Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heb eigenlijk ook veel zin in dit spel.
Is dit de mooiste race game ooit grafisch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:51:
Heb eigenlijk ook veel zin in dit spel.
Is dit de mooiste race game ooit grafisch?
Nee, Forza 3 is op veel vlakken een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forza heeft een heel andere manier van kleuren gebruiken dan GT.
Maar Forza is grafisch niet beter hoor (standaard wagens daargelaten)
Spierincx schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:50:
Als je een special eerst haalt op Zilver en dan overnieuw doet en je haalt Goud, krijg je dan het verschil tussen het geld bedrag van Goud en Zilver of gewoon nog eens de volle mep? 7(8)7
Het verschil... jammer dus :P

Tip voor een lekker wagen: De Impreza STI '10 bij de dealer.
Rijdt imo beter dan de Evo X (die uit Gt5P, de Tuned versie is trouwens nog steeds oppermachtig)

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 26-11-2010 13:57 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Toch ook even de pica's gemaakt van mijn C30, jarenlang voor Volvo gewerkt dus moest hem wel ff kopen. Werkt leuk maar met een stuur aangesloten is er echt niets mee te beginnen, dat is dan wel weer jammer zeg maar.

Afbeeldingslocatie: http://oscar.maakt.nu/c30.jpg

Ik vind ze wel leuk geworden.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jarnoootje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:50:
[...]

welke auto's heb je gekocht dan?
Heb vanavond weer wat tijd om te gamen ... dus dan ook weer wat geld om wat moois te kopen :D
Eerst een Standaard civic (nooit mee gereden). Toen was licenties gehaald en daarna specials gaan doen.
Van dat geld me Evolution X gekocht (45k) en getuned (350k) naar 500+ pk. Van het overgebleven geld een SLS gekocht en getuned.

Doe nu races zonder lange rechte stukken met me Evolution X en de races met langere rechte stukken doe ik met me Pre-order Stealth car (die ik nog wat getuned heb)

ongeveer 8uur gespeeld inmiddels.
Als je een special eerst haalt op Zilver en dan overnieuw doet en je haalt Goud, krijg je dan het verschil tussen het geld bedrag van Goud en Zilver of gewoon nog eens de volle mep? 7(8)7
Als je een special doet en je wint goud dan krijg je het prijzengeld van Goud+Silver+Brons.
Haal je de eerste keer Silver dan krijg je dus Silver+Brons uitbetaald en Goud uitbetaald zodra je daarna goud haalt.

(dat tikt dus behoorlijk aan. 60k voor 1 kart race van 3min >:) )

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Over die tijd daylight uitzetten vanavond ook maar proberen want ik heb hetzelfde probleem.

Maar wel raar, timezone bij mij staat goed, als ik doe via internet syncen dan zegt de ps3 dat het een uur later is. Heel vreemd.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
(jarig!)
Je krijgt niet zozeer het verschil, maar gewoon het bedrag dat voor goud staat. Als je in 1 keer goud haalt krijg je het geld van zilver en brons erbij.

Edit:

wat Donstil zegt dus

[ Voor 3% gewijzigd door wie niet op 26-11-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet je tijd in het PS3 menu niet op GMT+1 (amsterdam) zetten, maar op GMT 0.
Dan even syncen met internet.
Bij mij was dat de oplossing.

*edit*
Ik zag dat de F1 2010 er ook in zit!!!
Dat wordt sparen :D

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 26-11-2010 14:04 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Met die special events tikken de credits het snelst aan, ik had er 5000 over na het kopen van een tweedehands bak. Daarna alleen de 2 kart en 2 nascar events gedaan dan sta je ineens op zo'n 48000 credits ofzo. Kun je makkelijk een aardig beginners autotje van kopen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Iemand all de All stars cup gewonnen? damn die is lastig!

Lukt niet met de Veyron(3de geworden) en de california '08 is te sloom (volledig getuned!), heb een korte poging gedaan met de audi R8 5.4 Quattro (volledig getuned). Maar na 1 foutje was ik de koppositie kwijt, dus maar gestopt.

Echt super lastig om 5 race's lang, waarvan 1 Nordschleife je volledige concentratie te behouden en geen enkele fout te maken!

Inmiddels al wel de eerste Extreem reeks cup gewonnen!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
OzBoz schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:57:
Toch ook even de pica's gemaakt van mijn C30, jarenlang voor Volvo gewerkt dus moest hem wel ff kopen. Werkt leuk maar met een stuur aangesloten is er echt niets mee te beginnen, dat is dan wel weer jammer zeg maar.
[afbeelding]
Mooie bak die C30! Hoezo valt er niks mee te beginnen met een stuurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
weet één van jullie of het Logitech MOMO Racing Force Feedback Wheel werkt met GT5?

of een ander (redelijk) budget stuurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
renedis schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:11:
weet één van jullie of het Logitech MOMO Racing Force Feedback Wheel werkt met GT5?

Wat noem je een budget stuurtje? 99,- voor de Driving Force GT (super stuurtje!) is niet heel veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Jarnoootje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:50:
[...]

welke auto's heb je gekocht dan?
Heb vanavond weer wat tijd om te gamen ... dus dan ook weer wat geld om wat moois te kopen :D
Een 2de hands civic gekocht (nooit mee gereden) om aan me license te kunnen beginnen, daarna een c30 gekocht voor de rally event, voor 300k tuning erin gegooid ofzo.

edit: voor bijna geen 1 special event wordt je eigen auto gebruikt trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Linc op 26-11-2010 14:18 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank46
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07-2024
renedis schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:11:

Ik meen mij te herinneren dat je een zwarte MOMO en een rode gekleurde MOMO hebt. De rode werkte toen wel op GT5P, dus vast ook wel op GT5. De zwarte versie in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Linc schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:17:
[...]

Een 2de hands civic gekocht (nooit mee gereden) om aan me license te kunnen beginnen, daarna een c30 gekocht voor de rally event, voor 300k tuning erin gegooid ofzo.

edit: voor bijna geen 1 special event wordt je eigen auto gebruikt trouwens.
dat scheeld ... wil toch eerst alle special events en licenties gaan halen ... daarna eens de rest bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Voor mensen die een Wheelstand besteld hebben, de huidige levertijd is geloof ik 2,5 / 3 weken. Dit i.v.m. de drukte door de release van GT5. Die van mij wordt a.s. dinsdag verstuurd en is als het goed is volgende week vrijdag binnen. Ik heb hem vorige week besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Je kunt naast je stuur ook gewoon een controller gebruiken is met name in foto-mode wel handig.
Ook kun je(kwam ik gister achter) met de controller gas geven en met het stuur sturen(uiteraard). 8)7
Het enige wat tijdens het rijden niet werkt is sturen met de controller als je je stuur aangesloten hebt.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
BertP schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:22:
Voor mensen die een Wheelstand besteld hebben, de huidige levertijd is geloof ik 2,5 / 3 weken. Dit i.v.m. de drukte door de release van GT5. Die van mij wordt a.s. dinsdag verstuurd en is als het goed is volgende week vrijdag binnen. Ik heb hem vorige week besteld.
Hmm, dan snel maar eens kijken of mijn stuurtje het doet.... ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

bsmpower schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:11:
Mooie bak die C30! Hoezo valt er niks mee te beginnen met een stuurtje?
Bedoelde in foto modus. Je kan dan niet zoomen en de camera bewegen.
Flex0r schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:28:
Je kunt naast je stuur ook gewoon een controller gebruiken is met name in foto-mode wel handig.
Ook kun je(kwam ik gister achter) met de controller gas geven en met het stuur sturen(uiteraard). 8)7
Het enige wat tijdens het rijden niet werkt is sturen met de controller als je je stuur aangesloten hebt.
Mmm gek, ik had er nog wel een controller bij in geprikt maar kreeg het niet voor elkaar. Misschien omdat GT5 toen al opgestart was? Ben uiteindelijk maar met alleen een controller nog even GT5 ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
OzBoz schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:31:
[...]

[...]

Mmm gek, ik had er nog wel een controller bij in geprikt maar kreeg het niet voor elkaar. Misschien omdat GT5 toen al opgestart was? Ben uiteindelijk maar met alleen een controller nog even GT5 ingegaan.
Zou mogelijk kunnen ik heb namelijk later mijn stuurtje pas aangesloten.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Heb ook ff zitten spelen met de Photomode:

(Klik voor groot)

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/gt5/001_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/gt5/002_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/gt5/003_thumb.jpg

:9~

[ Voor 30% gewijzigd door Meelobee op 26-11-2010 14:51 . Reden: Thumbnails gemaakt ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
Bizar mooi! Misschien kunnen we op de Playstation 5 met GT 8 wel zo ingame racen :P

[ Voor 4% gewijzigd door sbmuc op 26-11-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:45
ja dat had ik eigenlijk verwacht bij gt5 maar vind het echt jammer dat ingame nog steeds niet is wat ik verwachte.

Ben ik de enige of zijn er meer die vinden dat ingame veel beter kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin van het spel, kan ik mij herinneren dat ik aan heb moeten geven wat mijn niveau is qua speler... Nu wil ik dit niveau aanpassen, aangezien het winnen van races me heel makkelijk af gaat, maar kan ik nergens terugvinden waar ik dit kan doen.

Heeft iemand enig idee waar ik dit kan doen? Of heb ik mij vergist dat ik dit kan aanpassen en laat mijn verstand me in de steek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank46
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07-2024
GranCanaria schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:47:
ja dat had ik eigenlijk verwacht bij gt5 maar vind het echt jammer dat ingame nog steeds niet is wat ik verwachte.

Ben ik de enige of zijn er meer die vinden dat ingame veel beter kon?
ja, je bent de enige. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:07

Oxigeon

En zo is dat!

Heb eens ff op internet lopen zoeken. Maar nog nergens is ook maar een deel van een walkthrough te vinden. Zelfs geen die ook maar het begin doet weergeven. Heeft misschien iemand enig idee? Of is iemand anders hem misschien wel al tegen gekomen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:47:
In het begin van het spel, kan ik mij herinneren dat ik aan heb moeten geven wat mijn niveau is qua speler... Nu wil ik dit niveau aanpassen, aangezien het winnen van races me heel makkelijk af gaat, maar kan ik nergens terugvinden waar ik dit kan doen.

Heeft iemand enig idee waar ik dit kan doen? Of heb ik mij vergist dat ik dit kan aanpassen en laat mijn verstand me in de steek :P
Volgens mij heb je nergens je niveau in moeten vullen. Wel wordt de AI automatisch moeilijker als je verder komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Laatst online: 07-09 21:39

[afbeelding]

Hij is vet! Misschien schaf ik er ook nog eens een aan, dit is toch niet de typische volvo :P.
Echt leuk wat je allemaal kan met die photo mode.
Wii4all schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:33:
Iemand al jarig geweest?

bij deze een tip van gamespot:
verhaal
1993 is wel een erg slecht jaar: 323f, honda beat :P

[ Voor 17% gewijzigd door I-Heine-I op 26-11-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Waarom heb je een walkthrough nodig? Het beste wat je kan doen is gewoon een willekeurige auto kopen in het begin, en dan zoveel mogelijk challenges doen en op goud halen. Vervolgens nog een paar licenses hier en daar en als je dat gedaan hebt heb je al zoveel auto's gewonnen dat je makkelijk een aantal van die A-Spec races kan doen. Zo doe ik het nu iig :p Heb pas 2 auto's gekocht (1 civic en 1 Focus ST) en de rest heb ik allemaal gewonnen (waaronder een C63 AMG, een Jag XFR en een C4 WRC). Ondertussen zit ik op een kleine 2.5 miljoen credits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Lukosje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:04:
Waarom heb je een walkthrough nodig? Het beste wat je kan doen is gewoon een willekeurige auto kopen in het begin, en dan zoveel mogelijk challenges doen en op goud halen. Vervolgens nog een paar licenses hier en daar en als je dat gedaan hebt heb je al zoveel auto's gewonnen dat je makkelijk een aantal van die A-Spec races kan doen. Zo doe ik het nu iig :p Heb pas 2 auto's gekocht (1 civic en 1 Focus ST) en de rest heb ik allemaal gewonnen (waaronder een C63 AMG, een Jag XFR en een C4 WRC). Ondertussen zit ik op een kleine 2.5 miljoen credits :P
Dude, 2,5 miljoen credits, jij speelt 24u p/dag? :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:25

Maximus

There is no substitute

Naja als je niets koopt, en vervolgens wel alle races en challenges doet dan snap ik wel dat het levelen ongelofelijk hard gaat en ook de CR's.

Ik zelf koop wel wat auto's maar als je de Professional-league doet dan gaat het echt heel erg rap met de credits. Heb zelf een Italia gekocht die ik kan gebruiken bij veel events en die mij al behoorlijk wat heeft opgeleverd. Heb daaruit ook de Gallardo kunnen kopen voor de Gallardo-cup bvb. Straks de turbo-challenge etc.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie auto's langskomen van tegen 2-3miljoen, dus valt wel mee hoeveel hij nu heeft :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:23
Frank46 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:21:
[...]

Ik meen mij te herinneren dat je een zwarte MOMO en een rode gekleurde MOMO hebt. De rode werkte toen wel op GT5P, dus vast ook wel op GT5. De zwarte versie in ieder geval niet.
Uhh ja of niet he, ik heb de zwarte momo hier voor me staan en werkt perfect, menu-force feedback-pedalen de hele meuk.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
BertP schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:05:
[...]

Dude, 2,5 miljoen credits, jij speelt 24u p/dag? :D 8)7
Nee valt wel mee. Sterker nog, heb het nu verrekte druk met uni dus blijft niet echt veel tijd over :P Heb bij die challenges bijna alles op goud en dat levert echt heel veel op (karten voor gevorderde = 140k per wedstrijd :x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07 18:39
naaitsab schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:22:
[...]

Uhh ja of niet he, ik heb de zwarte momo hier voor me staan en werkt perfect, menu-force feedback-pedalen de hele meuk.
Misschien goed om dit ook in de TS te zetten, want zie hem nu nog niet in het lijstje met ondersteunde stuurtjes staan :)

Ik zal Jamoru wel even een dm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 07:39
OzBoz schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:31:
[...]

[...]

Je kunt ten alle tijden de controller assignment veranderen.

Gewoon de PS knop inhouden op je stuur > Controller Settings > Reassign Controller.
Dan het stuur op 2 zetten. Dan de controller verbinden en die pakt dan automatisch 1.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Rivanov schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:38:
[...]

Gewoon de PS knop inhouden op je stuur > Controller Settings > Reassign Controller.
Dan het stuur op 2 zetten. Dan de controller verbinden en die pakt dan automatisch 1.
Je controller verbinden en die op 1 zetten werkt ook hoor ;) Zit geen PS knop op alle sturen namelijk (iig niet de G25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 07:39
Ja tuurlijk werkt dat ook. Het is gewoon één van de mogelijkheden..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist 2 races van die rally special gedaan(sebastien loeb rallytest), waren pittig maar uiteindelijk gelukt :D
maar moet er nog 1.
heb karten afgerond alles op goud. topgear 2 goud lotus op zilver :(
nascar alles op goud maar moet nog wachten tot ik hoger level ben.
amg eerste volledig op goud, 2e alles behalve laatste op goud.
en voor de rest nog niet.
heb nu 1.6 miljoen :D
en ben nu halverwege level 19.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:52:
[...]

Nee, Forza 3 is op veel vlakken een stuk beter.
Ik denk dat grafisch F1 2010, NFS Shift of Dirt2 wint.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:37:
[...]

Dat betekent dat het mij ook gewoon moet kunnen lukken om die AMG challenges op Nordschleiffe met controller op goud te kunnen zetten ;)
In principe wel ja. Alleen is t wel zo dat ik met GTR2 enkele top10 tijden (in de wereld) heb neergzet op de Nordschleife. ik ken de baan uit mn hoofd..
Zal zo even een filmpje maken van de full lap. :) De laatste challenge dus.

/sorry voor dubbelpost |:(

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 26-11-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iocalhost schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:31:
[...]

Misschien goed om dit ook in de TS te zetten, want zie hem nu nog niet in het lijstje met ondersteunde stuurtjes staan :)

Ik zal Jamoru wel even een dm sturen.
Dat een stuurtje werkt betekend natuurlijk niet dat hij ook ondersteund is.

De Momo stuurtjes zijn dat niet zover ik weet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
En dat is lvl 20... Was altijd te lui om TCS uit te zetten elke keer, maar gaat idd stuk sneller met dat op 0 :P Nordschleife met die SLS is ineens ook een eitje :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
Donstil schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:53:
[...]

Daar heb je wel een goed punt.
Maar op dit moment heb je niet echt een overzicht welke oude/nieuwe stuurtjes werken.
En het gaat er om of alles gewoon werkt toch, officieel ondersteund worden is imho een leuk detail.

Misschien is het een idee om toch ergens een lijstje te maken zodat iedereen kan zien of er een nieuw stuurtje aangeschaft moet gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Hm, heb nu oude auto's nodig voor de laatste paar cups in Beginner, maar er staan geen geschikte wagens tussen de used cars. Ben er al 3 keer geweest, gister ook al, maar nog steeds niks.

Misschien eens bij de Premiums kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:15
Meelobee schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:42:
Heb ook ff zitten spelen met de Photomode:

(Klik voor groot)

-snip-
:9~
:9~ heb dezelfde nu met 600+ pk

Binnenkort maar eens testen of de Thrustmaster F430 ook werkt

[ Voor 11% gewijzigd door SL65 op 26-11-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Rivanov schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:38:
Daar was ik nog niet opgekomen :) thanks. Inderdaad geen PS knop op stuur maar kan wel met die controller dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:48:
[...]

In principe wel ja. Alleen is t wel zo dat ik met GTR2 enkele top10 tijden (in de wereld) heb neergzet op de Nordschleife. ik ken de baan uit mn hoofd..
Zal zo even een filmpje maken van de full lap. :) De laatste challenge dus.
Heb je de baan ook in het eggie gereden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:23
Donstil schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:53:
[...]

Als het werkt zijn ze ondersteund :z
Enkel de Sixaxis en DS3 controllers zijn officieel ondersteund omdat het playstation controllers zijn, de rest valt buiten sony.

Maar het is wellicht wel handig om een lijsje op te stellen welke stuurtjes allemaal werken, een momo is via marktplaats te koop voor mensen met een wat minder budget, tis verder een prima stuurtje voor 1/3 van de prijs van een g27.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
  • Laatst online: 31-08 21:37
Hoi allemaal,

zelf net mezelf dit spel cadeau gedaan voor Sinterklaas. Ik heb alleen een probleempje bij het installeren dat ik hier nog niet ben tegengekomen. Het beeld is namelijk iets naar rechts verschoven. Hierdoor kan ik ervoor kiezen om óf het beeld geheel te vullen en daardoor een deel aan de rechterkant te missen óf het beeld zogenaamd optimaal te vullen, maar hierdoor heb ik links, boven en onder een stukje zwart. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Het blijft toch vreemd om te zien hoe Sony het toch steeds uit de vingers laat glippen om een aantal 1st party games zo hun eigen gang te laten lopen zodat ze niet de status krijgen zoals de concurrent het deze generatie wel lukt. En nu weer met Gran Turismo 5. De mega klapper voor de PS3 tijden Q4 2010 notabene!

Algemene houding op het internet (mede aangewakkerd door de MS aanhang die lacht in haar vuistje) dat GT5 gewoon een faalgame is. Dit beeld is, hoeveel patches en updates ze ook nog gaan doen, niet weg te vegen en gewoon een vuile vlek op de naam Gran Turismo dat totaan deel 4 gewoon de toon zette.

Is het niveau van de game misschien juist een gevolg van de lange productietijd? Het productiedoel was 6 jaar geleden misschien top notch maar nu niet meer. Het product Gran Turismo 5 is een leuk eindproduct maar waar ander studio's nieuwe ideeen tot een goed einde weten te brengen lijkt GT5 een evolutie op GT4 waarbij geen nieuwe wegen zijn ingeslagen. "laten we verbeteren wat we nu doen, meer zeker niks extra's verzinnen"

Ondertussen hebben ze niet gekeken naar andere producten om te zien dat zij exponetieel sneller doorontwikkelde en GT5 op sommige vlakken gewoon bleef hangen op de ideeën en visies van 6 jaar geleden.

Tuurlijk, de game is op veel punten gewoonweg brilliant en erg goed maar het totaalpakket is dat niet, een zeer onverwachte tegenvaller voor mij persoonlijk, ik was er echt van overtuigt dat GT5 alles van tafel zou vegen, en dat is natuurlijk ook alleen mijzelf aan te rekenen. Polyphony Digital heeft voor EA en Turn 10 dit keer echter wel héél veel ruimte gelaten voor verbetering en gewoon pure fun in de gameplay.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rhodez schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:19:
Hoi allemaal,

zelf net mezelf dit spel cadeau gedaan voor Sinterklaas. Ik heb alleen een probleempje bij het installeren dat ik hier nog niet ben tegengekomen. Het beeld is namelijk iets naar rechts verschoven. Hierdoor kan ik ervoor kiezen om óf het beeld geheel te vullen en daardoor een deel aan de rechterkant te missen óf het beeld zogenaamd optimaal te vullen, maar hierdoor heb ik links, boven en onder een stukje zwart. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bij het installeren kon je je beeld uitlijnen/uitvullen.
Dat zal ongewijfeld ergens bij de opties te vinden zijn zodat jeje beeld opnieuw kunt kaliberen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Wii4all schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:51:
Bij het installeren kon je je beeld uitlijnen/uitvullen.
Je kan alleen het beeld vergroten en verkleinen. Zijn probleem los je hier dus niet mee op, want dat heeft ie al geprobeerd zoals je kon lezen. In zijn geval zal ie het moeten doen vanuit de opties van de tv zelf.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:( meh, net die sls challenge weer gedaan, moet je 7:05 halen. haal ik 7:06 :(
pff heb dr nou echt geen zin meer in, tis te frustrerend. speel nog met controller dus doe dalijk wel met stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
Damn dit is sooo addictive....!

Net 3 uur zitten gamen, voelt gewoon als een half uurtje. Heb al dikke wagens al, maar nog niet echt races waar ik dik knaken verdien.

Iemand nog tips behalve de challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vastloper geconstateerd;
Speciaal - Gran Tourismo Rally - beginners (L10) - Asfalt Rally.

Bij iedere laadcyclus van deze baan, loopt het spel geheel vast. Ik probeer hem te starten met een honda prelude, type s '96, met medium racebanden. Hij accepteerd de auto, maar loopt vast als de blauwe laadbalk vol is.
De twee andere rally's zand en sneeuw gaan wel goed.

Ethernet erin of eruit maakt geen verschil.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 17:24 . Reden: schrijffout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Lampuhkap schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:06:
Damn dit is sooo addictive....!

Net 3 uur zitten gamen, voelt gewoon als een half uurtje. Heb al dikke wagens al, maar nog niet echt races waar ik dik knaken verdien.

Iemand nog tips behalve de challenges
De British Lightweight races zijn makkelijk geld verdienen. Met een Lotus Evora rijd ik de Cirt Track in 3 minuten. 24k awaits you after that.

Met laden ed moet het toch mogelijk zijn om dat 7-8 keer te rijden in een half uur.

7*24=168k :)

[ Voor 9% gewijzigd door MoietyMe op 26-11-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:34
Afbeeldingslocatie: http://beerkeeper.nl/pics/Top%20Gear%20Test%20Track.jpg

Top Gear is alive!

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
ja die tuner car shizzle is easy te doen met mn skyline :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:11:
[...]

Heb je de baan ook in het eggie gereden? :)
Dat helaas nog niet. Wil t wel een keer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat gezeik met die patches en de daarbij behorende functionaliteitsuitbreiding, kan ik daar over 10 jaar ook nog gebruik van maken? Als ik, net als tegenwoordig met een NES of Megadrive, eens lekker retro wil doen en GT5 wil spelen... Vind ik toch wel heeeeeel jammer dit soort DLC onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grr... Mijn laptop is in slaapstand gegaan toen ikl een 365MB filmpje uploadde :(
swopdark schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:33:
Tuurlijk, de game is op veel punten gewoonweg brilliant en erg goed maar het totaalpakket is dat niet, een zeer onverwachte tegenvaller voor mij persoonlijk, ik was er echt van overtuigt dat GT5 alles van tafel zou vegen, en dat is natuurlijk ook alleen mijzelf aan te rekenen. Polyphony Digital heeft voor EA en Turn 10 dit keer echter wel héél veel ruimte gelaten voor verbetering en gewoon pure fun in de gameplay.
Vergeet Codemasters niet.. Ik vraag me echt af waar die 6 jaar in zijn gaan zitten als je ziet wat andere studio\s in veel minder tijd lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:36:
Dat gezeik met die patches en de daarbij behorende functionaliteitsuitbreiding, kan ik daar over 10 jaar ook nog gebruik van maken? Als ik, net als tegenwoordig met een NES of Megadrive, eens lekker retro wil doen en GT5 wil spelen... Vind ik toch wel heeeeeel jammer dit soort DLC onzin...
Tja,MMO's zijn nooit een uitzondering geweest. Het is puur afhankelijk hoe lang de dienst nog zal draaien, PSN heeft afaik zelfs de eerste PS3 games nog steeds in de download/DLC zitten, zo lang de dienst er is.. zal er DLC zijn.

Andere kant, zal jij je over 10 jaar nog druk maken over de features die nu later via DLC zijn toegevoegt? Over 10 jaar zal onze standaard van gamen wel een stukje hoger zijn :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:39:
[...]

Tja,MMO's zijn nooit een uitzondering geweest. Het is puur afhankelijk hoe lang de dienst nog zal draaien, PSN heeft afaik zelfs de eerste PS3 games nog steeds in de download/DLC zitten, zo lang de dienst er is.. zal er DLC zijn.

Andere kant, zal jij je over 10 jaar nog druk maken over de features die nu later via DLC zijn toegevoegt? Over 10 jaar zal onze standaard van gamen wel een stukje hoger zijn :P
Ik denk als je echt van retrogamen houdt dan wil je t spel gewoon compleet mét DLC. En dat wordt in de toekomst echt lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo heb de derde amg challenge ook gehaald.
met sls over natte nordschleife. 1-3 waren na 2 keer op goud, 4 was in 1 keer goud :D
en de volledige lap ook in 1 keer goud. heb nu sls amg gekregen en die 63 amg.
ga nu mn 701 pk sterke sls even testen op le man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
net bij Intertoys Alkmaar gekocht, 44 E :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Laatst online: 29-01 20:33
Good Fella schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:13:
[...]

De British Lightweight races zijn makkelijk geld verdienen. Met een Lotus Evora rijd ik de Cirt Track in 3 minuten. 24k awaits you after that.

Met laden ed moet het toch mogelijk zijn om dat 7-8 keer te rijden in een half uur.

7*24=168k :)
bedankt gast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
Waarom zie ik elke keer weer de "C63 AMG" terugkomen op de foto's?
Is dit een auto die je gratis krijgt bij een speciale versie ofzo?
Iedereen heeft die bak schijnbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
Rhodez schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:19:
Hoi allemaal,

Ik heb dus echt precies hetzelfde probleem, had er al naar gezocht in dit topic maar ook nog niet tegengekomen. Elk ander spel werkt perfect op mijn tv (50" Pioneer plasma via HDMI) maar het beeld in GT5 staat teveel naar rechts en iets naar boven. Dus met uitlijnen kon ik alleen de grootte instellen.... heb hem daarom maar iets laten overlappen om geen zwarte randen te krijgen maar ik baal er wel van...

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GRdfuhGv65l6rkMC3oONDocR/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yE91D2UeHrzMsSfJOcOb9gvd/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j1iqbHsvB7684jztN5JNgcgT/medium.jpg
Zijn foto's van standaard wagens. Die laatste kan trouwens zo in die Japanse "We love cars" reclame.
(geen photoshop, alles met de interne GT5 foto mogelijkheden)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Ik zag gisteren al dat iemand ontdekt had dat je met de Murcialago mee kon doen aan hatchback races.

Blijkbaar zijn ze bij alle Hatchback races deze requirement vergeten.
Want bij de European Fast Hatch cup kun je gewoon met elke Europese auto meedoen.

Iemand nog andere rare bugs gevonde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
ik wilde gewoon is wat anders en heb net even 750.000 credits "geïnvesteerd" in mn nieuwe race monster!

PK'tjes verviervoudigd naar een monster getal van 106PK / 196Nm en met een totaal gewicht van 910kg.
Niet gek voor een 1131cc motortje, vergelijkbare specs haalt VW niet meer met die Polo Bluemotion.
Al zal het verbruik van mijn zwemauto wel wat hoger liggen...

O+

P Volkswagen Schwimmwagen typ166 ‘42
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/11/26/1290779206-60.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Iocalhost op 26-11-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Jezus, 8 GB om te installen :P

Naja, daar gaat mijn 40 GB hddtje :P. Nu aan het wachten en dan racen, racen, racen, racen!

Doet ie nog wat met je GT:P savegame? btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

Ik heb net van mijn eerste beetje flinke winst een dikke Camaro Z28 gekocht en een beetje gepimped met supercharger, sportonderstel en flinke gewichtsreductie. 448pk en een close ratio 5-bak werkt niet. Ding trekt in elke versnelling tot in z'n 3 in een halve seconde tot in de toerenbegrenzer zonder wheelspin. En dan in zijn 4 begint de power los te komen en maak je alleen maar powerslides. Dikke pret 8) :9 *O*

Best fun I had so for a hundred grant :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ethirty op 26-11-2010 18:34 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Pff vermoeiend en frustrerend dit spel. Vooral omdat ik gewoon, zelfs in het begin dus al, alles 10x of meer opnieuw moet doen. AI beukt je van de weg, opnieuw. Raak je een pionnetje, opnieuw. Verlies je 5/1000 van een seconde, opnieuw.

Heb tot nu to alleen B licenses op goud, beginner kart events en beginner nascar events gedaan. Die tweede nascar heb ik wel 50x moeten doen. Bij de VW busjes ben ik gestrand en heb ik voor het eerst, na 45 minuten proberen de handdoek maar in de ring gegooid...

(Overigens die karts voelen echt totaal niet realistisch, lijkt wel of je op ijs rijd. Ik heb vaker met karts gereden die ongeveer net zo snel gaan en die glijden echt niet alle kanten op bij een snelle doordraaier, hell je moet zelfs moeite doen om dat ding dwars te krijgen.)

What happened to racing? Het voelt nu als verplicht klusjes moeten doen die niemand wil, die niet leuk zijn en vooral niet spannend. Gortdroge shit.

Nogmaals, graphics kijk ik wel doorheen, qua handling zit het ook wel goed, maar bah nu weet ik weer waarom ik GT niks vond/vind.

Ik zal er sowieso te slecht voor zijn, anderen fietsen er zo doorheen waarschijnlijk, maar het is toch niet meer leuk zo? Vast meer mensen die op hetzelfde niveau zitten als ik, of ik ben echt triest.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2010 18:38 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Laatst online: 06:49
Maar je hoeft die challenges toch niet te doen om verder te komen :s, vind het juist goed dat er flink wat uitdagende challenges en/of licenses in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Zo weer een wagentje erbij! :D Nissan GT-R
Heb er nu ong 30 hehe, zal zo een paar foto's uploaden en een lijstje maken met wat leuke wagentjes :)
Nu effe de Japan cup doen!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
precies de challanges zijn optioneel en de licenties zijn kinderlijk eenvoudig tenzij je ze allemaal op goud wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
PascalvE schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:39:
Maar je hoeft die challenges toch niet te doen om verder te komen :s, vind het juist goed dat er flink wat uitdagende challenges en/of licenses in zitten.
Ja een uitdaging is leuk, maar niet meteen al bij de eerste 2-3 uur die je speelt dat je alles 10x opnieuw moet doen. Learning curve hebben ze nog nooit van gehoord bij PD zeker.

En ik had overal gelezen dat je het beste eerst licenses en challenges kon doen voor je begon aan de races.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tMXB3oM33fy4pYEbymGKNDTJ/full.jpg

Deze foto vond ik wel leuk om te delen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door S_Chief op 26-11-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Laatst online: 06:49
Dat laatste is dus onzin, je kan gelijk beginnen met racen. Als je nog nooit een (enigzins) simulatie racer of GT game hebt gedaan dan zijn met name die licenses wel aardig om mee te beginnen. Maar dan moet brons toch goed haalbaar zijn bij elke license? Anders gooi je alle hulpmiddelen aan en ga je gewoon racen, dan moet het ook goed te doen zijn. Ik ben totaal geen GT pro en ben niet bijster goed in simulatie racers maar met de normale rijinstellingen kom ik al een heel eind. Vandaag overgestapt op handmatig schakelen wat het racen toch net wat leuker maakt. Binnekort maar eens de traction control naar beneden schroeven om wat meer speling te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:36:

Heb tot nu to alleen B licenses op goud, beginner kart events en beginner nascar events gedaan. Die tweede nascar heb ik wel 50x moeten doen. Bij de VW busjes ben ik gestrand en heb ik voor het eerst, na 45 minuten proberen de handdoek maar in de ring gegooid...
Probeer de VW busjes eens zo:

Hier mijn 8:41.024 in de 300SL op de nordschleife

Dat met die busjes was met foon cam, maar wist niet hoe ik 9 mins lang de telefoon zo stil mogelijk kon houden.. Dus X360 cam aan de pc aangesloten voor dfe Nordschleife. En die is slechte kwaliteit.
Nja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Ik vind persoonlijk dat de race's eigenlijk veels te makkelijk. Een cup op expert mode, met de aller snelste wagens zogenaamd. Rijd der er een stock mazda mx-5 tussen, en de rest die der net voor kan blijven.
Schept beetje overdreven verwachting van de race.
Ook de eerste race in Extreem reeks. Zogenaamd de SNELSTE duitse auto's, dus ik denk, koop die r8, tune een beetje en dan kijken of het lukt. man in 5 rondjes 1 lap + 20 sec voorsprong -O-

Desondanks heb ik sinds dinsdag aaf nu ongeveer 40 uur gespeeld, en nog steeds laaiend enthousiast! *O*

bijna lvl 21, dan de volgende nascar serie!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Phusebox schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:06:
[...]

Ja een uitdaging is leuk, maar niet meteen al bij de eerste 2-3 uur die je speelt dat je alles 10x opnieuw moet doen. Learning curve hebben ze nog nooit van gehoord bij PD zeker.

En ik had overal gelezen dat je het beste eerst licenses en challenges kon doen voor je begon aan de races.
Niets moet. De challanges hoef je helemaal niet te doen als je ze niet wilt doen.
De Challanges zijn er vooral voor mensen die graag uitgedaagd worden en derhalve zijn ze ook moeilijker dan de licenses.

Voor de eerste races zijn de licenses ook niet nodig en ze zijn ook niet echt moeilijk tenzij (zoals gezegd) je ze op goud wilt hebben.

Sommige mensen doen eerst de challenges vanwege het geld dat je ervoor krijgt. En de licenses doen sommigen eerst omdat je autos krijgt als je ze af maakt.

Je kunt ook net zo goed gewoon een leuke 2e hands auto kopen met je start geld en dan beginnen met de beginners races. Tenzij je een hele slechte auto koopt zijn deze met een goedkope auto goed te doen. En je vangt er geld mee en bij sommige cups krijg je ook nog een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
PascalvE schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:16:
Dat laatste is dus onzin, je kan gelijk beginnen met racen. Als je nog nooit een (enigzins) simulatie racer of GT game hebt gedaan dan zijn met name die licenses wel aardig om mee te beginnen. Maar dan moet brons toch goed haalbaar zijn bij elke license? Anders gooi je alle hulpmiddelen aan en ga je gewoon racen, dan moet het ook goed te doen zijn. Ik ben totaal geen GT pro en ben niet bijster goed in simulatie racers maar met de normale rijinstellingen kom ik al een heel eind. Vandaag overgestapt op handmatig schakelen wat het racen toch net wat leuker maakt. Binnekort maar eens de traction control naar beneden schroeven om wat meer speling te hebben :).
TCS kan je naar 1 duwen (of zelfs 0) zonder problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Net bij de Classic Muscle Car Champ. Een auto met de naam Special '62 gewonnen.
Moest nog de World Classic Car series doen omdat ik nog geen auto had van voor '69.

naja deze voldoet dus dacht laat ik die gebruiken en had geen zin hem te tunen dus hoopte dat hij snel genoeg is want je weer maar nooit :D.
Een acceleratie waar je U tegen zegt en een top van 317km/h die hij op elk lange rechte stuk haalde.
In de bochten faalt de auto volledig maar op de rechte stukken is het gewoon knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:13:
[afbeelding]

Deze foto vond ik wel leuk om te delen. :)
Hoe krijg je die spoilers op een m3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, weet iemand hoe ik een booster op een m3 krijg? Het geeft telkens aan dat het niet mogelijk is.

Daarnaast, kun je de m3 boven de 600pk krijgen? Ik zit nu op 550pk en denk niet dat er meer uit te krijgen is.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:51:
[...]

Ik geloof Auto onderhoud & Service -> Stroomlijn Onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Dan volgt hier een uitgebreide review:
briljant spel.
Einde van deze uitgebreide review.

Ik vermaak me al wat uurtjes en ik ben bang dat er nog wel wat uren in gaan zitten.
Rij met een Logitech Driving Force Pro, gaat wel aardig.
De eerste cups zijn op goud gehaald. Alleen die VW T1 race hou ik ff voor gezien, drama...
Die Lotus race op de Top Gear baan ga ik waarschijnlijk nooit halen, die wagen is gewoon niet te controleren!

Hoe kan ik nou een race meerdere keren rijden en dus ook meerdere keren $$$ krijgen?
Als ik een cup opnieuw rij, dan krijg ik toch niet opnieuw credits of wel?

Vandaag een Audi RS6 gekocht, man wat een bak is dat! _/-\o_

Mag ik u verblijden met wat photomode knutselwerk...
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4112/5209730412_3ba918116f_z.jpg
Gran Turismo 5 by jwtje, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5164/5209730240_43f1307035_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5010/5209130045_eec6b4ec4c_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5043/5209729814_749fd383bb_z.jpg

Ik scheur nog ff een paar rondjes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mickeyhouse schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:00:

Hoe kan ik nou een race meerdere keren rijden en dus ook meerdere keren $$$ krijgen?
Als ik een cup opnieuw rij, dan krijg ik toch niet opnieuw credits of wel?
Je krijgt gewoon opnieuw credits. Als je ook een auto krijgt voor het winnen van de cup dan krijg je deze niet opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 09:14

OMD

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dat zijn de mooiste foto's die ik tot nog toe gezien heb. Mooi hoor, ik heb helaas die feeling niet ;(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Wat fotootjes van mij :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cD9OS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oR9Z0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mPqht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bPPNT.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RXQcG.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4FR04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jsIS9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OSg5v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tX8k8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/at4cS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/81xDe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gFanF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:51:
[...]

Deze heb ik er zelf niet opgezet, is een Chrome Line auto. Maar volgens mij kan je dit bij GT Auto doen (dat onderhoudsbedrijfje met geniale muziek :+ )

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MirJt1MooFX7Jb5Vbyb04Bhj/full.jpg

Beetje te enthousiast. :+ Maar goed, 't mag allemaal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Moeten we misschien een aparte GT5 foto topic aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mooie foto's Sander H

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Heeft iemand de 787b gekozen in zijn garage en naar het geluid geluisterd als deze gestart wordt??? O+ :9~

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
meer foto s graag
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.