlink
Overige ROMS:
Foliomod 1.4
Als je de laatste update van de standaard Toshiba ROM hebt geinstalleerd is het geen ramp. Hier is een "eenvoudige" workaround voor d.m.v. Fastboot. Informatie hierover is hier te vinden. Het enige wat je nodig hebt is Linux / ubuntu. Schijnt ook te kunnen via Windows.
Voor Fastboot is geen Root o.i.d. nodig.
ai ai ai, linux/ubuntu heb ik niet. Terugzetten naar factory default zet de Toshiba Rom zeker niet terug?niekvanprooijen schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:28:
Ik heb de folio100 al een poosje in gebruik.
Mijn ervaringen:
In Volgorde:
1. Folio3x
Forumlink
Overige ROMS:
Foliomod 1.4
Als je de laatste update van standaard Toshiba ROM hebt geinstalleerd is het geen ramp. Hier is een "eenvoudige" workaround voor d.m.v. Fastboot. Informatie hierover is hier te vinden. Het enige wat je nodig hebt is Linux / ubuntu.
Nee inderdaad. Fastboot schijnt ook via windows te kunnen. In feite is Fastboot een tool van google /android en is het een onderdeel van de SDK. Ik denk dat google je hiermee goed kan helpen.griezel schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:37:
[...]
ai ai ai, linux/ubuntu heb ik niet. Terugzetten naar factory default zet de Toshiba Rom zeker niet terug?
Linux/Ubuntu kan natuurlijk ook via een virtual machine. Doe ik ook. Werkt prima. Kleine moeite.
[ Voor 10% gewijzigd door niekvanprooijen op 12-09-2011 15:50 . Reden: Linux in VM ]