Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-01 14:19
Wanneer moet je nu eigenlijk een clean install doen, dus eerst een stock rom flashen, dan darky.
Ik heb nu doc's rom erop staan en wil graag weer terug naar darky v8. Kan ik gewoon darky over doc's rom updaten ? Of is een clean install beter ?

[ Voor 19% gewijzigd door DuvelDuvel op 06-01-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
DuvelDuvel schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:51:
Wanneer moet je nu eigenlijk een clean install doen, dus eerst een stock rom flashen, dan darky.
Ik heb nu doc's rom erop staan en wil graag weer terug naar darky v8. Kan ik gewoon darky over doc's rom updaten ? Of is een clean install beter ?
Als je tussen twee rom's switcht zou ik altijd clean install doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
Frigolamptje schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:58:
[...]

Als je tussen twee rom's switcht zou ik altijd clean install doen.
Okay. Heb je toevallig een linkje naar een clean install guide.
Vond deze YouTube: How to Install Darky's ROM (Gingerbread Edition) [Clean Installation] maar die is voor 5.6 dus verouderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DuvelDuvel schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:51:
Clean install altijd safe...maar ik ben ook aantal rom's geleden van Doc naar darky door in Cwm enkel Dalvik Cache clean en met een no-wipe versie. Werkte ook!! :) Zit je al op JPY kan dat zeker.
DuvelDuvel schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:09:
[...]

Vond deze YouTube: How to Install Darky's ROM (Gingerbread Edition) [Clean Installation] maar die is voor 5.6 dus verouderd?
Er is geen install guide..clean install is een rom die wipe al je data en settings (niet je SD)..
Zelfde procedure in Cwm ;)

[ Voor 33% gewijzigd door silitek op 06-01-2011 19:19 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
DuvelDuvel schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:09:
[...]

Eum ben nog niet zo lang thuis in de SGS custom rom wereld, maar voor zover ik weet moet je gewoon de wipe versie downloaden en deze flashen via CWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
Ah ok, dus als ik zo de darky's v8 wipe installeer is dat al een clean install?
Waarom flashen sommige dan een stock rom via odin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DuvelDuvel schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:16:
Ah ok, dus als ik zo de darky's v8 wipe installeer is dat al een clean install?
Waarom flashen sommige dan een stock rom via odin?
Waarschijnlijk omdat er iets fout is gegaan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
Zonder problemen dus darky v8 geinstalleerd. Voelt toch net iets beter dan Doc's naar mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
met welk programma'tje kan ik nu het beste rooten als ik op 2.2.1 zit?
gedaan via kies patcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Ik wil nu cf-root erop gaan zetten, maar ik haal uit de beschrijving dat je eventueel eerst de lagfix eraf moet halen......? betekend dit dus dat als je cf-root erop wilt zetten je telefoon al geroot moet zijn? is mij een beetje onduidelijk.
de cf-root bestaat toch uit een root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iefie schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:59:
met welk programma'tje kan ik nu het beste rooten als ik op 2.2.1 zit?
gedaan via kies patcher.
superoneclickroot....
iefie schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:10:
Ik wil nu cf-root erop gaan zetten, maar ik haal uit de beschrijving dat je eventueel eerst de lagfix eraf moet halen......? betekend dit dus dat als je cf-root erop wilt zetten je telefoon al geroot moet zijn? is mij een beetje onduidelijk.
de cf-root bestaat toch uit een root?
bestaat een editknop op dit forum...uhh, ja :?

[ Voor 49% gewijzigd door silitek op 06-01-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
toch de superoneclick dus, en tja die edit knop hahaha die ken ik nie vinden, loop me de p te zoeken.hahaha maar bedankt, dus eerst de super one click en dan cf-root dus neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 22:11
Ik zou het doen met z4root. alhoewel... laat ook maar

Maar eigenlijk is SpeedMod flashen ook wel handig :)

[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 06-01-2011 22:28 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:25:
Ik zou het doen met z4root. alhoewel... laat ook maar

Maar eigenlijk is SpeedMod flashen ook wel handig :)
Zekers... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biep biep * flashing de nieuwe docrom die erop staat * bliep bliep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:44:
biep biep * flashing de nieuwe docrom die erop staat * bliep bliep :D
Er is nieuwe beta-kitchen, maar de rom zelf is toch niet aangepast of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
misschien een rare vraag, maar hoe maak ik een backup van de efs map? heb wel alles met mybackuppro ge bachupped, maar kun je ook alleen van die efs map een backup maken op je pc? dus via de usb je telefoon uitlezen? kan hem dan niet vinden. via rootexpolrer wel.
(en hoe kan ik editten, zie geen knoppie op het forummmmm) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
iefie schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:08:
misschien een rare vraag, maar hoe maak ik een backup van de efs map? heb wel alles met mybackuppro ge bachupped, maar kun je ook alleen van die efs map een backup maken op je pc? dus via de usb je telefoon uitlezen? kan hem dan niet vinden. via rootexpolrer wel.
(en hoe kan ik editten, zie geen knoppie op het forummmmm) :D
De laatste vijf bladzijden ging het hier bijna uitsluitend over de beginselen van het flashen waaronder de /efs map backuppen. Een klein beetje moeite doen om te lezen mag ook wel, als je in dit forum zoekt op efs zullen al je vragen smelten als sneeuw voor de zon ;) . De edit knop staat trouwens rechtsbovenaan je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frigolamptje schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:54:
[...]

Er is nieuwe beta-kitchen, maar de rom zelf is toch niet aangepast of wel?
Weet ik niet, heb nog niet kunnen zien, zonder naar XDA te gaan, of 7.1.1 is aangepast
naar een nieuwe?! Check ik zo, nu net iets gebakken en zo erop zetten, ging net wat
mis :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
backup van efs map is gelukt via knippen plakken enz.
maar de edit knop heb ik niet, heel vreemd.
mijn data.bin is nog KOR dus die moet ik nog gaan terug zetten, mijn data.bak is wel nog XEN,
dus heb nu een backup van de KOR dus zal eerst de KOR terugmoeten zetten naar XEN en dan nogmaals backuppen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
Frigolamptje schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:14:
[...]

De laatste vijf bladzijden ging het hier bijna uitsluitend over de beginselen van het flashen waaronder de /efs map backuppen. Een klein beetje moeite doen om te lezen mag ook wel, als je in dit forum zoekt op efs zullen al je vragen smelten als sneeuw voor de zon ;) . De edit knop staat trouwens rechtsbovenaan je post.
Is het misschien een idee om na te denken over een wiki ofzo?

Het flashen is mijook wel gelukt, maar misschien kunnen de gasten die wat beter weten hoe h zit een soort guide kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:10:
[...]

Zorg dat je /efs/ BACKUPPED. Heb jij goed gedaan. Anders even met SGS Tools doen. APK staat een paar posts hierboven.

Meteen nadat je JPY hebt geflashed de volgende stappen doorlopen.
(1) Root krijgen (SuperOneClick)
(2) Met RootExplorer het mapje "XEN" kopieren en in /system/csc/ zetten http://www.multiupload.com/8SMCCISYN6 (ik heb alles in het mapje al goed gezet)
(3) After, check your IMEI with this code on the dialer, *#06#, and save it as you'll need.
(4) Then, type on the dialer, *#272*???????????????# (??????????????? it's your IMEI, it must have 15 digits), after you can chose your CSC, then it'll reboot (it may take some time, you'll see bootloader applying the changes), you'll have to do the initial configuration and it's done!

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=787163
bij mij was mijn kode dus KOR en heb dit hier boven gevolg, maar als ik dat bestandje XEN in die map kopieer, dan zegt hij: kan hem niet kopieren omdat het read only is.... lukt mij dus niet. iemand? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bedankt voor je moeite, het is gelukt om Darky's v8.0 Gingerbread Edition inclusief thema Jumba's NeonGT 1.4 te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
418O2 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:56:
[...]

Is het misschien een idee om na te denken over een wiki ofzo?

Het flashen is mijook wel gelukt, maar misschien kunnen de gasten die wat beter weten hoe h zit een soort guide kunnen maken?
Ja iemand anders heeft daar al initiatief toe genomen denk ik, maar weet niet of dat van de grond raakt of niet. In feite denk ik dat het beter is dat we wat suggesties doen om in de topicstart op te nemen. In feite staat de meeste info daar ook wel. En er is ook al deze guide door iemand van het forum:

http://harmhoekstra.nl/op...ie%20Darky%208.0_V1.5.pdf

Qua stappen is het redelijk eenvoudig (als iemand dit nog even kan verifiëren :) ):

1) Je toestel rooten (staan in het forum enkele 'oneclick' methodes)
2) /efs backuppen (rootexplorer of tuxility)
3) Stappen uit bovenstaade pdf volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Frigolamptje schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:47:
[...]

Ja iemand anders heeft daar al initiatief toe genomen denk ik, maar weet niet of dat van de grond raakt of niet. In feite denk ik dat het beter is dat we wat suggesties doen om in de topicstart op te nemen. In feite staat de meeste info daar ook wel. En er is ook al deze guide door iemand van het forum:

http://harmhoekstra.nl/op...e%20Darky%207.0_V.1.0.pdf

Qua stappen is het redelijk eenvoudig (als iemand dit nog even kan verifiëren :) ):

1) Je toestel rooten (staan in het forum enkele 'oneclick' methodes)
2) /efs backuppen (rootexplorer of tuxility)
3) Stappen uit bovenstaade pdf volgen
Je linkt nu naar de V1.0 van de guide, er is al een V1.5, die staat volgens mij een post of 20 hoger.

Daar ben ik maar ff in aan het neuzen geweest, van het weekend maar ff Darky V8.0 erop zetten, want van 2.1 naar 2.2 is het bij mij qua snelheid alleen maar kloteriger geworden.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lexus! schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 01:06:
[...]

Bedankt voor je moeite, het is gelukt om Darky's v8.0 Gingerbread Edition inclusief thema Jumba's NeonGT 1.4 te installeren :)
Graag gedaan...daar zijn we hier voor ;)
Have Fun!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
blitzkrieg schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:53:
[...]

Je linkt nu naar de V1.0 van de guide, er is al een V1.5, die staat volgens mij een post of 20 hoger.

Daar ben ik maar ff in aan het neuzen geweest, van het weekend maar ff Darky V8.0 erop zetten, want van 2.1 naar 2.2 is het bij mij qua snelheid alleen maar kloteriger geworden.
De versie die ik nu gelinkt heb is de laatste die ik hier vind met de zoekfunctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
Frigolamptje schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:58:
[...]

De versie die ik nu gelinkt heb is de laatste die ik hier vind met de zoekfunctie?
Hier is de nieuwe (v1.5)

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Frigolamptje schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Als je denkt dat het aan de emailclient ligt, moet je eens improved email uit de market downloaden. Werkt hetzelfde zoals de standaard pushmail client, maar heb er nog nooit problemen mee gehad. Op de HD2 sense builds werkte de standaardclient bv niet en deze wel, gisteren wilde de standaardmail app op mijn galaxy s niet meer syncen, improved email weer geïnstalleerd en nergens problemen mee. Moraal van het verhaal: als je denkt dat er ergens een probleem is met die mailclient, gewoon eens improved email installeren :+ .
Na een aantal modem versies geprobeerd te hebben. Kreeg ik forced closes etc. Heb toen modem XXJPY teruggezet en een factory reset gedaan. Ik heb de e-mail client niet meer geconfigureerd en heb mijn batterijduur weer terug! 1% per uur idle met whatsapp en twitter etc!

Draai Improved email nu voor Exchange en ben hier zeer tevreden over. Enige wat ik nog heb is de van 100% naar 98% bug als ik hem uit de charger trek, maar dat neem ik maar voor lief dan!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
iefie schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:22:
toch de superoneclick dus, en tja die edit knop hahaha die ken ik nie vinden, loop me de p te zoeken.hahaha maar bedankt, dus eerst de super one click en dan cf-root dus neem ik aan.
Enkel CF-Root is genoeg. Krijgen we deze vragen niet elke 3 dagen opnieuw? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
toen ik de stock browser opende drukte ik onder instellingen per ongeluk op de optie "sneltoets startpagina". Vanaf dat moment kreeg ik steeds fc's met de melding: "het proces com.sec.android.app.twlauncher is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw."

Ik heb een factory reset dmv 3 button combo moeten doen om mijn telefoon weer te kunnen gebruiken... Gelukkig had ik mijn backup nog.

Hebben andere dit ook meegemaakt met fw XXJPY + root?

[ Voor 5% gewijzigd door Amboe op 07-01-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had een vraag.
Ik heb dus nu mijn Galaxy geroot en tuxility gedownload.
Backup van /esf maken lukt en ik kan het bestand vinden.
Maar die lijkt leeg te zijn?
is er iets misgegaan?

Oh ja als ik speedmod kernel van Speedmod K10J -One download via de app.
Heb ik dan ook 2e recovery?:$

Bij voorbaat dank

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
Heb flinke battery-drain met darky v8. Zit na 2 uur normaal gebruik (5 minuten bellen, 10 minuten internet) alweer op 85%.

Wifi staat op sleep when screen turned off. Heb wel synchonisatie voor apps aanstaan. Maar onder doc had ik een veel betere batterij levensduur.

Heb ook al mijn battery stats gereset.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
DuvelDuvel schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:45:
Heb flinke battery-drain met darky v8. Zit na 2 uur normaal gebruik (5 minuten bellen, 10 minuten internet) alweer op 85%.

Wifi staat op sleep when screen turned off. Heb wel synchonisatie voor apps aanstaan. Maar onder doc had ik een veel betere batterij levensduur.

Tips?
Ook op deze manier?

http://forum.xda-develope...=10092321&postcount=11053

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 22:35
DuvelDuvel, probeer dit anders:

http://forum.xda-develope...=10092321&postcount=11053

Edit: Lol 1 min te laat.

[ Voor 11% gewijzigd door dokteronline op 07-01-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

DuvelDuvel schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:45:

Tips?
Denk dat je gewoon apps hebt die slurpen (zeker als je sync aan hebt staan). Heb je push e-mail in de Samsung 2.2.1 E-mail client?

De goede thread over batterij problemen op XDA is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=884816

[ Voor 8% gewijzigd door GandalfTheGrey op 07-01-2011 16:52 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon formatteren en er een schone Docrom opzetten vanuit die keuken (+speedmod kernel) + battery tweaks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:56:
[...]

Telefoon formatteren en er een schone Docrom opzetten vanuit die keuken (+speedmod kernel) + battery tweaks).
Wat bedoel je precies met formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
GandalfTheGrey schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:51:
[...]

Denk dat je gewoon apps hebt die slurpen (zeker als je sync aan hebt staan). Heb je push e-mail in de Samsung 2.2.1 E-mail client?

De goede thread over batterij problemen op XDA is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=884816
Geen push email, ook niet van gmail. Wel twidroyd, facebook en whatsapp op sync staan. Maar had dit ook op doc's rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DuvelDuvel schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:02:
[...]

Geen push email, ook niet van gmail. Wel twidroyd, facebook en whatsapp op sync staan. Maar had dit ook op doc's rom...
Heb je een clean install gedaan? Zo niet, dan zou ik dat eerst eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:09:
[...]

Heb je een clean install gedaan? Zo niet, dan zou ik dat eerst eens proberen.
Ben van doc's rom naar Darky gegaan door een wipe versie van darky's rom te installeren.
Wat bedoel je precies met een clean install en welke bestanden heb ik daarvoor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
DuvelDuvel schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:13:
[...]

Ben van doc's rom naar Darky gegaan door een wipe versie van darky's rom te installeren.
Wat bedoel je precies met een clean install en welke bestanden heb ik daarvoor nodig ?
Dat is een clean install.... Mss eens een andere kernel proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
hmm, nou ja ik zal de battery eens een paar keer "bumpen", Nachtje laten opladen en dan eens een dag of 2 met de instellingen spelen. Anders ga ik terug naar Doc.

Heeft iemand met darky v8 en synchonisatie wel een goede accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen ik heb nu een beetje een probleem:(
Ik heb de app Speedmod K10J uit de market gehaald en gebruikt.
Toen de mobiel uitgezet en toen weer aan.
Nu zit hij al 45 minuten in download modus wat te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:30:
Geen ervaring hiermee, maar als je de telefoon in normale omstandigheden in download modus opstart en eruit wil komen moet je ofwel een kleine 10 seconden de power button indrukken, of de batterij eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een gehele interne SD kaart format gedaan, vanmorgen nieuwe rom gebakken in de keuken, inclusief die tweaks en dergelijke. Loopt weer als een sneltreintje met die speedmod-kernel en batterij
even checken.

En inderdaad @ FRIGOLAMPTJE het is nog steeds 7.1.1_kitchen :$

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Amboe schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:06:
toen ik de stock browser opende drukte ik onder instellingen per ongeluk op de optie "sneltoets startpagina". Vanaf dat moment kreeg ik steeds fc's met de melding: "het proces com.sec.android.app.twlauncher is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw."

Ik heb een factory reset dmv 3 button combo moeten doen om mijn telefoon weer te kunnen gebruiken... Gelukkig had ik mijn backup nog.

Hebben andere dit ook meegemaakt met fw XXJPY + root?
ja ik heb exact hetzelfde gehad van de week, 2.2.1 erop en alles had ik weer terug gezet krijg ik ook die melding, kon ik weer opnieuw beginnen. de mijne had toen nog geen root trouwens dus daar leg het niet an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DuvelDuvel schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:20:
hmm, nou ja ik zal de battery eens een paar keer "bumpen", Nachtje laten opladen en dan eens een dag of 2 met de instellingen spelen. Anders ga ik terug naar Doc.

Heeft iemand met darky v8 en synchonisatie wel een goede accuduur?
Zoals ik een paar pagina's geleden ook al gepost heb: Ik heb nog nooit zo'n lange batterijduur gehad als nu met Darky V8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen ik wil graag nog 1 vraag stellen.
Ik heb nu de hardcore@speedmodkernel.
Maar als ik de 3 button recovery combo gebruik staat daar alleen ene poppetje met downloading....
Wat is hier aan te doen?
Ik wil graag controleren of ik nu eindelijk cwm 3 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:43:
Maar als ik de 3 button recovery combo gebruik staat daar alleen ene poppetje met downloading....
Wat is hier aan te doen?
Recovery zonder 3button gedoe, haal "Quick boot" app uit de market..
Maar je bedoelt 2e recovery..Cwm 3 heb je niks aan..
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:30:
Na een Kernel install moet je de SGS niet uitzetten,,,, 8)7 Maar rebooten.

[ Voor 33% gewijzigd door silitek op 07-01-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:47:
[...]

Recovery zonder 3button gedoe, haal "Quick boot" app uit de market..
Maar je bedoelt 2e recovery..Cwm 3 heb je niks aan..
Sorry je hebt helemaal gelijk:$
Maar ik heb nu clockworkmod.
Alleen er staat lagfix edition.
Hoe kan ik die lagfix uitschakelen dat moet namelijk volgens de eerder geposte handleiding:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:52:
[...]

Sorry je hebt helemaal gelijk:$
Maar ik heb nu clockworkmod.
Alleen er staat lagfix edition.
Hoe kan ik die lagfix uitschakelen dat moet namelijk volgens de eerder geposte handleiding:S
Wat voor lagfix heb je? Als het Voodoo is dan hoef je deze niet uit te schakelen. Dat doet bv Darky automatisch.

Ik heb aan de schrijver van de handleiding aangegeven Voodoo mee te nemen in zijn handleiding, maar goed ik werd genegeerd (koppigheid?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
iefie schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:05:
[...]

ja ik heb exact hetzelfde gehad van de week, 2.2.1 erop en alles had ik weer terug gezet krijg ik ook die melding, kon ik weer opnieuw beginnen. de mijne had toen nog geen root trouwens dus daar leg het niet an.
Heb je Titanium backup gebruikt? Zo ja, welke versie van BusyBox had je gebruikt? Versie 1.16.0 die je via de optie Problems? van TB hebt gedownload of versie 1.17.1 die je van de app zelf?

Misschien dat dit de oorzaak is???

[ Voor 3% gewijzigd door Amboe op 07-01-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:12:
[...]

Wat voor lagfix heb je? Als het Voodoo is dan hoef je deze niet uit te schakelen. Dat doet bv Darky automatisch.

Ik heb aan de schrijver van de handleiding aangegeven Voodoo mee te nemen in zijn handleiding, maar goed ik werd genegeerd (koppigheid?).
Ik heb zelf nooit een lagfix bewust aangezet:P
Maar het staat er:S :Clockworkmodrecovery v2.5.1.0 lagfix edition
Is het er dan?
Sorry hoor maar heb nog nooit eerder een Android Rom geflasht

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:21:
[...]

Ik heb zelf nooit een lagfix bewust aangezet:P
Maar het staat er:S :Clockworkmodrecovery v2.5.1.0 lagfix edition
Is het er dan?
Sorry hoor maar heb nog nooit eerder een Android Rom geflasht
Dan moet je even bij ULF opties kijken en dan lagfix. Dan zie je of je lagfix aanstaat of niet. Dat je die kernel hebt, hoeft nog niet te betekenen dat de lagfix aan staat. Als je die zelf nooit hebt aangezet, dan staat hij ook niet aan :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:54:
[...]

Dan moet je even bij ULF opties kijken en dan lagfix. Dan zie je of je lagfix aanstaat of niet. Dat je die kernel hebt, hoeft nog niet te betekenen dat de lagfix aan staat. Als je die zelf nooit hebt aangezet, dan staat hij ook niet aan :)
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:43:
Wat is hier aan te doen?
Dan heb je dus de verkeerde combo gebruikt :)
Dat poppetje met downloading is de Download-mode. (vol-down + power-on + home)
Recovery is vol-up + power-on + home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 11:09
Ik heb destijds de update naar 2.2 gedaan met te register "hack" voor Kies om hem eerder binnen te krijgen. Ik ben toch nog niet helemaal bLij met de preformance. Het toestel blijft vaak hangen met bepaalde applicaties, en ik hem van sommige mensen gehoord dat de update die ik heb gedaan daar wel eens mee te maken kan hebben.

Nu dacht ik hem aan kies te hangen en hem nog een keertje te updaten, want inmiddels is 2.2.1 uit toch? Helaas zegt kies dat er geen updates beschikbaar zijn, terwijl ik toch echt op 2.2 zit en niet op 2.2.1.

Iemand tips hoe ik dit kan fixen? De aangepaste regels uit het register heb ik al gewist.

dan gelijk de volgende vraag. Is de lagfix bij 2.2.1 nogsteeds nodig, of heeft samsung dit probleem al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
google ff op kies patcher, dat is een programma'tje die zelf je register aanpast.
lagfix is niet perse nodig meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
iefie schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 01:13:
google ff op kies patcher, dat is een programma'tje die zelf je register aanpast.
lagfix is niet perse nodig meer.
Die tip ben ik iets verder mee gekomen, dus thanks!

Toch ben ik bang dat ik er nog niet helemaal ben.

Als productcode heb ik (als ik mij het goed herinner) XEN opgegeven. Ik kon toen idd updaten met kies, maar hij blijft 2.2 aangeven en niet 2.2.1. Ik kon hem toen (zonder verder met het register te kloten) weer updaten, maar de versie bleef 2.2.

Ik heb toen een andere computer voorzien van een verse kies install, maar die zegt nu weer dat ik de meest recente versie al heb. De huidige versie is volgens kies PDA:JPA / PHONE:JPP / CSC:JP2 (dat is dus volgens de PC waar niet met het register is gerommeld)

Op de PC waar ik wel heb lopen rommelen met het register zegt hij het volgende:
Huidig:
PDA:JF3 / PHONE:JF3 / CSC:JF1
laatste:
PDA:JPA / PHONE:JPP / CSC:JP2

maar dat blijft dus ook na een update hetzelfde.

Eigenlijk zeggen beide dus dat PDA:JPA / PHONE:JPP / CSC:JP2 de laatste versie is, en de PC waar niet met het register gekloot is zeg dat deze er ook op staat.

De telefoon zelf zegt echter android 2.2, en niet 2.2.1.

Ik snap er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
je moet in de kies patcher(dat programma'tje ) kiezen voor XEU.
dan doet hij het wel.
kies patcher is wat anders dan de gewone kies.
te downloaden op xda forum.
kies patcher instellen op XEU en op write register drukken, dan telefoon aansluiten op gewone kies en dan doet hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:18
Ik ben gisteren avond uiteindelijk toch ook maar overstag gegaan heb Darky's v8.0 geïnstalleerd. Installatie bleek echt een fluitje van een piece of cake en was zo gepiept. Vooralsnog loopt mijn SGS nu als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
Vrees dat ik nog steeds een erge drain heb met Darky v8. Omdat ik heel wat custom rom's over elkaar heen heb geinstalleerd is het dan misschien slim om een SD-card format te doen en dan via Kies de nieuwste official firmware te installeren, en daaroverheen weer Darky?

Heeft iemand een guide of kan iemand uitleggen hoe ik dit het beste kan ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij vanochtend gelukt om probleemloos Darky's ROM te draaien!
Hartstikke bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ik wilde mijn batterij drain oplossen door de site hierboven te raadplegen, en ik word steeds slimmer door dit forum, maar als ik in recovert mode sta, zie ik geen optie voor wipe battery.
ik heb reboot now
update zip
factory reset en wipe cache
maar geen wipe battery
waar vind ik dat onder?
is geroot en heb 2e recovery erop.
alvast bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:43
DuvelDuvel schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:56:
Vrees dat ik nog steeds een erge drain heb met Darky v8. Omdat ik heel wat custom rom's over elkaar heen heb geinstalleerd is het dan misschien slim om een SD-card format te doen en dan via Kies de nieuwste official firmware te installeren, en daaroverheen weer Darky?

Heeft iemand een guide of kan iemand uitleggen hoe ik dit het beste kan ondernemen?
Gewoon je telefoon flashen met Odin :) is veel makkelijker dan met Kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
DuvelDuvel schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:56:

Kies is niet nodig. Formateer je SD-kaart, zet er Darky´s rom op, en via CWM darvik, data cache formatteren en als laatste een factory reset. Installeer dan Darky´s en hopelijk heb je nu wel een goede accu/duur.

MOcht dit niet hebben opgelost, dan moet je even de manier doen zoals al vaker is uitgelegd. Volledig opladen, battery stats wissen, volledig laten ontladen en dan zou het weer goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Misschien een domme vraag, maar ga zo darky installeren en nu moet ik de 2 zip bestandjes in de root van mijn telefoon zetten.....waar zit de root?
is dat de map genaamd android?
ze staan al wel in mijn interne sd maar dan vind hij ze niet.
kan er niks over vinden vandaar vraag ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
iefie schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 09:39:
je moet in de kies patcher(dat programma'tje ) kiezen voor XEU.
dan doet hij het wel.
kies patcher is wat anders dan de gewone kies.
te downloaden op xda forum.
kies patcher instellen op XEU en op write register drukken, dan telefoon aansluiten op gewone kies en dan doet hij het wel.
Thanks, ik had volgens mij XEN geselecteerd, maar ik probeer het vanavond nog wel even met XEU.

Wel vreemd dat hij op een andere PC met niet-gemodificeerde Kies ook niet werkt, of komt dat doordat de versie op de telefoon dan ook heel anders is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
SuperKris schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:48:
[...]

Thanks, ik had volgens mij XEN geselecteerd, maar ik probeer het vanavond nog wel even met XEU.

Wel vreemd dat hij op een andere PC met niet-gemodificeerde Kies ook niet werkt, of komt dat doordat de versie op de telefoon dan ook heel anders is?
nee is niet vreemd, want hij is nog niet officieel uit
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
laat maar, mijn vraag over de root map hahaha.
had het bestandje update zip 2x gedownload dus stond er een 2tje achter en dan ziet hij hem niet, dus ff gerenamed en klaarrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ff wat anders, heb verleden x via root explorer op deze manier mijn XEN code terug gezet:

Zorg dat je /efs/ BACKUPPED. Heb jij goed gedaan. Anders even met SGS Tools doen. APK staat een paar posts hierboven.

(2) Met RootExplorer het mapje "XEN" kopieren en in /system/csc/ zetten http://www.multiupload.com/8SMCCISYN6 (ik heb alles in het mapje al goed gezet)
(3) After, check your IMEI with this code on the dialer, *#06#, and save it as you'll need.
(4) Then, type on the dialer, *#272*???????????????# (??????????????? it's your IMEI, it must have 15 digits), after you can chose your CSC, then it'll reboot (it may take some time, you'll see bootloader applying the changes), you'll have to do the initial configuration and it's done!

Maar nu doe ik precies hetzelfde maar nu zegt hij kan hem niet kopieren want het is een read only file?
weet iemand hoe dat kan?
o ja verleden x draaide ik 2.2.1 en nu darky 8, maar wil hem weer XEN hebben op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iefie schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:02:
ff wat anders, heb verleden x via root explorer op deze manier mijn XEN code terug gezet:

Maar nu doe ik precies hetzelfde maar nu zegt hij kan hem niet kopieren want het is een read only file?
weet iemand hoe dat kan?
o ja verleden x draaide ik 2.2.1 en nu darky 8, maar wil hem weer XEN hebben op deze manier.
Misschien in Root explorer op het knopje "mount r/w" klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
thanks. nu doet hij het wel, heb dat verleden x niet hoeven doen.vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Laatst online: 02-08-2023
Omdat mn batterij te snel leeg gaat naar mn zin, probeer ik nu deze stappen:

1) Turn OFF phone
2) Charge till it says it is FULL
3) Start in RECOVERY
4) WIPE battery stats
5) RESTART android (yes, it might already be on 98% or so)
6) USE phone heavily. Don't worry if it drops too fast. Use it till the Android system turns OFF automatically (it happens when your battery is below 1% - for me the phone was on 1% for about 40 mins. This is where it heavily myscalculated
7) PLUG IN your charger, TURN ON android and wait till it is FULLY charged again. (It is better if you don't use the phone at this charging up)

Ben nu bij stap 6. En zal je altijd zien, maar ik krijg hem maar niet leeg. Scherm is inmiddels al bijna 5 uur aan, films gekeken, spellen gespeeld en nog steeds 30 procent over. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
jampot1989 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:30:

Ben nu bij stap 6. En zal je altijd zien, maar ik krijg hem maar niet leeg. Scherm is inmiddels al bijna 5 uur aan, films gekeken, spellen gespeeld en nog steeds 30 procent over. :p
Welke rom-kernel-modem? Vijf uur scherm en 30% lijkt mij wel extreem goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Ben heel erg tevreden over XXJPY!!! :*)

Alles reageert snel, navigatie werkt soepeltjes (ook snelle gps fix), vanochtend (10 uur) mijn SGS uit de lader gehaald en accuniveau staat op 81% as we speak (bellen, navigatie, browsen)!!! _/-\o_

How cool is that!! 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Amboe op 08-01-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Frigolamptje schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:32:
[...]

Welke rom-kernel-modem? Vijf uur scherm en 30% lijkt mij wel extreem goed!
Standaard Darky 8.0 met Voodoo lagfix enabled.

Staat er sinds 3 januari op (ja, toen was hij stiekem al uit :p), al de 3e of 4e geflashte rom van Darky waarbij ik voor de no wipe heb gekozen. Maar ik haalde met 1 lading de dag niet eens. Dus nu de battery stats wipe gedaan, en hij blijft maar gaan..

Maar dus wel anders als degene die die "tutorial" postte, waarbij de batterij 40 minuten op 1 procent bleef staan, hij lijkt hij nu gewoon veel langer mee te gaan, al direct na de stats wipe...

edit: ik krijg hem wel klein, net een filmpje gemaakt in max kwaliteit van 3 minuten, en toch alweer 2 procent eraf :p

[ Voor 7% gewijzigd door jampot1989 op 08-01-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
gewoon streetview gaan doen met Google Maps met gps aan dan is hij zo leeg! (bij mij in ieder geval..beetje 'rondlopen in streetview').

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 15:58
Ik heb een aantal vragen over de Romkitchen:

In de romkitchen kun je onder het kopje keyboards kiezen voor verschillende soorten swype. JPY, JPU etc.
Wat is het verschil? En wat is het verschil tussen stock en EURO keyboard?
Verder weet ik niet wat onder base apps de volgende apps zijn:

-Thinkdroid
-Bluetooth Test Mode
-Wipereceiver
-MTP Application
-Faster Fix

Ik kom van Doc V5.1 en wil naar deze zelfgebakken met een No-Wipe.
Moet ik dan evengoed de apps die al op mijn toestel staan aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
-Thinkdroid = thinkfree office
-Bluetooth Test Mode = iets om bluetooth te testen?
-Wipereceiver = mobiel opsporen van samsung
-MTP Application = om verbinding met KIES te maken
-Faster Fix = een app, zelf nooit gebruikt.

Nee, de apps die op je toestel staan hoef je niet persé aan te vinken. Als je de no-wipe versie hebt blijven al je apps gewoon staan, behalve de system apps (hierboven alle behalve faster fix volgens mij). Normale apps worden geüpdatet.
Gewoon apps aanvinken die je wilt hebben :)

[ Voor 38% gewijzigd door HaTe op 08-01-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jampot1989 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:07:
[...]

Standaard Darky 8.0 met Voodoo lagfix enabled.

Staat er sinds 3 januari op (ja, toen was hij stiekem al uit :p), al de 3e of 4e geflashte rom van Darky waarbij ik voor de no wipe heb gekozen. Maar ik haalde met 1 lading de dag niet eens. Dus nu de battery stats wipe gedaan, en hij blijft maar gaan..

Maar dus wel anders als degene die die "tutorial" postte, waarbij de batterij 40 minuten op 1 procent bleef staan, hij lijkt hij nu gewoon veel langer mee te gaan, al direct na de stats wipe...

edit: ik krijg hem wel klein, net een filmpje gemaakt in max kwaliteit van 3 minuten, en toch alweer 2 procent eraf :p
En
Volgens mij verloop je battery verbruik perfect..beter word het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
Relief2009 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:26:
[...]

Kies is niet nodig. Formateer je SD-kaart, zet er Darky´s rom op, en via CWM darvik, data cache formatteren en als laatste een factory reset. Installeer dan Darky´s en hopelijk heb je nu wel een goede accu/duur.

MOcht dit niet hebben opgelost, dan moet je even de manier doen zoals al vaker is uitgelegd. Volledig opladen, battery stats wissen, volledig laten ontladen en dan zou het weer goed moeten zijn.
Thanks. Hoe formatteren jullie je SD kaart? Kan dit met Odin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
silitek schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:30:
[...]

En

[...]

Volgens mij verloop je battery verbruik perfect..beter word het niet :+
Ja, na de reset dus pas he? Dus het heeft wel degelijk zin gehad.

Wat ik nu ook opmerk: na een uurtje (oid) aan de lader staat de teller nu op 30 procent. Terwijl tot gisteren de teller na iets van 10 minuten altijd al op een procent of 45 stond. Dus die ondergrens klopte blijkbaar gewoon niet.

Overigens stond hij maar kort op 1 procent, niet vele minuten zoals in de "tutorial".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
DuvelDuvel schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:42:
[...]

Thanks. Hoe formatteren jullie je SD kaart? Kan dit met Odin?
Het kan in je instellingen van je telefoon gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Ik heb weer wat.hahaha.
Heb darky's 8 erop gezet en werkt goed, alleen is hij niet XEN.
Dus ik mapje XEN gedownload en met root explorer goed gezet.
Nu met code *#272*imei# voor xen gekozen, alles reboot en alles 100%XEN.
mooi!....toch niet. ik ben de twlauncher kwijt, heel veel standaard apps kwijt, zoals google navigatie, google maps enz enz enz. ook de voor ingestelde apps onder darky.
is er een andere manier om de XEN terug te zetten? zodat alles gewoon blijft.
heb een backup op mijn pc staan van de efs map, maar geen idee hoe ik die erin zet met root explorer.
moet ik in de efs map die 2 bin bestandjes verwijderen en dan die 2 bin bestandjes van mij er voor terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb een klein uitstapje gemaakt naar de "zelfbak" rom van Doc. Erg erg mooi principe maar vond Darky 8 toch prettiger en ben dus weer terug. Wat ik me nu wel (weer) af vraag is waar die fonts goed voor zijn?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Turn OFF phone
3) Start in RECOVERY
4) WIPE battery stats
6) USE phone heavily. Don't worry if it drops too fast. Use it till the Android system turns OFF automatically (it happens when your battery is below 1% - for me the phone was on 1% for about 40 mins. This is where it heavily myscalculated
7) PLUG IN your charger, TURN ON android and wait till it is FULLY charged again. (It is better if you don't use the phone at this charging up)

Flashlight aanzetten op max brightness en hij is in no time leeg hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25

1) Turn OFF phone
3) Start in RECOVERY
4) WIPE battery stats

Hebben jullie stap 3 en 4 uitgevoerd met de lader nog in het toestel? Of eerst lader eruit gehaald en vervolgens met stap 3 begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
barzi schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:49:
[...]

Hebben jullie stap 3 en 4 uitgevoerd met de lader nog in het toestel? Of eerst lader eruit gehaald en vervolgens met stap 3 begonnen?
Denk dat het de bedoeling is om net voordat je op wipe drukt, dat je dan de lader uittrekt. Zo zullen de stats gereset worden op 99,99% en als de lader er nog inzit zijn die direct ontregeld denk ik. Maar das puur eigen inschatting, zou niet weten of het technisch ook klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:18
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:46:
[...]

Flashlight aanzetten op max brightness en hij is in no time leeg hoor;)
Je kan om een extra handje te helpen ook een applicatie als CPU fullworks aanzetten die continue zo'n 80% processorbelasting geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauw, wat ben ik blij met de darky's rom. Zo gigantisch snel! Net een iphone!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Kijk hier ziiten dus alle flashjunkies like me :)
Ik heb nu na een tijd die van DocROm gebruikt te hebben gister over gegaan naar de Rom van webstar1 "Ultimate 5.5"
Dit is een goeie aanrader, erg mooi gethemed en werkt super snel zonder problemen.
En.. met erg veel gingerbread toevoegingen.

Ff een andere vraag, zijn er al werkende highend headsets met mic.voor de Galaxy S?
Ik heb m'n Shure's moeten wegdoen omdat het niet werkt :(

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Zo stom is de vergelijking niet. Eén van de sterke punten van IOS (hoor ik toch zeggen) is dat alles zo smooth is. Eén van de sterke punten van Phone 7 is opnieuw de smoothness. Eén van de zwakke punten van Android: lag tijdens switchen van homescreens, doorbladeren van settings, ed... Dus als Android zo smooth wordt als IOS of Phone 7 out of the box dan hebben ze een belangrijk minpunt weggewerkt. Wij kunnen ons gelukkig behelpen met flashen, maar de meerderheid niet. Stel je even voor hoe zij Android ervaren op een stock Galaxy S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe KERNEL SpeedMod Froyo [K12J SOUND-FIX EXT4-SYSTEM BLN2.3 STABLE]

Headphone en mic levels fix... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Frigolamptje schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:19:
Zo stom is de vergelijking niet. Eén van de sterke punten van IOS (hoor ik toch zeggen) is dat alles zo smooth is.
Vind je? Ik zie genoeg iPhone 4's en vind af en toe t scrollen ook niet smooth gaan, een SGS met Darky is veel smoother imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 08:05
jampot1989 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:30:Ben nu bij stap 6. En zal je altijd zien, maar ik krijg hem maar niet leeg. Scherm is inmiddels al bijna 5 uur aan, films gekeken, spellen gespeeld en nog steeds 30 procent over. :p
Ik heb ook mijn batterijstats gewiped. Om mijn batterij te drainen had ik wifi/3G/GPS/bluetooth opgezet, filmpje laten afspelen en de telefoon in de kelder gelegd (nauwelijks ontvangst). Het duurde uiteindelijk 4h eer hij volledig plat was.

Ik merk wel een groot verschil nu! Ook die 98% bug is weg. Ik kan het alleen maar aanbevelen. :-)

Nu moet mijn GPS nog wat nauwkeuriger (momenteel denk de SGS dat ik een km verderop zit) en ik heb de perfecte telefoon!

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Cartman! schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:50:
[...]

Vind je? Ik zie genoeg iPhone 4's en vind af en toe t scrollen ook niet smooth gaan, een SGS met Darky is veel smoother imo.
Ja geen idee heb zelf geen ervaring met Iphones. Maar het idee is wel dat Darky de standaard zou moeten zijn voor Android, de standaard versies die je op je telefoon krijgt zijn niet zelden zeer traag. Maar wellicht is Gingerbread hier een grote stap voorwaarts en gelukkig hebben wij de kennis om ons ondertussen te bedienen van custom roms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 15:58
Heb Rom gebakken:
Modem: JPE
Kernel: K12i
Wil alleen de Nederlandse CSC. Is deze ook te installeren zonder dattie een reset doet?
Pagina: 1 ... 14 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.