Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ook al Bezet schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:38:
Met zo'n regeling zou ik toch voor deze versie van de x220 kiezen. Je hebt dan veel meer rekenkracht dan in de DM1, in combinatie met een accu die ook nog eens langer meegaat, met de DM1 ga je de zeven uur niet halen denk ik, tenzij je echt alles op de laagste stand of uit zet. Voor de x220 is ook nog eens een externe accu te krijgen, als je die er bij aansluit schijnt hij 14 uur te halen.
Zou wel leuk zijn als die ook werkelijk leverbaar is. Heeft wel de meeste bang for bucks en voldoet aan alle eisen van de vraagsteller. Maar mag hij wel een laptop kopen dat OVER de 1220 is (dus zelf die 20 euro extra betalen over de 600).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
nieuwe komend eultraportable van LG

http://www.engadget.com/2...n-at-computex-2011-video/

Ziet er nice uit maar wel heel erg macbook pro achtig, en normaal heb ik ergens een beetje een hekel aan dat soort comments maar bij deze is echt bobvious, al zijn apple designs niks meer dan simpele rechthoeken in een aluminium of witte kleur wat mensen om een vage reden helemaal geweldig vinden. Maar LG kon wel een ander kleuren compositie gebruiken om zichzelf te onderscheiden.

Maar een core i7 in zo;n kleine behuizing is natuurlijk altijd mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n mooie behuizing, en dan... stickers :/

Zal wel niet in nederland te verkrijgen zijn. LG is een echt buitenlands merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
stickers kan je er toch makelijk afhalen :) nahja op die microsoft stickers na die 2 lagen hebben. dat is even pulleken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HDMI + 2x USB + headphone is overigens wel een heel erg brakke port configuratie...

Ik snap dat vga oud is, maar stop er dan ten minste een SD kaart slot in, dat is de moeite niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:10:
Zo'n mooie behuizing, en dan... stickers :/
Zouden ze inderdaad ook naar mijn mening beter weg kunnen laten.
Zal wel niet in nederland te verkrijgen zijn. LG is een echt buitenlands merk.
Inderdaad jammer, want dan valt weer een deel van de keuze weg.
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:29:
HDMI + 2x USB + headphone is overigens wel een heel erg brakke port configuratie...

Ik snap dat vga oud is, maar stop er dan ten minste een SD kaart slot in, dat is de moeite niet.
Is dit geen SD card slot? En wat zit naast de HDMI? Ethernet port?

[ Voor 25% gewijzigd door Regeneration op 01-06-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is nu officieel blind.

Dat lijkt mij inderdaad een ethernetport, wel met een non-standaard connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:P
Dat lijkt mij inderdaad een ethernetport, wel met een non-standaard connector.
Klopt vond het ook al wat vreemd uitzien. Dacht eerst aan een mini displayport / thunderbolt, maar het icoontje is van een ethernet port.

[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 01-06-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:26
Heb je gezien waar die webcam is van die lg? helemaal links onderaan het scherm. Ik ben benieuwd hoe dat werkt in real life. niet dat je dadelijk de helft van je gezicht te zien is :P

Voor mij heeft LG het image van budget merk met een mooie styling. Dat beeld is geschetst doordat ik veel verhalen heb gehoord over kapotte LG telefoons. Zonde want ze maken mooie producten voor een lage prijs.

Hoe zit het met de kwaliteit van de laptops van LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beamer hangt toch ook niet altijd recht tegenover het scherm? Met een slim gevormde lens kom je een heel eind.
Regeneration schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:50:
Klopt vond het ook al wat vreemd uitzien. Dacht eerst aan een mini displayport / thunderbolt, maar het icoontje is van een ethernet port.
Ik vraag mij altijd af wat je aan dergelijke non standaard connectoren hebt, als het toch al niet standaard is, waarom dan geen usb verloopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Regeneration schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:50:
[...]

:P

[...]

in dat filmpje noemden ze het een 2de kensignton slot port :D heb het in ieder geval nooit gezien dat type connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:09

Fiber

Beaches are for storming.

Zo langzamerhand worden de standaard USB en ethernet poorten waarschijnlijk te dik voor dit soort dunne laptops denk ik. Jammer dat hij van plastic is. Wel leuk ding om te hackintoshen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny the dog schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:36:
[...]
@ Iceman: Dankje voor de info! Hij is deze week in de actie bij Paradigit, mss dat dit me over de streep helpt ;)
Over welke aanbieding heb jij het dan? Ik ben het boekje van Paradigit gaan bekijken. Ondanks dezelfde naam lijkt het om een andere laptop te gaan. Deze heeft bijv. een brander erin en maar 320 GB.

Ik twijfel eigenlijk alleen nog maar aan de processor met het oog op de toekomst.

@ Iceman: hoe bevalt je laptop tot nu toe?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Fiber schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:29:
Zo langzamerhand worden de standaard USB en ethernet poorten waarschijnlijk te dik voor dit soort dunne laptops denk ik. Jammer dat hij van plastic is. Wel leuk ding om te hackintoshen...
ja maar om nou constant een verloop mee te moeten nemen haalt de portabiliteit ook wel enigzins onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
Lenovo heeft trouwens nog een nieuwe thin&light laten zien op de Computex beurs, de IdeaPad U300S. Nog vrij weinig van bekend maar ik moet zeggen dat het er strak uit ziet, chicklet toetsenbord van de Lenovo Edge lijkt het wel.

http://liliputing.com/201...eapad-u300s-notebook.html

Iemand hier trouwens al hands-on ervaring met de Lenovo X220? Ik blijf het een interessant ding vinden, het liefst zou ik hem eens ergens gaan bekijken (maar dat zal in NL wel een probleem gaan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Nu online
Hey een Lenovo ZONDER dat lelijke rode stipje. Zijn er eigenlijk nog mensen die dat ding gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lelijke rode stipje is de reden dat veel mensen zweren bij een thinkpad... de trackpoint van HP en dell werken lang niet zo goed als ik de verhalen mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 19:51
kx22 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:14:
Hey een Lenovo ZONDER dat lelijke rode stipje. Zijn er eigenlijk nog mensen die dat ding gebruiken?
Bij mijn weten worden alle ideapads zonder trackpoint/tepelmuis verkocht. Zon'n ding werkt trouwens heerlijk, vooral als je weinig ruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 21:41
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:22:
[...]
Over welke aanbieding heb jij het dan? Ik ben het boekje van Paradigit gaan bekijken. Ondanks dezelfde naam lijkt het om een andere laptop te gaan. Deze heeft bijv. een brander erin en maar 320 GB.

Ik twijfel eigenlijk alleen nog maar aan de processor met het oog op de toekomst.

@ Iceman: hoe bevalt je laptop tot nu toe?
Deze aanbieding: € 555,- voor Asus 13,3" U31F - P6200/4GB/500GB

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha in de online actiefolder van Paradigit staat er iets anders.

Maar goed voor €11 minder kan je em bij Computerland halen. Ik weet niet waar je woont maar die zijn ook gevestigd in veel plekken van NL en zullen ook wel betrouwbaar zijn. Ik twijfel als deze Asus 13,3" U31SD-RX080V - i3 2310/4GB/500GB niet beter is. Hopelijk zakt die nog wel een beetje in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Op dit moment sta ik voor de keuze tussen de Lenovo x220 (bestellen in Amerika en door mijn zwager af laten leveren in NL) of de MacBook pro 13inch (hier in NL te halen).
Cons voor de Lenovo zijn: Geen ervaring met het merk, garantie afhandeling bij defect (kan dat door Lenovo/IBM NL divisie worden afgehandeld?).
Cons voor de MBP: Kom ik 200 euro duurder voor uit + misschien nog extra software kosten (heb geen MAC software momenteel).

Jullie een idee? Aanschaf is omstreeks eind juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je geen bezwaar hebt tegen het uiterlijk van de Lenovo dan lijkt mij het de ideale laptop. Alleen het touchpad doet echt onder voor de Macbook denk ik, afgaande op de reviews.

De Macbook Pro is ook goedkoper te regelen. Onderwijskorting, back to school actie, ebay, marktplaats etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Philflow op 03-06-2011 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Philflow schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 07:13:
Als je geen bezwaar hebt tegen het uiterlijk van de Lenovo dan lijkt mij het de ideale laptop. Alleen het touchpad doet echt onder voor de Macbook denk ik, afgaande op de reviews.

De Macbook Pro is ook goedkoper te regelen. Onderwijskorting, back to school actie, ebay, marktplaats etc.
Tsja slecht zal de Lenovo trackpad ook niet zijn, die rode clitorus schijnt ook brutaal te zijn, dus dat vervangt elkaar wel weer. En het uiterlijk van de Lenovo is toch prima. Lekker robuust. Bouwkwaliteit vind ik wel erg belangrijk namelijk voor een laptop waar ik zeker 3jr mee wil doen!

Met die studenten akties etc, dan moet je een bewijs van inschrijving of iets dergelijks hebben neem ik aan? :P
Ga pas volgend jaar weer studeren namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door -TheNose- op 03-06-2011 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt meestal niet gecontroleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Philflow schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:11:
Wordt meestal niet gecontroleerd ;)
Dus kun je daar ook gebruik van maken als je al "een paar jaartjes" niet meer op school zit? ;)
(hebben meerdere fabrikanten dit soort akties?)
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 01:06:
[...]
Maar goed voor €11 minder kan je em bij Computerland halen. Ik weet niet waar je woont maar die zijn ook gevestigd in veel plekken van NL en zullen ook wel betrouwbaar zijn.
Kijk even in welke provincie ze geen een vestiging hebben, mag jij raden waar ik woon :P
(kleine hint, maar t is iets met een zachte letter :) )
Helaas wordt een deel van het land op vele fronten slecht vertegenwoordigd door landelijke ketens.... Daarbij is het voor laptops niet interessant de grens over te wandelen, ook al zitten daar zát, vaak goedkopere, shops. (ivm toetsenbord)

[ Voor 56% gewijzigd door Danny the dog op 03-06-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Danny the dog schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:10:
[...]

Dus kun je daar ook gebruik van maken als je al "een paar jaartjes" niet meer op school zit? ;)
(hebben meerdere fabrikanten dit soort akties?)

[...]

Kijk even in welke provincie ze geen een vestiging hebben, mag jij raden waar ik woon :P
(kleine hint, maar t is iets met een zachte letter :) )
Helaas wordt een deel van het land op vele fronten slecht vertegenwoordigd door landelijke ketens.... Daarbij is het voor laptops niet interessant de grens over te wandelen, ook al zitten daar zát, vaak goedkopere, shops. (ivm toetsenbord)
Wel zuur als je WEL gecontrolleerd wordt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
-TheNose- schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 07:00:
Op dit moment sta ik voor de keuze tussen de Lenovo x220 (bestellen in Amerika en door mijn zwager af laten leveren in NL) of de MacBook pro 13inch (hier in NL te halen).
Ja dat zijn beide mooie apparaatjes. Mij lijkt een 13,3" net iets fijner dan een 12,5", maar vergeet niet dat de MBP een glossy scherm heeft: groot pluspunt van de X220 dat het scherm daarvan mat is. Daarbij weegt de X220 1,4 kg en de MBP iets meer dan 2 kg. Garantie afhandeling is van Lenovo ook een stuk coulanter, en vooral ook: 2 jaar langer. Oh en de X220 heeft een makkelijk te upgraden accu, en een snellere processor. Maarja, het is geen Macbook! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:03
Ik heb even een ander vraagje waar ik tegenaan loop. Ik zou graag voor mijn studie een nieuwe laptop willen halen en omdat ik dan veel met de trein reis een 13,3 inch model. Of daaromheen, liever niet kleiner iets groter kan.
Maar als ik nu in de pricewatch kijk op dat formaat schermen en een resolutie hoger wil dan 1366x768 dan krijg ik alleen maar laptops te zien dik boven de 1000 euro.
Weet iemand een site waar je een goedkopere laptop kunt bestellen maar vervolgens een hogere resolutie scherm kunt selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^ Ik denk dat dan de beste optie is zoeken naar een 13" Macbook Air 2010 model op V&A, Marktplaats of Ebay.

Ik heb de mijne laatst voor 950 verkocht. Er gaan geruchten dat er deze maand nieuwe modellen komen. Dat zal een flinke prijsdaling op kunnen leveren voor het huidige model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaan geen 13.3" laptops met 900p, je hebt alleen:

13.1: 900p en 1080p in de vaio Z
13.3: 1440*900 in een slect groepje lenovo's en de MBA.
14(.1): 900p in een aantal topzware zakelijke modellen. Ook aftermarket vrij beschikbaar voor ~$80
15.6: 1080p. Ruim beschikbaar, maar niet in combinatie met een laag gewicht.

Precies om deze reden heb ik overigens [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ik ben nu heel het topic aan het doorneuzen, bedankt. Het valt me toch wel tegen qua schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doelde dus op de topicstart.

Het valt mij ook tegen, vooral het gebrek aan 900p schermen @ 13.3" is pijnlijk, terwijl je 2 inch groter wel 1080p hebt...
Vroeger had je ook 1400*1050 @ 12.1", maar dat soort resoluties lijken finaal van de aardboden verdwenen. Zelfs lenovo heeft de overstap gemaakt naar 1400*900 @ 12.1 en een generatie later weer 768p @ 12.5 8)7. Makes no sense..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Cyclonist schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:45:
[...]

Ja dat zijn beide mooie apparaatjes. Mij lijkt een 13,3" net iets fijner dan een 12,5", maar vergeet niet dat de MBP een glossy scherm heeft: groot pluspunt van de X220 dat het scherm daarvan mat is. Daarbij weegt de X220 1,4 kg en de MBP iets meer dan 2 kg. Garantie afhandeling is van Lenovo ook een stuk coulanter, en vooral ook: 2 jaar langer. Oh en de X220 heeft een makkelijk te upgraden accu, en een snellere processor. Maarja, het is geen Macbook! :+
Tsja dat het geen macbook is interesseert me niet zoveel hoor. Vind het beiden erg mooie apparaatjes en kijk puur naar de specs en bouwkwaliteit.
Bij de x220 kan je voor een 12.5" premium HD scherm kiezen voor slechts 50$ meer. Dit is een IPS scherm toch? Dat is toch wel erg nice EN het scherm is mat. Dit maakt hem toch wel in meer situaties bruikbaar dan de Macbook denk ik. Enige waar ik me druk om maak is de garantie afhandeling. Is dit bij Lenovo ook gewoon wereldwijd? Ik bestel hem zoals ik eerder schreef dan in de USA en laat hem daar bij mijn zwager afleveren. Hij neemt hem dan eind juli mee naar NL voor me. Stel dat hij hier later stuk gaat kan ik hier dan gewoon bij Lenovo NL aankloppen?

De Macbook heeft dan wel weer een DVD drive, die ik toch 1x in het jaar wel een keer gebruik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Macbook Pro vind ik buiten zeer slecht bruikbaar, door de dikke glasplaat die erg spiegelt. De Macbook Air heeft minder reflecties en werkt daardoor buiten veel beter. Een heel fel mat scherm zou nog beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:09

Fiber

Beaches are for storming.

@ w-w, Het houdt niet over inderdaad. Het scherm was een belangrijke reden voor mij om een MBA13 te kopen.
De Tweakers business notebook best buy komt in de buurt van jouw wensen, 14 inch met 1600x900 upgrade voor 50 Euro.
reviews: Notebook Best Buy Guide: juni 2011
http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/latitude-e5420/fs Let wel op, prijzen op deze Dell site zijn ex BTW!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, ik heb net een matte folie op mijn scherm geplaatst (€10)
Ik sta versteld. Rond 8 uur stond ik buiten met de laagste helderheid en ik kon het nog prima lezen :P Morgen nog praktijktesten in de volle zon.

Het nadeel is wel dat lichte, egale vlakker er vrij brak uit zien.. Ik weet nog niet of ik hem laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Philflow schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:52:
De Macbook Pro vind ik buiten zeer slecht bruikbaar, door de dikke glasplaat die erg spiegelt. De Macbook Air heeft minder reflecties en werkt daardoor buiten veel beter. Een heel fel mat scherm zou nog beter zijn.
Hoe meer reviews ik bekijk, hoe meer ik naar de Lenovo neig. :)
Voor garantie kan ik alleen dit vinden: http://www-307.ibm.com/pc...?lndocid=MIGR-58926#lkiws
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:27:
Ik heb even een ander vraagje waar ik tegenaan loop. Ik zou graag voor mijn studie een nieuwe laptop willen halen en omdat ik dan veel met de trein reis een 13,3 inch model. Of daaromheen, liever niet kleiner iets groter kan.
Maar als ik nu in de pricewatch kijk op dat formaat schermen en een resolutie hoger wil dan 1366x768 dan krijg ik alleen maar laptops te zien dik boven de 1000 euro.
Weet iemand een site waar je een goedkopere laptop kunt bestellen maar vervolgens een hogere resolutie scherm kunt selecteren?
Misschien komt er (binnenkort) eentje van 13.x" en eentje van 14.x".

Sony zou komen met de SA 13,3" notebook. Deze is vergelijkbaar met de Sony SB die momenteel te koop is, maar dan met 1600 x 900 resolutie. Echter gezien de SB voor > 1000 te koop is, zal de SA niet goedkoper zijn. Wellicht dat 1100 euro nog net zou kunnen.

Dell heeft onlangs de XPS 15z uitgebracht die dunnere en iets lichtere is dan de XPS 15. Dat zelfde zouden ze gaan doen met de XPS 14 die hier overigens helaas nooit is uitgebracht. De Dell XPS 14z wordt ook genoemd in documentatie:
7. What platforms are impacted?
  • [...]
  • XPS Laptops:14, 15, 17, 15z, 14z
Dus geeft wel aan dat hij komt. Echter ook hier verwacht ik een prijs die vanaf 1000 euro is, wellicht iets lager met een vanaf prijs van 900. Aangezien de 15z ook bij 1000 euro begint. Zelf denk ik dat de 1600 x 900 optie er wel bij zou zit, want anders heeft het wel erg weinig verschil in de andere 14.x" notebooks die Dell aanbied, zoals de Inspiron 14R (niet hier te koop) of Latitude E5420. Daarnaast is er het gewicht en afmetingen. De vorige Dell XPS 14 was dit:
Dimensions & Weight

Width: 13.9" (352.8mm)
Height: 1.2" (31.4mm) front /1.4" (35.4mm) back
Depth: 9.7" (247.4mm)
Weight: Starting weight of 5.35lbs. (2.43 kg)11
with 6 cell battery; 5.72lbs (2.6kg) with 9-cell battery. Weights will vary depending on configurations and manufacturing variability.
Afgaand wat ze met de 15z hebben gedaan, zal bij de afmetingen enkel de dikte omlaag gaan. Het gewicht is 0.2 kg omlaag gegaan van de XPS 15 naar 15z. Hierop afgaand zal het gewicht van de 14z 2.23 kg zijn, wat imho echt te zwaar is voor een 14". Zou naar mijn mening meer in de buurt van, liefst onder, 2,0 kg moeten komen. Rest nog de vraag of deze notebook wanneer die wordt uitgebracht wel hier te koop zal zijn.

Zelf hoop ik nog steeds op een notebook met slechts 3, naar mijn inziens niet overdreven, wensen < 2.0 kg, > 1366 x 768, < 1000 euro voldoet geen enkele notebook hieraan. Laat staan mijn andere wensen. Mogelijk een van deze twee notebooks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 12-09 00:54
Verwacht maar niet dat de XPS 14z een hogere resolutie gaat krijgen.

En aan je eisen: Dell E5420
Dell België (maar wel qwerty toetsenbord 8)7 )

One Intel Core I3-2310M (2.10GHz ,3MB cache ,Dual Core)
14.0" UltraSharp HD+ (1600x900) Anti-Glare LED-backlit with Premium Panel Guarantee Display
2GB 1333MHz DDR3 geheugen (1x2GB)
250GB Seriële ATA-harde schijf(7.200 rpm)
DVD+/-RW-STATION
4-CEL HOOFDBATTERIJ (40 WH)
Dell™ Wireless 1501 (802.11 b/g/n 1x1) Mini Card EMEA
Internal Dutch Qwerty Standard Single pointing Keyboard (antimicrobial)
1 jaar Collect & Return
Basisgewicht: 2,04 kg/4,50 lbs (met 4-cel batterij en airbay (airbay is een optie dat je kunt gebruiken om gewicht te verlagen door de dvd drive eruit te halen)

Prijs: € 788,97 incl. btw en verzendkosten

Nu ja, bijna voldaan aan al je eisen behalve gewicht (voor die 40 gram :P )

Kwam trouwens deze tegen op ebay:
Dell Latitude E6410 i7-640M 4GB 256 SSD 512 NVIDIA 900P
14.1 WXGA+✔3Year Wrnty✔VPRO✔9 CELL✔Backlit✔Win 7 PRO 64
Prijs: 795,71 euro + 62,33 euro verzendkosten, dus in totaal +- 860 euro :o
Alleen is het importeren van Amerika. Aangezien Dell internationaal garantie verleent, moet die 3 jaar ook hier geldig zijn.

Met 21% btw + 10% invoer kost het ongeveer 1100 euro. Een beetje duur voor mij :'(
Zijn er manieren om die 240 niet te betalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mudi schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 02:31:
En aan je eisen: Dell E5420
[...]
Nu ja, bijna voldaan aan al je eisen behalve gewicht (voor die 40 gram :P )
Bedankt voor de suggestie, echter ken ik die al. Bovendien misleid Dell ons eigenlijk een beetje met het gewicht. Het gewicht van 2,04 kg beweerd Dell inderdaad:
Starting weight: 4.50lbs / 2.04kg (with 4-cell battery and airbay)
Zelf zou ik de 2,04 kg nog redelijk goed hebben gevonden, maar die opmerkingen tussen haakjes deed mij twijfelen aan het werkelijke gewicht van de notebook, in negatieve zin. In de configuraties kan je alleen 4 cell batterij selecteren bij de goedkoopste (en duidelijk een mindere) configuratie, anders zit je al bij 6 cell waarbij 9 cell een optie is. De airbay doelt op de optische station, als ik het goed begrijp. Echter zit er standaard een optische station in en zie ik niet zo snel een mogelijkheid om deze eruit te laten. Wellicht zou je dat zelf kunnen doen na aanschaf, maar zit je met een opening aan de zijkant van de notebook. Ik had gezocht en vond reviews op Notebookjournal en Notebookcheck. Het gewicht zou in praktijk liggen op 2,350 en 2,333 kg respectievelijk volgens de reviews. Dit gewicht is zeker aan de hoge kant, jammer... Dat is helaas toch wel "iets" meer dan 40 g zwaarder...

Als iemand nog een alternatief weet, hoor ik het graag.

[ Voor 3% gewijzigd door Regeneration op 04-06-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Nu online
En daarom moeten we gauw een nieuw topic hebben over ECHT dunne en kleine laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Regeneration schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:25:
[...]

Bedankt voor de suggestie, echter ken ik die al. Bovendien misleid Dell ons eigenlijk een beetje met het gewicht. Het gewicht van 2,04 kg beweerd Dell inderdaad:

[...]

Zelf zou ik de 2,04 kg nog redelijk goed hebben gevonden, maar die opmerkingen tussen haakjes deed mij twijfelen aan het werkelijke gewicht van de notebook, in negatieve zin. In de configuraties kan je alleen 4 cell batterij selecteren bij de goedkoopste (en duidelijk een mindere) configuratie, anders zit je al bij 6 cell waarbij 9 cell een optie is. De airbay doelt op de optische station, als ik het goed begrijp. Echter zit er standaard een optische station in en zie ik niet zo snel een mogelijkheid om deze eruit te laten. Wellicht zou je dat zelf kunnen doen na aanschaf, maar zit je met een opening aan de zijkant van de notebook. Ik had gezocht en vond reviews op Notebookjournal en Notebookcheck. Het gewicht zou in praktijk liggen op 2,350 en 2,333 kg respectievelijk volgens de reviews. Dit gewicht is zeker aan de hoge kant, jammer... Dat is helaas toch wel "iets" meer dan 40 g zwaarder...

Als iemand nog een alternatief weet, hoor ik het graag.
Gewicht in de reviews zijn dan ook met 6 cell en met optische station! Die airbay (http://zoek.dell.be/1/2/1...r-voor-media-bay-kit.html) is gewoon een opvuller voor indien je de dvd drive eruit wilt halen (gaat echt gemakkelijk). Een 6 cell weegt natuurlijk meer, maar hoeveel meer weet ik niet. Ik gok dat een 6 cell ongeveer 350 gram weegt. Een 4 cell ongeveer 200 gram.
Dit verklaard natuurlijk het verschil in gewicht van in de reviews.

Trouwens, in verband met de prestaties:

Een dell E5420 met:
One Intel Core I5-2520M
14.0" UltraSharp HD+ (1600x900) Anti-Glare LED-backlit with Premium Panel Guarantee Display
2GB 1333MHz DDR3 geheugen (1x2GB)
250GB Seriële ATA-harde schijf(7.200 rpm)
Airbay filler
Totaal: 960 euro
Je koopt een 4gb DDR3 geheugen erbij voor 40 euro

En je hebt voor 1000 euro een geweldig systeem!

Maar goed, ik vind die laptops eigenlijk niet goed eruit zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mudi schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:28:
[...]
Gewicht in de reviews zijn dan ook met 6 cell en met optische station!
Daar ben ik inderdaad van op de hoogte, maar zoals ik had gezegd is van de beschikbare modellen, in Nederland, enkel de goedkoopste configuratie met de 4 cell uitgerust. Deze heeft verder ook 2 GB ram minder en ook een HDD van 250 (5200 rpm) i.p.v. een HDD van 320 (7200 rpm), dit vind ik wel heel veel minder voor slechts 80 euro minder.
Die airbay (http://zoek.dell.be/1/2/1...r-voor-media-bay-kit.html) is gewoon een opvuller voor indien je de dvd drive eruit wilt halen (gaat echt gemakkelijk).
Dat snap ik, maar bij geen van de modellen zie ik deze mogelijkheid. Bovendien vind ik als je al een ruimte voor de optische station in bouwt en ik voor een optische station betaal, dan gebruik hem liever dan ook gewoon. Laat hem anders helemaal weg zodat ik er niet voor hoef te betalen en ze de interne onderdelen beter kan ordenen voor betere koeling / verdeling enz. en het ook wellicht het design iets dunner kunnen maken.
Een 6 cell weegt natuurlijk meer, maar hoeveel meer weet ik niet. Ik gok dat een 6 cell ongeveer 350 gram weegt. Een 4 cell ongeveer 200 gram.
Daarbij zou ik ook niet te veel willen inleveren op de accuduur, die 4 cell zou beduidend minder lang mee gaan dan de 6 cell.
Dit verklaard natuurlijk het verschil in gewicht van in de reviews.
Aangezien je dus altijd wel een 6 cell batterij zit en de optische station is het praktijk gewicht dus helaas altijd 2,35 kg.
Trouwens, in verband met de prestaties: [...]
En je hebt voor 1000 euro een geweldig systeem!
Dat vond ik ook, echter het gewicht is me een te groot nadeel.
Maar goed, ik vind die laptops eigenlijk niet goed eruit zien :9
Ik vind ze zelf ook niet de allermooiste, maar tja gezien de zeer beperkte of eigenlijk geen aanbod van hetgeen wat ik wil hou je in eerste instantie de optie open.

Ik snap gewoon niet waarom fabrikanten niet meer 13 - 14" notebook kunnen maken zoals de Sony SB met:
  • 1,75 kg
  • ~ 1000 euro
  • compact design
  • standard voltage midrange cpu (2nd gen Intel Core i)
  • low / midrange GPU (HD6470 of HD 6630)
  • inc. optische station
  • Veel aansluitingen: 1x USB 3.0, 2x USB 2.0, HDMI, D-sub, Gbit Ethernet, bluetooth, SD card
  • 50 Whr batterij
  • 2 jaar pickup and return garantie
Enkel een hogere resolutie dan 1366 x 786 ontbreekt, maar die komt met de Sony SA. Afwachten wat dat gaat brengen. Dit laat in ieder geval zien dat het kan, maar notebook fabrikanten zien de markt hiervoor niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Nu online
Ik snap gewoon niet waarom fabrikanten niet meer 13 - 14" notebook kunnen maken zoals de Sony SB met:
1,75 kg
~ 1000 euro
compact design
standard voltage midrange cpu (2nd gen Intel Core i)
low / midrange GPU (HD6470 of HD 6630)
inc. optische station
Veel aansluitingen: 1x USB 3.0, 2x USB 2.0, HDMI, D-sub, Gbit Ethernet, bluetooth, SD card
50 Whr batterij
2 jaar pickup and return garantie
Enkel een hogere resolutie dan 1366 x 786 ontbreekt, maar die komt met de Sony SA. Afwachten wat dat gaat brengen. Dit laat in ieder geval zien dat het kan, maar notebook fabrikanten zien de markt hiervoor niet?
Het kan ja, maar de SA gaat boven de 1100 euro kosten. Niet omdat het waard is, maar omdat ze weten dat mensen het toch kopen. Een ander reden is dat niemand de perfecte laptop wilt maken voor weinig geld. Als je dat doet kan je alle laptops om je heen weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat slaat dus helemaal nergens op. Als jij de perfecte laptop maakt, dan koop iedereen die en heb jij voorsprong tov de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Nu ja, wat is een perfecte laptop? 80% geeft geen sh*t om de grootte van een laptop. 90% hoeft waarschijnlijk geen hoger resolutie en 99% wil gewoon niet veel betalen voor een laptop!

Wat zou je als bedrijf dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Inspringen op de gaten van de markt want voor de rest is hij al behoorlijk verzadigd. Hierdoor een positieve indruk achterlaten en de voorsprong behalen op de concurrentie. Zoals Darkstone al zegt. Het is best simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
walletje-w schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 15:42:
Inspringen op de gaten van de markt want voor de rest is hij al behoorlijk verzadigd. Hierdoor een positieve indruk achterlaten en de voorsprong behalen op de concurrentie. Zoals Darkstone al zegt. Het is best simpel.
Simpel? We zijn met pakweg 20 man hier die roepen op een ideale thin & light notebook met zelfs onrealistische eisen zoals het moet licht en dun zijn, een hoger resolutie hebben, een lange batterij duur, een goede processor, ... maar het moet goedkoop blijven 8)7

Ik denk dat geen enkel grote merk een gokje wilt wagen om op dit moment dit op de markt te brengen aangezien het gewoon niet interessant is. En kleine bedrijven die het wel proberen, zullen dan weer duur uitkomen en is de prijs weer niet geweldig.

Over een jaar of 2 zal thin & light wel standaard worden bij de meeste notebooks (als je ziet van waar we af komen), maar op dit moment is het nog veel te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mudi schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:14:
[...]

Simpel? We zijn met pakweg 20 man hier die roepen op een ideale thin & light notebook met zelfs onrealistische eisen zoals het moet licht en dun zijn, een hoger resolutie hebben, een lange batterij duur, een goede processor, ... maar het moet goedkoop blijven 8)7
Iedereen heeft andere wensen. Zo hoeft het van mij niet heel dun te zijn (~ 3cm lijkt me ok) maar dunner is beter mits dat niet ten koste gaan van bijvoorbeeld de koeling en bouwkwaliteit, maar hecht ik meer waarde aan een laag gewicht en een hoge resolutie. En tja wat is goedkoop. Afgezien van de resolutie kan ik met mijn wensen een 15" notebook kopen van 500 euro. Daarnaast zijn hoge resolutie panelen helemaal niet zo duur als de notebook fabrikanten suggereren, dat zou paar tientjes meer zijn en niet een paar honderd euro. Echter meestal is hier niet eens keuze voor het scherm, waarom wel tientallen modellen uitbrengen met verschillende cpu's, gpu's, ram, hdd enz., maar niet verschillende scherm resoluties?

Verder lijkt het me toch normaal dat je altijd streef naar iets beter, niet waar? Anders zou je bij wijze van spreken je hele leven met dezelfde notebook blijven werken. :)
Ik denk dat geen enkel grote merk een gokje wilt wagen om op dit moment dit op de markt te brengen aangezien het gewoon niet interessant is. [...] Over een jaar of 2 zal thin & light wel standaard worden bij de meeste notebooks (als je ziet van waar we af komen), maar op dit moment is het nog veel te vroeg.
Dat zou goed kunnen, maar dat wordt al meerder jaren beweerd. Op een gegeven moment kan je dit geen reden meer noemen imho. Volgens mij is de vraag groot genoeg, ook als je kijk op andere fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:54:
Dat slaat dus helemaal nergens op. Als jij de perfecte laptop maakt, dan koop iedereen die en heb jij voorsprong tov de concurrentie.
Nee hoor, zo makkelijk zit dit niet in elkaar. Stel jij bent Sony en je introduceert jaarlijks 10 laptops. Dan bedenk je de allround product op de 13", 15" en 17". Kan je voor de rest alles wegstrepen en nog maar van elke " 1 model gaan leveren. Klinkt simpel, weinig marketing kosten en vooral iedereen koopt jouw laptop. Het gevolg kennen we van Apple (niet dat zij de ultieme laptop hebben). Mensen zijn verschillend. Willen veel in een laptop, maar het belangrijkste: ze willen niet hetzelfde als hun buren.

Apple zit vast en zeker in de top 10 met verkoop van de Macbook 13" basismodel, maar het totale marktaandeel is nauwelijks 10 procent van de gehele notebookmarkt. Sony heeft door productvariatie en meer modellen een bredere publiek. OS maakt bijzonder weinig uit voor goedkope modellen.

Als bedrijf mag je nooit het ultieme product maken, mits je er een bedrag voor vraagt waar alleen een enkeling ervoor over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 18:37
Wat info van het notebookreview forum over de nieuwe Sony Z2. Info is afkomstig van een italiaanse webwinkel.

SONY VAIO Z21L9E/B 13,1" Nero Windows 7 Professional

Intel Core i5-2410M, 4GB DDR3, 128GB SSD Flash SATA, 13,1" LED 1600X900, WLAN, Bluetooth, Slot 3G/HSDPA, HDMI, HD Webcam con funzione Exmor, 3D Output, Sensore di riconoscimento impronte digitali, 1 porta USB 2.0 + 1 porta USB 3.0 SuperSpeed, tastiera re
Prezzo : € 1.809,00

SONY VAIO Z21M9E/B 13,1" Nero Windows 7 Professional

Intel Core i5-2410M , 4GB DDR3, 128GB SSD Flash SATA, 13,1" LED 1600X900, Bluetooth, Slot 3G/HSDPA, HDMI, HD Webcam con funzione Exmor, 3D Output, Sensore di riconoscimento impronte digitali, 1 porta USB 2.0 + 1 porta USB 3.0 SuperSpeed, tastiera retroil
Prezzo : € 2.199,00

SONY VAIO Z21X9E/B 13,1" Nero Windows 7 Professional

Intel Core i7-2620M, 8GB DDR3, 256GB SSD Flash SATA, 13,1" LED 1600X900, Bluetooth, 3G/HSDPA, HDMI, HD Webcam con funzione Exmor, 3D Output, Sensore di riconoscimento impronte digitali, 1 porta USB 2.0 + 1 porta USB 3.0 SuperSpeed, tastiera retroillumin
Prezzo : € 2.449,00

SONY VAIO Z21V9E/B 13,1" Nero Windows 7 Professional

Intel Core i7-2620M, 8GB DDR3 SDRAM, 256GB SSD Flash SATA, 13,1" LED 1600X900, Bluetooth, 3G/HSDPA, HDMI, HD Webcam con funzione Exmor, 3D Output, Sensore di riconoscimento impronte digitali, 1 porta USB 2.0 + 1 porta USB 3.0 SuperSpeed, tastiera retroi
Prezzo : € 2.839,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Prezzo prezzo prezzo |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Betaald wel de hoofdprijs ja, alleen voor wat extra pixels en voor zover ik zie, niet eens dedicated gpu? o_o

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan ook nog allemaal 1600 x 900. Beter dan 1366 x768, maar de vorige Sony Z had ook de optie 1920 x 1080, en verwacht toch wel dat deze mogelijkheid beschikbaar blijft. Anders zou je het als achteruitgang kunnen zien. Niet dat ik het geld er voor over zou hebben. :P Verder valt me op dat deze modellen allemaal een SSD, 1x USB 3.0 en geen optische station en inderdaad geen dedicated gpu hebben. Uiteraard nog even afwachten op meer info. Zoals gewicht, afmetingen, eventuele niet genoemde opties enz.

Zat er met 3000 euro toch niet heel naast :P, helaas...
Uiteraard geldt dat voor het genoemde top model.

[ Voor 16% gewijzigd door Regeneration op 05-06-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Nu online
Regeneration schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:21:
En dan ook nog allemaal 1600 x 900. Beter dan 1366 x768, maar de vorige Sony Z had ook de optie 1920 x 1080, en verwacht toch wel dat deze mogelijkheid beschikbaar blijft. Anders zou je het als achteruitgang kunnen zien. Niet dat ik het geld er voor over zou hebben. :P Verder valt me op dat deze modellen allemaal een SSD, 1x USB 3.0 en geen optische station en inderdaad geen dedicated gpu hebben. Uiteraard nog even afwachten op meer info. Zoals gewicht, afmetingen, eventuele niet genoemde opties enz.

Zat er met 3000 euro toch niet heel naast :P, helaas...
Uiteraard geldt dat voor het genoemde top model.
Waarom zou iemand 1080p willen in een 13.1" laptop? Je gaat dan alles de hele tijd vergroten. 768p is echt klein zat. En dat ze 3000 euro kosten, dat was altijd zo geweest. Het duurste model van de Z zat altijd al tegen de 3000 euro aan. Neemt niet weg dat het een superapparaat is, maar voor 3000 euro verwacht ik toch minstens een 512GB Flash. En Sony kennende komt er zeker weten een dedicated GPU. Ze zullen de S lijn echt niet opzadelen met een Intel HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
Als het goed is wordt er bij de Z2 een dock geleverd met een externe GPU en optische schijf. Het prijsverschil tussen SONY VAIO Z21X9E/B (e2449) en SONY VAIO Z21V9E/B (e2839) zal waarschijnlijk aan de wel of niet bijgeleverde dock liggen of de configuratie van de dock. Betere GPU en/of blu-ry/dvd aangezien de rest van de specs hetzelfde zijn. Het blijft op dit moment natuurlijk gissen omdat Sony nog geen informatie heeft gegeven over dit model.

Verder gaan er ook nog geruchten rond dat de Sony SA niet in Europa gereleased gaat worden maar alleen in US/Canada en Asia. Zou jammer zijn want dit model met 1600x900 resolutie is aanzienlijk goedkoper dan de Z2 en wat interessanter kwa zelf upgrade mogelijkheden. Zo kan jezelf de HDD vervangen door een SSD en het geheugen uitbreiden wat bij de nieuwe Z2 waarschijnlijk wat lastiger wordt. Dit scheelt aanzienlijk in de aanschafprijs omdat dit soort upgrades over het algemeen vrij prijzig zijn bij de makers zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
kx22 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 07:58:
[...]

Waarom zou iemand 1080p willen in een 13.1" laptop? Je gaat dan alles de hele tijd vergroten. 768p is echt klein zat. En dat ze 3000 euro kosten, dat was altijd zo geweest. Het duurste model van de Z zat altijd al tegen de 3000 euro aan. Neemt niet weg dat het een superapparaat is, maar voor 3000 euro verwacht ik toch minstens een 512GB Flash. En Sony kennende komt er zeker weten een dedicated GPU. Ze zullen de S lijn echt niet opzadelen met een Intel HD.
Heb zelf een Z13 met een 1600x900 resolutie. Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je niet meer terug. 1920x1080 vond ik zelf te klein maar 1600x900 is heel goed te doen op een 13 inch. :)

Waarschijnlijk komt er ook wel een model met 512GB of grotere SSD en een 1080p scherm. De oude Z kon je ook als CTO via Sony bestellen waarbij je een aantal opties zelf kon aanpassen. De genoemde modellen zijn de via winkels te bestellen modellen. Ik betwijfel of er veel mensen zijn die 4000 euro voor een laptop willen betalen om er een in de winkel verkrijgbaar model van te maken. :?

Met S lijn bedoel je waarschijnlijk de Z lijn. De nieuwe SA/SB/SC lijn heeft al een dedicated GPU naast de geintegreerde intel GPU.

[ Voor 25% gewijzigd door falconxp op 05-06-2011 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er ook al iets bekend over het gewicht van de Z2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
Volgens websites is de SB 1,72 kg en de SA 1,63 kg. De nieuwe Z zal daar ruim onder zitten vanwege het gebruik van Carbon Fiber en kleinere behuizing zonder ingebouwde optische schijf. De huidige VPC-Z1x inclusief optisch drive is 1,35kg. Zelf denk ik 1,2kg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 21:52

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

falconxp schreef op zondag 05 juni 2011 @ 07:58:
Verder gaan er ook nog geruchten rond dat de Sony SA niet in Europa gereleased gaat worden maar alleen in US/Canada en Asia. Zou jammer zijn want dit model met 1600x900 resolutie is aanzienlijk goedkoper dan de Z2 en wat interessanter kwa zelf upgrade mogelijkheden. Zo kan jezelf de HDD vervangen door een SSD en het geheugen uitbreiden wat bij de nieuwe Z2 waarschijnlijk wat lastiger wordt. Dit scheelt aanzienlijk in de aanschafprijs omdat dit soort upgrades over het algemeen vrij prijzig zijn bij de makers zelf.
Je kan'm hier al 'pre-orderen' en nog veeel meer engelse webshops bieden deze optie. (Dus ik als NLler kan 'm gewoon al preorderen, dus die geruchten lijken me niet correct)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet goed begrijp is waarom er geen goedkopere thin and lights worden geproduceerd, zoals de vorige timeline reeks (3820t). Ben vorige week in winkel (België) geweest voor offerte van zo"n nieuwe timelinex, het goedkoopste wat ze me konden geven was 800 euro ( wel met i5-2410, en GT540). Ik heb helemaal geen i5 nodig, laat staan een grafische kaart, daar gebruik ik mijn desktop wel voor !!!

Was nu aan het overwegen om de oude timeline 3820t te kopen ( 470 euro ) , maar de batterij steekt me toch wel echt te hard uit, en ook maar 1 jaar garantie valt me tegen. Weet iemand een goedkoop alternatief? (<600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e hands? Het lijkt alsof je genoeg hebt een een processor van enkele jaren oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

of vanuit duitsland (zoals hier) alleen kan ik nogsteeds geen vervangend toetsenbord vinden voor de 3830 (qwerty) wat wel kon bij de 3820, want dan zou je klaar kunnen zijn voor ~700euro en heb je een prima thin&light met gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 12:53
Of een Brazos aputje :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stefanovic45 op 05-06-2011 11:33 ]

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
CT schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:59:
[...]

Je kan'm hier al 'pre-orderen' en nog veeel meer engelse webshops bieden deze optie. (Dus ik als NLler kan 'm gewoon al preorderen, dus die geruchten lijken me niet correct)
Die staan er al een paar maanden op. Preorder wil nog niet zeggen dat ie ook daadwerkelijk komt. Heb in het verleden al verschillende malen iets gepreordered wat uiteindelijk toch niet leverbaar bleek te zijn. ik laat me verrassen door Sony.De geruchten kwamen via een medewerker van Sony UK. Verder heeft de SA geen carbon fiber behuizing zoals eerder dit jaar aangekondigd maar dezelfde constructie als de SB. Heeft waarschijnlijk te maken met de aardbeving in Japan en beschikbaarheid van materialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Ik heb van Vaio lui hier ook gehoord dat de SA niet naar Europa komt.
Mudi schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 02:31:

Kwam trouwens deze tegen op ebay:
Dell Latitude E6410 i7-640M 4GB 256 SSD 512 NVIDIA 900P
14.1 WXGA+✔3Year Wrnty✔VPRO✔9 CELL✔Backlit✔Win 7 PRO 64
Prijs: 795,71 euro + 62,33 euro verzendkosten, dus in totaal +- 860 euro :o
Alleen is het importeren van Amerika. Aangezien Dell internationaal garantie verleent, moet die 3 jaar ook hier geldig zijn.

Met 21% btw + 10% invoer kost het ongeveer 1100 euro. Een beetje duur voor mij :'(
Zijn er manieren om die 240 niet te betalen >:)
Staat er zelfs met een quad core i7, 8gb, 900p voor 678 euro :o Zoooo jammer dat die dingen nog iets aan de gewichtige kant zijn want bij 2kg of minder wil ik wel 14" op de koop toenemen voor dat geld.

[ Voor 85% gewijzigd door JT op 05-06-2011 13:09 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 20:37

epic_gram

undercover moderator

voor mijn opleiding elektrotechniek zoek ik ook een laptop. HDD wil ik vervangen door mijn kinston SSD, dus dat is niet belangrijk. Ik wilde eerst een netbook halen, omdat die gewoon heel klein en makkelijk mee te nemen zijn. Alleen voor het programmeren lijkt het me dat het kleine aantal pixels in de hoogte best wel vervelend kan zijn, lijkt me heel veel scrollwerk. (768 meestal) Denken jullie ook dat ik beter voor 1000+ kan gaan? Als 768 namelijk echt een probleem is, gaat het geen netbook worden.

Oja, HDD en RAMgeheugen maakt niet uit die kan ik zelf nog wel aanpassen. CPU maakt ook niet zoveel uit, mag zowel intel als amd zijn. sneller is natuurlijk beter. 8) Merk laptop, liefst een MSI of Dell, maar dat hoeft niet per se. Budget is vrij flexibel, maar ik dacht zelf aan 500/600 euro ongeveer.

virtueel koekje voor diegene die mij aan mijn droomlaptop koppeld O+

edit: oja geen apple aub :') Maar dat past toch niet in mijn budget

[ Voor 11% gewijzigd door epic_gram op 05-06-2011 13:05 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Meeste netbooks zijn minder dan 768p. Mini keyboard is ook ruk. Voor programmeren is 900p wel fijn ja, maar 13" en 900p is automatisch Sony Z en die past niet in jouw budget. Wat heb je zelf al gevonden?

[ Voor 6% gewijzigd door JT op 05-06-2011 13:30 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 11:26
pricewatch: Asus U31SD-RX080V die zou ik halen, wanneer die beschikbaar is :)
Alleen je zit met die resolutie, maar het is helaas niet anders dan dat je geen grotere gaat krijgen voor onder de duizend euries.

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

JT schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:25:
Meeste netbooks zijn minder dan 768p. Mini keyboard is ook ruk. Voor programmeren is 900p wel fijn ja, maar 13" en 900p is automatisch Sony Z en die past niet in jouw budget. Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had zelf deze al gevonden: pricewatch: Asus N53JQ-SZ191V

En ja, dat is al boven mijn budget in principe maar als het moet dan moet het maar. ;) Het is voor mijn opleiding dus dan moet het wel gewoon kwaliteit zijn, dus ik kijk dna ook niet echt op 100 euro meer of minder. Aan de andere kant vind ik het wel weer zonde als hij word gestolen ofzo, dus daarom wil ik er ook niet al teveel aan uitgeven. Maar 900P zou dus ook moeten volstaan in principe?

Ik zie trouwens ook dat dit topic maar tot de 14" gaat, ik houd zelf dan 15,6" aan als max, ik heb het een beetje in het verkeerde topic gepost. Excuses daarvoor.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kx22 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 07:58:
[...]

Waarom zou iemand 1080p willen in een 13.1" laptop?
Regeneration schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:21:
[...] de vorige Sony Z had ook de optie 1920 x 1080, en verwacht toch wel dat deze mogelijkheid beschikbaar blijft. Anders zou je het als achteruitgang kunnen zien.
Verder zoals je op in [Ervaringen] Sony Vaio Z of bijvoorbeeld op Notebookreview forum kan lezen dat er toch wel iemand er behoefte aan heeft.
Je gaat dan alles de hele tijd vergroten. 768p is echt klein zat.
Misschien kan je eens een kijkje nemen in [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen voor meer info. De conclusie is eigenlijk dat een hogere resolutie een grotere werkoppervalk en scherper beeld geeft en niet inherent is aan kleine letters.

falconxp schreef op zondag 05 juni 2011 @ 08:32:
Volgens websites is de SB 1,65kg en de SA 1,45kg. De nieuwe Z zal daar ruim onder zitten vanwege het gebruik van Carbon Fiber en kleinere behuizing zonder ingebouwde optische schijf. De huidige Z1x inclusief optisch drive is 1,35kg. Zelf denk ik 1,2kg :9
Volgens Sony site is de SB (klikken op bij een model op "meer info") 1,75 kg. Op de Sony VS site staan SA modellen maar kan ik het gewicht niet zo snel vinden. Had ergens op Notebookreview gelezen (kan het even niet zo snel terugvinden) dat het gewicht van de SA op 1,65 kg zou komen te liggen, terwijl ze inderdaad eerst 1,45 kg hadden gezegd. Verder zou de huidige Sony Vaio Z volgens de Sony website (klikken op bij een model op "meer info") ~ 1,45 kg zijn (de twee modellen is een andere gewicht opgegeven: 1,47 en 1,42 kg). Ik verwacht ook wel als ze inderdaad een docking station gaan gebruiken de komende Z lichter kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

epic_gram schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:40:
[...]

Ik had zelf deze al gevonden: pricewatch: Asus N53JQ-SZ191V

En ja, dat is al boven mijn budget in principe maar als het moet dan moet het maar. ;) Het is voor mijn opleiding dus dan moet het wel gewoon kwaliteit zijn, dus ik kijk dna ook niet echt op 100 euro meer of minder. Aan de andere kant vind ik het wel weer zonde als hij word gestolen ofzo, dus daarom wil ik er ook niet al teveel aan uitgeven. Maar 900P zou dus ook moeten volstaan in principe?

Ik zie trouwens ook dat dit topic maar tot de 14" gaat, ik houd zelf dan 15,6" aan als max, ik heb het een beetje in het verkeerde topic gepost. Excuses daarvoor.
Idd iets verkeerde topic ;) Je hebt overigens wel gezien dat daar een quadcore in zit? Die zuipen stroom dus accuduur zal vrij beroerd zijn. Full HD kan wel fijn zijn als je gaat programmeren. Heb je 1 scherm open waarin alle code staat dan volstaat 768p prima, maar als je met een IDE aan de gang gaat dan is 900p of 1080p wel een bruikbare extra.

Om toch een beetje topic-gerelateerd te blijven: weet je zeker dat je 15", 2,9kg (!! zwaar voor een 15") en korte accuduur wilt voor een laptop die je vaak meeneemt? 2,9kg staat niet fijn op je schoot, is ook niet fijn in je rugzak, 15" is niet bepaald handzaam en ik denk dat accuduur bij 2-2,5 uur ook wel ophoud. Edit: even wat reviews opgezocht, het is zelfs 1,5-2 uur :X Ding begint een beetje te lijken op de definitie van anti-mobiel :+ Meer een desktop vervanger.

Wellicht zou je eens moeten kijken naar een Dell E6410 op Ebay USA (zoals hier vlak boven besproken), daar heb je voor leuke prijzen een 900p scherm op 14", 9cell accu en een leuke cpu. Alleen heel licht zijn ze niet.

[ Voor 9% gewijzigd door JT op 05-06-2011 13:51 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
epic_gram schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:40:
[...]

Je zou deze discussie kunnen vervolgen in: [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie eigenlijk van de (nieuwe) Dell vostro 3350 ?

- 13,3 inch, mat scherm
- i3-2310
- 2gig ram
- 320 gig HD (7200rpm)

en dit voor 544.5 euro

(of met de i5-2410 voor 617 euro)

2 gig is belachelijk, maar dat steek je eventueel zelf vrij goedkoop bij, voor de rest ziet ie er wel vrij goed uit.

Deze configuratie kost bij de concurentie toch al snel een goeie 100 euro meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Zoek even in dit topic, enkele pagina's terug met ervaringen ervan.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Als de Z2 serie descrete graphics krijg verkoop ik mijn Z13 wel, maar zoals het er nu uitziet ben ik toch wel blij dat ik voor de Z13 ben gegaan. Want dat is gewoon een must voor mij. On the road gamen enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
Regeneration schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:41:
[...]

[...]

Verder zoals je op in [Ervaringen] Sony Vaio Z of bijvoorbeeld op Notebookreview forum kan lezen dat er toch wel iemand er behoefte aan heeft.
[...]

Misschien kan je eens een kijkje nemen in [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen voor meer info. De conclusie is eigenlijk dat een hogere resolutie een grotere werkoppervalk en scherper beeld geeft en niet inherent is aan kleine letters.

[...]

Volgens Sony site is de SB (klikken op bij een model op "meer info") 1,75 kg. Op de Sony VS site staan SA modellen maar kan ik het gewicht niet zo snel vinden. Had ergens op Notebookreview gelezen (kan het even niet zo snel terugvinden) dat het gewicht van de SA op 1,65 kg zou komen te liggen, terwijl ze inderdaad eerst 1,45 kg hadden gezegd. Verder zou de huidige Sony Vaio Z volgens de Sony website (klikken op bij een model op "meer info") ~ 1,45 kg zijn (de twee modellen is een andere gewicht opgegeven: 1,47 en 1,42 kg). Ik verwacht ook wel als ze inderdaad een docking station gaan gebruiken de komende Z lichter kan worden.
Op de amerikaanse site staan de volgende gewichten

Standaard (SB) 3.8 lbs ~ 1.724 kg
Premium (SA) 3.6 lbs ~ 1.633 kg

Op de nederlandse sony site staat dat de Z (VPC-Z series) minder dan 1.35kg weegt. Bij de specs zelf staat echter weer 1.42 of 1.47 afhankelijk van het model.

[ Voor 4% gewijzigd door falconxp op 05-06-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Z- serie is 1,45kg.

Trouwens, ik vraag mij af of dit impliciet ook wat zegt over die Asus UX21 en de 13.3" variant ervan. Want die kan natuurlijk niet hetzelfde als de Z gaan kosten, gezien de Thunderbolt met externe GPU mogelijkheid, 3G modem. Asus is meestal ook iets goedkoper dan Sony.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
JT schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:34:
Z- serie is 1,45kg.

Trouwens, ik vraag mij af of dit impliciet ook wat zegt over die Asus UX21 en de 13.3" variant ervan. Want die kan natuurlijk niet hetzelfde als de Z gaan kosten, gezien de Thunderbolt met externe GPU mogelijkheid, 3G modem. Asus is meestal ook iets goedkoper dan Sony.
hangt van de versie af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

JT schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:48:
Om toch een beetje topic-gerelateerd te blijven: weet je zeker dat je 15", 2,9kg (!! zwaar voor een 15") en korte accuduur wilt voor een laptop die je vaak meeneemt? 2,9kg staat niet fijn op je schoot, is ook niet fijn in je rugzak, 15" is niet bepaald handzaam en ik denk dat accuduur bij 2-2,5 uur ook wel ophoud. Edit: even wat reviews opgezocht, het is zelfs 1,5-2 uur :X Ding begint een beetje te lijken op de definitie van anti-mobiel :+ Meer een desktop vervanger.
bedankt voor je tijd. :) Ja het is een zware laptop, daarom overwoog ik ook een netbook. Ik ben er nog lang niet over uit of ik wel een 15,6" laptop wil hebben, vanwege oa de argumenten die jij aanhaald. Bovendien wil ik idd ook geen quadcore, dualcore is prima. Ik had dat alleen zelf nog niet gezien. ;)

Het zijn toevallig ook de punten waar ik zelf aan twijfelde, die jullie nu aanhalen. Ik denk dat ik daarom toch maar voor een netbook ga, of gewoon een kleinere laptop. Met die 768P kan ik denk ik beter leven dan met een grote zware logge laptop. :P Wat vinden jullie van deze? pricewatch: MSI Wind U270-004NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet helemaal on topic. Maar ik zou niet de N53JQ nemen.

Voor €50 meer heb je een xps 15 met een accuduur van 4.5uur, beter scherm, en een dualcore die sneller is. Hij blijft wel 2.9KG, maar 2.9GK met fatsoenlijke accuduur is hel wat anders dan 2.9KG zonder fatsoenlijke accuduur.
Dat is de goedkoopste laptop die ik je aan zou raden met 1080p. Alhoewel.. Ik kwam laatst een precision 15.4" met 1200p tegen voor €250. Met betere specs dan de PC in mn sig :P Misschien staat er nog iets in V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asus gaat de 1215b in Duitsland ook zonder OS leveren, voor zo'n 300 eur.

Ik hoop dat hier een nieuwe trend wordt ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Philflow schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:42:
Asus gaat de 1215b in Duitsland ook zonder OS leveren, voor zo'n 300 eur.

Ik hoop dat hier een nieuwe trend wordt ingezet.
Naast het voordeel voor non-Windows users, zou dit zou dan betekenen dat er geen bloatware, trailware enz. meegeleverd kan worden? Dan ben ik er zeker ook voorstander van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er geen OS op staat kan er ook geen bloatware op staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met "geen OS" bedoelen ze waarschijnlijk een niet-geactiveerde windows variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kdenk het niet, kheb al eens gekeken in een duitse webwinkel en bij vele notebooks komt er gewoon FreeDOS bij. Die zijn dan ook wat goedkoper dan de windows variant.

hier de link:
http://www.computeruniver...se&props_mastergroup=Wahr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:45:
Niet helemaal on topic. Maar ik zou niet de N53JQ nemen.

Voor €50 meer heb je een xps 15 met een accuduur van 4.5uur, beter scherm, en een dualcore die sneller is. Hij blijft wel 2.9KG, maar 2.9GK met fatsoenlijke accuduur is hel wat anders dan 2.9KG zonder fatsoenlijke accuduur.
Dat is de goedkoopste laptop die ik je aan zou raden met 1080p. Alhoewel.. Ik kwam laatst een precision 15.4" met 1200p tegen voor €250. Met betere specs dan de PC in mn sig :P Misschien staat er nog iets in V&A.
ja, je hebt gelijk. :) Maar ik heb nu een beetje de 15.6" laptops uit mijn hoofd gezet, ik neem wel gewoon een 12 of 13" laptopje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets meer over de Lenovo U300S:

Op de site van Notebook Italia staat het volgende:
While retaining the design of the previous range Lenovo IdeaPad U260s , launched at the CES 2010, IdeaPad U300s undergoes major changes. The Chinese company has significantly reduced the thickness of the laptop, with more decisive and sharp lines, making it back to full rights in the category of ultrabook.
http://notebookitalia.it/...3s-con-sandy-bridge-11691

En de U260 was maar 18mm dik. Dus nu maar hopen dat het klopt wat er staat.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja ok, met stock accu en SSD.
epic_gram schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:38:
[...]
bedankt voor je tijd. :) Ja het is een zware laptop, daarom overwoog ik ook een netbook. Ik ben er nog lang niet over uit of ik wel een 15,6" laptop wil hebben, vanwege oa de argumenten die jij aanhaald. Bovendien wil ik idd ook geen quadcore, dualcore is prima. Ik had dat alleen zelf nog niet gezien. ;)

Het zijn toevallig ook de punten waar ik zelf aan twijfelde, die jullie nu aanhalen. Ik denk dat ik daarom toch maar voor een netbook ga, of gewoon een kleinere laptop. Met die 768P kan ik denk ik beter leven dan met een grote zware logge laptop. :P Wat vinden jullie van deze? pricewatch: MSI Wind U270-004NL
Fusion E-350 is leuk, 12" is ook goed te doen voor evt wat langere tijd en als het goed is een normaal full size keyboard :) Op zich prima ding, hou er alleen rekening mee dat de CPU kracht beperkt is. Weet niet of je zware toepassingen moet gaan draaien?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:16:
Kdenk het niet, kheb al eens gekeken in een duitse webwinkel en bij vele notebooks komt er gewoon FreeDOS bij. Die zijn dan ook wat goedkoper dan de windows variant.

hier de link:
http://www.computeruniver...se&props_mastergroup=Wahr
Interessante Lenovo heb je daar

Lenovo IdeaPad Z370 M5656GE FreeDOS + 2GB Ram
33.8 cm (13.3"), 1366 x 768, LED Backlight glare
Core i3 2310M, 2x 2.10 GHz, 4 GB RAM, 320 GB HDD
Intel GMA HD3000, DVD+/-RW Multi
WLAN b/g/n, 3x USB 2.0, HDMI
2.0 MP Webcam, FreeDOS

Prijs 489 euro

Eens een paar nachten over slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
epic_gram schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:19:
[...]

ja, je hebt gelijk. :) Maar ik heb nu een beetje de 15.6" laptops uit mijn hoofd gezet, ik neem wel gewoon een 12 of 13" laptopje denk ik.
Een andere optie is wellicht de 14" Dell Latitude E5420. Dit is geen thin and light, met 3,3 cm dikte en een gewicht van 2,35 kg (6 cells en optische station), maar is wel iets mobieler dan een 15" en heeft de optie voor een 1600 x 900 resolutie. Hij had een vermelding in de NBBG. Het geadviseerde model is zo'n 855 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je neemt gewoon de versie van amazon ebay een paar posts terug: JT in "[NBBG Aanschaf] Thin-&-light notebook de..."

Een zo hoog mogelijke resolutie zou standaard moeten zijn, maar ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Mudi schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:10:
[...]
Interessante Lenovo heb je daar

Lenovo IdeaPad Z370 M5656GE FreeDOS + 2GB Ram
33.8 cm (13.3"), 1366 x 768, LED Backlight glare
Core i3 2310M, 2x 2.10 GHz, 4 GB RAM, 320 GB HDD
Intel GMA HD3000, DVD+/-RW Multi
WLAN b/g/n, 3x USB 2.0, HDMI
2.0 MP Webcam, FreeDOS

Prijs 489 euro

Eens een paar nachten over slapen.
Lenovo heeft ontzettend veel leuke modelletjes op de Duitse markt... Maar let op het toetsenbord, da's óók Duits. En helaas zijn aftermarket Qwerty toetsenborden voor de nieuwere modelletjes niet leverbaar. Voor de IdeaPad U160 heb ik al op 3 plaatsen een "nee" gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Gewoon keyboard stikkers plakken :p
Nu ja, ik typ toch blind, dus zoveel maakt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny the dog schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:25:
[...]

Lenovo heeft ontzettend veel leuke modelletjes op de Duitse markt... Maar let op het toetsenbord, da's óók Duits. En helaas zijn aftermarket Qwerty toetsenborden voor de nieuwere modelletjes niet leverbaar. Voor de IdeaPad U160 heb ik al op 3 plaatsen een "nee" gekregen...
I couldn't resist:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DPcFMXQdc0J4fcjsZs5m73mc/full.png

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Wellicht is deze al ergens voorbij gekomen, geen idee maar toch op bepaalde fronten een leuk en interessant product, zeker als je hem wat aanpast.

http://www.bto.eu/html/de...PartnerID=1&ProductID=518

[ Voor 6% gewijzigd door pino85 op 06-06-2011 07:58 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wel een krachtpatser. Maar verder imho niet zo bijzonder :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 11:26
http://nl.hardware.info/r...to-13c36-review-conclusie
Test van die bto.
Als je een hele krachtige cpu nodig hebt, dan is die wel nice met slechts 1.7kg

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik ga nu toch maar voor de pricewatch: Acer Aspire TimelineX 3830TG-2314G50N

Scheelt me 700+ euro met de (onzekere) vaio SA.
Want geen multitouch-touchpad en geen home/end keys vind ik toch wel een ernstig gemis ten opzichte van een backlit keyboard dat je veel minder vaak nodig hebt.
En ik wil nu echt opengl 3.1 compatible zijn :P anders hield ik mijn oude notebook nog wel even.

En tsja de resolutie, 2011 is gewoon nog niet het jaar van de resoluties helaas..

En het geld dat ik nu bespaar kan ik mooi op mijn rekening laten, want over een half jaar ga ik toch op vakantie naar azie, wellicht dat ik dan eindelijk de ultieme notebook kan scoren :)

Ik zal tzt mijn UL30VT met Qwerty op V&A zetten hier 8) voor de koopjesjagers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft elk touchpad multitouch, je moet het alleen in de driver enabelen, wat geld kost bij synaptics.
Maar je kan ook gewoon de driver van een ander vendor gebruiken, werkt prima.
Pagina: 1 ... 20 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.