Die slechte 3G herken ik. Maar goed bij mij in huis is T-Mobile geen optie en KPN vind ik een stom bedrijf (en erg duur!) dus geen alternatief. Buiten die matige 3G ben ik wel tevreden met Vodafone. Ze hebben een duur imago, maar als je alles doorrekent (abo icm. toestel) vind ik ze juist helemaal niet duur. Mijn 4s kon ik ca. 2 jaar geleden weliswaar wel goedkoper krijgen, maar niet icm. het aantal belminuten en de forse databundel.GerardVanAfoort schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:17:
[...]
Tsja, Vodafone.. Daar komt mijn huidige iPhone 4 vandaan. VF is prijzig, te vaak slechte 3G data verbinding in midden NL, en ik had een nummer van een voorheen Achmea medewerker waar ik dus met regelmaat over gebeld werdDrama provider, ooit (1998?) Libertel gehad, toen was het nog wel oké
Voor wat nu bekend is over de SE geldt hetzelfde:
KPN alleen icm. zeer hoge maandlasten, terwijl het een lowbudget toestel is. Tele2 heeft leuke aanbiedingen, maar wel met het slechte T-Mobile netwerk en vaak weinig belminuten en kleine bundels.
Vodafone kan afgesloten worden voor 41 euro per maand met 3GB data en onbeperkt bellen + 48 euro éénmalig. Tele2 kost 39 euro per maand (met 4 GB en onbeperkt bellen) zonder bijbetaling. Prijsverschil van in totaal 72 euro over de gehe looptijd. Dat prijsverschil is er omdat Tele2 een lowbudget provider is, maar in dat licht vind ik Vodafone niet extreem duur.
[ Voor 35% gewijzigd door SvMp op 30-03-2016 00:42 ]