Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
Draai al enige tijd Darky8.0 / K12N kernel / NeonGT theme

ben zeer tevreden. Batterij heeft zijn ups en downs. Hou het wel met gemak een dag vol.

Wat echter wel zeer storend is, is de functie van de back toets. Vroeger ging ik dan 1 stap terug. Nu ga ik standaard naar het homescreen. Zeer vervelend. Heb alle instellingen nagelopen (ook in Launcherpro)

Is het uberhaupt mogelijk om de functie van deze toets te wijzigen. Of komt dat doordat ik Darky gebruik.

Ander storend fenomeen. Bij nieuw mail of artikel van androidworld en ik trek de notification bar naarbeneden en wil het mailtje of bericht lezen dan kom ik in de nog openstaande e-mail. Of iin openstaande androidartikel.
Hoe dit op te lossen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:50
GandalfTheGrey schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:21:
[...]

EDIT: Inderdaad wat Frigolampje onderaan zegt. Gebruik improved e-mail, de standaard 2.2.1 e-mail client is BUGGED
Bedoel je gewoon de Email-app of de Gmail-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

De gewone E-mail app.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:25:
[...]

Ik werk (naar aanleiding van de tips) inmiddels ook met improved email. Volgensmij scheelt dit inderdaad een hoop.. Wel vind ik het irritant omdat ik daarbij niet de update als "push" kan instellen. Dus werk nu met om de 5 minuten. Verder vroeg ik me af of iemand wist hoe je bij improved email kan instellen dat als je een email gelezen hebt op je SGS (in mijn geval) hij dit email bericht dat ook als gelezen noteert op je computer. Kan dit bij de instellingen nergens vinden..
Ja dat kan gewoon, weet niet of je het nu nog kan als je hem al ingesteld hebt. Maar anders je hotmail-account eens verwijderen en dan een nieuw account aanmaken. In het eerste scherm waar je je email en wachtwoord tikt moet je dan kiezen voor manual setup. Daar kan je dan exchange en later push kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
Hebben meer mensen last van dat er soms automatisch apps openen? Appas die op je home screen staan. Ik had dit met de officiële 2.1 -> 2.2 en nu met alle darky's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjann505
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-08 11:48
Heb ook de nieuwe voodoo.advanced.v666.2-20110111-21.53-update geïnstalleerd. Hoop dat dit ook helpt, wat ik heb gelezen zeggen ze van wel. Zal het even een paar dagen aanzien. Hou jullie op de hoogte!

De improved email bevalt mij kwa vormgeving ook beter. Voor iedereen aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 12:07
deblaauwesigaar schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:26:

ben zeer tevreden. Batterij heeft zijn ups en downs. Hou het wel met gemak een dag vol.

Wat echter wel zeer storend is, is de functie van de back toets. Vroeger ging ik dan 1 stap terug. Nu ga ik standaard naar het homescreen. Zeer vervelend. Heb alle instellingen nagelopen (ook in Launcherpro)

Is het uberhaupt mogelijk om de functie van deze toets te wijzigen. Of komt dat doordat ik Darky gebruik.

Ander storend fenomeen. Bij nieuw mail of artikel van androidworld en ik trek de notification bar naarbeneden en wil het mailtje of bericht lezen dan kom ik in de nog openstaande e-mail. Of iin openstaande androidartikel.
Hoe dit op te lossen.

Alvast bedankt.
Ik draai Darky' s 8.0 ROM met advanced voodoo lagfix enabled en herken geen van je problemen.
Mijn back toets werkt ook nog normaal.

Zelf twijfel ik of het de moeite is om de K12N kernel van Hardcore te proberen. Ik heb geen ervaring met het switchen van kernel. Is het de moeite waard? en zijn er nog dingen waarmee ik rekening moet houden? (los van dag bovenstaande klachten mij ook kunnen overkomen 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frigolamptje schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:29:
[...]

Ja dat kan gewoon, weet niet of je het nu nog kan als je hem al ingesteld hebt. Maar anders je hotmail-account eens verwijderen en dan een nieuw account aanmaken. In het eerste scherm waar je je email en wachtwoord tikt moet je dan kiezen voor manual setup. Daar kan je dan exchange en later push kiezen.
Top tip:) Werkt als een zonnetje... Voor de mensen die hetzelfde willen, maar niet weten wat ze exact bij de manuele settings allemaal moeten invoeren:
http://www.androidworld.n...ync-account-aanmaken.html

Zie 3e post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:38
deblaauwesigaar schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:26:

Hoe dit op te lossen.

Alvast bedankt.
Dit klinkt als een thema fout.. probeer eens een ander thema..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Draai nu darky's 8.0. kan 2 dagen doen met de accu. vaak 3g/wifi aan (niet de hele dag) wat surfen, +- 50 smsjes, 20 minuten bellen. Wat twitteren en whatsappen. Beter zal het niet worden met een andere kernel denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 10:10
Arjann505 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:35:
Heb ook de nieuwe voodoo.advanced.v666.2-20110111-21.53-update geïnstalleerd. Hoop dat dit ook helpt, wat ik heb gelezen zeggen ze van wel. Zal het even een paar dagen aanzien. Hou jullie op de hoogte!

De improved email bevalt mij kwa vormgeving ook beter. Voor iedereen aan te raden!
Is het ook mogelijk om via improved email de schermbeveiliging(Pin, Patroon) te omzeilen die voor sommige bedrijfs exchange mailservers ingesteld dienen te worden?

Voor de stock email bestaat er een gehackte email.apk die dit omzeilt. Bij improved email ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 08:05
sattertje schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:09:
[...]

Is het ook mogelijk om via improved email de schermbeveiliging(Pin, Patroon) te omzeilen die voor sommige bedrijfs exchange mailservers ingesteld dienen te worden?

Voor de stock email bestaat er een gehackte email.apk die dit omzeilt. Bij improved email ook?
Hmmm... klinkt interessant! Is er meer info te vinden over die gehackte email.apk van de standaard e-mail applicatie?

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ik kan via het kpn-netwerk niet meer surfen via de stock browser. Met een andere browser (Dophin) kan dit wel gewoon. Overigens kan ik wel surfen via WIFI met de stock browser :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Dacuuu schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:59:
Draai nu darky's 8.0. kan 2 dagen doen met de accu. vaak 3g/wifi aan (niet de hele dag) wat surfen, +- 50 smsjes, 20 minuten bellen. Wat twitteren en whatsappen. Beter zal het niet worden met een andere kernel denk ik?
Komt ongeveer overeen met wat ik eruit haal, mijn 3g staat wel constant aan, hangt ook af van hoeveel je scherm aanstaat, maar idd, heel veel meer zal je er niet uithalen. Maar andere kernel kan wel altijd leuk zijn omdat hij iets sneller is bv of meer opties heeft.

Edit: Mensen die die tweak doorgevoerd hebben om hsdpa uit te schakelen, kunnen jullie eens kijken wat jullie downloadsnelheid nu is (één iemand zou ook al leuk zijn :9 )? Ik zit weer in de stad waar ik studeer en 3g verbinding heb, maar nu haal ik hier plots maar 300kbps, terwijl dat voorheen 1mbps was. Met hsdpa terug aan bekwam ik dezelfde resultaten. Mss ligt het wel aan het netwerk, maar had toch graag eens bevestiging gehad want 1mbps was net goed om te surfen (100kbps effectief).

Edit2: Nieuwe kitchen staat online, ziet er echt supergoed uit én csc kan je nu meteen in je rom bakken. Weet eigenlijk niet waar het goed voor is, maar zag hier al enkele malen problemen opduiken, dus dat is nu ook verleden tijd. Zie dat de base rom nu op V8 staat, die is dus ook wat aangepast. Maar hulde voor die kitchen _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Frigolamptje op 17-01-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Heb even een vraagje.

De 2.2.1 versie is uit voor de Galaxy S.
Ik heb echter de voodoo lagfix geïnstalleerd op mijn versie 2.2

Kan ik nu hem zo updaten met KIES? Of moet ik de voodoo lagfix eerst disablen en daarna weer opnieuw via odin fixen?

Hoe gaat het in zijn werk via google vind ik wel wat maar dat zijn tegenstrijdige berichten b.v. dit

That should be everything you need. Remember if you want to disable the lagfix at a later date, you must make a folder called '/voodoo/disable-lagfix' on your SD card and then reboot the phone. If you want to update the phone later with Kies, you have to do this first or Kies won't be able to communicate with the phone.

Ik kan prima met het apparaat communiceren en kan hem dus mits het veilig is gewoon updaten.

Hoe kan ik dus het beste te werk gaan? :)

Stappen zijn genoeg via google kan ik wel uitzoeken hoe die stappen werken ;)

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
arjentjuh schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:38:
Heb even een vraagje.

Kan ik nu hem zo updaten met KIES? Of moet ik de voodoo lagfix eerst disablen en daarna weer opnieuw via odin fixen?

Hoe gaat het in zijn werk via google vind ik wel wat maar dat zijn tegenstrijdige berichten b.v. dit

That should be everything you need. Remember if you want to disable the lagfix at a later date, you must make a folder called '/voodoo/disable-lagfix' on your SD card and then reboot the phone. If you want to update the phone later with Kies, you have to do this first or Kies won't be able to communicate with the phone.

Ik kan prima met het apparaat communiceren en kan hem dus mits het veilig is gewoon updaten.

Lagfix moet uit, anders mol je je telefoon, ROOT hoeft niet uitgezet te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
arjentjuh schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:38:
Heb even een vraagje.

Als je nog een beetje wacht is de custom versie ook beschikbaar. Zag dat hij in de beta-kitchen staat. Geen idee hoelang het getest duurt, maar zal maar een kwestie van dagen zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:35

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

xwjs3 is toch gewoon te flashen net als jpy die ik nu draai door alleen de pda te flashen van xwjs3 met odin zonder repartition en pitfile

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren Doc rom geïnstalleerd, had Darky V8.0. Ik heb eerst een factory reset gedaan, daarna de Doc wipe versie met K12O , JPY via de kitchen gebakken.
Nu kan ik geen apps meer installeren. Van de market niet en ook apk files die ik op de SD heb staan niet. Zodra deze gaat installeren trilt de telefoon 1 keer, even later 2x en dan volgt er een soort reset van de launcher. Ik heb via CWM een wipe cache uitgevoerd en de market cache ook nog gecleared (volgens mij op androidworld gelezen) maar dit mag niet baten.
Iemand een idee wat ik nog verder kan uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:11:
Ik heb gisteren Doc rom geïnstalleerd, had Darky V8.0. Ik heb eerst een factory reset gedaan, daarna de Doc wipe versie met K12O , JPY via de kitchen gebakken.
Nu kan ik geen apps meer installeren. Van de market niet en ook apk files die ik op de SD heb staan niet. Zodra deze gaat installeren trilt de telefoon 1 keer, even later 2x en dan volgt er een soort reset van de launcher. Ik heb via CWM een wipe cache uitgevoerd en de market cache ook nog gecleared (volgens mij op androidworld gelezen) maar dit mag niet baten.
Iemand een idee wat ik nog verder kan uitvoeren?
Mss heb je niet genoeg apps geïnstalleerd. Ik denk eigenlijk dat het nu niet meer het geval is, maar vroeger werkte de market niet als je google talk niet installeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frigolamptje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:35:
[...]

Mss heb je niet genoeg apps geïnstalleerd. Ik denk eigenlijk dat het nu niet meer het geval is, maar vroeger werkte de market niet als je google talk niet installeerde.
Het gaat dus niet specifiek om de market. Ook is dit het geval in verschillende launchers. Voor w.b. de apps, ik heb in de kitchen bijna alle apps geselecteerd. Alleen niet (voorzover ik het nog herinner) wipereceiver, SIM Toolkit, Info ALarm, HTML viewer, Google Feedback, Bluetooth Testmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:02:
[...]

Het gaat dus niet specifiek om de market. Ook is dit het geval in verschillende launchers. Voor w.b. de apps, ik heb in de kitchen bijna alle apps geselecteerd. Alleen niet (voorzover ik het nog herinner) wipereceiver, SIM Toolkit, Info ALarm, HTML viewer, Google Feedback, Bluetooth Testmode.
Flash de wipe versie even opnieuw? Daarna backup terugzetten en klaar :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:31:
[...]

Dat wordt idd mijn volgende actie. Ben even aan het wachten totdat de acuu 100% is :)
Laat wel even weten of het geholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:31:
[...]

Ik heb opnieuw geflashed en het werkt nu weer d:)b , ik kan de apps weer installeren. Dacht na een factory reset en een wipe rom wel verzekerd te zijn van een goede werking.

Vannacht trouwens een accu drop van 3% gehad in 6 uur tijd. Niet slecht vind ik, met WIFI aan, gmail, whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Frigolamptje schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:47:
[...]

Komt ongeveer overeen met wat ik eruit haal, mijn 3g staat wel constant aan, hangt ook af van hoeveel je scherm aanstaat, maar idd, heel veel meer zal je er niet uithalen. Maar andere kernel kan wel altijd leuk zijn omdat hij iets sneller is bv of meer opties heeft.

Edit: Mensen die die tweak doorgevoerd hebben om hsdpa uit te schakelen, kunnen jullie eens kijken wat jullie downloadsnelheid nu is (één iemand zou ook al leuk zijn :9 )? Ik zit weer in de stad waar ik studeer en 3g verbinding heb, maar nu haal ik hier plots maar 300kbps, terwijl dat voorheen 1mbps was. Met hsdpa terug aan bekwam ik dezelfde resultaten. Mss ligt het wel aan het netwerk, maar had toch graag eens bevestiging gehad want 1mbps was net goed om te surfen (100kbps effectief).

Edit2: Nieuwe kitchen staat online, ziet er echt supergoed uit én csc kan je nu meteen in je rom bakken. Weet eigenlijk niet waar het goed voor is, maar zag hier al enkele malen problemen opduiken, dus dat is nu ook verleden tijd. Zie dat de base rom nu op V8 staat, die is dus ook wat aangepast. Maar hulde voor die kitchen _/-\o_
Erg nice. Hoef ik zelf de CSC er niet meer in te fabrieken :-p Heb jij er nog een No Wipe overheen gegooid?

Lees dat XWJS3 Phone toch nog net wat sneller is dan XWJPY uit de box. Nu bij Doc in beta, dus even afwachten.

Waar heb je die speedtests gedaan? (welke site oid) Dan doe ik ze ook even

[ Voor 6% gewijzigd door GandalfTheGrey op 18-01-2011 11:12 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:45:
[...]

Erg nice. Hoef ik zelf de CSC er niet meer in te fabrieken :-p Heb jij er nog een No Wipe overheen gegooid?

Lees dat XWJS3 Phone toch nog net wat sneller is dan XWJPY uit de box. Nu bij Doc in beta, dus even afwachten.

Waar heb je die speedtests gedaan? (welke site oid) Dan doe ik ze ook even
Ja gewoon no wipe, snelheid is ondertussen trouwens opgelost. Als ik de 'M' versie gebruik van speedmod dan krijg ik max rond de 300 kbps, met de nieuwere versies gewoon terug richting 1mbps. Geen idee waar dat aan kan liggen. Heb om te testen nu wel de M versie er terug op gezet, want de batterijverbruik idle was met de nieuwere versie weer enorm verslechterd. Nu even controleren of het te maken heeft met al dan niet 3g vs 2g door de oudere kernel te gebruiken. Als je zelf snelheid wil testen: speedtest in de market zoeken, krijg je een app of drie die allemaal hetzelfde doen :)

Mag ik trouwens even vragen waarom je die CSC aanpast? Voor zover ik zie heeft dat toch weinig nut als je custom roms gebruikt, of mis ik iets? Als je CSC aanpast wel oppassen, want de kans bestaat dat je toestel gewiped wordt, ook al kies je voor no-wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 22:37
thommy86 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:51:
[...]

Dit klinkt als een thema fout.. probeer eens een ander thema..
Dan moet SILITEK hier ook last van hebben, die heeft het zelfde thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nou net darky's 8.0 erop. Daarvoor 7.0.

Enige wat niet werkt is mijn standaard SMS applicatie. Iemand daar een .apk voor? Want de rest werkt prima...
Misschien moet ik wel voor een complete wipe gaan. Alleen das zoveel werk hè.. haha

Batterij is echt super top. Bij 7.0 al. Hopelijk nu beter! Kan lekker in de trein heen en weer internetten en doen.. flink kloten en dan nog de hele dag doorkomen met nog aan het einde 20-30% over houden als ik naar bed ga.

En de rom is super smooth.. geen enkele rom zo smooth gehad. ( en dat zonder lagfix! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Mag ik vragen waarom sommige mensen hier geen lagfix installeren (met Darky's rom bijvoorbeeld)? Ik weet dat het ook snel werkt zonder lagfix, maar met lagfix werkt het, bij mij in iedergeval, altijd sneller. Of gaat de batterij dan wel sneller leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Frigolamptje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:49:
[...]

Ja gewoon no wipe, snelheid is ondertussen trouwens opgelost. Als ik de 'M' versie gebruik van speedmod dan krijg ik max rond de 300 kbps, met de nieuwere versies gewoon terug richting 1mbps. Geen idee waar dat aan kan liggen. Heb om te testen nu wel de M versie er terug op gezet, want de batterijverbruik idle was met de nieuwere versie weer enorm verslechterd. Nu even controleren of het te maken heeft met al dan niet 3g vs 2g door de oudere kernel te gebruiken. Als je zelf snelheid wil testen: speedtest in de market zoeken, krijg je een app of drie die allemaal hetzelfde doen :)

Mag ik trouwens even vragen waarom je die CSC aanpast? Voor zover ik zie heeft dat toch weinig nut als je custom roms gebruikt, of mis ik iets? Als je CSC aanpast wel oppassen, want de kans bestaat dat je toestel gewiped wordt, ook al kies je voor no-wipe.
Ik heb juist met N een lager batterij verbruik :) Dank voor de speedtest app. Daar ga ik even mee aan de slag.

De CSC pas ik aan omdat ik het fijn vind om productcode XEN te hebben. Zowel in de Market als met Samsung Apps krijg je dan tailored Nederlandse apps aangeboden etc. Je hebt twee CSC methoden:
1) CSC na ROM installatie aanpassen (Wiped al je data idd)
2) CSC gewoon in de ROM meebakken (dat doet Doc nu ook) dan pas je gewoon de /system/csc folder aan en sign je hem opnieuw. Stond een tutorial op XDA, maar dat is nu niet meer nodig met de nieuwe kitchen.

Vanavond staat XWJS3 als base rom in de kitchen. Dan gooi ik er even een No Wipe overheen.

@barzi post Ik draai geen lagfix, omdat de telefoon zonder ook smooth is met SpeedMod. Zodoende kan ik het RFS filesysteem houden. Hoef niks te formatteren naar ext4 en de eventuele risico's die hierbij horen.

[ Voor 6% gewijzigd door GandalfTheGrey op 18-01-2011 12:47 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
deblaauwesigaar schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:52:
[...]

vreemd.. toch zou ik proberen en ander thema te flashen en dan weer de zelfde eroverheen (of hetzelfde thema opnieuw te flashen) jou probleem klink echt als een thema fout.. als dit niet helpt kijken we even verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deblaauwesigaar schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:52:
[...]

Nee, geen last van.. ;)

Edit: Toevallig in Spare parts "end button behavior" ingesteld?...uitzetten dan. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door silitek op 18-01-2011 13:40 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:37:
[...]

Nee, geen last van.. ;)

Edit: Toevallig in Spare parts "end button behavior" ingesteld?...uitzetten dan. ;)
Deze optie werkt alleen voor 1.5.. (deze optie zou alleen voor 1.5 moeten werken :P)
Je kan het altijd proberen..! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:15:
[...]

Deze optie werkt alleen voor 1.5.. (deze optie zou alleen voor 1.5 moeten werken :P)
Je kan het altijd proberen..! ;)
Dat...iets anders kan ik niet bedenken. :)
Aan de theme ligt het iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:26:
[...]

Dat...iets anders kan ik niet bedenken. :)
Aan de theme ligt het iig niet.
Met flashen kan er altijd wel iets mis gaan.. dit hoeft niet perce aan bijvoorbeeld de rom of het thema te liggen.. door nog een keer het gene te flashen wordt vaak een simpel probleem al opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:42:
[...]

Met flashen kan er altijd wel iets mis gaan.. dit hoeft niet perce aan bijvoorbeeld de rom of het thema te liggen.. door nog een keer het gene te flashen wordt vaak een simpel probleem al opgelost..
Mwah..flashen gaat goed of fout. Een beetje fout gaat niet. Wel ben ik met je eens dat een factory reset wel helpt. Of vaak een reboot en/of bij heel veel problemen een "wipe" versie erop, wat rom betreft.
Kernels en Themes zijn minder install foutief gevoelig..of je bent een en al "klungelsmurf" :+

Dan mislukt alles.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:45:
[...]

2) CSC gewoon in de ROM meebakken (dat doet Doc nu ook) dan pas je gewoon de /system/csc folder aan en sign je hem opnieuw. Stond een tutorial op XDA, maar dat is nu niet meer nodig met de nieuwe kitchen.
In dat geval zal ik dat vanavond of morgen ook eens doen, kost toch geen moeite meer met die kitchen. Echt geniaal, heb al een aantal smartphones gehad (de ene al smarter dan de andere), massas gespeeld met custom roms ed, maar dit is toch echt het meest gebruiksvriendelijke wat ik ook tegengekomen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:16:
[...]

Mwah..flashen gaat goed of fout. Een beetje fout gaat niet. Wel ben ik met je eens dat een factory reset wel helpt. Of vaak een reboot en/of bij heel veel problemen een "wipe" versie erop, wat rom betreft.
Kernels en Themes zijn minder install foutief gevoelig..of je bent een en al "klungelsmurf" :+

Dan mislukt alles.. :)
Helemaal mee eens..!!

Een fout hoef je niet op te merken of als bug ervaren.. ("klungelsmurf" :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:46
Kan ik de Voodoo Lagfix gewoon aanzetten met Darky's 8.0 en Speedmod K12L? In het Speedmod menu van CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

NetXtreme schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:30:
Kan ik de Voodoo Lagfix gewoon aanzetten met Darky's 8.0 en Speedmod K12L? In het Speedmod menu van CWM?
Nee je hebt Speedmod of Voodoo, niet allebij. Het zijn allebij EXT4 lagfixes en veel verschil zal je niet merken.
Beide zijn aan of uit te zetten via het recovery menu.

Correct me if im wrong btw :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jay-v op 18-01-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
Jay-v schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:48:
[...]

Nee je hebt Speedmod of Voodoo, niet allebij. Het zijn allebij EXT4 lagfixes en veel verschil zal je niet merken.
Beide zijn aan of uit te zetten via het recovery menu.

Correct me if im wrong btw :)
Maar het maakt niet uit welke je pakt? ze werken beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:16
Even mieren neuken. Het zijn geen lagfixes, maar kernels. Beide kernels ondersteunen EXT4 (en SpeedMod nog meer) en hebben een optie om partities om te zetten naar EXT4. Dat laatste zal je als lagfix kunnen benoemen :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

HaTe schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:58:
Even mieren neuken. Het zijn geen lagfixes, maar kernels. Beide kernels ondersteunen EXT4 (en SpeedMod nog meer) en hebben een optie om partities om te zetten naar EXT4. Dat laatste zal je als lagfix kunnen benoemen :)
Is een lagfix niet altijd een kernel? Ik heb tenminste bij mij de voodoo lagfix geïnstalleerd (en verder gewoon de standaard 2.2 JPA firmware die ik er destijds met KIES op heb gezet) maar bij Kernel-versie staat nu bij mij '2.6.32.9 curio@carton #Voodoo-stable-5.0.1'.
Dat doet mij dan toch vermoeden dat het installeren van een lagfix gelijk staat aan het vervangen van je kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
Voor zover ik weet zijn Doc en Voodoo enzo kernels, met andere settings dan de stock kernels. De lagfixes zijn puur wijzigingen aan het filesystem. Maar zoals mijn vraag was, zijn alle roms compatible met de speedmod lagfix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
Dag medetweakers :)

Ben sinds 6 uur ook troste eigenaar van een SGS. ik heb mij hier al ingelezen echter loop ik nu al tegen een 'probleem" aan :P

Ik probeer darky's rom te installen echter bij de 2e recovery moet je kijken naar je versie... nu heb ik de 3e recovery dus dit moet aangepast worden... Echter kan ik mijn versie bij het xda-topic niet vinden...

Mijn versie is namelijk JPC.... ? Dus wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
Sinny schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:27:
Dag medetweakers :)

Ben sinds 6 uur ook troste eigenaar van een SGS. ik heb mij hier al ingelezen echter loop ik nu al tegen een 'probleem" aan :P

Ik probeer darky's rom te installen echter bij de 2e recovery moet je kijken naar je versie... nu heb ik de 3e recovery dus dit moet aangepast worden... Echter kan ik mijn versie bij het xda-topic niet vinden...

Mijn versie is namelijk JPC.... ? Dus wat nu?
Je zou eerst via Kies kunnen updaten, voor zover ik weet is JPY net gereleased...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
jasjenl schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:23:
[...]
Is een lagfix niet altijd een kernel? Ik heb tenminste bij mij de voodoo lagfix geïnstalleerd (en verder gewoon de standaard 2.2 JPA firmware die ik er destijds met KIES op heb gezet) maar bij Kernel-versie staat nu bij mij '2.6.32.9 curio@carton #Voodoo-stable-5.0.1'.
Dat doet mij dan toch vermoeden dat het installeren van een lagfix gelijk staat aan het vervangen van je kernel?
Nee een lagfix is inderdaad een term voor het vervangen van het bestandssysteem van Samsung wat zeker net na het lanceren van de Samsung Galaxy S voor veel problemen zorgde. De meeste routines om bestandssystemen om te zetten zijn tegenwoordig door meest hobbiers in kernels ingebouwd die allemaal weer gebaseerd zijn op de broncode van de kernel die door Samsung is beschikbaar gesteld. Onder andere is er dan ondersteuning voor andere bestandssystemen zoals meestal EXT4 naast het RFS van Samsung toegevoegd. Dat de lagfixes gekoppeld zijn aan een kernel komt omdat er verschillende wegen naar Rome leiden, met andere woorden in de basis doen al die lagfixes hetzelfde alleen de manier waarop het bestandssysteem wordt omgezet en welke partities precies is anders.
Hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd zo.

[ Voor 27% gewijzigd door boaty op 18-01-2011 19:33 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
NetXtreme schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:30:
[...]

Je zou eerst via Kies kunnen updaten, voor zover ik weet is JPY net gereleased...
Hmm oke, zal ik eens even doen.

EDIT:
Hmm ik kan niets updaten in kies???!!

[ Voor 9% gewijzigd door Sinny op 18-01-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Laatste versie van Kies al gedownload?

[ Voor 3% gewijzigd door boaty op 18-01-2011 19:56 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
Ja...

er staat : Deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt.

Huidige firmware-versies: PDA: JPC/ PHONE JPP/ CSC: JP2

[ Voor 30% gewijzigd door Sinny op 18-01-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Dan zou ik hem gewoon via Odin updaten of een custom ROM installeren, Kies problemen mogen hier niet besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
Nee dat snap ik maar nu kan ik de 2de recovery dus niet instellen... aangezien er geen JPC-root/kernel ding in die lijst staat op het xda forum

En dat is dus het probleem? Dan maar zonder 2de recovery?

Of maakt het niet uit welke kernel ik daar vandaan pluk?

[ Voor 29% gewijzigd door Sinny op 18-01-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb dus zojuist m'n Galaxy s gebrickt, terwijl ik zo dom was niet even op XDA te kijken voor de pre-hardware-download-mod. Zucht en dat ook nog gewoon via KIES he. Kan niet in recovery of download mode komen. Kom niet verder dan het logo scherm, daarna trilt ie om de 30sec even. Denk dat er niets anders opzit dan zo'n jig te kopen. Iemand hier in de buurt van Almere die snel geld wilt verdienen door mij zo'n ding te sturen/bouwen? :)

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Was er ook niet een manier dat je met een weerstandje de tel weer aan de gang kon krijgen?
Edit: YouTube: Unbrick your Samsung Captivate or Galaxy S device for only $0.99

Maar dit is dus alleen als je niet via de 3button methode naar recovery of download modus kan.

[ Voor 56% gewijzigd door Lennart_1337 op 18-01-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
Nou maar ff op samfirmware deze firm gedownload en dan maar met odin flashen?

I9000XXJPY ##

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

eMKa schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:15:
Ik heb dus zojuist m'n Galaxy s gebrickt, terwijl ik zo dom was niet even op XDA te kijken voor de pre-hardware-download-mod. Zucht en dat ook nog gewoon via KIES he. Kan niet in recovery of download mode komen. Kom niet verder dan het logo scherm, daarna trilt ie om de 30sec even. Denk dat er niets anders opzit dan zo'n jig te kopen. Iemand hier in de buurt van Almere die snel geld wilt verdienen door mij zo'n ding te sturen/bouwen? :)
Klote zeg. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Met lagfix en root etc via KIES geflashed?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Frigolamptje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:22:
[...]

In dat geval zal ik dat vanavond of morgen ook eens doen, kost toch geen moeite meer met die kitchen. Echt geniaal, heb al een aantal smartphones gehad (de ene al smarter dan de andere), massas gespeeld met custom roms ed, maar dit is toch echt het meest gebruiksvriendelijke wat ik ook tegengekomen ben.
Net even nagevraagd. Het veranderen van CSC leid wel tot een Wipe. Ik draai al tijden XEN CSC dus heb hier geen last van..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
eMKa schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:15:
Stond gisteren of eergisteren één in vraag en aanbod, dacht voor 5 euro ofzo, normaal gezien zal deze wel nog te koop zijn.

@Gandalf: dan laat ik die csc wel voor wat het is tot ik mss nog eens een wipe wil doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Niet online
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:26:
[...]

Klote zeg. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Met lagfix en root etc via KIES geflashed?
Ik had hem al geunroot maar OCLF niet van mn telefoon verwijderd. En met die hardware lock kom je er dus gewoon echt niet in, grrrrr.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Niet online
Frigolamptje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:32:
[...]

Stond gisteren of eergisteren één in vraag en aanbod, dacht voor 5 euro ofzo, normaal gezien zal deze wel nog te koop zijn.

@Gandalf: dan laat ik die csc wel voor wat het is tot ik mss nog eens een wipe wil doen
Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xacky
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 20:44
Geen dingen doen die je niet begrijpt houdt je meestal al uit de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ervaring met JL2 modem i.c.m. Doc's rom (V. 7.9.2) en hardcore's k12m:

Bij GPS krijg je zeer snel (binnen 10 seconden) een fix met 6 of meer satellieten, met een goede nauwkeurigheid. De fix is ook stabiel.

3G/H snelheid (Vodafone) is velen malen hoger dan met JPY of JPU modem. Dit gaat wel ten koste van je batterij; die gaat namelijk sneller naar beneden vergeleken met JPY, ook wanneer je je toestel niet gebruikt (idle)

Conclusie: laad jij je SGS elke dag op en wil je de beste performance: stap over op JL2 modem.

==

Ervaringen met andere modems lees ik graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
Hmm heb nu inmiddels JPY geflashed met odin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

baba420 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:56:

Bij GPS krijg je zeer snel (binnen 10 seconden) een fix met 6 of meer satellieten, met een goede nauwkeurigheid. De fix is ook stabiel.

3G/H snelheid (Vodafone) is velen malen hoger dan met JPY of JPU modem. Dit gaat wel ten koste van je batterij; die gaat namelijk sneller naar beneden vergeleken met JPY, ook wanneer je je toestel niet gebruikt (idle)

Conclusie: laad jij je SGS elke dag op en wil je de beste performance: stap over op JL2 modem.

==

Inderdaad handig om dit soort ervaringen uit te wisselen!

Een kleine disclaimer: Het UGJL2 modem is een modem bedoeld voor Amerikaanse markt. JPY/JPX/JS3 zijn modems bedoeld voor Europese markt. Heb je de gesprekskwaliteit ook gecheckt met JL2?

[ Voor 4% gewijzigd door GandalfTheGrey op 18-01-2011 21:39 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:21:
[...]

Inderdaad handig om dit soort ervaringen uit te wisselen!

Een kleine disclaimer: Het UGJL2 modem is een modem bedoeld voor Amerikaanse markt. JPY/JPX/JS3 zijn modems bedoeld voor Europese markt. Heb je de gesprekskwaliteit ook gecheckt met JL2?
Gesprekskwaliteit niet uitvoerig getest, maar die ene 3-4 korte gesprekken waren clear voor mij. OP XDA had ik gelezen dat tussen de modems onderling qua gesprekskwaliteit geen verschil is, wel met gps en 3g/h performance en batterijduur uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door baba420 op 18-01-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hmm morgenvroeg versie 9 van Doc. Samen met de nieuwe base rom XWJS3. Daarna wacht ik maar op 2.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Ik las iets over dat als je de speedmod kernel flasht via odin en je batterij is op dat moment bijvoorbeeld 85%, dat hij na het flashen 100% aangeeft maar dus eigenlijk 85% is. Is daar dan die optie voor in het recovery menu, reset battery status? Of moet ik dan de kernel opnieuw flashen met 100% batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jay-v schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:03:
Hmm morgenvroeg versie 9 van Doc. Samen met de nieuwe base rom XWJS3. Daarna wacht ik maar op 2.3 :)
Die XWJS3 is gisteren uitgekomen..deze is alleen voor de NL markt toch? ik draai nu darky's 8.0. deze is ook afgeleid van android 2.2.1. is dan de JS3 weer iets anders, of is dat alleen puur de 2.2.1 voor de nl markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik ben nu de beta rom ( 9.1 XWJS3 ) van Doc aan flashen, ben erg benieuwd naar de verbeteringen :)

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

JS3 wordt ook in de scandinavische landen gebruikt. Het is een Europese 2.2.1 build die net weer wat nieuwer is dan JPY (UK 2.2.1).

Meeste custom rom bakkers (Darky, Doc) en kernel bakkers (Hardcore) halen nu JS3 weer leeg om hun eigen spullen aan te passen naar de nieuwste (officiele) rom.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Snoll3bulk schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:05:
Ik las iets over dat als je de speedmod kernel flasht via odin en je batterij is op dat moment bijvoorbeeld 85%, dat hij na het flashen 100% aangeeft maar dus eigenlijk 85% is. Is daar dan die optie voor in het recovery menu, reset battery status? Of moet ik dan de kernel opnieuw flashen met 100% batterij?
battery stats wipen en volledig leegtrekken en opladen

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ronnymes schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:55:
Ik ben nu de beta rom ( 9.1 XWJS3 ) van Doc aan flashen, ben erg benieuwd naar de verbeteringen :)
Ik ook dus laat maar weten ;) .Ze gebruiken overigens trasig kernel meende ik te lezen? Benieuwd hoe die aandoet, ze zullen wel hun reden hebben om speedmod niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het nog even bij de 7.9.5 / k12n
Die draait hier echt nog soepel en als een mooi zonnetje :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
baba420 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:56:

==

GPS fix: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=913003 (reacties op 2e en 3e pagina)
baba420 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:01:
[...]

Gesprekskwaliteit niet uitvoerig getest, maar die ene 3-4 korte gesprekken waren clear voor mij. OP XDA had ik gelezen dat tussen de modems onderling qua gesprekskwaliteit geen verschil is, wel met gps en 3g/h performance en batterijduur uiteraard.
Er is wel degelijk een verschil in gesprekskwaliteit tussen verschillende modems.
Snoll3bulk schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:05:
Opladen naar 100%, kernel flashen, wipe battery stats en vervolgens drainen tot de telefoon zichzelf uitzet en daarna kun je hem weer gewoon gebruiken.

Overigens is het voor de mensen die graag browsen in desktop-mode en veel last hebben van lags wel een idee om Java-script uit te schakelen. Er gaat dan wel het een en ander aan interactiviteit verloren, maar de toegenomen snelheid is het voor mij zeker waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Japperrrr op 19-01-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:22

bdu

Help! Mijn telefoon gaat dus niet meer aan!

Ik heb deze http://www.samsunggalaxys...-europe-flash-whith-odin/ lijst doorlopen, en was bij het flashen met alleen een PIT. Dat heb ik gedaan. Daar heb ik mijn batterij eruit gehaald.. (usb zat er nog in) en daarna doet mn telefoon niets meer!

Wie helpt mij verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
bdu schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:41:

Ik heb deze http://www.samsunggalaxys...-europe-flash-whith-odin/ lijst doorlopen, en was bij het flashen met alleen een PIT. Dat heb ik gedaan. Daar heb ik mijn batterij eruit gehaald.. (usb zat er nog in) en daarna doet mn telefoon niets meer!

Wie helpt mij verder?
Wat geeft hij aan?
Ronnymes schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:55:
Waar vind je de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bdu schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:41:

Wie helpt mij verder?
Waarom haal je in godsnaam de batterij eruit..na het flashen en zeker nog voor een re-boot?
Sorry hoor, gevalletje klungelsmurf in praktijk :+ :P

usb hack blijf nog over voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:04:
[...]

Wat geeft hij aan?

[...]

Waar vind je de beta?
Niets :S Hij gaat gewoon niet meer aan..
silitek schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:09:
[...]

Waarom haal je in godsnaam de batterij eruit..na het flashen en zeker nog voor een re-boot?

Tja dat is toch wat er staat. Hij ging ook uit. Dus hij ging niet in de reboot. Ik ga eens kijken naar de usb hack :S

ps. laten we gewoon normaal met elkaar omgaan... dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
silitek schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:09:
[...]

Ik had ook ergens een tut gelezen waarbij je de accu er uit moest halen. Vond het al apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:27:
[...]

Ik had ook ergens een tut gelezen waarbij je de accu er uit moest halen. Vond het al apart..
Waar lees je zo'n tut? je batterij eruit halen? nooit na het flashen..!

enige wat ik kan bedenken dat je bat er uit zou moeten is als odin niet reageerd.. en dat is nog altijd voor het flashen..!
bdu schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:13:

Tja dat is toch wat er staat. Hij ging ook uit. Dus hij ging niet in de reboot. Ik ga eens kijken naar de usb hack :S

Na het flashen moet je geduld hebben.. ben ook vaak te ongeduldig geweest en dat kan je veel tijd kosten.

Kan je ook niet meer in download mode komen?

[ Voor 29% gewijzigd door thommy86 op 19-01-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

JS3 staat in de kitchen!

Zie: http://romkitchen.org/sgs/?s=generator

PS Kan vanavond pas flashen. Heb expres mijn oplader niet meegenomen. Anders komt er niks meer van werken terecht :p

[ Voor 45% gewijzigd door GandalfTheGrey op 19-01-2011 11:34 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Laatst online: 15-01-2024
Darky 8.1 draait goed hier.. Ik heb volgens mij nog niets gelezen in dit forum over 8.1! Wat vinden jullie van 8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
GandalfTheGrey schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:33:
JS3 staat in de kitchen!

PS Kan vanavond pas flashen. Heb expres mijn oplader niet meegenomen. Anders komt er niks meer van werken terecht :p
ik zie: XXJPY v9.1 WIPE ..appart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:35:
[...]

ik zie: XXJPY v9.1 WIPE ..appart?
haha ik vraag het net in het IRC channel. F5. Het is gewoon XWJS3 :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
GandalfTheGrey schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:33:
JS3 staat in de kitchen!

JS3 wordt 10min geleden pas aangekondigd dat hij in de kitchen staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
GandalfTheGrey schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:41:
[...]

haha ik vraag het net in het IRC channel. F5. Het is gewoon XWJS3 :)
Dat is waar.. dat was ook een type fout.. maar die van gister avond was toch geen XWJS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Iemand een idee welk modem ik het beste kan nemen? Belangrijkste voor mij is battery life. JPE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Wil ook even updaten van Doc v6.2 van voor de kitchen naar JS3. Maar welke modem zal ik er nu bij pakken?

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Mr Double B schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:31:
Wil ook even updaten van Doc v6.2 van voor de kitchen naar JS3. Maar welke modem zal ik er nu bij pakken?
Ik neem JPE. Je kan het natuurlijk maar weten door ze echt allemaal zelf uit te testen, maar mijn research brengt mij voorlopig bij JPE als beste prestatie/batterij verbruik. Er zijn er ook nog die nog beter presteren, maar dan weer meer batterij verbruiken. Hangt wat van je prioriteiten af. JPE is een zeer mooie tussenweg voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
thommy86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:22:
[...]

enige wat ik kan bedenken dat je bat er uit zou moeten is als odin niet reageerd.. en dat is nog altijd voor het flashen..!
Ergens op XDA volgens mij, lees zoveel joh..maar volgens mij was het op XDA.. Daarom moet je ook niet alles meteen 1.2.3 aannemen denk ik.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Dacuuu schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:34:
[...]

Ergens op XDA volgens mij, lees zoveel joh..maar volgens mij was het op XDA.. Daarom moet je ook niet alles meteen 1.2.3 aannemen denk ik.. 8)7
Er is maar één echte gouden regel volgens mij en dat is zorg dat je boven alles in de download mode raakt voor je begin te flashen enzo. Zelfs al gaat het dan mis, kan je het altijd snel oplossen toch? Of kan je het dan nog zo verpesten dat je ook niet meer in download kan, dacht het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

thommy86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:06:
[...]

Dat is waar.. dat was ook een type fout.. maar die van gister avond was toch geen XWJS3
Nee gisteravond is XXJPY idd. Ik bedoelde te verwijzen naar vanochtend. Vanaf vanochtend rond uur of 11.30 is het XWJS3 (NL 2.2.1)

[ Voor 7% gewijzigd door GandalfTheGrey op 19-01-2011 12:43 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

thommy86 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:22:
[...]

[...]

Na het flashen moet je geduld hebben.. ben ook vaak te ongeduldig geweest en dat kan je veel tijd kosten.

Kan je ook niet meer in download mode komen?
Helaas werkt helemaal niets meer, download mode is totaal niet toegankelijk. Toetsen reageren ook niet, totaal geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ben binnenkort owner van de Galaxy S en zoals ook met mijn oude BB's wil ik de firmware flashen naar een betere/custom one.

Ik zie nu echter 2 grote ROM bouwers langskomen, Darky's en Doc's. Wat is het verschil tussen beide? Of is het een kwestie van persoonlijke voorkeur? :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
MrJ schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:02:
Ben binnenkort owner van de Galaxy S en zoals ook met mijn oude BB's wil ik de firmware flashen naar een betere/custom one.

Ik zie nu echter 2 grote ROM bouwers langskomen, Darky's en Doc's. Wat is het verschil tussen beide? Of is het een kwestie van persoonlijke voorkeur? :)
Idd, komt voornamelijk op dat laatste neer. DOC heeft één groot voordeel nu en dat is de kitchen, deze is echt fantastisch. Heb ook wel het gevoel dat DOC 'degelijker' is. Darky durft nogal slordig zijn in zijn releases, maar als je wat afwacht en niet meteen flashed is dat natuurlijk ook niet echt een punt. Hier de kitchen: http://romkitchen.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Laatst online: 15-01-2024
Frigolamptje schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:09:
Idd, komt voornamelijk op dat laatste neer. DOC heeft één groot voordeel nu en dat is de kitchen, deze is echt fantastisch. Heb ook wel het gevoel dat DOC 'degelijker' is. Darky durft nogal slordig zijn in zijn releases, maar als je wat afwacht en niet meteen flashed is dat natuurlijk ook niet echt een punt. Hier de kitchen: http://romkitchen.org/
Ik heb ook het idee dat DOC de laatste tijd iets beter op weg is qua degelijkheid. Ik ga vanavond ook DOC flashen waar ik nu nog Darky 8.1 draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Dennie-DP schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Ik heb ook het idee dat DOC de laatste tijd iets beter op weg is qua degelijkheid. Ik ga vanavond ook DOC flashen waar ik nu nog Darky 8.1 draai.
Als darky 8,1 normaal draait is er weinig aan de hand, maar darky heeft er een handje van om dingen te verkloten. Versie 8.0 draait nu bij mij super goed. maar dan zegt die van: "8.1 wordt grondig tetest" etc.. en dan wordt het een versie van jan piet snot 8)7. ( bij veel dan, waarbij je telefoon un-rooted is etc ).

Ik twijfel of ik ook een keer Docs rom ga proberen, Jullie een idee welk modem ik het beste dan kan gebruiken? en ik neem aan een wipe rom (aangezien ik nu darky 8.0 draai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bdu schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:13:
[...]

Niets :S Hij gaat gewoon niet meer aan..

Volgens mij heb je 2dingen door elkaar gehaald. Er staat in geen enkel tut dat je batterij moet verwijderen tijdens na voor "whatever" met flashen. Als je de tijd neemt en rustig leest vooral veel lezen..is het allemaal niet zo moeilijk zelfs voor een leek. Nu zit je met de gebakken peren... :+

Normaal doen we allemaal hier |:( ..maar je moet wel een spiegel voor je houden en toegeven dat je zelf de boel vernageld heb.

les1) en tevens de belangrijkste NOOIT verbinding, en zeker niet de batterij verwijderen tot na een boot/opstart. ;) En wachten, geduld hebben. 1ste boot kan langer duren wel 10minuten.

[ Voor 4% gewijzigd door silitek op 19-01-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:35
ik buig voor doc. darky omt maar met allemaal kleine kutfoutjes, de kitchen kan je zelf kiezen wat je wilt etc.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Frigolamptje schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:09:
[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens.. Ik ben altijd al een Doc fan geweest.. weet nog Darkys eerst roms, opgegeven moment gaf hij geen support meer.. daarna is hij sterk terug gekomen, maar heeft zeker slordige releases gedaan.

Doc daarin tegen zit een behoorlijk team achter.. roms worden altijd getest door beta testers.. als er een bug gevonden wordt.. is er bijna altijd de volgende dag al een update..

de Kitchen vind ik echt geniaal..!
Pagina: 1 ... 18 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.