Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Inderdaad is misschien ook het beste, ga ik waarschijnlijk ook doen. Al werkt MCGv7,7 best wel goed eigenlijk, misschien nog een nachtje over slapen :+ . Had de post trouwens gevonden daar staat het waar ik het over had betreffende de kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:10:
Ondertussen heb ik besloten om vanavond mijn hele telefoon leeg te plukken en van voor af aan te beginnen. Opnieuw FroYo erop knallen en dan de volledige Galnet guide volgen... Als dat niet lukt ga ik gewoon rustig weer naar MCGv6.15 :+
Ik zie je telkens 6.15 zeggen.. waarom niet v7.7? ik zou bij elke flash het kernel cleaner script draaien.. het is totaal geen moeite.. en je weet zeker dat je bepaalde problemen kan uitsluiten.

je geeft al aan dat je alles al leeg hebt gehad.. dus daar kan het niet aan liggen.. en zoals hierboven al wordt gezegt.. v6 heeft verschillende kernels gehad.. zowel glitch als neo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:20:
[...]

ik zou bij elke flash het kernel cleaner script draaien.. het is totaal geen moeite.. en je weet zeker dat je bepaalde problemen kan uitsluiten.
Ach ja, als je nooit problemen hebt hoef je het niet te draaien, daarentegen fix permissions,
dalvik cache, cache wél. Ik flash enkel steeds een nieuwe CM7 build, gooi daar een TkGlitch
overheen, als ik de volgende dag een nieuwe build flash hoef je niet eerst de kernel cleaner
erop los te laten want dat is zinloos/doelloos, alles wordt toch overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

thommy86 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:20:
[...]

Ik zie je telkens 6.15 zeggen.. waarom niet v7.7? ik zou bij elke flash het kernel cleaner script draaien.. het is totaal geen moeite.. en je weet zeker dat je bepaalde problemen kan uitsluiten.

je geeft al aan dat je alles al leeg hebt gehad.. dus daar kan het niet aan liggen.. en zoals hierboven al wordt gezegt.. v6 heeft verschillende kernels gehad.. zowel glitch als neo..
Omdat de V6.15 de eerste is met relatief weinig tot geen problemen, lange batterij! Met gemak een dag namelijk en het draaide gewoon super stabiel. Er zit de neo kernel in en na het lezen van de constante problemen bij v7.7 twijfel ik over de uiteindelijke werking ervan.

Ik ga nu lekker overnieuw beginnen en dan kijken of het werkt. Werkt het niet dan v7.7 en als dat ook niet werkt heb ik sowieso nog v6.15 over :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hoe zit het tegenwoordig met MIUI en CM7?

Op CM7 van een maandje geleden kon ik niet goed filmpjes opnemen @ 720p, geluid en beeld haperde/stotterde af en toe.

Is de batterij nog verbeterd tov een maand geleden? Het verschil in drain tussen CM7 en JVP was echt enorm, op CM7 was mijn batterij zeker 2x zo snel leeg....

Ik mis de snelheid, soepelheid en mogelijkheden van CM7, maar als het verschil in battery drain zo groot blijft blijf ik lekker bij Juwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is goed te doen ..

Deze besteld :
http://is.gd/u62dct
2x3500mAh + backplate - 9,85 €

nu weekje afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:38:
[...]

Omdat de V6.15 de eerste is met relatief weinig tot geen problemen, lange batterij! Met gemak een dag namelijk en het draaide gewoon super stabiel. Er zit de neo kernel in en na het lezen van de constante problemen bij v7.7 twijfel ik over de uiteindelijke werking ervan.

Ik ga nu lekker overnieuw beginnen en dan kijken of het werkt. Werkt het niet dan v7.7 en als dat ook niet werkt heb ik sowieso nog v6.15 over :+
Galnet V1 blijft die rare error geven... Nu alles opnieuw met een schone lei en nog steeds keiharde en snoeiharde faal... :/ Lijkt wel bijna bij google te liggen...

Nu MCGv7.7 proberen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:29:
[...]

Galnet V1 blijft die rare error geven... Nu alles opnieuw met een schone lei en nog steeds keiharde en snoeiharde faal... :/ Lijkt wel bijna bij google te liggen...

Nu MCGv7.7 proberen
de error was toch iets met downloaden? heb je al geprobeerd te switchen tussen 3g en wifi in de download app.. dat was met eerdere versies van miui wel een bug..

v7.7 draait hier heel soepel.. voor mij tot nu toe de beste versie.. 6.15 had mijn broertje veel reboots mee.. ik zelf vond die ook prima draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommy86 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:35:
[...]

de error was toch iets met downloaden? heb je al geprobeerd te switchen tussen 3g en wifi in de download app.. dat was met eerdere versies van miui wel een bug..

v7.7 draait hier heel soepel.. voor mij tot nu toe de beste versie.. 6.15 had mijn broertje veel reboots mee.. ik zelf vond die ook prima draaien..
Die fix weet ik maar dat werkte niet... Geen idee waardoor het komt maar ik ga nu rustig naar 7.7 Eens dat testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:42:
[...]

Die fix weet ik maar dat werkte niet... Geen idee waardoor het komt maar ik ga nu rustig naar 7.7 Eens dat testen.
And I am fucking ofzo :/ Ook dit werkte niet... Alleen de market lijkt kapot te zijn... De rest werkt perfect en naar behoren... Iemand enig idee hoe ik de market kan fixen... Nu meerdere versies van de MIUI rom geprobeerd maar hij blijft foutmeldingen geven... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:40

maffe

maffe

arnoutzw schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:49:
[...]

'bel' dit nummer is: *2767*4387264636#
is bij nummer 2 de PCode: GT-I9000HKAXEN ?

en *#1234# is daar de CSC XENJV4 ?

zo ja dan is alles in orde anders zou ik nog even die stock JVH met XENJV4 flashen zoals ik eerder zei.
Mattie,
Ik heb ipv die HKAXEN, de HKDXEN (maar dat is toch 16 GB?) Dat klopt toch!

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 18:32
maffe schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:13:
[...]

Mattie,
Ik heb ipv die HKAXEN, de HKDXEN (maar dat is toch 16 GB?) Dat klopt toch!

Jan
XEN is goed ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

FreshMaker schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:17:
[...]

Is goed te doen ..

Deze besteld :

Ik heb exact de zelfde, prima batterij. Hij zit alleen wat los in je telefoon. Stukje tape erover om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:09:
[...]

And I am fucking ofzo :/ Ook dit werkte niet... Alleen de market lijkt kapot te zijn... De rest werkt perfect en naar behoren... Iemand enig idee hoe ik de market kan fixen... Nu meerdere versies van de MIUI rom geprobeerd maar hij blijft foutmeldingen geven... :/
En het probleem ligt of in de market of bij mijn account... Nu een van XDA afkomstige non-rooted 2.3.4 met alle samsung meuk... Nog steeds foutmeldingen... Eens een topicje aanmaken om te kijken wat een oplossing kan zijn.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:58:
[...]

En het probleem ligt of in de market of bij mijn account... Nu een van XDA afkomstige non-rooted 2.3.4 met alle samsung meuk... Nog steeds foutmeldingen... Eens een topicje aanmaken om te kijken wat een oplossing kan zijn.... :'(
aangezien je toch de hele dag al aan het flashen bent.. waarom probeer je niet even een andere account als standaard account?

dan nog vind ik je probleem wel vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommy86 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:24:
[...]

aangezien je toch de hele dag al aan het flashen bent.. waarom probeer je niet even een andere account als standaard account?

dan nog vind ik je probleem wel vreemd..
Het is mijn account... Net een random account aangemaakt en het werkt... Eens een nachtje laten rusten en morgen weer verder... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:20
Nog aan het calliberen, maar GALNET heeft volgens mij een stukken betere accuduur tov MIU v7.7
(heb 3500mA batterij van dealextreme.com (die met rode sticker).
Gisterenmiddag uit lader gehad, hij geeft nu nog 90 uur (bij licht gebruik). Maar verwacht dat dit nog toeneemt (bij licht verbruik).

whattsapp aan
gmail push uit
BT uit
wifi aan op scherm

ps. de language update voor V7.7 werkt niet op GALNET

[ Voor 7% gewijzigd door Whiskey48 op 24-06-2011 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:00:

1. Op CM7 van een maandje geleden kon ik niet goed filmpjes opnemen @ 720p, geluid en beeld haperde/stotterde af en toe.

2. Is de batterij nog verbeterd tov een maand geleden? Het verschil in drain tussen CM7 en JVP was echt enorm, op CM7 was mijn batterij zeker 2x zo snel leeg....
1. Je kunt filmpjes, en toen ook, opnemen op 720p, moet je wel je processor overuren laten draaien op een hogere toerental

2. Drain? Welke drain :+ Nee maar sinds een maand is het eigenlijk eerlijk gezegd nog hetzelfde ;) Bij mij gaat het makkelijk een dag mee, maar daar is alles mee gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:05:
[...]

1. Je kunt filmpjes, en toen ook, opnemen op 720p, moet je wel je processor overuren laten draaien op een hogere toerental

2. Drain? Welke drain :+ Nee maar sinds een maand is het eigenlijk eerlijk gezegd nog hetzelfde ;) Bij mij gaat het makkelijk een dag mee, maar daar is alles mee gezegd
Ok thanks, reden genoeg om te blijven waar ik nu ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:20
Er heeft nog niemand gereageert op mijn vraag of er een simpele app is die in de gaten houdt welke programma's gebruik maken van de data verbinding van mijn telefoon?

Dit ivm de veel hogere drain als ik "achtergrond gegevens toestaan" aanzet bij "accounts en synchronisatie".
Dus schakel is dit vaak uit, maar dan kan je weer niet in de market zonder het terug te zetten en wordt je mail ook niet meer opgehaald (deze staat overigens ingesteld op 1x per uur synchen en lijkt mij dus ook niet de verklaring voor de hogere drain). Heb dus wel een "werkende" work-around, maar handig is anders...

Ook heb ik nog steeds dat android systeem vaak op 60% van batterij gebruik zit, terwijl ik:
1: samsung account - freeze
2: software update - freeze
3: wssyncmlnps 1.0.0 - freeze

Mijn telefoon is JVP stock + voodoo kernel (dus rooted).
Just a note: de voodoo control 1.0.7 app uit de market kan wel de lagfix aanzetten, maar bij voodoo sound improvements staat: sorry,this phone doen't run a kernel supporting extended soud controls... volgens mij is dit standaard bij de JVP stock + voodoo kernel, aangezien deze rom niet ondersteund wordt toch?

edit:
Stel dat ik van deze rom naar tweaky's wil, dan moet ik dus eerst een rom met de cwm installeren. Welke bevelen jullie aan?
En is het mogelijk om de nieuwste nederlandse CSC (namelijk de XENJV4) mee te flashen met tweaky's op 1 of andere manier? Want tweaky's heeft multi csc met een oude versie... en ik wil geen multi csc want dan krijg je zo'n lelijke knop op je swype toetsenbord waarmee je de taal (te) gemakkelijk kan veranderen...

Wat is dus zoek is een simpele manier om de multi csc uit tweaky's te slopen en er de nieuwe XENJV4 voor in de plaats te stoppen.

[ Voor 20% gewijzigd door gabn88 op 24-06-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:02
ik wil zometeen mcgv7.7 proberen, maar kan door de duizenden posts op XDA in dat topic nu even niet goed vinden wat de juiste procedure is.
draai nu GingerCriskelo (2.3.4)
moet ik nu eerst naar froyo downgraden en de installatiehandleiding volgen die hier staat:
http://forum.xda-develope...hp?p=12077049&postcount=1

of is er voor V7.7 een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^ Waarom niet voor MIUI Galnet V1 of zelfs V2 (vandaag)...net een tandje betere rom's.
;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
omdat ik graag de languagepack wil hebben en die volgens mij niet op Galnet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:17:
omdat ik graag de languagepack wil hebben en die volgens mij niet op Galnet werkt
Aha..vandaar!. Idd met languagepack op Galnet gaat niet echt lekker.
Om op je vraag terug te komen!..starten vanaf Froyo (zie handleiding XDA) kan je vlekkeloos naar 7.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
top, ik ga zo JPU flashen incl bootloader. hopelijk zo terug met MIUI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Volgens mij moet je wel flashen naar 7,6 en daarna patchen naar 7.7, direct naar 7.7 zal niet gaan.
Met deze guide, MCGv7.6, en de bestanden die er staan is het zo gepiept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
het is ondertussen al zonder problemen gelukt.
van GingerCriskelo naar JPU via ODIN, daarna 7.6 erop gezet, daarna 7.7 en languagepack en draai nu al weer een uurtje MIUI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:40:
[...]

Het is mijn account... Net een random account aangemaakt en het werkt... Eens een nachtje laten rusten en morgen weer verder... :'(
Volgende dag en het werkt weer allemaal... :/ Gekke google toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:40

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb 2 dagen terug met samsung Kies mijn Galaxy geupgrade naar Gingerbread, daarna een speedmod kernel erin geflashed.

Batterij loopt leeg als een gek, al 65% verbruikt sinds vanochtend 9.00u :|

Iemand anders nog een tip voor een goede geroote kernel ?

Edit: de CF-Root 3.7, maar welke versie moet ik dan hebben :?

[ Voor 11% gewijzigd door sapphire op 24-06-2011 15:22 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Touchdomex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:33:
Volgende dag en het werkt weer allemaal... :/ Gekke google toch :/
Mooi man..! laat google maar gek zijn... bij jou werkt het iig weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
sapphire schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:02:
Ik heb 2 dagen terug met samsung Kies mijn Galaxy geupgrade naar Gingerbread, daarna een speedmod kernel erin geflashed.

Batterij loopt leeg als een gek, al 65% verbruikt sinds vanochtend 9.00u :|

Iemand anders nog een tip voor een goede geroote kernel ?

Edit: de CF-Root 3.7, maar welke versie moet ik dan hebben :?
Waarom niet de geroote stock kernel die ik een paar pagina's terug ook al poste.

Die heb ik momenteel ook, maar denk dat ik binnenkort toch naar tweaky's ga flashen... Deze heeft dan wel weer de speedmod, maar het schijnt dat die best goed is met de batterij!

Ben nu aan het uitzoeken hoe ik in tweaky rom de nederlandse csc kan inpluggen... hij is namelijk wel multi csc, maar ik wil gewoon XEN...

edit: shit, black screen of death en geen jig bij me...iemand toevallig nog een andere oplossing?
edit2: pfiewh... download mode werkte toch wel! dacht even dat het niet meer deed ;)

[ Voor 51% gewijzigd door gabn88 op 24-06-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MIUI Galnet V2 .1.6.24 is er!!...gaat er nu op ;)

Edit: Toggles in het Chinees..voor de rest d:)b
Reboot fix het probleem

[ Voor 47% gewijzigd door silitek op 24-06-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Niet online
FreshMaker schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:17:
[...]

Is goed te doen ..

Deze besteld :

Kan je laten weten hoe de batterijen presteren. Ik ben benieuwd of deze batterijen echt 3500mah kunnen leveren. Je ziet wel vaker dat ze een sticker krijgen met een hoger amperage dan werkelijk.

10 euro is niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
silitek schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:40:
MIUI Galnet V2 .1.6.24 is er!!...gaat er nu op ;)

Edit: Toggles in het Chinees..voor de rest d:)b
Reboot fix het probleem
Yes hier is ie ook net geïnstalleerd. :) Wel een strak updateschema :)

EDIT: Alle bugs die ik tegenkwam in v1 lijken mij weggewerkt, héél erg tevreden ermee. :)

[ Voor 12% gewijzigd door VanStino op 24-06-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm met Galnet v2 werkt lockscreen wallpaper veranderen niet:S
Er is een fix maar hoe te applyen?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
net f de nieuwe damian kernel geflashed met gb 2.3.4 aagggrrrr 1,4ghz haalt ie nu zonder klootzakken met undervolten etc etc superrrrrrrrrrr......en is dus zonder custom rom f benchmark uitgevoerd...zit ie toch al op 2100....en kwam van 1300 af 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door dave1972 op 24-06-2011 21:07 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wat zijn eigenlijk de algemene ervaringen over Android 2.3.4? Is het gemakkelijk te installeren via Odin, als het misgaat, is het dan te herstellen? Als hij naar garantie moet, hoe zet je alles dan weer terug? Werkt alles nog na de update? En als er dingen weg zijn in functies, hoe gaat dat dan verder?
Is de accuduur echt veel korter? Wat zijn de nadelen?

Allemaal vragen die voor mij belangrijk zijn om wel te gaan rooten of niet. Ik heb het topic al wat doorgelezen en ook google al doorgespit, maar toch vraag ik hier nog om wat handleidingen...

Komt deze update ook (in deze versie) via Kies, zo ja, wanneer verwachten jullie?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 19:40

sapphire

Die-hard pruts0r

gabn88 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:36:
[...]

Waarom niet de geroote stock kernel die ik een paar pagina's terug ook al poste.

Die heb ik momenteel ook, maar denk dat ik binnenkort toch naar tweaky's ga flashen... Deze heeft dan wel weer de speedmod, maar het schijnt dat die best goed is met de batterij!

Ben nu aan het uitzoeken hoe ik in tweaky rom de nederlandse csc kan inpluggen... hij is namelijk wel multi csc, maar ik wil gewoon XEN...

edit: shit, black screen of death en geen jig bij me...iemand toevallig nog een andere oplossing?
edit2: pfiewh... download mode werkte toch wel! dacht even dat het niet meer deed ;)
Hoelang geleden dan? Want ik zie alleen links van je naar een op voodoo gebaseerde kernel :?

Overigens vanmiddag maar even Gingerbread-GT-I9000-XWJVH-stock-kernel+hacks.tas erin geflashed. kan alleen niet meer vinden waar ik die vandaan heb, scheelt al iets maar ik weet ondertussen vrij zeker dat de battery-drain ergens anders vandaan komt.

Ik ben er nu achter waar de grote drain vandaan komt. Mijn telefoon schakelt continue tussen UMTS en HSDPA sinds ik Gingerbread draai :? Op Froyo had ik continue 3G aan en stond hij eigenlijk altijd op UMTS, weet iemand hoe ik dat geschakel kan uitschakelen of verminderen ?

[ Voor 11% gewijzigd door sapphire op 25-06-2011 11:06 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
gabn88 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:28:
Er heeft nog niemand gereageert op mijn vraag of er een simpele app is die in de gaten houdt welke programma's gebruik maken van de data verbinding van mijn telefoon?

Dit ivm de veel hogere drain als ik "achtergrond gegevens toestaan" aanzet bij "accounts en synchronisatie".
Dus schakel is dit vaak uit, maar dan kan je weer niet in de market zonder het terug te zetten en wordt je mail ook niet meer opgehaald (deze staat overigens ingesteld op 1x per uur synchen en lijkt mij dus ook niet de verklaring voor de hogere drain). Heb dus wel een "werkende" work-around, maar handig is anders...

Ook heb ik nog steeds dat android systeem vaak op 60% van batterij gebruik zit, terwijl ik:
1: samsung account - freeze
2: software update - freeze
3: wssyncmlnps 1.0.0 - freeze

Mijn telefoon is JVP stock + voodoo kernel (dus rooted).
Just a note: de voodoo control 1.0.7 app uit de market kan wel de lagfix aanzetten, maar bij voodoo sound improvements staat: sorry,this phone doen't run a kernel supporting extended soud controls... volgens mij is dit standaard bij de JVP stock + voodoo kernel, aangezien deze rom niet ondersteund wordt toch?

edit:
Stel dat ik van deze rom naar tweaky's wil, dan moet ik dus eerst een rom met de cwm installeren. Welke bevelen jullie aan?
En is het mogelijk om de nieuwste nederlandse CSC (namelijk de XENJV4) mee te flashen met tweaky's op 1 of andere manier? Want tweaky's heeft multi csc met een oude versie... en ik wil geen multi csc want dan krijg je zo'n lelijke knop op je swype toetsenbord waarmee je de taal (te) gemakkelijk kan veranderen...

Wat is dus zoek is een simpele manier om de multi csc uit tweaky's te slopen en er de nieuwe XENJV4 voor in de plaats te stoppen.
Voodoo JVP stock kernel +hacks heeft geen Voodoo sound ingebakken alleen EXT4 wss om zijn Voodoo control plus app te pushen(die overgens perfect werkt ;). Daarmee heb je altijd de laatste voodoo sound ongeacht kernel of rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
ok jongens.......mega probleem hier....ik heb mn tel dus helemaal geformatteerd wat dus niet de bedoeling was!!!! nu ben ik dus @###@$%#$@ alles kwijt imei alles!! en natuurlijk zo eigenwijs als ik ben geen backup gemaakt.......dus wat nu??????

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
dave1972 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:06:
ok jongens.......mega probleem hier....ik heb mn tel dus helemaal geformatteerd wat dus niet de bedoeling was!!!! nu ben ik dus @###@$%#$@ alles kwijt imei alles!! en natuurlijk zo eigenwijs als ik ben geen backup gemaakt.......dus wat nu??????
wutt? hoe heb je dat gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
arnoutzw schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:10:
[...]

wutt? hoe heb je dat gedaan dan?
ik ging f een custom rom installeren, daarbij stond dat als ik in een bootloop terecht zou komen ik em dus moest formatteren....had normaal geen probleem geweest natuurlijk mits ik die efs had gebackuped....dus mn eigen rot schuld maar goed daar heb ik nu niks aan....maar vrees dat ik dus nu een soort ipod heb ???

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Je IMEI kan je restoren door terug naar een stock Froyo ROM te flashen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
VanStino schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:15:
Je IMEI kan je restoren door terug naar een stock Froyo ROM te flashen. :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ en die haal ik waarvandaan? van samfirmware?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Gebruik deze, de base ROM die je kan gebruiken om MIUI te installeren. Heel easy en snel, daarom heet ie ook EZRom. :)

http://www.theandroidsoul...-2-2-install-revert-back/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
VanStino schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:19:
Gebruik deze, de base ROM die je kan gebruiken om MIUI te installeren. Heel easy en snel, daarom heet ie ook EZRom. :)

http://www.theandroidsoul...-2-2-install-revert-back/
ok thanks ......ik laat t je zo weten _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
dave1972 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:14:
[...]

ik ging f een custom rom installeren, daarbij stond dat als ik in een bootloop terecht zou komen ik em dus moest formatteren....had normaal geen probleem geweest natuurlijk mits ik die efs had gebackuped....dus mn eigen rot schuld maar goed daar heb ik nu niks aan....maar vrees dat ik dus nu een soort ipod heb ???
Dus je hebt met CWM ? al die partitions geformat ? :X volgens mij bedoelde ze factory reset/data wipe. Maar je download mode doet het nog wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
arnoutzw schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:23:
[...]

Dus je hebt met CWM ? al die partitions geformat ? :X volgens mij bedoelde ze factory reset/data wipe. Maar je download mode doet het nog wel ?
yup die doet t nog ...ben nu f aan t kijken of wat vanstino zegt werkt ..........

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
van stino.........je bent een topper ..duizend maal dank!!!!!!! het werkt weer :-))))))

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
zijn er al ervaringen met de GingerReal 6.2.2
Deze sinds vanmorgen er op zitten, dus nog niet veel bekend over verbruik en evt. troubles

Rom is snel, en werkt fijn, heb hem wel aangepast met de GO Launcher, deze vind ik fijner dan de GB launcher
Kernel is ook de ´eigen´ speedmod, denk ik
Kan ik die zomaar vervangen door Semaphore, aangezien ik BLN ook wil gebruiken.
Ik bedoel : kom ik niet in de problemen met de evt geinstalleerde lagfix van GingerReal 6.2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

FreshMaker schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:20:
Kan ik die zomaar vervangen door Semaphore, aangezien ik BLN ook wil gebruiken.
Ik bedoel : kom ik niet in de problemen met de evt geinstalleerde lagfix van GingerReal 6.2.2
Kernel kan je gewoon flashen met lagfix aan.

Werk zelf nog steeds met GR 5.0, geen tijd en/of zin gehad om 6.2.2 te flashen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyMan8
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:56
FreshMaker schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:20:
zijn er al ervaringen met de GingerReal 6.2.2
Deze sinds vanmorgen er op zitten, dus nog niet veel bekend over verbruik en evt. troubles
Ik heb ook sinds vandaag Gingerreal 6.2.2 werkt als een zonnetje! Alleen is het mij niet gelukt BLN werkend te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Zit er over te denken om MIUI er vandaag op te gooien. Maar ik las dus dat van Galnet V2 nog geen nederlands language pack is.

Dus dan gooi ik er eerst MIUI op met MCG v7.7 en de nederlands language pack. Als er dan een keer een nederlandse language pack uit is voor Galnet kan ik dan gewoon overstappen van MCG v7.7 naar Galnet dmv cache en system wipe en dan gewoon Galnet installeren? of moet ik dan nog andere dingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
[ROM] GALNET MIUI v2 - BASED ON OFFICIAL 1.6.24 - Android 2.3.4

"MCG or Other MIUI Types can be updated by Wiping Cache & System Only. However before you ask question Wipe Cache, System, Datadata & Data. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivk schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:25:
[ROM] GALNET MIUI v2 - BASED ON OFFICIAL 1.6.24 - Android 2.3.4

"MCG or Other MIUI Types can be updated by Wiping Cache & System Only. However before you ask question Wipe Cache, System, Datadata & Data. "
/system en /cache was hier genoeg:D

Galnet is trouwens opzoek naar de oorzaak van de drain.
Hij had het volgens mij zelf over het uitzetten van de upload debug log, dat was ik zelf ook al eens tegengekomen maar nu toch maar even uitgeschakeld.
Iemand anders had het over de monitor app.
Dit leek mij heel logisch :0
Heb hem dus even gefreezed kijken of verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:06:
[...]

/system en /cache was hier genoeg:D

Galnet is trouwens opzoek naar de oorzaak van de drain.
Hij had het volgens mij zelf over het uitzetten van de upload debug log, dat was ik zelf ook al eens tegengekomen maar nu toch maar even uitgeschakeld.
Iemand anders had het over de monitor app.
Dit leek mij heel logisch :0
Heb hem dus even gefreezed kijken of verschil maakt.
Battery use monitor idd uitzetten..komt ten goede voor je drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:32
Andere lettertypes instellen, hoe kan dat? (zonder deze via de market te downloaden)

Ik ben rooted, dus dat is geen probleem.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Ewivis schreef op zondag 26 juni 2011 @ 15:47:
Andere lettertypes instellen, hoe kan dat? (zonder deze via de market te downloaden)

Ik ben rooted, dus dat is geen probleem.
Welke rom draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
AndyMan8 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:16:
[...]

Ik heb ook sinds vandaag Gingerreal 6.2.2 werkt als een zonnetje! Alleen is het mij niet gelukt BLN werkend te krijgen
Gisteren kwam 6.3 dus ook al uit, en dus die er op gezet. ( en vandaag - zondag : dus 6.4 al ... )
Werkt prettig en snel, alleen moet ik me de Semaphore nog over zetten
De GR-kernel heeft geen BLN verwijzing in de kernel.

[ Voor 4% gewijzigd door FreshMaker op 26-06-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:32
Stock, met een aantal apps gefreezed.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Galnet V2 nu geïnstalleerd! *O* Gapps geüpdate en alles werkt echt weer fijn! Galnet is echt een held met het maken van deze roms!

Zijn er hier meer mensen die de Gapps installeren op de Telefoon of kan Car Home en News & Weather je gestolen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik heb ook galnet v2 nu aantal dagen draaien en bevalt toch wel erg goed.
Fijne notifications en de theme manager is ook leuk, moest in het begin is het even zoeken waar welke settings staan, maar dat vind je vanzelf.

Batterij valt me ook niks tegen, ruim 24 uur met regelmatig gebruik en achtergrond sync aan.
Galnet is mijn eerst miui, kom vanaf cm7 en daarvoor doc en darky.

Het leuke aan miui tov. de andere roms is dat je een hele ander gebruikerservaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 13:54
Ga binnenkort ook maar eens mijn ROM updaten. Zit nu op Darky's v9.5. Zit te twijfelen wat ik er dan op ga zetten, hoor goede verhalen over galnet, slechte verhalen over cm7 i.v.m. batterijverbruik, en over darky's hoor ik niet meer zo veel. Is er ergens iets die al die roms met elkaar vergelijkt (of kan iemand dat even snel aan mij uitleggen O-) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tower410 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:03:
Ga binnenkort ook maar eens mijn ROM updaten. Zit nu op Darky's v9.5. Zit te twijfelen wat ik er dan op ga zetten, hoor goede verhalen over galnet, slechte verhalen over cm7 i.v.m. batterijverbruik, en over darky's hoor ik niet meer zo veel. Is er ergens iets die al die roms met elkaar vergelijkt (of kan iemand dat even snel aan mij uitleggen O-) )?
Kort samengevat:
CM7= Echt stock 2.3.4, slechte batterij,erg snel
MIUI= batterij ook slecht (Cm7 vergelijkbaar),heel andere stijl, makkelijk customizen,erg snel en mooie notificaties!(mijn favoriet)

Andere gingerbread roms lijken op elkaar.
Zijn redelijk snel maar nog net geen CM7 of MIUI.
Wel een veel betere batterij en gebaseerd op Samsung roms.
CM7 en MIUI zijn vanaf de grond op opgebouwd met de Android sourcecode

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MIUI Galnet V2+ voor de liefhebbers is er Galnet zet er vaart achter..gaat als de brandweer.

ChangeLog
V2.0+
720p Finally Fixed
Video Playback Improvements
Power and Reliability Improvements
Speed Improvements with UI
New YouTube Application
New SuperUser Application
Display Improvements (Colour & Hue)
Other small tweaks and improvements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
sapphire schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 01:38:
[...]

Hoelang geleden dan? Want ik zie alleen links van je naar een op voodoo gebaseerde kernel :?

Overigens vanmiddag maar even Gingerbread-GT-I9000-XWJVH-stock-kernel+hacks.tas erin geflashed. kan alleen niet meer vinden waar ik die vandaan heb, scheelt al iets maar ik weet ondertussen vrij zeker dat de battery-drain ergens anders vandaan komt.

Ik ben er nu achter waar de grote drain vandaan komt. Mijn telefoon schakelt continue tussen UMTS en HSDPA sinds ik Gingerbread draai :? Op Froyo had ik continue 3G aan en stond hij eigenlijk altijd op UMTS, weet iemand hoe ik dat geschakel kan uitschakelen of verminderen ?
Die had ik ook gepost, maar dan JVP als ik me goed herinner. Probeer eens om bij "account en synchroniseren" achtergrond gegevens uit te schakelen, daardoor gaat bij mij de batterij een keer zo lang mee... (krijg je alleen ook geen mail meer :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:11:
MIUI Galnet V2+ voor de liefhebbers is er Galnet zet er vaart achter..gaat als de brandweer.

ChangeLog
V2.0+
720p Finally Fixed
Video Playback Improvements
Power and Reliability Improvements
Speed Improvements with UI
New YouTube Application
New SuperUser Application
Display Improvements (Colour & Hue)
Other small tweaks and improvements.
Hij zou eerst maximaal 1 keer per week ofzo een release doen :+ Blijkbaar heeft hij vrije tijd over ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Touchdomex schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:58:
[...]

Hij zou eerst maximaal 1 keer per week ofzo een release doen :+ Blijkbaar heeft hij vrije tijd over ofzo :P
Even een vraagje over de galnet: deze is dus gedeeltelijk nog steeds in het chinees toch?

En lang niet zo stabiel als een stock rom?

Zit namelijk te twijfelen om weer over te stappen sinds de 720p fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

gabn88 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:00:
[...]

Even een vraagje over de galnet: deze is dus gedeeltelijk nog steeds in het chinees toch?

En lang niet zo stabiel als een stock rom?

Zit namelijk te twijfelen om weer over te stappen sinds de 720p fix...
De Galnet MIUI is redelijk stabiel en niet in het Chinees. Hij is bij mij wel sneller en stabieler dan de stockrom dus wat dat betreft in mijn geval een hele verbetering.... Beter kun je als je nu nieuw bent in het mod wereldje een stabiele 2.3.4 met een geroote kernel beginnen en kijken hoe dat draait...

Tenzij je een waaghals bent en direct MIUI gaat proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 20:59
Touchdomex schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:04:
[...]

De Galnet MIUI is redelijk stabiel en niet in het Chinees. Hij is bij mij wel sneller en stabieler dan de stockrom dus wat dat betreft in mijn geval een hele verbetering.... Beter kun je als je nu nieuw bent in het mod wereldje een stabiele 2.3.4 met een geroote kernel beginnen en kijken hoe dat draait...

Tenzij je een waaghals bent en direct MIUI gaat proberen :P
ik zou gewoon de waaghals uit hangen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flashing SGS CM7 RC1 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat even weten hoe die RC1 is!...MIUI V2+ met NEO9 kernel is op dit moment wel de bom.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks op aan te merken :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pxgud.png

Flashen ging weer smooth, BT nog niet gechecked, radio zo even doen en 720p filmen? Eerst oc/uv aanpassen. Maar wel weer lekker snel as usual!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
hikhakhok schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:05:
[...]

ik zou gewoon de waaghals uit hangen 8)
Haha, heb nu ook 2.3.4. met een geroote kernel, dus die stap heb ik al gehad;)

Ben er eigenlijk best tevreden mee, batterij verbruik is vrij laag (2 a 3 % per uur in idle met "achtergrond gegevens" uitgeschakeld, maar 3g aan (overigens net nieuwe 1650mAh batterij)), snelheid is ook ok, maar het kriebelt toch ergens... Ben gewoon benieuwd of met miui de productiviteit vooruit gaat, dus groter gebruiksgemak en snelheid... zonder dat dit ten koste gaat van de batterijduur.

Is het trouwens een idee om een nandroid backup van de huidige setup te maken? Of is dat achterhaald en is er een snellere manier om ervoor te zorgen dat ik hier naar terug kan komen zonder problemen. Hier staat hoe het moet toch? klik (is namelijk al een paar jaar oud...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:49:
Laat even weten hoe die RC1 is!...MIUI V2+ met NEO9 kernel is op dit moment wel de bom.
:)
Draai nu nog v2 met NEO9.. enige veranderingen daarin? kernel die hij zelf gebruikt is de van hemzelf en glitch toch?

phone hangt aan de pc.. v2+ is binnen..! even proberen dan maar..!

daarna toch maar weer aan het werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:23:
Niks op aan te merken :+

[afbeelding]

Flashen ging weer smooth, BT nog niet gechecked, radio zo even doen en 720p filmen? Eerst oc/uv aanpassen. Maar wel weer lekker snel as usual!
Thanks...zie er goed uit ;)
thommy86 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:29:
[...]

Draai nu nog v2 met NEO9.. enige veranderingen daarin? kernel die hij zelf gebruikt is de van hemzelf en glitch toch?

phone hangt aan de pc.. v2+ is binnen..! even proberen dan maar..!

daarna toch maar weer aan het werk!
Klopt!!..maar NEO9 vind ik toch iets beter (stabieler in OC). Succes met V2+ niet zo vreselijk veel verschil tegenover de V2 maar toch.

[ Voor 40% gewijzigd door silitek op 27-06-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
een vriend van me heeft en I9003.. nou is dit een heel ander toestel.. en wat ik zo gelezen heb hierover zijn er nog niet al te veel.. de verschillen zijn zo klein dat het toch niet lastig kan zijn cm7/miui te porten.. misschien dat iemand hier ontwikkelingen daarom kent.. google en xda brengen me niet zo ver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:39
Tower410 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:03:
Ik draaide tot 95% tevredenheid Darky 8 Wipe en mijn vriendin had Darky 9.5 no-Wipe.
Batt was niet heel denderend, maar verder deed alles het super, kon met 3G en wifi 1 a 2 dagen vooruit en met alleen wifi 3 a 4 dagen.
Vorige week de 8 eraf en Darky 10.1 er op, tot nu toe erg happy 8)
Batt op 3G en wifi 2 a 3 dagen, op wifi had ik vorige week 5 dagen!
Apps die bij mij standaard draaien
- 2 mailboxen op 15min pop3
- 2 mailboxen op 30min pop3
- 3 mailboxen Gmail
- Weer apps op de desktop
- talk/whatsapp
- 10/20min bellen per dag

Enige tot nu toe gevonden nadeel, het lijkt alsof de besparing in batt is gehaald door de radio zwakker te maken, heb het idee dat mijn phone vaker van 3G afspringt.

Conclusie : Voor mij is Darky 10.1 een stap vooruit

Wel nieuwsgierig wat de Miui is, misschien maar eens een SGSII er bij en dan wat meer knutselen met de ROMS op de SGS.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raymondw schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:03:
[...]
Wel nieuwsgierig wat de Miui is, misschien maar eens een SGSII er bij en dan wat meer knutselen met de ROMS op de SGS.
Laat de II voor als nog maar links liggen. Loop er niet warm voor met de huidige software en Custom roms
Zet nog niet echt "zoden aan de dijk"..by the way: MIUI/Cm7 op SGSI wandelt rondjes om de II heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:34:
[...]
Laat de II voor als nog maar links liggen. Loop er niet warm voor met de huidige software en Custom roms
Zet nog niet echt "zoden aan de dijk"..by the way: MIUI/Cm7 op SGSI wandelt rondjes om de II heen ;)
Maar zodra cm7/miui op de sgs2 te vinden is.. ga is toch wel over..! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:45:
[...]

Maar zodra cm7/miui op de sgs2 te vinden is.. ga is toch wel over..! :D
:Y ... mocht het zover zijn dan ik ook. De huidige II heeft nog geen zin voor mij.
Net m'n 3.7V 3500mAh High Capacity Battery Pack with Back Cover (rode sticker) binnen gekregen.
Eens kijken met MIUI of ik 2dagen haal.

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 27-06-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:07:
[...]

:Y ... mocht het zover zijn dan ik ook. De huidige II heeft nog geen zin voor mij.
Net m'n 3.7V 3500mAh High Capacity Battery Pack with Back Cover (rode sticker) binnen gekregen.
Eens kijken met MIUI of ik 2dagen haal.
Nice waar heb je die besteld? ik ga uhm toch ook bestellen.. en ook voor 2 vrienden van me.. dus even kijken of ik geen goedkoop pakketje kan samenstellen.. nja duur is het al niet.. moet er eigenlijk ook een voor de i9003 hebben.. maar toestel is toch anders..

batterij doet het echt prima in v2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Heb je met de NEO kernel wel softkey notifications?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:18:
[...]

Nice waar heb je die besteld? ik ga uhm toch ook bestellen.. en ook voor 2 vrienden van me.. dus even kijken of ik geen goedkoop pakketje kan samenstellen.. nja duur is het al niet.. moet er eigenlijk ook een voor de i9003 hebben.. maar toestel is toch anders..

batterij doet het echt prima in v2..
DealExtreme, Thommy
deze:
http://www.dealextreme.co...sung-i9000-galaxy-s-54276
418O2 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:54:
Ik ben benieuw naar de resultaten met die imitatie accu's. Heb namelijk nog nooit iemand positief gehoord over die dingen (met name omdat ze hun beloofde vermogen niet lijken te hebben)
Ding zat al voor 70% vol..aan het laden nu en eens kijken wat het doet..later meer

[ Voor 37% gewijzigd door silitek op 27-06-2011 16:56 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:33
Ik ben benieuw naar de resultaten met die imitatie accu's. Heb namelijk nog nooit iemand positief gehoord over die dingen (met name omdat ze hun beloofde vermogen niet lijken te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mennn
Op V2 van MIUI ineens weer dikke batterydrain:S
Ik ga zo even de v2+ flashen en weer JV6 modem dan maar..
mag hopen dat het helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Ik ben er nog steeds niet uit welke modem nu werkelijk het beste werkt in België en Nederland. Zowel met JVO, JVP als JVH heb ik met MIUI ontvangstproblemen voor wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:56:
Mennn
Op V2 van MIUI ineens weer dikke batterydrain:S
Ik ga zo even de v2+ flashen en weer JV6 modem dan maar..
mag hopen dat het helpt
Hier totaatl geen last van.. ben echt heel tevrede over de batterij.. gister heledaag mee gedaan.. m'n vriendin heeft spelletjes gespeeld.. toen ik ging slapen nog 42%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:13:
[...]

Hier totaatl geen last van.. ben echt heel tevrede over de batterij.. gister heledaag mee gedaan.. m'n vriendin heeft spelletjes gespeeld.. toen ik ging slapen nog 42%..
Bij mij was het ook goed.
Maar vandaag zag ik ineens dat er gewoon weer 4 % per uur afging..
Geen data aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

VanStino schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:09:
Ik ben er nog steeds niet uit welke modem nu werkelijk het beste werkt in België en Nederland. Zowel met JVO, JVP als JVH heb ik met MIUI ontvangstproblemen voor wifi.
Afgaande op ervaringen van andere gebruikers krijg ik de indruk dat de JVO als de beste modem gezien.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIUI 2.1 is er ook.
Hier nu running alles prima:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:19:
MIUI 2.1 is er ook.
Hier nu running alles prima:)
Het gaat maar door...sla deze toch maar even over ;)

Edit: Toch maar even geflash.. :+

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 27-06-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:39:
[...]

Het gaat maar door...sla deze toch maar even over ;)
Ik had er net 10 minuten 2+ op staan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Ja ik heb vandaag ook 2+ en even later 2.1 geflasht. Vooral omdat vanaf deze 2.1 nu OTA updates zijn geïmplementeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:54:
De batterijen die ik voor de N900 had, deden niet onder voor de originelen
vol gebruik, scherm en netwerken aan - 4,5 uur op volle verlichting, en met de imitatie ook rond die koers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk van batterij v2.1 is prima.
Alleen was dat met v2 ook zo..
Ben nog steeds benieuwd wat die plotselinge drain veroorzaakte.
Hopen dat het niet terug komt heb toetsweek en kan dus niet 24/7 met mn phone spelen:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe batterij doet het aardig op MIUI V2.1 na 12uur gebruik nog 85% over.
En dat voor de eerste run ;) Je bezit wel een phone met een gezwel op z'n rug ;) .

Zo heeft elk "voordeel een nadeel"..zullen we maar zeggen!!
Tot nu toe tevreden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Peedjeeh schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:57:
[...]

Afgaande op ervaringen van andere gebruikers krijg ik de indruk dat de JVO als de beste modem gezien.
Zelf heb ik betere ervaringen met de JVP, maar ik vraag me daarnaast of het versienummer van de modem ook meetelt? (er zijn namelijk verschillende versies JVO/JVP...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
gabn88 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:55:
[...]

Zelf heb ik betere ervaringen met de JVP, maar ik vraag me daarnaast of het versienummer van de modem ook meetelt? (er zijn namelijk verschillende versies JVO/JVP...)
Jup ik ook met stock Deodexed JVP en voodookernel haal ik nu met wifi,gps,achtergrond sync constant aan erg goede batterylife. vaak 48 uur met ong 4 uur scherm op laagste brightness. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Daar is Galnet alweer met z'n 2.2. (Slaapt die jongen eigenlijk ooit?) De headlines:

MASIVE BATTERY IMPROVEMENTS (DUE TO KERNEL & SYSTEM CHANGES)
Multi Language Pack Included (thanks el afortunado)
Improved Galnet Updater Application
Neo 10 MIUI Kernel Added
Framework Patches
Removed 720p Recording Until Friday
Other Small Fixes and Clean Up's
Pagina: 1 ... 60 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.