Wat had ik moeten horen over de fingerprintreaders?visionz schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:38:
[...]
Had je toevallig ook al/nog iets gehoord/gezien mbt de fingerprint reader op de 15cl35?
En welke slimline voedingen bedoel je hier? Iets uit jullie assortiment (wat ik niet op de site kan terug vinden) ?
Dat ze werken? haha (alleen het is wel schijnveiligheid, een echte securityexpert kraakt zon ding in de kortste keren)
Hij staat inderdaad niet op onze site maar het is een 90watt slimeline voeding van Huntkey, deze heeft 100% precies de zelfde waarden als de "dikke" 90watt BTO voeding.
(4.74a / 19v output)

Precies. Liever een constant geluid dan een pulserend geluid.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:49:
[...]
De fans draaien altijd, dat is ook niet zo heel gek met zo bak.
Als de fans uitgaan zullen ze om de 5 minuten opeens op volle toeren moeten draaien, dat is helemaal lastig en irritant.
Het is niet te voorkomen dat een dergelijk krachtig systeem koelt, maar door de hoge kwaliteit en grote afmetingen van de fans gebruikt in dit systeem
Zie deze foto valt het allemaal reuze mee voor een systeem uit deze extreme klasse.
Als het echt niet werkt neem ik hem gewoon terug. Maar qua specificaties is hij 100% het zelfde als de adapters die worden geleverd via BTO zelfdask schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:33:
@ Notebook Totaal:
Wordt die 90W slimline voeding heet en hoelang is die getest geweest? Gaan we die zonder problemen kunnen gebruiken op een 15cl35?
Pascalx schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:49:
Hoe zit het eigenlijk met de geluidsproductie van de 15CL35 en de Destiny (xnb) - beide zijn zo goed als hetzelfde systeem? - vraag me af hoe hard de fans hoorbaar zijn. Als ik reviews over de M14x van AW lees, is die geluidsproductie erg hoorbaar nml.
Die zijn behoorlijk stil. Zeker met optimus aan is er bijna geen koelgeluid te horen
Maar opzich is zon systeem ook niet een extreme warmtemaker, dat zie je ook terug in de grote van het koelsysteem.
Nette waarden toch?innocent schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 04:02:
Om mij vorige post over het fan geluid van de 17CL37 mogelijk iets duidelijker te maken (laten horen kan ik het niet) hierbij een overzicht van temps en fanspeeds in idle toestand. (alleen HWINFO64 gestart).
De SMART 128 graden van mijn ssd's zal wel niet kloppen, tenminste dat hoop ik
[afbeelding]
Die 128 graden zal inderdaad wel niet kloppen … anders kun je morgen aankloppen voor een RMA
Kun je voorstellen hoe leuk mijn werk is als de specificaties constant onduidelijk zijn / veranderen per batchVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:56:
Dan zijn er dus 3 versies van de GT555m
Wat een prutsnaamgeving zeg... Met de GT555m krijg je dus of een 96 shaders met GDDR5, of 144 shaders met een 128bit bus en GDDR3, of 144 shaders met een 196bit bus en GDDR3.
Ondersteund inderdaad gewoon CUDA