Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:17:
[...]

Tsja, Vodafone.. Daar komt mijn huidige iPhone 4 vandaan. VF is prijzig, te vaak slechte 3G data verbinding in midden NL, en ik had een nummer van een voorheen Achmea medewerker waar ik dus met regelmaat over gebeld werd :) Drama provider, ooit (1998?) Libertel gehad, toen was het nog wel oké ;)
Die slechte 3G herken ik. Maar goed bij mij in huis is T-Mobile geen optie en KPN vind ik een stom bedrijf (en erg duur!) dus geen alternatief. Buiten die matige 3G ben ik wel tevreden met Vodafone. Ze hebben een duur imago, maar als je alles doorrekent (abo icm. toestel) vind ik ze juist helemaal niet duur. Mijn 4s kon ik ca. 2 jaar geleden weliswaar wel goedkoper krijgen, maar niet icm. het aantal belminuten en de forse databundel.

Voor wat nu bekend is over de SE geldt hetzelfde:
KPN alleen icm. zeer hoge maandlasten, terwijl het een lowbudget toestel is. Tele2 heeft leuke aanbiedingen, maar wel met het slechte T-Mobile netwerk en vaak weinig belminuten en kleine bundels.
Vodafone kan afgesloten worden voor 41 euro per maand met 3GB data en onbeperkt bellen + 48 euro éénmalig. Tele2 kost 39 euro per maand (met 4 GB en onbeperkt bellen) zonder bijbetaling. Prijsverschil van in totaal 72 euro over de gehe looptijd. Dat prijsverschil is er omdat Tele2 een lowbudget provider is, maar in dat licht vind ik Vodafone niet extreem duur.

[ Voor 35% gewijzigd door SvMp op 30-03-2016 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 13:32
AlphaWierie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:31:
[...]

Heb je voor mij een link? wat gebeurt er met telfort met data buiten de bundel? BijBetalen of minder snelheid?
Heb helaas geen link.. kreeg de aanbieding op de website omdat ik al een bestaande klant ben; voor nieuwe klanten geldt de aanbieding helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:45
SvMp schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:31:
[...]
KPN alleen icm. zeer hoge maandlasten, terwijl het een lowbudget toestel is. Tele2 heeft leuke aanbiedingen, maar wel met het slechte T-Mobile netwerk en vaak weinig belminuten en kleine bundels.
Vodafone kan afgesloten worden voor 41 euro per maand met 3GB data en onbeperkt bellen + 48 euro éénmalig. Tele2 kost 39 euro per maand (met 4 GB en onbeperkt bellen) zonder bijbetaling. Prijsverschil van in totaal 72 euro over de gehe looptijd. Dat prijsverschil is er omdat Tele2 een lowbudget provider is, maar in dat licht vind ik Vodafone niet extreem duur.
Ik heb net twee keer KPN opnieuw afgesloten: €34 voor 5GB en 200 min/sms. Eenmalig €107.

Is niet echt duurder als VF of Tele2. Sterker nog, over 24 maanden is KPN dan meer als €100 goedkoper, of 10,5%. Uiteraard is dat wel het voordeel van twee keer verlengen, €5 korting per abonnement. Met KPN compleet (internet) verdubbelen ze dan ook nog eens de minuten en data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
:o
Domino schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:49:
[...]

Ik heb net twee keer KPN opnieuw afgesloten: €34 voor 5GB en 200 min/sms. Eenmalig €107.

Is niet echt duurder als VF of Tele2. Sterker nog, over 24 maanden is KPN dan meer als €100 goedkoper, of 10,5%. Uiteraard is dat wel het voordeel van twee keer verlengen, €5 korting per abonnement. Met KPN compleet (internet) verdubbelen ze dan ook nog eens de minuten en data.
Waar haal jij eenmalig 107 euro vandaan?
Vooral Internet Standaard 200 min of sms 5 GB € 149,- voor toestel. € 42,50, €3,50 korting = € 39,00 - €5 KPN compleet = €34,-. Niet bij KPN zelf afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:17
Iemand die al iets weet over abonnementen in combinatie met de SE in belgië?

Lijkt er weer op dat de providers in belgië niet eens weten dat er een nieuwe iphone op de markt komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Gangster93 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:42:
:o
[...]

Waar haal jij eenmalig 107 euro vandaan?
Vooral Internet Standaard 200 min of sms 5 GB € 149,- voor toestel. € 42,50, €3,50 korting = € 39,00 - €5 KPN compleet = €34,-. Niet bij KPN zelf afgesloten?
mobiel.nl

Buiten dat, zelfs met een eenmalige bijdrage van €149 is/was KPN goedkoper. En persoonlijk heb ik gewoonweg betere ervaringen met het KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:11

Chiron

Moderator Discord
Domino schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:49:
[...]

Netjes!

Voordat ik bestelde heb ik ook even uitgerekend of ik niet goedkoper af was met een los toestel, maar incl. abo was het toch echt goedkoper.

Ik heb 'm verlengd bij KPN zelf.

Voor een 2 jarig 400min/sms + 10GB data en 64GB iPhone SE:

(24x20)+589=1069 vs (24x34)+149=965

Hebben we het wel over een verlenging bij KPN incl. KPN compleet (ik heb ook tv/internet van KPN thuis).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bovenstaande twee voorbeelden zijn situaties waarbij al KPN-producten worden afgenomen. Zo lijkt het goedkoper dan het eigenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
SvMp schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:38:
Bovenstaande twee voorbeelden zijn situaties waarbij al KPN-producten worden afgenomen. Zo lijkt het goedkoper dan het eigenlijk is.
Daarom staat dat er ook expliciet bij. Echter zonder die korting is de aanbieding van KPN gewoon netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
foutje, mag verwijdert worden

[ Voor 91% gewijzigd door Frid0 op 06-04-2016 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:19
Ik ben eens rustig aan het rondkijken naar een nieuw abonnement met een iPhone SE 64gb. Momenteel een Tele2 abonnement en ben daar tevreden over. Ik neig naar het 4000mb abonnement. Alleen vind ik de SE in verhouding met een iPhone 6s erg duur;
iPhone SE 64gb met 1500mb: €42,- p/mnd
iPhone 6s 64gb met 1500mb: €45,- p/mnd. Prijzen op basis Coolblue.

Zal de prijs door de slechte beschikbaarheid van de SE 'hoog' gehouden worden en komende maanden gaan zakken wanneer er genoeg voorraad zal zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hij is net uit. De meeste varianten staan bij coolblue op preorder, behalve de gouden 16 gb versie (vanmiddag althans). Dus ja geen reden om hem al laag weg te zetten. Als vraag-aanbod verhouding straks wijzigt dan nemen wellicht de toestelkortingen ook toe. Ik hoop het in ieder geval 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Vroeg mij af: Ga binnenkort een iphone SE kopen, wil een sim only abo afsluiten bij KPN(5 GB, 200 min, + spotify(incl 1,5 GB) ) incl 4G, kom ik uit op 37,50 voor een jaarcontract, betaal momenteel 27 eur bij Simyo voor 6 GB, 100 min, Geen 4G apart abo voor spotify kom ik uit op 37 eur.

Weet iemand hoe de prijs bij KPN is na dat jaar, ga ik dan wel omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:02
Is er iemand nog iets tegengekomen voor de SE in de laatste tijd? Ik word nog niet heel erg warm van alle aanbiedingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
De leuke aanbiedingen voor de SE zullen denk ik pas komen als de iPhone 7 leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:44
Ik zag in het MediaMarkt krantje de aanbieding staan met de iPhone SE 64GB in combinatie met een Tele2 abonnement van 37,- euro p/mnd.

abonnement is onbeperkt bellen/sms en 4GB aan data. Toestelprijs is 0,- euro bij afsluiten.

Ansich vind ik dit wel interessant worden. Alleen ken ik Tele2 niet goed genoeg. Lees net wat teveel "horror" verhalen. Kan iemand iets zeggen over Tele2 als provider? Is het wat?

Zit nu bij VF, maar die is wat aan de dure kant als ik een iPhone SE 64GB wil hebben in combinatie met Red of Red Essential. Heb overigens nu VF Sim Only Red. Alleen de iPhone 5 die ik heb begint nu langzaam aan wat mankementjes te vertonen (scherm begint los te raken).

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
OK mensen.

Tijd om dit topic nieuw leven in te blazen, want vanaf vrijdag kunnen we de iPhone 7 (Plus) gaan bestellen. Zijn er al sites die prijzen hebben gepubliceerd?

Prijzen gepubliceerd
Belsimpel - https://www.belsimpel.nl/iphone7

Pre-order pagina's
KPN - https://mobiel.kpn.com/apple/iphone-7
Vodafone - https://www.vodafone.nl/iphone/iphone-7/
T-Mobile - https://www.t-mobile.nl/iphone/iphone-7
Mobiel.nl - https://www.mobiel.nl/iphone-7
Typhone - http://blog.typhone.nl/apple-nieuws/

[ Voor 51% gewijzigd door funk-e op 08-09-2016 10:54 ]

...less is more

• funk-e
Even een eerste voorbeeld (belsimpel) van het instapmodel met Vodafone 12GB:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/iphone%207.png

[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 08-09-2016 10:54 ]

...less is more

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:50
De keuze lijkt voor mij redelijk makkelijk te worden. Ik ben blij verrast dat de abonnementen op het eerste gezicht niet heel veel duurder zijn als bij de iPhone 6 (in mijn geval dan...)

Ik heb nu een iPhone 6 met Vodafone (onbeperkt bellen/smsen en 2GB) voor iets van 50eu per maand dacht ik. Een iPhone 7 met Vodafone onbeperkt bellen/smsen en 5GB komt daar volgens belsimpel.nl ook weer op uit, dus dan is de keuze snel gemaakt.

Hoewel ik op basis van ervaringen uit het verleden een hekel aan KPN heb overweeg ik toch ook KPN vanwege de Spotify mogelijkheden (mits het abo daar gunstig voor is).

Hoewel ik eind deze maand al weer mag verlengen wacht ik toch nog even aangezien de telefoonregeling op het werk ook gaat veranderen als het goed is. We hebben nu een bedrijfstelefoon (Microsoft ding, met wel alles onbeperkt) dat gaat waarschijnlijk "bring your own device" worden.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:52
De prijzen van Belsimpel zijn niet heel duur.
Zo betaal je bij Vodafone Sim-only €24 voor 150minuten + 5GB.
Dat krijg je ook bij Belsimpel, maar dan wel een toestel erbij (bijbetaling van €670).
Dat is dus een korting van 90 euro op de gewone toestelprijs.

Jammer dat je het niet direct op de 16e krijgt. Zowel, had ik het gedaan, om door te verkopen. Zo kom ik aan een goedkope Sim-only.

Verwijderd

Die aanbieding van vodafone is wel heel fleek.

Het 12GB abonnement kost normaal 36 euro per maand.
De totaalprijs is 56 euro per maand.
Dat betekent dat je slechts 20 euro per maand voor je toestel betaalt, en 20 x 24 = 480 euro in totaal.

Maar dan moet je wel dat dure abo nemen want met een abonnement van 1.5GB is het zo goedkoop niet meer.

Hier vind je alle belsimpel.nl abonnementen:
https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_30681_30751

Bij de weg, waarom wil Belsimpel 899 euro voor de iPhone 7 vangen? Op de Apple.com/nl website staat hij voor 769 euro te koop dacht ik.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:46
Gewoon even geduld hebben en dan komt er straks goed vergelijkingsmateriaal. Ik weet dat Coolblue voor mij altijd het goedkoopst is in de combinatie iPhone en abo (Vodafone).

[ Voor 4% gewijzigd door Redondo1982 op 08-09-2016 13:19 ]

I don't have dreams, I have goals!!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Redondo1982 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:18:
Gewoon even geduld hebben en dan komt er straks goed vergelijkingsmateriaal. Ik weet dat Coolblue voor mij altijd het goedkoopst is in de combinatie iPhone en abo (Vodafone).
Ben zeer benieuwd, wil mijn Vodafone gaan verlengen via Friends and Family als het een goed aanbod is. Toevallig kan ik dat ook vanaf exact morgen :').

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Kecin schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:39:
[...]

Ben zeer benieuwd, wil mijn Vodafone gaan verlengen via Friends and Family als het een goed aanbod is. Toevallig kan ik dat ook vanaf exact morgen :').
Betwijfel dat ze nu met F&F komen... Zou wel mooi zijn, want kan de mijne ook al aantal maanden verlengen.
Alleen ben ik vaak bang dat ze met leveringsproblemen komen te zitten en ik weken kan wachten op mn toestel...

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Jieve schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:01:
[...]

Betwijfel dat ze nu met F&F komen... Zou wel mooi zijn, want kan de mijne ook al aantal maanden verlengen.
Alleen ben ik vaak bang dat ze met leveringsproblemen komen te zitten en ik weken kan wachten op mn toestel...
De laatste keer met de 6+ 64 gb had ik hem op leverdatum in huis, en met maarliefst 4 euro korting per maand. En ik geloof nog een Netflix/Napster actie o.i.d.
Die was wel vanaf het begin gelijk te bestellen. Hoop daar dus op, want dat was tot op heden bij launch vaak het goedkoopst voor mijn variabelen (qua bundel, mb's, bijbetaling, etc)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• kx22
Probleem is dat je bij Vodafone of 150 belminuten hebt of onbeperkt.
Ik bel zelf rond de 150-200 en gebruik gemiddeld 2gb internet.
Het is dus voor mij of onbeperkt en 5Gb of een abbo waar ik ongetwijfeld bij ga betalen per maand.
Dus als er een leuke aanbieding komt met het eerste, wil ik zeker wel verlengen. Anders moet ik gewoon eens verder kijken.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Mijn KPN abonnement loopt eind oktober af. Vanzelfsprekend ga ik voor een iPhone 7, maar ik heb nu echt een heel goede deal. Ik betaal 45 euro, heb daarmee 10GB, 150 belminuten en onbeperkt SMS. De iPhone 6 kostte me toen zo'n 80 euro.

Ik gebruik ongeveer 7-10GB dus neem genoegen met minimaal 8GB. Ben bang dat ik nooit meer zo goedkoop uit kan komen. Tele2 lijkt vooralsnog de enige kanshebber qua prijs / aanbod.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Jij gebruikt 7-10GB per maand aan data? Damn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Dannydekr
Rivanov schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:18:
Jij gebruikt 7-10GB per maand aan data? Damn.
Ik heb echt al sinds 2008 een flinke bundel en ben dus niet anders gewend. Ik kan internetten zonder enige beperking. Ik kijk veel Youtube onderweg, browse erg veel en bekijk zaken als 9GAG met veel GIFV-animaties. Zo kom je er echt wel :)

Ik zal me wel kunnen aanpassen, maar dat voelt echt als 5 jaar terug in de tijd.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Rivanov
Ik heb ook een 10GB data abonnement bij KPN maar ik haal iedere maand met moeite de 1GB. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:01
Rivanov schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:21:
Ik heb ook een 10GB data abonnement bij KPN maar ik haal iedere maand met moeite de 1GB. :+
ik ook, 10 gb maar gebruik rond de 4gb.
Wanneer komt KPN nou met de prijzen? weet iemand dat...

• Dannydekr
xamirz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:22:
[...]

ik ook, 10 gb maar gebruik rond de 4gb.
Wanneer komt KPN nou met de prijzen? weet iemand dat...
Morgenochtend 09:01 :)

• xamirz
ja oke, dat was bekend. Ik hoopte eigenlijk op vanavond zodat je rustig na kon denken en dan gelijk morgen bestellen.

• Rivanov
xamirz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:25:
[...]

ja oke, dat was bekend. Ik hoopte eigenlijk op vanavond zodat je rustig na kon denken en dan gelijk morgen bestellen.
Dan kan niemand impulsief kopen natuurlijk. ;)

• Dannydekr
Het is slim om morgenochtend Coolblue / Belsimpel in de gaten te houden, daar kom je soms veel voordeliger uit. Van KPN zelf verwacht ik hoge kosten, aangezien ze hun abonnementen flink duurder hebben gemaakt 3 dagen terug.

Tele2 zal de goedkoopste zijn. Die willen heel graag markt winnen en dit is hun enige kans voor het komende jaar om een flinke impact te maken.

• xamirz
Dannydekr schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:29:
Het is slim om morgenochtend Coolblue / Belsimpel in de gaten te houden, daar kom je soms veel voordeliger uit. Van KPN zelf verwacht ik hoge kosten, aangezien ze hun abonnementen flink duurder hebben gemaakt 3 dagen terug.

Tele2 zal de goedkoopste zijn. Die willen heel graag markt winnen en dit is hun enige kans voor het komende jaar om een flinke impact te maken.
Ik zat hiervoor bij T-Mobile, netwerk daarvan was echt bagger. Nu, met kpn, ben ik zeer tevreden. Hoe zit het eigenlijk met Tele2? Hebben die goeie netwerk?

• Dannydekr
xamirz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:31:
[...]

Ik zat hiervoor bij T-Mobile, netwerk daarvan was echt bagger. Nu, met kpn, ben ik zeer tevreden. Hoe zit het eigenlijk met Tele2? Hebben die goeie netwerk?
Tele2 heeft tegenwoordig een eigen 4G netwerk met goede dekking (aldus Tele2 :) ) in mijn omgeving (A'dam, Leiden en Midden-NL) is het in ieder geval snel en dekkend. Daarbuiten heb ik geen idee..

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik word een beetje triest van de prijzen van de 7 plus met abbo.. damn wat een bijbetalingen en dan is t-mobile nog geen eens geweest

• Dannydekr
Shadow343 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:55:
Ik word een beetje triest van de prijzen van de 7 plus met abbo.. damn wat een bijbetalingen en dan is t-mobile nog geen eens geweest
Ik verkoop mijn iPhone 6s en financieer daarmee mijn nieuwe iPhone.

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:43

Morenoo91

Flexible Mexican

Shadow343 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:55:
Waar zie je die dan?
Ik kan nergens nog abbonementen zien

PSN: MGFlexican.

• Shadow343
Morenoo91 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:59:
[...]

Waar zie je die dan?
Ik kan nergens nog abbonementen zien
Belsimpel

• Shadow343
Dannydekr schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:57:
[...]

Ik verkoop mijn iPhone 6s en financieer daarmee mijn nieuwe iPhone.
Ga ik met mijn Note 4 doen maar was eigenlijk van plan daar een Watch 2 van te halen haha

• kx22
Ik vind de prijzen meevallen tov de lancering bij iPhone 6. Abonnementen waren toen ook 50 euro en je moest voor de 64GB ruim 200 euro bijbetalen. Nu is dat niet anders, maar dan bij 32GB.

• Jieve
Iemand enig idee of je de iPhone weer kan reserveren zoals vorige jaar via een website en dan betalen in de winkel?
Of kan er alleen Online betaald worden?

• NotSoSteady
  • Laatst online: 13:04
kx22 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:19:
[...]

Ik vind de prijzen meevallen tov de lancering bij iPhone 6. Abonnementen waren toen ook 50 euro en je moest voor de 64GB ruim 200 euro bijbetalen. Nu is dat niet anders, maar dan bij 32GB.
Tja, maar dat 32GB komt dan ook eigenlijk twee jaar te laat.

Daarnaast zien jullie hopelijk ook dat Belsimpel.nl niet de adviesprijzen hanteert?

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 08-09-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
*breaking*
Typhone begint een uurtje eerder: 08:01

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Reken ik mij rijk of heeft GSMWijzer een te goedkope prijs voor de 7 plus 128GB?

Verlenging vodafone red super 12GB 2 jaar met 24 euro toestelbundel/maand en maar 119 euro bijbetalen?

Dat is 695 euro voor het toestel?

aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 13:04
Timo schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 01:58:
Reken ik mij rijk of heeft GSMWijzer een te goedkope prijs voor de 7 plus 128GB?

Verlenging vodafone red super 12GB 2 jaar met 24 euro toestelbundel/maand en maar 119 euro bijbetalen?

aanbieding
Is de 20 euro per maand voor het abonnement, behoorlijke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 17-09 19:57
Timo schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 01:58:

aanbieding
Mooie deal !!

Als ik Vodafone had zou ik hem maar snel bestellen. Zou ook zomaar om een fout kunnen gaan.
Nu maar hopen dat KPN vergelijkbare deals heeft. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
De Red en Red super schelen in verhouding vaak maar 1 of 2 euro per maand!
Nu heb ik vast en zeker voldoende met 5GB, maar voor dat geld en icm een iPhone?
Hopelijk is de iPhone snel uitverkocht, ik moet het ook nog kwijt kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
-Nvt-

[ Voor 100% gewijzigd door RRCreations op 09-09-2016 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
RRCreations schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:56:
[...]

Ik klikte op bestellen (nieuwsgierig) en zag het vervolgens;

Vodafone 2 jaar
Red Super bundel bevat internet
€ 34,-
Toestelbetaling F
€ 24,-
Totaal per maand
€ 58,-

Apple iPhone 7 Plus 128GB
Jet Black Vodafone
Information
€ 119,-
Dat stond er al die tijd al volgens mij. Ik snapte de hosanna ook niet. Het is een gedeelte abo en een gedeelte afbetaling toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33
Valt me tegen dat Coolblue de 7 niet eens noemt op de website als verwacht. Hopelijk veranderd dat wel rond de klok van 9uur. Ik vind het bijvoorbeeld fijn dat je het resterende bedrag van het toestel kunt opschroeven bij KPN abbo's zodat je maand bedrag fatsoenlijk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Redondo1982 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:59:
[...]

Dat stond er al die tijd al volgens mij. Ik snapte de hosanna ook niet. Het is een gedeelte abo en een gedeelte afbetaling toestel.
Hij heeft denk ik wel een punt;

24 maanden voor 24 euro per maand is 576 euro
Plus eenmalige 110 euro maakt het totaal 695 euro voor het toestel
Daarnaast betaal je nog voor het abonnement 34 euro per maand.

Dus inderdaad zeer goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Redondo1982 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:59:
[...]

Vergelijk totaalprijs eens met Belsimpel.nl
Scheelt je 300 euro voor zelfde abbo.
Kan natuurlijk aan Belsimpel liggen, maar dat weten we over 1 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Zijn er toevallig nog abonnementen die het laagste van het laagste hebben (mb/minuten) en dat je dan nog alleen voor het toestel per maand betaal?

Ik wil een abonnement nemen voor mijn moeder (ze gebruikt het toestel niet veel, maar als ze iets wil doen buitenshuis dan kan dat). Ik mag het toestel dan zelf hebben.

Jammer genoeg zie ik nog nergens abonnementskosten in het algemeen :(

Zijn die om 09:01 ook online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
kx22 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:04:
[...]

Vergelijk totaalprijs eens met Belsimpel.nl
Scheelt je 300 euro voor zelfde abbo.
Kan natuurlijk aan Belsimpel liggen, maar dat weten we over 1 uur.
Oh, maar het is prima deal daar niet van. Echter kwam de eerste reactie op mij over alsof de abokosten werden vergeten en dat er alleen werd gekeken naar de maandelijkse kosten afkoop iPhone. Dus dat dit de enige kosten waren en je de iPhone all-in had voor € 695,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Knamix schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:12:
Zijn er toevallig nog abonnementen die het laagste van het laagste hebben (mb/minuten) en dat je dan nog alleen voor het toestel per maand betaal?

Ik wil een abonnement nemen voor mijn moeder (ze gebruikt het toestel niet veel, maar als ze iets wil doen buitenshuis dan kan dat). Ik mag het toestel dan zelf hebben.

Jammer genoeg zie ik nog nergens abonnementskosten in het algemeen :(

Zijn die om 09:01 ook online?
Nee zo werkt het tegenwoordig niet meer.
Hoe duurder de abbo, hoe voordeliger de telefoon, ook in verhouding.
Als je een 10 euro abbo wilt betaal je vaak nog meer dan wanneer je een los toestel erbij koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
kx22 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:15:
[...]

Nee zo werkt het tegenwoordig niet meer.
Hoe duurder de abbo, hoe voordeliger de telefoon, ook in verhouding.
Als je een 10 euro abbo wilt betaal je vaak nog meer dan wanneer je een los toestel erbij koopt.
Dat is balen...

On-topic:

Waar halen jullie de abonnementskosten vandaan? Als ik naar de website van KPN/HI etc ga zie ik nog geen iPhone 7 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Zojuist een topdeal via GSMwijzer!
Meteen besteld.

iPhone 7 32gb Black
12GB en alles verder onbeperkt (Vodafone)
Bijbetalen: 64
Maandbedrag: 48

Ik geloof oprecht niet dat er veel betere deals komen die voor mij geschikt zijn. 8+ GB was echt een vereiste en het maandbedrag is maar ietsjes meer dan ik nu betaal.
Als ze er wel komen, dan is dat helaas niet anders :) ik ben alsnog tevreden.

[ Voor 45% gewijzigd door Dannydekr op 09-09-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21
Als de prijzen van belwijzer de richtlijn worden ben ik meer dan tevreden.....

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Bij GSMwijzer ben je dus wel erg goedkoop uit. Op de website van Vodafone betaal je 54 euro per maand en betaal je nog 100 euro bij voor een iPhone 6s 64 GB. (Vodafone Red)

Bij GSMwijzer betaal je dus 42 euro bij voor een iPhone7 128GB en betaal je maandelijks 48 euro. voor Vodafone Essential Red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Studiocitroen schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:47:
Bij GSMwijzer ben je dus wel erg goedkoop uit. Op de website van Vodafone betaal je 54 euro per maand en betaal je nog 100 euro bij voor een iPhone 6s 64 GB. (Vodafone Red)

Bij GSMwijzer betaal je dus 42 euro bij voor een iPhone7 128GB en betaal je maandelijks 48 euro. voor Vodafone Essential Red.
Waar zie je de prijzen van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Mobiel.nl is zelfde prijzen als GSMwijzer (zelfde bedrijf?)
Met Hollands Nieuwe, zijn de prijzen ook laag. Alleen is dat met maximaal 2GB (of bellen of sms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Jieve schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:49:
[...]

GSMwijzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:30
kx22 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:50:
Mobiel.nl is zelfde prijzen als GSMwijzer (zelfde bedrijf?)
Met Hollands Nieuwe, zijn de prijzen ook laag. Alleen is dat met maximaal 2GB (of bellen of sms).
Kom je met 2gb uit? Ik heb het idee dat we steeds meer gb's nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Coolblue heeft nu ook zijn website aangepast alleen nog in de backorder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Miki schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:51:
Coolblue heeft nu ook zijn website aangepast alleen nog in de backorder staan.
Waarom niet gewoon bestellen op de website van je provider? Scheelt dat veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Sunri5e schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:54:
[...]

Dat scheelt meestal erg veel (soms >100 euro)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Liggen ze nou vandaag ook al in de winkels? (sorry heb mezelf er niet zo in verdiept).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 15:36
T-mobile shop ligt er inmiddels bij mij uit....

Edit: in ieder geval de mogelijkheid om je contract te verlengen met een nieuw toestel... |:(

[ Voor 51% gewijzigd door DynamicDreams op 09-09-2016 08:58 ]

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Sunri5e schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:56:
Liggen ze nou vandaag ook al in de winkels? (sorry heb mezelf er niet zo in verdiept).
Neen men wacht nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Security schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:57:
[...]

Neen men wacht nog op voorraad.
Oke. Is er wel een verwachting uitgesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Sunri5e schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:54:
[...]

Het kan soms fors oplopen dus ik probeer mijn ongeduld te bewaren om gewoon een degelijke deal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Sunri5e schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:58:
[...]

Oke. Is er wel een verwachting uitgesproken?
Men is volledig afhankelijk van Apple in deze.
Amac en MM konden nog geen indicatie afgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Jieve schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:49:
[...]

Bij Vodafone website ging het om een iPhone 6s he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Mijn KPN hapert nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Vodafone F&F is in ieder geval niet interessant tov GSMWijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
iPhone 7 Plus 128gb jet black via Coolblue besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
KPN website gaat crashen...kom er niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
KPN heeft rokende servers zo te zien.. Kom er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
kpn wil ik heel even afwachten voordat ik bij coolblue door zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Studiocitroen schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:47:

Bij Vodafone voor het zelfde abo als GSMwijzer betaal je 50 euro per maand en betaal je 250 bij voor je telefoon... Dus GSMWijzer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Miki schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:04:
kpn wil ik heel even afwachten voordat ik bij coolblue door zet
Coolblue is duur met KPN. Flink bijbetalen terwijl ik dat normaal nooit hoefde te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
tjee kan ligt eruit, een internet provider :|

[ Voor 34% gewijzigd door Miki op 09-09-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
ik zie niets op coolblue??

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Sunri5e schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:07:
[...]

Coolblue is duur met KPN. Flink bijbetalen terwijl ik dat normaal nooit hoefde te doen.
Viel mij ook op ja! Ik wacht nog mooi even op de KPN site... Overigens bij Coolblue wel de optie op de iPhone 7 met de nieuwe abonnementen te bestellen. Alleen krijg je hem dan ook pas 26 september...

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Sunri5e schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:07:
[...]

Was me ook al opgevallen. Maar ik vrees dat KPN niet goedkoop zal zijn. Betaal nu 61 euro per maand voor 10GB en Spotify, diezelfde zit bij Coolblue nu al op 69 per maand. En als ik kies voor een jaar abo kan ik 620 euro bijlappen op een 7+ 128. Man man..

/edit
Wat is dat, met die nieuwe abos.. Is dat iets om op te wachten? Ik heb aardig wat data nodig in het buitenland, dus als dat die nieuwe roaming bundels zijn :?

[ Voor 15% gewijzigd door UltraSub op 09-09-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:35
T-Mobile ligt er uit.. dikke wachtrij via telefoon ook natuurlijk. :|

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
EvEs0r schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:08:
[...]

Viel mij ook op ja! Ik wacht nog mooi even op de KPN site... Overigens bij Coolblue wel de optie op de iPhone 7 met de nieuwe abonnementen te bestellen. Alleen krijg je hem dan ook pas 26 september...
Ik heb gister met KPN gebeld en de nieuwe abonnementen blijven even duur als nu (zeggen ze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Typhone (KPN)
Apple iPhone 7 128GB Black
Onbeperkt bellen/SMS + 5GB voor €54 p/m
Toestelprijs €119

Eerst kijken of hij ergens anders goedkoper te krijgen is. Maar ik denk dat ik deze abbo ga nemen.

Op de KPN website zal hij sowieso duurder zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Sefaex op 09-09-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Sefaex schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:10:
Typhone (KPN)
Apple iPhone 7 128GB Black
Onbeperkt bellen/SMS + 5GB voor €54 p/m
Toestelprijs €119

Eerst kijken of hij ergens anders goedkoper te krijgen is. Maar ik denk dat ik deze abbo ga nemen.

Op de KPN website zal hij sowieso duurder zijn.
Dat zijn betere prijzen. Even wachten op KPN nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Sunri5e schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:09:
[...]

Ik heb gister met KPN gebeld en de nieuwe abonnementen blijven even duur als nu (zeggen ze).
Je bedoelt evenduur als de prijzen die ze al bekend hebben gemaakt? Want die prijzen zijn relatief hoger dan de huidige abonnementsvormen.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
Wow wat is KPN zelf duur via de website. 54 euro p/m 4xx bijbetalen voor de jet black plus variant.

[ Voor 42% gewijzigd door menalert op 09-09-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
menalert schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:12:
Wow wat is KPN zelf duur via de website. 54 euro p/m 4xx bijbetalen voor de jet black plus variant.
Vind ik wel meevallen? Goedkoper dan Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
kan iemand een link naar coolblue geven

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
hoe kan ik de plus selecteren op de kpn site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:03
Vodafone Friends Family

iPhone 7 32GB Silver

150min bellen
5000 MB data
24 maanden

43,50 per maand
100,- bijbetalen

Niet slecht -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
KPN lekker aan het kloten zeg. De verlengpagina ligt eruit dus bestaande klanten kunnen niet bestellen. Maar nieuwe klanten lukt het wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
Sunri5e schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:13:
[...]

Vind ik wel meevallen? Goedkoper dan Coolblue.
Coolblue heb ik 49 pm gedaan en 411 bijbetalen voor jet black plus.
Pagina: 1 ... 81 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.