Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:30:
[...]

Geen idee ik hoop snel mijn nieuwe telefoon te hebben :+ Ongeacht welk model :')
Natuurlijk, dat loopt ook nog voor je. Lees wel hoe dat weer afloopt...

Onder Veelst te lang, eens :o

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 23-05-2012 19:44 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:33:
[...]

Natuurlijk, dat loopt ook nog voor je. Lees wel hoe dat weer afloopt...
Vanavond denk ik maar alles nog eventjes goed lezen en een topic maken voor informatie :X

3 tot 4 weken rondlopen met een duidelijke DOA.... Eigenlijk ook te zot voor woorden...

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 23-05-2012 19:36 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:32
ik heb nu zo'n beetje elke rom er op gehad die op XDA te vinden is, het probleem is alleen dat ik graag weer eens wat anders wil proberen...

Wat is op dit moment de rom om te hebben op je SGS? draai nu Anarkia 0.41, maar heb wat last van laggggg in deze rom.
oftewel ik wil wat flashen, maar zie door het vele geflash de afgelopen weken even niet meer helder wat nu eigenlijk een relaxte rom is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:00
silitek schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Hoezo vaak geflashed??.. :+ .>300 tel je pas mee :9 . Waarom neem je niet even een andere rom.
CM9 b.v deze werkt ook "out of the box" meteen goed. Clear system mount&storage niet vergeten, mag het nog zo'n zooitje zijn. En ja, beste en snelste manier bij problemen.
Ik ga het nog 1 keer proberen met DarkKnight, ik vindt hem persoonlijk snel lopen, en veel handige aanpassingen.

En anders ga ik over op CM9! Zal wanneer ik weer een crash heb, mijn verhaal weer hier posten!

Wat is de SGS1 toch een geweldige flash en snelle telefoon.. Over een paar maanden verlengen, twijfel nog tussen de HTC One S/X of de SGS3, maar ik behoud deze echt voor het lol van flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:41:
ik heb nu zo'n beetje elke rom er op gehad die op XDA te vinden is, het probleem is alleen dat ik graag weer eens wat anders wil proberen...

Wat is op dit moment de rom om te hebben op je SGS? draai nu Anarkia 0.41, maar heb wat last van laggggg in deze rom.
oftewel ik wil wat flashen, maar zie door het vele geflash de afgelopen weken even niet meer helder wat nu eigenlijk een relaxte rom is...
CM9 is altijd een prima relaxte keuze.
PeterHid schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:45:
[...]

Ik ga het nog 1 keer proberen met DarkKnight, ik vindt hem persoonlijk snel lopen, en veel handige aanpassingen.

En anders ga ik over op CM9! Zal wanneer ik weer een crash heb, mijn verhaal weer hier posten!

Wat is de SGS1 toch een geweldige flash en snelle telefoon.. Over een paar maanden verlengen, twijfel nog tussen de HTC One S/X of de SGS3, maar ik behoud deze echt voor het lol van flashen.
SGS3 zonder twijfel

Ik heb nu een One V maar als ik lees hoeveel problemen er zijn met de gehele One serie en hoeveel problemen ik zelf heb dan is het schandalig voor zo'n toestel... Nieuwe serie of niet HTC flikt het elke freaking keer met achterlijke problemen bij een nieuwe serie. Kinderziektes mogen maar dit is gewoon schandalig..

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:41:

Nou, in ieder geval niet de exotische 'net niet'-dingen. Er zijn gewoon een 5-tal ROMs
die eigenlijk super goed zijn; Slim ICS, Team ICSSGS, Dark Knight, Cyanogenmod en
AOKP/Gummy. Veel van de overige ROMs zijn een gebouwd op basis van 1 boven-
staande en zijn het gewoon écht niet voor mij. Veel hebben lag, zijn traag, krijgen dan
opeens spontane reboots, klote batterij en ga zo maar door. Flash inmiddels zo'n 30x
per week een andere ROM voor wat testdoeleinden en dit is wat ik vind. Mijn dagelijkse
SGS heeft sinds het begin al CM9 en maakt af- en toe een uitstapje naar WeUI maar
de rest hoef ik niet, strak sync schema, goede modem, beetje OC/UV op Glitch kernel
en ik heb NIKS te klagen, hoeveel apps ik ook heb (en nee ik gooi niet mijn telefoon de
hele dag op WiFi, laat het scherm uit en ga dan eens kijken HOE GOED mijn batterij
is ghehehe).

Daarnaast verschilt het nogal in wat jij relaxed vindt en wat Silitek, Touchdomex of wat
ik relaxed vind; puur persoonlijk. Maar dit is een stukje advies dat ik kan meegeven. Qua
snelheid en performance gaat mijn benchmarkje deze week even uitgebreid worden met
de up-to-date ROMs tot deze week en mogelijk wat andere test-invalshoeken maar de
ROMs die hierboven staan zijn sowieso het allerbeste (en in het speciaal uiteraard CM9)

En :boks: voor de SGS3. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Touchdomex schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:53:
[...]
CM9 is altijd een prima relaxte keuze.
En dan gewoon de laatste nightly? of is er een goede "standaard" versie die een soort van stable release is?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste nightly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de stap gewaagd naar de CM9 nightly.
Nu ik 'm draaiend heb, ben ik er erg blij mee. Hij is stabiel en snel. Aangezien het een nightly was, had ik verwacht nog wel een paar bugs aan te treffen, maar tot op heden ben ik nog niets tegengekomen (1 week in gebruik). Ik moet daarbij wel vermelden dat ik de rom ook niet tot uit uiterste op de proef stel... ik ben meer een huis-tuin en keuken gebruiker ;-)

Het installeren van de rom zelf kostte me wel meer moeite dan ik had verwacht. Enkele bootloops en vastlopers. Achteraf gezien leek dit te komen door het niet uitvoeren van formatteren/clear system in CWM. Toen ik dat had gedaan verliep het installeren als een zonnetje.

Nog een vraagje: ik heb de premium versie van ROM-manager draaien, maar als ik "check for rom-updates" gebruik, krijg ik helemaal niets te zien. Ik had gehoopt op een lijst van nieuwe nightly builds. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Moet je niet in Rommanager de sources zelf toevoegen voor de updates? Ik gebruik het zelf niet maar lijkt mij dat zo'n instelling is het eerste wat je gaat controleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No problemo... d:)b .by the way: ik ben ook maar een doorgeefluik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:45:
[...]

No problemo... d:)b .by the way: ik ben ook maar een doorgeefluik
Het zijn wel jou screenshots 8D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Het zijn wel jou screenshots 8D
Addons SIII worden steeds beter (bijna) gehele TW5 is nu doorgevoerd tot de SGSI
Incl SIII animatie's. Zou me niet verbazen als t.z.t de gehele rom gepoort wordt...

TouchWiz5!!! v1.3
Over screenies gesproken ;)

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/zo32a.png Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ruo7sj.png

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/4j95yw.png Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/vgizgk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-08 20:46
silitek schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:41:
[...]

Addons SIII worden steeds beter (bijna) gehele TW5 is nu doorgevoerd tot de SGSI
Incl SIII animatie's. Zou me niet verbazen als t.z.t de gehele rom gepoort wordt...

TouchWiz5!!! v1.3

[afbeelding] [afbeelding]

Ziet er goed uit ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:33

XyS

0.o.O

Silitek, heb jij die klok zelf geinstalleerd of is dat een setting die ergens zit verstopt?
Ziet er netjes uit! Erg nette en snelle transities tussen schermen, voelt soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyS schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:37:
Silitek, heb jij die klok zelf geinstalleerd of is dat een setting die ergens zit verstopt?
Ziet er netjes uit! Erg nette en snelle transities tussen schermen, voelt soepel :)
Clock is een widget genaamd BobClockD3..market.
Idd een fijne launcher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:41:
[...]

TouchWiz5!!! v1.3

Zou de radio dan ook kunnen gaan werken want volgens mij uit de documentatie van supercurio zijn de chips voor zowel radio als geluid hetzelfde als bij de SGS1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Laatst online: 16-09 10:40
FM Radio zou ook voor mij zeker een goede reden zijn om op touchwiz over te stappen (qua uiterlijk nog steeds liever niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

crispo schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:28:
FM Radio zou ook voor mij zeker een goede reden zijn om op touchwiz over te stappen (qua uiterlijk nog steeds liever niet).
Nou ja daar zijn launchers voor maar als dat zo werkt voor een rom dan is het ook mogelijk om CM9 met radio te krijgen of MIUI met radio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:16

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Yippie; succesvol de upgrade van CM9 20120409 naar die van gisteren doorstaan.

Nu blijf ik een probleem houden met de contacten uit LinkedIN. Ik heb sync al uitgezet en ik heb deze al mijn contactpersonen view aangepast, maar zodra ik die opnieuw open, dan blijven alle extra contacten er in staan. Het lijkt wel of deze view / wijziging niet opgeslagen wordt.

Is dit een bug?

Het liefst verwijder ik al deze contacten helemaal, aangezien ze ook in email (Gmail/K9) te voorschijn komen. Maar niet een voor een :(

Verder zou ik graag een bluetooth switch willen hebben in het power-off menu. Ik ben alleen bang dat dit diep spitten in de files van het framework wordt? Of is er een eenvoudigere optie ...

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

imdos schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:16:
Yippie; succesvol de upgrade van CM9 20120409 naar die van gisteren doorstaan.

Nu blijf ik een probleem houden met de contacten uit LinkedIN. Ik heb sync al uitgezet en ik heb deze al mijn contactpersonen view aangepast, maar zodra ik die opnieuw open, dan blijven alle extra contacten er in staan. Het lijkt wel of deze view / wijziging niet opgeslagen wordt.

Is dit een bug?

Het liefst verwijder ik al deze contacten helemaal, aangezien ze ook in email (Gmail/K9) te voorschijn komen. Maar niet een voor een :(

Verder zou ik graag een bluetooth switch willen hebben in het power-off menu. Ik ben alleen bang dat dit diep spitten in de files van het framework wordt? Of is er een eenvoudigere optie ...
Ik ben nog nooit in het power-off menu bluetooth tegengekomen? Ik doe het altijd via de togglebar in de notification drawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Touchdomex schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:21:
[...]

Ik ben nog nooit in het power-off menu bluetooth tegengekomen? Ik doe het altijd via de togglebar in de notification drawer.
Ik tot nu toe ook, maar dat is vervelend als ik in de auto zit.

:( Net MNICS-202-CM9.zip geflashed omdat die meest recente (20120523-2) een tar is, die dus niet installeerde in CWM. Toen bootte mijn mobiel niet meer. Nu XEN geflashed en CM9 update. Zo nandroid terugzetten en updaten :S

Wat een pech!!! Of had ik in download mode de MNICS kernel image moeten proberen?

Update:
Ik ben weer in de lucht. Gelukkig ken ik de upgrade riedel uit mijn hoofd :X 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door imdos op 25-05-2012 14:47 . Reden: Update ]

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

imdos schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:50:
[...]

Ik tot nu toe ook, maar dat is vervelend als ik in de auto zit.

:( Net MNICS-202-CM9.zip geflashed omdat die meest recente (20120523-2) een tar is, die dus niet installeerde in CWM. Toen bootte mijn mobiel niet meer. Nu XEN geflashed en CM9 update. Zo nandroid terugzetten en updaten :S

Wat een pech!!! Of had ik in download mode de MNICS kernel image moeten proberen?
op de laatste pagina's van de midnight thread is er altijd wel iemand die een cwm versie heeft gemaakt van de midnight kernel. Begrijp ook niet zo goed waarom midnight dat niet zelf maakt maarja...

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:26:
Help! Ik heb net Mintberry MIUI erop gezet... op een gegeven moment moest ik format /system doen. Ik zat te zoeken voor mijn leven, ineens kwam ik bij 'partition sd card' (klikte verkeerd) en er was geen mogelijkheid om terug te gaan. Ik heb maar de eerste genomen (128?), toen format /system en nog een keer Mintberry geflashed. Na wat googlen, begrijp ik dat ik de interne sd partitie groter of kleiner kan maken. Maar als ik nu kijk, zie ik alsnog dat ik 5,64 gb SD total space heb en internal memory 1,85 GB. Dusja, wat heb ik nou precies uitgespookt per ongeluk?
Echt helemaal niemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Vriend, als ik niet heb gegoogled ga ik echt niet hier vragen. Ik weet alleen niet wat er precies veranderd is, want ik zie niet iets speciaals. Ben overigens naar stock 2.3.6 gegaan, CM7 en MIUI werken best fijn en snel. Alleen is mijn batterij om 18:00 uur al plat, met stock haal ik de avond in ieder geval. Als iemand nog tips heb voor een goede rom/kernel met goede accuduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoe experimenteel wil je het hebben?

Opzich is stock CM9 ook redelijk goed. Alleen geen radio en het is nog wat experimenteler dan CM7.

Alleen scheelt dat CM9 alfa vergelijkbaar is met Debian unstable :+ Debian unstable is rocksolid ook al doet de naam anders vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:15

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Pfff! Draaide nightly 20120523 met die TouchWiz5! v1.3 op Semaphore 1.2.0 en ZSJPG. Ik dacht: ff updaten naar de nieuwste nightly. Wat denk je: BOOTLOOP! Grrr...

Ik heb die fix recovery tar geflashd alleen nu kan ik de nightly niet flashen in CWM... iemand een tip hoe ik hier uit kan komen zonder helemaal opnieuw alles te wipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Jos_M schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:35:
Pfff! Draaide nightly 20120523 met die TouchWiz5! v1.3 op Semaphore 1.2.0 en ZSJPG. Ik dacht: ff updaten naar de nieuwste nightly. Wat denk je: BOOTLOOP! Grrr...

Ik heb die fix recovery tar geflashd alleen nu kan ik de nightly niet flashen in CWM... iemand een tip hoe ik hier uit kan komen zonder helemaal opnieuw alles te wipen?
Als je net zoveel geluk als ik heb, :S is het enige relaas: :F

XEN, Bijpassende CF-Root, CM9-nightly, nandroid backup en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jos_M schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:35:

Moeilijk..volgende keer weer alles wipen in CWM, clear data/system lippo's cleaning script.
Dan een nieuwe nightly. Nightly's kunnen wel over elkaar heen mits deze nog geheel stock is. ;)
BoyzNDaHood schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:46:
[...]

Vriend, als ik niet heb gegoogled ga ik echt niet hier vragen. Ik weet alleen niet wat er precies veranderd is, want ik zie niet iets speciaals. Ben overigens naar stock 2.3.6 gegaan, CM7 en MIUI werken best fijn en snel. Alleen is mijn batterij om 18:00 uur al plat, met stock haal ik de avond in ieder geval. Als iemand nog tips heb voor een goede rom/kernel met goede accuduur...
In iedergeval ZSJPG modem...kernels zijn onderling even goed, kwestie van smaak.
Idem voor roms's buiten de meest exotische varianten met een boel bloatware en eigen twist.
CM7&CM9 b.v zijn in de basis altijd goed.

[ Voor 36% gewijzigd door silitek op 25-05-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Binnenkort CM9 en ZSJPG maar een keer uitproberen, ben wel een benieuwd waarom iedereen zo graag ICS/CM9 gebruikt. Hopen dat het beter dan CM7.1 is qua accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik ga straks eens CM9 en ZSJPG flashen.

Moet eventjes iets stabiels hebben. Nu nog een kernel uitzoeken :+

Galnet eraf dus :>

[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 26-05-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Ik heb gisteren CM9 erop gezet (m'n eerste custom ROM) en tot nu toe bevalt het prima! Eindelijk TW eraf en tot nu toe geen bugs/wifi problemen meer. Kwam van stock ICS.
Heeft het zin een andere modem te flashen?

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Gisteren Dark Knight 5.5 erop gezet, meteen ff Go Launcher Ex er over gegooid. Wat is dat toch een fijne launcher.

Dalijk ook eens even ZSJPG flashen op aanraden van hier. Momenteel staat er XXJVT op, zit hier zoveel verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

D.S.X schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:40:
Gisteren Dark Knight 5.5 erop gezet, meteen ff Go Launcher Ex er over gegooid. Wat is dat toch een fijne launcher.

Dalijk ook eens even ZSJPG flashen op aanraden van hier. Momenteel staat er XXJVT op, zit hier zoveel verschil in?
Bij mij scheelt het wel. Of het veel is durf ik niet te zeggen maar wel genoeg om het te merken bij normaal gebruik. Vooral met 3G scheelt het.

Ik ga zo denk ik maar naar Galnet :+ Ik zie teveel mooie MIUIthemes voorbij komen en wil ze :9 :9~

Of WeUI weer proberen. Dat kan ook nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 27-05-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
CM9 geïnstalleerd en de modem, maar ik moet zeggen dat de 'vanilla/cm' ICS look and feel niet voor mij bedoeld is. Ik ga maar weer terug naar stock 2.3.6 met LauncherPro. Blij dat ik geen Nexus telefoon heb gekocht. Ik begin de TouchWiz apps, settings, dialer, lockscreen enz. echt meer te waarderen en te missen sinds ik begonnen ben met flashen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor ieder wat wils :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Galnet draait trouwens als een tiet!

Alleen de batterij nog testen deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AOSP RC5 Team Nyx met Aroma installer....wel wat aanloop problemen zo is full wipe nodig.
Eerste flash kwam ik een reboot lus en geen recovery meer. Even terug naar stock en weer door
Devil 0.94 fix camera fc en Earth de-install en opnieuw..

Zo dan heb je ook wel een flitsend rommetje. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/vmuds2.png Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/351si6w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:38
Beste,

Ik zit met een bootloop probleem op CM9. heb een week geleden geflasht naar CM9. Alles draaide goed. Tot dat mijn batterij leeg was en ik mijn andere batt. er in wou stoppen. Ik haalde mijn oude er uit en stopte de nieuwe er in en starte de telefoon op. Toen viel de batterij uit mn galaxy tijdens het opstarten( bootlogo) en dus viel de telefoon uit. Nu deed ik de batterij er weer in en nu zit in in een bootloop.. Ik kom nog wel in download modus, maar niet in recovery.
Nu wou ik door middel van die recovery fix die in de tutorial word gegeven, mijn telefoon uit de bootloop halen. Het probleem is nu: mijn telefoon wordt niet meer herkent door Windows 7. Als ik de telefoon via usb aansluit. krijg ik 2 korte lage toontjes (via de pc ) en als ik bij apparaat beheer kijk zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadplaatjes.nl/20120529/608474.jpg

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

dokteronline schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:24:
Beste,

Ik zit met een bootloop probleem op CM9. heb een week geleden geflasht naar CM9. Alles draaide goed. Tot dat mijn batterij leeg was en ik mijn andere batt. er in wou stoppen. Ik haalde mijn oude er uit en stopte de nieuwe er in en starte de telefoon op. Toen viel de batterij uit mn galaxy tijdens het opstarten( bootlogo) en dus viel de telefoon uit. Nu deed ik de batterij er weer in en nu zit in in een bootloop.. Ik kom nog wel in download modus, maar niet in recovery.
Nu wou ik door middel van die recovery fix die in de tutorial word gegeven, mijn telefoon uit de bootloop halen. Het probleem is nu: mijn telefoon wordt niet meer herkent door Windows 7. Als ik de telefoon via usb aansluit. krijg ik 2 korte lage toontjes (via de pc ) en als ik bij apparaat beheer kijk zie ik dit:
[afbeelding]

Ik heb op een WindowsXP laptop hetzelfde euvel. Geen mogelijkheid om via windows adb of Odin te gebruiken. Daarom VMware, met Ubuntu 11.04 en heimdall.

Daarna opnieuw flashen. Bij mij werkte een restore naar XENJV4 prima + CF-Root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zit hier met een 2.1 eclair SGS die naar CM9 moet, moet ik nog nadenken over een bootloader of kan ik gewoon die zip erop zetten en installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:08
Eerst even een gingerbread firmware er opzetten voor de bootloader, hoewel hij ook wel met die andere zou werken, de gb bootloader is zuiniger volgens mij.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Daar zat ik aan te denken ja, maar op samfirmware.com vind ik niet echt terug welke GB firmware een bootloader aan boord heeft, of hebben ze dat allemaal?

edit: toestel lijkt geen 3 button combo te hebben ook :{

[ Voor 16% gewijzigd door Cartman! op 29-05-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
dokteronline schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:24:
Beste,

[afbeelding]

Ik heb het volgens mij nu helemaal verprutst..
Ik heb KIES geïnstalleerd en viola mijn telefoon werd weer herkent door mijn computer en door Odin.
Nu heb ik volgens mij de fout gemaakt door de stock 2.36 firmware van Samsung te willen flashen.. (wou graag weer stock 2.3.6)
Ik heb de procedure gevolgd zoals is uitgelegd in de openingspost en heb I9000XWJW5_I9000KPNJV6_KPN geflashd via Odin en volgens Odin was dit succesvol ( Groen blok met PASS)
Toen starte mijn galaxy weer op en kreeg ik dit ong: Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadplaatjes.nl/20120529/608565.png
( niet mijn telefoon) maar zo ziet het er ong. uit. Zit in de Adroid system recovery <3e>
Heb toen wipe data/factory reset gedaan en wipe cache partition en de telefoon gereboot..
Nu zit ik vast in alweer een bootloop ( elke x het samsung bootlogo)

Nu heb ik totaal geen idee meer wat ik moet doen en of dit nog te fixen is.. ?
Heel graag hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dokteronline schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:19:
[...]

Ik heb het volgens mij nu helemaal verprutst..
Ik heb KIES geïnstalleerd en viola mijn telefoon werd weer herkent door mijn computer en door Odin.
Nu heb ik volgens mij de fout gemaakt door de stock 2.36 firmware van Samsung te willen flashen.. (wou graag weer stock 2.3.6)
Ik heb de procedure gevolgd zoals is uitgelegd in de openingspost en heb I9000XWJW5_I9000KPNJV6_KPN geflashd via Odin en volgens Odin was dit succesvol ( Groen blok met PASS)
Toen starte mijn galaxy weer op en kreeg ik dit ong: [afbeelding]
( niet mijn telefoon) maar zo ziet het er ong. uit. Zit in de Adroid system recovery <3e>
Heb toen wipe data/factory reset gedaan en wipe cache partition en de telefoon gereboot..
Nu zit ik vast in alweer een bootloop ( elke x het samsung bootlogo)

Nu heb ik totaal geen idee meer wat ik moet doen en of dit nog te fixen is.. ?
Heel graag hulp
Opnieuw flashen met iets oudere versie en daarna updaten. Ik heb hier recent een mapje gepost op mijn dropbox waar alles instaat van een oude versie van een niet KPN toestel!
Cartman! schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:04:
Daar zat ik aan te denken ja, maar op samfirmware.com vind ik niet echt terug welke GB firmware een bootloader aan boord heeft, of hebben ze dat allemaal?

In de TS staat hoe je dat kan fixen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
@touchdomex Thanks voor de reply
Ik heb een Galaxy S met simkaart van HI. Maakt het dan uit welke in dan pak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dokteronline schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:35:
@touchdomex Thanks voor de reply
Ik heb een Galaxy S met simkaart van HI. Maakt het dan uit welke in dan pak?
KPN gaat specifiek over de toestelcode van je toestel. Die moet van KPN zijn maar eigenlijk boeit het niets. Die van mij van Hi had ook gewoon de normale XEN erop staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
Oke, maar als ik via jou dropbox die I9000XWJVH_-_I9000XENJV4 pak. staan er deze bestanden in:

CODE_I9000XWJVH_CL184813_REV03_u...ow_ship.tar.md5
273.66 MB

GT-I9000-CSC-XENJV4.tar.md5
83.84 MB

MODEM_I9000XXJVO_REV_00_CL1003066.tar.md5
12 MB

s1_odin_20100512.pit
1.7 KB

Ik ga er vanuit dat die bovenste de PDA is
Die 2e CSC en 3e het modem ( bij die 2.3.6 firmware had ik maar 1 bestand)
en die 3 bestanden gewoon invullen bij Odin zoals aangegeven via de tutorial in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Cartman! schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:04:

Als het goed is, is JVU het volle pakketje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dokteronline schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:48:
Oke, maar als ik via jou dropbox die I9000XWJVH_-_I9000XENJV4 pak. staan er deze bestanden in:

CODE_I9000XWJVH_CL184813_REV03_u...ow_ship.tar.md5
273.66 MB

GT-I9000-CSC-XENJV4.tar.md5
83.84 MB

MODEM_I9000XXJVO_REV_00_CL1003066.tar.md5
12 MB

s1_odin_20100512.pit
1.7 KB

Ik ga er vanuit dat die bovenste de PDA is
Die 2e CSC en 3e het modem ( bij die 2.3.6 firmware had ik maar 1 bestand)
en die 3 bestanden gewoon invullen bij Odin zoals aangegeven via de tutorial in de startpost?
Als ik het zo uit mijn hoofd weet klopt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
thommy86 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:51:
[...]

Als het goed is, is JVU het volle pakketje..
Ik heb JVR nog staan zie ik, die heeft ook bootloaders zo te zien :)

Voor het 3 button probleem... ik heb een USB jig, als ik JVR flash zou ik dan ook de 3 button combo krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Cartman! schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:15:
[...]

Ik heb JVR nog staan zie ik, die heeft ook bootloaders zo te zien :)

Voor het 3 button probleem... ik heb een USB jig, als ik JVR flash zou ik dan ook de 3 button combo krijgen?
Je kan het altijd proberen.. ik moet het vanavond ook proberen omdat een vriend van me het zelfde probleem heetft.. ik heb de jig en jvu klaar staan.. volgens mij moet het werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
@touchdomex Thanks voor de hulp het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dokteronline schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:29:
@touchdomex Thanks voor de hulp het is gelukt!
Mooi om te horen!
thommy86 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:29:
[...]

Je kan het altijd proberen.. ik moet het vanavond ook proberen omdat een vriend van me het zelfde probleem heetft.. ik heb de jig en jvu klaar staan.. volgens mij moet het werken!
Vandaar dat je weer eventjes terug bent O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Touchdomex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:31:
Vandaar dat je weer eventjes terug bent O+
Kijk maar uit...! Ik ligt altijd op de loer..!

Ik ben begonnen met SIII topic en heb net hier ook even wat linkjes aangepast/verwijderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:10
thommy86 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:35:
[...]

Ik ben begonnen met SIII topic en heb net hier ook even wat linkjes aangepast/verwijderd..
hoe bevalt de SIII? ik wacht nog op een mob van sony, heb gisteren alleen halve emmer met water over mijn galaxy s gegooit:( dus hoop dat hij er levend uit komt! vast wel want hij heeft al veel dingen mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
thommy86 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:29:
[...]

Ik ga t maar proberen ja. Beetje jammer dat die CM9 downloads niet willen...max 30KBps en dan na een paar minuten stopt ie :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
hikhakhok schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:37:
hoe bevalt de SIII? ik wacht nog op een mob van sony, heb gisteren alleen halve emmer met water over mijn galaxy s gegooit:( dus hoop dat hij er levend uit komt! vast wel want hij heeft al veel dingen mee gemaakt.
Ik moet nog kijken wanneer ik hem ga kopen.. heb een 2 jarig abo en een SII.. ik verkoop deze en leg wat bij..! Onze grote vriend Silitek hoopt hem volgende maand te verwachten! Dus het SIII topic wordt weer een gezellig topic..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommy86 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:35:
[...]

Oeh dat is gaaf O+
thommy86 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:39:
[...]

Ik moet nog kijken wanneer ik hem ga kopen.. heb een 2 jarig abo en een SII.. ik verkoop deze en leg wat bij..! Onze grote vriend Silitek hoopt hem volgende maand te verwachten! Dus het SIII topic wordt weer een gezellig topic..!
Alleen ga ik er niet bij zijn :/ Ik zit aan de HTC :') Waar ik nu alweer spijt van heb :X :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
@touchdomex Ik zit nu weer op stock. 2.3.3 Stel ik wil weer naar CM9 wat moet ik dan precies doen?
Ik laat em nu effe stock draaien, zien hoe het bevalt. Maar als het niks is wil ik graag weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dokteronline schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:42:
@touchdomex Ik zit nu weer op stock. 2.3.3 Stel ik wil weer naar CM9 wat moet ik dan precies doen?
Ik laat em nu effe stock draaien, zien hoe het bevalt. Maar als het niks is wil ik graag weer terug.
Ga eerst naar 2.3.6. Die werkt beter. Als je daarna weer terug wilt gooi je eerst alle bestanden op je interne SD. Daarna flash je er een kernel op met CWM en daarna installeer je de zip vanuit CWM op je SGS en als alles normaal verloopt dan heb je weer CM9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Na het flashen van JVR heb ik inderdaad de 3 button combo :) Nu ff een kernel met CWM erop en dan CM9 flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:30
Weet iemand misschien een mirror voor de laatste CM 9 nightly build?

Ik ben nou al een half uur bezig om hem te downloaden op http://get.cm/get/2zQ maar telkens stopt ie ergens, en zegt firefox (foutief) dat ie helemaal binnen is. Met IE hetzelfde probleem.

Net was ik op 88 % en was ik blij dat ie bijna binnen was, faalt ie alsnog! grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:30
ah helemaal over het hoofd gezien, wat stom! haha bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:28

jmk

Touchdomex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:45:
[...]

Ga eerst naar 2.3.6. Die werkt beter. Als je daarna weer terug wilt gooi je eerst alle bestanden op je interne SD. Daarna flash je er een kernel op met CWM en daarna installeer je de zip vanuit CWM op je SGS en als alles normaal verloopt dan heb je weer CM9.
Ik probeer iets te begrijpen...
Is CWM(clock work mod) nou kernel wat het volgende omvat:
1. Recovery menu en opties
2. Drivers van je modem, wifi chip, FM-chip etc.

En dan heb je een versie van je Android:
update-cm-9-20120529-NIGHTLY-galaxysmtd-signed.zip bijvoorbeeld en dat omvat:
1. Je Android versie
2. Standaard software
3. Launcher
4. APN list
5. etc,etc.
klopt dat een beetje?

Nou hoor ik mensen hier soms praten over een andere kerel, is dat handing? waarom? Kan je vanuit de recovery mode van een kernel altijd cm9 installeren?
Heb je met een andere kerel betere FM-radio support?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CM9 heeft geen radio dus ik denk als je radio wilt hebben moet je dat niet gaan flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:28

jmk

Nou ik heb cm9 al, en dat is het enige dat ik mis.

Kan ik wel mee leven trouwens hoor, het gaat er meer over of er misschien via een andere kernel FM mogelijk is.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:20
Ik heb een aantal maanden WEUI gebruikt, tot deze eergisteren niet meer wilde booten. Heb een Nandroid backup gemaakt. Heb nu Galnet MIUI geinstalleerd, omdat deze wel nog (actiever) onderhouden wordt. Bevalt prima, ik zou echter graag toch nog enkele apps willen hergebruiken. Ik heb het programma Appextractor gevonden, die kan apps en data uit een Nandroid backup halen. Echter wil hij bij mij niet de data extracten/vinden. Kan dit liggen aan een andere data lokatie?

Ik heb ergens klok/klepel gehoord over /data en /data/data en /datadata, maar meer dan dat krijg ik niet gevonden, wellicht dat iemand dat uit z'n hoofd kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Om welke apps gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Angry Birds Rio (was er net ver mee), nog wat andere spelletjes, Whatsapp en Soundhound, de rest kan ik wel opnieuw instellen. Het liefst recover ik ook SMS, maar die pakt hij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:32
met de betaalde versie van Titanium Backup zou je ook nandroids uit moeten kunnen pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Whats staat op je SDkaart. Anders is die weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Ja, had al geprobeerd met de betaalde versie, maar ik krijg daar niets gerestored geloof ik. Ik krijg enkele mappen waaronder app en datadata die ik aan kan klikken, maar geen apps die ik kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

JWPVDW schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:47:
Weet iemand misschien een mirror voor de laatste CM 9 nightly build?

Ik ben nou al een half uur bezig om hem te downloaden op http://get.cm/get/2zQ maar telkens stopt ie ergens, en zegt firefox (foutief) dat ie helemaal binnen is. Met IE hetzelfde probleem.

Net was ik op 88 % en was ik blij dat ie bijna binnen was, faalt ie alsnog! grrr
De website lijkt nu helemaal onbereikbaar, evenals de changelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

imdos schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:22:
[...]

Zou er dan net als bij de Appstore van Apple een grote update uitkomen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Om eventjes te melden aan mensen die een prima MIUI zoeken met een erg nette batterij. Afgelopen Galnet + ZSJPG nu na een paar dagen en hij doet het erg goed! Vanochtend van de lader getrokken rond een uur of 8 en sindsdien normaal gebruikt met 50% op wifi en 50% op GSM/3G. Nu nog ongeveer 72%. 20 SMSjes en 10 minuten bellen zit daar ook nog bij.

Eindelijk eens een prima release met een goede batterijduur. Wel met de Polarcell maar details! Het werkt echt goed. Bijna geen crashes en eigenlijk kan ik deze iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens, de witte SIII komt eraan. ( Blauw was eigenlijk de bedoeling, maar nu de witte in handen gehad, is toch ook :9~ en wachten kan ik ook niet, trouwens .

Zal nog mee blijven lezen maar flash-tijdperk met de SGSI is gedaan....
Zie jullie (maby) terug in Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Het was me een ware genoegen!!.. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:42
imdos schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:22:
[...]

Je kunt ook www.goo.im gebruiken. Of de directe link voor de Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
silitek schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:03:
Jongens, de witte SIII komt eraan. ( Blauw was eigenlijk de bedoeling, maar nu de witte in handen gehad, is toch ook :9~ en wachten kan ik ook niet, trouwens .

Je posts zullen gemist worden in dit topic...
Dus dat wordt de galaxys3 topic maar bookmarken (a)

Veel plezier met je GalaxyS3 in ieder geval :P Ik moet nog tot november/december wachten tot mijn abbo verlopen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Heb voor de 1e keer de cm9 geflashed. Kwam van en stock version 2.3.6 (zonder de value pack) die ik er metodin op geflashed had. had de 3button combi, maar niet de juiste kernel voor de root en om cm9 erop te flashen. Dus de CF XXJVT kernel met odin erop geflashed. Daarna cache en data wipe en vervolgens de CM9 nightly 29-5 update-cm-9-20120529-NIGHTLY-galaxysmtd-signed.zip )erop geflashed. Daarna rebootte die en vervolgens alsnog in de download mode gapps_ics_4.0.3_vXX.zip en face-unlockxx.zip (volgens mij gapps-ics-20120429-signed.zip) geflashed. Volgens mij is de installatie gelukt en werkt ie redelijk naar behoren. Enige is dat GPS het nu niet meer doet. Enig idee wat de oorzaak kan zijn? Andere kernel via odin flashen?
Vooral even wennen aan de andere layout, agenda, gemis nederlandse swype en dat ik een mp3 die ik al tig foons gebruik niet als beltoon kan instellen. Tips en tricks, zeer welkom. Deze beginde custom rommer kan het gebruiken _/-\o_ Wat is btw het beste modem, om via odin er alsnog op te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
  • Laatst online: 17-09 15:20
@silitek: Veel plezier met je nieuwe SGSIII, thanx voor al je posts hierzo met weer nieuwe roms.
Ik ga je missen hoor :)

Draai nu Elite RC v1.2http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1621976 met Devil 0.67 kernel en uiteraard ZSJPG modem, draait prima alleen vindt ik de beeldkwaliteit van filmpjes en van de achtergronden ronduit slecht . Het lijkt net of je naar een 16bit plaatje kijkt .
Ligt dit aan de Rom of aan de Devil kernel??

[ Voor 8% gewijzigd door Furiousfist op 31-05-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Furiousfist schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:02:
@silitek: Veel plezier met je nieuwe SGSIII, thanx voor al je posts hierzo met weer nieuwe roms.
Ik ga je missen hoor :)

Draai nu ELite RC 1.2 met Devil 0.67 kernel en uiteraard ZSJPG modem, draait prima alleen vindt ik de beeldkwaliteit van filmpjes en van de achtergronden ronduit slecht . Het lijkt net of je naar een 16bit plaatje kijkt .
Ligt dit aan de Rom of aan de Devil kernel??
Codec lijkt het. Ook met VLC dit soort problemen? Filmpjes worden die hardware gedecode of software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
Mmm met vlc nog niet geprobeerd hoor, zal het ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Furiousfist schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:17:
Mmm met vlc nog niet geprobeerd hoor, zal het ff testen.
Gaat vooral om het gedeelte software of hardware decoding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
Rare vraag misschien maar ik kan VLC player niet in de Play store vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Furiousfist schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:19:
Rare vraag misschien maar ik kan VLC player niet in de Play store vinden :X
Is er ook niet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1517415

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
Thx ik ga ermee aan de slag. Ik denk alleen zelf dat het niet zozeer een codec probleem is want ik heb het dus ook met achtergronden. Ze lijken vooraal in de donkere delen echt heel wazig alsof het een zwart vlak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik heb gisteren mijn SGS weer gerepareerd terug gestuurd gekregen van T-Mobile :) Lang leve garantie, zelfs als je je telefoon met flashen gebricked hebt. Hulde voor deze service!

In ieder geval tijd om weer te gaan flashen 8)

Ik heb mijn SGS netjes stock geflashed op android 2.3.6 (GB XWJW5) met XXJW4 modem terug gekregen en kan wel een paar tips gebruiken nu ik er een poosje niet naar omgekeken heb.

Vorige keer heb ik mijn SGS gebricked op een SLIM ICS build, dus dat vertrouw ik niet echt meer, maar wat raden jullie aan om eens rustig weer mee te beginnen? Lijkt me wel leuk om iets te hebben met wat SGS 3 features.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:15

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

CM9 + TW5 addon 1.4 (zie aantal pagina's terug) met Semaphore 1.2.0 ICS kernel en ZSJPG modem

Is bij mij een combinatie die prima werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Galnet MIUI, Semaphore 1.2.0 ICS kernel en ZSJPG modem werkt hier ook als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
silitek schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:03:

We gaan je missen! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
correctie op mijn vorige post, ff nog de instellingen nagelopen en m'n gps werkt nu weer naar behoren:) Snellere fix dan voorheen bij de standaard roms! Enige is nog een nederlandse swype (nu de beta, is Spaans?engels) en een mp3 als ringtone instellen (voor notificatie kan dat echter wel standaard). By een andere mp3 player misschien mogelijk om daar de mp3 als ringtone in te stellen? Was namelijk bij de standaardrom ook de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gijsjha schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:11:
correctie op mijn vorige post, ff nog de instellingen nagelopen en m'n gps werkt nu weer naar behoren:) Snellere fix dan voorheen bij de standaard roms! Enige is nog een nederlandse swype (nu de beta, is Spaans?engels) en een mp3 als ringtone instellen (voor notificatie kan dat echter wel standaard). By een andere mp3 player misschien mogelijk om daar de mp3 als ringtone in te stellen? Was namelijk bij de standaardrom ook de manier.
Je kan gewoon extra languages downloaden bij de swype instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
TripleQ schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:47:
[...]

Je kan gewoon extra languages downloaden bij de swype instellingen
Superb! Had al ff zitten zoeken, maar had de swype blijkbaar niet gesecteerd als toetsenbord, waardoor volgens mij deze download optie niet werd weergegeven. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Laatst online: 16-09 10:40
Gijsjha schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:11:
Met bv. de ingebouwde player van ES File Explorer (en waarschijnlijk ook met andere "verkenners") kun je de mp3 afspelen en daar ook selecteren als ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:11

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb een probleempje met de CM9 contacts-app. Als ik meer dan 4 connecties maak hangt het bewerken en doet 'ie het niet meer.
Hoe komt dit?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
test
Pagina: 1 ... 118 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.