Heeft er al iemand Licence IC 10 weten te halen...?
Word gek van die Ferrari
Word gek van die Ferrari
[ Voor 22% gewijzigd door LL Southside op 24-11-2010 08:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 22% gewijzigd door LL Southside op 24-11-2010 08:45 ]
[ Voor 64% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 08:45 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Burp
Serieus? Je kan dus kiezen voor een baan zonder oneffenheden? wat een onzin...DutchSjors schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:40:
De weg zo glad als een biljartball? dit kan je gewoon instellen hoor..
Ligt aan waar je auto origineel vandaan komt.Wii4all schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:43:
Zit mijn driver trouwens rechts in de auto omdat mijn psn op engels ingesteld staat?
Ik vind het vaak fijner in het engels spelen, maar was wel ff wennen met de bestuurder aan de andere kant in de auto.
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 08:49 ]
Ik gewoon ookFerdiV schreef op woensdag 24 november 2010 @ 07:24:
Misschien dat ik te weinig uren heb gespeeld, maar ik vind um tof
Embargo ligt OP de releasedag, vandaag om 08.00 uur (UK tijd). Denk dat we veel uiteenlopende reviews gaan zien: alle reacties tot nu toe zijn tussen de 5/10 en 9/10. Zelfde als de indrukken hier eigenlijk.Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:41:
Haha en nog geen reviews? Hebben ze het embargo NA de release gezet omdat ze bang zijn sales kwijt te raken?
Anoniem: 230001
Heb jij je stuur aan de praat gekregen met GT5? ik krijg mij GTRS2 v1 niet aan de praat ... knopjes op het stuur werken om door het menu te gaan ... maar krijg met geen mogelijkheid de auto in beweging en sturen gaat ook niet, terwijl het stuur wel weerstand bied ...JoepW schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:36:
Ook aan het installeren. Ga eerst maar rustig eten en nieuws kijken. Daarna maar eens proberen.
Iemand trouwens een idee voor instellingen voor een Fanatec GTRS2 V2 stuur?
[ Voor 25% gewijzigd door Oxigeon op 24-11-2010 09:03 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
8.5Gran Turismo 5 is a 10/10 simulator wrapped up in a 5/10 game – it’s driving is as exhilarating as anything that’s gone before, and its slavish obsession with the minutiae of many of its cars ensure it's an encyclopaedia of automotive delights. Its brilliance on the track, however is matched by its sloppiness off of it, and there’s a lack of polish that would at one time have seemed sacrilegious to the series. Ultimately its driving wins out to ensure that it’s still a great game, but it leaves that nagging doubt; this could have been a masterpiece were it not for the fact that Polyphony was so absorbed with the detail that it took its eye off the ball.
And that's an accusation that can sadly be levelled squarely at Gran Turismo 5's overall single-player offering. Once more it's a lifeless grind through a series of races where it's more often than not simply a case of having the right machinery beneath you rather than a test of any real driving skill. It's enlivened by some special events where the dead-eyed likenesses of NASCAR's Jeff Gordon and the voice of WRC star Sebastien Loeb will guide you through their respective disciplines, but ultimately it's a shame that Polyphony didn't take the opportunity to revise a formula that was already feeling stale six years ago.
Haha en en dan toch een 8.5 geven, typisch IGN... money money money....and A-Spec's races aren't helped by the return of the series' now trademark zombie A.I. Any tweaks that have been made are hard to decipher as by and large your fellow racers will pay little attention to your on-track maneuvers, often braking at inexplicable moments and turning what should be a high-octane contest into a comic bout of very expensive bumper cars.
[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 09:10 ]
Omdat je eigenlijk tickets wint om die auto te unlocken.Oxigeon schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:01:
Als ik een auto win/unlock komt deze in de vrachtauto te staan. Als ik dan op de vrachtauto klik krijg ik een schermt e zien met de gewonnen auto's wat als ik die nu niet zou accepteren? Ik snap dit namelijk niet echt. Waarom worden ze niet gewoon in je garage geplaatst maar moet je ze handmatig via de vrachtauto erin zetten?
PSN: Leech1984
[ Voor 4% gewijzigd door BLRacing op 24-11-2010 09:15 ]
Ik heb V2 prima aan het werk. Wel met vreemde instellingen om heen en weer bewegen van het stuur tegen te gaan op rechte einden.Jarnoootje schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:53:
[...]
Heb jij je stuur aan de praat gekregen met GT5? ik krijg mij GTRS2 v1 niet aan de praat ... knopjes op het stuur werken om door het menu te gaan ... maar krijg met geen mogelijkheid de auto in beweging en sturen gaat ook niet, terwijl het stuur wel weerstand bied ...
Hopelijk werkt v2 van het stuur wel, die onderdelen zijn onderweg
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ja, heb mijn IB al.LL Southside schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:41:
Heeft er al iemand Licence IC 10 weten te halen...?
Word gek van die Ferrari
PhD i.o.
Oke. Doei!Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:03:
IGN review
[...]
8.5
Voor mij de reden om GT5 niet te kopen, vond het altijd al statisch en droog:
[...]
[...]
Haha en en dan toch een 8.5 geven, typisch IGN... money money money.
Cijfer wordt vooral omlaag gehaald door het cijfer voor de presentatie. Dit is redelijk smaak gevoelig want ik vind de presentatie mooi!Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:03:
IGN review
[...]
8.5
Voor mij de reden om GT5 niet te kopen, vond het altijd al statisch en droog:
[...]
[...]
Haha en en dan toch een 8.5 geven, typisch IGN... money money money.
Ben ook benieuwd naar Shift 2, veel mensen klaagden over Shift 1, maar het speelde lekker en zag er goed uit. Dit spel was ook gemaakt voor een stuurtje, met controller was het een stuk minder leuk.BLRacing schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:11:
Wat mij betreft gaat NFS: Shift 2 hoge ogen gooien. Shift 1 ziet er in mijn ogen veel beter uit dan GT5 tot nu toe.
Ja erg teleurgesteld hier.
Gewoon out of the box dat hij het doet? Misschien even een firmware update doen of toch wachten op mijn v.2 onderdelen.JoepW schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:12:
[...]
Ik heb V2 prima aan het werk. Wel met vreemde instellingen om heen en weer bewegen van het stuur tegen te gaan op rechte einden.
Ik zal vanavond even een setting publiceren hier voor de V2.
Het eindcijfer is heus geen gemiddelde van die cijfers, zo werken ze (hopelijk toch) sinds de jaren 80 niet meer.bsmpower schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:14:
[...]
Cijfer wordt vooral omlaag gehaald door het cijfer voor de presentatie. Dit is redelijk smaak gevoelig want ik vind de presentatie mooi!
7.0 Presentation
9.0 Graphics
8.0 Sound
9.0 Gameplay
9.0 Lasting Appeal
Another good, but not great, iteration of the GT formula. If you're expecting GT5's game mechanics to surprise you, then you're going to be disappointed.
For a start - and hear us out here - this is the first GT game NOT to blow our trousers off in the visuals department. In fact, as you roll out of the pits for the first time, you'll look at the environment and hear a nagging voice in the back of your mind. That voice will be saying 'this isn't a very pretty game'.
No, we're not mad: there's no flair to GT5's graphics like in Codemasters' games, it's all cold, clinical precision. The problem is, if you slavishly attempt to replicate real life, like Polyphony has, it's all the more obvious when you can't quite get there. Blurry textures, angular scenery and barren landscapes are, if you'll excuse the pun, par for the course.
While the premium cars are undeniably gloriously detailed, they look entirely out of place in such drab environments, surrounded by cardboard cut-out trees. City tracks fare better, but only just.
Gran Turismo used to be the benchmark for visuals, but over the five years it's taken to put GT5 in a jewel case, the game's begun to look decidedly pedestrian. Overall - and we NEVER thought we'd say this - we reckon Forza III has the march on GT5 in overall aesthetics.
Also, while this is the first GT game to boast fully featured online play, there are more than a few quirks that we'd like to have seen ironed out. Instead of a proper invite system, in order to race with friends you have to get them into your lounge, a persistent online race lobby. Once you're in there, it's straightforward to switch up the track and rules, but everything else is a hassle.
8.0This is a good game.
But, it's not a great one. Too much of GT5 relies on past glories, building on the success of the series without shaking free of the design quirks that are holding the series back. High expectations are justified when a game has been in development so long and GT5 has more than a faint whiff of disappointment about it.
[ Voor 52% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 09:23 ]
Hahaha geweldig!Donstil schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:52:
Ik heb er wel een hele zwik nieuwe fans bij. De hele familie LowRes staat me bij elke race weer keurig aan te moedigen namelijk.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
[ Voor 144% gewijzigd door SToRM666 op 24-11-2010 09:27 ]
PSN id: NL_SToRM
Wat raar dat Phusebox die nog niet gepost heeft....SToRM666 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:24:
Eurogamer geeft GT5 een 9
http://www.eurogamer.net/...-24-gran-turismo-5-review
You win a race series. You don't actually know you've won a car until you get back to the home screen, whereupon a message pops up telling you that you've won a car. So you click OK and you see a notification appear on your Car Delivery icon. Then you click on your Car Delivery item, and a ticket pops up to tell you what car you won. Click on the ticket and a message pops up asking you whether you want to use this car or not. So you click Yes, and the game pauses for a few seconds, saving data, and then the screen fades to black and your car slowly creeps out of the darkness and appears -- front view only -- and another message pops up asking whether or not you want to use this car, Yes or No? Click on that, and then another message pops up telling you that the paint on this car has been added to your paint collection and can be used to paint another one of the cars in your collection. You click OK and then the game pauses again, saving data, and then fades to black while it loads the main home screen again.
bron: http://www.gamepro.com/ar...ws/217386/gran-turismo-5/But then, Gran Turismo has always been a real driving fan's game, and I'm very happy that this latest evolution of the series has stayed true to itself. Ultimately, it's pretty easy to see why GT5 is the way it is: Polyphony Digital were too ambitious and bit off way more than they could chew. They set the bar high, unnecessarily high, and in doing so made the development of this game ridiculously hard for themselves. They overreached and couldn’t quite make everything perfect. There’s no denying that GT5 is absolutely incredible, but due to its immense size and complexity, not all its facets are of the same standard, and as a result it's brilliant, but imperfect. For the most part it delivers a 5-star experience. But I do feel compelled to ding it half a star, simply because of the parts of the game that don't. That makes me feel horribly nitpicky and churlish, because despite my criticism I know I love GT5, and I’ll be playing it for months, and maybe even years. But deep down, I know that while it’s the best racing game out there, with just a bit more focus in some key areas it could have been even better.
En jij kraakt de game af puur op wat je leest. Hoe kun je nou oordelen of die 8,5 terecht is of niet als je het spel nog niet aangeraakt hebt. Het spel valt op sommige punten tegen, maar over het geheel gezien vind ik een 8.5/9 een terecht cijfer voor deze game.Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:18:
Dus zoals ik al zei; ze kraken de game best wel af, maar geven toch een 8,5. Druk vanuit de industrie, smeergeld, fanboyisme, noem maar op.
PSN id: NL_SToRM
Haha wat een crap review, ze zeggen niet eens wat over de low-res PS2 port auto's. Je moet het op zijn minst noemen, en niet zeggen dat de graphics geweldig zijn.leech1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:26:
[...]
Wat raar dat Phusebox die nog niet gepost heeft....
Ik heb alleen gezegd dat het grafisch niet super is, FM3 is beter, en dat ik over de physics en gameplay momenteel niet kan oordelen. Verder post ik alleen punten uit reviews, die ik ook eerder veronderstelde en heb aangehaald, maar die nu bevestigd worden door derden.SToRM666 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:27:
[...]
En jij kraakt de game af puur op wat je leest. Hoe kun je nou oordelen of die 8,5 terecht is of niet als je het spel nog niet aangeraakt hebt. Het spel valt op sommige punten tegen, maar over het geheel gezien vind ik een 8.5/9 een terecht cijfer voor deze game.
[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 09:31 ]
Je kan kiezen of je het realistisch wil, of makkelijk. In online weet ik niet of je dit kan instellen, denk het niet. maar dit geld wel voor de gewone offline races.Unbreukable schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:44:
[...]
Serieus? Je kan dus kiezen voor een baan zonder oneffenheden? wat een onzin...
Anoniem: 140372
Gast je hebt nog geen seconde aan GT5 graphics/audio meegemaakt.Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:18:
[...]
Het eindcijfer is heus geen gemiddelde van die cijfers, zo werken ze (hopelijk toch) sinds de jaren 80 niet meer.
(Toevallig is het gemiddelde nu wel 8,4 maar kan me niet voorstellen dat ze zo werken).
Graphics een 9, tja, aan de ene kant is het misschien een 10 op bepaalde circuits, Rome bijvoorbeeld, maar op andere punten is het gewoon een 3 waard. Dan vind ik een 9 nogal hoog persoonlijk.
Sound een 8 is ook ronduit onzin, geluid van GT is al sinds GT3 echt een drame en not up to standards. Een 7 was meer dan voldoende geweest.
8.0
K to the KillaZ
Dus als je realistisch wil krijg je ineens wel high-res textures, bump-mapping en oneffenheden in het wegdek?DutchSjors schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:30:
[...]
Je kan kiezen of je het realistisch wil, of makkelijk. In online weet ik niet of je dit kan instellen, denk het niet. maar dit geld wel voor de gewone offline races.
Nee ik heb nog geen screenshots of HD filmpjes gezien op internet... alsof het thuis zoveel anders isAnoniem: 140372 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:32:
[...]
Gast je hebt nog geen seconde aan GT5 graphics/audio meegemaakt.
Volgens mij ben je nou gewoon de rol 'zeikerd' aan het spelen want dat je je eigen teksten serieus neemt kan ik niet geloven.
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 09:35 ]
PSN: Geengrenzuh
Anoniem: 140372
Anoniem: 316847
+1KillaZ schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:33:
Ben ik dan de enige die mijzelf weer erg vermaakt heb met de licences?
Ben ik dan de enige die geen moer (rat's arse) geeft om het publiek?
Als ik aan het racen ben, ben ik zo geconcentreerd op het volgende rempunt dat ik het publiek niet eens zie
Gisteren ben ik na een uurtje prutsen met de PWTS uitgekomen op:JoepW schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:36:
Iemand trouwens een idee voor instellingen voor een Fanatec GTRS2 V2 stuur?
als ik zo eens lees dan kijk jij meer katten uit de boom dan dat je gamedPhusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:33:
[...]
Dus als je realistisch wil krijg je ineens wel high-res textures, bump-mapping en oneffenheden in het wegdek?
Overigens wil ik niemand ontmoedigen om de game te kopen, ik denk dat als:
- je alleen een ps3 hebt
- je een enorme racefanaat bent
- je een fan bent van de GT series
Dat je dan zeker plezier zult beleven aan deze game, en tevreden zult zijn.
Voor de mensen die niet in deze categorie vallen zou ik even de kat uit de boom kijken.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Anoniem: 73703
Dat dacht ik ook, maar ik geloof dat ik mijn datum uit gt5p nog had staan op voor die datum. Gezien het nog geen 23 december is geweest zou hij daar nog niet overheen moeten zijn ... zal het vanavond nog een keer proberen en anders misschien toch een echt PS3 stuurtje van fanatec kopen? IK WIL RACENGAIAjohan schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:39:
Ik denk dat gt rs v1 de datum voor de ps3 teruggezet moet worden naar een datum vóór 23 dec 2008. Klinkt stom, maar dat was de oplossing voor gt5p
Deels mee eens... Vind het meer een soort van kleine upgrade t.o.v. eerdere games. Grafisch ben ik het helemaal mee eens, veel spellen op de PS3 kunnen dat veel beter. Maar ik snap ook dat ze een keus moesten maken en hem liever op 60fps laten draaien, toch wel fijn bij een snelle racegame.kaos- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:38:
Vind het prachtig dat GoT weer bol staat van de zeurpieten. Als je een echte GT fan bent weet je dat dit een goede game is.
Ik vind het althans helemaal te gek, veel verbetering ten opzichte van GT4 en GT5:P.
Dit spel komt het komende jaar mijn PS3 niet uit.
[ Voor 9% gewijzigd door ksborg op 24-11-2010 09:43 ]
Ik heb dezelfde opzet, alleen waarschijnlijk een andere versterker en tv. In de setting kun je aangeven of je DTS wil gebruiken of iets anders. Bij mij is deze greyed out, maar mss dat jij dat wel kan instellen. Verder heb ik ipv geluidsmodus op auto, handmatig op 5.1 gezet. Misschien dat dat helpt.miekol schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:29:
Nou de eerste uurtjes erop zitten. Zombie AI zoals IGN het beschrijft is inderdaad wel vervelend. Maar online racen met de controller zie ik ook niet zitten.
Heb alleen een probleempje met de game. Mijn geluid loopt van de PS3 via optical out naar mijn (5.1) versterker. Werkt prima bij alle games en in de menu's van de PS3 zelf, maar met GT5...geen geluid. Lijkt erop of hij het geluid alleen mee wil sturen met de HDMI kabel? Geluid komt via analoge tulp-out van de TV toch in de versterker terecht. Maar dan is het signaal gewoon stereo en moet ik met Dolby Pro Logic werken.
Zie ik iets over het hoofd qua instellingen of het dit gewoon een bug?
Master_A
Mag ik dan concluderen dat je hier niet meer zult posten?Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:33:
[...]
Dus als je realistisch wil krijg je ineens wel high-res textures, bump-mapping en oneffenheden in het wegdek?
- je alleen een ps3 hebt
Voor de mensen die niet in deze categorie vallen zou ik even de kat uit de boom kijken.
[...]
Nee ik heb nog geen screenshots of HD filmpjes gezien op internet... alsof het thuis zoveel anders is
PhD i.o.
Nou nee, maar ik denk dat GT5 echt een game is voor de liefhebbers en mensen die bijvoorbeeld geen Forza 3 hebben. Het voegt, imho, weinig toe aan het genre.Anoniem: 316847 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:36:
[...]
als ik zo eens lees dan kijk jij meer katten uit de boom dan dat je gamed
Maar blijkbaar kunnen jullie, over het algemeen genomen, niet begrijpend lezen. Dat vak hebben ze zeker op de basisschool afgeschaft vanwege bezuinigingen.Maximus schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:42:
[...]
Mag ik dan concluderen dat je hier niet meer zult posten?De reviews zijn duidelijk jij koopt het niet op de voor jou belangrijke gronden. Ga dan echter niet hier lopen posten dat het maar een kutspel is etc.
[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 09:45 ]
Anoniem: 238040
Als ik jou was, zou ik dat verbitterde gamementaliteit opzij zetten, fijn met de Shift aan de gang gaan en dit topic met zielige rants gewoon verlaten. 7 posts, selectieve keuze aan reviews, en maar door bashen.Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:33:
- je alleen een ps3 hebt
CE zal je vooraf gewoon een bergje moeten bellen, denk dat je dan meeste kans maakt.Anoniem: 238040 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:43:
Vanwege de stakingen bij TNT heb ik 'm maar niet besteld via internet maar hoop ik straks de Collectors Edition in de winkel te kunnen vinden.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2010 09:45 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik weet niet.Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:33:
[...]
- je alleen een ps3 hebt
[...]
Nee ik heb nog geen screenshots of HD filmpjes gezien op internet... alsof het thuis zoveel anders is
Als jij het geen leuk spel vindt, prima. Post dat één keer, maar niet 10 keer. Waarom wil je mensen ervan weerhouden om dit spel te spelen, terwijl je het zelf niet eens hebt gespeeld?Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:42:
[...]
Nou nee, maar ik denk dat GT5 echt een game is voor de liefhebbers en mensen die bijvoorbeeld geen Forza 3 hebben. Het voegt, imho, weinig toe aan het genre.
[...]
Maar blijkbaar kunnen jullie, over het algemeen genomen, niet begrijpend lezen. Dat vak hebben ze zeker op de basisschool afgeschaft vanwege bezuinigingen.
Ik heb het spel nergens een "kutspel" genoemd, en heb in mijn laatste posts alleen reviews gepost en mijn mening waar ik mild kritisch ben.
Precies, ik moet er niet aan denken om in een F40 naar het publiek te zwaaienAnoniem: 140372 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:35:
Mee eens Killaz, over een paar dagen heeft iedereen te snelle auto's om op hun gemak eens de omgeving te bekijken.
Met de audio vind ik overigens ook niets mis, dat je niet hoort dat een andere auto je in haalt is in het echt ook. Je zit namelijk nog geen meter van een monster van een motor af en die overstemt alles wat buiten je cockpit gebeurd.
K to the KillaZ
Rants, bashen, toe maar.SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:44:
[...]
Als ik jou was, zou ik dat verbitterde gamementaliteit opzij zetten, fijn met de Shift aan de gang gaan en dit topic met zielige rants gewoon verlaten. 7 posts, selectieve keuze aan reviews, en maar door bashen.
Had je nu Forza gebruiken of rFactor, was het nog een vergelijking.. een NFS serie met GT? FF7 ga ik ook niet vergelijken met frogger.
[...]
+1kaos- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:38:
Vind het prachtig dat GoT weer bol staat van de zeurpieten. Als je een echte GT fan bent weet je dat dit een goede game is.
Ik vind het althans helemaal te gek, veel verbetering ten opzichte van GT4 en GT5:P.
Dit spel komt het komende jaar mijn PS3 niet uit.
je bent niet mild kritsich als je mensen afraadt het spel nu te kopen en katten uit de boom te kijkenPhusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:42:
[...]
Nou nee, maar ik denk dat GT5 echt een game is voor de liefhebbers en mensen die bijvoorbeeld geen Forza 3 hebben. Het voegt, imho, weinig toe aan het genre.
[...]
Maar blijkbaar kunnen jullie, over het algemeen genomen, niet begrijpend lezen. Dat vak hebben ze zeker op de basisschool afgeschaft vanwege bezuinigingen.
Ik heb het spel nergens een "kutspel" genoemd, en heb in mijn laatste posts alleen reviews gepost en mijn mening waar ik mild kritisch ben.
Ach daar heb je weer zo'n, ik kan wel lezen maar ik begrijp het niet-poster:AdnanKananda schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:47:
[...]
Als jij het geen leuk spel vindt, prima. Post dat één keer, maar niet 10 keer. Waarom wil je mensen ervan weerhouden om dit spel te spelen, terwijl je het zelf niet eens hebt gespeeld?
Prachtig gewoon weer, klassiek voorbeeld van GoT. De reviews zijn kritisch, maar geven milde cijfers, zoals de grote sites meestal doen. Het is nog even wachten op de kleinere, onafhankelijkere sites om te kijken wat zij zeggen, maar de mensen staan hier alweer op hun achterste been omdat iemand een paar kritische noten plaatst bij een product waar ze geld voor hebben betaald.Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:33:
[...]
- je alleen een ps3 hebt
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 09:54 ]
Anoniem: 380275
Ik stond even verbaasd omdat ik het heel de nacht heb zitten spelen en nog steeds zwaar onder de indruk ben. lang geleden dat ik nog zo zwaar onder de indruk was van een game. En dan lees ik dat je het spel nog niet hebt? Ik weet niet wat jij allemaal gelezen hebt maar neem van mij gerust aan dat er niks van klopt.Aid schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:30:
Dramaaaa, afgelopen week een ps3 gehaald met black ops als voorbereiding voor gt5 en dan krijgen we dit. Hier was ik wel een beetje bang voor, gt5 voldoet jammer genoeg niet aan de verwachtingen die het heeft gecreëerd. Ik wil wel benadrukken dat ik het spel nog niet heb, maar wat ik allemaal heb gelezen en gezien dan vind ik gt5 wel tegenvallen.
Misschien ligt het aan mij, maar voor mijn gevoel zag gt5 er een paar weken/maanden geleden veel beter uit dan het eindproduct. Als ik filmpjes vergelijk van vandaag en gisteren met die van 2/3 maanden terug dan is er een duidelijk verschil te zien kwa graphics.
Ik heb zonet met Bol.com gebeld. Ik vond de medewerkster maar erg kortaf en ik heb mijn bestelling geannuleerd. Voor 65 euro vind ik het een waardeloze service. Ik weet in elk geval wel dat ik NOOIT meer iets bestel bij Bol.com als ik het op de dag van de release wil hebben. Ze zijn gewoon zwaar onbetrouwbaar.Anoniem: 73703 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:40:
Bij bol gereserveerd en nog niet verzonden vannacht
Mijn geduld word nog meer op de proef gesteld
[ Voor 3% gewijzigd door Yeroen76 op 24-11-2010 09:55 ]
PhD i.o.
Verstekbakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:54:
[...]
Ik heb zonet met Bol.com gebeld. Ik vond de medewerkster maar erg kortaf en ik heb mijn bestelling geannuleerd. Voor 65 euro vind ik het een waardeloze service. Ik weet in elk geval wel dat ik NOOIT meer iets bestel bij Bol.com als ik het op de dag van de release wil hebben. Ze zijn gewoon zwaar onbetrouwbaar.
Voor anderen die willen bellen met Bol.com, bel niet naar het 0900 nummer (valt niet binnen je bundel), maar bel met hun vaste nummer: 030 6008 872.
En het verzenden per pakketpost om de staking is grote, dikke onzin. Als je de hele dag niet thuis bent moet je wachten op de tweede bezorgpoging en die maak je natuurlijk ook niet mee, want ook dan zit je op je werk. Gevolg is dat je hem evengoed pas op zaterdag kunt ophalen (in de hoop dat je zaterdag overdag tijd hebt). Bol.com is een onbetrouwbare en dure webwinkel.
Bol.com heeft die van mij vannacht wel verzonden. Zou onderweg zijn volgens tracktrace. Vreemd zeg dat die bij jou niet verzonden is. Bummer.
flickr - WOT Profile - Game PC
Dan nog vind ik het afzetterij. Producten zijn bij Bol.com gewoon standaard 10-20 euro duurder dan elders.
[ Voor 40% gewijzigd door Verstekbakker op 24-11-2010 10:02 ]
Gefundeerde kritiek lever je als je het spel zelf hebt gespeeld, niet door wat reviews te posten.Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:51:
[...]
Maar iemand mag niet gefundeerde kritiek leveren. Jeuj, GoT, it feels like home.
Negeren werkt idd het beste, maar is soms lastig.Verstekbakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:58:
En in godesnaam, don't feed the trolls... Dit draait weer uit op dezelfde waardeloze discussie. Help mij liever aan GT5 voor een prikkie. Wat kost hij bij Intertoys?
[ Voor 31% gewijzigd door Yeroen76 op 24-11-2010 10:01 ]
True man, die AMG challenge is echt bruut! Zit hier op kantoor en kan niet wachten om weer te gaan rijden. Vnvnd ff online knallen jongens?bastiaandv schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:58:
Ik heb de PS3 een half jaar geleden gekocht met GT5 in mijn achterhoofd en ik snap de meesten hier niet.
GT5 is een geweldige game! Ok, hier en daar laten de graphics je af en toe in de steek maar het spel zit vol met verschillende spelmodi, opties en heel veel extra's. Gisteren heb ik er een uur of 4 in gestoken en ik weet zeker dat ik me hier de komende maanden ontzettend mee ga vermaken!
Probeer de eerste AMG challenge (300SL op de Nordschleife) en je weet waar de GT-franchise allemaal om draait.
Ach, tegenwoordig ben je met een pre-order de laatste die hem in huis heeft.......
Anoniem: 73703
Hmm, ik heb zowiezo geen tijd om langs de winkel te gaan voor het weekend dus ik laat hem maar staan.Verstekbakker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:54:
[...]
Ik heb zonet met Bol.com gebeld. Ik vond de medewerkster maar erg kortaf en ik heb mijn bestelling geannuleerd. Voor 65 euro vind ik het een waardeloze service. Ik weet in elk geval wel dat ik NOOIT meer iets bestel bij Bol.com als ik het op de dag van de release wil hebben. Ze zijn gewoon zwaar onbetrouwbaar.
Voor anderen die willen bellen met Bol.com, bel niet naar het 0900 nummer (valt niet binnen je bundel), maar bel met hun vaste nummer: 030 6008 872.
En het verzenden per pakketpost om de staking is grote, dikke onzin. Als je de hele dag niet thuis bent moet je wachten op de tweede bezorgpoging en die maak je natuurlijk ook niet mee, want ook dan zit je op je werk. Gevolg is dat je hem evengoed pas op zaterdag kunt ophalen (in de hoop dat je zaterdag overdag tijd hebt). Bol.com is een onbetrouwbare en dure webwinkel.
[ Voor 10% gewijzigd door Capo op 24-11-2010 10:06 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
[ Voor 6% gewijzigd door Grozno op 24-11-2010 10:08 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
[ Voor 33% gewijzigd door Furfoot op 24-11-2010 10:07 ]
Lang leve de staking van TNTPhusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:03:
Laatste post van mij totdat ik de game heb gespeeld. HALLELUJAH.
[ Voor 6% gewijzigd door Yeroen76 op 24-11-2010 10:11 ]
helemaal mee eensbastiaandv schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:58:
Ok, hier en daar laten de graphics je af en toe in de steek maar het spel zit vol met verschillende spelmodi, opties en heel veel extra's. Gisteren heb ik er een uur of 4 in gestoken en ik weet zeker dat ik me hier de komende maanden ontzettend mee ga vermaken!
Probeer de eerste AMG challenge (300SL op de Nordschleife) en je weet waar de GT-franchise allemaal om draait.
Anoniem: 298685
Waar hebben jullie het over? Waar laten de graphics het dan af weten? Nog niets tegen gekomen eigenlijk dat grafisch niet in orde is en ik ben toch wel een gaphicshoerbastiaandv schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:58:
Ik heb de PS3 een half jaar geleden gekocht met GT5 in mijn achterhoofd en ik snap de meesten hier niet.
GT5 is een geweldige game! Ok, hier en daar laten de graphics je af en toe in de steek maar het spel zit vol met verschillende spelmodi, opties en heel veel extra's.
Asus Zenbook i7 256gb
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Als je de race begint, de schaduw van de auto is echt vreselijk kartelig.Anoniem: 380275 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:09:
[...]
Waar hebben jullie het over? Waar laten de graphics het dan af weten? Nog niets tegen gekomen eigenlijk dat grafisch niet in orde is en ik ben toch wel een gaphicshoer
Dat wil ik inderdaad ook wel ff weten want hier zit ik eigenlijk ook wel meeFurfoot schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:06:
Trouwens is er een makkelijke manier om de klasse/performance van een auto en van een race te zien? Want nu is het zo dat ik OF totaal geen kans maak om te winnen of het veel te makkelijk is doordat ik mn auto te veel heb getuned.
En de gfx in de regen zijn echt om te huilen zo slecht. Die spray zorgt ervoor dat de autos een soort van aliasing -32 over zich heen krijgen ook de performance in cockpit view en met regen is gewoon niet speelbaar (20fps).
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
hmm dan blijk ik toch niet zo'n graphicshoer te zijnkaos- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:11:
[...]
Als je de race begint, de schaduw van de auto is echt vreselijk kartelig.
Op het moment dat je met een standaard auto rijdt glitchen de bodyparts soms tegen elkaar.
Als je start, 3,2,1.. bij elke overgang krijgt het beeld een dynamisch contrast tik lijkt het wel.
etc.
Er zitten inderdaad wat foutjes in, maar daar kijk ik echt doorheen. De gameplay is gewoon subliem en daar heb ik het spel voor gekocht.
Met de controller kan je sturen tot een bepaald punt en niet verder, met een stuur kan je veel verder sturen waardoor je in een drift kan raken, met controller is dit haast onmogelijk.ejsp schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:10:
Wie van jullie speelt GT5 eigenlijk met een controller? Is dat een beetje te doen?
Ik twijfel nog om hem te kopen, lees dat de meeste van jullie hier een stuurtje gebruiken.
Ik speel het met controller. En ja is heel goed te doen. Heb eventjes met stuur gespeeld maar direct terug naar de controller gegrepen omdat ik geen zin had mijn tijd te verprutsen om het stuur naar mijn zin in te stellen.ejsp schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:10:
Wie van jullie speelt GT5 eigenlijk met een controller? Is dat een beetje te doen?
Ik twijfel nog om hem te kopen, lees dat de meeste van jullie hier een stuurtje gebruiken.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 380275 op 24-11-2010 10:20 ]
Gewoon bij de settings en dan audio options.Anoniem: 298685 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:09:
Even een vraagje,
Hoe hebben jullie het muziek uit gezet? Want je zou alles handmatig moeten doen?
Er is geen Vinkje voor "zet alle audio uit"
Reviews zijn prima voor een 'grinding' racegame. Wat ik wel mis in de reviews is het online-gedeelte waar ik zelf verwacht vooral mee bezig te zijn.Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:03:
Ik ga er verder niet meer op in, jullie hebben de roze GT5 bril op en zijn euforisch dat de game er eindelijk is. Kan ik best begrijpen.
Wat betreft een mening vormen als je iets nog niet hebt gespeeld; ik dacht dat we daar juist reviews, screenshots, trailers en in dit geval zelfs een Prologue voor hadden?
PSN: Shiver23
Ja erik nou weten we het wel..Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:03:
Ik ga er verder niet meer op in, jullie hebben de roze GT5 bril op en zijn euforisch dat de game er eindelijk is. Kan ik best begrijpen.
Wat betreft een mening vormen als je iets nog niet hebt gespeeld; ik dacht dat we daar juist reviews, screenshots, trailers en in dit geval zelfs een Prologue voor hadden?
Jullie zeggen vast nooit: "Nee man die film lijkt me helemaal niks, kijk maar op IMDB (bijvoorbeeld)". Als je nooit een mening mag hebben zonder het zelf te hebben ervaren dan zou je dus naar elke film gaan, elke game kopen, elke cd kopen etc etc. Goed voor de economie dat wel.
Maar nee, ik ben weer de zeiker. Haha, grappig blijft dit toch. Laatste post van mij totdat ik de game heb gespeeld. HALLELUJAH.
+5rodie83 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:20:
Ik ben er gister ook mee begonnen. Eerste halfuur: lichte teleurstelling. 2 uur later: geen zin om te stoppen.
De teleurstelling maar als eerst: de UI is dramatisch voor een spel anno 2010. Het spel moet vaak laden, zelfs tussen verschillende menu-items en sommige zaken vereisen veel teveel handelingen. Waaronder het winnen van een nieuwe auto. Ook erg irritant zijn de 20 seconde trials, die als je ze uit rijdt ongeveer evenlang duren om weer te restarten. Dat leidt er toe dat je vaak geneigd bent bij een fail direct vanuit de trial te restarten, wat veel sneller gaat, maar weer geen ghost oplevert en dat is nu net zo handy bij sommige trials. Ook ben ik niet erg onder de indruk van de grafische prestaties. Er zijn games die er mooier uit zien.
Maar goed: dat was het eerste halfuur. Daarna werd het ineens een stuk beter.
De license trials zijn als altijd tot het irritante toe lastig (zoals 't heurt!) en het is nog steeds mogelijk om je Suzuki Swift naar 200BHP te pimpen. Money is power en dat zorgt ervoor dat als je in A-spec weinig zin hebt een "saaie" race te moeten rijden die ook nog eens lastig is, je gewoon je bak volkomen upgrade waardoor je de race met twee vingers in je neus én snel wint. Verder: ik speel met een G25 stuurtje en de physics van de auto's zijn brilliant. Waar het in een andere games vaak neer komt op langzaam-snel, strak op de weg-niet strak op de weg is in GT5 overduidelijk meer sprake van een andere fysieke factoren, zoals grootte en zwaarte van de auto, waar de motor zit en ga zo maar door. Bovendien veranderen aan de hand van je upgrades alle kenmerken ook positief óf negatief mee. Dat maakt het rijden in GT5 een stuk vetter dan andere racegames. Het klinkt alsof het allemaal ook in een andere games zit, maar GT5 weet het "auto" gevoel toch het beste over te brengen wat mij betreft.
Verder ook erg cool: de Special Challenges. Ik kwam net uit m'n Swift zetten, met zo'n klein prutprutmotortje toen ik besloot eens de special Nascar Challenge te doen. Van 120 max op een ruim circuit naar een blazende V8 op de 300 KMH op een oval. Waar ik het geluid eerst wat magertjes vond werd het ineens véél beter. Waar ik het snelheidsgevoel eerst wat karig vond, was dat ineens véél beter. En toen ik er mee klaar was en weer wat anders ging doen ging de handling van die "langzame" bakjes me ook ineens een stuk beter af
Ik ga me hier nog wel even mee vermaken denk ik.
Enneh Phusebox, leuk van je dat je ongeacht in welk topic je zit te posten je overal je louter negatief uitlaat. Je hebt de game verdomme niet eens man. Je pleurt hier allemaal zooi neer, vooral negatieve reviews, en ik vraag me dan echt af welk punt je nou wil maken. Vind je het gewoon leuk, om mensen die ergens naar uit hebben gekeken de loef af te steken met een bak negativiteit? Je vind jezelf kritisch, maar geloof me, er is niemand hier die kritiek erg vind. Bij jou is het grote probleem dat het jou niet om de game gaat, maar louter om het kunnen geven van kritiek. En dat is verschrikkelijk irritant. Zodanig irritant dat als het zo blijft doorgaan ik je even makkelijk ga topic reporten. En ik hoop dat anderen daar ook aan mee zullen doen. Des te eerder zijn we van je flauwekul af.
Controller werkt prima hoorejsp schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:10:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq