Werkt die op 7.7?silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:52:
[...]
Is er niet!!..Wel een Multi-Language Pack 2.1 for MIUI 1.6.17
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14748779
Yep, maar vertaling zit er "her en der" langs..ik prefereer toch liever ENG.
BTW: Jumba NeonGT is een aardige theme voor MIUI...
[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 21-06-2011 13:59 . Reden: toevoeging ]
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Hoe is de batterij nu trouwens?silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:58:
[...]
Yep, maar vertaling zit er "her en der" langs..ik prefereer toch liever ENG.
BTW: Jumba NeonGT is een aardige theme voor MIUI...
Ik begin me aan traagheid te irriteren:P
op stock samsung rom heb je 2 klokken widget.. deze wil ik graag werkend krijgen als een te installeren apk.. weet iemand misschien hoe ik hier aan kan werken..
Ik heb hier in een oude ***JVK.zip nog wel de dualClock.apk, die zou je kunnen proberen.
http://dl.dropbox.com/u/12904785/DualClock.apk
http://dl.dropbox.com/u/12904785/DualClock.apk
[ Voor 22% gewijzigd door Alieunited op 21-06-2011 14:22 ]
Kun je deze niet "rippen" uit de stockrom, Thommy?..thommy86 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:06:
op stock samsung rom heb je 2 klokken widget.. deze wil ik graag werkend krijgen als een te installeren apk.. weet iemand misschien hoe ik hier aan kan werken..
Alieunited schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:19:
Ik heb hier in een oude ***JVK.zip nog wel de dualClock.apk, die zou je kunnen proberen.
Ik heb hem vande week van een nieuwe sgs afgehaald.. die zat op JPY.. dualclock.apk heet die.. heb hem gepushed.. maar werkt niet.. heb een zip install gemaakt.. hij staat heel mooi in /system/app maar werkt niet hoor.. als iemand ideeen heeft..!!!silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:20:
[...]
Kun je deze niet "rippen" uit de stockrom, Thommy?..
Ik ben hier niet volledig zeker van, maar voor zover ik weet, kunt je een "odex app" niet uitvoeren met een deodexed systeem, zelfs als je het bestand uit odex zou kopiëren. Je moet een deodexed versie van de app hebben.thommy86 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:24:
[...]
[...]
Ik heb hem vande week van een nieuwe sgs afgehaald.. die zat op JPY.. dualclock.apk heet die.. heb hem gepushed.. maar werkt niet.. heb een zip install gemaakt.. hij staat heel mooi in /system/app maar werkt niet hoor.. als iemand ideeen heeft..!!!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:01:
Hoe is de batterij nu trouwens?
Ik begin me aan traagheid te irriteren:P
Werkt inderdaad best wel goed op v7.7, wat betreft energie gebruik merk ik niet veel verschil met Darky's 10.1 waar ik eerst op zat.silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:52:
Edit: Deep sleep 95% in v7.7. Batterij.. ruim een dag met intersief gebruik (wifi, 3G enz).
Verwijderd
Oke dank beide!Nivk schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:33:
[...]
[...]
Werkt inderdaad best wel goed op v7.7, wat betreft energie gebruik merk ik niet veel verschil met Darky's 10.1 waar ik eerst op zat.
Ik ga zo even Gingerreal proberen te flashen.
Ga er vanuit dat batterij wel weer zal flippen met oplader enzovoorts al vaak genoeg beschreven hier,
Maar kan die gingerreal gewoon over een doc 2.2.1 met speedmod heen? (lagfix uit)
Ik heb het nu wel over de Odin base rom
Ja als je de odin versie pakt.. kun je die gewoon flashen..!Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:35:
[...]
Oke dank beide!
Ik ga zo even Gingerreal proberen te flashen.
Ga er vanuit dat batterij wel weer zal flippen met oplader enzovoorts al vaak genoeg beschreven hier,
Maar kan die gingerreal gewoon over een doc 2.2.1 met speedmod heen? (lagfix uit)
Ik heb het nu wel over de Odin base rom
Verwijderd
Oke gaan we doen:)thommy86 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:37:
[...]
Ja als je de odin versie pakt.. kun je die gewoon flashen..!
Nu heb ik de dualclock.apk uit een docrom gehaald die ik nog had.. toen ik die wilde installeren, kreeg ik een reboot van me phone..silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:31:
[...]
Ik ben hier niet volledig zeker van, maar voor zover ik weet, kunt je een "odex app" niet uitvoeren met een deodexed systeem, zelfs als je het bestand uit odex zou kopiëren. Je moet een deodexed versie van de app hebben.
die misschien pushe?
Ik heb nog maar eens een kijkje genomen bij MIUI (7.7), clean install gedaan en ook mijn interne sd eens leeggemaakt. Na de clean install werkt alles prima, behalve mijn ext SD.
Er blijft bovenin een melding staan: 'SD safe to remove'
En wanneer ik mijn SD verwijder en weer inplug komt deze melding weer terug (ook na reboot)
Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
Never mind, terug vanaf 0 met Odin begonnen en nu is alles prima
Er blijft bovenin een melding staan: 'SD safe to remove'
En wanneer ik mijn SD verwijder en weer inplug komt deze melding weer terug (ook na reboot)
Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
Never mind, terug vanaf 0 met Odin begonnen en nu is alles prima
[ Voor 10% gewijzigd door LeBrun op 21-06-2011 15:38 ]
Je kunt het proberen!!..thommy86 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:00:
[...]
Nu heb ik de dualclock.apk uit een docrom gehaald die ik nog had.. toen ik die wilde installeren, kreeg ik een reboot van me phone..
die misschien pushe?
Verwijderd
Oke,
Ik start gingerreal op ...
En tada weer batterij 0% en valt uit.
IS 100% zeker vol.
Net als bij elke samsung gb rom.
Bah kan er echt niet tegen dat ik geen gb rom kan gebruiken van Samsung:'(
iemand nog ideeën?
IS 100% zeker vol.
iemand nog ideeën?
Met root explorer in het mapje gezet.. maar geen succes.. straks thuis even wat meer in verdiepen.. hij moet en zal werken..!!!
Kreeg hem met CM7 ook niet aan de praat.thommy86 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:26:
[...]
Met root explorer in het mapje gezet.. maar geen succes.. straks thuis even wat meer in verdiepen.. hij moet en zal werken..!!!
Net MIUI MCG 7.7 Ready gemaakt op mij SGS, wat een goede ROM, lekker snel, ziet er goed uit, I
al die theme customization, het is gewoon een geweldige rom, ook met betrekking tot de batterij!

Ik heb een GB 2.3.3 Samsung "Bloat" pack gevonden...misschien heb je er iets aan.thommy86 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:26:
[...]
http://www.filesonic.com/file/880169361
Deze Dualclock uitgevogeld voor je...werkt idd niet
Het werkt alleen maar met tw launcher.. maar die geeft tevaak een fc voor mij.. daarom moet die app gekraakt worden.. ga me er deze week maar eens in verdiepen..silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:55:
[...]
Ik heb een GB 2.3.3 Samsung "Bloat" pack gevonden...misschien heb je er iets aan.
http://www.filesonic.com/file/880169361
Deze Dualclock uitgevogeld voor je...werkt idd niet
Verwijderd
gewoon opsturen, meer kun je niet doen. En dan ook echt laten opsturen naar een reparatiebedrijf. Valt gewoon onder garantie. die van mij ben ik nu ook tijdje kwijt..Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:25:
Oke,
IS 100% zeker vol.
iemand nog ideeën?
Verwijderd
Op XDA las ik dat meer mensen dit hebben...Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:03:
[...]
gewoon opsturen, meer kun je niet doen. En dan ook echt laten opsturen naar een reparatiebedrijf. Valt gewoon onder garantie. die van mij ben ik nu ook tijdje kwijt..
Ook werkt alles op froyo/MIUI/CM7 wel
Waarom, knal je er geen Froyo/MIUI/Cm7 op dan?...Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:26:
[...]
Op XDA las ik dat meer mensen dit hebben...
Ook werkt alles op froyo/MIUI/CM7 wel
Ik heb liever dat deze roms werken dan andersom
Verwijderd
silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:48:
[...]
Exact my thoughts, maar volgens mij is er bij GJ123 sowieso wel meer aan
vooraf gegaan met gezeik op CM7 en dergelijke roms. Dus zo raar is het niet
dat hij niet terug wil
Verwijderd
@ beide hierboven
Met een beetje gezeik geen probleem maar met die Samsung GB roms wordt ik gek van.
Ik zit nu weer gewoon op MIUI 7.7 en bevalt prima:)
Maar ik vind die SGS II widgets enzo zo leuk:P
Ook manier om die op MIUI te krijgen?
Met een beetje gezeik geen probleem maar met die Samsung GB roms wordt ik gek van.
Hier een TW4 met widgets die werken op MIUIVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:01:
@ beide hierboven
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1061883
Verwijderd
oke bedankt!silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:28:
[...]
Hier een TW4 met widgets die werken op MIUI
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1061883
EDIT: laat maar heb het al:)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 19:32 ]
mwah ik ben nu wel aardig onder de indruk van de samsung GB roms met ext4 kernel dan. JVP Gingerreal met EXT4 is voor mijn gevoel zeker net zo snel als CM7 en dan met veel minder battery drain, ik ben ook erg tevreden met de sublieme videoplayer op de stock samsung rom. Alles speelt ie af en met lage load, gewoon gemaakt voor dit toestel.silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:48:
[...]
Waarom, knal je er geen Froyo/MIUI/Cm7 op dan?...
Dat is zeker een fijne rom..Gingerreal absoluut waar. Maar ja, als je toestel dat niet wilt vretenarnoutzw schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:06:
[...]
mwah ik ben nu wel aardig onder de indruk van de samsung GB roms met ext4 kernel dan. JVP Gingerreal met EXT4 is voor mijn gevoel zeker net zo snel als CM7 en dan met veel minder battery drain, ik ben ook erg tevreden met de sublieme videoplayer op de stock samsung rom. Alles speelt ie af en met lage load, gewoon gemaakt voor dit toestel.
Wat @GJ123 betreft..dan is MIUI/CM7 een hele fijne alternatief
[ Voor 4% gewijzigd door silitek op 21-06-2011 21:12 ]
Verwijderd
Dat is het zeker:)silitek schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:11:
[...]
Dat is zeker een fijne rom..Gingerreal absoluut waar. Maar ja, als je toestel dat niet wilt vreten
Wat @GJ123 betreft..dan is MIUI/CM7 een hele fijne alternatief
Trouwens kan het echt misschien aan de bootloader liggen?
Verwijderd
Heb nog nooit op MIUI gezeten, maar dit ziet er wel verdomde goed uit!hikhakhok schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:53:
binnekort! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1134583
galnet versie van miui:D
Waarom ziet dat er verdomde goed uit? Ik zie toet nu toe niks anders/beters dan de "normale" MIUI van MCGVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:57:
[...]
Heb nog nooit op MIUI gezeten, maar dit ziet er wel verdomde goed uit!
[ Voor 3% gewijzigd door HaTe op 22-06-2011 11:06 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Mag toch wel zeggen dat dit er goed uit ziet? Heb nog nooit gekeken naar MIUI en
die screenshots zijn wel
. Dat is dus nu ook al zó?
Misschien toch maar
eens proberen. Veel verschil qua 'werking' t.o.v. CM7? Hou van die MIUI-style.
die screenshots zijn wel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 11:10 ]
kwa snelheid niet, maar het is allemaal stuk makkelijker, hele makkelijke notificatie en toggles bar. en het ziet er een stuk gelikter uitVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:10:
Mag toch wel zeggen dat dit er goed uit ziet? Heb nog nooit gekeken naar MIUI en
die screenshots zijn wel. Dat is dus nu ook al zó?
Misschien toch maar
eenmaal miui, altijd miui
Verwijderd
Nou ja, dat zeg ik juist van CM7 en ben ook niet meer vreemdgeweest, alleen qua customizing
kun je wat meer met MIUI geloof ik, wat ik zo zie.
Zo sinds gister de 3500mah batterij in mijn toestel. Wat een gigantisch verschil zeg!
Mijn originele batterij ging op Juwe 5.0 max 16uur mee.
De nieuwe batterij zit na 12,5 uur nog op 74%, ik vermoed dat mijn originele batterij ernstig versleten is. Telefoon is nu wel iets dikker maar dat stoort mij niet. Goede investering van mijn €12,-
De nieuwe batterij zit na 12,5 uur nog op 74%, ik vermoed dat mijn originele batterij ernstig versleten is. Telefoon is nu wel iets dikker maar dat stoort mij niet. Goede investering van mijn €12,-
Verwijderd
Wil je misschien een plaatje schieten van hoe jouw achterkant/klep/deksel er nu uitziet?Jay-v schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:21:
Zo sinds gister de 3500mah batterij in mijn toestel. Wat een gigantisch verschil zeg!
Alvast dank
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 18:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/rocking%2520ziltoid.gif?f=community)
De release van Galnet voor MIUI gaat mogelijk FM-radio ondersteuning krijgen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:30:
[...]
Wil je misschien een plaatje schieten van hoe jouw achterkant/klep/deksel er nu uitziet?
Alvast dank.

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 22-06-2011 11:50 ]
Ebay, via een verkoper in the UK. Gekocht via http://myworld.ebay.nl/71mmyVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:57:
Dat is nog eens de moeite waard! Thanks
Dealextreme of?
Batterij zit trouwens een beetje los in het toestel, ik heb een klein stukje tape tegen de batterij gedaan, nu zit hij perfect.
[ Voor 21% gewijzigd door Jay-v op 22-06-2011 12:02 ]
Verwijderd
Ok, duidelijk. En aanzienlijk zwaarder?Jay-v schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:01:
[...]
Ebay, via een verkoper in the UK. Gekocht via http://myworld.ebay.nl/71mmy
Batterij zit trouwens een beetje los in het toestel, ik heb een klein stukje tape tegen de batterij gedaan, nu zit hij perfect.
huuh hoe zit dat inelkaar dan? gewoon een speciale cover voor die batterij of drukt die batterij heel die cover uit zen vorm, lijkt me sterk maar toch
Verwijderd
He?zippy1990 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:05:
[...]
of drukt die batterij heel die cover uit zen vorm, lijkt me sterk maar toch
het plaatje van zen nieuwe batterij, die sgs heeft een dikkere kont gekregen, is dat een speciale cover ofwat?
meh, snap mezelf nu niet meerzippy1990 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:06:
[...]
het plaatje van zen nieuwe batterij, die sgs heeft een dikkere kont gekregen, is dat een speciale cover ofwat?
ok ff opnieuw, die cover, vanachter bij zen gsm, daar zie je dat uitsteeksel van zen batterij, is dat een speciale cover ?
Nou ja, speciaal weet ik niet, maar tis wel gewoon een andere dan de originele natuurlijk
. Wat dacht je dan? Dat ie de originele had heetgestookt met een gasbrander, nieuwe batterij erin en dan die cover er op duwen
?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Nou het is duidelijk, dankjewel haha:P,MaximusTG schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:22:
Dat ie de originele had heetgestookt met een gasbrander, nieuwe batterij erin en dan die cover er op duwen?
aan de andere kant, je idee hierboven, is helemaal zo slecht nog niet xd
Mijn 3500 batterij is ook onderweg. Optisch valt het mee zie ik...ben benieuwd.
Verwijderd
http://homeappliances.fil.../2006/12/toaster-oven.jpgzippy1990 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:26:
[...]
Nou het is duidelijk, dankjewel haha:P,
aan de andere kant, je idee hierboven, is helemaal zo slecht nog niet xd
+
buigen
Ik heb hem ook gisteren binnnen gekregen, ben er super blij mee!!
(ik heb de $14 dollar versie met rode sticker van dealextreme.com)
[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey48 op 22-06-2011 16:16 ]
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Je vergeet te vertellen over de batterydrain.hikhakhok schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:15:
[...]
kwa snelheid niet, maar het is allemaal stuk makkelijker, hele makkelijke notificatie en toggles bar. en het ziet er een stuk gelikter uit![]()
eenmaal miui, altijd miui
Ik kan deze : http://www.youtube.com/watch?v=R5291_oVUL4 Momax 2700mah zeker aanraden. een mooi vormgegeven achterkant en hoge kwaliteit LG cellen. Haalde er in het vliegtuig makkelijk 10 uur display on mee
Ik vindt de achterkant niet zo mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk...arnoutzw schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 18:45:
Ik kan deze : http://www.youtube.com/watch?v=R5291_oVUL4 Momax 2700mah zeker aanraden. een mooi vormgegeven achterkant en hoge kwaliteit LG cellen. Haalde er in het vliegtuig makkelijk 10 uur display on mee
je moet hem wel in het zwart hebbenJay-v schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:03:
[...]
Ik vindt de achterkant niet zo mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk...
Verwijderd
Kan je de toekomstige MIUI Galnet over de MCGv heen flashen?
Na /system en /cache wipe?
Wordt me niet echt duidelijk.
Het verschil ook nog niet echt, vooral veel nutteloze comments in dat topic
Ja, deze kan over elke MIUI heen met format/system en cache. Echt veel verschillen verwacht ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:50:
Kan je de toekomstige MIUI Galnet over de MCGv heen flashen?
Wellicht, stabieler, zuiniger in batterij verbruik en nog een eigen "Galnet" sausje erover heen!!..
FM-radio FIX dit soort dingen...
Galnet topic had voor mij ook wel op slot gemogen tot de release vrijdag..
van mij niet!, ROM COMING IN NEXT HOURsilitek schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:06:
[...]
Ja, deze kan over elke MIUI heen met format/system en cache. Echt veel verschillen verwacht ik niet.
Wellicht, stabieler, zuiniger in batterij verbruik en nog een eigen "Galnet" sausje erover heen!!..
FM-radio FIX dit soort dingen...
Galnet topic had voor mij ook wel op slot gemogen tot de release vrijdag..
Ze kunnen weer niet wachten....nou, vooruit dan maar.
Dan wil ik hem ook
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ik ook ik ook ik ook
/me Smijt de telefoon aan de lader
Wou eigenlijk mijn liedjes erop zetten en op die manier voor peut zorgen maar een nieuwe rom is helemaal geweldig
Vooral van Galnet
/me Smijt de telefoon aan de lader
Wou eigenlijk mijn liedjes erop zetten en op die manier voor peut zorgen maar een nieuwe rom is helemaal geweldig
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik zit op 7.7 van MIUI XDA
Is die GALNET beter? (Ik wil voornamelijk een goede accuduur).
Welke modem adviseren jullie voor Vodafone in NL??
(draai nu JV6 ... maar de gps lijkt toch wat langzamer te werken. De accuduur lijkt iig 10x beter dan met JVK)
Hoewel ik nog steeds niet super te spreken ben over de accuduur.
(draai nu JV6 ... maar de gps lijkt toch wat langzamer te werken. De accuduur lijkt iig 10x beter dan met JVK)
Ik zit ook steeds te prutsen met die gps vandaag jvp op cm7 geprobeert maar daar verlies ik ook telkens lock.
iemand nog een modem aanrader?
maurits82 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:57:
Ik zit op 7.7 van MIUI XDA
Xiaomi 13T Pro
Oh, JVP deed het bij mij eigenlijk juist weer perfect!Btje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:17:
Ik zit ook steeds te prutsen met die gps vandaag jvp op cm7 geprobeert maar daar verlies ik ook telkens lock.
[...]
In huis, binnen een paar seconden een lock, was echt niet normaal.
Toch wel erg nieuwsgierig naar Galnet MIUI, net geflashed vanf cm7, zo gepiept.
Ziet er goed uit
Ziet er goed uit
Galnet hielp toch ook mee met de andere MIUI releases, wat is de reden dat hij nu zijn eigen rom heeft?
Wordt de ontwikkeling van de andere gestaakt?
Ben er iid. ook nog niet achter wat het verschil tussen de roms is...
Wordt de ontwikkeling van de andere gestaakt?
Ben er iid. ook nog niet achter wat het verschil tussen de roms is...
Ja mijn lock is er ook snel maar onderweg al navigerend verlies ik hem.
maurits82 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:29:
[...]
Oh, JVP deed het bij mij eigenlijk juist weer perfect!
In huis, binnen een paar seconden een lock, was echt niet normaal.
Xiaomi 13T Pro
hmm, zelf geen last van gehad. (korte gebruikservaring hoor).Btje schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 06:06:
Ja mijn lock is er ook snel maar onderweg al navigerend verlies ik hem.
[...]
Met JVP deed hij het bij mij in a'dam tussen de gebouwen prima
Bij JV6 duurt het even voor ik een fix heb en verlies ik hem snel.
... zal wel toeval zijn denk ik eigenlijk
Galnet V1 erop..weinig verranderingen zoals verwacht, leuk galnet theme. Eens kijken hoelang de batterij mee gaat.Alieunited schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:03:
Toch wel erg nieuwsgierig naar Galnet MIUI, net geflashed vanf cm7, zo gepiept.
Ziet er goed uit
changelog:
- Kernel Changed to a New Custom Kernel Developed by Me & Tk-Glitch
- Drivers and Framework Updates
- Official Samsung Framework included (doesn't mean samung apps are supported)
- RIL Re-wrote to Cure Signal Issues
- Swype Install Application Included
- Stock Camera Removed (Will not be included in my versions)
- XDA Forums Application Removed
- Divx Support Added (Use Vplayer)
- Custom Theme Included
- Lockscreens Improved for Speed (May still have Pin issues)
- Get feedup now... but a lot of changes have occured...!
Helaas nog geen FM-radio
[ Voor 45% gewijzigd door silitek op 23-06-2011 08:16 ]
Ik zag dat hij alleen UK engels was ... kan ik hem ook NL krijgen dmv een language pack? (bv die van MIUI XDA)??silitek schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:07:
[...]
Galnet V1 erop..weinig verranderingen zoals verwacht, leuk galnet theme. Eens kijken hoelang de batterij mee gaat.
changelog:
- Kernel Changed to a New Custom Kernel Developed by Me & Tk-Glitch
- Drivers and Framework Updates
- Official Samsung Framework included (doesn't mean samung apps are supported)
- RIL Re-wrote to Cure Signal Issues
- Swype Install Application Included
- Stock Camera Removed (Will not be included in my versions)
- XDA Forums Application Removed
- Divx Support Added (Use Vplayer)
- Custom Theme Included
- Lockscreens Improved for Speed (May still have Pin issues)
- Get feedup now... but a lot of changes have occured...!
Helaas nog geen FM-radio
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Wat houd je tegen om het te proberen? Het is in theorie nog gewoon MIUI dus die zouden ook moeten werken,maurits82 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:19:
[...]
Ik zag dat hij alleen UK engels was ... kan ik hem ook NL krijgen dmv een language pack? (bv die van MIUI XDA)??
Zonet ook Galnet erop geknikkerd en nu lekker spelen. Eerst alle apps terugzetten en daarna de rest van het speelgoed.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Zo en het eerste echt serieuze probleem tegengekomen 
Ik kan niets meer downloaden uit de market... Cache van de market al geleegd, andere data ook geleegd. Zowel op WiFi als op 3G...
Iemand nog fixes of kan ik beter overnieuw beginnen? *snif*

Ik kan niets meer downloaden uit de market... Cache van de market al geleegd, andere data ook geleegd. Zowel op WiFi als op 3G...
"Bad flash" denk ik!!..Galnet rom ligt hier ook op de pijnbank geef geen krimp, alles werkt...hedenTouchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:56:
Zo en het eerste echt serieuze probleem tegengekomen
front camera ook goed enz.enz
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Overnieuw dan maarsilitek schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:00:
[...]
"Bad flash" denk ik!!..Galnet rom ligt hier ook op de pijnbank geef geen krimp, alles werkt...heden
Telefoon aan de lader en voor de herkansing. Anders heb ik nog altijd McGv6.15
[ Voor 33% gewijzigd door Touchdomex op 23-06-2011 12:11 ]
Eind resultaat 3500mah batterij -> 34uur
. Dit na de eerste keer opladen, wellicht wordt hij nog ietsjes beter nu hij gekalibreerd is. Ik ben zeer tevreden. iig veel beter als de 16 uur die ik haalde met mijn originele batterij
.
Mijn gebruik ter verduidelijking:
3G + BT altijd aan. (Vind het vervelend als ik BT steeds aan moet zetten als ik in de auto stap)
2 Exchange accounts (Sync e-mail en kalender 1x per uur)
1 Gmail (push)
1 Twitter (15 min)
1 Facebook (15 min)
Ca. 100 WA berichtjes (Dankzij de groupchat functie
).
7 spraak oproepen (iets meer dan 30 min totaal)
30 min muziek luisteren via headset.
Scherm aan: 2 uur.
Mijn gebruik ter verduidelijking:
3G + BT altijd aan. (Vind het vervelend als ik BT steeds aan moet zetten als ik in de auto stap)
2 Exchange accounts (Sync e-mail en kalender 1x per uur)
1 Gmail (push)
1 Twitter (15 min)
1 Facebook (15 min)
Ca. 100 WA berichtjes (Dankzij de groupchat functie
7 spraak oproepen (iets meer dan 30 min totaal)
30 min muziek luisteren via headset.
Scherm aan: 2 uur.
^^ Ziet er goed uit..silitek wacht nog geduldig op zijn batterij
Niet nodig een week wachtenTouchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:01:
[...]
Overnieuw dan maarWat ik wel een gemis vind is dat de kernel alleen voodoosound ondersteuning heeft en geen voodoocolour...
Telefoon aan de lader en voor de herkansing. Anders heb ik nog altijd McGv6.15De enige die echt fijn werkte en wacht wel een week op die nieuwe van Galnet.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Kutsilitek schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:07:
[...]
Niet nodig een week wachtenGalnet V2 is in de maak gebaseerd op 1.6.24. Morgen of overmorgen.
ik draai nog v7.7 en daar is ook echt helemaal niks aan op te merken.. vind v1 van galnet niet de moeite waard om nu te flashen.. mooi wachten op 1.6.24..Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:18:
[...]
KutNou ja zondag maar weer flashen
Vandaag eens Galnet proberen en ondertussen hopen dat de FM-radio slaagt
ik zit ook een beetje te twijfelen over die batterij.. moet nog een maandje met me foon doen..
(past die bat ook in een I9003.. die is iets breder toch... een vriend van me heeft die namelijk)
[ Voor 10% gewijzigd door thommy86 op 23-06-2011 13:43 ]
Ik heb een aantal dagen gelden mijn galaxy s ontvangen. Ik heb voorlopig een update uitgevoerd van 2.2 (stock naar) 2.3 (stock). 't is een hele verandering met mijn HTC Tytn 2, die ik ook op android had draaien. Ik ga mij komende dagen nog orienteren op de roms en methodes om te flashen e.d.
Ik twijfel nog tussen miui en cyanogenmod. Ben benieuwd of hoeveel het sneller is dan stock. Ik ga gewoon een aantal rommetjes proberen.
Moet je elke keer in whatsapp je mobiele nummer bevestigen (middels sms) als je een full reset uitvoert, of is dit echt eenmalig?
Ik twijfel nog tussen miui en cyanogenmod. Ben benieuwd of hoeveel het sneller is dan stock. Ik ga gewoon een aantal rommetjes proberen.
Moet je elke keer in whatsapp je mobiele nummer bevestigen (middels sms) als je een full reset uitvoert, of is dit echt eenmalig?
Eke keer...Maar maakt dit wat uit?tdn135 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:50:
Ik heb een aantal dagen gelden mijn galaxy s ontvangen. Ik heb voorlopig een update uitgevoerd van 2.2 (stock naar) 2.3 (stock). 't is een hele verandering met mijn HTC Tytn 2, die ik ook op android had draaien. Ik ga mij komende dagen nog orienteren op de roms en methodes om te flashen e.d.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Het is imho een verademing want ik ben af van Touchwiz en die lelijke interface bij vlagen... Vooral het Lockscreen en het smsjes tab is echt foeilelijk bij de standaard samsung interface...tdn135 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:50:
Persoonlijk zou ik gaan voor de MIUI. Op dit moment word er keihard aan gesleuteld om een snelle en stabiele rom neer te zetten. Elke release zijn er wel weer verbeteringen te vinden.
Whattsapp moet je elke keer je nummer bevestigen na een full reset je nummer bevestigen. Maar dit kost hooguit een minuut
Waar halen jullie die huge batterijen vandaan? Ben stiekem wel benieuwd straks op kamp hoe zo'n batterij zou werken!
Filmpje geschoten van Galnet rom..
Ik heb GingerReal, met Semaphore kernel ( achteraf erover gezet )
Kan nog niet echt iets over gebruik en accuverbruik zeggen, aangezien het toestel net 2 dagen binnen is
< 10 minuten nadat de postbezorger weg was lag hij al aan Odin
>
Verder heb ik de batterijen op Ebay besteld, de 'normale 1500Mah' kosten zo'n 3 euro, en de extended 3500 zijn inclusief backcover zo'n 10 euro omgerekend
Deze verkoper heeft mij de afgelopen jaren van diverse accu's voorzien, en het is nog niet verkeerd gegaan
Kan nog niet echt iets over gebruik en accuverbruik zeggen, aangezien het toestel net 2 dagen binnen is
< 10 minuten nadat de postbezorger weg was lag hij al aan Odin
Verder heb ik de batterijen op Ebay besteld, de 'normale 1500Mah' kosten zo'n 3 euro, en de extended 3500 zijn inclusief backcover zo'n 10 euro omgerekend
Deze verkoper heeft mij de afgelopen jaren van diverse accu's voorzien, en het is nog niet verkeerd gegaan
Kun je aangeven hoe "dik" hij nu is ?Jay-v schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:24:
Eind resultaat 3500mah batterij -> 34uur.
Dit na de eerste keer opladen, wellicht wordt hij nog ietsjes beter nu hij gekalibreerd is.
Ik ben zeer tevreden. iig veel beter als de 16 uur die ik haalde met mijn originele batterij.
< ik kom van een N900 af, dus vind hem nu extreem 'dun' ... dus een dikkere batterij + cover maakt niet zoveel verschil >
Verwijderd
Even een paginaatje terugscrollenFreshMaker schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:57:
[...]
Kun je aangeven hoe "dik" hij nu is ?
< ik kom van een N900 af, dus vind hem nu extreem 'dun' ... dus een dikkere batterij + cover maakt niet zoveel verschil >
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
en de 2e poging ook weer faal... Nog weer een overnieuw en straks eens opnieuw alles doen... Daarna eens rustig kijken of het wel werkt en vervolgens troubleshooten...silitek schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:00:
[...]
"Bad flash" denk ik!!..Galnet rom ligt hier ook op de pijnbank geef geen krimp, alles werkt...heden
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Nee... Hiervoor ook niet gebruikt....Nivk schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:56:
Je gebruikt een kernel clearing script?
Verwijderd
Is alleen nodig als je van een originele rom + custom kernel over gaat opNivk schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:56:
Je gebruikt een kernel clearing script?
een andere custom kernel.
Galnet gebruikt toch nu een TK-Glitch kernel in plaats van de platypus NEO kernel? Kan het even niet meer vinden, maar goed als het twee keer mislukt kun je allicht even proberen veel extra tijd kost het niet.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ondertussen heb ik besloten om vanavond mijn hele telefoon leeg te plukken en van voor af aan te beginnen. Opnieuw FroYo erop knallen en dan de volledige Galnet guide volgen... Als dat niet lukt ga ik gewoon rustig weer naar MCGv6.15Nivk schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:07:
Galnet gebruikt toch nu een TK-Glitch kernel in plaats van de platypus NEO kernel? Kan het even niet meer vinden, maar goed als het twee keer mislukt kun je allicht even proberen veel extra tijd kost het niet.
Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.
Problemen met KIES horen in dit topic.