Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Roshan
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11-09-2012
ik word helemaal gek van mijn firewall status: Beperkt.

iemand die weet hoe ik naar middelzwaar of open kan gaan? heb zelf ingelogd op me router en heb daar rondgekeken, heb me UPnP ingeschakeld maar nog steeds Beperkt:(

iemand suggesties?

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-06 12:25
quote:
Dex[H4L] schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:49:
[...]

Manual is een fail? Haha fail. Veel realistischer en creatiever(is afhankelijk van je eigen spel, manual kan uiteraard ook eentonig gespeeld worden) dan asssisted. Wel eerst even tijd erin steken voordat je het afkraakt, maar dat hadden anderen je al duidelijk gemaakt ;)

Hier heb je een voorbeeld van hoe mooi FIFA 11 op manual kan zijn:

YouTube: FIFA 11 - Online manual goals week #3 (Oct. 11 - Oct. 17)

Niet eentonig, en zelden top team. Erg verslavend naar mijn mening en duurt lang voordat je het onder de knie hebt :P
Leuk dat je reageert maar lees voortaan ook de argumenten die erbij staan voordat je over iets anders gaat beginnen. Ik ben begonnen met full manual te spelen deze FIFA dus heb er wel zo'n 40 wedstrijden ervaring mee. Ik blijf er moeite mee hebben met de vertraging die er zit om harder te passen / te schieten. Daarom ook maar terug gegaan naar semi maar daarmee loste het probleem zich natuurlijk niet op want dan moet je nog de kracht bepalen. Dus nu vooral CPU-hulp waar ik ook zeker niet tevreden mee ben aangezien de CPU dan vaker dingen voor je beslist maar zo ben ik veel competitiever.
quote:
Roshan schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:23:
ik word helemaal gek van mijn firewall status: Beperkt.

iemand die weet hoe ik naar middelzwaar of open kan gaan? heb zelf ingelogd op me router en heb daar rondgekeken, heb me UPnP ingeschakeld maar nog steeds Beperkt:(

iemand suggesties?
De poorten uit het boekje openzetten?! Ik heb mijn PS3 in een DMZ staan maar nog staat de status op middelzwaar. Switch tussen onsbrabantnet en UPC heeft hierop geen invloed gehad dus het ligt aan iets in me router maar ik heb zelden DC's dus ik geef er weinig om dat er middelzwaar staat.

Kluutmaran wijzigde deze reactie 06-12-2010 23:26 (19%)

Xbox Live: Spuit11

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
Die compilation filmpjes zou ik niet teveel naar kijken. Als je goed op de tegenstanders let zie je dat ze bijna allemaal echt enorm slecht zijn. Allemaal jagen met 2 man tegelijk, nooit iemand die een beetje afwacht. Nu loopt hij regelmatig gewoon tussen een paar man door (zie laatste goal...), dat zal tegen een gemiddelde speler niet lukken.

Toch wil ik graag ook altijd al op manual spelen, voornamelijk omdat ik er niet tegen kan als mijn passes niet heengaan waar ik heen druk (regelmatig dat ik duidelijk schuin omhoog druk maar dat hij toch omlaag paast, in de voeten van een tegenstander --> goal). Als ik op manual een foute paas geef is het in elk geval m'n eigen schuld en komt het niet omdat het spel besluit maar even iets totaal anders te doen.

Maar toch ben ik nog steeds niet overgestapt, omdat het gewoon te lang duurt om te oefenen. Online manual spelen is geen zak aan, ik kan er nog niets van maar kom nooit iemand tegen die er ook nieuw in is, iedereen staat met 3 of 4-0 voor binnen een paar minuten, en dan is de lol er voor mij ook gauw af...
Tegen de CPU spelen zit er ook niet in, dat vind ik te saai voor woorden, de CPU is nog eentoniger dan die mensen die altijd hetzelfde doen met assisted controls.

En daarbij speel ik ook regelmatig met vrienden die gewoon op assisted willen spelen, en manual tegen assisted is ook niet te doen, vooral niet als je het nog niet kan.

Dus ja... Oefenen komt er niet van, dus zal ik wel nooit overstappen.

NickThissen wijzigde deze reactie 06-12-2010 23:27 (6%)

Mijn iRacing profiel

• Steven Seagal
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09-07-2011
quote:
EnzymeNL schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:21:
Noem het maar voetbal? Ga eens een wedstrijd van Barca kijken.
Als je op dat soort dingen afknapt ( dat je moet ping pongen, wat helemaal niet het geval is) kun je misschien beter wat anders gaan spelen (of tegen AI spelen).

Als spelers meteen op je afvliegen word het alleen maar makkelijker imo. Met een paar korte kap bewegingen ben je er dan vaak simpel langs :P 8)7
waarom ga ik er eigenlijk ook op in. oefening baart kunst
Barca - Real bijvoorbeeld? Is me niet opgevallen namelijk dat Xavi, Iniesta e.d. voortdurend van de bal geragd werden. Verder is er geen team in de wereld dat zo'n positiespel en passing op de mat legt.

Dat oefening kunst baart begrijp ik ook wel en verliezen is helemaal zo erg niet. Wat ik wel irritant vind is dat ik begin te winnen na een aangeraden custom tactic. Gaat om onderliggende uitgangspunten van de gameplay.

De gewonnen potjes vond ik namelijk ook niet echt leuk dus wat dat betreft kun je best gelijk hebben dat de online gameplay mijn ding niet is.

Nick:

Wil best eens potje manual tegen je doen. Steek- en lobpass heb ik sowieso daarop. Voorzet mee geoefend, maar lastig. Voorlopig nog semi. Normale passing op manual is alweer tijd geleden dus kan je best wagen ;)

Steven Seagal wijzigde deze reactie 06-12-2010 23:51 (27%)

• Roshan
quote:
Kluutmaran schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:24:De poorten uit het boekje openzetten?! Ik heb mijn PS3 in een DMZ staan maar nog staat de status op middelzwaar. Switch tussen onsbrabantnet en UPC heeft hierop geen invloed gehad dus het ligt aan iets in me router maar ik heb zelden DC's dus ik geef er weinig om dat er middelzwaar staat.
en hoe doe ik dat dan?

• Kluutmaran
quote:
http://portforward.com/
Elke router weer anders he, beetje googlen vind je dat makkelijk dus ga ik hier niet uitgebreid op in.

• Dex[H4L]
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-03-2015
quote:
Kluutmaran schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:24:
[...]

Leuk dat je reageert maar lees voortaan ook de argumenten die erbij staan voordat je over iets anders gaat beginnen. Ik ben begonnen met full manual te spelen deze FIFA dus heb er wel zo'n 40 wedstrijden ervaring mee. Ik blijf er moeite mee hebben met de vertraging die er zit om harder te passen / te schieten. Daarom ook maar terug gegaan naar semi maar daarmee loste het probleem zich natuurlijk niet op want dan moet je nog de kracht bepalen. Dus nu vooral CPU-hulp waar ik ook zeker niet tevreden mee ben aangezien de CPU dan vaker dingen voor je beslist maar zo ben ik veel competitiever.

[...]
Doe ik toch. Je klaagt: altijd topteams, eentonig spel. Ik laat je filmpie zien waarin dat miet zo is ( bijna niemand op manual kiest 4,5 / 5 ster teams). En je zegt dat manual niet goed speelbaar is vanwege een of andere vertraging, niks van te zien nog in het filmpje. Oja 40 wedstrijden op manual....ppoehee wat een ervaring.

En @ Nick. Slechte verdedigers? Jij bent toch die jongen die ALTIJD oneerlijk verliest? ;w

Dex[H4L] wijzigde deze reactie 07-12-2010 08:22 (11%)

• Dersan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17:34
quote:
Steven Seagal schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:41:
[...]

Barca - Real bijvoorbeeld? Is me niet opgevallen namelijk dat Xavi, Iniesta e.d. voortdurend van de bal geragd werden. Verder is er geen team in de wereld dat zo'n positiespel en passing op de mat legt.
Ja ehhrm Xavi en Iniesta doen in het echt ook alles op techniek, dus als je dat niet onder de knie hebt zul je inderdaad snel van de bal gezet worden door sterke verdedigers/middenvelders. Als je met die 2 niet gaat rennen en op de juiste momenten draait worden tegenstanders er echt gek van.

Word een beetje moe van dat gezeur op elke game door mensen die het niet goed onder controle hebben, no offence. In BC2 de carl gustav, in CS de AWP, in MW2 de grenade launcher. Mensen hebben altijd wel wat te zeuren.

PSN: Stensie

• EnzymeNL
  • Laatst online: 20-05 14:47

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

quote:
Steven Seagal schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:41:
[...]

Arsenal...

Maar goed jij wilt blijkbaar dat de tegenstander stil blijft staan en gaat wachten tot jij de bal een keer geeft. Dat kan je natuurlijk niet verwachten 8)7

PSN ID: Enzyme-NL

• Kluutmaran
quote:
EnzymeNL schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:40:
[...]

Arsenal...

Maar goed jij wilt blijkbaar dat de tegenstander stil blijft staan en gaat wachten tot jij de bal een keer geeft. Dat kan je natuurlijk niet verwachten 8)7
Borussia Dortmund!

Nou zo gebeurt het in het echt meestal wel natuurlijk wachten tot je de bal krijgt. Terugtrekken naar de eigen helft en dan daar pas druk zetten want indien je op de tegenstander zijn helft druk wilt zetten moet je 1 op 1 spelen en dat doen maar heel weinig ploegen (toevallig NEC in de Arena afgelopen zaterdag).

Vage vertraging? Het is gewoon een feit dat je knop langer in moet duwen voor een hardere pass. En als 40 wedstrijden 'proberen' al geen benchmark is dan mogen heel veel mensen niet eens een mening over FIFA geven volgens jou.

• EnzymeNL
  • Laatst online: 20-05 14:47

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Je zegt het al.. in het echt :)

PSN ID: Enzyme-NL

• NickEnzo94
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18-04 13:59

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Grr, afgelopen Donderdag of Vrijdag Fifa besteld voor de ps3, moet nu wachten tot die postbodes stoppen met staken! Damn wat heb ik er zin in... alleen het afwerken wilt TOTAAL niet lukken bij mij in de Demo, heb al geprobeerd assists te veranderen maar niets wil lukken, 1v1 op de keeper verlies ik altijd in de wedstrijd, terwijl ik in de Arena altijd scoor... iemand tips? :D

• erriezeekanmgn
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13-10-2012
gewoon RB inhouden en dan rustig in het hoekje tikken. dan wel op de juiste been. zit hij meestal altijd.

• Steven Seagal
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09-07-2011
quote:
Dersan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:20:
[...]

Ja ehhrm Xavi en Iniesta doen in het echt ook alles op techniek, dus als je dat niet onder de knie hebt zul je inderdaad snel van de bal gezet worden door sterke verdedigers/middenvelders. Als je met die 2 niet gaat rennen en op de juiste momenten draait worden tegenstanders er echt gek van.
Tadaaa laat nu echter het tackle systeem van FIFA uitermate simpel te hanteren zijn vergeleken met het 'aanvallende arsenaal' wat bovendien nog verergerd kan worden door idiote pressing en er mag best een vinger op de disbalans gelegd worden.

Real vs Barca of Chelsea vs Barca in FIFA begin je eigenlijk met te moeten compenseren terwijl Barca een voordeeltje zou moeten hebben. Zelfs spelers die toernooien voor geld spelen gaan en masse voor Chelsea en ik zou geen punt hebben :+
quote:
Word een beetje moe van dat gezeur op elke game door mensen die het niet goed onder controle hebben, no offence. In BC2 de carl gustav, in CS de AWP, in MW2 de grenade launcher. Mensen hebben altijd wel wat te zeuren.
Moet je niet worden helemaal niet als het op inhoud gebaseerd is. Op MW2 mag best wat geouwehoerd worden. Vind het nog wel een tof spel maar als je GL aanhaalt....balans. Ben wel eens dat als het punt gemaakt is, is het punt gemaakt. Hoeven geen pagina's over vol. Mijn bezwaren zijn voetbalinhoudelijk, ben ook nog niet met het spel klaar. Is het online mijn ding niet, is het mijn ding niet. Beleven anderen er plezier aan: Game on.
quote:
[EnzymeNL]
[...]

Arsenal...

Maar goed jij wilt blijkbaar dat de tegenstander stil blijft staan en gaat wachten tot jij de bal een keer geeft. Dat kan je natuurlijk niet verwachten
Arsenal vind ik ook een heel fijn team op dat gebied, zal ik je zeker geven.

Verder natuurlijk niet maar het kan veel natuurgetrouwer waar de game echt niet minder van wordt. Sterker, stimuleert creativiteit alleen maar meer.

Kluut:

Speelt Dortmund ook zulk lekker combinatievoetbal nu? Kijk weinig Duits voetbal. Tegenwoordig meestal de eigen ellende opbrengen en dan weer herstellen naar de volgende pot ;)

En in toevoeging wat jij zegt over 1 op 1....zo diep druk zetten in combinatie met zo afjagen houdt niemand 90 minuten vol. Vermoeidheid speelt nu nauwelijks een rol in FIFA en zou ook meer tactischer diepgang toevoegen.

Van het weekend ook MLO geprobeerd in PES. Heeft ook z'n gebreken en je begint met waardeloze spelers, maar na te veel geren merk je echt dat ze verrot raken. Maar goed is FIFA topic hier ;)

Oh die disconnect? Iemand eerder meegemaakt? Tegenstander komt voor, quit en de stand blijft als eindstand staan?

• Kluutmaran
quote:
Steven Seagal schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:35:
Kluut:

Speelt Dortmund ook zulk lekker combinatievoetbal nu? Kijk weinig Duits voetbal. Tegenwoordig meestal de eigen ellende opbrengen en dan weer herstellen naar de volgende pot ;)

En in toevoeging wat jij zegt over 1 op 1....zo diep druk zetten in combinatie met zo afjagen houdt niemand 90 minuten vol. Vermoeidheid speelt nu nauwelijks een rol in FIFA en zou ook meer tactischer diepgang toevoegen.
Speel maar eens met Dortmund in FIFA, geweldig middenveld met allemaal kleine behendige spelertjes. Speelt in een 4-5-1 systeem waarbij je wel van balbezit moet houden want het is geen ploeg om countervoetbal mee te spelen want daarvoor zit er te weinig fysiek in de ploeg.

In het echt speelt Dortmund als 1 van de leukste teams in het Europese voetbal met enorm veel druk naar voren en lekker combinatievoetbal met technische spelers. Staan ook niet voor niets 10 punten los in Duitsland.

• donleone83
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15-06 20:58
Ik herken veel van de frustraties van het spelen tegen teams met snelle en sterke spelers als Real of Chelsea, maar als je beter wordt in het spel zijn ze juist heel makkelijk te bestrijden met een team als Barca of Arsenal. De les die ik geleerd heb is om juist niet mee te gaan in het snelle pressievoetbal van je tegenstander. Blijf rustig je eigen spel spelen en zoek naar een opening. Als zij pressie spelen komen die er vanzelf genoeg (vooral aan zijkanten, vandaar dat een team wat 4-3-3 speelt mijn voorkeur heeft). Je kan dan met behendige middenvelders (Barca) of meer brekers (Diaby en Song bij Arsenal) spelen en met goed positiespel de aanval op het middenveld er uit halen (zie eerdere posts hierover van mij). (Gevaarlijk) balverlies op het middenveld kan je voorkomen door kleine dingen als niet sprinten centraal op het middenveld (kortere draaicirkels) en veelvuldig combinaties met je DMC en je backs aan gaan. Schroom ook niet om de bal gewoon naar voren tr trappen met je DC. Het zal je verbazen hoe vaak je dan meteen de counter in kan omdat de laatste lijn van de tegenstander op de middenlijn staat (pressie) en de bal er over heen valt. Ik heb zelf ook (voornamelijk in Fifa 10) er erg lang over gedaan voordat ik kon winnen van teams als Real of Chelsea. Nu vind ik het leuk als andere spelers die teams kiezen en ze op mijn manier te ontregelen.

Speel ook eens met Tottenham trouwens, heerlijk team om mee te spelen tegen teams die snel combinatievoetbal spelen (Arsenal bijvoorbeeld). Dortmund ga ik ook proberen!!

• psvjw
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:11
Vraagje. Ben bezig om mijn Virtuele Prof te verbeteren door veel wedstrijden te spelen en verdiensten te halen. (lukt vrij aardig Algemeen inmiddels op 96). Er is echter één ding wat ik niet voor elkaar krijg: Vrije trappen.

Zelfs in een offline game waarbij ik een veldspeler bij een superslecht team in de goal heb gezet gaan die vrije trappen er niet in. Speel dan wel op niveau Wereldklasse.

Heb ook het kenmerk Harde vrije trappen geselecteerd bij mijn Prof en toch lukt het me niet.

Hebben jullie nog tips? Ik speel op de PS3.

• donleone83
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15-06 20:58
quote:
psvjw schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:02:
Vraagje. Ben bezig om mijn Virtuele Prof te verbeteren door veel wedstrijden te spelen en verdiensten te halen. (lukt vrij aardig Algemeen inmiddels op 96). Er is echter één ding wat ik niet voor elkaar krijg: Vrije trappen.

Zelfs in een offline game waarbij ik een veldspeler bij een superslecht team in de goal heb gezet gaan die vrije trappen er niet in. Speel dan wel op niveau Wereldklasse.

Heb ook het kenmerk Harde vrije trappen geselecteerd bij mijn Prof en toch lukt het me niet.

Doe je wel eens vrije trappen onder de muur doornemen? De computermuur springt bijna altijd op bij een vrije trap randje 16. Door L1 in te houden schiet je de bal laag over de grond. Zo kan je ze makkelijker scoren, helemaal als je harde vrije trappen kan nemen met je speler. Ook online werkt dit nog redelijk vaak.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16:25
ik vind FIWC echt nog vaag, Gister speelde ik 3 wedstrijden won ze makkelijk.

5-0
7-0
4-2

Maar bijna ieder schot vloog er in, ook van super ver. Leek wel of me verbinding ( groene nat status is open in fifa )

Niet goed was, dat het te veel in mijn voordeel was. En dat af en toe het beeld dan ook sneller ging lopen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• NickThissen
  • Nu online
Leuk spel! Dacht, ga eens proberen op manual te spelen. Niemand te vinden bij custom match, dus dan maar manual vs assisted spelen. Wel 10 keer geprobeerd, geen enkele wedstrijd af kunnen maken, elke keer disconnect of freeze. Top spel!

Mijn iRacing profiel

• psvjw
quote:
donleone83 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:27:
[...]

Doe je wel eens vrije trappen onder de muur doornemen? De computermuur springt bijna altijd op bij een vrije trap randje 16. Door L1 in te houden schiet je de bal laag over de grond. Zo kan je ze makkelijker scoren, helemaal als je harde vrije trappen kan nemen met je speler. Ook online werkt dit nog redelijk vaak.
Werkt dat? Heb het één keer geprobeerd en toen raakte ik de muur.

Ga ik vanavond eens testen. Bedankt voor de tip.

Ps. Andere tips zijn ook welkom. Zou het helpen om eerst wat verdiensten op een lager niveau te halen (bv Semi-Prof) of zijn vrije trappen dan niet makkelijker?

• NickThissen
  • Nu online
Yes, een hele wedstrijd kunnen spelen! 1-0 verliezen met full manual tegen iemand met full assisted. En dan een berichtje krijgen hoe slecht ik wel niet ben. Het feit dat zijn kansen allemaal voortkwamen uit paasjes van mij die niet aankwamen (eerste keer dat ik manual speel...) laten we dan maar even achterwegen.

Mijn iRacing profiel

• psvjw
quote:
NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:44:
Yes, een hele wedstrijd kunnen spelen! 1-0 verliezen met full manual tegen iemand met full assisted. En dan een berichtje krijgen hoe slecht ik wel niet ben. Het feit dat zijn kansen allemaal voortkwamen uit paasjes van mij die niet aankwamen (eerste keer dat ik manual speel...) laten we dan maar even achterwegen.
Schijt aan wat anderen van je vinden. Ik negeer die spelers dan gewoon en blokkeer ze. Heb je er ook geen last van.

Ik vind het al lang knap dat je full manual redelijk stand hebt kunnen houden!

• NickThissen
  • Nu online
quote:
psvjw schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:01:
[...]
Schijt aan wat anderen van je vinden. Ik negeer die spelers dan gewoon en blokkeer ze. Heb je er ook geen last van.

Ik vind het al lang knap dat je full manual redelijk stand hebt kunnen houden!
Nja het scheelt dat verdedigen niet veel anders is. Aanvallen daar en tegen... Als je even niet oplet zit je scheef te duwen en ben je de bal weer kwijt. Zou leuker zijn als de tegenstander ook manual speelt maar ik vind gewoon geen tegenstanders met manual. Vanavond nog maar eens proberen. Nog maar eens 10 wedstrijden starten, kijken of ik er dan ook een kan uitspelen.

Die freezes en disconnects word ik echt gek van... Het begint al bij het connecten naar een tegenstander. Hij zoekt een tegenstander, vindt er een, spel gaat naar het team selectie menu, en daar hangt hij gewoon een minuut vast. Ik kan geen team selecteren, zie geen tegenstander komen, en na een minuut is het "this session is no longer available" ofzoiets. Nou ja, opnieuw proberen, na 3 of 4 keer krijg ik toch een tegenstander. Soms gaat het goed, maar 9/10 keer begint het spel na een paar minuten te haperen, af en toe al te hangen een paar seconden, en meestal in de 70-80e minuut een grote freeze en 5 minuten later "connection to opponent lost". Half uur bezig geweest, niet een wedstrijd kunnen spelen.

Mijn iRacing profiel

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
's Middags vind ik ze ook nooit. 's Avonds heb je de meeste kans en dan verschilt het soms ook weer per avond.

• Kluutmaran
quote:
donleone83 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:27:
[...]

Helaas werkt dit pas als je VP al wat vrije trap dingen vrijgespeeld heeft en je in het VP eigenschappen harde vrije trap aan hebt staan. Edit: Wat hij volgens mij al heeft want hij heeft het kenmerk al, had niet goed gelezen.

Vrije trappen met je VP neem je het best tegen het boosting team en dan of om de muur krullen of langs de muur schieten. Opletten dat je niet te hard schiet want dit is al heel snel en altijd naar boven induwen zodat de bal een beetje dropt.

Kluutmaran wijzigde deze reactie 08-12-2010 18:26 (5%)

• Roshan
pff word helemaal gek van de verbinding.. speel ik 3 potjes en sta ik voor en elke potje disconnect.. vind deze spel maar weggegooid geld.. ik kan niet eens fatsoenlijk online of tegen een vriend spelen

• DennZo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 29-01-2012
quote:
psvjw schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:02:

Probeer ook is met L1 (keiharde vrije trap) in de hoek van de keeper te knallen. Dit werkt bij mij 9 van de 10 keer. Je moet wel redelijk dicht bij de 16 meter staan; werkt het beste. Als je een speler hebt die een krachtige vrije trap heeft (nauwkeurigheid is niet vereist, maar altijd meegenomen) is het bijna altijd raak. Met bijv. Van Persie is dat ideaal!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het is weer raak vanavond. Disconnects, button-lag, etc. Bij mij en bij wat maten, met verschillende providers. Het is de laatste twee weken vaker raak dan anders, heb ik het idee.

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14:50
Ultimate team mensen hier?

Mijn team:

http://www.ea.com/uk/foot...te-team/app#dHwwgiuJbacY9

Gaude et aude

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:24
Ik ben geen FIFA fan, ik speel het alleen met kameraden, die kunnen dit spel wel dan.
Nu heb ik toch 2e hands FIFA origineel en gesealed gekocht voor 20 euri om te testen hoe online spelen met dit spel is, want bij PES vind het ik soms naadje.

Trucjes lukken mij niet helaas, iemand voorbij spelen is wel moeilijk. Iemand nog een tip/goede truc om iemand voorbij te komen?
En wat ik al eens eerder riep: kan die scheids niet ingesteld worden, eventueel met een patch? Hij fluit wel vaak af tegen mij voor de tegenpartij....zucht... (offline tegen cpu)
Hebben anderen dat ook of doe ik iets verkeerd?

• dj_ryow
  • Laatst online: 10-06 19:21
quote:
NickThissen schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:45:
[...]

Die freezes en disconnects word ik echt gek van... Het begint al bij het connecten naar een tegenstander. Hij zoekt een tegenstander, vindt er een, spel gaat naar het team selectie menu, en daar hangt hij gewoon een minuut vast. Ik kan geen team selecteren, zie geen tegenstander komen, en na een minuut is het "this session is no longer available" ofzoiets. Nou ja, opnieuw proberen, na 3 of 4 keer krijg ik toch een tegenstander.
Dit heb ik ook altijd. Hebben andere mensen dit ook? Wat is de oplossing?

• Dersan
quote:
Mooi team heb je, Ibra past er lekker in zo. Bij mij is het ook een echte goalgetter, samen met IF Lavezzi.

Mijn team:

http://www.ea.com/uk/foot...te-team/app#gJLVSpKWbac3D

Wil ook nog wel Lucio maar die is zo duur :/

• Aslanboy1905
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Damn jullie hebben een goed team, ik ben jaloers.

Mijn team:

http://www.ea.com/uk/foot...te-team/app#jpwqrdH9bace4

Ik speel in een aangepaste 3-4-3 opstelling, eigenlijk gewoon 3-4-2-1 van Napoli maar ingame staat er gewoon 3-4-3 dus heb ik dat gekozen.

PS: Wil ook wel Lucio & IF Lavezzi maar die zijn zo duur :(

edit:

Kopen jullie packs enzo ook dan ? Ik heb dat nog nooit gedaan, tis gewoon loterij en je moet geluk hebben en dat heb ik dus niet en ik ga echt geen geld uitgeven aan EA, ik ben er helemaal klaar mee maar toch blijf ik het spel wel spelen ahah.

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 10-12-2010 13:18 (26%)

• Dersan
Heb wel een keertje 20 euro er door heen geramd, en het is inderdaad gewoon een loterij. Maargoed, beleef er wel erg veel plezier aan dus heb er geen moeite mee. Voor de rest wat handelen om geld te verdienen, en veel spelen natuurlijk.

Heb al bijna 300 goals met mijn IF Lavezzi :D. Die heb ik trouwens in het begin voor ongeveer 25K gekocht, nu is hij al makkelijk 70 waard geloof ik.

Dersan wijzigde deze reactie 10-12-2010 13:50 (15%)

• Cum Grano Salis
Ik heb ook nog Luis Fabiano, en ik had El Gordo, maar die nam alleen maar plaats in beslag voor de betere spelers.:P
Hulk is ook goed, kan knallen als een beest.

Jullie hebben beide ook goede elftallen.

Cum Grano Salis wijzigde deze reactie 10-12-2010 15:04 (11%)

Gaude et aude

• Dersan
Vind jij trouwens IF Cavani lekker spelen? Ik heb hem ook gehad maar was er niet echt van onder de indruk.

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik vind hem wel lekker spelen, hij heeft een goeie schotkracht en kan aardig koppen :). Had hem trouwens voor 15k gekocht, nu is ie meer waard denk ik.

• Cum Grano Salis
Ik heb die speler nooit gehad, maar die is zeker onrealistisch duur. Ik weet niet wat voor een spelers ik nog kan toevoegen, jullie ideeen?

Gaude et aude

• Dersan
quote:
thefabiman88 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:09:
Ik heb die speler nooit gehad, maar die is zeker onrealistisch duur. Ik weet niet wat voor een spelers ik nog kan toevoegen, jullie ideeen?
Geen idee. Maar ik zou iig formatiekaartjes op de kop tikken voor je spelers, een betere chemistry speelt een stuk lekkerder.

• P-aul
  • Laatst online: 01-05 08:59
Ik kan het nergens vinden, volges mij zie ik het vreselijk over het hoofd maar waar zijn de uitdagingen gebleven bij fifa 11? en waar kun je de spreekkoren etc. aanpassen in stadions?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

quote:
P-aul schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:57:
Ik kan het nergens vinden, volges mij zie ik het vreselijk over het hoofd maar waar zijn de uitdagingen gebleven bij fifa 11? en waar kun je de spreekkoren etc. aanpassen in stadions?
Accomplishments...? Virtual Pro?

• NickThissen
  • Nu online
Poging 1: freeze in 2e minuut
Poging 2: connection lost to opponent nog voor het teams kiezen
Poging 3: geen idee, hij connect niet eens, minuut zitten staren naar een zwart scherm
Poging 4: game session is unavailable na kiezen teams
Poging 5: idem, maar nu voor kiezen teams
Poging 6: freeze tijdens intro filmpje
Poging 7: freeze in 80e minuut --> ragequit.

Weer een leuke middag fifa genoten :)

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
  • Nu online
Nou, ik heb zowaar 3 hele wedstrijden kunnen spelen. Maar nu heb ik weer iets anders vreemds... Ik heb zelf rond de 2100 punten, maar m'n tegenstanders alledrie rond de 4800 8)7 Hoe kan dat? Ik doe gewoon ranked quick match en hij vind meteen een speler, dus niet dat hij naar hogere levels gaat zoeken ofzo... Snap er niets van :/

Mijn iRacing profiel

• NickEnzo94

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Yeah, vanmiddag hoop ik EINDELIJK me spel binnen te krijgen, wat raden jullie mij aan: Manager Mode of meteen online? :D

• Roshan
voor de manager.

speel net een wedstrijd, win met 2-0 en dan bij dat revenche venstertje... verbinding verbroken, meteen naar beginscherm en geen punten erbij.

• DennZo
Klagen is ook een vak, allemachtig wat een negativiteit hier. Iemand nog iets positiefs? Mag je ook posten hoor!

• P-aul
hmm 4-0 voor, verbreekt de tegenstander de verbinding..
krijg je dan wel punten of verandert er dan niets?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

quote:
P-aul schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:56:
hmm 4-0 voor, verbreekt de tegenstander de verbinding..
krijg je dan wel punten of verandert er dan niets?
Je krijgt de winst en punten.

• Roshan
ik krijg geen punten erbij als tegenstander verbinding verbreekt...

• Kluutmaran
Voor de laatste keer nog 1 uitleg en dan vanaf nu zal ik zeggen dat je het in de search kan vinden. (aangezien het al eerder uitgelegd is kun je het er al in vinden overigens)

Bij een disconnect van de tegenstander na 5 minuten ingame speeltijd (tot die tijd mag je 'gratis' quitten omdat je zo lag games kunt vermijden) krijgt de disconnectende partij een verliespartij en de andere de winst. Eerst was dit standaard 3-0 maar ik heb gemerkt dat ik sinds de patch ook al een 4-1 heb gekregen (wat ten tijde van de disconnect van de tegenstander mijn voorsprong was). Na de disconnect ga je meteen naar het hoofdscherm in plaats van een revange, wedstrijdnabeschouwing en puntenmenu. Het lijkt dan alsof je geen punten krijgt maar niets is minder waar. In FIFA zelf zul je de punten nog niet zien maar als je online je profiel bekijkt staan ze er al wel bij. Om ze ook in FIFA te kunnen zien moet je nog een potje spelen en daarbij wel tot aan het puntenscherm te komen. Dan zie je je correcte totaal punten.

• P-aul
quote:
Kluutmaran schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:07:
Voor de laatste keer nog 1 uitleg en dan vanaf nu zal ik zeggen dat je het in de search kan vinden. (aangezien het al eerder uitgelegd is kun je het er al in vinden overigens)

Bij een disconnect van de tegenstander na 5 minuten ingame speeltijd (tot die tijd mag je 'gratis' quitten omdat je zo lag games kunt vermijden) krijgt de disconnectende partij een verliespartij en de andere de winst. Eerst was dit standaard 3-0 maar ik heb gemerkt dat ik sinds de patch ook al een 4-1 heb gekregen (wat ten tijde van de disconnect van de tegenstander mijn voorsprong was). Na de disconnect ga je meteen naar het hoofdscherm in plaats van een revange, wedstrijdnabeschouwing en puntenmenu. Het lijkt dan alsof je geen punten krijgt maar niets is minder waar. In FIFA zelf zul je de punten nog niet zien maar als je online je profiel bekijkt staan ze er al wel bij. Om ze ook in FIFA te kunnen zien moet je nog een potje spelen en daarbij wel tot aan het puntenscherm te komen. Dan zie je je correcte totaal punten.
haha bedankt top uitleg! _/-\o_
iemand die al in de top 100 staat? :P

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
DennZo schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 02:40:
Klagen is ook een vak, allemachtig wat een negativiteit hier. Iemand nog iets positiefs? Mag je ook posten hoor!
Tja ik kan er ook niks aan doen dat de servers van EA niet goed zijn en ik kan er ook niks aan doen dat ik een ps3 slim 250gb heb waar je spel voor 2 seconden vasloopt (ong zo'n 4x per wedstrijd).

• Mars18
quote:
P-aul schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:24:
[...]

haha bedankt top uitleg! _/-\o_
iemand die al in de top 100 staat? :P
Top 100 kan je niet komen door cheaters die boven aan staan :/

Ben wel lekker bezig met de FIWC.

Sta daar 376e van meer dan 130.000 mensen die mee doen ;)

89 gespeeld 65 gewonnen 4 gelijk 20 verloren.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• DennZo
quote:
Mars18 schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:36:
[...]

Top 100 kan je niet komen door cheaters die boven aan staan :/

Ben wel lekker bezig met de FIWC.

Sta daar 376e van meer dan 130.000 mensen die mee doen ;)

89 gespeeld 65 gewonnen 4 gelijk 20 verloren.
Hoe wordt er gecheat dan? Zie niet echt een mogelijkheid eigenlijk?
Want de top100 is echt wel haalbaar, voor addicts, dat is de enige conclusie
die ik kan trekken aan het aantal wedstrijden dat die gasten gespeeld hebben te zien ;)

Nice stats (FIWC) trouwens, balen dat het ps3 exclusive is..

• Mars18
quote:
DennZo schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:06:
[...]

Hoe wordt er gecheat dan? Zie niet echt een mogelijkheid eigenlijk?
Want de top100 is echt wel haalbaar, voor addicts, dat is de enige conclusie
die ik kan trekken aan het aantal wedstrijden dat die gasten gespeeld hebben te zien ;)

Nice stats (FIWC) trouwens, balen dat het ps3 exclusive is..
Je kan bij je profiel op de ea site je land veranderen, dan krijg je in fifa extra veel punten.
Zoek maar op flag glitch

Daarom staan er in de top 100 allemaal van die vage landen

• Dersan
quote:
Mars18 schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:07:
[...]

Je kan bij je profiel op de ea site je land veranderen, dan krijg je in fifa extra veel punten.
Zoek maar op flag glitch

Daarom staan er in de top 100 allemaal van die vage landen
Whut, ik speel nu al een tijdje ultimate team maar ik dacht dat ze die bug hadden gepatcht, en vervolgens alle stats hadden gereset?

• Mars18
quote:
Dersan schreef op maandag 13 december 2010 @ 01:07:
[...]

Whut, ik speel nu al een tijdje ultimate team maar ik dacht dat ze die bug hadden gepatcht, en vervolgens alle stats hadden gereset?
Bij het normale leaderboard is dit nog steeds

• NickEnzo94

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Yeah, eindelijk me spel deze week binnengekregen, beetje begonnen met Career mode en verdienste vrij spelen voor me pro. Alleen zuig ik als de neten in Online......... ik kan echt met geen MOGELIJKheid een team vinden met een fatsoenlijke verdediging, iedereen loopt er gewoon doorheen, ookal speel ik ultra defensief.

Ook kan ik gewoon met geen mogelijkheid doelpunten scoren, mits ik echt ALLE ruimte heb recht tegenover de keeper sta in het midden van het strafschopgebied. Onder hoeken kan ik totaal niet scoren, en vanaf afstand wilt al helemaal niet lukken.... :s Iemand tips?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

quote:
NickEnzo94 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:51:
Yeah, eindelijk me spel deze week binnengekregen, beetje begonnen met Career mode en verdienste vrij spelen voor me pro. Alleen zuig ik als de neten in Online......... ik kan echt met geen MOGELIJKheid een team vinden met een fatsoenlijke verdediging, iedereen loopt er gewoon doorheen, ookal speel ik ultra defensief.

Ook kan ik gewoon met geen mogelijkheid doelpunten scoren, mits ik echt ALLE ruimte heb recht tegenover de keeper sta in het midden van het strafschopgebied. Onder hoeken kan ik totaal niet scoren, en vanaf afstand wilt al helemaal niet lukken.... :s Iemand tips?
Oefenen, oefenen oefenen...finesse-shot, je Pro (offline) verbeteren etc.

• Cum Grano Salis
Is er een (actieve) club voor de 360 hier, of niet?

Gaude et aude

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15-06 23:26
quote:
NickEnzo94 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:51:

Speel maar een keer tegen mij. Heb het spel vorige week binnen gekregen en het is echt wennen. Ben Fifa 07 of 08 nog gewend en sindsdien niet meer een fifa spel gespeeld. Je mag mij wel toevoegen dan kunnen we een keer een potje tegen elkaar. Mijn psn id is iCynl

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Kluutmaran
quote:
thefabiman88 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:19:
Is er een (actieve) club voor de 360 hier, of niet?
Edit:
Oeps had hier PS3 tekst staan maar er is ook een 360 topic even zoeken...

Edit 2: Found in de openingspost van dit topic
[X360] Fifa 11 Tweakers Club

Lijkt alleen niet erg actief forum maar misschien de club wel?!

Kluutmaran wijzigde deze reactie 15-12-2010 23:20 (87%)

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
De laatste wedstrijd dateert van 27 november. In totaal 44 wedstrijden. Conclusie: Niet actief

Link: Tweakers 360 Club

Zelfs de PS3 Club GoT2 was actiever. :+

SR8 wijzigde deze reactie 15-12-2010 23:51 (10%)

• DennZo
Pff iemand ook last gehad van keepers die zwaar overpowerd zijn? Ik ben er een paar tegen gekomen: Cech, Casilias en v/d Sar. Ze zijn goed in het echt, maar zoals ik ze vanavond ben tegen gekomen niet :P. Slechtste keeper ooit is Abbiati :P Ga telkens de boot in door hem haha

• Mars18
quote:
DennZo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 04:27:
Pff iemand ook last gehad van keepers die zwaar overpowerd zijn? Ik ben er een paar tegen gekomen: Cech, Casilias en v/d Sar. Ze zijn goed in het echt, maar zoals ik ze vanavond ben tegen gekomen niet :P. Slechtste keeper ooit is Abbiati :P Ga telkens de boot in door hem haha
Ja zeker Cech en Casilias, normaal zijn ze erg goed.
Maar met live season zijn ze zelfs 95 :P

• DennZo
quote:
Mars18 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:55:
[...]

Ja zeker Cech en Casilias, normaal zijn ze erg goed.
Maar met live season zijn ze zelfs 95 :P
Niet normaal :P Ze pakken echt onmogelijke, maar dan ook letterlijk onmogelijke ballen eruit |:(

• beyazz06
  • Laatst online: 15-06 15:16
laatst ging ik ff voor de grap met men pro keepen _/-\o_

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/54918801

Het is overigens een pro club wedstrijd(xbox 360)

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:33
Volgensmij was het nog niet gepost, maar voor de Ultimate Team spelers onder ons:
http://www.fifabenelux.co...g-ultimate-team-phishing/

• Cum Grano Salis
quote:
beyazz06 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:55:

Die uitgooi op het laatst voorspelde niet veel goeds. >:)

Gaude et aude

• beyazz06
  • Laatst online: 15-06 15:16
quote:
thefabiman88 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:09:
[...]

Die uitgooi op het laatst voorspelde niet veel goeds. >:)
hahaha, klopt daar ging mij hart ook even tekeer maar het pakte gelukkig toch goed uit :+

• NickEnzo94

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Het scoren gaat me wat gemakkelijker af al. :) Gewoon wat oefenen en je krijgt het onder de knie. Als iemand een keer een potje 1v1 wilt spelen voeg me dan effe toe.

• DennZo
quote:
NickEnzo94 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:18:
Het scoren gaat me wat gemakkelijker af al. :) Gewoon wat oefenen en je krijgt het onder de knie. Als iemand een keer een potje 1v1 wilt spelen voeg me dan effe toe.
Xbox of...? ;)

[EDIT] Had niet gelezen dat je 'PSN' in je naam had staan ;)

DennZo wijzigde deze reactie 17-12-2010 10:37 (10%)

• Mars18
De FIWC is echt makkelijk, je kan zo lekker aanvallen tegen mensen ;)

135 gespeeld.
102 keer gewonnen
5 gelijk
28 verloren.

Jammer dat ik in het begin wat veel verloor. Heb nu 3555 punten.

• P-aul
quote:
Mars18 schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:12:
De FIWC is echt makkelijk, je kan zo lekker aanvallen tegen mensen ;)

135 gespeeld.
102 keer gewonnen
5 gelijk
28 verloren.

Jammer dat ik in het begin wat veel verloor. Heb nu 3555 punten.
niet slecht :P

• Cum Grano Salis
Leuke goal met Adriano, jaja hij kan zweven.

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/56325807

Gaude et aude

• DennZo

• Toefjes
  • Laatst online: 22-06-2014
Gek, op de FIWC kunnen anderen dus wel spelen? Ik krijg de melding: no opponents found.. hebben hier meer mensen last van?

• NickThissen
  • Nu online
Ligt het aan mij of is online nou echt helemaal verneukt? Ik heb 2200 punten en ik speel ALLEEN MAAR tegen mensen met > 4500 punten. WTF? Hij zegt ook niks van "within xx levels", hij vindt gewoon meteen een tegenstander, alleen zijn al mn tegenstanders 100 levels hoger dan ik... Leuk hoor. De zoveelste bug in een spel wat nooit meer gefixed gaat worden. FIFA12? No thanks.

Mijn iRacing profiel

• Matsetst
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-07-2013
quote:
beyazz06 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:55:

Haha wat een actie was dat :p

• Cum Grano Salis
Ach ja, het online gebeuren is zwaar ondermaats. Zeg nee tegen EA!:P

Gaude et aude

• NickThissen
  • Nu online
quote:
thefabiman88 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:53:
Ach ja, het online gebeuren is zwaar ondermaats. Zeg nee tegen EA!:P
Zwaar ondermaats is een understatement. Het werkt gewoon niet.

Mijn iRacing profiel

• DennZo
quote:
NickThissen schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:10:
[...]

Zwaar ondermaats is een understatement. Het werkt gewoon niet.
Ga het nou niet brengen als een feit, want bij mij werkt het gewoon wel...

• NickThissen
  • Nu online
quote:
DennZo schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:16:
[...]

Ga het nou niet brengen als een feit, want bij mij werkt het gewoon wel...
Nou dan mag je van geluk spreken. Bij de meeste mensen (iedereen die ik ken in ieder geval, en kijk maar eens op het forum) werkt het absoluut niet.
- 9/10 keer kan hij al geen connectie maken met de tegenstander (game session lost) nog voordat je teams kiest
- Tijdens intro filmpje al meteen dikke lag en connection lost
- 9/10 wedstrijden na paar minuten opeens freeze, of connection lost to opponent, of connection lost to EA servers

En dat 9/10 is niet eens gelogen, ik heb het een middag bijgehouden: 2 wedstrijden kunnen uitspelen, 5 wedstrijden freeze, 45 keer kwam ik niet eens bij de teams kiezen. Afternoon well spent. _/-\o_

En nee het ligt niet aan mij, alle poorten open gezet die ik gevonden heb, connectie met xbox live is gewoon prima (nat type open), xbox in DMZ gezet, alles geprobeerd maar niets helpt. FIFA10 overigens werkt nog steeds prima, werkelijk nooit een freeze gezien in dat spel.

Mijn iRacing profiel

• NickEnzo94

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Yo GoT

Kheb net dus een sweety goal gemaakt Online op de Ps3, met Fifa11. Tegenstander was direct geleaved dus ik had niet de mogelijkheid bij Highlights het doelpunt op te slaan. Is er toch nog een manier om deze replay terug te vinden? :D Alvast bedankt.

• Kluutmaran
@NickThissen meeste waar jij last van hebt heeft niemand last van of maar zelden. Wat is het probleem om tegen hogere levels te spelen? Als je verliest gaan er amper punten vanaf als je wint schiet je omhoog.

Je moet het toch echt bij jezelf zoeken hoor als je zo extreem veel DC's en dergelijke hebt. Als ik dat zou hebben zou ik mooi fifa 10 weer gaan spelen in plaats van 30 posts te typen over hoe slecht je connectie wel niet is... Dus ja het ligt wel aan jou 8-) En als het zo erg was met DC zou je al geen 2200 punten hebben...

Helaas NickEnzo94 die kun je niet meer terughalen. Ook al vrije trap van 35 meter in de kruising zo naar de knoppen geholpen door quit van de tegenstander.

• Dersan
Mijn problemen met de disconnects zijn opgelost. Ik had in de router alles goed ingesteld, maar toch kreeg ik nog continu disconnects. Vervolgens wilde ik na een tijdje weer BC2 spelen maar toen kon ik niet meer naar de servers connecten, om magische redenen....Vervolgens maar de router een harde reset gegeven, vervolgens alleen DMZ aan gelinkt naar de PS3 en voila, niks meer aan de hand..nja, 1 op de 50 matches ofzo, maargoed, kan ik nog een beetje mee leven.

Netgear WRT54GL overigens.

• NickThissen
  • Nu online
quote:
Kluutmaran schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:47:
@NickThissen meeste waar jij last van hebt heeft niemand last van of maar zelden. Wat is het probleem om tegen hogere levels te spelen? Als je verliest gaan er amper punten vanaf als je wint schiet je omhoog.

Je moet het toch echt bij jezelf zoeken hoor als je zo extreem veel DC's en dergelijke hebt. Als ik dat zou hebben zou ik mooi fifa 10 weer gaan spelen in plaats van 30 posts te typen over hoe slecht je connectie wel niet is... Dus ja het ligt wel aan jou 8-) En als het zo erg was met DC zou je al geen 2200 punten hebben...

Helaas NickEnzo94 die kun je niet meer terughalen. Ook al vrije trap van 35 meter in de kruising zo naar de knoppen geholpen door quit van de tegenstander.
Die punten lijkt een glitch te zijn ofzo, want als ik op de website kijk hebben ze wel gewoon rond de 2200 punten... Vreemd, maar goed.

En die disconnects... Ik ken zo al 4 mensen die er net zoveel last van hebben (en 5 mensen die uberhaupt FIFA11 hebben). Het was ook niet vanaf het begin, de eerste ... 3 weken ofzo kon ik wel gewoon spelen. Toen zat ik al rond de 1500 punten denk ik. 2200 is echt niet zoveel, 50 wedstrijden winnen heb je zoiets toch al? Als je niet te vaak verliest natuurlijk... Ik heb iets van 15% DNF nu (waarvan 1 wedstrijd door mezelf, de rest disconnects waar ik niets aan kon doen), dat valt me nog mee moet ik zeggen, niet elke disconnect telt hij mee bij DNF blijkbaar... Ook niet elke disconnect is een loss voor mij, soms win ik em met 3-0 8)7

Mijn iRacing profiel

• DennZo
quote:
NickThissen schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:53:
2200 is echt niet zoveel, 50 wedstrijden winnen heb je zoiets toch al? Als je niet te vaak verliest natuurlijk...
Mwoah, met 2200 punten hoor je toch al gauw bij de 8000 besten van de wereld op 1 console. Niet slecht als je kijkt hoevaak de game over de toonbank is gegaan :)

• NickThissen
  • Nu online
quote:
DennZo schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:37:
[...]

Mwoah, met 2200 punten hoor je toch al gauw bij de 8000 besten van de wereld op 1 console. Niet slecht als je kijkt hoevaak de game over de toonbank is gegaan :)
Ja maar hoeveel van die mensen spelen het online? Zal vast wel meevallen hoor. FIFA verkoopt vooral goed omdat casual gamers het ook veel kopen om het lekker op de bank te doen tegen vrienden. (Gelukkig werkt dat wel prima, anders lag het spel allang ergens in de sloot).

Mijn iRacing profiel

• FrankVDM
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
DennZo schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:37:
[...]

Hmm, ik heb 3780 punten nu en sta 14000e van de wereld op de ps3.. klopt niet helemaal dus.

Verder heb ik ook niet echt last van disconnects o.i.d.
Soms wel een gehele freeze van het scherm die duurt totdat 1 van de spelers leaved.

En als iemand 1v1 wil hoor ik het graag via pm :p (ps3)

• Frits Flits
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-06 22:27

Frits Flits

SOUND! Designer

Een erg bizarre celebration bij m'n VP vanmiddag. Geen idee meer hoe. Weet iemand de combi? :P
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/57216720

specs

• DennZo
quote:
FrankVDM schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:58:
[...]

Hmm, ik heb 3780 punten nu en sta 14000e van de wereld op de ps3.. klopt niet helemaal dus.

Verder heb ik ook niet echt last van disconnects o.i.d.
Soms wel een gehele freeze van het scherm die duurt totdat 1 van de spelers leaved.

En als iemand 1v1 wil hoor ik het graag via pm :p (ps3)
Ik bedoel denk ik beste 100 000 dan? :P Weet 't ook zo niet :)
quote:
Frits Flits schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 18:53:
Een erg bizarre celebration bij m'n VP vanmiddag. Geen idee meer hoe. Weet iemand de combi? :P
Haha, die stomp op z'n gezicht :P

• Salv
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 14-06 16:09
Speel net een wedstrijd met Chelsea omdat hij met Barca ging. Die Engelse kunnen echt wel lekker ballen zeg, heerlijke combinaties, hoge ballen door de verdediging heen, op de vleugel de backs uit kappen en dan voorzetten, om dan Drogba de kopbal erin te laten knallen.

Ik stond aan het einde van de eerste helft al met 3-0 voor en geloofde het eigenlijk wel, wou de wedstrijd namelijk wel uitspelen. Ik had 82% bbz en 14schoten waarvan 13 op goal. Hij kwam niet eens in de buurt van mijn 20m lijn :P

Had ook een schitterende combinatie over de vleugel om dan volgens via het midden Drogba diep te spelen, hij kwam op de achterlijn dus kon er niks mee, met vierkantje de bal met een omhaal voorzetten om dan Malouda te vinden die hem erin kopt, heerlijk doelpunt.

Daarna nog een paar keer die hoge bal door de verdediging waardoor Drogba steeds vrij liep, helaas dacht ik te vaak aan buitenspel waardoor ik steeds te snel schoot, maar damn wat een lekkere wedstrijd. Was er ook een keer door met zo hogen bal en wist hij me te schoppen in 90 +4 dus met keeper de pingel nemen en die ging over wou hem te mooi nemen. Daarna verbrak hij de verbinding waardoor ik geen eind overzicht heb, en ook mijn goals niet kan saven :(

Hattrick: Iduna United PSN; Salvex

• Kluutmaran
quote:
Frits Flits schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 18:53:
Lol en terecht! Alleen beetje jammer dat ie niet KO is.

• _AN
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19-04 09:16
Ik volg al enige tijd dit topic niet meer, maar speel nog met regelmaat FIFA11. Helaas met veel frustaties. Na de eerste update (vorige maand) had ik gehoopt dat de korte freezes waren opgelost, maar tot mijn verbazig is dit niet het geval. Sterker nog, het lijkt alleen maar erger te worden. Ik heb dan over de spelen tegen de computer.

Wellicht is hier al het e.e.a. over gemeld. Kan iemand mij vertellen of ik nog steeds te maken heb met de bekende bug of dat dit echt opgelost zou moeten zijn? Het zou natuurlijk kunnen dat ik te maken heb met een ander probleem.

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
_AN schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:49:
Ik volg al enige tijd dit topic niet meer, maar speel nog met regelmaat FIFA11. Helaas met veel frustaties. Na de eerste update (vorige maand) had ik gehoopt dat de korte freezes waren opgelost, maar tot mijn verbazig is dit niet het geval. Sterker nog, het lijkt alleen maar erger te worden. Ik heb dan over de spelen tegen de computer.

Wellicht is hier al het e.e.a. over gemeld. Kan iemand mij vertellen of ik nog steeds te maken heb met de bekende bug of dat dit echt opgelost zou moeten zijn? Het zou natuurlijk kunnen dat ik te maken heb met een ander probleem.
EA zei dat ze het zouden fixen maar ze hebben dat natuurlijk niet gedaan en als iemand er wat van zegt op de ea forums word dat gewoon genegeerd aangezien ze wel online zijn en af en toe andere topics wel beantwoorden. Kortom ze weten hoe ze het moeten fixen.

• _AN
quote:
Striptease schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:02:
[...]

EA zei dat ze het zouden fixen maar ze hebben dat natuurlijk niet gedaan en als iemand er wat van zegt op de ea forums word dat gewoon genegeerd aangezien ze wel online zijn en af en toe andere topics wel beantwoorden. Kortom ze weten hoe ze het moeten fixen.
Vervelend. Dus als ik het goed begrijp meent EA dat het probleem is opgelost, maar in werkelijkheid blijkt dit niet zo te zijn? Dus waarschijnlijk gaat er ook geen oplossing komen?

• MsG
  • Laatst online: 17:54

MsG

Forumzwerver

Ik heb met veel mazzel soms amper schokken op de PC. Ik heb het admin-rights gegeven, Aero uit als ik speel, etc wat allemaal een beetje hielp. Echter soms nog megaveel kleinere schokken. Erg jammer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• _AN
quote:
_AN schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:07:
[...]

Vervelend. Dus als ik het goed begrijp meent EA dat het probleem is opgelost, maar in werkelijkheid blijkt dit niet zo te zijn? Dus waarschijnlijk gaat er ook geen oplossing komen?
Overigens was het probleem na de update van FIFA toch wel bijna opgelost. Enkele keren kwam een freeze nog voor. Na de laatste update van Sony is het weer erger geworden. Wellicht dat het daar iets mee te maken heeft..

Maargoed, het maakt allemaal niet meer uit. Zojuist PES2011 gekocht en FIFA het aan de kant gegooid. Goed bezig EA! :(
Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Consoles

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True