Veel plezier dan met je i3-tje

nee tuurlijk zijn er mensen die een goed scherm willen op een laptop met normale tot standaard specs maar de grote fabrikanten en leveranciers bepalen min of meer dus zware-specs is ook automatisch (in veel gevallen) een beter scherm of in iedergeval de optie tot..
Mensen die een i3 kopen vinden het scherm in de regel "prima" en is niet heel veeleisend
BTO_USER schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:22:
Zo lees ik dit maar een beetje. Als een klant goede service wil zou ie een Dell moeten kopen? Misschien leuk om eens rond te kijken op internet en diverse fora wat de ervaringen zijn met de service van Dell.
Dell Service ?

Dell met hun hardcore-trial-versions.. de arme leek die niet beter weet trapt overal in....

afijn excuus voor mijn off-topic stukje.
mijn collega die dus een BTO 17CL35 heeft is zeer tevreden ook het geluid m.b.t. de koeling is dik in orde. zijn persoonlijke mening is: "BTO heeft degelijk en snel spul met een betrouwbaar Nederlands bedrijf erachter die vol achter hun merk staan, dat geeft gewoon een betrouwbaar gevoel, deskundige service ik ben bij hen langs geweest om de modellen te bekijken ook de schermen en stuk voor stuk is het kwaliteit met de grote K" aldus mijn collega.
misleiding ? ik snap het probleem niet zo:
1: eerst zelf goede research doen naar het product dat je wilt aanschaffen.
2: specificaties op papier zetten en laten bevestigen door het bedrijf waar je het product aanschaft
3: het in een eerder stadium testen van bepaalde activiteiten die je met je notebook wilt gaan doen.
als je bovenstaande had uitgevoerd was dit probleem niet ontstaan, ik heb zovaak gehad dat ik bij een computer of electro zaak kwam en dan vroeg je als koper: zit die functie erop en dan hoorde je veelal "ja die zit erop" eenmaal thuis aangekomen zat het er dus "
niet op" dat herkennen vast meerdere mensen en dat kan de beste overkomen, vergeet niet een leverancier/producent kan ook verkeerde specs naar buiten brengen..
Wel ben ik het met je eens dat een bedrijf ten alle tijde correct moet antwoorden op vragen/opmerkingen van zijn of haar klanten.
Dit versta ik onder een nette oplossing.
praten we een jaar nog eens weer ;-) met nieuw OS/apps en games

bij "normaal gebruik" simpel office en internet gebruik merk je inderdaad weinig verschil, ga je veel parren/rarren/downen/gamen en dat tegelijk dan biedt de i7 gewoon echt meer voordelen in performance.
een goede headset doet ook wonderen

ben het wel met je eens dat het geen lawaai-papegaai moet worden/zijn het beste is om dit zelf in het echt te horen hoe de 6990M gaat blazen.
en de MSI GT780-R

BTO_USER schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:50:
ik vind het meevallen tijdens gamen omdat je dan vaak ook geluid aan hebt staan, of een headset op hebt. tja, je zit nu eenmaal boven op je computer bij een laptop. En de fans zijn een stuk kleiner dan bij een PC. Dus helemaal stil zullen ze niet worden maar in de afgelopen jaren is er veel verbeterd.
Bovenstaande is correct ik heb de nieuwe Asus G74 ook gehoord (mediamarkt duistland) onder full-load-gpu best een geluid zeg maar.. hoewel die bekend staat als "extreme-cooling-design etc" maar de BTO_USER omschrijft het zoals het is wil je niets horen dan : geluid harder / headset op / desktop machine kopen

Ik zit met hetzelfde dilemma dat keyboard moet echt behoorlijk fijn zijn zo ook de speakers.
eerst binnenkort langs IJsselstein/Geldrop om alle BTO's te aanschouwen.
Dit vind ik zelf ook jammer maar ik laat mijzelf overtuigen door langs te gaan bij BTO ik zal mijn bevindingen later posten. (evt met foto's)
@ Darkstone:
niet zomaar luk-raak berichten plaatsen die niet correct zijn, zo sprak jij in een ander topic dat de GTX560M al lees: 1,5 jaar geleden uit is gebracht, ik wacht nog altijd op de bron waar je dat vandaan hebt. Net als oom agent heb jij als moderator een voorbeeld-functie so keep up the goodwork