• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:13

Maximus

There is no substitute

Heb een iPhone 5 bestelcode over van F&F, wil je hem hebben stuur maar een DM :)

Vergeven!

[ Voor 11% gewijzigd door Maximus op 27-09-2012 20:23 ]

PhD i.o.

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Mijn bestelbevestiging F&F zat in m'n spambox |:(

Verwijderd

Chips, ik blijf de belletjes van CB missen... :o

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Poster schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:05:
Mijn bestelbevestiging F&F zat in m'n spambox |:(
Bij mij ook, werd al ongerust :P

Verwijderd

@ Flieger, wanneer je de mail krijgt van de koerier dat ze hem morgen ( of wanneer dan ook) zullen bezorgen kan je het nummer bellen dat ze opgeven en dan kan je het afleveradres wijzigen.

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02
Hier ook in spam > Gmail

Klopt het trouwens dat bij nummerbehoud er bij F&F niet wordt gevraagd naar overgangsdatum? Mijn abbo bij t-mobile loopt 10-okt af maar dat kon ik niet invullen.

Freelance Drupal Developer

• keanu_
  • Nu online
TimDJ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:09:
Hier ook in spam > Gmail

Klopt het trouwens dat bij nummerbehoud er bij F&F niet wordt gevraagd naar overgangsdatum? Mijn abbo bij t-mobile loopt 10-okt af maar dat kon ik niet invullen.
Ik ben ook niks tegengekomen, mijn Hi loopt 14nov af (<2 maanden).

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mij komt zojuist uit betrouwbare bron ter ore dat Vodafone vanaf maandag 1 oktober hun databundel van de 'Altijd'-abonnementen gaat verhogen naar 10GB/maand, met gelijke prijzen...

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Geduld wordt dan toch beloond !

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:13
Ook hier de bevestigingsmail in spam ontvangen (gmail).

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:23

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Is het uberhaupt ooit verkeerd gegaan met F&F? Op de een of andere manier weten mensen codes te genereren, (die van Alwaysleft zijn wel legitiem voor zover ik weet) ik kan me voorstellen dat Vodafone hier aan de ene kant niet blij mee is en sancties ten opzichte van deze afgesloten abonnementen onderneemt. Aan de andere kant, het zijn wel allemaal extra afgesloten abonnementen..

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Zegato schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:10:
Mij komt zojuist uit betrouwbare bron ter ore dat Vodafone vanaf maandag 1 oktober hun databundel van de 'Altijd'-abonnementen gaat verhogen naar 10GB/maand, met gelijke prijzen...
Voor nieuw af te sluiten abbo's? Dus als ik vandaag/morgen afsluit dan betaal ik wel het bedrag maar krijg niet de 10gb?
En andere, lichtere, data abbo's?

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 14:22

S1W

mennoo schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:03:
Ik heb via CB besteld en dus een F&F code over. Iemand interesse? DM maar ff,

Menno

EDIT: Zo dat ging snel, weg...
Me 2, doe maar ff DM Al weg ;)

[ Voor 3% gewijzigd door S1W op 27-09-2012 20:21 ]

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:09
Haha, dat zou dan wel jammer zijn, als de datalimieten omhoog gaan vanaf 1okt ;-) Maar goed; blij met de F&F deal en blij met de code van Alwaysleft. Snap de ophef niet helemaal over Alwaysleft, maar goed; so be it.

Verwijderd

Ben toch wel erg te spreken over de service van CB. Na de vreemde email (dat er geen iphones meer geleverd zouden worden), had ik om opheldering gevraagd per mail. Vond het vreemd, eerst bevestiging, daarna ontkenning... Mail is per ongeluk naar iedereen gegaan.

Deze mevrouw belde me met wat uitleg, eerst dat we alleen een nieuw ordernummer kregen omdat ze scheiding wilden aanbrengen tussen Vodafoon en TMobile aanvragen en de toestellen van de providers niet gemixt mochten worden.

80% van de aanvragen zijn porteringen van TMobile naar Vodafoon, waardoor er veel administratief werk te verrichten valt en men morgen ook nog druk is met alles doorsturen naar Vodafoon.

Morgen krijgen velen nog een reactie als Vodafoon de portering heeft verwerkt, wat betekent dat iedereen dan zaterdag de koerier aan de deur krijgt.

Ben blij met deze positieve reactie van CB. Netjes.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:23:
Ben toch wel erg te spreken over de service van CB. Na de vreemde email (dat er geen iphones meer geleverd zouden worden), had ik om opheldering gevraagd per mail. Vond het vreemd, eerst bevestiging, daarna ontkenning... Mail is per ongeluk naar iedereen gegaan.

Deze mevrouw belde me met wat uitleg, eerst dat we alleen een nieuw ordernummer kregen omdat ze scheiding wilden aanbrengen tussen Vodafoon en TMobile aanvragen en de toestellen van de providers niet gemixt mochten worden.

80% van de aanvragen zijn porteringen van TMobile naar Vodafoon, waardoor er veel administratief werk te verrichten valt en men morgen ook nog druk is met alles doorsturen naar Vodafoon.

Morgen krijgen velen nog een reactie als Vodafoon de portering heeft verwerkt, wat betekent dat iedereen dan zaterdag de koerier aan de deur krijgt.

Ben blij met deze positieve reactie van CB. Netjes.
Ik sta in de telefonische wachtrij, dus ben benieuwd of men het verhaal kan bevestigen..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Verwijderd

CB word helemaal gek van dat zinloze gebel...

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:59
Snap alleen nik van de F&F deal.. Laten we zeggen als je een code hebt .. Hoe dan verder. Want op de F&F site staat dat alle modellen van de iphone 5 pas weer 1 oktober beschikbaar zijn.. Hoe kan je dan gebruik maken van je code..

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:15:
[...]

Voor nieuw af te sluiten abbo's? Dus als ik vandaag/morgen afsluit dan betaal ik wel het bedrag maar krijg niet de 10gb?
Misschien mogen we dan gelijk opzeggen ;)

• Flieger
k1978 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:29:
Snap alleen nik van de F&F deal.. Laten we zeggen als je een code hebt .. Hoe dan verder. Want op de F&F site staat dat alle modellen van de iphone 5 pas weer 1 oktober beschikbaar zijn.. Hoe kan je dan gebruik maken van je code..
Er zijn 'gewone' F&F codes. Hiermee kan je vanaf maandag de iPhone 5 bestellen.

Daarnaast zijn er vandaag wat speciale iPhone 5 F&F codes verstuurd waarmee je vandaag al kunt bestellen. Die laatste zijn vermoedelijk verstuurd naar mensen die zich op de F&F site hebben ingeschreven als 'iPhone 5 geïnteresseerde'.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:59
OOH oke bedankt voor uitleg... Snapte er al niet veel van

• Dannydekr
Zo zinloos was dit niet denk ik, dat bellen naar CB :). Ik had een meneer aan de lijn, deze vertelde mij dat ik NIET bij de eerste lichting zat. Ze verwachten dat binnen 2 weken de 2de lichting binnen komt, en bevestigde tot 2 maal toe dat de 50% korting blijft staan, want dit is bindend vanaf het moment dat ik besteld heb.

Hij verzekerde mij dat mensen die later hadden besteld ook niet bij de eerste lichting zaten (wat ik betwijfel). Ik heb maandag (24ste) besteld om 12:30.

Wel erg tegenstrijdig weer allemaal :X

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Verwijderd

Heel raar! Mijn F&F code werkt wel bij de 4s maar niet bij de iphone 5 :|

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:30

Nitai

Live the life you love.

Omdat dat een andere code is.... lees een paar posts boven je! :X

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Zegato schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:10:
Kan jouw betrouwbare bron ook bevestigen of die ook veranderd voor FF bestellingen die voor 1 oktober zijn gemaakt? Ik wil namelijk de Altijd abo afsluiten..

Verwijderd

Nitai schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:43:
Omdat dat een andere code is.... lees een paar posts boven je! :X
Thanks! Nou dus nog maar even wachten tot maandag dus |:(

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:44:
[...]

Kan jouw betrouwbare bron ook bevestigen of die ook veranderd voor FF bestellingen die voor 1 oktober zijn gemaakt? Ik wil namelijk de Altijd abo afsluiten..
Bestellingen vóór 1 oktober krijgen deze voorwaarden niet. Geldt voor zowel de FF bestellingen, als reguliere bestellingen zoals Vodafone.nl of in de winkels.

[ Voor 12% gewijzigd door Rowinio op 27-09-2012 21:00 ]

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
De 500 mb + 32gb prijs klopt niet zo te zien :P

549 ipv 449.

Terwijl dat abbo ideaal is voor mij. Redelijke prijs ook nog tov t-mobile!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:44:
[...]

Ik hoorde dat het in november 100tb zal worden. :|

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:50
Wat ik me afvraag, er werd gezegd dat de CB actie een foutje was.

Betekent dit dat die aanbieding niet meer mogelijk is ( 42,50 per maand, eerste 8 maanden 50%/12 maanden 25% en 107 euro bijbetalen)? Vond dit een hele mooie aanbieding en hoop dat die toch nog terugkomt, ookal is het met 12 maanden 25% korting en 107 euro bijbetalen.

Of zal de aankoopprijs stijgen naar €289 net zoals bij VF?

• Flieger
NotSoSteady schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:18:
Ik hoorde dat het in november 100tb zal worden. :|
:D Ik vind het ook wat ongeloofwaardig. Misschien medewerkers van T-Mobile die het aankondigen? ;)

• virofi
Flieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:20:
[...]

:D Ik vind het ook wat ongeloofwaardig. Misschien medewerkers van T-Mobile die het aankondigen? ;)
Vind de veronderstelde verhoging ook wat ongeloofwaardig. Als het nou van 1gb naar 2gb zou gaan, dan was het wat geloofwaardiger. Van 1gb naar 10gb klinkt too good to be true, zeker gezien het feit de providers ons datagebruik de laatste tijd lijken te willen uitmelken tot de laatste bit.

• Tristan
virofi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:23:
[...]

Vind de veronderstelde verhoging ook wat ongeloofwaardig. Als het nou van 1gb naar 2gb zou gaan, dan was het wat geloofwaardiger. Van 1gb naar 10gb klinkt too good to be true, zeker gezien het feit de providers ons datagebruik de laatste tijd lijken te willen uitmelken tot de laatste bit.
True, het lijk ook een good to be true verhaal. Maar je weet maar nooit. Daarnaast klopt het dat de FF code na 1 oktober omgeruild kan worden voor een nieuwe code die geldig is voor de nieuwe actie? Maw ik kan veilig wachten?

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:59

Coach4All

I'm a Coach 4 All

virofi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:23:
[...]

Aan de andere kant zou dit wel eens een heel grote magneet voor VF kunnen worden.
Dit staat voor veel personen gelijk aan ongelimiteerd, alleen ze hebben niet de onwijze terugval in snelheid die je bij TM wel hebt na 1 Gb. En VF heeft toch een grens om excessen te kunnen weren / doorbelasten.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22
Ok, alle 3 de belletjes gehad en krijg alle 3 de iPhones geleverd.

Na levering ga ik CB even een hele goede rating geven! Altijd netjes ons gebeld en ondanks alles ook iedereen geleverd. Ook geen excuses verhaal dat er teveel orders zijn. Gezien de Apple prijzen is de marge echt miniem. Dan toch leveren met verlies. Hulde!

• Flieger
Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:25:
True, het lijk ook een good to be true verhaal. Maar je weet maar nooit. Daarnaast klopt het dat de FF code na 1 oktober omgeruild kan worden voor een nieuwe code die geldig is voor de nieuwe actie? Maw ik kan veilig wachten?
De invulling van de acties veranderd per 1 oktober, maar de codes blijven gewoon geldig. Ik geloof tot 3 maanden na ontvangst. Je krijgt ook een reminder als de code niet gebruikt is en bijna verloopt.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:11

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:36:
Ik hou op met de codes versturen, dus geen dm's meer. Het gedreig van Goudvis12 en anderen is voor mij genoeg reden om te stoppen hiermee, mensen die code hebben gehad ooit. Have fun, hoopte echt mensen te kunnen helpen.

Blijkbaar mag dit op tweakers niet... :(
Hey man, bedankt voor je goede hulp! Je hebt echt veel mensen geholpen met die codes en ik begrijp niet waarom er nu moeilijk over gedaan wordt.

Waar is ook het F&F topic gebleven? Die mis ik ook ineens.

En waarom mogen we ineens niet eens meer praten over F&F?
Volgens mij heb ik een hoop gemist...

kx22 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:27:

Na levering ga ik CB even een hele goede rating geven! Altijd netjes ons gebeld en ondanks alles ook iedereen geleverd. Ook geen excuses verhaal dat er teveel orders zijn. Gezien de Apple prijzen is de marge echt miniem. Dan toch leveren met verlies. Hulde!
Ik ben ook erg onder de indruk van CB. Netjes aan de telefoon en opzich goed geregeld! Top!

Ik heb nog een F&F iPhone 5 code voor de eerste PMer! weg

[ Voor 26% gewijzigd door SqueakyClean op 27-09-2012 21:34 ]

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:33
Ah, vroegtijdig die iPhone bij Vodafone f&f spreekt mij wel aan!
Weg van t-mobile, en op naar vodafone denk ik!

Vraagje, de 'normale' f&f code werkt niet bij deze link toch?
https://directsales.vodafone.nl/iphone5

[ Voor 33% gewijzigd door Igor92 op 27-09-2012 21:38 ]

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:11
Damn ik ben steeds net te laat voor die iphone 5 codes, zijn er mensen die non-stop refreshen?!?!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Modbreak:Het F&F topic is gesloten omdat voor ons (Tweakers.net) niet duidelijk is waar de codes vandaan komen, en of door het op deze manier verspreiden van de codes actievoorwaarden van Vodafone geschonden worden.

Om diezelfde redenen is het verspreiden van F&F codes in dit topic (of DM) niet toegestaan.

Verder vind ik de DM van Goudvis12 op het randje, maar als hij naar Vodafone wil mailen omdat op een publiek forum F&F codes gedeeld worden, dan is er niets dat wij daaraan kunnen doen. Dat is het risico. Om zijn DM dreigen te noemen vind ik nogal ver gaan. Eerder een gevalletje 'lange tenen'.

Als je verdere toelichting wilt kan je in een DM contact met me opnemen.

Verdere posts over -of (aanzetten tot) verspreiding van- F&F codes zal direct opgeruimd worden, en kan verdere consequenties hebben.

Launching containers into space

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:00
kneusteun schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:36:
Damn ik ben steeds net te laat voor die iphone 5 codes, zijn er mensen die non-stop refreshen?!?!
Bij Tweakers hoef je niet te refreshen. :)

• Tristan
Flieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:28:
[...]

De invulling van de acties veranderd per 1 oktober, maar de codes blijven gewoon geldig. Ik geloof tot 3 maanden na ontvangst. Je krijgt ook een reminder als de code niet gebruikt is en bijna verloopt.
Dus het is koffie dik kijken of dat positief of negatief gaat uitpakken. Hmmm lastig dit :)

• Flieger
Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:42:
Dus het is koffie dik kijken of dat positief of negatief gaat uitpakken. Hmmm lastig dit :)
De nieuwe actie staat al op de site: de korting gaat van 30% naar 25% gedurende de looptijd. Toestelprijs blijft gelijk.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Pixxa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:42:
[...]

Inderdaad. Daarom heb ik maar doorgepakt en begin vd week een Simonly (f&f) gedaan.
Gezien het feit dat KPN en haar dochters een stuk duurder zijn geworden (toestellease), verwacht ik dat VF ook duurder zal gaan worden. Als concurrenten duurder worden, waarom zou je dan zelf goedkoper worden?

Hoi!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
Zo, iphone van CB is onderweg, zit geen sim bij ivm verlenging.
Kijken of ik online bij VF een nanosim kan krijgen.
Want naar een winkel gaat eerste tijd niet lukken.
Heb niet zo'n goeie ervaringen met VF als het om zulke vragen gaat ;)
Bekende cirkel waar je niet uitkomt ;)

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:34
Flieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:44:
[...]

De nieuwe actie staat al op de site: de korting gaat van 30% naar 25% gedurende de looptijd. Toestelprijs blijft gelijk.
Ja maar er gaan nu ook geruchten dat de specificaties van de iphone abonnementen gaan wijzigen (10Gb i.p.v. 1GB). Als je zoekt op Vodafone+Altijd+10GB kom je onderstaande link tegen waar ook iemand al aangeeft dat dit gaat gebeuren. Die persoon wist het al op 24 september (of lult ook uit zijn nek :+ ).

http://www.iphoneclub.nl/...-vodafone-en-sizz-bekend/

"Vanaf begin volgende maand stunt Vodafone met onbeperkt internet (fu 10GB) met hun Altijd iPhone belbundels.

Netwerkacties gaan overigens ook gewijzigd worden.
"

[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 27-09-2012 21:48 ]

• ethereal81
  • Laatst online: 29-08 08:39
Dionlinn schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:19:

Betekent dit dat die aanbieding niet meer mogelijk is ( 42,50 per maand, eerste 8 maanden 50%/12 maanden 25% en 107 euro bijbetalen)? Vond dit een hele mooie aanbieding en hoop dat die toch nog terugkomt, ookal is het met 12 maanden 25% korting en 107 euro bijbetalen.

Ga maar uit van dat laatste. Had het er vandaag met 2 verschillende telecom-winkel-medewerkers over, en hun ogen rolden zo'n beetje uit hun hoofd bij het horen van die prijs.. Zo'n aanbieding ga je pas weer tegenkomen als de 5s er is.

• Flieger
Bart1983 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:47:
Ja maar er gaan nu ook geruchten dat de specificaties van de iphone abonnementen gaan wijzigen (10Gb i.p.v. 1GB). Als je zoekt op Vodafone+Altijd+10GB kom je onderstaande link tegen waar ook iemand al aangeeft dat dit gaat gebeuren. Die persoon wist het al op 24 september (of lult ook uit zijn nek :+ ).

http://www.iphoneclub.nl/...-vodafone-en-sizz-bekend/
Die 10GB vind ik niet erg aannemelijk. Zoals hier al eerder gezegd zou 2GB al 'stunten' zijn. Voor mij maakt het niet uit. Ik heb al 1GB, maar gebruik voornamelijk WiFi en kom aan max 500mb per maand.

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Iemand een iphone 5 via CB geleverd gekregen en besteld na 15.00 uur??? Heb het gevoel dat daar de grens ligt namelijk.... Of heb ik het mis?

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:45
Mijn abo loopt bij T-mobile tot 18 november, 2 jarig contract. Kan hem ondertussen wel al verlengen.
Wil naar Vodafone (niet zo tevreden met bereik en met F&F aantrekkelijk abo). Kan ik voor 1 oktober al een aanvraag doen bij Vodafone op de F&F pagina, ivm de actie die dan stopt? Hoef hem niet per se direct te hebben, ligt een beetje aan wanneer ik mijn iPhone dan verkocht krijg en hoe het zit met overstappen / nummerbehoud en resterende 1,5 maand bij T-mobile.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:42
jmetselaars schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:53:
Iemand een iphone 5 via CB geleverd gekregen en besteld na 15.00 uur??? Heb het gevoel dat daar de grens ligt namelijk.... Of heb ik het mis?
Ik heb hem ff na 3 uur besteld, maar ook geen telefoontje gekregen. We zullen het morgen wel zien :P

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• Tristan
Flieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:51:
[...]

Die 10GB vind ik niet erg aannemelijk. Zoals hier al eerder gezegd zou 2GB al 'stunten' zijn. Voor mij maakt het niet uit. Ik heb al 1GB, maar gebruik voornamelijk WiFi en kom aan max 500mb per maand.
Nee idd, maar ik ga nu bij T-Mobile soms over mn 1GB limiet heen en de snelheid is dan niet vooruit te branden. Bij VF ga ik dik betalen. Dus het zou jammer zijn als ik nu bestel en dat het 10GB wordt. Andere kant. Als de actie van 30% naar 25% gaat zou het niet gek zijn als daar iets anders extra voor in de plaats komt.

• Flieger
VincentG schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:53:
Mijn abo loopt bij T-mobile tot 18 november, 2 jarig contract. Kan hem ondertussen wel al verlengen.
Wil naar Vodafone (niet zo tevreden met bereik en met F&F aantrekkelijk abo). Kan ik voor 1 oktober al een aanvraag doen bij Vodafone op de F&F pagina, ivm de actie die dan stopt? Hoef hem niet per se direct te hebben, ligt een beetje aan wanneer ik mijn iPhone dan verkocht krijg en hoe het zit met overstappen / nummerbehoud en resterende 1,5 maand bij T-mobile.
Vodafone zegt op de site dat je tot 60 dagen voor de einddatum van je contract over mag stappen naar hun. Dus jij zou nu al de overstap in gang kunnen zetten.

Zie eerdere posts: acties stoppen niet maar krijgen een andere inhoud.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:45
Ok, das mooi! Was even bang dat ik dan laatste 1,5 maand af moest betalen, of af moest wachten. Nummerbehoud zal enige tijd in beslag nemen, maar is vast te overleven.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• virofi
Al eerder gevraagd, maar nog geen reactie. Iemand die hier een antwoord op heeft?

Hoe zit het eigenlijk met nummerbehoud? Ik stap over van T-Mobile naar Vodafone (F&F). Mijn abonnement bij T-Mobile is al een aantal maanden verlopen. Is mijn contract dan direct opzegbaar door Vodafone, of moet ik wachten totdat de huidige maand voorbij is?

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:33
ethereal81 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:48:
[...]

Ga maar uit van dat laatste. Had het er vandaag met 2 verschillende telecom-winkel-medewerkers over, en hun ogen rolden zo'n beetje uit hun hoofd bij het horen van die prijs.. Zo'n aanbieding ga je pas weer tegenkomen als de 5s er is.
Ben toch wel heel erg blij dat ik die Coolblue aanbieding mee heb kunnen pakken als ik dit soort verhalen hoor... Heb lang getwijfeld of ik uberhaupt een iPhone 5 wilde nemen na het zien van al die belachelijke prijzen overal, maar toen ik die Coolblue aanbieding zag wist ik gelijk dat dit een buitenkansje was! Heeft het obsessief in de gaten houden van dit topic dan toch nog z'n vruchten afgeworpen :)

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 14:22

S1W

jmetselaars schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:53:
14:45 besteld en krijg hem geleverd (32GB zwart abbo nieuw)

• Tjappo
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08 13:57
Verkeerd gepre-ordered, nu een pre order staan iphone 5 16gb icm vodafone bij belcompany leidschendam, iemand geïnteresseerd die de pre order wilt overnemen?

De iPhone 5 is morgen al op te halen

Verwijderd

Ik wil ook... CB belde vanmiddag en vanavond een beide keren kon ik niet opnemen. Ik ben zo bang dat ze me nu afschrijven ofzo. Toen ik hen belde, kon hij me niet door zetten.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
We zien hier teveel posts die eigenlijk horen in het levertijden topic: [iPhone] Levertijden - Deel 3. Verder is er ook een slowchat topic, als er behoefte is om gewoon wat te delen.

Dit topic is alleen bedoeld om prijzen en abonnementen te bespreken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:15:
[...]

Naar mijn weten voor zowel verlengen als nieuwe abonnementen. De laatstgenoemde weet ik zeker. Als je vóór maandag een Altijd-abonnement afsluit, krijg je 1GB, daarna 10GB. Ga je over die bundel heen, dan daalt je snelheid automatisch naar 32KB/s en betaal je niet meer. Goedkopere abonnementen doen niet mee.

T.net gallery | V&A ads

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
virofi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:59:
Al eerder gevraagd, maar nog geen reactie. Iemand die hier een antwoord op heeft?

Hoe zit het eigenlijk met nummerbehoud? Ik stap over van T-Mobile naar Vodafone (F&F). Mijn abonnement bij T-Mobile is al een aantal maanden verlopen. Is mijn contract dan direct opzegbaar door Vodafone, of moet ik wachten totdat de huidige maand voorbij is?
Ik heb zo 123 ook niet het antwoord maar ik zit in precies hetzelfde schuitje.
Voor het gemak ga ik er maar vanuit dat mijn contract bij T-mobile automatisch stopt.

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Iemand die uit Den Haag die naar de apple winkel gaat en er nog 1 extra kan meenemen? DM me maar. Extra vergoeding krijg je er ook voor

• virofi
Fonta schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:14:
[...]

Ik heb zo 123 ook niet het antwoord maar ik zit in precies hetzelfde schuitje.
Voor het gemak ga ik er maar vanuit dat mijn contract bij T-mobile automatisch stopt.
Ik ga er ook vanuit dat het automatisch stopt, ik vraag me alleen af wanneer. Volgens mij wordt na afloop van je abonnement je abonnement steeds met 1 maand verlengt. Moet je dan wachten totdat de huidige maand voorbij is, of gaat het per direct?

• Fonta
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=104 Bied al iets meer duidelijkheid.
En deze zegt dat alles voor je geregeld wordt:
http://www.delaagstereken...oud/Vodafone-nummerbehoud
Moet goed komen dus!

En de VF site zegt hetzelfde:
http://help.vodafone.nl/c...80&cat_lvl1=6&cat_lvl2=11

[ Voor 69% gewijzigd door Fonta op 27-09-2012 22:19 ]

• virofi
Vraag ik me af, aangezien (gezien de reacties) het om een post gaat die er al sinds 2008 staat?

• Fonta
De andere links ook even aanklikken. Vooral die van de VF site zelf.

• virofi
Fonta schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:20:
De andere links ook even aanklikken. Vooral die van de VF site zelf.
Ah, die voegde je later toe dan mijn respons ;-) Lijkt dus idd redelijk snel te gaan, zonder afwachten van huidige maand...

• Fonta
Daar lijkt het inderdaad op. Gelukkig maar. Anders zit je met een toestel die je niet kan gebruiken.
Of je moet je simkaart gaan knippen en schuren natuurlijk.
Geen idee of dat met mijn 10 jaar oude simkaart kan trouwens.

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:50
Dionlinn schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:19:

Iemand?

• Fonta
Dat weet denk ik niemand. Afwachten. Ben zelf ook wel heel benieuwd!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Fonta schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:31:
[...]

Dat weet denk ik niemand. Afwachten. Ben zelf ook wel heel benieuwd!
Ik denk dat je beter even kunt gaan kijken welke "echte" netwerkproviders er nou eigenlijk zijn en waar je met een "lease" toestel komt te zitten :)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Dannydekr
kx22 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:27:

Mag ik vragen hoe laat je besteld heb? Ik maandag de 24ste om 12:30 en de betaling was de dag er na ontvangen (overschrijving). Ik vermoed dat de order pas is gaan 'lopen' nadat de betaling was ontvangen. :|

Met dank aan de storing bij de Rabobank waardoor de mobiele app niet werkte. Voortaan maar een Digireader meenemen :F

[ Voor 15% gewijzigd door Dannydekr op 27-09-2012 22:37 ]

• Rushed
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 17:33
Ik had dus in mijn mooie overtuiging een iPhone 5 besteld bij t-mobile. Met abbonement. Maar controleren ze je ID bij de aflevering? want ik ben 17 jaar oud en het viel me pas later op dat ze daar in tegenstelling to simyo op "controleerden' bij aflevering.

Wat houd je ID controleren bij aflevering in? Gaan ze dan mierenneuken over je leeftijd?

• virofi
Rushed schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:36:
Ik had dus in mijn mooie overtuiging een iPhone 5 besteld bij t-mobile. Met abbonement. Maar controleren ze je ID bij de aflevering? want ik ben 17 jaar oud en het viel me pas later op dat ze daar in tegenstelling to simyo op "controleerden' bij aflevering.

Wat houd je ID controleren bij aflevering in? Gaan ze dan mierenneuken over je leeftijd?
Lijkt me stug, wat kan het de koerier nou schelen dat je geen 18 bent. Dat moet T-Mobile controleren, niet de koerier. Die hoeft alleen maar te weten dat jij daadwerkelijk de persoon bent die heeft besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door virofi op 27-09-2012 22:38 ]

• Tristan
Overigens niet vergeten dat per 1 oktober de btw de btw met 2% omhoog gaat. Dus ik zit in een hevig dillema of ik nu wel of niet die F&F actie moet bestellen voor 1 oktober.

[edit]
Bedenk me dat die 2% sowieso wel wordt gerekend. wanneer ik hem nu afsluit..

[ Voor 20% gewijzigd door Tristan op 27-09-2012 22:39 ]

• Rushed
  • Laatst online: 12-09 17:33
virofi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:37:
[...]

Lijkt me stug, wat kan het de koerier nou schelen dat je geen 18 bent. Dat moet T-Mobile controleren, niet de koerier. Die hoeft alleen maar te weten dat jij daadwerkelijk de persoon bent die heeft besteld.
het was namelijk meer zo van dit wat ik las:

"Het komt soms voor dat de gegevens die zijn ingevuld bij de bestelling niet overeenkomen met de gegevens in het identiteitsbewijs. De koerier mag dan de bestelling niet afgeven. T-Mobile wil namelijk voorkomen dat we een contract afsluiten met onjuiste gegevens."

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Zo ik kan me Iphone 5 via de F&F bestellen zit te twijfelen tussen drie abbo's. Deze 3

Iphone 5 16 GB (ook twijfel tussen zwart of wit)

termijn 24
425 / 1GB 52,50
aanschaf 59
Totaal 1319

termijn 24
300 / 1GB 45,50
aanschaf 149
Totaal 1241

termijn 24
200 / 1GB 38,50
aanschaf 189
Totaal 1113

Wie heeft een advies ... ik heb nu ongeveer 525 minuten en 1 GB kom ik de maand wel rond

Gebruik ongeveer 350 minuten per maand en 600 MB

Iphone 5 -- eerste Iphone

• keanu_
  • Nu online
Ik denk dat je dan beter het zekere voor het onzekere kan nemen.
Dus; 425 minuten.
Het is zo vervelend als je 300 minuten neemt en vervolgens elke maand 60,- betaalt, omdat je eroverheen zit!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

LIgt er ook aan hoe je belt... Bij Telfort bel je ná 10 Min. gratis volgens d'r site :+

Veel korte gesprekken zijn dus duurder dan één lang gesprek.

[ Voor 29% gewijzigd door Will_M op 27-09-2012 22:44 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Osxy
  • Laatst online: 22:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Rushed schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:36: