Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:43
henkjobse schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:11:
Overigens nog een vraag dan, als je de iPhone krijgt en je hebt gekozen voor nummerbehoud etc. dus je abonnement gaat pas later in, kun je de iPhone dan al wel activeren via iTunes? (Meen me te herinneren dat dit niet gaat, omdat je sim-kaart nog niet actief is en je een extra kleine simkaart natuurlijk nodig hebt voor de iPhone).
Iemand die de iPhone binnen heeft die hierop al het antwoord weet?

Concreet: kun je de iPhone als "dure" iPod gebruiken tot de tijd dat je abonnement ingaat? (of heb je daarvoor een /werkende/ micro-sim nodig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

henkjobse schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:01:
[...]

Iemand die de iPhone binnen heeft die hierop al het antwoord weet?

Concreet: kun je de iPhone als "dure" iPod gebruiken tot de tijd dat je abonnement ingaat? (of heb je daarvoor een /werkende/ micro-sim nodig)?
Je hebt een micro sim nodig, anders kan je hem niet activeren.
Dit kan echter de sim van iedere willekeurige provider zijn, eventueel 1 lenen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:55

Fjeze

AllesPerfect!

Als het goed is komt vanavond mijn Witte iPhone 4 ook binnen, afgelopen donderdag besteld.
Kon zelf niet eerder dus vandaar vandaag pas geleverd.

Heb trouwens de korting aangezet dus EUR 119,- en er staat ook bij aansluitkosten EUR 0,-

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Deze actie is echt heel goedkoop, damn.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
Dankje voor je antwoord! Dit was ook mijn gedachte. Het scheelt natuurlijk dat de iPhones nu simlockvrij zijn en veel mensen een microsim hebben. Toen ik m'n iPhone 4 net had, kon ik 'm niet gemakkelijk activeren omdat op dat moment nog niemand in mijn omgeving een T-Mobile microsim had (en de iPhone nog wel gelocked was).
Osxy schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:12:
[...]

Je hebt een micro sim nodig, anders kan je hem niet activeren.
Dit kan echter de sim van iedere willekeurige provider zijn, eventueel 1 lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Hallo is deze actie al afgelopen? De actie pagina's staan nog gewoon online, maar eenmaal geselecteerd krijg je de normale prijs te zien.
Zal wel weer net te laat zijn....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
zwembroek schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:57:
Hallo is deze actie al afgelopen? De actie pagina's staan nog gewoon online, maar eenmaal geselecteerd krijg je de normale prijs te zien.
Zal wel weer net te laat zijn....
actie loopt tot en met woensdagavond ( dus morgen), je kunt altijd dit nummer bellen: 0900-4240900 ( optie 1)
en dan heb jij ook die actie :) _/-\o_ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
alwaysleft schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:09:
[...]

actie loopt tot en met woensdagavond ( dus morgen), je kunt altijd dit nummer bellen: 0900-4240900 ( optie 1)
en dan heb jij ook die actie :) _/-\o_ :9~ O+
Alleen bereikbaar overdag, maaaarrr het is me gelukt na zo'n 50 keer de actie pagina opnieuw te laden. :P
Man wat ben ik blij, je wilt niet weten hoe lang ik al aan het twijfelen ben voor een abbo met iphone 4.
Vond het veel te duur met 1 jarig abbo en een 2 jarig abbo wil ik niet. Hoe toevallig dat ik net hier dit topic mocht bezoeken. Mijn dag kan niet meer stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
zwembroek schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:35:
[...]

Alleen bereikbaar overdag, maaaarrr het is me gelukt na zo'n 50 keer de actie pagina opnieuw te laden. :P
Man wat ben ik blij, je wilt niet weten hoe lang ik al aan het twijfelen ben voor een abbo met iphone 4.
Vond het veel te duur met 1 jarig abbo en een 2 jarig abbo wil ik niet. Hoe toevallig dat ik net hier dit topic mocht bezoeken. Mijn dag kan niet meer stuk!
nice! ja super aanbieding, je mag mij bedanken...ik heb dit ontdekt :9~ ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:04:
@stunnedguy, welke kleur heb je besteld?

Kreeg gister een mailtje van amp-logistics/thephonehouse dat de witte iphone niet op voorraad is en dat ze een levertijd verwachten van 1 of 2 weken +( . (zaterdag besteld)
Ik heb een zwarte besteld, dus het zou inderdaad goed kunnen dat de witte
versie wat minder makkelijk leverbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:35:
[...]

Hoe toevallig dat ik net hier dit topic mocht bezoeken. Mijn dag kan niet meer stuk!
Zelfde hier inderdaad, erg blij mee :)
alwaysleft schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:35:
[...]

Held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Jieve schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:45:
Ik denk dat ik één van de laatste witte iphone's heb.
Collega van mij heeft hem op donderdagavond besteld en kreeg de melding dat ze hem op dit moment niet op voorraad hadden.
Ik heb mijne donderdagochtend besteld en vrijdag voor 12:00 was hij geleverd.
Ik heb gisterochtend de witte besteld en deze word morgen gelverd, dus ik was nog op tijd blijkbaar.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
Mijn zwarte iPhone is vandaag binnengekomen. Ik ben er zeer tevreden mee, alleen mn oude 3gs lag voor mijn gevoel lekkerder in de hand, maar dat went vast wel :)
Wel grappig dat je die studentenkorting gewoon kon aanvinken zonder studentnummer, ik had gewoon vier willekeurige cijfers opgegeven. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Shady15 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:44:
Mijn zwarte iPhone is vandaag binnengekomen. Ik ben er zeer tevreden mee, alleen mn oude 3gs lag voor mijn gevoel lekkerder in de hand, maar dat went vast wel :)
Wel grappig dat je die studentenkorting gewoon kon aanvinken zonder studentnummer, ik had gewoon vier willekeurige cijfers opgegeven. }:O
tip voor je oude 3GS :P
www.verkoopjetelefoon.nl

Zelf ook gedaan met hele oude 3G, binnen 3 dagen had ik het geld op me rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Goede tip, maar 160 euro vind ik maar weinig voor een toestel dat er als nieuw uitziet. Ga het daarom maar met marktplaats proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
alwaysleft schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:35:
[...]

Duizendmaal dank, heb net ook een zwarte iPhone 4 besteld in combinatie met iSmart 200. Nog net op tijd volgens mij, als het goed is loopt de actie morgen af. Heb wel nummerbehoud aangevraagd (ga van Hi naar T-Mobile) dus helaas duurt het nog maximaal 10 werkdagen voordat ik het ding ook daadwerkelijk ontvang.

Ik hoop niet dat de actie te mooi is om waar te zijn en dat ik morgen een mailtje krijg dat de bestelling is geannuleerd is of iets dergelijks :)

Het enige waar ik nog wat huiverig voor ben is de switch van Hi naar T-Mobile, ik hoop niet dat mijn ontvangst enorm achteruit gaat. Ik zie op internet wisselende verhalen, lees wel veel dat de dekking van T-Mobile de laatste jaren beter is geworden. Maar ach, we zien het wel, ik ben al ontzettend blij dat ik eindelijk een iPhone 4 krijg.

Nog een vraagje: heb net even gebeld met Hi en de daadwerkelijke nummeroverzetting zal pas op zijn vroegst aan het eind van deze maand gebeuren, zelfs als ik de iPhone over tien werkdagen binnen krijg zal mijn nummer dus nog niet overgezet zijn tot het eind van deze maand. De meneer van de Hi klantenservice zei dat ze mijn SIMkaart in de Hi winkel gratis kunnen verknippen tot een microSIM. Ik lees overal dat de iPhone 4 die ik krijg simlock vrij zal zijn, deze microSIM zal ik dan gewoon kunnen gebruiken toch (tijdelijk, totdat mijn T-Mobile abonnement actief wordt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:55
Wow net nog even besteld, in de ene browser kreeg ik steeds de korting niet meer te zien, dus even met een nieuw profiel in een andere browser en hoppa de juiste prijzen. Dit is inderdaad een superaanbieding. Na 3 jaar met een 3G, wordt het eens tijd voor een nieuwe. Bedankt!

• henkjobse
chainzz schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:03:
[...]

Duizendmaal dank, heb net ook een zwarte iPhone 4 besteld in combinatie met iSmart 200. Nog net op tijd volgens mij, als het goed is loopt de actie morgen af. Heb wel nummerbehoud aangevraagd (ga van Hi naar T-Mobile) dus helaas duurt het nog maximaal 10 werkdagen voordat ik het ding ook daadwerkelijk ontvang.

Ik hoop niet dat de actie te mooi is om waar te zijn en dat ik morgen een mailtje krijg dat de bestelling is geannuleerd is of iets dergelijks :)

Het enige waar ik nog wat huiverig voor ben is de switch van Hi naar T-Mobile, ik hoop niet dat mijn ontvangst enorm achteruit gaat. Ik zie op internet wisselende verhalen, lees wel veel dat de dekking van T-Mobile de laatste jaren beter is geworden. Maar ach, we zien het wel, ik ben al ontzettend blij dat ik eindelijk een iPhone 4 krijg.
Aanbieding is niet te mooi om waar te zijn, diverse mensen hebben de iPhone al, het is gewoon een goede actie. Overigens duurt het geen 10 werkdagen voordat je het toestel krijgt, waarschijnlijk eerder. Dit is onafhankelijk van evt. nummerbehoud.
chainzz schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:03:Nog een vraagje: heb net even gebeld met Hi en de daadwerkelijke nummeroverzetting zal pas op zijn vroegst aan het eind van deze maand gebeuren, zelfs als ik de iPhone over tien werkdagen binnen krijg zal mijn nummer dus nog niet overgezet zijn tot het eind van deze maand. De meneer van de Hi klantenservice zei dat ze mijn SIMkaart in de Hi winkel gratis kunnen verknippen tot een microSIM. Ik lees overal dat de iPhone 4 die ik krijg simlock vrij zal zijn, deze microSIM zal ik dan gewoon kunnen gebruiken toch (tijdelijk, totdat mijn T-Mobile abonnement actief wordt)?
De iPhones zijn zoals vermeld simlockvrij dus als je sim wordt verknipt tot microsim kun je deze inderdaad in de iPhone gebruiken (mits goed verknipt).

• chainzz
henkjobse schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:20:
[...]

Aanbieding is niet te mooi om waar te zijn, diverse mensen hebben de iPhone al, het is gewoon een goede actie. Overigens duurt het geen 10 werkdagen voordat je het toestel krijgt, waarschijnlijk eerder. Dit is onafhankelijk van evt. nummerbehoud.
Dat klinkt goed, wil het ding nu ook zo snel mogelijk hebben eigenlijk, heb op dit moment een compleet afgeragde Nexus One die ik toch wel erg zat begin te worden :) Zie nu ook al in mijn orderstatus staan dat ze zo snel mogelijk contact met me opnemen voor een bezorgafspraak.
henkjobse schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:20:
De iPhones zijn zoals vermeld simlockvrij dus als je sim wordt verknipt tot microsim kun je deze inderdaad in de iPhone gebruiken (mits goed verknipt).
Dat is erg mooi, kan ik m'n iPhone in ieder geval gelijk gebruiken.

• Rbn16
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-04-2024
De aanbieding staat nog steeds online.
Zou die nog gelden?

• Nostordici
Probeer het uit zou ik zeggen. Tip: Vink de studentenkorting aan en vul vier willekeurige cijfers in, je krijgt dan afhankelijk van de toestelprijs 15% extra korting. Toestelprijs 144 wordt dan ongeveer 119 euro, dat is toch mooi meegenomen :)

• chainzz
Phrits schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:35:
De aanbieding staat nog steeds online.
Zou die nog gelden?
Ik zie ook dat hij nog online staat, ik zou zeker een poging wagen, niet geschoten is altijd mis toch? het ergste wat kan gebeuren is dat je order geannuleerd wordt.

• henkjobse
Ik zou het zeker proberen. Nergens staat dat de actie t/m woensdag zou duren. Dit is enkel meegedeeld als comment bij studenten.net. Bij deze actie staat nergens een einddatum vermeld (nog in een reactie ergens).

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Overal staan plaatjes met t/m woensdag 31/8, maar bij het invullen kom je vervolgens best ver zonder problemen. Ik ben benieuwd of het nog kan!

• henkjobse
Helaas, het is afgelopen met (deze) pret. Nieuwe deals zijn allemaal android: HTC Sensation, Samsung Galaxy Ace en Tab 10.1

• zwembroek
TweakersOnly schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:04:

Ik heb echter wel een discussiepunt met de phonehouse over de aansluitkosten. Volgens de website en de orderbevestiging per email waren er geen aansluitkosten. Op het T-Mobile contract staat echter dat er slechts €22,50 op de aansluitkosten wordt gegeven. Betekent dus alsnog €30,00 aansluitkosten. Phonehouse zou het vandaag gaan uitzoeken..
Hallo heb je al een reactie gekregen?
Ik heb de iphone 4 vandaag ontvangen en heb precies hetzelfde als jou. Ook op mijn T-mobile contract 22,50 aansluitkosten, maar op mijn order bevestiging staat 0,-.
Ik wil me er ook niet al te druk om maken en geen slapende honden wakker maken maar toch.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25
zwembroek schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:41:
Hallo heb je al een reactie gekregen?
Ik heb de iphone 4 vandaag ontvangen en heb precies hetzelfde als jou. Ook op mijn T-mobile contract 22,50 aansluitkosten, maar op mijn order bevestiging staat 0,-.
Ik wil me er ook niet al te druk om maken en geen slapende honden wakker maken maar toch.
Nee, nog geen reactie gehad. Morgen ga ik weer bellen.

• TweakersOnly
loeberce schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:40:
Overal staan plaatjes met t/m woensdag 31/8, maar bij het invullen kom je vervolgens best ver zonder problemen. Ik ben benieuwd of het nog kan!
Het kón nog steeds. ;)

Ik heb vanmorgen rond 12 uur nog een tweede iPhone ivm metT-Mobile ismart 200 afgesloten. Toestelprijs 119 euro na gebruik maken van 6 cijferig pasnummer.

Om 13 uur teruggebeld, afspraak staat voor morgenmiddag. :)

Ik had eigenlijk nooit verwacht dat abonnement werd goedgekeurd: ik had al twee Flex SO abonnementen en had vorige week bij de eerste iPhone al een nieuw ismart abo. Nu wordt binnen een week ook tweed abo, op mijn naam maar vriendin gaat deze gebruiken, goedgekeurd. Was het niet zo dat er minimaal drie maanden moest zitten tussen twee aanvragen voor een abonnement?

• zwembroek
TweakersOnly schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:58:
[...]

Nee, nog geen reactie gehad. Morgen ga ik weer bellen.
Please let me know....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbn16
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik had toevallig nog een schermpje openstaan waarin ik zover met de bestelling was dat ik alleen nog mijn rekeningnummer e.d. hoefde in te voeren.
Dit was om half 6 denk ik, toen ik daarna opnieuw naar dezelfde actiepagina wilde was hij weg. Ik (ofja, de iPhone was voor mijn moeder dan) heb echt geluk gehad dat ik die pagina toevallig nog open had haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is er al bekend welke providers de iPhone 5 gaan leveren in Nederland?

Ik zit er over te denken om een iPhone 5 te halen maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat het goedkoopste is om hem te halen. Simonly en los toestel of toch bij een abonnement halen? En dan nog de vraag bij welke provider? Na alle veranderingen die de telco's deze zomer hebben doorgevoerd zie ik door de bomen het bos niet meer. T-Mobile het beste als je redelijk wat wilt internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

monnick schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:11:
Is er al bekend welke providers de iPhone 5 gaan leveren in Nederland?

Ik zit er over te denken om een iPhone 5 te halen maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat het goedkoopste is om hem te halen. Simonly en los toestel of toch bij een abonnement halen? En dan nog de vraag bij welke provider? Na alle veranderingen die de telco's deze zomer hebben doorgevoerd zie ik door de bomen het bos niet meer. T-Mobile het beste als je redelijk wat wilt internetten?
Nope, officieel is er namelijk nog helemaal niets bekend over de iPhone 5.
Wordt dus even afwachten. Uiteraard is het afwachten wat de abbonnementen gaan worden. Maar voor de "normale" abbo's kan je even kijken naar dit bericht op de tweakers FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Wanneer gaan die nieuwe abbo's in dan?

En wat is een goede site met goede aanbiedingen voor een abbo met telefoon?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

el-jorge schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:27:
Wanneer gaan die nieuwe abbo's in dan?

En wat is een goede site met goede aanbiedingen voor een abbo met telefoon?
Gingen per 1 september in als me geheugen me niet in de steek laat.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zit met al die prijzen toch te denken aan losse koop van de iPhone 5 straks. En dan een sim-only met rond de 1GB datalimiet, en wel minimaal 3,6Mbps internet. Nou kan het aan mij liggen, maar dan spaar je toch niet veel uit:
iPhone 5 los: ~750
TM Voordeelsim (150/100) + Internet Smart Sim only = 6,95 + 14,95 = 21,90 p.m. (2-jarig)

iPhone 5 met iSmart abbo:
Bijbetalen = ~300
iSmart (i200) = 34,50

Verschil abbo: 12,60 per maand, x12 = 151,20 per jaar.
Dat haal je er dus niet uit imo. Of mis ik hier iets? (Nog even niet meegenomen dat iSmart 7,2Mbps is met 1000GB, en sim-only 3.6 met 800GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mwoah, ten eerste is het toch even > 150 euro per jaar. Ten tweede reken je vrij hoog voor de nieuwe iPhone denk ik. Traditioneel zitten die rond de 599,- toch?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Traditioneel is €629 geloof ik, althans, ik heb dat er voor betaald in Parijs.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Via Apple nu €600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

1000GB lijkt me wat veel @ultrasub

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Grootste uitvoering, zit ik echt niet zo slecht volgens mij met 750 bij release.
Ik neem ieder jaar een nieuwe. En dan is 150 per jaar verschil niet genoeg om de losse nieuwprijs te justificeren; lees, de leaseconstructie bij een telco is goedkoper.

Over die GB's. Um. Gheheh :+
Naja, jullie begrijpen dat ik MB's bedoel natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Laatst online: 12-09 10:00
Wat mij opvalt is dat iedereen hier zo blij is met wat voor mijn gevoel kleine abonnementen zijn, met maar 150 of 200 belminuten. De prijs mag dan wel wat minder zijn per maand, maar ik heb nu een Sim Only abonnement met 275 minuten EN 200 sms, voor 12 euro totaal zo'n beetje. Ik gebruik die minuten en sms ook eigenlijk allemaal, ik heb zelfs behoefte aan meer smsjes.

Nu heb ik nog geen smartphone in bezit gehad, en aangezien mijn abonnement binnen 2,5 maand verloopt ben ik nu aan het rondkijken voor een iPhone i.c.m. abbonnement. Ik weet nog niet of het nu voordeliger is om een losse iPhone te kopen en dan een 'groot' Sim Only abonnement te nemen inclusief internet, of dat het voordeliger is om een abonnement + toestel af te sluiten.

Heeft er iemand ervaring met aanbiedingen met grotere abonnementen met meer belminuten/sms of gaat het jullie vooral om het internet en verbruiken jullie bijna geen normale belkosten meer?

EDIT: Nu vergeet ik nog een belangrijke vraag: hoe zit het bij die iSmart (en vergelijkbare) abonnementen met de overgebleven minuten en smsjes? Kun je die meenemen naar de volgende maand of komen ze te vervallen? Dit is ook wel belangrijk bij de keuze voor het aantal minuten per maand.

[ Voor 13% gewijzigd door Sarrr op 23-09-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je ziet wel een verschuiving naar voip diensten zoals Skype maar voor mij werkt dat niet goed. Ik ken te weinig mensen die dat ook gebruiken. Ik heb dan ook een sim only abonnement maar met 500 minuten, is vaak nog krap aan. Het lijkt veel maar bedenk: dit is slechts ongeveer een kwartiertje per dag. Ik vind dat zelf niet veel, ik snap zelf ook nooit goed hoe mensen rondkomen met 150 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Bij mij zit de winst in de T-Mobile family, waar 90% van mijn belkosten in zouden zitten. Plus die besparing verdien je bij je familieleden ook terug als ze jou bellen/sms-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Geen reactie van The Phonehouse gehad op mijn mail, maar vanmorgen was ineens €30 bijgeschreven op mijn rekening. :) Problem solved dus. :)

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Erg interessant voor de iPhone vandaag: http://www.groupon.nl/dea...el-the-phone-house/853985. Dat betekent een korting van 101 euro! Geldig 1 jaar lang (dus ook op evt. iPhone 5/4S/...), op elk toestel, i.c.m. elk abonnement.

• henkjobse
tomtom137 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:58:
Erg interessant voor de iPhone vandaag: http://www.groupon.nl/dea...el-the-phone-house/853985. Dat betekent een korting van 101 euro! Geldig 1 jaar lang (dus ook op evt. iPhone 5/4S/...), op elk toestel, i.c.m. elk abonnement.
Interessante aanbieding inderdaad. Let op: je kan zelfs tot 10 vouchers per persoon inwisselen.

Enige catch: het moet gaan om een toestel icm een abonnement (dus geen losse toestellen).

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:26
Hier de voorwaarden van de Groupon actie

Highlights

Geldig voor het hele assortiment toestellen (iPhone, Samsung, HTC, BlackBerry etc.) i.c.m. een abonnement
Ook geldig voor een tablet (iPad, Samsung, Asus etc.) of laptop i.c.m. een abonnement
Kost het toestel/tablet minder dan € 120, dan mag het resterende bedrag gebruikt worden voor accessoires naar keuze
Keuze uit alle providers (KPN, Vodafone, T-Mobile, Hi etc.)
Het maakt niet uit bij welke provider je aangesloten bent, bij The Phone House kan je elk abonnement overzetten of verlengen (vanaf 2 maanden voor het eind van huidige abonnement)
Je groupon is een jaar geldig, dus ook later bruikbaar (bijvoorbeeld wanneer je huidige abonnement afloopt)
Zowel online te gebruiken als in alle 188 winkels van The Phone House
The Phone House is de grootste onafhankelijke mobiele aanbieder in Nederland
Je vindt je groupon in "Mijn Account", na afloop van deze deal

Voorbeeld gebruik voucher

De iPhone 4 kost € 129,- bij een bepaald abonnement.
Met deze voucher krijg je een korting van € 120,-
Met de voucher betaal je € 9,- i.pv. € 129,- voor de iPhone

leuke deal :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• alwaysleft
Ik heb ook een voucher, super handig! 100 euro winst met een 1 jarig Iphone 5 abo straks :) O+ O+

• alwaysleft
tomtom137 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:58:
THANX voor je tip. toch 100 euro korting straks :9~ :9~ _/-\o_

Verwijderd

Thanks voor de tip! _/-\o_ :9~
henkjobse schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:11:
[...]

Interessante aanbieding inderdaad. Let op: je kan zelfs tot 10 vouchers per persoon inwisselen.

Enige catch: het moet gaan om een toestel icm een abonnement (dus geen losse toestellen).
Hoewel dit, ter aanvulling op bovengenoemde quote, misschien al voor zichzelf spreekt:

Actievoorwaarden

De voucher kan worden gebruikt t.b.v. korting op de bijbetaalprijs van een toestel, tablet of laptop of om extra accessoires mee te kopen. Voorwaarde hierbij is dat er een nieuw abonnement met een toestel, tablet of laptop wordt aangesloten of een huidig abonnement i.c.m. een nieuw toestel wordt verlengd (niet i.c.m. prepaid of een sim only abonnement).
Te besteden bij The Phone House en na aankoop 12 maanden geldig
In één keer te besteden, (deel)restitutie niet mogelijk
Per persoon kunnen er maximaal 10 vouchers worden aangeschaft
De voucher is overdraagbaar aan andere personen
Per abonnement i.c.m. toestel, tablet of laptop mag er maximaal 1 voucher worden ingewisseld
Niet geldig in combinatie met andere kortingsacties
Druk- en zetfouten voorbehouden

Nogmaals dank! :> Heerlijke aanbieding! :9

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dit zijn de aanbiedingen. Helemaal top. Gelijk maar even een voucher aangeschaft.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:18

Ankh

|true

Nice, heb er ook meteen 1 besteld. Moet toch een nieuw abo bestellen. :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• tomtom137
Graag gedaan :)

De voucheractie vindt gretig aftrek: al 4200 keer verkocht! Let inderdaad wel op dat je weliswaar 10 vouchers kan kopen, maar dat je per abonnement slechts 1 voucher kunt gebruiken. Wil je ze alle 10 inzetten, zul je dus 10 abonnementen af moeten sluiten :9

• alwaysleft
Hij staat er nog steeds op :)

Dus weer 24 uur geldig!!

http://www.groupon.nl/dea...el-the-phone-house/853985

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:28
Bedankt voor de tip! Ook gelijk eentje gekocht. 120 euro korting op iPhone 5 straks! :9

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

Die voucher werkt 100% zeker met iPhone 5 straks?

• PGB83
  • Laatst online: 23:28
UntamedNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:43:
Die voucher werkt 100% zeker met iPhone 5 straks?
Geldig voor het hele assortiment toestellen (iPhone, Samsung, HTC, BlackBerry etc.) i.c.m. een abonnement.
Dat lijkt me wel dus.

• el-jorge
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Eerste keer dat ik iets via groupon besteld, die voucher krijg je dus nadat de aanbieding is afgelopen?

Spielerei...

• tomtom137
Je voucher krijg je inderdaad als de actie voorbij is. Ik had verwacht dat hij afgelopen nacht om 0.00u zou aflopen, en daarna de voucher te ontvangen. De actie is nu dus verlengd, indien hij vanavond wel op middernacht verloopt, zul je je voucher ongeveer een uurtje daarna ontvangen. Waarom dit precies is, weet ik niet precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Hallo allemaal,

Ik ben toe aan het verlengen van mijn abo en zit te denken aan een iPhone4. Ik zit momenteel bij Vodafone.

Als ik met die voucher actie van The Phone House (die overigens nog een paar dagen loopt volgens de Groupon site) een iPhone4 neem is er de keus tussen Vodafone en T-mobile.

Ik ga ff uit van 200 belminuten per maand, bij beide heb je dan een datalimiet van 1GB per maand

Bij vodafone kost dit:

-€ 34,50 p.m.
-toestelprijs € 189,-
-uitgesmeerd over 2 jaar kost dit € 1.017,-

Bij T-mobile kost dit:
-34,50 p.m
-toestelprijs € 149,-
-aanlsuitkosten (ik stap dan immers over) € 30,-
-1e 3 maanden betaal je geen abo kosten = besparing van € 103,50
-uitgesmeerd over 2 jaar kost dit: € 903,50

En daar gaat dan dus nog € 101,- vanaf als ik die voucher koop.
Nogal een verschil vind ik, meer dan € 100,-! En er zit nagenoeg geen verschil in de abo's. Bij vodafone krijg ik 200 belminuten of 400 sms, bij T-mobile 200 minuten of 200 sms. Als ik 50 sms'jes per maand haal is het al veel, dus dit verschil maakt mij helemaal niets uit.

Ik ga maar eens ff kijken of Vodafone me graag als klant wil houden en een leuke aanbieding doet, anders is overstappen naar T-mobile een serieuze optie :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 30-09-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De actie met The Phone House voucher is verlengd tot en met zondag avond :)
www.phonehouse.nl/groupon

[ Voor 15% gewijzigd door alwaysleft op 30-09-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mr_Size schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:21:
Hallo allemaal,

Ik ben toe aan het verlengen van mijn abo en zit te denken aan een iPhone4. Ik zit momenteel bij Vodafone.

Als ik met die voucher actie van The Phone House (die overigens nog een paar dagen loopt volgens de Groupon site) een iPhone4 neem is er de keus tussen Vodafone en T-mobile.

Ik ga ff uit van 200 belminuten per maand, bij beide heb je dan een datalimiet van 1GB per maand

Bij vodafone kost dit:

-€ 34,50 p.m.
-toestelprijs € 189,-

Bij T-mobile kost dit:
-34,50 p.m
-toestelprijs € 149,-

Nogal een verschil vind ik, meer dan € 100,-! En er zit nagenoeg geen verschil in de abo's. Bij vodafone krijg ik 200 belminuten of 400 sms, bij T-mobile 200 minuten of 200 sms. Als ik 50 sms'jes per maand haal is het al veel, dus dit verschil maakt mij helemaal niets uit.

Ik ga maar eens ff kijken of Vodafone me graag als klant wil houden en een leuke aanbieding doet, anders is
overstappen naar T-mobile een serieuze optie :)
mwah. Je moet er rekening mee houden dat Vodafone een top of the bill netwerk heeft, dat heeft Tmobile helaas nog niet. Vodafone heeft samen met KPN een ontzettend goed netwerk, daar kun je bij tmobile alleen van dromen (helaas ervaring mee door het hele land). Dus je moet jezelf afvragen, heb ik dat geld over voor een beter netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
….
Ik ga maar eens ff kijken of Vodafone me graag als klant wil houden en een leuke aanbieding doet, anders is overstappen naar T-mobile een serieuze optie :)
Hoe wil jij die voucher gaan gebruiken als Vodafone jou een leuke aanbieding doet??
Volgens mij is het dan het een of het ander, maar niet tegelijk.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hallo allemaal,

Bij vodafone kost dit:

-€ 34,50 p.m.
-toestelprijs € 189,-

Bij T-mobile kost dit:
-34,50 p.m
-toestelprijs € 149,-

Nogal een verschil vind ik, meer dan € 100,-! En er zit nagenoeg geen verschil in de abo's. Bij vodafone krijg ik 200 belminuten of 400 sms, bij T-mobile 200 minuten of 200 sms. Als ik 50 sms'jes per maand haal is

het al veel, dus dit verschil maakt mij helemaal niets uit.

Hou er ook rekening mee dat de iphone 4 in adviesprijs 100 euro omlaag gaat per eind oktober ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14
Hoe kom jij aan die 100 euro omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Neefdave schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:29:
Hoe kom jij aan die 100 euro omlaag?
Doet apple iedere keer bij een nieuwe smartphone. Was bij de 3gs en de iphone 3g ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De tip van vandaag voor Iphone 4 liefhebbers:)

Iphone 4 16GB op phonehouse.nl met een T-Mobile I Smart 200 abo 1 jarig abonnement (200 belminuten/sms plus 1GB data)

34,50 keer 10 ( want eerste 2 maanden gratis)is 350 euro normaal gesproken voor de Iphone 4 16 GB/

Maar je hebt zo een voucher besteld dus 350 euro - 120 euro is nog maar eenmalig 230:) :)

350 euro abokosten + 230 voor toestel euro + 30 euro aansluitkosten is in totaal slechts 610 euro :) :)

Beste deal van dit moment >:) _/-\o_ :9~ :)

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 30-09-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:18

Ankh

|true

Nadeel is dat T-mobile zo'n boutbereik heeft waar ik woon.. Dat ik dat helaas niet ga doen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ankh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:32:
Nadeel is dat T-mobile zo'n boutbereik heeft waar ik woon.. Dat ik dat helaas niet ga doen.
dat klopt, het is het minste netwerk van de 3. maar wou het toch even melden :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
alwaysleft schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:48:
mwah. Je moet er rekening mee houden dat Vodafone een top of the bill netwerk heeft, dat heeft Tmobile helaas nog niet. Vodafone heeft samen met KPN een ontzettend goed netwerk, daar kun je bij tmobile alleen van dromen (helaas ervaring mee door het hele land). Dus je moet jezelf afvragen, heb ik dat geld over voor een beter netwerk?
Is het echt zo slecht? Ik woon in Haarlem, is het beter in de randstad of maakt dit niet uit?
Ik heb idd wel goede ervaringen met Vodafone, dus ik hoef niet per sé weg. Daarom ga ik morgen ff bij ze in de winkel langs om te kijken wat er te onderhandelen valt ;)

@Funske
Als ik bij Vodafone blijf (behalve als ik via The Phone House verleng) kan ik de voucher niet gebruiken, daar ben ik me van bewust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Laatst online: 23:00
Ik wil ook een nieuw abonnement afsluiten bij vodafone met een iphone 5/4s, en die groupon aanbieding klinkt wel als een goede aanbieding.

Denken jullie echter niet dat met 10000x deze aanbieding verkocht en die actie van de phonehouse dat je een smartphone voor 20 euro kan reserveren waarna je dan 50 euro aan accessoires krijgt, dat alle iPhones die de phonehouse krijgt binnen no-time weg zijn? Ik wil namelijk liever niet maanden wachten op een telefoon, en ik heb niet "gereserveerd" via the phone house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Takenzo schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:27:
Ik wil ook een nieuw abonnement afsluiten bij vodafone met een iphone 5/4s, en die groupon aanbieding klinkt wel als een goede aanbieding.

Denken jullie echter niet dat met 10000x deze aanbieding verkocht en die actie van de phonehouse dat je een smartphone voor 20 euro kan reserveren waarna je dan 50 euro aan accessoires krijgt, dat alle iPhones die de phonehouse krijgt binnen no-time weg zijn? Ik wil namelijk liever niet maanden wachten op een telefoon, en ik heb niet "gereserveerd" via the phone house.
je kunt alleen korting krijgen als het toestel vanaf 120 euro te verkrijgen is. dus je krijgt dan niet nog eens korting op de accesoires. je krijgt gewoon 120 euro korting op je toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mr_Size schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:10:
[...]

Is het echt zo slecht? Ik woon in Haarlem, is het beter in de randstad of maakt dit niet uit?
Ik heb idd wel goede ervaringen met Vodafone, dus ik hoef niet per sé weg. Daarom ga ik morgen ff bij ze in de winkel langs om te kijken wat er te onderhandelen valt ;)

@Funske
Als ik bij Vodafone blijf (behalve als ik via The Phone House verleng) kan ik de voucher niet gebruiken, daar ben ik me van bewust ;)
waarom neem je die aanbieding niet wat ik heb gepost met de voucher? :9~ ;)Ben je voor 610 euro klaar in totaal met t-mobile:) :)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 30-09-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
alwaysleft schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:39:
waarom neem je die aanbieding niet wat ik heb gepost met de voucher? :9~ ;)
Da's € 610 voor 1 jaar. Is in verhouding nogal duur. Als ik de 2 jarige aanbieding va T-mobile zou nemen ben ik per jaar € 401,- kwijt. Vind ik nogal een verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mr_Size schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:41:
[...]

Da's € 610 voor 1 jaar. Is in verhouding nogal duur. Als ik de 2 jarige aanbieding va T-mobile zou nemen ben ik per jaar € 401,- kwijt. Vind ik nogal een verschil..
mwah, die kosten wat je je doet besparen kun je 2de jaar sim-only voor 15 euro per maand pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:29
Met de vorige actie was de i4, 1 jarig maar 450 euro.
Zo een actie zullen we dus niet kunnen vinden, jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
De Studenten.net aanbieding loopt ook nog steeds. Je krijgt dan 15% korting op de toestelprijs. Als je een iPhone inclusief abonnement selecteert bij de Phone House kun je op het formulier (onder "Extra Korting") een vinkje zetten bij de Studenten.net actie. Elke willekeurige code werkt volgens mij. Helaas is deze niet te combineren met de eerdere Groupon actie, maar mocht je die zijn misgelopen, een iPhone met i-Smart 150 (29,50 euro per maand) 2 jaar kost bijvoorbeeld op deze manier nog 164,60 euro i.p.v. 189 euro, 1 jarige kost hij 317,60 ipv 369 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:23
Ik wil overstappen van T-Mobile naar Vodafone of KPN. Is het bij een van deze twee standaard mogelijk om de Hotspot functie van de iPhone te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een goedkoop jaar abonnement voor de iPhone 4, is dit mogelijk voor onder de 300 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:33:
Ik ben opzoek naar een goedkoop jaar abonnement voor de iPhone 4, is dit mogelijk voor onder de 300 euro?
Wacht heel even tot de 4S los komt, dan worden de Iphone 4 abonnementen vanzelf voordeliger verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Vandaag ben ik langsgegaan bij een winkel van The Phone House. Ik wilde daar mijzelf inschrijven op de lijst om meteen na de lancering een iPhone 4S te kunnen kopen. Dat is een actie waarbij je ook 25 euro moet betalen, maar je krijgt dan uiteindelijk wel 50 euro aan accessoires gratis.

Blijkt dat dit niet te combineren is met de Groupon actie, waarbij je 120 euro korting krijgt. Volgens de verkopen is het allebei een 'aanbieding' en die gelden niet samen. Hij vond de inschrijflijst eerder een service, maar zijn baas vond van niet. Nu kan ik dus niet op de wachtlijst en heb daardoor een kleine kans dat ik alsnog bij de lancering een iPhone 4S kan bemachtigen bij The Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
Je kan je inmiddels inschrijven bij vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 12:38
nnk schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:22:
Vandaag ben ik langsgegaan bij een winkel van The Phone House. Ik wilde daar mijzelf inschrijven op de lijst om meteen na de lancering een iPhone 4S te kunnen kopen. Dat is een actie waarbij je ook 25 euro moet betalen, maar je krijgt dan uiteindelijk wel 50 euro aan accessoires gratis.

Blijkt dat dit niet te combineren is met de Groupon actie, waarbij je 120 euro korting krijgt. Volgens de verkopen is het allebei een 'aanbieding' en die gelden niet samen. Hij vond de inschrijflijst eerder een service, maar zijn baas vond van niet. Nu kan ik dus niet op de wachtlijst en heb daardoor een kleine kans dat ik alsnog bij de lancering een iPhone 4S kan bemachtigen bij The Phone House.
Dat is gek. Bij The Phone House in Groningen (Vismarkt) hebben ze even gebeld om dit na te vragen. Toen bleek het wel te kunnen. Ik ben nr. 8 op de lijst. :)

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Ik heb em 1 week geleden gereserveerd bij Phone House, was wel mogelijk om de Groupon actie te gebruiken volgens de medewerker. Kan alleen die bon van 50 euro die ik krijg van het inschrijfgeld niet tegelijk gebruiken met de groupon actie. Dus iPhone meenemen met groupon waardebon en die 50 euro bon kan ik dan enkele min later gebruiken voor een hoesje of iets anders.

Ben nr 10 op de lijst in Phone House Maastricht. :)
Ze gaan nog contact opnemen over welke kleur etc.
Het wordt een 32GB wit _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Agaron op 06-10-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Agaron schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:40:
Ik heb em 1 week geleden gereserveerd bij Phone House, was wel mogelijk om de Groupon actie te gebruiken volgens de medewerker. Kan alleen die bon van 50 euro die ik krijg van het inschrijfgeld niet tegelijk gebruiken met de groupon actie. Dus iPhone meenemen met groupon waardebon en die 50 euro bon kan ik dan enkele min later gebruiken voor een hoesje of iets anders.

Ben nr 10 op de lijst in Phone House Maastricht. :)
Ze gaan nog contact opnemen over welke kleur etc.
Het wordt een 32GB wit _/-\o_
Hmm ik sta op nr1 bij de phonehouse waar ik langsging, maar dan wel op de lijst voor mensen die komen na de €25 actie. Misschien vanmiddag nog eens langsgaan dan, mijn abo is al afgelopen en nu met een prepaid kaartje is internet echt asociaal duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Was vandaag bij de Phone House (Nijmegen) om me in te schrijven voor de 'wachtrij' actie. Dit ging helaas niet. Wel bellen ze me gewoon meteen als hij binnen is ('ei-gen-lijk mag het niet, maar vooruit'). Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 08:43
Denken jullie dat The Phone House die reserverings-actie kan waarmaken? Ik zit er aan te denken om ook even langs een winkel te lopen.. Heeft iemand toevallig nog zo'n groupon coupon over die ik kan overnemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodanie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:26
tomtom137 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:24:
Was vandaag bij de Phone House (Nijmegen) om me in te schrijven voor de 'wachtrij' actie. Dit ging helaas niet. Wel bellen ze me gewoon meteen als hij binnen is ('ei-gen-lijk mag het niet, maar vooruit'). Ben benieuwd!
Ik heb me een aantal weken geleden wel gewoon ingeschreven bij the phone house in Nijmegen voor 25 euro.
weet alleen niet hoeveelste ik sta op de wachtlijst. Heeft the phone house bij iemand al contact opgenomen over wanneer hij komt, of moet je zelf contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
@prodanie

Ik heb ze vandaag een mail gestuurd.

Er wordt contact opgenomen met de mensen die gebruik hebben gemaakt van de € 25 voorinschrijving zodra er meer bekend is over voorraad, prijzen en abonnementen.
Als ze contact opnemen willen ze namelijk weten welke iPhone je wilt, provider, abonnement etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodanie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:26
Agaron schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:53:
@prodanie

Ik heb ze vandaag een mail gestuurd.

Er wordt contact opgenomen met de mensen die gebruik hebben gemaakt van de € 25 voorinschrijving zodra er meer bekend is over voorraad, prijzen en abonnementen.
Als ze contact opnemen willen ze namelijk weten welke iPhone je wilt, provider, abonnement etc.
Oke mooi ga denk ik voor de witte versie met 16 gig (of zou dit te weinig zijn vanwege 1080p video?) en dan twijfel ik nog tussen een 1 of 2 jaar abbo want over een jaartje is er natuurlijk alweer de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

nnk schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:22:

Ik heb vanochtend nog een poging gedaan. Deze keer bij een andere vestiging, maar ook zonder succes. Ik heb ook iets meer "ja, maar" gezegd, ook gezegd dat het anderen wel gelukt was, ook gezegd dat ik die accesoires niet hoeft, maar het lukt allemaal niet.

Uiteindelijk zal ik toch ergens in een fysieke rij moeten gaan staan en misschien nog wel een aantal weken extra geduld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
En zijn er al plekken waar de 4S te reserveren is als losse toestel (zonder abbo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsgaastra schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:42:
Ik wil overstappen van T-Mobile naar Vodafone of KPN. Is het bij een van deze twee standaard mogelijk om de Hotspot functie van de iPhone te gebruiken?
tsja bij t-mobile ook wel hoor.. alleen moet je die optie niet officieel laten activeren maar jailbreaken en dan tetherme via cydia.. na 2012 mogen ze toch niet meer aan DPI doen, dus kunnen ze ook niet controleren of je het wel gebruikt of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb nu meer dan twee jaar een Vodafone Super SIM voor de iPhone abo wat me altijd 13.50 heeft gekost voor 250 minuten, 500SMS'jes en 1gb data (@3.6Mbps). Maar na afloop daarvan koste het €26 p/m.

Nu via een personeelsaanbieding van Imtech een nieuw abo afgesloten bij Vodafone. iPhone 275, 2 jaar met 1gb data @ 7.2Mbps voor een kleine €30 per jaar en €99 voor een witte 16GB iPhone 4. Als ik die telefoon voor €400/450 kwijt kan kost dat abo me in totaal iets van €16 p/m :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Ik heb, na de prijzen gezien te hebben bij KPN/Hi, besloten om de telefoon maar los te gaan kopen.

Ik heb nu een mooie actie gezien bij Ben. 250 belminuten/SMS + 1 GB Data voor €11,94 per maand. Het internet is nu in de aanbieding, na 1 jaar betaal je €4,95 per maand meer. Maar het grote voordeel is dat je gewoon elke maand op kan zeggen, dus mooi na 1 jaar abonnement opzeggen en je hebt naar mijn mening toch een mooi abonnement, vraag me alleen af of je wel een micro sim kan krijgen bij Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
woutertje6 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:55:
Ik heb nu een mooie actie gezien bij Ben. 250 belminuten/SMS + 1 GB Data voor €11,94 per maand.
Maar: download = 1 Mbps... :'(

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
Claude schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:27:
[...]
En als je over je 1GB heen gaat is het echt absurd duur (volgens mij 10 cent per MB ofzo.)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Claude schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:27:
[...]

Dat is inderdaad niet veel, ik heb nu Hi, 200 MB voor €7,50 en van die snelheid wordt je ook niet vrolijk. Daarnaast zit ik vrijwel altijd op wi-fi. Maar het is wel iets om te overwegen! Ik zal eens gaan kijken naar Simyo
edit: Kijk wat ik vind op de site van Simyo:

Hoe snel is Simyo Web to Go?

De data snelheid van de eerste 50 MB is 2Mb/s.
Na deze 50 MB wordt de data snelheid teruggebracht naar 128 Kb/s.
RobbieB schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:56:
[...]

En als je over je 1GB heen gaat is het echt absurd duur (volgens mij 10 cent per MB ofzo.)
Heb nu 200 MB en ben er nog nooit overheen gegaan :S

[ Voor 13% gewijzigd door woutertje6 op 09-10-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beejeee
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:29
Inmiddels een iPhone 4 aangeschaft en ik ben op zoek naar een sim only. Mijn wens is om gewoon op het KPN netwerk te blijven, aangezien ik in het verleden niet echt een succes ervaring heb gehad met T-Mobile. Om optimaal gebruik te maken van de iPhone moet je natuurlijk wel een aardige snelheid hebben om te kunnen internetten.

Ik twijfel momenteel tussen Telfort en Simyo, met een aardig prijsverschil:

Telfort: 200 min / 1GB data (3,6 mb/s) --> € 18,85
Simyo: 200 min / 1GB data (1mb/s) --> € 12,00

Ik gebruik mijn iPhone onderweg vooral voor nieuws applicaties en dropbox. Zou die 1mb/s afdoende kunnen zijn hiervoor? Of zie ik een andere mogelijkheid over het hoofd?
Pagina: 1 ... 7 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.