Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:28

jmk

De laatste 2.3.6 stock firmware vind ik dramatisch. Geen overdrijving. Was voor mij ook de reden om over te gaan op CM9. Nog geen spijt van gehad.
Wel jammer van de radio uiteraard, verder doet hij het goed. video-opneem-functie gebruik ik nooit.
Hou er wel rekening mee dat je na de update HEEL LANG bezig bent om alles te customizen naar je eigen smaak. Dat was trouwens leuk om te doen. Soms mis je de stock samsung apps, en moet je opzoek naar een alternatief uit de play store. Na goed zoeken heb ik het beter dan die samsung-meuk.
Standaard root toegang is ook makkelijk soms, kennelijk nodig om ringtones(mp3 etc) te kunnen gebruiken in CM.

Nadeel van CM9 is toch wel de battery duur. Maar dat kan ik niet wetenschappelijk bewijzen. ik heb deze week vakantie gehad en zit veel meer met mijn phone te spelen dan een gewone werkweek.

Als je naar CM gaat, doe dan maar meteen CM9 zou ik zeggen. Kan je ook de nieuwe Google Chrome testen :)

De 1-na laatste stock firmware, ook 2.3.6, daar was ik wel redelijk tevreden over qua stabiliteit, dus je zou er ook voor kunnen kiezen die te downloaden via samfirmware en te flashen via odin.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:41
silitek schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:37:
In afwachting van de S3 (aantal weken nog) zit ik met de SGS nog steeds op Galnet MIUI ;) ..doet het prima.
Een nieuwe script id nu te downloaden:

[Script] [CWM] AppOptimizer | Zipalign and SQLite optimize your apps on CWM!

Werkt nog verbazend goed ook... :o

[afbeelding] [afbeelding]

Het zou zo maar eens 1van m'n laatste rom flash kunnen zijn,..sgs schuift door naar m'n dochter waardoor de levensduur aanzienlijk korter wordt van deze SGS. Dame is in algemeen niet zo zuinig op phone's ;) .
Noooo! Dat kan je ons echt niet aan doen, Silitek! Ik lees dit forum alleen nog maar door omdat je altijd zulke leuke updates hebt! Heb namelijk al lang een SGS II en de SGS doorgeschoven naar mijn moeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
So, dikke ruzie in het Darkyrom Team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link link link?

Ben zelf ook weer voor de 3de opvolgende maand voor een maand gebanned op XDA.
Ze hebben het nu echt op mij en Silky_dude gemunt, consequent ook voor een maand
banned haha :+. Ben d'r behoorlijk klaar mee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
B
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:35:
Link link link?

Ben zelf ook weer voor de 3de opvolgende maand voor een maand gebanned op XDA.
Ze hebben het nu echt op mij en Silky_dude gemunt, consequent ook voor een maand
banned haha :+. Ben d'r behoorlijk klaar mee ;).
Zie twitter van ficeto, darky en sam firmware. Darky was al een tijdje niet actief (examens etc) de webservice waar heel hun website op draait is van ficeto. Darky wil heel darky rom weg geven. Aan een non profit organisatie genaamd android Zwitserland. Ficeto was het hier niet mee eens dus blokkeerde hij darky van hun web server. Uitkomst: ze gaan waarschijnlijk allemaal hun eigen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een sukkeltje die Ficeto. Darky moet het at the end zelf weten. Als dingen goed
gaan komen er zoveel mensen om de hoek kijken die even een graantje mee willen
pikken en zichzelf ook de DEV van iets noemen, zó kinderachtig. En dan doen alsof
zij / hij een deel zijn van iets wat vanaf dag 1 is bijgestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:52:
Wat een sukkeltje die Ficeto. Darky moet het at the end zelf weten. Als dingen goed
gaan komen er zoveel mensen om de hoek kijken die even een graantje mee willen
pikken en zichzelf ook de DEV van iets noemen, zó kinderachtig. En dan doen alsof
zij / hij een deel zijn van iets wat vanaf dag 1 is bijgestaan!
Ficeto was er geloof ik ook vroeg bij hoor! Geloof dat hij vooral de dark kernels maakte.. En daarnaast heeft hij geloof ik de grootste bijdrage geleverd aan het het note/sgsII project.. Maar ze moeten het maar uitzoeken, gebruik al lang geen darky meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Darky is de founder, Ficeto heeft een hoop gedaan. Maar hij is gewoon niet de baas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Tenzij Touchmodex nog een rarretje voor me post waarmee het hem gelukt is om zijn telefoon weer tot leven te wekken, gooi ik de handdoek in de ring.

Al het mogelijke heb ik nu geprobeerd. Ik heb verschillende drivers op verschillende PC's geprobeerd ik heb alle gangbare windows versies gehad (XP, Vista en W7). Allen zonder resultaat. Bij het flashen van zImage gaat het mis. Soms al eerder.

Het enige wat ik nog kan doen is een Linux VM opstarten en het van daaruit met heimdal proberen, maar denk niet dat een VM ertussen veel goeds zal doen. Ik geloof niet dat dat veel zin heeft, dus ik denk dat ik hem beter in kan gaan leveren voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Nightly 19052012..daar horen plaatjes bij ;)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/35hkajo.png Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2ywd36s.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
silitek schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:06:

Binnenkort eensch flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb inmiddels CM7 erop geknalt, maar ik mis heel erg de standaard Samsung notificatie geluidjes (o.a. standaard beepje voor WhatsApp en zo'n fietsbel geluidje). Heeft iemand die ergens liggen?

Ik kan de shutter sound van de camera ook niet uitzetten. Via settings heb een vinkje gedaan dat het uit zou gaan, maar nog steeds hoor ik het. Is dit een bekende bug? Of doe ik iets verkeerds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

silitek schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:06:

Jammer dat reloaded het nu helemaal niet meer doet :'(, krijg meteen systemui foutmeldingen ... hoop echt dat reloaded standaard in CM9 komt.

Eindhoven ftw

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren CM7.2 RC2 op m'n galaxy s gezet...
Stiekem ben ik wel erg nieuwsgierig naar de CM9 nightly.

Nu had ik het volgende idee:
Een nandroid backup maken van mijn huidige CM7, daarna de CM9 flashen en customizen. Daarna een nandroid backup maken van deze CM9.

Klopt het dat ik dan relatief snel kan switchen tussen CM7/CM9 door gewoon de betreffende nandroid te restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:07:
Ik heb sinds gisteren CM7.2 RC2 op m'n galaxy s gezet...
Stiekem ben ik wel erg nieuwsgierig naar de CM9 nightly.

Nu had ik het volgende idee:
Een nandroid backup maken van mijn huidige CM7, daarna de CM9 flashen en customizen. Daarna een nandroid backup maken van deze CM9.

Klopt het dat ik dan relatief snel kan switchen tussen CM7/CM9 door gewoon de betreffende nandroid te restoren?
In principe wel. Zelf maak in nooit een nandroid backup. Titanium is al wat ik gebruik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubbchubb schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:52:
[...]

Jammer dat reloaded het nu helemaal niet meer doet :'(, krijg meteen systemui foutmeldingen ... hoop echt dat reloaded standaard in CM9 komt.
Komt snel, volgens mij zijn ze al bezig met de integratie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SGS3 komt steeds dichterbij. Er zijn al dev''s bezig om de stock rom te poorten. Sowieso naar SGSII en wellicht de I ook.

Alvast de SGS3 Static and Live Wallpapers vooral de deep sea live is :9~ Have fun!!

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/6z093s.png...

Edit:
S Voice Running on Galaxy S i9000 _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door silitek op 20-05-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah leuk die livewallpaper. Zat al een threadje op XDA over een mogelijke port
inderdaad, even afwachten :). Wat draait de SGSIII trouwens eigenlijk? 4.0.4
I suppose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:32:
Ah leuk die livewallpaper. Zat al een threadje op XDA over een mogelijke port
inderdaad, even afwachten :). Wat draait de SGSIII trouwens eigenlijk? 4.0.4
I suppose?
:Y ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

De SGS gaat toch niet voor garantie voorlopig :+ Draait wel nog op stock maar dat gaat snel weer veranderen :+ Op naar Galnet :>

Ik kan het niet laten.

https://www.dropbox.com/sh/tduaqwqyoemzyvs/nrht8-EUkC

Hopelijk werkt dit zo. Ik ga nog eventjes opzoek naar de drivers. Die moet er ook nog wel ergens zijn maar kan ze niet vinden :/ :X

Oh fuck dit :+ Wat een warrige bende is dit. Nergens precies de juiste files te vinden :+ Ik ga verder zoeken :')

Na 5 pogingen maar gestopt voor vanavond :+

Morgen eens een rooted rom flashen ipv een rooted kernel in mijn huidige stock rom flashen.

[ Voor 27% gewijzigd door Touchdomex op 20-05-2012 23:07 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Iemand nog een goede basis met files om te rooten? :+ :') Ik heb vanochtend weer gezocht en kan niets vinden wat werkt met mijn stock roms... :')

Ja hij draait nog steeds stock voor de 7e keer :+ Iets met het flasht makkelijk als je de juiste files hebt :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CFRoot flashen in Odin of Heimdall? ;)

Dat bedoel je of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:24:
CFRoot flashen in Odin of Heimdall? ;)

Dat bedoel je of?
Dat ja. Wil gewoon weer MIUI flashen :+ :9

Vooral omdat ik mijn nieuwe telefoon met garantie moet sturen en de komende weken heb ik geen tijd voor dat soort grappen dus moet een werkend alternatief hebben.

Alles wat ik tegenkom werkt niet. Bootloops en dat soort grappen. Of ik heb eindelijk een CWM dan kan ik niet bij mijn interne geheugen :+

[ Voor 17% gewijzigd door Touchdomex op 21-05-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik heb een cm 9 nightly van een week of 3 geleden gelflashed. Kan ik de nieuwste nightly gewoon er overheen flashen zonder alles kwijt te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dacuuu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:02:
Ik heb een cm 9 nightly van een week of 3 geleden gelflashed. Kan ik de nieuwste nightly gewoon er overheen flashen zonder alles kwijt te raken?
Ja in principe wel maar maak voor de zekerheid een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Dat zou goed moeten gaan.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:03:
[...]

Ja in principe wel maar maak voor de zekerheid een backup.
Ben nu bezig met een nandroid backup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dacuuu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:04:
[...]

Ben nu bezig met een nandroid backup ;)
Dat is de mooiste oplossing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Bij mij werkt dat dus nooit goed, zonder wipe een nieuwe nightly flashen.

Meestal gaat Titanium Backup dan spacen, en kan k em niet meer installeren due to niet genoeg ruimte ofzo.

Dus ik wipe gewoon lekker elke keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:48:
Bij mij werkt dat dus nooit goed, zonder wipe een nieuwe nightly flashen.

Meestal gaat Titanium Backup dan spacen, en kan k em niet meer installeren due to niet genoeg ruimte ofzo.

Dus ik wipe gewoon lekker elke keer ;)
Ik doe dat ook maar het is wel meer werk en vooral krijg ik altijd niet alles goed 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:50:
[...]

Ik doe dat ook maar het is wel meer werk en vooral krijg ik altijd niet alles goed 100%
True that..

Maar liever iets meer werk dan 1 van de belangrijkste apps niet meer werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Nieuwe nightly dr op en alles draait nog als een tiet! Geen Wipe voor mij dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dacuuu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:38:
Nieuwe nightly dr op en alles draait nog als een tiet! Geen Wipe voor mij dit keer.
Dat is mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aankomende nacht nieuwe Apollo musicplayerT? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:02:
Aankomende nacht nieuwe Apollo musicplayerT? ;)
Ja sexy! Ik ben benieuwd hoe goed die nu uiteindelijk werkt.
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:26:
[...]

Dat ja. Wil gewoon weer MIUI flashen :+ :9

Vooral omdat ik mijn nieuwe telefoon met garantie moet sturen en de komende weken heb ik geen tijd voor dat soort grappen dus moet een werkend alternatief hebben.

Alles wat ik tegenkom werkt niet. Bootloops en dat soort grappen. Of ik heb eindelijk een CWM dan kan ik niet bij mijn interne geheugen :+
Iemand al gekeken of die wat heeft op zijn HD? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Het enige dat ik nog voor je heb is dit: CF-Root-XX_OXA_JVU_2.3.6-v4.3-CWM3RFS.tar, dus een tar-bestand om JVU te rooten. Is er echt niks meer te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

crispo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:47:
Het enige dat ik nog voor je heb is dit: CF-Root-XX_OXA_JVU_2.3.6-v4.3-CWM3RFS.tar, dus een tar-bestand om JVU te rooten. Is er echt niks meer te vinden?
Geef maar! Het maakt mij niet eens meer uit. Anders op welke rom was dit in jou geval? Dan flash ik mocht dit niet zo 123 lukken wel die stock rom en daarna de rooted kernel. Daarna weer alles goed opslaan voor het nageslacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 13:54

ralfbosz

xm create bosz -c

Mijn huidige ROM is gestaakt kwa ontwikkeling, dat is jammer, nu moet ik weer opzoek naar een andere ROM voor mijn S1. Opzich bevalt mijn huidige versie nog prima, geen issues die ik gefixed wil zien, maar ja af en toe een nieuwe ROM flashen is ook wel erg leuk. We gaan zoeken :).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ralfbosz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:04:
Mijn huidige ROM is gestaakt kwa ontwikkeling, dat is jammer, nu moet ik weer opzoek naar een andere ROM voor mijn S1. Opzich bevalt mijn huidige versie nog prima, geen issues die ik gefixed wil zien, maar ja af en toe een nieuwe ROM flashen is ook wel erg leuk. We gaan zoeken :).
Welke rom had je? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 13:54

ralfbosz

xm create bosz -c

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Laatst online: 16-09 10:40
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:48:
[...]
Geef maar! Het maakt mij niet eens meer uit. Anders op welke rom was dit in jou geval? Dan flash ik mocht dit niet zo 123 lukken wel die stock rom en daarna de rooted kernel. Daarna weer alles goed opslaan voor het nageslacht...
CF-Root-XX_OXA_JVU_2.3.6-v4.3-CWM3RFS.tar

Volgens mij had ik toen problemen omdat ik alles in cwm had geformatteerd, ook boot en zo. Waarschijnlijk ben ik toen begonnen met de JVU van sammobile: deze
Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

crispo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:48:
[...]

CF-Root-XX_OXA_JVU_2.3.6-v4.3-CWM3RFS.tar

Volgens mij had ik toen problemen omdat ik alles in cwm had geformatteerd, ook boot en zo. Waarschijnlijk ben ik toen begonnen met de JVU van sammobile: deze
Sterkte!
Mooi daar zat ik op te wachten! We gaan flashen vanavond! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Mooi daar zat ik op te wachten! We gaan flashen vanavond! *O*
Heb ook nog een rom die goed is voor veel problemen...dropbox share
3file_PDA_I9000XWJW1_CSC_OXXJV9_MODEM_I9000XXJVT_ROOTED_stock+

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:52:
[...]

Heb ook nog een rom die goed is voor veel problemen...dropbox share
3file_PDA_I9000XWJW1_CSC_OXXJV9_MODEM_I9000XXJVT_ROOTED_stock+

:)
Lijkt niet nodig :D Hij boot zo te zien nu gewoon MIUI! :D Wel nog alles controleren en ik sla ook alle files op en maak er een fijn dropbox share van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:57:
[...]

Lijkt niet nodig :D Hij boot zo te zien nu gewoon MIUI! :D Wel nog alles controleren en ik sla ook alle files op en maak er een fijn dropbox share van :9
Goed man, weer "back to business" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:03:
[...]

Goed man, weer "back to business" ;)
Galnet draait als een tiet :9 Als die niet goed werkt de komende weken ga ik wel lekker voor CM9. Vooral met die nieuwe muziekspeler :9

Krijg je ervan als je provider een leasecontract heeft, HTC een prutstoestel aflevert vol met hardware defecten en ik de komende 2 weken geen tijd heb voor een afspraak.

Ik laat Hi nu voor "straf" op mijn vakantie komen :+ Midden in het bos :D Eerste moment is dat pas dat ik kan en het is pas over 2 weken :')

Tenminste een snelle reservetelefoon :D

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 21-05-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^.. >:)

S voice S3 werkt best geinig op de SGSI.. wel je build.prop aanpassen tot I9300 anders doet tie het niet.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/zx31o0.png Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2pobfqs.png

Ringtones, UI, alarm en norification sound SIII zijn er ook inmiddels..ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:14:
^^.. >:)

S voice S3 werkt best geinig op de SGSI.. wel je build.prop aanpassen tot I9300 anders doet tie het niet.

Ringtones, UI, alarm en norification sound SIII zijn er ook inmiddels..ook leuk!
Linkjes zijn toch goed te vinden? Nu eerst opladen en daarna kijken wat ik ga doen :+

Ik kan het toch niet laten :D

Toch straks maar voor de CM9 laatste build gaan, datafix erover proberen en daarna eens wat apps erop smijten. Dit is echt irritant maar flashen is zo leuk O+

Wanneer zou de variant met de nieuwe muziekspeler er zijn? Vanavond al? :9

[ Voor 18% gewijzigd door Touchdomex op 21-05-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:15:
[...]

Linkjes zijn toch goed te vinden? Nu eerst opladen en daarna kijken wat ik ga doen :+

Ik kan het toch niet laten :D

Toch straks maar voor de CM9 laatste build gaan, datafix erover proberen en daarna eens wat apps erop smijten. Dit is echt irritant maar flashen is zo leuk O+
Zoeken niet nodig, komen de linkjes ;)

SGS3 Media Files

[APP] [ICS] S Voice (S3)

SGS3 Static and Live Wallpapers

Edit: Player zal morgen wel readysteady zijn :9

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 21-05-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dan morgen CM9 flashen it is! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Player is morgen sowieso ready steady :+.

Alleen dat voice is écht super ruk! Siri werkt honderd maal beter, althans dit weekend
ff mee zitten kijken wat het verschilt, vindt dat S Voice echt dat je zó hard en bekakt
moet praten alvorens het het 'doet', maar dat vind ik met mijn bescheiden mening :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:50:

Alleen dat voice is écht super ruk! Siri werkt honderd maal beter, althans dit weekend
ff mee zitten kijken wat het verschilt, vindt dat S Voice echt dat je zó hard en bekakt
moet praten alvorens het het 'doet', maar dat vind ik met mijn bescheiden mening :P.
Het werkt inderdaad best brak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:50:

Idd.. S Voice is aardig maar meer ook niet!!, 8)

Ow..en Apollo (Ice cream sandwich only) :9

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/1izqtz.png Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/dwc22f.png

[ Voor 22% gewijzigd door silitek op 22-05-2012 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:51:
[...]

Idd.. S Voice is aardig maar meer ook niet!!, 8)

Ow..en Apollo (Ice cream sandwich only) :9

Ik weet nog niet wat ik doe ben ik nu achtergekomen :+

Ik vind MIUI stiekem toch wel erg sexy op deze manier :'(

En de SGS is toch best groot merk ik ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:07:
[...]

Ik weet nog niet wat ik doe ben ik nu achtergekomen :+

Ik vind MIUI stiekem toch wel erg sexy op deze manier :'(

En de SGS is toch best groot merk ik ook :X
Als je het zo prima vind? en het werkt goed lekker zo houwe dan ;) ..

SGSI is nu SGSIII customize ;) ..TW5 (S3) en Dandelion LWP. :9~

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2qitz0z.jpg Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/34pg7xy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:16:
[...]

Als je het zo prima vind? en het werkt goed lekker zo houwe dan ;) ..

SGSI is nu SGSIII customize ;) ..TW5 (S3) en Dandelion LWP. :9~

Fugly icoontjes :+

Ja het enige wat niet goed ging was overclocken met de semaphore tool. Toen ging die crashen :+

Misschien tzt daar nog eens naar kijken.

In ieder geval straks voor op vakantie een telefoon die ik downclock en het hopelijk dan 2 dagen uithoudt 8) Makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lelijke icoontjes indeed, ugly! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:18:
[...]

Fugly icoontjes :+

Ja het enige wat niet goed ging was overclocken met de semaphore tool. Toen ging die crashen :+

Misschien tzt daar nog eens naar kijken.

In ieder geval straks voor op vakantie een telefoon die ik downclock en het hopelijk dan 2 dagen uithoudt 8) Makkelijk
Ik had vroeger ook altijd problemen met Semaphore en underclocken. Dan crashte hij instantly. Tegenwoordig werkt het wel gewoon, geen idee waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:34:
Lelijke icoontjes indeed, ugly! :+
:Y ...Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Veel beter!

Ik zal vanavond ook wel weer screenshotjes plaatsen!

Het is trouwens nu zonder simkaart best een leuk speeltje. Vooral met unified remote erop. Soort van heel erg gave iPod Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zomers tafereeltje 8)

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34erjgx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaats eens even in homescreen draadje dan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^.. _O- melige bui, zat er op te wachten

Goed, had zelf al een addon gemaakt, maar deze is beter voor CM9

[ADDON] Samsung-Addon for CM9-Nightlies (TWICS-SGS3-themed)

[ Voor 88% gewijzigd door silitek op 22-05-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik ga er niet aan beginnen... Waarom?

Omdat MIUI na een dag liggen maar 3% is verloren. Hele dag op wifi en scherm niet aan. Lijkt een goede batterijduur dus! 22 uur en tellende. Nog 70% te gebruiken! *O*

Nu eens wat MIUI goodies erop flikkeren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:55
Ik ga weer terug naar aokp of cm9 vanuit miui. Het blijft toch trager wat ik ook bedenk. Wel is het grafisch mooier. Maar soms bevriest het gewoon.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Btje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:18:
Ik ga weer terug naar aokp of cm9 vanuit miui. Het blijft toch trager wat ik ook bedenk. Wel is het grafisch mooier. Maar soms bevriest het gewoon.
Het loopt 10x soepeler dan mijn Stock Sense rom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
tja maar daar zit ik heeeeelllllll lang niet meer op desire is toen naar de vrouw gegaan en ik naar een galaxys welke vrij snel een custom rom kreeg :-)

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Btje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:21:
tja maar daar zit ik heeeeelllllll lang niet meer op desire is toen naar de vrouw gegaan en ik naar een galaxys welke vrij snel een custom rom kreeg :-)
Ik heb een HTC One V :+ Die heeft nog geen custom roms...

Achteraf had ik misschien beter een Arc S van Sony kunnen kiezen maar ja die is minder mooi en stevig :'( alleen die hardware issue's serieus HTC fix dat nu eens... Elke nieuwe serie hebben echt enorme fouten en falen...

Iemand enig idee of ze het los erop smijten van .mtz uit MIUI hebben gesloopt :/ Ik heb enkele themes met alleen lockscreens maar kan die alleen maar installeren met het gehele thema en niet alleen de icons bijvoorbeeld :')

[ Voor 17% gewijzigd door Touchdomex op 22-05-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Help! Ik heb net Mintberry MIUI erop gezet... op een gegeven moment moest ik format /system doen. Ik zat te zoeken voor mijn leven, ineens kwam ik bij 'partition sd card' (klikte verkeerd) en er was geen mogelijkheid om terug te gaan. Ik heb maar de eerste genomen (128?), toen format /system en nog een keer Mintberry geflashed. Na wat googlen, begrijp ik dat ik de interne sd partitie groter of kleiner kan maken. Maar als ik nu kijk, zie ik alsnog dat ik 5,64 gb SD total space heb en internal memory 1,85 GB. Dusja, wat heb ik nou precies uitgespookt per ongeluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Je kun mix selecteren bij het kiezen van een theme en dan kun je alles los veranderen.
Touchdomex schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:22:
[...]

Iemand enig idee of ze het los erop smijten van .mtz uit MIUI hebben gesloopt :/ Ik heb enkele themes met alleen lockscreens maar kan die alleen maar installeren met het gehele thema en niet alleen de icons bijvoorbeeld :')

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Btje schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 06:14:
Je kun mix selecteren bij het kiezen van een theme en dan kun je alles los veranderen.

[...]
Dan is het toch een bug. Bij mij het op die manier instellen past hij vrolijk het toch overal op...

Heb je een black theme. Kies je een ander lockscreen en voila je hebt weer een white theme :')

Ondertussen een omweg gevonden. Bij het toepassen alleen toepassen aanklikken wat jij wilt hebben. Dat werkt ook maar is niet ideaal :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een volledige theme download zul je deze wel in zijn geheel moeten installeren,
maar vervolgens kun je een custom 'theme' maken door alles zelf te selecteren dus
dan kun je bijvoorbeeld de lockscreen uit theme X halen en statusbar uit theme Z :+.

Ik zit op WeUI, maar goed dat moet niet boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:20:
Als je een volledige theme download zul je deze wel in zijn geheel moeten installeren,
maar vervolgens kun je een custom 'theme' maken door alles zelf te selecteren dus
dan kun je bijvoorbeeld de lockscreen uit theme X halen en statusbar uit theme Z :+.

Ik zit op WeUI, maar goed dat moet niet boeien.
Dat is het mooie van MIUI je kunt een theme helemaal doorelkaar gooien. zelf fonts en noem maar op.
Alleen op V4 themed niet alles, zo blijft de dialer stock o.a. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die pas ik zelf aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-08 20:46
Weet iemand toevallig een goede kernel ter vervanging van de CM7 stock kernel (Pawitp). Wifi werkt namelijk nogal kut en valt om de zoveel tijd uit.

Heb overigens de laatste stable build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er even een tijdje weggeweest van dit forum maar is er al een

OS 4.04 rom waarbij de radio al werkend is ? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:44:
Ik ben er even een tijdje weggeweest van dit forum maar is er al een

OS 4.04 rom waarbij de radio al werkend is ? ;w
Definieer werkend....
Req- schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:29:
Weet iemand toevallig een goede kernel ter vervanging van de CM7 stock kernel (Pawitp). Wifi werkt namelijk nogal kut en valt om de zoveel tijd uit.

Heb overigens de laatste stable build.
Hoe is de rest van je verbinding en welke modem gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modem heeft niks te maken met WiFi meneer ;).

Misschien de Glitch kernel? V13 is behoorlijk stabiel @ CM7.
Al weet ik niet op welke versie je zit? CM7(.2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:15:
Modem heeft niks te maken met WiFi meneer ;).

Misschien de Glitch kernel? V13 is behoorlijk stabiel @ CM7.
Al weet ik niet op welke versie je zit? CM7(.2)?
Ik zit op cm 7.1.0 met Pawitp kernel die er stock opzit. Verbinding en snelheid is ok maar hij verliest altijd verbinding wat ik ook doe. Ik zal even kijken naar die Glitch kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist niet dat Pawitp ook op CM7 actief is/was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
ff Glitch erop gezet en merk gelijk al dat hij wat sneller is. Als ik thuis ben zal ik kijken hoe hij het op WiFi doet.
[Heb hem even op 1500 mhz maar telefoon wordt wel redelijk snel warm :P]

[ Voor 24% gewijzigd door Req- op 23-05-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ben ook niet zo'n fan van 1500Mhz, heb 'm in de regel meestal op 1400- of
1440Mhz staan en wat UV (undervoltage), maar daar moet je maar even mee
gaan spelen ;). Staat een leuke guide op XDA met een OC/UV guide, hoe je je
tel (lees: hardware) goed kunt tunen qua ver/gebruik. Laat maar weten hoe WiFi
het doet. De modem staat los van WiFi, maar de kernel en/of nighlty kunnen
altijd de boosdoenerT zijn (of een ordinaire hard reset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik had net de SGS van mijn moeder in de hand (met CM9) en die voelt gewoon echt snappier aan dan de beste (op samsung gabaseerde, namelijk VK) rom die ik tot nu toe voor de SGSII gevonden heb 8)7

Grootste voordeel van de SGS is eigenlijk de batterijduur en het feit dat je meer ram tot je beschikking hebt, maar de roms zijn echt nog niet op het niveau van de SGS.. :(

[ Voor 30% gewijzigd door gabn88 op 23-05-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

gabn88 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:05:
Ik had net de SGS van mijn moeder in de hand (met CM9) en die voelt gewoon echt snappier aan dan de beste (op samsung gabaseerde, namelijk VK) rom die ik tot nu toe voor de SGSII gevonden heb 8)7
Custom roms! *O*

Moet je eens voorstellen wat het met jou SGSII kan doen :9
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:23:
Ja, ben ook niet zo'n fan van 1500Mhz, heb 'm in de regel meestal op 1400- of
1440Mhz staan en wat UV (undervoltage), maar daar moet je maar even mee
gaan spelen ;). Staat een leuke guide op XDA met een OC/UV guide, hoe je je
tel (lees: hardware) goed kunt tunen qua ver/gebruik. Laat maar weten hoe WiFi
het doet. De modem staat los van WiFi, maar de kernel en/of nighlty kunnen
altijd de boosdoenerT zijn (of een ordinaire hard reset).
Ik gooi hem nooit hoger dan 1200/1300. Dan haal ik ruim een dag met normaal gebruik en dat vind ik prima eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
Goud nu doet mijn WiFi helemaal niks meer. Als ik hem aanzet dan krijg ik alleen Fout te zien. Iemand die hier een oplossing voor weet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Req- schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:23:
Goud nu doet mijn WiFi helemaal niks meer. Als ik hem aanzet dan krijg ik alleen Fout te zien. Iemand die hier een oplossing voor weet???
Andere kernel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
Nvm.. Kernel opnieuw geinstalleerd en hij doet het nu gewoon.

Linux ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld hebben d:)b

Goed dat het gelukt is! Waarom trouwens geen 7.2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Req- schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:33:
[...]

Nvm.. Kernel opnieuw geinstalleerd en hij doet het nu gewoon.

Linux ;(
Waarom neem je dan Android :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
@HetRatje weet niet. hij loopt wel lekker zo maar misschien dat ik over een poosje 7.2 neem

@Touchdomex Linux is super maar soms wel eens frustrerend. Maar dat is elk OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Laatst online: 18:00
Op dit moment heb ik weer problemen met m'n galaxy.. Ik had vorige week spontaan een
crash, en hij kwam in een bootloop. Nu heb ik hem daarna weer via odin naar stock terug geflashed,
en vanuit daar doorgeflashed naar DarkKnight 5.5. Nu viel ook deze vandaag spontaan uit, en kreeg ik hem niet meer aan.. Kan dit aan de kernel liggen? Of heb ik hem gewoon te vaak geflashed, en is het nu intern een zooitje?

De kernel die bij DarkKnight hoort is devil-kernel, wat is hiervan de meest up to date voor mijn toestel. Op XDA staat namelijk versie 2.079, maar welke moet ik nou precies in die lijst hebben? (zie links onderin)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1445214

En zal het updaten van de kernel helpen tegen de crashes? Zo nee, is er misschien een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Req- schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:50:
@HetRatje weet niet. hij loopt wel lekker zo maar misschien dat ik over een poosje 7.2 neem

@Touchdomex Linux is super maar soms wel eens frustrerend. Maar dat is elk OS
Ach dat heeft elk OS, maak soms ook weleens de fout dat ik mijn iDevices verkeerd
in DFU zet of niet genoeg oplaad, dan moet ik eerst helemaal herstellen en ben ik
weer mijn backup vergeten en shit, ook frustrerend :+. We moeten meer geduld hebben.

Ah, was even benieuwd! Zag 'm released maar heb zelf even geen zin om te kijken of
het wat is :9. Let me know when you update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:57:
[...]

Ach dat heeft elk OS, maak soms ook weleens de fout dat ik mijn iDevices verkeerd
in DFU zet of niet genoeg oplaad, dan moet ik eerst helemaal herstellen en ben ik
weer mijn backup vergeten en shit, ook frustrerend :+. We moeten meer geduld hebben.

Ah, was even benieuwd! Zag 'm released maar heb zelf even geen zin om te kijken of
het wat is :9. Let me know when you update.
Ies goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeterHid schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:55:
Op dit moment heb ik weer problemen met m'n galaxy.. Ik had vorige week spontaan een
crash, en hij kwam in een bootloop. Nu heb ik hem daarna weer via odin naar stock terug geflashed,
en vanuit daar doorgeflashed naar DarkKnight 5.5. Nu viel ook deze vandaag spontaan uit, en kreeg ik hem niet meer aan.. Kan dit aan de kernel liggen? Of heb ik hem gewoon te vaak geflashed, en is het nu intern een zooitje?

De kernel die bij DarkKnight hoort is devil-kernel, wat is hiervan de meest up to date voor mijn toestel. Op XDA staat namelijk versie 2.079, maar welke moet ik nou precies in die lijst hebben? (zie links onderin)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1445214

En zal het updaten van de kernel helpen tegen de crashes? Zo nee, is er misschien een andere manier?
Hoezo vaak geflashed??.. :+ .>300 tel je pas mee :9 . Waarom neem je niet even een andere rom.
CM9 b.v deze werkt ook "out of the box" meteen goed. Clear system mount&storage niet vergeten, mag het nog zo'n zooitje zijn. En ja, beste en snelste manier bij problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Hoezo vaak geflashed??.. :+ .>300 tel je pas mee :9 . Waarom neem je niet even een andere rom.
CM9 b.v deze werkt ook "out of the box" meteen goed. Clear system mount&storage niet vergeten, mag het nog zo'n zooitje zijn. En ja, beste en snelste manier bij problemen.
Ik weet niet eens of ik de 300 wel haal :'(

200 haal ik wel denk ik net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:18:
[...]

Ik weet niet eens of ik de 300 wel haal :'(

200 haal ik wel denk ik net :+
Mij inhalen gaat wel lukken..zal binnen nu en 14dagen wel met de S3 aan het klooien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:21:
[...]

Mij inhalen gaat wel lukken..zal binnen nu en 14dagen wel met de S3 aan het klooien zijn.
Geen idee ik hoop snel mijn nieuwe telefoon te hebben :+ Ongeacht welk model :')

Pagina: 1 ... 117 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.