Ik heb ook naar gekeken maar ik word niet snel wijzer van. Ik ken dat vanwege andere site die WoW map weergeeft. Het is inderdaad prachtig.
Maar ik moet ook zelf van leren. Ik wil mijn programmeerskills verbeteren op php/mysql/javascript en de website vormt dus goede uitdaging om zo goed mogelijk te programmeren en te verbeteren. Bovendien, zelf maken word je ook wijzer van en kan ik precies instellen wat ik wil hebben.
Dus waarom niet? Elke keer wat ik programmeer, zie ik nieuwe mogelijkheden. Bovendien, ik moet gamecoords goed nabootsen, hoe zou ik dat doen in google api?
Dus, er valt altijd te verbeteren en mooi te maken. Maar ik moet ook keuzes maken en compromis zoeken om alles bruikbaar te houden. Ik wil script universeel houden voor komende mmo's zodat ik beetje hoeft te aanpassen, en kan het gelijk gebruikt worden als hulpmiddel.
Ik heb nu ook pre-order Digitale CE geplaatst. Dat doe ik via D2D, maar wel de UK zijde. Die heeft 20% vatfree korting, zodat CE ongeveer 37 Euro gaat kosten.
Ik heb diverse shops bekeken, maar ik erger me enorm aan grote prijsverschillen. De echte CE box kost je al snel 80 Euro, meestal 60 Euro. Maar ik snap ook niks meer van dat Digitale CE box in gewone shops ook 60 Euro kost. Er is duidelijk ergens dik geld verdiend voor niks, als je weet dat D2D je maar 37 Euro kost, bijna de helft goedkoper.
Meeste online winkels hebben geen korting op Rift spel. De uitschieters zijn D2D en TheHut.com die wel korting hebben, maar TheHut.com heeft geen CE. Met normale box is het wel goedkoopste: GPB 24,85, wat je op ~30 Euro kost met mogelijke free delivery.
Let wel op grote verschillen voor (Digitale) CE versie:
- D2D, met EU keuze krijg je geen korting en betaal je dus volle smak €59,95 voor.
- D2D, met US keuze is er geen korting en kost je $59,95. Dat zou je ongeveer 42 Euro kosten.
- D2D, met UK keuze kost het GBP 39,95. Maar daar is 20% korting "vatfree", en kost het dan GBP 31,96. Als de wisselkoers lief blijft kost het dus rond 37 Euro.
Zoals je kan zien is EU irritant duur. Dat is te verwachten op Rift store, maar het zit gewoon niet lekker. Gelukkig kent Internet geen grenzen en dus kan men goedkopere elders halen. Toch wel balen voor EU kant.
Denk erom: als je normale in EU koopt, weet je ook dat je elders nog goedkoper een CE kan kopen met meer leuke extra's. De normale is SLECHTS tientje goedkoper..... dus €49,95.... Beter goed rondkijken.
Kies dus UK of US valuta, niet EU.