Dersan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:20:
[...]
Ja ehhrm Xavi en Iniesta doen in het echt ook alles op techniek, dus als je dat niet onder de knie hebt zul je inderdaad snel van de bal gezet worden door sterke verdedigers/middenvelders. Als je met die 2 niet gaat rennen en op de juiste momenten draait worden tegenstanders er echt gek van.
Tadaaa laat nu echter het tackle systeem van FIFA uitermate simpel te hanteren zijn vergeleken met het 'aanvallende arsenaal' wat bovendien nog verergerd kan worden door idiote pressing en er mag best een vinger op de disbalans gelegd worden.
Real vs Barca of Chelsea vs Barca in FIFA begin je eigenlijk met te moeten compenseren terwijl Barca een voordeeltje zou moeten hebben. Zelfs spelers die toernooien voor geld spelen gaan en masse voor Chelsea en ik zou geen punt hebben

Word een beetje moe van dat gezeur op elke game door mensen die het niet goed onder controle hebben, no offence. In BC2 de carl gustav, in CS de AWP, in MW2 de grenade launcher. Mensen hebben altijd wel wat te zeuren.
Moet je niet worden helemaal niet als het op inhoud gebaseerd is. Op MW2 mag best wat geouwehoerd worden. Vind het nog wel een tof spel maar als je GL aanhaalt....balans. Ben wel eens dat als het punt gemaakt is, is het punt gemaakt. Hoeven geen pagina's over vol. Mijn bezwaren zijn voetbalinhoudelijk, ben ook nog niet met het spel klaar. Is het online mijn ding niet, is het mijn ding niet. Beleven anderen er plezier aan: Game on.
[EnzymeNL]
[...]
Arsenal...
Maar goed jij wilt blijkbaar dat de tegenstander stil blijft staan en gaat wachten tot jij de bal een keer geeft. Dat kan je natuurlijk niet verwachten
Arsenal vind ik ook een heel fijn team op dat gebied, zal ik je zeker geven.
Verder natuurlijk niet maar het kan veel natuurgetrouwer waar de game echt niet minder van wordt. Sterker, stimuleert creativiteit alleen maar meer.
Kluut:
Speelt Dortmund ook zulk lekker combinatievoetbal nu? Kijk weinig Duits voetbal. Tegenwoordig meestal de eigen ellende opbrengen en dan weer herstellen naar de volgende pot
En in toevoeging wat jij zegt over 1 op 1....zo diep druk zetten in combinatie met zo afjagen houdt niemand 90 minuten vol. Vermoeidheid speelt nu nauwelijks een rol in FIFA en zou ook meer tactischer diepgang toevoegen.
Van het weekend ook MLO geprobeerd in PES. Heeft ook z'n gebreken en je begint met waardeloze spelers, maar na te veel geren merk je echt dat ze verrot raken. Maar goed is FIFA topic hier
Oh die disconnect? Iemand eerder meegemaakt? Tegenstander komt voor, quit en de stand blijft als eindstand staan?