Toon posts:

[MMORPG] Rift: Planes of Telara OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:
  • 73.864 views

• Merroc
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17-03 16:20
Bij ons op whitefall ook aan het begin een giga death invasion. Allemaal in een klein dorpje (king's retreat). En dan zeg maar die zooi van MrDummy en dan op 1 plek. Als ik zeg een stuk of 100-200 in dat stukje lieg ik niet.
Mobs mollen ging niet want een isntant spell duurde pak m beet 15 seconden. In die tijd heb je ook al tig keer van target gewisseld en gelopen. Dus daar was geen beginnen aan. Op een gegeven moment een DC en toen was alles weg.

Een aantal DCs gehad, nog wat meer invasions, maar het viel allemaal wel reuze mee uiteindelijk. Kostelijk kunnen vermaken door te spawncampen (PvE dan wel) om quests te doen.

En een guild gestart samen met TheAngel, we zoeken alleen nog 3 man voor de charter :P. Guildnaam is Wooden Shoes en puur en alleen om lol te trappen.

Zaterdag maar weer verder gaan :).

• Xbox2go
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 05-08-2014
Merroc schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 02:22:
Bij ons op whitefall ook aan het begin een giga death invasion. Allemaal in een klein dorpje (king's retreat). En dan zeg maar die zooi van MrDummy en dan op 1 plek. Als ik zeg een stuk of 100-200 in dat stukje lieg ik niet.
Mobs mollen ging niet want een isntant spell duurde pak m beet 15 seconden. In die tijd heb je ook al tig keer van target gewisseld en gelopen. Dus daar was geen beginnen aan. Op een gegeven moment een DC en toen was alles weg.

Een aantal DCs gehad, nog wat meer invasions, maar het viel allemaal wel reuze mee uiteindelijk. Kostelijk kunnen vermaken door te spawncampen (PvE dan wel) om quests te doen.

En een guild gestart samen met TheAngel, we zoeken alleen nog 3 man voor de charter :P. Guildnaam is Wooden Shoes en puur en alleen om lol te trappen.

Zaterdag maar weer verder gaan :).
Stuur mij even een DM kan wel wat voor je betekenen voor spelers denk ik :)

YouTube Kanaal http://www.youtube.com/user/Max86Mad http://www.ebay.nl/usr/max24nl

• Fridge-RaideR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

MrDummy schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 00:59:
Wie de epic situatie heeft gemist:
http://mrdummy.net/gallery/thumbnails.php?album=207

Het is niet normaal meer. Het is spannend, maar het is toch nog overkill omdat ik als lagere level niet veel kan doen als niemand mee wil doen. Dat is minder leuke kant van een te vroege rift event die ook nog heel zwaar is.

Filmpjes komen ook eraan op Youtube.
Hèhè, heb je de beta 4 en beta 5 einde meegemaakt? :P Dat was ongeveer jou rift plaatje x2 :P Maarja, dat was ook de bedoeling om iedereen dood te maken zeg maar... en je zwaar warm maken en opstoken om op de volgende beta te wachten =)

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 04-12 00:46
Gisteren maar even op Argent een warrior aangemaakt. Blightweald was gewoon geen optie als nummer 1200 in de queue ;)
Vanochtend nog even een paar quests gedaan maar het quest lekker weg hoor, tot nu toe is het zeer vermakelijk en kan niet wachten tot ik weer verder kan.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Maduth
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 04-12 09:17

Maduth

Probeersel

WOOT... gisteren een rijtje van 1001 dus na anderhalf uur wachten maar gaan slapen :(

Wel first guild op de server dus begin is goed, nu nog kunnen inloggen zodat ik mee kan doen :+

• Casah
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 03-04-2018
Gisteravond was het te vol. Wachtrij van 2uur op blightweald PVE.
Vanochtend voor ik ging werken nog maar even snel ingelogd, lekker rustig :P.
Char aangemaakt op blightweald (roque, naam Casah) en kon het niet laten om even de eerste quest te doen.
Vanavond dus volle gas spelen mits de servers niet full zijn.

Is er een lijstje met in game names en de server waarop ze spelen?

You know i do my thing......

• Maduth
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 04-12 09:17

Maduth

Probeersel

Volgens mij speelt Hillbillie (TStarter) deze game niet of wel?

• kaluro2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 26-05 19:28

kaluro2

Kaluro.650

Heeft iemand enig idee waarom er zo veel PvE servers zijn (aldan niet RP) en maar zo weinig PvP servers?
Is deze game zo onaantrekkelijk voor diehard PvPers of..?

En ik zoek nog steeds een fatsoenlijke website om de game (CE) te pre-orderen (mijn DMs staan aan ;))

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 07:03
Ik denk dat ze de belangstelling voor PvP misschien wat onderschat hebben 8) Die zaten inderdaad gisteren nokvol. Ik heb me gisteren prima vermaakt op Icewatch maar we zaten dan ook allemaal klaar om 19:00 De enige die wat later kwam heeft zeeer lang in de queue gestaan.

We do what we must because we can.

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 05-12 14:20

-SaveMe-

-klik-

MrDummy schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 00:59:
Wie de epic situatie heeft gemist:
http://mrdummy.net/gallery/thumbnails.php?album=207

Het is niet normaal meer. Het is spannend, maar het is toch nog overkill omdat ik als lagere level niet veel kan doen als niemand mee wil doen. Dat is minder leuke kant van een te vroege rift event die ook nog heel zwaar is.
Het was heftig idd op Blightweald. Toch prima vermaakt. Af en toe was het echt onspeelbaar. Channeled abilities die deden niks, instants duurde eeuwen, etc. Ook 4 disconnects, maar gelukkig kom je dan niet in de queue, maar zit je binnen 20s weer in de game...

Ik hoop alleen dat een paar IRL friends nog erbij kunnen op Blightweald. Anders moet ik verhuizen en weer vanaf nul beginnen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Hydra
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 05-12 18:26
Op Argent echt geen problemen gehad. Hoorde alleen wel dat een hoop mensen maar op Argent zijn gaan rollen omdat ze niet op 'hun' server konden. Al wat RP versus niet-RP discussies gezien. Maargoed, was toch te druk bezig met mobs taggen om me daar echt druk over te maken.

Ik kreeg trouwens een shard-first toen ik dat blauwe stuk chainmail voor planarite kocht *O* Jammer dat die dingen verder niet zichtbaar zijn. Er was echt een enorme "shard first" spam voor elk item dat voor 't eerst geloot werd. Kennelijk wordt dat allemaal bijgehouden :)

https://niels.nu

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 05-12 12:28

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Dear Direct2Drive Customer,

Thank you for preordering Rift from Direct2Drive! Please find your Corpus Kitty bonus code below:

Gratis pet dus.
Whitefall heeft nu al een queue van 2 uur....

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

• MrDummy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 28-10 15:56

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

De probleem met Opera 11 is opgelost. Vensters klappen nu wel open zodat je wat dingen kan doen.
De IE scrolling probleem wordt nog onderzocht, dus voorlopig FF, Chrome en Opera :)
Kijk maar op http://mrdummy.net/riftworldmap/

Wat me opvalt is dat je characters kan maken op dezelfde server en bij beide Factions. Dat is apart, want zo kan je gelijk naar andere kant stappen en je vrienden aan andere kant groetjes doen. Meestal wordt dat niet toegelaten om vals spelen te voorkomen en wordt het alleen per server 1 faction keuze gedaan.

• Siyara
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 01-12 15:45
MrDummy schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:21:
De probleem met Opera 11 is opgelost. Vensters klappen nu wel open zodat je wat dingen kan doen.
De IE scrolling probleem wordt nog onderzocht, dus voorlopig FF, Chrome en Opera :)
Kijk maar op http://mrdummy.net/riftworldmap/

Wat me opvalt is dat je characters kan maken op dezelfde server en bij beide Factions. Dat is apart, want zo kan je gelijk naar andere kant stappen en je vrienden aan andere kant groetjes doen. Meestal wordt dat niet toegelaten om vals spelen te voorkomen en wordt het alleen per server 1 faction keuze gedaan.
Bij WoW hebben ze het uiteindelijk ook toegestaan op PVP servers, en heb eigenlijk nooit iets gemerkt van vals spelen ofzoiets. Ik vind het juist fijn dat ik beide kan spelen, vind namelijk dat beide factions echt iets toevoegen.

Ik ben zelf ook op Argent gerolled vanwege de drukte op mijn prefered realm, maar ik heb er geen spijt van. Ik vind RP'en wel leuk en zorgt meestal ook voor een wat volwassenere community...

• hillbillie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02-12 21:18
Maduth schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:57:
Volgens mij speelt Hillbillie (TStarter) deze game niet of wel?
Ik zat midden in een verhuizing.. dus mijn plan om de RIFT beta's te gaan spelen viel in het water. Heb wel een aantal keer in kunnen loggen maar heb geen track meer van wanneer er nou wel of niet een beta gaande is. :)

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 07:03
hillbillie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:40:
[...]
Ik zat midden in een verhuizing.. dus mijn plan om de RIFT beta's te gaan spelen viel in het water. Heb wel een aantal keer in kunnen loggen maar heb geen track meer van wanneer er nou wel of niet een beta gaande is. :)
De beta's zijn voorbij, de headstart is gisteren begonnen ;)

We do what we must because we can.

• Ienni1983
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 04-12 22:24
Hydra schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:58:
Op Argent echt geen problemen gehad. Hoorde alleen wel dat een hoop mensen maar op Argent zijn gaan rollen omdat ze niet op 'hun' server konden. Al wat RP versus niet-RP discussies gezien. Maargoed, was toch te druk bezig met mobs taggen om me daar echt druk over te maken.

Ik kreeg trouwens een shard-first toen ik dat blauwe stuk chainmail voor planarite kocht *O* Jammer dat die dingen verder niet zichtbaar zijn. Er was echt een enorme "shard first" spam voor elk item dat voor 't eerst geloot werd. Kennelijk wordt dat allemaal bijgehouden :)
wat is jouw nick ingame?

ikzelf zit ook op Argent :D

ik ben ook de 1e troll genoemd omdatk ging rp-en in een non rp-ing channel.

stelletje zeikstralen die roleplayers...

[Voor 7% gewijzigd door Ienni1983 op 25-02-2011 10:48]

http://tinyurl.com/5sdar8p

• kKaltUu
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 26-11 11:25
hillbillie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:40:
[...]

Misschien is het dan een idee om iemand als medeauteur toe te voegen, om de TS even actueel te maken?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:21
kaluro2 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:59:
Heeft iemand enig idee waarom er zo veel PvE servers zijn (aldan niet RP) en maar zo weinig PvP servers?

En ik zoek nog steeds een fatsoenlijke website om de game (CE) te pre-orderen (mijn DMs staan aan ;))
Er zijn na de launch van de headstart gisteren nog wel extra servers toegevoegd, ik weet niet of je dat hebt gezien? Zo zit ik bijvoorbeeld op Shivermere, dat is ook een EU PvP server. Was trouwens ook wel nodig, want de EU PvP servers hadden een wachtrij van 5000+(al komt dat natuurlijk mede door de launch).

[Voor 3% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 25-02-2011 11:38]

• Hydra
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:47:
wat is jouw nick ingame?

ikzelf zit ook op Argent :D

ik ben ook de 1e troll genoemd omdatk ging rp-en in een non rp-ing channel.
Sannah - Defiant side :)
stelletje zeikstralen die roleplayers...
Ik vermoed dat de mensen die gingen zeiken de niet-RPers waren die op Argent gerolled zijn omdat veel andere servers zo vol zaten.
kKaltUu schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:48:
Misschien is het dan een idee om iemand als medeauteur toe te voegen, om de TS even actueel te maken?
Yup. Vooral een "wie speelt waar" lijstje zou op dit moment erg nuttig zijn.

[Voor 23% gewijzigd door Hydra op 25-02-2011 11:41]

• vgroot
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 29-11 15:29
Nou level 10 nu,
heb gekozen om met mijn rogue te gaan spelen. (ik had ook een warrior aangemaakt)
spec is nu nightblade/assasin/riftstalker.
leuke combi.

ik heb echt genoten van de eerste 10 levels. geweldig hoe iedereen bij zon invasie ineens zijn quests laat liggen en op die rifts afkomt! leuke rewards ook. ik heb nu al een nice chest armor.

Ik zit op Whitefall, guardians side.
Ik zou het leuk vinden om een guild te joinen dus als er ergens nog een spot is.
ingame name is mortuus.

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

• Hydra
vgroot schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:13:
ik heb echt genoten van de eerste 10 levels. geweldig hoe iedereen bij zon invasie ineens zijn quests laat liggen en op die rifts afkomt! leuke rewards ook. ik heb nu al een nice chest armor.
Yup! Iedere keer als ik zo'n Rift zie moet ik toch gewoon ff gaan checken. De rewards zijn ook erg goed; heb nu die blauwe chain chest (als eerste op de server ook nog) kunnen kopen en die is kwa armor en stats meer dna 2 keer zo goed als die quest green die ik had. Daar kan ik dus wel ff mee vooruit.

• Ienni1983
Hydra schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:15:
[...]

Yup! Iedere keer als ik zo'n Rift zie moet ik toch gewoon ff gaan checken. De rewards zijn ook erg goed; heb nu die blauwe chain chest (als eerste op de server ook nog) kunnen kopen en die is kwa armor en stats meer dna 2 keer zo goed als die quest green die ik had. Daar kan ik dus wel ff mee vooruit.
ik zal vanmiddag eerst even mijn computer moeten gaan formatteren want als mijn pc niks aant doen is is op de 1 of andere manier de harde schijf toch weer wat aant doen.

• NotoriousBAS
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-11 10:15
Was gisteren om 19.05 pas thuis en kwam in de queue terecht. Even gecheckt welke server de kortste queue had en ben op Icewatch als Defiant terecht gekomen. 20 minuten later stond mijn kersverse warrior in de toekomst :)
Niets gemerkt van een russische invasie of DC's, het is af en toe een beetje laggy (1 of 2 sec vertraging bij grote invasies) maar vooralsnog vermaak ik me prinma.

• Highlandd
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 26-11 12:50
Het zal vanavond wel enorm druk worden omdat dan het weekend begint, en natuurlijk op 4 maart, dan komen er nog een paar duizend man per server bij ivm normale launch, gelukkig zitten wij dan allemaal op 30+ en hebben wij geen last van de nieuwe lichting.

Ik moet zeggen nadat ik gister per ongeluk de verkeerde shard in was gegaan (zonder queue dat wel) ging het prima, daarna rerolling in andere queue 800 man voor me.

Mijn guild zit in Steampike (aeon knights)

• Fridge-RaideR

Fridge-RaideR

kaluro2 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:59:

Je zegt het zelf al.. het "die hard" gedeelte van een community is toch altijd.. nou maximaal 20%? Nou zal het in rift zelfs hoger zijn maar niet veel meer dan 40% =)

• Fridge-RaideR

Fridge-RaideR

Hydra schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:40:
[...]
Yup. Vooral een "wie speelt waar" lijstje zou op dit moment erg nuttig zijn.
Vond de openings topic al wat magertjes, heb de topic starter een pm gestuurd maar nog geen reactie.

• morm
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:38
Is het sowieso niet tijd voor een deeltje 2 thread na bijna 80 pagina's?

• Ienni1983
voor degene die toch wel een wie speelt waar lijst interessant vind kan mij en natuurlijk iedere tweaker helpen hier.

https://spreadsheets.goog...nl&authkey=CNj0vKAC#gid=0

linkje bijgewerkt zodat iedereen zich erin kan zetten.

op sheet 2 staan de settings voor de servers.

gewoon de rij kopieren etc.

[Voor 62% gewijzigd door Ienni1983 op 25-02-2011 15:00]

• Ienni1983
graag even de gegevens doorgeven via pm zodat ik de sheet kan bijwerken zoals ze in de file staan

• davey s.
  • Laatst online: 23:45
Heb het spel 2 maanden geleden gepreorderd en zou een headstart key moeten krijgen maar nog steeds niets ontvangen. Beetje jammer dit.

• Ienni1983
davey via welke shop heb je het ge preordered?

• davey s.
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:25:
davey via welke shop heb je het ge preordered?
Free Record Shop

• Ienni1983
heb je ze al proberen te bellen?

• kKaltUu
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 26-11 11:25
Dondorp schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:18:
Het zal vanavond wel enorm druk worden omdat dan het weekend begint, en natuurlijk op 4 maart, dan komen er nog een paar duizend man per server bij ivm normale launch, gelukkig zitten wij dan allemaal op 30+ en hebben wij geen last van de nieuwe lichting.

Ik moet zeggen nadat ik gister per ongeluk de verkeerde shard in was gegaan (zonder queue dat wel) ging het prima, daarna rerolling in andere queue 800 man voor me.

Mijn guild zit in Steampike (aeon knights)
We lachte ons kapot toen je daarachter kwam :')

Maar idd, de servers mogen wel wat pittiger qua specs worden, een ping van 120+ en een que van 800+ is gewoon slecht, wacht maar tot de retail uitkomt, mogen we weer 2 uur in de rij staan om uberhaupt te kunnen spelen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Hydra
kKaltUu schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:41:
Maar idd, de servers mogen wel wat pittiger qua specs worden, een ping van 120+ en een que van 800+ is gewoon slecht, wacht maar tot de retail uitkomt, mogen we weer 2 uur in de rij staan om uberhaupt te kunnen spelen.
Raar, ik had een latency van 16ms gister op Argent. Speel je wel op een EU server?

Ik vermoed dat retail wel mee gaat vallen. Vooral als het dan druk is zullen veel mensen voor de nieuwe legere servers gaan. Sowieso was het gister alleen een issue omdat ongeveer een miljoen spelers tegelijkertijd in willen loggen.

• Ienni1983
Hydra schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:52:
[...]

Raar, ik had een latency van 16ms gister op Argent. Speel je wel op een EU server?

Ik vermoed dat retail wel mee gaat vallen. Vooral als het dan druk is zullen veel mensen voor de nieuwe legere servers gaan. Sowieso was het gister alleen een issue omdat ongeveer een miljoen spelers tegelijkertijd in willen loggen.
jah ik had gisteren 40 ms

• -SaveMe-
  • Laatst online: 05-12 14:20

-SaveMe-

-klik-

Ik heb tot mijn verbazing de CE rewards gekregen, terwijl ik gewoon de normale versie heb gekocht. Dus al een gratis mount :D !

Ik heb nog geen enkele fatsoenlijke reward gekregen uit die rifts. soms komt er een Need-greed voorbij, met dingen als een healing potion etc. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen echte drop gezien :o
Ik sla asl L11 ook geen deuk in een pakje boter tegen al die L18-20 elites invasions ...

Maar wel een leuke chaos :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Trenchdog
  • Registratie: december 2002
  • Nu online
Had daar ook besteld, en kreeg vanochtend voor negen uur de mail met code. Misschien dus inderdaad de moeite om even contact op te nemen? Mail niet in de spamfolder terechtgekomen (gebeurde bij mij met veel met FRS-mails)?

• Hydra
-SaveMe- schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:57:
Ik heb tot mijn verbazing de CE rewards gekregen, terwijl ik gewoon de normale versie heb gekocht. Dus al een gratis mount :D !
Die ben je met release weer kwijt trouwens, daar was een tijdje terug nog een bericht over geloof ik dat ze in veel gevallen niet konden zien of iemand een CE had of niet, en in geval van twijfel dus maar de CE rewards geven.

• bl4deNL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-04-2011
ik dacht dat de launch in eu pas volgende week was ofzoiets?
want als ik hem nu nog pre order op de site kan ik dan meteen spelen?

• Ienni1983
bl4deNL schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:07:
ik dacht dat de launch in eu pas volgende week was ofzoiets?
want als ik hem nu nog pre order op de site kan ik dan meteen spelen?
als je via steam of d2d of trion besteld waarschijnlijk wel

• davey s.
Trenchdog schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:58:
[...]

Had daar ook besteld, en kreeg vanochtend voor negen uur de mail met code. Misschien dus inderdaad de moeite om even contact op te nemen? Mail niet in de spamfolder terechtgekomen (gebeurde bij mij met veel met FRS-mails)?
Vreemd, had al een mailtje gestuurd naar hun maar kreeg als reactie nu terug dat het alleen voor de collecters edition geld. Alle andere mensen die de zelfde versie als mij hebben besteld hebben wel een code gekregen.
Mss maar even bellen.

• bl4deNL
ja zit erover te denken om hem gewoon via hun site zelf te bestellen maar wil het wel graag zeker weten:p

• Ienni1983
davey s. schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:11:
[...]

Vreemd, had al een mailtje gestuurd naar hun maar kreeg als reactie nu terug dat het alleen voor de collecters edition geld. Alle andere mensen die de zelfde versie als mij hebben besteld hebben wel een code gekregen.
Mss maar even bellen.
zeg maar tegen ze dat dat bullshit is want zelfs iemand ingame kreeg bij de normale versie een early access code...

• bl4deNL
owja en moet ik dan een month playtime erbij kopen als ik het via steam koop bijv?

• Ienni1983
bl4deNL schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:11:
ja zit erover te denken om hem gewoon via hun site zelf te bestellen maar wil het wel graag zeker weten:p
The RIFT™ Digital Standard Edition includes:

* Founder’s Pricing: The opportunity to sign up for our limited-time, discounted subscription plans.
* Shrouded Sourcestone Rune: Grants +3 Endurance and +10 Death Resist.
* Companion Pet: Each character you create can choose from one of three unique pets.
* Beta Access: Play in the remaining beta events.
* Head Start Access: Play the game before it hits store shelves.
* Complimentary Game Time: Thirty (30) days of subscription service for new accounts.

dat is vanaf eigen rift site en alst goed is zit er al een maand bij en volgens mij hoef je geen creditcard in te voeren.

en als je er wel 1 moet invoeren kan je proberen deze site te gebruiken

http://www.paypalobjects....p/credit_card_numbers.htm

en als ik jou was zou ik gewoon via trion site zelf kopen.

krijg je nog 2 extra items erbij

[Voor 17% gewijzigd door Ienni1983 op 25-02-2011 15:27]

• bl4deNL
okee jaa want bij WoW kreeg je ook 1 maand erbij maar moest je alsnog 1 maand kopen om te spelen

• davey s.
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:21:
[...]

zeg maar tegen ze dat dat bullshit is want zelfs iemand ingame kreeg bij de normale versie een early access code...
Bellen heeft gewerkt en heb nu de code gekregen. Deze code was wel voor de collecters edition only maar omdat het zo vaag op de website stond kreeg ik de code als nog. _/-\o_

• Hydra
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:21:
Inderdaad. Uninformed helpdesk grut.
davey s. schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:44:
Bellen heeft gewerkt en heb nu de code gekregen. Deze code was wel voor de collecters edition only maar omdat het zo vaag op de website stond kreeg ik de code als nog. _/-\o_
Ze zitten er alsnog gewoon compleet naast. Headstart is voor alle preorders, niet alleen voor de CE.

[Voor 42% gewijzigd door Hydra op 25-02-2011 15:56]

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 27-11 22:52
Vanmorgen was het lekker spelen d:)b
Kon er uiteraard gelijk in en op m'n gemak wat quests doen.
Ben nu weer thuis dus zo maar weer proberen, hopelijk ben ik nog voor de avond drukte.

• 4ourty2
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 05-12 13:22

4ourty2

Life is just a ride.

Trion heeft wel een grote fout gemaakt door maar 2 pvp servers te openen. Alle pvp guilds waren naar dezelfde server gegaan en nu zijn veel defiant guilds daar aan het wegmigreren, Ik voorspel dat Whitefall een server wordt waar de Defiant compleet gesteamrolled worden.

Mijn guild Dragonborne zou initieel op Whitefall spelen maar ik heb nu toch besloten om naar Bloodiron te gaan met de guild. Als er nog mensen op zoek zijn naar een Defiant pvp guild kijk eens rond op het forum :P

Bill hicks - life is just a ride

• Hox
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 05-12 10:53
Blightweald heeft jammer genoeg alweer een queue van een uur. Er zijn nog 273 wachten voor u :(

• wouter veltmaat
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 11-10-2016
Zal dit hele weekend wel weer langer duren om in te loggen.

Gelukkig crashed hij niet (of bijna nooit) en hoef je niet weer achter aan te sluiten.
Mij bevalt het wel om de total n00b uit te hangen. :P

• superbassie
Hox schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:35:
Blightweald heeft jammer genoeg alweer een queue van een uur. Er zijn nog 273 wachten voor u :(
Yup, nog een uurtje wachten...als ik geen DC krijg. Maar vanavond zal het wel nog erger worden. :o
wouter veltmaat schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:39:
Gelukkig crashed hij niet (of bijna nooit) en hoef je niet weer achter aan te sluiten.
Mij bevalt het wel om de total n00b uit te hangen. :P
Ik mocht gisteravond na een DC anders wel weer vrolijk achter aansluiten. :(

[Voor 36% gewijzigd door superbassie op 25-02-2011 16:42]

• Ienni1983
even kijken hoeveel ik moet wachten

ah nice niet zo lang.

[Voor 26% gewijzigd door Ienni1983 op 25-02-2011 18:16]

• Bastiaan V
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online

Bastiaan V

Tux's lil' helper

hmm, ik mag nu eerst nog een klein uurtje downloaden :S... zal wel lekker druk zijn straks....

• MrDummy

MrDummy

Om 17.00 uur 400 wachtenden voor u, ongeveer 1 uur wachttijd
Om 17.21 uur 287 wachtenden voor u, ongeveer 1 uur wachten
Om 17.55 uur 130 wachtenden voor u, ongeveer 21 min wachten
Om 18.05 uur 90 wachtenden voor u, ongeveer 23 min wachten

Ik ga wel in tussentijd nog even aan Riftworldmap werken, moet nog 1 ding erbij :)

• zhoreb
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 01-12 20:39
Die queue op Blightweald bevalt me niet zo. Ben gestart op Argent, Defiant side. Umbrae, Justicar/Shaman lvl 6. Maar de soul keuze is momenteel nog redelijk random. Moet me binnenkort maar eens verdiepen in de verschillende souls en combinaties ervan.

• Casahtje
  • Laatst online: 14-11-2012
Die wachttijd op Blightweald bevalt me ook totaal niet. 623 wachtenden voor me, 5uur wachten.Gaat hem niet worden denk ik.

Net nog 480 wachtenden voor me druk ik per ongeluk op "esc" kan ik weer opnieuw aansluiten.

• Bertus15
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 15:54
MrDummy schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 18:06:
Om 17.00 uur 400 wachtenden voor u, ongeveer 1 uur wachttijd
Om 17.21 uur 287 wachtenden voor u, ongeveer 1 uur wachten
Om 17.55 uur 130 wachtenden voor u, ongeveer 21 min wachten
Om 18.05 uur 90 wachtenden voor u, ongeveer 23 min wachten
Toen ik begon zat ik op 500 met 1 uur wachten, nu zit ik op 250 en 2 uur wachten.

Kunnen we niet beter naar een andere server gaan? Ik zag bij aanloggen twee server of low staan. Het lijkt er op dat ze aan het bijschakelen zijn.

• Casahtje
Was 1 server met medium population (PVE) en geloof ik 1 PVE server low en 1 PVE-RP server low.

• Ienni1983
Rift User Database

en we hebben weer 2 man erbij :D

[Voor 50% gewijzigd door Ienni1983 op 25-02-2011 18:51]

• superbassie
Ben alweer een tijdje bezig, gaat wel lekker zo!
Alleen jammer dat zowat iedereen al lekker op z'n mount zit :'( en ik moet lopen...
Mja, hopen dat als ik m'n CE binnen heb dat ik m'n schildpad krijg.

• Ienni1983
superbassie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 18:54:
Ben alweer een tijdje bezig, gaat wel lekker zo!
Alleen jammer dat zowat iedereen al lekker op z'n mount zit :'( en ik moet lopen...
Mja, hopen dat als ik m'n CE binnen heb dat ik m'n schildpad krijg.
ik ken het... iedereen gaat retesnel en ik als een slak

• wouter veltmaat
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 11-10-2016
Grmbl... ik met m'n grote bakkus.
Na bijna een uur wachten inloggen en dan na 3 minuten dat m'n provider de hiktyfus krijgt en alles stroperig gaat tot een disconnect an toe.
En nu weer een uur in de rij.
Het lijkt de Python van de Efteling in het hoogseizoen wel.

• Casahtje
Ik denk dat ik zo maar afbreek op blightweald, niet te doen. Iemand een suggestie voor een server PVE waar je snel aan de gang kunt?

• Ienni1983
Casahtje schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:03:
Ik denk dat ik zo maar afbreek op blightweald, niet te doen. Iemand een suggestie voor een server PVE waar je snel aan de gang kunt?
argent is wel te doen maar dan moet je wel tussen de rp door rennen :P

• Casahtje
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:09:
[...]

argent is wel te doen maar dan moet je wel tussen de rp door rennen :P
Zo zit nu op argent. Roque, ign Casah

• OxiMoron
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 05-12 17:02
Iemand had heel lame alles weggehaald. Heb de revisie met de meeste gegevens terug gezet en mezelf er ook bij gezet.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Ienni1983
OxiMoron schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:36:
[...]

Iemand had heel lame alles weggehaald. Heb de revisie met de meeste gegevens terug gezet en mezelf er ook bij gezet.
nice

Houdt het leuk.

[Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 25-02-2011 21:33]

• superbassie
Pff, word die rifts en al die invasies tegelijk nu wel een beetje zat...
Je kan niet eens je quests meer doen. :'( En nee, ze bestrijden heeft weinig zin aangezien ze 8 levels hoger dan mij zijn. :o

• Merroc
Huh, ben ik nou opeens de enige op whitefall? Te grote queue voor de tweakers?

• Casahtje
@ Lenni, kun je mij er in de lijst bijzetten? Casah, guardians, Roque. Server Argent

• TheAngel
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

Merroc schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:49:
Huh, ben ik nou opeens de enige op whitefall? Te grote queue voor de tweakers?
Ja sorry ik probeerde vandaag in te loggen op Whitefall.
Que van 3 uur, en dat was om 2 uur vanmiddag :O

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

• Bertus15
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 15:54
Casahtje schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:22:
[...]
Zo zit nu op argent. Roque, ign Casah
Ben ook maar naar Argent toe gegaan, want die problemen met Blightweald gaan natuurlijk niet weg.

Heb weer een Chloro/Necro/Dom gemaakt genaamd Bertus, Guardian

• Casahtje
Bertus15 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 22:32:
[...]

Ben ook maar naar Argent toe gegaan, want die problemen met Blightweald gaan natuurlijk niet weg.

Heb weer een Chloro/Necro/Dom gemaakt genaamd Bertus, Guardian
Nice, ik heb je direct toegevoegd :D

Een ander vraagje hier. Hoe kan ik een 2e skillbar instellen? Zodat ik ze boven elkaar heb.

• Merroc
TheAngel schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 22:25:
[...]

Ja sorry ik probeerde vandaag in te loggen op Whitefall.
Que van 3 uur, en dat was om 2 uur vanmiddag :O
Haha ik log net in, zegt steeds queue van 3-5 uur. Logde half 10 in denk ik, nu zit ik dr net in of net niet. Je moet gewoon geduld hebben :P.

• TheAngel
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

Casahtje schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 22:38:
[...]

Nice, ik heb je direct toegevoegd :D

Een ander vraagje hier. Hoe kan ik een 2e skillbar instellen? Zodat ik ze boven elkaar heb.
Options interface, daar vind je de optie in terug.
Weet nu niet precies hoe het hete, omdat ik in de que sta 8)7

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

• MrDummy

MrDummy

Ik bedank iemand die data toevoeg aan http://mrdummy.net/riftworldmap/ , het is geweldig gedaan.

Omdat rift coords invullen met behulp van ingame coords prima gaat, kun je dus gewoon bovenop de plek staan, dan open je de map venster. Zorg ervoor dat je niet mouse over doet, dus muis buiten de map venster. Dan zal hieronder je coords staan waar je bent.

Ik zal straks knop toevoegen om alle velden makkelijk leeg te maken en er komt detectie tegen dubbel invoer.

Btw, ik ben toch bij iemands guild gaan voegen, genaamd Rift Avengers. Want anders wordt de guild niet groter mee met al die kleine guilds.
De guild is nog NL. Je kunt dus vragen naar Xenosaga om bij de guild te komen. :)

• Ienni1983
het is idd een mooie rift world map maar het klik moven van de map gaat wat stroefjes...

in mijn mening kan die beter meteen naar de aangeklikte punt schuiven om het wat vloeiender te laten draaien.

maar ik kan het mis hebben ik weet de werking namelijk niet ervan.

• Donnows
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20-10 20:16
Voor in je database:

Donnows Fraya Shivermere Defiants Warrior pvp English

Ondertussen lvl 20 als lvl 19 nog lekker veel mensen gekillt in de bg :). en mijn eerste tank ervaring is binnen

• MrDummy

MrDummy

Zo, nu heb ik knop Reset form fields erbij gedaan, dat wist alle velden en reset de keuze menu's. Handig als je andere type icoon moet invoeren en niet steeds velden moet wissen. Ik vergat soms dat niet alles leeg is en per ongeluk onbedoelde extra dingen opslaat van vorige icoon.
En er zit nu veiligheid in dat controleert of je geen dezelfde icoon plaatst die iemand anders al voor je is. Bijvoorbeeld 5 minuten geleden geplaatst. Dan toont het een lijst met iconen van dezelfde type. Dan reset je de form maar even en speel je verder. Mocht die icoon onjuist zijn, kun je die gelijk goed zetten als je wilt.
De detectie gebied is 30 Rift coords in beide X en Y richtingen, welke ruim genoeg is. Dat is totaal 60x60 gebied.

Ik begrijp dat click-move soms stroef loopt. Maar elke browser werkt anders, ene is veel soepeler dan andere. Imho doet het zijn werk, dus ik zie niet de noodzaak om aan te passen.
Voor Jump Zone en Jump Coords misschien wel instant jump doen, maar laten sliden is ook fijner en zie je ook beter waar het is, vooral voor de beginnende spelers.

Vrijwel alles is gedaan en dus voorlopig klaar. Gooi 'm maar lekker vol met alle nuttige info. _/-\o_

[Voor 5% gewijzigd door MrDummy op 26-02-2011 01:27]

• Accesteam
  • Laatst online: 01-12 23:17
Hmm, zit er over na te denken om Rift ook aan te schaffen. Enige wat ik altijd heb naar MMO's is dat ik het een tijdje speel, en dan weer weg leg... Zoals is gebeurd met Aion en Age of Conan :P

Ik hoorde SuperBassie al zeggen dat die Rifts irritant worden. Zijn anderen het daar ook mee eens? :o

• superbassie
Is niet altijd zo hoor. ;)
Het is alleen soms lastig als zo'n invasie plaats vind op de plek waar jij je quests in moet leveren. En als die enemies dan ook nog +/- 5 levels hoger zijn kan je er zelf weinig aan doen.

Anyway, servers zijn half uurtje down voor onderhoud...dus ik ga maar eens wat slaap inhalen. :+

• Jegorex
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-05-2020
Heb vandaag (vrijdag) eindelijk mijn headstart key gekregen.
Ik speel Defiant op Firesand en heb nog geen enkele queue gezien op die server.

De lvl10-20 warfront had vanavond 1 seconde queue tijd :D

• Casahtje
TheAngel schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 23:16:
[...]

Options interface, daar vind je de optie in terug.
Weet nu niet precies hoe het hete, omdat ik in de que sta 8)7
Thx, heb het gevonden :D

• MrDummy

MrDummy

Goed, om 10.23 uur geen wachtrij op Blightweald. Je kan nu zo erin.

• Merroc
Jegorex schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 03:18:
Heb vandaag (vrijdag) eindelijk mijn headstart key gekregen.
Ik speel Defiant op Firesand en heb nog geen enkele queue gezien op die server.

De lvl10-20 warfront had vanavond 1 seconde queue tijd :D
Da's een lange queue :O :P
Whitefall Defiant, instant queue. Nog maar 1 keer gehad dat de queue 5 sec of zo duurde :).
Queue hier om in te loggen is nu 130 lang, estimated 30 min. Geloof ik niets van. Gelukkig heb ik niet zo'n moeite met queues :).

EDIT: ik heb even de google excel doc opgeschoond. Bovenste rij is weer de title row. Verder gesorteerd (A-Z) op: shard -> G/D -> role. En alles is nu in t zelfde letter type :).

[Voor 13% gewijzigd door Merroc op 26-02-2011 11:10]

• Hydra
Er is zo te zien een fix uitgevoerd dat je niet meer zo makkelijk in de char selection AFK kan gaan zonder geboot te worden. Zal ook wel een positief effect hebben.

Net ff ingelogd op Argent en gewoon weer geen queue. Mailicoontje stond wel onder m'n minimap en dat kon maar een ding betekenen: auctions sold! Ik had een peur artifacts over van een paar invasions en die zijn verkocht voor in totaal zo'n 2 plat. Prima! Nu kan ik mooi m'n bruine paardje gaan halen!

• vgroot
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 29-11 15:29
Hydra schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:13:
Er is zo te zien een fix uitgevoerd dat je niet meer zo makkelijk in de char selection AFK kan gaan zonder geboot te worden. Zal ook wel een positief effect hebben.

Net ff ingelogd op Argent en gewoon weer geen queue. Mailicoontje stond wel onder m'n minimap en dat kon maar een ding betekenen: auctions sold! Ik had een peur artifacts over van een paar invasions en die zijn verkocht voor in totaal zo'n 2 plat. Prima! Nu kan ik mooi m'n bruine paardje gaan halen!
Ah netjes! ik had hetzelfde. Need money for mount. had dus ook plats nodig, heb wat wapens gecraft en heb ze toen gedisechant. 15g voor die groene dingen prima. lekker rijden op mijn paard nu, stuk sneller.
Ik had gisteren een blue gauntlets gevonden (chain). heb ze voor 1p50g erop gezet. ben benieuwd of iemand dat koopt.
Het is lastig nog met de prijzen, heb nog niet niet echt referenties :p

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

• Merroc
Ja, de prijzen/hele economie is nog aanvoelen. Ik mis ook mijn auction house addons van WoW eigenlijk haha. Nu is het allemaal handmatig opzoeken, allemaal heel sloom :(.

• Loque
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-11 22:18

Loque

^^^^^

http://img696.imageshack.us/img696/8964/20110226121553.th.jpg

ahhhh my head.....

(bedankt frickY)

[Voor 12% gewijzigd door Loque op 26-02-2011 12:25]

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• Casah
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 03-04-2018
Accesteam schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 01:35:
Hmm, zit er over na te denken om Rift ook aan te schaffen. Enige wat ik altijd heb naar MMO's is dat ik het een tijdje speel, en dan weer weg leg... Zoals is gebeurd met Aion en Age of Conan :P

Ik hoorde SuperBassie al zeggen dat die Rifts irritant worden. Zijn anderen het daar ook mee eens? :o
Ik heb ook een x aantal MMO's geprobeerd na mijn nog altijd favoriete ROSE online. Heb Wow, AION, Tabula Rasa, Guildwars, Lotr gespeeld maar moet zeggen dat RIFT me erg aanspreekt en ik denk dat ik deze wel blijf spelen en niet gaat vervelen.

Heb nog niet zoveel last gehad van de rifts.

You know i do my thing......

• Accesteam
  • Laatst online: 01-12 23:17
Ah, maarja dat dacht ik ook met Aion en Age of Conan :D

Wat onderscheidt Rift dan van die andere MMO's (buiten de Rift's om en hun claim dat het een 'next-gen' MMO is)?

• Jegorex
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-05-2020
Is er al ergens een "officiële" lijst waar alle tweakers spelen?

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-11 16:46
Ik ga rift op officiele release dag halen, vrijdag dus :D

Ziet er echt geweldig uit, beta gespeelt, zeer leuk :)
Het is nieuwe dingetjes & oud gemengt :) zeker een waardigen tegenstander voor WoW.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Fridge-RaideR

Fridge-RaideR

MrDummy schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:24:
Goed, om 10.23 uur geen wachtrij op Blightweald. Je kan nu zo erin.
Zodat er gekeken kan worden naar de shard lijst:
http://www.riftgame.com/en/status/index.php

Zo zie je precies hoe groot de queue is en waar het oke is. Van wat ik de afgelopen 2 dagen zag op de forums is dat steampike het nog best netjes doet met zn queues =) Join me at steampike als je nog geen guild hebt ;)

• Fridge-RaideR

Fridge-RaideR

Mensen, ik heb een bericht gestuurd naar de site admin. Dit topic wordt hopelijk gesloten. De topicstarter deed waarschijnlijk alleen mee tijdens de beta. Iedereen die wil meehelpen aan het nieuwe topic. Geef me een pm, vooral degene met de excel sheet. Even zorgen dat we de tweakers bijmekaar krijgen ;)

[MMORPG] Rift: Planes of Telara, deel 2

• Pim.
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 17-11 21:10

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

En op verzoek een slotje :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee