Bedankt !mithrandirrr schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:59:
Die race op Hockenheim vond ik super gaaf om te kijken. Je rijdt erg goed en netjes. Spannende race met mooie gevechten! En die wagen is ook niet erg makkelijk om te rijden.
De race op Suzuka was ook erg goed maar daar zat de spanning niet zo lang in.
Tips voor het starten heb ik niet voor je. Zeker omdat de dtm wagens geen traction control hebben lijkt me het ook erg pittig om een goede start te maken.
Was een leuke race in de DTM inderdaad. Sowieso erg leuk om DTM te rijden in de sim. Keek er ook vaak naar op TV en ben regelmatig bij Zandvoort en Assen wezen kijken naar de DTM. Baal nog steeds dat de DTM er niet meer is tegenwoordig, die GT3's tel ik niet mee
Aha dat zou het weleens kunnen zijn ja. Ik zit telkens te reageren op groen licht maar je kunt dus geen valse start maken begrijp ik hieruit lolDaniel. schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:29:
[...]
Ik weet niet tof het bij alle ranked servers zo is maar het is niet mogelijke of als je het hebt ingesteld om een valse start te maken. Wat ik meestal doe maar dan moet auto clutch ook ingeschakeld zijn is hem voor de start van de race al in de 1 te zetten en al wat gas geven. Koppeling hoef je niet ingedrukt te maken en met alles wat ik nu al heb gereden haalde ik een prima start behalve met de DTM's.