i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
Verwijderd
Woeh zalig. Faction afhankelijk ? Hoe te halen ?Lourini schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:01:
[...]
Faded Wizard Hat
Quest Item
Head
Item Level 20
Use: Relive your days as an apprentice. (30 Min Cooldown)
"In memory of lost dreams of being an apprentice."
Trouwens, betreffende de Uther quest in WPL. Had gelezen in de patchnotes dat deze zou moeten werken opnieuw nochtans.
Horde onlyVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:02:
[...]
Woeh zalig. Faction afhankelijk ? Hoe te halen ?
Trouwens, betreffende de Uther quest in WPL. Had gelezen in de patchnotes dat deze zou moeten werken opnieuw nochtans.
Te behalen door de Kalec quests te doen in Azshara
Edit: Met die nichterige bloodelf bedoel ik dit. In de plaats van mijn coole Undead!

[ Voor 36% gewijzigd door Paterpor op 01-12-2010 15:09 ]
Gister geprobeerd en werkte bij mii nog niet >.>Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:02:
[...]
Woeh zalig. Faction afhankelijk ? Hoe te halen ?
HAHAMektheb schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:59:
[...]
Ben de hele thousand needles door gezwommen etc.
Ieder ze ding
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja best grappig, eerst de horde uitgemoord die het kampje van de alliance aanvielen.
Vervolgens numlock en wat swimming pots en me underwater breathing staff erbij, en gewoon kijken hoe alles is onderwater.
Duurde inderdaad 30 min voor me gevoel, maar dan heb je ook wat
Verwijderd
Danke. Staat op het programma voor vanavond naast die drood pet halen in darkshore.Paterpor schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:04:
[...]
Horde only
Te behalen door de Kalec quests te doen in Azshara
Heb het eventjes gezien met me hunter te levelen, 29 al ondertussen. Ofwel later verder doen in 1K Needles of een troll maken om de questline in barrens/ashenvale/stonetalon te overlopen.
Kijk, jij verwoord dus perfect wat ik probeer te zeggen !Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:35:
[...]
Zo maar een vraagje, maar wat vind je dan van mensen die nu op lvl 80, met 16K health een BG inkomen ? Ik heb me de afgelopen dagen een paar keer goed laten gaan tegen verschillende mensen die deze nieuwe spelers gewoon de BG aan het uitjagen waren.
Hoe moet die persoon dan betere gear krijgen ? Jij noemt een getal, 1300 DPS. Waar maak je je druk over al doet iemand minder. Straks heeft ie nog een groen item, omg, stel je toch voor, een groen item. Dat KAN echt niet meer. Precies hetzelfde geziek wat ik elke avond in trade hoor. LFM die en die dungeon, LINK your achievements, minimal Gearscore 250 bla bla.
Ik stuur die lui gelijk een whisper dat ze zich niet zo druk moeten maken om de shineys.
Waarom niet iedereen gewoon in zijn waarde laten, en lekker je mond houden. JOU allereerste dungeon die je deed, had je ook niet de vereiste gear.
Het komt misschien over dat ik hem expliciet op jou rich deze post, maar dat was niet de bedoeling. Iedereen die zich druk maakt over bovengenoemde zaken mag zich aangesproken voelen, want het slaat gewoon helemaal nergens op. Het is een spel, so what als je een keer je dagelijkse quota van 150 badges en 600 honor niet haalt. Morgen is er weer een dag.

Nu is mijn misdirecte aggro 'tijdelijke' aggro, dus ik moet regelmatig 30 seconden into the fight [Feign Death] gebruiken als ik wel doornuke na die 4 seconde, maar ach, daar is het voor
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
ding je net 80 met een alt heb je nog even crap gear wil je snel wat runs doen.
komen er van die dwazen met je hebt een te lage gearscore blablabla.
laten ze me uiteindelijk nog toe whipe we omdat hij niet kan tanken met zn full t10.
sigh @ mensen die denken dat ze met full t10 baas zijn.( en toen ik vroeg waarom hij geen enchants / sockets had kreeg ik de vraag wat socketen en enchanten was.
en maar volhouden dat hij al 4 jaar speelt.
Klinkt bekendbaxic schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:24:
ik word zo schijt ziek van GS .
laten ze me uiteindelijk nog toe whipe we omdat hij niet kan tanken met zn full t10.
sigh @ mensen die denken dat ze met full t10 baas zijn.( en toen ik vroeg waarom hij geen enchants / sockets had kreeg ik de vraag wat socketen en enchanten was.
Wij noemen dat ebay
Quatar lvl 80 Night Elf Druid - Nordrassil
Na een lange pauze ( bijna 2 jaar ) weer wow gaan spelen met 2 vrienden en een totaal nieuwe druid gerolled op alliance. Mijn druid is dus van het weekend 80 geworden. Heb heel wat heroics gedaan de afgelopen dagen om gear een beetje op te schroeven. Hardcore raider altijd geweest met mijn oude horde druid. Maar nu tijd om het its relaxer te spelen dan toen. Veel dingen bevallen me goed met wat er is verandert, en ben ook blij te horen dat heroics iets moelijker worden. Want vindt ze tot nu toe wel erg easy en moelijker zal het niet meer worden, aangezien mijn gear alleen maar verbetert.
Battletag Vakasha#2284
Heb een Gearscore van 5200, 40K hp gebuffed, ben een Warrior tank. Wil ik nu nog betere gear halen, moet ik ICC gaan doen.
Maar helaas, niemand wil me hebben want mijn gear laat het afweten. Lekker handig.
Je kan zat items laten craften die 251 264 zijn.Ero-Sensei schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:28:
Laat Cata maar snel komen iig, want om bovengenoemde redenen zit redelijk vast nu:
Heb een Gearscore van 5200, 40K hp gebuffed, ben een Warrior tank. Wil ik nu nog betere gear halen, moet ik ICC gaan doen.
Maar helaas, niemand wil me hebben want mijn gear laat het afweten. Lekker handig.
Je kan met jp's genoeg 251 264 spull kopen bij vendor's.
5200 GS haal je met T9 en wat 245 spull.
Eigenlijk zou ik dus als elitist jerk zoals iemand dat zo zei zeggen : your not doing enough
T10 + pvp wapens of the batterthilt kan je aan een dik wapen komen etc etc etc
Schild kost je nog geen 78 honor >.<
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 01-12-2010 15:37 ]
Dat is inderdaad heel vervelend, tegelijkertijd; met TBC raiden ook vaak genoeg gehad (in onze Casual guild) dat mensen met te slechte gear wilde mee doen aan progress runs. Dat is dan weer de andere kant. Nee, je hoeft echt geen full T10 te hebben, maar je moet wel realistisch blijven. En vooral moeite doen, wil je mee met progress runs? Prima, maar dan zal je ook die "slechte" items van een enchant en gem moeten voorzien.baxic schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:24:
ik word zo schijt ziek van GS .
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wat dat betreft zitten die huisvrouwtjes bij ons in de guild op de goeie plekMektheb schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:59:
[...]
Dat snap ik en dat is helemaal prima en normaal en goed en erg tof ! .
Maar de gene die het voor "simpel" spelen moeten niet gaan mauwen als ze een bepaalde instance niet kunnen doen omdat ze der geen bosses neermeppen.
Zegmaar verschil tussen "normal" "en jerk" mag van mij wel weer wat verder, ala TBC.
Maar dat gebeurd niet en krijg je mixed groups met "jerks" en "casual" en dan krijg je dus X bashed Y.
Ach shit happands, zolang we het maar leuk vinden ik vermaak me prima.
Heb gistere nog door heel azeroth gelopen en mensen geholpe een paar horde's gekilled maar ook geholpen.
Ben de hele thousand needles door gezwommen etc.
Ieder ze ding
Je verhaal voor de "mixed groups" is wel heel herkenbaar. Dit is (neem ik aan) iets wat voorkomt als je via de dungeon finder HC's doet. En volgens mij weet iedereen dat dat precies het risico is van de dungeon finder
Ik ben dus ook zo, en ik hoop ooit weer een hogere rang te gaan krijgen en dan ga ik dus echt mensen vast pinnen op dat soort dingen, verkeerd of niet = no raid.OkkE schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:37:
[...]
Dat is inderdaad heel vervelend, tegelijkertijd; met TBC raiden ook vaak genoeg gehad (in onze Casual guild) dat mensen met te slechte gear wilde mee doen aan progress runs. Dat is dan weer de andere kant. Nee, je hoeft echt geen full T10 te hebben, maar je moet wel realistisch blijven. En vooral moeite doen, wil je mee met progress runs? Prima, maar dan zal je ook die "slechte" items van een enchant en gem moeten voorzien.
Yup, gelukkig ben ik ingame al voorbij het stadium dat het me kan boeien.stefanass schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:38:
[...]
Wat dat betreft zitten die huisvrouwtjes bij ons in de guild op de goeie plekZe verwachten ook niet mee te kunnen op raids (we leggen ze netjes uit waarom dat niet kan en daar hebben ze geen problemen mee) en ze kunnen prima met ons mee om wat HC's te doen en via emblems / JP toch wat leuke items op te kunnen pikken.
Je verhaal voor de "mixed groups" is wel heel herkenbaar. Dit is (neem ik aan) iets wat voorkomt als je via de dungeon finder HC's doet. En volgens mij weet iedereen dat dat precies het risico is van de dungeon finderOm daar dan in de group over te gaan klagen vind ik onzin, je weet dat dat kan gebeuren. Bevalt het je niet, dan leave je maar, of doe een kick-vote. Maar om er in de group op achterlijke wijze over door te ratelen vind ik echt de grootst mogelijke onzin.
En speel nu mijn eigenspelletje en geef alleen nog om de guild / vrienden / bekenden.
[ Voor 43% gewijzigd door Mektheb op 01-12-2010 15:40 ]
In een vorige guild ben ik dit ook tegen gekomen. Het is een aardige meid maar ze had nooit iets gegemmed of enchanted. De guild probeerde zoveel mogelijk te helpen met gratis gems en enchants maar elke keer als ze weer wat won was het een paar week later nog niet gegemmed/enchanted.Dakreal schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:58:
[...]
Okay, dat kan inderdaad. Als je niet raid maakt het niet uit.
Maar ik spreek nu even over de mensen die wel willen raiden, maar er zo min mogelijk moeite voor willen doen. En tevens ook alleen voor de gear meegaan, en niet voor de ervaring.
Ze is nu Kingslayer maar nog steeds geen enkel ding enchanted of gemmed. Sommige mensen willen er ook niets voor doen en lekker gedragen worden.
Gedragen worden is niet erg maar probeer dan wel te laten blijken dat je er wat moeite voor doet.
maar ik ga die echt niet meer socketen en enchanten voor die 5 daagjes.
best geld verspilling.
na 2 quest chains lopen we weer rond in ugly uitziende greens
Ik weet het, je hebt gelijk, ik kan best nog wat hoger komen met GS. Bewust spaar ik mijn JP nu even wat op voor lvl 85. Maar wat ik wil zeggen is dat er niet verder gekeken wordt. Door Gems en simpelweg goed tanken gaan mensen aan mij meer hebben dan een gemiddelde 6200GS tank.Mektheb schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:33:
[...]
Je kan zat items laten craften die 251 264 zijn.
Je kan met jp's genoeg 251 264 spull kopen bij vendor's.
Eigenlijk zou ik dus als elitist jerk zoals iemand dat zo zei zeggen : your not doing enough
T10 + pvp wapens of the batterthilt kan je aan een dik wapen komen etc etc etc
Schild kost je nog geen 78 honor >.<
Je zegt trouwens wel wat nieuws voor me, ik begrijp dat ik voor goed wapen en schild moet PVP-en?
Daar heb je gelijk in ... maar verwacht dan geen LK achievementbaxic schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:40:
ik heb gistere met mn warrior een icc 10 man run gedaan 2 2handers binne gehaald nieuwe chest en helm.
maar ik ga die echt niet meer socketen en enchanten voor die 5 daagjes.
best geld verspilling.
na 2 quest chains lopen we weer rond in ugly uitziende greens
Verwijderd
Wat ook weer dik voldoende is om ICC10 te clearen (zeker met de 30% buff). Mensen stellen gewoon belachelijke eisen tegenwoordig.Mektheb schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:33:
[...]
Ik heb in ieder geval al een guildie dps gevonden waarmee ik vanaf het begin bezig kan met alle dungeon achievements voor de meta. Iemand die ook niet moeilijk doet over gear als we een keer moeten puggen.
Meeste lol als healer in instances heb ik in WotLK gehad met een tank in leveling greenies in heroics. We hadden 4 guildies en geen tank, gewoon geroepen en hij reageerde als enige op de vraag om een Tonk.
Hij was ver van crit immune dus ik kon aan de bak. We zijn met de makkelijkste heroic begonnen en toen we stopten was de tank een epic of 5 rijker en iedereen een zooi emblems. Dit alles pre LFG systeem.
Tons of fun!
Alle PvP spullen zijn met Honor te koop en die gaan ook al richting ilevel 251.Ero-Sensei schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:45:
[...]
Ik weet het, je hebt gelijk, ik kan best nog wat hoger komen met GS. Bewust spaar ik mijn JP nu even wat op voor lvl 85. Maar wat ik wil zeggen is dat er niet verder gekeken wordt. Door Gems en simpelweg goed tanken gaan mensen aan mij meer hebben dan een gemiddelde 6200GS tank.
Je zegt trouwens wel wat nieuws voor me, ik begrijp dat ik voor goed wapen en schild moet PVP-en?
En dat schild is best prima. om je hele tank gear pvp te maken zou ik dan weer niet doen maar sommige losse items voor een kleine upgrade
En ik snap dat je dat nu niet meer gaat doen, maar goed de meeste eissen aan GS die je voorbij op servers ziet komen is ook belachelijk.
Ja inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:46:
[...]
Wat ook weer dik voldoende is om ICC10 te clearen (zeker met de 30% buff). Mensen stellen gewoon belachelijke eisen tegenwoordig.
Ik heb in ieder geval al een guildie dps gevonden waarmee ik vanaf het begin bezig kan met alle dungeon achievements voor de meta. Iemand die ook niet moeilijk doet over gear als we een keer moeten puggen.
Meeste lol als healer in instances heb ik in WotLK gehad met een tank in leveling greenies in heroics. We hadden 4 guildies en geen tank, gewoon geroepen en hij reageerde als enige op de vraag om een Tonk.
Hij was ver van crit immune dus ik kon aan de bak. We zijn met de makkelijkste heroic begonnen en toen we stopten was de tank een epic of 5 rijker en iedereen een zooi emblems. Dit alles pre LFG systeem.
Tons of fun!
Leukste had ik vorige week nog in naxx 25 met guild en random mensen, ik stond 1e kwa dps in me lvl 70 gear.( bij 1 boss ) ( wapen en ofhand en trinkets excluded en met randoms en nieuwe mensen gewoon een fun run )
Maar ja je hebt helemaal gelijk
Het moet gewoon leuk blijven tot en zeker gehalte, die onzin die mensen uitkramen overall
[ Voor 41% gewijzigd door Mektheb op 01-12-2010 15:52 ]
op dit char hoef ik die ook niet perse.Dice schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:46:
[...]
Daar heb je gelijk in ... maar verwacht dan geen LK achievement
maar we doen het toch met wat guildies
Nee, alleen het schild is wel handig. Die kost maar 70 Honor pointsEro-Sensei schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:45:
[...]
Ik weet het, je hebt gelijk, ik kan best nog wat hoger komen met GS. Bewust spaar ik mijn JP nu even wat op voor lvl 85. Maar wat ik wil zeggen is dat er niet verder gekeken wordt. Door Gems en simpelweg goed tanken gaan mensen aan mij meer hebben dan een gemiddelde 6200GS tank.
ik moet zeggen dat de dungeons / raids in wotlk nou niet zooo episch waren.Carthrax schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:39:
[...]
In een vorige guild ben ik dit ook tegen gekomen. Het is een aardige meid maar ze had nooit iets gegemmed of enchanted. De guild probeerde zoveel mogelijk te helpen met gratis gems en enchants maar elke keer als ze weer wat won was het een paar week later nog niet gegemmed/enchanted.
Ze is nu Kingslayer maar nog steeds geen enkel ding enchanted of gemmed. Sommige mensen willen er ook niets voor doen en lekker gedragen worden.
Gedragen worden is niet erg maar probeer dan wel te laten blijken dat je er wat moeite voor doet.
maar ik ga mee voor de ervaring en lore. maar toch check ik even mn atlasloot of ik er wat aan kan verdienen
maar ik verheug me gewoon op de dungeons in cata want ze zien er echt bruut uit.
BronThe clash between the factions has also never been so hotly contested: Battleground brackets now match up teams more evenly. The new brackets span five levels each, except the final bracket composed of level 85 players:
10-14 30-34 50-54 70-74
15-19 35-39 55-59 75-79
20-24 40-44 60-64 80-84
25-29 45-49 65-69 85
Fighters can also join the battle in Arathi Basin, Eye of the Storm, and Alterac Valley at an earlier level than ever before:
Level 10 - Arathi Basin and Warsong Gulch
Level 35 - Eye of the Storm
Level 45 - Alterac Valley
Level 65 - Strand of the Ancients
Level 75 - Isle of Conquest
Level 85 - Battle for Gilneas and Twin Peaks
Best een goede verandering, tot nu toe kon je eigenlijk als low level de eerste 5 levels geen BG in zonder onwijs afgeslacht te worden.
Was het niet zo dat alle classic instances straks op HC gedaan kunnen worden? in that casebaxic schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:03:
[...]
ik moet zeggen dat de dungeons / raids in wotlk nou niet zooo episch waren.
maar ik ga mee voor de ervaring en lore. maar toch check ik even mn atlasloot of ik er wat aan kan verdienen
maar ik verheug me gewoon op de dungeons in cata want ze zien er echt bruut uit.
Ook bekend als, nog langer in de queue staan voor Random BGs -_-CyCloneNL schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:07:
[...]
Bron
Best een goede verandering, tot nu toe kon je eigenlijk als low level de eerste 5 levels geen BG in zonder onwijs afgeslacht te worden.
[ Voor 27% gewijzigd door Dakreal op 01-12-2010 16:10 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Deadmines HeroicDakreal schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:08:
[...]
Was het niet zo dat alle classic instances straks op HC gedaan kunnen worden? in that casebeen there did that
[...]
Ook bekend als, nog langer in de queue staan voor Random BGs -_-
De dochter van Van Cleeff een veeg geven
Hehe, laat je vrouw het maar niet horen ;-)Dice schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:11:
[...]
Deadmines Heroic
De dochter van Van Cleeff een veeg geven
Deadmines lijkt me wel leuk, maar volgens mij zijn een hoop instances nog precies hetzelfde. En zijn de grote instances alleen opgedeeld. Ben iig benieuwd. Zijn genoeg lastige stukjes in de oude instances.
Hadden ze niet laatst een sloot battlegroups gemerged, waardoor de queue's korter waren?Dakreal schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:08:
Ook bekend als, nog langer in de queue staan voor Random BGs -_-
Er is nu tijdelijk even geen maatstaaf voor dit, omdat er nu weinig mensen spelen. Pas @ cata krijg je weer realistische beelden. Maar gemiddelde queue op Battlegroup - Bloodlust was laatst 30 min.CyCloneNL schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:14:
[...]
Hadden ze niet laatst een sloot battlegroups gemerged, waardoor de queue's korter waren?
Tesla M3LR '21
maar je hebt hem welLas Vegas schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:35:
Hahahaha, was ff naar de wc, kom terug zie ik NPC Found: King Krush. M'n laatste voor Frostbitten! Vliegt er net een (alliance) Hunter over me heen om 'm te tamen, dus ik hem ganken, wou daarna rocket booten om KK te killen, backfired die troep! Dus ik met zwaar shaky handen (ja, sue me) debuffs wegklikken en asap naar KK toe om 'm te killen. Jezus wat een manier om Frostbitten te completen
.
GGLas Vegas schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:35:
Hahahaha, was ff naar de wc, kom terug zie ik NPC Found: King Krush. M'n laatste voor Frostbitten! Vliegt er net een (alliance) Hunter over me heen om 'm te tamen, dus ik hem ganken, wou daarna rocket booten om KK te killen, backfired die troep! Dus ik met zwaar shaky handen (ja, sue me) debuffs wegklikken en asap naar KK toe om 'm te killen. Jezus wat een manier om Frostbitten te completen
.
Ik ben ook al en tijdje bezig met die dingen, alleen de rare's in shola en die old bark willen maar niet komen.
Sentinel in Zuldrak komt ook maar niet, teminste ik zie het nooit.
Ik heb ze op King Krush na allemaal in 3 dagen gevonden. Meer geluk dan wijsheid waarschijnlijk, maar goed.Mektheb schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:41:
[...]
GG
Ik ben ook al en tijdje bezig met die dingen, alleen de rare's in shola en die old bark willen maar niet komen.
Sentinel in Zuldrak komt ook maar niet, teminste ik zie het nooit.
Old Bark was ook 1 van mijn laatste, maar gewoon geduld hebben
Tesla M3LR '21
Da's ook het hele probleem: het LFG systeem. Je queued voor dungeon X dus Blizz vindt dat je hem kan doen, gearwhise. Veel spelers snappen absoluut niet dat er van hen ook iets verwacht wordt (beetje kennis van de dungeon of als je nieuw bent, opletten!), naast simpelweg "te dpssen" (dat je dus ook nog in heel veel soorten en maten kan doen).Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:46:
[...]
Dit alles pre LFG systeem.
Tons of fun!
Vroegah, toen je het nog op je eigen realm moest zoeken, waren mensen wel actief netjes en sociaal anders was je binnen notime gekicked en belandde je op 50% van de server's ignore list. Nu is iedereen lekker anoniem van een andere server en kunnen ze zich dus net zo belachelijk gedragen als ze willen, de vote kick is eigenlijk nauwelijks een straf te noemen.
Hij gaat nog steeds op!

Edit: begrijp me niet verkeerd ik ben nog steeds blij met het systeem alleen heeft het er wel voor gezorgd dat veel mensen een hele hoop moeite gewoon niet meer doen. Klik, join en meeslacken, klaar :<
[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 01-12-2010 16:49 ]
Bnet pindle#2913
King Crush had ik dus wel erg snel, maar die anderen komen er gewoon niet.Las Vegas schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:47:
[...]
Ik heb ze op King Krush na allemaal in 3 dagen gevonden. Meer geluk dan wijsheid waarschijnlijk, maar goed.
Old Bark was ook 1 van mijn laatste, maar gewoon geduld hebben
Die valkyr had ik in 15min 5x lol, maar die andere guy die moet rond wandelen bij icc etc nog steeds niet.
Ach ik geef niet op maar zoek ook niet echt meer.
Verwijderd
Dat deden ze voorheen dus ook al niet, hun best dus. Dat is het verschil. Je bent je nu bewust van die mensen, voorheen was je dat niet. Maar maak je vooral de illusie niet dat die voorheen wel ook maar enigszins hun best deden.porn* schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:48:
Edit: begrijp me niet verkeerd ik ben nog steeds blij met het systeem alleen heeft het er wel voor gezorgd dat veel mensen een hele hoop moeite gewoon niet meer doen. Klik, join en meeslacken, klaar :<
Dat ook, maar nu kan iedereen zich als een zoutzak gedragen want je bent nog meer anoniem als dat je al ben.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:58:
[...]
Dat deden ze voorheen dus ook al niet, hun best dus. Dat is het verschil. Je bent je nu bewust van die mensen, voorheen was je dat niet. Maar maak je vooral de illusie niet dat die voorheen wel ook maar enigszins hun best deden.
Ach laat ook maar
Laat staan dat mensen joinen, en dan in bv violet hold in een hoekje blijven staan ...\porn* schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:48:
[...]
Doordat je bijna niet uit combat komt kun je de kick niet doorvoeren

En de 1e zoveel min kan je toch niet iemand kicken ?.Dice schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:00:
[...]
Laat staan dat mensen joinen, en dan in bv violet hold in een hoekje blijven staan ...\
precies ... en tegen de tijd dat je zo ver bent, ben je ofwel in combat ... of niet lang genoeg uit combat ...Mektheb schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:07:
[...]
En de 1e zoveel min kan je toch niet iemand kicken ?.
Ofwel; free ride voor de slacker ...
Ja ik heb wel is een healer gehad, toen 1 van de dps tekeer ging tegen de healer antwoorde de healer.Dice schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:08:
[...]
precies ... en tegen de tijd dat je zo ver bent, ben je ofwel in combat ... of niet lang genoeg uit combat ...
Ofwel; free ride voor de slacker ...
: im gonna eat have fun waiting.
En vervolgens kon je dus niks doen
vroegah kon je dan je group disbanden en als je dan zorgt dat je binnen de minuut weer gerejoined bent met de 4 anderen bleef jij en werdt de slacker gekicked doordat hij niet in een group zatDice schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:00:
[...]
Laat staan dat mensen joinen, en dan in bv violet hold in een hoekje blijven staan ...\
En heeft 'ie nog gelijk ookMektheb schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:09:
[...]
Ja ik heb wel is een healer gehad, toen 1 van de dps tekeer ging tegen de healer antwoorde de healer.
: im gonna eat have fun waiting.
En vervolgens kon je dus niks doen
al kan ik natuurlijk zelf healeren indien nodig
hmmz, was al een tijdje geleden ...Rmg schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:14:
[...]
vroegah kon je dan je group disbanden en als je dan zorgt dat je binnen de minuut weer gerejoined bent met de 4 anderen bleef jij en werdt de slacker gekicked doordat hij niet in een group zatlukt dat nu niet meer oid?
volgens mij als je group leaved in een dungeon teleporteer je automatsich back naar de plek waar je que'd ?.
Ze deden juist vaker hun best heb ik het idee, al was het maar om niet op de blacklists van vele guilds te komen (wij hadden ook zo'n pug list en dat was HEEL handig om de faalhazen uit groepen te houden). Tegenwoordig heb je geen controle met wie je in de groep komt, tenzij je met 5 guildies/vrienden joint. En juist omdat het vreemden zijn (andere server) interesseert het mensen niks.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:58:
[...]
Dat deden ze voorheen dus ook al niet, hun best dus. Dat is het verschil. Je bent je nu bewust van die mensen, voorheen was je dat niet. Maar maak je vooral de illusie niet dat die voorheen wel ook maar enigszins hun best deden.
Dus snap ik heel goed dat er mensen zijn die anderen "elitist" vinden. Ik speel in een middelmatige guild op een middelmatige server dus scrubs genoeg bij ons, maar ik ga dus echt noway vreemden de boel weer uitleggen he. Na 5-6 jaar grote bekken en desinteresse vind ik het mooi geweest en is mijn geduld (net als van wat anderen blijkbaar) op, guildies mogen alles vragen, vreemden mogen het lekker zelf Googlen.
Bnet pindle#2913
"What? Like Utgarde Keep?"
- "No, Outland heroics."
Toen was het een tijdje stil.
"Do you mean heroic raids?"
*facepalm* aangezien heroic raids niet eens bestonden destijds. Maar even voorbeelden van instances genoemd en toen was het weer een tijdje stil.
"How do I set it to heroic? 'Raid difficulty' is grayed out."
- "It's a dungeon, not a raid."
"Dungeon difficulty is grayed out too."
/who <naam>
<naam>, level 80 paladin - Mana Tombs
- "...because you're already inside."
...
"Damn, I need a key!"

Ik vraag me af hoe sommige mensen zo ver komen in het spel.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik vraag waarom het je vriend dan nog isNMe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:58:
Zo had ik laatst een guildy, IRL vriend van een vriend van mij. Was aan het klagen dat epic flying veel te duur was en dat gold krijgen veel te lang duurde. Mijn tip: ga oude level 70 heroics doen.
<knip>
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Zo had ik er vorige week eentje, CoS heroic.NMe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:58:
Kwam een wipe, klein foutje van tank (tijdens rush door die straten). iedereen released, opeens begint een mage:
"OMG im bugged."
- "???"
"I got revived in Orgri!"
- "errr no?"
"really! that desert, u know?"
- "tanaris?"
"yeah, omg im bugged, i was in Dalaran!"
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2010 18:25 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Slechte tip, als ik zo vrij mag zijn. Dat terzijde.NMe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:58:
Mijn tip: ga oude level 70 heroics doen.
Dit soort verhalen lees je heel vaak, en ik vind het zelf niet eens zo gek. Niet iedereen (ik ook niet) is een vanilla speler. Ik ben bv begonnen, jaar of anderhalf of 2 geleden, iedereen was al 80 in wotlk, maar nog wel voor het dungeon queue systeem etc.NMe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:58:
Zo had ik laatst een guildy, IRL vriend van een vriend van mij. Was aan het klagen dat epic flying veel te duur was en dat gold krijgen veel te lang duurde. Mijn tip: ga oude level 70 heroics doen.
- "No, Outland heroics."
*facepalm* aangezien heroic raids niet eens bestonden destijds. Maar even voorbeelden van instances genoemd en toen was het weer een tijdje stil.
/who <naam>
...
"Damn, I need a key!"
Gewoon rustig doorgeleveld naar 80, af en toe een dungeon, outland eigk helemaal geen dungeons, en zo mis je dus heel makkelijk dingen als heroic keys en dergelijke. (ik heb bv ook geen lange tijd op 70 rondgespeeld zoals nu op 80)
Ook wordt het in het spel zelf (toen dan) nergens uitgelegd hoe je dungeons doet, waarom, wat elites zijn, raids al helemaal niet etc. Dat soort dingen moet je allemaal zelf uitvinden, maar als je het aan iemand vraagt ben je gelijk een noob.
Het is dus heel makkelijk voor iemand om al die lvl 0-70 dingen niet goed te kennen als ze in wotlk begonnen zijn en eigk pas op 80 het spel begonnen te leren, incl de dungeons van toen, en niet de lvl70 dungeons.
[ Voor 5% gewijzigd door Navi op 01-12-2010 18:39 ]
Ik weet niet op welke server jij speelt, maar Argent Dawn is iedereen avond vol met queues tot wel een half uur. Volgens mij speelt iedereen dus al, maar misschien wel alts.Dakreal schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:17:
[...]
Er is nu tijdelijk even geen maatstaaf voor dit, omdat er nu weinig mensen spelen. Pas @ cata krijg je weer realistische beelden. Maar gemiddelde queue op Battlegroup - Bloodlust was laatst 30 min.
1 woord; wowwikiSanderAlterNET schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:37:
Ook wordt het in het spel zelf (toen dan) nergens uitgelegd hoe je dungeons doet, waarom, wat elites zijn, raids al helemaal niet etc. Dat soort dingen moet je allemaal zelf uitvinden, maar als je het aan iemand vraagt ben je gelijk een noob.
Het is dus heel makkelijk voor iemand om al die lvl 0-70 dingen niet goed te kennen als ze in wotlk begonnen zijn en eigk pas op 80 het spel begonnen te leren, incl de dungeons van toen, en niet de lvl70 dungeons.
Op dit moment ben ik na een klein half-jaartje gestopt te zijn, weer begonnen met mijn human paladin, retri specced. Nou is het zo dat mijn gearscore wel iets verbeterd, en mijn dps ook, maar eigenlijk te langzaam (ja ik weet dat het langzaam gaat, maar ECHT langzaam). Ik zie nu dus eigenlijk tussen de bomen het bos niet meer, ik heb gear voor retardin, maar het schiet niet echt op. Ik zit ook met hetzelfde probleem als dat hier aangegeven is met het "je mag niet joinen als je GS lager is dan 6000". Afin, hoe moet ik dit dan bereiken?
Even een klein overzichtje voor jullie van mijn character.
http://wow-heroes.com/ -> realm: Moonglade -> character: Brandje (brand voor bier, niet voor "brand brand"
Probleem? Ik vind het niet vreemd hoor als je nog in blue's rondloopt, zonder enchants en met stamina en resilience. Begin eens met random heroics ofzo en lees je een beetje in over je class/de stats etc.Ik zit ook met hetzelfde probleem als dat hier aangegeven is met het "je mag niet joinen als je GS lager is dan 6000". Afin, hoe moet ik dit dan bereiken?
[ Voor 21% gewijzigd door Divak op 01-12-2010 19:58 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Omdat? Hij speelde een retri pally, daarmee jaag je in 15 minuten de gemiddelde instance wel door, ~200g per run als je alles vendort. 800g per uur is best nice hoor.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:35:
[...]
Slechte tip, als ik zo vrij mag zijn. Dat terzijde.
Die heroic keys waren het enige in dat gesprek dat ik nog wel ok vond. Maar als ik zeg "heroic 5-mans" en hij vervolgens gaat vragen of ik level 70 raids bedoel, dan gaat er toch iets mis.SanderAlterNET schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:37:
[...]
Gewoon rustig doorgeleveld naar 80, af en toe een dungeon, outland eigk helemaal geen dungeons, en zo mis je dus heel makkelijk dingen als heroic keys en dergelijke. (ik heb bv ook geen lange tijd op 70 rondgespeeld zoals nu op 80)
Ik weet niet waar jij je spel gehaald hebt, maar bij mij zat er een boekje bij waarin een uitleg stond van de rollen. De treasure chest (WoW+TBC) had zelfs simpele run-throughs van alle dungeons in een boek staan. Dit nog naast het feit dat het spel je uitlegt wat bepaalde dingen zijn aan de hand van quests en beginner tips.Ook wordt het in het spel zelf (toen dan) nergens uitgelegd hoe je dungeons doet, waarom, wat elites zijn, raids al helemaal niet etc. Dat soort dingen moet je allemaal zelf uitvinden, maar als je het aan iemand vraagt ben je gelijk een noob.
Verwijderd
200g is hogelijk overdreven.NMe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:08:
Omdat? Hij speelde een retri pally, daarmee jaag je in 15 minuten de gemiddelde instance wel door, ~200g per run als je alles vendort. 800g per uur is best nice hoor.
<---- speelde DK Tank, dus, is het zondermeer gewend om Heroics te solo-en.
Hogelijk overdreven zeker als je in acht neemt - repaircosts. Voor een plate in WOTLK (en vanaf nu dus voor de meesten onder ons Cataclysm) gear... best hoge repaircosts als je stevig Heroics aan het farmen bent. Nogmaals, ik ken het klappen van die zweep maar al te goed.
Het is leuk wisselgeld verdienen, voor je dagelijkse kosten - als je echt geen andere mogelijkheden tot je beschikking hebt. Maar om er nou serieus geld mee te verdienen in WoW? Nee, echt niet.
geprobeert.. zit nu op 2271/12000 honored maar van quest waar je alliance rep krijgt ga je niet omhoog.Rakkerzero schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:24:
[...]
Gilneas tabard aan en dan dungeons doen? Misschien dat dat helpt.
Heb een ticket online geopend deze is nog niet beantwoord maar wel escalated.
Dus zit waarschijnlijk toch iets niet goed.
Lekker zijn is een gave :)
Sterk afhankelijk per server, 200g per run haal ik er zelf ook niet uit. Maar wat ik echter er wel mee verdien is ca 500g / hour. En als je dat dan weer vergelijkt met het farmen van mats heb ik een 100g / hour extra winst, gezien de economy over het algemeen klote is op mijn huidige server. Daarnaast is het snel en effectief, met farmen duurt het vaak dagen tot weken eer je de mats welk je in een farm sessie van 6 uur verzameld weer kwijt bent. Als je een aantal dagen farmed, dan is het leuk om een aantal banks of een alt guild bank vol te zetten ermee, maar snel verdienen wordt het dan weer niet.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:59:
[...]
200g is hogelijk overdreven.
<---- speelde DK Tank, dus, is het zondermeer gewend om Heroics te solo-en.Al was het maar omdat ik ook een Achievement whore ben. *grin*
Hogelijk overdreven zeker als je in acht neemt - repaircosts. Voor een plate in WOTLK (en vanaf nu dus voor de meesten onder ons Cataclysm) gear... best hoge repaircosts als je stevig Heroics aan het farmen bent. Nogmaals, ik ken het klappen van die zweep maar al te goed.
Het is leuk wisselgeld verdienen, voor je dagelijkse kosten - als je echt geen andere mogelijkheden tot je beschikking hebt. Maar om er nou serieus geld mee te verdienen in WoW? Nee, echt niet.
Ik heb het zelf toch regelmatig gedaan... 200g per run, soms iets meer, soms iets minder. Zelfs als je 50g repair costs per run hebt (wat behoorlijk veel is als je niet dood gaat!) dan nog is het het waard voor de 15 minuutjes die het kost.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:59:
[...]
200g is hogelijk overdreven.
<---- speelde DK Tank, dus, is het zondermeer gewend om Heroics te solo-en.Al was het maar omdat ik ook een Achievement whore ben. *grin*
Verwijderd
Dat zou ik willen verwijzen naar het rijk der mazzelpikken.NMe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:45:
Ik heb het zelf toch regelmatig gedaan... 200g per run, soms iets meer, soms iets minder. Zelfs als je 50g repair costs per run hebt (wat behoorlijk veel is als je niet dood gaat!) dan nog is het het waard voor de 15 minuutjes die het kost.
Ik ben niet met stilzitten aan mijn The Exalted titel gekomen. Echt veel teveel Heroics gedaan, zuiver voor de rep, maar het geld liep natuurlijk zondermeer wel binnen en ik kan niet anders zeggen dat 200g per run als gemiddelde echt onrealistisch is.
Maar, zoals ik al zei... mazzelpikken. Er zit namelijk wel enorm veel ruimte tot variatie in. Dezelfde HC die mij in run 1 totaal minder dan 60g opleverde kon mij in run 2 zondermeer 100g opleveren. Maar, consistent 200g? Laat ik het zo zeggen - ik zou het leuk hebben gevonden als het dat voor mij ook had gedaan, had me een oeverloze hoeveelheid geestdodend Fishing bespaard.
Fishing deed het leuk voor gold op de laatste server waar ik op speelde.
Dat vraag ik me ook af ja. Ik mis nog 1 brew van ze namelijk.temp00 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:01:
Iemand enig idee waar de Orgr brew vendors (van de brew of the month club) tegenwoordig uithangen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
SERVERALERT: Free Character Migration is
currently available from Argent Dawn, Frostmane, Grim Batol, Outland ,Ravencrest, Sylvanas.
Misschien mooie kans voor de GoT guild een iets rustiger realm op te zoeken?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Hoe is het op server Bloodhoof?
Of is zowat iedereen daar bijna nieuw, nu velen verhuisd zijn?
Ik krijg na friendly bij geen enkele faction (gnomergan, darnassus, gilneas en exodar) nog alliance rep erbij.Thrillseeka schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:27:
[...]
geprobeert.. zit nu op 2271/12000 honored maar van quest waar je alliance rep krijgt ga je niet omhoog.
Heb een ticket online geopend deze is nog niet beantwoord maar wel escalated.
Dus zit waarschijnlijk toch iets niet goed.
Verwijderd
Nog steeds prima op BloodhoofMrDummy schreef op donderdag 02 december 2010 @ 00:30:
Voordat ik eens weer terug kom in wow na 1 jaar....
Hoe is het op server Bloodhoof?De oudste server van wow.
Of is zowat iedereen daar bijna nieuw, nu velen verhuisd zijn?
Dus zeker een aanrader
Zag ook de eerste paar al met exaltedIdifix schreef op donderdag 02 december 2010 @ 05:43:
[...]
Ik krijg na friendly bij geen enkele faction (gnomergan, darnassus, gilneas en exodar) nog alliance rep erbij.

En toch was het sleutel systeem niet zo slecht ... het liet zien dat mensen in staat waren om een aantal quests op te lossen tot in ieder geval Honored ...NMe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:58:
- "No, Outland heroics."
/who <naam>
...
"Damn, I need a key!"
Zelfde was met Kara .... je moest een chain aan quests oplossen met daarin een flink aantal heroics voordat je uberhaupt de sleutel had om Kara in te mogen ... om daarna door Attumen in de mest gedouwd te worden ...
Je wist ook dat mensen met ten minste blues en beter op kwamen draven .... en een deel van de gevechten op de bosses op kleinere schaal al hadden meegemaakt in de Heroics ...
Op het moment dat de sleutel requirement er af ging kwamen mensen in greens opdraven waarvan de echo van het dingen nog niet eens uitgestorven was ... en die verwachtten om op de eerste dag al naar Prince whatever [naam vergeten] te komen
Anderhalve week geleden via recruit a friend begonnen met een collega, omdat ik nou wel eens wilde weten wat er nou zo leuk aan is, en omdat hij het er hier regelmatig over had
Inmiddels veel zitten questen, paar dungeons ook gedaan, maar wat duren die soms lang zeg
Ben inmiddels ook bij qua expansions, voor die paar euro per deel kon ik ze niet laten liggen.
En ja, ben al aardig verslaafd aan het raken
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
in het begin moest je revered worden om een sleutel te kopen. Veel later is dit pas veranderd naar honored. En om revered te worden kon je eigenlijkalleen maar door te normals te farmen.Dice schreef op donderdag 02 december 2010 @ 07:49:
[...]
En toch was het sleutel systeem niet zo slecht ... het liet zien dat mensen in staat waren om een aantal quests op te lossen tot in ieder geval Honored ...
Zelfde was met Kara .... je moest een chain aan quests oplossen met daarin een flink aantal heroics voordat je uberhaupt de sleutel had om Kara in te mogen ... om daarna door Attumen in de mest gedouwd te worden ...
Je wist ook dat mensen met ten minste blues en beter op kwamen draven .... en een deel van de gevechten op de bosses op kleinere schaal al hadden meegemaakt in de Heroics ...
Op het moment dat de sleutel requirement er af ging kwamen mensen in greens opdraven waarvan de echo van het dingen nog niet eens uitgestorven was ... en die verwachtten om op de eerste dag al naar Prince whatever [naam vergeten] te komen
Lekker zijn is een gave :)
Wees blij dat de Onyxia-attunement en AQ40-openingsquests verwijderd zijn, die quests duurden pas lang.dapluiz schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:38:
Inmiddels veel zitten questen, paar dungeons ook gedaan, maar wat duren die soms lang zegAl zat dat voor sommige hier vast kort zijn
Welkom in MMO-land trouwens, waar alles lang duurt om je zo lang in het spel te houden.
Toch is dat iets wat van mij best weer terug mag komen, attunement questlines, heroic keys voor rep etc. Voegde toch wel wat toe vond ik.NMe schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:54:
[...]
Wees blij dat de Onyxia-attunement en AQ40-openingsquests verwijderd zijn, die quests duurden pas lang.
Welkom in MMO-land trouwens, waar alles lang duurt om je zo lang in het spel te houden.
Wat zijn de destination realms?junglebeast schreef op donderdag 02 december 2010 @ 00:24:
Hmm:
SERVERALERT: Free Character Migration is
currently available from Argent Dawn, Frostmane, Grim Batol, Outland ,Ravencrest, Sylvanas.
Misschien mooie kans voor de GoT guild een iets rustiger realm op te zoeken?
Surfin' paradise!
Onyxia attunement was echt super gaaf, dat moeten ze weer doen... duurde lang, maar ook niet echt schokkend lang...NMe schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:54:
[...]
Wees blij dat de Onyxia-attunement en AQ40-openingsquests verwijderd zijn, die quests duurden pas lang.
De AQ40 openingsquest die duurde idd lang
*zucht* goede oude tijd, toen het nog "moeilijk" was...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Precies ... molten core attunementReCreator schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:05:
[...]
Onyxia attunement was echt super gaaf, dat moeten ze weer doen... duurde lang, maar ook niet echt schokkend lang...
De AQ40 openingsquest die duurde idd langMaar was een tof world-event!
*zucht* goede oude tijd, toen het nog "moeilijk" was...
Ragnarosje
Zag gisteren iemand met Lil'ragnaros als pet rondlopen ... is dat kopen of questen ?
[ Voor 9% gewijzigd door Dice op 02-12-2010 09:07 ]
Kopen uiteraard... hij is wel tofDice schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:06:
[...]
Precies ... molten core attunement![]()
Ragnarosje
Zag gisteren iemand met Lil'ragnaros als pet rondlopen ... is dat kopen of questen ?
En ik zal de eerste Ragnaros kill nooit vergeten... was een feest was dat! en heel heeel spannend. We hadden het maar net gehaald
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Rag omleggen met 39 frostmagesReCreator schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:09:
[...]
Kopen uiteraard... hij is wel tofSamen uitgekomen met een moonkin hatchling.
En ik zal de eerste Ragnaros kill nooit vergeten... was een feest was dat! en heel heeel spannend. We hadden het maar net gehaald
(en 1 tank)
Zo jammer dat het kopen is

Inderdaad. Ze hadden attunements nooit weg moeten halen. Wat ze beter hadden kunnen doen is zo'n attunement accountwide maken. Kun je op je main MH in? Prima, dan mag je ook op je alts.stefanass schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:02:
[...]
Toch is dat iets wat van mij best weer terug mag komen, attunement questlines, heroic keys voor rep etc. Voegde toch wel wat toe vond ik.
Goed idee ...NMe schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:17:
[...]
Inderdaad. Ze hadden attunements nooit weg moeten halen. Wat ze beter hadden kunnen doen is zo'n attunement accountwide maken. Kun je op je main MH in? Prima, dan mag je ook op je alts.
Al krijg je dan nog mensen met blues/greens die MH in willen 'want hun main heeft wel de attunement'
Verwijderd
Shadow Labs soloen laat me gemakkelijk toe 200g per run te verdienen, hetgeen ik oppik van adamantite/khorium, greens/blues & de repitems (mark of sargeras / fel armanent) die je kan verkopen brengen mooi op. Duurt wel een 20tal minuutjes per run maar is het dubbel en dik waard imo.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:54:
[...]
Maar, zoals ik al zei... mazzelpikken. Er zit namelijk wel enorm veel ruimte tot variatie in. Dezelfde HC die mij in run 1 totaal minder dan 60g opleverde kon mij in run 2 zondermeer 100g opleveren. Maar, consistent 200g? Laat ik het zo zeggen - ik zou het leuk hebben gevonden als het dat voor mij ook had gedaan, had me een oeverloze hoeveelheid geestdodend Fishing bespaard.
Verwijderd
Onyxia vond ik persoonlijk prima. Daar zat qua verhaal (zelfs voor iemand als ik die niets om verhaal geeft) nog een mooie climax in. AQ40 was meer een grindfest. Ik vond persoonlijk de MC Attunement wel erg leuk. Kort, maar je had wel een healer nodig om je even over het lava heen te helpen. Was ook leuk om te doen om nieuwe guildies af en toe door BRD te begeleiden. Karazhan vond ik dan weer helemaal niks. (lang leve de smiley backdoor ingangNMe schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:54:
[...]
Het grootste deel van WotLK heeft Mongoose bij ons op de server voor 280g-350g verkocht, dus als je dat soort uitspraken doet weet ik 99% zeker dat je OF geen enchanting hebt, of een wat dat betreft verrotte server. Als ik oude instances ga runnen ben ik sneller dan de aangegeven 15 min en heb ik zoveel troep dat ik zeker weet dat ik 500+ per uur maak, als het niet meer is.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:54:
[...]
Dat zou ik willen verwijzen naar het rijk der mazzelpikken.
Bnet pindle#2913
Pfff, hoogtij kon je 50g krijgen voor mongoose ...porn* schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:35:
[...]
Het grootste deel van WotLK heeft Mongoose bij ons op de server voor 280g-350g verkocht, dus als je dat soort uitspraken doet weet ik 99% zeker dat je OF geen enchanting hebt, of een wat dat betreft verrotte server. Als ik oude instances ga runnen ben ik sneller dan de aangegeven 15 min en heb ik zoveel troep dat ik zeker weet dat ik 500+ per uur maak, als het niet meer is.
Helaas is dat op een gegeven moment opgeheven doordat de echt zeldzame enchants niet meer uit instances kwamen (op uld na)
Ik ben in ICC en Crusader geen enchants tegengekomen iig
[ Voor 4% gewijzigd door Dice op 02-12-2010 09:40 ]
En je weet ook dat Mungo nu DE enchant voor rogues is (sinds 4.0.1 eigenlijk al) en dus als een gek verkoopt nu?Dice schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:39:
[...]
Pfff, hoogtij kon je 50g krijgen voor mongoose ...
Helaas is dat op een gegeven moment opgeheven doordat de echt zeldzame enchants niet meer uit instances kwamen (op uld na)
Ik ben in ICC en Crusader geen enchants tegengekomen iig
Edit: gems zijn ook weer booming, net als glyphs (sinds de oude mats niet meer te krijgen zijn wtf was dat ineens?
[ Voor 25% gewijzigd door porn* op 02-12-2010 09:55 ]
Bnet pindle#2913
had ik wel een mooie feat gehad van die aq40 als ik die laatste paar quests had afgemaaktNMe schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:54:
[...]
Maar goed ander goed nieuws me bloodbather frostbrood vanquisher in de pocket xD

is niet ikkke
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 02-12-2010 10:03 ]
Link ?porn* schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:47:
[...]
En je weet ook dat Mungo nu DE enchant voor rogues is (sinds 4.0.1 eigenlijk al) en dus als een gek verkoopt nu?
Edit: gems zijn ook weer booming, net als glyphs (sinds de oude mats niet meer te krijgen zijn wtf was dat ineens?). Dit weekend gems ineens stukken duurder (80-100g) en op zondag alweer compleet ingestort. Verkoop ze nu voor 45-70g maar... ondanks de prijzen gaan ze als warme broodjes. Kan ik mooi m'n voorraadje opmaken
Nee, het is dat de rest van de guild met ICC bezig was, en mijn gear score daar veel te laag voor is, maar ik denk niet dat ik vaak PUGs zal gaan doen. Zucht.
Ja, laat ze dat a.u.b. opnieuw invoeren inderdaad. Hoeven echt geen massive questlines te zijn of Exalted rep, maar iets van een "filter systeem" kan geen kwaad.stefanass schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:02:
Toch is dat iets wat van mij best weer terug mag komen, attunement questlines, heroic keys voor rep etc. Voegde toch wel wat toe vond ik.
Het is voor solo spelers wat onhandig misschien om een alt nog attuned te krijgen, maar denk dat de meeste mensen met een (raid) guild ook voor alts niet zo'n moeite hebben een groep te vinden. Nee, van mij mag het best per weer terug komen, die attunement quests, rep. keys etc., en dat gewoon met Char.NMe schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:17:
Inderdaad. Ze hadden attunements nooit weg moeten halen. Wat ze beter hadden kunnen doen is zo'n attunement accountwide maken. Kun je op je main MH in? Prima, dan mag je ook op je alts.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
gz mate!Mektheb schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:56:
[...]
Maar goed ander goed nieuws me bloodbather frostbrood vanquisher in de pocket xD
Feli man, nice mountMektheb schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:56:
[...]
[afbeelding]
is niet ikkke
edit: Wut, zojuist gechanged naar tauren en heb opeens 125 mounts, da's 2 meer dan gister (?). Wtf!
[ Voor 12% gewijzigd door London op 02-12-2010 10:07 ]
Tesla M3LR '21
Ik had het ook leuker gevonden als ik een questline unlocked kreeg na aankoop van die Lil'Ragnaros om hem te bemachtigen.Dice schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:12:
[...]
Rag omleggen met 39 frostmages![]()
(en 1 tank)
Zo jammer dat het kopen isQuestlijnen boeien me niet (veel) voor een pet ...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!