Ik heb 'm vandaag ook nog een keer bekeken in de mediamarkt (A'dam Arena). De sony gast was 'm daar nét aan het neerzetten
. Moet zeggen dat ie er int echt ook echt mooi uitziet zoals de plaatjes. Dat komt niet vaak voor. Zelfs deze witte (wat ik meestal lelijk/plasticachtig vind) versie was al vrij slick. kleur van de toetsen waren alleen beetje lelijk bij die witte (plasticachtig zilver).
Horizontale kijkhoek was ook verrassend goed vond ik, verticale idd helaas wat minder, zoals vele andere consumenten notebooks.
Je kan trouwens ook je sony account omzetten naar een studenten account, dan wordt de korting gelijk al berekend. (Hoefde alleen even een kopie van me studentenkaart te mailen). Mijn donkerpaarse configuratie kostte €901,18
Vond die i5 + 6630M die ~102 euro extra toch niet waard. i3 is toch snel genoeg, accuduur zal misschien enkele procenten beter zijn, en verschil met een dedicated videokaart is dan nog ietsje groter omdat de i3 Intel IGP HD3000 wat lager geclockt is. Wil er eigenlijk ook niet op kunnen gamen, maar wou eigenlijk toch die 6630M, want áls er dan per se een videokaart in moet, dan gelijk maar eentje waar je tenminste redelijk op kunt gamen voor een laptop dacht ik zo
.
Horizontale kijkhoek was ook verrassend goed vond ik, verticale idd helaas wat minder, zoals vele andere consumenten notebooks.
Je kan trouwens ook je sony account omzetten naar een studenten account, dan wordt de korting gelijk al berekend. (Hoefde alleen even een kopie van me studentenkaart te mailen). Mijn donkerpaarse configuratie kostte €901,18
[ Voor 33% gewijzigd door Priy op 02-04-2011 00:46 ]