Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ultra op 1920x1080 zet echter niet alles op max.setting. Zo is AA uit, maar door 1920x1080 heb je weinig last van ruwe randen. Maar ik moet nog in een drukke plaats komen voordat ik echt fps drop zie.
Ik test ook even in Low Render mode. Hierdoor worden aantal speciale effecten en bewegend gras uitgeschakeld. Alles ziet er dan somberder en kaal uit, maar kan ook op 1920x1080. De figuren en gebouwen hebben nog steeds aardig hoog polygonen. Ik had wel erger verwacht dus het valt mee.
Na werk verder spelen, heb nog niet oordeel klaar op Rift.
Ik hoorde in de chat ingame ook iets over FRAPS installeren... wat is dat eigenlijk? Ik vroeg namelijk of ik ook m'n FPS continue in beeld kon houden i.p.v. alleen zichtbaar krijgen door op het "pc" icoontje te hoveren, en iemand zei me dat ik FRAPS moest installeren. Kan het alleen zo snel niet vinden. Is Rift ook al addon-friendly dan?
Zou 't trouwens verschil maken als je op Windows 7 32bit of 64 bit speelt? Ik zit zelf op Windows 7 x64 namelijk, maar misschien zijn de drivers voor Windows x86 wat beter geoptimaliseerd?
Juist wel belangrijk.. 20fps in een raid is echt niet te doen imojoramoudenaarde schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:31:
Misschien moet ik AA ook eens uitzetten, misschien dat dat een verschil maakt. Standaard staat op High de character-shadows uit, en laat ik dat nou belangrijker vinden dan AA. Genoeg settings om eens mee te spelen in ieder geval! Voor MMO's vind ik de FPS niet zo heel belangrijk, maar ik zou 'm wel graag boven de 20frames willen houden.
Ik hoorde in de chat ingame ook iets over FRAPS installeren... wat is dat eigenlijk? Ik vroeg namelijk of ik ook m'n FPS continue in beeld kon houden i.p.v. alleen zichtbaar krijgen door op het "pc" icoontje te hoveren, en iemand zei me dat ik FRAPS moest installeren. Kan het alleen zo snel niet vinden. Is Rift ook al addon-friendly dan?
Zou 't trouwens verschil maken als je op Windows 7 32bit of 64 bit speelt? Ik zit zelf op Windows 7 x64 namelijk, maar misschien zijn de drivers voor Windows x86 wat beter geoptimaliseerd?
Mja, ik begrijp beide meningen wel.EnigmaNL schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:17:
Erg vet spel, ik wordt alleen kotsmisselijk van de mensen die Rift in de lowbie chat constant vergelijken met WoW... Eindeloze discussies over de Rift een ripoff is en dat WoW een ripoff is bah bah bah.
Maar als je WoW hebt gespeeld, dan zie je inderdaad wel heel veel vergelijkingen.
Ik weet niet of dit met alle mmo's zo is (heb buiten WoW niet veel gespeeld), maar neem aan van wel.
En dat gaat toch automatisch, alleen drukken veel lowbies dat gewoon meteen uit in de chat
Je weet natuurlijk niet of ze het extra hebben gedaan, al die gelijkenissen, maar als het werkt/bevalt dan blijven veel mensen het spelen.
Verwijderd
Mwa, ik heb jaren geraid in wow met een framerate van 25 ofzo, ik was zelfs tank. Viel goed te doen.Twylight schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:34:
[...]
Juist wel belangrijk.. 20fps in een raid is echt niet te doen imo
Voor guilds moet je een invite krijgen van een officer of guildmaster van die guild. Verplichtingen weet je van tevoren. Zo zijn er "casual guilds" die bijvoorbeeld vooral een sociaal aspect hebben (dus wat met elkaar chatten, helpen met informatie, quests enzo), "raid guilds" die echt aleen maar raiden, en een combinatie van beide natuurlijk (guilds die dus een kern van raiders hebben, met daaromheen wat casual members).Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:37:
Maar hoe werkt dat nou met guilds en groepen enzo. Hoe kom je erbij en heb je dan ook echt verplichtingen? En hoe vind je ze in de spelwereld?
[ Voor 54% gewijzigd door Huntard op 26-01-2011 13:42 . Reden: stukje over guilds toegevoegd ]
Valt heel erg mee, puur afhankelijk van de genre/setting. In DCU of CoH zie je echt geen WoW vergelijking, of Maple/dragonica, dat zijn compleet andere concepten. Maar elke game welke maar in het straatje zit van WoW (fantasy/character-gear-progressive) zullen er wel zulke chats langkomen (al kan ik ze bij PW niet herinneren, bij Lotro was er uberhaubt niemand in chat om mee te pratenBld- schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:37:
Mja, ik begrijp beide meningen wel.
Maar als je WoW hebt gespeeld, dan zie je inderdaad wel heel veel vergelijkingen.
Ik weet niet of dit met alle mmo's zo is (heb buiten WoW niet veel gespeeld), maar neem aan van wel.
Aion had het ook in de begin periode, denk als alles eenmaal p2p gaat en maandje verder, is het hele WoW-vergelijken beetje over, nu zit natuurlijk iedereen die maar iets wil testen in de game, van haters tot fanboys.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar meer dan 20 is altijd prettiger natuurlijk. Met AA uit zal 't vást een stuk beter gaan. Nu ik erover nadenk kon ik AA helemaal niet vinden onder de gebruikelijke noemer... heeft het in Rift een iets andere naam toevallig?
Het staat rechtsonder in je "advanced settings", volgens mij heet het gewoon anti-aliasing hoor.joramoudenaarde schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:41:
Zolang je minimaal 20fps hebt is het in raids prima te doen hoor... ik had er als tank, healer en dps geen last van. De rest trouwens ook niet (geen wipe's dankzij een íéts lagere FPS)
Maar meer dan 20 is altijd prettiger natuurlijk. Met AA uit zal 't vást een stuk beter gaan. Nu ik erover nadenk kon ik AA helemaal niet vinden onder de gebruikelijke noemer... heeft het in Rift een iets andere naam toevallig?
Vanavond dan eerst maar eens wat meer met de settings spelen, en daarna m'n Rogue rerollen. Een Ranger+Marksman is leuk, maar toen m'n beestje dood was moest ik even hard hollend schieten om in leven te blijven, hehe. Misschien dan toch eerst eens Ranger+Saboteur nemen om mobs te kunnen vertragen, of Ranger+Nightblade nemen ofzo.
Gisteravond download begonnen rond 19.00 uur 10 MB/s. Zo binnen.
Ik heb het op Ultra staan met AA op max. 17 fps, maar het speelde heel vloeiend, geen dia voorstelling.
Specs i7 860, HD 5850, 4GB. Ik heb ook een SSD van Intel 160 GB, misschien dat dat ook helpt?
Ik heb een paar jaar WOW gespeeld, hierdoor voelde RIFT vertrouwd.
Ik heb gister 2 uurtjes gespeeld, bedoeling was 1 uurtje. Algemene eerste indruk was goed. Het zag er goed uit, af en toe een beetje rommelig/druk maar dat komt misschien wel omdat er horde
Vanavond maar even verder spelen.
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Ja zeker, dat klopt ook.SinergyX schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:40:
[...]
Valt heel erg mee, puur afhankelijk van de genre/setting. In DCU of CoH zie je echt geen WoW vergelijking, of Maple/dragonica, dat zijn compleet andere concepten. Maar elke game welke maar in het straatje zit van WoW (fantasy/character-gear-progressive) zullen er wel zulke chats langkomen (al kan ik ze bij PW niet herinneren, bij Lotro was er uberhaubt niemand in chat om mee te praten).
Aion had het ook in de begin periode, denk als alles eenmaal p2p gaat en maandje verder, is het hele WoW-vergelijken beetje over, nu zit natuurlijk iedereen die maar iets wil testen in de game, van haters tot fanboys.
Had het er net ook met een collega over
Maargoed, eindeloze "discussie"
Download ging gisteravond (23.00h) erg lekker, haalde mijn max download speed (1.5MB/s).
Daarnaast werd ik 1 keer uit de server gegooid en verliep het verder goed zonder lag etc.
De vraag is niet "hoe vind je een guild" de vraag is, hoe vind je de juiste guild.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:37:
Maar hoe werkt dat nou met guilds en groepen enzo. Hoe kom je erbij en heb je dan ook echt verplichtingen? En hoe vind je ze in de spelwereld?
Over verplichtingen kan ik een simpel antwoord geven. Die zijn per guild verschillend.
Het is maar net wat je met elkaar afspreekt en wat de "Doelstelling" van een guild is.
Wil je casual dan kun je beter bij een casual guild gaan etc.
Je hoeft ook niet direkt bij een guild, kijk eerst even wat je zelf prettig vind.
Wil je wel graag bij een guild, vraag dan middels een /t aan iemand die bij een guild zit (die je wel wat lijkt) of je een invite kunt krijgen én wat de guild zoal doet.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
90% van alle mmo's heeft zo een UI. 90% van alle mmo's hebben ook dezelfde quest's.Jveer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:03:
Ik vind alleen de UI erg overeenkomen met WoW, maar that´s it. Of iig tot nu toe, ben nog niet heel ver in game maar dat komt vanavond wel weer!
En met 90% van de mmo's speel je een held die de wereld moet redden.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Heb even nodig gehad mijn Dwarf aan te passen en ben nog niet helemaal tevreden, maar het customizen beviel zeker wel. Genoeg mogelijkheden en combinaties te maken.
Ik ga proberen vanavond nog een uurtje er aan te plakken. Mijn P4 en X850 trekken het net, dus ik kan niks zeggen over de graphics.. Voor mij is de gameplay zowieso belangrijker.
Wat zeker een pluspunt is, zijn de souls en de enorme talent trees. Hierdoor krijg je veel meer variatie tussen de spelers. Dit zal Hardcore speler eerder aantrekken.
Het chaotische begin vind ik ook super. Het spel speelt zich af in een chaotische wereld dus waarom niet gelijk in het begin.
In rift is het zo dat er een meer dynamische wereld is (rifts spawnen op random plaatsen, als er 2 verschillende dicht genoeg bij elkaar spawnen zullen deze onderling ook vechten.), Je heb multiloot (
Dat de interface dus op andere MMO's lijkt is eerder iets goed dan iets skechts. Don't fix what isn't broken
Ik speel sinds BETA 2 en heb het spel alvast gepreordered. Nu nog mijn vrienden overtuigen om over te stappen
[ Voor 3% gewijzigd door spleethoven op 26-01-2011 14:45 ]
Ik zit aan Ranger-Bard-Nightblade of Saboteur te denken. Leuke utility class en met Ranger kun je toch wat dps doen denk ik.joramoudenaarde schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:46:
Oh... dan heb ik die over 't hoofd gezien denk ik.
Vanavond dan eerst maar eens wat meer met de settings spelen, en daarna m'n Rogue rerollen. Een Ranger+Marksman is leuk, maar toen m'n beestje dood was moest ik even hard hollend schieten om in leven te blijven, hehe. Misschien dan toch eerst eens Ranger+Saboteur nemen om mobs te kunnen vertragen, of Ranger+Nightblade nemen ofzo.
Gisteren ook heel even gespeeld voordat ik moest raiden in WoW. Heb nu al op 3 servers gerolled omdat net na de lauch alles plat lag. Nu ga ik op de 4de waar GoT ook zit.
Ja ziet er allemaal vrij standaard uit met WoW, War, Conan, Aion etc etc. Denk niet dat ik deze beta in een dungeon terecht kom maar dat is voor 6 en 7 dan maar.
Het is ook nog te vroeg om te zeggen of het iets is voor mij. Mijn laptop heb ik wel op Low settings moeten zetten en met WoW is dat Medium. Maar gameplay/community zegt mij meer dan de looks.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Leuke combi die ik heb getest is de Marksman / Ranger. Pet + lots'o dps en goeie PvP Kite ability'sjunglebeast schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:06:
[...]
Ik zit aan Ranger-Bard-Nightblade of Saboteur te denken. Leuke utility class en met Ranger kun je toch wat dps doen denk ik.
Gisteren ook heel even gespeeld voordat ik moest raiden in WoW. Heb nu al op 3 servers gerolled omdat net na de lauch alles plat lag. Nu ga ik op de 4de waar GoT ook zit.
Ja ziet er allemaal vrij standaard uit met WoW, War, Conan, Aion etc etc. Denk niet dat ik deze beta in een dungeon terecht kom maar dat is voor 6 en 7 dan maar.
Het is ook nog te vroeg om te zeggen of het iets is voor mij. Mijn laptop heb ik wel op Low settings moeten zetten en met WoW is dat Medium. Maar gameplay/community zegt mij meer dan de looks.
Verwijderd
is er ondertussen al een leuke casual (2 a 3 avonden per week) guild op een PVE (voorkeur) of PVP server?
Ik zou graag een Cleric (Purifier/Sentinel/Warden) rollen (wat ik nu in de beta ook doe) en hiermee met een groepje lekker wat dungeons en moeilijkere quests doen.
Ik ben bereid iedereen te helpen en ben een redelijk bedreven healer (in WoW that is) dus heb al de ervaring van MMORPG's. Geen echte uitleg meer nodig dus. ;-)
Hoor graag!
Je weet dat het een beta is waarin de lvl-cap nog op 30 staat en dat endgame pas op live servers echt gespeeld gaat worden?Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:29:
Tweakers,
is er ondertussen al een leuke casual (2 a 3 avonden per week) guild op een PVE (voorkeur) of PVP server?
Ik zou graag een Cleric (Purifier/Sentinel/Warden) rollen (wat ik nu in de beta ook doe) en hiermee met een groepje lekker wat dungeons en moeilijkere quests doen.
Ik ben bereid iedereen te helpen en ben een redelijk bedreven healer (in WoW that is) dus heb al de ervaring van MMORPG's. Geen echte uitleg meer nodig dus. ;-)
Hoor graag!
[ Voor 0% gewijzigd door WoKo op 26-01-2011 16:42 . Reden: spelling ]
Ik bedoelde dit niet als negatief punt. Ik vind de UI van WoW juist geslaagd, niet overdreven vol met van alles en nog wat, waar je veel toch niet van gebruikt.Dakreal schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:31:
[...]
90% van alle mmo's heeft zo een UI. 90% van alle mmo's hebben ook dezelfde quest's.
En met 90% van de mmo's speel je een held die de wereld moet redden.
Dus het wat niet negatief, het is toch zo dat het beter is om een goedwerkende formule te volgen met hier en daar tweaks, dan een compleet nieuw concept neer te zetten. Want zie maar is of je nog investeerders kan vinden dan. *doelend op het bericht over SW: KotOR van vandaag/gisteren*
Verwijderd
Ik doel hiermee op de release, voor de beta maakt dit me allemaal niet zo uit.WoKo schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:37:
[...]
Je weet dat het een beta is waarin de lvl-cap nog op 30 staat en dat endgame pas op live servers echt gespeeld gaat worden?
Vroeg me af of er iemand anders ook al mee bezig was?
Als er anders anderen interesse in hebben zou ik dit wel willen organiseren.
Het pane van mijn pet overlapt mijn 3 zwaarden.

Edit: Ik weet niet waarom tweakers.net beweert dat mijn geüploadde image, pop ups bevat, als ik de directe image link heb gebruikt. Naja 't zal wel.
[ Voor 23% gewijzigd door kaluro2 op 27-01-2011 00:15 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Verwijderd
Klinkt alsof je iets fout doet, misschien dat je een quest item moet gebruiken ofzo, zodat die mob minder sterk wordt. De game is de eerste 20 levels namelijk piss-easy, al helemaal voor clericsVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 04:12:
Ik vind het nu niet meer leuk; met mijn lvl5 cleric moet ik 2 souls samensmelten ofzo en die geesten die daaruit komen verslaan maar ik doe nauwelijks damage en ik word keihard afgemaakt, wat ik ook doe.
Onoverzichtelijke combat?!

Apart uitziende elfjes?!

Buffs teveel, terwijl er een vuurbok op je inhakt?

Eindelijk een helm, en de eerste op de server die een Liferender heeft weten te bemachtigen!

Wat screenshots tussendoor..
Edit: Kan je je pet trouwens nieuwe skills ofzo leren?! Hij zit nu al 18 tal levels met alleen bite.
[ Voor 43% gewijzigd door kaluro2 op 27-01-2011 08:02 ]
Voor iemand die die juist nooit WoW heeft gespeeld en maar enkel Lineage 2 en enorm veel gewone RPG's vind ik het een aardig spel.
Aantal punten die me een beetje tegen vallen zijn:
Inventory & character equipment
Ik vind deze beide niet bepaald intuïtief. Vanuit de inventory (die ik enorm klein vind.... wellicht vind je later in de game grotere bags met meer slots..?? anders zuigt dit wel) heb je geen duidelijk overzicht van wat je wel of niet aan hebt. De overlay van currently equiped is wel weer handig, maar toch vind ik het niet bepaald overzichtelijk weergegeven. In mijn ogen valt hier wel iets aan te verbeteren.
Brightness
Hoewel ik de gamma al enorm verhoogd heb blijft het spel in game soms erg donker... vaak door overgangen van lichte en donkere gebieden. Ik mis dan ook de brightness setting naast de gamma setting bij video...
Omdat ik sommige stukken zo donker uitzien is het voor mij zelfs soms onmogelijk om maar ook een pad op de grond te zien.
Combat
Ook jammer dat je persé je beeld op de mob moet houden wil je deze kunnen aanvallen... erg vervelend als je eigenlijk weg wilt rennen ofzo moet je perse omdraaien.
Voor de rest valt me alles erg mee, graphics zien er over het algemeen goed uit en de gameplay tot nog toe is redelijk tot goed te noemen.
Zit er in dit spel ook craften in? Dus dat die rommel die ik van mobs krijg ook nog nut hebben om bepaalde dingen mee te maken / verzamelen. Dit is namelijk een van de dingen die ik altijd erg leuk vond om te doen samen met vrienden. Op zoek naar de benodigde items om betere gear te maken voor een later level.
Persoonlijk ben ik ook wel benieuw naar Tera-online die ook ergens dit jaar uit moet komen.
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Als je insta ranged attacks hebt, kan je springen, je in de lucht omdraaien, skill gebruiken en weer terug draaien - Dit allemaal zonder van richting te veranderen.
En brightness? Ik heb wat screenshots gepost en ik heb daar totaal geen last van, zal wel aan je (scherm)instellingen liggen, als jij mijn screenshots superdonker ziet, ligt het aan jou denk ik zo.
En wat bedoel je met "geen overzicht van wat je wel of niet aan hebt"?
Als het in je inventory zit, heb je het niet aan. Zit het in je character pane (C) heb je het wel aan.
En zodra je een item wilt vergelijken, krijg je idd de 'currently equipped overlay'.
Bags kan je erbij krijgen, 4 stuks. variërend van grootte idd.
[ Voor 25% gewijzigd door kaluro2 op 27-01-2011 08:20 ]
Verwijderd
je kunt de positie en bars compleet schalen en verplaatsen
dit is te doen via esc > interface optie
Wat betreft de rifts, ik heb het idee dat die schalen (level van de mobs en patrols) op basis van of de individuele persoon of het gemiddelde van de groep die de public quest initieert of het rift open trekt. Als dat zo is vraag ik me af wat er gebeurd als je als level 50 in een starters gebied ad hoc rifts gaat lopen open trekken. Dat zou dus betekenen dat je level 50 mobs spawned in gebieden waar de gemiddelde speler misschien level 15 is. Iemand een idee of dit klopt?
De PvP battleground die beschikbaar is op dit level kwam niet echt over als indrukwekkend. Nou zal het wel aan de PuGs liggen maar ik zag toch dat geregeld (lees altijd) gewonnen werd met 400-500 vs sub 100 door beide kanten. Ik moet daar ook bij zeggen dat battleground PvP ook niet echt mijn ding is. Open world PvP heb ik helaas nog niet kunnen meemaken. Ik hoop dat dat snel een beetje op gang komt in de volgende zone.
Een rift tear heeft al een level indicatie bij zich. Dus Small fire rift (tear) 18-19 bijvoorbeeld. Dus nee denk het niet.Lukin schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:51:
Wat betreft de rifts, ik heb het idee dat die schalen (level van de mobs en patrols) op basis van of de individuele persoon of het gemiddelde van de groep die de public quest initieert of het rift open trekt. Als dat zo is vraag ik me af wat er gebeurd als je als level 50 in een starters gebied ad hoc rifts gaat lopen open trekken. Dat zou dus betekenen dat je level 50 mobs spawned in gebieden waar de gemiddelde speler misschien level 15 is. Iemand een idee of dit klopt?
Klopt, maar ik vroeg me af of dit bij het design hoorde of nietVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:42:
kaluro,
je kunt de positie en bars compleet schalen en verplaatsen
dit is te doen via esc > interface optie
[ Voor 17% gewijzigd door kaluro2 op 27-01-2011 09:01 ]
Ik moet zeggen dat het weer allemaal erg soepel liep gisteravond. Weinig bugs, het enige wat ik telkens aan bug zag was de quest status op de minimap: moet je bv 10 wolf flanks verzamelen en je hebt er al 8, ga je over die cirkel op de minimap die aangeeft waar je ze kunt verzamelen en dan staat daar nog dat je er 0/10 hebt. Bugje doorgegeven, verder werkte alles gewoon! Hulde voor Trion hoor.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik doel dan specifiek op de "contribution meter" en "rewards"; beide werkte niet.
Reboot van server geweest, 't werkte toen een uurtje anderhalf, toen weer niet. Dit bleef een hele tijd zo, daarna was er onderhoud, en sindsdien werkt het nog vlekkeloos.
Ah, dat soort dingen heb ik niet gehad, wel veel rift events gedaan. Ik heb gespeeld van 20:00 tot 1:30 ofzo, toen werd er kort server onderhoud en een downtime van 30min aangekondigd en ben ik gaan slapen. In die tijd niet 1 reboot, disconnect of andere downtime.kaluro2 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:05:
@Snoeikoei: Op de server waar ik zit, zijn de functionaliteiten van rifts er al meerdere malen uitgeklapt.
Ik doel dan specifiek op de "contribution meter" en "rewards"; beide werkte niet.
Reboot van server geweest, 't werkte toen een uurtje anderhalf, toen weer niet. Dit bleef een hele tijd zo, daarna was er onderhoud, en sindsdien werkt het nog vlekkeloos.
Aion vond ik een geweldige game, alleen werd die helemaal kapot gemaakt door de grote groepen hoge level en gold gear pvp-ers die door de portals kwamen. Na een week met mijn lvl 46 cleric 24/7 in de pan te zijn gehakt dor groepen van 24 man had ik het helemaal gehad met Aion.
Dood zonde van de game.
Als dit ok hier staat te gebeuren, ga ik niet eens Beta 6 in.
A dead heealer can't heal you.
Geen idee of dit echt de bedoeling was. Maar het was echt een gekkenhuis..
Currently playing: MTG Arena (PC)
Een PvE server zal nooit "world pvp" krijgen, wel zijn er natuurlijk battlegrounds enzo. Als je "world pvp" wil moet je op een PvP server gaan spelen.Rochette schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:11:
Krijgen we ook in deze game, later overal pvp? Of blijft een pve server een pve server?
Op een PvE server niet, als het goed is.Aion vond ik een geweldige game, alleen werd die helemaal kapot gemaakt door de grote groepen hoge level en gold gear pvp-ers die door de portals kwamen. Na een week met mijn lvl 46 cleric 24/7 in de pan te zijn gehakt dor groepen van 24 man had ik het helemaal gehad met Aion.
Dood zonde van de game.
Als dit ok hier staat te gebeuren, ga ik niet eens Beta 6 in.
Verwijderd
Even snel alle Racen / klassen doorgenomen. Ben erg gecharmeerd van Dwarf-Female (Cleric) en van Bahmi male. Vond de begin zone van Defiants niet cool, beginzone van de Guardians was wel tof. Vanavond even flink spelen.
Klopt maar voor zover ik weet alleen als het ding al open is (cirkel op de map) en niet wanneer hij aan het openen is (ehm sliertje?..).kaluro2 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:01:
[...]
Een rift tear heeft al een level indicatie bij zich. Dus Small fire rift (tear) 18-19 bijvoorbeeld. Dus nee denk het niet.
Ik ben ook nieuw met rift en had ook de hearth stone gemist, Soul Recall genaamd in rift.SnoeiKoei schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:02:
Gisteravond doorgeleveld naar 16 en nog steeds in dezelfde zone, wordt wel eens tijd voor wat afwisseling imho. Gelukkig blijkt rond dat level (als je niet corpse runnend naar de stad wil en het questen en levelen op zijn natuurlijke beloop laat) ook ergens dat er ook een soort hearth stone in het spel zit.
Ik moet zeggen dat het weer allemaal erg soepel liep gisteravond. Weinig bugs, het enige wat ik telkens aan bug zag was de quest status op de minimap: moet je bv 10 wolf flanks verzamelen en je hebt er al 8, ga je over die cirkel op de minimap die aangeeft waar je ze kunt verzamelen en dan staat daar nog dat je er 0/10 hebt. Bugje doorgegeven, verder werkte alles gewoon! Hulde voor Trion hoor.
The Soul Recall ability is granted to the player through completing a low level quest. After the player has received the ability they may use it at any time to return to the point where they bound their soul. The Soul Call ability has a one hour cooldown.
Alleen helaas nog niet gevonden welke quest en waar deze te vinden is.
Ik ben nu level 16 en ben waarschijnlijk ergens voorbij deze quest gelopen.
Als iemand hier wat meer info over heeft, wordt dat erg gewaardeer.
Verder bevalt het spel wel goed, het solo levelen gaat best snel (cleric)
Alleen vervelend dat sommige spawn points voor quests gecampt worden voor de 1e hit enzo.
Ik heb soul recall geleerd in Meridian maar dat hangt er volgens mij maar net van af welke faction je speelt he. Die quest stelt geen drol voor, een van de eerste "!" die je ziet als je de stad binnenloopt is van een vrouw die in een kolom rood licht staat en als je daar mee praat en alle opties afgaat krijg je de spell en kun je je soul op Meridian af laten stemmen.speedhaste schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:05:
[...]
Ik ben ook nieuw met rift en had ook de hearth stone gemist, Soul Recall genaamd in rift.
The Soul Recall ability is granted to the player through completing a low level quest. After the player has received the ability they may use it at any time to return to the point where they bound their soul. The Soul Call ability has a one hour cooldown.
Alleen vervelend dat sommige spawn points voor quests gecampt worden voor de 1e hit enzo.
Quest krijg je in Meridian. Ergens in de buurt van de rogue trainer, als ik het goed heb. Moet je maar even kijken.speedhaste schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:05:
[...]
Ik ben ook nieuw met rift en had ook de hearth stone gemist, Soul Recall genaamd in rift.
Ik heb het gevonden, Sonrisa Pavalis <Porticulum Master> in Meridian geeft de quest.
Een soort battlegrounds heb ik geen probleem mee. Daar zie je mij zelfs. Waar ik het over had was op een PVE server. Alleesn waren er rifts die open gingen. en een portal maakten tussen de twee fractions. Dat was nog tot daar aan toe. Als je na dat je dood gaat maar terug keert naar je eigen fractie. Echter, Aion had een item gegeven aan de players, waar mee ze konden ressen bij de andere fractie. Dat item was het einde van Aion. Nu speeld er nog een handje vol op Aion. Waarschijnlijk wachten ze op een nieuwe MMO. Hopelijk komen ze niet deze kant op ...Huntard schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:20:
[...]
Een PvE server zal nooit "world pvp" krijgen, wel zijn er natuurlijk battlegrounds enzo. Als je "world pvp" wil moet je op een PvP server gaan spelen.
[...]
Op een PvE server niet, als het goed is.
Een PVE server dus..
A dead heealer can't heal you.
Ik zou zeggen probeer de cleric eens. Armor + DPS + Heals via de melee DPS die je doet.Uhmmie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:06:
Speelt er trouwens iemand anders hier bard? Ik ben nu level 16 op mijn bard (16 bard/xx nightblade/0 riftstalker) en mijn dps is echt laag. Mijn healing skills maken ook niet echt heel veel verschil. En de buffs zijn misschien wel leuk in een volle groep, maar aangezien ik tot nu toe alleen samen speel met mijn vriendin maken die paar buffs lang niet genoeg goed. Dus ik zit nu toch maar te denken om mijn rogue te rerollen naar max riftstalker of max nightblade.. Of gaat het binnenkort nog wel beter worden met de bard class?
Ik ben nu een lvl 9 ranger/marksman/bard. Ik gebruik bard ook alleen als wat extra buffs of bijv in een rift attack.Uhmmie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:06:
Speelt er trouwens iemand anders hier bard? Ik ben nu level 16 op mijn bard (16 bard/xx nightblade/0 riftstalker) en mijn dps is echt laag. Mijn healing skills maken ook niet echt heel veel verschil. En de buffs zijn misschien wel leuk in een volle groep, maar aangezien ik tot nu toe alleen samen speel met mijn vriendin maken die paar buffs lang niet genoeg goed. Dus ik zit nu toch maar te denken om mijn rogue te rerollen naar max riftstalker of max nightblade.. Of gaat het binnenkort nog wel beter worden met de bard class?
En ik las op het forum dat de melee rogue nog wat achter blijft qua dps.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat je geen commando's kan opgeven als je met je rug naar iemand staat terwijl je de mob wel getarget hebt. Met andere woorden "kiten" van mobs is niet mogelijk nu, op achteruit hollen na dan.kaluro2 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:17:
Hoe wil je een mob aanvallen als je er met de rug naartoe gekeerd staat? Dat gaat in geen enkele mmorpg.
Als je insta ranged attacks hebt, kan je springen, je in de lucht omdraaien, skill gebruiken en weer terug draaien - Dit allemaal zonder van richting te veranderen.
Mijn scherm is sowieso donker (is oud CRTkaluro2 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:17:
En brightness? Ik heb wat screenshots gepost en ik heb daar totaal geen last van, zal wel aan je (scherm)instellingen liggen, als jij mijn screenshots superdonker ziet, ligt het aan jou denk ik zo.
Dat is wel zo, maar het is niet overzichtelijk. Als ik dit vergelijk met andere games vind ik dit minder intuïtief dan wat ik eerder heb gezien.kaluro2 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:17:
En wat bedoel je met "geen overzicht van wat je wel of niet aan hebt"?
Als het in je inventory zit, heb je het niet aan. Zit het in je character pane (C) heb je het wel aan.
En zodra je een item wilt vergelijken, krijg je idd de 'currently equipped overlay'.
Mooi!kaluro2 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:17:
Bags kan je erbij krijgen, 4 stuks. variërend van grootte idd.
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Ik weet niet hoeveel MMO's jij gespeeld hebt, maar dit is eigenlijk standaard bij alle MMO's die ik gespeeld heb. Als je met je rug naar je vijand staat kan je natuurlijk ook niet op hem schieten/hakken/casten. Lijkt mij niet meer als logisch. Om dit probleem op te lossen gebruikt men vaker de "air turn" dat is dat je vooruit rent, springt, met je muis snel naar de kant van je vijand draait, schiet/hakt/cast en nog voordat je de grond raakt weer in de juiste richting kijkt. Zo deed ik dat in WoW tenminste altijd.Tijgertje84 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:37:
[...]
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat je geen commando's kan opgeven als je met je rug naar iemand staat terwijl je de mob wel getarget hebt. Met andere woorden "kiten" van mobs is niet mogelijk nu, op achteruit hollen na dan.
[ Voor 22% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-01-2011 15:58 ]
kan eindelijk over 30 minuten spelen
Als je tijdens een vorig beta-event al hebt meegedaan hoef je niet de hele client opnieuw te downloaden maar downloadt ie automagisch een update als je inlogt. Maar ook die update kan flink lang duren ja. Gelukkig was die, op een kleine patch op maandag na en een paar mini-patches van afgelopen dagen, al voor aanvang van dit beta-event te downloaden.Fenergy schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:57:
ik moest de client helemaal opnieuw installeren ofzo met een snelheid van 1.09mb/s duurt dit meer dan 2 uur
kan eindelijk over 30 minuten spelen
Verwijderd
Je moet daarna nog wel hun echte uitnodiging ontvangen. Gewoon je mail in de gaten houden of je pagina op hun site checken of er al wat meer staat.Fenergy schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:33:
ik krijg de melding ''you are not authorized to play this game'' maar ik heb wel een beta key en heb deze ook ingevoerd in mijn account.
Edit:
Nevermind het is blijkbaar opgelost
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 16:39 ]
Downloading 0.6KB/s 939.3KB of 35.9MB 22 houres remaining.
Jammer ik had net zon zin om weer verder tegaan met mijn char. Maarja hopelijk fixen ze het nog snel
[ Voor 9% gewijzigd door Uhmmie op 27-01-2011 17:09 ]
Tevens mocht je de quests eentonig vinden, ga dan gewoon effe pvp doen vanaf lvl 10, krijg je nog lekkere exp voor ook en is weer eens wat anders. Tot nu toe heb ik geen queue gehad langer dan 10 seconden. Als dit met release ook zo loopt.
Ik kan hem hierna weer opnieuw starten en start hij gelukkig bij het punt waar de update gebleven was.
Maar een update duurt zo echt uren.
zo te lezen meer mensen dus..
iemand een oplossing?
[ Voor 6% gewijzigd door Loque op 27-01-2011 17:19 ]
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Ik heb dus hetzelfde... Ook hier net een error dat het downloaden mislukt is.Loque schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:18:
Waar ik echt van baal bij deze game is dat ik elke dag een update van ongeveer 35 mb moet downloaden die met 15 Kb/s start en binnen 1 minuut is afgezakt naar 1kb/s en na 5 tot 10 minuten een error geeft.
Ik kan hem hierna weer opnieuw starten en start hij gelukkig bij het punt waar de update gebleven was.
Maar een update duurt zo echt uren.
meer mensen dit probleem? of beter nog, iemand een oplossing?
Misschien helpt het als je de download stopt en opnieuw start?
Vraag me echt af hoe het komt dat ze na 6 jaar geen betere engine/graphics of iets anders vernieuwends kunnen verzinnen om iets unieks te geven. Zelfs 9/10 skills zijn een identieke copy.
En waar heb ik dat van 3 skill bomen waar elke 5 punten je verder brengen al eerder gezien?
Dan heb je nog de epic drops, xp, rewards etc. van andere splers ofzo.. Dat klinkt heel even als interessant voor wpvp. Maar wat dus inhoud dat 2 pvpers wat op forum afspreken, dan elkaar om de beurt om zeep helpen en in record tijd overal doorheen vliegen want er zitten enkel voordelen aan.
Het enige aan 'vooruitgang' dat ik kan zien is dat het springen je vertraagd, dus geen spatie-spam in pvp om het de ander lastig te maken want dan word je ingehaald door de rest. Maar dat is nou niet echt iets wat zoveel goed maakt.
Kan alleen maar hopen dat ze snel met pvp ideeën komen, want kwa PvE kunnen ze de competitie in ieder geval niet aan.
http://trionworlds.custhe...s/detail/a_id/393/kw/1012
Even je DNS settings aanpassen en hij gaat als een raket.
Ging bij mij van 1.4Kbps naar de volle 60Mbit van mijn internet verbinding.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Pardon? Jij wil beweren dat de graphics van Rift 6 jaar verouderd zijn? Met andere woorden, de zelfde graphics als World of Warcraft?
Ik geef toe, heb nog niet veel gespeeld Maar vermaak me toch prima. Als jij liever World of Warcraft speelt, niemand die je tegen houd.
Ja, de interface en keybindings zijn identiek als héél véél (mmo)RPGs, Daar is WoW ook niet uniek mee. Questes zijn ook standaard met RPGs geassocieerd, niets mis mee.
Nogmaals, ik ben net begonnen, maar ik kan niet zeggen dat het 'net wow is'.
[ Voor 44% gewijzigd door White Dust op 27-01-2011 18:47 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vermoed dat het probleem op de een of de andere manier ISP afhankelijk is, want niet iedereen heeft er last van.SinergyX schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:49:
Apart, dat zijn gewoon de DNS servers van OpenDNS, als je PC de nieuwe IP-adressen heeft gecached, heeft een DNS op dat moment nog weinig invloed.
Vind het ook vreemd, maar het werkt.
Het is net als met eten, als het lekker is hoef je niet altijd te weten wat er in zit
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Dit is gewoon het genre
Als je zo gaat kijken naar een spel dan hoef je in je leven ook maar één first person shooter te kopen, want die zijn dan ook allemaal het zelfde
Nee, het genre is toe aan vernieuwing.Dit is gewoon het genre
Waarom denk je dat de meerderheid van de MMO's na een paar maand al er mee moet stoppen of een groot deel van zijn servers moet sluiten.
Kijk naar Warhammer, Aion, AOC etc etc. Deze games waren allen veelbelovend, en wat is er nu nog van over?
[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 27-01-2011 19:19 ]
lol nu binnen 2 seconden binnenMalignant schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:34:
Voor iedereen die last heeft van de trage downloads kijk hier.
http://trionworlds.custhe...s/detail/a_id/393/kw/1012
Even je DNS settings aanpassen en hij gaat als een raket.
Ging bij mij van 1.4Kbps naar de volle 60Mbit van mijn internet verbinding.
thanks!
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Volgens mij zijn de graphics alleen al 100x beter dan bij WoW of je moet een oude videokaart hebben? Alle MMORPG's lijken qua interface op elkaar en nogmaals WoW was ook daar niet uniek in en zeker niet de eerste.Myrdreon schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:55:
Heb het spel een tijdje gespeeld.. maar het is net alsof ik wow speel (maar dan mindere kwaliteit).
Vraag me echt af hoe het komt dat ze na 6 jaar geen betere engine/graphics of iets anders vernieuwends kunnen verzinnen om iets unieks te geven. Zelfs 9/10 skills zijn een identieke copy.
En waar heb ik dat van 3 skill bomen waar elke 5 punten je verder brengen al eerder gezien?
Dan heb je nog de epic drops, xp, rewards etc. van andere splers ofzo.. Dat klinkt heel even als interessant voor wpvp. Maar wat dus inhoud dat 2 pvpers wat op forum afspreken, dan elkaar om de beurt om zeep helpen en in record tijd overal doorheen vliegen want er zitten enkel voordelen aan.
Het enige aan 'vooruitgang' dat ik kan zien is dat het springen je vertraagd, dus geen spatie-spam in pvp om het de ander lastig te maken want dan word je ingehaald door de rest. Maar dat is nou niet echt iets wat zoveel goed maakt.
Kan alleen maar hopen dat ze snel met pvp ideeën komen, want kwa PvE kunnen ze de competitie in ieder geval niet aan.
Ik zelf ben nog maar lvl 11 maar ja ik heb dan ook niet veel tijd om te spelen. Echter moet ik zeggen dat het levelen wel snel gaat en je ook niet te lang in dezelfde stad/dorp rond hangt. Wat mij wel opvalt is dat je walk en swim speed best snel zijn! En dat je gold er aardig snel bij komt (lvl 11 en al 100g in bezit door questen/drops).
Ook het joinen van groepen tijdens rifts is een leuk tussendoortje terwijl je lvled
Tot nu toe blij verrast en speel ik het wanneer ik kan
Tja dat is eigenlijk niet te vergelijken met wow. Bronze is hier silver, silver is hier gold en gold is hier platium. Dus met dat equivalent heb je dus eigenlijk maar 1g.JerX schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:13:
En dat je gold er aardig snel bij komt (lvl 11 en al 100g in bezit door questen/drops).
Maar ook gewoon de prijzen: als je voor een level 11 green item in de shop hier 100g krijgt en in wow maar 1g, dan zal je ook gewoon 100g moeten betalen voor een stack leather, in plaats van 1g (waardes uit de lucht gegrepen ofc).
Overigens mijn mening:
Ik vind de souls niet zo denderend. Je kiest op voorhand gewoon warrior voor melee en dan moet je in het spel nog kiezen (aan de hand van enkele vage beschrijvingen) welke soul je kiest, en daarmee bepaal je nog eens welke melee ability's je straks zal gaan krijgen.
Ik ben nu level 19 en heb nog altijd geen idee of ik nu een goede keus gemaakt heb in mijn eerste uur spelen...
[ Voor 25% gewijzigd door Malantur op 27-01-2011 20:40 ]
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Verwijderd
Haha die is goedMalignant schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:56:
[...]
Ik vermoed dat het probleem op de een of de andere manier ISP afhankelijk is, want niet iedereen heeft er last van.
Vind het ook vreemd, maar het werkt.
Het is net als met eten, als het lekker is hoef je niet altijd te weten wat er in zit![]()
Ik heb zojuist me tweede character aangemaakt, en ik ben overtuigd. Ik ga dit spel sowieso kopen, alleen kan het nog wel effe duren.

Ohja, Rogue vond ik op één of andere manier saai worden. Dus heb nu de Warrior gekozen, en die bevalt me meer!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 21:05 . Reden: Zie laatste zin ]
In de hoofdstad (Meridian voor Defiant) kun je je souls aanpassen als je ontevreden bent.Malantur schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:37:
[...]
Ik ben nu level 19 en heb nog altijd geen idee of ik nu een goede keus gemaakt heb in mijn eerste uur spelen...
Voor elke soul is er een quest en daarna kun je die nieuwe soul in nieuwe specs gebruiken, of je huidige spec aanpassen.
@Archetype, hoe maak je je GUI onzichtbaar?
edit: Ctrl+U dus
[ Voor 6% gewijzigd door Jegorex op 27-01-2011 22:08 ]
Verwijderd
Prachtige plaatjesVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:44:
wat eye candy screnshots van Scarlet gorge
genomen vanaf mijn character
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ligt aan UPC.Malignant schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:56:
[...]
Ik vermoed dat het probleem op de een of de andere manier ISP afhankelijk is
Mwah, ik speel assassin/nightblade en heb er geen last van. In PvE heb ik het idee dat ik zeker evenveel dps doe als de mages/ranged rogues en in PvP kan ik mensen tot 1.4k health (ben lvl 28) killen zonder dat ze maar een stap kunnen zetten. Als ik niet kan openen met stealth in PvP kan je niet zoveel, je legt het af tov de healing van clerics en de damage van andere callings/souls.junglebeast schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:56:
[...]
En ik las op het forum dat de melee rogue nog wat achter blijft qua dps.
[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 23:02 ]
Op het moment heb ik
1 platinum, 9 gold en 74 silver.
178 planarite en 2 corrupted soulshards.
Probleem waar ik tegenaan loop: op level 20 kan je een mountje pakken. Zo'n perd is al snel 2 platinum en 50 gold waard, dus ik kan eigenlijk niets spenderen.
Nu ligt dus m'n vraag, wat kan ik het beste doen voor geld op te halen? grinden, riften of questen?
Sowieso, als er nog andere tweakers op icewatch spelen mag je kutkkaltuu wel toevoegen
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Vooral questen ging me goed, ik had 5 platinum op level 20, schiet nu nog een dikke 2 van overkKaltUu schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:15:
Probleem waar ik tegenaan loop: op level 20 kan je een mountje pakken. Zo'n perd is al snel 2 platinum en 50 gold waard, dus ik kan eigenlijk niets spenderen.
Nu ligt dus m'n vraag, wat kan ik het beste doen voor geld op te halen? grinden, riften of questen?
Rifts brengt eigenljik maar weinig op hoor, ik heb mijn tijd vooral in quests gestoken en een paar rifts die toevallig op mijn wel lagen.
* Malantur is presentSowieso, als er nog andere tweakers op icewatch spelen mag je kutkkaltuu wel toevoegen
Maar helaas kan ik morgen zeer waarschijnlijk niet meer spelen.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
hoi
Verwijderd
de beta is extended tot zaterdag
http://twitter.com/RiftgameWe are having so much fun with you in Telara that we have extended the Beta 5 event through Saturday morning at 10 a.m. PST! ^Zann 8 minutes ago via CoTweet
dus hij is tot Zaterdag 19:00 spelbaar
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 01:03 ]
Ik loop nu al 20 levels met dat geval rond, nog steeds heeft hij geen extra spells of ander uiterlijk gekregen.
(ik ben een beast master reaver warrior)
Bedoel je niet 4 gold? En zo nee, hoe kom je er aan dan?Twylight schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:20:
lol ik ben nu lvl 7 ofzo en speel niet eens meer en heb al 4 platinum ofzo
[ Voor 40% gewijzigd door kaluro2 op 28-01-2011 03:53 ]
Als mage/necro krijg je op level 12 ergens, als je soulpoints in die spec stopt, uiteindelijk een nieuwe skill die gewoon een nieuwe summon is, ik neem aan dat dat niet heel anders is voor een reaver. Overigens heb ik het idee dat mages echt veel te veel aggro trekken in die riftfights. Zat laatst met 10 mensen in een public group bij zo'n rift, de nieuwe units spawnen, niemand loopt erin, dus ga ik helemaal van achter een AoE skill doen, en komen er 5 mobs op me af die me niet meer loslaten en me killen in 10 secondenkaluro2 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 02:45:
Weet iemand wanneer ik van mijn lelijk uitziende pet afben en er een nieuwe betere voor in de plaats krijg?
Ik loop nu al 20 levels met dat geval rond, nog steeds heeft hij geen extra spells of ander uiterlijk gekregen.
(ik ben een beast master reaver warrior)
[...]
Bedoel je niet 4 gold? En zo nee, hoe kom je er aan dan?
Na het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald te hebben met trage downloads eindelijk toch aan het spelen geslagen.
Momenteel een level 12 Necro/Lock. Het tempo zit er echt lekker in in deze game.
Je hoeft je geen moment te vervelen in de starting zone. Er is altijd wel wat te beleven.
Vooral de "random" rift events zijn wel leuk, heerlijk die knop join public group.
Moet zeggen dat ook de sfeer in de game zeer goed neergezet is.
Alleen zie ik af en toe door de bomen het bos niet meer.
Omdat het tempo zo hoog ligt en je 3 verschillende talent trees bij moet houden van je specs is het een beetje overweldigend. Maar dit was in WOW ook zo in het begin, alleen lag daar het tempo wat lager.
Kan ook zijn omdat het een BETA is waar je aan een tijdslimiet gebonden bent, daarom geef ik mezelf de tijd gewoon niet om alles goed op een rijtje te zetten.
Gisteren ook maar eens aan het craften geslagen, zit ook best wel degelijk in elkaar moet ik zeggen.
Alleen met Runecrafting gaat je inventory space wel heel hard als je gaat runedestroyen.
De High level rift events zijn helemaal leuk gedaan, gewoon een "degelijke" raid boss aan het einde met een PUG. Dat was zeker leuk.
Wel een mooie quote gehoord gisteren, kwam iemand ingelogd.
"It's fun to log out of WoW and into Rift just to see more people talking about WoW than in WoW"
Ik begin al die vergelijkingen een beetje zat te worden. Dat doen we toch ook niet met auto's ?
Die hebben toch ook allemaal een motor, banden en een stuur. Alleen dan weer net iets anders ?
Anyway, ben blij dat er nog een dag aan geplakt is, kan ik vanavond nog even verder.
Gisteravond ook weer een paar uurtjes gespeeld, Freemarch nu aardig leeggequest denk ik op dat kasteel en brandende stad helemaal in het oosten na (questhub wel bezocht maar nog niks mee gedaan). Voor het eerst Iron Tombs in geweest, wel te doen maar soms nog goed lastig als iedereen lvl16, 17 is, onervaren met Rift instances en undergeared.
Uitgelogd op lvl 19.5 dus bijna mount!!!
Overigens heb ik het laatste uurtje (van 0:30 tot 1:30) zo'n beetje besteed met artifacts zoeken. Het was nogal rustig en op een gegeven moment heb je wel door waar ze kunnen liggen (muurtjes, rond gebouwen, bij landmark bomen, opvallende stenen, etc) en ik had er in een uur tijd zeker 30 te pakken (waaronder helaas een heleboel dubbele maar ook al 2 complete sets). D'r lagen er echt (te) veel, soms 3 bij elkaar bij een boerenschuur ofzo! Als dat straks ook zo gaat is het geen sport meer en heb je je sets in de eerste week al compleet.
Op de chat beweerde iemand dat je artifact sets kan inleveren voor items maar ik kan alleen een plek vinden in Meridian waar ik ze kan inleveren voor een goodie bag (zit wel een token in waar je spullen mee kan kopen als je er genoeg hebt, misschien bedoelt ie dat).
Vanavond ff 20 dingen, mount kopen en dan wachten op t volgende beta-event (morgen geen tijd om te spelen denk ik).
Ik ben er al achter. Het 21e skillpoint in de beastmaster tree geeft je een betere pet. (van lesser naar greater).hugoy schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:03:
[...]
Als mage/necro krijg je op level 12 ergens, als je soulpoints in die spec stopt, uiteindelijk een nieuwe skill die gewoon een nieuwe summon is, ik neem aan dat dat niet heel anders is voor een reaver. Overigens heb ik het idee dat mages echt veel te veel aggro trekken in die riftfights. Zat laatst met 10 mensen in een public group bij zo'n rift, de nieuwe units spawnen, niemand loopt erin, dus ga ik helemaal van achter een AoE skill doen, en komen er 5 mobs op me af die me niet meer loslaten en me killen in 10 secondenDe dps is wel leuk, maar kan je weinig mee zo, of zou het eraan gelegen hebben dat er gewon geen goede tank tussenzat?.
Deze ziet er even triest uit alleen is iets groter.. Helaas!
Dit topic is gesloten.