De lange deadlines zijn ook het gene wat mij steeds de das om doet denk ik. Dan begin ik met veel enthousiasme, dan komt er wat doorheen wat belangrijker is en ik heb toch nog genoeg tijd... waardoor het steeds verder weg geschoven word, tot het punt dat ik niet meer genoeg tijd heb, en dan ga ik er ook niet eens meer mee verder

Ik werk beter onder druk, contests van 2 weken ofzo.
Maar het idee van de lange deadlines is juist dat iedereen mee kan doen, aangezien de meeste van ons een fulltime baan/studie hebben en dus maar weinig tijd hebben om te hobbyen.
Zelfde deze keer ook, ik begon leuk, toen kwam er wat anders tussendoor en verder geen tijd meer gehad
En de suggestie hierboven om geen WIPS meer te posten om de rest niet te ontmoedigen, dat zou ik niet doen, het leukste deel van de contest is (vind ik) juist het kijken naar de voortgang van de rest, dat maakt het ook leuk voor spectators om mee te lezen, en dat duwt je juist om beter je best te doen

Daarbij komt ook dat uitwerking niet alles is hier. Het is wel vaker voorgekomen dat de 'minder mooie' inzendingen wonnen omdat die origineler waren dan fotorealistische renders