Merroc schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:47:
MrDummy, je site doet het volgens mij niet meer in Opera (Build 1190). Ik kan de map scrollen, maar de knoppen aan de zijkant (afgezien van de zoomlevel) doen niets. Als ik de mapnamen uitzet, zie ik ze nog steeds en de twee drop down menu's openen ook niet.
Alles werkt wel in Chrome. Misschien heb je er wat aan

.
Hij werkt in Firefox (gebruik ik altijd) en dus ook Chrome - die heb ik zelf niet.
In IE werkt Click-move en beide Jumps zelfs niet. Het blijft ergens hangen. Voor IE gebruikers werkt de cursor knop nog wel voor map slide. Maar zoeken en dan springen naar de iconen niet. Dat wordt nog uitzoeken in IE.
Voor Opera problemen heb ik nog geen oplossing, omdat ik niet zelf over Opera beschik.
Als je wat codes hebt voor me om te kunnen werken in IE / Opera (kijk maar in javascript bestand), graag. Stuur maar door per private message.
Ik weet dat browsers nog steeds van elkaar verschillen, wat geen leuk script werk wordt. De code is zelf wel eenvoudig gehouden zodat een oplossing simpel moet zijn.
De meeste wordt gecheckt via document.getElementById(). Kan dat met Opera? En in IE werkt automatisch map scrollen niet goed. Ik merk dat ie onderweg te vroeg stopt waardoor de zaak niet functioneert.
Op dit moment kan je dus alleen met FF en Chrome doen, mijn excuses.
Edit: Probleem zit vooral in OffsetLeft en OffsetTop. Van FF gaat het goed, andere browsers niet helemaal oke met een afwijking. Dat ga ik uitzoeken.
[
Voor 5% gewijzigd door
MrDummy op 24-02-2011 14:21
]