• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:27
Hoppa, besteld bij F&F. Nu maar afwachten ;-)

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 12:29
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:04:
Breaking, alle iPhone 5's al te bestellen via Vodafone Friends and Family:

https://directsales.vodafone.nl/iphone5
Ben toch blij dat ik voor de Coolblue aanbieding ben gegaan, ik ben bij F&F met een tweejarig iPhone Altijd 42,50 in combinatie met 16GB iPhone 5 in totaal duurder uit... Enige voordeel bij F&F is dat je maandelijkse kosten wel gewoon twee jaar lang hetzelfde zijn en niet opeens na acht maanden omhoogschieten.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Yes, net gebeld door Coolblue, ik zit bij de eerste lichting.
Nieuw nummer, iPhone 32GB White, Vodafone iPhone Altijd 1GB.
Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer XXXXX zal op 28-09-2012 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.
Dat wordt morgenmiddag thuis werken! :)

Er werd erbij vermeld dat eerdere verstuurde nieuwsbrief, waarin staat dat ik niet bij de eerste lichting zit, niet juist is, maar die had ik nog niet gelezen.

Top service van CB! Hier ook bedankt voor de tip, ik weet niet wie het precies was, maar dat zal ik later even opzoeken en even persoonlijk (via DM) bedanken.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
chainzz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:13:
[...]

Ben toch blij dat ik voor de Coolblue aanbieding ben gegaan, ik ben bij F&F met een tweejarig iPhone Altijd 42,50 in combinatie met 16GB iPhone 5 in totaal duurder uit... Enige voordeel bij F&F is dat je maandelijkse kosten wel gewoon twee jaar lang hetzelfde zijn en niet opeens na acht maanden omhoogschieten.
Ja, je hebt 24 maanden 25 % korting, dus 12 maanden 50 % korting op je abokosten. Toch wel netjes :) :)

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:12
Hey ik zou heel graag een F&F code willen ontvangen, heeft iemand er toevallig nog over? Er was hier eerst een topic voor zie ik met de zoekfunctie, maar die is nu gesloten.. :(

[ Voor 33% gewijzigd door RVE_NL op 27-09-2012 18:14 ]

• alwaysleft
RVE_NL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:14:
Hey ik zou heel graag een F&F code willen ontvangen, heeft iemand er toevallig nog over? Er was hier eerst een topic voor zie ik met de zoekfunctie, maar die is nu gesloten.. :(
Ik, nog 5 :)Dm me jullie mail adres

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 27-09-2012 18:16 ]

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Vind het maar erg verdacht dat iedereen hier gebeld is bij CB, en ik niet. Hoe moeilijk kan het voor een klantenservice persoon zijn om even te controleren of ik er bij zit? Dit kun je toch gewoon aan het ordernummer zien? 8)7

Betreft die F&F actie; is die geldig met de oude codes? Een vriend van mij wil die bestellen namelijk. En als ik niet bij de eerste lichting zit, bestel ik die ook gewoon, want geen zin om een maand te wachten (heb een webshop met hoesjes/cases, dus heb graag een iPhone 5 ter beschikking zodat ik foto's kan maken van de hoesjes met een iPhone erin :))

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 12:29
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:13:
[...]
Ja, je hebt 24 maanden 25 % korting, dus 12 maanden 50 % korting op je abokosten. Toch wel netjes :) :)
Het is ook zeker geen slechte aanbieding hoor, veel beter dan wat T-Mobile en Vodafone (zonder F&F) vragen. Dus als je de Coolblue aanbieding gemist hebt maar wel een F&F code hebt is dit de beste aanbieding die er is denk ik!

• alwaysleft
chainzz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:16:
[...]

Het is ook zeker geen slechte aanbieding hoor, veel beter dan wat T-Mobile en Vodafone (zonder F&F) vragen. Dus als je de Coolblue aanbieding gemist hebt maar wel een F&F code hebt is dit de beste aanbieding die er is denk ik!
yep :)

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Voor degenen die nog een abo via F&F willen aanvragen. Ik heb 2 codes waar ik niets mee doe.
DM!

• alwaysleft
Dannydekr schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:15:
Vind het maar erg verdacht dat iedereen hier gebeld is bij CB, en ik niet. Hoe moeilijk kan het voor een klantenservice persoon zijn om even te controleren of ik er bij zit? Dit kun je toch gewoon aan het ordernummer zien? 8)7

Betreft die F&F actie; is die geldig met de oude codes? Een vriend van mij wil die bestellen namelijk. En als ik niet bij de eerste lichting zit, bestel ik die ook gewoon, want geen zin om een maand te wachten (heb een webshop met hoesjes/cases, dus heb graag een iPhone 5 ter beschikking zodat ik foto's kan maken van de hoesjes met een iPhone erin :))
Ja, die zijn geldig die oude codes

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Dannydekr schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:15:

Ik denk dat ze het per versie van iPhone doen, eerst alle 16GB'ers per kleur, en dan alle 32GB'ers per kleur. De dame gaf aan dat het erg druk en chaotisch was. Maar geef ze de tijd, misschien wordt je morgen nog gebeld, in Rotterdam is er morgen koopavond en ik neem aan dat ze dan ook langer werken.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:12
Nou, eindelijk zeg!
F&F iPhone Altijd 75,- -> 52,50 2 jaar met 59,- bijbetalen.
Was toch paar honderd meer kwijt geweest als ik 'gewoon' bij Vodafone had besteld!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:35

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nitai schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:21:
[...]

Ik denk dat ze het per versie van iPhone doen, eerst alle 16GB'ers per kleur, en dan alle 32GB'ers per kleur. De dame gaf aan dat het erg druk en chaotisch was. Maar geef ze de tijd, misschien wordt je morgen nog gebeld, in Rotterdam is er morgen koopavond en ik neem aan dat ze dan ook langer werken.
Hoe laat had je besteld? En verlenging of nummerportering?

Ik heb ook een witte 32Gb besteld met nummer portering en heb alleen de afwijzende email gehad... :-(

Zal maar niet bellen, want ik verwacht dat dat geen zin heeft...

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 23:49
Ook ik ben zojuist gebeld geworden. Had pas rond 16:00u de iPhone besteld, dus ging er niet vanuit dat ik nog bij de eerste lichting zou zitten. Toch heel erg blij ermee! :)

Bedankt voor de tip over Coolblue hier! ;)

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 15:17
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:04:
Breaking, alle iPhone 5's al te bestellen via Vodafone Friends and Family:

https://directsales.vodafone.nl/iphone5
Hey toch wel 30% korting!

Is meer dan de andere link van de https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

PSN/XBL: DarkTaufu

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Goedkoopste simonly via F&F + los toestel (24x 15,66) + 659 = 1034.84 (43,12 per maand gemiddeld)
Goedkoopste 1GB via F&F (24x 29,75) + 309 = 1023 (42,63 per maand gemiddeld)
Goedkoopste 500MB via F&F (24x 26.25) + 349 = 979 (40,79 per maand gemiddeld)

Sim only heeft 125 belminuten, de andere 2 hebben 90 minuten. Gekozen toestel is 16GB met een 2 jarig abonnement.

Als ik mij niet vergis, is die maandprijs geldig zolang het contract ook geldig is? En als ik het abonnement daarna laat doorlopen?

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:31

GaMbiNo

1337

Ik ben ook nog niet gebeld. Ik heb 24-9 rond 13:30 een zwarte 16 gb besteld.
Ik heb wel de bekende mail ontvangen maar die heeft iedereen gekregen geloof ik.

• alwaysleft
xPhantom schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:25:
Goedkoopste simonly via F&F + los toestel (24x 15,66) + 659 = 1034.84 (43,12 per maand gemiddeld)
Goedkoopste 1GB via F&F (24x 29,75) + 309 = 1023 (42,63 per maand gemiddeld)
Goedkoopste 500MB via F&F (24x 26.25) + 349 = 979 (40,79 per maand gemiddeld)

Sim only heeft 125 belminuten, de andere 2 hebben 90 minuten. Gekozen toestel is 16GB met een 2 jarig abonnement.

Als ik mij niet vergis, is die maandprijs geldig zolang het contract ook geldig is? En als ik het abonnement daarna laat doorlopen?
ook ja, prijs blijft geldig als je zou willen tot 2027 ;)

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 21:53
Ik krijg steeds dat de code ongeldig is. Meer mensen hier last van?

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Oei, die F&F prijzen vallen me toch ook wel tegen hoor! Had verwacht dat het wat goedkoper zou zijn..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:03

B4tman_DH

To the Bat.....

Lizardz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:27:
Heb ik ook helaas :(

• alwaysleft
Lizardz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:27:
heb je misschien oudere code, dm me je mail adres...

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 19:06
De actieprijzen bij vodafone f en f, zijn die voor volledige contractduur of voor 8 of 12 maanden?
Kan dit nergens terug vinden, anders zijn het erg mooie aanbiedingen

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:53
Kan ik dat F&F abonnement ook later in laten gaan?

• keanu_
ÜberWicked schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:28:
De actieprijzen bij vodafone f en f, zijn die voor volledige contractduur of voor 8 of 12 maanden?
Voor de volle contractduur!

• virofi
Gehele contractduur Uberwicked!

• Lizardz
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:28:
[...]

heb je misschien oudere code, dm me je mail adres...
Heb net contact met je gehad en een nieuwe code gehad, maar krijg dezelfde melding. Ik heb het via jou link gedaan die je toestraks gaf met breaking iPhone 5 al te bestellen.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Je hebt je onlangs ingeschreven om op de hoogte gehouden te worden van de iPhone 5 en nu is het zover!

De regulier verkoop start vanaf 1 oktober a.s. maar jij kunt vanaf nu de nieuwe iPhone bestellen in combinatie met een Friends & Family abonnement. Uiteraard geniet je bij ons ook van de aantrekkelijke korting.

Om een bestelling te kunnen plaatsen, heb je een unieke actiecode nodig. Deze code is slechts eenmalig geldig en alleen bestemd voor de iPhone 5.

Jouw unieke actiecode:

Je vindt het aanbod op https://directsales.vodafone.nl/iphone5
(let op: mogelijk langere levertijd vanwege beperkte voorraad).

Met vriendelijke groet,

Het Friends & Family team

Nieuwe code! Woehoew!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Je moet een speciale code hebben voor die ambassador shop de normale even code werkt hier niet. Gisteren al besteld met 30% :)

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 19:06
Toch snap ik er weinig meer van met al die verschillende pagina's van Vodafone met allemaal andere prijzen.

Morgen word ik nog terug gebelt door de medewerker die mij een sim only probeerde te slijten, kan ik even rustig vragen wat de beste aanbieding is.
Neem aan dat met verlengen er een extra korting is voor aanschaf telefoon of bestaat at niet meer?

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Jobbie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:23:
[...]

Hoe laat had je besteld? En verlenging of nummerportering?

Ik heb ook een witte 32Gb besteld met nummer portering en heb alleen de afwijzende email gehad... :-(

Zal maar niet bellen, want ik verwacht dat dat geen zin heeft...
11:13 uur ofzo had ik besteld. Nieuw nummer zonder nummerbehoud.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ÜberWicked schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:28:
Altijd volledige contractduur!

• virofi
Hoe zit het eigenlijk met nummerbehoud? Ik stap over van T-Mobile naar Vodafone (F&F). Mijn abonnement bij T-Mobile is al een aantal maanden verlopen. Is mijn contract dan direct opzegbaar door Vodafone, of moet ik wachten totdat de huidige maand voorbij is?

• Lizardz
clockw1ze schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:31:
Je moet een speciale code hebben voor die ambassador shop de normale even code werkt hier niet. Gisteren al besteld met 30% :)
Oh dat is dan waarschijnlijk waarom ik de foutmelding ongeldige code krijg?

• alwaysleft
clockw1ze schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:31:
Mmm, heb hem zelf proberen te bestellen met een code die ik had gekregen van die vriend wat bij Vodafone werkt. Werkt gewoon, lijkt meer dat ze dit pas willen open stellen tot aan 1 oktober...

• virofi
Ik kreeg ook een nieuwe code per mail, net zoals de Tweaker hierboven trouwens!

• alwaysleft
RRCreations schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:30:
Je hebt je onlangs ingeschreven om op de hoogte gehouden te worden van de iPhone 5 en nu is het zover!

De regulier verkoop start vanaf 1 oktober a.s. maar jij kunt vanaf nu de nieuwe iPhone bestellen in combinatie met een Friends & Family abonnement. Uiteraard geniet je bij ons ook van de aantrekkelijke korting.

Om een bestelling te kunnen plaatsen, heb je een unieke actiecode nodig. Deze code is slechts eenmalig geldig en alleen bestemd voor de iPhone 5.

Jouw unieke actiecode:

Je vindt het aanbod op https://directsales.vodafone.nl/iphone5
(let op: mogelijk langere levertijd vanwege beperkte voorraad).

Met vriendelijke groet,

Het Friends & Family team

Nieuwe code! Woehoew!
Dan is de rest dus vanaf 1 oktober aan de beurt :)

• alwaysleft
Ik heb hier nog een code, hoop dat ik mensen ermee kan helpen..die is gewoon geldig met de iPhone 5. Dit is hem: FFRGELWGPKLW

[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 27-09-2012 18:36 ]

• virofi
Misschien alleen voor de mensen die zich, in de korte tijd dat dat mogelijk was, hebben aangemeld om op de hoogte te worden gehouden van de iPhone5 bij Friends en Family? Daar heb ik me wel voor aangemeld namelijk, misschien dat je daarom een nieuwe code krijgt en eerder kunt bestellen?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nitai schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:31:
[...]

11:13 uur ofzo had ik besteld. Nieuw nummer zonder nummerbehoud.
Thanks. Ik wacht maar rustig af. Volgens het lijstje in dit topic waren er weinig 32Gb wit besteld (2 voor mij: 12:37), dus er is nog kans!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 08:04
Het werd al eerder benoemd door iemand in het topic, maar daar werd niet op gereageerd dus ik herhaal het maar even. Waarom kijkt niemand naar de MTV abo's? Als je kijkt bij typhone dan is dit het abo van MTV:

2 jarig 1000 MB + 100 minuten / 50 SMS (7.2 Mb/s)
€ 42,50 Eerste 4 maanden GRATIS
€ 179,- bijbetalen voor de iPhone 16 gb

Vodafone:

iPhone Altijd 42,50
2 jarig 1000 MB + 90 minuten + onbeperkt SMS (14.4 Mb/s)
€ 42,50 Eerste 8 maanden € 21,25
€ 309,00 bijbetalen voor de iPhone 16 gb

Komt dus ongeveer op hetzelfde neer, maar hoef je bij MTV minder bij te betalen. Enige verschil is de theoretische snelheid. MTV zit wel op het KPN netwerk. Zit er andere nadelen aan MTV dat niemand het over hen heeft?

• alwaysleft
Dekay schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:34:
Het werd al eerder benoemd door iemand in het topic, maar daar werd niet op gereageerd dus ik herhaal het maar even. Waarom kijkt niemand naar de MTV abo's? Als je kijkt bij typhone dan is dit het abo van MTV:

2 jarig 1000 MB + 100 minuten / 50 SMS (7.2 Mb/s)
€ 42,50 Eerste 4 maanden GRATIS
€ 179,- bijbetalen voor de iPhone 16 gb

Vodafone:

iPhone Altijd 42,50
2 jarig 1000 MB + 90 minuten + onbeperkt SMS (14.4 Mb/s)
€ 42,50 Eerste 8 maanden € 21,25
€ 309,00 bijbetalen voor de iPhone 16 gb

Komt dus ongeveer op hetzelfde neer, maar hoef je bij MTV minder bij te betalen. Enige verschil is de theoretische snelheid. MTV zit wel op het KPN netwerk. Zit er andere nadelen aan MTV dat niemand het over hen heeft?
Bij vodafone heb je onbeperkt smsen, doe je dit niet is dit een mooie aanbieding, Heeft mtv mobile niet ook al lease? Zie trouwens geen iPhone 5 op de mtv mobile website staan

• virofi
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:35:
[...]
Bij vodafone heb je onbeperkt smsen, doe je dit niet is dit een mooie aanbieding, Heeft mtv mobile niet ook al lease?
Onbeperkt sms'en + onbeperkt bellen naar Vodafone klanten. En laat nou vrijwel iedereen in m'n omgeving bij Vodafone zitten behalve ik ;-) Da's ook wel een voordeeltje.

• keanu_
Even het verschil uitgerekend:

Vodafone site
iPhone 16GB zwart
Vodafone Vaak 75,- 2jr + 1GB (14,4mb/s)
8*37,50 + 16*75 + 30(aansluitkosten)+59 (toestel) = 1589,-

Vodafone F&F
iPhone 16GB zwart
Vodafone Vaak 75,- 2jr + 1GB (14,4mb/s)
24*52,50 + 59(toestel) = 1319,-

Nou.. kan niet meer tevreden zijn ;)

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 08:04
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:35:
[...]
Bij vodafone heb je onbeperkt smsen, doe je dit niet is dit een mooie aanbieding, Heeft mtv mobile niet ook al lease? Zie trouwens geen iPhone 5 op de mtv mobile website staan
Op de website inderdaad niet, maar hier wel: http://www.typhone.nl/gsm...tity:11661&Tab=mtv-mobile

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:35
De code die ik krijg werkt helaas niet op de iphone 5 blijkbaar... :(

• virofi
Volgens mij is dit toch wat anders dan de reguliere codes. Het lijkt erop dat er voor 1okt andere codes gelden. Ik had me aangemeld om op de hoogte gehouden te worden over de iPhone5 bij F&F en kreeg naar aanleiding daarvan een mail met nieuwe code... die heb ik dus ook gebruikt, niet de code van Alwaysleft, en dit ging zonder problemen.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
kneusteun schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:38:
De code die ik krijg werkt helaas niet op de iphone 5 blijkbaar... :(
De code die je krijgt heeft niets te maken met een eerdere F & F code, maar of je toen bent aangemeld om op de hoogte te worden gehouden.

• NotSoSteady
Om het even duidelijk te maken, niet IEDEREEN heeft een extra code gekregen voor de iPhone 5.

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Tot wanneer kan ik het abonnement in laten gaan? Ik heb op het moment nog een abonnement tot januari bij een andere provider, en om nou zolang een dubbel abonnement te nemen is voor mij als student zijnde ook een beetje teveel van het goede..

• virofi
Nee, en alleen die mensen die die wel hebben gekregen kunnen 'm blijkbaar nu al bestellen.

• kneusteun
Die iPhone pagina is gewoon niet de f&f pagina, en die normale code is dus alleen voor de F&F opties :S das jammer

• alwaysleft
edit

[ Voor 95% gewijzigd door alwaysleft op 27-09-2012 18:57 ]

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:27
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:43:
Hier nog een code om de iPhone 5 te bestellen met Freinds and Family : QDCIQHVWEM
Thanks, besteld !

[ Voor 38% gewijzigd door ibidriv3r op 27-09-2012 18:45 ]

• alwaysleft
kneusteun schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:42:
Die iPhone pagina is gewoon niet de f&f pagina, en die normale code is dus alleen voor de F&F opties :S das jammer
als je deze code pakt, werkt het gewoon : QDCIQHVWEM

• kneusteun
IS toch email gebonden?!?!

• NotSoSteady
Volgens mij wel, die van mij is anders, en ik heb hem al gebruikt.

Wie wil proberen dit is hem:

UIOCCAFSOFYQ

• alwaysleft
blijkbaar niet :o wist ik ook niet, terwijl ik veel codes krijg haha ;)

• NotSoSteady
Leuke deal, iPhone 4S verkopen voor 375-400 en iPhone 5 voor 300.

En een lager abonnement dan dat ik nu heb met sneller internet en meer data, zo zie je maar dat wachten loont.

• kneusteun
Hij werkt anders niet :(

• alwaysleft
waazig

[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 27-09-2012 18:57 ]

• NotSoSteady
Niet om mijn gelijk te halen maar de iPhone 5 is dus 659 in Nederland. :>

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 27-09-2012 18:51 ]

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 20:32
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:47:
[...]

blijkbaar niet :o wist ik ook niet, terwijl ik veel codes krijg haha ;)
weet je het zeker? Anders heb ik er ook nog wel 1 over...

Verwijderd

Werkt voor mij ook niet

Verwijderd

denk dat er zo een mod boos wordt, als ik de waarschuwing lees....

• alwaysleft
Nou mensen, ik hou ermee op. Heb een waarschuwing gekregen, dus bij deze :)

• alwaysleft
Dit krijg ik van Goudvis12 in mijn dm:

Hi Alwaysleft,

Hoe vaak ben je al gewaarschuwd geen actiecodes meer uit te delen? Juist: vaak genoeg. Daarom stuur ik morgen (als ik op het werk ben) een e-mail naar het hoofdkantoor van Vodafone.

Hoedje e.d. heb ik ingelicht.

Succes!

Mag dit mensen??? Dit noem ik dreigen....

Ik hou hiermee op, dat dit kan ...

• Lizardz
Waarom mag je geen codes uitdelen dan? Lijkt me dat je al veel mensen hier gelukkig hebt gemaakt met een goedkoper abonnement.

• alwaysleft
Lizardz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:16:
Waarom mag je geen codes uitdelen dan? Lijkt me dat je al veel mensen hier gelukkig hebt gemaakt met een goedkoper abonnement.
Goudvis12 is een beetje gefrustreerd...maar ik hou ermee op....mensen helpen mag blijkbaar niet meer

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Mijn inziens ook een beetje een "kort door de bocht" actie inderdaad maar als je er al vaker op bent gewezen door een "Moderator" dan snap ik aan de andere kant ook niet dat je er tóch mee doorgaat :o

Nou is er natuurlijk voor "Dell" actiecodes wél een geheel eigen topique hier op GoT echter zijn die codes nooit persoonlijk gestuurd.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Verwijderd

Wat een stakker die Goudvis12. Als ik jou was zou ik zijn baas mailen dat hij zich te veel bezig houdt met niet werk gerelateerde zaken achter z'n computertje. Wie kaatst...

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:59
Ja lekker klikken bij vodafone !!! Zo kom je er wel.... Stakkertje

[ Voor 8% gewijzigd door k1978 op 27-09-2012 19:21 ]

• alwaysleft
wimmel_1 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:19:
Mijn inziens ook een beetje een "kort door de bocht" actie inderdaad maar als je er al vaker op bent gewezen door een "Moderator" dan snap ik aan de andere kant ook niet dat je er tóch mee doorgaat :o

Nou is er natuurlijk voor "Dell" actiecodes wél een geheel eigen topique hier op GoT echter zijn die codes nooit persoonlijk gestuurd.
Omdat mensen er naar vragen, dan kan ik ze toch helpen? Maar hou er nu mee op :)

• alwaysleft
Wil even een moderator reageren, gaat hier echt naar het Vodafone hoofdkantoor gemaild om worden?? Dan zeg ik 1 ding, tweakers is compleet gek geworden....

Verwijderd

alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:22:
Wil even een moderator reageren, gaat hier echt naar het Vodafone hoofdkantoor gemaild om worden?? Dan zeg ik 1 ding, tweakers is compleet gek geworden....
maak je niet druk joh haha doet VF echt niks mee hoor, stel je voor zeg.

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:23:
[...]

maak je niet druk joh haha doet VF echt niks mee hoor, stel je voor zeg.
ja, vodafone verdiend hier alleen maar geld op :)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik zat vanmiddag trouwens eens te kijken op de site van Telfort voor een "SIM-Only" abo in verband met m'n contract bij KPN wat binnen 2 weken afloopt en KPN me niet echt tegemoed wil komen (terwijl ik er werk).
  • 300/100 min./SMS
  • 500MB Internetbundel + 7,2 Mbit upgrade vanaf 2,0Mbit.
Komt op €18,- PM.
  • 24 x €18,= €432,-
  • iPhone5 = €659,-
_________________ +
Totaal /2jaar = €1091.-

Blijf dan gewoon over 't KPN netwerk roamen mét 7,2Mbit, iets wat bij KPN zélf niet kan met een SIM Only.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:12
Net gebruik gemaakt van de toegestuurde F&F iPhone 5 code van Vodafone.

24 maanden iPhone Altijd 55 met iPhone 5 16GB
38,50 per maand
189,- toestelprijs

Verwijderd

Hoe komen jullie wel aan de nieuwe codes en ik niet :(

• kneusteun
goede vraag!

• Tc-Chub
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:33:
Al vaker gezegd maar nog eenmaal dan:

Door je in te schrijven voor de "ik wil op de hoogte gehouden worden" nieuwsbrief.

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 17:38

mymind*

A Beautiful Mind

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:33:
Dat vraag ik me ook af. Ik heb me vooraf aangemeld bij vodafone maar ik heb die betreffende mail niet mogen ontvangen.

• Flieger
Tc-Chub schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:34:

Door je in te schrijven voor de "ik wil op de hoogte gehouden worden" nieuwsbrief.
Ik heb me de afgelopen tijd vaker ingeschreven voor 'ik wil op de hoogte...'. :) Ik vermoed dat dit de specifieke van F&F geweest is die nu de codes stuurt.

• alwaysleft
Ik hou op met de codes versturen, dus geen dm's meer. Het gedreig van Goudvis12 en anderen is voor mij genoeg reden om te stoppen hiermee, mensen die code hebben gehad ooit. Have fun, hoopte echt mensen te kunnen helpen.

Blijkbaar mag dit op tweakers niet... :(

• Flieger
alwaysleft schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:36:
Ik hou op met de codes versturen, dus geen dm's meer. Het gedreig van Goudvis12 en anderen is voor mij genoeg reden om te stoppen hiermee, mensen die code hebben gehad ooit. Have fun, hoopte echt mensen te kunnen helpen.

Blijkbaar mag dit op tweakers niet... :(
Onbegrijpelijk. Via DM is het een eigen keuze. DM me even je mailadres. Dan doen we het buiten Tweakers om. ;)

Bedankt voor de bewezen diensten alwaysleft! _/-\o_

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 12:36
Ben vanmiddag (15:30) gebeld door Coolblue. Kon niet opnemen vanwege een vergadering. Heb later om 17:00 uur zelf gebeld en daar werd mij verteld dat een medewerker van de contractadministratie mij had gebeld om een afspraak te maken voor de levering voor morgen(vrijdag). Ik zou vanavond nog worden teruggebeld.

Krijg nu net een mailtje van Coolblue met de volgende tekst:

De iPhone 5 is gearriveerd in Nederland. De vraag naar de iPhone overtrof weer alle verwachtingen en helaas hebben we er niet genoeg ontvangen om uw order uit te leveren.

De iPhones die wij geleverd krijgen komen van de operatoren en zullen ook gelinkt worden aan een abonnement van de desbetreffende operator. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand later besteld heeft, maar toch eerder een toestel ontvangt omdat de beschikbaarheid van een bepaalde operator beter is. De iPhones geschikt voor de losse verkoop zonder abonnement zullen pas later binnenkomen.

We gaan u zo goed mogelijk op de hoogte houden. Zodra we een iPhone voor u klaar hebben liggen, zullen we direct contact opnemen.

Heeft u nog vragen over uw order? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

Hier ga ik niet mee akkoord. De afspraak was dat ze mij vandaag zouden bellen indien de Iphone vrijdag zou worden afgeleverd.

• Jorwol
  • Laatst online: 18-09 10:19
Kansloos zeg, mensen proberen hier elkaar te helpen en dat mag ook al niet.. Nogmaals bedankt voor je codes alwaysleft!

Ik ben vandaag gebeld door CB, zit bij de eerste lichting, maar nummerbehoud moet eerst aangevraagd worden :) Ook nog heel erg bedankt voor het melden van de actie hier :)

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 10:59
Die mail heeft iedereen gehad ongeacht wel of niet gebeld, zie voorgaande posts

• Tc-Chub
Flieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:35:
[...]

Ik heb me de afgelopen tijd vaker ingeschreven voor 'ik wil op de hoogte...'. :) Ik vermoed dat dit de specifieke van F&F geweest is die nu de codes stuurt.
Het kan ook een combinatie zijn van de Database met e-mailadressen voor F & F codes, en de houd mij op de hoogte e-mailadressen database.

Verwijderd

Tc-Chub schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:34:
[...]

Direct gedaan toen het kon

• Flieger
Tc-Chub schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:40:
Het kan ook een combinatie zijn van de Database met e-mailadressen voor F & F codes, en de houd mij op de hoogte e-mailadressen database.
Zou inderdaad goed kunnen dat dat het is. Ik heb me volgens mij ook ingeschreven als iPhone 5 geïnteresseerde op de F&F site zelf. Dat formulier heeft er niet lang op gestaan, geloof ik.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Al wat njet-gebeleden inmiddels gebeld door CB? Ik zie het steeds somberder in.. :(

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• alwaysleft
Ik wil wel dat Hoedje (moderator) hier neerzet waarom mensen zo mogen dreigen richting mij, verdien hier uitleg over..

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:42
Dannydekr schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:52:
Al wat njet-gebeleden inmiddels gebeld door CB? Ik zie het steeds somberder in.. :(
Nee helaas nog geen belletje gehad, maar ik wacht het nog even af...

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• Flieger
Is er hier ervaring met bestellen via F&F? In mijn besteloverzicht staat dat mijn bestelling thuis bezorgd zal worden en dat ik me moet legitimeren aan de koerier. Ik zou echter liever de bestelling op mijn werk ontvangen. Nemen ze voor aflevering nog contact op om een afspraak te maken?

• NotSoSteady
Flieger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:55:
Is er hier ervaring met bestellen via F&F? In mijn besteloverzicht staat dat mijn bestelling thuis bezorgd zal worden en dat ik me moet legitimeren aan de koerier. Ik zou echter liever de bestelling op mijn werk ontvangen. Nemen ze voor aflevering nog contact op om een afspraak te maken?
Hoe kun je besteloverzicht zien? Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen namelijk.

Verwijderd

@ alwaysleft, ik denk dat Vodafone je alleen maar dankbaar zal zijn omdat je hun zoveel nieuwe klanten hebt bezorgt !

• Flieger
NotSoSteady schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:56:
Hoe kun je besteloverzicht zien? Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen namelijk.
Na alles ingevuld te hebben kreeg ik nog een keer alles in een overzicht. Hiervan heb ik een printscreen en na mijn bevestiging kreeg ik een overzicht van de zojuist geplaatste bestelling. Deze heb ik als PDF afgedrukt en ook een printscreen.

Via e-mail heb ik ook nog geen bevestiging ontvangen.

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:31
Ik heb via CB besteld en dus een F&F code over. Iemand interesse? DM maar ff,

Menno

EDIT: Zo dat ging snel, weg...

[ Voor 16% gewijzigd door mennoo op 27-09-2012 20:06 ]

Pagina: 1 ... 49 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.