[PC] RaceRoom - The Game

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 19:16
Van het weekend wat races gedaan op ranked servers van R3E en was redelijk goed toe doen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07 22:31
Als er mensen zijn die zin hebben om in te stappen in een leuke Raceroom-league met deelnemers van diverse niveaus, dan starten er bij Rijnaars Motorsport aankomende week 2 nieuwe seizoenen.

Er is een competitie op maandag en eentje op dinsdag. Communicatie doen we via een Discord, voertaal is Engels. Deelnemers uit voornamelijk NL en UK, maar ook wat uit o.a. DE en DK.
Gezellige club, gericht op plezier en elkaar helpen om te verbeteren (delen van setups, informatie, oefenserver waarop je samen kunt oefenen).
We kunnen zeker op de dinsdag wel wat extra aanwas gebruiken.

Zo goed als alle races worden gestreamed via Twitch, regelmatig ook van commentaar voorzien.

Voor een voorbeeld van een recente race: https://www.twitch.tv/videos/943182245

Zie hieronder voor de informatie over de aankomende seizoenen, stuur een berichtje naar mij als je interesse hebt, dan kan ik je voorzien van de link naar de Discord-server.

Maandag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOUWSR0AOOTa_vfi7oBp0iLH4oQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8zmRm9Sed9ywVX9ZD2Chts0e.png?f=user_large

Dinsdag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/72XJo5MaDK3VYpbKJW8MJVt2xrE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/044xynl059RjXgNoEV0bjnFW.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik heb Rfactor2 welke erg goed is maar een ui om te huilen, assetto corsa wil mijn stuur op geen enkele manier herkennen, (money back) Project cars 2 waar ik gek wordt van de regels, waardoor je ronde wordt afgepakt bij het minste geringste of een klein foutje.
Raceroom voelt op alle gebied voor mij als een goede race sim aan, kwa geluid meest realistisch grafisch goed genoeg omdat ik tijdens het racen daar niet naar kijk.
Ook FFB en weggedrag vergelijkbaar met rfactor alleen de laatste net dat beetje meer realisme heeft, maar wel heel close met elkaar zijn.
Ik race alleen single race omdat ik niet een geweldige setup hebt (g27 zonder mods) en een beginnende hernia hebt waardoor ik zomaar ineens moet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 28-07 09:56
MIsschien niet het juiste topic ervoor, maar ik paar keer online geraced met RRE, en merk dat beeld dan soms 'hapert' Zeker als ik binnen 1,5 seconde van voorganger lig.
Auto van voorganger blijft dan 'halve seconde' ofzo hangen. Kan dit ermee te maken hebben dat ik draadloze Wifi heb? Wifi Adapter is een Gembird wnp-rp-002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Sjoerd102 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:24:
MIsschien niet het juiste topic ervoor, maar ik paar keer online geraced met RRE, en merk dat beeld dan soms 'hapert' Zeker als ik binnen 1,5 seconde van voorganger lig.
Auto van voorganger blijft dan 'halve seconde' ofzo hangen. Kan dit ermee te maken hebben dat ik draadloze Wifi heb? Wifi Adapter is een Gembird wnp-rp-002
Denk het wel ja. Zeker weten doe je het pas als je een kabel gebruikt. Ik denk niet dat het aan het spel zelf ligt, tenzij ze een bug hebben met multiplayer, maar de laatste keren werkte het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
mikekiwi schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:43:
Als er mensen zijn die zin hebben om in te stappen in een leuke Raceroom-league met deelnemers van diverse niveaus, dan starten er bij Rijnaars Motorsport aankomende week 2 nieuwe seizoenen.

Er is een competitie op maandag en eentje op dinsdag. Communicatie doen we via een Discord, voertaal is Engels. Deelnemers uit voornamelijk NL en UK, maar ook wat uit o.a. DE en DK.
Gezellige club, gericht op plezier en elkaar helpen om te verbeteren (delen van setups, informatie, oefenserver waarop je samen kunt oefenen).
We kunnen zeker op de dinsdag wel wat extra aanwas gebruiken.

Zo goed als alle races worden gestreamed via Twitch, regelmatig ook van commentaar voorzien.

Voor een voorbeeld van een recente race: https://www.twitch.tv/videos/943182245

Zie hieronder voor de informatie over de aankomende seizoenen, stuur een berichtje naar mij als je interesse hebt, dan kan ik je voorzien van de link naar de Discord-server.

Maandag:
[Afbeelding]

Dinsdag:
[Afbeelding]
Hey, ik ben wel geinteresseerd in een leuke league. Momenteel is raceroom toch mijn favoriete sim. rFactor rijd nog net ietsje leuker maar alles daarbuiten is om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07 22:31
thibaultvdb schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:45:
[...]

Hey, ik ben wel geinteresseerd in een leuke league. Momenteel is raceroom toch mijn favoriete sim. rFactor rijd nog net ietsje leuker maar alles daarbuiten is om te huilen.
Top, invite in je berichtenbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
mikekiwi schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:15:
[...]
Top, invite in je berichtenbox...
Thanks, ik bekijk het vanavond even verder!
Edit; Ik rijd nog op automatic, er is een fanatec 1.5 shifter onderweg

[ Voor 15% gewijzigd door thibaultvdb op 24-03-2021 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Deze sim past beter bij mij en vooral bij mijn PC, waar vele zich in andere race sims thuis en lekker bij voelen heb ik dat met deze onderschatte race sim, alleen jammer dat deze sim niet offline gespeeld kan worden, valt het internet eruit heb je niets meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zonde dat Raceroom niet meer aandacht krijgt! Met de toevoeging van ranked multiplayer, de nieuwe UI en de volledig herschreven FFB (de laatste 2 zijn vandaag gereleased) kan dit oudje zeker nog de krachtmeting aan met de hedendaagse sims!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:01
Undeclinable schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:15:
Zonde dat Raceroom niet meer aandacht krijgt! Met de toevoeging van ranked multiplayer, de nieuwe UI en de volledig herschreven FFB (de laatste 2 zijn vandaag gereleased) kan dit oudje zeker nog de krachtmeting aan met de hedendaagse sims!
Ik doe het nu al regelmatig met een code die ik heb gekregen om DTM te rijden, maar morgen met de sale ga ik het kopen. Alles wat nu nieuw wordt toegevoegd ziet er goed uit en ook ranked ziet er mooi uit.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Daniel. schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:32:
[...]

Ik doe het nu al regelmatig met een code die ik heb gekregen om DTM te rijden, maar morgen met de sale ga ik het kopen. Alles wat nu nieuw wordt toegevoegd ziet er goed uit en ook ranked ziet er mooi uit.
Kan het zeker aanraden! Voor de zekerheid, hoewel je waarschijnlijk wel op de hoogte bent; koop de Premium Pack niet via Raceroom, maar schaf VRP aan via Raceroomstore.com en dan met VRP de Premium Pack kopen. Scheelt toch weer een paar tientjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Undeclinable schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:50:
[...]

Kan het zeker aanraden! Voor de zekerheid, hoewel je waarschijnlijk wel op de hoogte bent; koop de Premium Pack niet via Raceroom, maar schaf VRP aan via Raceroomstore.com en dan met VRP de Premium Pack kopen. Scheelt toch weer een paar tientjes!
Ga wel voor de 10.000 VRP en met 25% heb je nog wat speling voor nieuwe tracks en cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Even een paar rondjes in een 911GT3 op Monza gereden, maar voel dus helemaal geen curbs, zelfs de worsten niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
paragon schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:24:
Even een paar rondjes in een 911GT3 op Monza gereden, maar voel dus helemaal geen curbs, zelfs de worsten niet.
Welke combinatie gebruik je en je moet het nog wel per auto goed instellen. De FFB multiplier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:10
-

[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 11:57 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Laatst online: 00:10
Daniel. schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:32:
[...]

Ik heb nog niks over deze sale kunnen vinden. Zou er vandaag een mooie korting komen? Dan wordt het voor mij ook tijd om wat meer aan te schaffen :)

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
mithrandirrr schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:17:
[...]

Ik heb nog niks over deze sale kunnen vinden. Zou er vandaag een mooie korting komen? Dan wordt het voor mij ook tijd om wat meer aan te schaffen :)
Steam sale start is op het moment van schrijven +- 8u (https://steamdb.info/sales/history/)

Raceroom sale 2019 https://www.facebook.com/raceroom/posts/2562400837111851/
Raceroom sale 2020 https://store.steampowere.../view/2541668199202594197

Dus grote kans dat er dit jaar weer een sale komt met dezelfde korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Daniel. schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:24:
[...]

Welke combinatie gebruik je en je moet het nog wel per auto goed instellen. De FFB multiplier.
T300, instellingen zoals aanbevolen ingame. Voel wel veel beter de load op de banden als ik rij, maar totaal geen feedback dus van de curbs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Laatst online: 22-06 20:25
Met mijn TSPC voel ik wel alles. Belangrijk is ook de nieuwe Thrustmaster driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Ja, ook hier voel ik de kerbs gewoon prima (hoewel de broodjes idd wat minder feedback lijken te geven). Het gevoel van de load/weight transfer is wel echt erg goed geworden!! Vanmiddag weer een heerlijke cleane race gehad met de NSU @ Suzuka op de Rookie servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
Mijn favo sim. Deze week maar de update eens testen. Gisteren half uurtje geprobeerd. Voelde goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Het is absoluut een verbetering, de kerbs voel je goed en met een hoge kerb moet je je stuur goed vasthouden, het geluid is op een bepaald aantal vlakken ook beter geworden, je kunt on-screen de multiplier instellen zodat het niet gaan clippen, ook de FOV is verbeterd alleen jammer dat er geen steam sale is en creditcard of paypal begin ik niet niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
Inderdaad jammer dat er geen sale lijkt te komen :(. ik heb echter wel alvast RVP punten gekocht om de premium pack aan te schaffen.

Vind de nieuwe force feedback erg prettig. Ik schrok wel even van de impact wanneer je de muur raakt. Toen ik hem kwijt raakte na Raidillon en de muur raakte gaf m'n stuur wel een enorme klap. Ik heb rechts mar 2 vingers en links 3, en icm met het formula V2 stuur blijkt dat toch even oppassen. Dus in het vervolg handen los bij impact....

De FOV instellingen vind ik ook een aangename aanpassing.

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Hmmmm ik ga eens kijken of ik dat gevoel met de curbs kan vinden. Nieuwste driver al geïnstalleerd overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
@paragon Ik kwam een gelijkend verhaal van jou tegen op het net en diegene werd geadviseerd om idd de nieuwste thrustmaster drivers te installeren. Daarna de multiplier diagram in beeld te zetten en dan elk deel van de FFB af te gaan stellen, ook de multiplier zo in te stellen dat deze niet gaat clippen en daarna bleek diegene met de T300 heel enthousiast te zijn met de nieuwe FFB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
Hahaha wat een noob ben ik ook. Ik had telkens het gevoel dat ik veel te veel traction control had. Ik had de tc op 1. En tóch teveel? Vervolgens ga ik in de setup kijken en wat blijkt, tc op 1 is 100% 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Kan gebeuren joh ;) Maar niets geen sale tot nu toe.

[ Voor 47% gewijzigd door Malle-piet op 26-06-2021 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
Ja ik weet het. Maar vind het wel prettig. Betekend dat het alleen nog maar beter gaat worden :P.

Geen sale is jammer, maar ik heb toch de premium pack aangeschaft 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
Raceroom is en blijft mijn favoriet als waren er in het verleden best veel bugs wat lang duurde voordat ze opgelost werden, maar nu kan ik weinig negatiefs ontdekken of ververvelende bugs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

@Malle-piet Ik snap je :)

Ik moet zeggen dat ik relatief nieuw ben in RaceRoom (maandje of 2) maar het is vrij rap mijn go-to sim geworden. Het is gewoon een combinatie van veel dingen dat voor mij klikt;

Audio is top, draagt mega bij aan immersion. Visueel niet top maar wel clean en erg fijn dat je 75+ fps met gemak draait triple screen met hoogste aliasing. Wellicht niet de mooiste maar wel zeer clean en dat kijkt misschien wel prettiger dan zeer mooi maar vol aliasing/shimmer/blur zoals bij ACC. Super gave onbekendere tracks. Super gave onbekendere cars. Ranked Racing is toch echt wel stuk beter dat public servers. Doordat ranked racing ook elke week andere car-track combo is wordt je eigenlijk "automatisch" verleidt om verschillende content te proberen. De nieuwste ffb is echt top op mijn Simucube 2, subtiel maar voelt erg natuurlijk aan. Vind ik persoonlijk prettiger dan andere games die naar mijn smaak wat over-the-top zijn in ffb. Maar wellicht wel het belangrijkste, alles werkt gewoon logisch. Geen gezeur met joinen van servers, geen gezeur met de h-shifter, geen gezeur met keybindings, geen gezeur met ffb, alles werkt gewoon zoals het moet. Zeker met de nieuwe HUD is het gewoon prettig qua gebruiksgemak, kan je gewoon lekker snel racen ipv allerlei randzaken instellen.

Ik ben fan en wat mij betreft is R3E crimineel zwaar ondergewaardeerd.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Owja, en die nieuwe replay met keyframe functie is echt brilliant. Niet mijn video maar video / muziek combinatie is hier echt compleet op zijn plaats en passend bij de wacky NSU :)

https://steamcommunity.co...iledetails/?id=2519502067

[ Voor 4% gewijzigd door H-Alien op 28-06-2021 15:12 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Och ja de oude NSU Prinz (Na Starten Uitgeput) zeiden we vroeger, mijn buurman had er 1, echt een sleutelbak zeg maar. Maar idd ik onderstreep alles wat je schrijft, zeker nu de FFB echt in orde is, echt een zwaar onderschatte race sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
Voor mij ook met afstand de meest gebruikte Sim game.
Ben geen die-hard simmer, maar vind het af en toe leuk een rondje of wedstrijdje te rijden.
Ik wil dan ook een zo realistisch mogelijk startveld hebben
Vind het ten opzicht van bv Project Cars 2 wel prettig dat bij wagens uit bv de DTM van 1992 de echte sponsorlogo’s worden gebruikt (maakt het voor mij nog wat realistischer)
Jammer is dan weer dat ze voor bv de ADAC GT Masters niet van alle autos de licentie hebben.

De kans is klein, maar zou des te mooier zijn als ze de stratencircuits uit de DTM van 1992 kunnen toevoegen.
Of de circuit van het seizoen 2021. TT Circuit in Raceroom :p

Pasgeleden onderstaande al eens in een ander draadje gepost.
Van de week eens een rondje Nordschleife gedaan met de Audi TT cup in zowel Asseto Corsa als in Raceroom.
Duidelijk verschil tussen beide.
Gewoon de standaard instellingen.
Bij Raceroom is 1x naast de baan al voldoende om de tijd ongeldig te verklaren.
Daar is mijn snelste ronde 7:51
met Assetto Corsa kun je zelfs nog een vangrailtje kussen en blijft tijd doorlopen.
Daar komt ik tot 8:15.
Hierbij moet ik wel aangeven, dat ik timepenalty had uitgeschakeld

bij Raceroom komt Audi TT op 248km per uur (harder loopt hij niet)
in AC iets boven de 230km/u.

Tsja welke sim is realistischer in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 17:29
Ruim 800 uur in R3E.

Alle tracks gekocht en kan me voornamelijk goed vermaken met de DTM 2014 en DTM 2020 auto's

Helaas blijft Sector3 te lang door borduren op een oude game engine waardoor de prestaties in VR nou niet echt super te noemen zijn. Bijna alles wordt de CPU gerenderd, waardoor een RTX3090 soms niet eens wil boosten.

Sinds de komst van AMS2 heb ik daarom de overstap gemaakt.

Ik hoop nog steeds dat ze de game updaten van DX9 naar DX12, maar daar praten ze al jaren over zonder het daadwerkelijk te doen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-07 17:25
Gisteren mulitplayer in RR gereden, ik rijd normaal eigenlijk alleen singleplayer. Zat in een paar rooms, en wat trainingen gereden, een kwali en een halve race (was niks aan, toen ik uitstapte was ineens Peter R de Vries neergeschoten, bizar!). Ik ervaar ook de dirty drivers, ze gaan gewoon overdwars op het circuit staan, wachten tot je komt en dan geven ze je een keiharde ram. Zijn er groepen in RR waar men wel normaal racet?

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van in de ranked servers. Maar anders even een community joinen. Ik rij zelf wat funraces mee met TRACC op simracing.gp en na de zomer waarschijnlijk een kampioenschap meedraaien met hun.

Srhi (mijn main community) doet deze zomer ook een paar r3e funraces maar is vooral acc focused. Ik zou dus vooral even kijken of je op simracing.gp een leuke r3e community/event kunt vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door H-Alien op 07-07-2021 19:34 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:29
Er is weer een sale en het premium pack dus voor €50 via vrp points

https://www.raceroomstore...0-virtual-racepoints.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Beakzz schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:34:
Er is weer een sale en het premium pack dus voor €50 via vrp points

https://www.raceroomstore...0-virtual-racepoints.html
Jup, en dat is m.i. echt een prima prijs :)

Voor de zomermaanden toch maar even ingeschreven voor een WTCR kampioenschap bij Racing League Pro. Gisteren eerste races (15 minuten + 25 minuten top 15 reversed) op Hockenheim National en ik heb me echt kostelijk vermaakt. Redelijk volle bak met 24 drivers en super clean geracet. Heerlijk close allemaal, er is denk ik geen enkele game engine / netcode die close racen zo goed toestaat als R3E.

Tweede race nog een geinige ronde waarbij we zo ongeveer de halve ronde naast elkaar reden, geen doorbanging deze keer maar keurig elkaar de ruimte geven zonder plek zomaar weg te geven :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BozeBever
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-08 14:52
Om toch maar weer een lans te breken voor Raceroom, de door mij meest gespeelde sim op dit moment.

Het team van Sector 3 is weer goed bezig! Na afgelopen weken de Mercedes GT4 te hebben geintroduceerd en vandaag een all-electric Mustang Mach-E 1400, is het vooral de teaser van een paar dagen terug die mijn hype behoorlijk begint te voeden.

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51488925693_0618a88a21_b.jpg
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51489635050_d7d72e5206_b.jpg

(bron: https://forum.sector3stud...s/tt-circuit-assen.17637/)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Jep Sector 3 is inderdaad echt lekker bezig, Assen is toch niet een veel voorkomende track in simracing wereld (sterker nog ik heb hem nog niet eerder gezien). Die obscure franse track van vorige week dit weekend ook maar even proberen :)

www.simsport-racing.com

• Sjoerd102
Die teaser had ik inderdaad niet gezien. Gaaf!!! Bijna alle circuits van het DTM seizoen 2020 ingame

Hoop dat ze de circuits welke ze in DTM van 1992 gebruikte ook nog eens publiceren.

[ Voor 59% gewijzigd door Sjoerd102 op 22-09-2021 20:27 ]

• Malle-piet
Meest onderschatte race sim ooit, iedereen die het ooit probeerde zou deze vernieuwde sim een nieuwe kans mogen geven, dubbel en dwars waard.

• StephanL
Ohhh heb de introductie gemist van de Mercedes GT4. Is mij helemaal ontgaan.

Ze zijn flink bezig daar met nieuwe content bij Sector3. Assen ken ik niet zo goed als circuit, maar ga het zeker wel kopen.

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 17:29
Assen wordt een "instant buy". Ik heb alle circuits in R3E, dus Assen mag zeker niet ontbreken.

Over het algemeen zijn de circuits in Raceroom goed, alleen de laatste 2 releases Bruno en die franse track vond ik wel een beetje tegenvallen.

Ik heb ruim dik 550 uur in de game en Raceroom was altijd de sim die ik het meest speelde totdat Automobilista 2 uit kwam.

Sindsdien speel ik de game niet zoveel meer. Het zit hem voornamelijk in dat dit nog steeds een DX9 game is die in VR mijn RTX3090 bijna niet gebruikt omdat R3E in VR CPU single core gelimiteerd is en dat is erg jammer.

Het wordt hoog tijd dat ze de engine updaten, maar daar word al jaren over gesproken zonder dat het daadwerkelijk gebeurd.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Hoe is de ranked multiplayer ? Zijn de servers een beetje goed gevuld ?

Ik overweeg wat te investeren in RRE maar ben met name geïnteresseerd in online racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
GaHard schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:57:
Hoe is de ranked multiplayer ? Zijn de servers een beetje goed gevuld ?

Ik overweeg wat te investeren in RRE maar ben met name geïnteresseerd in online racen.
Haal de ultimate pack met VRP's uit de store. Ben je voor 65 euro klaar. Ranked servers in Europa zijn goed gevuld.
Alles kan je hier zien als het gaat om de standaard ranked servers. https://game.raceroom.com/multiplayer-rating. Normaal is het goed te doen tot 01:30. Op dit moment zitten er al 18 in de ranked server voor Monza. Begin van de avond is het gewoon druk. Zowel de rookie's als de niet rookie's zijn dan goed gevuld of zitten zelfs vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
Daniel. schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 01:20:
[...]

Haal de ultimate pack met VRP's uit de store. Ben je voor 65 euro klaar. Ranked servers in Europa zijn goed gevuld.
Alles kan je hier zien als het gaat om de standaard ranked servers. https://game.raceroom.com/multiplayer-rating. Normaal is het goed te doen tot 01:30. Op dit moment zitten er al 18 in de ranked server voor Monza. Begin van de avond is het gewoon druk. Zowel de rookie's als de niet rookie's zijn dan goed gevuld of zitten zelfs vol.
Klinkt wel goed.

Zat inderdaad te denken om gewoon de ultimate pack te halen met VRP.

Speel nu met name ACC en af en toe eens iRacing maar RRE lijkt me wel wat voor de afwisseling, kwa auto's en tracks is het redelijk gevarieerd iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaHard
Heb de ultimate pack gekocht en vermaak me prima. Heb een stuk of 3 ranked rookie races gedaan en nu is me reputation boven de 80 dus kan nu ook buiten de rookie servers gaan kijken.

Maar behalve online rijden ook de AI even geprobeerd en moet zeggen dat het me verbaasde hoe goed je kan racen tegen deze AI. Ze blijven soms echt een paar bochten zij aan zij en als je een fout maakt halen ze je in enzo.

Met 47 AI op de Nordschleife in de Porsche 911 Cup Car was erg vermakelijk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Jup, ai is prima en wat ook helpt is dat raceroom goed omgaat met kleine contact momenten. Veel sims zijn echt extreem gevoelig voor contact en verlies je de wagen al bij het minste of geringste maar niet in raceroom, beetje "doorbanging" kan prima.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
H-Alien schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:34:
Jup, ai is prima en wat ook helpt is dat raceroom goed omgaat met kleine contact momenten. Veel sims zijn echt extreem gevoelig voor contact en verlies je de wagen al bij het minste of geringste maar niet in raceroom, beetje "doorbanging" kan prima.
Dat viel me ook op ja en ik ben het helemaal met je eens. Licht contact zou niet gelijk einde race moeten zijn. In openwheelers kan ik dat nog begrijpen maar in touring cars zou dat gewoon moeten kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door GaHard op 01-10-2021 16:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GaHard
Van het weekend wat meer in de ranked lobby's gereden. Heb me uitstekend vermaakt. Van 's middags tot 's avonds waren de lobbys goed gevuld en het niveau was prima. Heb al een paar wins kunnen verzilveren en mijn rating is nu 1854 en mijn reputation 93.7. Heb voornamelijk in de F4 gereden op Suzuka en in de DTM op Hockenheimring.

Ik moet alleen mijn starts nog verbeteren. Ik verlies bijna elke start wel 1 of 2 plekken lijkt het. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals volgas in neutraal en dan op schakelen of koppeling in en in de 1ste versnelling en dan laten schieten op groen maar op de een of andere manier doen anderen het altijd beter lijkt het. Misschien heeft iemand hier nog tips hoe het beste van de lijn te komen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
Die race op Hockenheim vond ik super gaaf om te kijken. Je rijdt erg goed en netjes. Spannende race met mooie gevechten! En die wagen is ook niet erg makkelijk om te rijden.

De race op Suzuka was ook erg goed maar daar zat de spanning niet zo lang in.

Tips voor het starten heb ik niet voor je. Zeker omdat de dtm wagens geen traction control hebben lijkt me het ook erg pittig om een goede start te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
GaHard schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:21:
Ik moet alleen mijn starts nog verbeteren. Ik verlies bijna elke start wel 1 of 2 plekken lijkt het. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals volgas in neutraal en dan op schakelen of koppeling in en in de 1ste versnelling en dan laten schieten op groen maar op de een of andere manier doen anderen het altijd beter lijkt het. Misschien heeft iemand hier nog tips hoe het beste van de lijn te komen ?
Ik weet niet tof het bij alle ranked servers zo is maar het is niet mogelijke of als je het hebt ingesteld om een valse start te maken. Wat ik meestal doe maar dan moet auto clutch ook ingeschakeld zijn is hem voor de start van de race al in de 1 te zetten en al wat gas geven. Koppeling hoef je niet ingedrukt te maken en met alles wat ik nu al heb gereden haalde ik een prima start behalve met de DTM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
mithrandirrr schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:59:
Die race op Hockenheim vond ik super gaaf om te kijken. Je rijdt erg goed en netjes. Spannende race met mooie gevechten! En die wagen is ook niet erg makkelijk om te rijden.

De race op Suzuka was ook erg goed maar daar zat de spanning niet zo lang in.

Tips voor het starten heb ik niet voor je. Zeker omdat de dtm wagens geen traction control hebben lijkt me het ook erg pittig om een goede start te maken.
Bedankt !

Was een leuke race in de DTM inderdaad. Sowieso erg leuk om DTM te rijden in de sim. Keek er ook vaak naar op TV en ben regelmatig bij Zandvoort en Assen wezen kijken naar de DTM. Baal nog steeds dat de DTM er niet meer is tegenwoordig, die GT3's tel ik niet mee :(
Daniel. schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Ik weet niet tof het bij alle ranked servers zo is maar het is niet mogelijke of als je het hebt ingesteld om een valse start te maken. Wat ik meestal doe maar dan moet auto clutch ook ingeschakeld zijn is hem voor de start van de race al in de 1 te zetten en al wat gas geven. Koppeling hoef je niet ingedrukt te maken en met alles wat ik nu al heb gereden haalde ik een prima start behalve met de DTM's.
Aha dat zou het weleens kunnen zijn ja. Ik zit telkens te reageren op groen licht maar je kunt dus geen valse start maken begrijp ik hieruit lol :P volgende keer maar eens proberen dan bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Bij de rookie servers niet nee, de overige ranked servers meestal wel dus daar zou ik wel gewoon reageren op groen :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
H-Alien schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:12:
Bij de rookie servers niet nee, de overige ranked servers meestal wel dus daar zou ik wel gewoon reageren op groen :)
Beetje late reactie maar bij de overige gaat het ook goed. Zal wel komen omdat ik die settings niet aan heb staan dat ik een valse start kan maken. Aan de ene kant is het ook weer logisch want mensen die geen clutch hebben kunnen onmogelijk een goed start maken anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Update komt er aan vandaag :)

https://imgur.com/p4FIAY9

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• triskele10
  • Laatst online: 22-06 20:25

[ Voor 87% gewijzigd door triskele10 op 15-01-2022 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
Ik heb Assen gister al even gereden. Heerlijke track!!

Die vergelijking hier boven is ook echt heel gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 15:40

Christiano007

Ich bin der champion

Doet het spel het bij jullie wel ? Krijg een 20004 server foutmelding.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BozeBever
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-08 14:52
Christiano007 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:06:
Doet het spel het bij jullie wel ? Krijg een 20004 server foutmelding.
Ze zijn op dit moment in maintenance vanwege een nieuwe update. Heb geduld.

Overigens: Zojuist aangekondigd . De samenwerking met Ferrari is een feit! Een nieuwe DTM pack in de planning en mogelijk ook nog iets van een nieuwe formule auto.

Voor een relatief kleine sim als RaceRoom is datgene wat Sector3 op dit moment doet toch best wel indrukwekkend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 11:19
Gisteren gestart met raceroom. Tuurlijk de graphics zijn wat minder, maar het racen, het geluid en de content maken veel goed.

Jammer dat ik deze niet eerde ondekt heb. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7sem10
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-05 13:36
Binnen Simsport Racing International (SSRI) ligt de focus vooral op ACC, AC en iRacing. We willen ons portfolio uitbreiden en gaan daarom ook een raceroom competitie organiseren.

De eerste test-race is aanstaande donderdag (calendar attached).

Stuur gerust een DM voor meer informatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Zwf7bHQNvhdI8Q8X2VmnQwI1To=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DL5U7ONE0mCr1yuzkRSMxDMF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E - Jay
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 19:25
Prima pack, gelijk gekocht maar toch jammer dat ze de experiences hebben laten vallen. Voelt toch meer als een bundeltje gt3 auto's kopen ipv DTM 2021.

Ik zie ook geen DTM 2021 Rule Set, wellicht hetzelfde gebleven tov eerdere DTM edities maar oogt knullig DTM 2021 rijden met DTM 2015 rule set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
Vanaf vandaag 10 dagen alle tracks en auto's gratis te spelen in raceroom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:46
Sjoerd102 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:55:
Vanaf vandaag 10 dagen alle tracks en auto's gratis te spelen in raceroom _/-\o_
Maar dan moet de game wel opstarten....

Edit: werkt nu weer wel.

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 20-05-2022 00:00 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Sjoerd102 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:55:
Had de beginners pack enige tijd geleden gekocht en vermaakte mij prima, maar nu alles unlocked is tot de 30ste is het helemaal feest.
Ik kom van ac, acc, iracing en automobilsta 2 maar wat is dit een fijne game/Sim zeg! Verbaas mij echt dat raceroom niet super “bekend” en “populair” is onder de simracers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Cancun schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:49:
[...]

Had de beginners pack enige tijd geleden gekocht en vermaakte mij prima, maar nu alles unlocked is tot de 30ste is het helemaal feest.
Ik kom van ac, acc, iracing en automobilsta 2 maar wat is dit een fijne game/Sim zeg! Verbaas mij echt dat raceroom niet super “bekend” en “populair” is onder de simracers.
Van alle sims die ik speel is dit toch wel mijn favoriet. Ook omdat je de game gewoon kan opstarten en een online race kan joinen en meteen leuk kan racen. Vaak zijn er altijd wel genoeg spelers dat iedereen zijn gevecht wel kan doen en dat maakt het toch wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
Exact. Mijn favoriet tot nu toe zijn de DTM wagens uit 2015. Echt fantastische online races mee gehad.
Valt mij ook op dat er relatief weinig dirty drivers zijn. Of misschien heb ik geluk gehad…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20:48
Hoi allemaal. Weet iemand wat de toekomstvoorspelling van dit spel is? En dan bedoel ik qua bestaansrecht en updates. Ik heb dit spel gisteren geinstalleerd (is gratis uitproberen) en ik vermaak me er meer mee als ACC en F1. I-racing heb ik ooit eens geprobeerd maar dat was niet helemaal mijn ding. Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met raceroom en heb me geen moment verveeld. Vooral de nsu op Zandvoort is een leuk karretje om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Edwinlzv schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 20:29:
Hoi allemaal. Weet iemand wat de toekomstvoorspelling van dit spel is? En dan bedoel ik qua bestaansrecht en updates. Ik heb dit spel gisteren geinstalleerd (is gratis uitproberen) en ik vermaak me er meer mee als ACC en F1. I-racing heb ik ooit eens geprobeerd maar dat was niet helemaal mijn ding. Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met raceroom en heb me geen moment verveeld. Vooral de nsu op Zandvoort is een leuk karretje om mee te beginnen.
Ik verwacht niet snelle grafische updates of een andere engine, maar ik denk wel dat ze voortdurend hun best doen voor goede content. Zoals de laatste DTM updates met bijvoorbeeld de Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
De content is fantastisch. Circuits als Macau, Nordschleife, Bathurst zijn echt een prima aanvulling in tegenstelling tot andere sims. De auto's zijn ook goed en over de ffb heb ik ook niets te klagen. Vandaag met de McLaren (mijn favo auto) aan de gang geweest op Zolder. Monza en Portimao.

Wanneer de gratis periode af is deze maar aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Edwinlzv schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 20:29:
Ik speel het al een jaar met heel veel plezier. Het is mijn favoriete sim. Ik zet mijn sim neer en ik kan racen. Heb er ook nooit problemen mee. Qua spelersaantallen. In de middag en in de avond zijn de meeste europe servers altijd wel goed gevuld. De Rookie servers zitten nagenoeg altijd wel vol en de Championship servers op het moment ook. Voor de feature races is het hel vaak de Formule auto, GT3 en DTM die het goed doen. WTCR doet het wat minder maar als de baan zoals nu bathurst is is het ook wel goed gevuld. Meeste van de tijd kan je altijd leuke potjes doen. Naast de ranked heb je ook nog gewoon maar ik doe voornamelijk ranked races en het is altijd wel leuk. Niveau maakt ook niet echt uit je hebt in iedere ranked race altijd wel groepjes waar leuk en meestal fair gevochten wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Zoals verwacht is het weer summer sale. Dus mocht je willen, kan je nu de hele game voor 50 euro krijgen i.p.v. 65 euro.
https://game.raceroom.com/store/
En de VRP's kan je hier halen https://www.raceroomstore.com/shop_en/list_page?cat=24
Zonet ook weer alle content aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
Dank voor de tip Daniel, is gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Heb mij uitstekend vermaakt de afgelopen dagen met Assen en die heb ik nog niet dus die ga ik zeker aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Interlagos is uit voor Raceroom en er komt nog een Formule wagen gebaseerd op de 2022 specs van F1.

Zie deze video en voor de F1 auto, de laatste 10 minuten ongeveer te zien

[ Voor 60% gewijzigd door StephanL op 09-06-2022 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
Heel vet ik kan niet wachten. Onlangs het hele pakket maar gekocht in de summersale. Had eerst het goedkoopste pack maar je wil al snel meer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Weer even de draad omhoog schoppen :)

Mocht er nog iemand zin hebben in een DTM 2016 kampioenschap, start begin september. Om de week op donderdag (eerste race 8 september).

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Wederom een klein schopje omhoog voor een geweldige sim, die te weinig liefde krijgt *;

[ Voor 21% gewijzigd door Saybia op 30-04-2023 13:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saybia

[ Voor 43% gewijzigd door Saybia op 24-05-2023 15:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saybia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdfjHO9oY_HcY_k6XtByZsL65Cc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iNamWe5S5iRx5umfC8MZyZTK.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h-kI-6jCG8KKBizPXKslG925Lrw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ujV7sQ7tCVfE1tk7sYBRSFBr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Herinnering: Tot 12:00 uur vandaag kan je je nog inschrijven voor de MX5 Europese tijdzone race vanavond. Iedereen is welkom, ongeacht skill level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NutteFrenkie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-04-2024
Wat een super gave game is dit! :O Jarenlang deze game links laten liggen tot mijn grote spijt. Het racet echt fantastisch! Helaas heeft de game een zwaar verouderde engine en is ook het schade model om te huilen, maar het racen en de force feedback zijn subliem te noemen!

Dé plek voor sim racers: hardware, reviews en meer! --> https://www.simracinghub.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwinlzv
Ik zie dat mijn eerste Porsche er ook in zit, de 944. Misschien dat ik deze game maar eens onder een dikke laag stof vandaan moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DietColo
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-08 10:52
"Prodigy" event voor "The winner of the final stage will earn a Prodigy Pass to compete at Prodigy Week."
Ik doe ook wat pogingen maar mijn precisie met t300 alcantara setje en losse bureaustoel is net niet genoeg voor die auto vrees ik.

https://game.raceroom.com/competitions/1837/leaderboard
https://racingprodigy.com...-tatuus-f4-cup-challenge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:17

BNX

Even een tip als je last heb van microstutters of framedrops,
Kijk of er geen HWinfo/afterburner monitoring draait op jouw PC of een Steam overlay.
Raceroom werkt niet goed samen hiermee waardoor jouw stabiele vsync
framerate, instabiel wordt. Dit was bij mij het probleem.

Recent nog op racedepartment iemand dit getipt en ook daar was het direct de oplossing.

(En stiekem een bump in dit topic van deze top game) O-)

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-08 17:19

TiemenC

iRacing

Hoi!

Ik zou graag met iemand een gesprekje willen hebben welke inhoudelijk wat meer kan vertellen over Raceroom. Dit i.v.m. een onderzoekje wat we vanuit KNAF Digital momenteel doen.

Ik had @Saybia al een DM gestuurd maar tot heden nog geen reactie. Wellicht zijn er andere geïnteresseerden :)

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia
TiemenC schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:03:
Hoi!

Ik zou graag met iemand een gesprekje willen hebben welke inhoudelijk wat meer kan vertellen over Raceroom. Dit i.v.m. een onderzoekje wat we vanuit KNAF Digital momenteel doen.

Ik had @Saybia al een DM gestuurd maar tot heden nog geen reactie. Wellicht zijn er andere geïnteresseerden :)
U got mail :z Maar anderen, schroom niet om Tiemen te helpen en hem een mailtje te sturen met de vraag wat je kan betekenen voor hem en KNAF Digital. Show some love for Raceroom *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwinlzv
Ze komen met een update. Ik ben benieuwd maar volgens het filmpje ziet het er veelbelovend uit.

YouTube: The Biggest UPDATE for RaceRoom in YEARS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Ben benieuwd. DTM 95 sws even proberen l

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:29
De trailer van de graphics update :

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd102
inderdaad erg gaaf dat ze DTM seizoen 1995 erin stoppen inclusief Diepholz en Avus.
Nu nog hopen op de Alemanenring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:17

BNX

Even de update geïnstalleerd (25gb!) en een test race in de ochtend in Zandvoort gedaan.

Kort samengevat: ik kan mijn ReShade verwijderen bij raceroom.
De grauwe waas is weg en het ziet er sfeervol uit. Scherpte op 100 gezet en meer dan tevreden.

Edit: menu navigatie met klikken en start race reageert vreemd. Ook terug en spel afsluiten reageert anders / werkt niet altijd. Even in de gaten houden

[ Voor 23% gewijzigd door BNX op 05-09-2024 14:43 ]

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:46
Ook even de update geïnstalleerd , maar had in VR een probleem dat het settings menu niet verscheen. Oorzaak was dat mijn monitor settings voor desktop modus op 21:9 3440x1440 stond, wat de resolutie van mijn monitor is. Maar daardoor klopte de menus in VR niet. Voor de update had ik dit probleem niet. Na de settings in desktop modus aangepast te hebben naar 16:9 1920x1080, werkte de menus in VR wel goed.

Qua performance kan ik nog steeds alles op maximaal laten staan, maar dat mag ook wel op een RTX4080 voor deze game. Ik speel RR maar weinig, maar nu het weer geprobeerd te hebben, moet ik ‘m toch maar eens wat vaker opstarten.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 2 3 Laatste