[MMORPG] Rift: Planes of Telara Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:
  • 75.913 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-10 08:45

Maduth

Probeersel

Server namen komen morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:22
Kijk een duidelijk antwoord!
Dan moet ik nog ff geduld hebben tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

krvabo

MATERIALISE!

Na 2 closed beta's en de open beta een beetje gespeeld te hebben heb ik toch besloten RIFT niet te kopen. Voor mij is de prijs gewoon te hoog om het een paar weken / maanden te spelen. Mijn char is tot level 36 gekomen en naast de opmerkingen die ik eerder heb gemaakt ben ik toch wel tegen een irritant iets gelopen op hogere levels..

Ik ben vrij solo gericht en zit hooguit in een fun-guild. Dit betekend dus dat ik 'group' quests waar je meer dan 2 mensen voor nodig hebt niet kan doen. Dat is opzich natuurlijk prima omdat er ook mensen zijn die dat wel leuk vinden. Ik sla de quests dus over, maar het probleem is dat bij RIFT de quests vrij mooi zijn uitgerekend dat je nooit veel hoeft te grinden om te levelen. Omdat ik dus quests oversla omdat ik ze niet kan doen mis ik redelijk wat exp. Op level 35 was het zo erg dat ik na 10% exp door m'n quests heen was t/m level 37. Ik had dus alleen nog maar level 38 quests.

Bij RIFT is de verdeling van EXP stom geregeld. Ja, stom. Voor mobs van je eigen level / 1 level hoger krijg je zo'n 330 xp, voor makkelijkere mobs ± 210 xp en mobs van 2 levels hoger ± 440. Mobs van 3 levels hoger geven ~ 500 xp. Je zou zeggen dat je met hogere level quests dus eigenlijk sneller levelt, maar dat valt tegen. Mobs tot/met 2 levels hoger zijn voor een rogue/ranger geweldig makkelijk. Ik hoefde m'n pet nieteens te healen bij 1 tegenstander van 2 levels hoger. Zelfs 2 mobs van 2 levels hoger was makkelijk te doen, en 3 mobs van 2 levels hoger was net te doen als je snel genoeg was.

Echter, mobs van 3 levels hoger zijn echt _niet_ te doen, zelfs niet 1-op-1. Met een constante heal op m'n pet lukte het net wel / niet om de pet in leven te houden, terwijl een mob van 1 level lager zonder ook maar 1 heal kon. Als je geleveled was en de mob deed nu hij 2 levels hoger was lukte het weer wel zonder heal. Stom stom stom. Het level van je char is veel belangrijker dan skills of tactisch inzicht.

Basicly hield het dus in dat ik op level 36 meer dan een half level moest grinden. 90.000 exp gaat behoorlijk traag met 300-400 exp per mob. Rifts boden nog enkele soelaas, maar het heel de tijd heen en weer rennen naar footholds was ook niet echt leuk :P

Anyway, RIFT heeft me leuk vermaakt in de beta, maar boeide me niet genoeg om me een (redelijk hoog) bedrag te laten betalen.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:42:
Na 2 closed beta's en de open beta een beetje gespeeld te hebben heb ik toch besloten RIFT niet te kopen. Voor mij is de prijs gewoon te hoog om het een paar weken / maanden te spelen. Mijn char is tot level 36 gekomen en naast de opmerkingen die ik eerder heb gemaakt ben ik toch wel tegen een irritant iets gelopen op hogere levels..
Ik ga er financieel op vooruit, spel kost 40 euro, je krijgt 1 maand gratis erbij. Je koopt het spel, gaat 1 maandje hard gamen, Je brengt je character naar hogere/max level met aardige gear. Als je bored bent verkoop je die hele account voor 80/100 euro ofso. Genoeg gekke amerikanen die het kopen. Mijn manier van aanpakken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-10 13:10
Klinkt mij niet bekend in de oren krvabo.
Ik heb ook het overgrote deel solo gedaan aangezien ik met lvlen gewoon voorlag op 95% van de mensen en ik heb dan ook gewoon lvl 42 gehaald (max van de beta). Omdat er dus bijna niet gelijk liep met mij kon ik dus ook de group niet doen(3+ die voor 2 man kon ik solo in me justicar tanking spec) en heb eigenlijk nooit problemen gehad dat me quests op waren en heb er zelfs is gloamwood en scarlet gorge een deel overgeslagen omdat me level gewoon te hoog werd.

En voor de mensen hier boven over de puzzels. Ik heb ze ook allemaal gedaan en ook alle geheime loots. Had 5 epics (1 dubbel) en een stuk of 4-5 blues. Helaas was die in moonshade niet te soloen waardoor ik toch hulp moest zoeken.

Even nog wat Info voor hen die het zich afvroegen met betrekking tot de Headstart en PayPal:
Have you been waiting to buy your copy of RIFT because you like to pay with PayPal? Well, your wait is over! Starting February 23rd, just in time for Head Start, you can buy a copy of RIFT and set up a subscription using your PayPal account. If you’ve already set up a subscription using a credit card, you’ll also be able to switch to PayPal on the 23rd. Source
Daarnaast had ik nog een vraag aan mensen hier. Ik heb niet het hele topic doorgelezen (mij wat te lang) maar is er al een verzamel shard voor Nederlanders gekozen? Zo niet, dan wil ik de Illumination shard (PVE) voorstellen (als de naam gelijk blijft natuurlijk) guadian of defiant maakt niet uit zolang we gezellig op de zelfde server zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 14:10
en het is voorbij, tot de 24e zou ik zeggen dan :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Tot de 24e..

bored :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Laatste 5 minuten verspild met een duel. Een necro wou m'n healer cleric dus duellen. Gezien de mana van ons beiden had ik volgens mij gewonnen, maar hij healt zichzelf en ik mezelf dus ook. Boooring :P

Magoed, paar daagjes wachten nu dus :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Einde video van Beta 7 gemaakt, ja alles gaat weg en alles wordt gereset.

Zag dubbele invoer in Riftkaart, dus even alles nakijken en corrigeren wat fout is.
Ik zal mogelijk hiervoor extra melding erbij plaatsen om dubbel invoer te beperken. Het zal iconen om de aangewezen plaats tonen in de lijst en dan kan je kijken of het al eerder toegevoegd is.

Werk genoeg om verbeteringen toe te passen tot 24 feb, dan komt er wat nieuwe dingen bij als ik wat heb ontdekt onderweg.
Ook zal ik icoon "Puzzle" toevoegen om ze ook op de map te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

never mind - post

[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
@MrDummy kan de kaart ook groter?
1920x1200 is ie nogal klein.. helemaal qua verhouding met hoe hij ingame is

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

hydrosine schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:22:
[...]

Ik vermaak me zeer goed met telarapedia.com!
Staat zeker nuttige informatie op, en je kan het nog altijd aanvullen :)
Thanks!

Hoe en waar kan ik mijn pre-order key invoeren. Als ik bij mijn account op pre-order klik krijg ik een subscription plan te zien ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
-SaveMe- schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:22:
[...]

Thanks!

Hoe en waar kan ik mijn pre-order key invoeren. Als ik bij mijn account op pre-order klik krijg ik een subscription plan te zien ...
Je moet ook een subscription plan kiezen, gebruik hier een test creditcard voor en verwijder deze meteen daarna weer. Vanaf woensdag is als het goed is ook paypal beschikbaar. Je krijgt sowieso 30 dagen speeltijd nadat je de game geactiveerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Roeland007 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:57:
Klinkt mij niet bekend in de oren krvabo.
Ik heb ook het overgrote deel solo gedaan aangezien ik met lvlen gewoon voorlag op 95% van de mensen en ik heb dan ook gewoon lvl 42 gehaald (max van de beta). Omdat er dus bijna niet gelijk liep met mij kon ik dus ook de group niet doen(3+ die voor 2 man kon ik solo in me justicar tanking spec) en heb eigenlijk nooit problemen gehad dat me quests op waren en heb er zelfs is gloamwood en scarlet gorge een deel overgeslagen omdat me level gewoon te hoog werd.
Hm raar. Ik weet ook wel dat ik nog een paar andere quests had overgeslagen, maar aangezien alles linked/chained is kan ik wellicht een redelijk groot deel hebben gemist zo. Bijvoorbeeld de quest 'Speak with the ghosts of .. (3x)' die niet goed wilde werken en de kill 5 silk mageweavers oid. Dat was een spin in een grot waar er maar 1 van was. Dat was behoorlijk irritant dus die heb ik geskipt. Verder heb ik volgens mij wel elke quest gedaan die ik tegenkwam.

Rifts zelf geven wel veel exp. Wellicht heb jij er daar meer van gedaan dan ik, al had ik het idee dat ik er toch redelijk wat had gedaan. Invasions zijn wel leuk en leveren massive exp.

Ik heb zondag m'n speeltijd afgesloten met een battleground of hoe die dingen ook heten. Opzich wel humor. Nooit eerder gedaan dus het was even wennen op level 36, maar uiteindelijk nog 14 kills op m'n lijstje. Daarmee was ik samen met een ander de slechtste :') Het is wel leuk en duurt maar een minuut of 10, wat het een leuk tussendoortje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Huntard schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:26:
[...]

Je moet ook een subscription plan kiezen, gebruik hier een test creditcard voor en verwijder deze meteen daarna weer. Vanaf woensdag is als het goed is ook paypal beschikbaar. Je krijgt sowieso 30 dagen speeltijd nadat je de game geactiveerd hebt.
Nee, als ik dat doe dan koop ik ook een exemplaar vd game voor 49$ staat er ...
En ik heb een CC, dus dat vindt ik geen probleem...

Ik heb het ingevuld bij 'Apply code'. Als het goed is krijg ik dan een uitnodiging voor de headstart ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

OxiMoron schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:20:
@MrDummy kan de kaart ook groter?
1920x1200 is ie nogal klein.. helemaal qua verhouding met hoe hij ingame is
Ik zal even nadenken over dynamisch vergroten van de venster. Hij is nu in blokarray van 5x5, maar we kunnen ook 6x6, 7x7 en 8x8 doen. Een klusje voor me om wat aan te passen voor mensen die wat groter willen.
Inclusief 2x zoom en mogelijk ook 3x zoom.

Ik zie dat headstart al op 24 feb is, over paar dagen. Dat is sneller dichtbij dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo Digital collectors Edition gekocht bij D2d voor 38,95euro. betaalt met paypal =)
-SaveMe- schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:31:
[...]

Nee, als ik dat doe dan koop ik ook een exemplaar vd game voor 49$ staat er ...
En ik heb een CC, dus dat vindt ik geen probleem...

Ik heb het ingevuld bij 'Apply code'. Als het goed is krijg ik dan een uitnodiging voor de headstart ...
Wat Huntard zegt klopt wel, typ je code in druk op volgende, selecteer een plan, voer onzin gegevens in bij creditcard info (google) en vervolgens druk op purchase. Verwijder hem daarna bij payment methods ofzoiets , moet lukken :P Heb het ook zo gedaan, dankje huntard voor tip _/-\o_

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Goed nieuws. De simulated Rift coords op de Riftkaart bleek wel te kloppen na uitgebreide controle op 11 ijkpunten. Ik hoef dus niks aanpassen en je kan het gebruiken met behulp van coords onderaan het map venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
MrDummy schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:48:
[...]

Ik zie dat headstart al op 24 feb is, over paar dagen. Dat is sneller dichtbij dan ik dacht.
Ik dacht dat de headstart voor US servers de 24e is maar voor EU servers pas de 26e.
Volgens mij heb ik het vorige week 1x ergens in een officiele announcement gezien, maar ik kan het niet meer terug vinden en de devs hebben het nu alleen nog maar over de 24e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Jegorex schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:44:
[...]

Ik dacht dat de headstart voor US servers de 24e is maar voor EU servers pas de 26e.
Volgens mij heb ik het vorige week 1x ergens in een officiele announcement gezien, maar ik kan het niet meer terug vinden en de devs hebben het nu alleen nog maar over de 24e.
Headstart is bij US / EU gelijk op 24 feb. Maar Live datums zijn verschillend: 1 maart voor US en 4 maart voor EU. We krijgen dus beetje "voorsprong" in eigenlijke zin.

Je krijgt wel informatie voor per email als je preorder hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:55:
[...]

Headstart is bij US / EU gelijk op 24 feb. Maar Live datums zijn verschillend: 1 maart voor US en 4 maart voor EU. We krijgen dus beetje "voorsprong" in eigenlijke zin.

Je krijgt wel informatie voor per email als je preorder hebt.
Precies moet zeggen dat ze zeer snel zijn met het maieln van betakeys, updates etc etc dikke pluim voor ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-10 13:54
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:50:
Zo Digital collectors Edition gekocht bij D2d voor 38,95euro. betaalt met paypal =)
Wat is de link van die site nu precies want ik kan die prijs niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
krvabo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:28:
[...]
Hm raar. Ik weet ook wel dat ik nog een paar andere quests had overgeslagen, maar aangezien alles linked/chained is kan ik wellicht een redelijk groot deel hebben gemist zo. Bijvoorbeeld de quest 'Speak with the ghosts of .. (3x)' die niet goed wilde werken en de kill 5 silk mageweavers oid. Dat was een spin in een grot waar er maar 1 van was. Dat was behoorlijk irritant dus die heb ik geskipt. Verder heb ik volgens mij wel elke quest gedaan die ik tegenkwam.
Heb je die teleporter gevonden in Meridian? Die brengt je naar een serie hele nieuwe gebieden. Er lopen daar aardig wat low level Guardians rond trouwens.

Die problemen met mobs 3+ boven je eigen level had ik veel minder. Door de combo Necro/Chloro heb je zo veel healing power en kun je je mana oneindig regenereren, dat m'n pet heel blijft en ik ze uiteindelijk plat krijg. Het duurt alleen nogal lang. Tijd efficient is anders. Alleen als ik ads krijg en m'n poly geresist wordt kom ik in de problemen. Meestal krijg ik de agro van mob2 tijdelijk op m'n pet zodat mn poly tijd heeft om te resetten. 2 adds = "feign death" of dooie Bertus.

Ik vind het razend irritant dat je in dit spel niet gewoon weg kunt rennen van een gevecht. Ze halen je altijd in en doen van achteren enorme schade. Over irritant gesproken; op lvl 38 wordt je nog steeds in 1 klap door een lvl5 van je paard gemept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Yokidrink schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:26:
[...]

Wat is de link van die site nu precies want ik kan die prijs niet vinden
http://www.direct2drive.co.uk/ , dan Rift CE en dan zorgen dat je valuta in ponden is in je winkelmandje (zet je regio op UK). Dan de code vatfree toepassen op je winkelmandje. Dan wordt, dankzij de huidige koers, de prijs in euro's degene die eerder genoemd stond.

[ Voor 4% gewijzigd door Lukin op 22-02-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-10 16:11

koudepinda

Don't Panic

Bertus15 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:46:
[...]

....

Ik vind het razend irritant dat je in dit spel niet gewoon weg kunt rennen van een gevecht. Ze halen je altijd in en doen van achteren enorme schade. Over irritant gesproken; op lvl 38 wordt je nog steeds in 1 klap door een lvl5 van je paard gemept.
inderedaad... maar met je volgende level paard zal dat minder snel gebeuren. al zal het nog steeds voorkomen

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Lukin schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:47:
[...]

http://www.direct2drive.co.uk/ , dan Rift CE en dan zorgen dat je valuta in ponden is in je winkelmandje (zet je regio op UK). Dan de code vatfree toepassen op je winkelmandje. Dan wordt, dankzij de huidige koers, de prijs in euro's degene die eerder genoemd stond.
cool, die code pakt hij inderdaad maar krijg je hier geen problemen mee?

edit; dat was easy. CE pre-ordered en nu wachten op de key (is niet in voorraad momenteel lol)

[ Voor 9% gewijzigd door Yokidrink op 22-02-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
[...]
Heb je die teleporter gevonden in Meridian? Die brengt je naar een serie hele nieuwe gebieden. Er lopen daar aardig wat low level Guardians rond trouwens.
welke teleporter doel je op? ik ken alleen maar die Gate waar je ook je soulstone krijgt. Ik kon hier nog geen andere locaties kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Hydrosine schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:06:
[...]

welke teleporter doel je op? ik ken alleen maar die Gate waar je ook je soulstone krijgt. Ik kon hier nog geen andere locaties kiezen.
Tussen de saboteur soulgiver en de planarite vendor kan je op ~level 35 een quest accepteren van iemand, die je naar moonshade highlands teleport.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Yokidrink schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:57:
[...]

cool, die code pakt hij inderdaad maar krijg je hier geen problemen mee?

edit; dat was easy. CE pre-ordered en nu wachten op de key (is niet in voorraad momenteel lol)
Nope. Is volledig legaal. Heh ik denk dat een hele hoop mensen dat trucje hebben toegepast :) Je moet hem zelf misschien wel even triggeren door op download game te drukken of zo onder "my account"-> "my games" ofzo. Ik moest dat in ieder geval doen om mijn key opgestuurd te krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Lukin op 22-02-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10 20:03
Hey, Folks-

We do hear that a lot of you have questions about head start and pre-orders. Many of you are asking about how to download the game and when everything you have pre-ordered will be available for you. We are not ignoring you. We are just getting facts together and making sure we have the most up to date information for you before we address all of your concerns.

I will be making post tomorrow with answers to a lot of your questions about pre-order and head start. We are working to make sure you have a great head start experience. I'll get everyone up to date with all of the information that I have tomorrow.

The community team has been completely focused on paying attention to the forums, helping to communicate to and from the developers and working closely with Customer Support during Beta 7. But now our focus is on getting you all into Head Start. We will do our best to keep you updated and answer your questions as quickly as we can.

We are looking forward to welcoming you back to Telara. Your new MMO home.
Dus als je vragen hebt over headstart enzo, wachten tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Lukin schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:49:
[...]

Nope. Is volledig legaal. Heh ik denk dat een hele hoop mensen dat trucje hebben toegepast :) Je moet hem zelf misschien wel even triggeren door op download game te drukken of zo onder "my account"-> "my games" ofzo. Ik moest dat in ieder geval doen om mijn key opgestuurd te krijgen.
Ja dat klopt, de site geeft aan dat je de key moet downloaden maar momenteel is de voorraad op. Ik zag trouwens dat D2D ook bij de lijst van officiele vendors staat dus dat zit wel snor.

Btw, voor de TS, ik neem aan dat de waarschuwing over beta keys etc niet meer nodig is sinds de BETA afgelopen is en het spel op het punt staat te beginnen. Perhaps een nieuw draadje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:27
Paterpor schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:55:
[...]

Dus als je vragen hebt over headstart enzo, wachten tot morgen!
Da's gisteravond gepost. Dus die info zou vandaag moeten komen. :P

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:56:
[...]
Da's gisteravond gepost. Dus die info zou vandaag moeten komen. :P
Ow zodan. Dagje niets volgen heeft catastrofale gevolgen :). Ik hoop vannacht de client te kunnen binnenhalen, zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik lees dat veel mensen de fake CC ingevuld hebben, dit geeft idd geen probleem, zolang je deze gelijk verwijderd.

Het is alleen jammer dat de korting die je op je sub krijgt als je deze pre-ordered, alleen werkt als je gelijk goede info invult en de game niet cancelled.

Nu snap ik dat veel mensen de game eerst een maandje willen uitproberen, maar bedenk je dat je pas moet betalen voor de tijd na de eerste maand als de eerste maand af is.

Wat Trion erover zegt:
*Your payment method will be charged (on a recurring basis at your selected subscription rate) until you cancel your subscription. If you choose to cancel or change your subscription plan, the Founder’s Subscription plan will no longer be available.
Verschil is €1,- per maand ten overzien van normale fee, dus als je voor 3 maanden besteld betaal je €10,99 per maand ipv €11,99 per maand en als je voor 6 maanden besteld €8,99 ipv €9,99.

Het is niet veel maar elke euro is er 1 imo ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Paterpor schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:57:
[...]

Ow zodan. Dagje niets volgen heeft catastrofale gevolgen :).
Klopt! :+
Ik hoop vannacht de client te kunnen binnenhalen, zou mooi zijn!
Ja dat zou handig zijn idd. Dat we morgen hoogstens nog een laatste patch hoeven binnen te halen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heb nu ook de CE besteld op D2D.
Nu wachten en Donderdag lekker spelen :D.
Weet iemand al vanaf hoelaat we Donderdag kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:09:
19u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:09:
Heb hem ook net besteld, alleen jammer dat de keys op zijn op het moment :)
Kan niet wachten tot donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Misschien zou een poll wel leuk zijn in dit topic voor welk type calling/soul men gaat spelen, enig idee hoe dit gedaan kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
Ik lees dat veel mensen voor de CE editie gaan, ik heb gewoon de standaard editie bij D2D besteld. Ben niet zo op dit pets.
Anyway, ga starten met een rogue, het viel mij op dat de rogues echt veel dps doen. Dit zal nog wel veranderen in de toekomst, helemaal omdat mages echt te zwak zijn in mijn beleving.

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
vgroot schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:46:
Ik lees dat veel mensen voor de CE editie gaan, ik heb gewoon de standaard editie bij D2D besteld. Ben niet zo op dit pets.
Zei ik eerst ook, daarna heb ik er alsnog voor gekozen te upgraden naar CE. Niet vanwege de pet maar vanwege het feit dat je meteen een mount en een grotere backpack hebt. Dat is tijdens het levelen echt wel prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Yokidrink schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:15:
Misschien zou een poll wel leuk zijn in dit topic voor welk type calling/soul men gaat spelen, enig idee hoe dit gedaan kan worden?
Poll: Welke soul ga je spelen
Champion
Reaver
Paladin
Warlord
Paragon
Riftblade
Void Knight
Purifier
Inquisitor
Sentinel
Justicar
Shaman
Warden
Druid
Elementalist
Warlock
Pyromancer
Stormcaller
Archon
Necromancer
Dominator
Nightblade
Ranger
Bladedancer
Assassin
Marksman
Saboteur
Bard
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=368931&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
kKaltUu schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:58:
[...]

Poll: Welke soul ga je spelen
Champion
Reaver
Paladin
Warlord
Paragon
Riftblade
Void Knight
Purifier
Inquisitor
Sentinel
Justicar
Shaman
Warden
Druid
Elementalist
Warlock
Pyromancer
Stormcaller
Archon
Necromancer
Dominator
Nightblade
Ranger
Bladedancer
Assassin
Marksman
Saboteur
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
You're doing it wrong! Moet je wel alle mogelijke combinaties erin zetten! (Nee ik ga het niet fixen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-10 12:14

ResuCigam

BOFH

Dat worden wel veel combinaties, waarom niet gewoon een poll (of het nut heeft is een andere zaak) voor de 4 hoofd keuzes.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:00:
[...]

You're doing it wrong! Moet je wel alle mogelijke combinaties erin zetten! (Nee ik ga het niet fixen)
Ik weet, degene die dit wil gebruiken, mag het zelf aanpassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:07:
Dat worden wel veel combinaties, waarom niet gewoon een poll (of het nut heeft is een andere zaak) voor de 4 hoofd keuzes.
Precies, dat lijkt me voldoende aangezien je 3 subkeuzes kunt maken vervolgens.
Ik denk dak ik voor roque ga, beviel me het meest in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Tijdens de beta kwam ik als warrior riftblade/voidknight vaak met ruim 20k meer damage dan de nr2 in de warfront ranking. Zonder de pact bug the exploiten. Zijn er hier warriors die ook goede builds hadden voor pvp. Zo ja welke souls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Mij lijkt het ook handiger om er een callings lijst van te maken, of om ervoor te zorgen dat je 3 souls kan kiezen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
UlyssesNL schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:15:
Tijdens de beta kwam ik als warrior riftblade/voidknight vaak met ruim 20k meer damage dan de nr2 in de warfront ranking. Zonder de pact bug the exploiten. Zijn er hier warriors die ook goede builds hadden voor pvp. Zo ja welke souls?
Hier, Void is zonder twijfel OP, dus zo heel bijzonder is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zie ik bard er niet tussen staan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
kKaltUu schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:19:
[...]

Hier, Void is zonder twijfel OP, dus zo heel bijzonder is dat niet.
Ik heb maar zeer weinig punten in void. Zoveel mogelijk in rift de rest in void.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:29:
Waarom zie ik bard er niet tussen staan? :(
ssssh, staat er wel tussen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan keek ik er vast overheen ;)

Alleen als ik er dan op wil stemmen krijg ik er is iets mis gegaan etc.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook maar besteld, 24e > gaan :)

Ook gelijk even op het forum gepost over nameplates en of er een optie is/komt om dus alle vijandige nameplates weer te kunnen geven. Vond het erg verwarrend en moeilijk te zien tijdens rift events met veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:39:
Ok dan keek ik er vast overheen ;)

Alleen als ik er dan op wil stemmen krijg ik er is iets mis gegaan etc.
Ik heb het stiekem op het forum toegevoegd, niet in de poll zelf :')

Maarja, niemand wil toch bard spelen :+ (al speel ik zelf bard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siyara
  • Laatst online: 19-07 16:19
Ik vraag me nog steeds af hoe populair het gaat worden, ik hoop dat ze een overleefbare playerbase krijgen, en dat het niet dezelfde kant op gaat als bijvoorbeeld Tabula Rasa.

Naast dat het een heel goede game is, vind ik het bedrijf ook heel goed in klantenservice tot nu toe, heel open naar buiten toe, veel informatie en word ook echt naar de community geluisterd. Ik kan niet wachten om te beginnen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Ik heb een vraagje als typisch Nederlander...

Wordt de tijd van je headstart bij de gratis maand spelen gerekend of daar juist vanaf getrokken?

Stel je preorderd dus en kan vanaf 24 Februari spelen. Je hebt een maand gratis spelen, eindigt je gametime dan op 24 Maart of op 1 April?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UlyssesNL schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:15:
YouTube: reaver pvpHQ

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
sianto schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:20:
Ik heb een vraagje als typisch Nederlander...

Wordt de tijd van je headstart bij de gratis maand spelen gerekend of daar juist vanaf getrokken?

Stel je preorderd dus en kan vanaf 24 Februari spelen. Je hebt een maand gratis spelen, eindigt je gametime dan op 24 Maart of op 1 April?
Dat is een hele goede vraag moet ik eerlijk zeggen. Denk vanaf de 24e feb, maar vanaf de 4e maart (officiele launch dag EU) zou leuker zijn voor ons :P

edit:
Cabalist staat niet in het lijstje van de poll btw

[ Voor 5% gewijzigd door Renquin op 22-02-2011 13:29 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

De eerste rekening krijg je op 4 april:

"Thirty (30) day game time included with purchase for new accounts begins upon your first log in to your account following the game's commercial release."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
/zeurmode

Het kan aan mij liggen maar ik lees wel heel vaak dezelfde vragen/opmerkingen.
Mag ik de mesnen vragen om de search te gebruiken voordat ze een vraag stellen?
Speciaal voor de volgende punten:
-Met korting bestellen, zoek op d2d of test creditcard.
-Wanneer gaat de game live? 24-2-2011 om 19:00 met headstart anders 4-3-2011

Ik ga het wel/niet spelen omdat, leuk dat je het meldt, maar eigenlijk ga ik verwacht ik hier enkel mensen die het wél spelen cq interesse hebben om te gaan spelen.
Kritiek kan uiteraard wel.

En nogmaals, gebruik de search, ik volg dit topic nu al een hele tijd maar zie elke pagina de zelfde onderwerpen langs komen en het begint (mij persoonlijk) te storen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou mooi zijn als je 3x kon stemmen op de poll (dan kan je dus ook 3 souls kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of, je ontspant gewoon lekker even :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Sneezzer schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:25:
/zeurmode

Het kan aan mij liggen maar ik lees wel heel vaak dezelfde vragen/opmerkingen.
Mag ik de mesnen vragen om de search te gebruiken voordat ze een vraag stellen?
Speciaal voor de volgende punten:
-Met korting bestellen, zoek op d2d of test creditcard.
-Wanneer gaat de game live? 24-2-2011 om 19:00 met headstart anders 4-3-2011

Ik ga het wel/niet spelen omdat, leuk dat je het meldt, maar eigenlijk ga ik verwacht ik hier enkel mensen die het wél spelen cq interesse hebben om te gaan spelen.
Kritiek kan uiteraard wel.

En nogmaals, gebruik de search, ik volg dit topic nu al een hele tijd maar zie elke pagina de zelfde onderwerpen langs komen en het begint (mij persoonlijk) te storen.
Zou fijn zijn als dit in de TS opgenomen kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
kKaltUu schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:33:
[...]
Zou fijn zijn als dit in de TS opgenomen kan worden
Zou fijn zijn als er een up-to-date TS zou komen, mooi moment voor een nieuw deel ook lijkt me.
* SnoeiKoei voelt zich niet geroepen, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:16
het zou ook wel fijn zijn als we een lijst hadden van wie waar gaat spelen zodat we een beetje bij elkaar kunnen blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

hellfighter87 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:02:
het zou ook wel fijn zijn als we een lijst hadden van wie waar gaat spelen zodat we een beetje bij elkaar kunnen blijven?
Dan zullen we toch eerst de server namen moeten weten.. (en die horen we binnenkort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga zelf aan de hand van dit topic een server kiezen:
http://forums.riftgame.co...P-Guilds-Unite-EU-version.

World pvp altijd al leuk gevonden en als er guilds op dezelfde server gaan spelen dan moet dat wel lachen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:31:
zou mooi zijn als je 3x kon stemmen op de poll (dan kan je dus ook 3 souls kiezen)
Dit kan gelukkig ook :) Naja, het lukte mij iig wel.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta gespeeld en hiermee dus ook het spel geinstalleerd. Weet iemand of ik deze nu opnieuw moet installeren voordat Rift live gaat, en zo ja, waar ik eventueel de link kan vinden naar de officiele download hiervan? Ik kan deze niet vinden op de site van Rift zelf.

Ik kan deze wel via steam installeren, maar ik wil niet iedere keer wanneer ik Rift ga spelen, ook nog eens moeten inloggen op steam. Of is het gewoon een kwestie van wachten tot de 24ste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:31:
Ja maar... ik weet ook al wat mijn tweede toon wordt! -O- Dus laat me nou minimaal 6x stemmen!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:48:
Ik heb de beta gespeeld en hiermee dus ook het spel geinstalleerd. Weet iemand of ik deze nu opnieuw moet installeren voordat Rift live gaat, en zo ja, waar ik eventueel de link kan vinden naar de officiele download hiervan? Ik kan deze niet vinden op de site van Rift zelf.

Ik kan deze wel via steam installeren, maar ik wil niet iedere keer wanneer ik Rift ga spelen, ook nog eens moeten inloggen op steam. Of is het gewoon een kwestie van wachten tot de 24ste?
Die informatie vind je idd nog niet op het Rift-forum omdat het nog niet bekend is gemaakt. Als je 1 van de eersten wilt zijn die het weet, ga je naar deze pagina en blijf je op F5 rammen.

[ Voor 59% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-02-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siyara
Hey allen, heb onderstaande mailtje van bol.com gehad over de pre-order en wanneer we de code krijgen:
U wilt weten wanneer de code van het spel ‘Rift: Planes of Telara Collectors Edition’ beschikbaar is, zodat u een week eerder kunt spelen. Ik begrijp dat dit niet duidelijk is.

De code van het spel ‘Rift: Planes of Telara Collectors Edition’ wordt uiterlijk vrijdag 25 februari 2011 per e-mail naar u verzonden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u alvast veel speelplezier.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Ja maar... ik weet ook al wat mijn tweede toon wordt! -O- Dus laat me nou minimaal 6x stemmen!
Tuurlijk kan je 6x stemmen. Moet je wel 6 verschillende IP addressen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
kKaltUu schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:56:
[...]

Tuurlijk kan je 6x stemmen. Moet je wel 6 verschillende IP addressen hebben.
Vaag dat het me vanaf hier dan welk lukte om 3x te stemmen :/
Siyara schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:56:
Hey allen, heb onderstaande mailtje van bol.com gehad over de pre-order en wanneer we de code krijgen:
[...]
Mooi, dan heb je dus kans dat je vrijdagmiddag/avond pas kan gaan beginnen :/ Lekker is dat -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:17:
Ga zelf aan de hand van dit topic een server kiezen:
http://forums.riftgame.co...P-Guilds-Unite-EU-version.

World pvp altijd al leuk gevonden en als er guilds op dezelfde server gaan spelen dan moet dat wel lachen worden :)
Wat een eikels!! Waarom geven ze niet gewoon de server namen, dat maakt alles een stuk makkelijker!
Agh ja ik kijk ook wel via dat topic waar de leuke guilds naartoe gaan en dan ga ik daar ook zitten.

Wss ga ik zelf Guardians op een PvP server, ik heb Defiant en Guardians gespeeld maar ik vond de personen die aan de Defiant zijde spelen veel te kinderachtig en aan de Guardians was dat veel beter, veel vriendelijker.. en de omgevingen zijn veeeel mooier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siyara
Renquin schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:39:
[...]

Vaag dat het me vanaf hier dan welk lukte om 3x te stemmen :/

[...]

Mooi, dan heb je dus kans dat je vrijdagmiddag/avond pas kan gaan beginnen :/ Lekker is dat -.-
Bol.com kennende krijgen we die code gewoon op tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Gyrolion schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:43:
[...]

Wat een eikels!! Waarom geven ze niet gewoon de server namen, dat maakt alles een stuk makkelijker!
Agh ja ik kijk ook wel via dat topic waar de leuke guilds naartoe gaan en dan ga ik daar ook zitten.

Wss ga ik zelf Guardians op een PvP server, ik heb Defiant en Guardians gespeeld maar ik vond de personen die aan de Defiant zijde spelen veel te kinderachtig en aan de Guardians was dat veel beter, veel vriendelijker.. en de omgevingen zijn veeeel mooier! :D
Rustig maar, ze hebben wel wat beters te doen dan lijstjes servers op het internet posten terwijl het nog 50 uur duurt voor je überhaupt weer kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:45:
[...]

Rustig maar, ze hebben wel wat beters te doen dan lijstjes servers op het internet posten terwijl het nog 50 uur duurt voor je überhaupt weer kan inloggen.
Het is best handig als je je guild al een beetje kan organiseren. :P
Alhoewel het nog wel wat vroeg tijd is, maar ik heb er zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26
Siyara schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:56:

[...]
Prima. :)
Als 'ie wat later komt maakt ook niet uit. Headstarts zijn toch vaak chaotisch en het zal wel even duren voordat je in een server zit. Zoveel loop je dus niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
superbassie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:34:
[...]

Prima. :)
Als 'ie wat later komt maakt ook niet uit. Headstarts zijn toch vaak chaotisch en het zal wel even duren voordat je in een server zit. Zoveel loop je dus niet achter.
Als je namen wilt claimen is het wel handig om zo snel mogelijk op de juiste server te kunnen inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

[...]

Nee die heb ik inderdaad niet gezien. Zonde :)
Dat verklaart het wel een beetje, want pas op level 35 kreeg ik echt problemen :P
Die problemen met mobs 3+ boven je eigen level had ik veel minder. Door de combo Necro/Chloro heb je zo veel healing power en kun je je mana oneindig regenereren, dat m'n pet heel blijft en ik ze uiteindelijk plat krijg. Het duurt alleen nogal lang. Tijd efficient is anders. Alleen als ik ads krijg en m'n poly geresist wordt kom ik in de problemen. Meestal krijg ik de agro van mob2 tijdelijk op m'n pet zodat mn poly tijd heeft om te resetten. 2 adds = "feign death" of dooie Bertus.
1-op-1 waren ze wel te doen, als je niet teveel mist en m'n pet dus heel bleef op m'n ranger. Meestal red ik het dan net (10% hp pet over, soms minder). Dan moest ik hasten call gebruiken zodat m'n pet weer instant spawned :P
Het wegrennen van een gevecht is als rogue: ranger/marksman/riftstalker wel te doen. Bij ranger heb je het sneller rennen voor een seconde of 5, en de riftstalker heeft een skill waarmee je 10/15 meter vooruit wordt geteleporteerd. Eerst dus wegrennen, dan op hoge snelheid en dan riften. Dan red je het meestal net wel om weg te rennen. Granted, op het moment dat ik zie dat m'n pet 4-5 mobs op zich afkrijgt en ik helemaal alleen sta dan begin ik alvast met rennen _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn CE key binnen van d2d, duurde ff en ik werd wel een beetje bezorgd.
Maar hij is er nu dus, wou ik hem koppelen aan mijn trion acc, is er maintenace.
Hoe dan ook, ik ben iig bijna klaar voor Donderdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

krvabo schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:11:
[...]
...

[...]

...

[...]

Het wegrennen van een gevecht is als rogue: ranger/marksman/riftstalker wel te doen. Bij ranger heb je het sneller rennen voor een seconde of 5, en de riftstalker heeft een skill waarmee je 10/15 meter vooruit wordt geteleporteerd. Eerst dus wegrennen, dan op hoge snelheid en dan riften. Dan red je het meestal net wel om weg te rennen. Granted, op het moment dat ik zie dat m'n pet 4-5 mobs op zich afkrijgt en ik helemaal alleen sta dan begin ik alvast met rennen _o-
die van de ranger werkt alleen out of combat. ik kan het weten want heb een full Ranger char.... en op hogere levels heb je veel mobs die een aanval hebben die je een fikse slowdown geven dus heeft die teleport ook dicht tot geen zin. nu zijn er wel souls die je zo kan combineren dat je dat trucje 5 keer kan doen.

Heb al zo vaak gehad dat ik n mob aanviel die mn pet zo zwaar hitte dat ik dacht, 'shit wegwezen', en nog te laat was.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Het was mij ook al opgevallen dat je in Rift wel erg snel aggro hebt van mobs en dat er stukken zijn waar je bijna altijd meer dan een mob aan je broek hebt hangen. Ook zijn elites echt niet te soloen vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:58:
Het was mij ook al opgevallen dat je in Rift wel erg snel aggro hebt van mobs en dat er stukken zijn waar je bijna altijd meer dan een mob aan je broek hebt hangen. Ook zijn elites echt niet te soloen vaak...
Idd Rift is ook meer een teamgame dan WoW imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De officiele client is nu te downloaden via http://www.riftgame.com/en/headstart/index.php

Eerst de beta installatie verwijderen, voordat je deze versie gaat installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Bij mij en anderen op het Rift-forum gaat het mis na installatie en update van de patcher: dan moet je inloggen en krijg je te horen dat je not authorized bent om Rift te spelen.

Snap wel dat Rift nog niet gespeeld kan worden maar je kunt de grote hap data dus ook nog niet downloaden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

-SaveMe- schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:58:
true, in scarwood reach had je quests in een gedeelte met een hoop ondoden. viel je dr 1 aan kwamen er vier op jouw af en dan ook nog eens drie op je pet. mijn frustratie peil steeg loei snel.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:34:
Bij mij en anderen op het Rift-forum gaat het mis na installatie en update van de patcher: dan moet je inloggen en krijg je te horen dat je not authorized bent om Rift te spelen.

Snap wel dat Rift nog niet gespeeld kan worden maar je kunt de grote hap data dus ook nog niet downloaden zo.
Waarschijnlijk heeft dat te maken met onderhoud,

"To prepare for launch, we will be performing maintenance on a number of RIFT™ services and websites on Tuesday, Feb. 22nd, starting at 8:00 AM PST (1600 GMT). Maintenance is currently scheduled to last 2-3 hours, during which time all Trion Account Center services will be unavailable. The RIFT forums will also be unavailable from 10:00 AM PST – 10:30 AM PST (1800– 1830 GMT). Please visit the RIFT Facebook page for the latest updates."

http://www.riftgame.com/en/_maintenance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

koudepinda schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:29:
[...]

die van de ranger werkt alleen out of combat. ik kan het weten want heb een full Ranger char.... en op hogere levels heb je veel mobs die een aanval hebben die je een fikse slowdown geven dus heeft die teleport ook dicht tot geen zin. nu zijn er wel souls die je zo kan combineren dat je dat trucje 5 keer kan doen.

Heb al zo vaak gehad dat ik n mob aanviel die mn pet zo zwaar hitte dat ik dacht, 'shit wegwezen', en nog te laat was.
Sorry, het was een Marksman-skill: 'on the double': http://rift.ign.com/wiki/On_the_Double
Afbeeldingslocatie: http://franchisemedia.ign.com/wiki/rift.ign.com/default/uploads/d/d7/On_the_Double.png
+
http://rift.ign.com/wiki/Getaway (Marksman)
Afbeeldingslocatie: http://franchisemedia.ign.com/wiki/rift.ign.com/default/uploads/c/cb/Getaway.png

of

http://rift.ign.com/wiki/Escape_Artist (20 point ranger skill)
Afbeeldingslocatie: http://franchisemedia.ign.com/wiki/rift.ign.com/default/uploads/2/2b/Escape_Artist.png

Zelfs als je geslowed wordt door een debuff heb je nog een 70% versnelling, waardoor je iig sneller wegkomt. Dan nog een puntje riftstalker (Desnoods gebruik je die eerst) en ik kom enorm vaak weg. Het duurde even voor ik het allemaal lekker had werken, maar na level 30 (en een skill reset voor full ranger) ben ik alleen doodgegaan op een rift met rare mobs die onder de grond leefden bij Perspice. Ik kan me niet herinneren dat ik daarna nog door mobs ben gekilled. Het is vaak genoeg heel close geweest, maar dan helpen pots natuurlijk nog wel iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Persoonlijk vind ik het ook niet erg om wat vaker dood te gaan. Houdt wel de spanning erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Er wordt gewerkt achter de schermen om Riftkaart klaar te maken. De nieuwe opzet met grotere 7x7 map en wegklapbare panels zou wat beter werken. Verder is zoomlevel al bijna goed werkbaar, nog even kleine details goed uitwerken zodat er geen storingen zijn.
Detail: map op zoomlevel 3 is 1:1 pixel precies als Rift coords. Dat levert een map op van wel 10500x9000 pixels. Dat is in 9450 slices van 100x100 verdeeld. Totaal wel 150MB aan jpegs. De zoomlevel 2 is 7000x6000 pixels grote map en met 4200 slices 68 MB groot. Dat is 33% kleinere map tov zoomlevel 3.

Belangrijk aanpassing is overstap van map coords naar rift coords, dan komt het goed van pas in nauwkeurigheid op zoomlevel 3.
De reeds ingevoerde data blijft wel staan en wordt met x3 vermenigvuldigd, maar dat is wel iets minder precies.
Naar verwachting is het morgen gereed voor publiek na goed testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

-SaveMe- schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:15:
Persoonlijk vind ik het ook niet erg om wat vaker dood te gaan. Houdt wel de spanning erin :)
weinig spannends aan alleen irritant om dat je weer een lading geld in het healen van je soul moet steken

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

koudepinda schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 01:04:
[...]

weinig spannends aan alleen irritant om dat je weer een lading geld in het healen van je soul moet steken
Over soul healen gesproken, welke nadeel krijg je als je soul op 0% komt te staan?
Dat wordt nog beetje door elkaar gepraat in Rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
MrDummy schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 01:14:
[...]

Over soul healen gesproken, welke nadeel krijg je als je soul op 0% komt te staan?
Volgens mij krijg je dan een penalty die al je stats met 50% vermindert voor X tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

MrDummy schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 01:14:
[...]

ik heb geen enkel idee, had nou niet bepaald de neiging dat uit te proberen. al lijkt het mij zeer sterk dat ze daar echt vervelende consequenties aan hebben gebonden, aangezien de moeilijkheidsgraad van het spel over het algemeen niet bepaald hoog is. misschien dat de effectiviteit van je soul abilities wat naar beneden gaat tot je soul niveau weer boven de 0% komt ofzo.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
De server lijst is bekend: http://forums.riftgame.co...Official-Rift-Server-List
Europe Servers

Akala DE RP
Brutwacht DE PvE
Trübkopf DE PvP
Argent EN RP
Blightweald EN PvE
Cloudborne EN PvP
Firesand EN PVP-RP
Icewatch EN PvE
Steampike EN PvE
Whitefall EN PvP
Brisesol FR PvE
Rubicon FR PvP
Voor mij wordt het waarschijnlijk Cloudborne of Whitefall.

[ Voor 7% gewijzigd door Jegorex op 23-02-2011 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server lijst is bekend. Linkje: http://forums.riftgame.co...Official-Rift-Server-List!

Als je soul op 0% komt te staan btw, krijg iedere keer dat je doodgaat het effect dat je ook krijgt als je released bij de spirit. Nogal klote dus als je op 0% staat en je een dungeon aan het doen bent. (spreek uit ervaring;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge-RaideR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Eindelijk, een server lijst :D Ik ben destijds gestopt in me laatste mmorpg vanwege dat gezeur en kinderachtig gedoe altijd op de algemene kanalen. NuRift gaan spelen, laatste 3 beta's waren geweldig.

Ben me eigen guild maar begonnen =) Mensen lopen uitnodigen, en via via een hoop erin. Wat is nu t geval, de helft ouder dan 25 :o Als je willekeurig iemand om je heen aanspreekt, ook 25+! Wat een volwassenheid overal, is even wennen maar wel leuk!
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.