Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-10 15:53
Jarnoootje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:05:
[...]

Had hem inderdaad ook voorbij zien komen. Vraag me af waarom zij zo drastisch goedkoper zijn dan welk ander abonnement ook?

'Vroeger' kon je alleen een mobiel abonnement krijgen als je ook internet&telefonie van Tele2 had, maar dat zal wel weg zijn?

Dat je dan bij T-mobile blijft op het netwerk maakt mij niets uit, zit ik nu ook al 2 jaar en eigenlijk weinig problemen. De internetsnelheid is meer dan voldoende, bovendien zit ik vrijwel overal op Wifi, dus alleen voor onderweg internet nodig.
Enige dat ik tot nu toe gevonden heb (of eigenlijk niet gevonden :P) is de upload snelheid. Tele2 bied zelf alleen 7.2/384 en 14.4/384 aan, geen 3.6 zoals je in deze aanbieding krijgt.

Daarnaast heeft Tele2 volgens mij ook geen buitenland bundels zoals T-Mobile/Vodafone wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
SidewalkSuper schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:05:
Holy moly, weer ander nieuws. Dit is wel de beste versie van alle geruchten/nieuws voor mij :p
Waarom ander nieuws? Dit heb ik nu meerdere malen via de telefoon bevestigd gekregen.
Ik ga straks naar de stad om het af te sluiten, wanneer ik terug ben post ik de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10 11:17

S1W

aex351 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:22:
[...]

De aanbieding van 25% over 8 maanden is precies hetzelfde als 50% over 4 maanden.
vast wel, alleen het gaat om het principe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-10 14:50
@Bekse naja dit werd dus weer tegengesproken door andere bronnen. Gister lukte het iemand in de winkel ook niet. Ik ben benieuwd of het je lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
S1W schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:24:
[...]

vast wel, alleen het gaat om het principe...
Je krijgt ook geen 10GB data dan hé, niet dat je denkt dat je dat ook dan kan fixen. Nee. Het gaat er op neer komen dat het niet meer gaat, de abonnementen staan niet meer in het systeem van Vodafone met 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

Goudvis12 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Je krijgt ook geen 10GB data dan hé, niet dat je denkt dat je dat ook dan kan fixen. Nee. Het gaat er op neer komen dat het niet meer gaat, de abonnementen staan niet meer in het systeem van Vodafone met 50% korting.
Nou, in principe kan je prima op een contract met pen doorhalen en dan de juiste gegevens erop schrijven. Wat vodafone wel en niet in hun systeem heeft zitten maakt qua rechtsgeldigheid van een contract echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
S1W schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:30:
[...]

Nou, in principe kan je prima op een contract met pen doorhalen en dan de juiste gegevens erop schrijven. Wat vodafone wel en niet in hun systeem heeft zitten maakt qua rechtsgeldigheid van een contract echt niet uit.
Nee, want als de kortingstarieven met 50% er niet meer in het systeem kan het echt niet. Dat abonnement wordt niet meer aangeboden, nu is het met onbeperkt internet (10GB volle snelheid daarna 32kbps) en de 25% kortingsactie zit daarop.

Edit; ik snap trouwens niet waarom je er niet akkoord mee ben gegaan. Korting komt onder de streep op hetzelfde uit. Je hebt onbeperkt internet en betaald exact hetzelfde. Alleen dan is de korting over 8 maanden ipv 4 maanden.

[ Voor 16% gewijzigd door Rowinio op 02-10-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:23

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Op de F&F site staat onder het rode vraagtekentje bij de Altijd abo's nu ook 10GB.
Als daar nu ook de i5 eens tussen komt, wordt het tijd om te bestellen...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 11:50
S1W schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:20:
Net de CB koerier aan de deur, maar ik wilde geen contract tekenen dat niet klopt (25% ipv 50% korting), dus hij is weer weg gegaan ;)

Maar even bellen met CB voor een correct contract
Meen je dit?
Want als het goed is heeft degene die met jou een afleverafspraak heeft gemaakt dit ook aan jou vermeld. Verder heb je een e-mail gehad waarin duidelijk wordt vermeld dat je recht hebt op 8*50%

@aex351
Contract zegt 12*25%, e-mailbevestiging zegt 8*50%

en
8*50% is meer dan 12*25%

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Coach4All schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:32:
Op de F&F site staat onder het rode vraagtekentje bij de Altijd abo's nu ook 10GB.
Als daar nu ook de i5 eens tussen komt, wordt het tijd om te bestellen...
Ah kijk, nu nog de i5 idd anders doe ik hem gewoon Sim Only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:36
Die F&F helpdesk is wel erg lastig te bereiken zeg. Wacht al 25min nu... Wil wel weten hoe het nu staat met m'n nummerbehoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borduif81
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:08
Vodafone en duidelijkheid....?

[ Voor 92% gewijzigd door Borduif81 op 03-10-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virofi schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:41:
Die F&F helpdesk is wel erg lastig te bereiken zeg. Wacht al 25min nu... Wil wel weten hoe het nu staat met m'n nummerbehoud...
ik had hetzelfde, gister had ik een wacht rij van 50 min...zo net ook 30 min.. enige wat ze moeten doen is een naam wijziging (contractsovername), ik ben er al 3 weken mee bezig. Vodafone... pff geen woorden meer voor.. 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik baal ervan dat ik niet heb kunnen bestellen. Daarnaast zeiden ze op hun voorpagina "Vanaf 1 okt. iPhone5 via F&F".

Supergay dit.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Ze zullen die "vanaf 1okt" wel weer hebben ingetrokken vanwege de grote vraag/kleine voorraden. Op zich logisch dat ze "gewone" klanten eerst netjes willen helpen voor ze de iPhone aanbieden aan Friends & Family ;-)

EDIT: Maar weer opgehangen bij de F&F helpdesk... duurt me wel heel erg lang.

[ Voor 15% gewijzigd door virofi op 02-10-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:24
virofi schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:52:
Ze zullen die "vanaf 1okt" wel weer hebben ingetrokken vanwege de grote vraag/kleine voorraden. Op zich logisch dat ze "gewone" klanten eerst netjes willen helpen voor ze de iPhone aanbieden aan Friends & Family ;-)

EDIT: Maar weer opgehangen bij de F&F helpdesk... duurt me wel heel erg lang.
Dat is opzich logisch, ware het niet dat dit ELK jaar gebeurt. iedereen wil de nieuwste iPhone altijd hebben, dus ook Vodafone had dit kunnen/moeten zien aankomen. Zet er dan neer Medio oktober of iets dergelijks, maar geen vaste datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benvanerp
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01-2022
Het blijft een groot raadsel bij Vodafone. Heb de F&F helpdesk gebeld en kreeg meteen iemand aan de telefoon. Deze vertelde mij dat de iPhone 5 gewoon bij F&F te bestellen is alleen dat de iPhone 5 om een onverklaarbare reden van de site is verdwenen. Wat er gebeurd is wist ze niet. Ik krijg nu wel, per SMS, een e-mail adres waar ik kan vragen hoe ik de iPhone 5 bij F&F kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-10 22:02
Ze zullen wel overdompeld worden met vragen en klachten. Ze snijder er immers zichzelf mee in de vingers.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoek
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-10 12:30
https://directsales.vodafone.nl/iphone5

Staan de iPhone 5's weer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Haha, WTF? F&F is zo raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
benvanerp schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:02:
Het blijft een groot raadsel bij Vodafone. Heb de F&F helpdesk gebeld en kreeg meteen iemand aan de telefoon. Deze vertelde mij dat de iPhone 5 gewoon bij F&F te bestellen is alleen dat de iPhone 5 om een onverklaarbare reden van de site is verdwenen. Wat er gebeurd is wist ze niet. Ik krijg nu wel, per SMS, een e-mail adres waar ik kan vragen hoe ik de iPhone 5 bij F&F kan bestellen.
Hou ons op de hoogte hoe dit werkt, want dat zou wel de oplossing zijn voor mijn besluiteloosheid voor het bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Woet, bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Benieuwd of hier nu nog steeds enkel de "speciale" F&F codes werken die gemaild werden vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:28
Daar heb je wel weer zo'n exclusieve code voor nodig.. Staat er ook op :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Gangster93 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Daar heb je wel weer zo'n exclusieve code voor nodig.. Staat er ook op :|
Ah staat inderdaad gewoon vermeld. Enkel de codes die vrijdag zijn gemaild door Vodafone dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benvanerp
Jarnoootje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:09:
[...]

Hou ons op de hoogte hoe dit werkt, want dat zou wel de oplossing zijn voor mijn besluiteloosheid voor het bestellen :)
Nog geen SMS gehad, dus nog maar een keer gebeld. Ik kreeg weer direct iemand aan de telefoon. Deze vertelde mij dat er zoveel vraag is naar de iPhone 5 dat dit de reden is geweest om de iPhone 5 niet op de F&F site te zetten. Eind deze week, begin volgende week verwacht zij dat ze er wel op staan. Ik heb nu wel het e-mail adres gekregen en ze vertelde mij dat ik daar om een speciale iPhone 5 code kan vragen....ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 20-10 13:04

Niek_1981

Think Different.

virofi schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Ah staat inderdaad gewoon vermeld. Enkel de codes die vrijdag zijn gemaild door Vodafone dus!
Lekker is dat, kan ik er dus gvd nog geen fluit mee.... :(

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik had een pre-order code gekregen via T.net maar deze werkt dus niet op de /iphone5...
Zucht. @Hierboven, kan je het e-mailadres van F&F neerplempen :P?

[ Voor 23% gewijzigd door Kecin op 02-10-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Kecin schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:22:
Ik had een pre-order code gekregen via T.net maar deze werkt dus niet op de /iphone5...
Zucht. @Hierboven, kan je het e-mailadres van F&F neerplempen :P?
Die pre-order codes zijn ook niet te krijgen via T.net. Nogmaals; die zijn door Vodafone zelf verstuurd afgelopen vrijdag, n.a.v. inschrijving om op de hoogte te worden gehouden over de iPhone5 bij F&F. Je kon je hier volgens mij gedurende 1 a 2 dagen voor aanmelden anderhalve week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

virofi schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:23:
[...]

Die pre-order codes zijn ook niet te krijgen via T.net. Nogmaals; die zijn door Vodafone zelf verstuurd afgelopen vrijdag, n.a.v. inschrijving om op de hoogte te worden gehouden over de iPhone5 bij F&F. Je kon je hier volgens mij gedurende 1 a 2 dagen voor aanmelden anderhalve week geleden.
Klopt. Daarvan ben ik op de hoogte. De code die ik gekregen heb was ook specifiek voor de /iphone5 voorinschrijving van iemand die hem niet ging gebruiken. Ondanks dat ik me daarvoor aangemeld heb, heb ik de code niet ontvangen. De code die dus echt specfiek is bedoeld voor /iphone5 en niet F&F werkt dus niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Kecin op 02-10-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoek
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-10 12:30
Besteld en betaald! Nu hopen dat ze ook daadwerkelijk gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Daarnaast stond er dus gewoon op de F&F site dat hij vanaf 1 oktober daar beschikbaar zou zijn. Dus die speciale ambassadorcodes zouden nu ook niet meer nodig moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Kecin schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:25:
[...]

Klopt. Daarvan ben ik op de hoogte. De code die ik gekregen heb was ook specifiek voor de /iphone5 voorinschrijving van iemand die hem niet ging gebruiken. Ondanks dat ik me daarvoor aangemeld heb, heb ik de code niet ontvangen. De code die dus echt specfiek is bedoeld voor /iphone5 en niet F&F werkt dus niet.
Dan was de code die je hebt gekregen van de persoon die 'm niet ging gebruiken blijkbaar niet voor de /iphone5 pagina, maar de gewone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

funk-e schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:39:
[...]

Meen je dit?
Want als het goed is heeft degene die met jou een afleverafspraak heeft gemaakt dit ook aan jou vermeld. Verder heb je een e-mail gehad waarin duidelijk wordt vermeld dat je recht hebt op 8*50%

@aex351
Contract zegt 12*25%, e-mailbevestiging zegt 8*50%

en
8*50% is meer dan 12*25%
Klopt allemaal. dus dan zetten ze het maar met de hand op het contract voordat ik teken. Het maakt mij niet uit wat ze intern allemaal moeten kl**ten met hun systemen als mijn fysieke contract maar klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zakelijke klantenservic weet niks en wil ook niks fixen voor f&f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Lol, wat irritant dit, bijna zo ver om gewoon Sim Only te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benvanerp
Krijg net een Tweet van Vodafone Webcare om nog even af te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

benvanerp schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:29:
Krijg net een Tweet van Vodafone Webcare om nog even af te wachten...
Waar op?

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Alleen maar met een 2jarige abbo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10 07:45
Heb net Sim Only besteld, met 1GB nog... Zou hem graag naar die 10GB overzetten, nu hopen dat het nog mogelijk is.

Heb nog geen contract getekend namelijk, maar code wel al ingeleverd... Maar voor 1 euro minder per maand zou ik dan 10GB in plaats van 1GB hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benvanerp
Op de iPhone 5 op de normale F&F pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

benvanerp schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:35:
[...]

Op de iPhone 5 op de normale F&F pagina.
Ben benieuwd. Die F&F abonnementen hebben met die actieprijs als maandbedrag toch een looptijd van 2 jaar is het niet?

-edit laat maar, ja dus! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Niek_1981 op 02-10-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:56
iMick schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:33:
Heb net Sim Only besteld, met 1GB nog... Zou hem graag naar die 10GB overzetten, nu hopen dat het nog mogelijk is.

Heb nog geen contract getekend namelijk, maar code wel al ingeleverd... Maar voor 1 euro minder per maand zou ik dan 10GB in plaats van 1GB hebben..
Is het überhaupt mogelijk om 10GB te krijgen op een sim-only? Ik zie nog steeds 1GB staat en als je dan op het vraagtekentje gaat staan geeft die 10GB aan?! Op de vodafone site kan je met de sim-only nu ook gratis bellen naar vodafone klanten maar geen 10GB aan data, dat kan bij F&F pas vanaf Bel + SMS + Web Altijd € 38,50 Sim Only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:22

vhal

ಠ_ಠ

echt duidelijker wordt het er niet op... :X Ik had nog zo'n FFcode liggen maar blijkbaar is deze niet geldig meer itt de berichtgeving op de site

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
vhal schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:42:
echt duidelijker wordt het er niet op... :X Ik had nog zo'n FFcode liggen maar blijkbaar is deze niet geldig meer itt de berichtgeving op de site
Wel hetzelfde e-mail adres gebruikt als waarvoor het aangevraagd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-10 16:44

MyS

Untouchablezz20 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

Is het überhaupt mogelijk om 10GB te krijgen op een sim-only? Ik zie nog steeds 1GB staat en als je dan op het vraagtekentje gaat staan geeft die 10GB aan?! Op de vodafone site kan je met de sim-only nu ook gratis bellen naar vodafone klanten maar geen 10GB aan data, dat kan bij F&F pas vanaf Bel + SMS + Web Altijd € 38,50 Sim Only.
Ik ben het wachten op de Iphone 5 op de F&F pagina zat, dus heb net een simonly 'Altijd' besteld. Bij de laatste overzichtspagina stond er 10 GB aan data, hier was er ook geen 1GB meer te zien. Ik ga er vanuit dat het dus incl. 10 GB aan data is... heb er inmiddels ook een bevestiging van per mail:
Voorwaarden

De bundel bestaat uit 125 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en en 10 GB internet op je mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:28
MySjah schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:46:
[...]

Ik ben het wachten op de Iphone 5 op de F&F pagina zat, dus heb net een simonly 'Altijd' besteld. Bij de laatste overzichtspagina stond er 10 GB aan data, hier was er ook geen 1GB meer te zien. Ik ga er vanuit dat het dus incl. 10 GB aan data is... heb er inmiddels ook een bevestiging van per mail:

[...]
Ga je de iphone5 nu los kopen? Of heb je al een iphone? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-10 16:44

MyS

Gangster93 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:48:
[...]

Ga je de iphone5 nu los kopen? Of heb je al een iphone? ;)
Ik ga hem los kopen... in al mijn berekeningen maakt het allemaal niet zoveel uit welke constructie je kiest. Het enige nadeel is dat ik nu in één keer € 670,00 moet betalen. Maar daar staat tegenover dat ik mijn Iphone 4s nog kan verkopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:27
MySjah schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

Ik ga hem los kopen... in al mijn berekeningen maakt het allemaal niet zoveel uit welke constructie je kiest. Het enige nadeel is dat ik nu in één keer € 670,00 moet betalen. Maar daar staat tegenover dat ik mijn Iphone 4s nog kan verkopen :).
Verstandig! ;) Heb ook los besteld en mijn 4S net verkocht voor €375.. _/-\o_

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
RonaldMcDonald schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:23:
[...]

Enige dat ik tot nu toe gevonden heb (of eigenlijk niet gevonden :P) is de upload snelheid. Tele2 bied zelf alleen 7.2/384 en 14.4/384 aan, geen 3.6 zoals je in deze aanbieding krijgt.

Daarnaast heeft Tele2 volgens mij ook geen buitenland bundels zoals T-Mobile/Vodafone wel hebben.
1500MB € 17,50 Tot 14.4Mbit/s download, tot 384 Kbit/s upload, dat geeft de website zelf aan. Lijkt me sterk als er iets anders aangeboden wordt via een 3e partij.

Verder kan ik weinig addertjes onder het gras vinden behalve het volgende:
  • Je betaald bij Tele2 per minuut, naar boven afgerond
  • Je beltegoed is maar 1 maand geldig
  • Bellen naar het buitenland vanuit Nederland is greppel duur, 30ct/m
  • Bellen vanuit het buitenland is iets duurder dan de standaard tarieven die T-Mobile hanteert
  • Bellen vanuit het buitenland valt buiten de bundel, geloof dat alleen Vodafone dit binnen de bundel rekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:22

vhal

ಠ_ಠ

Jarnoootje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:46:
[...]

Wel hetzelfde e-mail adres gebruikt als waarvoor het aangevraagd is?
Ja, ik kreeg eerder een mail dat de code nog 5 dagen geldig was. (tot 1 oktober)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 15:05
Ik krijg vandaag mij iPhone 5 met nieuw vodafone abbonement. Die wordt pas op 29 oktober aktief vanwege nummerportering. Kunnen ze bij een vodafone winkel mijn huidige simkaart naar nano simkaart knippen zodat ik de maand kan overbruggen met mijn huidige abbo in de iPhone, of moet ik zelf gaan knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Volgens mij zijn er nog geen nano knippers, waardoor je dus zelf moet gaan knippen en schuren. Op youtube staan een tal van tutorials die je kunt volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-10 21:49
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:10:
Volgens mij zijn er nog geen nano knippers, waardoor je dus zelf moet gaan knippen en schuren. Op youtube staan een tal van tutorials die je kunt volgen.
Ik heb zelf al twee simkaarten op maat geknipt, schuren was beide keren niet nodig. Het ging om Tele2 en Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 11:50
DutchAddick schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:08:
Ik krijg vandaag mij iPhone 5 met nieuw vodafone abbonement. Die wordt pas op 29 oktober aktief vanwege nummerportering. Kunnen ze bij een vodafone winkel mijn huidige simkaart naar nano simkaart knippen zodat ik de maand kan overbruggen met mijn huidige abbo in de iPhone, of moet ik zelf gaan knippen?
bij welke provider zit je nu?Je kunt waarschijnlijk bij je huidige provider een nano-sim bestellen als je zelf geen zin hebt om te knippen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 15:05
funk-e schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:22:
[...]

bij welke provider zit je nu?Je kunt waarschijnlijk bij je huidige provider een nano-sim bestellen als je zelf geen zin hebt om te knippen
Bij Ben. Volgens mij hebben die nog geen nano sims en het is ook wel veel gedoe voor een maandje.
Ik ga wel zelf knutselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel fijn dit, gewoon los toestel bestellen en dan voor 20 euro per maand 160 belminuten, onbeperkt smsen en onbeperkt mobiel internet ( 10 GB) en nog eens onbeperkt bellen naar vodafone klanten. WOW!!! Wat een aanbieding :) https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-10 15:53
Jarnoootje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

1500MB € 17,50 Tot 14.4Mbit/s download, tot 384 Kbit/s upload, dat geeft de website zelf aan. Lijkt me sterk als er iets anders aangeboden wordt via een 3e partij.

• Bellen vanuit het buitenland is iets duurder dan de standaard tarieven die T-Mobile hanteert
  • Bellen vanuit het buitenland valt buiten de bundel, geloof dat alleen Vodafone dit binnen de bundel rekent.
Tsja, op de 2call site staat toch echt 3.6Mbit. Had daarstraks ook nog een andere site die ook Tele2 met 3.6Mbit aanbood.

Met de buitenland bundel bedoelde ik eigenlijk de Travel & Surf of Alles-in-1 Op Reis bundels zoals T-Mobile en Vodafone die aanbieden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

Kan je beter dit nemen, 160 belminuten plus onbeperkt smsen en 10 GB voor 20 euro per maand :D https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

Kan je beter dit nemen, 160 belminuten plus onbeperkt smsen en 10 GB voor 20 euro per maand :D https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
mee eens, ware het niet dat bij dit bovenstaande de iPhone5 voor €154,- wordt aangeboden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-10 22:02
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:28:
Heel fijn dit, gewoon los toestel bestellen en dan voor 20 euro per maand 160 belminuten, onbeperkt smsen en onbeperkt mobiel internet ( 10 GB) en nog eens onbeperkt bellen naar vodafone klanten. WOW!!! Wat een aanbieding :) https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
Zie het nu ook. Vanmorgen stond het nog op 1GB.
Nou heb ik niet zoveel belminuten en MB's nodig, maar als ik voor een paar euro meer 10GB ipv 500MB krijg, met sneller internet, is de keuze snel gemaakt.
Als de iPhone 5 niet snel op de F&F pagina komt, wordt het een Sim Only.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

Alleen jammer dat de Vodafone bereik net zo bagger begint te worden als die van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennischo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

Alleen jammer dat de Vodafone bereik net zo bagger begint te worden als die van T-Mobile.
true story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:28:
Medewerker f&f aan de lijn.
Na 1GB wordt de snelheid teruggeschroefd.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 23:12

aKra

Intentionally left blank.

Naar welke waardes?

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
EWK schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:50:
[...]

Voor deze nieuwe abonnementen of de oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
LOL, duidelijkheid ++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

virofi schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Voor deze nieuwe abonnementen of de oude?
Nieuw van na 1 oktober.
Tegen welke waardes na 1gb zegt de medewerker "geen flauw idee".
Duidelijkheid al om dus.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:50:
[...]

Nee, zie ook dit. Pas na 10 GB. 100% zeker weten: http://www.iphoneclub.nl/...-smartphone-abonnementen/

Tevens bevestigd gekregen in order overzicht :) Pas na 10 GB 32 kbps :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Heb nu mijn f&f ABO van 29 sept geannuleerd en dit wordt binnen een paar dagen geregeld.
Dan de f&f afsluiten met nieuwe voorwaarden.

@boven. Ja, ze zijn goed op de hoogte.

[ Voor 13% gewijzigd door EWK op 02-10-2012 14:00 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-10 08:48
Iemand nog zo'n F&F code over? die van mij was maar geldig tot 1 okt. Dacht dat de codes 3 maanden geldig waren :S

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

knny schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:08:
Iemand nog zo'n F&F code over? die van mij was maar geldig tot 1 okt. Dacht dat de codes 3 maanden geldig waren :S
Lezen blijft moeilijk he haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Toch blij dat ik gewacht heb nu, ruim de betere deal voor m'n gebruik. Alleen de iPhone laat nu even op zich wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:57:
[...]

Nee, zie ook dit. Pas na 10 GB. 100% zeker weten: http://www.iphoneclub.nl/...-smartphone-abonnementen/

Tevens bevestigd gekregen in order overzicht :) Pas na 10 GB 32 kbps :) :9~
Zojuist abonnement in de stad afgesloten. F&F kan niet in de winkel, moet via internet.
10GB is 10 GB , daarna wordt pas de snelheid verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Bekse schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

Zojuist abonnement in de stad afgesloten. F&F kan niet in de winkel, moet via internet.
10GB is 10 GB , daarna wordt pas de snelheid verlaagd.
Dat ze maar eens opschieten met die F&F, duurt me veels te lang dit! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
knny schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:08:
Mijn code is van 30-08 ik kan helaas nog niet verlengen anders zou ik hem nu al gebruiken. Kan iemand bevestigen of het daadwerkelijk zo is dat de codes 3 maanden geldig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Normaal gesproken zijn ze 3maanden geldig, maar ik begreep dat er rond 1 oktober dus mails zijn gestuurd dat de code zou verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Vodafone (naast het datalimiet) ook de belminuten van de F&F sim only abonnementen nog gaat verhogen?

De twee duurste abonnementen op de normale Vodafone website hebben nu namelijk 225 en 500 minuten gekregen, terwijl de F&F abonnementen nog op 160 en 350 minuten zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:23

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:35:
Weet iemand of Vodafone (naast het datalimiet) ook de belminuten van de F&F sim only abonnementen nog gaat verhogen?

De twee duurste abonnementen op de normale Vodafone website hebben nu namelijk 225 en 500 minuten gekregen, terwijl de F&F abonnementen nog op 160 en 350 minuten zitten...
:+ Over een week hebben ze dat wel door en passen ze het aan..... :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Fijn, zit met een dilemma. Moet een bezorgafspraak maken voor m'n Sim Only simkaart, maar wil hem liever annuleren.

Echter, als ik hem annuleer heb ik een nieuwe code nodig... Oftwel, shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapoor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 14:47
iMick schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:48:
Fijn, zit met een dilemma. Moet een bezorgafspraak maken voor m'n Sim Only simkaart, maar wil hem liever annuleren.

Echter, als ik hem annuleer heb ik een nieuwe code nodig... Oftwel, shit.
Zelfde probleem hier en de klantenservice wil ook geen vervangende code geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Zojuist gebeld door Vodafone; morgenochtend wordt m'n 16gb zwart, besteld bij F&F afgelopen vrijdag afgeleverd! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
virofi schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:53:
Zojuist gebeld door Vodafone; morgenochtend wordt m'n 16gb zwart, besteld bij F&F afgelopen vrijdag afgeleverd! Nice!
Had je hiervoor een speciale code nodig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
iMick schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

Had je hiervoor een speciale code nodig dan?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillum
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-10 15:09
Wat een flapdrollen bij Vodafone F&F. Vanochtend gebeld omdat ik mijn orderstatus niet online kon checken. Werd me verteld dat alle bestellingen van de F&F iPhone actie foutief en dus geannuleerd waren. Ik zou binnen 2 weken mijn geld terugkrijgen, maar ik zou af moeten wachten en hier misschien nog bericht van krijgen. Vanmiddag zag ik dat er weer iphones op de speciale F&F iphonesite stonden. Dus ik weer gebeld of ik hem dan opnieuw zou kunnen bestellen. Verteld die medewerker me dat mijn order gewoon in het systeem staat en dat er binnenkort contact op word genomen om een afspraak te maken voor bezorging. Ze wist ook helemaal niks van foutieve orders en annuleringen....

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
SidewalkSuper schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:20:
Normaal gesproken zijn ze 3maanden geldig, maar ik begreep dat er rond 1 oktober dus mails zijn gestuurd dat de code zou verlopen.
Ik heb die email van 1 okt niet ontvangen. Maar betekend het dus dat als je een code van voor 1 okt hebt, dat deze dan niet geldig is? Of betreft dit alleen voor een iPhone 5? Ik ga voor een sim only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Chillum schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:58:
Wat een flapdrollen bij Vodafone F&F. Vanochtend gebeld omdat ik mijn orderstatus niet online kon checken. Werd me verteld dat alle bestellingen van de F&F iPhone actie foutief en dus geannuleerd waren. Ik zou binnen 2 weken mijn geld terugkrijgen, maar ik zou af moeten wachten en hier misschien nog bericht van krijgen. Vanmiddag zag ik dat er weer iphones op de speciale F&F iphonesite stonden. Dus ik weer gebeld of ik hem dan opnieuw zou kunnen bestellen. Verteld die medewerker me dat mijn order gewoon in het systeem staat en dat er binnenkort contact op word genomen om een afspraak te maken voor bezorging. Ze wist ook helemaal niks van foutieve orders en annuleringen....

Ben benieuwd...
Zelfde verhaal hier. Belde gister naar de helpdesk en kreeg te horen dat mijn order niet te vinden was. Vanmorgen een mail gehad dat de procedure nummerbehoud in werking is gezet, dus waarschijnlijk wordt hij gewoon uitgeleverd.

Nu die 10gig data abonnementen zijn geïntroduceerd ga ik ook niet annuleren en weer aanmelden want dan heb ik geen F & F iPhone 5 code meer. Ook geen zin om langer te wachten of weer gezeik te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vodafone klantenservice gebeld (1201) en krijg "Telefonische helpdesk is gesloten".
WTF? Webteam reageert niet via Twitter, alleen met de reactie: "Onduidelijk s.v.p. beter uitleggen".

Krijg ze gewoon niet te pakken. Best jammer dit!

-Edit:
Kreeg net ineens het volgende, gaat over de /iphone5 code:

vodafoneNL Vodafone Webcare
Deze code's worden normaal gegeven door bekende die bij Vodafone werken. Je kan deze dus niet zomaar aanvragen. ^TS

[ Voor 31% gewijzigd door Kecin op 02-10-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Wauw, heb voor de tweede keer de helpdesk gebeld en mijn situatie uitgelegd. Ze konden helaas niet zomaar een nieuwe code genereren, of het abonnement wijzigen.

Maar wat een geluk dat de helpdesk dame nog een code overhad, die ze toch niet gebruikte! Oftwel, weer een nieuwe code! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

iMick schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:17:
Wauw, heb voor de tweede keer de helpdesk gebeld en mijn situatie uitgelegd. Ze konden helaas niet zomaar een nieuwe code genereren, of het abonnement wijzigen.

Maar wat een geluk dat de helpdesk dame nog een code overhad, die ze toch niet gebruikte! Oftwel, weer een nieuwe code! :).
Lucky bastard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Ze verkopen ook ineens een Sim Only met een NANO sim! Die is ook nieuw, nog maar net? Of heb ik gewoon nog niet gerefreshed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benvanerp
iMick schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:19:
Ze verkopen ook ineens een Sim Only met een NANO sim! Die is ook nieuw, nog maar net? Of heb ik gewoon nog niet gerefreshed?
Volgens mij is dat inderdaad nieuw. Er is dus blijkbaar beweging op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
benvanerp schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Volgens mij is dat inderdaad nieuw. Er is dus blijkbaar beweging op de site.
Wel handig, alleen nog geen iPhone5 te bekennen. Dan toch maar voor de simonly gaan en de iPhone4 blijven gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Heeft iemand een sim only genomen vandaag met een code van voor 1 okt? Ging dit vlekkeloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb overigens het gevoel dat Vodafone enorm aan het opletten is in deze thread...
Verder heb ik sitedelta aanstaan om wijzigingen te melden. Ze zijn de hele dag bijna druk met het wijzigen van die pagina's. WTF.

[ Voor 43% gewijzigd door Kecin op 02-10-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benvanerp
Kecin schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:26:
Ik heb overigens het gevoel dat Vodafone enorm aan het opletten is in deze thread...
Verder heb ik sitedelta aanstaan om wijzigingen te melden. Ze zijn de hele dag bijna druk met het wijzigen van die pagina's. WTF.
Ja ze lachen zich kapot daar. Even allemaal zwaaien ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Op de Vodafone staat op de (standaard, non-f&f) iPhone pagina een bannen met "Krijg tot €350 voor je oude iPhone." Ik kan er verder niks over vinden, iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:27
Uniciteit schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:35:
Op de Vodafone staat op de (standaard, non-f&f) iPhone pagina een bannen met "Krijg tot €350 voor je oude iPhone." Ik kan er verder niks over vinden, iemand meer info?
Dit idee denk ik .. www.phonehouse.nl/inruilformulier

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Uniciteit schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:35:
http://www.vodafone.nl/telefoon_inruilen/

Pagina: 1 ... 56 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.