Verwijderd
Ik ga de 5 los bestellen denk ik. Ik heb geen zin om 2 jaar aan een contract vast te zitten. Juist op het moment dat je weer gewend bent aan je toestel, gaat je abonnement fors omhoog. Bij Sim Only kun je de aanbiedingen blijven volgen. Ik zie daar het voordeel wel van.
Denk overigens wel dat het een Vodafone Sim Only gaat worden. De buitenland opties daar zijn wat beter dan bij Simyo. En aangezien ik praktisch in Belgie woon, is dat wel handig.
Alle tmobile winkels zijn denk ik uitverkocht, hebben donderdag voorraad gekregen en daarna tot vandaag niet meer. Dus ga er maar niet van uit.Fab1Man schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:41:
Iemand die weet of ze in een T-Mobile winkel in Nederland ergens een 64GB Zwart hebben liggen? Levering lijkt niet echt op te schieten. Bij de Media Markt hier alleen de 32GB gisteren.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Verwijderd
Heel gek, want wij hebben gisteren nog voorraad gekregen. Altijd al raar verlopen, die distributiesDraakje5 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:43:
[...]
Alle tmobile winkels zijn denk ik uitverkocht, hebben donderdag voorraad gekregen en daarna tot vandaag niet meer. Dus ga er maar niet van uit.
De wijzen komen uit het Oosten!
NeeNoepZor schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:51:
Werken de gewone directsales codes ook op die /iphone5 pagina? Ik heb een vriend welke aan een F&F code voor me kan komen, maar weet niet of ie speciale iphone 5 codes heeft.
Voor zover ik weet niet.NoepZor schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:51:
Werken de gewone directsales codes ook op die /iphone5 pagina? Ik heb een vriend welke aan een F&F code voor me kan komen, maar weet niet of ie speciale iphone 5 codes heeft.
Let op; je kunt hier alleen bestellen met de exclusieve code die is toegestuurd aan jou als Friends & Family ambassadeur. De reguliere codes om een bestelling te plaatsen werken niet hier niet. Om een bestelling te plaatsen met een gewone code verwijzen we je graag door naar www.vodafone.nl/friendsfamily.
Kutte is dat ik ook nog zo'n code nodig heb haha
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
De wijzen komen uit het Oosten!
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
En besteld!benvanerp schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:07:
De iPhone 5 staat nu op de F&F pagina
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
189 euro is een acceptabele prijs, maar dan betaal je 41.25..
Die CoolBlue aanbieding was blijkbaar extreem goedkoop vergeleken met deze woekerprijzen? Bizar dat ze dit gewoon kunnen uitleveren zonder addertjes onder het gras. Ik ontvang mijne hopelijk binnen 3-4 weken
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
EINDELIJK!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dit soort acties worden juist gestimuleerd vanuit Vodafone...denk ik. Het geeft een hoop publiciteit, je kan goed peilen wat de mensen willen (directe interactie) door de bestellingen en het meelezen op de forums. Bovendien ontlopen ze op deze manier het herenakkoord tussen de netwerkaanbieders inzake de prijsafspraken.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:49:
Als je het mij vraagt moet Vodafone stoppen met al dit soort wazige acties en hun klanten gewoon standaard een lager tarief bieden. Blijkbaar is de marge er wel. Ga maar eens googelen op directsales vodafone. Je komt dan allerlei acties tegen. De ANWB, Veronica, etc. etc. Blijkbaar mogen klanten die via de website zelf bestellen meer betalen. Ik vind dat eigenlijk niet kunnen.
I don't have dreams, I have goals!!
Eenmalig
Apple iPhone 5 16 GB zwart € 729,00 € 289,00
Totaal eenmalig € 289,00
Maandelijks
iPhone Vaak € 42,50 2 jaar ? € 42,50 € 31,88
Actieprijs p/mnd € 31,88
Overigens is het nog steeds beter om te kiezen voor simonly + losse iphone kopen bij apple.
Eenmalig
Apple iPhone 5 16 GB wit € 729,00 € 189,00
Totaal eenmalig € 189,00
Maandelijks
iPhone Altijd € 55 2 jaar ? € 55 € 41,25
Actieprijs p/mnd € 41,25
Moet ik na 1 GB extra betalen? Of verlagen ze dan mijn snelheid?
Heb gekozen voor een verlenging, weet iemand of je hier een nieuwe (nano)simkaart bij krijgt?
Nee dat hoeft niet, je krijgt 10 GB volle snelheid :Alcides schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:51:
Waarom zie ik bij een simonly van vodafone f&f dat je 1 gb data hebt, maar wanneer je op het vraagtekentje klikt is het opeens 10 gb?
Moet ik na 1 GB extra betalen? Of verlagen ze dan mijn snelheid?
http://www.iphoneclub.nl/...-smartphone-abonnementen/
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Wat is 'beter'? Krijg je betere voorwaarden?Bart1983 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:37:
De F&F website is nu inderdaad goed bijgewerkt. Alleen jammer dat ze de 64Gb versie nog niet aanbieden.
Overigens is het nog steeds beter om te kiezen voor simonly + losse iphone kopen bij apple.
Als ik het vergelijk met een sim-only (350 minuten) + losse iphone=
losse iphone zwart 32gb=780, 24x25e= 600. Totaal 1380.-
Iphone 32gb zwart 250+ abo (300 minuten) 48.75x24= 1420.-
Scheelt inderdaad 40e en 50 minuten per maand, bedoel je dat met 'beter'?
Voor mij is de tweede combi beter omdat ik niet ineens die 500 euro extra hoef te betalen..40e meer op 2 jaar maakt mij dan weer niet zo veel uit..
Hmm, maar wat bedoelen ze dan met dit, of moeten ze dat nog bijwerken.Spekker schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:54:
[...]
Nee dat hoeft niet, je krijgt 10 GB volle snelheid :
http://www.iphoneclub.nl/...-smartphone-abonnementen/
kan ik die ook meenemen en dan in een vodafone winkel een abonnement afsluiten?!?
want hier in Den Helder nog genoeg voorraad aan witte iphone 5's
PSN ID: RedrumNL
Tevens kreeg ik een email dat mijn code tot 1 okt geldig was, deze heb ik gewoon vandaag gebruikt en daardoor is een grote kans dat anderen het ook kunnen gebruiken!
Vraag me af of het niet slim is om een contract voor 2 jaar aan te gaan, aangezien na je contractsduur de 10 gb vervalt.
Ben normaal niet zo'n fan 2 jarige contracten, zeker niet bij een sim only.
Al denk ik dat de andere providers binnen nu en een jaar ook wel zullen reageren met soort gelijke acties natuurlijk.
Had je al een F&F code die voor 1 okt was? Heb je verder ook geen e-mail gekregen dat je code tot 1 okt geldig was?knny schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:01:
zo mijn abo verlengd met F&F code met sim only 160 min onbeperkt sms onbeperkt Vodafone bellen en 10GB internet voor 12 maand
Eenmalig
Apple iPhone 5 16 GB zwart € 729,00 € 489,00
Totaal eenmalig € 489,00
Maandelijks
iPhone Vaak € 42,50 1 jaar ? € 42,50 € 31,88
Actieprijs p/mnd € 31,88
Langstudeerboete van de kaart, dus dan kan een nieuwe iPhone5 er wel van af
Voor mijn 1jaar oude iPhone4 kan ik vast nog wel rond de 250 euro voor krijgen (ziet er nog als nieuw uit).
Alwaysleft mijn dank is groot
Er zijn nu nog mensen met een vodafone abbo uit 2008 met FUP voorwaarden, dus als je niks aan je abbo doet na 2 jaar ( verlengen/wijzigen ) dan hou je gewoon die 10 GB denk ikAlcides schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:10:
Oke duidelijk.
Vraag me af of het niet slim is om een contract voor 2 jaar aan te gaan, aangezien na je contractsduur de 10 gb vervalt.
Al denk ik dat de andere providers binnen nu en een jaar ook wel zullen reageren met soort gelijke acties natuurlijk.
Dit staat in het artikel op iphoneclub.nlSpekker schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:12:
[...]
Er zijn nu nog mensen met een vodafone abbo uit 2008 met FUP voorwaarden, dus als je niks aan je abbo doet na 2 jaar ( verlengen/wijzigen ) dan hou je gewoon die 10 GB denk ik
Zoals gezegd:
Het is alleen mogelijk bij de Altijd- en Extreem-abonnementen.
Het is alleen af te sluiten in de periode 1 oktober 2012 t/m 6 januari 2013.
De 10 GB datalimiet geldt per maand. Tot 10 GB kun je internetten op een maximale snelheid van 14,4 Mbps, daarna gaat de snelheid omlaag naar 32 kbps.
De bundel van 10 GB geldt gedurende de contractstermijn, dus 1 of 2 jaar. Daarna val je weer terug naar normale databundels.
Mag ik toch hopen van wel, anders moet ik weer eerst naar de winkel...Blikthomas schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:54:
Ook besteld bij VF met een FF code.
Heb gekozen voor een verlenging, weet iemand of je hier een nieuwe (nano)simkaart bij krijgt?
Hmm, dan geld mijn stelling idd niet.Alcides schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:14:
[...]
Dit staat in het artikel op iphoneclub.nl
[...]
Achja, eerst lekker 2 jaar van 10GB genieten, ondertussen zullen andere providers wel bijgesprongen zijn hoop ik
En volgens mij geldt die prijs voor de gehele contractsduur. Dus die 2,13 per maand ga ik er 9GB per maand op vooruit..
Ik garandeer je dat het niet zal lukken. Ik heb meerdere keren gebeld naar Vodafone voor een oplossing. Ze zeiden dat ze alleen konden annuleren en ik een nieuwe code nodig had om een nieuwe bestelling te plaatsen.Pixxa schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:22:
Wellicht moet ik toch maar eens bellen met Vodafone. Want ik heb besteld, Altijd 42,50 met de iphone5 actie kost het met 29,75 per maand voor 90min, onbeperkt sms en 1GB data. Nu staat er inderdaad dezelfde actie voor 31,88 per maand met 10GB data.
En volgens mij geldt die prijs voor de gehele contractsduur. Dus die 2,13 per maand ga ik er 9GB per maand op vooruit..
Nogmaals mensen mocht je een F&F code hebben gekregen en vervolgens een email van voda dat deze tot 1 okt geldig is, de kans is zeer groot dat je dit alsnog kan gebruiken (iig bij mij)
Super, en ja hier ook een bedankje verschuldigd aan alwaysleft.Polster schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:27:
F&F codes van voor 1 oktober zijn gewoon geldig. De mail waar iedereen het over heeft was alleen maar een aankondiging dat de toenmalige acties op 1 oktober zouden stoppen. Er is echter niet gezegd dat de code daarna niet meer geldig zou zijn. Ik kan dat uit ervaring bevestigen....nogmaals bedankt AlwaysLeft
PSN ID: RedrumNL
Hopen dat het feestje nu gewoon doorgaat. En ik heb toch nog mijn /iPhone 5 code kunnen gebruiken. (Betekend dit dat ik wat minder lang hoef te wachten?)
Voor mij is Simonly beter aangezien deze goedkoper is en je 1 jaar contract kunt pakken dus je bent er eerder vanaf. Daarnaast zijn de maandelijkse lasten lager.aesch schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:57:
[...]
Wat is 'beter'? Krijg je betere voorwaarden?
Als ik het vergelijk met een sim-only (350 minuten) + losse iphone=
losse iphone zwart 32gb=780, 24x25e= 600. Totaal 1380.-
Iphone 32gb zwart 250+ abo (300 minuten) 48.75x24= 1420.-
Scheelt inderdaad 40e en 50 minuten per maand, bedoel je dat met 'beter'?
Voor mij is de tweede combi beter omdat ik niet ineens die 500 euro extra hoef te betalen..40e meer op 2 jaar maakt mij dan weer niet zo veel uit..
Ik ben uitgegaan van goedkoopste 42,50 abbo incl F&F korting.
Iphone 5 16GB F&F Vodafone Simonly, 10GB, 75min 24 14,85 670 € 356,40 € 1.026,40 € 42,77
Iphone 5 32GB F&F Vodafone Simonly, 10GB, 75min 24 14,85 772 € 356,40 € 1.128,40 € 47,02
Iphone 5 64GB F&F Vodafone Simonly, 10GB, 75min 24 14,85 873 € 356,40 € 1.229,40 € 51,23
Iphone 5 16GB F&F Iphone Altijd 42,50, 10GB, 90min 24 31,88 309 € 765,12 € 1.074,12 € 44,76
Iphone 5 32GB F&F Iphone Altijd 42,50, 10GB, 90min 24 31,88 409 € 765,12 € 1.174,12 € 48,92
Iphone 5 64GB F&F Iphone Altijd 42,50, 10GB, 90min 24 31,88 509 € 765,12 € 1.274,12 € 53,09
Verwijderd
Overzicht
Eenmalig
Apple iPhone 5 32 GB zwart € 839,00 € 249,00
Totaal eenmalig € 249,00
Maandelijks
iPhone Altijd € 65 2 jaar ? € 65,00 € 48,75
Actieprijs p/mnd € 48,75
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ook wou ik weten hoe het zat met die 10Gb data/internet bundels. Ze vertelde mij dat wanneer ik gebruik ging maken van bijv een Sim Only (vaak) dat je dan met 10Gb (geldt voor alle 10Gb varianten natuurlijk) gewoon daadwerkelijk 10Gb data hebt en als je daar dan vervolgens overheen gaat dat dan pas je snelheid naar beneden gaat. Dat is natuurlijk zeer aantrekkelijk ook als je van je telefoon een hotspot wilt maken
Ik weet in ieder geval wel dat ik voor een leuke sim only ga
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Mijn code was van 1 sept 2012Untouchablezz20 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:11:
[...]
Had je al een F&F code die voor 1 okt was? Heb je verder ook geen e-mail gekregen dat je code tot 1 okt geldig was?
Order kwam er gewoon doorheen en heb al bevestiging omzetting abonnement gekregen
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik heb nog een F&F code. Dus ik zou het kunnen annuleren en opnieuw bestellen. Zijn er nog andere zaken veranderd?RRCreations schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:26:
[...]
Ik garandeer je dat het niet zal lukken. Ik heb meerdere keren gebeld naar Vodafone voor een oplossing. Ze zeiden dat ze alleen konden annuleren en ik een nieuwe code nodig had om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Nogmaals mensen mocht je een F&F code hebben gekregen en vervolgens een email van voda dat deze tot 1 okt geldig is, de kans is zeer groot dat je dit alsnog kan gebruiken (iig bij mij)
Verwijderd
hoe langer hoe beter voor mij, zit te wachten op de lifeproof hoesjes en die zijn er niet niet voor de 5.feddesman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:57:
Hoe kom ik aan zo'n code?Ik zou ook wel willen overstappen naar vodafone
http://www.lifeproof.com/?path=TopNav-Logo
Des te langer blijft die als nieuw dan
Twijfel sterk nu tussen T-Mobile en Vodafone. Ik heb bij T-Mobile wel gereserveerd, maar die reservering kun je annuleren.
Bij mijn bestelling conformatie e-mail kwam het volgende te staan:Alcides schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:05:
[...]
Hmm, maar wat bedoelen ze dan met dit, of moeten ze dat nog bijwerken.
[afbeelding]
Voorwaarden
De bundel bestaat uit 200 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zojuist ook de 5 besteld. Maandelijks nauwelijks verschil met huidig abo, internet zal wel een flink stuk sneller zijn, en een flink datalimiet om me geen zorgen over te maken (al heb ik niet zo veel MB's nodig).
Hoop alleen beetje snel info te krijgen wanneer m'n iPhone geleverd gaat worden. Zit waarschijnlijk sowieso nog met maand opzegtermijn bij huidige provider.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
Morgen maar een nieuwe proberen dan...
Die IPhone 4 32gb kan je nog vlot van de hand doen voor 250 tot 300 euro hoor.Uniciteit schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:03:
Wouw. Vodafone is opeens wel heel aantrekkelijk. Voor €41,25 p/m: 200 belminuten, 10 GB 14.4 Mbps internet (daarna onbeperkt @ 32 Kbps). Toestel is wel nog €289, maar ik heb nog een iPhone 4 32 GB en Vodafone biedt daar - via de inruilactie - nog €200 voor.
Twijfel sterk nu tussen T-Mobile en Vodafone. Ik heb bij T-Mobile wel gereserveerd, maar die reservering kun je annuleren.
Ik weet dat niemand hier codes mag aanbieden, en ik weet dat je ook niet om codes mag vragen.De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Ik vraag me echter wel of of iemand mij kan vertellen hoe ik op een legale, fatsoenlijke manier aan een Friends & Family code kan komen. Kan je ook gewoon in de Vodafone winkels, bijvoorbeeld, vragen om een F&F code?
Alvast bedankt.
Dat geloof ik best nog wel, maar het is maar om aan te geven hoe 'goedkoop' je de iPhone 5 dan nog eigenlijk kan krijgen zonder heel veel moeite te doen.Niek_1981 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:21:
[...]
Die IPhone 4 32gb kan je nog vlot van de hand doen voor 250 tot 300 euro hoor.
De voorwaarden met onbeperkt internet blijft ook na contractsduur gelden. Weliswaar kan het wel zo zijn, dat je reguliere prijzen gaat betalen, dus zonder korting.Alcides schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:10:
Oke duidelijk.
Nope, die codes kan je niet vragen in een vodafone winkelUniciteit schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:22:
[...]
Ik weet dat niemand hier codes mag aanbieden, en ik weet dat je ook niet om codes mag vragen.
Ik vraag me echter wel of of iemand mij kan vertellen hoe ik op een legale, fatsoenlijke manier aan een Friends & Family code kan komen. Kan je ook gewoon in de Vodafone winkels, bijvoorbeeld, vragen om een F&F code?
Alvast bedankt.
Ik wil 'm bestellen!
[ Voor 11% gewijzigd door Xrenity op 02-10-2012 19:14 ]
Het toestel moet €449 zijn ipv €549 bij een Vaak 37,50 (die nu 28,13 is).Daejji schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:25:
Hoezo klopt die prijs niet dan?319 euro bijbetalen..klopt dat niet?
/edit
Ik ga wel voor de 10gb variant
[ Voor 20% gewijzigd door Xrenity op 02-10-2012 19:43 ]
Ik heb gewoon telefonisch geannuleerd en idd met een nieuwe code wederom besteld!Pixxa schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:20:
Hoe werkt dat? Stel ik annuleer m'n F&F bestelling van afgelopen vrijdag met 1GB data. De iPhone is al betaald, wordt dat dan terug gestort of wat? Want wat als ik opnieuw bestel via F&F met 10GB data?
Heb jij vooruit moeten betalen dan?Pixxa schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:20:
De iPhone is al betaald, wordt dat dan terug gestort of wat?
Bij mij staat het volgende op mijn order bevestiging:
Of komt dat omdat jij nog geen Vodafone abonnement hebt en ik wel?eenmalig bedrag € 309,00 betaal je bij je eerste maandtermijn
Ik heb ook vrijdag besteld met nummerbehoud en nog niets gehoord.. Heb jij wit besteld?virofi schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:56:
Je order status is bij F&F niet te controleren. Wellicht wel als je verlengd (en dus al bij Vodafone zat) maar niet bij nieuw abonnement of nummerbehoud. Ik heb afgelopen vrijdag bij F&F besteld en krijg 'm morgenochtend geleverd. Levertijd; 3 drie werkdagen (MET nummerbehoud, zonder wellicht nog korter). Kan ook zijn dat het nu langer gaat duren omdat nu iedereen kan bestellen bij F&F
Denk het? Kom van T-Mobile en heb de iPhone betaald via iDeal.DyStiC schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:42:
[...]
Heb jij vooruit moeten betalen dan?
Bij mij staat het volgende op mijn order bevestiging:
[...]
Of komt dat omdat jij nog geen Vodafone abonnement hebt en ik wel?
Nee, zwart, 16gb met nummerbehoud van T-Mobile. M'n contract bij T-Mobile was al wel een tijdje verlopen, twee maanden ofzo. Besteld om 18:11Pixxa schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:50:
[...]
Ik heb ook vrijdag besteld met nummerbehoud en nog niets gehoord.. Heb jij wit besteld?
[...]
Verwijderd
We zijn bezig met het kijken naar een oplossing. Ik zou jullie het liefste allemaal gewoon 10GB geven, maar ik mag deze beslissing niet maken, lijkt me logisch.Pixxa schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:22:
Wellicht moet ik toch maar eens bellen met Vodafone. Want ik heb besteld, Altijd 42,50 met de iphone5 actie kost het met 29,75 per maand voor 90min, onbeperkt sms en 1GB data. Nu staat er inderdaad dezelfde actie voor 31,88 per maand met 10GB data.
Ik ben momenteel even afhankelijk van anderen die beslissingen moeten nemen over een oplossing en communicatie.
Daarom, hang in there....ik kom terug met meer informatie! Maar annuleer je order niet, dat raad ik echt af!
Gr.
Stevie
Community Manager
-----------------------
Ik beloof morgen met een update te komen! Daarom wacht nog even af en ik zou niet annuleren....
Gr.
Stevie
Community Manager
Dit zeggen ze op het forum van vodafone: link http://forum.vodafone.nl/...nternet/td-p/31172/page/2
< dit stukje webruimte is te huur >
Zijn er trouwens nog 'legale' manieren om aan een F&F code te komen
Ik vraag hier dus niet om een code, want dat mag helaas niet, maar het zou wel fijn zijn als ik kon weten hoe je er op een 'legale' manier aan kon komen.
[ Voor 54% gewijzigd door Uniciteit op 02-10-2012 21:01 ]
Ik ben al hele tijd aan het dubben of ik wel of niet moet annuleren, maar had nog geen tijd gezien om het echt uit te zoeken. Morgenochtend tussen 8-13 wordt de telefoon geleverd.Wurmpje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:49:
[...]
Daarom, hang in there....ik kom terug met meer informatie! Maar annuleer je order niet, dat raad ik echt af!
Ben benieuwd wat ze dan achteraf nog gaan aanbieden als ik wel teken morgen. Misschien dat ik stiekem wel 1gb doorstreep en er 10 van maak?
vergeet trouwens niet met bereken verschil van abbo's voor 1 okt en na dat die van voor 1 oktober ook sowieso duurder zijn geworden door btw verhoging
[ Voor 12% gewijzigd door TimDJ op 02-10-2012 21:09 ]
Ik krijg morgenochtend m'n Vodafone F&F iPhone5 na overstap met nummerbehoud van T-Mobile. Kan ik dan direct m'n Vodafone nano-sim kaart gebruiken, of moet ik eerst nog m'n T-Mobile sim gebruiken totdat er daadwerkelijk geporteerd wordt?
Oh oh Mr. B, oh oh!
ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen..Wurmpje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:49:
[...]
We zijn bezig met het kijken naar een oplossing. Ik zou jullie het liefste allemaal gewoon 10GB geven, maar ik mag deze beslissing niet maken, lijkt me logisch.
Ik ben momenteel even afhankelijk van anderen die beslissingen moeten nemen over een oplossing en communicatie.
Gr.
Stevie
Community Manager
-----------------------
Ik beloof morgen met een update te komen! Daarom wacht nog even af en ik zou niet annuleren....
Gr.
Stevie
Community Manager
Dit zeggen ze op het forum van vodafone: link http://forum.vodafone.nl/...nternet/td-p/31172/page/2
Eigenlijk verwacht ik er niet veel van, eenmaal afgesloten is afgesloten. En nieuwe voorwaarden kunnen nou eenmaal veranderen..
hier hetzelfde verhaal.. maar deze bundel vooral 10 gb is HEEL interessant.keanu_ schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:56:
Inderdaad..ik heb zojuist (27 sept dat wel..) mijn F&F besteld met Altijd 75,-.
Eigenlijk verwacht ik er niet veel van, eenmaal afgesloten is afgesloten. En nieuwe voorwaarden kunnen nou eenmaal veranderen..
Ik inderdaad ook! Had nog voor 1 Oktober besteld zonder F&F. Zou zeker relaxt zijn en terecht als ik die 10GB ook nog bij me nieuwe abonnement krijg.Security schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:49:
[...]
ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen..
portering loopt nog.. dus is nog geen vf nummer.
naja laat maar weten wanneer er verdere info volgt.
Zeker interessant! Ben ook erg benieuwd.Security schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:49:
[...]
ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen..
Overigens vind ik het vreemd dat sommige al een toestel geleverd krijgen die ook op vrijdag besteld hebben met nummerbehoud en ik nog niets heb gehoord. normaliter zou ik me er niet druk over maken omdat je het toch niet weet, maar nu ik weet dat er toestellen worden uitgeleverd en de nummerportering in een dag is geregeld vraag ik me af ik niet even moet bellen... ik heb dus alleen een order bevestiging in de mail
Je kunt ook kijken naar de status van je nummerportering op:Pixxa schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:47:
[...]
Zeker interessant! Ben ook erg benieuwd.
Overigens vind ik het vreemd dat sommige al een toestel geleverd krijgen die ook op vrijdag besteld hebben met nummerbehoud en ik nog niets heb gehoord. normaliter zou ik me er niet druk over maken omdat je het toch niet weet, maar nu ik weet dat er toestellen worden uitgeleverd en de nummerportering in een dag is geregeld vraag ik me af ik niet even moet bellen... ik heb dus alleen een order bevestiging in de mail
http://www.vodafone.nl/statusnb/
Ik had initieel een vodafone zonder F&F besteld en ook met nummerportering, na een dag geannuleerd door de F&F. Nummer porteren annuleren (en opnieuw aanvragen..) duurde 4 dagen,
Toen ik belde voor de status van de nummerportering was het opeens in 1 dag geregeld voor het nieuwe abonnement...
nuttige link! dank daarvoor!keanu_ schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:01:
[...]
Je kunt ook kijken naar de status van je nummerportering op:
http://www.vodafone.nl/statusnb/
Ik had initieel een vodafone zonder F&F besteld en ook met nummerportering, na een dag geannuleerd door de F&F. Nummer porteren annuleren (en opnieuw aanvragen..) duurde 4 dagen,
Toen ik belde voor de status van de nummerportering was het opeens in 1 dag geregeld voor het nieuwe abonnement...
Hele nuttige link! De aanvraag is bij mij goedgekeurd (Hi > Vodafone) Maar ik ga wel pas over op 2 november... Nu wachten tot het toestel wordt uitgeleverd
Nog steeds niets over mijn levering gehoord bizar !keanu_ schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:56:
Inderdaad..ik heb zojuist (27 sept dat wel..) mijn F&F besteld met Altijd 75,-.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik ook niet, totdat ik ineens vandaag werd gebeld door de koerier voor een afspraak. (NB: Ik had nog geannuleerd!). Het betrof om een witte 16GB. Je kan dus elk moment worden gebeld ook als je nummerbehoud hebt aangevraagd.Mouse_NL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:50:
[...]
Nog steeds niets over mijn levering gehoord bizar !
ik heb gewoon verlengd ik had al VF!RRCreations schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:57:
[...]
Ik ook niet, totdat ik ineens vandaag werd gebeld door de koerier voor een afspraak. (NB: Ik had nog geannuleerd!). Het betrof om een witte 16GB. Je kan dus elk moment worden gebeld ook als je nummerbehoud hebt aangevraagd.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.