Heb een iPhone 5 bestelcode over van F&F, wil je hem hebben stuur maar een DM 
Vergeven!
Vergeven!
[ Voor 11% gewijzigd door Maximus op 27-09-2012 20:23 ]
PhD i.o.
[ Voor 11% gewijzigd door Maximus op 27-09-2012 20:23 ]
PhD i.o.
Bij mij ook, werd al ongerustPoster schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:05:
Mijn bestelbevestiging F&F zat in m'n spambox
Verwijderd
Ik ben ook niks tegengekomen, mijn Hi loopt 14nov af (<2 maanden).TimDJ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:09:
Hier ook in spam > Gmail
Klopt het trouwens dat bij nummerbehoud er bij F&F niet wordt gevraagd naar overgangsdatum? Mijn abbo bij t-mobile loopt 10-okt af maar dat kon ik niet invullen.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Voor nieuw af te sluiten abbo's? Dus als ik vandaag/morgen afsluit dan betaal ik wel het bedrag maar krijg niet de 10gb?Zegato schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:10:
Mij komt zojuist uit betrouwbare bron ter ore dat Vodafone vanaf maandag 1 oktober hun databundel van de 'Altijd'-abonnementen gaat verhogen naar 10GB/maand, met gelijke prijzen...
Me 2, doe maar ff DM Al wegmennoo schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:03:
Ik heb via CB besteld en dus een F&F code over. Iemand interesse? DM maar ff,
Menno
EDIT: Zo dat ging snel, weg...
[ Voor 3% gewijzigd door S1W op 27-09-2012 20:21 ]
Verwijderd
Ik sta in de telefonische wachtrij, dus ben benieuwd of men het verhaal kan bevestigen..Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:23:
Ben toch wel erg te spreken over de service van CB. Na de vreemde email (dat er geen iphones meer geleverd zouden worden), had ik om opheldering gevraagd per mail. Vond het vreemd, eerst bevestiging, daarna ontkenning... Mail is per ongeluk naar iedereen gegaan.
Deze mevrouw belde me met wat uitleg, eerst dat we alleen een nieuw ordernummer kregen omdat ze scheiding wilden aanbrengen tussen Vodafoon en TMobile aanvragen en de toestellen van de providers niet gemixt mochten worden.
80% van de aanvragen zijn porteringen van TMobile naar Vodafoon, waardoor er veel administratief werk te verrichten valt en men morgen ook nog druk is met alles doorsturen naar Vodafoon.
Morgen krijgen velen nog een reactie als Vodafoon de portering heeft verwerkt, wat betekent dat iedereen dan zaterdag de koerier aan de deur krijgt.
Ben blij met deze positieve reactie van CB. Netjes.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Misschien mogen we dan gelijk opzeggenVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:15:
[...]
Voor nieuw af te sluiten abbo's? Dus als ik vandaag/morgen afsluit dan betaal ik wel het bedrag maar krijg niet de 10gb?
En andere, lichtere, data abbo's?
Er zijn 'gewone' F&F codes. Hiermee kan je vanaf maandag de iPhone 5 bestellen.k1978 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:29:
Snap alleen nik van de F&F deal.. Laten we zeggen als je een code hebt .. Hoe dan verder. Want op de F&F site staat dat alle modellen van de iphone 5 pas weer 1 oktober beschikbaar zijn.. Hoe kan je dan gebruik maken van je code..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Kan jouw betrouwbare bron ook bevestigen of die ook veranderd voor FF bestellingen die voor 1 oktober zijn gemaakt? Ik wil namelijk de Altijd abo afsluiten..Zegato schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:10:
Mij komt zojuist uit betrouwbare bron ter ore dat Vodafone vanaf maandag 1 oktober hun databundel van de 'Altijd'-abonnementen gaat verhogen naar 10GB/maand, met gelijke prijzen...
Verwijderd
Thanks! Nou dus nog maar even wachten tot maandag dusNitai schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:43:
Omdat dat een andere code is.... lees een paar posts boven je!
Bestellingen vóór 1 oktober krijgen deze voorwaarden niet. Geldt voor zowel de FF bestellingen, als reguliere bestellingen zoals Vodafone.nl of in de winkels.Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:44:
[...]
Kan jouw betrouwbare bron ook bevestigen of die ook veranderd voor FF bestellingen die voor 1 oktober zijn gemaakt? Ik wil namelijk de Altijd abo afsluiten..
[ Voor 12% gewijzigd door Rowinio op 27-09-2012 21:00 ]
Ik hoorde dat het in november 100tb zal worden.Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:44:
[...]
Kan jouw betrouwbare bron ook bevestigen of die ook veranderd voor FF bestellingen die voor 1 oktober zijn gemaakt? Ik wil namelijk de Altijd abo afsluiten..
NotSoSteady schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:18:
Ik hoorde dat het in november 100tb zal worden.
Vind de veronderstelde verhoging ook wat ongeloofwaardig. Als het nou van 1gb naar 2gb zou gaan, dan was het wat geloofwaardiger. Van 1gb naar 10gb klinkt too good to be true, zeker gezien het feit de providers ons datagebruik de laatste tijd lijken te willen uitmelken tot de laatste bit.Flieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:20:
[...]
Ik vind het ook wat ongeloofwaardig. Misschien medewerkers van T-Mobile die het aankondigen?
True, het lijk ook een good to be true verhaal. Maar je weet maar nooit. Daarnaast klopt het dat de FF code na 1 oktober omgeruild kan worden voor een nieuwe code die geldig is voor de nieuwe actie? Maw ik kan veilig wachten?virofi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:23:
[...]
Vind de veronderstelde verhoging ook wat ongeloofwaardig. Als het nou van 1gb naar 2gb zou gaan, dan was het wat geloofwaardiger. Van 1gb naar 10gb klinkt too good to be true, zeker gezien het feit de providers ons datagebruik de laatste tijd lijken te willen uitmelken tot de laatste bit.
Aan de andere kant zou dit wel eens een heel grote magneet voor VF kunnen worden.virofi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:23:
[...]
Vind de veronderstelde verhoging ook wat ongeloofwaardig. Als het nou van 1gb naar 2gb zou gaan, dan was het wat geloofwaardiger. Van 1gb naar 10gb klinkt too good to be true, zeker gezien het feit de providers ons datagebruik de laatste tijd lijken te willen uitmelken tot de laatste bit.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
De invulling van de acties veranderd per 1 oktober, maar de codes blijven gewoon geldig. Ik geloof tot 3 maanden na ontvangst. Je krijgt ook een reminder als de code niet gebruikt is en bijna verloopt.Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:25:
True, het lijk ook een good to be true verhaal. Maar je weet maar nooit. Daarnaast klopt het dat de FF code na 1 oktober omgeruild kan worden voor een nieuwe code die geldig is voor de nieuwe actie? Maw ik kan veilig wachten?
Hey man, bedankt voor je goede hulp! Je hebt echt veel mensen geholpen met die codes en ik begrijp niet waarom er nu moeilijk over gedaan wordt.alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:36:
Ik hou op met de codes versturen, dus geen dm's meer. Het gedreig van Goudvis12 en anderen is voor mij genoeg reden om te stoppen hiermee, mensen die code hebben gehad ooit. Have fun, hoopte echt mensen te kunnen helpen.
Blijkbaar mag dit op tweakers niet...
Ik ben ook erg onder de indruk van CB. Netjes aan de telefoon en opzich goed geregeld! Top!kx22 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:27:
Ok, alle 3 de belletjes gehad en krijg alle 3 de iPhones geleverd.
Na levering ga ik CB even een hele goede rating geven! Altijd netjes ons gebeld en ondanks alles ook iedereen geleverd. Ook geen excuses verhaal dat er teveel orders zijn. Gezien de Apple prijzen is de marge echt miniem. Dan toch leveren met verlies. Hulde!
[ Voor 26% gewijzigd door SqueakyClean op 27-09-2012 21:34 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Igor92 op 27-09-2012 21:38 ]
Bij Tweakers hoef je niet te refreshen.kneusteun schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:36:
Damn ik ben steeds net te laat voor die iphone 5 codes, zijn er mensen die non-stop refreshen?!?!
Dus het is koffie dik kijken of dat positief of negatief gaat uitpakken. Hmmm lastig ditFlieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:28:
[...]
De invulling van de acties veranderd per 1 oktober, maar de codes blijven gewoon geldig. Ik geloof tot 3 maanden na ontvangst. Je krijgt ook een reminder als de code niet gebruikt is en bijna verloopt.
De nieuwe actie staat al op de site: de korting gaat van 30% naar 25% gedurende de looptijd. Toestelprijs blijft gelijk.Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:42:
Dus het is koffie dik kijken of dat positief of negatief gaat uitpakken. Hmmm lastig dit
Inderdaad. Daarom heb ik maar doorgepakt en begin vd week een Simonly (f&f) gedaan.Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:42:
[...]
Dus het is koffie dik kijken of dat positief of negatief gaat uitpakken. Hmmm lastig dit
Hoi!
Ja maar er gaan nu ook geruchten dat de specificaties van de iphone abonnementen gaan wijzigen (10Gb i.p.v. 1GB). Als je zoekt op Vodafone+Altijd+10GB kom je onderstaande link tegen waar ook iemand al aangeeft dat dit gaat gebeuren. Die persoon wist het al op 24 september (of lult ook uit zijn nekFlieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:44:
[...]
De nieuwe actie staat al op de site: de korting gaat van 30% naar 25% gedurende de looptijd. Toestelprijs blijft gelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 27-09-2012 21:48 ]
Ga maar uit van dat laatste. Had het er vandaag met 2 verschillende telecom-winkel-medewerkers over, en hun ogen rolden zo'n beetje uit hun hoofd bij het horen van die prijs.. Zo'n aanbieding ga je pas weer tegenkomen als de 5s er is.Dionlinn schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:19:
Wat ik me afvraag, er werd gezegd dat de CB actie een foutje was.
Betekent dit dat die aanbieding niet meer mogelijk is ( 42,50 per maand, eerste 8 maanden 50%/12 maanden 25% en 107 euro bijbetalen)? Vond dit een hele mooie aanbieding en hoop dat die toch nog terugkomt, ookal is het met 12 maanden 25% korting en 107 euro bijbetalen.
Of zal de aankoopprijs stijgen naar €289 net zoals bij VF?
Die 10GB vind ik niet erg aannemelijk. Zoals hier al eerder gezegd zou 2GB al 'stunten' zijn. Voor mij maakt het niet uit. Ik heb al 1GB, maar gebruik voornamelijk WiFi en kom aan max 500mb per maand.Bart1983 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:47:
Ja maar er gaan nu ook geruchten dat de specificaties van de iphone abonnementen gaan wijzigen (10Gb i.p.v. 1GB). Als je zoekt op Vodafone+Altijd+10GB kom je onderstaande link tegen waar ook iemand al aangeeft dat dit gaat gebeuren. Die persoon wist het al op 24 september (of lult ook uit zijn nek).
http://www.iphoneclub.nl/...-vodafone-en-sizz-bekend/
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik heb hem ff na 3 uur besteld, maar ook geen telefoontje gekregen. We zullen het morgen wel zienjmetselaars schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:53:
Iemand een iphone 5 via CB geleverd gekregen en besteld na 15.00 uur??? Heb het gevoel dat daar de grens ligt namelijk.... Of heb ik het mis?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Nee idd, maar ik ga nu bij T-Mobile soms over mn 1GB limiet heen en de snelheid is dan niet vooruit te branden. Bij VF ga ik dik betalen. Dus het zou jammer zijn als ik nu bestel en dat het 10GB wordt. Andere kant. Als de actie van 30% naar 25% gaat zou het niet gek zijn als daar iets anders extra voor in de plaats komt.Flieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:51:
[...]
Die 10GB vind ik niet erg aannemelijk. Zoals hier al eerder gezegd zou 2GB al 'stunten' zijn. Voor mij maakt het niet uit. Ik heb al 1GB, maar gebruik voornamelijk WiFi en kom aan max 500mb per maand.
Vodafone zegt op de site dat je tot 60 dagen voor de einddatum van je contract over mag stappen naar hun. Dus jij zou nu al de overstap in gang kunnen zetten.VincentG schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:53:
Mijn abo loopt bij T-mobile tot 18 november, 2 jarig contract. Kan hem ondertussen wel al verlengen.
Wil naar Vodafone (niet zo tevreden met bereik en met F&F aantrekkelijk abo). Kan ik voor 1 oktober al een aanvraag doen bij Vodafone op de F&F pagina, ivm de actie die dan stopt? Hoef hem niet per se direct te hebben, ligt een beetje aan wanneer ik mijn iPhone dan verkocht krijg en hoe het zit met overstappen / nummerbehoud en resterende 1,5 maand bij T-mobile.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ben toch wel heel erg blij dat ik die Coolblue aanbieding mee heb kunnen pakken als ik dit soort verhalen hoor... Heb lang getwijfeld of ik uberhaupt een iPhone 5 wilde nemen na het zien van al die belachelijke prijzen overal, maar toen ik die Coolblue aanbieding zag wist ik gelijk dat dit een buitenkansje was! Heeft het obsessief in de gaten houden van dit topic dan toch nog z'n vruchten afgeworpenethereal81 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:48:
[...]
Ga maar uit van dat laatste. Had het er vandaag met 2 verschillende telecom-winkel-medewerkers over, en hun ogen rolden zo'n beetje uit hun hoofd bij het horen van die prijs.. Zo'n aanbieding ga je pas weer tegenkomen als de 5s er is.
14:45 besteld en krijg hem geleverd (32GB zwart abbo nieuw)jmetselaars schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:53:
Iemand een iphone 5 via CB geleverd gekregen en besteld na 15.00 uur??? Heb het gevoel dat daar de grens ligt namelijk.... Of heb ik het mis?
Verwijderd
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Naar mijn weten voor zowel verlengen als nieuwe abonnementen. De laatstgenoemde weet ik zeker. Als je vóór maandag een Altijd-abonnement afsluit, krijg je 1GB, daarna 10GB. Ga je over die bundel heen, dan daalt je snelheid automatisch naar 32KB/s en betaal je niet meer. Goedkopere abonnementen doen niet mee.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:15:
[...]
Voor nieuw af te sluiten abbo's? Dus als ik vandaag/morgen afsluit dan betaal ik wel het bedrag maar krijg niet de 10gb?
En andere, lichtere, data abbo's?
Ik heb zo 123 ook niet het antwoord maar ik zit in precies hetzelfde schuitje.virofi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:59:
Al eerder gevraagd, maar nog geen reactie. Iemand die hier een antwoord op heeft?
Hoe zit het eigenlijk met nummerbehoud? Ik stap over van T-Mobile naar Vodafone (F&F). Mijn abonnement bij T-Mobile is al een aantal maanden verlopen. Is mijn contract dan direct opzegbaar door Vodafone, of moet ik wachten totdat de huidige maand voorbij is?
Ik ga er ook vanuit dat het automatisch stopt, ik vraag me alleen af wanneer. Volgens mij wordt na afloop van je abonnement je abonnement steeds met 1 maand verlengt. Moet je dan wachten totdat de huidige maand voorbij is, of gaat het per direct?Fonta schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:14:
[...]
Ik heb zo 123 ook niet het antwoord maar ik zit in precies hetzelfde schuitje.
Voor het gemak ga ik er maar vanuit dat mijn contract bij T-mobile automatisch stopt.
[ Voor 69% gewijzigd door Fonta op 27-09-2012 22:19 ]
Vraag ik me af, aangezien (gezien de reacties) het om een post gaat die er al sinds 2008 staat?Fonta schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:17:
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=104 Bied al iets meer duidelijkheid.
En deze zegt dat alles voor je geregeld wordt:
http://www.delaagstereken...oud/Vodafone-nummerbehoud
Moet goed komen dus!
Ah, die voegde je later toe dan mijn respons ;-) Lijkt dus idd redelijk snel te gaan, zonder afwachten van huidige maand...Fonta schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:20:
De andere links ook even aanklikken. Vooral die van de VF site zelf.
Iemand?Dionlinn schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:19:
Wat ik me afvraag, er werd gezegd dat de CB actie een foutje was.
Betekent dit dat die aanbieding niet meer mogelijk is ( 42,50 per maand, eerste 8 maanden 50%/12 maanden 25% en 107 euro bijbetalen)? Vond dit een hele mooie aanbieding en hoop dat die toch nog terugkomt, ookal is het met 12 maanden 25% korting en 107 euro bijbetalen.
Of zal de aankoopprijs stijgen naar €289 net zoals bij VF?
Dat weet denk ik niemand. Afwachten. Ben zelf ook wel heel benieuwd!
Ik denk dat je beter even kunt gaan kijken welke "echte" netwerkproviders er nou eigenlijk zijn en waar je met een "lease" toestel komt te zittenFonta schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:31:
[...]
Dat weet denk ik niemand. Afwachten. Ben zelf ook wel heel benieuwd!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mag ik vragen hoe laat je besteld heb? Ik maandag de 24ste om 12:30 en de betaling was de dag er na ontvangen (overschrijving). Ik vermoed dat de order pas is gaan 'lopen' nadat de betaling was ontvangen.kx22 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:27:
Ok, alle 3 de belletjes gehad en krijg alle 3 de iPhones geleverd.
Na levering ga ik CB even een hele goede rating geven! Altijd netjes ons gebeld en ondanks alles ook iedereen geleverd. Ook geen excuses verhaal dat er teveel orders zijn. Gezien de Apple prijzen is de marge echt miniem. Dan toch leveren met verlies. Hulde!
[ Voor 15% gewijzigd door Dannydekr op 27-09-2012 22:37 ]
Lijkt me stug, wat kan het de koerier nou schelen dat je geen 18 bent. Dat moet T-Mobile controleren, niet de koerier. Die hoeft alleen maar te weten dat jij daadwerkelijk de persoon bent die heeft besteld.Rushed schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:36:
Ik had dus in mijn mooie overtuiging een iPhone 5 besteld bij t-mobile. Met abbonement. Maar controleren ze je ID bij de aflevering? want ik ben 17 jaar oud en het viel me pas later op dat ze daar in tegenstelling to simyo op "controleerden' bij aflevering.
Wat houd je ID controleren bij aflevering in? Gaan ze dan mierenneuken over je leeftijd?
[ Voor 6% gewijzigd door virofi op 27-09-2012 22:38 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Tristan op 27-09-2012 22:39 ]
het was namelijk meer zo van dit wat ik las:virofi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:37:
[...]
Lijkt me stug, wat kan het de koerier nou schelen dat je geen 18 bent. Dat moet T-Mobile controleren, niet de koerier. Die hoeft alleen maar te weten dat jij daadwerkelijk de persoon bent die heeft besteld.
Iphone 5 -- eerste Iphone
[ Voor 29% gewijzigd door Will_M op 27-09-2012 22:44 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse