Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:03
Alleen Gmail aan. Exchange gaat handmatig. Ik denk wel dat de hele nacht mijn led heeft staan branden voor nieuwe mail. Maar of dit wat uitmaakt?

Edit; ik zie net dat ik mijn led settings menu kwijt ben onder Personal... :S

[ Voor 21% gewijzigd door olson op 12-12-2011 08:31 ]

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 19:31
gabn88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:18:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan wifi aan en 1 of 2 accounts op push staan met syncen + whatsapp + eventueel nog andere apps die continu syncen? Dan gaat het hard namelijk... Wat ik altijd doe is 's nachts airplane modus aan... wel zo rustig en +/- 1 % verbruik in 10 uur en je hebt 'sochtends gewoon een wekker :+

Tot nu toe moet ik zeggen dat mintberry super bevalt... Alleen als je hem tot 1600Hz overclocked gaat het hard als je scherm aan staat :9
Hier 2 Gmail accounts op push, icm whatsapp. wat bellen en smsen. 5.5 uur scherm aan gehad(lage brightness) en haal net de 2 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:53
olson schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:25:
Alleen Gmail aan. Exchange gaat handmatig. Ik denk wel dat de hele nacht mijn led heeft staan branden voor nieuwe mail. Maar of dit wat uitmaakt?

Edit; ik zie net dat ik mijn led settings menu kwijt ben onder Personal... :S
Als je in instellingen bent, klik op de menu knop, daarna 'Search'. Zoek op notification. Beetje een omweg, maar zo kun je wel je instellingen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
I-King schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:24:
[...]

Als je in instellingen bent, klik op de menu knop, daarna 'Search'. Zoek op notification. Beetje een omweg, maar zo kun je wel je instellingen wijzigen.
Krijg hem hier niet gevonden via jou methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Zoeken op Trackball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ja! dan vind ik hem wel. Deze opties heb ik ooit gehad. Maar na de nl language flash(?) nooit meer terug gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
ik ben dus niet de enige waarbij opties verdwijnen

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
olson schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:52:
ik ben dus niet de enige waarbij opties verdwijnen
Alleen de LED functie is verdwenen, verder niets geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Ik heb net het thema 'Suave Redone' geinstalleerd en daarmee had ik ze ook weer terug. Heb geen NL geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
I-King schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:16:
Ik heb net het thema 'Suave Redone' geinstalleerd en daarmee had ik ze ook weer terug. Heb geen NL geflasht.
Helpt bij mij niet :( nog steeds geen led settings. (wel NL geflashed)

[ Voor 3% gewijzigd door olson op 12-12-2011 13:24 ]

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Ondertussen Mintberry geïnstalleerd. Zelf kom ik van Darky af en het verschil dat ik merk is dat het scrollen en openen van programma's wat soepeler gaat. Batterijduur lijkt wel iets korter, maar wellicht moet ik 'Battery callibration' uitvoeren, kan iemand dat bevestigen?

[ Voor 86% gewijzigd door AOC op 12-12-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:23
Dark0z schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:14:
Ondertussen Mintberry geïnstalleerd. Zelf kom ik van Darky af en het verschil dat ik merk is dat het scrollen en openen van programma's wat soepeler gaat. Batterijduur lijkt wel iets korter, maar wellicht moet ik 'Battery callibration' uitvoeren, kan iemand dat bevestigen?
Kan je doen... Is vooral voor de frequente flashers, want op die manier kan je heel snel je batterij calibreren. Het lost het probleem op dat 1% soms een half uur duurt en soms maar een paar minuten, maar je totale accuduur zal er niet beter door worden. Als je dus geilt op percentages en het tot op de procent wilt weten moet je het zeker doen. Als je gewoon lang met je telefoon wilt doen, heeft het weinig toegevoegde waarde, en je telefoon zal na een paar laadcycli vanzelf calibreren.

Met scherm aan kan het zijn dat Mintberry iets meer verbruikt, doordat het andere autobrightness settings heeft (staan best fel viel mij op, vind ik persoonlijk wel fijn). Met scherm uit verbruikt MB helemaal niet zoveel vind ik juist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
gabn88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:17:
[...]

Kan je doen... Is vooral voor de frequente flashers, want op die manier kan je heel snel je batterij calibreren. Het lost het probleem op dat 1% soms een half uur duurt en soms maar een paar minuten, maar je totale accuduur zal er niet beter door worden. Als je dus geilt op percentages en het tot op de procent wilt weten moet je het zeker doen. Als je gewoon lang met je telefoon wilt doen, heeft het weinig toegevoegde waarde, en je telefoon zal na een paar laadcycli vanzelf calibreren.

Met scherm aan kan het zijn dat Mintberry iets meer verbruikt, doordat het andere autobrightness settings heeft (staan best fel viel mij op, vind ik persoonlijk wel fijn). Met scherm uit verbruikt MB helemaal niet zoveel vind ik juist!
Ik heb mijn batt niet opnieuw gekalibreerd. Nu de 2e accu lading met Mintberry er op. en ik zit aan 2 dagen accu. Net zoals ik anders had. Gewoon goed dus!
Zelf draai ik soms ook de app Screenfilter, dit gebruik ik bijvoorbeeld in bed, anders is de laagste brightness nog zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
Mintberry 1.22: Als ik een SMS krijg gaat t scherm niet aan en komt er ook geen popup zoals toch wel aangegeven in de settings (sgs1). Vergeet ik iets?
Edit. popup komt inmiddels wel, maar scherm gaat niet aan.
Edit 2 hoe dom kan ik zijn. v1.11 dutch gepatched in het begin. Dat moest natuurlijk via de rom toolbox |:(
alles werkt nu :)

[ Voor 39% gewijzigd door olson op 12-12-2011 17:08 ]

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Dacuuu schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:29:
[...]

Ik heb mijn batt niet opnieuw gekalibreerd. Nu de 2e accu lading met Mintberry er op. en ik zit aan 2 dagen accu. Net zoals ik anders had. Gewoon goed dus!
Zelf draai ik soms ook de app Screenfilter, dit gebruik ik bijvoorbeeld in bed, anders is de laagste brightness nog zo hoog.
Vreemd. Mijn accu gaat maximaal 1 dag mee terwijl ik weinig spannends doe. De telefoon heeft wel een half jaar stil gelegen. Misschien dat mijn batterij daardoor minder goed is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Dark0z schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:12:
[...]

Vreemd. Mijn accu gaat maximaal 1 dag mee terwijl ik weinig spannends doe. De telefoon heeft wel een half jaar stil gelegen. Misschien dat mijn batterij daardoor minder goed is geworden?
Zou heel goed kunnen, een jaar na productie is de capaciteit vaak al drastisch lager... Koop anders gewoon een 1650 mAh batterijtje van een SGS plus of SGS II... Deze past zonder aanpassing in je SGS, koop je voor zo'n 15 euro, en heeft ook nog 10% meer capaciteit (en omdat die nieuw is waarschijnlijk zelfs meer) (heb ik ook :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
gabn88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:05:
[...]

Zou heel goed kunnen, een jaar na productie is de capaciteit vaak al drastisch lager... Koop anders gewoon een 1650 mAh batterijtje van een SGS plus of SGS II... Deze past zonder aanpassing in je SGS, koop je voor zo'n 15 euro, en heeft ook nog 10% meer capaciteit (en omdat die nieuw is waarschijnlijk zelfs meer) (heb ik ook :+).
Ergens een goed verkoop adresje? Er worden ook veel nep accu's aangeboden met samsung logo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Dacuuu schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:34:
[...]

Ergens een goed verkoop adresje? Er worden ook veel nep accu's aangeboden met samsung logo..
Ik heb hem hier vandaan... Ik kan niet garanderen dat die echt is, maar anders is het wel een heeel goede namaak, want hij doet het nog steeds prima ;) Zie trouwens dat die hier wel rond de 20 zit... had gedacht dat ze in een half jaar/jaar wel goedkoper geworden waren :+

[ Voor 11% gewijzigd door gabn88 op 12-12-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
gabn88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:45:
[...]

Ik heb hem hier vandaan... Ik kan niet garanderen dat die echt is, maar anders is het wel een heeel goede namaak, want hij doet het nog steeds prima ;) Zie trouwens dat die hier wel rond de 20 zit... had gedacht dat ze in een half jaar/jaar wel goedkoper geworden waren :+
Ik ga er even over nadenken.

Kan je met mintberry ook het trilpatroon veranderen? als ik een whatsappje krijg dan trilt de telefoon 2 keer heel kort. dit is haast niet voelbaar. De stock roms trillen veel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
Tip voor gebruikers die toch graag picasa webalbums op Miui mintberry willen:

Installeer: just pictures uit de market. Werkt perfect!

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:26
gabn88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:18:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan wifi aan en 1 of 2 accounts op push staan met syncen + whatsapp + eventueel nog andere apps die continu syncen? Dan gaat het hard namelijk... Wat ik altijd doe is 's nachts airplane modus aan... wel zo rustig en +/- 1 % verbruik in 10 uur en je hebt 'sochtends gewoon een wekker :+

Tot nu toe moet ik zeggen dat mintberry super bevalt... Alleen als je hem tot 1600Hz overclocked gaat het hard als je scherm aan staat :9
Hier heb ik anders geen last van. Ik heb 3 IMAP accounts, whatsapp en nog wat RSS feeds die vaak updaten en er gaat toch echt geen 40% van af 's nachts. Op Mintberry 1.12.2

edit: ik merk inderdaad wel dat als de hele nacht een BLN aan staat dat het dan wel een stukje rapper gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door addictive_rhymz op 13-12-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 22:28
Hoe krijg je die wallpapers die meegaan met je scherm? Nu lijkt de wallpapers niet meer interactief te zijn... (Mintberry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:26
[...]

Ik heb deze aangeschaft en die doet het minstens net zo goed als een stock batterij en kost geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
addictive_rhymz schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:30:
[...]

Ik heb deze aangeschaft en die doet het minstens net zo goed als een stock batterij en kost geen drol.
Heb dezelfde via amazon gekocht. Goede batterij 6h + display time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

gabn88 schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:45:
[...]

ik heb accu's bij DX vandaan. compleet nep natuurlijk (3 accu's + lader voor 12 euro ofzo), en wat de kwaliteit is na langere tijd gebruik geen idee. ik heb ze gekocht als reserve accu's tijdens festivals etc. en toen deden ze net uit de verpakking, na 1 keer opladen, ongeveer 20 uur hun werk. redelijk netjes voor dat geld :p

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Een uitstap naar Teamhack BUILD9 ICS..nog wel werk aan de winkel maar word steeds beter

Performance is uitstekend..snel. Voor video bsplayer app en software renderen werkt prima.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/110vt6b.jpg

;)

Tubes....It's what make music music!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:01
silitek schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:33:
Een uitstap naar Teamhack BUILD9 ICS..nog wel werk aan de winkel maar word steeds beter

Performance is uitstekend..snel. Voor video bsplayer app en software renderen werkt prima.

[afbeelding]

;)
Is deze goed genoeg voor dagelijks gebruik? Hoe lang gaat ongeveer de battarij mee? En welk gemis heb je het meest last van?
PeterHid schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:14:
[...]

Is deze goed genoeg voor dagelijks gebruik? Hoe lang gaat ongeveer de battarij mee? En welk gemis heb je het meest last van?
Alles werkt naar behoren, batterij 2dagen enige wat ik miste was video-player die avi aankan.
Met bovengenoemde opgelost!!..verder aardig complete rom en voor dagelijk gebruik.

;)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]
Ik bestel ze altijd op ebay, 3 + lader voor 10 euro.
Wordt aangegeven dat ze 1800Mah zijn, maar de duur is wel korter dan de originele

Zoals al aangegeven, gebruik ik ze ook als 'spare' als ik langer niet bij een laadpunt kan zijn.
Dan boeit het me niet als ik ze maar 10 uur kan gebruiken, ipv 14.

Voor de SGS en SGS2 heb ik zo 3 extra accu's in de kast liggen.
Daags tevoren even opladen (bijladen) en in de tas mee.

Verwijderd

FreshMaker schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:30:
[...]

Voor de SGS en SGS2 heb ik zo 3 extra accu's in de kast liggen.
Daags tevoren even opladen (bijladen) en in de tas mee.
Handig, het 'vreet geen brood' om ze extra te hebben, ook maar eens halen
voor de SGS.
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:33:
[...]

Handig, het 'vreet geen brood' om ze extra te hebben, ook maar eens halen
voor de SGS.
Vreet geen brood idd, hier ook nog zo'n 3500 mAmp liggen (dikke met bultcover)..
Originele accu blijft toch in topconditie bij me en blijven al de spare's in de kast liggen ;)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb trouwens lang custom gedraaid, maar heb gisteren toch maar de nieuwste Semaphore (met JVZ) geflashed.

Zal even laten weten hoe goed t werkt. Lijkt iets sneller en sowieso meer ram vrij.

10% accu weg in 4 uur, valt op zich wel mee.

[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 15-12-2011 11:50 ]

Handleiding, altijd handig!!
Install Guide of Cyanogen Mod 9 for Galaxy S video...

:)

• Frml
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:21
Hoe bevalt de ROM tot nu toe? Geen bugs die erg irritant zijn voor dagelijks gebruik?

Verwijderd

Nope, draait gewoon goed voor de dagelijkse dingen (voor mij dan) :).
Als je het bestandje van hierboven gewoon opent zie je de know bugs.
Weet niet wat voor jou belangrijk is, maar check het zelf :+ :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iEdAx.png

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 12:20 ]

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:17:
Nope, draait gewoon goed voor de dagelijkse dingen (voor mij dan) :).
Als je het bestandje van hierboven gewoon opent zie je de know bugs.
Weet niet wat voor jou belangrijk is, maar check het zelf :+ :

[afbeelding]
Video software rederen in BSplayer en Spirit Radio FM werkt ook!..de rest is te missen.
offtopic:
Stap jij nog over op de Nexus? Nu ik dat ding in m'n handen gehad heb valt hij zwaar tegen.
Vind hem BIG..snelheid valt tegen, scherm is wel aardig. Aangezien ik mijn toestellen koop kan ik er geen 599,- aan uit geven. Wacht toch maar op de S3 voorjaar 2012 hardwarematig beter sowieso.

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:39:
[...]

Video software rederen in BSplayer en Spirit Radio FM werkt ook!..de rest is te missen.
offtopic:
Stap jij nog over op de Nexus? Nu ik dat ding in m'n handen gehad heb valt hij zwaar tegen.
Vind hem BIG..snelheid valt tegen, scherm is wel aardig. Aangezien ik mijn toestellen koop kan ik er geen 599,- aan uit geven. Wacht toch maar op de S3 voorjaar 2012 hardwarematig beter sowieso.
Draai geen video's, maar zo eens proberen ;). Thanks voor de tip!

offtopic:
Valt ie écht tegen? Pff, keek er best lang naar uit btw, zit niet verbonden
aan een abonnement, maar toch. Wachten duurt ook weer zo lang op de
SGS3 hè? HTC komt pas (met geluk) in Q1 met de quadcore, de SGS3
denk pas minimaal Q2. Dat duurt me té lang. Zit/zat zelfs te kijken naar
de gewone SGS2, bij gebrek aan beter, maar niet doen dus die Nexus?
Hoe ver is CM9 trouwens? Want daar ben ik ook t-o-t-aal niet van op de
hoogte t.b.q.h., nu de drivers free zijn zal het best snel gaan denk toch
voor devices zoals de NEXUS?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 12:48 ]

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:47:
[...]

Draai geen video's, maar zo eens proberen ;). Thanks voor de tip!

offtopic:
Valt ie écht tegen? Pff, keek er best lang naar uit btw, zit niet verbonden
aan een abonnement, maar toch. Wachten duurt ook weer zo lang op de
SGS3 hè? HTC komt pas (met geluk) in Q1 met de quadcore, de SGS3
denk pas minimaal Q2. Dat duurt me té lang. Zit/zat zelfs te kijken naar
de gewone SGS2, bij gebrek aan beter, maar niet doen dus die Nexus?
Hoe ver is CM9 trouwens? Want daar ben ik ook t-o-t-aal niet van op de
hoogte t.b.q.h., nu de drivers free zijn zal het best snel gaan denk toch
voor devices zoals de NEXUS?
CM9 voor SGS hou ik alleen maar bij..We mogen met dit toestel (ons) gelukkig prijzen.
Softwarematig een paradijs voor Dev's met tal van mogelijkheden.

offtopic:
NEXUS is een mooi toestel maar brengt mij persoonlijk TE weinig anders dan ICS en een mooi scherm. ICS (CM9)draaid nu even snel op m'n SGS dus waar hebben we het over :+ . Ja, HTC Quadcore komt er ook aan, zou ook eens een kandidaat kunnen zijn.
SGS2 is hardware matig wel een kanjer maar software blijft weer (ver) achter..
Intussen heb ik mega (flash) fun met de SGSI, kijk de kat nog wel even een tijdje uit de boom.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmmm...
Als ik dit zo lees... Hoe lang zou het nog duren totdat je echt kan flashen? Huidige ROM wordt langzamer en langzamer, enz. Ik ben toe aan iets nieuws. Spirit FM Radio is een goede oplossing voor radio. Wat mist er dan nog voordat ik echt safe over kan gaan? Al die niet dingen in dat lijstje gebruik ik niet...
Maar zorgt roaming ook in NL als je 1GB abo hebt voor extra kosten? Of is dat enkel buitenland..

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
roaming is alleen buiten nl?

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:17:
[...]

CM9 voor SGS hou ik alleen maar bij..We mogen met dit toestel (ons) gelukkig prijzen.
Softwarematig een paradijs voor Dev's met tal van mogelijkheden.

offtopic:
NEXUS is een mooi toestel maar brengt mij persoonlijk TE weinig anders dan ICS en een mooi scherm. ICS (CM9)draaid nu even snel op m'n SGS dus waar hebben we het over :+ . Ja, HTC Quadcore komt er ook aan, zou ook eens een kandidaat kunnen zijn.
SGS2 is hardware matig wel een kanjer maar software blijft weer (ver) achter..
Intussen heb ik mega (flash) fun met de SGSI, kijk de kat nog wel even een tijdje uit de boom.
Ja inderdaad, vanaf build 1 nog een érg gelukkig gebruiker :).
Alleen vind ik de statusbar echt NIET om aan te zien helaas.

offtopic:
SGS2 zou het voor mij misschien ook nog wel kunnen
worden, maar wat je zegt, op de SGS1 inderdaad zóveel flash-
fun en uitdaging. Weet het ook niet meer zo. Maar eens even
goed over nadenken. Verder wel een 'mooi' scherm? Want ik
vind de SGS een beetje ehm plastic 8). Vind de SGS1 bijv ^100
keer mooier dan de SGS2. De NEXUS vind ik dan wel weer
mooier dan de SGS2, maar over smaak valt vast niet te twisten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 14:34 ]

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Ja jullie mogen van geluk spreken hier..! Heb de mijne toch maar weg gedaan omdat ik er te weiging mee speelde.. de s2 loopt altijd soepel.. maar er gebeurt zoveel minder dan bij de s1.. ik zie ics heel soepel lopen bij een vriend van me.. en ik zelf kan nog wel even wachten..

Het geneest de drang naar het flashen wel een beetje.. 1x per maant tot 1x in de 2 weken.. dat is heel wat anders als voor heen met me s1 ;)

Edit:

Ik weet niet of het hier al bekend is.. maar er is een app voor miui lockscreens..
Dus.... geen miui - wel miui lockscreens..
http://app.miui.com/index_en.html

[ Voor 17% gewijzigd door thommy86 op 15-12-2011 15:56 . Reden: lockscreens ]

Ja, Tommy een (gewone) SGS niet meer hebben is erg jammer....
regelmatig klooien met je phone is juist big fun
Inmiddels Spectrum ICS Pro live wallpaper aan de gang..eigenlijk 3D hardware-render.

Nexus b!te Me :9 ..pro versie veel settings mogelijkheden.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/33cbq8i.png Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2z68gtl.png

[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 15-12-2011 16:32 . Reden: toevoeging ]

• Dacuuu
De ontwikkeling van custom roms op de galaxy 1 is nog goed te doen ja! is er minder custom support voor de sgs2?

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
*

[ Voor 100% gewijzigd door iefie op 15-12-2011 16:47 ]

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

De ICS beta ziet er zeer gelikt uit. Wil deze zelf ook proberen.. maar ben het overzicht redelijk kwijt van hoe ik dat moet doen.. (heb al paar keer eerder me telefoon geflashed maar is al een hele tijd geleden..)

Heb o.a. deze tutorial gelezen maar er blijven toch een aantal dingen onduidelijk voor me.

Om te beginnen de android versie waar me telefoon nu op draait:

- Modelnummer
GT-I9000
- Firmwareversie
2.3.4
- Baseband-versie
I9000XXJVP
- Kernelversie
2.6.35.7-I9000XXJVP-CL264642
se.infra@sep-40 #2
- Buildnummer
Gingerbread.XXJVP

Nu begrijp ik dat ik de JVT Base rom nodig heb, daar heb ik ook een tutorial voor gevonden, maar nu mijn vraag: Kan ik deze zo over mijn huidige versie flashen zoals in de tutorial uitgelegt? Of zie ik nog iets over het hoofd? 8)7

Edit; en zit er nog verschil tussen de ICS beta van de tutorial hierboven en de teamhacksung's ICS Port?

[ Voor 5% gewijzigd door Tyranium op 15-12-2011 17:03 ]

Tyranium schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:01:
De ICS beta ziet er zeer gelikt uit. Wil deze zelf ook proberen.. maar ben het overzicht redelijk kwijt van hoe ik dat moet doen.. (heb al paar keer eerder me telefoon geflashed maar is al een hele tijd geleden..)

Nu begrijp ik dat ik de JVT Base rom nodig heb, daar heb ik ook een tutorial voor gevonden, maar nu mijn vraag: Kan ik deze zo over mijn huidige versie flashen zoals in de tutorial uitgelegt? Of zie ik nog iets over het hoofd? 8)7

Edit; en zit er nog verschil tussen de ICS beta van de tutorial hierboven en de teamhacksung's ICS Port?
Install Guide of Cyanogen Mod 9 for Galaxy S video...

Handleiding boven IS van Teamhacksung (CM9)..
JVT rom is niet perse nodig..in jou geval:

Installation

- First time flashing ICS to your Galaxy S (or coming from another ROM)?
1.Root your device and install ClockworkMod Recovery.
2.Reboot into Recovery using 3-button-combo
3.Do a Nandroid backup!
4.WIPE (wipe data/factory reset + wipe cache partition)
5.Install the ROM from internal sdcard using ClockworkMod Recovery
6.Optionally install the Google Addon
7.WIPE again or Calendar Sync will not work. ;)

Edit: Handleiding volgen staat alles in!!..

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 15-12-2011 17:26 . Reden: toevoeging ]

• hikhakhok
  • Laatst online: 29-09 13:27
welke is beter van cm? die van: DEV] ICS port for I9000/I9000B - BETA (ICS sources) - work in progress
of van teamhacksung

die van teamhacksung er op, alleen ik kan mijn external sd card niet vinden?? :(

tis gelukt!

maar hoe kan ik nu iets om mijn sd card krijgen?

[ Voor 40% gewijzigd door hikhakhok op 15-12-2011 21:13 ]

Verwijderd

thommy86 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:43:

Ik weet niet of het hier al bekend is.. maar er is een app voor miui lockscreens..
Dus.... geen miui - wel miui lockscreens..
http://app.miui.com/index_en.html
Cool! Even proberen ;) .

offtopic:
Leuk! Echt identiek aan de lockscreen (ingebouwd) in QQLauncher uit
de market, zelfde gebreken ook helaas :-( , notificatiebalk is niet uit te
klappen en het 'veroorzaakt' in 9 van de 10 achtergrond dingen dat super
user wordt geblokt helaas. Maar zit er hier wel eventjes op, leuk om mee
te spelen, ook mis ik de custom wallpaper functie? :9

Toch maar ff geprobeerd: klik

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hikhakhok schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:22:
welke is beter van cm? die van: DEV] ICS port for I9000/I9000B - BETA (ICS sources) - work in progress
of van teamhacksung

die van teamhacksung er op, alleen ik kan mijn external sd card niet vinden?? :(

tis gelukt!

maar hoe kan ik nu iets om mijn sd card krijgen?
Interne en externe SD wordt aangesproken zodra je USB aanplug..anders mnt/emmc

Ook is een andere modem (JVT) flashen een aanrader mits je last van een "HelloHello bug" heb.
Call bug mensen horen mij wel maar ik hunnie nie

En een update voor de launcher...
;)

[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 16-12-2011 08:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Mintberry bevalt mij uitermate positief. Veel beter dan Darky nog steeds :) ben benieuwd wat het over een maand doet.

Nu zie ik wel dat mijn lichtsensor redelijk vaak actief is ondanks dat ik mijn brightness gecapped heb op laag. Heeft iemand enig idee hoe ik die lichtsensor volledig kan uitschakelen.

Evenals rom toolbox, facebook en whatsapp. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit echt uitgeschakeld blijft en dat deze programma's alleen informatie ophalen wanneer ik de app start? In de settings vind ik dit niet terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ik draai sinds een paar dagen met enorm veel plezier Mintberry, maar heb twee dingetjes waar jullie mogelijk een mening of oplossing voor hebben.
1. Ik mis een appdrawer. Went dat, of niet? Ik heb nu alle apps dus in mappen staan en diegene die ik zelden gebruik staan op mijn achterste homescreen.

2. Ik ben op zoek naar een lockscreen waarmee ik diverse apps kan openen, die zijn er genoeg, maar ik heb er nog geen kunnen vinden waarmee ik direct whatsapp kan benaderen (wel sms, maar dat gebruik ik nooit) iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Hoppa! schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:43:
Ik draai sinds een paar dagen met enorm veel plezier Mintberry, maar heb twee dingetjes waar jullie mogelijk een mening of oplossing voor hebben.
1. Ik mis een appdrawer. Went dat, of niet? Ik heb nu alle apps dus in mappen staan en diegene die ik zelden gebruik staan op mijn achterste homescreen.

2. Ik ben op zoek naar een lockscreen waarmee ik diverse apps kan openen, die zijn er genoeg, maar ik heb er nog geen kunnen vinden waarmee ik direct whatsapp kan benaderen (wel sms, maar dat gebruik ik nooit) iemand een tip?
1. Ik geraak het niet gewend. Ik gebruik GO Launcher.
2. No idea, altijd standaard lockscreen gebruikt (want ik gebruik wel véél sms). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 16:41
Ik heb gewoon Widgetlocker met een link naar Whatsapp (1 van de mogelijkheden in het "rondje")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Na 6 verschillende ROMs (MIUI Mintberry, Simplicity, ICS beta, MyICS, en nog een paar) ben ik terug gegaan naar deze Samsung ROM:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1395309
baseband I9000XXJVT
Gingerbread 2.3.6 XWJW1
+ rooted, dat dan weer wel.
Dus alles weer origineel en werkend zoals Samsung het bedoeld had voor de Galaxy S. Met de ICS-versies had ik geen FM-Radio, iets wat ik vrij belangrijk vind. En ook het stroomverbruik van veel custommods ligt toch vrij hoog (2x per dag aan de lader soms wel)
Nu dus weer redelijk default ROM draaien, bevalt eigenlijk prima. Gewoon zelf aanpassen binnen de mogelijkheden, taskkiller en batterysaver er op, RomToolBox Pro en ROM Manager Pro en dan is hij voor mij het meest werkbaar.

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Net ook ff ics9 erop gezet. Bij eerste update kreeg ik een bootloop, toen ff batterij eruit. Toen sim en sd eruit. Opnieuw opstarten en toen installeerde die wel perfect.

Bootloaders:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1158783

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
]vandaag komt miui 4 uit! wordt gek van al die mooie dingen die uitkomen de laatste tijd!

http://www.multiupload.com/03Z8YHD2YB linkje van miui v4

is voor nexus s

[ Voor 39% gewijzigd door hikhakhok op 17-12-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
hikhakhok schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:53:
]vandaag komt miui 4 uit! wordt gek van al die mooie dingen die uitkomen de laatste tijd!

http://www.multiupload.com/03Z8YHD2YB linkje van miui v4

is voor nexus s
Beetje faal :+ Maar versie 4 komt binnenkort ook wel voor de galaxy.. hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Voor de i9000 is hij er ook al hoor :> http://galnetmiui.co.uk/landing/miui-v4-builds/

Vanavond eens proberen hoe erg het is en als het te erg is weer terug naar Mintberry :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 17:45:
Voor de i9000 is hij er ook al hoor :> http://galnetmiui.co.uk/landing/miui-v4-builds/

Vanavond eens proberen hoe erg het is en als het te erg is weer terug naar Mintberry :+
Dat is interresant mits de download link werkt!!...... ;)

Edit: Mwah laat maar zitten...geen zin in mega brakke rom.

Be prepared for FC’s on Camera, Security application from MIUI and random reboots (FIXES WILL COME IN TIME NO ETA’S)

[ Voor 21% gewijzigd door silitek op 17-12-2011 17:59 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Het is het eerste probeersel en het klinkt zelfs minder erg als de eerste aankondigingen van Galnet dus het draait vermoedelijk :+

Downloadlink word aan gewerkt maar dit was de aankondiging die net op twitter was.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:03:
Het is het eerste probeersel en het klinkt zelfs minder erg als de eerste aankondigingen van Galnet dus het draait vermoedelijk :+

Downloadlink word aan gewerkt maar dit was de aankondiging die net op twitter was.
Kijk al lang uit naar MIUI V4 zal me waarschijnlijk niet in kunnen houden om hem toch te proberen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:12:
[...]

Kijk al lang uit naar MIUI V4 zal me waarschijnlijk niet in kunnen houden om hem toch te proberen... :P
Ik zag net dat ze er staan en ik ga ze zo downloaden :+ Eerst hier eens een fatsoenlijke backup van bakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zo backup aan het maken en opladen :+ Straks als de batterij vol genoeg is een flashen en kijken hoe het eruit ziet :9 Daarna eens testen of het stabiel genoeg is voor dagelijks gebruik en als hij dat is behouden en anders weer terug naar Mintberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:46:
Zo backup aan het maken en opladen :+ Straks als de batterij vol genoeg is een flashen en kijken hoe het eruit ziet :9 Daarna eens testen of het stabiel genoeg is voor dagelijks gebruik en als hij dat is behouden en anders weer terug naar Mintberry
Draaid nu hier. wel 2x flashen en 2x reboot. Het ziet er erg mooi uit maar nog zeer traag..
Eens even uitvogelen..Wifi werkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:04:
[...]

Draaid nu hier. wel 2x flashen en 2x reboot. Het ziet er erg mooi uit maar nog zeer traag..
Eens even uitvogelen..Wifi werkt!!
Is het echt eens zo traag als bagger of gewoon traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:05:
[...]

Is het echt eens zo traag als bagger of gewoon traag?
Kom er zo op terug!!..

Edit: Mooi om een keer te kijken zeer traag. Market werkt downloaden niet, Sync zeer traag
Geen Root, music app werkt niet, browser wel heel mooi trouwens maar wederom traag..
FC's veel bij install..

Kijk nog even of het nog wat sneller kan... ;)

Edit2: Nop waardeloos nog!!..eigenlijk niet de moeite waard.
Terug naar MintBerry :)

[ Voor 47% gewijzigd door silitek op 17-12-2011 20:57 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dan wachten wij nog eventjes :+ Hij ligt nu nog braaf aan de lader :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Op dit moment draai ik Juwe's ROM V6.0 maar hij loopt steeds vaker vast en aantal FC's per dag. Erger me er dus een beetje dood aan. Zat weer te kijken naar de laatste Darky, maar had vernomen dat batterij niet zo goed was. Iemand misschien een tip voor een goede snelle en stabiele rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:28
Nieuwe port van Onecosmic:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1398223

Beta 3, gebaseerd op Android 4.0.3 (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zit hier nog steeds op ICS build 7 Android 4.0.1 en werkt als een tierelier, heeft mijn i9000 weer nieuw leven in geblazen na 1,5 jaar. Ik blijf voorlopig bij deze build, aangezien ik nog 0 crashes heb gehad, 0 reboots en het super snel aanvoelt en belangrijker nog, snel blijft! Enige probleempje wat ik heb is dat ik met google mijn agenda niet kan syncen, geen idee of dat aan deze ROM ligt overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

peakaboo schreef op maandag 19 december 2011 @ 02:08:
Enige probleempje wat ik heb is dat ik met google mijn agenda niet kan syncen, geen idee of dat aan deze ROM ligt overigens...
Als dat het 'enige' probleempje is, dan is hij voor mij volkomen onbruikbaar. Mijn telefoon is mijn agenda. Ik sync er 4 verschillende mee.Zelfs al zou dat eens per week niet doen, dan blijf ik bij de stock ROM, dat risico kan ik niet lopen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Ortep schreef op maandag 19 december 2011 @ 08:10:
[...]

Als dat het 'enige' probleempje is, dan is hij voor mij volkomen onbruikbaar. Mijn telefoon is mijn agenda. Ik sync er 4 verschillende mee.Zelfs al zou dat eens per week niet doen, dan blijf ik bij de stock ROM, dat risico kan ik niet lopen
Dat is idd voor mij ook een onmisbare functie hoor. Als ik moet kiezen tussen een snelle telefoon zonder of een trage telefoon met agendasyncronisatie is het voor mij toch wel die laatste. Gelukkig hoef ik niet te kiezen en kan ik beide hebben. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine 24 uur gedraaid..het is wel razend snel. Gapps 5.3, en Root had ik zover.
Market download en install werkte ook maar veel ook niet..zoals apk's install van SD niet b.v.

Draai nu een leuke MIUI 1.12.16-v7 van Hylz. 2.3.7
Komt met Glitch kernel v12 en zit barstenvol tweaks en sociale apps b.v...(dingen waar zelfs ik niets van wist) :+
Beetje sleutelen aan de theme want diegene die meekomt is spuuglelijk.
En van Turks naar Engels taal uiteraard..

Screenies van apps o.a

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/21m88w9.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/5x738k.png

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/20tnt6a.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/9sazv5.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/4fxu9w.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/nx51e9.png

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 19-12-2011 12:12 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ortep schreef op maandag 19 december 2011 @ 08:10:
[...]

Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat ik bij mobiele instellingen, onder agenda instellingen in gmail eerst een soort van toegang moest geven naar mijn mobiel nummer. Nu is hij zeg maar connected. Lag dus niet aan de ROM! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Galnet schijnt weer eens grote sprongen te hebben gemaakt voor de i9000 *O* Ben benieuwd dus! :D V4 voor i9000 FTW! :D Nu eens wachten totdat de twitter een nieuwe update eruit spuugt van galnet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:06:
Galnet schijnt weer eens grote sprongen te hebben gemaakt voor de i9000 *O* Ben benieuwd dus! :D V4 voor i9000 FTW! :D Nu eens wachten totdat de twitter een nieuwe update eruit spuugt van galnet :+
Was verbaasd dacht een nieuwe V4 van Galnet :) ..maar dat is het niet, huidige versie is he-le-maal niks nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:15:
[...]

Was verbaasd dacht een nieuwe V4 van Galnet :) ..maar dat is het niet, huidige versie is he-le-maal niks nog.
Ja komt dus vanavond mogelijk ;)

https://twitter.com/#!/galnetmiui/status/148714543869202432

BEn benieuwd wat hij nu weer gaat doen :+ Vooral hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:21:
[...]

Ja komt dus vanavond mogelijk ;)

https://twitter.com/#!/galnetmiui/status/148714543869202432

BEn benieuwd wat hij nu weer gaat doen :+ Vooral hoe het werkt.
Ben benieuwd naar de changelog!!.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:28:
[...]

Ben benieuwd naar de changelog!!.... ;)
Ik ook :+ Zul je zien dat het alleen om de bootloader en bootscreen gaat :') Niets wat goed werkt voor dagelijks gebruik uiteindelijk dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mintberry OTA 1.12.16 is er..NL talenpakket kun je ook gebruiken op MIUI 1.12.16 ENG/TR v7: hylz™
Zo bezit een mooie tweak MIUI met veel mogelijkheden voor muziek o.a.
Ingebakken cpu, statusbalk en nog een aantal tweak apps..

Ook kun je boel door elkaar gooien met kernel en themes..stukjes van MIUI V4 theme toegepast.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/o8tgmd.png Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/24wr9l2.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2i745yq.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/14klmau.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
silitek schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:25:
Mintberry OTA 1.12.16 is er..NL talenpakket kun je ook gebruiken op MIUI 1.12.16 ENG/TR v7: hylz™
Zo bezit een mooie tweak MIUI met veel mogelijkheden voor muziek o.a.
Ingebakken cpu, statusbalk en nog een aantal tweak apps..

Ook kun je boel door elkaar gooien met kernel en themes..stukjes van MIUI V4 theme toegepast.

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]
Vet! kan ik hem gewoon downloaden via Rom Toolbox? Ik zie hem wel in Rom Toolbox te staan, maar heb nog nooit iets via Rom Toolbox gedaan.

En voor mensen die hem los willen downen

MIUI_Mintberry_EDITION_1.12.16.zip

Mintberry_Translation_1.12.16_CZ.zip
Mintberry_Translation_1.12.16_DE.zip
Mintberry_Translation_1.12.16_ES.zip
Mintberry_Translation_1.12.16_FR.zip
Mintberry_Translation_1.12.16_HEB.zip
Mintberry_Translation_1.12.16_NL.zip
Mintberry_Translation_1.12.16_PL.zip
Mintberry_Translation_1.12.16_RU.zip

[ Voor 36% gewijzigd door Dacuuu op 19-12-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
Touchdomex schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:29:
[...]

Ik ook :+ Zul je zien dat het alleen om de bootloader en bootscreen gaat :') Niets wat goed werkt voor dagelijks gebruik uiteindelijk dus
Fully working Camera and Video Recording (May be choppy on some devices)
Boot Animation Fixed
Market Install Issues Fixed
Optimisation Of Applications on Install
Video Playback Resolved
Google Applications Added
Startup Wizard Included
Internal and External SD Cards Working
USB Working
Face Unlock Working
MIUI Themes Working
Auto Brightness Working Correctly
Sensors Working Correctly
Battery Lasting Around 18+ Hours
Music/Audio Working Correctly
Sound Settings FC Repaired
Rooted and Super User Included
Ram Tweaks and Management
Corrected ISO Settings within Camera
Panoramic Photo Setting In Camera Working
WIFI and Mobile Data Working
Minor Fixes to Stabilise Rom
And Loads More Now Resolved Under The Hood (Clean up etc..)

A FULL WIPE IS RECOMMENDED ON FLASHING

ROM IS UNDER TESTING AND WILL BE RELEASED SHORTLY.

Regards,
Mathew aka (galnet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik kom met MIUI 12.2 via ROM toolbox niet meer in recovery. Het toestel flitst een aantal keer met het statische bootscherm en gaat dan door met laden van Android. Oudere versies van CWM bieden geen uitkomst. Iemand enig idee? Volup+home+power boot wel in recovery, enkel niet vanuit ROM Toolbox.

Edit: Het is potverdikkeme wel mooi spul dat ze bouwen.

[ Voor 9% gewijzigd door Oyster op 19-12-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^ Dat is een mooi lijstje...ben ik blij dat ik een SGS1 bezit ;) ..al dat mooi's wat als paddestoelen uit de grond komt heden.
Word nog moeilijk kiezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oyster schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:41:
Ik kom met MIUI 12.2 via ROM toolbox niet meer in recovery. Het toestel flitst een aantal keer met het statische bootscherm en gaat dan door met laden van Android. Oudere versies van CWM bieden geen uitkomst. Iemand enig idee? Volup+home+power boot wel in recovery, enkel niet vanuit ROM Toolbox.
Klopt wel..maar ach, 3-button werkt altijd!. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12
hikhakhok schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:38:
[...]

[ ... lange lijst ... ]

A FULL WIPE IS RECOMMENDED ON FLASHING

ROM IS UNDER TESTING AND WILL BE RELEASED SHORTLY.

Regards,
Mathew aka (galnet)
Maar wat is er nu precies nieuw aan ten opzichte van ICS AOSP? Waar TeamHacksung mee bezig is?

Overigens gister build 10 geflashed van ICS, gewoon over build 8 heen :+, maar nu het probleem dat soms de Launcher uit het geheugen gegooid wordt :X. Hopelijk gewoon een kleine bug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:45:
[...]

Maar wat is er nu precies nieuw aan ten opzichte van ICS AOSP? Waar TeamHacksung mee bezig is?

Overigens gister build 10 geflashed van ICS, gewoon over build 8 heen :+, maar nu het probleem dat soms de Launcher uit het geheugen gegooid wordt :X. Hopelijk gewoon een kleine bug :).
Ja, ICS builds, ik ben er even klaar mee. Alle smaken gedraaid en telkens is het weer net niet..(heden)
Te veel FC's, launcher en dat soort zaken.
Benieuwd naar Galnet release.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:42:
^^ Dat is een mooi lijstje...ben ik blij dat ik een SGS1 bezit ;) ..al dat mooi's wat als paddestoelen uit de grond komt heden.
Word nog moeilijk kiezen :9
Zeker. Als straks die Galnet uit is ga ik hem eens proberen :+ Wish me luck :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:00:
[...]

Zeker. Als straks die Galnet uit is ga ik hem eens proberen :+ Wish me luck :9~
Lees je bevindingen wel ;) ..blijf intussen met deze MIUI van de Turk rombakker rommelen.
Die is ook wel erg goed BTW.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
iemand nieuwe versie al geprobeerd van galnet??
ben wel benieuwd namelijk!
want als hij net zo **** is als de vorige versie dan sla ik over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen week voor het eerst Mintberry geflashed en ik wil nu de nieuwe update flashen. Heb hem via ROM toolbox gedownload en wil hem zo gaan flashen, worden dan alle data/apps gewist eigenlijk? Ben benieuwd of de verbeteringen echt te merken zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:53:
Ik heb afgelopen week voor het eerst Mintberry geflashed en ik wil nu de nieuwe update flashen. Heb hem via ROM toolbox gedownload en wil hem zo gaan flashen, worden dan alle data/apps gewist eigenlijk? Ben benieuwd of de verbeteringen echt te merken zijn!
Alle apps en data blijven gewoon, download meteen even de nieuwe NL pack. Mits je die gebruikt. Verder draait hij okey hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:57:
[...]

Alle apps en data blijven gewoon, download meteen even de nieuwe NL pack. Mits je die gebruikt. Verder draait hij okey hoor.
Thanks! Heb hem gewoon in het Engels staan, enige moment waarop ik daar nadeel van ondervind (zoals ik gisteren merkte) is dat Google Navigatie dan ook in het Engels is en de plaatsnamen dus een beetje gek uitgesproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hikhakhok schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:31:
iemand nieuwe versie al geprobeerd van galnet??
ben wel benieuwd namelijk!
want als hij net zo **** is als de vorige versie dan sla ik over!
Paar uurtjes mee gerommeld iets beter dan de vorige release..
Wederom traag, Root werkt niet goed. SU.zip fix wel root maar vele FC's..
Niet te doen..dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:25:
[...]

Paar uurtjes mee gerommeld iets beter dan de vorige release..
Wederom traag, Root werkt niet goed. SU.zip fix wel root maar vele FC's..
Niet te doen..dus :+
Mooi blijf ik dus bij Mintberry en lees net ook op twitter dat Galnet het verstandige heeft gedaan en al zijn ontwikkelwerk en de basis heeft doorgegeven aan MIUIROM. Betekent dus dat wij redelijk snel een goede poort kunnen verwachten.

Galnet had geen zin meer om opnieuw het hele framework te reverse engineren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
nog meer mensen last van dat de camera fc in mintberry?
als ik via whatsapp foto wil maken fc hij ook maar druk ik op wachten dan "doet" hij het. maar beeld is
helemaal donker en de fotos ook! camera gesneuveld? front cam doet het wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

hikhakhok schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:55:
nog meer mensen last van dat de camera fc in mintberry?
als ik via whatsapp foto wil maken fc hij ook maar druk ik op wachten dan "doet" hij het. maar beeld is
helemaal donker en de fotos ook! camera gesneuveld? front cam doet het wel !
Welke camera gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
nou heb 2 camera's er staan, ze doen het beide niet! alleen front cam dus via whatsapp.
morgen kijken of ik het ook heb met andere rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hikhakhok schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:04:
nou heb 2 camera's er staan, ze doen het beide niet! alleen front cam dus via whatsapp.
morgen kijken of ik het ook heb met andere rom!
Inmiddels terug op Mintberry 1.12.16 werkt perfect wel een clean install gedaan en nergens last van.
Dubbelen Camera isseu meer voorbij zien komen op XDA. Factory reset kan een oplossing zijn.

:)

Pagina: 1 ... 85 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.