• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-12 14:15
[b][message=43535601,noline]
Mijn vraag is hoe snel/langzaam is 64kbps als je door je bundel heen ben.
Kan je nog twitter, facebook, instagram en browsen.
64kbps = 8 kB/sec

De dingen die jij opnoemt zullen dus mega traag zijn. Het lijkt dan alsof je op GRPS zit (van voor EDGE en 3G).

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ja, bedenk zelf eens hoe groot een foto is op fb of Instagram. Deel die kilobytes/megabytes door 8 kilobytes per seconde en je weet hoe lang het duurt voor de foto geladen is.

Hoi!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
twitter enzo gaat prima, behalve inderdaad voor het laden van de foto's, dat duurt te lang. Maar ik ben niet ontevreden over de snelheid buiten de bundel - voor iMessage, twitter (tekst) en wat browsen gaat het prima.

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
Ik ben voor deze aanbieding gegaan op de Ritel site

Netwerk T mobile

Aansluit kosten in mijn geval niets want ik blijf bij T Mobile.

Apple Iphone 16GB Space Grey

Internet 5000 mB/onbeperkt sms 22,75 euro per maand

Onbeperkt bellen 15,60 euro per maand

T Mobile Stel Samen 6,50 euro per maand

Totaal : 44,85 euro per maand

Bij betalen voor het toestel 88 euro

Alles via Cashback site XXL dan krijg je nog 30 euro terug.

Het lijkt me een zeer goede deal,die ik hier wilde delen.

• steffboss
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-11 01:05
Nog bedankt, vooral die CashbackXl is handig, ook voor mijn gas en licht.
21x2 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:25:

Netwerk T mobile

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:56
21x2 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:25:

Netwerk T mobile

Kan zelfs beter via pdashop.nl
Zelfde abonnement maar dan met gratis toestel. Misschien dat je nog ergens cashback kan regelen.

• Pluistronaut
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-12 08:19
D2FValinor schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:09:
[...]

Zelfde abonnement maar dan met gratis toestel. Misschien dat je nog ergens cashback kan regelen.
Is alleen helaas niet te bestellen omdat deze niet op voorraad is.

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
D2FValinor schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:09:
[...]

Gratis ?
Ik zie dat prijs voor het toestel 212 euro is bij hetzelfde abbo. bij pdashop.nl
Het abb is 69 euro per maand.

Misschien vergis ik me ?

• jvr84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01-2024
Als ik nu bij typhone kijk voor een vodafone red abbonement met iphone 6 dan staat er 0 euro voor de gehele looptijd van het abbonement. alleen toestel zou je moeten betalen voor 532 euro

via vindabo

http://vindabo.nl/abonnementen/apple/iphone-6-16gb

en dan 2 gb data en onbeperkt bellen.

wel een beetje vreemd, kan me niet helemaal voorstellen dat dit klopt.

Verwijderd

jvr84 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:37:
Als ik nu bij typhone kijk voor een vodafone red abbonement met iphone 6 dan staat er 0 euro voor de gehele looptijd van het abbonement. alleen toestel zou je moeten betalen voor 532 euro

via vindabo

Hmmm inderdaad. bestelling zal wel niet doorkomen. Ik kan dit abonnement ook niet samenstellen via typhone.nl. Lukt mij enkel als ik via vindabo.nl op typhone.nl beland. Maar wie niet waagt...

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:11
jvr84 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:37:

via vindabo

Ik heb de gok gewaagd, besteld en betaald.

Verwijderd

G33st schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:17:
[...]

Ik heb de gok gewaagd, besteld en betaald.
Heel apart die prijzen. Durf alleen niet te verlengen, want ik ben bang dat het fout gaat. 15 euro per maand en 230 euro bijbetalen voor een iPhone 6 16gb :/ Lijkt me sterk dat ze dit doorlaten. :?

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:17:
[...]

Heel apart die prijzen. Durf alleen niet te verlengen, want ik ben bang dat het fout gaat. 15 euro per maand en 230 euro bijbetalen voor een iPhone 6 16gb :/ Lijkt me sterk dat ze dit doorlaten. :?
Kan niet anders dan een fout zijn. Het is anders wel erg goedkoop :-)

• Valinor
Ik heb zelf 2 weken geleden nog een abo bij coolblue afgesloten:
29,25 per maand
0 belminuten
5gb data
toestel gratis
Coolblue leverde gewoon direct de volgende dag en gaf ook niet aan dat het een fout was ofzo.

Dit keer voor mijn pa besteld. Hij heeft meer behoefte aan onbeperkt bellen dan aan 5 gb data.

[ Voor 18% gewijzigd door Valinor op 20-01-2015 01:10 ]

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:39
D2FValinor schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 01:09:
Ik heb zelf 2 weken geleden nog een abo bij coolblue afgesloten:
29,25 per maand
0 belminuten
5gb data
toestel gratis
Coolblue leverde gewoon direct de volgende dag en gaf ook niet aan dat het een fout was ofzo.

Dit keer voor mijn pa besteld. Hij heeft meer behoefte aan onbeperkt bellen dan aan 5 gb data.
welk toestel? hopelijk geen 3GS ;)

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:19
trangelang schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:15:
[...]

Kan niet anders dan een fout zijn. Het is anders wel erg goedkoop :-)
Is duidelijk fout: Het verwarrende is dat er een abonnementssoort "Red" waarbinnen je geacht wordt een bundel te kiezen. Eén van die bundels (met o.a. onbeperkt bellen) heet ook "Red". In de aanbieding is kennelijk wel de keuze gemaakt voor de abonnementsvorm "Red" maar niet voor een bundel.

Kennelijk leidt dit tot een fout waarbij geen abonnementskosten gerekend worden maar waarbij het wel lijkt of je een onbeperkt bellen ("Red") bundel hebt. De prijzen op de site kloppen dan weer met het prijsplan van Vodafone, met de aantekening dat je nog een keuze moet maken voor een bundel en dat je daar dan waarschijnlijk ook de normale rekening voor gaat krijgen.

edit: Dit kun je zien als je op de i klikt in je winkelmandje bij het overzicht van je abonnementskosten. Je zult dan zien dat daar alleen een toestelplan en "Blox beperkt internet" (Op lage snelheid blijven internetten buiten je bundel) in zit en geen internet/bel/sms bundel.

[ Voor 13% gewijzigd door bszz op 20-01-2015 12:22 ]

• Valinor
mkmi schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:10:
[...]

welk toestel? hopelijk geen 3GS ;)
Haha nee, het was de iphone 6 met curved display :p (na een halve dag gebruik was hij al krom)
bszz schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:18:
[...]

Is duidelijk fout: Het verwarrende is dat er een abonnementssoort "Red" waarbinnen je geacht wordt een bundel te kiezen. Eén van die bundels (met o.a. onbeperkt bellen) heet ook "Red". In de aanbieding is kennelijk wel de keuze gemaakt voor de abonnementsvorm "Red" maar niet voor een bundel.

Kennelijk leidt dit tot een fout waarbij geen abonnementskosten gerekend worden maar waarbij het wel lijkt of je een onbeperkt bellen ("Red") bundel hebt. De prijzen op de site kloppen dan weer met het prijsplan van Vodafone, met de aantekening dat je nog een keuze moet maken voor een bundel en dat je daar dan waarschijnlijk ook de normale rekening voor gaat krijgen.

edit: Dit kun je zien als je op de i klikt in je winkelmandje bij het overzicht van je abonnementskosten. Je zult dan zien dat daar alleen een toestelplan en "Blox beperkt internet" (Op lage snelheid blijven internetten buiten je bundel) in zit en geen internet/bel/sms bundel.
Op het contract staat:
Vodafone Red 24 maanden : 0 euro
Vodafone Smartphone F: 25 euro
Vodafone beperkt internet blox: 0 euro

Dus Red abo zit er wel bij, alleen worden er idd geen abonnementskosten gerekend.

• bszz
D2FValinor schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:33:
[...]

Haha nee, het was de iphone 6 met curved display :p (na een halve dag gebruik was hij al krom)

[...]

Op het contract staat:
Vodafone Red 24 maanden : 0 euro
Vodafone Smartphone F: 25 euro
Vodafone beperkt internet blox: 0 euro

Dus Red abo zit er wel bij, alleen worden er idd geen abonnementskosten gerekend.
Lekker verwarrend allemaal. Volgens mij gaat Typhone gaat de fout in: Ze verwarren Red als bundel met Red (Alles in één) als abonnementsvorm en vergeten vervolgens een belbundel toe te voegen. Heeft vast ook iets te maken met de manier waarop vindabo de site doorzoekt want via de normale weg is dit abo niet te vinden bij Typhone.

Vraag het nog maar eens aan en klik op de i : Je ziet dan alleen Blox beperkt internet en een Samrtphone bundel, geen internet, sms of belbundel.

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:39
bszz schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:55:
[...]

Lekker verwarrend allemaal. Volgens mij gaat Typhone gaat de fout in: Ze verwarren Red als bundel met Red (Alles in één) als abonnementsvorm en vergeten vervolgens een belbundel toe te voegen. Heeft vast ook iets te maken met de manier waarop vindabo de site doorzoekt want via de normale weg is dit abo niet te vinden bij Typhone.

Vraag het nog maar eens aan en klik op de i : Je ziet dan alleen Blox beperkt internet en een Samrtphone bundel, geen internet, sms of belbundel.
Net Typhone gebeld (nadat ik besteld had), met de vraag of het allemaal wel klopte wat er stond. Heb voor mijn vrouw nu een iPhone 6 64gb besteld voor 25 euro in de maand en 139 euro eenmalig. Dit was volgens de lieve vrouw van de klantenservice incl onbeperkt bellen/sms en 2gb data.

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-12 22:02
-

[ Voor 100% gewijzigd door niels132 op 20-01-2015 14:41 . Reden: dubbel... ]

• niels132
DwightKSchrute schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:21:
[...]

Net Typhone gebeld (nadat ik besteld had), met de vraag of het allemaal wel klopte wat er stond. Heb voor mijn vrouw nu een iPhone 6 64gb besteld voor 25 euro in de maand en 139 euro eenmalig. Dit was volgens de lieve vrouw van de klantenservice incl onbeperkt bellen/sms en 2gb data.
Klinkt te mooi om waar te zijn eerlijk gezegd... Heb je al een contract? Staat daar ook dat het incl onbeperkt bellen/sms en 2gb data is?

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:01
nielsgaastra schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:41:
[...]

Klinkt te mooi om waar te zijn eerlijk gezegd... Heb je al een contract? Staat daar ook dat het incl onbeperkt bellen/sms en 2gb data is?
Het is echt zo. Heb net besteld. Voor 2 jaar lang kost het me €25 per maand. Rekensom €25 x 24 + €150 = €750 voor een iPhone 6 64GB >:)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Duidelijk een fout inderdaad. Via typhone zelf is het niet mogelijk, alleen via vindabo.nl. Wellicht heb je geluk, maar zou mij niks verbazen als ze het terugdraaien.

• ableton
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 16:30
Net voordat ik ging betalen, heb ik gister met Typhone gebeld. Er werd navraag gedaan bij de leidinggevende en er werd aangegeven dat dit een fout op de website is en je de deal niet gaat krijgen. Dan heb je pas na 2/3 weken je geld weer terug zei ze er nog bij, dus het dringende advies om niet te bestellen. Vreemd dat anderemedewerkers van Typhone dan aangeven dat het wel kan.. ben benieuwd!

• niels132
Ik heb ook besteld en gebeld naar Typhone om navraag te doen. De dame vertelde me dat het wel zou kloppen en dat om een RED abo gaat incl 2 gb en bellen/sms.
Nou ja, even afwachten dus...

[ Voor 15% gewijzigd door niels132 op 20-01-2015 15:34 ]

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
nielsgaastra schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:33:
Ik heb ook besteld en gebeld naar Typhone om navraag te doen. De dame vertelde me dat het wel zou kloppen en dat om een RED abo gaat incl 2 gb en bellen/sms.
Nou ja, even afwachten dus...
Dit is inderdaad wat ze mij ook vertelde. Ik ga vanavond alles maar eens even inscannen en opsturen en dan afwachten.

• pinokkia
ableton schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:31:
Net voordat ik ging betalen, heb ik gister met Typhone gebeld. Er werd navraag gedaan bij de leidinggevende en er werd aangegeven dat dit een fout op de website is en je de deal niet gaat krijgen. Dan heb je pas na 2/3 weken je geld weer terug zei ze er nog bij, dus het dringende advies om niet te bestellen. Vreemd dat anderemedewerkers van Typhone dan aangeven dat het wel kan.. ben benieuwd!
Morgen tussen 8:00 uur en 13:00 uur wordt het geleverd >:) . Ga gelijk het contract goed nakijken, want ik heb zo`n vermoeden dat het RED abonnement €34 (actie nu 24 maanden) is vergeten. Maar morgen wel op het contract staat.

Kunnen we niet hiervoor een aparte topic van maken ivm misschien prijsfout?

[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 20-01-2015 15:58 ]

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Op vindabo.nl de volgende melding:

De zeer goedkope Vodafone RED abonnementen van Typhone zijn momenteel verwijderd uit de vergelijker. Het lijkt erop dat het een prijsfout betreft. Er is al contact opgezocht met Typhone om hierover meer duidelijkheid te krijgen.

• bszz
DwightKSchrute schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:35:
[...]

Dit is inderdaad wat ze mij ook vertelde. Ik ga vanavond alles maar eens even inscannen en opsturen en dan afwachten.
Wishful thinking.... Het is dusdanig verwarrend dat ik wel begrijp dat medewerkers van Typhone ook zo snel de fout niet zien (Wat dan eigenlijk wel weer treurig is). Maar denk een na:

-Vindabo doet niks anders dan andere websites doorzoeken op abonnementsprijzen en vind een wel zeer goedkoop Vodafone abo met iPhone bij typhone.nl. Er is geen enkele reden om te veronderstellen dat dit een speciale aanbieding van vindabo zou zijn dus je kunt gewoon aannemen dat het een standaard typhone product is.
-Als je ipv geautomatiseerd (vindabo) handmatig gaat zoeken bij typhone,nl vind je de aanbieding niet.
-Het abonnementstype "RED" wordt met twee betekenissen gebruikt bij typhone.nl: Eenmaal als abonnementstype en eenmaal als bundel.

Wat zou er aan de hand zijn... Welke "Red"zou er op je contract terecht gekomen zijn? Het abonnementstype of de bundel??? Denk je echt dat dit klopt? Of zou de medewerkster van Typhone het gewoon ook even niet meer snappen?

• pinokkia
Ik heb inmiddels vodafone gebeld en het schijnt dat je een sim-only RED hebt afgesloten! Daarbij komt er nog eens de gekozen toestelkosten erbij. Bij mij komt dut dus op neer om €58 per maand te betalen!

Zou mede-tweakers ook vodafone (06-54500100 en je huidige nummer die nog niet actief is doorgeven) willen bellen, want ik wil wel eens weten wat van abonnement jullie erbij hebben gekregen.

• OkeOkeOke
  • Nu online
Je kunt toch binnen 14 dagen annuleren. Of het pakket aan de deur weigeren.

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 16:10
pinokkia schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:54:
Ik heb inmiddels vodafone gebeld en het schijnt dat je een sim-only RED hebt afgesloten! Daarbij komt er nog eens de gekozen toestelkosten erbij. Bij mij komt dut dus op neer om €58 per maand te betalen!

Zou mede-tweakers ook vodafone (06-54500100 en je huidige nummer die nog niet actief is doorgeven) willen bellen, want ik wil wel eens weten wat van abonnement jullie erbij hebben gekregen.
Ik ben vanmiddag gebeld door Typhone met de mededeling dat mijn order is geannuleerd omdat het een fout op hun site was. Het aankoopbedrag wordt zsm op mijn rekening terug gestort, hierover heb ik een email ontvangen.

Verwijderd

keesie50 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:15:
[...]

Ik ben vanmiddag gebeld door Typhone met de mededeling dat mijn order is geannuleerd omdat het een fout op hun site was. Het aankoopbedrag wordt zsm op mijn rekening terug gestort, hierover heb ik een email ontvangen.
Dan moet ik morgen even bellen, want ik heb nog niks gehoord van Typhone. Als ik dit zo lees wil ik het liever ook annuleren. Kan dat bij verlengen ook binnen 14 dagen?

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
Ze willen op deze manier gewoon de boel afschrikken en hopen dan dat je het zelf annuleert. Ze kunnen je niet zomaar een duurder abo aansmeren.

I don't have dreams, I have goals!!

• pinokkia
keesie50 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:15:
[...]

Wat was dan de reden van annulering? Wat van reden fout??

Meer mensen die daarover gebeld zijn? Graag de reden van annulering wat Typhone vermeldt.

[ Voor 91% gewijzigd door pinokkia op 20-01-2015 23:08 ]

• OkeOkeOke
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:08:
[...]

Dan moet ik morgen even bellen, want ik heb nog niks gehoord van Typhone. Als ik dit zo lees wil ik het liever ook annuleren. Kan dat bij verlengen ook binnen 14 dagen?
De voordelen van Typhone.nl
Typhone.nl is al vanaf het jaar 2000 een begrip in de telecomwereld. Naast de scherpste prijzen en beste deals bieden we onze klanten de best mogelijke service. Wanneer u kiest voor Typhone.nl profiteert u van:
Altijd Gratis nummerbehoud
Onafhankelijk advies
Snelle levering
Verlengen via één SMS’je
14 dagen bedenktijd
Altijd Gratis nummerbehoud
U bent waarschijnlijk al jarenlang bereikbaar op uw vertrouwde 06-nummer. Al uw vrienden, familie en zakenrelaties weten u altijd te vinden. Daarom hebt u bij Typhone.nl altijd de keuze om uw nummer te behouden. We zorgen er voor dat u optimaal bereikbaar blijft voor al uw contactpersonen. Bovendien doen we dat Gratis.
Onafhankelijk advies
Typhone.nl is niet gebonden aan één merk of netwerk. Daarom krijgt u altijd een advies dat bij u past omdat we kijken naar de beste oplossing voor uw specifieke wensen. Zo weet u zeker dat u krijgt wat u zoekt en niet betaalt voor wat u niet nodig hebt. We staan u daarbij graag per telefoon (via 040-2353000, van 09:00 tot 21:00) of mail (info@typhone.nl; 24/7) te woord. Ook kunt u een kijkje nemen in onze adviestool. Op basis van de gegevens die u invult, krijgt u een onafhankelijk advies met de beste aanbiedingen voor uw situatie.
Snelle levering
Natuurlijk wilt u zo snel mogelijk gebruikmaken van uw nieuwe gsm of abonnement. Speciaal daarom heeft Typhone.nl een eigen logistieke afdeling met een ruime voorraad om de producten zo snel mogelijk te leveren. Mocht het ooit voorkomen dat een product uitverkocht raakt, door bijvoorbeeld enorme populariteit, dan kan Typhone.nl terugvallen op een groot internationaal netwerk om ervoor te zorgen dat u uw product alsnog zo snel mogelijk in huis heeft.
Verlengen via één SMS’je
Bij Typhone.nl kunt u veilig en snel uw abonnement verlengen doormiddel van SMS authenticatie. Handig, want dat scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. Simpelweg het versturen van één SMS’je is voldoen om wederom te profiteren van een voordelig abonnement. De combinatie van uw ingevulde gegevens in de winkelmand en de verificatie SMS is voor ons voldoende om uw contract direct te verlengen. Veilig verlengen per SMS is mogelijk bij een abonnement van T-Mobile, Vodafone, KPN, Hi en Telfort.
14 dagen bedenktijd
Wanneer u een gsm of accessoire koopt bij Typhone.nl dan hebt u 14 dagen zichttermijn. Bedenkt u zich binnen de eerste 14 dagen na uw aankoop en hebt u het toestel of de accessoire(s) nog niet gebruikt? Dan kunt u deze eenvoudig, in de originele verpakking en compleet met alle toebehoren, aan ons terugsturen en storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening. Nieuwe abonnementen kunt u binnen 14 dagen annuleren mits u niet gebeld hebt met de simkaart en het nummer van uw oude abonnement nog niet is overgezet. Op een abonnementsverlenging is geen zichttermijn van toepassing.

|:( Blijkbaar niet dus, maar ze zullen hem zelf wel annuleren.

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 16:10
pinokkia schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:50:
[...]

Meer mensen die daarover gebeld zijn? Graag de reden van annulering wat Typhone vermeldt.
De reden die ze aangaf was, dat de aanbieding alleen via een externe site opgeroepen kon worden en niet via de Typhone site zelf, ze wisten er zelf niets van af.
Ik heb aangegeven dat ik gebeld had met de klantenservice en daar bevestigd werd dat de aanbieding gewoon klopte. Hierop had ze geen antwoord en gaf ze aan dat die medewerker dan waarschijnlijk ook niet goed op hoogte was van de aanbiedingen binnen Typhone.
Ze gaf ook aan dat dit abonnement er "niet door komt" bij Vodafone,

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
Aanhouder wint.. ;)

• pinokkia
keesie50 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:32:
[...]

De reden die ze aangaf was, dat de aanbieding alleen via een externe site opgeroepen kon worden en niet via de Typhone site zelf, ze wisten er zelf niets van af.
Ik heb aangegeven dat ik gebeld had met de klantenservice en daar bevestigd werd dat de aanbieding gewoon klopte. Hierop had ze geen antwoord en gaf ze aan dat die medewerker dan waarschijnlijk ook niet goed op hoogte was van de aanbiedingen binnen Typhone.
Dat is bullshit, want ik heb gisteren vodafone opgebeld en die kon aan de hand van het vodafone nummer zien dat het een RED abonnenemt van €34 per maand is!!!

Mijn order is inmiddels door Typhone geannuleerd, ondanks dat de afspraak voor vandaag met AMP Logistics al gemaakt is. Typhone is dus echt niet klaar met mij!!! Dit heeft gewoon te maken dat ze mij niet netjes geinformeerd hebben. Hadden ze dat wel gedaan. Dan was er niets aan de hand!

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2015 10:19 ]

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
pinokkia schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:18:
[...]

Dat is bullshit, want ik heb gisteren vodafone opgebeld en die kon aan de hand van het vodafone nummer zien dat het een RED abonnenemt van €34 per maand is!!!

Mijn order is inmiddels door Typhone geannuleerd, ondanks dat de afspraak voor vandaag met AMP Logistics al gemaakt is. Typhone is dus echt niet klaar met mij!!! Dit heeft gewoon te maken dat ze mij niet netjes geinformeerd hebben. Hadden ze dat wel gedaan. Dan was er niets aan de hand!
In principe hoeft het jou niets te boeien hoe het abonnement bij vodafone staat geregistreerd. Jij hebt een overenkomst met typhone en dan moeten zij maar zorgen dat je hetgeen krijgt zoals ze hebben aangeboden.

[ Voor 5% gewijzigd door xminator op 21-01-2015 10:31 ]

• pinokkia
xminator schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:30:
[...]

In principe hoeft het jou niets te boeien hoe het abonnement bij vodafone staat geregistreerd. Jij hebt een overenkomst met typhone en dan moeten zij maar zorgen dat je hetgeen krijgt zoals ze hebben aangeboden.
Het boeit mij nu wel, want alles heeft Typhone geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen en daarbij is het geld van bijbetaling ook niet gelijk teruggestort. Ben echt lang niet klaar met Typhone!!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-11 07:33

NvM

pinokkia schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:18:
[...]
Wat een simpele rationalisatie. Je kunt het gewoon niet hebben dat de lolly die je hebt gekregen weer is afgepakt door mammie.

• pinokkia
NvM schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Wat een simpele rationalisatie. Je kunt het gewoon niet hebben dat de lolly die je hebt gekregen weer is afgepakt door mammie.
Spuit 11 zeg weer iets.

Ontopic
Als hun gewoon de moeite hebben genomen om te bellen of mailen dan was er niets aan de hand. Daar gaat het mij gewoon om en dan was het goed geweest.

Update:
Mijn abonnement bij vodafone is NIET geannulleerd op dit moment! Het abonnement gaat gaat gewoon in en krijg dan een rekening van vodafone volgens vodafone medewerker! Raar ik heb nergens voor getekend

[ Voor 22% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2015 11:05 ]

• G33st
  • Laatst online: 22:11
pinokkia schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:53:
[...]

Spuit 11 zeg weer iets.

Ontopic
Als hun gewoon de moeite hebben genomen om te bellen of mailen dan was er niets aan de hand. Daar gaat het mij gewoon om en dan was het goed geweest.

Update:
Mijn abonnement bij vodafone is NIET geannulleerd op dit moment! Het abonnement gaat gaat gewoon in en krijg dan een rekening van vodafone volgens vodafone medewerker! Raar ik heb nergens voor getekend
Welk abonnement heb jij gekozen?

Ik had die van 0 euro en 540 bijbetalen, deze is wel geannuleerd.

"Hierbij bevestigen wij dat uw bestelling met ordernummer ********* is geannuleerd. Mocht u een betaling gedaan hebben bij uw bestelling, dan storten wij deze binnen uiterlijk 14 werkdagen terug. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te mogen zijn en zien u graag terug op Typhone.nl."

"Zojuist heb ik telefonisch uw moeder gesproken om uit te leggen dat de bestelling met bovenstaand ordernummer geannuleerd gaat worden. Helaas is de aanbieding waarop u bent ingegaan te mooi om waar te zijn. Een gratis abonnement bij Vodafone met onbeperkt bellen en internet kunnen wij niet aanvragen. Dit is door een fout via een link naar onze site tijdelijk mogelijk geweest te bestellen, helaas kunnen we deze aanvraag niet door laten gaan."

Ik heb ze dus zelf nog niet gesproken.

• pinokkia
G33st schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:08:
[...]

Welk abonnement heb jij gekozen?

Ik had die van 0 euro en 540 bijbetalen, deze is wel geannuleerd.

"Hierbij bevestigen wij dat uw bestelling met ordernummer ********* is geannuleerd. Mocht u een betaling gedaan hebben bij uw bestelling, dan storten wij deze binnen uiterlijk 14 werkdagen terug. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te mogen zijn en zien u graag terug op Typhone.nl."

"Zojuist heb ik telefonisch uw moeder gesproken om uit te leggen dat de bestelling met bovenstaand ordernummer geannuleerd gaat worden. Helaas is de aanbieding waarop u bent ingegaan te mooi om waar te zijn. Een gratis abonnement bij Vodafone met onbeperkt bellen en internet kunnen wij niet aanvragen. Dit is door een fout via een link naar onze site tijdelijk mogelijk geweest te bestellen, helaas kunnen we deze aanvraag niet door laten gaan."

Ik heb ze dus zelf nog niet gesproken.
Kopie informatie abonnement van Typhone via bijlage

Vodafone Red
Simkaartnummer: XXXXXXXXX
Mobiel nummer: 06XXXXXXXXX
Abonnementsgegevens:
Aansluitkosten (eenmalig) € 30,00
U ontvangt p/m Vodafone simkaart
Normaal p/m € 0,00
Actieprijs
Gekozen extra bundel:
Abonnement Smartphone F
U ontvangt p/m Smartphone Prijsplan F
Normaal p/m € 25,00
Actieprijs
Gekozen extra bundel:
Abonnement Blox Beperkt Internet
U ontvangt p/m BloX Beperkt Internet zorgt ervoor dat wanneer u door uw
internetbundel heen bent uw internetsnelheid wordt teruggebracht
naar 64Kb/s en betaalt u geen extra kosten.
Normaal p/m € 0,00
Actieprijs
Overige contractgegevens:
Ingangsdatum 20-1-2015
Contractduur 24 maanden

PS: Dit abonnement is gewoon ingegaan bij vodafone en de kosten worden dus €59 per maand!! En kan NIET zelf annuleren bij vodafone zelf. Moet door Typhone zelf geannuleerd worden.

Raar is dat, want hun hebben "zogenaamd" alles geannuleerd :?

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2015 11:18 ]

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

pinokkia schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:48:
[...]

Het is echt zo. Heb net besteld. Voor 2 jaar lang kost het me €25 per maand. Rekensom €25 x 24 + €150 = €750 voor een iPhone 6 64GB >:)
Wat een gevalletje rijkrekenen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• pinokkia
kevinl schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:24:
[...]

Wat een gevalletje rijkrekenen.
Vond het wel raar. Heb ook netjes nagevraagd diverse keren. Blijk dat het klopte. Dan ga je er toch vanuit dat het kan? Toch achteraf dom geweest. Maar vind het niet erg dat geannuleerd is. Maar Typhone had me gewoon daarover kunnen bellen, mailen of what ever kunnen doen.

Als enigste waar ik helemaal pist off ben, is dat ben niet op de hoogte gebracht en mijn order half geannuleerd is. Mijn abonnement is gewoon ingegaan waarvoor ik niet getekend heb.

Update
Mijn order wordt nu echt goed geannuleerd. Dus abonnement wordt per direct geannuleerd. Nu hoop ik dat het geld ook per direct teruggeboekt wordt. Gelukkig een goed afloop (hoop ik)

[ Voor 16% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2015 12:39 ]

• bszz
edit: Ingehaald door de realiteit....

[ Voor 97% gewijzigd door bszz op 21-01-2015 13:19 ]

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik mag vanaf vandaag verlengen bij t mobile.

Ik wil voor een iPhone 6 16GB gaan.

Heeft 't zin om korting te vragen in een T-Mobile shop, of zijn studentmobiel, pdashop, etc. altijd nog voordeliger?

Ik zie op geen van die prijsvechters een T Mobile abbo staan waarbij je niet hoeft bij te betalen voor de iPhone (vorige week nog wel..).

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:18
Is het niet voordeliger om een simonly te nemen en de iPhone los te kopen? Tis even een klap met geld maar uiteindelijk voordeliger. Toch...?

• Danner001
  • Laatst online: 16-11 19:09
Afgelopen vrijdag mijn iPhone 6 64GB SpaceGrey bemachtigd :)
Aan de late kant, gezien ik werk bij een APR..

Vodafone RED Abo; Onbeperkt bellen / SMS en 2GB data

€34,- per maand, voor het toestel nog €479,- bijbetaald

• Grobie
  • Laatst online: 24-11 18:50
[Ook hier door Typhone orders geannuleerd omdat het een fout op hun site betrof?

=43608409,noline]pinokkia schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:50[/message]:

[...]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:58

JB

Cédric roelt!

Danner001 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:02:
Afgelopen vrijdag mijn iPhone 6 64GB SpaceGrey bemachtigd :)
Aan de late kant, gezien ik werk bij een APR..

Vodafone RED Abo; Onbeperkt bellen / SMS en 2GB data

€34,- per maand, voor het toestel nog €479,- bijbetaald
2 jarig abbo?

Mijn boefje is liev!

• Barry|IA
Na een beetje onderzoek gedaan te hebben en na contact met T-Mobile klantenservice, kwam ik op de volgende deal:

Apple iPhone 6 16GB Space Grey
KRUPS Dolce Gusto Piccolo Matt Zwart
T-Mobile Stel Samen en Stel bij abo. Verl. 2 jr
T-Mobile Stel Samen en Stel bij internet 1 GB Verl. 2 jr.
T-Mobile Stel Samen en Stel bij Bellen 120 min. NL EU Verl. 2 jr.
T-Mobile Toestelservice E 25.00 Verl. 2 Jr.

Totale kosten p.m: 47 euro
Niks direct bijbetalen.

Besteld bij ritel.nl

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Valinor
keesie50 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:32:
[...]

Ik vroeg mij af in hoeverre ze dit contract kunnen annuleren. Ik heb gebeld en er werd ook bevestigd dat de aanbieding klopte.
Daarnaast vind ik 25 per maand en 48 euro voor het toestel geen overduidelijke prijsfout. Ik had begin van deze maand ook een abonnement afgesloten voor 29,25 per maand en gratis iphone 6 bij coolblue. Gelijk de volgende dag geleverd en simkaart geactiveerd. Wilde dit abo voor mijn pa afsluiten.

[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 27-01-2015 02:34 ]

• Grobie
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10955680_805153289563544_7287809572980918235_n.jpg?oh=b48cd3b1054c078de017f659a9a6e897&oe=55569145&__gda__=1428367564_4cd79503429eb214f12641689d8d1d67
D2FValinor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 02:31:
[...]

Ik vroeg mij af in hoeverre ze dit contract kunnen annuleren. Ik heb gebeld en er werd ook bevestigd dat de aanbieding klopte.
Daarnaast vind ik 25 per maand en 48 euro voor het toestel geen overduidelijke prijsfout. Ik had begin van deze maand ook een abonnement afgesloten voor 29,25 per maand en gratis iphone 6 bij coolblue. Gelijk de volgende dag geleverd en simkaart geactiveerd. Wilde dit abo voor mijn pa afsluiten.
Ook hier door Typhone orders geannuleerd omdat het een fout op hun site betrof?

Beste ,
Dat klopt inderdaad die prijzen zijn niet juist. En daar ben je waarschijnlijk via een foutieve link terecht gekomen helaas. Mijn collega's zijn hiermee aan de slag. Maar voor dat bedrag kunnen wij deze combinatie met telefoon niet aanbieden.
Groetjes,

• Valinor
Grobie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:31:
[afbeelding]
[...]

Ook hier door Typhone orders geannuleerd omdat het een fout op hun site betrof?

Beste ,
Dat klopt inderdaad die prijzen zijn niet juist. En daar ben je waarschijnlijk via een foutieve link terecht gekomen helaas. Mijn collega's zijn hiermee aan de slag. Maar voor dat bedrag kunnen wij deze combinatie met telefoon niet aanbieden.
Groetjes,
Bedankt voor je screenshot :) Was vergeten er 1 te nemen.

Mijn contract van 5 januari deze maand die wel gewoon direct de volgende dag werd geleverd:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2n1xbhl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/166danm.png

• Grobie
Groetjes, .....

.....Het is jouw collega's nog niet gelukt!Ikkan nog steeds bestellen zonder een foutieve of externe link?

Typhone.nl het abonnement voor die prijs kunnen wij gewoon echt niet aansluiten. Graag verneem ik via welke stappen je bij die prijzen uitkomt. Zodat we dit kunnen oppakken. Mijn collega's zijn er namelijk van overtuigd dat dit niet meer mogelijk is. En wij komen op geen enkele manier bij die prijzen uit. Alvast bedankt voor de moeite. Groetjes,......

.......ik zal weer een bestelling doen!

Typhone.nl
Beste ......
Inmiddel zijn we erachter wat er mis gaat. Dit is een aanbieding die onlangs foutief op een vergelijkinssite heeft gestaan. Deze is vrijwel direct verwijderd door ons, echter zou het kunnen dat er nog links rondzwerven op internet. Dat kunnen wij helaas niet tegen gaan. De aanbieding is helaas niet geldig en kan niet worden verwerkt. De bestellingen die je gedaan hebt, zijn niet geldig. Ik zal deze voor je annuleren.
Excuses voor het ongemak.
Groet

.......Bestelling gedaan

Ik zal weer een bestelling doen met een andere telefoon de Apple iPhone 6 64GB Space Gray ,ook een mooie aanbieding! ! Het kan nog steeds?Afbeeldingslocatie: https://gm1.ggpht.com/zKmqnu9-6chyOg67hgZJ2InI21UdjiIZeb5W0YJ_71LmQNj1_CWCQGYbhSKmKkIqXqddx3HRJogsx5b9moSd2pVtfvm8VEN69NXsjsWhdnnroieZIdhSOLN5EJfPOufn_WJditXJVU98oi9YqGzV3AuLWrSeNjbIcZaJ7Q0XCdWGd4bNFdMQFI0-OUzKtIF1BOA3CQ1Hvuz7USQHDtEaxphuVqgXB--cm79Pq53lzXLF95QrZWMDe7Hbii0NvWXW_ksrUzgYHqR467is6DwD4jJGJ2bfZ7GCwyjhG7UNkdAyKx-6riVWqOnhb8GXc115op6yc2FXFwrVkR5Hu8T_wI02XgWYbVr-xIh2Ir5GmeizlA6rdrrrI14yKoZQ8w6ZQWewr4qr8BzTy9p9EBP2Wd-mSL7RnI_b3H3gN7sZzdQOGEOjvv_Spwk30uNF9SzhYOSqbpvl5RsWDpfmRhYWTTjhqJzWQs6Q2NAhpP-Ity-FQiFYCt5bLVYBuq4_TIEZfiGCFtbOlo1pJzKehjgubrwJ0QKxqRtPfrT3YGRS3iELsoxGTaVXI5S1R1NapeLiUXPkuuzD=w1342-h561-l75-ft

[ Voor 44% gewijzigd door Grobie op 28-01-2015 11:38 . Reden: Nieuw reactie van Typhone. ]

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
Hoe plaats je de bestelling voor de iPhone 6 64gb met Vodafone dan nu bij typhone? Want als ik dit toestel daar opzoek zie ik volgens mij gewoon de 'normale' prijzen. (Je afbeelding doet het bij mij niet..)

• JB

JB

Cédric roelt!

menalert schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:17:
Ik zit op coolblue te kijken en ook daar spreken ze over een Vodafone variant en simlockvrije variant:

Let op: Je ontvangt de simlockvrije versie van het toestel. Er is ook een Vodafone-versie beschikbaar. Deze is scherper geprijsd.
Ga naar de Vodafone-versie

Let op: Je ontvangt de Vodafone-variant van het toestel.
Ga naar de niet Vodafone-variant van het toestel
Heeft iemand een idee wat dat inhoudt voor een iPhone? Kan Vodafone deze branden? Zo ja, ik heb er nog nooit een gezien die dit heeft?

edit:
gebeld met Coolblue. Klaarblijkelijk krijg je bij het aanzetten even een Vodafone logo te zien. Wist niet dat Apple dat doet met providers. Bij Vodafone zelf zie ik deze telefoons ook niet als keuze
:?

[ Voor 14% gewijzigd door JB op 28-01-2015 15:54 ]

Mijn boefje is liev!

• Barry|IA
Vaag... Bij mijn bestelling bij Ritel staat nu ook een VF versie, terwijl ik T Mobile heb...

• JB

JB

Cédric roelt!

Barry|IA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:05:
Vaag... Bij mijn bestelling bij Ritel staat nu ook een VF versie, terwijl ik T Mobile heb...
LOL das helemaal mooi :X T-mobile abbo met een VF logo bij het opstarten. Ook niet fijn met doorverkopen.
D2FValinor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:18:
[...]

Bedankt voor je screenshot :) Was vergeten er 1 te nemen.

Mijn contract van 5 januari deze maand die wel gewoon direct de volgende dag werd geleverd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb jij ook een T-mobile logo wanneer je de iPhone aanzet?

Ik kan het me ook echt niet voorstellen dat dit zo is. Dan heb je een Jailbreak nodig lijkt me? Apple gaat echt geen logo's op bestelling plaatsen 8)7 |:(

[ Voor 9% gewijzigd door JB op 28-01-2015 16:41 ]

Mijn boefje is liev!

• Barry|IA
Ik denk dat die verkoper ook maar wat zegt. Apple doet niet mee aan bloatware op toestellen van providers.

De verkoper van Ritel vertelde mij dat alleen de Space Grey van Vodafone leverbaar was op 't moment. Voor mij zou dat niks uitmaken, maar zo staat het nou eemaal op de factuur.

• JB

JB

Cédric roelt!

Barry|IA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:02:
Ik denk dat die verkoper ook maar wat zegt. Apple doet niet mee aan bloatware op toestellen van providers.

De verkoper van Ritel vertelde mij dat alleen de Space Grey van Vodafone leverbaar was op 't moment. Voor mij zou dat niks uitmaken, maar zo staat het nou eemaal op de factuur.
Mja ik ben een beetje aan het crossposten en bij het VF verlengtopic word ook al gezegd dat dit eerder een fee is of dat ze ingekocht hebben bij VF bijv. Branding doet Apple niet aan.

Mijn boefje is liev!

• Valinor
JB schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:13:
[...]

LOL das helemaal mooi :X T-mobile abbo met een VF logo bij het opstarten. Ook niet fijn met doorverkopen.

[...]

Heb jij ook een T-mobile logo wanneer je de iPhone aanzet?

Ik kan het me ook echt niet voorstellen dat dit zo is. Dan heb je een Jailbreak nodig lijkt me? Apple gaat echt geen logo's op bestelling plaatsen 8)7 |:(
Nee, bij mij stond ook bij coolblue dat ik een iphone 6 T-mobile versie bestelde maar is gewoon unbranded.
Iphones zijn altijd unbranded.

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
Iemand nog een leuke aanbieding gezien voor een hi/kpn abonnement+een iphone 6 plus 16gb.
Heb zelf al een beetje zitten kijken maar vind hi/kpn toch wel de duurst kwa abonnementen als ik het vergelijk met tele2 bijvoorbeeld.
Zit nu zelf bij tele 2 maar wil overstappen naar hi/kpn omdat hun netwerk gewoon beter is.

• Danner001
  • Laatst online: 16-11 19:09
Jep 2 jaar!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12
iPhone 6 64GB i.c.m. Vodafone Red Super (onbeperkt bellen/sms, 6 GB + multisim) 53 euro p/m bij verlenging (55 euro bij nieuw abonnement) bij Belsimpel. Wellicht geen superactie maar ook geen slechte deal vind ik. En je krijgt nog een powerbank als cadeau ;)

• laredo
  • Laatst online: 21:28
Heb je een linkje naar Belsimpel.nl? Ik kan hem zo 1-2-3 niet vinden.

• gerritwillie
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-11 20:21
Iphone 6 16GB Gratis
Vodafone RED (onb. bellen + sms + 2GB) €50,- per maand
Via Vodafone Friends & Family.
https://directsales.vodaf...mily/orderform/10544/5713

[ Voor 10% gewijzigd door gerritwillie op 16-02-2015 13:45 ]

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:57
gerritwillie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:44:
Iphone 6 16GB Gratis
Vodafone RED (onb. bellen + sms + 2GB) €50,- per maand
Via Vodafone Friends & Family.
https://directsales.vodaf...mily/orderform/10544/5713
Voor 51,- euro per maand heb je 6GB! of zie ik nu iets over het hoofd?

• laredo
Thanks voor de link! Je kunt beter 89 euro bijbetalen en dan 46 euro per maand betalen voor 6gb en onbeperkt bellen/smsen.

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12
laredo schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:19:
Heb je een linkje naar Belsimpel.nl? Ik kan hem zo 1-2-3 niet vinden.
http://www.belsimpel.nl/A...-6-64GB-Silver/abonnement

en dan klikken op Vodafone en scrollen naar Red Super D. Bij een verlenging krijg je dus 2 euro p/m korting.
Zo te zien zijn de prijzen bij VF zelf ook verlaagd (via F&F iig). Het gaat dan echter wel om een 16gb versie.

edit: ook de prijzen van de iphone6 64gb zijn verlaagd bij VF zelf: 56e p/m bij VF Red Super. :*)

[ Voor 9% gewijzigd door MintyDoerak op 16-02-2015 14:45 ]

• gerritwillie
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-11 20:21
Camo schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:54:
[...]

Voor 51,- euro per maand heb je 6GB! of zie ik nu iets over het hoofd?
Klopt...
Ik heb voor mijn vrouw de RED afgesloten met 2GB, daar ze dit al niet op zal krijgen...
Ze doet het nu met 250MB per maand...;)
Bijbetaling €175 en €40 per maand.

Had een medewerker van Vodafone aan de chat, daar het mij niet lukte de code te krijgen via mijn email.
Ik heb zelf wel al een abbo bij Vodafone.

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-12 12:02
Ook via VF friends & family een iPhone 6 64GB besteld (verlenging) :D

Red Essential (300 min - 1GB internet) EUR 25 p/m en EUR 489 nu betalen (volgens Excel de goedkoopste combinatie)

De sim-only optie op datzelfde abbo kost 21 p/m, dus per saldo betaal ik nu 489 + (24*4) = 585 euro voor het toestel van 799
Wat mij betreft prima en heb liever lagere maandlasten komende tijd.

• laredo
Hoe strikt zouden ze zijn met de 4 maanden van te voren verlengen? Mijn contract loopt 3 juli af dus in theorie zou ik 3 maart mogen verlengen. Nu zijn de prijzen wel scherp met een iPhone 6 bij Vodafone F&F en zou ik het liefste willen toehappen. Zeker gezien m'n iphone 5 camera kapot is en ik geen foto's meer kan maken....

Nog een aanvulling voordat ik VF ga bellen, is er iemand die weet of je na het afslutien van een Red Essential abonnement je ook via myvodafone de Blox Beperkt Internet om buiten de bundel te blijven internetten met 64Kb/s voor € 0,00 per maand kan aanzetten? Die zie ik net in een reclame van typhone wel voorbij komen en is natuurlijk bij een 1GB bundel wel aaantrekkelijk....

[ Voor 36% gewijzigd door laredo op 18-02-2015 13:37 ]

• JoKing
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27
laredo schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:17:
Thanks voor de link! Je kunt beter 89 euro bijbetalen en dan 46 euro per maand betalen voor 6gb en onbeperkt bellen/smsen.
Gister avond dit abonnement besteld, vandaag bevestiging, waarschijnlijk morgen geleverd. :9

• jimmm
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-12-2020
Iphone 6 64gb met red super 6gb besteld voor 53,- euro per maand. Gratis powerbank en multisim. Ik vind dit een heel scherpe prijs. Wel vreemd dat wanneer je een red super E verlenging kiest je 58 per maand betaald en ook nog is 79 moet betalen voor hetzelfde abonnement.

Ik vind dit een betere deal dan f&f van vodafone, waar je 51 betaald voor een 16gb versie. Dan liever 2 euro meer betalen voor de 64gb versie met de powerbank en multi-sim.

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:44
Dit voorstel kreeg je toen je ging verlengen of zo?
jimmm schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:46:
Iphone 6 64gb met red super 6gb besteld voor 53,- euro per maand. Gratis powerbank en multisim. Ik vind dit een heel scherpe prijs. Wel vreemd dat wanneer je een red super E verlenging kiest je 58 per maand betaald en ook nog is 79 moet betalen voor hetzelfde abonnement.

Ik vind dit een betere deal dan f&f van vodafone, waar je 51 betaald voor een 16gb versie. Dan liever 2 euro meer betalen voor de 64gb versie met de powerbank en multi-sim.

• jimmm
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-12-2020
joppe113 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:47:
Dit voorstel kreeg je toen je ging verlengen of zo?

[...]
Via de bovenstaande link van belsimpel, verlenging inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door jimmm op 20-02-2015 00:10 ]

• Malarky
  • Registratie: December 2006

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb van Vodafone ook de V&F deal gehad voor de 64GB met Red-A, 2 jaar. Gewoon Loyalty bellen (algemene klantenservice en dan naar Loyalty vragen) en een goed verhaal houden waarom jij die aanbieding verdiend. Al de 3e keer gelukt (dus 6 jaar). Uiteraard gaat het toestel ongeopend weer naar een mede-tweaker, zodat ik weer wat verdien op Vodafone. Vorige keer had ik nog €50 onder de V&F gepraat, ik had het gevoel dat het deze keer ook wel lukte, maar de medewerkster was zo aardig dat het ik gewoon om de V&F prijs vroeg.

Bij de verkoopafdeling kunnen ze gewoon niet de prijzen van loyalty geven. Zelfs als ze het zouden willen lukt het niet, gaven ze mij aan. Bij Loyalty zelf licht het erg aan de budgetten van het moment, dus je kan geluk hebben of niet als je belt.

Wat helpt is als je wel eens betaalde nummers belt en in het buitenland trouw je buitenland bundel aanzet. Ik gebruik mijn privé abbo op zakelijke naam (veeeel goedkoper, ook deze keer weer) en ga geen moment van Internet in het buitenland. Ze werken blijkbaar niet meer met labels bij Vodafone, maar het helpt wel met je te krijgen korting.

Moet zeggen dat de vorige keer met de HTC One ik een stuk meer centen overhield, rond de €400 vergeleken met sim only. Maar dat toestel was dan ook nog niet eens leverbaar in PW dus ging voor PW pre-order prijs de deur uit naar een mede-tweaker dezelfde dag.

(koop zelf altijd losse Android toestellen - als Nexus)

[ Voor 31% gewijzigd door Malarky op 25-02-2015 13:22 ]

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:10
Bij mediamarkt : iphone 6 gratis 42 euro per maand . 300 belminuten en 1 GB. Is wel een verlenging dus extra 2 euro korting per maand..

Goede deal !!

• Jordy07
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-07 22:13
Kunnen we binnenkort scherpe aanbiedingen van de providers verwachten betreft de iPhone 6 vanwege de concurrentie met de vandaag aangekondigde Galaxy S6? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dit voorgaande jaren is gegaan.

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:06
Oei, bij T-Mobile hebben ze stilletjes de prijzen verhoogd: van 99 naar 129.

• laredo
Ik lees er verder niets over op de diverse fora maar volgens mij is het geen slechte deal bij Typhone.

Een iphone 6-16gb gratis met Vodafone Red Essential (1GB tot 225Mb/s + 300min + onb. SMS + Buiten bundel blijven internetten, 64Kb/s)voor 39 euro. Bij verlenging zelfs maar 37 euro.

Ik overweeg om mijn abonnement van 4 euro per maand (actie vorig jaar) te verlengen met deze deal of zie ik iets over het hoofd?

• niels132
Dan ga je € 33 per maand meer betalen...
€ 33 * 24 maanden = €  792.

Dan kun je beter een los toestel kopen, deze week bij Media Markt in de aanbieding voor € 629. Dit bespaart je € 163.

• laredo
Maar voor die 163 euro krijg ik wel 4g, 500mb extra data en onbeperkt data op verlaagde snelheid (en een afbetalingsregeling van 2 jaar).

Ik kan alleen bij tele2 een vergelijkbaar aanbod vinden.

• Ernemmer
  • Niet online
Even een kleine kick.
Ik ben ook op zoek naar een leuke deal met de iphone6, is iemand misschien een leuke aanbieding tegengekomen de laatste tijd, ik kan nergens wat moois vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 04-08-2015 21:22 ]

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-12 14:20

Younes

Wie, Wat, Waar?

Dit topic is meer dan 2 weken oud, de quickreply is daarom verborgen.

Daarom even kicken (net als Tweaker hierboven).

Ik mag verlengen bij Telfort. De beste deal heb ik gevonden bij Typhone:

2 jaar - iPhone 6 16GB - 300 bel minuten - 1000 MB - 29 euro voor de tel - 6,95 verzendkosten. Ik heb bij typhone een kortingscode van 27 euro (nieuwsbrief sparen) dus iets van 10 ben ik kwijt.

Gaat er mij om dat de abo kosten zo laag mogelijk zijn. Ik wil ook niet te veel bij betalen voor de tel dus ik zoek naar een knalgoeie deal. Weet iemand toevallig iets?

...en waarom?

• Ernemmer
  • Niet online
Over enkele weken komt de nieuwe iPhone 6s, misschien slim om even te wachten met verlengen.

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wat Fable zegt, zelfs als je niet van het allernieuwste bent. Tot nu toe zijn de bestaande iPhone modellen steeds goedkoper geworden bij de release van een nieuw toestel.

nieuws: Apple nodigt media uit voor evenement op 9 september

een Nederlandse release volgt volgens mij steeds ongeveer een maand na de aankondiging.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• Bezulsqy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 20:35
bericht verwijderd. staat al in ander topic.

[ Voor 65% gewijzigd door Bezulsqy op 31-08-2015 16:51 ]

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-12 00:11
Even een trapje omhoog voor dit topic, kan me niet voorstellen dat er weinig man zoekende is naar de beste deal voor de 6s. :) (Was gister al kort aan bod gekomen bij het draadje Ervaringen & Discussie van iPhone 6s)

We roepen vaak dat los kopen aan het eind van de rit voordeliger is. Dit was naar mijn idee ook vaak het geval. Echter kom ik nu zelf op een bijzonder resultaat waar dat juist andersom is. (zie afbeelding)

Ik zelf zit te denken om de 6s 64gb te halen. Of ik dit wil doen met verlengen (KPN, of iets anders met 4G) of los aanschaffen.

Bij mijn huidige provider ben ik momenteel verlengbaar en blijvers krijgen daarbij extra voordeel.
Omdat de 6s naar waarschijnlijkheid zo'n €60 duurder wordt is dit toegevoegd aan de huidige prijs van de 6 64gb. Wat zijn jullie bevindingen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t3eg1bY.png

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
Novarion schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:46:
Even een trapje omhoog voor dit topic, kan me niet voorstellen dat er weinig man zoekende is naar de beste deal voor de 6s. :) (Was gister al kort aan bod gekomen bij het draadje Ervaringen & Discussie van iPhone 6s)

We roepen vaak dat los kopen aan het eind van de rit voordeliger is. Dit was naar mijn idee ook vaak het geval. Echter kom ik nu zelf op een bijzonder resultaat waar dat juist andersom is. (zie afbeelding)

Ik zelf zit te denken om de 6s 64gb te halen. Of ik dit wil doen met verlengen (KPN, of iets anders met 4G) of los aanschaffen.

Bij mijn huidige provider ben ik momenteel verlengbaar en blijvers krijgen daarbij extra voordeel.
Omdat de 6s naar waarschijnlijkheid zo'n €60 duurder wordt is dit toegevoegd aan de huidige prijs van de 6 64gb. Wat zijn jullie bevindingen?
[afbeelding]
BIj KPN was mij dat ook opgevallen. Vodafone is het volgens mij weer andersom. Bij KPN is de SO duur.

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-12 00:11
Fireb@ll schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:56:
[...]

BIj KPN was mij dat ook opgevallen. Vodafone is het volgens mij weer andersom. Bij KPN is de SO duur.
Als ik nu kijk naar de SO van Vodafone, is een vergelijkbaar abonnement €36,-.p/mnd (Red Super 6GB + 1GB)
Een stapje terug is minder dan 5GB en alsnog €30,- p/mnd.

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 09:21
Ik heb de berekening niet helemaal 1 op 1 bij de hand, maar ben vanwege deze vraag hier terecht gekomen. Na wat rekenwerk kwam ik tot de conclusie dat SO + toestel gelijk of zelfs duurder was dan de andere variant. Het voordeel is wel dat je voor bijna hetzelfde maandbedrag ook voor een 1-jarig abo kan kijken, voor het geval dat je straks de 7 wilt hebben. Dan kun je de 6s van de hand doen en weer eventueel een nieuw abo pakken, mocht het dan wel voordeliger zijn.

Vodafone rekende ik voor een 6s 64gb twee jaar Red super bij belsimpel 1495 totaal en voor simonly vodafone friends & family (27,-- pm) met los toestel (tegen 849,--) € 1497. Ik sluit niet uit dat de abo prijzen nog gaan zakken nadat de telefoon daadwerkelijk beschikbaar is in NL.

Het enige voordeel zou voor mij zijn dat ik dadelijk al ene in Duitsland kan ophalen en anders moet wachten :)

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:25
Je kan hier nog niets mee, de nieuwe prijzen komen pas op het moment dat de beschikbaarheid in NL dichter bij komt.
De releasedatum in NL is momenteel nog niet eens vastgesteld, dus het blijft koffiedik kijken.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:38
Novarion schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:46:

Voor mij persoonlijk is de rekensom vrij simpel.
Ik neem nu voor de 3e of 4e keer een tweejaarlijks Voda contract met een iphoneS voor om-en-nabij de 50 euro pm en betaal om-en-nabij de 100 euro cash bij. Hoef niet eens op de site dit uit te gaan zoeken want het is altijd in die richting. Verschil is tientjeswerk op de hele looptijd.

24 maanden x 50 euro + 100 cash is 1300 euro. iPhone is altijd om-en-nabij de 750 euro voor de 16GB? Blijft om-en-nabij de 550 euro over waarvoor je 2 jaar lang online bent en gratis bellen en smsen. Een SO kan daar nooit heel ver onder zitten. 6 jaar geleden niet, 4 en 2 jaar geleden niet, en ook nu vast niet.

Ik zeg irritant van om-en-nabij omdat de variabelen zo laag zijn dat het de moeite niet is om het uit te gaan zoeken, laat staan al dat gedoe aan te gaan naar een andere provider over te stappen.

Maar het is wel elke keer lachen welk verleng-aanbod Voda doet. Die zijn zo belachelijk dat ik ze zelf nooit aan een trouwe klant voor zou durven leggen. Ik moet altijd weer telefonisch afdwingen dat ik toch op zijn minst dezelfde cijfers krijg als nieuwe klanten.

*edit: heeft toevallig iemand recent nog aan voda gevraagd wanneer de pre-sale gaat beginnen?

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
Dennisdn schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:05:
[...]

Voor mij persoonlijk is de rekensom vrij simpel.
Ik neem nu voor de 3e of 4e keer een tweejaarlijks Voda contract met een iphoneS voor om-en-nabij de 50 euro pm en betaal om-en-nabij de 100 euro cash bij. Hoef niet eens op de site dit uit te gaan zoeken want het is altijd in die richting. Verschil is tientjeswerk op de hele looptijd.

24 maanden x 50 euro + 100 cash is 1300 euro. iPhone is altijd om-en-nabij de 750 euro voor de 16GB? Blijft om-en-nabij de 550 euro over waarvoor je 2 jaar lang online bent en gratis bellen en smsen. Een SO kan daar nooit heel ver onder zitten. 6 jaar geleden niet, 4 en 2 jaar geleden niet, en ook nu vast niet.

Ik zeg irritant van om-en-nabij omdat de variabelen zo laag zijn dat het de moeite niet is om het uit te gaan zoeken, laat staan al dat gedoe aan te gaan naar een andere provider over te stappen.

Maar het is wel elke keer lachen welk verleng-aanbod Voda doet. Die zijn zo belachelijk dat ik ze zelf nooit aan een trouwe klant voor zou durven leggen. Ik moet altijd weer telefonisch afdwingen dat ik toch op zijn minst dezelfde cijfers krijg als nieuwe klanten.

*edit: heeft toevallig iemand recent nog aan voda gevraagd wanneer de pre-sale gaat beginnen?
Bespreek je dat met de vodafone klantenservice of vraag je naar loyalty?
Wij hebben nu 1x kpn en 1x vodafone. Bijvoorkeur zou ik beide abbo's naar 1 leverancier zetten. Ik weet niet of KPN nog extra korting kan leveren, bij VF lees ik het wel vaker.

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:19

KRASH

Juist ja...

Dennisdn schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:05:
Toevallig net nog gebeld ivm verlenging, ze gaven aan dat ik half oktober nog maar eens terug moest bellen. Exacte datum wilden ze nog niet geven.
Pagina: 1 ... 78 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.