[PC] RaceRoom - The Game

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
mithrandirrr schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:59:
Die race op Hockenheim vond ik super gaaf om te kijken. Je rijdt erg goed en netjes. Spannende race met mooie gevechten! En die wagen is ook niet erg makkelijk om te rijden.

De race op Suzuka was ook erg goed maar daar zat de spanning niet zo lang in.

Tips voor het starten heb ik niet voor je. Zeker omdat de dtm wagens geen traction control hebben lijkt me het ook erg pittig om een goede start te maken.
Bedankt !

Was een leuke race in de DTM inderdaad. Sowieso erg leuk om DTM te rijden in de sim. Keek er ook vaak naar op TV en ben regelmatig bij Zandvoort en Assen wezen kijken naar de DTM. Baal nog steeds dat de DTM er niet meer is tegenwoordig, die GT3's tel ik niet mee :(
Daniel. schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Ik weet niet tof het bij alle ranked servers zo is maar het is niet mogelijke of als je het hebt ingesteld om een valse start te maken. Wat ik meestal doe maar dan moet auto clutch ook ingeschakeld zijn is hem voor de start van de race al in de 1 te zetten en al wat gas geven. Koppeling hoef je niet ingedrukt te maken en met alles wat ik nu al heb gereden haalde ik een prima start behalve met de DTM's.
Aha dat zou het weleens kunnen zijn ja. Ik zit telkens te reageren op groen licht maar je kunt dus geen valse start maken begrijp ik hieruit lol :P volgende keer maar eens proberen dan bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Bij de rookie servers niet nee, de overige ranked servers meestal wel dus daar zou ik wel gewoon reageren op groen :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 17:39
H-Alien schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:12:
Bij de rookie servers niet nee, de overige ranked servers meestal wel dus daar zou ik wel gewoon reageren op groen :)
Beetje late reactie maar bij de overige gaat het ook goed. Zal wel komen omdat ik die settings niet aan heb staan dat ik een valse start kan maken. Aan de ene kant is het ook weer logisch want mensen die geen clutch hebben kunnen onmogelijk een goed start maken anders.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Update komt er aan vandaag :)

https://imgur.com/p4FIAY9

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 07:22

[ Voor 87% gewijzigd door triskele10 op 15-01-2022 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Laatst online: 22:35
Ik heb Assen gister al even gereden. Heerlijke track!!

Die vergelijking hier boven is ook echt heel gaaf

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Doet het spel het bij jullie wel ? Krijg een 20004 server foutmelding.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BozeBever
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-09 10:29
Christiano007 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:06:
Doet het spel het bij jullie wel ? Krijg een 20004 server foutmelding.
Ze zijn op dit moment in maintenance vanwege een nieuwe update. Heb geduld.

Overigens: Zojuist aangekondigd . De samenwerking met Ferrari is een feit! Een nieuwe DTM pack in de planning en mogelijk ook nog iets van een nieuwe formule auto.

Voor een relatief kleine sim als RaceRoom is datgene wat Sector3 op dit moment doet toch best wel indrukwekkend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Gisteren gestart met raceroom. Tuurlijk de graphics zijn wat minder, maar het racen, het geluid en de content maken veel goed.

Jammer dat ik deze niet eerde ondekt heb. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7sem10
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-09 12:47
Binnen Simsport Racing International (SSRI) ligt de focus vooral op ACC, AC en iRacing. We willen ons portfolio uitbreiden en gaan daarom ook een raceroom competitie organiseren.

De eerste test-race is aanstaande donderdag (calendar attached).

Stuur gerust een DM voor meer informatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Zwf7bHQNvhdI8Q8X2VmnQwI1To=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DL5U7ONE0mCr1yuzkRSMxDMF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd102
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 23:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E - Jay
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 09:30
Prima pack, gelijk gekocht maar toch jammer dat ze de experiences hebben laten vallen. Voelt toch meer als een bundeltje gt3 auto's kopen ipv DTM 2021.

Ik zie ook geen DTM 2021 Rule Set, wellicht hetzelfde gebleven tov eerdere DTM edities maar oogt knullig DTM 2021 rijden met DTM 2015 rule set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
Vanaf vandaag 10 dagen alle tracks en auto's gratis te spelen in raceroom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14
Sjoerd102 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:55:
Vanaf vandaag 10 dagen alle tracks en auto's gratis te spelen in raceroom _/-\o_
Maar dan moet de game wel opstarten....

Edit: werkt nu weer wel.

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 20-05-2022 00:00 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Sjoerd102 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:55:
Had de beginners pack enige tijd geleden gekocht en vermaakte mij prima, maar nu alles unlocked is tot de 30ste is het helemaal feest.
Ik kom van ac, acc, iracing en automobilsta 2 maar wat is dit een fijne game/Sim zeg! Verbaas mij echt dat raceroom niet super “bekend” en “populair” is onder de simracers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Cancun schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:49:
[...]

Had de beginners pack enige tijd geleden gekocht en vermaakte mij prima, maar nu alles unlocked is tot de 30ste is het helemaal feest.
Ik kom van ac, acc, iracing en automobilsta 2 maar wat is dit een fijne game/Sim zeg! Verbaas mij echt dat raceroom niet super “bekend” en “populair” is onder de simracers.
Van alle sims die ik speel is dit toch wel mijn favoriet. Ook omdat je de game gewoon kan opstarten en een online race kan joinen en meteen leuk kan racen. Vaak zijn er altijd wel genoeg spelers dat iedereen zijn gevecht wel kan doen en dat maakt het toch wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
Exact. Mijn favoriet tot nu toe zijn de DTM wagens uit 2015. Echt fantastische online races mee gehad.
Valt mij ook op dat er relatief weinig dirty drivers zijn. Of misschien heb ik geluk gehad…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19:00
Hoi allemaal. Weet iemand wat de toekomstvoorspelling van dit spel is? En dan bedoel ik qua bestaansrecht en updates. Ik heb dit spel gisteren geinstalleerd (is gratis uitproberen) en ik vermaak me er meer mee als ACC en F1. I-racing heb ik ooit eens geprobeerd maar dat was niet helemaal mijn ding. Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met raceroom en heb me geen moment verveeld. Vooral de nsu op Zandvoort is een leuk karretje om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Edwinlzv schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 20:29:
Hoi allemaal. Weet iemand wat de toekomstvoorspelling van dit spel is? En dan bedoel ik qua bestaansrecht en updates. Ik heb dit spel gisteren geinstalleerd (is gratis uitproberen) en ik vermaak me er meer mee als ACC en F1. I-racing heb ik ooit eens geprobeerd maar dat was niet helemaal mijn ding. Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met raceroom en heb me geen moment verveeld. Vooral de nsu op Zandvoort is een leuk karretje om mee te beginnen.
Ik verwacht niet snelle grafische updates of een andere engine, maar ik denk wel dat ze voortdurend hun best doen voor goede content. Zoals de laatste DTM updates met bijvoorbeeld de Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
De content is fantastisch. Circuits als Macau, Nordschleife, Bathurst zijn echt een prima aanvulling in tegenstelling tot andere sims. De auto's zijn ook goed en over de ffb heb ik ook niets te klagen. Vandaag met de McLaren (mijn favo auto) aan de gang geweest op Zolder. Monza en Portimao.

Wanneer de gratis periode af is deze maar aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Edwinlzv schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 20:29:
Ik speel het al een jaar met heel veel plezier. Het is mijn favoriete sim. Ik zet mijn sim neer en ik kan racen. Heb er ook nooit problemen mee. Qua spelersaantallen. In de middag en in de avond zijn de meeste europe servers altijd wel goed gevuld. De Rookie servers zitten nagenoeg altijd wel vol en de Championship servers op het moment ook. Voor de feature races is het hel vaak de Formule auto, GT3 en DTM die het goed doen. WTCR doet het wat minder maar als de baan zoals nu bathurst is is het ook wel goed gevuld. Meeste van de tijd kan je altijd leuke potjes doen. Naast de ranked heb je ook nog gewoon maar ik doe voornamelijk ranked races en het is altijd wel leuk. Niveau maakt ook niet echt uit je hebt in iedere ranked race altijd wel groepjes waar leuk en meestal fair gevochten wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Zoals verwacht is het weer summer sale. Dus mocht je willen, kan je nu de hele game voor 50 euro krijgen i.p.v. 65 euro.
https://game.raceroom.com/store/
En de VRP's kan je hier halen https://www.raceroomstore.com/shop_en/list_page?cat=24
Zonet ook weer alle content aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
Dank voor de tip Daniel, is gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Heb mij uitstekend vermaakt de afgelopen dagen met Assen en die heb ik nog niet dus die ga ik zeker aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Interlagos is uit voor Raceroom en er komt nog een Formule wagen gebaseerd op de 2022 specs van F1.

Zie deze video en voor de F1 auto, de laatste 10 minuten ongeveer te zien

[ Voor 60% gewijzigd door StephanL op 09-06-2022 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
Heel vet ik kan niet wachten. Onlangs het hele pakket maar gekocht in de summersale. Had eerst het goedkoopste pack maar je wil al snel meer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Weer even de draad omhoog schoppen :)

Mocht er nog iemand zin hebben in een DTM 2016 kampioenschap, start begin september. Om de week op donderdag (eerste race 8 september).

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Wederom een klein schopje omhoog voor een geweldige sim, die te weinig liefde krijgt *;

[ Voor 21% gewijzigd door Saybia op 30-04-2023 13:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saybia

[ Voor 43% gewijzigd door Saybia op 24-05-2023 15:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saybia
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdfjHO9oY_HcY_k6XtByZsL65Cc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iNamWe5S5iRx5umfC8MZyZTK.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h-kI-6jCG8KKBizPXKslG925Lrw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ujV7sQ7tCVfE1tk7sYBRSFBr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Herinnering: Tot 12:00 uur vandaag kan je je nog inschrijven voor de MX5 Europese tijdzone race vanavond. Iedereen is welkom, ongeacht skill level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NutteFrenkie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-04-2024
Wat een super gave game is dit! :O Jarenlang deze game links laten liggen tot mijn grote spijt. Het racet echt fantastisch! Helaas heeft de game een zwaar verouderde engine en is ook het schade model om te huilen, maar het racen en de force feedback zijn subliem te noemen!

Dé plek voor sim racers: hardware, reviews en meer! --> https://www.simracinghub.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwinlzv
Ik zie dat mijn eerste Porsche er ook in zit, de 944. Misschien dat ik deze game maar eens onder een dikke laag stof vandaan moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DietColo
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-09 11:03
"Prodigy" event voor "The winner of the final stage will earn a Prodigy Pass to compete at Prodigy Week."
Ik doe ook wat pogingen maar mijn precisie met t300 alcantara setje en losse bureaustoel is net niet genoeg voor die auto vrees ik.

https://game.raceroom.com/competitions/1837/leaderboard
https://racingprodigy.com...-tatuus-f4-cup-challenge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:58

BNX

Even een tip als je last heb van microstutters of framedrops,
Kijk of er geen HWinfo/afterburner monitoring draait op jouw PC of een Steam overlay.
Raceroom werkt niet goed samen hiermee waardoor jouw stabiele vsync
framerate, instabiel wordt. Dit was bij mij het probleem.

Recent nog op racedepartment iemand dit getipt en ook daar was het direct de oplossing.

(En stiekem een bump in dit topic van deze top game) O-)

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-09 18:55

TiemenC

iRacing

Hoi!

Ik zou graag met iemand een gesprekje willen hebben welke inhoudelijk wat meer kan vertellen over Raceroom. Dit i.v.m. een onderzoekje wat we vanuit KNAF Digital momenteel doen.

Ik had @Saybia al een DM gestuurd maar tot heden nog geen reactie. Wellicht zijn er andere geïnteresseerden :)

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia
TiemenC schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:03:
Hoi!

Ik zou graag met iemand een gesprekje willen hebben welke inhoudelijk wat meer kan vertellen over Raceroom. Dit i.v.m. een onderzoekje wat we vanuit KNAF Digital momenteel doen.

Ik had @Saybia al een DM gestuurd maar tot heden nog geen reactie. Wellicht zijn er andere geïnteresseerden :)
U got mail :z Maar anderen, schroom niet om Tiemen te helpen en hem een mailtje te sturen met de vraag wat je kan betekenen voor hem en KNAF Digital. Show some love for Raceroom *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwinlzv
Ze komen met een update. Ik ben benieuwd maar volgens het filmpje ziet het er veelbelovend uit.

YouTube: The Biggest UPDATE for RaceRoom in YEARS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:53
Ben benieuwd. DTM 95 sws even proberen l

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
De trailer van de graphics update :

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd102
inderdaad erg gaaf dat ze DTM seizoen 1995 erin stoppen inclusief Diepholz en Avus.
Nu nog hopen op de Alemanenring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:58

BNX

Even de update geïnstalleerd (25gb!) en een test race in de ochtend in Zandvoort gedaan.

Kort samengevat: ik kan mijn ReShade verwijderen bij raceroom.
De grauwe waas is weg en het ziet er sfeervol uit. Scherpte op 100 gezet en meer dan tevreden.

Edit: menu navigatie met klikken en start race reageert vreemd. Ook terug en spel afsluiten reageert anders / werkt niet altijd. Even in de gaten houden

[ Voor 23% gewijzigd door BNX op 05-09-2024 14:43 ]

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14
Ook even de update geïnstalleerd , maar had in VR een probleem dat het settings menu niet verscheen. Oorzaak was dat mijn monitor settings voor desktop modus op 21:9 3440x1440 stond, wat de resolutie van mijn monitor is. Maar daardoor klopte de menus in VR niet. Voor de update had ik dit probleem niet. Na de settings in desktop modus aangepast te hebben naar 16:9 1920x1080, werkte de menus in VR wel goed.

Qua performance kan ik nog steeds alles op maximaal laten staan, maar dat mag ook wel op een RTX4080 voor deze game. Ik speel RR maar weinig, maar nu het weer geprobeerd te hebben, moet ik ‘m toch maar eens wat vaker opstarten.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 2 3 Laatste