101st Legion heeft toch besloten om op Blightweald de boel onveilig te maken. We gaan aan Defiant kant spelen en staan open voor nieuwe leden.
101st Legion
101st Legion
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik ga naar Argent, PvE-RP-SaveMe- schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:35:
Zijn er Got-ers die voor RP gaan ? Ik zie wel een voorkeur voor PvE ?
Mooi. Ik heb toch besloten om voor Blightweald te gaan...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Op Whitefall zullen een hoop (hardcore) guilds gaan strijden.Donnows schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:18:
welke server raden jullie aan voor pvp ?
Barbaar
hardcore kan ik momenteel niet aan, ik kan tot dinsdag lekker spelen en daarna is het maar afwachten wanneer ik mijn nieuwe laptop krijg.superbassie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:28:
[...]
Op Whitefall zullen een hoop (hardcore) guilds gaan strijden.
Ga zelf denk ik aan de Guardian kant spelen op Blightweald aangezien er vast al genoeg Defiant spelers zijn.
Verwijderd
Same here Blightweald/GuardianBarbaar schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:31:
Ja, guardian op Blightweald hier. Guild waar ik sinds beta 3 bij zit: http://www.daedalusguild.net/
Check!
Ik zette hardcore ook tussen haakjes. Als casual gamer kom je daar vast ook wel aan je trekken.Donnows schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:32:
[...]
hardcore kan ik momenteel niet aan, ik kan tot dinsdag lekker spelen en daarna is het maar afwachten wanneer ik mijn nieuwe laptop krijg.
Tot die tijd wil ik gewoon lekker spelen met veel pvp tussen door. ik zag afgelopen weekend dat je met een uur of 5 wel richting de lvl 15 kan wanneer je weet wat je moet doen.
Verwijderd
Same here. Jammer genoeg kun je de UI pas aanpassen als je in game bent... En ik had zoveel aandacht besteed aan de aanpassing van de UI...Donnows schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:37:
mwa wel een beetje he. iig net als een voorganger ook al mijn settings alvast goed gezet
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Hey ik ook, wat een toevalkKaltUu schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:50:
En wij gaan ook verhuizen, om de RusZerg te ontlopen gaan we naar Steampike
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
[ Voor 51% gewijzigd door Donnows op 24-02-2011 19:02 ]
[ Voor 77% gewijzigd door hellfighter87 op 24-02-2011 19:02 ]
Verwijderd
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Tja, headstart hé, is altijd druk.r.doorakkers schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:11:
500 man voor me nog... kunnen er maar zo weinig mensen tegelijk op een server inloggen...........
[ Voor 7% gewijzigd door superbassie op 24-02-2011 19:16 ]
Verwijderd
Same here, heb de game ook ge-preorderd via 12game.com en de code voor de headstart ingevuld. Er staat bij mij ook dat het voor zon Rune is, ik neem aan dat TRION nog een uitnodiging gaat sturen voor de headstart.-SaveMe- schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:03:
[...]
Is ook de reden dat ik voor Blightweald heb gekozen ipv Argent ...
[...]
Ik heb Rift via 12game.com en de code ingevuld bij 'apply code'. Daar staat nu ook alleen maar het item wat je krijgt, maar dat is echt wel de code voor de headstart ...
Alleen onder games staat er nog niks bij mijn account... hoop dat het goed gaat...
Verwijderd
idd is nu een lege PvP english server bijgekomen: Sagespirehugoy schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:22:
Ze zijn bezig met nieuwe servers toevoegen, zo ben ik van plaats 2500 naar plaats 300 gegaan van Whitefall naar Bloodiron
Yup, ik van ruim 8 uur naar 40 minuten.. ook het forum is weer bereikbaar.r.doorakkers schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:35:
Nu ineens van 4 uur wachttijd naar 10 min. wachttijd gegaan op Blightweald!
[ Voor 14% gewijzigd door Sicko op 24-02-2011 19:43 ]
Verwijderd
Nee dat was al bekend. Zolang je niet je retail CE key in gevoerd hebt (iedereen die dus een kartonne doos gekocht heeft) krijg je je CE items dus niet. Voor mij de reden dus dat ik voor de digital download ben gegaan.Merroc schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:08:
De bol.com headstart key die ik gekregen heb is NIET voor de CE (die ik wel besteld heb). Dikke faal als je het mij vraagt.
Heb namelijk geen mount of pet in de mailbox.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. De headstart key die je toegestuurt hebt is niets meer dan de preorder gift key. Daaran kan Trion zien dat je de game gepreordered hebt en je de headstart geven.Merroc schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:08:
De bol.com headstart key die ik gekregen heb is NIET voor de CE (die ik wel besteld heb). Dikke faal als je het mij vraagt.
Heb namelijk geen mount of pet in de mailbox.
[ Voor 11% gewijzigd door Viggen op 24-02-2011 22:35 ]
Verwijderd
Dus ik zou ook een mount moeten hebben? Maar die heb ik dus niet? Heb alleen die rune en een item waar ik een quest van krijg waarin ik de keuze heb uit 3 non combat pets..White Dust schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:14:
[...]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. De headstart key die je toegestuurt hebt is niets meer dan de preorder gift key. Daaran kan Trion zien dat je de game gepreordered hebt en je de headstart geven.
Als je de CE toegestuurd krijgt kun je gewoon die key invullen.
In de headstart heeft iedere pre-order (ongeacht CE) de CE items, voor de duur van de headstart.
Zoals gezegd, na de headstart je officele CE key in vullen en je bent klaar
Hangt ervanaf welke faction en wat voor guildVerwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:50:
Merroc en ik willen een eigen guild oprichten @ Whitefall zijn er nog meer tweakers die dit idee wel zien zitten?
Verwijderd
Verwijderd
ook bol.com hier, ook geen mount en petMerroc schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:53:
[...]
Dus ik zou ook een mount moeten hebben? Maar die heb ik dus niet? Heb alleen die rune en een item waar ik een quest van krijg waarin ik de keuze heb uit 3 non combat pets..
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 22:10 ]
Verwijderd
Niet alleen daar, Whitefall heeft ook lag.JPMTSLR schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:09:
wat een lag op blightweald..
Inderdaad, zo was het op Blightweald. Chaos all over! Maar toch wel erg leuk. De lag door de vele rifts + players was wel erg k... En omdat iedereen met dezelfde quests bezig was, was het echt zoeken naar targets en dergelijke...MrDummy schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:14:
Ik ben nu niet meer happy meer. Tegen 23.00 uur breekt de lucht open en is overal rifts te vinden, groene en rode. De chaos is gigantisch. Iedereen moet nog levelen maar bijna niemand is boven L14 en groot deel is boven L14! Dat betekent traag killen of zelfs niet eens. Teveel invaders zorgt voor flinke wipes.
Ik sta echt helemaal paf omdat niemand kan questen in Quicksilver college. Daar is nu grote massa invaders bijeen gekomen. Je hoeft maar te kietelen en je bent instant dood.
Ik snap niet waarom er zoveel zijn. Er is al server lag door veel mensen ingelogd, maar omdat niemand zo hoog level is, en toch denkt server dat er genoeg spelers zijn, bam hoop rifts. Geschaald naar drukte ja, maar niet L15+ rifts. Het is niet geschaald op level bereik, maar op drukte.
Tijdens beta waren er ook veel rifts, maar die hebben level 7-10. Hier op de headstart zijn ze ineens 10 levels hoger. Ik snap echt niks meer van waarom er zo zwaar is neergegooid op spelers die nog moeten levelen.
Dit is daarom mijn eerste slechte oordeel op Headstart begin. Rifts zijn leuk, maar een grote smak juist niet. Uiteraard kan je levelen in rifts, maar zoveel tegelijk? Dat is niet meer leuk, want dan wordt er minder aangevallen of spelers stoppen ermee tot morgen. Het is niet alleen teveel chaos, maar ook teveel lag.
Zelfs in sanctum zijn ook rifts neergekomen. Het is gewoon bizar op Blightweald, nog gekker dan tijdens Beta.
Ik hoop dat morgen situatie beter wordt en kan ik guild maken.
[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 24-02-2011 23:47 ]
de stresstest van beta5 was dus totaal niet representatief voor de uiteindelijke drukte... en in de beta's had ik zelfs al last van lagg in blightweald, en toen was er eigenlijk een speler tekort, vooral in higher level gebieden. als je dan met een groep ging rift hunten had je met moeite 4 spelers.-SaveMe- schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:44:
[...]
Inderdaad, zo was het op Blightweald. Chaos all over! Maar toch wel erg leuk. De lag door de vele rifts + players was wel erg k... En omdat iedereen met dezelfde quests bezig was, was het echt zoeken naar targets en dergelijke...
Wel gaaf als je uiteindelijk zo'n L18 Rift closed
Wat gebeurt er eigenlijk als de guardians verliezen in een gebied (als niemand de rifts sluit?)
EDIT:
Alle servers high population en Blightweald zelfs Full! Hoop dat mijn zus en een paar anderen er nog bij kunnen
always bring a towel
https://niels.nu
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Stuur mij even een DM kan wel wat voor je betekenen voor spelers denk ikMerroc schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 02:22:
Bij ons op whitefall ook aan het begin een giga death invasion. Allemaal in een klein dorpje (king's retreat). En dan zeg maar die zooi van MrDummy en dan op 1 plek. Als ik zeg een stuk of 100-200 in dat stukje lieg ik niet.
Mobs mollen ging niet want een isntant spell duurde pak m beet 15 seconden. In die tijd heb je ook al tig keer van target gewisseld en gelopen. Dus daar was geen beginnen aan. Op een gegeven moment een DC en toen was alles weg.
Een aantal DCs gehad, nog wat meer invasions, maar het viel allemaal wel reuze mee uiteindelijk. Kostelijk kunnen vermaken door te spawncampen (PvE dan wel) om quests te doen.
En een guild gestart samen met TheAngel, we zoeken alleen nog 3 man voor de charter. Guildnaam is Wooden Shoes en puur en alleen om lol te trappen.
Zaterdag maar weer verder gaan.
Hèhè, heb je de beta 4 en beta 5 einde meegemaakt?MrDummy schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 00:59:
Wie de epic situatie heeft gemist:
http://mrdummy.net/gallery/thumbnails.php?album=207
Het is niet normaal meer. Het is spannend, maar het is toch nog overkill omdat ik als lagere level niet veel kan doen als niemand mee wil doen. Dat is minder leuke kant van een te vroege rift event die ook nog heel zwaar is.
Filmpjes komen ook eraan op Youtube.
Verwijderd
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
We do what we must because we can.
Het was heftig idd op Blightweald. Toch prima vermaakt. Af en toe was het echt onspeelbaar. Channeled abilities die deden niks, instants duurde eeuwen, etc. Ook 4 disconnects, maar gelukkig kom je dan niet in de queue, maar zit je binnen 20s weer in de game...MrDummy schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 00:59:
Wie de epic situatie heeft gemist:
http://mrdummy.net/gallery/thumbnails.php?album=207
Het is niet normaal meer. Het is spannend, maar het is toch nog overkill omdat ik als lagere level niet veel kan doen als niemand mee wil doen. Dat is minder leuke kant van een te vroege rift event die ook nog heel zwaar is.
https://niels.nu
Bij WoW hebben ze het uiteindelijk ook toegestaan op PVP servers, en heb eigenlijk nooit iets gemerkt van vals spelen ofzoiets. Ik vind het juist fijn dat ik beide kan spelen, vind namelijk dat beide factions echt iets toevoegen.MrDummy schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:21:
De probleem met Opera 11 is opgelost. Vensters klappen nu wel open zodat je wat dingen kan doen.
De IE scrolling probleem wordt nog onderzocht, dus voorlopig FF, Chrome en Opera
Kijk maar op http://mrdummy.net/riftworldmap/
Wat me opvalt is dat je characters kan maken op dezelfde server en bij beide Factions. Dat is apart, want zo kan je gelijk naar andere kant stappen en je vrienden aan andere kant groetjes doen. Meestal wordt dat niet toegelaten om vals spelen te voorkomen en wordt het alleen per server 1 faction keuze gedaan.
Ik zat midden in een verhuizing.. dus mijn plan om de RIFT beta's te gaan spelen viel in het water. Heb wel een aantal keer in kunnen loggen maar heb geen track meer van wanneer er nou wel of niet een beta gaande is.Maduth schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:57:
Volgens mij speelt Hillbillie (TStarter) deze game niet of wel?
De beta's zijn voorbij, de headstart is gisteren begonnenhillbillie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:40:
[...]
Ik zat midden in een verhuizing.. dus mijn plan om de RIFT beta's te gaan spelen viel in het water. Heb wel een aantal keer in kunnen loggen maar heb geen track meer van wanneer er nou wel of niet een beta gaande is.
We do what we must because we can.
wat is jouw nick ingame?Hydra schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:58:
Op Argent echt geen problemen gehad. Hoorde alleen wel dat een hoop mensen maar op Argent zijn gaan rollen omdat ze niet op 'hun' server konden. Al wat RP versus niet-RP discussies gezien. Maargoed, was toch te druk bezig met mobs taggen om me daar echt druk over te maken.
Ik kreeg trouwens een shard-first toen ik dat blauwe stuk chainmail voor planarite kochtJammer dat die dingen verder niet zichtbaar zijn. Er was echt een enorme "shard first" spam voor elk item dat voor 't eerst geloot werd. Kennelijk wordt dat allemaal bijgehouden
[ Voor 7% gewijzigd door Ienni1983 op 25-02-2011 10:48 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Misschien is het dan een idee om iemand als medeauteur toe te voegen, om de TS even actueel te maken?hillbillie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:40:
[...]
Ik zat midden in een verhuizing.. dus mijn plan om de RIFT beta's te gaan spelen viel in het water. Heb wel een aantal keer in kunnen loggen maar heb geen track meer van wanneer er nou wel of niet een beta gaande is.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Er zijn na de launch van de headstart gisteren nog wel extra servers toegevoegd, ik weet niet of je dat hebt gezien? Zo zit ik bijvoorbeeld op Shivermere, dat is ook een EU PvP server. Was trouwens ook wel nodig, want de EU PvP servers hadden een wachtrij van 5000+(al komt dat natuurlijk mede door de launch).kaluro2 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:59:
Heeft iemand enig idee waarom er zo veel PvE servers zijn (aldan niet RP) en maar zo weinig PvP servers?
Is deze game zo onaantrekkelijk voor diehard PvPers of..?
En ik zoek nog steeds een fatsoenlijke website om de game (CE) te pre-orderen (mijn DMs staan aan)
[ Voor 3% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 25-02-2011 11:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq