Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hmm wel weer foutmeldingen met flashen :') Krijg daarna een bootloop :') Nog maar een keertje flashen :+ nu weer alle instellingen bij langs lopen

Iemand tips voor het correct instellen van de bootloader. Ik krijg bootloops direct na het flashen. Aangezien alle guides 1 niet matchen met de odinversies en 2 hij zegt dat alles goed gaat.

MOOI! Stock staat erop maar het is nog wel de verkeerde. Nu eens de laatste juiste XEN instaleren.

Is JW5 origineel genoeg voor garantie? :+

[ Voor 56% gewijzigd door Touchdomex op 07-05-2012 15:09 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Die versie zou XEN moeten zijn. Misschien even kijken of je de CSC aan kunt passen, kan met een app of zelf doen met een root explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

crispo schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:48:
Die versie zou XEN moeten zijn. Misschien even kijken of je de CSC aan kunt passen, kan met een app of zelf doen met een root explorer.
Mijn CSC was ook XENJV6 :+ Misschien straks nog een ander uitpakken en verder testen. In ieder gevla heb ik nu files die een werkende telefoon opleveren :')

Voor de rest staan er wel de standaard NL apps op. De telegraaf en de fileindex.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:50:
[...]

Mijn CSC was ook XENJV6 :+ Misschien straks nog een ander uitpakken en verder testen. In ieder gevla heb ik nu files die een werkende telefoon opleveren :')

Voor de rest staan er wel de standaard NL apps op. De telegraaf en de fileindex.
En dan nu de vraag...hoe is je scherm? :+ Scherm op m'n 3jaar oude SGS is nog steeds :9~

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:11:
[...]

En dan nu de vraag...hoe is je scherm? :+ Scherm op m'n 3jaar oude SGS is nog steeds :9~
Valt nog steeds tegen... HTC Legend VS SGS en ze zijn gelijk qua helderheid. HTC net iets helderder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:11
Ik zie zojuist iets leuks staan in de nightly changelog van CM9 van vandaag:
Lockscreen : Customizable shortcuts
Flashen dus :)
Hier de hele changelog:
  • Settings: fix manually adding network (android_packages_apps_Settings)
  • Add @hide to new fields/methods (android_frameworks_base)
  • fix most sign and variable initialization warnings (android_external_busybox)
  • SystemUI: New PowerWidget icons (android_frameworks_base)
  • Settings : Customizable lockscreen targets (android_packages_apps_Settings)
  • Lockscreen : Customizable shortcuts (android_frameworks_base)
  • Replace Themes stub with the actual launch intent (android_packages_apps_Settings)
De theme chooser lijkt ook te werken.. Nu moeten er alleen nog themes komen. Het Ratje, hup, aan de slag!

[ Voor 78% gewijzigd door HaTe op 07-05-2012 18:22 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ja, die nieuwe nightly zit vol mooie dingen.

edit: en mijn scherm is nog prima. Dat apparaat is echt onverwoestbaar hoor, fantastisch!!

[ Voor 51% gewijzigd door Aapzak op 07-05-2012 18:06 ]

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hmm ik mag nu al verlengen :+ Ik ga morgen eens kijken wat ik allemaal kan doen :D Het is wel verleidelijk om een HTC One S te bestellen :D Alleen die toestellease bij Hi :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
HaTe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:00:
Ik zie zojuist iets leuks staan in de nightly changelog van CM9 van vandaag:

[...]

Flashen dus :)
Hier de hele changelog:

[...]

De theme chooser lijkt ook te werken.. Nu moeten er alleen nog themes komen. Het Ratje, hup, aan de slag!
Ik snap er niks van. Heb de nieuwe update zonder problemen geflashed. Maar als ik naar het scherm van de lockscreen ga krijg ik de melding dat dit scherm gereserveerd is voor toekomstigr invulling.

Het is toch niet nodig om te wipen?

[ Voor 3% gewijzigd door Jackazz op 07-05-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Draai al paar weken slim ICS tot nu toe rete stabiel en me batterij duur is ook perfect (na paar dagen).

Enige waar ik me aan erger is dat het volume als ik muziek luister niet zo hard gaat.
Kom van MIU mintberry hier was het geluid veel beter en harder.
Zit wel DSP manger op maar dit is een bass booster en equalizer.

Iemand enig idee hoe ik dit beter krijg? draai alles stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Voodoosound?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
werkt niet op de stock kernel (3.08-g3214cd3-dirtyar@ar-lenovo-b750#1) is de kernel waar ik nu op draai.

Als het niet mogelijk is met deze, iemand enige idee wat een goede kernel is voor SLIM ICS...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
Gelukkig,,mijn telefoon werkt weer 8) !

Nu de nieuwste nightly geflasht, alleen heb het idee dat ik de helft mis.

Heb geen market,geen bestandenmap en volgens mij nog wel een aantal dingen!

Iemand anders deze problemen ook? Hoe kan ik dit fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Google Apps al geflasht?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
och och och,,stom!!

Kan mezelf wel voor de kop slaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:22

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik denk dat ik ook voor de S3 ga (alhoewel... dan na een tijdje. Ik heb mijn SGS pas net een jaar)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
Moet ik van deze site: http://goo.im/gapps/ , alleen de nieuwste afhalen of?

Want ik heb nu de nieuwste gepakt en dan mis ik nog steeds mijn bestandenmap!

en hoe krijg ik op het hoofdscherm de google zoek bar weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:55
diederick89 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:33:

De nieuwste is inderdaad prima.

Bestanden map? Als je iets wil als een verkenner om mappen te bekijken kun je na het flashen van de gapps via play bijvoorbeeld es file explorer downloaden.

Die bar krijg je weg met een andere launcher dan de standaard launcher van CM9 bijvoorbeeld nova of apex.

[ Voor 18% gewijzigd door Btje op 07-05-2012 22:23 ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"mijn bestanden map" bestaat niet, je moet een file explorer downloaden uit de market. Es ofzo, zelf heb ik rootexplorer gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hebben jullie allemaal kolenscheppen als handen ofzo? :'( Hoe kun je ooit een S3 normaal in je handen houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:27
Ohh, als je wil ruilen tegen een sgs - graag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)

Als je idd CM9 draait; Systeeminstellingen -> Launcher -> Startscherm -> Zoekbalk.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Touchdomex schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:52:
Hebben jullie allemaal kolenscheppen als handen ofzo? :'( Hoe kun je ooit een S3 normaal in je handen houden?
Ik ben het met je eens. Ik heb het liefst een telefoon die ik met 1 hand kan bedienen. Ik vind bijv. de iPhone een ideale maat hebben, met de S1 lukt het ook nog wel. Ja, het tekent wat lastig (draw something) maar verder werkt het prima.

edit: * Aapzak krijgt binnenkort een S2, dat zal ook wel even wennen zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Aapzak op 07-05-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darky rom jw 4 draai ik nu al een tijdje en stabiel, snel en goede standbye van 4 dagen en 21 uur bij minimaal gebruik. Redeliji basis maar meer heeft een mens ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Elite users hiero 2 nieuwe opties een kernel en HTCsense one 4.0 (beta2)..
O.a New HTC lockscreen, sounds ect.. :9~

Check this out!!..

*Devil2_0.83_i9000_CFS_BLN_CMC_20120507
*Sense4.0EliteROM[Beta2.0]

zet de belachelijke animatie's uit in >opties voor ontwikkelaars<

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 08-05-2012 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Heb je die sense gewoon over de vorige heen gezet?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aapzak schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:14:
[...]

Ik ben het met je eens. Ik heb het liefst een telefoon die ik met 1 hand kan bedienen. Ik vind bijv. de iPhone een ideale maat hebben, met de S1 lukt het ook nog wel. Ja, het tekent wat lastig (draw something) maar verder werkt het prima.

Ik vind de iPhone net te klein. 3.7 inch is een prima formaat. Zoals de Desire S. SGS is voor mij eigenlijk toch al wat te groot ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:06:
Heb je die sense gewoon over de vorige heen gezet?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Maar kan iemand bevestigen dat XWJW5 genoeg is in NL om voor Originele Firmware door te gaan of moet ik echt een andere pakken? :'( Vooral welke moet dat dan zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:33:
Ik ik ik ik! :)

Toch maar wel dus, zat nog wel érg te twijfelen, en terecht, tussen de Galaxy Nexus en de SIII.
Galaxy Nexus is denk ik een tikkeltje goedkoper en toch bijna identiek en krijg sneller updates.
Maar als we toch CUSTOM ROMs gaan draaien hè :+.
Zit ook te twijfelen tussen die 2. Ik moet nog tot oktober met mijn S1 dus ik heb nog even wat bedenktijd.
Met al die custom rom development hou ik nog gemakkelijk uit tot het eind van het jaar met mijn S1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ReFresh F5 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Zit ook te twijfelen tussen die 2. Ik moet nog tot oktober met mijn S1 dus ik heb nog even wat bedenktijd.
Met al die custom rom development hou ik nog gemakkelijk uit tot het eind van het jaar met mijn S1 8)
Zelfs met stock is het nu te doen trouwens. De laatste rom die ik draai wat stock is draait bijzonder prima. Wel nog steeds dat lelijke TW maar dat is ook wat gematigder geworden. Vooral het nieuwe lockscreen is erg fijn! Geen puzzelstukjes meer maar als je een SMS hebt gewoon 1 grote rode dot in het midden dat je een SMS hebt. Aanklikken en wegslepen en je hebt je smsje voor je neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Zodra die in de winkel ligt ga ik kijken!!..wel moet er nog wel iets aan de prijs gedaan worden.
Wil best rond de 600 uitgeven (voor de SGS 550,- destijds :o ) dan wil ik wel een 32 of 64Gb machine.. ;)
Misschien een nieuw abbo maar geen lease iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Done, die bug met witte achtergrond en witte text is eruit mooi zo.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

silitek schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:53:
[...]

Zodra die in de winkel ligt ga ik kijken!!..wel moet er nog wel iets aan de prijs gedaan worden.
Wil best rond de 600 uitgeven (voor de SGS 550,- destijds :o ) dan wil ik wel een 32 of 64Gb machine.. ;)
Misschien een nieuw abbo maar geen lease iig :+
Volgens mij koop je de Galaxy Nexus voor ongeveer E370 bij studentenmobiel.nl

Dat scheelt dan wel veel met de S3. Maargoed, de S3 is dan ook een quadcore en heeft op andere gebieden misschien ook net iets betere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 13:16

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

F*ck; ik dacht even een simpele update te doen van CM9-nightly 20120425 naar die van gisteren.
Ik had ook maar meteen de nieuwe kernel MNICS-202-CM9 meegepakt.

Dus ik reboot in recovery; flash CM9, daarna MNICS, daarna ZSJPG, daarna clear dalvik cache (fix permissions vergeten :( ). Met als gevolg een constante reboot. Wel gelukkig nog de download mode bereikbaar.

Geen recovery meer, dus via heimdall (lang leve vmware) de FixRecovery.tar.md5 geflashed.

Nu heb ik dus weer 2e recovery, echter met CWM v2.5.1.0, Ik kan mijn laatste nandroid backup hiervan niet terugzetten (Die ik gelukkig wel heb gemaakt voordat ik deze update begon :D ). Die geeft een foutmelding. Ik kom er ook niet uit met het installeren van CM9 en daarna recovery, die b0rked tijdens installatie van de package.

Ik wil liever niet XENJV4 + CF-Root hoeven te installeren en CM9 opnieuw, hoe kan ik op een eenvoudige manier toch een recente CWM krijgen zodat ik mijn nandroid kan terugzetten?

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 07:43
imdos schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:13:
Dus ik reboot in recovery; flash CM9, daarna MNICS, daarna ZSJPG, daarna clear dalvik cache (fix permissions vergeten :( ). Met als gevolg een constante reboot. Wel gelukkig nog de download mode bereikbaar.
ik heb op de eerste 2 x CM9 flashen na nooit de fix permissions optie gebruikt en het gaat altijd goed, dus lijkt me sterk dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

bartelsrobert schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:41:
[...]

ik heb op de eerste 2 x CM9 flashen na nooit de fix permissions optie gebruikt en het gaat altijd goed, dus lijkt me sterk dat het daaraan ligt.
Dan was misschien de CM9 update + nieuwe kernel + modem te veel.

Ik kon in ieder geval niets meer.

Hoe krijg ik nu mijn mobiel het snelst weer in de lucht met CM9?

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:22

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik installeer CM9 update + kernel + custom UIx2 + scripts + modem elke keer zonder wipes of wat dan ook

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Aapzak schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:14:
[...]

Yep hier ook, na bijna 2 jaar SGS 1 komt er binnenkort de SGS 2. Puur vanwege het feit dat de nieuwe SGS 3 en duur is, en TE groot (al heb ik grote handen) en ik vind het persoonlijk niet echt mooi maar dat was niet doorslaggevend. De grootte is gewoon té, lijkt onderhand wel een tablet. Waar moet ik dat ding laten???

Toch wel een beetje zonde, heb de SGS 1 nu net eigenlijk gefinetuned én zelfs GPS werkend gekregen _/-\o_ , eigenlijk is de telefoon helemaal prima nog... Maargoed, een simonly is tegenwoordig ook niet echt goedkoop meer en het verschil per jaar in totale kosten met een GSM + abo is te klein... Dan maar meteen een nieuw toestel. Gewoon 1 jaar, gratis SGS 2 met B+S+W 150 en dan kijken we later wel weer wat er op de markt is....

Heb straks wel een hippe moeder met een gepimpte SGS 1 :+ Die zal er blij mee zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Draai op het moment de laatste CM9 nightly en mijn wifi hotspot doet het niet meer.
Bij eerdere updates geen last van gehad, vanmiddag even terug naar een eerdere gegaan en dan werkt hij wel.

Zodra ik hotspot aanvink gaat wifi aan en weer uit en blijft dan ook uit.
Zijn er meerdere die daar last van hebben?

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:14
Oxellaar schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:45:
Zodra ik hotspot aanvink gaat wifi aan en weer uit en blijft dan ook uit.
Zijn er meerder die daar last van hebben?
Met ff gechecked, en ik heb er ook last van met de nightly van 05-05-2012.
Flink balen, want deze optie gebruikte ik nog wel eens.

is er een work around? of wachten op een versie die wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Aegir2002 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:23:
[...]

Met ff gechecked, en ik heb er ook last van met de nightly van 05-05-2012.
Flink balen, want deze optie gebruikte ik nog wel eens.

is er een work around? of wachten op een versie die wel werkt?
Ik had dit met de versie van 5 of 6 mei ook. Vanochtend de laatste geflashed en toen had ik geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Mmmm, had nog niet gezien dat er weer een nieuwe build was sinds vanmorgen :|
Even proberen of deze het oplost.

Edit: Build 8-05 fixt wifi-hotspot

Ook de laatste tijd last van een waarschuwing over te weinig RAM geheugen
Ook niet gek, Chrome Beta gebruikt rustig 70MB en Swiftkey kan er ook wat van ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Oxellaar op 08-05-2012 21:23 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 14:53
Ik draai nu de CM9 Nightly van 19 april, en heb in tussentijd ook een polarcell besteld.
Echter heb ik het idee dat de telefoon erg snel leeg is. Ik ben geen overijverige gebruiker van de
telefoon en veel meer dan even het nieuws checken bellen en wat smsen zit er niet bij.

Doe nu ongeveer gemiddeld 15 uur op 1 volle batterij.

Nu heb ik de volgende modem: I9000XXJVT zou het wellicht hier aan kunnen liggen?

En welke combinatie raden jullie mij aan?
Ik had verwacht dat ik met die polarcell toch minimaal 2 volle dagen met mijn telefoon zou moeten kunnen doen, maar naar mijn idee is het met die nieuwe batterij alleen maar slechter geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:51

SambalBij

We're all MAD here

Kan iemand mij vertellen waar je die ZSJPG modem vandaan kunt halen in flashbare vorm?
Ik heb nu een file 'Modem_ZSJPG-CWM3.zip' gevonden die schijnbaar met CWM recovery (waarvan versie 5.5.0.4 op de foon staat) geflashed zou moeten worden, maar CWM snapt er niet veel van?

code:
1
2
3
4
5
6
7
-- Installing: /sdcard/Modem_ZSJPG-CWM3.zip
Finding update package...
Opening update package...
Installing update...
E:Error in /sdcard/Modem_ZSJPG-CWM3.zip
(Status 0)
Installation aborted.

Heb wel een 'JPG' modem kunnen downloaden en flashen via Rom Manager, nu geeft hij bij Baseband version aan 'I9000BVJJPG'; is dat nou dezelfde of niet?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

nee, dat is een andere. Ik zal mijn versie even op mijn dropbox zetten:

ZSJPG.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

CrazyFool schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:14:
Ik draai nu de CM9 Nightly van 19 april, en heb in tussentijd ook een polarcell besteld.
Echter heb ik het idee dat de telefoon erg snel leeg is. Ik ben geen overijverige gebruiker van de
telefoon en veel meer dan even het nieuws checken bellen en wat smsen zit er niet bij.

Doe nu ongeveer gemiddeld 15 uur op 1 volle batterij.

Nu heb ik de volgende modem: I9000XXJVT zou het wellicht hier aan kunnen liggen?

En welke combinatie raden jullie mij aan?
Ik had verwacht dat ik met die polarcell toch minimaal 2 volle dagen met mijn telefoon zou moeten kunnen doen, maar naar mijn idee is het met die nieuwe batterij alleen maar slechter geworden...
ZSJPG modem, zie mijn vorige post.

Je moet even je battery verbruikers bekijken in je batterystats. Een suffe applicatie zoals Facebook zuigt je batterij ook leeg als je 'm niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Oxellaar schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:08:
Mmmm, had nog niet gezien dat er weer een nieuwe build was sinds vanmorgen :|
Even proberen of deze het oplost.

Edit: Build 8-05 fixt wifi-hotspot

Ook de laatste tijd last van een waarschuwing over te weinig RAM geheugen
Ook niet gek, Chrome Beta gebruikt rustig 70MB en Swiftkey kan er ook wat van ;(
chrome is een belachelijk zware app, gebruik ik daarom dus ook niet. Dolphin is mijn favo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Jackazz schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:58:
[...]

Ik had dit met de versie van 5 of 6 mei ook. Vanochtend de laatste geflashed en toen had ik geen problemen meer.
Hmm.. vanochtend werkt bij mij de WIFI hotspot functionaliteit ook niet meer. Vreemd..

*EDIT*

Bedacht me net dat ik gisteren wel de modem + kernel opnieuw geflashed had. Misschien dat het daar door komt. Zo ff testen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Jackazz op 09-05-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:51

SambalBij

We're all MAD here

Aapzak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 00:00:
nee, dat is een andere. Ik zal mijn versie even op mijn dropbox zetten:

ZSJPG.zip
Yay, die werkt wel :)
Thanks!!

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

CrazyFool schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:14:
Ik draai nu de CM9 Nightly van 19 april
Kan iemand deze voor mij sharen. Hij is niet meer via het internet te downloaden (krijg een 404) en deze versie werkte nog goed bij mij. Ik ben dus nog een CM9 gebruiker van voor de emmc & sdcard wissel. kan dat misschien de oorzaak van mijn probleem zijn?

Als ik mijn nandroid back-up terugzet vanuit XENJV4 of als ik eerst de nieuwste CM9 nightly flash, en dan mijn backup terugzet heb ik geen imei/efs meer en kan ik dus geen wifi of 3g krijgen. Dus dat is sub- optimaal.

Ook werkt het terugzetten van mijn efs niet, ik kan nv_data.bin terugzetten en de rechten goedzetten en rebootten, maar mijn imei komt niet terug.

Hoe kom ik nu weer aan een werkende mobiel met verbinding in CM9?

Ik heb ook een full TB backup gemaakt voordat ik ging flashen, maar ik weet niet of die het probleem oplost met de laatste nieuwe nightly en het terugzetten van alle gegevens...

Na XENJV4 de nieuwe nightly flashen (van 08-05) kom ik in een bootloop, kan niet eens de foutmelding zien, zo snel gaat het :(
Vanuit XENJV4 de nandroid backup van CM9 terugzetten werkt ook niet, dan is er een foutmelding over het mislukken van een aantal backups, na een nieuwe reboot de resterende data terugzetten werkt ook niet. Dan start hij alleen nog maar op in CWM

[ Voor 16% gewijzigd door imdos op 09-05-2012 10:06 . Reden: update van restores ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:14
Jackazz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:38:
[...]
Hmm.. vanochtend werkt bij mij de WIFI hotspot functionaliteit ook niet meer. Vreemd..
*EDIT*
Bedacht me net dat ik gisteren wel de modem + kernel opnieuw geflashed had. Misschien dat het daar door komt. Zo ff testen :)
Ik heb ook de ZSJPG modem geflashed, zou het aan de modem kunnen liggen, of moet ik gewoon de laatste nightly flashen en de ZSJPG modem erachteraan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Aapzak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 00:02:
[...]

ZSJPG modem, zie mijn vorige post.

Je moet even je battery verbruikers bekijken in je batterystats. Een suffe applicatie zoals Facebook zuigt je batterij ook leeg als je 'm niet gebruikt.
Zojuist deze proberen te flashen, echter krijg ik een foutmelding...

-- Installing: /sdcard/ZSJPG.zip
Finding update package...
Opening update package...
Installing update...
E:Error in /sdcard/ZSJPG.zip
(Status 0)
Installation aborted.

Enig idee wat ik hier aan kan doen?

Edit, ik heb nu al verschillende ZSJPG modem's gedownload maar ik blijf dezelfde errror krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door CrazyFool op 09-05-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
imdos schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:50:
[...]

Kan iemand deze voor mij sharen. Hij is niet meer via het internet te downloaden (krijg een 404) en deze versie werkte nog goed bij mij. Ik ben dus nog een CM9 gebruiker van voor de emmc & sdcard wissel. kan dat misschien de oorzaak van mijn probleem zijn?
Ben hem nu voor je aan het uploaden, linkje plaats ik zodra hij klaar is!

Upload is klaar!
https://www.dropbox.com/s...TLY-galaxysmtd-signed.zip

[ Voor 12% gewijzigd door CrazyFool op 09-05-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elite IMK76K is grandioos. Nu is er ook een fix voor compass&3G/H ;)
Devil 0.83, ZSJPG en HtcSense one 4.0 .Bijna perfect!!..

S3 is nu niet sneller in UI tegenover m'n SGS. Moet toch echt een custom tweakrom op t.z.t :P

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/3497abn.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/w9btjo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Ik ben gisteren avond terug gegaan naar CM9. kreeg inderdaad de gps niet aan de praat en opeens geen watsapp berichten meer binnen terwijl hij aan de wifi hing??

Wat ik niet snap is dat de batterij het echt wezenlijk langer uithoud dan op CM9. De kernel (semafore erop gezet) is hetzelfde ook de apps en toch een eenorm vershil.
silitek schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:47:
Elite IMK76K is grandioos. Nu is er ook een fix voor compass&3G/H ;)
Devil 0.83, ZSJPG en HtcSense one 4.0 .Bijna perfect!!..

S3 is nu niet sneller in UI tegenover m'n SGS. Moet toch echt een custom tweakrom op t.z.t :P

[afbeelding] [afbeelding]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:47:

Moet toch echt een custom tweakrom op t.z.t :P
Moet niks, maar dat is dé reden waarom men (hier neem ik aan althans) een SGS koopt;
voor de geweldige custom ROMs ;).

Al is de beste ROM (op een SGS) nog niet te vergelijken met de werking van een stock of
tweaked SGSIII / Galaxy Nexus (laatste heb ik dan zelf ervaren).

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik denk dat ik straks met een babyblauwe Lumia 800 over straat loop :+ Tenminste zo heb ik dat nu uitgestippeld en gerekend :D

Eerst nog mijn SGS naar echt NL stock brengen in plaats van euro stock :X

Nog steeds geen echte NL rom gevonden om te flashen die werkt... Allen geven foutmeldingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Moet niks, maar dat is dé reden waarom men (hier neem ik aan althans) een SGS koopt;
voor de geweldige custom ROMs ;).

Al is de beste ROM (op een SGS) nog niet te vergelijken met de werking van een stock of
tweaked SGSIII / Galaxy Nexus (laatste heb ik dan zelf ervaren).

8)
Helemaal gelijk, ratje :Y
Touchdomex schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:23:
Ik denk dat ik straks met een babyblauwe Lumia 800 over straat loop :+ Tenminste zo heb ik dat nu uitgestippeld en gerekend :D

Eerst nog mijn SGS naar echt NL stock brengen in plaats van euro stock :X

Nog steeds geen echte NL rom gevonden om te flashen die werkt... Allen geven foutmeldingen...
Nee man, wat doe je >:) mooi toestel hoor :+

[ Voor 35% gewijzigd door silitek op 09-05-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lumia heb ik net even ondervonden, dat WIL je toch niet kopen?
Qua grootte (zie hieronder) wel oké, alleen dat scherm en het
OS zijn zó ehmmmm :vaag:

Samsung sowieso nog steeds FTW (al is de 4s ook best cool!)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ee9wp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:32:
Lumia heb ik net even ondervonden, dat WIL je toch niet kopen?
Qua grootte (zie hieronder) wel oké, alleen dat scherm en het
OS zijn zó ehmmmm :vaag:

Samsung sowieso nog steeds FTW (al is de 4s ook best cool!)

[afbeelding]
Alternatief in mijn budget is de Experia S of de One V. De rest gaat bij mij over de 50 euro per maand voor een abonnement :') Ik wil eigenlijk rond de 40 euro per maand zitten met 1GB aan data + wat bellen + wat SMSen...

Vodafone is de enige die een beetje redelijke aanbieding heeft voor mij op dit moment..

Daarnaast wil ik niet boven de 4 inch gaan... 4.3 is een uiterste...

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 09-05-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

CrazyFool schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Ben hem nu voor je aan het uploaden, linkje plaats ik zodra hij klaar is!

Upload is klaar!
https://www.dropbox.com/s...TLY-galaxysmtd-signed.zip
Thanks, ook deze werkte bijna niet. Weer een boot-loop. Ik kwam ineens op het luminueze idee om mijn microSD te verwijderen. Nu starte mijn telefoon door en kwam weer in CWM 5.5. Daarna ging deze verder met installeren, bootte in CM9 en had ik nog mijn IMEI. Nog even uit, restore van nandroid, weer uit en mijn SD weer terug en nu ben ik weer op de status van een dag geleden :S

Toch iets met die wisseling van sdcard => emmc in CM9 vermoed ik die mij de das heeft omgedaan 8)7

Zou het werken als ik het opnieuw probeer met CM9 van 05-08 zonder microSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:33:
[...]

Alternatief in mijn budget is de Experia S of de One V. De rest gaat bij mij over de 50 euro per maand voor een abonnement :') Ik wil eigenlijk rond de 40 euro per maand zitten met 1GB aan data + wat bellen + wat SMSen...

Vodafone is de enige die een beetje redelijke aanbieding heeft voor mij op dit moment..
Heb je budget om een telefoon te 'kopen'? Dat zou ik doen! Lekker bij de
MediaMarktkopen, meteen Actua afsluiten, dan ben je ook nog eens goed
gedekt. En dan een goedkope simonly nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:35:
[...]

Heb je budget om een telefoon te 'kopen'? Dat zou ik doen! Lekker bij de
MediaMarktkopen, meteen Actua afsluiten, dan ben je ook nog eens goed
gedekt. En dan een goedkope simonly nemen ;)
Is ook een mogelijkheid. Jij nog tips voor een goede aanbieder met 1GB aan data per maand en wat bellen en SMS? Moet het geld opzich wel kunnen opbrengen anders stel ik het gewoon een tijdje uit en met het geld wat ik uitspaar betaal ik later nog wel een telefoon >:)

Vanavond eens langs de Mediamarkt hobbelen en kijken wat ze hebben :9

[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 09-05-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
imdos schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Thanks, ook deze werkte bijna niet. Weer een boot-loop. Ik kwam ineens op het luminueze idee om mijn microSD te verwijderen. Nu starte mijn telefoon door en kwam weer in CWM 5.5. Daarna ging deze verder met installeren, bootte in CM9 en had ik nog mijn IMEI. Nog even uit, restore van nandroid, weer uit en mijn SD weer terug en nu ben ik weer op de status van een dag geleden :S

Toch iets met die wisseling van sdcard => emmc in CM9 vermoed ik die mij de das heeft omgedaan 8)7

Zou het werken als ik het opnieuw probeer met CM9 van 05-08 zonder microSD?
Je zou kunnen proberen hem even 2 keer te flashen, dit probleem heb ik ook gehad. Dus 1e keer flashen was in een bootloop terecht komen. Nog een keer flashen en alles werkte zoals het moest werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

CrazyFool schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Je zou kunnen proberen hem even 2 keer te flashen, dit probleem heb ik ook gehad. Dus 1e keer flashen was in een bootloop terecht komen. Nog een keer flashen en alles werkte zoals het moest werken!
Dat was niet mogelijk met de update van 07-05, daar was recovery stuk. Dus toen probeerde ik weer XENJV4 en daarna de nieuwe CM9 (08-05) maar niets hielp.

Op het moment doet mijn telefoon het exact zoals gisteren alleen heb ik het oude modem weer (XXJVT, nog even rebootten om ZSJPG in te laden). Geupdate!

Ik wil niet graag nog eens een probleem ondervinden. Dus wil even wachten met een nieuwe CM9, van het weekend maar weer eens kijken als ik meer tijd heb om te herstellen. Ben ik ieder geval blij dat ik de werkende CM9 weer heb :) Nogmaals bedankt voor je hulp _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door imdos op 09-05-2012 12:31 . Reden: ZSJPG zit er weer in ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35
Touchdomex schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Is ook een mogelijkheid. Jij nog tips voor een goede aanbieder met 1GB aan data per maand en wat bellen en SMS? Moet het geld opzich wel kunnen opbrengen anders stel ik het gewoon een tijdje uit en met het geld wat ik uitspaar betaal ik later nog wel een telefoon >:)

Vanavond eens langs de Mediamarkt hobbelen en kijken wat ze hebben :9
Je zou ook de S2 kunnen kopen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/797 (Referentiecode WML)
Bel + SMS + Web Smart 100 2 jaar met 1GB data voor 32 euro gedurende de hele looptijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

I-King schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:51:
[...]

Je zou ook de S2 kunnen kopen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/797 (Referentiecode WML)
Bel + SMS + Web Smart 100 2 jaar met 1GB data voor 32 euro gedurende de hele looptijd.
Ik wil geen S2. Bied te weinig tegenover mijn Galaxy S. Daarnaast nog steeds plastic :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Ik krijg hier met geen mogelijkheid ZSJPG modem op mijn CM9 ICS, heb al verschillende gedownload en geprobeerd maar blijf een error krijgen...

Doe ik zelf iets verkeerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
Aegir2002 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:27:
[...]

Ik heb ook de ZSJPG modem geflashed, zou het aan de modem kunnen liggen, of moet ik gewoon de laatste nightly flashen en de ZSJPG modem erachteraan flashen.
Heb je toevallig ook de Semaphore kernel geflashed? Wanneer ik deze flash doet namelijk bij de WIFI hotspot het niet meer. Nu draai ik de laaste versie van Nigthly + ZSJPG en dan doet die het zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

CrazyFool schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:15:
Ik krijg hier met geen mogelijkheid ZSJPG modem op mijn CM9 ICS, heb al verschillende gedownload en geprobeerd maar blijf een error krijgen...

Geen idee. Ik heb hem gedownload vanaf deze plek: http://cyanogenmod.nl/files/

Gewoon reboot recovery, flash zip en klaar, eventueel nog fix permissions.

Deze werkt zelfs bij mij O-)

Heb wel MNICS-143LR (Dus midnight kernel), maar dat moet niet uitmaken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
CrazyFool schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:15:

Probeer deze eens. Draait bij mij prima op laatste CM9 nightly. Ik heb hier ook mee gekloot, bleek dat ik steeds gingerbread versies probeerde. Deze is ICS:

http://dl.dropbox.com/u/1...em_ZSJPG_ICS.CM.I9000.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Ik ga er nog wel even mee spelen, ik blijf namelijk maar een error krijgen namelijk:
E:signature verification failed
Ik zal nog eens even rondsnuffelen op xda en op google :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

CrazyFool schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:58:
Ik ga er nog wel even mee spelen, ik blijf namelijk maar een error krijgen namelijk:

[...]

Ik zal nog eens even rondsnuffelen op xda en op google :(
Waarschijnlijk moet je even in CWM je setting veranderen voor signed / unsigned install files (weet niet de precieze benaming) en je bent klaar om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, even signature verification uitknallen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die repository @Cyanogenmod.nl ook spaans ofzo bij jullie? Vaag, heb niks veranderd.
Misschien heeft iemand anders dit gedaan en moet ik er rechten af halen. Iemand anders
hier nog aanraders voor file-repository applications zoals deze, welke iets sneller gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
YES! Bedankt mannen hierboven, ik ben nog niet zo'n vervent flasher maar het is gelukt!!
Kan ik de semaphore kernel ook gewoon flashen via cmw?

En ja hier is de repository ook in het spaans, vreemd hoor hij nederlands te zijn?

Edit: Al gevonden kan met SGS Kernel flasher.

[ Voor 9% gewijzigd door CrazyFool op 09-05-2012 13:43 . Reden: Opgelost! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Waar kan ik die 3g en gps fix vinden voor elite?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyFool schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:24:
YES! Bedankt mannen hierboven, ik ben nog niet zo'n vervent flasher maar het is gelukt!!
Kan ik de semaphore kernel ook gewoon flashen via cmw?

En ja hier is de repository ook in het spaans, vreemd hoor hij nederlands te zijn?

Edit: Al gevonden kan met SGS Kernel flasher.
Had 'm in het Engels staan, maar nu in het Spaans ;).
En semaphore kun je ook in CWM en Odin flashen :+ (maar doe maar met de SGS kernel flasher of in CWM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:42
Jackazz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:22:
[...]

Heb je toevallig ook de Semaphore kernel geflashed? Wanneer ik deze flash doet namelijk bij de WIFI hotspot het niet meer. Nu draai ik de laaste versie van Nigthly + ZSJPG en dan doet die het zonder problemen
semaphore progje openen
en daar moest je netfilter aanvinken . zo los je de hotspot probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btje schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:06:
Waar kan ik die 3g en gps fix vinden voor elite?
Download update app.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Touchdomex schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:33:
[...]

Daarnaast wil ik niet boven de 4 inch gaan... 4.3 is een uiterste...
Ik zou dan voor de Xperia S gaan. Omdat je dan toch nog Android hebt en Sony, in tegenstelling tot bijv. Samsung, wel waarde toevoegt aan het OS. Goede programmeurs die goede features leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb vanmiddag mijn SGS2 gekregen. Werk telefoon. Ik ga mijn SGS doorgeven aan mijn zoon.

Man wat ga ik dit hier missen, silitek die weer wildenthousiast een nieuwe rom aankondigt, ik weer lekker flashen. Twee dagen later weer terug naar cm9-nighlty en dat dan een paar keer per week.

Misschien moet ik mijn zoon's telefoon ook maar goed up-to-date houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aapzak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:24:
Ik heb vanmiddag mijn SGS2 gekregen. Werk telefoon. Ik ga mijn SGS doorgeven aan mijn zoon.

Man wat ga ik dit hier missen, silitek die weer wildenthousiast een nieuwe rom aankondigt, ik weer lekker flashen. Twee dagen later weer terug naar cm9-nighlty en dat dan een paar keer per week.

Misschien moet ik mijn zoon's telefoon ook maar goed up-to-date houden :)
:) ..Veel plezier met je SGS2. En weer een smaakmaker weg
Laat je zoon weg blijven hier doe hem die flashgekte van mij niet aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aapzak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:20:
[...]

Ik zou dan voor de Xperia S gaan. Omdat je dan toch nog Android hebt en Sony, in tegenstelling tot bijv. Samsung, wel waarde toevoegt aan het OS. Goede programmeurs die goede features leveren.
Nee ik heb de keuze al gemaakt ondertussen.

Het word een Nokia Lumia 710. Budget maar fuck dat, ik betaal minder per jaar dan met een Sim-only en ik heb heb een telefoon erbij dan :9

De SGS hou ik gewoon zodat ik kan blijven flashen :D Word een leuk gameding. Soort van gameboy maar dan wel met een goed scherm.

Oh ja en WP7.5 doet precies alles wat ik doe maar dan goed. Muziek, SMS, Whatsapp, Facebook, Twitter en dat was het wel ongeveer. Af en toe een spelletje maar daar heb ik mijn SGS nog voor.

De rest van de telefoons in deze prijsklasse zijn allemaal wel ERG goedkoop en cheap of verouderd. Deze blijft tenminste een jaar lang nog voorzien van updates. Na een jaar mag ik weer een andere uitzoeken :+
silitek schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:44:
[...]

:) ..Veel plezier met je SGS2. En weer een smaakmaker weg
Laat je zoon weg blijven hier doe hem die flashgekte van mij niet aan. :P
Ik hou gelukkig mijn flashgekte :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Weet je wat je niet moet doen. reboot als je net het system hebt geformatteerd :-)

ook je recovery is dan weg :-( dus kon ik weer opnieuw beginnen.

Maar Elite staat er weer op en ik kan weer alles gaan instellen.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
ha. ik heb nu een tijdje cm9 nightly erop, helemaal super, alleen mis ik het appje klok...
Die staat er wel op maar daar zit geen stopwatch of timer meer in, is deze app ergens los te downloaden en er in te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:19:
Is die repository @Cyanogenmod.nl ook spaans ofzo bij jullie? Vaag, heb niks veranderd.
Misschien heeft iemand anders dit gedaan en moet ik er rechten af halen. Iemand anders
hier nog aanraders voor file-repository applications zoals deze, welke iets sneller gaan?
Een appje ala perka's zou wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

volgens mij had silitek het ook al gezegd maar mijn vellamo score met de stock SGS2 4.0.3 komt er slechter uit dan mijn SGS1 op cm9-nightly met semaphore 1.1.1.

Wel raar want deze telefoon voelt met veel dingen echt wel veel soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
I-King schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:51:
[...]

Bij castle ben je goedkoper uit, 1 jarig abo BSW smart 150 + SGS2. Geen toestelprijs en geen verzendkosten. Komen wel nog aansluitkosten bij (op je factuur). Goedkoper vind je hem niet....

Vind het enigzins zonde, de SGS 1 vind ik nog altijd een heerlijk toestel om mee te werken, goed formaat, ligt lekker in de hand, ook makkelijk met 1 hand te bedienen.. Met ICS tegenwoordig bloedjesnel, alleen maar verbeterd... Maargoed die abo prijzen tegenwoordig :X Sim only is geen optie voor mij, betaal ik nog veel geld voor nu ben ik een paar tientjes duurder uit maar heb ik wel een gloednieuw toestel erbij..

Anyway, zal hier toch nog blijven meekijken en af en toe de SGS 1 die dan van mn ma is even flashen en weer up to date pimpen :+ Als je eenmaal doorhebt hoe je moet flashen etc en er de voordelen van inziet is het echt verslavend... Op zoek naar nog een verbetering, flashen, finetunen etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:50

OKA

Heb geüpdate naar cm9 nightly (van 8/5) met semaphore 1.1 kernel en ZSJPG modem.
Krijg met de camera app FC's bij het opnemen van video (SD of HD maakt niet uit).

Heb ik nog iets extra's nodig of werkt het gewoon niet?
Voorheen had ik dezelfde combi met midnightics kernel, en daar werkte de camera probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Toevallig de bm kernel van Semaphore genomen? Deze kan ook problemen veroorzaken.

Ik zit nu ook op CM9 met semaphore en ZSJPG modem, maar ik heb het idee dat mijn battery nu nog sneller leeg is als daarvoor. En ik had juist op een verbetering gehoopt..

Misschien toch maar de stock kernel terug flashen, want ik denk zelf dat het aan de semaphore kernel ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

&Thommy/HaTe/Silitek

Links zijn aangepast:

Cyanogenmod 7 installeren op de Samsung Galaxy S
Cyanogenmod 9 / ICS installeren op de Samsung Galaxy S

Zal één dezer nog even e.e.a. up-to-date maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Okay ik ga vanmiddag de HTC One V en de Lumia's beide ja! naast elkaar leggen in de winkel. Ik wil eigenlijk toch wel weer Android :'(

De SGS ga ik denk ik eens wat kennis opdoen met betrekking tot het bouwen van roms. Denk ik ook wel boeiend :9 Aangezien alles nu wel ongeveer ontdekt is van de SGS is er ook genoeg documentatie/voorbeelden :)

[ Voor 44% gewijzigd door Touchdomex op 10-05-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Ik heb die gps/3g fix gedraait op elite 11.1 en vertrouw het toch nog niet helemaal.

Ik zie in de accu geschiedenis bij mobiel netwerk rode stukjes. Dat betekend volgens mij geen signaal.
Ook bij mobiel standby zie ik 7u actief en 37% zonder signaal???

Ik draai verder devil 0.83 en modem zsjpg.

Zou het daaraan liggen dat zsjpg niet met deep sleep overweg kan?

[ Voor 9% gewijzigd door Btje op 10-05-2012 14:23 ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Aangepast..!

@ aapzak..! Je hoeft hier niet weg te blijven hoor.. Ik lees stiekem toch vaak mee in dit gezellig topic! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thommy86 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:31:
[...]

Aangepast..!

@ aapzak..! Je hoeft hier niet weg te blijven hoor.. Ik lees stiekem toch vaak mee in dit gezellig topic! :*)
Jij werkt zelfs de topicstart nog bij terwijl je hier al best lang niet meer zit _O- 7(8)7

Heb jij eigenlijk nog wel een SGS? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:20:

Zou het daaraan liggen dat zsjpg niet met deep sleep overweg kan?
Modem staat los van deep sleep / deep idle states

En Thommy bedankt man!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:31:
[...]

Aangepast..!

Thommy bedankt!!..normaal ben ik er als de kippen bij...hier was ik net te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:44:
[...]

Thommy bedankt!!..normaal ben ik er als de kippen bij...hier was ik net te laat :P
:7

Oh ja het word toch de One V voor mij naast mijn SGS. Waarom? Omdat ik was vergeten dat ik ook nog een Pebble Watch heb gebackt met kickstarter en die werkt niet met WP7.5 :P

Soms ben ik best wel dom.

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 10-05-2012 14:48 ]

Pagina: 1 ... 115 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.