Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

beejeee schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:04:

Ik twijfel momenteel tussen Telfort en Simyo, met een aardig prijsverschil:

Telfort: 200 min / 1GB data (3,6 mb/s) --> € 18,85
Simyo: 200 min / 1GB data (1mb/s) --> € 12,00

Ik gebruik mijn iPhone onderweg vooral voor nieuws applicaties en dropbox. Zou die 1mb/s afdoende kunnen zijn hiervoor? Of zie ik een andere mogelijkheid over het hoofd?
Een iPhone icm met Simyo werkt prima! Gebruik het al een paar maanden en zeer tevreden!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beejeee
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:29
Slasher schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:22:
[...]

Een iPhone icm met Simyo werkt prima! Gebruik het al een paar maanden en zeer tevreden!
Zelf de simkaart geknipt of met behulp van zo'n cutter? Via twitter laat Simyo weten: ' Jazeker, je mag de reguliere simkaart op ons risico op micro formaat knippen.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

beejeee schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:39:
[...]

Zelf de simkaart geknipt of met behulp van zo'n cutter? Via twitter laat Simyo weten: ' Jazeker, je mag de reguliere simkaart op ons risico op micro formaat knippen.'
Voor mijn 3GS heb je geen micromsimkaart nodig dus geen ervaring mee :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort is de snelste(3.6Mbits) only sim abo(met micro sim), met grote Datalimit(1.5GB)? Lijkt mee wel. Ik vind beetje jammer 3.6Mbits is de snelste only sim abo :(
Iemand heeft andere only sim proveider gevonden met hoog snelheid en redelijk grote datalimit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen Sim only maar bij Vodafone kan je wel (via een omweggetje) een iPhone abo met 1GB en 7.2Mbps krijgen met onderstaande prijzen per maand + de toestelprijs van een iPhone 4 16GB.
iPhone 275 2 jaar € 29,63 € 99,00
iPhone 450 2 jaar € 41,25 € 0,00
iPhone 1000 2 jaar € 75,00 € 0,00

Die telefoon kan je makkelijk kwijt raken voor €450. (450-99)/24 = €15 p/m besparing

Ik heb dat gister afgesloten en heb net even m'n 3G getest wat eerst nooit ver boven 100KB/s kwam als het dat al haalde. Met het nieuwe abo heb ik zelfs thuis waar ik nooit goed 3G bereik heb net 700KB/s gehaald :*)

[ Voor 44% gewijzigd door fsfikke op 09-10-2011 15:08 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:03:
Geen Sim only maar bij Vodafone kan je wel (via een omweggetje) een iPhone abo met 1GB en 7.2Mbps krijgen met onderstaande prijzen per maand + de toestelprijs van een iPhone 4 16GB.

Die telefoon kan je makkelijk kwijt raken voor 450. (450-99)/24= €15 p/m besparing
Goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
fsfikke schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:03:

Die telefoon kan je makkelijk kwijt raken voor €450. (450-99)/24 = €15 p/m besparing

Ik heb dat gister afgesloten en heb net even m'n 3G getest wat eerst nooit ver boven 100KB/s kwam als het dat al haalde. Met het nieuwe abo heb ik zelfs thuis waar ik nooit goed 3G bereik heb net 700KB/s gehaald :*)
Hoe kom je precies aan die bedragen? Als ik kijk naar iPhone 275, dan zie ik €39.50 per maand staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Voor 'vrienden en familie' van Imtech medewerkers is het €30.
Weet niet of ze dat hier leuk vinden dus daarvoor moet je maar even op iphoneclub kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 21:10
De zwarte variant is tijdelijk uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Ja ik zag het :(

Maar ik las ook dat je voor support enzo dan ook niet meer bij het reguliere vodafone terecht kan. Alleen bij imtech. Ik ben bang dat dat dan voor problemen gaat zorgen aangezien ik geen "vriend van imtech" ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 21:10
bartos88 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:13:
Ja ik zag het :(

Maar ik las ook dat je voor support enzo dan ook niet meer bij het reguliere vodafone terecht kan. Alleen bij imtech. Ik ben bang dat dat dan voor problemen gaat zorgen aangezien ik geen "vriend van imtech" ben :p
Support zoals wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Waarom wil iedereen eigenlijk die zwarte? :p

Maar ik vraag me af hoe dat met garantie zit. Je sluit een contract met Vodafone dus lijkt me dat zij voor de garantie verantwoordelijk zijn. Als je bij de MyCom een hd koopt moeten zij ook de garantie verlenen en kunnen ze het niet afschuiven op OCZ of whatever.

[ Voor 24% gewijzigd door fsfikke op 09-10-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
fsfikke schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:23:
Waarom wil iedereen eigenlijk die zwarte? :p
Ik wel, maar mijn vriendin een witte. ;)

Ik twijfel tussen Telfort en Vodafone...

[ Voor 10% gewijzigd door Mini Poeper op 09-10-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Weet ik eigenlijk niet :p misschien als je problemen hebt met je telefoon, of vragen over de telefoonrekening oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik had een vraagje over het abo en werd zonder problemen geholpen bij de gewone klantenservice (1200)

Denk dat ze bij Imtech vreemder zouden reageren als ik daar zou bellen om te vragen wanneer ik m'n iPhone krijg :D

[ Voor 36% gewijzigd door fsfikke op 09-10-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
fsfikke schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:14:
Ik had een vraagje over het abo en werd zonder problemen geholpen bij de gewone klantenservice (1200)

Denk dat ze bij Imtech vreemder zouden reageren als ik daar zou bellen om te vragen wanneer ik m'n iPhone krijg :D
Weet jij eigenlijk of dit een tijdelijke aanbieding is? Of scheelt het altijd zo veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Daar heb ik geen informatie over helaas. Een soortgelijke actie via de ANWB heeft volgens mij heel lang geduurd. Ik kan me voorstellen dat Imtech gewoon een deal met Vodafone heeft dat zo lang zij hun zakelijke diensten bij Vodafone afnemen hun medewerkers korting krijgen. Maar voor het zelfde geld stopt het volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Laatst online: 25-05 18:58
beejeee schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:04:
Inmiddels een iPhone 4 aangeschaft en ik ben op zoek naar een sim only. Mijn wens is om gewoon op het KPN netwerk te blijven, aangezien ik in het verleden niet echt een succes ervaring heb gehad met T-Mobile. Om optimaal gebruik te maken van de iPhone moet je natuurlijk wel een aardige snelheid hebben om te kunnen internetten.

Ik twijfel momenteel tussen Telfort en Simyo, met een aardig prijsverschil:

Telfort: 200 min / 1GB data (3,6 mb/s) --> € 18,85
Simyo: 200 min / 1GB data (1mb/s) --> € 12,00

Ik gebruik mijn iPhone onderweg vooral voor nieuws applicaties en dropbox. Zou die 1mb/s afdoende kunnen zijn hiervoor? Of zie ik een andere mogelijkheid over het hoofd?
Wat betreft die Simyo, kijk eens naar de post boven je. Ik had op de site gezien dat na de 50MB de snelheid terugvalt naar 128 KB/S.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Was het nog maar zo'n feest. 128 Kilobit per seconde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 12:12
Ik vraag me af wat de iPhone 4 gaat kosten bij een 1 jarig abonnement zodra de 4S verkrijgbaar is. Is de verwachting dat deze 100 euro omlaag gaat?. Iemand die nog weet hoe dat voorgaande jaren ging?

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zou mij niks verwonderen als het gelijk blijft. Als ik al die geruchten (en een paar feiten) moet geloven. Lijkt er sterk op dat de 4S ~30 - 100 euro duurder gaat worden. Allemaal koffiedik kijken tot ze er zijn. Ga er maar niet vanuit dat het allemaal goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 08:07
Kijk ook maar eens wat de 3gs deed toen de iPhone 4 uitkwam. Veranderde niet veel. Ik wacht tot ie onder de 500 zakt (áls ie dat al doet), dan koop ik een iPhone 4. Siri boeit me niet en de 4 is de komende 2 jaar nog snel zat.

EDIT:
woutertje6 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

Hoe snel is Simyo Web to Go?

De data snelheid van de eerste 50 MB is 2Mb/s.
Na deze 50 MB wordt de data snelheid teruggebracht naar 128 Kb/s.

[...]

Heb nu 200 MB en ben er nog nooit overheen gegaan :S
Maar dat gaat over Simyo Web to Go. Dwz: Internet op je laptop. Als je kijkt bij de abo's van Simyo, bijv. Simyo Geregeld:
Internetbundel (tot 1 GB) € 9,95 per maand
Actie internetbundel (tot 1 GB) € 4,95 per maand
Tarief na 1 GB € 0,05 per MB
en
Aanvullende informatie

Simyo rekent en rond af per KiloByte.
De internetbundel is alleen geldig voor internet in Nederland.
BlackBerry functionaliteit zoals Messenger en pushmail, is niet beschikbaar bij Simyo.
1 Mbps download- en 384 Kbps uploadsnelheid.
Ik denk dat ik het nog even goed moet bestuderen.

[ Voor 68% gewijzigd door n41r0j op 10-10-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

Heren ik heb een vraag. Ik zit op dit moment met een Vodafone abonnement wat eigenlijk voor Blackberry is. Ik heb dus 450 belmins en een Blackberry basis abonnement. Dit abo heb ik een jaar geleden afgesloten en loopt nog een jaar. Ik heb vorige week de BB verkocht omdat ik het geen fijn apparaat vind. Nu wil ik dus overstappen op de iPhone. Ik gebruik op dit moment HTC touch diamond en daar kan ik gewoon op internetten zonder extra kosten, het gaat gewoon van de 250mb af(die ik per maand heb). Dit was ook zo bij Nokia N97 mini die ik voor de HTC even gebruikt heb.

De zaken waar ik vragen over heb / advies over wil:
- Als het internet werkt op HTC touch diamond en Nokia N97 mini, werkt het dan ook gewoon op iPhone?
- Kan ik nou het best een iPhone los kopen of kan ik beter gewoon een compleet nieuw abo pakken en deze dan maar een jaar laten lopen(dus een dubbel abonnement).

Bedankt voor de reacties en adviezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Los toestel kopen, zal prima werken.

Hoe bevalt Vodafone je, in welk gebied zit je voornamelijk?
Ik denk er namelijk over om van Telfort over te stappen naar VF.

[ Voor 64% gewijzigd door Mini Poeper op 10-10-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
vodafone of HI(waaronder ook MTV mobile) zijn beste providers voor een iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Kan ik mijn huidige sim kaart dan zelf knippen of moet ik via Vodafone een micro SIM bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
UntamedNL schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:47:
Kan ik mijn huidige sim kaart dan zelf knippen of moet ik via Vodafone een micro SIM bestellen?
Even microsim bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
maxvandenberg schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:46:
vodafone of HI(waaronder ook MTV mobile) zijn beste providers voor een iPhone
Hi en MTV vallen af... hebben geen zakelijke abonnementen (BTW).

[ Voor 107% gewijzigd door Mini Poeper op 10-10-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mini Poeper schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:51:
[...]

Hi en MTV vallen af... hebben geen zakelijke abonnementen (BTW).
Vodafone is beste qua zakelijke abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

De 8GB versie begint ook online te komen met abonnementen. Bij Phonehouse T-mobile 29,50 per maand(2jaar) moet je 159 euro bijbetalen.

Kan je dan eigenlijk niet beter nu een 2 jarig abonnement pakken met de 4 en dan over een jaar, als de 5 komt, deze verkopen en de 5 los kopen. Volgens mij is dat voordeliger dan een 1 jarig abonnement met de 4 pakken.

Als je het 2 jarige abonnement pakt kost dit namelijk 780 met groupon code. Als je dan de 4 over een jaar kan verkopen voor 250 euro(lijkt me een reëel bedrag), kost je dit abonnement rond de 500 euro voor 2 jaar. Als je dan los de 5 koopt(600 euro?) kost het je over 2 jaar tijd 1100 euro. Volgens mij is dat goedkoper dan nu een jaar pakken à 554(incl groupon code) en dan weer een nieuwe abonnement afsluiten bij de 5.

Of zie ik dit nu verkeerd?

[ Voor 83% gewijzigd door UntamedNL op 11-10-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20
pfff bij 2call iphone 4s voor 2 jaar vodafone 29,95 p/m en dan nog 337 bijbetalen, denk dat het nog een tijdje de 3gs ga houden. Deze prijzen zijn echt veel te hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
Zijn er hier nog mensen met een Vodafone Super Sim Only abonnement (abonnementen van een paar jaar terug waarbij je zelf voor een iPhone moest zorgen) dat binnenkort afloopt?

Die van mij loopt in december af. Ik betaal nu € 25 per maand en was altijd in de veronderstelling dat ik straks, na de actieperiode van 2 jaar, gewoon € 50 per maand zou betalen en dezelfde voorwaarden zou houden (fair use internet, afrekenen per seconde, etc). Ik was echter net in een Vodafone winkel en daar werd mij iets heel anders verteld:

* Ik ga straks € 50 betalen voor het basisabonnement (dus alleen bellen)
* Daar komt € 10 bij voor een internet-Blox (een trage variant)
* Ik krijg een datalimiet van 600MB
* Ik ga per minuut afrekenen, in plaats van per seconde

Het ziet er dus naar uit dat ik toch een nieuw abonnement moet gaan zoeken. Dat is niet zo lekker natuurlijk. Ik bel straks nog maar even met Vodafone om e.e.a. te verifiëren, maar leuk is het niet.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:52
posttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:00:
Zijn er hier nog mensen met een Vodafone Super Sim Only abonnement (abonnementen van een paar jaar terug waarbij je zelf voor een iPhone moest zorgen) dat binnenkort afloopt?

Die van mij loopt in december af. Ik betaal nu € 25 per maand en was altijd in de veronderstelling dat ik straks, na de actieperiode van 2 jaar, gewoon € 50 per maand zou betalen en dezelfde voorwaarden zou houden (fair use internet, afrekenen per seconde, etc). Ik was echter net in een Vodafone winkel en daar werd mij iets heel anders verteld:

* Ik ga straks € 50 betalen voor het basisabonnement (dus alleen bellen)
* Daar komt € 10 bij voor een internet-Blox (een trage variant)
* Ik krijg een datalimiet van 600MB
* Ik ga per minuut afrekenen, in plaats van per seconde

Het ziet er dus naar uit dat ik toch een nieuw abonnement moet gaan zoeken. Dat is niet zo lekker natuurlijk. Ik bel straks nog maar even met Vodafone om e.e.a. te verifiëren, maar leuk is het niet.
Sow, ik heb zelf een super sim only van 27 euro (betaal 13.50pm), en had gehoopt dat als me contract afgelopen is in december, dat ik dat met dezelfde voorwaarde door kon gaan maar dan 27 euro pm betaal.

Ik zal ergens deze week ook eens binnenlopen bij de vodafone om te kijken wat er dan mijn mijn contract zou gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-07 00:20
Het was tijd om mijn abbo te verlengen. Toch maar besloten om niet voor de Iphone 4S te gaan, maar voor een iphone 4 met 8 gb voor een schappelijke prijs.

Had vorige week de groupon voor de Phonehouse aangeschaft en betaal nu het volgende:

1 jaar verlenging Tmobile ISmart 150
29,95 per maand
1e 2 maanden gratis.
Bijbetaling 169 euro (na aftrek groupon twv 120 euro)
Kosten groupon 19 euro.

Totaal voor 1 jaar inclusief telefoon:
487,50 euro

Me is happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Jezus de prijzen voor de iphone zijn echt debiel hoog! vorig jaar los een iphone 4 gekocht, Nu is mijn Vodafone abonnement afgelopen en ben ik van plan de 4 te verkopen voor +/- 400 euro.
Ik dacht dan neem ik een 4s via Vodafone? en betaal ik 150 euro bij (abonnement 40 euro p.m) en heb ik 250 euro in de pocket. Maar als de prijzen echt zo bizar hoog zijn dan krijgen ze allemaal maar gauw een dikke!
Wat een BELACHELIJKE prijzen. jammer dat veel mensen dit er toch voor betalen. echt belachelijk, prijs afspraken, dat dit maar snel door de kamer besproken wordt want. Precies hetzelfde debiele voorbeeld zijn de whatsapp taxen etc.

Nu ik het zo terug lees is 150 bij betalen bij een 2 jarig abo van 40 euro per maand ook nog te veel!

[ Voor 7% gewijzigd door swoutr op 12-10-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

swoutr schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:23:
Jezus de prijzen voor de iphone zijn echt debiel hoog! vorig jaar los een iphone 4 gekocht, Nu is mijn Vodafone abonnement afgelopen en ben ik van plan de 4 te verkopen voor +/- 400 euro.
Ik dacht dan neem ik een 4s via Vodafone? en betaal ik 150 euro bij (abonnement 40 euro p.m) en heb ik 250 euro in de pocket. Maar als de prijzen echt zo bizar hoog zijn dan krijgen ze allemaal maar gauw een dikke!
Wat een BELACHELIJKE prijzen. jammer dat veel mensen dit er toch voor betalen. echt belachelijk, prijs afspraken, dat dit maar snel door de kamer besproken wordt want. Precies hetzelfde debiele voorbeeld zijn de whatsapp taxen etc.

Nu ik het zo terug lees is 150 bij betalen bij een 2 jarig abo van 40 euro per maand ook nog te veel!
8)7 Of je koopt het gewoon niet he. vrije markt enzo. Als het echt te duur was kochten mensen het niet hoor. Ik heb zelf wel een paar honderd euro extra over voor het genot van een iPhone 4s. Zelfde met in een luxe auto rijden etc. Je moet het er voor over hebben.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
ronaldo vivaldi schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:12:
Het was tijd om mijn abbo te verlengen. Toch maar besloten om niet voor de Iphone 4S te gaan, maar voor een iphone 4 met 8 gb voor een schappelijke prijs.

Had vorige week de groupon voor de Phonehouse aangeschaft en betaal nu het volgende:

29,95 per maand
1e 2 maanden gratis.
Kosten groupon 19 euro.

487,50 euro

Me is happy!
Dat is wat ik ook ga nemen, maar waar kan jij zien dat 1e 2 maanden gratis is? ik dacht dat die actie voorbij was, kan hem ook niet op de site terugvinden..

En zou je denken dat de huidige iphone prijzen 4 16 en 8 gb nog lager worden na de komst van 4s? (Zou het verstandig zijn om tot 4s te wachten met het nemen van een iphone 4 8 gig abo)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
Dextourius schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:11:
[...]

Dat is wat ik ook ga nemen, maar waar kan jij zien dat 1e 2 maanden gratis is? ik dacht dat die actie voorbij was, kan hem ook niet op de site terugvinden..

En zou je denken dat de huidige iphone prijzen 4 16 en 8 gb nog lager worden na de komst van 4s? (Zou het verstandig zijn om tot 4s te wachten met het nemen van een iphone 4 8 gig abo)
Op phonehouse.nl en dan onder producten -> verleng je abonnement -> t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
ronaldo vivaldi schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:15:
[...]

Op phonehouse.nl en dan onder producten -> verleng je abonnement -> t-mobile
ahh tnx man, denk dat die actie dan alleen nog voor bestaande klanten geld. Best wel lekker :)

Maar denk je niet dat iphone 4 8gig goedkoper wordt wanneer 4s uitkomt? Ik zit te twijfelen of ik 2 weken moet wachten voor eventuele prijsveranderingen, of gewoon nu mijn abo moet gaan verlengen.

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 22:12
Dextourius schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:18:
[...]

ahh tnx man, denk dat die actie dan alleen nog voor bestaande klanten geld. Best wel lekker :)

Maar denk je niet dat iphone 4 8gig goedkoper wordt wanneer 4s uitkomt? Ik zit te twijfelen of ik 2 weken moet wachten voor eventuele prijsveranderingen, of gewoon nu mijn abo moet gaan verlengen.
Geen verkeerde aanbieding inderdaad. Ik zou toch nog even 2 weekjes wachten indien je dat geduld hebt. Duurder zal het niet worden in ieder geval.

Mocht iemand overigens zon coupon over hebben dan hoor ik dat graag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:28
Ben benieuwd wanneer de prijzen eindelijk is bekend worden bij de verschillende providers. Over twee weken is die er al. Ik snap dat ze de laatste iPhone 4 toestellen (16 en 32 GB) nog willen slijten, maar ze adverteren toch allemaal al met de 4S op hun site dus die prijzen kunnen dan ook wel erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik wil TM, heb ik altijd gehad en ben tevreden. Zit te denken over losse koop en dan sim-only.

Ga ik even rekenen:

iPhone 4S los (32GB): 739
TM Voordeelsim (150/100) + Internet Smart Sim only = 6,95 + 14,95 = 21,90 p.m. (2-jarig)
Kosten over 2 jaar: 1264,-

iPhone 4S met iSmart abbo:
Bijbetalen (32GB) = ~370
iSmart (i200) = 34,50
Kosten over 2 jaar: 1198,-

Los is zelfs duurder. Of mis ik hier iets? (Nog even niet meegenomen dat iSmart 7,2Mbps is met 1000GB, en sim-only 3.6 met 800GB)

[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 13-10-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ronaldo vivaldi schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:12:

29,95 per maand
1e 2 maanden gratis.
Kosten groupon 19 euro.

487,50 euro

Me is happy!
2 dingen vergeet je, aansluitkosten ala 30 euro en de eerste 2 maanden zijn niet gratis. Dus in totaal nog 90 euro erbij, je zal in totaal op 576,50 uitkomen. Wat ook niet verkeerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Hier twee abonnementen:

- Vodafone iPhone 200 2 jaar | € 34,50/mnd
- iPhone 4 8GB | € 141,-
-> 24 x € 34,50 + € 141,- = € 484,50/jaar

- Vodafone iPhone Zakelijk 50,00 2 jaar | (= 370 minuten)
- iPhone 4S 16GB | € 128,- (€ 108,- excl BTW)
-> 24 x € 50,- + € 108,- = € 654,-/jaar

Bovenstaand is naar prijzen van Phoneshop.nl

Ondertussen kijk ik naar een app dat het dataverbruik bijhoudt. In de iTunes Store (zo ook op diverse websites) lees ik goede recensies over DataMan. Hiervan is een Free en Pro versie, zie het verschil niet...

Verder zie ik nog Gegevensgebruik en Data Control App. Opvallend is dat Gegevensverbruik een vrij grote app is ivm de anderen.

[ Voor 34% gewijzigd door Mini Poeper op 14-10-2011 00:05 . Reden: dataverbruik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Zijn hier meerdere mensen die bij Phonehouse iPhone 4 8GB besteld hebben? Ik zie op de site dat er wel voorraad is(direct leverbaar), maar bij mijn orderstatus staat nog steeds No Stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ondertussen kijk ik naar een app dat het dataverbruik bijhoudt. In de iTunes Store (zo ook op diverse websites) lees ik goede recensies over DataMan. Hiervan is een Free en Pro versie, zie het verschil niet...

Verder zie ik nog Gegevensgebruik en Data Control App. Opvallend is dat Gegevensverbruik een vrij grote app is ivm de anderen.
ik gebruik download monitor. een goede app, crasht alleen onder iOS5 als je de speedtest wil uitvoeren. hopelijk komt er snel een update uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
woutertje6 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

Dat is inderdaad niet veel, ik heb nu Hi, 200 MB voor €7,50 en van die snelheid wordt je ook niet vrolijk. Daarnaast zit ik vrijwel altijd op wi-fi. Maar het is wel iets om te overwegen! Ik zal eens gaan kijken naar Simyo
edit: Kijk wat ik vind op de site van Simyo:

Hoe snel is Simyo Web to Go?

De data snelheid van de eerste 50 MB is 2Mb/s.
Na deze 50 MB wordt de data snelheid teruggebracht naar 128 Kb/s.

[...]

Heb nu 200 MB en ben er nog nooit overheen gegaan :S
Heb je überhaupt gekeken wat web to go is? Dat is voor een laptop abbo. Die snelheids verlaging zie ik ook alleen staan voor het goedkope web to go abbo waar je voor een dag betaald als je zo goed als niet internet.

Ik zie nergens terug komen dat dit voor een telefoon abbo ook geld. Het telefoon abbo heeft ook een snelheid van 1mbps en niet 2mbps

[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 14-10-2011 15:43 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
alwaysleft schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:13:
[...]

2 dingen vergeet je, aansluitkosten ala 30 euro en de eerste 2 maanden zijn niet gratis. Dus in totaal nog 90 euro erbij, je zal in totaal op 576,50 uitkomen. Wat ook niet verkeerd is :)
Ik vergeet helemaal niets.

Bij verlenging geen 30 euro aansluitkosten
én
Wel de eerste 2 maanden gratis

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/336verl_tn.jpg

Groupon korting á 120 euro (aanschafkosten groupon code: 19 euro) moet er nog af in het voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multifive
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02 17:29
Bij gsmtrack hebben ze nu ook wel een mooie aanbieding. Iphone 4 16gb €35,- p.m. en de eerste 6 maanden €17,50. Iphone voor €99,-
http://www.gsmtrack.nl/aa...hone-voor-1750-per-maand/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
multifive schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:00:
Bij gsmtrack hebben ze nu ook wel een mooie aanbieding. Iphone 4 16gb €35,- p.m. en de eerste 6 maanden €17,50. Iphone voor €99,-
http://www.gsmtrack.nl/aa...hone-voor-1750-per-maand/
Is een 2 jarig abbo waarvan je dus 18 maanden gewoon €35 moet betalen en nog is €99,- bij leggen en je krijg amper minuten.
Kan je hem beter los kopen met sim only van €16,- per maand oid

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 15:14
Ik ga lekker de iPhone 4S kopen zodra hij uit komt, maar twijfel nog tussen de aanbieder. Mijn budget is 37€/M als max. en wil maximaal 250€ bijleggen voor de iPhone. Is dit realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:56
Fedde schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:10:
Ik ga lekker de iPhone 4S kopen zodra hij uit komt, maar twijfel nog tussen de aanbieder. Mijn budget is 37€/M als max. en wil maximaal 250€ bijleggen voor de iPhone. Is dit realistisch?
Ben bang dat er 100 euro bij moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
Remco Tr schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:20:
[...]

Ben bang dat er 100 euro bij moet...
Voor een abonnement van 1 of 2 jaar? Wat zou de 4s gaan kosten voor 1 jaar?
Ik wil anders de 4 8gb halen voor 1 ja
ar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 15:14
Ik gewoon 2 jaar hoor trouwens, dan nog 100€ erbij? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik voor dit abonnement maar ga.
iSmart 200
Duur 1 jaar
Prijs per maand
Actietarief per maand € 29,50
Looptijd actietarief: gehele contractduur
Apple iPhone 4 16GB White
€ 345,-

Iemand met een betere suggestie voor een eenjarige abonnement? De iPhone 4S wordt gewoon te duur voor een tweejarig abonnement.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
Komt de 4s ook met eenjarige abonnementen? Was dat bij de intro van de 4 ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
NehcslowZ schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:56:
Komt de 4s ook met eenjarige abonnementen? Was dat bij de intro van de 4 ook het geval?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
Ok ben benieuwd naar de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

T-Mobile heeft blijkbaar het tonen van resterende berichten en belminuten aangepast, het is er helaas niet overzichtelijker op geworden :-( Tot eerder deze week kon je heel mooi zien hoeveel je nog had.... ;w

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GxarZjEqwR2g8QdXATo4LWQa/full.png

Ik heb een i150 abonnement, die kost 29.95 per maand. En ze hebben denk ik 10 euro gereserveerd voor internet.

Of zou het te maken hebben met het feit dat mijn nieuwe contract feitelijk eergister is ingegaan en blijkbaar in de tussentijd wijzigingen zijn geweest in de notatie van de iAbonnementen?

[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 19-10-2011 09:00 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Kan voor een mooie prijs een 2e hands iPhone 4 krijgen. Nu wil ik graag bij Hi blijven, maar overstappen van Sim only naar Sim only + internet.

Nu zie ik dus dat er "speciale" abbo's zijn voor iPhone gebruikers, ik kan ook niet de prijs zien van het abbo.

Voorbeeld :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zMQMO.png

Erg vreemd :? Wat raden jullie me aan?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Fedde schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:16:
Ik gewoon 2 jaar hoor trouwens, dan nog 100€ erbij? :(
Kijk even hier; http://www.iphoneclub.nl/...jzen-iphone-4s-duiken-op/

Gezien die tabel ga je t net redden met jouw eisen (abo van 40e per maand ben je 240e kwijt voor t toestel)
Aangezien KPN over het algemeen de duurste aanbieder is, heb je best kans dat de 4S wel wat goedkoper kan krijgen bij t-mobile of vodafone.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Laatst online: 25-05 18:58
edit: verkeerd gelezen :P

[ Voor 95% gewijzigd door woutertje6 op 19-10-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:01
Gunner schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:32:
T-Mobile heeft blijkbaar het tonen van resterende berichten en belminuten aangepast, het is er helaas niet overzichtelijker op geworden :-( Tot eerder deze week kon je heel mooi zien hoeveel je nog had.... ;w

[afbeelding]

Ik heb een i150 abonnement, die kost 29.95 per maand. En ze hebben denk ik 10 euro gereserveerd voor internet.

Of zou het te maken hebben met het feit dat mijn nieuwe contract feitelijk eergister is ingegaan en blijkbaar in de tussentijd wijzigingen zijn geweest in de notatie van de iAbonnementen?
Ik denk dat laatste, want bij staan er gelukkig nog gewoon minuten en sms'jes.
Overigens vind ik TM altijd erg traag met het bijwerken van de overzichten, en regelmatig weet ik gewoon dat het niet klopt (dat er nog minuten of sms of moet) en dat gebeurt dan pas 1 of 2 dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Prijzen bij T-mobile zijn ook uitgelekt / bekend.

Zie: http://www.nu.nl/gadgets/...21-oktober-bestellen.html

Prijs los (prepaid) valt mij tegen. Had op zijn minst verwacht dat de prijs gelijk zou zijn aan de prijzen uit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multifive
tjah, ik had verwacht dat de prijzen van t-mobile wel een stuk lager zouden zijn. Heb nu dus maar de iphone 4 8gb besteld bij vodafone voor 29,50pm en niets bijbetalen https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/845
Is de iphone 4 8gb al wel direct leverbaar of komt die ook pas 28 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53

PBP

multifive schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:10:
tjah, ik had verwacht dat de prijzen van t-mobile wel een stuk lager zouden zijn. Heb nu dus maar de iphone 4 8gb besteld bij vodafone voor 29,50pm en niets bijbetalen https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/845
iPhone 4 8gb is vanaf 14oktober uitgekomen geloof ik. En die prijzen.. lachwekkend weer. Ben benieuwd naar kpn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
multifive schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:10:
Hoe kom je daarbij dan ? Ik zie overal op de site gewoon 39,50 staan voor dat abbo.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:59
http://www.t-mobile.nl/mobiele-telefoon/iphone

De prepaid van Tmobile, kan je dan niet die kopen en dan je huidige abbo met de telefoon gebruiken? of zijn die gelockt voor prepaid only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:01
Onder de telefoon staat actieprijs. En die is (veelgestelde vragen) gedurende de hele looptijd geldig, 2 jaar dus blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Verrassend dat van 16GB --> 32GB --> 64GB bij prepaid en losse verkoop in Duitsland steeds €110,- meer is, maar bij iSmart abonnementen van T-Mobile opeens €100,00 meer is.

Waarom heeft T-Mobile voor toestellen met meer geheugen meer toestelkorting beschikbaar?

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multifive
kaos- schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:20:
[...]

Hoe kom je daarbij dan ? Ik zie overal op de site gewoon 39,50 staan voor dat abbo.
Er staat: van 39,50 voor 29,63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
multifive schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:29:
[...]

Er staat: van 39,50 voor 29,63
Ben ik dan serieus blind ? ik zie niets anders staan dan 39,50 bij zowel de toestellen als de abbo's. Nergens een actie-prijs.

plaatje : Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tJ93S.png

[ Voor 9% gewijzigd door kaos001 op 19-10-2011 14:33 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multifive
kaos- schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:30:
[...]

Ben ik dan serieus blind ? ik zie niets anders staan dan 39,50 bij zowel de toestellen als de abbo's. Nergens een actie-prijs.
Je moet deze link hebben: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ja mij vraag dus, waar heb je die gevonden ? :) Want die zie ik echt nergens.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan die prijs komt hij via deze site ;)

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Daar heb ik bijvoorbeeld dus helemaal niks aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Voor die aanbiedingen heb je een actiecode nodig.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint nu wel echt te kriebelen bij mij... Ben al een tijdje van plan om over te stappen van T-Mobile naar Vodafone. Maar nu ik zie dat je 3 maanden gratis abonnement krijgt bij verlenging met de iPhone 4S, overweeg ik toch om te blijven. Bovendien is de bijbetaalprijs voor de toestel lager bij T-Mobile dan bij Vodafone. Dan maar een iets mindere netwerk, maar wel een flinke besparing op kosten. Hoe denken jullie hierover?

Wat ook meespeelt is dat ik de toestel bij de lancering meteen kan meekrijgen bij een verlenging, terwijl ik bij een overstap met nummerbehoud pas 30 november (2 maanden voor einde huidige contract) de toestel krijg. Ik zou dus nog een maand moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik ben zelfs goedkoper uit als ik een 1 jarig abonnement neem en €369,95 bijleg bij een i200 contract, dan dat ik het toestel los bij T-mobile koop plus een goedkoop (eenjarig) sim only abonnement neem.
Dat wordt dus een jarig contract afsluiten. Kan ik mijn iPhone 4S tenminste nog voor een hoog bedrag door verkopen mocht de iPhone 5/6 toch volgend jaar uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:02:
Lol, ik ben zelfs goedkoper uit als ik een 1 jarig abonnement neem en €369,95 bijleg bij een i200 contract, dan dat ik het toestel los bij T-mobile koop plus een goedkoop (eenjarig) sim only abonnement neem.
Dat wordt dus een jarig contract afsluiten. Kan ik mijn iPhone 4S tenminste nog voor een hoog bedrag door verkopen mocht de iPhone 5/6 toch volgend jaar uitkomen.
My thoughts exactly.. 34.50 p/m is nog te doen.. moet je wel 369 euro bij betalen maar dat vang je er over een jaar wel weer voor terug. Dat kun je dan weer investeren in de 5 :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Die vodafone aanbieding is volgens mij wel een hele nette!
Vriend van me werkt bij Vodafone dus ik kan het voor elkaar krijgen. 29 euro per maand, 0 euro telefoonaanschaf 275 min/sms, 1GB voor de iPhone 4 8GB versie. Veel beter ga je het niet krijgen of wel ? :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
BlizzarD schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:05:
[...]

My thoughts exactly.. 34.50 p/m is nog te doen.. moet je wel 369 euro bij betalen maar dat vang je er over een jaar wel weer voor terug. Dat kun je dan weer investeren in de 5 :)
Zou je een voucher kunnen gebruiken van The Phone House i.c.m. verlenging t-Mobile abonnement en dan dus ook nog bij 1 jaar 3 maanden gratis krijgen? Dat zou helemaal mooi zijn :)

369,00 - 100,00 - 34,50 - 34,50 - 34,50.
Dan betaal je feitelijk maar 165,50 euro voor een iPhone 4S voor één jaar :P

Nu nog zon voucher zien te bemachtigen

[ Voor 10% gewijzigd door stefan_el op 19-10-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 2 die ik verkoop voor 60 per stuk, laat maar weten als je interesse hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld bij T-Mobile online, 32GB Wit. Ben benieuwd naar hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:40:
Besteld bij T-Mobile online, 32GB Wit. Ben benieuwd naar hoe lang het gaat duren.
Hoe kan je hem bestellen? Telefonisch? Ik wil de prepaid 16gb WIt halen maar kan niet via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:42

RKD

Caneezy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:46:
[...]

Hoe kan je hem bestellen? Telefonisch? Ik wil de prepaid 16gb WIt halen maar kan niet via de website.
T-Mobile klanten krijgen een mail :) daarmee kan je hem bestellen of je abbo verlengen.

[ Voor 3% gewijzigd door RKD op 19-10-2011 16:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
RKD schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:49:
[...]

T-Mobile klanten krijgen een mail :) daarmee kan je hem bestellen of je abbo verlengen.
Ik heb geen email gekregen en ben al anderhalf jaar klant bij Tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

Caneezy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:51:
[...]

Ik heb geen email gekregen en ben al anderhalf jaar klant bij Tmobile.
Heb je wel een tijdje terug een mail gekregen of je geinformeerd wilde worden? (bij mij kwam die op 5 okt binnen)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
RKD schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:52:
[...]

Heb je wel een tijdje terug een mail gekregen of je geinformeerd wilde worden? (bij mij kwam die op 5 okt binnen)
Ja zeker, dit heb ik keurig gedaan en niks gekregen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik heb wel een mail gekregen. Maar als ik deze bestel dan gaat dit over abonnementen van 2 jaar... Maar als ik dit nu doe, is dit dan een verlenging of vervanging van mijn huidige abonnement?

Ik heb nu een i-300 abbo.... en dit is al 3 maanden bijna afgelopen, ik wil hem eigenlijk verlagen en dan verlengen met een iphone 4s... is dit mogelijk? Want op dit moment begrijp het niet goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:17

John

🚀

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:40:
Ik neem aan dat dit een iPhone 4 is en geen 4S?
Groeselt schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:53:
Ik heb wel een mail gekregen. Maar als ik deze bestel dan gaat dit over abonnementen van 2 jaar... Maar als ik dit nu doe, is dit dan een verlenging of vervanging van mijn huidige abonnement?

Ik heb nu een i-300 abbo.... en dit is al 3 maanden bijna afgelopen, ik wil hem eigenlijk verlagen en dan verlengen met een iphone 4s... is dit mogelijk? Want op dit moment begrijp het niet goed :P
Ja, dit is mogelijk.

[ Voor 52% gewijzigd door John op 19-10-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji

Wat raar dat ik niks heb gekregen, hebben jullie het vandaag binnen gekregen? Ik ga dan maar is Tmobile bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

Caneezy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:53:
[...]

Ja zeker, dit heb ik keurig gedaan en niks gekregen tot nu toe.
Dan moet je misschien nog heel even wachten, dit was iig de mail:

Beste meneer RKD,

Speciaal voor jou hebben we een iPhone 4S gereserveerd. Als je direct bestelt, heb jij als één van de eersten de nieuwe iPhone 4S in huis!

Log nu in op My T-Mobile en bestel jouw iPhone 4S. Heb je nog geen My T-Mobile account? Registreer je dan eerst.

Wees er snel bij want de voorraad is beperkt. Jouw persoonlijk aanbod is geldig van
19 t/m 20 oktober tot 15.00 uur.

Het gaat idd om een verlenging van je huidige abbonement (ik zit in dezelfde situatie) maar je kan wel kiezen voor een i-150 dan

[ Voor 41% gewijzigd door RKD op 19-10-2011 16:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Godver! Waarom heb ik die mail dan nog niet! Ik heb me ook meteen geregistreerd toen. De prutsers.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
RKD schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:54:
[...]

Dan moet je misschien nog heel even wachten, dit was iig de mail:

Beste meneer RKD,

Speciaal voor jou hebben we een iPhone 4S gereserveerd. Als je direct bestelt, heb jij als één van de eersten de nieuwe iPhone 4S in huis!

Log nu in op My T-Mobile en bestel jouw iPhone 4S. Heb je nog geen My T-Mobile account? Registreer je dan eerst.

[...]

Het gaat idd om een verlenging van je huidige abbonement (ik zit in dezelfde situatie)

Wees er snel bij want de voorraad is beperkt. Jouw persoonlijk aanbod is geldig van
19 t/m 20 oktober tot 15.00 uur.
Ik wacht wel even af, anders bel ik wel naar Tmobile morgen.

Ik ga zo ook even inloggen bij My Tmobile om te kijken of daar wat staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07-2023
Caneezy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:54:
[...]

Wat raar dat ik niks heb gekregen, hebben jullie het vandaag binnen gekregen? Ik ga dan maar is Tmobile bellen..
Inderdaad net half uur / uur geleden binnengekregen per mail :)
Ook aangemeld van de mail van tijdje terug om je op de hoogte te houden..

Het is wel zo dat ik nu al een abbo met iphone (al meer dan 3 jaar, iphone3g en iphone 4) heb, ik weet niet of dat wat uitmaakt??? Dat bijvoorbeeld als je wel klant bent bij TMobile maar nog geen iphone dat je dan pas vanaf de 21ste kunt bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

Caneezy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:56:
[...]

Ik wacht wel even af, anders bel ik wel naar Tmobile morgen.

Ik ga zo ook even inloggen bij My Tmobile om te kijken of daar wat staat
check je dm

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Groeselt schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:57:
[...]

Inderdaad net half uur / uur geleden binnengekregen per mail :)
Ook aangemeld van de mail van tijdje terug om je op de hoogte te houden..

Het is wel zo dat ik nu al een abbo met iphone (al meer dan 3 jaar, iphone3g en iphone 4) heb, ik weet niet of dat wat uitmaakt??? Dat bijvoorbeeld als je wel klant bent bij TMobile maar nog geen iphone dat je dan pas vanaf de 21ste kunt bestellen...
Probleem is ik wil hem via de prepaid kopen, kan ik dan me huidige chip (abbo) erin zetten? Want die loopt door tot volgend jaar mei, en dan wil ik verlengen voor een iPhone 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Groeselt schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:57:
[...]

Ik ben al vanaf 2003 klant, en heb de iPhone al sinds de 3G, en ieder jaar verlengen met de opvolger. Mag toch verwachten dat ik dan een mail krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maatje van me is al even lang T-Mobile klant en had ook nog geen mail gehad. Misschien dat dat in fase's gaat om de belasting te verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

UltraSub schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:58:
[...]

Ik ben al vanaf 2003 klant, en heb de iPhone al sinds de 3G, en ieder jaar verlengen met de opvolger. Mag toch verwachten dat ik dan een mail krijg :)
Volgens mij is dit de link waar het om gaat :)

https://www.t-mobile.nl/m...Order/DevicePreOrder.aspx

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 8 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.