Lol, das al een tijdje....SidewalkSuper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:44:
iPhone 5's zijn weg van de Vodafone F&F site
Daarom wachten we tot ze er op komen.
Lol, das al een tijdje....SidewalkSuper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:44:
iPhone 5's zijn weg van de Vodafone F&F site
[ Voor 71% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-10-2012 15:48 ]
Verwijderd
Ik even niet snappen, bedoel je dat bestellen via F&F langere levertijden heeft dan 'normaal' een abo aanvragen? Of heb je al veel eerder besteld?Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:58:
[...]
ik hoef die F&F korting niet, levertijd zal minimaal 4 weken zijn volgens de klantenservice....
Mijn toestel staat donderdag al klaar voor mij...
Tijdje geleden was er een topic waarin een tweaker af en toe de beschikking had over een aantal codes. Deze gaf hij weg aan mede tweakers.BeeJee78 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:57:
Hoe komt iedereen hier aan zo'n code?
NIet dat ik 'm nodig heb, want ik heb al besteld, maar ben gewoon benieuwd...
Ik heb net even zitten zoeken, maar ik kan geen officiele Vodafone pagina vinden waarop ze bij B+S+W Altijd of iPhone Altijd 10GB aanbieden :X…
Dat kan sowieso. Ben 10 maanden na afsluiting van mijn abonnement van Telfort naar de Apple store gegaan omdat ik vond dat mijn batterij te snel leeg ging. Ik heb daar tot twee keer toe (nieuwe iPhone die ik de eerste keer kreeg was niet goed) een nieuwe iPhone mee gekregen. Ik was eerst naar de Telfort winkel gegaan, maar kreeg de tip om naar de Apple store te gaan omdat ik anders m'n telefoon een paar weken kwijt was.ANdrode schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:10:
[...]
Ik ga zelf voor een iPhone direct via Apple omdat de garantie afhandeling dan direct via de Apple store kan.
Mikey5times schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:24:
In het nieuwe tarievenoverzicht van Vodafone (gedateerd 1 oktober 2012) zijn de datalimieten van de iPhone Altijd abonnementen overigens nog steeds gewoon 1GB. Het lijkt er op dat die databundel van 10GB helaas toch een vals gerucht is.
Bel-Sms-Web/iPhone Altijd en Extreem abonnementen hebben extreem veel internet. Na 10 GB per maand wordt de snelheid verlaagd naar 32 kbp/s. Met deze verlaging kun je gewoon blijven internetten. Online streaming, zoals bijvoorbeeld YouTube-filmpjes kijken, is niet meer mogelijk.
[ Voor 25% gewijzigd door Nostordici op 01-10-2012 16:20 ]
3GBShady15 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:20:
3GB is dan toch wel wat anders dan het '10 GB' gerucht
Niet te vergeten de extreme kosten!
Nogmaals, daar staat helemaal niet dat je een datalimiet hebt van 10GB. Er staat alleen dat je snelheid na 10GB verbruik wordt afgeknepen.SidewalkSuper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:18:
Van http://www.vodafone.nl/mo...enten_met_toestel/iphone/
quote:
Bel-Sms-Web/iPhone Altijd en Extreem abonnementen hebben extreem veel internet. Na 10 GB per maand wordt de snelheid verlaagd naar 32 kbp/s. Met deze verlaging kun je gewoon blijven internetten. Online streaming, zoals bijvoorbeeld YouTube-filmpjes kijken, is niet meer mogelijk.
[...]
Zou kunnen, maar denk je het echt... ik niet.Mikey5times schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:27:
[...]
Nogmaals, daar staat helemaal niet dat je een datalimiet hebt van 10GB. Er staat alleen dat je snelheid na 10GB verbruik wordt afgeknepen.
Je krijgt volgens mij dus gewoon zoals in het tarievenoverzicht staat 1GB in je bundel, en als die op is kan je gewoon vrolijk door internetten op de normale snelheid. Alleen betaal je dan dus wel 10 cent per MB. Als je het dan voor elkaar krijgt om nog eens 9GB op te maken, dan beperken ze dus je snelheid. Dan moet je nog wel ff 900 euro voor het dataverbruik aftikken
Ja, ik denk 't echt ja. Waarom zetten ze dan een nieuw tarievenoverzicht online? Waarom zetten ze het niet met grote koeienletters op de site dat ze 10GB data aanbieden, veel meer dan de concurrentie? Waarom zouden ze uberhaupt in één keer 10 keer zoveel data voor dezelfde prijs bieden?Bekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:29:
[...]
Zou kunnen, maar denk je het echt... ik niet.
Tja, en waarom zouden ze de snelheid knijpen nadat je al goud geld hebt betaald voor die 9 GB overscheiding. Klinkt ook niet echt logisch, niet?Mikey5times schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:32:
[...]
Ja, ik denk 't echt ja. Waarom zetten ze dan een nieuw tarievenoverzicht online? Waarom zetten ze het niet met grote koeienletters op de site dat ze 10GB data aanbieden, veel meer dan de concurrentie? Waarom zouden ze uberhaupt in één keer 10 keer zoveel data voor dezelfde prijs bieden?
Omdat ze medelijden met je krijgen nadat ze je getild hebben voor 900 euro?DyStiC schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:33:
[...]
Tja, en waarom zouden ze de snelheid knijpen nadat je al goud geld hebt betaald voor die 9 GB overscheiding. Klinkt ook niet echt logisch, niet?
En dan naaien ze je door de snelheid te verlagen?Mikey5times schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:34:
[...]
Omdat ze medelijden met je krijgen nadat ze je getild hebben voor 900 euro?
[ Voor 23% gewijzigd door DyStiC op 01-10-2012 16:36 ]
Nee, dan nemen ze je tegen jezelf in bescherming.DyStiC schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:35:
[...]
En dan naaien ze je door de snelheid te verlagen?
Precies ;-) even afwachten dus hoe het echt zit.Mikey5times schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:36:
[...]
Nee, dan nemen ze je tegen jezelf in bescherming.
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 16:43 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Impstoker op 01-10-2012 16:44 . Reden: Dubbel op ]
Ja, dat klopt. Dan krijg je geen 10GB omdat je dan een contract hebt met andere voorwaarden.Impstoker schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:43:
Ergo: iedereen die net even twee dagen daarvoor een iphone besteld heeft/abbo verlengd krijgt dat niet?
< dit stukje webruimte is te huur >
Inderdaad. Ik hoop ook dat dat het geval blijkt te zijn, maar de site van Vodafone zelf is er vooralsnog erg onduidelijk over...SidewalkSuper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:45:
Die tekst, van een Vodafone mod dus, lijkt gewoon te impliceren dat het 10GB internet is, wat ook eerder het gerucht was. Niet dat het bij 1GB blijft.
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
iPhone Extreem € 100Mikey5times schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:46:
[...]
Inderdaad. Ik hoop ook dat dat het geval blijkt te zijn, maar de site van Vodafone zelf is er vooralsnog erg onduidelijk over...
[ Voor 5% gewijzigd door hmartino op 01-10-2012 16:56 . Reden: toestelprijs toegevoegd ]
Verwijderd
Als dat ook voor mij opgaat ben ik een gelukkig mens! Zit jij ook bij de eerste lichting?Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:57:
Wel raar dat het dan anders gaat bij Coolblue met een Vodafone abonnement dan bij Vodafone zelf. Want Coolblue verteld mij net dat ik ook de nieuwe voorwaarden krijg (dus 10GB internet, maar ook 12*25% korting i.p.v. 8*50%), terwijl ik daar al voor 1 oktober heb besteld..
Nouja 10 GB voor iets minder korting vind ik in ieder geval primaSowieso zijn de prijzen van Vodafone bij Coolblue (wat op dit moment niet besteld kan worden) nog steeds het laagst volgens mij.
[ Voor 15% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-10-2012 17:07 ]
Ik bel nu vodafone voor vragen over de status van die speciale bestelling, en mijn bestelling is niet te vinden in het systeem...Igor92 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:36:
Pfff, kom ik thuis van school, (tussendoor zo nu en dan op mn telefoon gechecked hoe het erbij stond met f&f.
Ik ben voorzien van een iPhone 5 f&f code en een normale f&f code. Wilde nu eigenlijk bestellen is er helemaal niets meer beschikbaar... Flink balen.
Ik kan melden dat de bestellingen die gedaan zijn via de Speciale Vodafone Friends and Family Ambassador page (speciale mail indien je je had ingeschreven), ongeldig zijn verklaard.Tc-Chub schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:56:
[...]
Ik bel nu vodafone voor vragen over de status van die speciale bestelling, en mijn bestelling is niet te vinden in het systeem...
[ Voor 13% gewijzigd door Tc-Chub op 01-10-2012 18:07 ]
Mijn order is wel doorgekomen, die van mij zag hij wel in het systeem en vertelde mij het verwachtte datum. Zou even voor de zekerheid weer opnieuw bellen.Tc-Chub schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:02:
[...]
Ik kan melden dat de bestellingen die gedaan zijn via de Speciale Vodafone Friends and Family Ambassador page (speciale mail indien je je had ingeschreven), ongeldig zijn verklaard.
Net contact gehad met de klantenservice over de levertijden en mijn order was niet zichtbaar in het systeem. Na contact met de leidinggevende is er verteld dat die orders geheel niet zijn doorgekomen en dat voorlopig ook onduidelijk is of de iPhone 5 uberhaupt beschikbaar komt bij Friends and Family
Edit: Ik ben door mijn boosheid even het belangrijkste vergeten: De aanbetaling van het bedrag van te voren. Ik kijk even of er contact kan worden opgenomen om dat te regelen. Ook de reden van het ongeldig verklaren zijn onbekend.
Ambassador page? Je bedoeld de /iphone5 pagina?Tc-Chub schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:02:
[...]
Ik kan melden dat de bestellingen die gedaan zijn via de Speciale Vodafone Friends and Family Ambassador page (speciale mail indien je je had ingeschreven), ongeldig zijn verklaard.
Net contact gehad met de klantenservice over de levertijden en mijn order was niet zichtbaar in het systeem. Na contact met de leidinggevende is er verteld dat die orders geheel niet zijn doorgekomen en dat voorlopig ook onduidelijk is of de iPhone 5 uberhaupt beschikbaar komt bij Friends and Family
Edit: Ik ben door mijn boosheid even het belangrijkste vergeten: De aanbetaling van het bedrag van te voren. Ik kijk even of er contact kan worden opgenomen om dat te regelen. Ook de reden van het ongeldig verklaren zijn onbekend.
Waar check je dat?RRCreations schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:15:
[...]
Mijn order is wel doorgekomen, die van mij zag hij wel in het systeem en vertelde mij het verwachtte datum. Zou even voor de zekerheid weer opnieuw bellen.
[ Voor 14% gewijzigd door Tristan op 01-10-2012 18:16 ]
Ok dat is mooi klote want ik heb wel even 300 euro vooruitbetaald.RRCreations schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:15:
[...]
Mijn order is wel doorgekomen, die van mij zag hij wel in het systeem en vertelde mij het verwachtte datum. Zou even voor de zekerheid weer opnieuw bellen.
Kloppen de toestelprijzen nog steeds niethmartino schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:48:
[...]
iPhone Extreem € 100
Mobiel internet: 10 GB met max. snelheid, daarna onbeperkt 32 kbp/s
Onbeperkt bellen naar alle mobiele en vaste nummers binnen nederland
Onbeperkt sms en mms
http://www.vodafone.nl/mo...enten_met_toestel/iphone/
0 euro voor 16GB iphone 5
100 euro voor 32GB iphone 5
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik neem dat je het ook over /iphone5 hebt. Kan iedereen er even bij vermelden waar die heeft besteld en wanneer, anders zit je telkens met vragen.Mouse_NL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:22:
Kreeg net een sms van Vodafone
Ik citeer:
Beste klant, momenteel ontvangen wij beperkte voorraad vanuit Apple. Wij houden je op de hoogte van de status van je bestelling.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Verder niets wanneer het komt etc!
Ik heb een iphone 5Tc-Chub schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:27:
[...]
Ik neem dat je het ook over /iphone5 hebt. Kan iedereen er even bij vermelden waar die heeft besteld en wanneer, anders zit je telkens met vragen.
Ikzelf heb hem donderdag 27 september besteld bij /iphone5
en waar is dit bij Vodafone zelf te vinden?Goudvis12 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:01:
Nieuwe tarieven Vodafone abonnementen:
Bel-SMS-Web/iPhone Altijd
Per vandaag officieel bij alle Bel-SMS-Web/iPhone altijd abonnementen 10GB data, na 10GB data wordt de snelheid vertraagd naar 32kbps up/down. Ook hebben alle Bel-SMS-Web/iPhone abonnementen onbeperkt bellen naar Vodafone klanten.
Sim only's Bel-SMS-Web Vaak/Altijd:
Alle Bel-SMS-Web Vaak/Altijd abonnementen hebben per vandaag (1 oktober 2012) onbeperkt bellen naar Vodafone klanten. De Vaak variant heeft 500mb data, en de Altijd variant heeft 10GB data waarbij na 10GB de snelheid wordt verlaagd naar 32kbps up/down.
Prijzen blijven gelijk aan de vorige abonnementen weliswaar hebben alle reguliere Bel-SMS-Web varianten de helft van het contract 25% korting op de maandkosten. De Sim-Only's hebben weliswaar 6/12 maanden 50% korting op de maandkosten.
[ Voor 10% gewijzigd door RedHead op 01-10-2012 18:41 ]
Volgens mij hoort dit in het levertijdentopic.Mouse_NL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:22:
Kreeg net een sms van Vodafone
Ik citeer:
Beste klant, momenteel ontvangen wij beperkte voorraad vanuit Apple. Wij houden je op de hoogte van de status van je bestelling.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Verder niets wanneer het komt etc!
Hoi!
Heb je besteld met nummerbehoud? Ik iig wel en de medewerker die ik telefonisch had gebeld zag alsnog mijn order. Dit komt waarschijnlijk door de nummerbehoud die bij mij goedgekeurd moet worden.Pixxa schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:18:
Interessant. Als ik hier mn order check krijg ik:
Er is iets mis gegaan:
Id Ongeldige Bestel
Geen resultaten gevonden
Verwijderd
Klikspaan.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:33:
en je mag niet over f&f kletsen in dit topic en de laatste pagina's gaan alleen maar daarover...
geen mods online?? (ook crisis?)
Geen verdere informatie dan?RRCreations schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:45:
[...]
Heb je besteld met nummerbehoud? Ik iig wel en de medewerker die ik telefonisch had gebeld zag alsnog mijn order. Dit komt waarschijnlijk door de nummerbehoud die bij mij goedgekeurd moet worden.
Was als reactie op het hele gedoe met VF ..... sommige mensen hebben hier echt niets te doen dan te zeuren?EWK schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:39:
[...]
Volgens mij hoort dit in het levertijdentopic.
Mmmm niet goed gelezen, op dezelfde webpagina:RedHead schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:37:
[...]
en waar is dit bij Vodafone zelf te vinden?
Want er staat hier: http://www.vodafone.nl/mo..._met_toestel/bel_sms_web/ wel met 10GB bij een extreme abo, maar niet bij alle Bel-SMS-Web Vaak/Altijd abonnementen
En dan is dit icm met een toestel.
[ Voor 11% gewijzigd door RedHead op 01-10-2012 19:04 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Het maakt toch geen fuck uit wanneer je nu besteld. De levertijd is over het algemeen toch nog onduidelijk en in ieder geval minimaal 5 tot 10 werkdagen. Dus je kan net zo goed nog even afwachten.Igor92 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:47:
Ik ga vanavond gewoon de simonly via F&F bestellen denk ik. Heb het een beetje gehad met wachten en had eigenlijk gehoopt vandaag de iPhone te bestellen.
Twijfel nu tussen 1 of 2 jarige sim only of wachten op de iPhone 5 bij F&F of F&F/iPhone5
[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 01-10-2012 19:49 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Mouse_NL op 01-10-2012 19:51 ]
Maar wel wat ik bestel. Het maakt me weinig uit dat ik even moet wachten op de telefoon, maar hoe langer ik wacht met een nieuw abonnement hoe langer ik 'te veel' blijf betalen bij T-Mobile.Pixxa schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:49:
[...]
Het maakt toch geen fuck uit wanneer je nu besteld. De levertijd is over het algemeen toch nog onduidelijk en in ieder geval minimaal 5 tot 10 werkdagen. Dus je kan net zo goed nog even afwachten.
[edit] Tenzij je de witte wilt..
Agree, dat kan een goede reden zijnIgor92 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:52:
[...]
Maar wel wat ik bestel. Het maakt me weinig uit dat ik even moet wachten op de telefoon, maar hoe langer ik wacht met een nieuw abonnement hoe langer ik 'te veel' blijf betalen bij T-Mobile.
Verwijderd
Maandje Ben (of andere virtuel provider) maandelijks opzegbaar?Igor92 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:52:
[...]
Maar wel wat ik bestel. Het maakt me weinig uit dat ik even moet wachten op de telefoon, maar hoe langer ik wacht met een nieuw abonnement hoe langer ik 'te veel' blijf betalen bij T-Mobile.
Lijkt me stug. Heb ook de 27e besteld op /iphone en kreeg vandaag nog mail + sms over nummerbehoud. Aangezien ik ook gewoon vooruit heb betaald via iDeal hebben we lijkt me een bindende overeenkomst ;-)Tc-Chub schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:02:
[...]
Daar ben ik het mee eens. Ik heb 300 euro vooruitbetaald, maar mijn order is dus niet te vinden in het systeem. Ben nu bezig helderheid te krijgen van Vodafone Webcare. Ooit een probleem gehad met Hi en toen ervaren dat de webcare vele malen beter is, en meer kan en mag.virofi schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:17:
[...]
Lijkt me stug. Heb ook de 27e besteld op /iphone en kreeg vandaag nog mail + sms over nummerbehoud. Aangezien ik ook gewoon vooruit heb betaald via iDeal hebben we lijkt me een bindende overeenkomst ;-)
Inderdaad. Sowieso heb ik vandaag behoorlijk veel rare berichten over de Vodafone F&F Helpdesk voorbij zien komen. Overigens heeft mijn vriendin een paar maanden terug nog een iPhone4 8gb via F&F besteld, en die gaf op de order status dezelfde melding: "Id Ongeldige Bestel Geen resultaten gevonden". Zolang ik niks hoor van Vodafone qua annulering ga ik er dus ook gewoon van uit dat er geleverd gaat worden. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal ik m'n ongenoegen uiten.Tc-Chub schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:30:
[...]
Daar ben ik het mee eens. Ik heb 300 euro vooruitbetaald, maar mijn order is dus niet te vinden in het systeem. Ben nu bezig helderheid te krijgen van Vodafone Webcare. Ooit een probleem gehad met Hi en toen ervaren dat de webcare vele malen beter is, en meer kan en mag.
Ok, ik houd het nauwlettend in de gaten. 300 euro is geen bedrag om even te laten liggen. Als iedereen zijn status hier meld dan kunnen we in de peiling houden wat er gebeurt.virofi schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:38:
[...]
Inderdaad. Sowieso heb ik vandaag behoorlijk veel rare berichten over de Vodafone F&F Helpdesk voorbij zien komen. Overigens heeft mijn vriendin een paar maanden terug nog een iPhone4 8gb via F&F besteld, en die gaf op de order status dezelfde melding: "Id Ongeldige Bestel Geen resultaten gevonden". Zolang ik niks hoor van Vodafone qua annulering ga ik er dus ook gewoon van uit dat er geleverd gaat worden. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal ik m'n ongenoegen uiten.
[ Voor 9% gewijzigd door virofi op 01-10-2012 20:49 ]
Ja dat snap ik, maar het gaat er hier eigenlijk om of dat het abonnement uberhaupt geleverd wordt. Als ik dit in het Levertijden topic doe, dan wordt het ten eerste overspoeld aan posts en ten tweede kan ik het dan niet meer volgen.virofi schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:49:
Status e.d. kunnen beter in het Levertijden topic, dat is daar voor aangemaakt ;-)
/mevirofi schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:53:
Tuurlijk, het hebben over de provider en de abonnementen is prima. Lijstjes bijhouden van status is denk ik minder relevant. Volgens mij zijn er in dit topic in elk geval vier mensen die afgelopen vrijdag op de /iphone5 pagina hebben besteld: Tc-Chub, Mouse_NL, RRCreations en ik. Misschien nog meer? Jullie mogen me ook DM'en als jullie status e.d. "overzichtelijker" willen bespreken ;-)
Me toovirofi schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:53:
Tuurlijk, het hebben over de provider en de abonnementen is prima. Lijstjes bijhouden van status is denk ik minder relevant. Volgens mij zijn er in dit topic in elk geval vier mensen die afgelopen vrijdag op de /iphone5 pagina hebben besteld: Tc-Chub, Mouse_NL, RRCreations en ik. Misschien nog meer? Jullie mogen me ook DM'en als jullie status e.d. "overzichtelijker" willen bespreken ;-)
Op zich helemaal geen slechte vraag. Ik heb zelf toegang tot een actiecode gezien iemand in mijn familie bij een bedrijf werkt waar ze vodafone gebruiken. Via de ICT afdeling van het bedrijf kreeg hij een mailtje over de F&F actie.Goosy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:26:
Misschien een naieve vraag, maar dat friends & family gebeuren geldt toch ook voor zakelijke klanten? Ik dacht in eerste instantie dat dat betekende dat als je bij een bedrijf werkt waar vodafone wordt gebruikt voor zakelijke telefoons, je dan ook codes kan krijgen. Weet iemand hoe dat zit? Ik zie niet hoe ik het anders moet interpreteren.
Bedankt voor de info. Ik was er ondertussen maar vanuit gegaan dat het niet waar kon zijn, aangezien dan wel heel veel mensen codes zouden kunnen krijgen en je leest er verder nergens iets over. Maar ik zal toch nog ff navragen (is bij mij ook een familielid).Muurtegel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:45:
[...]
Op zich helemaal geen slechte vraag. Ik heb zelf toegang tot een actiecode gezien iemand in mijn familie bij een bedrijf werkt waar ze vodafone gebruiken. Via de ICT afdeling van het bedrijf kreeg hij een mailtje over de F&F actie.
Dus in mijn geval heb ik toegang tot de code omdat er Vodafone bij het bedrijf gebruikt wordt. Vraag het eens bij de ICT afdeling zou ik zeggen. Misschien weten ze er iets van, misschien hebben ze het over het hoofd gezien.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Misschien wachten ze totdat de bedenktijd van orders van vorige week over is, zodat niet iedereen opeens weer wil veranderen?M@cer schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:23:
Waarom werken ze het niet bij op de Website van Vodafone. Als je toch zo'n belangrijke wijziging doet (waar je volgens mij veel klanten mee kan binnenhalen) is toch het eerste waar je het aanpast en duidelijk uitlegt de website![]()
![]()
Ik snap er in ieder geval nog helemaal niks van.
Hier ben ik ook wel heel erg benieuwd naar! Want dit is echt een top aanbieding.RonaldMcDonald schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:33:
Iemand die de adder onder het gras bij deze aanbieding kan vinden?
http://www.2call.nl/A9051T11533E0D24V0N1O37O10257/
Tele 2 SmartMix 300, 2 jaar
Netwerkactie 24 maanden 20% korting op de abonnementskosten
Bundel per maand 300 minuten of 300 smsjes
Internet 1.5Gb per maand, 3.6Mbit
Belbundel 24 euro, internet 14 euro, totaal 38 euro per maand
iPhone 5 voor 158,95
Totaal voor 2 jaar 1070,95
Lijkt mij een goeie aanbieding, flink wat belminuten en ruime datalimiet. Enkel de internet snelheid ligt wat laag maar nou ook weer niet zo dramatisch dat je er niks mee kan. Ik zit nu nog met T-Mobile 384kbit dus zal de snelheidswinst wel merken denk ik.
Verwijderd
enige nadeel is dat de levertijd 3-6 weken is...MrRayko schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:43:
[...]
Hier ben ik ook wel heel erg benieuwd naar! Want dit is echt een top aanbieding.
En het netwerk van T-MobileVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:55:
[...]
enige nadeel is dat de levertijd 3-6 weken is...
Had hem inderdaad ook voorbij zien komen. Vraag me af waarom zij zo drastisch goedkoper zijn dan welk ander abonnement ook?MrRayko schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:43:
[...]
Hier ben ik ook wel heel erg benieuwd naar! Want dit is echt een top aanbieding.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door S1W op 02-10-2012 10:21 ]
De aanbieding van 25% over 8 maanden is precies hetzelfde als 50% over 4 maanden.S1W schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:20:
Net de CB koerier aan de deur, maar ik wilde geen contract tekenen dat niet klopt (25% ipv 50% korting), dus hij is weer weg gegaan
Maar even bellen met CB voor een correct contract
< dit stukje webruimte is te huur >
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq