Ik heb Rfactor2 welke erg goed is maar een ui om te huilen, assetto corsa wil mijn stuur op geen enkele manier herkennen, (money back) Project cars 2 waar ik gek wordt van de regels, waardoor je ronde wordt afgepakt bij het minste geringste of een klein foutje.
Raceroom voelt op alle gebied voor mij als een goede race sim aan, kwa geluid meest realistisch grafisch goed genoeg omdat ik tijdens het racen daar niet naar kijk.
Ook FFB en weggedrag vergelijkbaar met rfactor alleen de laatste net dat beetje meer realisme heeft, maar wel heel close met elkaar zijn.
Ik race alleen single race omdat ik niet een geweldige setup hebt (g27 zonder mods) en een beginnende hernia hebt waardoor ik zomaar ineens moet stoppen.
Raceroom voelt op alle gebied voor mij als een goede race sim aan, kwa geluid meest realistisch grafisch goed genoeg omdat ik tijdens het racen daar niet naar kijk.
Ook FFB en weggedrag vergelijkbaar met rfactor alleen de laatste net dat beetje meer realisme heeft, maar wel heel close met elkaar zijn.
Ik race alleen single race omdat ik niet een geweldige setup hebt (g27 zonder mods) en een beginnende hernia hebt waardoor ik zomaar ineens moet stoppen.

/f/image/DL5U7ONE0mCr1yuzkRSMxDMF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iNamWe5S5iRx5umfC8MZyZTK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ujV7sQ7tCVfE1tk7sYBRSFBr.jpg?f=fotoalbum_large)