Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 06:51
Matched: firmware
dat heb ik allemaal niet in hoeven stellen toch? gewoon de CM7 kernel erop met odin, en dan die firmware erop zetten vanaf de SD kaart.
ik zie in elk geval staan dat ze willen dat je flashed vanaf 2.2, en ik flashde vanaf 2.3. weet niet of het verschil maakt, maar heb nu in 2.2 in elk geval wel gewoon netwerk enzo. nu maar weer even opnieuw MIUI erop zetten.

flashen vanaf 2.2 werkt dus wel gewoon. is opgelost dus.

[ Voor 7% gewijzigd door pimjai op 12-04-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
An1mA schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 00:24:
En dus geen bln en voodoosound
En toen was daar het licht in het duister. Het is.... het is..... Cyanogenmod 7 _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
pimjai schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:11:
dat heb ik allemaal niet in hoeven stellen toch? gewoon de CM7 kernel erop met odin, en dan die firmware erop zetten vanaf de SD kaart.
ik zie in elk geval staan dat ze willen dat je flashed vanaf 2.2, en ik flashde vanaf 2.3. weet niet of het verschil maakt, maar heb nu in 2.2 in elk geval wel gewoon netwerk enzo. nu maar weer even opnieuw MIUI erop zetten.
Als je ziet dat ze willen dat je vanaf 2.2 flashed en je doet het toch vanaf 2.3, dan vraag je toch om problemen?

Waarschijnlijk was je EMEI nummer weg na de flash omdat je niet de instructies hebt gevolgd die duidelijk in de OP staan.. Dus flash nogmaals op de methode die het miui team geeft, ook de "nutteloos lijkende" stappen. Dit haalt een hoop problemen en spam weg in het XDA thread..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Geen matches
je hebt gelijk hoor, maar dit is allemaal redelijk nieuw voor me. dus hou het maar op een leermomentje. ziet er in elk geval erg mooi uit, die MIUI interface.

[ Voor 21% gewijzigd door pimjai op 12-04-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
SOEFuture schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:18:
[...]

Waarschijnlijk was je EMEI nummer weg na de flash omdat je niet de instructies hebt gevolgd die duidelijk in de OP staan.. Dus flash nogmaals op de methode die het miui team geeft, ook de "nutteloos lijkende" stappen. Dit haalt een hoop problemen en spam weg in het XDA thread..
Je kunt nutteloos gaan reageren, maar zelfs mensen die stap- voor stap manuals maken /
volgen hebben dit ook meegemaakt. Er is geen oorzaak aan te wijden, maar het ligt puur
aan de EFS die mogelijk niet is / wordt gelezen, ook al heb je netjes een backup gemaakt
en op je SD terug hebt gezet alvorens te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
SOEFuture schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:18:
[...]

Als je ziet dat ze willen dat je vanaf 2.2 flashed en je doet het toch vanaf 2.3, dan vraag je toch om problemen?

Sommige stappen zijn ook overbodig als je vanaf 2.3 gaat flashen.
Maar als je niet precies weet waarvoor een stap is dan is het beter om het wel te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Geen matches
Kan iemand mij een downloadlink van RC4 dm'en? Er zitten een aantal zaken die ik graag gefixt wil hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 12-04-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Na 4 roms uitgeprobeerd te hebben, namelijk Darky 10RC, Juwe's 3.2, Thunderrom en Litening rom kan ik toch wel zeggen dat Juwe's het meest stabiele is. Ook het opstarten is echt heel snel. Zeker een aanradar. Zoals ik al eerder had aangegeven is darky iets mooier, maar over smaak valt niet te twisten. Juwe's heeft eigenlijk ook wel wat met dat wit/zwarte lay-out.
ik weet dat het niet veel zegt, maar mijn benchmark zit op 2200. En toch lijk ik dit zeker wel te merken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
pimjai schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:11:

flashen vanaf 2.2 werkt dus wel gewoon. is opgelost dus.
Het gene wat hier fout gaat is dat 2.3.3 een andere bootloader heeft.. daar door kan inderdaad de esf niet gerestored worden.. vandaar dat je van een froyo rom moet flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:19:
Na 4 roms uitgeprobeerd te hebben, namelijk Darky 10RC, Juwe's 3.2, Thunderrom en Litening rom kan ik toch wel zeggen dat Juwe's het meest stabiele is. Ook het opstarten is echt heel snel. Zeker een aanradar. Zoals ik al eerder had aangegeven is darky iets mooier, maar over smaak valt niet te twisten. Juwe's heeft eigenlijk ook wel wat met dat wit/zwarte lay-out.
ik weet dat het niet veel zegt, maar mijn benchmark zit op 2200. En toch lijk ik dit zeker wel te merken.
Zoals ik al zei ;) Darky is ook prima hoor maar Juwe's 3.2 verslaat alle 2.3.3 rommetjes "on this moment".
En black/white theme is zeker mooi. ;)

Edit: CF-root kernel 3.1 op juwe's geeft met ext4 en stagefright- enable 2500 quadrant score.
Normaliter zegt dat niets..maar deze reis is dat wel merkbaar. Boot razendsnel o.a

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 12-04-2011 22:26 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:09
Geen matches
Relief2009 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:08:
Kan iemand mij een downloadlink van RC4 dm'en? Er zitten een aantal zaken die ik graag gefixt wil hebben.
Hoezo kan je die link niet gewoon zelf opzoeken dan? ;)
En welke zaken wil je gefixt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Geen matches
Pino112 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:20:
[...]

Hoezo kan je die link niet gewoon zelf opzoeken dan? ;)
En welke zaken wil je gefixt hebben?
https://docs.google.com/d...BEjA8bc/edit?pli=1&hl=de#

Normaal haal ik hem van hier, maar link is afwezig. Vandaar dat ik het vroeg :)

Samsung blue eindelijk weg en extended power menu :) En AOSP-lockscreen natuurlijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 12-04-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Geen matches
Ben tog nog een probleem tegengekomen in miui. eerst kreeg ik geen 3G verbinding, dus toen heb ik even al die apn's verwijdert, en even zelf die van kpn toegevoegd. toen geen problemen meer, tot ik een keer gereboot had, nu heb ik met geen mogelijkheid meer een 3G verbinding. google is helaas ook mijn vriend niet vandaag. iemand met een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 13:58
Geen matches
Relief2009 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:25:
[...]

https://docs.google.com/d...BEjA8bc/edit?pli=1&hl=de#

Normaal haal ik hem van hier, maar link is afwezig. Vandaar dat ik het vroeg :)

Samsung blue eindelijk weg en extended power menu :) En AOSP-lockscreen natuurlijk :)
Als hij klaar is komt hij daar vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-09 14:34
Geen matches
Zou je ook doc eens kunnen proberen en die tegen juwe's aanleggen.

Ik heb zelf lang doc's gedraaid maar kreeg op een gegeven moment het idee dat ze teveel moesten aanpassen om het in die kitchen draaiend te houden.
Ik ben toen overgestapt naar ultimate rom en kernel en die was inderdaad sneller en minder battery usage.

Jammer dat die webstar gestopt is met developen.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:19:

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:15:
[...]

En toen was daar het licht in het duister. Het is.... het is..... Cyanogenmod 7 _/-\o_.
Jammer dat t licht zo snel uit gaat vanwege de snelle drain op je batterij ;) Geen optie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Cartman! schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:27:
[...]

Jammer dat t licht zo snel uit gaat vanwege de snelle drain op je batterij ;) Geen optie dus.
Ik vind het wel meevallen, gisteren rond 22:00 geflashed met ~80% batterij en vandaag om 20:00 aan de lader gehangen met 24% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Geen matches
418O2 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:53:
[...]

Als hij klaar is komt hij daar vanzelf :)
Vreemd, ik las net boven dat iemand RC4 werkend had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Cartman! schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:27:
[...]

Blijft een minpunt voor je hè ;), uiteraard terecht en meer met jou. Ik stoor me er alleen
al na maanden niet meer aan, leg dat ding 1 keer per dag aan de oplader en tussendoor
nog weleens aan mijn pc, heb wat afwegingen gemaakt in gebruik van app's en widgets,
ik vind het goed zo. Zonder de echte energie-vreters, valt het allemaal nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Dat blijft persoonlijk ja, ik doe met normaal gebruik nu ruim 2 dagen met m'n toestel, als t een keer heel intensief is (5 uur angry birds) dan is ie 's avonds nog ~30% en dat vind ik top. En afwegingen voor gebruik apps en widgets doe ik niet, ding moet gewoon doen wat ik wil en lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
pimjai schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:41:
Ben tog nog een probleem tegengekomen in miui. eerst kreeg ik geen 3G verbinding, dus toen heb ik even al die apn's verwijdert, en even zelf die van kpn toegevoegd. toen geen problemen meer, tot ik een keer gereboot had, nu heb ik met geen mogelijkheid meer een 3G verbinding. google is helaas ook mijn vriend niet vandaag. iemand met een idee?
om weer 3g verbinding te krijgen hoef je maar simpelweg lock/unlock te doen.. apn's mooi laten staan..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 07:30
Geen matches
Ik draai nu de laatste Nightly van CM7, wat een verademing! Ik kwam van Darky 9.5, maar ik moet zeggen dat 2.3 echt fantastisch is.

Twee grootste pluspunten:
-Heb nu o.a. native VOIP op mijn telefoon, dus bel voortaan als ik op wifi zit (vrijwel altijd) gratis!
-Eindelijk heb ik een GPS fix in enkele seconden (ipv tig minuten).

Image is echt supersnel en stabiel. Die paar issues die nog open staan (voordat CM 7.0.0 final zal worden) zijn voor mij niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Peetke schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:35:
-Heb nu o.a. native VOIP op mijn telefoon, dus bel voortaan als ik op wifi zit (vrijwel altijd) gratis!
-Eindelijk heb ik een GPS fix in enkele seconden (ipv tig minuten).
Welke app gebruik je voor je native VOIP?
Cartman! schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:58:
Dat blijft persoonlijk ja, ik doe met normaal gebruik nu ruim 2 dagen met m'n toestel, als t een keer heel intensief is (5 uur angry birds) dan is ie 's avonds nog ~30% en dat vind ik top. En afwegingen voor gebruik apps en widgets doe ik niet, ding moet gewoon doen wat ik wil en lang :P
Nou ja, moeten kiezen tussen Fancy en Beautiful en meer van dat soort dingen
vind ik niet zo erg, een extra leuke uitdaging juist, voor de timebeing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:42:
[...]
Welke app gebruik je voor je native VOIP?
Sinds 2.3 zit dit ingebouwd in Android. Hiervoor gebruikte ik SipDroid. Nu dus geen los programma meer. Het is nu echt dezelfde kwaliteit als 'gewoon' bellen. 3 dingen moest ik invullen: voip server, username, password. Verder niet hoeven klooien met codecs, stunserver, protocollen, etc. Werkt erg goed dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Peetke schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:51:
[...]

Sinds 2.3 zit dit ingebouwd in Android. Hiervoor gebruikte ik SipDroid. Nu dus geen los programma meer. Het is nu echt dezelfde kwaliteit als 'gewoon' bellen. 3 dingen moest ik invullen: voip server, username, password. Verder niet hoeven klooien met codecs, stunserver, protocollen, etc. Werkt erg goed dus!
welke voip server gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Peetke schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:51:
[...]

Ohw wacht, dat zag ik al eens ja. Dacht dat je hier misschien een speciale app
of dienst (lees: server) voor gebruikt(e). Hier hebben we op kantoor wel een VOIP
server, alleen wil ik een dienst 'buiten' werk om, dus daar ben ik naar op zoek om
eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb 1 probleem met MIUI.
Telkens als ik 'sochtends wakker wordt staat de batterij maar op 94%.
Is het zo dat hij 'snachts zodra de batterij vol zit begint met ontladen ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nee, d'r zit een beveiliging tegen overladen wat ik weet, maar waarom de drop naar
94% gaat weet ik niet. Misschien je batterij stats legen (conform wijze zoals deze
meen ik hier enkele malen heeft gestaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:16:
Nee, d'r zit een beveiliging tegen overladen wat ik weet, maar waarom de drop naar
94% gaat weet ik niet. Misschien je batterij stats legen (conform wijze zoals deze
meen ik hier enkele malen heeft gestaan).
Nou kijk ik kan mijn telefoon niet opladen als hij uit staat dus dat is niet echt optie..
Maarja anders nandroid ik wel ff terug naar cm7 om vanaf daar te flashen.
Kan ik een nandroid zomaar restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:29:
[...]

Nou kijk ik kan mijn telefoon niet opladen als hij uit staat dus dat is niet echt optie..
Maarja anders nandroid ik wel ff terug naar cm7 om vanaf daar te flashen.
Kan ik een nandroid zomaar restoren?
Dit is gewoon een beveiliging.. niks aan te doen.. dus ga nou geen dingen proberen.. want dat kan alleen maar fout gaan.. het is nog steeds een RC.. waarschijnlijk zal dit wel veranderd worden.. visualiseer gewoon 100%.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
thommy86 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:33:
[...]

Dit is gewoon een beveiliging.. niks aan te doen.. dus ga nou geen dingen proberen.. want dat kan alleen maar fout gaan.. het is nog steeds een RC.. waarschijnlijk zal dit wel veranderd worden.. visualiseer gewoon 100%.. :+
Ik maak me er ook niet druk om alleen lijkt het me met het flashen van een nieuwe niet handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:34:
[...]

Ik maak me er ook niet druk om alleen lijkt het me met het flashen van een nieuwe niet handig :+
8)7 ik snap het niet helemaal denk ik?? :9 als hij rond de 95% zit dan is hij toch gewoon vol? en kun je toch flashen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wil net zeggen, het is een voorzorgmaatregel netjes je telefoon op te laden
alvorens te flashen, dit moet je niet té letterlijk gaan nemen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
thommy86 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:38:
[...]

8)7 ik snap het niet helemaal denk ik?? :9 als hij rond de 95% zit dan is hij toch gewoon vol? en kun je toch flashen..?
ik meende dat je met 100% batterij moest flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nee hoor, hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:39:
[...]

ik meende dat je met 100% batterij moest flashen?
Dat is ook zeker aan te raden.. maar inderdaad.. heel letterlijk moet je dat niet nemen.. 91% is aardig vol toch.. hoe de batterij werkt, is een hoop over geschreven.. heb hier volgens mij wel eens een link voorbij zien komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
Geen matches
//offtopic
Asterisk (nog een oudere 1.4 serie geloof ik trouwens) bij BudgetDedicated. I.c.m. Siptraffic (beltegoed) en BudgetPhone (prepaid € 10 pj telefoonummertje koppelen).

//ontopic:
Nog een paar pluspunten CM 7.0.0. t.o.v. Samsung:
  • Geen melding bij batterij vol (werd ik wakker van, want gaat snachts aan de lader)
  • Very fancy lock effect!

[ Voor 25% gewijzigd door Peetke op 13-04-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik zit nu op Darkey 10.3 maar wil cm7 eens gaan proberen.
Ik heb een aantal files gedownload maar weet niet welke dat ik moet hebben
cm_Urenco_full-39.zip
cm_harmony_full-39.zip
cm_liberty_full-39.zip
cm_encore_full-39.zip
update-cm-7.0.0-encore-signed.zip
CF-Root-ext4-v1.1-Addon.apk
Kan iemand mij uitleggen hoe en wat ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:16:
Hallo

http://www.androidworld.n...M+Cyanogenmod+installeren

Doei :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:16:
Ik heb het aan de hand van deze handleiding gedaan:
http://forum.cyanogenmod....xy-s-phones-experimental/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ook, als je deze handleiding volgt, kán het haast niet misgaan. Bedenk wel dat deze handleiding er vanuit gaat dat je vanaf Froyo komt. Als je al een gelekte Samsung Gingerbread Rom hebt draaien, moet je eerst een andere bootloader flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:26:
[...]

Ik ook, als je deze handleiding volgt, kán het haast niet misgaan. Bedenk wel dat deze handleiding er vanuit gaat dat je vanaf Froyo komt. Als je al een gelekte Samsung Gingerbread Rom hebt draaien, moet je eerst een andere bootloader flashen.
En ook DAT staat allemaal in die link op Androidworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:43:
[...]

En ook DAT staat allemaal in die link op Androidworld.
Weet ik, maar je ziet op het XDA forum maar al te vaak problemen naar voren komen die DAAR mee te maken hebben. Veel mensen lezen het blijkbaar niet goed. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geen matches
Dat zijn prettige mensen idd. Alles aangeleverd willen krijgen, half lezen, vol klooien en dan zeuren dat het zo'n geklooi is met ROMs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
418O2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:08:
Dat zijn prettige mensen idd. Alles aangeleverd willen krijgen, half lezen, vol klooien en dan zeuren dat het zo'n geklooi is met ROMs
In den beginne was het ook allemaal niet zo duidelijk, veel mensen moesten het zelf
uitvinden, hoe terug te kunnen nadat je Lightning en dergelijke roms zat, dus zo van-
zelfsprekend is het 'uitvoeren' van het flashen soms niet echt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hmmm... Het kán aan mij liggen, maar ik zie nog niet direkt de voordelen van Gingerbread?? Ik heb nu Juwe's ROM draaien, maar zie niet echt zaken waarvan ik denk dat het een update verantwoord(??).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geen matches
't is (bij mij iig) een heel stuk sneller en soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Ik dacht ook dat 2.3.3 zou komen met native voip-ondersteuning maar dat vind ik niet terug in JVK :{ Verder merk ik weinig verschil behalve dat ik geen BLN heb maar wel die vette CRT-off animatie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03
Geen matches
Zou iemand mij kunnen helpen, ik heb sinds een paar dagen een zeer raar probleem. Welke rom ik ook installeer, het lukt mij niet om op een 3g netwerk te komen. Daarnaast kan ik alleen via de "stock" 2.3 rom van samsung op een gsm netwerk komen. Ik heb meerdere simkaarten in mijn telefoon gestoken, maar geen van allen werken.

Het probleem is zover ik het weet begonnen toen ik een doc's rom op mijn telefoon probeerde te flashen. Ik ben hier waarschijnlijk te enthousiast in geweest, heb vrijwel alle recommended settings behouden, zo goed als alle applicaties aangevinkt, het gingermix thema gekozen en bij boot/sounds steeds voor de nexus optie gegaan. Toen ik deze rom op mijn telefoon wilde flashen, alvorens een speedmod kernel op mijn telefoon te hebben geflashed, kwam er een intallation aborted system e not found oid in het clockwork systeem.

Vervolgens heb ik een nandroid back up van mijn vorige cm7 teruggezet en vanaf hier is het gedonder begonnen. Ik had opeens geen gsm of 3g bereik meer en heb dit tot op heden nog niet gehad. Ik ben toen terug gegaan naar de samsung stock 2.3 rom en hier heb ik wel gsm bereik maar nog steeds geen 3g.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om mijn 3g terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Controleer eerst of je IMEI-nummer en productcode nog in tact is zou ik zeggen, als dat het geval is kijken of er wel een juist APN in je telefoon staat die bij je provider hoort. Toen ik GingerReal op 2.3.3 had toen was ik die ook kwijt omdat het geen XEN CSC was maar een multiCSC zonder XEN. Als je IMEI gefokt is moet je sowieso eerst je /efs-backup terug gaan zetten en dan verder met het checken van de APN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
Geen matches
Cartman! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:18:
Controleer eerst of je IMEI-nummer en productcode nog in tact is zou ik zeggen, als dat het geval is kijken of er wel een juist APN in je telefoon staat die bij je provider hoort. Toen ik GingerReal op 2.3.3 had toen was ik die ook kwijt omdat het geen XEN CSC was maar een multiCSC zonder XEN. Als je IMEI gefokt is moet je sowieso eerst je /efs-backup terug gaan zetten en dan verder met het checken van de APN.
Dan zou het heel goed kunnen dat ik m'n telefoon definitief verneukt heb aangezien ik m'n efs data ben kwijt geraakt toen de interne sd kaart herstelt moest worden (volgens windows.) Ik heb namelijk ook een xen aangeklikt bij doc's rom alvorens ik deze geflashed heb.

Zijn er nog stappen die ik kan ondernemen om dit terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Als je een nandroid backup hebt zou daar ook je /efs in moeten zitten volgens mij. Of stond die backup op die SD-kaart ook? Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar zet ook altijd ff een backup op je pc/dropbox/email.

Controleer eerst of je imei/productcode echt gefokt zijn, als dat niet zo is dan eerst een backup nu maken en dan verder proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Cartman! op 14-04-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
Geen matches
Ik ben gelukkig zo slim geweest de nandroid back up wel op mijn computer te bewaren. Hoe kan ik via deze back up mijn efs gegevens achterhalen? (Het is echter wel een back up van een custom rom, ik weet niet of dit nog uitmaakt voor de imei code e.d.)

Btw als ik mn telefoon in de computer hang, met usb verbindt en vervolgens weer loskoppel, heb ik opeens wel een 3g incl. gsm verbinding op de laatste cm7.

Zou er ook iets mis met mijn antenne kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Cartman! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:27:
Ik dacht ook dat 2.3.3 zou komen met native voip-ondersteuning maar dat vind ik niet terug in JVK :{ Verder merk ik weinig verschil behalve dat ik geen BLN heb maar wel die vette CRT-off animatie :9
Bij mij zit dat hier:

Afbeeldingslocatie: http://img855.imageshack.us/img855/6215/snap20110414154240.png

En BLN werkt ook goed :).
(op CM7 dan hè)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Matched: galaxy
dat VOIP in 2.3.3.. hoe werkt dat? ik heb hier telfort internet + bellen. betekend dan dat ik mijn galaxy kan gebruiken om via telfort te bellen? Als diut zou kunnen. hoe moet ik dat instellen? Aangezien telfort de SIP gegevens pusht naar het modem. en ik ze zelf niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:51:
[...]

Bij mij zit dat hier:

[afbeelding]

En BLN werkt ook goed :).
(op CM7 dan hè)
Jahaaaaa :P

Hoe kom je in dat menu? Volgens mij heb ik die niet (non-CM7 dus).

@kaaasje: je /efs zou altijd t zelfde moeten blijven ongeacht custom rom of stock rom. Je kan de nandroid/cwm backups uitpakken met de tool unyaffs, is ook voor Windows beschikbaar want ik heb t zelf eens gebruik om wat settings eruit te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 17:03
ik merk dat mijn accu niet zo lang mee gaat als ik bijvoorbeeld angry birds speel en om de zoveel tijd mn mail check

kunnen jullie een firmware aanraden waarmee de accu langer mee gaat?
ik heb wel 1 of andere weer widget genaamd fancy widget
ook gebruik ik meerdere keren per dag advanced task killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Advanced task killer sowieso deinstalleren, das stap 1. Verder zou ik lekker JVK pakken met speedmod kernel, werkt erg goed, ook voor de batterij hoewel ik weinig verschil merk met JS5/8 (wederom met speedmod kernel).

[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 14-04-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
Geen matches
waarom zou ik advanced task killer moeten deinstaleren eigelijk? ik heb vaak dat als er veel apps open staan een spel hapert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 14:21
Geen matches
Sluit je je apps wel goed af? Afsluiten doe je met de back toets en niet met de home knop!
Ik heb nooit apps in m'n geheugen staan die ik er niet in wil hebben :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mmm mijn MIUI rom hapert ineens enorm na het installeren van 1 theme:S
Gewoon terug gaan naar het standaard theme+reboot werkt niet uhm.
Ideeën?

Vaaaag ineens alles weer smooth...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Cartman! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:06:
[...]

Jahaaaaa :P

Hoe kom je in dat menu? Volgens mij heb ik die niet (non-CM7 dus).
Oproepinstellingen (staat erboven :+), via het normale menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dacuuu schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:56:
Als diut zou kunnen. hoe moet ik dat instellen? Aangezien telfort de SIP gegevens pusht naar het modem. en ik ze zelf niet heb.
Zou ik je écht niet kunnen vertellen, gebruik het zelf (nog) niet, maar ben nog
op zoek naar een goede VOIP hosting (lees: goedkoop bellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Geen matches
HaTe schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:28:
Sluit je je apps wel goed af? Afsluiten doe je met de back toets en niet met de home knop!
Ik heb nooit apps in m'n geheugen staan die ik er niet in wil hebben :)
Hmmm, waarom vind die taskkiller dan allemaal open apps die ik soms al maanden niet meer gebruikt heb. Starten soms na het killen weer net zo hard weer op. Ik heb dan niet over essentiele apps zoals een klok of launcher maar een spelletje of een tooltje.
Echt heel irritant want het vreet wel geheugen en batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:37:
[...]

Oproepinstellingen (staat erboven :+), via het normale menu.
Ja dat zag ik maar die heb ik niet, dus ik dacht dat t misschien in een submenu stond.

@Gallant: Als je apps hebt die random starten of in je geheugen zitten is er iets mis met je toestel want dat hoort niet. Een taskkiller is compleet overbodig in android (2.1+) want dat regelt ie zelf beter. Bovendien is zo'n taskkiller juist iets wat continu draait en dus accu verbruikt.

@RATBORG: ik heb zelf VoipBuster voor m'n thuistoestellen, werkt erg goed voor bellen naar landlijnen. Als ik mobiel moet bellen dan pak ik m'n SGS want daarvoor is t niet goedkoper.

[ Voor 14% gewijzigd door Cartman! op 14-04-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
Geen matches
Ah dank voor de tip met de back knop :)

Heb nu mn weather widget verwijderd. Hoe zet je 3g uit? er is nergens een optie om het uit te zetten, terwijl destijds toen ik nog een iphone 3g met android er op had, kon je dat wel doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
ik zet 3G uit met de (betaalde) widget SwitchPro maar kan ook met het gratis APNdroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Geen matches
Argh, ik heb CM7 nu maar ik mis toch echt de market.

Ik wil nu weer naar ZSJPK v11.1 van doc's romkitchen.

Hoe kan ik het beste nu een clean install doen? Eerst een stock 2.2.1 flashen via odin?

[ Voor 87% gewijzigd door Laidback Luc op 14-04-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Geen matches
Dat is niet je 3g uitzetten maar data verbinding.
Cartman! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:43:
ik zet 3G uit met de (betaalde) widget SwitchPro maar kan ook met het gratis APNdroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
Geen matches
Betaald maakt mij opzich weinig uit, ik heb alleen geen creditcard en paypal ondersteund de market niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Sayko schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:44:
Dat is niet je 3g uitzetten maar data verbinding.

[...]
Er zit ook een 2G/3G switch in SwitchPro geloof ik, voor APNdroid kun je gelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is er toevallig een app die alle accu vreters op bepaalde tijden uitzet.
Bijvoorbeeld als ik naar bed ga dat hij dat hij alles uit zet
En zodra het scherm uit staat dat oa wifi uitgaat

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Geen matches
Ik kan me herinneren dat google niet de mogelijkheid geeft die activity aan te roepen direct ter schakelen tussen 2g/3g. SwitchPro maar eens even proberen dan.
Cartman! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:48:
[...]

Er zit ook een 2G/3G switch in SwitchPro geloof ik, voor APNdroid kun je gelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:50:
Is er toevallig een app die alle accu vreters op bepaalde tijden uitzet.
Bijvoorbeeld als ik naar bed ga dat hij dat hij alles uit zet
En zodra het scherm uit staat dat oa wifi uitgaat
Ik zet meestal gewoon 3G uit als ik ga slapen, dan trekt ie in een hele nacht 1% of 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Geen matches
ReFresh F5 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:43:
Argh, ik heb CM7 nu maar ik mis toch echt de market.

Ik wil nu weer naar ZSJPK v11.1 van doc's romkitchen.

Hoe kan ik het beste nu een clean install doen? Eerst een stock 2.2.1 flashen via odin?
Inderdaad, stock 2.2 flashen via odin.
Daarna bijvoorbeeld speedmod flashen, cache wipen etc.
Dan gewoon docs rom installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Geen matches
Jay-v schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:15:
[...]

Inderdaad, stock 2.2 flashen via odin.
Daarna bijvoorbeeld speedmod flashen, cache wipen etc.
Dan gewoon docs rom installeren.
Idd, het is me gelukt :P toch bedankt :)

Gisteren van Juwe's V3.2 naar CM7 gegaan. CM7 is wel mooi maar ik mis echt gmail, market en de standaard email app.

Heb vervolgens Doc's ZSJPK V11 geflasht maar daar was ik ook niet echt tevreden over..En nu zit ik weer op Juwe's V3.2 :+ Gaat wel flink wat tijd in zitten :P

[ Voor 34% gewijzigd door Laidback Luc op 15-04-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Geen matches
Edit: laat maar... :(

[ Voor 108% gewijzigd door spaceboy op 15-04-2011 08:57 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheazers
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:26
Geen matches
ReFresh F5 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:20:
[...]
Gisteren van Juwe's V3.2 naar CM7 gegaan. CM7 is wel mooi maar ik mis echt gmail, market en de standaard email app.
Je weet dat je google apps achteraf kan installeren...
bekijk de openingspost op xda http://android.d3xt3r01.tk/cyanogen/gapps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 09:02
Geen matches
welke launcher gebruik je? ADW heeft een optie om je desktop te locken en dan werkt dit niet meer.
If ADW dan even menu, unlock desktop

[edit] ff snel editten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 15-04-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Geen matches
cheazers schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:00:
[...]

Je weet dat je google apps achteraf kan installeren...
bekijk de openingspost op xda http://android.d3xt3r01.tk/cyanogen/gapps/
Die had ik idd ook geflashd maar nog altijd geen markt. Gmail en de gewone email app was ook nergens te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Geen matches
Dan heb je iets fout gedaan, want ze zijn er zekerteweten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 23:14
Geen matches
wilde net zeggen, moet gewoon werken in CM7!

komt 1 dezer dagen weer update voor MIUI uit, ik ben benieuwd, want op de accuduur (een dag MAX) na ben ik verliefd op de rom!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Geen matches
:S Raar, ook gewoon de market? Als dat zo is dan ga ik weer terug naar CM7 :P Ik had toch echt 'gapps' geflashd..

Edit: Hebben jullie ook bij CM7, als je je telefoon opstart, meteen na het 'eerste' scherm en nog voor de bootanimation begint, dat je allemaal strepen/ruis in alle kleuren ziet? Als de bootanimation komt is het wel weer weg..

[ Voor 50% gewijzigd door Laidback Luc op 15-04-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo ik draai nog op darky's rom 5.5 van dec 2010. Kan ik nu in één keer naar darky's 10RC3 versie. Even een tijd weggeweest maar het gaat zo hard hier. ik heb al aardig wat proberen te lezen. maar deze overstap heb ik niet zo snel kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geen matches
Nee.

http://bit.ly/darky10series Daar moet het mee lukken dacht ik

http://darkyy92.imgur.com/darkys_v10_rc4#dAuDK daar staat een zooi screenies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Geen matches
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:03:
[...]

welke launcher gebruik je? ADW heeft een optie om je desktop te locken en dan werkt dit niet meer.
If ADW dan even menu, unlock desktop

[edit] ff snel editten :P
Ja crap. Dat was het exactly. :) Ik vond het al zo raar... NIETS werkte opeens meer voor m'n gevoel. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Als je darky gaat doen dan eerst RC3 installeren en dan zonder wipe RC4 installeren. Zit je al op RC3 dan via darky rom configuratior RC4 installeren. Zie op xda de instellingen voor de rom configurator.

Ik heb al aangegeven ergens hoe je RC3 het beste kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geen matches
heb je een linkje van de instellingen om van rc3 > rc4 te gaan? Kan hem op XDA niet zo snel vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Geen matches
Weet niet of het al gepost is. Maar hier vind je een Multi-language pack voor MIUI 1.4.8.: http://htcfanboys.com/ind...app=downloads&showfile=41

Getest & werkt op de I9000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ReFresh F5 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:39:

Edit: Hebben jullie ook bij CM7, als je je telefoon opstart, meteen na het 'eerste' scherm en nog voor de bootanimation begint, dat je allemaal strepen/ruis in alle kleuren ziet? Als de bootanimation komt is het wel weer weg..
Even serieus hè, 10 posts boven je wordt nog gezegd: "....ALS JE VAN EEN ANDERE rom komt dan.... anders krijg je..." inderdaad krijg je strepen. Ofwel; bootloader veranderden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
ReFresh F5 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:39:
:S Raar, ook gewoon de market? Als dat zo is dan ga ik weer terug naar CM7 :P Ik had toch echt 'gapps' geflashd..

Ik zou als ik jou was even helemaal opnieuw beginnen..! de strepen/ruis komt omdat je een verkeerde bootloader hebt..! beste van af een stock froyo rom flashen..!

Oeps..! telaat.. RATBORG was eerder..! eerder vernieuwen af en toe..!

[ Voor 6% gewijzigd door thommy86 op 15-04-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
Henkie schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:34:
wilde net zeggen, moet gewoon werken in CM7!

komt 1 dezer dagen weer update voor MIUI uit, ik ben benieuwd, want op de accuduur (een dag MAX) na ben ik verliefd op de rom!
bart_wbd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:15:
Weet niet of het al gepost is. Maar hier vind je een Multi-language pack voor MIUI 1.4.8.: http://htcfanboys.com/ind...app=downloads&showfile=41

Getest & werkt op de I9000
Elke vrijdag is er een update van de officiele MIUI.. De MIUI voor de sgs is eigenlijk een custom versie hiervan gebasseerd op CM7..

Hoop dat de language packs ook meteen worden geupdate elke vrijdag.. ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:35:
[...]

Even serieus hè, 10 posts boven je wordt nog gezegd: "....ALS JE VAN EEN ANDERE rom komt dan.... anders krijg je..." inderdaad krijg je strepen. Ofwel; bootloader veranderden.
Dan zal ik wel blind zijn..Thx.

Maar Android Market is er dus wel gewoon voor CM7, en die zit in de 'gapps' die je moet flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 23:14
Geen matches
languagepack aan het flashen, ben benieuwd!

[ Voor 37% gewijzigd door Henkie op 15-04-2011 12:06 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
ReFresh F5 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:54:
[...]

Dan zal ik wel blind zijn..Thx.

Maar Android Market is er dus wel gewoon voor CM7, en die zit in de 'gapps' die je moet flashen?
Juist..! ik denk dat je ook wel de meeste dingen goed hebt gedaan.. want het werkte toch.. alleen ben je verkeerd begonnen..!!!! mja als je blind bent is lezen ook lastig he :+

succes..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De liefde voor CM7 maakt blind :+.

Maar inderdaad; je moet die Gapps downloaden om je 'Google' apps te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Geen matches
Haha :+ , thx guys. Vanavond maar eens een stock froyo'tje flashen en CM7 erachteraan

Ohja, had nog een probleempje, CM7 zag mijn externe sd kaart niet.. lag dat ook aan mij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Geen matches
ReFresh F5 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:15:
Haha :+ , thx guys. Vanavond maar eens een stock froyo'tje flashen en CM7 erachteraan

Ohja, had nog een probleempje, CM7 zag mijn externe sd kaart niet.. lag dat ook aan mij? :+
Jaa!!! :+

nee dat is een bug van CM7..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Geen matches
Vrij binnenkort wordt ook een Sense ROM gelanceerd voor de SGS, ben benieuwd hoe die zal lopen.
Ken Sense verder niet, dus lijkt me wel leuk om uit te proberen :)
Pagina: 1 ... 39 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.