Concept (ik ben meer van de 3D eigenlijk, maar doe een poging.

Hij heeft een soort Shrek-achtige 'oortjes' en een maf beestje/slak als huisdier (of sidekick ofzo). Het soort Balkenende onder de leiders, maar dan oud en stoffig(er). Meer een wetenschapper dan een geboren leider.
Ik weet nog niet of het conceptje lekker vertaald naar 3D, nu zijn die zwarte outlines wel grappig, bij 3D heb ik die niet meer. Tenzij ik een toon-material gebruik...
Edit; plaatje werkt weer, ik sliep bijna denk ik
[ Voor 23% gewijzigd door LiToKi op 15-12-2010 07:12 ]
Ik krijg alleen een melding over username/pass om je plaatje te bekijken
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 381244

Ik weet niet echt waar het standaardniveau van GoT Graphics ligt; zeg het maar als het te slecht is.

Er moet nog vanalles aan gebeuren; modelling, uv's, textures, materials tweaken...
Ziet er heel goed uit LiToKi.
Ik heb wel steeds het idee dat hij z'n tong uit z'n mond heeft hangen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Eens kijken wat ik hier van kan maken
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
@Spike_Wolf mja, vind die pijp zelf ook niet helemaal je-van-het. Als z'n huisdier er straks bijkomt zit hij waarschijnlijk in de weg. Misschien haal ik 'm helemaal weg.
@windwarrior ik heb nog geen textures gebruikt, het zijn allemaal platte kleuren (specular hier en daar, SSS op z'n huid daargelaten), dus als de pijp blijft krijg hij een mooi nerfje/houtstructuurtje.
@Rakkerzero cool! vind 't vooral leuk dattie buiten het frame loopt
@inquestos thanks en niet teveel veren graag
Ik weet nog niet wat ik met het onderste paarse wil gaan doen. Het eerste idee was dat de tentacle hier doorloopt, maar het zou ook zou maar de bovenkant van het 'hoofd' van de alien kunnen zijn. Ik ben er nog niet uit. Ik ga gewoon verder met tekenen en verzinnen en zie wel wat er uit komt.LiToKi schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:01:
@Rakkerzero cool! vind 't vooral leuk dattie buiten het frame looptwat is het idee met die grote paarse bult onderin? Misschien kan je er nog een voetje oid aanzetten?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heb een leuk karakter in m'n hoofd, en gedeeltelijk op papier staan, de bovenhelft ben ik heel tevreden over tot zover, alleen krijg ik de benen niet overtuigend op papier. Iig niet in de pose die ik wil

De pose veranderen zorgt er weer voor dat het minder een portret is.. zucht.
Het zou makkelijker worden als ik de benen in 3D zou modelleren als refferentie, maar daar heb ik de tijd niet voor..
Humankind… be both.

Ik wil nog schoonheidsfoutjes wegwerken, materials nog wat tweaken en ben nog steeds niet tevreden met z'n pijp... En er moet nog iets van een simpele omgeving omheen, hij lijkt nu te zweven ofzo door gebrek aan referentie. Het patroon op z'n jasje loopt nu wat willekeurig (dan recht, dan onder een hoek), weet niet of dat leuk overkomt zo.
@RoyK: Camera-hoek iets meer van voren werkt goed
Oh, en moet hij zijn pijp niet vasthouden? Lijkt me leuker voor het portret omdat er dan wat 'actie' inzit.
[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 30-12-2010 22:06 ]

Ik ben nog verre van tevreden over de benen.
En voor het portret moet ik nog wat anders met de armen doen..
Humankind… be both.
Netjes man. Hij straalt erg veel karakter uit. Het patroon op zijn jasje zou ik wel fixen, het komt nu wat onrustig over.
Wel een leuk karakter. De benen passen inderdaad niet bij het lichaam. Als je klauwen gebruikt dan moet de rest van het lichaam ook scherp/gevaarlijk lijken.Spike_wolf schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:24:
Hier dan ook mijn WIP maar even.
[afbeelding]
Ik ben nog verre van tevreden over de benen.
En voor het portret moet ik nog wat anders met de armen doen..
Grote stilte hierRoyK schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:31:
En hoe gaat het hier mensen? @Litoki: gewoon geweldig!! Misschien het karakter iets meer naar de camera toe draaien? Hij kijkt er nu zo heel veel langs de camera.. wel een topper hoor!! Mijn complimenten. Hoeveel uur heb je hier nu in zitten?
Ik kan 'm denk ik niet veel verder meer draaien zonder dat z'n smile niet zichtbaar meer is. Misschien dat de specularity op z'n ogen teveel z'n afwijkende blik geeft... En heb om eerlijk te zijn de uren niet bijgehouden, maar ik schat 8-10 uur? Renderen gaat stiekem ook veel tijd inzitten, vind 't leuk om te pielen met material settings
Krijgen we nog iets van jou te zien?
Anoniem: 177141
Ga vooral zo door!
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Anoniem: 199803
@Litoki: Vind 'm erg goed, en zoals Rakkerzero al noemde zou het wel gaaf zijn als hij de pijp vasthoudt.
Inderdaad. Zoals dit bijvoorbeeld:Anoniem: 199803 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:05:
@Litoki: Vind 'm erg goed, en zoals Rakkerzero al noemde zou het wel gaaf zijn als hij de pijp vasthoudt.

Oh, die rook op de foto zou ook een leuke toevoeging zijn voor je portret
@hieronder: fixed.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 25-01-2011 13:09 ]
plaatje werkt nietRakkerzero schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:59:
[...]
Inderdaad. Zoals dit bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Oh, die rook op de foto zou ook een leuke toevoeging zijn voor je portret
Misschien hem iets meer laten leunen op die tafel. Ietsjes nonchalanter qua houding.
Op de achtergrond misschien een buitenaardse versie van een schoolbord, met allerlei rare tekens?
Ik moet binnenkort ook maar eens beginnen. Heb inmiddels wel wat ideetjes.
Anoniem: 123349
Gaaf! Naast dat het er netjes uit zien heeft het ook veel stijl/gevoel. Top, 1 van de moeilijkste punten kwa 3dmoddeling van een karakter naar mijn idee.LiToKi schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:35:
Zoiets?
[afbeelding]
Klik voor groter.
Moet nog iets met de tafel en de achtergrond... weet alleen niet wat.
Zou zelf gaan voor een heel oud "bibliotheek" behangetje. Gezien de wijsheid en oudheid die hij uitstraalt.
Anoniem: 123349 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:11:
Zou zelf gaan voor een heel oud "bibliotheek" behangetje. Gezien de wijsheid en oudheid die hij uitstraalt.

Zoiets lijkt me dan een erg mooie setting!
Verder erg model.
Trouwens heel gek. Ik tekende vroeger altijd exact dat poppetje (alleen niet oud en 3D, maar toch). Precies die mond, die nek, die ogen en die oren. Geinig om te zien!
Wow, vet mooi!LiToKi schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:35:
Zoiets?
[afbeelding]
Klik voor groter.
Misschien moet je het beestje om zijn nek nog haren geven, een beetje een pluizenbol maken, lijkt me wel cool. En ook zou ik de achtergrond nog iets leuker maken, met een oude stoel ofzo, past wel bij hem
Edit: negeer opmerking over achtergrond, misschien had ik de andere replies moeten lezen
[ Voor 13% gewijzigd door windwarrior op 25-01-2011 18:21 ]
Jaa, Mooi gedaan zo.LiToKi schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:35:
Zoiets?
[afbeelding]
Klik voor groter.
Prof. A. Lien ( of heet ie anders??
En het is wel knap dat dat potlood blijft zitten daar
Nee maar ziet er netjes uit, die pijp in zijn hand is een stuk beter/duidelijker
Humankind… be both.
Ja, dacht zelf meer in de richting van het voorbeeld van Rakkerzero, maar zo is 'ie ook leuk. En de texture van de jas is een stuk beter zo.
Kan ik goed wat mee! Die boeken lijken me wel cool, al heb je dan kans dat 't nogal druk wordt. Misschien blur ik 't wel, als een soort DOF.
@Rakkerzero: Z'n naam en titel staan in het plaatje
@Spike_wolf: Magisch zwevend potlood
@Tjeemp: Grappig! Heb je nog zo'n tekeningetje?
@Sargonaut: Ik ga nog kijken of een extra krijtstreepje erdoorheen leuk is. Het is nu de standaard checkerboard-material
@RoyK: Geinige rakker daar op die stoel.
Ik kan geen alien lezen, sorryLiToKi schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:09:
@Rakkerzero: Z'n naam en titel staan in het plaatje.
De iets oudere gamers (de 25+-ers) zullen 't schrift/lettertype misschien herkennen
tekens komen me wel vaag bekend voor, maar heb echt geen idee van waar.
[ Voor 70% gewijzigd door D-rez op 26-01-2011 14:47 ]
Hint: Commander Keen.D-rez schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:42:
de onderste rand
tekens komen me wel vaag bekend voor, maar heb echt geen idee van waar.
Vertaling:
lekkere taalmix
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
das al heel lang geleden....
maar 25+? 2011 - 25 = 1986. In die tijd speelde 4, 5 jarigen volgens mij nog niet op de pc? of wordt ik nu echt oud?
Hehe, geen idee, ik ben 28 en ken Commander Keen nog goed. Ik was 7 toen... 25+ was ook meer een gok, zie nu pas dat Keen uit '90/'91 komt. Viel me overigens nog mee dat er van het Standard Galatic Alphabet nog een ttf te vinden was...D-rez schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:48:
Keen, lol
das al heel lang geleden....
maar 25+? 2011 - 25 = 1986. In die tijd speelde 4, 5 jarigen volgens mij nog niet op de pc? of wordt ik nu echt oud?
Zal die titel ook in het Nederlands zetten. Taalmix is niet zo lekker nee
@RoyK: lekker behagelijke kamer.
[ Voor 8% gewijzigd door LiToKi op 26-01-2011 16:05 ]
Of een vakantiefoto aan de muur (of van een ontvoerde koe), of een speelgoedkoe.RoyK schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:11:
Ja, ik ga er proberen een avond sfeertje in te krijgen.. Maar ik zoek nog een beetje de grap met het wezentje. Misschien een ufo op de rand van de bank, of zo iets.
RoyK schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:19:
Nee, ik kan geen koe meer zien. Ik heb net 16 wenskaarten getekend met het thema koeien.
Ik zit me ook af te vragen hoe een snoei-koei er eigenlijk uitziet
Zelfs ik heb nog keen gespeeld, en ik ben nu 19LiToKi schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:03:
[...]
Hehe, geen idee, ik ben 28 en ken Commander Keen nog goed. Ik was 7 toen... 25+ was ook meer een gok, zie nu pas dat Keen uit '90/'91 komt. Viel me overigens nog mee dat er van het Standard Galatic Alphabet nog een ttf te vinden was...
Zal die titel ook in het Nederlands zetten. Taalmix is niet zo lekker nee.
@RoyK: lekker behagelijke kamer.
Dat lijkt me dus typisch een prachtig onderwerp voor de volgende contest: visualiseer SnoeiKoei. De winnende inzending wordt m'n avatar en de maker krijgt uiteraard eeuwige roem.LiToKi schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:09:
Ik zit me ook af te vragen hoe een snoei-koei er eigenlijk uitziet.
[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-01-2011 19:37 ]
ik vind die met die laatste me de taart toch een beetje raar hoor.RoyK schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:19:
Nee, ik kan geen koe meer zien. Ik heb net 16 wenskaarten getekend met het thema koeien.
Minder gelukkig. Elke keer dat ik er iets aan werk heb ik weer 2 of 3 nieuwe versieswindwarrior schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:35:
[...]
Zelfs ik heb nog keen gespeeld, en ik ben nu 19, overigens, jammer van de corrupte file, wat ben je verloren, zeg maar van de laatste wip naar de een na laatste wip, of minder?
haha, ja die is op het randje hehD-rez schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:16:
[...]
ik vind die met die laatste me de taart toch een beetje raar hoor.

Ik ben al een behoorlijke tijd op GoT geregistreerd en keek af en toe wel in wat topics hierzo maar het is er nooit echt van gekomen om ook iets te plaatsen. Ben sinds een tijdje bezig met GIMP en heb laatst een wacom aangeschaft en ben nu een beetje wat leuks proberen in elkaar te tekenen (of wacomen hoe je maar wilt

Hier is de dictator, groot industrieel emperor en redder van het universum (volgens hemzelf dan): Hturwu Yrggcawa. Deze gekroonde keizer en hertog van het Oroko Imperium poseert hier netjes op een "schilderij" dat iedereen in huis hoog opgehangen in de kamer heeft staan prijken. Elke dag is het Hturwu-dag en dat betekent dat iedereen het volkslied bij de opkomst van de eerste zon moet meezingen.
het is nog een WIP dus er sleutel er nog verder aan maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden? Zelf moet ik nog werken aan de schaduwen op de kop en dergelijke en mooi de plooien in de kleding duidelijk maken, maar ja ik begin net dus
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Dat je het plaatje lichter moet maken omdat het veel te donker is.AxzZzel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:05:
wat jullie er van vinden?
Hm klopt jaSpruit 11 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:36:
[...]
Dat je het plaatje lichter moet maken omdat het veel te donker is.
Neus ben ik absoluut niet mee tevreden. Momenteel echter weinig inspiratie hoe aan te pakken.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet meer verder gewerkt heb met m'n portret, loop steeds te klooien om m'n wacom tekentablet goed onder Ubuntu aan de praat te krijgen.
[ Voor 38% gewijzigd door AxzZzeL op 09-02-2011 20:06 ]
Dat wormpje is zo schattig
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Is er nog iemand bezig voor deze contest recentelijk? Zou zonde zijn als 't helemaal dood bloedt.
is het niet beter om een datum van inzending te bepalen, en dat men zich inschrijft, en ons op de hoogte houdt of ze het halen, zonder concreet werk te tonen waardoor andere die mee doen de moed in de schoenen zakt?
wel erge goede creaties hier! ga zo door allen!
Dat is dus mijn probleem met dit soort relatief kleine contests met deadlines die ver in de toekomst liggen.
Ik heb wel een paar ideëen, waarvan ik wel iets wil uitwerken. Dus misschien kom ik nog met iets, maar ik kan niets beloven.

Ik werk beter onder druk, contests van 2 weken ofzo.
Maar het idee van de lange deadlines is juist dat iedereen mee kan doen, aangezien de meeste van ons een fulltime baan/studie hebben en dus maar weinig tijd hebben om te hobbyen.
Zelfde deze keer ook, ik begon leuk, toen kwam er wat anders tussendoor en verder geen tijd meer gehad

En de suggestie hierboven om geen WIPS meer te posten om de rest niet te ontmoedigen, dat zou ik niet doen, het leukste deel van de contest is (vind ik) juist het kijken naar de voortgang van de rest, dat maakt het ook leuk voor spectators om mee te lezen, en dat duwt je juist om beter je best te doen
Daarbij komt ook dat uitwerking niet alles is hier. Het is wel vaker voorgekomen dat de 'minder mooie' inzendingen wonnen omdat die origineler waren dan fotorealistische renders
Humankind… be both.
Klopt. Maar omdat de deadline ver weg ligt is het makkelijk om het uit te stellen tot later, en op den duur vergeet je dat je hier ook nog mee bezig was.De Hupie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:54:
Misschien bot gezegd maar het geringe aantal finals komt naar mijn mening vooral door een gebrek aan mensen met genoeg doorzettingsvermogen en wilskracht. Regels en deadlines zijn mijns inziens van ondergeschikt belang. Zelfs mensen met een drukke baan of studie kunnen meedoen, maar dan moeten ze er natuurlijk wel wat voor over hebben.
Ik denk dat ik voortaan zelf deadlines ga stellen voor deze contests. 2 weken er aan werken, gelijk de eerste twee, of de laatste twee (dat heeft m'n voorkeur), eens kijken of dat beter werkt voor mij
Dat geeft me nu nog een week, waarom niet
[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 21-02-2011 21:59 ]
Humankind… be both.
Tja, ik heb ook wel eens vaker gezegd dat deze contest op Tweakers (voor mij) een hele lage prioriteit heeft omdat het nergens naar toe gaat. Er is niets te winnen dan een schouderklop. En die schouderklop is hartstikke fijn, laat daar geen misverstand over zijn, maar het niet een drive om naast een drukke baan en andere prioriteiten toch nog even aan artwork te zitten die geen lading heeft.De Hupie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:54:
Misschien bot gezegd maar het geringe aantal finals komt naar mijn mening vooral door een gebrek aan mensen met genoeg doorzettingsvermogen en wilskracht. Regels en deadlines zijn mijns inziens van ondergeschikt belang. Zelfs mensen met een drukke baan of studie kunnen meedoen, maar dan moeten ze er natuurlijk wel wat voor over hebben.
Vorig jaar heb ik een 2e plek behaald in de gnomon workshop competitie. Ik heb die met een gebalde vuist gevierd! Ik was zo blij omdat zoveel mensen mee doen, die allemaal het prijzenpakket willen winnen en ik de 2e plaats heb weten te behalen. Aan die tekening heb ik 30 uur gewerkt.
Ik wil nog graag mijn best doen om ook een final aan te leveren. Echter is het druk op de zaak en heb ik het prive als freelance tekenaar ook erg druk. Vorige week heb ik 60+ uur gewerkt plus 2 kids die aandacht vragen. Het spijt me dat mijn final nog niet af is jongens
En ik doe puur voor de lol weer eens mee; m'n hobby was een beetje aan 't versloffen en er is hier geen lading/druk achter, gewoon voor de lol weer wat gemaakt
Maar goed, ik hoop op meer coole plaatjes! Flans wat primitieven in 3dsmax, schets eroverheen, kleur 't in of zet wat primitieven creatief bij elkaar, doodle iets in zbrush, schets wat, iets

Anoniem: 123349
Good job! Ziet er erggg gaaf uit
Gaaf.LiToKi schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:01:
FINAL
[afbeelding]
Weinig meer aangepast, wat kleur/licht correcties. Beetje meer stof.
Nu hopen op meer finals.
Ben benieuwd of je nog concurrentie krijgt.
Ieder moet het natuurlijk voor zichzelf bepalen.De Hupie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:54:
Als ik meedoe is het puur voor de ontspanning, voor de lol. Zodra ik wilskracht en doorzettingsvermogen aan moet spreken voor een contest die (zoals RoyK al heel goed aangeeft) eigenlijk alleen om de eer gaat, verliest het meedoen voor mij z'n nut. Wilskracht besteed ik wel aan dingen waar ik hogere prioriteit aan toedicht, en dat heeft weinig te maken met het wel of niet hebben van die eigenschap.

LiToKi
Humankind… be both.
Ik heb het gevoel dat er meer mensen net zo denken als jou en daar is niks mis mee. Maar naar mijn mening is dit wel de reden waarom er in het begin mensen wel enthousiast beginnen maar niet enthousiast eindigen. Ik vindt dat we onszelf voor de gek houden door steeds de deadline en contestregels als schuldige aan te wijzen.Zamorano schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:32:
Ieder moet het natuurlijk voor zichzelf bepalen.
Als ik meedoe is het puur voor de ontspanning, voor de lol. Zodra ik wilskracht en doorzettingsvermogen aan moet spreken voor een contest die (zoals RoyK al heel goed aangeeft) eigenlijk alleen om de eer gaat, verliest het meedoen voor mij z'n nut. Wilskracht besteed ik wel aan dingen waar ik hogere prioriteit aan toedicht, en dat heeft weinig te maken met het wel of niet hebben van die eigenschap.
Natuurlijk bedoelde ik niet dat mensen die de contest niet afmaken geen doorzettingsvermogen of wilskracht in het algemeen hebben. Ik doelde meer op wilskracht en doorzettingsvermogen voor deze contest.
En complimenten voor Litoki, het is een erg mooie plaat!
Van mij hoeft er niets meer aan deze contest gedaan te worden verder. Ik kan moeilijk op mezelf stemmen
Iemand nog behoefte aan een volgende contest? Wellicht met een kortere deadline?
Jammer idd dat er niet wat meer finals waren, maar je hebt mensen natuurlijk ook niet gemotiveerd met je WIP's.LiToKi schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:36:
Aawww, geen andere finals meer?![]()
Van mij hoeft er niets meer aan deze contest gedaan te worden verder. Ik kan moeilijk op mezelf stemmen(ook hoef ik niet als winnaar uitroepen te worden trouwens).
Iemand nog behoefte aan een volgende contest? Wellicht met een kortere deadline?
Gefeli zou ik zeggen.
Een volgende contest is altijd welkom lijkt me.
Ik noem het juist niet jezelf voor de gek houden. Ik ben me heel bewust van wat voor mij werkt en wat niet, en dat heeft niets te maken met een 'schuldige' aanwijzen.De Hupie schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:56:
[...]
Ik heb het gevoel dat er meer mensen net zo denken als jou en daar is niks mis mee. Maar naar mijn mening is dit wel de reden waarom er in het begin mensen wel enthousiast beginnen maar niet enthousiast eindigen. Ik vindt dat we onszelf voor de gek houden door steeds de deadline en contestregels als schuldige aan te wijzen.
Natuurlijk bedoelde ik niet dat mensen die de contest niet afmaken geen doorzettingsvermogen of wilskracht in het algemeen hebben. Ik doelde meer op wilskracht en doorzettingsvermogen voor deze contest.
Bij een kortere deadline en wat meer druk loopt het creatieve proces bij mij gewoon natuurlijker dan wanneer ik ruim de tijd heb, en dan heb ik er ook veel meer plezier in.
Om het topic nog meer te vullen met non-finals heb ik gisternacht dit gesculpt(mudbox) in een uurtje voor het slapen gaan. Heb alleen geen tijd om hem af te maken. De mesh is gewoon een subdivided cube en denk ook niet dat de uv's bijzonder zijn.

Iets in me zegt dat je tijdens een contest misschien beter geen WIP kunt plaatsen, maar enkel afbeeldingen ter ideëen uitwisseling. En dat je dan je WIP's wel moet meeposten als je je final post. Zodat de progress voor de final ook te zien is.Zamorano schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:38:
Jammer idd dat er niet wat meer finals waren, maar je hebt mensen natuurlijk ook niet gemotiveerd met je WIP's.
Gefeli zou ik zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Guillome op 01-03-2011 12:11 ]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Hiermee wil ik niet zeggen dat mensen uitgesloten moeten worden omdat ze "te goed" zijn!
[ Voor 28% gewijzigd door D-rez op 01-03-2011 12:41 ]
NeeeeeeEEEEEEEEEeeeeeeeEEEeeEe!!!!11one
Als er 1 afbeelding uitspringt omdat ze zo sterk is, dan kan beter iedereen er mee kappen.D-rez schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:40:
iedereen wilt winnen, maar het nivo van litoki halen er weinig, dus kan dat zeer demotiverend werken voor mensen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat mensen uitgesloten moeten worden omdat ze "te goed" zijn!
Of je kunt gaan strijden voor die 2e plaats.
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Het is volgens mij veel nuttiger vaak WIP's te posten en er feedback op te krijgen, dan op jezelf te zitten rommelen en dan meteen een final te posten.Rakkerzero schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:43:
[...]
Iets in me zegt dat je tijdens een contest misschien beter geen WIP kunt plaatsen, maar enkel afbeeldingen ter ideëen uitwisseling. En dat je dan je WIP's wel moet meeposten als je je final post. Zodat de progress voor de final ook te zien is.
Voor mezelf sprekend; die achtergrond van m'n final, de oplossing van z'n pijp, z'n uiteindelijke houding, kwamen voort uit feedback van hier.
En als er iemand 'beter' is, kan je daar alleen maar van leren. Op cgtalk en 3dtotal worden nog veel mooiere dingen gepost, dat is volgens mij alleen maar motiverend en leerzaam.