ik ben wel blij met deze JIG. Ik kan onbeperkt de boel verknallenAgent-X schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:04:
Pak de zip eerst eens uit om er zeker van te zijn dat je geen crc errors hebt?
Goed gedaan met die jig trouwens
Het is me trouwens nog wel gelukt om er een nightly build op te krijgen. Vanuit de Cyanogen recoverymode heb ik eerst weer een volledige wipe gedaan en nogmaals de zip geïnstalleerd. Dit keer lukte het wel.
Maar ik ben inmiddels al weer terug op stock omdat de CM10.1 toch niet helemaal mijn ding is. Ik vind het te omslachtig en te veel dingen die eerst gecustomized moeten worden om fatsoenlijk te werken.
Mijn JIG werkt perfect. En ik kan er zo weer eentje in elkaar solderen voor niks.Dacuuu schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:21:
[...]
Als je een normale (goed gemaakte jig wil) ik heb er nog wel een paar :-). Verder.0, misschien eerst even een stock 3 bestands firmware flashen. Inc pit512. En erna weer een custom er op.
Mijn standaard procedure is ook altijd eerst een volledig werkende stock rom installeren ****512.pit, PDA, PHONE en CSC files) En daarna vaak de laatste Officiele Samsung Gingerbread versie en dan pas de Clockworkmod en andere rom's.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF