[MMORPG] Rift: Planes of Telara Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste
Acties:
  • 75.830 views

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Ik ga denk ik ook op Blightweald beginnen.
Dat is wel zo rustig levelen, al zal ik de spanning tijdens het questen/grinden in een gebied waar de andere faction ook zit wel een beetje missen. Dat zorgde in WoW nog weleens voor mooie world-pvp ontmoetingen. :Y

Iemand btw z'n code van bol.com al binnen?

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
nope hier nog niet....zit er nog steeds op te wachten.... langzame lutsers :X

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Siyara
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07 16:19
Zoals ik al eerder postte, ik heb Bol gemailed en ze verwachten dat ze uiterlijk morgen worden uitgeleverd. Ik zou het overigens wel extreem slecht vinden als we ze niet gewoon vandaag al krijgen...

Verwijderd

even een vraagje voor de mensen hier.

ik speel nu WOW zoals velen. op zich ben ik daar ook nog niet zolang geleden mee begonnen.

waarom zou ik de overstap doen naar RIFT? ik heb tot nu toe veel dezelfde dingen gezien.

en zo ja, is er nog een manier voor de headstart?

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:46:
• Blightweald EN PvE gaan volgens mij de meeste PvE-ers heen.
Zit nogal in Dubio. Zo te zien is Blightweald toch aardig wat actiever dan Argent.
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:39:

ik speel nu WOW zoals velen. op zich ben ik daar ook nog niet zolang geleden mee begonnen.

waarom zou ik de overstap doen naar RIFT? ik heb tot nu toe veel dezelfde dingen gezien.
Het is een nieuw / ander spel. Er zijn een hoop dingen hetzelfde (het blijft een MMORPG) maar bijvoorbeeld het Soul systeem is erg leuk en geeft je veel opties tot customizen. Ik weet niet of je nog kunt preorderen om in de headstart te komen. Check de Rift site ff anders.

[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 24-02-2011 10:44 ]

https://niels.nu

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11

Omdat RIFT ten eerste nieuw is, daarnaast nog een beetje vernieuwend ten opzichte van Wow. tja, of je het leuk gaat vinden of niet, dat is een mening. Als ik jou was zou ik even youtube gaan afstruinen voor wat gameplay video's.

Headstart kan je gewoon krijgen als je de game pre-ordered. Zijn vele mogelijkheden voor, moet je even de search gebruiken.

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

Als je nog een boel lol beleeft aan WoW zou ik niet overstappen maar dat is een mening he. Rift is voor mij een fris alternatief omdat ik de wereld van WoW (pre-cata) wel gezien heb. WoW en Rift ontlopen elkaar niet ver op een heleboel punten maar er zijn natuurlijk verschillen: zo ziet WoW er cartoonistisch uit en is Rift meer een realistische stijl (geen oversized weapons / shoulders, geen pratende koeien). En Rift is imo dynamischer: er kunnen overal rifts en invasions komen, ook midden in quest hubs. Het kan dus zomaar zijn dat je ineens in vijandig terrein inlogt terwijl je in een friendly dorp was uitgelogd.

Mocht je al willen overschakelen, om aan de headstart deel te nemen hoef je alleen maar te pre-orderen en dat kan nog steeds.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2011 10:45 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Wijziging:

Server: Steampike
Side: Defiant
Faction: Defiant

Begreep dat 10 man raids open air zijn, dus toch maar PvE server ipv PvP.. wipen tijdens een raid vanwege gankers is niet echt leuk.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Ienni1983
Siyara schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:37:
Zoals ik al eerder postte, ik heb Bol gemailed en ze verwachten dat ze uiterlijk morgen worden uitgeleverd. Ik zou het overigens wel extreem slecht vinden als we ze niet gewoon vandaag al krijgen...
de ene geeft niet hetzelfde antwoord als de ander....

Verwijderd

OxiMoron schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:50:
Begreep dat 10 man raids open air zijn, dus toch maar PvE server ipv PvP.. wipen tijdens een raid vanwege gankers is niet echt leuk.
Zelf heb ik me nog niet bezig gehouden met de raids. Maar ik heb wel ergens een topic gelezen dat je zonder penalty deze 10-man raids dus gewoon met b.v. 40 man kan uitvoeren. Wat de uitdaging dus volledig weghaald. Weet iemand of dit zo is, en of ze dit nog gaan wijzigen?

• Fridge-RaideR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Wordt lastig als je geen creditcard hebt.

Want je kan wel via ideal snel de game kopen via steam, maar niet snel via paypall een subscriptie kopen. Duurt 5 dagen via paypall.
Wat je wel kan doen is via een webshop dan met ideal een gametimecard kopen.

Want de 30dagen gratis bij je order gaan pas in NA dat je een subscription van 1 maand hebt gekocht of een gametimecard code hebt ingevoerd ;)

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
Hallo allemaal,

Ik weet niet of het mag maar ik wilde toch even laten weten dat wij een Nederlandstalige guild opzetten op Icewatch, ondanks de russen. Inmiddels hebben we een 20 tal mensen die zich bij ons willen aansluiten. Het moet een sociale guild worden met uitgroei naar raiden. Maar voorlopig zal het levelen worden.

Guild : Undutchables
Faction : Defiant
Shard : Icewatch
Website : http://undutchables.enjin.com/

Je kunt altijd contact ingame opnemen met Alveus of Mayseve

Tot vanavond ;-))

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 14:38
Ik ga lekker WoW en Rift combineren, waarom kiezen als ik beide kan doen ;)
Op dit moment raid ik niet in WoW en level voornamelijk wat chars, dat blijf voor mij leuk om te doen en daar ga ik in Rift ook veel lol aan beleven.
Tis alleen wel een smak geld in de maand (vooral omdat de vrouw ook mee doet met beide) maar je krijgt er veel lol voor terug.

Verwijderd

Fridge-RaideR schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:57:
[...]

Want je kan wel via ideal snel de game kopen via steam, maar niet snel via paypall een subscriptie kopen. Duurt 5 dagen via paypall.

Want de 30dagen gratis bij je order gaan pas in NA dat je een subscription van 1 maand hebt gekocht of een gametimecard code hebt ingevoerd ;)
Dit is niet waar.
Je kunt een Test CC toevoegen als "payment option".
Als je deze verwijderd krijg je gewoon je 30 dagen gratis.
Ze willen alleen dat je een payment option toevoegd voordat je je 30 dagen krijgt.
Er word niks afgeschreven en daarom kan het dus met een test cc.

• Ienni1983
[...]

mywirecard aanschaffen.

lost alle problemen op

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
[...]

Gamecards en paypalsupport is toegevoegd.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Carthrax schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:00:
Ik ga lekker WoW en Rift combineren, waarom kiezen als ik beide kan doen ;)
Op dit moment raid ik niet in WoW en level voornamelijk wat chars, dat blijf voor mij leuk om te doen en daar ga ik in Rift ook veel lol aan beleven.
Tis alleen wel een smak geld in de maand (vooral omdat de vrouw ook mee doet met beide) maar je krijgt er veel lol voor terug.
_/-\o_ respect voor de vrouw _/-\o_ Ik ben jaloers :)

edit: ik zie net dat er twee servers bij gekomen zijn:

Two New Servers!

We are adding two more servers for Head Start!

US-EN PvE Rocklift
US-EN PvE Dimroot

We are watching our data closely and will continue to open servers as needed. Keep watching here on the forums and Facebook/Twitter for updates!

[ Voor 29% gewijzigd door Yokidrink op 24-02-2011 11:10 ]

• SnoeiKoei
Yokidrink schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:05:
[...]
edit: ik zie net dat er twee servers bij gekomen zijn:

Two New Servers!

We are adding two more servers for Head Start!

US-EN PvE Rocklift
US-EN PvE Dimroot

We are watching our data closely and will continue to open servers as needed. Keep watching here on the forums and Facebook/Twitter for updates!
US-servers? Als je op afwijkende momenten kunt spelen geen probleem maar ik zou er niet snel voor kiezen.

Heb ik persoonlijk liever dat ze een paar russische servers openen voor Europa.

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2011 11:13 ]

• Hydra
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:13:
Heb ik persoonlijk liever dat ze een paar russische servers openen voor Europa.
Ik heb wat van die Russen zitten lezen en ik vind hun instelling echt belachelijk. "Het maakt niet uit dat we Russisch praten. Als we je iets te vertellen hebben zeggen we het je wel in het Engels". Arrogante eikels.

• Yokidrink
Tuurlijk is het prettig om meer servers in EU te krijgen maar het feit dat ze zo snel zijn om servers bij te plaatsen laat toch zien dat er geanticipeerd wordt.

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Ik ben er uit :)

Server: Whitefall
Faction: Defiant
Calling/Souls: Inq/Just/Sent

Verwijderd

headstart begint zeker om 12 uur vannacht??

• Yokidrink
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:28:
headstart begint zeker om 12 uur vannacht??
19.00 onze tijd

Verwijderd

dus als ik hem om 5 voor 7 vanavond via steam aanschaf ben ik nog op tijd voor de headstart??

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:30:
dus als ik hem om 5 voor 7 vanavond via steam aanschaf ben ik nog op tijd voor de headstart??
doe eens gek doe 1 voor 7 :p

bij bol.com kan je trouwens de volgende kopen

Rift: Planes of Telara Prepaid Card - 2 Maanden | Ubisoft

PC-Game | 2011
bol.com prijs € 29,99

Rift:Planes of Telara Prepaid Card 1 Maand | Ubisoft

PC-Game | 2011
bol.com prijs € 15,99

ook grappig trouwens... ubisoft... helemaal vreemd

offtopic. meteen maar even Duke Nukem Balls of Steel edition gepre-ordered voor 65 euro :P

[ Voor 46% gewijzigd door Ienni1983 op 24-02-2011 11:46 ]

Verwijderd

ga ik proberen. nam 5 minuten, dan had ik speling haha

• Fridge-RaideR

Fridge-RaideR

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:01:
[...]

Dit is niet waar.
Je kunt een Test CC toevoegen als "payment option".
Als je deze verwijderd krijg je gewoon je 30 dagen gratis.
Ze willen alleen dat je een payment option toevoegd voordat je je 30 dagen krijgt.
Er word niks afgeschreven en daarom kan het dus met een test cc.
Ja maar t punt is, als je iets anders doet als gametimecard... dan mag je je subscription service niet meer veranderen en dus ook niet mee doen aan de foundersubscription deal.

• superbassie
Via Steam misschien wel.
Bol.com geeft iig geen headstart codes meer weg als je hem daar nu nog wilt reserveren. Die zijn zo te zien op.

• kKaltUu
kan iemand dan vertellen wat de foundersubscription deal voor 6 maanden kost? wil even zeker weten dat ik niet teveel betaal :)

heb nu: http://kkaltuu.nl/rift/riftsub.jpg staan.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Ienni1983
kKaltUu schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:04:
kan iemand dan vertellen wat de foundersubscription deal voor 6 maanden kost? wil even zeker weten dat ik niet teveel betaal :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v298/Stormbow/RIFT%20Planes%20of%20Telara/FounderPricing.png

• Fridge-RaideR

Fridge-RaideR

Ehm van wat TheAngel zegt moet het kunnen met een Test CC.. ik kon het niet vinden, geen idee wat het inhoudt. Wat ik dus heb gedaan is via steam de game gekocht met ideal, meteen binnen. Een hele lange 8gig download. Vervolgens bij http://gamecard.nu/produc...aid_time_card_30_day.html via ideal een gametimecard gekocht, meteen binnen.

Naar me trion account gegaan, de code van steam ingevult. Vervolgens vraagt hij 2 dingen? Subscription via creditcard/paypal of gametimecardcode. Kies dan voor de code, vul hem in en voila :)

• Fridge-RaideR

Fridge-RaideR

kKaltUu schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:04:

Jup, kijk maar http://eu.riftgame.com/en/products/subscriptions.php

• SnoeiKoei
Hydra schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:14:
[...]

Ik heb wat van die Russen zitten lezen en ik vind hun instelling echt belachelijk. "Het maakt niet uit dat we Russisch praten. Als we je iets te vertellen hebben zeggen we het je wel in het Engels". Arrogante eikels.
Precies. In WoW heb ik vaak genoeg meegemaakt dat je met de LFG-tool in een party terecht komt met 3 Russen die in de party chat alleen Russisch spreken en HE-LE-MAAL niks in het Engels. Dan heb je het echt prima naar je zin kan ik je vertellen. En dan ineens wel pissig in slecht Engels beginnen te janken als je needt op dingen die een upgrade voor je zijn; blijkbaar was de loot al "gereserveerd"...

• kKaltUu
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:23:
[...]

Precies. In WoW heb ik vaak genoeg meegemaakt dat je met de LFG-tool in een party terecht komt met 3 Russen die in de party chat alleen Russisch spreken en HE-LE-MAAL niks in het Engels. Dan heb je het echt prima naar je zin kan ik je vertellen. En dan ineens wel pissig in slecht Engels beginnen te janken als je needt op dingen die een upgrade voor je zijn; blijkbaar was de loot al "gereserveerd"...
Ik zou dat principieel niet eens aan beginnen. Dan maar geen raid met die lui.
Geld niet alleen voor Russen, maar voor alles wat communicatieschuw is. Er zit een chatfunctie in het spel, die zit er niet voor niets.
Zelfde geld bij ons op de voicechat, als ik met 50 andere NLer erop zit, ga ik vrolijk ons verbasterd germaans dialect spreken, zodra er maar 1 andere nationaliteit bijkomt wordt het SteenkolenEngels (TM).

Verwijderd

Fridge-RaideR schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:08:
[...]

Ehm van wat TheAngel zegt moet het kunnen met een Test CC.. ik kon het niet vinden, geen idee wat het inhoudt.
1e hit @ google op "test credit cards" en je komt hier.
Gewoon een uitkiezen toevoegen, en later weer verwijderen, geen probleem.

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:53:
[...]

1e hit @ google op "test credit cards" en je komt hier.
Gewoon een uitkiezen toevoegen, en later weer verwijderen, geen probleem.
erg nice :D

zelf gebruik ik dan mywirecard zodat ik dan zelf ook meteen via creditcard kan betalen voor zoal game.co.uk en dit soort spellen :D

Verwijderd

Ja werkt inderdaad ook.
Maar dit was meer een oplossing voor mensen die geen wirecard/cc hebben, net zoals ik.

• Ienni1983
godvertjes ik wilt mijn early acces code NAO!!!

• kKaltUu
Ienni1983 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:19:
godvertjes ik wilt mijn early acces code NAO!!!
Had je het eerder moeten aanschaffen :+

Maar wees gerust, nog 5 en een half uur :')

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Merroc schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:47:
MrDummy, je site doet het volgens mij niet meer in Opera (Build 1190). Ik kan de map scrollen, maar de knoppen aan de zijkant (afgezien van de zoomlevel) doen niets. Als ik de mapnamen uitzet, zie ik ze nog steeds en de twee drop down menu's openen ook niet.

Alles werkt wel in Chrome. Misschien heb je er wat aan :).
Hij werkt in Firefox (gebruik ik altijd) en dus ook Chrome - die heb ik zelf niet.
In IE werkt Click-move en beide Jumps zelfs niet. Het blijft ergens hangen. Voor IE gebruikers werkt de cursor knop nog wel voor map slide. Maar zoeken en dan springen naar de iconen niet. Dat wordt nog uitzoeken in IE.
Voor Opera problemen heb ik nog geen oplossing, omdat ik niet zelf over Opera beschik.

Als je wat codes hebt voor me om te kunnen werken in IE / Opera (kijk maar in javascript bestand), graag. Stuur maar door per private message.
Ik weet dat browsers nog steeds van elkaar verschillen, wat geen leuk script werk wordt. De code is zelf wel eenvoudig gehouden zodat een oplossing simpel moet zijn.

De meeste wordt gecheckt via document.getElementById(). Kan dat met Opera? En in IE werkt automatisch map scrollen niet goed. Ik merk dat ie onderweg te vroeg stopt waardoor de zaak niet functioneert.
Op dit moment kan je dus alleen met FF en Chrome doen, mijn excuses.

Edit: Probleem zit vooral in OffsetLeft en OffsetTop. Van FF gaat het goed, andere browsers niet helemaal oke met een afwijking. Dat ga ik uitzoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door MrDummy op 24-02-2011 14:21 ]

• Ienni1983
kKaltUu schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:24:
[...]

Had je het eerder moeten aanschaffen :+

Maar wees gerust, nog 5 en een half uur :')
ahum eerdermoeten aanschaffen?

heb nergens vermeld wanneer ik hem aangeschaft heb ;)

Verwijderd

op mijn vraag wanneer we de headstart code mochten verwachten:
Geachte heer xxx

Hartelijk dank voor uw e-mail van 23 februari 2011.

U ontvangt uw pre-order bonus op de dag van de release. Dit kan tot uiterlijk 23.00 uur diezelfde dag zijn. Een pre-order bonus in de vorm van een code ontvangt u per e-mail, een extra fysiek artikel wordt bij uw bestelling meegestuurd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxx

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Hierop maar geinformeerd dat de headstart vandaag start en of ik er van uit mocht gaan dat ik die code vandaag zou krijgen:
Geachte heer xxxx,

Om u van dienst te zijn hebben wij u vraag doorgestuurd naar onze afdeling Product Management. Zodra we een antwoord ontvangen, zullen we u op de hoogte brengen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxx

bol.com Klantenservice
www.bol.com
en vannochtend was de tekstvermelding over de headstart bij de producten verdwenen.
voorspeld niet veel goeds, heb dus maar via trion support de headstart code aangevraagd hoewel dat ook nog een tijdje kan duren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 13:32 ]

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Tip: koop hem bij 12game, lekker goedkoop, kleine €42 en de prestart code krijg je direct opgestuurd, had hem binnen 1 min na betaling _/-\o_

Char: Splendid
Server: Blightweald
Faction: Guardian
Class: Cleric (healer)
Guild: Low Landers

• Donnows
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-08 08:18
Ik zit nog te twijfelen om hem nu te halen / proberen prestart te fixen, kan hem alleen maar spelen bij mijn ouders, en laat ik daar nu net tot maandag zijn en daarna 3 weken helemaal niet, met daarna de vraag of ik daar spoedig weer even ben.
In week 10 verwacht ik mijn nieuwe laptop te krijgen/kunnen bestellen.

Nu het volgende.

Wat voor class en souls raden jullie aan voor puur pvp ? Ik heb de beta gespeeld en met veel plezier pvp gedaan alleen kwam ik er al gauw achter dat niet alle classes hier even goed in zijn. met de warrior wel leuk gespeeld met de Riftblade.

Ik haalde lekkere dmg en hielt het ook nog wel lang uit, alleen vond ik het wel lastig om steets dicht tegen de tegenstander aan te staan.
(met wow heb ik voornamelijk met priest gespeeld)

• Ienni1983
Splendid schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:35:
Tip: koop hem bij 12game, lekker goedkoop, kleine €42 en de prestart code krijg je direct opgestuurd, had hem binnen 1 min na betaling _/-\o_

Char: Splendid
Class: Cleric (healer)
Guild: Low Landers
50 euro voor normale versie en als je 1 van de 125 collectors editions preorders had kreeg je die voor dezelfde prijs. :P

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Wat ben ik blij dat ik alles bij D2D gekocht heb. Niks geen losse extra sleutels maar sinds beta 5 stond er al netjes RIFT Digital Collector's Edition bij mijn account beheer en heb gisteren ook mijn mailtje van Trion games gehad met de info over de headstart (downloaden client etc).

Verder weet ik alleen nog steeds niet wat ik zal gaan spelen.. Tijdens de beta veel met alle lijnen van rogue zitten spelen (en in mindere mate cleric). En mijn vriendin heeft voornamelijk met de mage lopen spelen.

Probleem is dat ik tanken wel leuk vind, maar ik vind dat plane shiften maar niks als tank in een instance (in pvp en solo is het wel weer vet handig).

Vet irritant bij een baas dat ik naar de achterzijde warp om mijn buffs in de lucht te krijgen als tank (en vervolgens de hele groep dus even voor het beest staat). Maarja het zal wel een last minute keuze worden.

Verder wilde ik eigenlijk ook naar icewatch, maar na al die meldingen hier van de russen zit ik nu toch wel te twijfelen. Al een keer op een server gezeten met veel italianen en dat is ook zo'n volk dat dan weigerd om engels te praten.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Wooooot, weer een patch, de client start nu op (geen authorisation error meer) en de server lijst popt up!
Good to go!

Char: Gakdak
Class: Rogue (hunter.marksmen)
Guild: ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• SnoeiKoei
-SaveMe- schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:04:
Wooooot, weer een patch, de client start nu op (geen authorisation error meer) en de server lijst popt up!
Good to go!
Wat is de grootte van die patch?

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2011 14:09 ]

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
Malvae schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:00:
Hallo allemaal,

Ik weet niet of het mag maar ik wilde toch even laten weten dat wij een Nederlandstalige guild opzetten op Icewatch, ondanks de russen. Inmiddels hebben we een 20 tal mensen die zich bij ons willen aansluiten. Het moet een sociale guild worden met uitgroei naar raiden. Maar voorlopig zal het levelen worden.

Guild : Undutchables
Faction : Defiant
Shard : Icewatch
Website : http://undutchables.enjin.com/

Je kunt altijd contact ingame opnemen met Alveus of Mayseve

Tot vanavond ;-))
Ter Info.

Ook de Undutchables gaan toch naar Shard Blightweald ivm de onrust betreffende de invasie.

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

• Ienni1983
Uhmmie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:48:
Wat ben ik blij dat ik alles bij D2D gekocht heb. Niks geen losse extra sleutels maar sinds beta 5 stond er al netjes RIFT Digital Collector's Edition bij mijn account beheer en heb gisteren ook mijn mailtje van Trion games gehad met de info over de headstart (downloaden client etc).

Verder weet ik alleen nog steeds niet wat ik zal gaan spelen.. Tijdens de beta veel met alle lijnen van rogue zitten spelen (en in mindere mate cleric). En mijn vriendin heeft voornamelijk met de mage lopen spelen.

Probleem is dat ik tanken wel leuk vind, maar ik vind dat plane shiften maar niks als tank in een instance (in pvp en solo is het wel weer vet handig).

Vet irritant bij een baas dat ik naar de achterzijde warp om mijn buffs in de lucht te krijgen als tank (en vervolgens de hele groep dus even voor het beest staat). Maarja het zal wel een last minute keuze worden.

Verder wilde ik eigenlijk ook naar icewatch, maar na al die meldingen hier van de russen zit ik nu toch wel te twijfelen. Al een keer op een server gezeten met veel italianen en dat is ook zo'n volk dat dan weigerd om engels te praten.
kijk dat digital aankopen is allemaal wel leuk als je toch verder niets wilt hebben.

physical boxes bevatten dan weer de interessante usb stick, muismat boekje met grafische drawings wat ik dan interessant vind.

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Krijg van mn neef net te horen over de usb stick:
• 8 Gb RIFT USB Drive (Let op, deze zit nog niet in de CE doos, omdat de USB stick niet CE certified is. In de doos zit een leaflet om de USB stick alsnog aan te vragen of in plaats daarvan een maand gratis speeltijd en extra in-game items te krijgen.)
Bron: http://www.12game.com/PC_Games/Rift_Collectors_Edition.aspx

MrDummy ik snap niet helemaal hoe je bedoeld? Wat voor bestand wil je? Neem aan dat de sourcecode van je website voor iedere browser hetzelfde is. Wil je best helpen, maar afgezien van "het werkt niet" weet ik niets van browsers ;).

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Ik en men maat hebben hem via thehutt gekocht, iets van een 30euro.
Eerst hadden we zelfs niet door dat het met headstart was, dit zagen we pas gisteravond :D

Voor 30euro :o

• SnoeiKoei
Kun je met de CE die Ancient Tartagon nou wel of niet meteen gebruiken? Ik zie nog steeds bronnen die beweren dat je lvl20 nodig hebt en dan is 'ie wat mij betreft overbodig. In de laatste beta's kon je hem gebruiken zodra je hem had (kreeg 'm per in-game mail als ik me niet vergis).

Verwijderd

Van de riftgame.com website
# Ancient Tartagon Mount: Available at level 20, this two-headed turtle mount increases your speed by 60%.
Dus wat denk je zelf? ^^

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Vanaf wanneer kan je spelen dan? 1 maart als ik het goed heb?

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:40:

[...]

Dus wat denk je zelf? ^^
Account management zegt het volgende:
Collector's Edition Item: Ancient Tartagon mount. Increases Character Speed by 60%.
Al met al geen idee nu, maar we zullen het snel genoeg zien vanavond/vannacht...

Want a cookie?!

• SnoeiKoei

[...]

Dus wat denk je zelf? ^^
Sinds dat daar gepubliceerd is zijn er 2 beta's geweest waarin de level requirement voor je eerste mount is komen te vervallen. Er is voor zover ik weet nooit officieel bevestigd dat het vervallen daarvan alleen voor de beta's was.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Zover ik me herrinder is er op het forum zelfs door een Admin aangegeven dat de levelcap van alle lvl20 mounts is komen te vervallen. Zodra je je mount kan veroorloven (eerste mail box voor de turtle of anders its van 2.5 plat) dan mag je hem kopen/gebruiken.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Ienni1983
bij de bart smit staat er dit.

Reserveer nu en de 35 snelste beslissers ontvangen de speciale collector’s edition en een exclusieve download code voor een crystalline rune waarmee je je wapen extra power geeft!

[ Voor 91% gewijzigd door Ienni1983 op 24-02-2011 15:02 ]

• Renquin
Ienni1983 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:00:
bij de bart smit staat er dit.

Reserveer nu en de 35 snelste beslissers ontvangen de speciale collector’s edition en een exclusieve download code voor een crystalline rune waarmee je je wapen extra power geeft!
Die Crystalline Rune krijgt als het goed is iedereen die de game bij de Bart Smit besteld.

Want a cookie?!

• Hydra
Ik denk toch dat 't Blightweald gaat worden. Op de fora zie je daar dubbel zoveel threads als op de Argent forums.

Gah! Moeilijk :(
Renquin schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:16:

Die Crystalline Rune krijgt als het goed is iedereen die de game bij de Bart Smit besteld.
Die krijg je ook als je 'em gewoon preordered.

[ Voor 49% gewijzigd door Hydra op 24-02-2011 15:26 ]

• ritsjert
  • Laatst online: 00:54
Class: Rogue Of Warrior
Guild: ?

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 10:24

Multensor

wtf

Server: Whitefall
Faction: Maakt me niet uit
Class: Warrior(Tank PvE) & Rogue (PvP)
Guild: Nog zoekende (samen met een healer friend)

erhmm.

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24

[...]

Dus wat denk je zelf? ^^
De devs hebben na de laatste beta nog gezegd dat er geen minimum level is voor de eerste mounts.
Je kunt hem gebruiken zodra je bij de eerste mailbox bent.

• SnoeiKoei
Hydra schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:26:

Die krijg je ook als je 'em gewoon preordered.
Welke rune je krijgt hangt wel af van waar je pre-ordert! Er zijn er meerdere.
Jegorex schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:29:
[...]

De devs hebben na de laatste beta nog gezegd dat er geen minimum level is voor de eerste mounts.
Je kunt hem gebruiken zodra je bij de eerste mailbox bent.
Kijk daar hoopte ik al op, alleen kan ik er nergens een officiele mededeling over vinden.

[ Voor 55% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2011 15:31 ]

• superbassie
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:30:
op mijn vraag wanneer we de headstart code mochten verwachten:

[...]

Hierop maar geinformeerd dat de headstart vandaag start en of ik er van uit mocht gaan dat ik die code vandaag zou krijgen:

[...]

en vannochtend was de tekstvermelding over de headstart bij de producten verdwenen.
voorspeld niet veel goeds, heb dus maar via trion support de headstart code aangevraagd hoewel dat ook nog een tijdje kan duren.
Dan vrees ik dat we pech hebben gehad :'(
Maar hoe heb je die code via de support aangevraagd dan?

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik hoor aan alle kanten dat iedereen wegrent van Icewatch aangezien deze overvloed wordt door russen. Ik heb een recruitment request neergezet bij een guild die er erg gezellig uitziet & hard wil wegrennen van russen.

Ziet er naar uit dat naar ik Blightweald of Steampike ga, ziet er naar uit dat Blightweald lekker druk gaat worden.

• Siyara
Code van Bol binnen!

*update* ze zeggen dat het de code is voor head start, maar het is de code voor de Pulsating Rune die je krijgt, dus ze hebben een fout gemaakt :-S

[ Voor 79% gewijzigd door Siyara op 24-02-2011 15:42 ]

Verwijderd

superbassie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:32:
[...]

Dan vrees ik dat we pech hebben gehad :'(
Maar hoe heb je die code via de support aangevraagd dan?
Op de trion site staat dat je als je hen een aankoopsbewijs stuurt ze je ook vrij zullen schakelen voor de headstart. vermeld in je supportaanvraag subject dan wel "Proof of purchase attached" anders krijg je een reply dat ze het te druk hebben en een faq lijstje. Mijn aanvraag bij trion is nog in behandeling echter heb ik gelukkig net de code van bol mogen ontvangen

• Siyara
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:42:
[...]

Op de trion site staat dat je als je hen een aankoopsbewijs stuurt ze je ook vrij zullen schakelen voor de headstart. vermeld in je supportaanvraag subject dan wel "Proof of purchase attached" anders krijg je een reply dat ze het te druk hebben en een faq lijstje. Mijn aanvraag bij trion is nog in behandeling echter heb ik gelukkig net de code van bol mogen ontvangen
Laat even weten of ie voor jou wel werkt!

• SnoeiKoei
Die Rune heeft een aparte code?!? Ik heb bij D2D gekocht, kreeg 1 code en daarmee werd mijn Beta-VIP-account gewoon omgezet in een pre-order account. Inderdaad zie je dan in je account info dat er een rune aan je account zit gekoppeld maar je kunt die rune niet hebben op een niet-pre-order-account dus 't zou toch gewoon goed moeten zijn zo?

• superbassie
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:42:
[...]

Heb hem inmiddels ook alleen heb ik hetzelfde als Siyara.
'Pulsing Rune Pre-Order Card' staat er nu.

• Siyara
superbassie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:48:
[...]

Heb hem inmiddels ook alleen heb ik hetzelfde als Siyara.
'Pulsing Rune Pre-Order Card' staat er nu.
Ik heb Bol net gebeld, maar natuurlijk wist eerstelijns er niets vanaf, en word het nu doorgezet naar 2e lijns. Godverdomme, ik wil spelen vanavond :(

• Merroc
De bol.com code ook hier binnen, ik ben nu de game aan het downloaden. Als je m invult staat er inderdaad dat het voor de rune is. Maar aangezien ik nu de game kan downloaden, zal het ook wel de headstart zijn :).

• Siyara
Merroc schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:49:
De bol.com code ook hier binnen, ik ben nu de game aan het downloaden. Als je m invult staat er inderdaad dat het voor de rune is. Maar aangezien ik nu de game kan downloaden, zal het ook wel de headstart zijn :).
Waar download je precies de game dan? Vanuit Account Management? Ik kan namelijk de game daar niet downloaden, maar had hem al eerder gedownload met de generale link op de website..

• superbassie
Merroc schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:49:
Kreeg bij de patcher eerst een foutmelding, maar nu doet 'ie het inderdaad wel. :)
Haalt nu de 8GB binnen.

• Ienni1983
ook ik heb alleen de rune code gekregen.

maar voor degene alvast een leuk handig linkje

http://update2.triongames...ft_LIVE_Patcher_setup.exe

dan ga ik dat evqen proberen superbassie

[ Voor 11% gewijzigd door Ienni1983 op 24-02-2011 15:55 ]

• Merroc
vanuit de launcher:
http://eu.riftgame.com/en/headstart/index.php -> "download rift" knop. Dan krijg je zo'n install van een launcher, net als bij de Beta (deze had ik al een dag of 2). Dan inloggen en update klikken. uiteraard wel beta eerst verwijderen.
Nu na het invullen van de code is het voor t eerst dat ik de 8 GB kan downloaden.

• Jegorex
Ik heb net een bericht naar ubisoft gestuurd via twitter omdat ik nog steeds geen headstart code heb en dit is de reactie die ik in een PM kreeg:
De info die je op de website van Trion ziet zijn Amerikaanse tijden. Door het tijdsverschil begint de head start morgen in NL.
Zijn zij nu gek of word ik gek? :?

Verwijderd

1600GMT = 17:00 hier.

• SnoeiKoei
Jegorex schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:58:
Ik heb net een bericht naar ubisoft gestuurd via twitter omdat ik nog steeds geen headstart code heb en dit is de reactie die ik in een PM kreeg:

[...]

Zijn zij nu gek of word ik gek? :?
Zij zijn gek. Headstart begint vandaag om 19:00 hier.
17:00 uur? Kan ook. :P Hoe dan ook, hij begint vandaag.

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2011 16:01 ]

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:00:
[...]

[...]

17:00 uur? Kan ook. :P Hoe dan ook, hij begint vandaag.
Sorry my bad 1800GMT
Is 1900 hier.

Sorry :X

• Renquin
Nog maar een keertje de website quoten dan:
[quote]Launch is right around the corner, which means it’s time for Head Start! The battle for Telara begins at 10:00 AM PST (1800 GMT) on Feb. 24, 2011.[/quote]

1800 GMT = 1900 CET

Nvm, zie nu datie net zelf een verbetering neergezet heeft ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Renquin op 24-02-2011 16:04 ]

Want a cookie?!

• Jegorex
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:00:
[...]

Ja, en de FRS wil me geen code sturen voor 25/2 omdat Ubisoft dat gezegd heeft :(
Ik heb gister al een ticket naar Trion gestuurd, maar zij zijn te druk om te reageren.

HELP ;(

Ik had al eens eerder een ticket naar Trion gestuurd en daarna had ik mijn CE items tijdens de betas, maar blijkbaar hebben ze niet ingesteld dat ik aan de headstart kan meedoen.

• Ienni1983
Jegorex schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:05:
[...]

Ja, en de FRS wil me geen code sturen voor 25/2 omdat Ubisoft dat gezegd heeft :(
Ik heb gister al een ticket naar Trion gestuurd, maar zij zijn te druk om te reageren.

HELP ;(

Ik had al eens eerder een ticket naar Trion gestuurd en daarna had ik mijn CE items tijdens de betas, maar blijkbaar hebben ze niet ingesteld dat ik aan de headstart kan meedoen.
en ik maar denken dat de vermelding ubisoft - Rift een foutje was bij Bol.com :F

• SnoeiKoei
Ienni1983 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:11:
[...]

en ik maar denken dat de vermelding ubisoft - Rift een foutje was bij Bol.com :F
Nee, Ubisoft is hier de distributeur.

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
nog maar 2,5 uur!! jipiieeee welke server weet ik nog steeds niet :P

• michelvosje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:05
Ik krijg het spel niet gedownload. Ik krijg iedere keer als ik hem wil patchen verschillende error codes :(
Heb de Rift client al 2 keer gedownload. Ook de selfpatchlife een paar keer gedaan. Een paar keer de client opgestart en geprobeerd in te loggen om te updaten. Maar iedere keer weer die errors....

PS Ik heb hem via direct2drive gekocht.

Edit Oh en ik had de beta al van te voren ge-deinstalleerd.

[ Voor 8% gewijzigd door michelvosje op 24-02-2011 16:35 ]

• Donnows
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-08 08:18
Ben hem aan het downloaden, 3.2mb/s rustig maar het komt wel.

Iemand nog een voorstel tot server om op te gaan beginnen ? ik zit te denken om te beginnen met eenaanvallende warrior, of cleric

Verwijderd

ik zit nog steeds een beetje in twijfel om dit spel te gaan spelen. ziet er wel super uit, maar denk dat de gameplay hetzelfde is al wow op die " spontane" dingen na. en om nu 50 euro uit te geven en 2 daagjes te spelen is wat veel.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Even een tip, als je kaspersky gebruikt, zet die dan uit tijdens de download.
Ik kreeg steeds error 1304 maar heb hem nu wel volledig binnen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• SnoeiKoei
michelvosje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:34:
Ik krijg het spel niet gedownload. Ik krijg iedere keer als ik hem wil patchen verschillende error codes :(
Heb de Rift client al 2 keer gedownload. Ook de selfpatchlife een paar keer gedaan. Een paar keer de client opgestart en geprobeerd in te loggen om te updaten. Maar iedere keer weer die errors....

PS Ik heb hem via direct2drive gekocht.

Edit Oh en ik had de beta al van te voren ge-deinstalleerd.
Toevallig error 1034? En gebruik je toevallig KIS (Kaspersky Internet Security)? Dan ligt het daaraan (had het zelf ook, en een heleboel over te vinden op het Rift-forum). Komt er op neer dat je Rift downloader en patcher (allebei de .exe bestanden in de installatiefolder dus) beiden aan de lijst van vertrouwde applicaties toe moet voegen en dan doet het het wel goed. Of tijdelijk je virusscanner uitzetten.

Werkte als een tiet bij mij. _/-\o_

Edit: met Sneezzer dus.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:24
Wel leuk dat je al kan inloggen, maar servers zijn uiteraard nog niet beschikbaar. Heb zo mijn video settings ingesteld zoals ik dacht ze perfect the hebben van vorige keer. Intro filmpje ook eens bekeken maar vind die maar zwakjes.

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:44:
ik zit nog steeds een beetje in twijfel om dit spel te gaan spelen. ziet er wel super uit, maar denk dat de gameplay hetzelfde is al wow op die " spontane" dingen na. en om nu 50 euro uit te geven en 2 daagjes te spelen is wat veel.
Jammer dat je de beta gemist hebt. Het is idd behoorlijk WoW-like. Maar juist veel mensen die WoW zat zijn gaan nu Rift spelen. Het is nieuw en vers, en we zullen wel zien waar we eindigen.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Hydra schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:26:
Ik denk toch dat 't Blightweald gaat worden. Op de fora zie je daar dubbel zoveel threads als op de Argent forums.
Is ook de reden dat ik voor Blightweald heb gekozen ipv Argent ...
Siyara schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:39:
Code van Bol binnen!

*update* ze zeggen dat het de code is voor head start, maar het is de code voor de Pulsating Rune die je krijgt, dus ze hebben een fout gemaakt :-S
Ik heb Rift via 12game.com en de code ingevuld bij 'apply code'. Daar staat nu ook alleen maar het item wat je krijgt, maar dat is echt wel de code voor de headstart ...

Alleen onder games staat er nog niks bij mijn account... hoop dat het goed gaat...

[ Voor 48% gewijzigd door -SaveMe- op 24-02-2011 17:11 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

• michelvosje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:05
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:50:
[...]
Toevallig error 1034? En gebruik je toevallig KIS (Kaspersky Internet Security)? Dan ligt het daaraan (had het zelf ook, en een heleboel over te vinden op het Rift-forum). Komt er op neer dat je Rift downloader en patcher (allebei de .exe bestanden in de installatiefolder dus) beiden aan de lijst van vertrouwde applicaties toe moet voegen en dan doet het het wel goed. Of tijdelijk je virusscanner uitzetten.

Werkte als een tiet bij mij. _/-\o_

Edit: met Sneezzer dus.
Nee ik heb geen Kaspersk, maar heb wel Security Essentials. Daarin heb ik de bestanden toegevoegd als veilig. Ook heb ik de riftpatchlive en selfpatchlive bestanden toegevoegd aan de Windows firewall. Bij allebei heb ik de public en privite opties aangevinkt. Ook heb ik voor de zekerheid de firewall maar uitgezet. En ik had al voor de installatie mijn register opgeschoond waar ik "rift" sleutels kon vinden.

Deze errors krijg ik btw als ik de client opstart:
"Unable to connect to the patch server, please try again later. (Error #1021)

Dan zie ik een "update' knop. Als ik er op klik krijg ik:
"Failed to connect to authentication server. (Error #2005)

En vlak daarna krijg ik er nog een:
"Cannot recover at this time. Please try again in a few minutes. (Error #1012)

En dan loopt de client vast omdat ie "stopped working" aangeeft...

Maar ik ga wel even een support aanvragen bij Trion. Laat hun maar lekker puzzelen. Lijkt mij gewoon aan de laatste client van Rift te liggen. Want bij de beta(s) heb ik nergens last van gehad.

• SnoeiKoei
Patch was een kleintje, van 56.6MB. Ben er klaar voor weer.

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
Aargh ik kan nog steeds niet goed kiezen!!
Champion/Riftblade lijkt me ook ontzettend leuk. Schijnt iets generfed te zijn na de beta maar volgens mij is dat geen ramp.

Ik wil eigenlijk wel een melee class, dus het is of een rogue nightblade of warrior champion als mainspec. Denk dat het toch een warrior wordt.
Ik baal er wel van dat je dus vanaf het begin vastzit in je build. maar goed, in elk mmo kies je natuurlijk een "class" en dat verander je niet snel.
Weet jullie allemaal al voor welke souls je gaat?

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

• superbassie
Rogue - Assassin waarschijnlijk.
Misschien niet de sterkste onder de rogues, maar het lijkt me wel leuk.

• SnoeiKoei
vgroot schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:44:
Aargh ik kan nog steeds niet goed kiezen!!
Champion/Riftblade lijkt me ook ontzettend leuk. Schijnt iets generfed te zijn na de beta maar volgens mij is dat geen ramp.

Ik wil eigenlijk wel een melee class, dus het is of een rogue nightblade of warrior champion als mainspec. Denk dat het toch een warrior wordt.
Ik baal er wel van dat je dus vanaf het begin vastzit in je build. maar goed, in elk mmo kies je natuurlijk een "class" en dat verander je niet snel.
Weet jullie allemaal al voor welke souls je gaat?
Echt vast aan je build zit je niet, alleen aan je class. In de main city (normaliter omstreeks level15 ofzo?) kun je per soul-die-je-niet-hebt-gekozen een quest doen om hem alsnog te unlocken. Als je ze allemaal unlocked hebt kun je iedere spec maken die je wil, ongeacht wat je eerder hebt gedaan. Alleen de class blijft vastliggen zoals ik zei.

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.