Volgens mij gaat dit om de website: https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/kpnRicmaniac schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:57:
[...]
Ik wil dit zelfde abbo nemen. Alleen moet ik nog even wachten nu tot me contact af loopt bij vodafone. Omdat ik thuis verder ook alles in 1 van KPN heb scheelt het inderdaad om over te stappen naar KPN.
Maar wat houd die cashback precies in dan? of is dat alleen als je verlengt?
Thanks, Ik kan helaas pas eind februarie overstappen naar KPNFamemonster schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:25:
[...]
Volgens mij gaat dit om de website: https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/kpn
Via de website van cashback xl open je de kpn website en doe jij je bestelling. Normaliter krijgen websites een bepaald bedrag als er via hun website door wordt gelinked en er vervolgens iets wordt gekocht. Cashback xl doet dit ook, alleen geeft het geld aan de gebruiker zelf. Het aanbod is niet altijd even groot maar in sommige gevallen zoals telefoon abonnementen en energie contracten tikt het leuk aan. Voor een nieuwe klant, dus in jou geval van Vodafone naar kpn krijg je volgends mij zelfs 90,-.Ricmaniac schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:57:
[...]
Ik wil dit zelfde abbo nemen. Alleen moet ik nog even wachten nu tot me contact af loopt bij vodafone. Omdat ik thuis verder ook alles in 1 van KPN heb scheelt het inderdaad om over te stappen naar KPN.
Zelf via cashbackxl een nieuw KPN abo met iPhone 6S besteld, na enkele dagen werd mijn bestelling door KPN geverifieerd en kan ik de €90 terugkrijgen. Wel kan het blijkbaar enkele maanden duren voor KPN het bedrag naar cashbackxl overmaakt en daar moet je op wachten. Het feit dat de KPN mijn aankoop geverifieerd heeft bied goede hoop.Bluebe schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:15:
[...]
Via de website van cashback xl open je de kpn website en doe jij je bestelling. Normaliter krijgen websites een bepaald bedrag als er via hun website door wordt gelinked en er vervolgens iets wordt gekocht. Cashback xl doet dit ook, alleen geeft het geld aan de gebruiker zelf. Het aanbod is niet altijd even groot maar in sommige gevallen zoals telefoon abonnementen en energie contracten tikt het leuk aan. Voor een nieuwe klant, dus in jou geval van Vodafone naar kpn krijg je volgends mij zelfs 90,-.
Edit
Ik heb de bestelling trouwens gewoon in de KPN store laten bezorgen en daar opgehaald, werkte ook prima. Wordt daar de bestelling nog gecontroleerd. Ben ook overgestapt van Vodafone naar KPN.
[ Voor 9% gewijzigd door Wurmie op 21-10-2015 23:19 ]
Goed om te weten, hopelijk blijft dit gewoon werken want ik moet nog even voor ik over mag stappen ivmdie 60 dagen ipv 4 maanden als je verlengt bij zelfde providerWurmie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 23:17:
[...]
Zelf via cashbackxl een nieuw KPN abo met iPhone 6S besteld, na enkele dagen werd mijn bestelling door KPN geverifieerd en kan ik de €90 terugkrijgen. Wel kan het blijkbaar enkele maanden duren voor KPN het bedrag naar cashbackxl overmaakt en daar moet je op wachten. Het feit dat de KPN mijn aankoop geverifieerd heeft bied goede hoop.
Edit
Ik heb de bestelling trouwens gewoon in de KPN store laten bezorgen en daar opgehaald, werkte ook prima. Wordt daar de bestelling nog gecontroleerd. Ben ook overgestapt van Vodafone naar KPN.
Verwijderd
ben je al kpn klant?ik kom uit op €47,50 per maand namelijk.Ricmaniac schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:57:
[...]
Nee ik zit nu bij vodafone (voor mobiele telefonie).. en wat ik lees is als je dan overstapt naar KPN as nieuwe klant is het 90 euroVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 00:39:
[...]
ben je al kpn klant?ik kom uit op €47,50 per maand namelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 22-10-2015 08:46 ]
Verwijderd
die cashback zie ik idd maar het abonnement dat jij aangeeft vindt ik alleen voor 47,50 per maand, en als kpn klant krijg je 5 euro korting en dan kom je op jouw bedrag uit, vandaarRicmaniac schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:45:
[...]
Nee ik zit nu bij vodafone (voor mobiele telefonie).. en wat ik lees is als je dan overstapt naar KPN as nieuwe klant is het 90 euro
Heeft iemand die cashback al eens eerder getest trouwens? ik heb zelden een website gezien die er scammie'er uitziet dan cashbackxl.nl
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 08:51 ]
Ik heb gisteren bekeken tot aan de betaling aan toe hoe het werkte maar het is gewoon doorgelinkt naar de KPN website waar je besteld en je moet zelf alsnog al je gegevens op KPN dan invullen dus zie niet echt een negatieve kant.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:49:
[...]
die cashback zie ik idd maar het abonnement dat jij aangeeft vindt ik alleen voor 47,50 per maand, en als kpn klant krijg je 5 euro korting en dan kom je op jouw bedrag uit, vandaar
Heeft iemand die cashback al eens eerder getest trouwens? ik heb zelden een website gezien die er scammie'er uitziet dan cashbackxl.nl
En ja als ik overstap naar KPN met mobiele telefonie heb ik KPN compleet, krijg ik 5 euro p/m korting idd en 5gb gratis en wat dingetjes.
Verwijderd
ok dan heb ik geen abonnement over het hoofd gezienRicmaniac schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:54:
[...]
Ik heb gisteren bekeken tot aan de betaling aan toe hoe het werkte maar het is gewoon doorgelinkt naar de KPN website waar je besteld en je moet zelf alsnog al je gegevens op KPN dan invullen dus zie niet echt een negatieve kant.
En ja als ik overstap naar KPN met mobiele telefonie heb ik KPN compleet, krijg ik 5 euro p/m korting idd en 5gb gratis en wat dingetjes.
Je wilt niet weten wat tegenwoordig kan gebeurden door zomaar op een linkje te klikken

Als ik zijn "over ons" en "missie" tabblad zie (waar hij zegt dat hij geen winst maakt), dan wordt mijn vermoeden versterkt.
MAAR! ik hoop oprecht dat alles goed werkt en je een mooie aanbieding hebt gekregen!
Ik wil er verder geen cashback topic van maken, maar ik heb al meerdere zaken via deze website besteld en ja het kan even duren voor je betaald wordt, maar ik heb altijd mijn geld gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:57:
[...]
ok dan heb ik geen abonnement over het hoofd gezien![]()
Je wilt niet weten wat tegenwoordig kan gebeurden door zomaar op een linkje te klikken![]()
Als ik zijn "over ons" en "missie" tabblad zie (waar hij zegt dat hij geen winst maakt), dan wordt mijn vermoeden versterkt.
MAAR! ik hoop oprecht dat alles goed werkt en je een mooie aanbieding hebt gekregen!
Maar is toch goed? Je bent hier om elkaar te helpen en zo goedkoper uit te komen. Het is toch allemaal één pot nat! Alleen als je zakelijke beller bent dan moet je gewoon altijd voor KPN of Vodafone gaan. Voor een gewone consument gewoon de beste deal pakken die er is en vaak is dit ook KPN of Vodafone.Bluebe schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:06:
[...]
Ik wil er verder geen cashback topic van maken, maar ik heb al meerdere zaken via deze website besteld en ja het kan even duren voor je betaald wordt, maar ik heb altijd mijn geld gekregen.
I don't have dreams, I have goals!!
Vodafone vind ik echt te duur geworden helaas voor particulier. Ik ben 14 jaar klant geweest van ze nu maar alleen al zonder die aanbieding van KPN compleet was ik gewoon bij KPN iets goedkoper uit maar had ik ook nog is meer data etc. nu met KPN compleet vind ik het wel echt een aanrader.Redondo1982 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:16:
[...] Alleen als je zakelijke beller bent dan moet je gewoon altijd voor KPN of Vodafone gaan. Voor een gewone consument gewoon de beste deal pakken die er is en vaak is dit ook KPN of Vodafone.
Dit is het voor mij met de iPhone 6s Plus 64Gb :
KPN 2jaar
5GB Data
200 Belminuten
Totaal per maand €42,50
Totaal eenmalig €353,23
Compleet voordelen
€5,- extra korting op je abonnement
Dubbel zoveel data en belminuten (10gb totaal en 400 belminuten)
Gratis onderling bellen
Gratis zenders + films
Enige voordeel wat dus bij vodafone is zijn de onbeperkte belminuten. Maar wat ik nu heb bij vodafone is 300 minuten en maak er nog niet eens 80 per maand op. heb nu van de 300 nog 287 over voor 8 dagenVodafone 2 jaar
3GB data
onbeperkt bellen
Totale kosten
Per maand € 51,00
Eenmalig € 324,23

Bij vodafone zou ik dus 9 euro per maand meer betalen voor aardig wat minder.
de keuze is mij wel overduidelijk.
Ook die compleet voordelen voor mij bij KPN zijn gewoon netjes.. snap niet waarom ik nu pas dacht aan overstappen
[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 22-10-2015 09:52 ]
Dus ik na een dag of 10 toch eens bellen en de poging tot omzetten is nog niet eens begonnen (er is geeneens een aanvraag ingediend). Maar wel de toezegging dat bij het openbreken geen F&F-korting gegeven kan worden. Lekker consequent.Delerium schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:46:
Ik wil even wat melden over de beroerde service van vodafone:
(ik liep 11 juni 2014 langs de winkel en sloot een nieuw sim-only af voor 2 jaar voor het volle pond om maar van T-mobile af te zijn).
Ik naar de winkel (3 oktober) om te vragen of het abbo opengebroken kan worden zodat ik een iPhone 6S kan krijgen. Dat kon niet.... maar per 5 oktober veranderen de regels zodat het wel kon.
Ik 8 oktober naar de winkel, maar alles kon behalve een korting regelen zoals F&F. Na het volle pond betalen wilde ik wel wat anders, maar daarvoor moet ik een nummer bellen, en wel het nummer van de F&F. De winkel kan mij verder niet helpen.
Ik bellen op 9 oktober (iPhone-lanceerdag, dus druk)
Telefoonnummer F&F zet mij 10 minuten in de wacht en verwijst naar telefoonnummer B.
Telefoonnummer B zet mij 15 minuten in de wacht en zegt dat F&F het fout had en ik echt bij F&F moet zijn.
Ik heb daar even geen zin meer in en vul het dan maar op de website in:
Website invullen, Iphone aanklikken (128 GB model is op voorraad) met F&F kortingcode: ontvangstbevestiging gekregen ..... maar geen orderbevestiging.
Ik bellen en dit dus te horen gekregen. Deze laatste lijn gaat nu eerst het contract omzetten zodat er iets mogelijk is....en dan moet ik over 5-10 dagen maar eens bellen om te zien of het is gelukt, dan kan ik eventueel een telefoon doen.
Kastje naar muur service noem ik dat en ik ben nog geen steek opgeschoten met uberhaupt mijn abbo omzetten. Winkel Fail, Telefoon FAIL en zelfs website FAIL. Ik vraag me af of ik wel bij Vodafone wil blijven en niet beter kan verlengen bij KPN.
Dus nog een extra FAIL en per juni of zo direct naar KPN.
voda verlenging via CB is in prijs gedaald (wrsch al wel wat langer, maar ik zag t nu): 1322 euro over 2 jaar voor een 6S 128Gb SG, gelijk maar besteld dus
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Via cb? Wat bedoel je daar precies mee? Hoe kom je precies op deze prijs?
Aah ja ik zie het. Ik kom trouwens belsimpel ook erg goedkoop uit. Kpn met 5GB 4G internet, 200 belminuten, 42.50 / maand + 158 bijbetalen. Dit in combinatie met een 6S 64GB. Dat lijkt mij heel goedkoop.
Helaas loopt t-mobile bij mij nog tot februari. Verlengen t-mobile is nu mijn enige optie.
Edit: Hmm dat is dus wel als je al een KPN abonnement hebt lopen, anders is het 5 euro duurder p/m.
Helaas loopt t-mobile bij mij nog tot februari. Verlengen t-mobile is nu mijn enige optie.
Edit: Hmm dat is dus wel als je al een KPN abonnement hebt lopen, anders is het 5 euro duurder p/m.
[ Voor 15% gewijzigd door duncanvdlinden op 03-11-2015 21:00 ]
Sorry, m'n post was wat beknopt. Ik doelde op n verlenging v Vodafone red 2j via coolblue (vergeet shopkorting niet!). 626 bijbetalen en 29€ per mnd voor de 6s 128gb. 👍
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Wat houdt die "Shopkorting" precies in? En hoe kom je aan zo een korting?knuppelhout schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:15:
Sorry, m'n post was wat beknopt. Ik doelde op n verlenging v Vodafone red 2j via coolblue (vergeet shopkorting niet!). 626 bijbetalen en 29€ per mnd voor de 6s 128gb. 👍
Nou, ben ik woensdag gebeld dat een aanvraag met nummerbehoud via CB voor een Vodafone abbo met iPhone 6s is goedgekeurd (het nummerbehoud) en wanneer ik geleverd wil hebben. Ik voor morgen (zaterdag) afgesproken... Wordt ik net gebeld dat ze mijn contact niet kunnen uitdraaien omdat Vodafone een technische storing heeft en het niet mogelijk is het contract uit te draaien omdat er iets niet lukt met het nummerbehoud...... Goed begin zeg bij Vodafone.
Geen nieuwe iPhone om mee te spelen dit weekend dus
.
Geen nieuwe iPhone om mee te spelen dit weekend dus
Stay young forever!
Vodafone heeft laatste dagen vreemde dingen.
Heb 4/11 abonnement verlengt, 6 GB + 1GB gratis. Vandaag krijg ik een sms dat ik 80% van mijn 1GB al verbruikt had.
Vanochtend heb ik gekeken hoeveel ik van die 1GB over had, dat was 780MB, heb heel de dag de iPhone niet aangeraakt of wat dan ook en kreeg dat smsje, heb nu 167MB over van die 1000MB.
Vodafone een bericht gestuurd, ja komt door je nacht verbruik blablablabla, heel de nacht 200Mb verbruikt. Maar konden niet uitleggen waarom ik terwijl ik mn tel niet heb gebruik zoveel data heb gebruikt.
Nou meneer je krijgt ter compensatie 500MB.
Er zit iets goed mis daar bij Vodafone.
Heb 4/11 abonnement verlengt, 6 GB + 1GB gratis. Vandaag krijg ik een sms dat ik 80% van mijn 1GB al verbruikt had.
Vanochtend heb ik gekeken hoeveel ik van die 1GB over had, dat was 780MB, heb heel de dag de iPhone niet aangeraakt of wat dan ook en kreeg dat smsje, heb nu 167MB over van die 1000MB.
Vodafone een bericht gestuurd, ja komt door je nacht verbruik blablablabla, heel de nacht 200Mb verbruikt. Maar konden niet uitleggen waarom ik terwijl ik mn tel niet heb gebruik zoveel data heb gebruikt.
Nou meneer je krijgt ter compensatie 500MB.
Er zit iets goed mis daar bij Vodafone.
Heb bijna spijt dat ik voor die paar euro per maand niet gewoon bij KPN ben gebleven..... Nou ja, misschien komt het nog allemaal goed.
Stay young forever!
Klopt de theorie die ik nu opnoem?
Ik heb een Sim Only bij T-Mobile van een jaar die 27 Januari 2016 afloopt. Op belsimpel lees ik dat ik 2 maanden van tevoren kan verlengen bij een andere provider.
Stel ik doe 27 November een overstap naar KPN met een iPhone 6s. Krijg ik dan de iPhone 6s terwijl ik nog gebruik maak van T-Mobile en mijn KPN abonnement begint te lopen vanaf 27 januari? (En dan pas begin te betalen aan KPN)
Ik heb een Sim Only bij T-Mobile van een jaar die 27 Januari 2016 afloopt. Op belsimpel lees ik dat ik 2 maanden van tevoren kan verlengen bij een andere provider.
Stel ik doe 27 November een overstap naar KPN met een iPhone 6s. Krijg ik dan de iPhone 6s terwijl ik nog gebruik maak van T-Mobile en mijn KPN abonnement begint te lopen vanaf 27 januari? (En dan pas begin te betalen aan KPN)
Vodafone vind ik doffe ellende...
Jep dat klopt Famemonster
Jep dat klopt Famemonster
[ Voor 66% gewijzigd door Roos79 op 06-11-2015 22:28 ]
google maar eens. het is 1 van meerdere in zn soort. als je via hun op bepaalde sites iets koopt (dmv cookie) krijg je tegoed dat je kunt laten uitbetalen. zij krijgen ook een deel vd buit natuurlijk.Jieve schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:47:
[...]
Wat houdt die "Shopkorting" precies in? En hoe kom je aan zo een korting?
Gisteren gebeld door vodafone, of ik mijn contract wil verlengen. Dit heb ik dan ook telefonisch gedaan voor een iphone 6s Plus. Krijg ik netjes een mail met hartelijk dank voor je bestelling. blah blah opslaan online contacten. Maar tot op heden geen orderbevestiging. Is dat normaal? Kan dat later komen? Iemand ervaring hiermee bij vodafone?
Update.
Ik heb net Vodafone gebeld. M'n bestelling blijkt verdwenen. En ik vermoed niet onbewust. Het gesprek ging namelijk zo. Ik werd gebeld, wist al dat ik een 6s plus 64gb wilde en vroeg of het mogelijk was om eenmalig korting te krijgen op toestel (wie niet waagt, wie niet wint). De verkoper zegt dat hij moet overleggen en komt terug met dat ik eenmalig 60 euro korting op toestel kan krijgen en bevestig het nieuwe bedrag van 139 ipv 199. Vervolgens moet je een hele telefonische contract doorlopen en beantwoorden met ja en ook daar noemde hij de aangepaste prijs op. Na dit wordt ik nog even gewezen op het bel mij niet register. Iedereen blij en ik hang op. Ik krijg de mail bedankt voor je bestelling en vervolgens geen orderbevestiging.
Vanmorgen ben ik gaan nabellen en wat blijkt. M'n bestelling is verdwenen en de korting die ik noemde was niet mogelijk. Ik vertel dat ik zelfs dat hele opname traject ben doorgelopen met bevestiging van de nieuwe prijs. Met wat moeite gaan ze nu zoeken naar de opname. Echter, het zal mij niet verbazen als ze deze om een of andere reden niet kunnen vinden. Plus, dit duurt 5-10 werkdagen. Uit principe wil ik nu gewoon m'n korting
Als de medewerker zelf nu had gezegd dat de korting niet mogelijk was, was er niks aan de hand. Ik snap de moeite dan ook niet die ze ervoor nemen. Iemand nog ervaring met dit soort praktijken? Bij Vodafone of andere providers?
Update.
Ik heb net Vodafone gebeld. M'n bestelling blijkt verdwenen. En ik vermoed niet onbewust. Het gesprek ging namelijk zo. Ik werd gebeld, wist al dat ik een 6s plus 64gb wilde en vroeg of het mogelijk was om eenmalig korting te krijgen op toestel (wie niet waagt, wie niet wint). De verkoper zegt dat hij moet overleggen en komt terug met dat ik eenmalig 60 euro korting op toestel kan krijgen en bevestig het nieuwe bedrag van 139 ipv 199. Vervolgens moet je een hele telefonische contract doorlopen en beantwoorden met ja en ook daar noemde hij de aangepaste prijs op. Na dit wordt ik nog even gewezen op het bel mij niet register. Iedereen blij en ik hang op. Ik krijg de mail bedankt voor je bestelling en vervolgens geen orderbevestiging.
Vanmorgen ben ik gaan nabellen en wat blijkt. M'n bestelling is verdwenen en de korting die ik noemde was niet mogelijk. Ik vertel dat ik zelfs dat hele opname traject ben doorgelopen met bevestiging van de nieuwe prijs. Met wat moeite gaan ze nu zoeken naar de opname. Echter, het zal mij niet verbazen als ze deze om een of andere reden niet kunnen vinden. Plus, dit duurt 5-10 werkdagen. Uit principe wil ik nu gewoon m'n korting

Als de medewerker zelf nu had gezegd dat de korting niet mogelijk was, was er niks aan de hand. Ik snap de moeite dan ook niet die ze ervoor nemen. Iemand nog ervaring met dit soort praktijken? Bij Vodafone of andere providers?
[ Voor 67% gewijzigd door erickov op 19-11-2015 09:13 ]
Uncomfortable silence can be so loud...
Vraag me eigenlijk af waarom je cashbackxl zou gebruiken als bij belsimpel de iphone 6s 64gb 100 euro goedkoper is dan via de KPN site. 24 maanden vooral internet (ca. 47.50 pm en met combinatiedeal 42.50 pm) en 150 bijbetalen, via de KPN site moet je 250 euro bijbetalen....
Vandaag mijn abbo verlengd bij KPN voor 44 euro per maand hier heb ik voor onbeperkt bellen en 5gb data. Met KPN compleet wordt dit 10gb. Bijbetaling toestel iPhone 6s plus rosé/gold 16gb 100 euro.
Lijkt me goede deal. 👍😊
Tevens snelle levering vandaag verlengd morgen in huis.
Lijkt me goede deal. 👍😊
[ Voor 11% gewijzigd door elaho op 23-11-2015 18:29 ]
Zo dat is erg goedkoop. Ik kom op 47.50 per maand met 150 euro bijbetalen voor een iPhone 6 64GB, maar dat is 200 minuten + 5000MB. Geen combinatievoordeel. Waar heb je dat zo voordelig afgesloten?elaho schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:27:
Vandaag mijn abbo verlengd bij KPN voor 44 euro per maand hier heb ik voor onbeperkt bellen en 5gb data. Met KPN compleet wordt dit 10gb. Bijbetaling toestel iPhone 6s plus rosé/gold 16gb 100 euro.
Lijkt me goede deal. 👍😊
Helaas zit ik hier vast aan Ziggo omdat ik hier geen glasvezel heb dus combineren wordt lastig.
Ben hier ook benieuwd naar, heb je al antwoord gevonden op je vraag?duncanvdlinden schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:13:
Klopt de theorie die ik nu opnoem?
Btw even een crosspost vanuit ander topic:
gise schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:30:
Top, thanks!
Ik zit namelijk te kijken naar een nieuw toestel, ik heb opzich aan 1GB voldoende, soms maak ik het op, meestal niet maar wil dan niet ineens extra kosten hebben.
Voor wie nog op zoek is naar een goede aanbieding, abbonement icm iPhone 6S, ik kwam deze tegen: klik
iPhone 6S16GB - 1GB/100min voor €36 p/maand, geen bijbetaling voor toestel, eenmalige betaling aansluitkosten van €30. Totaal over 24 maanden dus: €894
Als ik bij mijn huidige provider ga kijken, dan kom ik op ruim €1100 voor hetzelfde aanbod.
Op dit moment zit ik met een iPhone 5 en een sim-only abbonement van 1GB/0min voor €13,40 per maand, als ik de iPhone 6S 16GB los zou kopen (~€700) dan kom ik over 24 maanden op een bedrag van €1021
En dan krijg je morgen de de 6s geleverd foutje verkeerd begrepenelaho schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:27:
Lijkt me goede deal. 👍😊

(want en 100 extra toestel korting en 5 extra korting per maand als ik het goed begrijp?)
[ Voor 8% gewijzigd door Roos79 op 25-11-2015 14:38 ]
Ik heb het alleen nog maar van horen zeggen dat het wel zo werkt. Je kan dus al overstappen vanaf een andere provider en het toestel ontvangen voordat het nieuwe abonnent begint te lopen.... Maar 100% zeker ben ik niet, ik hoor het liever van iemand die dat al op deze manier ervaren heeftgise schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:59:
[...]
Ben hier ook benieuwd naar, heb je al antwoord gevonden op je vraag?
Btw even een crosspost vanuit ander topic:
[...]
Bij belsimpel is de toestelprijs nog verder gedaald voor een 64GB 6S, 93 euro bijbetalen.
Ik lees op https://www.kpn.com/prive...pn-compleet/voordelen.htm dat wanneer je meerdere mobiele abonnementen combineert je dus ook die 5 euro per maand korting krijgt per abonnement. Mijn vriendin haar abonnement loopt ook ergens halverwege 2016 af, en heeft wel interesse in KPN, dus als het goed is kan ik vanaf dat moment ook combineren
Zit te kijken op belsimpel maar bij ij blijft de 6s, 64gb bij het 42,50 pm KPN abbo 144 euro bijbetalen. Zie ik iets over het hoofd of zijn ze weer terug naar de oude prijs?duncanvdlinden schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:00:
[...]
Ik heb het alleen nog maar van horen zeggen dat het wel zo werkt. Je kan dus al overstappen vanaf een andere provider en het toestel ontvangen voordat het nieuwe abonnent begint te lopen.... Maar 100% zeker ben ik niet, ik hoor het liever van iemand die dat al op deze manier ervaren heeft
Bij belsimpel is de toestelprijs nog verder gedaald voor een 64GB 6S, 93 euro bijbetalen.47.50 pm zonder combineren en 42.50 pm met combineren.
Ik lees op https://www.kpn.com/prive...pn-compleet/voordelen.htm dat wanneer je meerdere mobiele abonnementen combineert je dus ook die 5 euro per maand korting krijgt per abonnement. Mijn vriendin haar abonnement loopt ook ergens halverwege 2016 af, en heeft wel interesse in KPN, dus als het goed is kan ik vanaf dat moment ook combineren
Klopt zie het ook, gisteren niet, veranderd steeds dus.JPMTSLR schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:08:
[...]
Zit te kijken op belsimpel maar bij ij blijft de 6s, 64gb bij het 42,50 pm KPN abbo 144 euro bijbetalen. Zie ik iets over het hoofd of zijn ze weer terug naar de oude prijs?
edit: ik zie het al ik had de gewone 6 geselecteerd, de 6S moet je inderdaad 144 bijbetalen.
[ Voor 11% gewijzigd door duncanvdlinden op 26-11-2015 19:59 ]
Aloha,
Ik zoek naar een goedkoop abbo met de iphone 6S 16GB, goedkoopste waar ik nu op uit kom is 36,- p/maand voor 1000mb en 100 min bel of sms bij tele2 via studentmobiel, zonder bijbetaling.
Is hij tegenwoordig al goedkoper te vinden? Zo'n 30 eu p/m bijvoorbeeld?
Ik zoek naar een goedkoop abbo met de iphone 6S 16GB, goedkoopste waar ik nu op uit kom is 36,- p/maand voor 1000mb en 100 min bel of sms bij tele2 via studentmobiel, zonder bijbetaling.
[ Voor 4% gewijzigd door Thrilled op 06-12-2015 21:44 ]
Verwijderd
iPhone 6S KPN abo is vandaag in prijs gedaald bij Coolblue.
- 64GB variant, 5GB data voor 42,50 p/m incl. combikorting en 185 eenmalig.
- 16GB, 5GB data voor 42,50 p/m incl. combikorting en 97 euro eenmalig.
Niet bepaald goedkoperVerwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:57:
iPhone 6S KPN abo is vandaag in prijs gedaald bij Coolblue.
Welke ervaringen hebben jullie met het Tele2 netwerk? Ik kom telkens weer uit bij Tele2 met betrekking tot laagste maandprijs en geen bijbetaling. Ben dus wel van plan om over te stappen aangezien ik over het algemeen op Wifi-netwerken zit.
Ik heb zojuist verlengt bij TMobile voor 24 maanden met een iphone 6S 64GB. Nu kost me dat toestel 159 euro maar op sites als studentmobiel bijvoorbeeld maar 109. Dit kwam volgends de man van Tmobile omdat klanten via andere sites dan Tmobile op een minder netwerk draaien dan Tmobile direct klanten. Dus bij storing zijn dat de eerste die afvallen.
Klopt dit? Anders ga ik toch nog even klagen.
Jedi Geub schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:27:
Ik heb zojuist verlengt bij TMobile voor 24 maanden met een iphone 6S 64GB. Nu kost me dat toestel 159 euro maar op sites als studentmobiel bijvoorbeeld maar 109. Dit kwam volgends de man van Tmobile omdat klanten via andere sites dan Tmobile op een minder netwerk draaien dan Tmobile direct klanten. Dus bij storing zijn dat de eerste die afvallen.
Haha, goeie grap van die verkoper. Ik kan er veel woorden aan vuil maken, maar dit is de grootste onzin die er bestaat.
...less is more
zojuist mijn order gecancelled. Ik ga op zoek naar een mooie aanbieding.funk-e schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:42:
[...]
![]()
Haha, goeie grap van die verkoper. Ik kan er veel woorden aan vuil maken, maar dit is de grootste onzin die er bestaat.
zojuist bij typhone alles opnieuw besteld. Abbo kosten hetzelfde maar scheelde mij 53 euro op het toestel.
[ Voor 15% gewijzigd door Jedi Geub op 14-12-2015 17:49 ]
Derde partijen kopen groter en dus goedkoper in en zodoende kunnen zei vaak meer met de prijzen doen dan bedrijven zelfJedi Geub schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:27:
De prijzen van Tele2 zijn nu gestegen, 38 euro voor de 6s ipv 36 en 34 voor de Iphone 6 ipv 30...Thrilled schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:43:
Aloha,
Bij belsimpel is die hetzelfde nog, maar er is een bijbetaling. Weet niet of dit er eerder ook was.EvolutionX schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:05:
[...]
De prijzen van Tele2 zijn nu gestegen, 38 euro voor de 6s ipv 36 en 34 voor de Iphone 6 ipv 30...
edit zie het ook nu van de 38, niet zoveel verschil dan met belsimpel
[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 16-12-2015 23:46 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Klopt ja.. overal is hij ineens duurder geworden.. Terwijl ik altijd te horen krijg hoe langer ik iets heb, des te goedkoper het wordtEvolutionX schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:05:
[...]
De prijzen van Tele2 zijn nu gestegen, 38 euro voor de 6s ipv 36 en 34 voor de Iphone 6 ipv 30...

Ik wacht nog maar even.. zal vast wel weer goedkoper worden
De meesten hier zijn op zoek naar een iPhone 6(s), dus ik hoop dat mijn vraag hier beantwoord kan worden.
Ik ben op zoek naar een iPhone 5(s) en door mijn beperkte budget liever tegen een zo laag mogelijke prijs. Ik had al bijna een tweedehands iPhone gekocht, maar een aanbieding van Hollandse Nieuwe doet mij nu twijfelen.
Hollandse Nieuwe 2 jr, 1000 MB/min/SMS, 22 euro per maand, iPhone 5s toestel gratis, eenmalige kosten 30 euro.
Over 2 jaar betekent dit dat ik 558 euro kwijt ben. Een tweedehands iPhone 5s kost al snel 250 euro en dan moet je nog maar afwachten hoe lang de iPhone het vol blijft houden. In combinatie met een Sim Only van 15 euro in de maand kom je zelfs nog duurder uit dan bij het abonnement van Hollandse Nieuwe.
Zit er ergens een addertje onder het gras? Of is dit gewoon een hele goede aanbieding? Ik heb verder geen ervaring met Hollandse Nieuwe, iemand ervaringen?
Alvast bedankt voor jullie aan/opmerkingen!
Ik ben op zoek naar een iPhone 5(s) en door mijn beperkte budget liever tegen een zo laag mogelijke prijs. Ik had al bijna een tweedehands iPhone gekocht, maar een aanbieding van Hollandse Nieuwe doet mij nu twijfelen.
Hollandse Nieuwe 2 jr, 1000 MB/min/SMS, 22 euro per maand, iPhone 5s toestel gratis, eenmalige kosten 30 euro.
Over 2 jaar betekent dit dat ik 558 euro kwijt ben. Een tweedehands iPhone 5s kost al snel 250 euro en dan moet je nog maar afwachten hoe lang de iPhone het vol blijft houden. In combinatie met een Sim Only van 15 euro in de maand kom je zelfs nog duurder uit dan bij het abonnement van Hollandse Nieuwe.
Zit er ergens een addertje onder het gras? Of is dit gewoon een hele goede aanbieding? Ik heb verder geen ervaring met Hollandse Nieuwe, iemand ervaringen?
Ze bieden geen 4G aan, dat is tenminste één addertje.. Tweede addertje kan de bijkomende kosten zijn als je over je tegoed gaat (1000 MB/min/SMS is niet veel).
Ik heb onlangs mijn Hollandsnieuwe abonnement verlengd (1000 MB/min/SMS, iphone 6 toestel 31 euro eenmalig, 34 euro per maand). Omdat het een verlenging was, waren er bij mij geen andere kosten.Mr.Jappe schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:35:
Hollandsnieuwe werkt met tegoed. Als het tegoed op is, dan kan je niet meer bellen/internetten/smssen totdat je opwaardeert.
Goede opmerking, je kan dus niet doorbellen als je door je 1000 MB/min/SMS heen bent. Nu kom ik op dit moment goed uit met 150 min en 500 MB, dus dan zou dit geen probleem moeten zijn. Ik maak voornamelijk gebruik van Wi-Fi en als ik al mobiel internet gebruik dan is het slechts voor e-mail en whatsapp.mkmi schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:39:
[...]
Ik heb onlangs mijn Hollandsnieuwe abonnement verlengd (1000 MB/min/SMS, iphone 6 toestel 31 euro eenmalig, 34 euro per maand). Omdat het een verlenging was, waren er bij mij geen andere kosten.
Hollandsnieuwe werkt met tegoed. Als het tegoed op is, dan kan je niet meer bellen/internetten/smssen totdat je opwaardeert.
Ik verbaasde me gewoon over de toestelprijs. Bij het abonnement betaal je 12 euro per maand voor het toestel, waarmee je over 2 jaar uitkomt op 288 euro. Een losse iPhone 5s kost meer dan 400 euro.
Edit: Ik zie dat Vodafone F&F ook een goede actie heeft. Voor 24 euro per maand krijg je de iPhone 5s met 150 min en 1 GB aan data. Inclusief 4G dekking en geen aansluitkosten.
[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Jappe op 22-12-2015 16:37 ]
Zelf geen fan van Hollandsnieuwe, jaar geleden ook een relatief goede iPhone5s deal gesloten daar, maar ga nu weer over. Met het afsluiten werd mij zo snel mogelijk 4g-uitrol beloofd, daar is nog steeds niks over duidelijk. Klantenservice is niet om over naar huis te schrijven.. Netwerk valt tegen, mede doordat er geen 4g beschikbaar is. Vaak EDGE/gprs waar anderen (KPN-Vodafone) gewoon vrolijk 3g/4g kunnen gebruiken. Lijkt te maken hebben met het feit dat je te 'gast' bent op het Vodafone netwerk. Vaak hebben Vodafone-gebruikers op dezelfde plek als ik vrolijk 3g, waar ik amper 3g heb. In de randstad geen problemen overigens, gaat vaak spelen op drukke plekken (festivals etc) en uithoeken buiten randstad. Vooral erg teleurgesteld door het 4g wat 'binnen enkele maanden' zou uitrollen, vertelde men mij in december 2014..Mr.Jappe schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:35:
De meesten hier zijn op zoek naar een iPhone 6(s), dus ik hoop dat mijn vraag hier beantwoord kan worden.
Bij GsmEasy een iPhone 6 16gb besteld voor 21 p/m + 410 eenmalig (CC, aankoopverzekering voor een jaar). T-Mobile 120 min en onbeperkt smsen in Europa en 3GB tot 120Mb/s.
De aansluitkosten komen weer terug via Shopkorting.nl
De aansluitkosten komen weer terug via Shopkorting.nl
Ik ben zelf voor de iPhone 6S 64GB in combinatie met KPN abonnement van 54 euro p/m gegaan (via Belsimpel). Dat is zonder combinatiekorting van 5 euro p/m, want ik heb verder niets van KPN.
Ik moest 52 euro bijbetalen.
Dat is 5GB internet en onbeperkt bellen.
Als ik dat naast het Sim Only KPN abonnement zet met dezelfde specs (32.50 euro p/m, 24 maanden) zet, betaal ik in feite 570 euro voor het toestel. Leek mij prima deal
Als ik dat naast het Sim Only KPN abonnement zet met dezelfde specs (32.50 euro p/m, 24 maanden) zet, betaal ik in feite 570 euro voor het toestel. Leek mij prima deal
Thanks! Heb dezelfde genomen maar dan voor 49 euro aangezien ik al wat van KPN had lopen. Prima prijsje moet ik zeggen.duncanvdlinden schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:38:
Ik ben zelf voor de iPhone 6S 64GB in combinatie met KPN abonnement van 54 euro p/m gegaan (via Belsimpel). Dat is zonder combinatiekorting van 5 euro p/m, want ik heb verder niets van KPN.
Bedankt voor je opmerkingen. Ik las de kritiek al in het Hollandsche Nieuwe topic. Ik denk dat ik deze deal even voorbij laat gaan. Even kijken of de Vodafone F&F deal gunstig is of toch voor een tweedehands iPhone + sim only gaan...jakob558 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:15:
[...]
Zelf geen fan van Hollandsnieuwe, jaar geleden ook een relatief goede iPhone5s deal gesloten daar, maar ga nu weer over. Met het afsluiten werd mij zo snel mogelijk 4g-uitrol beloofd, daar is nog steeds niks over duidelijk. Klantenservice is niet om over naar huis te schrijven.. Netwerk valt tegen, mede doordat er geen 4g beschikbaar is. Vaak EDGE/gprs waar anderen (KPN-Vodafone) gewoon vrolijk 3g/4g kunnen gebruiken. Lijkt te maken hebben met het feit dat je te 'gast' bent op het Vodafone netwerk. Vaak hebben Vodafone-gebruikers op dezelfde plek als ik vrolijk 3g, waar ik amper 3g heb. In de randstad geen problemen overigens, gaat vaak spelen op drukke plekken (festivals etc) en uithoeken buiten randstad. Vooral erg teleurgesteld door het 4g wat 'binnen enkele maanden' zou uitrollen, vertelde men mij in december 2014..
Vraagje: Zit momenteel met een sim only abo bij Simyo, heb een 4S en wil binnenkort over op de 6S.
Zit te denken om bij Simyo te blijven, vind de dekking goed en volgens mij erg goedkope provider(17 euro: 3000 mb, 100 bel/sms). Ik wil dus een los toestel kopen
Ik zit te denken om deze gewoon bij de apple store te kopen incl applecare+.
Kan op internet nou niet helemaal achterhalen of care+ nou verstandig is om erbij te nemen, gaat mij voornamelijk om de beeldschermschade. Mijn 4S ziet er nog uit als nieuw, wel 2 keer reparaties bij de lokale schermreparateur gehad(homeknop/holdknop die niet werkte). Nu zie dat bijv. het scherm van de 6S zo'n 350 eur is om te vervangen. Ga er uiteraard niet vanuit dat het gebeurt.
Wat raden jullie aan? of kan ik misschien toch beter voor een abo gaan?
Zit te denken om bij Simyo te blijven, vind de dekking goed en volgens mij erg goedkope provider(17 euro: 3000 mb, 100 bel/sms). Ik wil dus een los toestel kopen
Ik zit te denken om deze gewoon bij de apple store te kopen incl applecare+.
Kan op internet nou niet helemaal achterhalen of care+ nou verstandig is om erbij te nemen, gaat mij voornamelijk om de beeldschermschade. Mijn 4S ziet er nog uit als nieuw, wel 2 keer reparaties bij de lokale schermreparateur gehad(homeknop/holdknop die niet werkte). Nu zie dat bijv. het scherm van de 6S zo'n 350 eur is om te vervangen. Ga er uiteraard niet vanuit dat het gebeurt.
Met een abo heb je geen extra garantie ofzo, dus de keuze voor het een of ander is geen oplossing.Veertien14 schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:43:
M.i. kan je het beste kiezen voor:
- kopen met een creditcard (met Visa World Card heb je eerste jaar volledige garantie, ook al je het toestel zelf laat vallen bijv.)
- goede inboedelverzekering die eigen ongelukjes ook uitbetaald. Let dan wel op dekking, maar na jaar 1 is de maximale vergoeding vaak wel gelijk aan de restwaarde van het apparaat.
Doe dus beide (CC en goede inboedelverzekering) en je hebt geen applecare nodig.
Ik denk dat ik toch voor de Vodafone F&F aanbieding ga. Een iPhone 5s, 150 min, 1 GB data (4G) en onbeperkt smsen voor 24 euro per maand. Met mijn huidige sim only kom ik met 150 min en 1GB data ook goed uit.Mr.Jappe schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:29:
[...]
Goede opmerking, je kan dus niet doorbellen als je door je 1000 MB/min/SMS heen bent. Nu kom ik op dit moment goed uit met 150 min en 500 MB, dus dan zou dit geen probleem moeten zijn. Ik maak voornamelijk gebruik van Wi-Fi en als ik al mobiel internet gebruik dan is het slechts voor e-mail en whatsapp.
Ik verbaasde me gewoon over de toestelprijs. Bij het abonnement betaal je 12 euro per maand voor het toestel, waarmee je over 2 jaar uitkomt op 288 euro. Een losse iPhone 5s kost meer dan 400 euro.
Edit: Ik zie dat Vodafone F&F ook een goede actie heeft. Voor 24 euro per maand krijg je de iPhone 5s met 150 min en 1 GB aan data. Inclusief 4G dekking en geen aansluitkosten.
Ik heb een klein budget, dus een iPhone 6 of 6s is helaas geen optie. Ik denk dat dit dan een goede keuze is. Al hoop ik niet dat er binnen korte tijd een betere aanbieding is, omdat het hier toch al om een wat ouder toestel gaat.
Weet iemand nog een site met een goede aanbieding voor een 6s met 10Gb en onbeperkt bellen van KPN? Ik kan dat abonnement alleen maar vinden voor 64 euro per maand.
Als je meer in eens voor het toestel wil en kan betalen en je bent al klant kan het voor minder anders niet echt denk ik.Ernemmer schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:40:
Weet iemand nog een site met een goede aanbieding voor een 6s met 10Gb en onbeperkt bellen van KPN? Ik kan dat abonnement alleen maar vinden voor 64 euro per maand.
Ik betaal bijna de helft maar ben en compleet (dus dan verdubbel je je data) en heb de iphone voor een groot gedeelte al betaald
En anders deze maar als je dan meer betaald ben je duurder uit dus eigenlijk geen optie.
http://www.pdashop.nl/abo..._duration=24#abonnementen
[ Voor 23% gewijzigd door Roos79 op 16-01-2016 16:47 ]
Die korting en verdubbeling van je abonnement is inderdaad erg aantrekkelijk. Ik heb alleen geen KPN thuis en heb ook niet echt zin om langzamer internet te nemen.
[ Voor 28% gewijzigd door Ernemmer op 16-01-2016 17:17 ]
Hoi!
Ik ben momenteel wat rond aan het kijken voor een abbonement + iphone 6s (plus). Nu heb ik al een tijdje geen iphone meer gehad (laatste was een 4s) en kom ik dus van het android kamp. Ook loop ik al een tijdje met een simpele sim only met een one plus one.
Ik moet me dus een beetje verdiepen in wat nu eigenlijk een normale prijs is voor een iphone in combinatie met een abbo (inhoeverre je het normaal kan noemen, want het zal voor mijn doen vrij prijzig worden).
Ik kwam dit tegen via student mobiel:
45 euro per maand voor de Iphone 6s 64 gb.
Tele2 4gb data + onbeperkt sms/bellen
0 euro bij betalen voor het toestel (als ik voor de plus ga betaal ik dit verschil van te voren bij)
Wat vinden jullie van deze deal? Volgens mij het goedkoopste wat ik nu kan vinden.
Ik zit momenteel bij Vodafone, dus dan zal ik wel nummer behoud moeten aanvragen. Echter bij Vodafone liggen de prijzen een stuk hoger, zelfs bij verlenging.
Ik ben momenteel wat rond aan het kijken voor een abbonement + iphone 6s (plus). Nu heb ik al een tijdje geen iphone meer gehad (laatste was een 4s) en kom ik dus van het android kamp. Ook loop ik al een tijdje met een simpele sim only met een one plus one.
Ik moet me dus een beetje verdiepen in wat nu eigenlijk een normale prijs is voor een iphone in combinatie met een abbo (inhoeverre je het normaal kan noemen, want het zal voor mijn doen vrij prijzig worden).
0 euro bij betalen voor het toestel (als ik voor de plus ga betaal ik dit verschil van te voren bij)
Wat vinden jullie van deze deal? Volgens mij het goedkoopste wat ik nu kan vinden.
Ik zit momenteel bij Vodafone, dus dan zal ik wel nummer behoud moeten aanvragen. Echter bij Vodafone liggen de prijzen een stuk hoger, zelfs bij verlenging.
Dit vind ik een goede deal (39 euro per maand 2GB incl. 300 min + 39 euro eenmalig voor 6s 16gb )Bartoow schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:10:
Hichamz schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:17:
[afbeelding]
Inruilweken bij Typhone.nl:Kortingen zijn bijvoorbeeld 250 euro bij een iPhone 6 met Vodafone of 180 euro korting bij de Galaxy S6 Edge.
- Kies een Vodafone abonnement op typhone / inruilweken
- Krijg direct extra korting als je je oude telefoon inlevert.
- Je kunt ook 100 euro retour krijgen op je rekening bij een iPhone 5S of Galaxy S5 Neo.
- Bezorging is per koerier en die neemt ook gelijk je oude telefoon mee.
Je kunt letterlijk elke oude koelkast inleveren: "Het maakt niet uit of het toestel functioneert of beschadigd is." "Het is geen probleem als de accu of de lader er niet bij zit."
Klopt, al heb ik wel graag de 64 gb versie en minimaal 3gb aan data per week (ivm met 2 lange treinreizen per week).mkmi schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:33:
[...]
Dit vind ik een goede deal (39 euro per maand 2GB incl. 300 min + 39 euro eenmalig voor 6s 16gb )
[...]
Betreft de inruil weken, ik denk dat als ik mijn oneplus one los verkoop toch een betere prijs kan krijgen?
Je kan altijd jouw toestel los verkopen en een ander oud toestel inruilen. Bij de inruilweken maakt het niet uit wat voor toestel je inruilt (ook al is het defect).Bartoow schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:46:
[...]
Klopt, al heb ik wel graag de 64 gb versie en minimaal 3gb aan data per week (ivm met 2 lange treinreizen per week).
Betreft de inruil weken, ik denk dat als ik mijn oneplus one los verkoop toch een betere prijs kan krijgen?
Bij gsmeasy kan je ook bij de inruilweken kiezen voor de 64 gb versie en 3gb data, dan betaal je 59 euro eenmalig + 46 per maand. Het verschil tussen Vodafone en Tele2 is dan 59 euro (bij 3gb). Je moet natuurlijk zelf bepalen of de extra kosten (59 euro) voor jou opwegen tegen de netwerk(Vodafone vs Tele2) en 1gb verschil.
Bedankt voor het meedenken! Wat betreft het Vodafone netwerk, ik ben er over het algemeen vrij tevreden over, al heb ik nooit 4g kunnen gebruiken met mijn one plus one, dus daarover kan ik niks zeggen. Tot nu toe heb ik vrij goede dingen gelezen over het netwerk van Tele2, misschien dat iemand hiermee ervaring heeft? Het enige dat wat langer gaat duren als ik switch van netwerk is de nummer behoud optie, maar daarvoor zal ik dan wel 1gb per maand extra krijgen.mkmi schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:35:
[...]
Je kan altijd jouw toestel los verkopen en een ander oud toestel inruilen. Bij de inruilweken maakt het niet uit wat voor toestel je inruilt (ook al is het defect).
Bij gsmeasy kan je ook bij de inruilweken kiezen voor de 64 gb versie en 3gb data, dan betaal je 59 euro eenmalig + 46 per maand. Het verschil tussen Vodafone en Tele2 is dan 59 euro (bij 3gb). Je moet natuurlijk zelf bepalen of de extra kosten (59 euro) voor jou opwegen tegen de netwerk(Vodafone vs Tele2) en 1gb verschil.
keuzes...

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het Tele2 netwerk. Zeker icm met 4g
Ik heb nu een 7 GB Vodafone abonnement maar daar red ik het niet mee. Hiervoor had ik 15 GB van Vodafone en dat ging beter. Daardoor zit ik naar Tele2 te kijken icm de 24 GB bundel.
Ik ben alleen een beetje huiverig om over te stappen naar een budget provider.
Ik heb nu een 7 GB Vodafone abonnement maar daar red ik het niet mee. Hiervoor had ik 15 GB van Vodafone en dat ging beter. Daardoor zit ik naar Tele2 te kijken icm de 24 GB bundel.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zag laatst een site waarbij ze de verschillende 4g netwerken in Nederland hadden getest, binnens en buitenshuis en daarbij kwam Tele2 goed uit de bus (niet als beste, maar wel prima). Echter kan ik de site niet meer vinden..Donstil schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:52:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het Tele2 netwerk. Zeker icm met 4g
Ik ben me aan het oriënteren op een Iphone 6s 64gb space gray en het enige wat me echt nog tegenhoud zijn de belachelijke prijzen voor een abonnement in vergelijking met android. Ik heb al een iPad in het bezit en dat apparaat bevalt me veel me beter dan een android telefoon, omdat het zoveel makkelijker is in omgang.
Een telefoon moet voor mij makkelijk zijn, tweaken doe ik wel met andere dingen en heb ik eigenlijk amper tijd voor, vanwege werk en andere hobby's.
Het goedkoopste abonnement wat ik heb gevonden is rond de 100 euro bijbetalen en dan 47 euro per maand en dat is bij Vodafone. Ik zit geloof ik al 10 jaar bij T-mobile en eigenlijk bevalt dat erg goed, maar zij zijn in hun abonnementen nog prijziger. Ik zal dan wel gebruik maken van bellen en SMSen in het buitenland en dat zit er bij vodafone niet bij.
Ik weet dat tele 2 goedkoper is, maar ik ben redelijk huiverig over Tele2 en wil eigenlijk overal gewoon goed bereik hebben, maar ik lees dat het bij Tele2 relatief vaak nog niet zo best is.
Zie ik nog een abonnement over het hoofd?
Een telefoon moet voor mij makkelijk zijn, tweaken doe ik wel met andere dingen en heb ik eigenlijk amper tijd voor, vanwege werk en andere hobby's.
Het goedkoopste abonnement wat ik heb gevonden is rond de 100 euro bijbetalen en dan 47 euro per maand en dat is bij Vodafone. Ik zit geloof ik al 10 jaar bij T-mobile en eigenlijk bevalt dat erg goed, maar zij zijn in hun abonnementen nog prijziger. Ik zal dan wel gebruik maken van bellen en SMSen in het buitenland en dat zit er bij vodafone niet bij.
Ik weet dat tele 2 goedkoper is, maar ik ben redelijk huiverig over Tele2 en wil eigenlijk overal gewoon goed bereik hebben, maar ik lees dat het bij Tele2 relatief vaak nog niet zo best is.
KPN? Maar zonder jouw gewenste minuten, sms en data is het lastig om abonnementen aan te raden.
Dat is een goede. Ik wil onbeperkt kunnen bellen en ik heb nu genoeg aan 1000mb, omdat ik altijd in de buurt ben van WiFi.AquaSheep schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:14:
Maar zonder jouw gewenste minuten, sms en data is het lastig om abonnementen aan te raden.
Over 2 jaar genomen € 128,- voordeliger en 4 GB data per maand.
https://m.studentmobiel.n...6&subscription_id=1090690
NRG
Maar tele2 en hoe goed/slecht is dat nou?GerardVanAfoort schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:58:
Over 2 jaar genomen € 128,- voordeliger en 4 GB data per maand.
Ligt er aan waar je woont. Het beste kun je een prepaid kaartje van Tele2 kopen en zelf ervaren hoe goed (of slecht) het netwerk is. Bedenk wel dat het 2G en 3G gedeelte van Tele2 wordt afgehandeld door het T-Mobile netwerk. Alleen als je verbinding hebt met 4G krijg je daadwerkelijk iets te maken met het Tele2 netwerk.
Ik kan mijn Vodafone abonnement verlengen voor twee jaar, 3gb, onbeperkt bellen voor €34 en dan een 6s plus 64gb nemen voor €425. Ik heb nu een 6 16gb met sim only zelfde abo. Ik kan deze voor €400 verkopen nu. Goede deal of beter wachten op de 7?
In de randstad omgeving Amsterdam, maar ik mountainbike veel en kom dan veel in de bossen.AquaSheep schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:54:
Ligt er aan waar je woont. Het beste kun je een prepaid kaartje van Tele2 kopen en zelf ervaren hoe goed (of slecht) het netwerk is. Bedenk wel dat het 2G en 3G gedeelte van Tele2 wordt afgehandeld door het T-Mobile netwerk. Alleen als je verbinding hebt met 4G krijg je daadwerkelijk iets te maken met het Tele2 netwerk.
Als je echt tegen beperkingen loopt van de 6 16 GB dan nu doen. Anders zeker wachten.Robehr schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:14:
Ik kan mijn Vodafone abonnement verlengen voor twee jaar, 3gb, onbeperkt bellen voor €34 en dan een 6s plus 64gb nemen voor €425. Ik heb nu een 6 16gb met sim only zelfde abo. Ik kan deze voor €400 verkopen nu. Goede deal of beter wachten op de 7?
Ten tijden van de 7 launch krijg je ook nog wel €350 voor een iPhone 6
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee loopt als een trein eigenlijk. Ik ben altijd heel zuinig op mijn spullen.Donstil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:53:
[...]
Als je echt tegen beperkingen loopt van de 6 16 GB dan nu doen. Anders zeker wachten.
Ten tijden van de 7 launch krijg je ook nog wel €350 voor een iPhone 6
Ja ik ben dan wel een beetje bang omdat er dan een nieuw model is ipv een facelift dat de waarde enorm daalt.
Dit had ik ook, ging even niet om e iPhone maar ik weet dat service + de site heel erg slecht is.erickov schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:43:
Gisteren gebeld door vodafone, of ik mijn contract wil verlengen. Dit heb ik dan ook telefonisch gedaan voor een iphone 6s Plus. Krijg ik netjes een mail met hartelijk dank voor je bestelling. blah blah opslaan online contacten. Maar tot op heden geen orderbevestiging. Is dat normaal? Kan dat later komen? Iemand ervaring hiermee bij vodafone?
Update.
ik mijn abonnement telefonisch verlengt en ik heb eigenlijk geen flauw idee.
Of nou echt gebeurd is. (6 Maart veranderd mijn abonnement, ja hij veranderd geen flauw idee of hij afloopt of niet.)
Best wel bedroevend is eigenlijk het feit, dat ik stage loop bij een bedrijf die Vodafone aanstuurt en de website opbouwt.
Ik durf mijn mond er niet open te trekken maar ik wil het wel proberen
Edit: Stagebedrijf waar ik werk heeft de website van Hollandsnieuwe gemaakt en Vodafone gemaakt.
Heb je ook de opties bij Tmobile via coolblue bekeken? Via de site van tmobile zelf lijk je namelijk duurder uit te zijn. Ik ben net als jij op zoek naar een 6s met 64gb en ik vond tmobile via coolblue wel interresant.gertjanw1993 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:33:
Ik ben me aan het oriënteren op een Iphone 6s 64gb space gray en het enige wat me echt nog tegenhoud zijn de belachelijke prijzen voor een abonnement in vergelijking met android. Ik heb al een iPad in het bezit en dat apparaat bevalt me veel me beter dan een android telefoon, omdat het zoveel makkelijker is in omgang.
[ Voor 4% gewijzigd door bear87 op 02-03-2016 22:47 ]
Ik had via de telefoon aan T-Mobile gemeld dat ik bij exact hetzelfde abonnement via een externe partij minder voor het toestel hoefde te betalen. Aan de toestelprijs konden ze niets doen, maar ze hebben me 2 euro korting per maand gegeven (2 jaar). Waren ze alsnog een tientje duurder, maar goed....bear87 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:44:
[...]
Heb je ook de opties bij Tmobile via coolblue bekeken? Via de site van tmobile zelf lijk je namelijk duurder uit te zijn. Ik ben net als jij op zoek naar een 6s met 64gb en ik vond tmobile via coolblue wel interresant.
Ik heb geen aandelen bij Coolblue, maar dit bedrijf kan bij mij niet meer stuk. Goede prijzen, super aftersales en na de opstart over het algemeen een grote voorraad.
Waarom nog martelen bij een provider of elders?
Waarom nog martelen bij een provider of elders?
I don't have dreams, I have goals!!
De iPhone SE komt binnenkort beschikbaar. Enkele webshops hebben het toestel al, de prijzen daar word ik niet vrolijk van. Wat mij ook tegenvalt zijn de SIM-only prijzen van Vodafone.
Ik heb een vergelijking gemaakt ovb. Vodafone RED 2 jaar verlenging bestaand abonnement. Ik heb de vergelijking gemaakt tussen de 5s en simonly, simpelweg omdat Vodafone die SE niet heeft. Een aantal webshops hebben de SE wel, maar weet je zeker dat die prijs ook daadwerkelijk gehanteerd gaat worden? Ik hoop het niet, want de SE is namelijk erg duur icm. een abo.
Enkele belangrijke punten t.a.v. bovenstaande tabel:
- Abonnement is Vodafone RED 2 jaar nieuw
- Aansluitkosten en thuiskopieheffing
heb ik niet meegeteld. Op mobiel.nl wordt nergens over "thuiskopieheffing" gesproken overigens.
- De iPhones zijn 16 GB exemplaren, kleur zwart/grijs.
- De prijzen voor een lostoestel zijn de standaard prijzen van Apple.
Er zit m.i. weinig logica in de bedragen.
Voor 24 euro (totaal over de gehele looptijd dus 1 euro per maand) heb je een iPhone 5s. Er zit dus waanzinnig veel "subsidie" op dit toestel.
Een 6s met SIM-only kost 749+720=1469, dus ook hier kan een abonnement icm. toestel wel uit. Vreemd genoeg betaal je bij Vodafone zelf aanzienlijk meer.
De iPhone SE kost los 489 euro. I combinatie met een SIM-only in totaal 489+720=1209.
Met een abonnement icm. toestel bespaar je dus 185 euro. Dat is heel veel minder besparing dan de iPhone 5S, eigenlijk de voorloper van de SE. Met de iPhone 6s bespaar je zelfs nog op z'n minst 230 euro als je deze icm. een abonnement neemt. Ik vind dat de SE er heel slecht van af komt, als ik kijk naar de prijzen die nu bekend zijn.
In zijn algemeenheid vind ik de SIM-only prijzen bij Vodafone slecht. Als je bijvoorbeeld een OnePlus wilt, die je niet icm. een abonnement kunt krijgen, dan ben je heel duur uit.
Ik heb een vergelijking gemaakt ovb. Vodafone RED 2 jaar verlenging bestaand abonnement. Ik heb de vergelijking gemaakt tussen de 5s en simonly, simpelweg omdat Vodafone die SE niet heeft. Een aantal webshops hebben de SE wel, maar weet je zeker dat die prijs ook daadwerkelijk gehanteerd gaat worden? Ik hoop het niet, want de SE is namelijk erg duur icm. een abo.
Los toestel | Icm. abonnement rechtstreeks bij Vodafone | Icm. abonnement via mobiel.nl | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Per maand | Eénmalig | Totaal over 24 maanden | Per maand | Eénmalig | Totaal over 24 maanden | ||
Sim-only | 30 | 0 | 720 | 30 | 0 | 720 | |
iPhone 5s | 379 | 36 | 0 | 864 | 31 | 0 | 744 |
iPhone 6s | 749 | 51 | 15 | 1239 | 46 | 30 | 1134 |
iPhone SE | 489 | Nog niet bekend | 41 | 48 | 1024 |
Enkele belangrijke punten t.a.v. bovenstaande tabel:
- Abonnement is Vodafone RED 2 jaar nieuw
- Aansluitkosten en thuiskopieheffing

- De iPhones zijn 16 GB exemplaren, kleur zwart/grijs.
- De prijzen voor een lostoestel zijn de standaard prijzen van Apple.
Er zit m.i. weinig logica in de bedragen.
Voor 24 euro (totaal over de gehele looptijd dus 1 euro per maand) heb je een iPhone 5s. Er zit dus waanzinnig veel "subsidie" op dit toestel.
Een 6s met SIM-only kost 749+720=1469, dus ook hier kan een abonnement icm. toestel wel uit. Vreemd genoeg betaal je bij Vodafone zelf aanzienlijk meer.
De iPhone SE kost los 489 euro. I combinatie met een SIM-only in totaal 489+720=1209.
Met een abonnement icm. toestel bespaar je dus 185 euro. Dat is heel veel minder besparing dan de iPhone 5S, eigenlijk de voorloper van de SE. Met de iPhone 6s bespaar je zelfs nog op z'n minst 230 euro als je deze icm. een abonnement neemt. Ik vind dat de SE er heel slecht van af komt, als ik kijk naar de prijzen die nu bekend zijn.
In zijn algemeenheid vind ik de SIM-only prijzen bij Vodafone slecht. Als je bijvoorbeeld een OnePlus wilt, die je niet icm. een abonnement kunt krijgen, dan ben je heel duur uit.
Vodafone maakt het wel ingewikkeld - Telfort vind ik dan een stuk helderder: Telfort splitst het meteen duidelijk uit in telefoon - en telefoniekosten, waarbij je na de looptijd van bijv. 24 maanden automatisch enkel je telefoniekosten betaald. Ofwel, je lost overduidelijk je telefoon af gedurende 24 maanden en gaat daarna sim-only verder.
Voor een iPhone 5S zit er dan, ongeacht het abonnement, een toeslag van 15 euro/maand gedurende 24 maanden op - ofwel, je betaald er bij Telfort dus 360 euro voor, 19 euro goedkoper dan bij bijvoorbeeld bol.com.
Ik vind vooral dat automatisch doorgaan met sim-only wel zo netjes, dat stimuleert mensen om een telefoon langer te gebruiken in plaats van te dumpen. Bij Vodafone denk ik dat mensen na twee jaar eerder een nog-goed-werkende telefoon gaan omruilen voor een nieuw model bij contractverlenging. Maar goed, da's persoonlijk. De conclusie bij Telfort is dan, denk ik, dat het weinig uitmaakt en marginaal voordeliger is om een abonnement met toestel te nemen.
Voor een iPhone 5S zit er dan, ongeacht het abonnement, een toeslag van 15 euro/maand gedurende 24 maanden op - ofwel, je betaald er bij Telfort dus 360 euro voor, 19 euro goedkoper dan bij bijvoorbeeld bol.com.
Ik vind vooral dat automatisch doorgaan met sim-only wel zo netjes, dat stimuleert mensen om een telefoon langer te gebruiken in plaats van te dumpen. Bij Vodafone denk ik dat mensen na twee jaar eerder een nog-goed-werkende telefoon gaan omruilen voor een nieuw model bij contractverlenging. Maar goed, da's persoonlijk. De conclusie bij Telfort is dan, denk ik, dat het weinig uitmaakt en marginaal voordeliger is om een abonnement met toestel te nemen.
Vodafone heeft per 4 april nieuwe abonnementen. Misschien zijn er dan nog leuke acties.
nieuws: Vodafone presenteert nieuwe abonnementen met grotere databundels
nieuws: Vodafone presenteert nieuwe abonnementen met grotere databundels
De SIM-only en 5S aanbieding bij Vodafone (verlenging) is via bijvoorbeeld Typhone en Coolblue 29 euro per maand. Er zit dan helemaal geen prijsverschil meer tussen de SIM-only en 5S aanbiedingen, dus je krijgt de 5S daadwerkelijk gratis.
Overigens druppelen er zo langzaam aan betere prijzen binnen voor de SE i.c.m. een abonnement.
Via belsimpel.nl 33 euro per maand en eenmalig 0 euro, voor de 64 gb versie (Hollandsnieuwe) of 32 euro per maand met Tele2.
Als de telefoon eenmalig daadwerkelijk beschikbaar is ben ik benieuwd wat er nog meer voor mooie prijzen komen.
Via belsimpel.nl 33 euro per maand en eenmalig 0 euro, voor de 64 gb versie (Hollandsnieuwe) of 32 euro per maand met Tele2.
Als de telefoon eenmalig daadwerkelijk beschikbaar is ben ik benieuwd wat er nog meer voor mooie prijzen komen.
[ Voor 74% gewijzigd door bear87 op 28-03-2016 16:46 ]
Ik hoop ook dat er binnenkort wat meer abonnementen gaan komen. Vriendin zoekt nog een mooie deal. Meestal gaat het met Apple producten altijd in de eerste weken om belachelijk hoge prijzen.
Voorheen studentmobiel en nu https://www.mobiel.nl/shop/toestel_met_abonnement
is het 16GB model al vanaf € 28,- per maand beschikbaar (Tele2 1GB en 100 minuten)
en het 64GB model al vanaf € 32,- per maand (Tele2 1GB en 100 minuten)
Prijzen zijn daarbij ongeveer gelijk aan de 5s van het laatste jaar.
is het 16GB model al vanaf € 28,- per maand beschikbaar (Tele2 1GB en 100 minuten)
NRG
Ah dank je, dat is wel netjes!GerardVanAfoort schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:59:
Net mijn abbo verlengd bij Telfort (kom van een Sim only met 150 minuten en 500 MB, 3G) om mijn iPhone 4 (al weer 5 jaar oud) te vervangen voor een iPhone SE 16GB.
Nieuwe abbo is 170 belminuten, onbeperkt SMS en 2GB voor €17,50 p/m. Betaal nog €18 p/m bij voor de telefoon (over 24 maanden gestreken komt dat uit op €420 voor de telefoon). Best een goede deal!
Nieuwe abbo is 170 belminuten, onbeperkt SMS en 2GB voor €17,50 p/m. Betaal nog €18 p/m bij voor de telefoon (over 24 maanden gestreken komt dat uit op €420 voor de telefoon). Best een goede deal!
Zijn inderdaad mooie prijzen. Wacht nog even tot de release en dan maar bestellen. Wil alleen wel een versie met minimaal 4gb als databundel.GerardVanAfoort schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:59:
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Heb je voor mij een link? wat gebeurt er met telfort met data buiten de bundel? BijBetalen of minder snelheid?Viccers schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:46:
Net mijn abbo verlengd bij Telfort (kom van een Sim only met 150 minuten en 500 MB, 3G) om mijn iPhone 4 (al weer 5 jaar oud) te vervangen voor een iPhone SE 16GB.
ben ik nou in de war of betaal je geen extra kosten voor het toestel?KW25 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:18:
[...]
Zijn inderdaad mooie prijzen. Wacht nog even tot de release en dan maar bestellen. Wil alleen wel een versie met minimaal 4gb als databundel.
Ik heb zojuist mijn iPhone SE besteld. 64gig spacegray. 3gig data, 120min 33pm (2.5 my family korting) en 70 euro bijbetaling (oude iPhone 4 verkocht voor 75 euro) Nu het moeilijkste. Wachten.. (gsmweb.nl)
Voor die € 28,- en € 32,- respectievelijk 16GB en 64GB zijn er verder geen toestelkosten op basis van een 2-jarig contract.Berlinetta schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:50:
ben ik nou in de war of betaal je geen extra kosten voor het toestel?
NRG
Dat lijkt mij ook logisch. Toestel zit in hetzelfde segment (iets duurder). Bij wat er nu bekend is over Vodafone, is de SE echter bizar duur (zie bovenstaande tabel die ik gisteren heb gepost).GerardVanAfoort schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:59:
Tele2 is leuk, maar bij mij in huis heeft T-mobile hooguit één streepje.
SvMp schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:10:
Dat lijkt mij ook logisch. Toestel zit in hetzelfde segment (iets duurder). Bij wat er nu bekend is over Vodafone, is de SE echter bizar duur (zie bovenstaande tabel die ik gisteren heb gepost).
Tele2 is leuk, maar bij mij in huis heeft T-mobile hooguit één streepje.
offtopic:
Tja, Vodafone.. Daar komt mijn huidige iPhone 4 vandaan. VF is prijzig, te vaak slechte 3G data verbinding in midden NL, en ik had een nummer van een voorheen Achmea medewerker waar ik dus met regelmaat over gebeld werd
Drama provider, ooit (1998?) Libertel gehad, toen was het nog wel oké 
Tja, Vodafone.. Daar komt mijn huidige iPhone 4 vandaan. VF is prijzig, te vaak slechte 3G data verbinding in midden NL, en ik had een nummer van een voorheen Achmea medewerker waar ik dus met regelmaat over gebeld werd
NRG
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.