Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Ik kijk altijd even op Myvodafone. Daar doen ze aanbiedingen zodra je kan verlengen. Nu is de "persoonlijke aanbieding' bijvoorbeeld: iPhone 6 en 2 jaar Red Essential, 47 pm + 124 eenmalig bijbetalen.

Dat zou ik een trouwe klant waar nooit gezeik mee is en waar je elke maand netjes kan incasseren niet voor durven leggen. Zeg dan gewoon niks en noem het geen persoonlijke aanbieding.

Maar (tot nu toe) was het elke keer zo dat zodra de nieuwe uitkwam en ik wilde verlengen, de prijzen nóg hoger werden. Dan even met de klantenservice bellen, verbonden worden met het juiste team en die regelen meteen de aanbieding die voor nieuwe klanten geldt.

Terwijl ik juist zou denken dat de aanbieding voor vaste klanten hoger zou moeten zijn als voor niewe klanten.

[ Voor 32% gewijzigd door Dennisdn op 28-09-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Dennisdn schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:17:

Terwijl ik juist zou denken dat de aanbieding voor vaste klanten hoger zou moeten zijn als voor niewe klanten.
De aanbiedingen zijn altijd lachwekkend. Een vaste klant hebben ze al, een nieuwe klant moeten ze binnen zien te hengelen. Eenmaal binnen ben je simpelweg een nummer die niet meer interessant is. Is altijd al zo geweest bij de providers.

Zelf heb ik nog een oude SO bij VF, 120min en 10GB data (nog 3G) voor 17.50 p/m. 4G zou 2,50 extra zijn. Zou ik de 6s Plus 64GB los kopen, dan is mijn bedrag 1369,- zonder 4G of 1429,- met 4G over 24mdn. Persoonlijk heb ik liever een laag maandbedrag en een los toestel ipv een hoog maandbedrag en een BKR check/registratie (wat dus per juli 2015 veranderd is!)

https://www.rijksoverheid...tis-toestel-blijft-lening

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
vhal schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:44:
[...]

De aanbiedingen zijn altijd lachwekkend. Een vaste klant hebben ze al, een nieuwe klant moeten ze binnen zien te hengelen. Eenmaal binnen ben je simpelweg een nummer die niet meer interessant is. Is altijd al zo geweest bij de providers.

Zelf heb ik nog een oude SO bij VF, 120min en 10GB data (nog 3G) voor 17.50 p/m. 4G zou 2,50 extra zijn. Zou ik de 6s Plus 64GB los kopen, dan is mijn bedrag 1369,- zonder 4G of 1429,- met 4G over 24mdn. Persoonlijk heb ik liever een laag maandbedrag en een los toestel ipv een hoog maandbedrag en een BKR check/registratie (wat dus per juli 2015 veranderd is!)

https://www.rijksoverheid...tis-toestel-blijft-lening
Dat is een oude SO, de nieuwe SO zijn niet meer zo aantrekkelijk. Wij hebben momenteel een VF SO met 300min en 1GB voor 21 euro. De 10GB/17,50 SO is van de oude tijden en die zou ik zo lang mogelijk proberen te houden, grote kans dat die niet meer voorbijkomen.

En betreffende de BKR registratie, dat is lang niet zo ernstig als je doet voorkomen. De telefoon word gewoon geregistreerd, net zoals je creditcard, mogelijkheid tot rood staan, Hypotheek en eventuele andere schulden.
Mocht je het komend jaar een nieuw huis gaan kopen dan kun je beter helemaal geen dure telefoon kopen en deze euro's in het huis steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:17:
Ik kijk altijd even op Myvodafone. Daar doen ze aanbiedingen zodra je kan verlengen. Nu is de "persoonlijke aanbieding' bijvoorbeeld: iPhone 6 en 2 jaar Red Essential, 47 pm + 124 eenmalig bijbetalen.

Dat zou ik een trouwe klant waar nooit gezeik mee is en waar je elke maand netjes kan incasseren niet voor durven leggen. Zeg dan gewoon niks en noem het geen persoonlijke aanbieding.

Maar (tot nu toe) was het elke keer zo dat zodra de nieuwe uitkwam en ik wilde verlengen, de prijzen nóg hoger werden. Dan even met de klantenservice bellen, verbonden worden met het juiste team en die regelen meteen de aanbieding die voor nieuwe klanten geldt.

Als je bij vodafone zit dan kun je ook eens kijken bij https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily. Je hebt wel en code nodig van een medewerkers van Vodafone. Maar de retentiedesk biedt je deze aan als je belt om je abonnement op te zeggen.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Oke, 9 oktober beschikbaar in NL. Nu is de vraag wanneer ze bij KPN in de verkoop reservering gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Jay-v op 28-09-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Jay-v schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:59:
Oke, 9 oktober beschikbaar in NL. Nu is de vraag wanneer ze bij KPN in de verkoop reservering gaan.
Vrijdag, vanaf 00:00

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
Ik weet dat de klantenservice 24/7 geopend is, valt hieronder ook de verkoopafdeling/afdeling klantbehoud? Dan ga ik een nachts een belletje wagen voor extra korting.

[ Voor 10% gewijzigd door Gangster93 op 29-09-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Laatst online: 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Gangster93 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:28:
[...]

Ik weet dat de klantenservice 24/7 geopend is, valt hieronder ook de verkoopafdeling/afdeling klantbehoud? Dan ga ik een nachts een belletje wagen voor extra korting.
Geen flauw idee, enige wat in de mail van KPN stond is dat je om 00:00 online kan pre-orderen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Aaargh! schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:37:
[...]

Geen flauw idee, enige wat in de mail van KPN stond is dat je om 00:00 online kan pre-orderen.
Op die webiste van Vodafone staat om 0:01 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik heb geen vertrouwen meer in de Voda-pre-reservering. Met de 5S had ik hem snachts gereserveerd, maar kreeg hem uiteindelijk in November toen ie al weken lang op voorraad lag in elke winkel. De dag na de release vertrek ik voor een poos naar het buitenland. Dus ik ga hooguit een gokje wagen in de winkel.

Of zijn de reserveringen van vorig jaar beter afgehandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T-Mobile ook vanaf 2 oktober te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:20
Wat vinden jullie van deze? Incl. met compleet korting betaal ik dan 49 per maand. Voor de 6s+ 64 GB moet ik "maar" 260 bij betalen. Heb nog niks goedkopers gevonden

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BCwZpHX.png

[ Voor 3% gewijzigd door ElMayo op 29-09-2015 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
Eigenlijk gewoon hardstikke duur..:P

49 * 24 = 1176
los toestel: 268
________
Totaal €1444

reken je dat om in een "maandelijks" bedrag dan is dat: ~€60 euro per maand ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Ferluci92 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:38:
Eigenlijk gewoon hardstikke duur..:P

49 * 24 = 1176
los toestel: 268
________
Totaal €1444

reken je dat om in een "maandelijks" bedrag dan is dat: ~€60 euro per maand ;p
Ben het volledig met je eens, maar ik krijg er wel 10GB data en onberperkt bellen en sms'en erbij. En bedoel meer van goedkoper kon ik het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
lotfiej schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:11:
Wat vinden jullie van deze? Incl. met compleet korting betaal ik dan 49 per maand. Voor de 6s+ 64 GB moet ik "maar" 260 bij betalen. Heb nog niks goedkopers gevonden

[afbeelding]
Raar genoeg is het toestel voor mij met hetzelfde abo slechts 174 euro.

Oops. 6S plus. Niet goed gekeken.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 29-09-2015 23:06 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:54
Iemand ervaring met het bestellen op release bij KPN hoe snel ze weg zijn? Ben van plan om om 12 uur te bellen voor extra verleng voordeel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Jeroenvdk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:33:
Iemand ervaring met het bestellen op release bij KPN hoe snel ze weg zijn? Ben van plan om om 12 uur te bellen voor extra verleng voordeel..
Ze zijn niet 'weg'. Als je belt krijg je hem later geleverd omdat er altijd mensen zijn die hem voor de 'normale' prijs bestellen via de website en dus eerder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
Gangster93 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:38:
[...]

Ze zijn niet 'weg'. Als je belt krijg je hem later geleverd omdat er altijd mensen zijn die hem voor de 'normale' prijs bestellen via de website en dus eerder zijn.
Maar als ik hem volgende week vrijdag in huis wil hebben bedoel ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gangster93
Jeroenvdk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:40:
[...]

Maar als ik hem volgende week vrijdag in huis wil hebben bedoel ik.
Ligt er maar net aan hoeveel voorraad KPN heeft. Maar ik denk als je het eerste half uur besteld je wel veilig zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik neem aan dat als ik via KPN bestel vanacht dat ik mijn verlengkorting automatisch word toegepast? Anders bel ik even vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
jordifcg schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:46:
Ik neem aan dat als ik via KPN bestel vanacht dat ik mijn verlengkorting automatisch word toegepast? Anders bel ik even vanmiddag.
Welke verlengkorting? +500 mb verlengvoordeel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
jordifcg schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:46:
Kreeg dit bericht afgelopen maandag van KPN:

Hoi Jeroen, ik heb even navraag gedaan! Je zal in de nacht van donderdag op vrijdag opnieuw moeten kijken of er al een verlengaanbieding is in combinatie met de iPhone 6S. De exacte prijzen van deze iPhone in combinatie met de abonnementen zijn nog niet vastgesteld en staan daarom nog niet op de site. Er kan dus ook nog geen verlengaanbieding aan worden verbonden. Ik kan je niet zeggen of deze verlengaanbieding er met de voorverkoop vrijdag aanstaande er al is of dat het er is wanneer de 'gewone' verkoop op de site begint. Ik snap dat dit niet het antwoord is wat je wilt horen, ik kan de situatie echter niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
Gangster93 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:47:
[...]

Welke verlengkorting? +500 mb verlengvoordeel? 8)7
Nee €5,00 per maand 8)7
Jeroenvdk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:48:
[...]

Zal toch niet moeten uitmaken of je nou bij release of wat later de iPhone besteld? Technisch hetzelfde product wat je krijgt. Ik ga alsnog maar even bellen dan of ze hier al wat meer inzicht in hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gangster93
Jeroenvdk schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:48:
[...]

Hoi Jeroen, ik heb even navraag gedaan! Je zal in de nacht van donderdag op vrijdag opnieuw moeten kijken of er al een verlengaanbieding is in combinatie met de iPhone 6S. De exacte prijzen van deze iPhone in combinatie met de abonnementen zijn nog niet vastgesteld en staan daarom nog niet op de site. Er kan dus ook nog geen verlengaanbieding aan worden verbonden. Ik kan je niet zeggen of deze verlengaanbieding er met de voorverkoop vrijdag aanstaande er al is of dat het er is wanneer de 'gewone' verkoop op de site begint. Ik snap dat dit niet het antwoord is wat je wilt horen, ik kan de situatie echter niet veranderen.
Als je inlogt met een SMS code of via mijn KPN dan krijg je dus je verlengvoordeel. Het enige andere verschil kan zijn dat je bij het premium abonnement extra toestelkorting krijgt. De toestelkorting en 500mb is dan het enige verschil.(Toestel korting is max 50 euro)
jordifcg schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:51:
[...]

Nee €5,00 per maand 8)7

[...]

Zal toch niet moeten uitmaken of je nou bij release of wat later de iPhone besteld? Technisch hetzelfde product wat je krijgt. Ik ga alsnog maar even bellen dan of ze hier al wat meer inzicht in hebben.
5 euro korting is d.m.v. KPN compleet en krijg je dus pas als je alles-in-1 hebt of een ander mobiel abonnement actief is op hetzelfde adres.

[ Voor 18% gewijzigd door Gangster93 op 01-10-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
jordifcg schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:51:
[...]

Nee €5,00 per maand 8)7

[...]

Laat even weten wat ze te melden hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
[b][message=45009318,noline]Gangster93 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @
5 euro korting is d.m.v. KPN compleet en krijg je dus pas als je alles-in-1 hebt of een ander mobiel abonnement actief is op hetzelfde adres.
Is dat inmiddels weer veranderd dan? Een tijdje terug kwam ik doormiddel van de SMS inlog uit op €5 goedkoper per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
jordifcg schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:55:
[...]

Is dat inmiddels weer veranderd dan? Een tijdje terug kwam ik doormiddel van de SMS inlog uit op €5 goedkoper per maand..
Log nu is in en kijk even bij andere mobiele abonnementen. Waarschijnlijk stond toen je inlogde het schuifje op KPN compleet/familie voordeel aan.

Waarschijnlijk zag je onderstaande. Onder het wolkje staat 5 euro korting.
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/ztt4lw.png

[ Voor 13% gewijzigd door Gangster93 op 01-10-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
@Ganster93 Verrek, je hebt gelijk. Als ik de berekening nu weer doe heb ik die €5 korting niet meer. Zal wel een foutje zijn geweest. Ik zal hier wel even een update geven of KPN al meer duidelijkheid heeft betreft verlengaanbod.

EDIT: Medewerker wees me erop dat ze het simpelweg nog niet weten. Zodra KPN wil dat de preciese bedragen naar buiten komen worden ze op de site gezet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qT96P.gif

[ Voor 56% gewijzigd door jordifcg op 01-10-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik ben via Studentmobiel.nl besteld. Ik weet nog steeds niet of het goedkoopste aanbieding is, maar zo 1-2-3 zie ik niks goedkoper. Totaal op 2 jaar basis kom ik op 1420 Euro voor 6S Plus Goud 64 GB met onbeperkt bellen en sms-en en 3GB 4G internet.

Als ergens goedkoper is, ach, so be it... Waarschijnlijk over 2-3 maanden zullen prijzen nog lager liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
Olga2000 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:05:
Ik ben via Studentmobiel.nl besteld. Ik weet nog steeds niet of het goedkoopste aanbieding is, maar zo 1-2-3 zie ik niks goedkoper. Totaal op 2 jaar basis kom ik op 1420 Euro voor 6S Plus Goud 64 GB met onbeperkt bellen en sms-en en 3GB 4G internet.

Als ergens goedkoper is, ach, so be it... Waarschijnlijk over 2-3 maanden zullen prijzen nog lager liggen.
Geen slechte deal hoor! En als het over een paar weken/maanden goedkoper te krijgen is dan gaat het om tientjes werk. Deel dat op over de 24 mnd en dan is het peanuts.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Bij Voda ging het afgelopen nacht wel aardig. Maar geloof niet dat er een verlengingsvoordeel aan vast zat zoals ze pretendeerde. 2 jaar Red Super (7GB, 60e pm) en 120 bijbetalen voor de 64gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Bob Popcorn

Plop!

Vannacht besteld bij Coolblue (Goud, 64GB), verlengd met KPN Zorgeloos Standaard (onbeperkt bellen, 5gb internet +5gb via "KPN Compleet") voor 54 euro per maand met 84 euro bijbetalen. Komt normaal op 1380 voor 2 jaar, maar met extra KPN korting (5 euro per maand, wederom "KPN Compleet") komt het uit op 1260 in totaal. Geen slechte deal dacht ik zo!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Bob Popcorn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:44:
Vannacht besteld bij Coolblue (Goud, 64GB), verlengd met KPN Zorgeloos Standaard (onbeperkt bellen, 5gb internet +5gb via "KPN Compleet") voor 54 euro per maand met 84 euro bijbetalen. Komt normaal op 1380 voor 2 jaar, maar met extra KPN korting (5 euro per maand, wederom "KPN Compleet") komt het uit op 1260 in totaal. Geen slechte deal dacht ik zo!
Jazeker! Goede deal.

Ik persoonlijk wil geen meer dan +/- 40 Euro per maand aan abo kosten betalen. Daardoor is mijn bijbetaling wel aan hoge kant. Tevens 3GB internet vind ik momenteel voldoende. Ik heb afgelopen 2 jaar 1GB gehad en die maakte ik geregeld niet leeg: thuis wifi, op het werk wifi.. tja, zo af en toe buiten de stad, maar dan dus aan 1GB genoeg. Maar ik zie het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Nee, is niet slecht, ik dacht dat de 5,- extra korting pas gold op het moment dat je al een mobiel abonnement had op het zelfde adres. Blijkbaar is dit veranderd en geldt dit ook als je al een alles-in-1 abonnement hebt van KPN.

Ik neem aan dat je de extra korting en dubbele data via KPN zelf regelt?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

vhal schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:58:
[...]

Nee, is niet slecht, ik dacht dat de 5,- extra korting pas gold op het moment dat je al een mobiel abonnement had op het zelfde adres. Blijkbaar is dit veranderd en geldt dit ook als je al een alles-in-1 abonnement hebt van KPN.

Ik neem aan dat je de extra korting en dubbele data via KPN zelf regelt?
Oh, ja, wij hebben idd 2 abo's, dat is waar ook. Ja, de rest regelt KPN. :)
Olga2000 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:57:
[...]

Jazeker! Goede deal.

Ik persoonlijk wil geen meer dan +/- 40 Euro per maand aan abo kosten betalen. Daardoor is mijn bijbetaling wel aan hoge kant. Tevens 3GB internet vind ik momenteel voldoende. Ik heb afgelopen 2 jaar 1GB gehad en die maakte ik geregeld niet leeg: thuis wifi, op het werk wifi.. tja, zo af en toe buiten de stad, maar dan dus aan 1GB genoeg. Maar ik zie het wel...
Zit regelmatig beetje GIFjes te scrollen op 9gag ofzo, en ik luister veel Spotify buiten de deur. Ook tether ik regelmatig naar m'n Macbook of m'n iPad. Ik vind overal met WiFi verbinden (op openbare plekken dan) een veiligheidsrisico en is vaak veel trager dan 4G. Zodoende vind ik 10gb wel lekker, maar ik maak het lang niet iedere maand op. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Bob Popcorn op 02-10-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Bob Popcorn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:03:
[...]

Oh, ja, wij hebben idd 2 abo's, dat is waar ook. Ja, de rest regelt KPN. :)

[...]

Zit regelmatig beetje GIFjes te scrollen op 9gag ofzo, en ik luister veel Spotify buiten de deur. Ook tether ik regelmatig naar m'n Macbook of m'n iPad. Ik vind overal met WiFi verbinden (op openbare plekken dan) een veiligheidsrisico en is vaak veel trager dan 4G. Zodoende vind ik 10gb wel lekker, maar ik maak het lang niet iedere maand op. :)
Dan zou je 10,- euro korting krijgen.
€5,- Mobiel Korting
Heb je meerdere mobiele KPN abonnementen op één adres, of combineer je mobiel met internet van KPN? Dan krijg je € 5,- korting per maand voor elk mobiel KPN abonnement.
In mijn geval krijg ik toch 5,- extra korting.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

vhal schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:08:
[...]

Dan zou je 10,- euro korting krijgen.

[...]

In mijn geval krijg ik toch 5,- extra korting.
Oh dan krijg ik nog eens 5. Toppie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:58

Kroontje

...

Ben van plan mijn KPN abonnement te verlengen met een iPhone 6s 64GB en het valt me op dat bij Coolblue de eenmalige kosten aanzienlijk lager zijn dan bij KPN zelf. De abonnementskosten zijn gelijk, wat is de catch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
Kroontje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:52:
Ben van plan mijn KPN abonnement te verlengen met een iPhone 6s 64GB en het valt me op dat bij Coolblue de eenmalige kosten aanzienlijk lager zijn dan bij KPN zelf. De abonnementskosten zijn gelijk, wat is de catch?
Dat je minder hoeft te betalen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Kroontje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:52:
volume/afname korting tussen KPN en CB?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik ben een beetje aan het rondkijken nar een nieuw abonnement met iPhone
Abbo zal VF worden (reden krijg wat extra omdat ik ook VF Thuis heb en betrouwbaar 4G netwerk etc.)
Nu heb ik o.a. VF zelf Friends & Family Coolblue en Studentmobiel vergeleken en ze liggen niet ver uit elkaar maar studentmobiel lijkt toch de goedkoopste. Normaal was dat altijd Coolblue maar met de nieuwe 6S zijn ze dat niet meer

Mis ik iets of een aanbieder die nog goedkoper is,

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
Rubman schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:41:
Ik ben een beetje aan het rondkijken nar een nieuw abonnement met iPhone
Abbo zal VF worden (reden krijg wat extra omdat ik ook VF Thuis heb en betrouwbaar 4G netwerk etc.)
Nu heb ik o.a. VF zelf Friends & Family Coolblue en Studentmobiel vergeleken en ze liggen niet ver uit elkaar maar studentmobiel lijkt toch de goedkoopste. Normaal was dat altijd Coolblue maar met de nieuwe 6S zijn ze dat niet meer

Mis ik iets of een aanbieder die nog goedkoper is,
Typhone, Phonehouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 11:13
Vodafone heeft net de prijzen bekend gemaakt via Friends & Family.
Scheelt toch al snel zo'n 200 euro bij het duurste abo tov normaal, wat ik zo zie. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 02-10-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 11:13
Sorry voor de dubbele post :)

Apple iPhone 6s 16 GB
Apple iPhone 6s 64 GB
Apple iPhone 6s Plus 16 GB
Apple iPhone 6s Plus 64 GB

[ Voor 24% gewijzigd door SidewalkSuper op 02-10-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
SidewalkSuper schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:41:
Vodafone heeft net de prijzen bekend gemaakt via Friends & Family.
Scheelt toch al snel zo'n 200 euro bij het duurste abo tov normaal, wat ik zo zie. :)
maar zo te zien nog steeds stukje duurder dan bij bv studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

MNTN schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

maar zo te zien nog steeds stukje duurder dan bij bv studentmobiel
Ligt eraan Studentmobiel is over het geheel goedkoper, maar je betaald wel in 1 keer meer voor je telefoon.
Persoonlijk heb ik dan zoiets die euro in de maand merk ik niet en uiteindelijk ben je dan niet eens heel veel duurder uit.
Soms zelfs goedkoper
Vodafone eenmalige betaling 139.99 en dan €50,-- pm Totaal 1339,99
Studentmobiel eenmalig 175 betalen en dan €49,-- pm Totaal 1351,00
Studentmobiel eenmalig 260 betalen en dan €44,-- pm Totaal 1316,00

Alleen bij bijna dubbele in 1 keer betalen is studentmobiel goedkoper dan VF friends en Family

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:40 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:36
crosspost vanuit het VF topic:
The_Zohan schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:30:
Had afgelopen nacht de iphone 6s 64gb besteld met de launch, 60 euro per maand en 140 bijbetalen voor de Red Super (7GB en onb bel en sms).
Omdat er op het moment dat ik bestelde een andere prijs op de website stond (55 euro per maand en 140 bijbetalen) net gebeld om aan te geven dat ik die prijs wel verwachtte. Dit was niet mogelijk, dus heb ik me laten doorverbinden met de opzeggingen afdeling.
Nu heb ik de iPhone 6s 64GB icm de Red Super voor 52 per maand en 140 bijbetalen :+
Totaal 1388€ over 2 jaar ipv 1580€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rPdFQjf.png

-5 Euro compleet voordeel betaal je dus uiteindelijk 49 per maand.

Even alles op een rijtje

10GB Internet
Onbeperkt bellen/smsen
Iphone 6s+ 64GB

194 bij betalen?

Bij alle andere websites zie ik 299.... IEMAND? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

lotfiej schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:08:
[afbeelding]

-5 Euro compleet voordeel betaal je dus uiteindelijk 49 per maand.

Even alles op een rijtje

10GB Internet
Onbeperkt bellen/smsen
Iphone 6s+ 64GB

194 bij betalen?

Bij alle andere websites zie ik 299.... IEMAND? :(
Huh, vind je het nou te goedkoop? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Ja en nee, het is een hoop geld. maar als je het met de andere websites vergelijkt scheelt het dik 100 euro.. of klopt de prijs gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Van alle providers en/of telefoondozenschuivers lijkt CB toch wel het meest gunstigste wat betreft aftersales. Mijn voorkeur is toch KPN (heb nu VF) daar ze enkele interessante secundaire voorwaarden hebben i.c.m. een alles-in-1 pakket welke ik al heb ( = 5 euro korting en dubbele data)

Ik heb even de 6s en de 6s Plus met elkaar vergeleken. Ik wil echter niet meer betalen dan 35,- in de maand vandaar de wat hogere toestelbijdrage.

KPN - 5GB 200min (is 10GB + 400 min icm KPN Compleet) a 24mdn

6s PLUS 64GB
37.50 euro p/m minus 5 euro korting = 32.50 x 24 = 780 + 530 toestelbijdrage = 1310,-

6s 64GB
37.50 euro p/m minus 5 euro korting = 32.50 x 24 = 780 + 424 toestelbijdrage = 1241 1204,-

Over de gehele rit scheelt het maar bar weinig tussen de 6s en de 6sPlus…

---------------------

In vergelijking met mijn huidige SO abonnement van VF (120min – 10GB) a 17.50 p/m en een los toestel :

6s PLUS
17.50 x 24 = 420 + 959 = 1379,- (1439,-)

6s 64GB
17.50 x 24 = 420 + 859 = 1279,- (1339,-)

Echter is dit nog een oud 3G abonnement, voor 4G komt er nog eens 2,50,- p/m erbij (zie bedragen hierboven tussen haakjes). Niet echt de moeite dus...

[ Voor 1% gewijzigd door vhal op 02-10-2015 14:24 . Reden: foutje ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
780+424=1241? Volgens mij is het 1204 euro. Dus het scheelt meer dan 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Rond 19.00 uur (02-10-'15) kwam de toestelprijs op €133,-. Vannacht al rond de €180,- en inmiddels weer op €133,-. Helaas is precies tijdens onze bestelling de prijs verhoogd van €84,- naar €133,-, dus daar hebben we een case voor laten aanmaken. Zoiets mag natuurlijk niet tijdens een bestelling plaatsvinden. Zeker niet als deze al in de bestelprocedure zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Ik heb precies dezelfde bestelling gedaan , ik dacht dat 84 bijbetalen al aan de lage kant was dus had het maar meteen gedaan. Bleek dus achteraf echt dus zo te zijn

Nu hebben we dus een "goedkope" abbo en de coolblue service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik vind de bijbetaalprijzen bij CB bijzonder momenteel...

iPhone 6s 64GB zorgeloos standaard
A €39,-/maand + €551,-
B €44,-/maand + €466,-
C €54,-/maand + €133,-

Het verschil in maandbedrag is €15,-, dus het verschil in bijbetalen (24 x €15,-) zou zo'n €360,- moeten zijn, dus rond de (€133,- + €360,-) €493,- in plaats van €553,-
En als er daarnaast verleden week een bijbetaalprijs was van €84,- bij optie C dan snap ik de prijsstelling helemaal niet. De prijzen voor de telefoon zijn echt niet gewijzigd in de tussentijd.

Iemand een idee wat hier de reden van kan zijn?

Ter vergelijking: Belsimpel
A €39,-/maand + €482,-
B €44,-/maand + €398,-
C €54,-/maand + €199,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-09 20:07
kortenhoef86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:31:
Ik vind de bijbetaalprijzen bij CB bijzonder momenteel...
Ze stimuleren hiermee variant C. Ze hebben blijkbaar liever maandelijkse inkomsten dan eenmalige, dus je wordt minder beloond als je een hoog eenmalig bedrag betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 15:09

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Prijzen van T-Mobile via Coolblue zijn ook best schappelijk!

120 minuten
3GB Data
18 euro per maand

Toestel €761.

Totaal dan €1193 over 2 jaar.

Via T-Mobile zelf betaal je meer voor het toestel en ook de aansluitkosten zijn daar hoger.

Edit:
120 min
6GB Data
22 euro per maand
:)

[ Voor 9% gewijzigd door michaelvt op 05-10-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
De prijzen zijn betaalbaar, het aantal MB's is voor mij persoonlijk veel te laag. Heb momenteel een iphone 6 met een 10GB bundel bij KPN, inclusief 5 euro korting per maand kom ik op €50 incl BTW. Als ik Spotify aftrek (aangezien ik dat voorheen zelf betaalde) kom ik op €40. Heb hierbij 100min/sms.

Ik gebruik gemiddeld zo'n 7500MB per maand. Het onbezorgde gevoel en de vrijheid zijn voor mij onmisbaar. Hoef nu nergens rekening mee te houden namelijk.Ik merk in de abonnementen voor de 6S dat de data een stuk minder lijkt dan voorheen, zonder heel erg duur uit te zijn.

Sim-only is ook echt belabberd. 29 euro per maand voor 4GB. Belachelijk!

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 19:38
nextnext schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

Ze stimuleren hiermee variant C. Ze hebben blijkbaar liever maandelijkse inkomsten dan eenmalige, dus je wordt minder beloond als je een hoog eenmalig bedrag betaald.
ik denk dat dat een KPN ding is aangezien je bij hun zelf niet kan kiezen voor meer bijbetalen en lagere toestel bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
CreativeS schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:21:
[...]

Rond 19.00 uur (02-10-'15) kwam de toestelprijs op €133,-. Vannacht al rond de €180,- en inmiddels weer op €133,-. Helaas is precies tijdens onze bestelling de prijs verhoogd van €84,- naar €133,-, dus daar hebben we een case voor laten aanmaken. Zoiets mag natuurlijk niet tijdens een bestelling plaatsvinden. Zeker niet als deze al in de bestelprocedure zit.
Vandaag gebeld door Coolblue en het prijsverschil (spontaan €49,- verhoging op toestelprijs tijdens de bestelprocedure) wordt teruggestort. Zeer netjes van CB. Ging overigens puur om het principe. Nu maar wachten op de 6s 64GB RG. Vriendin weer blij in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
michaelvt schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:46:
Prijzen van T-Mobile via Coolblue zijn ook best schappelijk!

120 minuten
3GB Data
18 euro per maand

Toestel €761.

Totaal dan €1193 over 2 jaar.

Via T-Mobile zelf betaal je meer voor het toestel en ook de aansluitkosten zijn daar hoger.

Edit:
120 min
6GB Data
22 euro per maand
:)
Vandaag bij de tmobile shop geweest en lager dan dit kom ik niet :

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/7n4x7ri5v/image.jpg

Bij coolblue is het dus goedkoper en kan je verlengen bij tmobile en ook de gespaarde punten verzilveren ( heb voor €30 punten ) ?

Weet nu gewoon niet meer of ik verstandig doe met verlengen bij tmobile in de winkel zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 22:13

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Weet nu gewoon niet meer of ik verstandig doe met verlengen bij tmobile in de winkel zelf
Als ik dit naspeel bij CB dan kom ik tot dezelfde prijs, maar zie wel het volgende regeltje er onder staan

"Let op: Je ontvangt de T-Mobile-variant van het toestel."

Dat zal bij T-Mobile zelf ook wel zo zijn, maar wat is er eigenlijk anders aan die T-Mobile variant van het toestel? Simlock?

Zit zelf ook bij T-Mobile maar denk er over om over te stappen naar KPN, samen met andere gezinsleden. Met die 5 euro korting dan en de mogelijkheid om de MB's te kunnen delen wordt dat wel weer interessant.

[ Voor 20% gewijzigd door ma9ma op 06-10-2015 06:06 ]

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
knakker2 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:39:
[...]

Vandaag bij de tmobile shop geweest en lager dan dit kom ik niet :

[afbeelding]

Bij coolblue is het dus goedkoper en kan je verlengen bij tmobile en ook de gespaarde punten verzilveren ( heb voor €30 punten ) ?

Wil je zeker de iPhone in termijnen afbetalen? Bij T-Mobile kun je ook ervoor kiezen om de telefoon meteen af te betalen. Dan komt de prijs bijna overeen met de prijs bij CoolBlue.
ma9ma schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 06:05:
[...]

Als ik dit naspeel bij CB dan kom ik tot dezelfde prijs, maar zie wel het volgende regeltje er onder staan

"Let op: Je ontvangt de T-Mobile-variant van het toestel."

Dat zal bij T-Mobile zelf ook wel zo zijn, maar wat is er eigenlijk anders aan die T-Mobile variant van het toestel? Simlock?

Zit zelf ook bij T-Mobile maar denk er over om over te stappen naar KPN, samen met andere gezinsleden. Met die 5 euro korting dan en de mogelijkheid om de MB's te kunnen delen wordt dat wel weer interessant.
Apple doet voor zover ik weet niet aan provider specifieke telefoons of simlocks in Nederland. Waarschijnlijk is de telefoon door T-Mobile ingekocht bij Apple en is CoolBlue in dat geval een doorschuifluik ipv dat CoolBlue haar eigen voorraad iPhones gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
GSMWeb is overigens wel super cheap met tmobile.

https://www.gsmweb.nl/t-m...t&data=500,1000,3000,6000

gewoon 18 euro per maand voor 120 bm en 3gb data. Toestel(Iphone 6s 16gb): 575 euro.

Dan komen we op 1007 euro in totaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
Bij gsmweb kost een Iphone 6s 64 gb met het zelfde abbo:
46 euro per maand en 100 euro bij betalen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Ferluci92 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:07:
[...]

Bij gsmweb kost een Iphone 6s 64 gb met het zelfde abbo:
46 euro per maand en 100 euro bij betalen:)
Oh my...

Ik zie het ja, dat is nogal een verschil...
€104 om precies te zijn

Wat is het addertje ?

Ik ga er dan even vanuit dat ik die punten van tmobile niet kan verzilveren, en hoop dat dat 'stel samen en stel bij' gebeuren wel mogelijk blijft. Ik neem nu 3gb data en wil op bepaalde maanden om kunnen schakelen naar 6gb ( en dit dan weer terugzetten na 3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwtjee1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-10-2022
Net gebeld met GSM web, ik had zelf via studentmobiel tmobile verlengen 3gb en 120min voor 46pm + 179,99 bijbetalen. las dus net dat er bij GSM web maar 108 euro extra bijkomt. GSM web zegt alleen dat ze op dit moment niet kunnen garanderen dat ze de toestellen vrijdag kunnen leveren. hij had het over maximaal 6 weken. nu weet ik niet of ik bij studentmobiel al wel de telefoon vrijdag ontvang. heb hem wel vrijdagnacht besteld.

80 euro verschil op de toestelprijs met hetzelfde abonnement vind ik wel redelijk. Weet dus niet wat wijsheid is, contract afzeggen bij studentmobiel(dit kan binnen 7 dagen) en aanvraag doen bij GSM web of afwachten tot vrijdag of ik hem binnenkrijg.

Wachtrij om te bellen met studentmobiel is op dit moment erg lang.

edit: vraag me wel af waar dat verschil van 100 euro met tmobile zelf dan in zit. ik had met tmobile gebeld vrijdag en die konden echt niet lager gaan dan 200euro en 46pm bij verlenging.

[ Voor 11% gewijzigd door lauwtjee1 op 06-10-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
ook net met gsmweb gesproken

Ik heb te horen gekregen dat de levering afhankelijk is van tmobile
De lage kosten (€108 toestel) door de gebruikelijke kostenbesparende situatie zoals geen winkels/reclame/etc)

Ik ga niet moeilijk doen en ik wacht nog wel een aantal dagen extra. 2 maanden gratis abonnement levert mij dit op :)

Ga direct me aanmelden bij gsmweb en direct in de t mobile winkel melden dat ik de pre-order wil intrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03

OMX2000

By any means necessary...

knakker2 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:48:
ook net met gsmweb gesproken

Ik heb te horen gekregen dat de levering afhankelijk is van tmobile
De lage kosten (€108 toestel) door de gebruikelijke kostenbesparende situatie zoals geen winkels/reclame/etc)

Ik ga niet moeilijk doen en ik wacht nog wel een aantal dagen extra. 2 maanden gratis abonnement kevert mij dit op :)

Ga direct me aanmelden bij gsmweb en direct in de t mobile winkel melden dat ik de pre-order wil intrekken
GSMWeb is betaling via incasso, en T-Mobile aan de deur (cash of pinnen) als ik het goed begrepen heb.

Ik ga zo mijn T-Mobile bestelling annuleren. Ze hadden mij het verkeerde abo gegeven en als ik dat wil aanpassen moet ik opnieuw een bestelling doen. Zucht.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
de aanvraag opgestuurd bij gsmweb

Zo, mooi even van €204 naar €108 gezakt

Met dank aan jullie hier :D

Punten tmobile kan ik niet verzilveren via gsmweb,. Wel jammer, want dan had ik €30 lager uitgekomen. Deze kan je volgens mij ook van maandelijkse facturen af halen,. Dus geen issue

Nogmaals dank, jullie hebben mij 100 EUR bespaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwtjee1
Heb ook een aanvraag ingediend bij GSM web, bedankt voor het melden Ferluci92. GSM web is redelijk onbekend voor mij en had anders nooit op hun site gekeken. Deze besparing kan ik mooi gebruiken voor een goed hoesje en een powerbank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferluci92
Veel plezier ermee mannen:), ben benieuwd wanneer jullie hem binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
powerbank. Ook net besteld. 10.000 mah xiaomi. €12.

Klein dingetje.

https://www.allbuy.com/de...C-ONE-M9-Tablet-etc-25023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Coolblue is weer duurder geworden geloof ik.

Volgens mij was het eerst met 5gb en onbeperkt bellen en SMS 133 euro bij betalen voor de 6S 64GB. Nu is het weer 208 euro bijbetalen. :@

Edit: Nu is het goedkoper om 39 euro pm te betalen en 503 euro bij te betalen. Het is in totaal wel 10 euro duurder dan hoe het was met 133 euro bijbetalen.

[ Voor 30% gewijzigd door aicaramba op 06-10-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
aicaramba schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:48:
Coolblue is weer duurder geworden geloof ik.

Volgens mij was het eerst met 5gb en onbeperkt bellen en SMS 133 euro bij betalen voor de 6S 64GB. Nu is het weer 208 euro bijbetalen. :@

Edit: Nu is het goedkoper om 39 euro pm te betalen en 503 euro bij te betalen. Het is in totaal wel 10 euro duurder dan hoe het was met 133 euro bijbetalen.
Wat heb ik geluk dat ik toen hij 84 was besteld had haha :o wist wel dat het aan de lage kant was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 15:56
Gisteren overgestapt van Vodafone naar kpn met een iPhone 6s 64.
Ivm KPN kompleet was het voor mij een logische keus. Krijg net bericht dat hij vrijdag avond bezorgt wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
rsvmark schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:16:
Gisteren overgestapt van Vodafone naar kpn met een iPhone 6s 64.
Ivm KPN kompleet was het voor mij een logische keus. Krijg net bericht dat hij vrijdag avond bezorgt wordt :P
Heb je bij kpn zelf besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
lotfiej schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:37:
[...]

Heb je bij kpn zelf besteld?
Ja. Na telefonisch kontact alles online ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
rsvmark schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:41:
[...]

Ja. Na telefonisch kontact alles online ingevuld.
Hoeveel moest je uiteindelijk bij betalen, heb ook een compleet abbo gedaan die van 49 per maand, heb uiteindelijk 84 bij betaald voor 6s 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
lotfiej schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:43:
[...]

Hoeveel moest je uiteindelijk bij betalen, heb ook een compleet abbo gedaan die van 49 per maand, heb uiteindelijk 84 bij betaald voor 6s 64GB
Dat heb je dan erg mooi gedaan.....

Betaal zelf €37,50 p/m en moest €343 bijbetalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
rsvmark schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:14:
[...]

Dat heb je dan erg mooi gedaan.....

Betaal zelf €37,50 p/m en moest €343 bijbetalen...
Die van jou is opzich ook niet slecht alleen hoeveel data krijg je daarvoor etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
lotfiej schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 05:34:
[...]

Die van jou is opzich ook niet slecht alleen hoeveel data krijg je daarvoor etc?
Het is een 150min/1gb abbo wat vanwege kpn kompleet (ik heb al alles in een thuis) 300min/2gb wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
Gister naar de T-mobile shop geweest, uiteindelijk gekozen voor een Iphone 6s 64gb space gray. met 120 minuten en 3GB data.

Kwam uit op €18 per maand en €780 voor het toestel. Ik kreeg het aanbod om mijn huidige Iphone 5 in te ruilen voor €110.- wat me een redelijke prijs leek, aangezien er een barst in het scherm zit en hij wel eens problemen geeft bij het opladen.

Kreeg helaas geen extra korting omdat ik verleng bij T-mobile.

De verkoper gaf aan dat GSMweb inderdaad de telefoons afneemt van T-mobile. Maar dat de T-mobile shops hier voorrang op hadden.

€1102 over 24 maanden inc inruil Iphone 5 met gebreken.

[ Voor 4% gewijzigd door remondoo op 07-10-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
remondoo schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:00:
Gister naar de T-mobile shop geweest, uiteindelijk gekozen voor een Iphone 6s 64gb space gray. met 120 minuten en 3GB data.

Kwam uit op €18 per maand en €780 voor het toestel. Ik kreeg het aanbod om mijn huidige Iphone 5 in te ruilen voor €110.- wat me een redelijke prijs leek, aangezien er een barst in het scherm zit en hij wel eens problemen geeft bij het opladen.

Kreeg helaas geen extra korting omdat ik verleng bij T-mobile.

De verkoper gaf aan dat GSMweb inderdaad de telefoons afneemt van T-mobile. Maar dat de T-mobile shops hier voorrang op hadden.

€1102 over 24 maanden inc inruil Iphone 5 met gebreken.
Waarom koop je het toestel dan niet los voor 859? En een goedkopere sim only er naast? Het maar een idee weet niet of je goedkoper uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
lotfiej schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:10:
[...]

Waarom koop je het toestel dan niet los voor 859? En een goedkopere sim only er naast? Het maar een idee weet niet of je goedkoper uitkomt
Over een periode van 2 jaar ben ik dan alsnog bijna +-150.- meer kwijt. dan betaal je 21 per maand voor de sim only en €840 voor het toestel. over 2 jaar betaal je ongeveer €1340 excl inruil toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
lauwtjee1 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:13:
Heb ook een aanvraag ingediend bij GSM web, bedankt voor het melden Ferluci92. GSM web is redelijk onbekend voor mij en had anders nooit op hun site gekeken. Deze besparing kan ik mooi gebruiken voor een goed hoesje en een powerbank
Al iets meer gedaan / gehad anders dan op een sms reageren, en een dag later een ontvangst bevestiging met melding dat bij positieve terugkoppeling het toestel wordt gestuurd indien voorradig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
nextnext schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

Ze hebben inmiddels de prijzen aangepast bij CB :) Nu is het 'iets' meer in lijn met het prijsverschil van het abonnement.

A €39,-/maand + €503,-
B €44,-/maand + €418,-
C €54,-/maand + €208,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwtjee1
knakker2 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 00:36:
[...]

Al iets meer gedaan / gehad anders dan op een sms reageren, en een dag later een ontvangst bevestiging met melding dat bij positieve terugkoppeling het toestel wordt gestuurd indien voorradig ?
Nee ik heb niks anders gekregen dat jij. Heeft er iemand hier zijn Iphone 6s verzekerd en zo ja voor hoeveel per maand en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
kortenhoef86 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:51:
[...]

Ze hebben inmiddels de prijzen aangepast bij CB :) Nu is het 'iets' meer in lijn met het prijsverschil van het abonnement.

A €39,-/maand + €503,-
B €44,-/maand + €418,-
C €54,-/maand + €208,-
Zo dankbaar dat CB hier vorige week werd genoemd :P
Scheelt toch weer lekker (64GB RG - C €49,-*/maand + €84,-).

Net overigens een mail ontvangen van CB... Apple heeft ze nog niet voorzien van iPhones. Kan dus wel eens wat later worden. Ach ja, de iPhone is in ieder geval besteld voor een lekker laag bedrag, alleen wel een ongeduldige vriendin nu :O

Overigens is het al sinds een paar dagen €208,-

* 2 KPN abonnementen op één adres, €5,- korting.

[ Voor 5% gewijzigd door CreativeS op 08-10-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Ik heb mijn bestelling bij T-mobile geannuleerd en een nieuwe bestelling gedaan bij GSMWeb. Ik had verlengd bij T-Mobile iPhone 6S, 2 jaar 18p/m 120min+3GB+780. Kreeg gisteren bericht om afspraak te maken voor aflevering. Werkdagen schikte me niet, wijzigen naar ophalen bij T-mobile shop kon niet en 10 euro bij betalen voor weekend vind ik belachelijk. Zeker nadat ik gisteren ook nog eens het aanbod van GSMWeb heb gezien. Scheelt nu toch ruim 120 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Bpow schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 20:28:
Ik heb mijn bestelling bij T-mobile geannuleerd en een nieuwe bestelling gedaan bij GSMWeb. Ik had verlengd bij T-Mobile iPhone 6S, 2 jaar 18p/m 120min+3GB+780. Kreeg gisteren bericht om afspraak te maken voor aflevering. Werkdagen schikte me niet, wijzigen naar ophalen bij T-mobile shop kon niet en 10 euro bij betalen voor weekend vind ik belachelijk. Zeker nadat ik gisteren ook nog eens het aanbod van GSMWeb heb gezien. Scheelt nu toch ruim 120 euro :)
100 EUR minder betalen, en dan wat langer wachten. Géén probleem.
Ik wacht net zo makkelijk 3 weken ... M'n 5s werkt nog prima

Ben wel benieuwd hoe lang het precies gaat duren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
lauwtjee1 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:40:
[...]

Nee ik heb niks anders gekregen dat jij. Heeft er iemand hier zijn Iphone 6s verzekerd en zo ja voor hoeveel per maand en waar?
Zit er over na te denken om morgen applecare+ aan te schaffen, premie is 149,- voor 2 jaar en een eigen risico van 99.- per incident. (max 2x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwtjee1
remondoo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:23:
[...]

Zit er over na te denken om morgen applecare+ aan te schaffen, premie is 149,- voor 2 jaar en een eigen risico van 99.- per incident. (max 2x).
Applecare+ heb ik ook naar gekeken, klinkt erg interessant. Vooral omdat er 2x een kapot beeldscherm in zit vanwege een ongelukje en dat is toch waar ik het meest bang voor ben met zo'n telefoon ondanks een goed hoesje.
ik heb inmiddels deze binnen: http://www.bol.com/nl/p/t...0035068429/#product_title

heb op internet rondgekeken en deze kwam als een van de beste uit verschillende tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

remondoo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 23:23:
[...]

347€ of ~15 euro per maand als je inderdaad twee keer reclameert in die 2 jaar... :/
En dat voor een telefoon a ~800-900 euro.

Met alle verzekeringen is het zo, als je de kosten zelf kunt dragen dan is het eigenlijk overbodig. Maar een ieder moet het zelf weten. Niet persoonlijk naar jou maar her en der lees je wel'het is maar xx euroo' terwijl al die relatieve kleine bedragen toch oplopen naar een flink bedrag p/m. Aan de andere kant, die AC+ zal je ws in 1 keer aftikken waardoor je het 1 keer 'voelt' itt die standaard 'GSM-verzekeringen'

[ Voor 21% gewijzigd door vhal op 09-10-2015 07:07 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwtjee1
Zojuist nog weer even op studentmobiel gekeken. Prijzen van de Iphone zijn daar aangepast. Op dit moment 166 bijbetalen voor 64gb bij Tmobile verlengen 120min 3000mb 46pm.

Iemand al contact opgenomen met studentmobiel hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:28

Bluebe

Roar

Waarschijnlijk is het al vaker gemeld maar vergeet niet cashback xl, die geeft € 50,- cashback op verlenging of € 90,- cashback op een nieuw abonnement met de iPhone 6s bij KPN. Ik heb het volgende:

- 5 GB + 500 (+ 5 GB compleet)
- 200 min/sms (+ 200 min/sms compleet)

249,- normaal bijbetalen nu dus 199,-
Abonnement 42.50 per maand

Vond het wel een redelijke deal voor wat ik terug krijg voor een iPhone 6s 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik wil even wat melden over de beroerde service van vodafone:
(ik liep 11 juni 2014 langs de winkel en sloot een nieuw sim-only af voor 2 jaar voor het volle pond om maar van T-mobile af te zijn).

Ik naar de winkel (3 oktober) om te vragen of het abbo opengebroken kan worden zodat ik een iPhone 6S kan krijgen. Dat kon niet.... maar per 5 oktober veranderen de regels zodat het wel kon.
Ik 8 oktober naar de winkel, maar alles kon behalve een korting regelen zoals F&F. Na het volle pond betalen wilde ik wel wat anders, maar daarvoor moet ik een nummer bellen, en wel het nummer van de F&F. De winkel kan mij verder niet helpen.

Ik bellen op 9 oktober (iPhone-lanceerdag, dus druk)
Telefoonnummer F&F zet mij 10 minuten in de wacht en verwijst naar telefoonnummer B.
Telefoonnummer B zet mij 15 minuten in de wacht en zegt dat F&F het fout had en ik echt bij F&F moet zijn.
Ik heb daar even geen zin meer in en vul het dan maar op de website in:
Website invullen, Iphone aanklikken (128 GB model is op voorraad) met F&F kortingcode: ontvangstbevestiging gekregen ..... maar geen orderbevestiging.

Ik bellen en dit dus te horen gekregen. Deze laatste lijn gaat nu eerst het contract omzetten zodat er iets mogelijk is....en dan moet ik over 5-10 dagen maar eens bellen om te zien of het is gelukt, dan kan ik eventueel een telefoon doen.

Kastje naar muur service noem ik dat en ik ben nog geen steek opgeschoten met uberhaupt mijn abbo omzetten. Winkel Fail, Telefoon FAIL en zelfs website FAIL. Ik vraag me af of ik wel bij Vodafone wil blijven en niet beter kan verlengen bij KPN.

Aan de andere kant: vodafone heeft tenminste bereik op mijn werkplek, T-mobile beweerde dat ook maar alleen op papier had ik bereik

Het mooie van bellen is het automatische klanttevredenheidsonderzoek dat je dan vervolgens krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwtjee1
op GSMweb zijn de prijzen nu verhoogd zie ik, deze zijn nu bijna gelijk aan die van studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Bluebe schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:46:
Waarschijnlijk is het al vaker gemeld maar vergeet niet cashback xl, die geeft € 50,- cashback op verlenging of € 90,- cashback op een nieuw abonnement met de iPhone 6s bij KPN. Ik heb het volgende:

Vond het wel een redelijke deal voor wat ik terug krijg voor een iPhone 6s 64 GB
Dank voor je bericht! _/-\o_ Vandaag gebruik van gemaakt en de bevestiging gekregen dat de €90,- cashback is bevestigd door KPN.

Ook voor een iPhone 6s 64GB met een 5 GB (+ 5 GB compleet) en 200 min/sms (+ 200 min/sms compleet) abonnement.

Uiteindelijk €1213 kwijt voor twee jaar (inclusief aansluitkosten en verwijderingsbijdrage). Als ik de iPhone en aansluitkosten van aftrek betaal ik uiteindelijk minder dan €15,- per maand voor 10GB data en 400 belminuten. Mooie deal dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bluebe schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:46:

Ik wil dit zelfde abbo nemen. Alleen moet ik nog even wachten nu tot me contact af loopt bij vodafone. Omdat ik thuis verder ook alles in 1 van KPN heb scheelt het inderdaad om over te stappen naar KPN.

Maar wat houd die cashback precies in dan? of is dat alleen als je verlengt?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 79 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.