Nogmaals een medewerker van Vodafone gesproken. Verzekerde mij dat vandaag de iPhone 5 F&F acties op de site komen. Kon niet vertellen of de 10GB deal ook op sim only komt.
Mijn huidige abo verloopt in januari. Ik heb afgelopen vrijdag via f & f een nieuwe afgesloten. 4 maanden van te voren mag (staat ook gewoon op de site)
Top, bedankt voor je reactie. En natuurlijk de rest ook.Pannekoek81 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:39:
Mijn huidige abo verloopt in januari. Ik heb afgelopen vrijdag via f & f een nieuwe afgesloten. 4 maanden van te voren mag (staat ook gewoon op de site)
In dat geval vanmiddag maar even langs de vodafone winkel met m'n F&F code om eens te kijken of daar nog wat te regelen valt
Zal mij benieuwen! De F&F actie is namelijk de goedkoopste optie om een iPhone5 met een redelijk abonnement te fixen.Bekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:38:
Nogmaals een medewerker van Vodafone gesproken. Verzekerde mij dat vandaag de iPhone 5 F&F acties op de site komen. Kon niet vertellen of de 10GB deal ook op sim only komt.
We wachten (on)geduldig af
Klopt. Echter, ik weet niet wat voor toestel je nu hebt en of je een losse zou willen kopen. Want ik schijn voor mijn S2 227 te krijgen bij Vodafone. 670 voor losse iPhone - 227 = 443. Dat betekent 18.46 € per maand (2jr). Sim only abo van 16.20€ erbij is 34.66 per maand!Jarnoootje schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:43:
[...]
Zal mij benieuwen! De F&F actie is namelijk de goedkoopste optie om een iPhone5 met een redelijk abonnement te fixen.
We wachten (on)geduldig af
Helaas heeft mijn iPhone4 een barst in het scherm en werkt de home button niet meer helemaal perfect. Dan krijg je nog maar bar weinig terug voor jou oude toestel
Volgens mij heb ik een mooie aanbieding gevonden.
Via https://www.studentmobiel...=22#product-provider-tabs
iPhone 4S icm tele2 smartmix 250 en 500 MB internet.
Aanschafprijs: 109
9 maanden: 12,50 x 9 + 5 x 9 = 157,5
15 maanden: 25 x 15 + 10 x 15 = 525
109 + 157,50 + 525 = €791,50
Aardige deal lijkt me of zie ik iets over het hoofd? En kunnen mijn ouders gewoon via Studentmobiel bestellen? ( Ik ben zelf 16 )
Aardige deal lijkt me of zie ik iets over het hoofd? En kunnen mijn ouders gewoon via Studentmobiel bestellen? ( Ik ben zelf 16 )
Kun je niet beter via MP verkopen? Heb net mijn 4S voor €375 verkochtBekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:46:
[...]
Klopt. Echter, ik weet niet wat voor toestel je nu hebt en of je een losse zou willen kopen. Want ik schijn voor mijn S2 227 te krijgen bij Vodafone. 670 voor losse iPhone - 227 = 443. Dat betekent 18.46 € per maand (2jr). Sim only abo van 16.20€ erbij is 34.66 per maand!
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Nee helaas, op marktplaats gaat de S2 voor een euro of 200 weg.Jeroenvde89 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:48:
[...]
Kun je niet beter via MP verkopen? Heb net mijn 4S voor €375 verkocht
Mooie deal. Ik kom op hetzelfde eindbedrag uit.Dionlinn schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:48:
Volgens mij heb ik een mooie aanbieding gevonden.
Vind ik ook, baalde gister van de verlopen F&F deal, maar deze is zelfs beter. Volgens mij was het via F&F gister 861, wel met 1GB internet maarja aan 500 heb je ook genoegSpX schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:58:
[...]
Mooie deal. Ik kom op hetzelfde eindbedrag uit.
Denk dat het deze wordt dan
Net Vodafone gebeld, ik zal niet de 10GB aan data krijgen alleen 1GB. Ben overwegen te annuleren als de prijzen niet teveel stijgen. Weet iemand of ik zo een Vodafone winkel in kan lopen en zo met een iPhone 5(mist op voorraad) kan weglopen indien ik nummerbehoud wil? Of moet ik wachten op goedkeuring?
Niet de 10GB met wat precies?RRCreations schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:00:
Net Vodafone gebeld, ik zal niet de 10GB aan data krijgen alleen 1GB. Ben overwegen te annuleren als de prijzen niet teveel stijgen. Weet iemand of ik zo een Vodafone winkel in kan lopen en zo met een iPhone 5(mist op voorraad) kan weglopen indien ik nummerbehoud wil? Of moet ik wachten op goedkeuring?
Als ik het goed begrijp is er een aparte Vodafone F&F code voor de iPhone 5? Dus met een 'normale' code is deze niet te bestellen?
Is dat omdat je vorige week hebt besteld en dus niet onder de nieuwe voorwaarden valt? Of omdat je überhaupt een abo hebt besteld die niet onder deze voorwaarden valt?RRCreations schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:00:
Nog niet.....rickuss schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:03:
Als ik het goed begrijp is er een aparte Vodafone F&F code voor de iPhone 5? Dus met een 'normale' code is deze niet te bestellen?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ik kan nergens aanpassingen zien van de 10GB aan data, zowel niet op de F&F site als de vodafone site. Zijn ze hier nog mee bezig?
Code werkt gewoon voor iPhone 5 als het goed is.rickuss schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:03:
De acties staan alleen nog niet op de site, komen er vandaag wel op.
Momenteel werkt op de aparte site (/iphone5) de reguliere F&F code NIET.Bekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:05:
[...]
Code werkt gewoon voor iPhone 5 als het goed is.
De acties staan alleen nog niet op de site, komen er vandaag wel op.
Hiervoor heb je de pre-order code nodig.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik had inderdaad afgelopen vrijdag besteld en daarom zou ik bij de oude voorwaarden blijven. Gelukkig had ik een normale F&F code en een speciale code. Ik had er al opgerekend dat de voorwaarden beter zouden worden.Smits360 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:04:
[...]
Is dat omdat je vorige week hebt besteld en dus niet onder de nieuwe voorwaarden valt? Of omdat je überhaupt een abo hebt besteld die niet onder deze voorwaarden valt?
[ Voor 5% gewijzigd door RRCreations op 01-10-2012 12:10 ]
Waar heb je die site vandaan want als het goed is komt vandaag op de "normale" site https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily ook de iPhone 5 te staan. Daar werkt je code gewoon.Kecin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:07:
[...]
Momenteel werkt op de aparte site (/iphone5) de reguliere F&F code NIET.
Hiervoor heb je de pre-order code nodig.
https://directsales.vodafone.nl/iphone5Bekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:14:
[...]
Waar heb je die site vandaan want als het goed is komt vandaag op de "normale" site https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily ook de iPhone 5 te staan. Daar werkt je code gewoon.
Is naar mijn weten een ander idee dan het reguliere F&F concept. De site die jullie hier geven is een of andere pre order achtige variant.
Dat klopt ook. Als je je op de normale F&F site had ingeschreven om op de hoogte te worden gehouden over de iPhone5 kreeg je afgelopen week een code waar je op /iphone5 kon pre-orderen. Normale F&F codes werken daar dus niet.
Afgelopen week daar ook besteld.
[ Voor 7% gewijzigd door virofi op 01-10-2012 12:18 ]
Precies. Dus wanneer straks de iPhone 5 erbij staat kun je gewoon je code gebruiken.virofi schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:18:
Dat klopt ook. Als je je op de normale F&F site had ingeschreven om op de hoogte te worden gehouden over de iPhone5 kreeg je afgelopen week een code waar je op /iphone5 kon pre-orderen. Normale F&F codes werken daar dus niet.
Wat ik me eigenlijk afvraag he, ik heb een pre-order bij T-Mobile daar word in vermeld dat ik de eerste 6 maand 24,75 betaal en daarna 49,50 maar blijft dit ook zo?
Niemand bij T-Mobile kan het me in elk geval vertellen,
de btw op hun site is nu wel leuk verhoogd maar als ik inlog bij T-Mobile word bij mijn bestelling nog steeds dezelfde bedragen vermeld beetje vaag, niemand kan mij vertellen of het nou wel of niet doorberekend word..
de btw op hun site is nu wel leuk verhoogd maar als ik inlog bij T-Mobile word bij mijn bestelling nog steeds dezelfde bedragen vermeld beetje vaag, niemand kan mij vertellen of het nou wel of niet doorberekend word..
It's All In The "Mix"
Staat er bij de bedragen niet of ze in of ex btw zijn?Mixpower schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:20:
Wat ik me eigenlijk afvraag he, ik heb een pre-order bij T-Mobile daar word in vermeld dat ik de eerste 6 maand 24,75 betaal en daarna 49,50 maar blijft dit ook zo?
Nee staat er niet bij, en heb ook prive aangeschaft dus dan zijn de prijzen altijd incl. btw.
Bij zakelijk staat het er inderdaad vaak bij vermeld.
Bij zakelijk staat het er inderdaad vaak bij vermeld.
It's All In The "Mix"
Losse iphone van vodafone geannuleerd.
Mischien ga ik me simonly nog annuleren als er een goede iphone 5 ff aanbieding vandaag komt.
Mischien ga ik me simonly nog annuleren als er een goede iphone 5 ff aanbieding vandaag komt.
Los + simonly blijft altijd het goedkoopst denk ik.feddesman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:26:
Losse iphone van vodafone geannuleerd.
Ik was nu 720+ 180(1 jaar abbonement )=900 euro kwijt.Bekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:28:
[...]
Los + simonly blijft altijd het goedkoopst denk ik.
Ik kreeg net te horen van een VF medewerker dat de FF codes op zowel de "normale" F&F site als de FF/iphone5 site zouden moeten werken. Maar ik las hier dat sommigen zeiden dat dit NIET het geval is. Ik moet even wachten tot mijn annulering volledig verwerkt is en eerder kan ik niet bestellen, maar ik vraag me nou eigenlijk wel af hoe het zit 
De verwachtte levertijd kon hij niks over zeggen, behalve dat ze "leveringsproblemen" verwachten... Hmmz.
De verwachtte levertijd kon hij niks over zeggen, behalve dat ze "leveringsproblemen" verwachten... Hmmz.
de FF codes werken echt niet op de /iphone5 site. Ik ben al (2 werkdagen) bezig dat met vodaFone uit te zoeken aangezien ik wel een iPhone5 code heb maar deze niet werkt op de iPhone5 site.Smits360 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:32:
Ik kreeg net te horen van een VF medewerker dat de FF codes op zowel de "normale" F&F site als de FF/iphone5 site zouden moeten werken. Maar ik las hier dat sommigen zeiden dat dit NIET het geval is. Ik moet even wachten tot mijn annulering volledig verwerkt is en eerder kan ik niet bestellen, maar ik vraag me nou eigenlijk wel af hoe het zit
Gewoon nog even geduld mensenJarnoootje schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:34:
[...]
de FF codes werken echt niet op de /iphone5 site. Ik ben al (2 werkdagen) bezig dat met vodaFone uit te zoeken aangezien ik wel een iPhone5 code heb maar deze niet werkt op de iPhone5 site.
Alleen de codes die zijn verstuurd in een mailtje met subject "Apple iPhone 5 | Nu te bestellen bij Friends & Family!" werken op de /iphone5 site.
Crapvirofi schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:35:
Alleen de codes die zijn verstuurd in een mailtje met subject "Apple iPhone 5 | Nu te bestellen bij Friends & Family!" werken op de /iphone5 site.
Nogmaals, dit was een preorder actie.
Wanneer de iPhone 5 op de reguliere F&F site komt kun je ook terecht met je "gewone" code.
Wederom gebeld, medewerker heeft nagevraagd, en hij zei dat de aanbieding van 10GB niet op de F&F komt (paniek). Hij zei ook dat mijn nummerbehoud vandaag wordt goedgekeurd en waarschijnlijk morgenword gebeld voor een afleverafspraak(yeey!)!
Verwijderd
je kan beter naar een vodafone winkel gaan, en aangegeven dat je een F&F code hebt, daar kunnen ze je ook de korting geven. Werd net door de telefoon gezegt!
Voorraad is zeer beperkt via internet levertijd zal minimaal 4 weken zijn, in de winkel hebben ze meer voorraad en kan je met een iphone 5 uit de winkel lopen.
Voorraad is zeer beperkt via internet levertijd zal minimaal 4 weken zijn, in de winkel hebben ze meer voorraad en kan je met een iphone 5 uit de winkel lopen.
Als iemand dit zou kunnen verifiëren dan graag!Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:47:
je kan beter naar een vodafone winkel gaan, en aangegeven dat je een F&F code hebt, daar kunnen ze je ook de korting geven. Werd net door de telefoon gezegt!
Wanneer had je besteld bij de F&F iPhone5 pre-order?RRCreations schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:46:
Wederom gebeld, medewerker heeft nagevraagd, en hij zei dat de aanbieding van 10GB niet op de F&F komt (paniek). Hij zei ook dat mijn nummerbehoud vandaag wordt goedgekeurd en waarschijnlijk morgenword gebeld voor een afleverafspraak(yeey!)!
Verwijderd
ik heb zonet zelf gebelt, FF medewerker gaf mij een advies. Ik vertrouw op zijn woorden, en anders zijn het dikke leugenaars, en verteld elke FF medewerker een leuk lul verhaal om de mensen panisch te maken.... pff mensen bij de callcenter -___-'Kecin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:48:
[...]
Als iemand dit zou kunnen verifiëren dan graag!
Dat vroeg ik ook en mij werd dus verteld dat dit niet kon, nogal een vage boel bij Vodafone. Ik had vrijdag om en rond 18.00 besteld via de speciale preorder actie.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:47:
Ah, ik ook, om 18:11 :-) Hopelijk wordt ook mijn nummerportering vandaag goedgekeurd en kan ik ook morgen een aflever afspraak maken!RRCreations schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:51:
[...] Ik had vrijdag om en rond 18.00 besteld via de speciale preorder actie.
Je hebt vrijdag besteld en word wss morgen gebeld voor een aflever afspraak? Ik dacht dat de hele voorraad op was..
Hopelijk word ik ook gebeld, heb woensdagavond besteld.
Wellicht gaat het om andere partijen o.i.d. gezien F&F in principe voor werknemers en vrienden van is?Muurtegel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:53:
Je hebt vrijdag besteld en word wss morgen gebeld voor een aflever afspraak? Ik dacht dat de hele voorraad op was..
Dit kan absoluut niet.Kecin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:48:
[...]
Als iemand dit zou kunnen verifiëren dan graag!
Hier staat wat
Oftewel we kunnen uitgaan van de sim only aanbiedingen zoals ze er nu staan op de F&F site?RRCreations schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:46:
Ben benieuwd wanneer Coolblue de 2de lichting krijgt.
Wat zou sneller zijn? Los bestellen in de Apple Store, of wachten op Coolblue? Want zit er aan te denken om de order te annuleren, gezien het feit mijn iPhone 4 kwijt is geraakt, is de snelste optie momenteel de beste..
Wat zou sneller zijn? Los bestellen in de Apple Store, of wachten op Coolblue? Want zit er aan te denken om de order te annuleren, gezien het feit mijn iPhone 4 kwijt is geraakt, is de snelste optie momenteel de beste..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
ja echt ontzettend vaag, wachttijden zijn ook niet normaal... totaal 55 min in de wacht...RRCreations schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:51:
[...]
Dat vroeg ik ook en mij werd dus verteld dat dit niet kon, nogal een vage boel bij Vodafone. Ik had vrijdag om en rond 18.00 besteld via de speciale preorder actie.
krijg je uit eindelijk iemand aan de lijn, is het een ongeinteresseerde debiel die alleen "ja" en "nee" zegt.
Hoelang is de levertijd via internet? "Ja"....
HOELANG?! "OOhhh minimaal 4 weken"
Kan je met een F&F code ook de korting in de winkel krijgen? "Ja"
Geldt die 10 GB tijdelijke actie dan ook? "Oh even vragen..... NEE!"
Daarna krijg je te horen dat hij weg moet... tot ziens en opgehangen.
Belachelijk die vodafone klantenservice, hij zou ontslagen moeten worden.
Nu is ineens de 10GB limiet niet geldig voor F&F? Wat een drama dit!
Men krijgt informatie van verschillende medwerkers, en we weten meestal dat deze medewerkers onderling niet communiceren en daardoor verschillende verhalen naar buiten komen. Ik wacht gewoon nog even geduldig af, kan me bijna niet voorstellen dat je geen 10GB data zou kunnen nemen via F&F.
Ik ook eigenlijk niet idd, maar ff afwachten dan
Ik loop zo wel ff naar een VF winkel om de hoek. Die zouden het moeten weten dacht ik zo.Untouchablezz20 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:00:
Men krijgt informatie van verschillende medwerkers, en we weten meestal dat deze medewerkers onderling niet communiceren en daardoor verschillende verhalen naar buiten komen. Ik wacht gewoon nog even geduldig af, kan me bijna niet voorstellen dat je geen 10GB data zou kunnen nemen via F&F.
Ook zit er nu namelijk nog geen gratis bellen naar VF nummers bij iedere sim only. Inmiddels bij de simonly zonder F&F wel, ook vreemd.
[ Voor 11% gewijzigd door Bekse op 01-10-2012 13:02 ]
Zou je dan willen informeren of de sim-only varianten ook 10GB krijgen? Heb een twitter bericht gestuurd naar vodafone, maar nog geen reactie.Bekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:02:
[...]
Ik loop zo wel ff naar een VF winkel om de hoek. Die zouden het moeten weten dacht ik zo.
Ook zit er nu namelijk nog geen gratis bellen naar VF nummers bij iedere sim only. Inmiddels bij de simonly zonder F&F wel, ook vreemd.
Zojuist iPhone besteld.
500MB en 150 min bij Hi. Ik kan kosteloos upgraden naar 1000mb maar dan gaat 2e jaar 3 euro extra per maand kosten.
1e Jaar € 24,25
2e jaar € 57
500MB en 150 min bij Hi. Ik kan kosteloos upgraden naar 1000mb maar dan gaat 2e jaar 3 euro extra per maand kosten.
1e Jaar € 24,25
2e jaar € 57
[ Voor 35% gewijzigd door Kepro op 01-10-2012 13:04 ]
Dat Sim only iets voordeliger is klopt wel, maar de data snelheid is toch een stuk lager tov een abo?
Wil je dat met een iPhone..
Wat een bedragen, daarnaast ook nog eens lease?Kepro schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:03:
Zojuist iPhone besteld.
1e Jaar € 24,25
2e jaar € 57
Verwijderd
en na 2 jaar je telefoon teruggeven 
Kepro schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:03:
Zojuist iPhone besteld.
1e Jaar € 24,25
2e jaar € 57
Verwijderd
of afkopen voor 10-15% (2 jaar) van de nieuw waarde , 70-80 euro, als je hem toch wil behouden.Kecin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:07:
[...]
Wat een bedragen, daarnaast ook nog eens lease?
Goedkoper dan 330 euro....
Nope, zelfde snelheden bij 1GB iignoteboeki schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:06:
Dat Sim only iets voordeliger is klopt wel, maar de data snelheid is toch een stuk lager tov een abo?
Mits je hem niet vantevoren stuk maakt. Dan mag je KPN de schade betalen.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:09:
[...]
of afkopen voor 10-15% (2 jaar) van de nieuw waarde , 70-80 euro, als je hem toch wil behouden.
Ga ze vragen naar:Untouchablezz20 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:03:
[...]
Zou je dan willen informeren of de sim-only varianten ook 10GB krijgen? Heb een twitter bericht gestuurd naar vodafone, maar nog geen reactie.
- iPhone 5 F&F
- F&F sim only
- 10GB ook bij F&F zowel abo als sim only
Nog meer vragen?
Verwijderd
LevertijdenBekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:11:
[...]
Ga ze vragen naar:
- iPhone 5 F&F
- F&F sim only
Nog meer vragen?
Of je tussentijds de belbundel kan wijzigen van een F&F abboBekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:11:
[...]
Ga ze vragen naar:
- iPhone 5 F&F
- F&F sim only
Nog meer vragen?
Of je in de winkel met F&F code kan bestellen en vervolgens, mits voorraad, naar buiten lopen met dat kreng wachtende op je nummerportering 
Je zit toch altijd vast voor 1 of 2jaar contractduur aan je abonnement. Dat kan toch nooit worden veranderd, tenzij je de rest van het abonnement afkoopt?MaceNL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:13:
[...]
Of je tussentijds de belbundel kan wijzigen van een F&F abbo
[ Voor 54% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-10-2012 13:15 ]
Dat kan jaSidewalkSuper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:14:
Of je in de winkel met F&F code kan bestellen en vervolgens, mits voorraad, naar buiten lopen met dat kreng wachtende op je nummerportering
Ik ga ff lopen.
Of zonder nummerporteringSidewalkSuper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:14:
En of je in de VF winkel ook een toestel kunt laten achterhouden, zoals dat bij een Mediamarkt wel kan.
En of je de FF code ook kunt gebruiken bij het afsluiten/verlengen van een abo met toestel in de Mediamarkt.
Verwijderd
Verzekeringen! Precies hetzelfde als bij andere providers. Laat je hem vallen is die stuk, eigen risico en klaar!GaMbiNo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:10:
[...]
Mits je hem niet vantevoren stuk maakt. Dan mag je KPN de schade betalen.
Veel mensen zien lease heel anders en weten niet alles. Je betaald niet meer VOORAF je toestel af, maar ACHTERAF na je contract, in die 2 jaar hbe je de tijd om na te denken wat je met je toestel doet.
Afkopen, of inleveren en een nieuwe uit kiezen.
Dat kan, maar misschien heb ik nu geen behoefte aan veel belminuten en misschien over een half jaar wel vandaar mijn vraag.SidewalkSuper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:14:
[...]
Je zit toch altijd vast voor 1 of 2jaar contractduur aan je abonnement. Dat kan toch nooit worden veranderd, tenzij je de rest van het abonnement afkoopt?
Volgens mij kun je wel ten alle tijden verhogen, maar niet verlagen.MaceNL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:19:
[...]
Dat kan, maar misschien heb ik nu geen behoefte aan veel belminuten en misschien over een half jaar wel vandaar mijn vraag.
Verwijderd
nee je kan je abonnement aanpassen, omhoog en omlaag. Wel een boete van 20 of 30 euro.Dekay schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:26:
[...]
Volgens mij kun je wel ten alle tijden verhogen, maar niet verlagen.
Mijn collega heeft van de week gedaan.
Ben net bij de vodafone winkel geweest, men kon mij niet vertellen wanneer de iphone 5 weer op de f&f site kwam, en wat de nieuwe tarieven waren voor f&f. Ik ben er dus voor niks heen gelopen, wacht wel tot de site weer in orde is.SidewalkSuper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:14:
Of je in de winkel met F&F code kan bestellen en vervolgens, mits voorraad, naar buiten lopen met dat kreng wachtende op je nummerportering?
Verwijderd
en je mag niet over f&f kletsen in dit topic en de laatste pagina's gaan alleen maar daarover...
geen mods online?? (ook crisis?)
Ik weet niet of het al bekend was hier, maar hier kan je alvast de nieuwe prijzen zien :
https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Dat mag wel, je mag alleen geen codes aanvragen, dat is heel wat andersVerwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:33:
en je mag niet over f&f kletsen in dit topic en de laatste pagina's gaan alleen maar daarover...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je mag niet over codes praten, wel F&F in het algemeenVerwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:33:
Verwijderd
Is dat zo, kunnen ze het er beter duidelijk bijzetten.
Dekay schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:36:
[...]
Je mag niet over codes praten, wel F&F in het algemeen
Die prijzen zijn duurder dan wanneer je ze bij de T-mobile of Vodafone zelf besteld.Spekker schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:34:
Ik weet niet of het al bekend was hier, maar hier kan je alvast de nieuwe prijzen zien :
Verwijderd
wat ik ga doen is;
ik neem een abonnement van 75 euro voor 56,25 euro x 12 maanden (misschien met een lager abo, maar betaal je iets meer bij voor je toestel (145)
Na die 12 maanden zet ik hem omlaaag voor 20-30 euro dan betaal ik 42,50
en 1 malig voor het toestel 56 euro
KLAAR!
ik neem een abonnement van 75 euro voor 56,25 euro x 12 maanden (misschien met een lager abo, maar betaal je iets meer bij voor je toestel (145)
KLAAR!
Dat kan denk je?
Lijkt me sterk, maar mss heb je gelijk
Koop hem af, hoesje eromheen in de 2 jaar en dan voor een leuk bedrag verkopen. Mijn voorspelling is dat de 4S flink in waarde gaat dalen dit jaar.
Ik kan de telefoon straks verkopen voor 330 euro.. dus inderdaad, take your profit.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:09:
[...]
of afkopen voor 10-15% (2 jaar) van de nieuw waarde , 70-80 euro, als je hem toch wil behouden.
Verwijderd
Je kan bij Vodafone maar tot 1 stap onder je oorspronkelijke abonnement verlagenVerwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:39:
wat ik ga doen is;
KLAAR!
Zojuist bij 2 vodafone winkels geweest in Utrecht, bij één hadden ze alleen nog de 64 GB versie, en bij de ander hadden ze helemaal niets. Aangezien er een aardige rij stond en ik dat ff snel tussen door kon vragen heb ik niet kunnen vragen of je in de winkel ook je F&F code kon gebruiken.
Bij de Belcompany Overvecht hadden ze overigens nog wel de 16 GB versie van de witte.
Doe er je voordeel mee.
Bij de Belcompany Overvecht hadden ze overigens nog wel de 16 GB versie van de witte.
Doe er je voordeel mee.
Ben er bij 2 geweest en dezelfde ervaring. Ook vertelde men nog even dat je niet met een F&F code in de winkel kan bestellen. De klantenservicemedewerker die ik 2 uur eerder aan de lijn had vertelde precies het tegenovergestelde.... In de winkel wisten ze uberhaupt niks over de F&F acties... Ik word hier best moe vanCopyCatz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:29:
[...]
Ben net bij de vodafone winkel geweest, men kon mij niet vertellen wanneer de iphone 5 weer op de f&f site kwam, en wat de nieuwe tarieven waren voor f&f. Ik ben er dus voor niks heen gelopen, wacht wel tot de site weer in orde is.
Dat komt wel overeen met wat de meeste VF medewerkers tegen mij hadden gezegd plus wat ze in de Mediamarkt tegen me zeiden. Jammer, want dat was echt een double win geweestBekse schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:01:
[...]
Ben er bij 2 geweest en dezelfde ervaring. Ook vertelde men nog even dat je niet met een F&F code in de winkel kan bestellen. De klantenservicemedewerker die ik 2 uur eerder aan de lijn had vertelde precies het tegenovergestelde.... In de winkel wisten ze uberhaupt niks over de F&F acties... Ik word hier best moe van
Kan iemand dit bevestigen? Anders zou je bijvoorbeeld eerst een 55 EUR abbo kunnen nemen waarbij de iphone 189 euro kost en dit dan na zes maanden naar een lagere 47,50 EUR bundel laten omzetten. Dit scheelt je dan 100 euro in de aanschaf van een iphone 16gb. Na betalen van de boete is dit voordeliger dan gelijk een lager abbo.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:27:
[...]
nee je kan je abonnement aanpassen, omhoog en omlaag. Wel een boete van 20 of 30 euro.
Mijn collega heeft van de week gedaan.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Heb ik met mijn vorige abbo ook gedaan, werkt prima. En heb ik aan de telefoon met de Vodafone medewerker nog besproken dat dat mijn plan was toen ik de iphone 5 bestelde. Kon prima.
Verwijderd
Het is mogelijk! Bij KPN was er een actie 2 maanden terug; 25 euro 1ste 9 maanden voor elk abo, dus iedereen allerduurste abo nemen zo min mogelijk bijbetalen voor het toestel. Na die 9 maanden gewoon terug zetten naar het laatste abo!Mighty schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:19:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? Anders zou je bijvoorbeeld eerst een 55 EUR abbo kunnen nemen waarbij de iphone 189 euro kost en dit dan na zes maanden naar een lagere 47,50 EUR bundel laten omzetten. Dit scheelt je dan 100 euro in de aanschaf van een iphone 16gb. Na betalen van de boete is dit voordeliger dan gelijk een lager abbo.
en nu heeft vodafone het zelfde
Verwijderd
Van de Vodafone site:
Kan ik mijn abonnement verlagen?
Ja, je kunt je abonnement altijd verlagen. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:
- je abonnement is aangesloten of
- je contract is verlengd
dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijke abonnement laten verlagen. Dit kost € 20,34.
Hou er rekening mee dat eventuele kortingen en acties die bij je huidige abonnement horen vervallen en je niet al je beltegoed behoudt als je je abonnement wijzigt. De einddatum van je contract blijft ongewijzigd.
http://help.vodafone.nl/c...231&cat_lvl1=6&cat_lvl2=8
Ja, je kunt je abonnement altijd verlagen. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:
dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijke abonnement laten verlagen. Dit kost € 20,34.
Hou er rekening mee dat eventuele kortingen en acties die bij je huidige abonnement horen vervallen en je niet al je beltegoed behoudt als je je abonnement wijzigt. De einddatum van je contract blijft ongewijzigd.
Als je F&F korting dan vervalt, dan wordt het dus niet gunstiger....Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:41:
Van de Vodafone site:
Verwijderd
he jammer, 1 stap, bij KPN kon je van allerduurste abo (152,50) naar laagste (30).
maar toch, die ene stap scheelt toch 100 euro
+ boete + abo verschil + aftrekken korting F&F als ik me niet vergis..Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:45:
he jammer, 1 stap, bij KPN kon je van allerduurste abo (152,50) naar laagste (30).
Dat is inderdaad zo, en ik zal de topicwarning inderdaad even wat duidelijker makenVerwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:37:
Is dat zo, kunnen ze het er beter duidelijk bijzetten.
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Whieee op 01-10-2012 15:01 ]
Launching containers into space
Verwijderd
ik hoef die F&F korting niet, levertijd zal minimaal 4 weken zijn volgens de klantenservice....aesch schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:52:
[...]
+ boete + abo verschil + aftrekken korting F&F als ik me niet vergis..
Mijn toestel staat donderdag al klaar voor mij...
Ook met 10GB data?Jarnoootje schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:38:
[...]
Die prijzen zijn duurder dan wanneer je ze bij de T-mobile of Vodafone zelf besteld.
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
iPhone 5's zijn weg van de Vodafone F&F site
[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-10-2012 15:45 ]
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.