Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Touchdomex schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:00:
Iemand tips voor de fijnste afstelling van Twooey met Gapps... Ik krijg hem niet fijn of goed werkende... Ik installeer Twooey via de bootloader en vervolgens gooi ik er random verschillende versies van Gapps en languagepacks.... Maar niets krijg ik goed werkende... Ik krijg random apps niet geinstalleerd en dat blijft. Zowel via titanium als via de market.

Ik wil Gapps hebben....

Ondertussen heb ik maar mijn Nokia 6300 gepakt omdat ik mijn Samsung eventjes niet meer vertrouw :X
Twooey via de bootloader?

Ik neem aan dat je de bootloader hebt geupdate? en daarna twooey hebt geflasht?
Alle google apps zijn te downloaden via de market.. werkt hier perfect.. alleen talk zal je van xda af moeten halen als je die wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
tommy320 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:02:
[...]

Gewoon odin afsluiten als je die error krijgt en nogmaals proberen (zonder kabel naar je telefoon eruit te trekken).
Je quote een beetje creatief, de naam van HetRatje en mijn reactie ;) Maar dat wat je beschrijft doet het ook niet, dat had ik al geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

thommy86 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:07:
[...]

Twooey via de bootloader?

Ik neem aan dat je de bootloader hebt geupdate? en daarna twooey hebt geflasht?
Alle google apps zijn te downloaden via de market.. werkt hier perfect.. alleen talk zal je van xda af moeten halen als je die wilt..
News en Weather wil ik ook graag.... Niet alle google Apps zijn te downloaden ;) vandaar.

Ja ik draai al de juiste bootloader :+ Bij twooey V1 had ik helemaal geen problemen hiermee maar bij V2 blijkbaar alleen maar...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Touchdomex schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:25:
News en Weather wil ik ook graag.... Niet alle google Apps zijn te downloaden ;) vandaar.

Ja ik draai al de juiste bootloader :+ Bij twooey V1 had ik helemaal geen problemen hiermee maar bij V2 blijkbaar alleen maar...
Ik hoor meer geluiden van kleine bugs.. Ik heb er verder geen problemen mee.. hopen dat het in v3 voor je gaat werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommy86 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:41:
[...]

Ik hoor meer geluiden van kleine bugs.. Ik heb er verder geen problemen mee.. hopen dat het in v3 voor je gaat werken..
Ik lees inderdaad ook wel meer verhalen. Moet zeggen als het werkt werkt het wel prima. Alleen ik maak teveel gebruik van dat soort kleine dingetjes. Het word steeds beter maar er zitten nog steeds kleine verbeterpunten in...

zoals eigenlijk het gingerbread toetsenbord wat nog steeds niet werkt met vibratie :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:46:
[...]

zoals eigenlijk het gingerbread toetsenbord wat nog steeds niet werkt met vibratie :X
Waarom zou je dat willen? Haptic feedback is enkel en alleen een batterijvreter :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:04:
[...]

Waarom zou je dat willen? Haptic feedback is enkel en alleen een batterijvreter :+.
Omdat ik op 1 of andere manier zowel de vorm van de toetsen op het scherm nodig heb om mij te richten als dat ik de haptic feedback nodig heb voor het semi-blind typen op hoge snelheid :+ Anders maak ik teveel spelvaudjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Touchdomex schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:46:
Ik gebruik swiftkey.. echt het fijnste toetsenbord die ik tot nu toe heb gebruikt.. haptic feedback werkt gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommy86 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:18:
[...]

Ik gebruik swiftkey.. echt het fijnste toetsenbord die ik tot nu toe heb gebruikt.. haptic feedback werkt gewoon..
Werkt wel maar geen creditcard dus ik kan hem niet kopen... Gratis versie kan ik niet meer vinden... Wel gehad destijds en ja die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Hoe kan ik checken wel bootloaders ik heb? Ik draai Twooney II, maar ik twijfel nu of het flashen van GB bootloaders (vroeger altijd gedaan met volledige firmware, nu alleen met een bootloader file) wel goed is gegaan: ik heb een soort glitch bij het opstarten, was dat geen kenmerK? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
dat was zeker een kenmerk.. je kan de bootloader gewoon nog een keer flashen.. vergeet niet om daarna weer een andere kernel te flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Een kermerk van Froyo of van Gingerbread? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ADB goed hebt ingesteld met je telefoon kun je in een promptje
tikken: ADB BUGREPORT en dan moet je zoeken naar Bootloader
meen ik. Of met een editor je SBL.bin openen (té moeilluuuukkkkk),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Uhm, ADB? Kleine guide? :P Dat sbl openen lijkt nog makkelijker.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Hallo ik zit met een probleem tijdens het updaten van de bootloaders naar 2.3.5 voor Galnetmiui Twooiey 2.
Hierbij moet je de EZboot flashen via odin. Dit had ik gedaan maar ik was vergeten de andere 2 bestanden, de kernel en nog een ander bestand die via CMW moeten worden geflashed op de internal sd te zetten.
Alleen nu zit ik met het problleem dat ik niet meer kan Booten en de files niet meer op de sd kan zetten.
Is het mogelijk om alles te flashen via odin en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:04
Je kan nog wel in recovery toch?

Recovery > telefoon aan pc hangen > mount > mount USB storage en je kan die bestanden kopiëren.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
HaTe schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:19:
Je kan nog wel in recovery toch?

Recovery > telefoon aan pc hangen > mount > mount USB storage en je kan die bestanden kopiëren.
Geprobeerd maar er gebeurd dan jammergenoeg niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Je kan de SD kaart op de computer dan niet openen?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
HaTe schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:50:
Je kan de SD kaart op de computer dan niet openen?
nee er gebeurt dan helemaal niets er staat alleen in recovery mode dat die gemount is.

edit naar aantal keer proberen doet hij het nu wel!
bedankt voor de hulp

[ Voor 13% gewijzigd door Jaspergk op 08-08-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
wat is dé rom voor de SGS nu? Ik heb GR maar de developers doen er niets meer aan, dus wil naar iets anders over..

Geen MIUI/CM7, dat is me teveel geklooi enzo (en ja, heb het het geprobeerd). En ook geen rare/lelijke themes (ik hou van van zwart/wit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Juwe heeft een zwart wit theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:47:
wat is dé rom voor de SGS nu? Ik heb GR maar de developers doen er niets meer aan, dus wil naar iets anders over..

Geen MIUI/CM7, dat is me teveel geklooi enzo (en ja, heb het het geprobeerd). En ook geen rare/lelijke themes (ik hou van van zwart/wit)
Met CM7 heb je GENOEG minimalistische themes, die kun je rechtstreeks uit de Market halen,
jawel gratis en voor niks, ook zwart/wit. Dus om CM7 daar voor je laten liggen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
werkt inmiddels alles en ook stabiel dan? Dus ook camera etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Touchdomex schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:31:
[...]

Werkt wel maar geen creditcard dus ik kan hem niet kopen... Gratis versie kan ik niet meer vinden... Wel gehad destijds en ja die werkt prima.
Je hebt helemaal geen creditcard nodig: https://www.3vcash.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of MyWirecard punt com!

En ja, wat is / zou er niet goed zijn met de camera? Auto-focus?
720p? Wat bedoel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik wil gewoon dezelfde functionaliteit. Dus goed filmen/focussen e.d. Anders blijf ik liever bij een Sammie-based Rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmen is gewoon oké nu, soms nog weleens problemen met full 720p. Auto-focus werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik vond de foto's die ik maakte met Samsung-rom veel scherper/beter dan met CM7 maar dat kan aan mij liggen. Ik maak toch eigenlijk nooit foto's met m'n telefoon, als ik echt foto's wil maken dan pak ik wel n echte camera.

Battery vandaag echt top trouwens (CM7 #80), vanmorgen om 8u van de lader en nu nog 79% over :) Heb er weinig mee gedaan behalve 10min gebeld maar 3G staat gewoon altijd aan en met oudere builds was ik allang op de 60% ondertussen. Nog steeds op froyo-bootloaders trouwens want ik krijg de connectie met Odin nog niet werkend :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Better just got Worse....
Heb Miui Twooey erop gezet, hopen dat allemaal beter zou zijn, maar verschrikkelijk. TW loopt zeer regelmatig vast, erg veel Force Closes vaak al bij het unlocken van de telefoon.. Batterij is nog steeds verschrikkelijk maar kom met niet te veel gebruik een dag door. Ik heb het idee dat het bereik best wat minder is. Ik heb nog geen andere kernel geprobeerd.. Jullie ook hier problemen mee?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:19:
Nog steeds op froyo-bootloaders trouwens want ik krijg de connectie met Odin nog niet werkend :')
Doe mij eens een teamviewer ID geven en een wachtwoord, dan kijk ik ff :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:02:
Better just got Worse....
Heb Miui Twooey erop gezet, hopen dat allemaal beter zou zijn, maar verschrikkelijk. TW loopt zeer regelmatig vast, erg veel Force Closes vaak al bij het unlocken van de telefoon.. Batterij is nog steeds verschrikkelijk maar kom met niet te veel gebruik een dag door. Ik heb het idee dat het bereik best wat minder is. Ik heb nog geen andere kernel geprobeerd.. Jullie ook hier problemen mee?
Hier draait het perfect (Twooey II), nog geen probleem gehad.
Na 18 uur heb ik nog ongeveer 40% batterij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:47:

De tendens is MIUI, maar ik heb sinds kort SURFACE, ik zou zeggen check mijn vorige post eens, en trek je eigen oordeel.

Op XDA zijn regelmatig goede, kleine en/of snelle roms te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 10:27
Ik heb afgelopen week JVQ 2.3.4 geflasht icm speedmod kernel T24. Vervolgens via CWM de data en system geconverteerd naar ext4, en wipes uitgevoerd. Daarna alle apps en instellingen met Titanium backup teruggezet. Hiervoor draaide ik 2.2 met de voodoo kernel.

In eerste instantie liep dat prima, maar nu begint de SGS al traag te reageren en bijvoorbeeld de Facebook app logt niet meer in.

Meer mensen met dergelijke ervaringen na het terugzetten van gegevens met TI? Ik heb het idee dat je beter de apps opnieuw kunt downloaden en installeren en de instellingen handmatig moet doen.

[ Voor 8% gewijzigd door lexi op 10-08-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:17
De beste firmware die ik op mijn telefoon heb gehad, was ook stock 2.2 met voodoo lagfix. Snel, stabiel, goede gps en enorm goede batterijduur.
Sinds ik die firmware heb "geupgrade" naar 2.3.3 en 2.3.4 vind ik de telefoon er alleen maar op achteruit gegaan. Om eerlijk te zijn: Als ik zeker wist dat ik dezelfde prestaties weer terug zou krijgen bij een downgrade, dan ging ik daar acuut mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.3.5 en 2.3.4 is de shit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:17
2.3.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyanogenmod :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

2.3.5 MIUI heeft het ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
Raymond schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:08:
De beste firmware die ik op mijn telefoon heb gehad, was ook stock 2.2 met voodoo lagfix. Snel, stabiel, goede gps en enorm goede batterijduur.
Sinds ik die firmware heb "geupgrade" naar 2.3.3 en 2.3.4 vind ik de telefoon er alleen maar op achteruit gegaan. Om eerlijk te zijn: Als ik zeker wist dat ik dezelfde prestaties weer terug zou krijgen bij een downgrade, dan ging ik daar acuut mee aan de slag.
Ik had problemen met de battery indicatie, het icontje lijkt 30% en ineens valt de SGS uit omdat de battery leeg is. Allerlei calibraties geprobeerd, niets hielp. Dan maar updaten dacht ik.... Vanavond maar opnieuw beginnen, misschien met SURFACE of gewoon stock 2.3.4

SURFACE heeft nogal wat voeten in de aarde om het goed te doen als ik die HOW-TO lees.

Of downgraden als dat kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lijkt veel, maar de installl van SURFACE valt reuze mee

Eerste keer een install met een schone originele rom, en daarna stap voor stap, speedmod kernel flashen
en via update - SD de base, en na opstarten en instellen de essentials.

Ik deed de eerste install de aangegeven extra clean ( met toestel wipe en dergelijke )
half uurtje later was het klaar, de update erna ( naar 3.1 ) was hoogstens 10 minuten, de wipe base rom erop en starten via recovery menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 13:28

Neophyte808

Gadget inspector

Hallo, mijn vader heeft de Thaise versie van deze telefoon gekocht, dus ik weet niet of mijn vraag helemaal in dit topic past, maar ik stel hem toch even. Het betreft de GT-I9003 met SUPER CLEAR LCD, omdat mijn vader graag wil sms-en met een woordenboek in zijn eigen taal, willen we de taal wijzigen naar Nederlands. Echter zou het een beetje frappant zijn als deze in het lijstje zou staan van een Thaise telefoon. Dus vraag ik bij deze: hoe kan ik een Nederlandse language pack downloaden, zodat deze wel in het menu "locale and text" komt te staan?

Ik weet overigens niet of dit iets met firmware te maken heeft, maar ik heb gezien dat deze telefoon nog 2.2.1 draait, dus vroeg ik me af: is het misschien mogelijk om de Nederlandse versie van Gingerbread te downloaden, om zo 2 vliegen in één klap te slaan: èn updaten naar de laatste versie èn de taal wijzigen naar Nederlands.

Ik ben overigens naar dit topic verwezen vanuit het algemene SGS topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Je zou in principe de NL software op samfirmware.com kunnen zoeken en die er op kunnen plaatsen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
FreshMaker schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:27:
Lijkt veel, maar de installl van SURFACE valt reuze mee

Eerste keer een install met een schone originele rom, en daarna stap voor stap, speedmod kernel flashen
en via update - SD de base, en na opstarten en instellen de essentials.

Ik deed de eerste install de aangegeven extra clean ( met toestel wipe en dergelijke )
half uurtje later was het klaar, de update erna ( naar 3.1 ) was hoogstens 10 minuten, de wipe base rom erop en starten via recovery menu
Een stock JVQ met Speedmod K15H-T24 kan als basis dienen als ik het topic goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Neophyte808 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:38:
Hallo, mijn vader heeft de Thaise versie van deze telefoon gekocht, dus ik weet niet of mijn vraag helemaal in dit topic past, maar ik stel hem toch even. Het betreft de GT-I9003 met SUPER CLEAR LCD, omdat mijn vader graag wil sms-en met een woordenboek in zijn eigen taal, willen we de taal wijzigen naar Nederlands. Echter zou het een beetje frappant zijn als deze in het lijstje zou staan van een Thaise telefoon. Dus vraag ik bij deze: hoe kan ik een Nederlandse language pack downloaden, zodat deze wel in het menu "locale and text" komt te staan?

Ik weet overigens niet of dit iets met firmware te maken heeft, maar ik heb gezien dat deze telefoon nog 2.2.1 draait, dus vroeg ik me af: is het misschien mogelijk om de Nederlandse versie van Gingerbread te downloaden, om zo 2 vliegen in één klap te slaan: èn updaten naar de laatste versie èn de taal wijzigen naar Nederlands.

Ik ben overigens naar dit topic verwezen vanuit het algemene SGS topic.
Zoals hierboven al wordt gezegd kun je via odin een europese firmware flashen.. Let wel op dat dit een heel ander toestel is..

http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9003.htm

registreren is wel nodig voor deze site.. verdere uitleg staat zowel in de 1e post hier als op samfirmware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:35:
[...]

Doe mij eens een teamviewer ID geven en een wachtwoord, dan kijk ik ff :9.
Nah, maar toch bedankt ;)

Binnenkort een nieuwe laptop, probeer ik t daar eens op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

"Zoals hierboven al wordt gezegd kun je via odin een europese firmware flashen.. Let wel op dat dit een heel ander toestel is..

http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9003.htm

registreren is wel nodig voor deze site.. verdere uitleg staat zowel in de 1e post hier als op samfirmware.com"

Ik probeerde net een EU versie van Android 2.3.4 (van samfirmware.com), maar als ik die driver laad in 7zip, krijg ik een wachtwoord prompt en ik heb werkelijk geen idee wat ik daar in zou moeten vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Misschien moet je even opzoeken hoe je moet flashen, staat volgens mij gewoon op samfirmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
De wachtwoorden staan er gewoon bij op de site ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

"- PDA bestand - Deze plaats je in PDA
- Modem Bestand - Deze plaats je in Phone
- CSC bestand - deze plaats je in CSC"

Ik heb 6 bestanden totaal:
1 Odin installer
1 PIT file
1 CSC file (.md5)
1 modem file (.md5)
2 andere .md5 files, met "APBOOT"en "CODE" in de naam.

Welke van de 2 moet ik invullen bij PDA? Of moet ik iets volstrekt anders doen? Alvast bedankt.

EDIT: Oh, en welke opties moet ik aangevinkt hebben? Ik wil niets veranderen aan die PIT file had ik al begrepen uit de tutorial, auto reboot en F.Reset Time staan al aangevinkt, verder kan ik kiezen uit Re-Partition, Flash-Lock, Phone EFS Clear en Phone Bootloader update.

[ Voor 26% gewijzigd door Neophyte808 op 10-08-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

En de Twooey II is alweer keihard gecrasht :/ In 1 keer na het bellen van een vriend scherm op reboot in grayscale en vervolgens missen er 5 a 6 apps uit mijn appslist en ik kan met titanium backup en andere apps geen root meer krijgen terwijl superuser het normaal doet...

Daarnaast is het geluid op mijn dopjes in 1 keer echt extreem ruk... Alsof je naar een mp3speler uit het jaar krijt luistert die nog op aaa batterijen werken en gekocht is bij de blokker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Hier geen problemen met Twooey II, behalve dat de batterij niet is zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

HaTe schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:03:
Hier geen problemen met Twooey II, behalve dat de batterij niet is zoals verwacht.
Dat is nog het ergste ik haal anderhalf dag met de batterij en veel gebruik. Wat ik een prima score vind als ik na ga hoeveel ik hem gebruik. Dezelfde score als die ik destijds haalde met stock 2.2 en 2.3.3.

Ik baal er alleen van dat hij zo belachelijk onbetrouwbaar is en er nog steeds geen enkele informatie over het oplossen van bepaalde problemen... Ik ga denk ik straks op het Galnetmiui forum een uitgebreide post typen van wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwa batterij doet TwooeyII het goed, niks te klagen. Reboots ben ik ook niet vrij van. 1x spontaan :?
Aansluiten USB ook een keer en met battery monitor eerst FC gevolgd door een reboot.

Krijg het idee dat de rom hoe langer die erop staat onstabieler wordt ?.... :+
Anyway we zijn inmiddels weer een week verder..zal wel een nieuwe release aankomen.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Ik moet zeggen dat ik er ook last van heb dat TwooeyII vanzelf stil valt. Ik moet dan de batterij eruit trekken om hem weer opnieuw op te kunnen starten.

De eerste keer had ik vanaf Galnet v6 de GB bootloader en daarna Twooey en TwooeyII geinstalleerd, maar dat was echt geen doen, kreeg zelf force close op de back button.

Toen helemaal schoon vanaf froyo ==> GB bootloader ==> Twooey en dan TwooeyII en dat heeft wel geholpen. Bijna geen force closes, maar dus wel dat hij random uitvalt.

Kijk het nog even aan tot het weekend, anders ga ik toch maar weer terug naar een normale rom. Ik vind MIUI fijn werken, maar al die force closes (eigenlijk in elke versie die ik geprobeerd heb) wordt ik toch een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Iemand nog tips voor een fijne stabiele rom die ik tussendoor eventjes kan pakken om toch een goed werkende en stabiele telefoon te krijgen? Vooral met ingebouwde lockscreen musicplayer zoals bijvoorbeeld die van MIUI? Dus niet zoals de stockrom eerst een schuifje naar beneden halen en dan pas je muziek kunnen bedienen?

Wil eventjes iets betrouwbaarders dan MIUI... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyanogenmod 7 + GB bl.

Zwaar betrouwbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:50:
Cyanogenmod 7 + GB bl.

Zwaar betrouwbaar :).
Hoe zit die met het lockscreen? Is er voor Cyanogenmod 7 ook een fijne lockscreenspeler? Zoals MIUI dat heeft en bijvoorbeeld zit er ook een zeer prettige in Sense! het enige prettige aan Sense op mijn vorige telefoon...

Gewoon volgende nummer, vorige nummer en start/stop met een leuk albumhoesje erbij. Groot voordeel van zowel Sense als MIUI is dat die dingen native in de rom gebakken zit en niet als een "layer" op de originele lockscreen zit waardoor je erg vaak erg irritant en lelijke glitches krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, je kunt gewoon Widgetlocker downloaden en de nieuwste versie van UberMusic,
die vind IK het lekkerst :). Of een modified .APK voor je 'normale' player. Laat maar
weten als je wat nodig hebt. UberMusic is in ieder geval gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:25:
Jep, je kunt gewoon Widgetlocker downloaden en de nieuwste versie van UberMusic,
die vind IK het lekkerst :). Of een modified .APK voor je 'normale' player. Laat maar
Ik heb je een DM gestuurd met enkele vragen :+

Het liefste wil ik vanavond nog afzijn van Twooey en eventjes voor enkele dagen een wat stabielere normalere rom draaien omdat ik nu tegen teveel problemen aanloop die echt de functie van telefoon verstoren...

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 12:32
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:25:
In de market is die €2,45 ik kan geen gratis versie vinden.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Lennart_1337 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:09:
[...]

Dat klopt ook ;)

Ik ga nu eventjes voor de komende dagen de laatste Darkyrom 10.2 extreme edition draaien icm Launcher Pro Plus. Hopelijk gaat dat iets beter. Die werkt imho sowieso prima namelijk :+

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:13:
[...]

Dat klopt ook ;)

Ik ga nu eventjes voor de komende dagen de laatste Darkyrom 10.2 extreme edition draaien icm Launcher Pro Plus. Hopelijk gaat dat iets beter. Die werkt imho sowieso prima namelijk :+
En dat is dus een nee... Ander lockscreen wat niet aan fatsoenlijke muziekcontrols doet... Hij werkt namelijk voor geen centimeter... Straks eens verder shoppen naar nieuwe roms...

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Touchdomex schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:53:
[...]

En dat is dus een nee... Ander lockscreen wat niet aan fatsoenlijke muziekcontrols doet... Hij werkt namelijk voor geen centimeter... Straks eens verder shoppen naar nieuwe roms...
Ik gebruik al een tijdje PowerAmp, deze gooit er nog een lockscreen bovenop. Hier kun je de muziekspeler bedienen (play/pauze, volgende/vorige en ook volgende of vorige album) en daaronder een knopje om naar je normale lockscreen te gaan

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:09:
[...]

Dan is deze 'even' gratis geweest, want in het topic van UberMusic (indertijd een BETA versie
enkele weken terug) werd deze gewoon 'geupdate' via de market naar deze. Naar mijn weten
dus gratis, maar goed.

• 418O2
  • Nu online
Doen jullie allemaal wel complete wipes en frisse bootloaders met nieuwe roms?

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik heb Galnet 6, moet ik opnieuw dan een GB Bootloader flashen voordat ik naar twooey ga? Ik had al een GB bootloader geflasht toen ik op galnet overstapte.

• HaTe
Nee, dan hoeft dat natuurlijk niet..

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JustSomeone schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 07:27:
[...]

Ik gebruik al een tijdje PowerAmp, deze gooit er nog een lockscreen bovenop. Hier kun je de muziekspeler bedienen (play/pauze, volgende/vorige en ook volgende of vorige album) en daaronder een knopje om naar je normale lockscreen te gaan
Dat is dus de manier waarmee ik altijd gezeik en geneuzel krijg. Welke telefoon ik ook gebruik.

Draai nu eventjes CM7 nightly. Draait prima voor simpele doeleinden en doet ook een beetje lockscreen muziekbediening. Native!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:29:
[...]

Dat is dus de manier waarmee ik altijd gezeik en geneuzel krijg. Welke telefoon ik ook gebruik.

Draai nu eventjes CM7 nightly. Draait prima voor simpele doeleinden en doet ook een beetje lockscreen muziekbediening. Native!
GB BL eroverheen geknald? :)

Doet wel wat met native als je het zó bekijkt ja. Zelf liever Widgetlocker.
Maar dat is wat je zelf (het liefst) wilt.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:06:
[...]

GB BL eroverheen geknald? :)

Doet wel wat met native als je het zó bekijkt ja. Zelf liever Widgetlocker.
Maar dat is wat je zelf (het liefst) wilt.
Geen GB BL. Kwam van Darky rom 10.2 en in CWM geflashed naar de laatste nightly. Dat stond in de handleiding :+ Nergens kon ik iets vinden over GB... Daarna Gapps eroverheen geknald en hij draait nu vrolijk en redelijk zuinig zo te merken.

Ik ga straks wel weer lekker naar MIUI maar dan moet ik eerst wat meer inzicht hebben in mijn problemen en of die opgelost zijn.

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:33
nou ik gebruik Twooey II met plezier! battery is erg goed, heb mijn tel los van gisteren 8 uur en heb nu nog 16 procent over:D en overgeklokt naar 1300 mhz
geen fouten, geen vastlopers, erg tevreden.
gebruik wel neo kernel.

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
Welke kernel is nou de beste (minste battery drain) voor Twooey v2? Met Twooey v0.3 haal ik met intensief gebruik net een dag... Zelf dacht ik aan Neo 09 redux v5 of Neo 16. Welke nieuwer of beter is, is mij niet helemaal duidelijk..

[ Voor 5% gewijzigd door DoubleTo op 11-08-2011 18:05 ]

Nieuw kernel NEO 16 codename: Beast voor CM7&MIUI
Testing now...

;)

ChangeLog:
core features:

- writeback improvements - less lags
- wifi fixes & improvements
- voodoo color
- voodoo sound (upstream)
- docksound support
- updated to 2.6.35.13
- lots of additional enhanced security features (in kernel + init scripts)
- FPS cap raised for smoother operation + 65 FPS
- printk + android-logger disable for less overhead & better battery runtime
- nofail variants for filesystem initialization - less overhead
- SFB scheduler
- memcopy&memmove - optimized variants for more performance
- selection of several cpufreq governors (interactive, smartass, tweaked ondemand, tweaked conservative, interactiveX, SavagedZen)
- bigmem: 339 MB RAM
- optimized memory handling (via init scripts)
- several battery-runtime related improvements
- VFS + VM fixes & improvements - less lags & more stability
- OC up to 1.6 GHz (thanks to bilboa1, morifc
- SLUB slab allocator (more stable & efficient, SLQB leads to instabilities & other issues)
- BFS scheduler (still too unstable)
- performance flags
- compiled with 2011.03 toolchain for more stability, reliability and performance (significant !)
- some other performance related stuff
- touchkey timeout
- Juwe11's OOM killer settings

[ Voor 81% gewijzigd door silitek op 11-08-2011 18:39 . Reden: toevoeging ]

• Cartman!
  • Niet online
Heb net via de laptop toch maar JVR bootloaders geflasht met risico dat de laptop uitviel maar dat ging goed gelukkig ;)

Neo kernel vind ik qua versienummers ook totaal onbegrijpelijk... ik draai momenteel gewoon stock kernel en mis eigenlijk alleen BLN, de performance is stock eigenlijk al erg goed.
Cartman! schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:39:
Heb net via de laptop toch maar JVR bootloaders geflasht met risico dat de laptop uitviel maar dat ging goed gelukkig ;)

Neo kernel vind ik qua versienummers ook totaal onbegrijpelijk... ik draai momenteel gewoon stock kernel en mis eigenlijk alleen BLN, de performance is stock eigenlijk al erg goed.
Neo versienummers zit idd geen logica in maar niet erg..laatste in de rij (onderste) is altijd de nieuwste.
Twooey 03 kernel (stock MIUI) is niet stabiel (meer). Neo wel!!
Led notificatie werkt nu, en tot heden geen reboots....

;)

• HaTe
Ik heb NEO deze ochtend er ook opgezet en merk nu al dat de batterij veel langer mee gaat dan met de stock Galnet MIUI kernel, Twooey 0.3.
Ik heb dan nog wel die oude NEO en niet deze die hierboven staat.

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
De eerste keer dat ik Twooey installeerde had ik er gelijk NEO overheen gezet, maar kon toen mijn SD kaart niet bereiken. Eigenlijk niet gecontroleerd of het aan de Twooey installatie lag of aan NEO. Jullie kunnen je SD kaart wel gewoon bereiken?

edit, was destijds versie 11, ik zie net op XDA dat bij de nieuwe versies SD kaart gefixed zou moeten zijn. Morgen maar eens proberen.

[ Voor 21% gewijzigd door peet79 op 11-08-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Ik zit ook op Twooey II, met stock kernel.

Ik had aanvankelijk de Android OS drain, maar na het verwijderen van telocation is die opgelost. Maar nu draint (volgende de miui statistieken dan) Android System de batterij. Zelfs percentueel meer dan display, terwijl mijn scherm toch vrij veel aan staat. Wat kan daarvan de oorzaak zijn, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 20:54
silitek schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:34:
Nieuw kernel NEO 16 codename: Beast voor CM7&MIUI
Testing now...

;)

ChangeLog:
core features:

- writeback improvements - less lags
- wifi fixes & improvements
- voodoo color
- voodoo sound (upstream)
- docksound support
- updated to 2.6.35.13
- lots of additional enhanced security features (in kernel + init scripts)
- FPS cap raised for smoother operation + 65 FPS
- printk + android-logger disable for less overhead & better battery runtime
- nofail variants for filesystem initialization - less overhead
- SFB scheduler
- memcopy&memmove - optimized variants for more performance
- selection of several cpufreq governors (interactive, smartass, tweaked ondemand, tweaked conservative, interactiveX, SavagedZen)
- bigmem: 339 MB RAM
- optimized memory handling (via init scripts)
- several battery-runtime related improvements
- VFS + VM fixes & improvements - less lags & more stability
- OC up to 1.6 GHz (thanks to bilboa1, morifc
- SLUB slab allocator (more stable & efficient, SLQB leads to instabilities & other issues)
- BFS scheduler (still too unstable)
- performance flags
- compiled with 2011.03 toolchain for more stability, reliability and performance (significant !)
- some other performance related stuff
- touchkey timeout
- Juwe11's OOM killer settings
Dus niet voor GB bootloaders? Dan is voor Twooey nog steeds Neo 09 redux v5 de beste geloof ik (afgaand op ervaringen van anderen). Misschien dat ik Twooey v3 nog wel ga flashen vandaag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gabn88 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:10:
[...]

Dus niet voor GB bootloaders? Dan is voor Twooey nog steeds Neo 09 redux v5 de beste geloof ik (afgaand op ervaringen van anderen). Misschien dat ik Twooey v3 nog wel ga flashen vandaag :*)
Wel voor GB bootloader,uiteraard. Fijne kernel, snel, eindelijk button(light) snel uit. Nooit begrepen waarom daar een vertraging in zit. 2% verloren in 8uur (nacht)..Twooey rom update's ga ik wel in mee, maar de kernels laat ik links liggen. Komen nog niet in de buurt van Neo16.

Deze is met stip de beste momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:36:
[...]

Wel voor GB bootloader,uiteraard. Fijne kernel, snel, eindelijk button(light) snel uit. Nooit begrepen waarom daar een vertraging in zit. 2% verloren in 8uur (nacht)..Twooey rom update's ga ik wel in mee, maar de kernels laat ik links liggen. Komen nog niet in de buurt van Neo16.

Deze is met stip de beste momenteel :)
Gister avond even de kernel gedownload... alleen me battery was nog maar 1 %.. dus dat ging uhm niet meer worden.. zonet de kernel geflasht..

maar vraag me af wat het WIP v19 set is.. die heb ik namelijk ook op me sd staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:54
dat zijn scripts die je in je init.d directory kan kwakken voor extra tweaks, oa dat je cpu op conservative staat als je scherm gelockt is ( minder stroomverbruik) en op bijvoorbeeld Smartass staat als je scherm aan staat ( betere respons, minder energiezuinig)

de zip moet je dus eerst uitpakken en de 2 bestanden naar je init.d directory kopieren ( zet de rechten ook meteen goed), de screenstate file kan je naar eigen wens aanpassen wat hij moet doen met scherm aan of uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 12-08-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Waarschijnlijk lees ik er wel ergens overheen hoor... Maar wat is de "beste" rom op dit moment? Eentje die vooral de batterij verbruik omlaag brengt. En een strak uiterijk met zich meeneemt (beetje futuristisch of black accenten). Wordt nu toch echt een beetje moe dat m'n batterij zo snel leeg gaat. Steeds opladen is ook niet echt bevorderlijk voor de accu

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Rond half 12 NEO 16 geflasht.. maar de batterij is er niet zo blij mee.. met stock kernel haalde ik makkelijk een dag.. en zat ik om half 12 rond de 86% met af en toe gebruik.. (whatsapp en facebook) nu zit ik al op 52% met minder gebruik.. een andere kernel heeft niks met je bat stats te maken.. mja we zullen zien na een keer opladen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

"- PDA bestand - Deze plaats je in PDA
- Modem Bestand - Deze plaats je in Phone
- CSC bestand - deze plaats je in CSC"

Ik heb 6 bestanden totaal:
1 Odin installer
1 PIT file
1 CSC file (.md5)
1 modem file (.md5)
2 andere .md5 files, met "APBOOT"en "CODE" in de naam.

Welke van de 2 moet ik invullen bij PDA? Of moet ik iets volstrekt anders doen? Oh, en welke opties moet ik aangevinkt hebben? Ik wil niets veranderen aan die PIT file had ik al begrepen uit de tutorial, auto reboot en F.Reset Time staan al aangevinkt, verder kan ik kiezen uit Re-Partition, Flash-Lock, Phone EFS Clear en Phone Bootloader update.

Alvast bedankt

Omdat dit topic nogal snel gaat, bump ik mijn vraag even >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Zo werkt het niet echt en tevens staat alles wat jij nu vraagt gewoon op samfirmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
thommy86 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:43:
Rond half 12 NEO 16 geflasht.. maar de batterij is er niet zo blij mee.. met stock kernel haalde ik makkelijk een dag.. en zat ik om half 12 rond de 86% met af en toe gebruik.. (whatsapp en facebook) nu zit ik al op 52% met minder gebruik.. een andere kernel heeft niks met je bat stats te maken.. mja we zullen zien na een keer opladen..
we zijn nu nog geen uurtje verder en ik zit nu al op 37%.. dat is 15% binnen een uur.. en heb er helemaal niks mee gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

418O2 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:57:
Zo werkt het niet echt en tevens staat alles wat jij nu vraagt gewoon op samfirmware.
Over die bovenste vraag "Welke van de 2 moet ik invullen bij PDA?" kan ik niets vinden op Samfirmware, omdat ze daar als voorbeeld al een PDA file nemen in de Guide voor de I9003. Daarom vraag ik het toch hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:37:
[...]

we zijn nu nog geen uurtje verder en ik zit nu al op 37%.. dat is 15% binnen een uur.. en heb er helemaal niks mee gedaan..
Neo16 geef mij 78% rest, bijna 24 uur verder. Nog wat gebeld en wat gepruts ermee.
Vreemde situatie daar bij je, Thommy. 8)
Neophyte808 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:15:
[...]

Over die bovenste vraag "Welke van de 2 moet ik invullen bij PDA?" kan ik niets vinden op Samfirmware, omdat ze daar als voorbeeld al een PDA file nemen in de Guide voor de I9003. Daarom vraag ik het toch hier.
Over welke rom hebben we het?..die 2files zeggen mij niets.

[ Voor 34% gewijzigd door silitek op 12-08-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
CODE = PDA meestal uitwisselbaar? APBOOT heb ik nooit gehad. Ik zou haast denken dat het geen I9000 rom is die je hebt gedownload.

[ Voor 17% gewijzigd door Cartman! op 12-08-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Cartman! schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:55:
CODE = PDA meestal uitwisselbaar? APBOOT heb ik nooit gehad. Ik zou haast denken dat het geen I9000 rom is die je hebt gedownload.
Hij moet ook een i9003 rom hebben.. maar van APBOOT heb ik ook nog nooit gehoord..
silitek schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:36:
Neo16 geef mij 78% rest, bijna 24 uur verder. Nog wat gebeld en wat gepruts ermee.
Vreemde situatie daar bij je, Thommy. 8)
Na een reboot ging het al weer beter zit nou op 16% en dat zonder op te laden.. maar zit nu wel op wifi.. gaat de goede kant op he :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 11:09
Hoe installeer je precies de NEO kernel? Als ik bij de attachments kijk van de post waarin versie 16-r2 (laatste versie, toch?) wordt gepresenteerd staan er 3 bestanden:

- Een script: platypus-NEO-scripts_WIP_V19-set.zip
- CM7_SGS_20110811_NEO_16_r2.zip
- CM7_SGS_20110811_NEO_16-led-notif_r2.zip

In welke volgorde moeten deze bestanden geinstalleer worden? En ik neem aan via CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:54
niet in volgorde :).... wel in CWM
bovenste file staat in 1 post eerder van mij wat het is en wat je er mee moet doen..
de middelste is de kernel zonder oplichtende toetsen bij bijv een gemist gesprek
de onderste is de kernel met oplichtende toetsen bij bijv een gemist gesprek.

maar dit staat zoals gewoonlijk en al eerder in dit topic vermeld en ook nog eens in de startpost van de topics op XDA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Na het instaleren van de NEO kernel waren bij mij ineens alle smsjes, call logs en WA berichten verdwenen, instellingen waren ook veranderd. :S
Heb wel eerst kernel cleaning script gebruikt.

Nooit eerder gehad, vaag en irritant Gelukkig nog wel wat recente backups.

Kan je in TB ook instellen om scheduled backups te maken? Elke dag om 00.00 bijv. van je sms/WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Alieunited schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:42:
Kan je in TB ook instellen om scheduled backups te maken? Elke dag om 00.00 bijv. van je sms/WA.
Ja, dat kan, natuurlijk. Gewoon bij schedules..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik draai ook miui, nu twooey II. Ik kwam van stock jvq en vind het theme veel minder mooi dan eerdere galnet themes. Jammer.
Ik gebruik het overigens met de neo v9 redux kernel en jvr modem. Daar heb ik goede ervaringen mee mbt batterij duur.
Ik wil nu kijken naar het terugzetten van een ouder theme, nieuwe kernel en de cm7 nightly camera tweaks.

Iemand hier toevallig ervaring met die dingen?

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 18:11
http://dl.dropbox.com/u/25163563/backup.mtz

Ik heb hem daar voor je, de default theme van twoey I. gewoon openen met de MIUI filexplorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

nice! tnx!

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak