Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 13:16

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

ro3lie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:23:
[...]

Hmm.. Zojuist iets gruwlijk mis gegaan het bekende PC <-> Mobile tekentje staat nu op mijn tel.
Geen zorgen, het is mij ook overkomen en ik kwam nog wel in download mode. Gewoon batterij er even uit en erin en dan vol down, home en dan pas power. indrukken totdat download modus komt. Anders rustig een paar keer proberen (max. 10x)

Hopelijk werkt je download mode nog wel, anders heb je een groter probleem en moet je op zoek naar een USB-jig.

Zodra je recovery weer heb kan je proberen de CM9 fix uit deze post eens te proberen:

imdos in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware"

of een verse 2.2x versie die hierboven of op de vorige pagina ook al eens is voorgekomen te flashen en opnieuw beginnen.

Succes :X

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow..sense HTC one voor Elite is wel.... :9~

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 19:53
imdos schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Geen zorgen, het is mij ook overkomen en ik kwam nog wel in download mode. Gewoon batterij er even uit en erin en dan vol down, home en dan pas power. indrukken totdat download modus komt. Anders rustig een paar keer proberen (max. 10x)

Hopelijk werkt je download mode nog wel, anders heb je een groter probleem en moet je op zoek naar een USB-jig.

Zodra je recovery weer heb kan je proberen de CM9 fix uit deze post eens te proberen:

imdos in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware"

of een verse 2.2x versie die hierboven of op de vorige pagina ook al eens is voorgekomen te flashen en opnieuw beginnen.

Succes :X
Ik heb download mode idd, maar verder als dat snap ik het ook niet meer nu.. Wat moet ik nu via ODIN laden? Ik wou url er op zetten. Of is er een betere of makkelijkere ROM om mee te beginnen? CM?

edit:
Telefoon komt weer tot leven, daarna weer terug naar de custom rom :+

[ Voor 3% gewijzigd door ro3lie op 03-05-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:39
imdos schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:31:
[...]

Misschien dat dit nog kan werken :? Uit ICS door HetRatje.

Zet je i9000 in Download mode en download dit:
FixRecovery.tar.md5

Zet het in Odin als PDA en vink auto-reboot uit

Hierna kun je weer in CWM komen en je Nandroid, nieuwe kernel of andere ICS ROM installeren
Ben even een week afwezig geweest (vakantie), maar ben er weer. Heb bovenstaande verhaal geïnstalleerd. Ook direct even wat meer gelezen over CWM. Maar volgens mij is de boel nog steeds stuk. Ik kom wél in CWM, echter als ik dan de interne sdcard wil formateren geeft hij een dezelfde foutmelding (mijn externe sdcard heb ik voor de zekerheid verwijderd). De fiytnekdubg us big steeds dat due /dev/block/mmcblk0p1 niet kan mounten. Erbij staat vermeld (I/O error).

Data en cache kan ik wel formatteren. Boot en systeem nog niet gedaan (leek mij niet zo'n strakke actie). Voor zover ik het snap zou ik dan nu toch zeggen dat de interne SD wel gewoon stuk is? Of is dat de snel geconcludeerd?

Even als aanvulling: ik heb ook al geprobeerd een custom rom te installeren, maar ook dat werkt niet.

Tweede aanvulling: Ondertussen ook boot en systeem geprobeerd te formateren. Boot lukt wel; systeem lukt niet; geeft weer een error dat hij niet kan mounten (+zelfde error code als hierboven)

[ Voor 9% gewijzigd door Geert.H op 03-05-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
silitek schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:21:
[...]

Nu in de praktijk merk ik dat het niet werkbaar is idd...hoe leuk het ook is.
Ben nu op de nieuwe Elite black IMM76K , so far, so good.. ;)
IMM76K weer wat nieuws? :P

En heb je ook toggles/batteryicon/theme geflashed? Zoja, welke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 19:53
silitek schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:12:
[4.0.4 IMM76I][ROM] EliteV11.0 Beta GNEXUS STOCK ROM

Ik zou zeggen doen..KF1 modem nog niet helemaal overtuigt, valt niet tegen tot zover.
Prachtige UI en nieuw framework..zeer snel, OTA toevoegingen werken. alleen rom install maar nodig dus.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/fnacrp.png
Wallpaper
Momenteel dezelfde rom in gebruik als eerste custom rom. Alleen geflashed met ODIN dus volgens mij nog stock kernel? Bevalt al vrij goed! Iemand nog tips of dergelijke? kernel etc.. Ben nog nieuw betreft custom roms ed voor de SGS :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Die rom boot bij mij niet :\

is nu al kwartier lang op booting screen, komt niet verder..
Maar weer ff terug naar cm9 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solictice schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:35:
Die rom boot bij mij niet :\

is nu al kwartier lang op booting screen, komt niet verder..
Maar weer ff terug naar cm9 dan
Dat is dan spijtig want je mis wat :9 ..het is feestje voor de SGS1.
HTC One komt incl sound, wallpapers, ringtones enz.

En het is Cool!!
Komen de shots weer :+

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/30aaydx.png Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/r85gue.png

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/bgr3fq.png Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/i77vah.png

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1r5jc7.png Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/t7ldvs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:31:
[...]

Dat is dan spijtig want je mis wat :9 ..het is feestje voor de SGS1.
HTC One komt incl sound, wallpapers, ringtones enz.

En het is Cool!!
Komen de shots weer :+

[afbeelding] [afbeelding]

Dit komt van die eerdere link die je gepost hebt? :9~ Is daar ook een engels topic van/uitleg? :9~ Kom hem niet tegen op XDA :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:36:
[...]

Dit komt van die eerdere link die je gepost hebt? :9~ Is daar ook een engels topic van/uitleg? :9~ Kom hem niet tegen op XDA :/
Uitleg is simpel, ;) we nemen: Elite 11.1 + Gapps flash en reboot.
Download Sense4.0EliteROM[Beta1].zip in Cwm flashen.
Automatisch clean dalvik cache incl..reboot en zie het wonder is geschied >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:43:
[...]

Donwload Sense4.0EliteROM[Beta1].zip in Cwm flashen.
Straks thuis eens proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Heb em nu weer aan de praat gekregen, met die V11.1

Nu dan ff die Sense dlen en flashen :)

Edit:

Zitten er ook notification toggles in?
Kan echt niet zonder die dingen haha

[ Voor 33% gewijzigd door Solictice op 03-05-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:43:
Heb em nu weer aan de praat gekregen, met die V11.1

Nu dan ff die Sense dlen en flashen :)

Edit:

Zitten er ook notification toggles in?
Kan echt niet zonder die dingen haha
Dan installeer je die dingen toch los? Geen probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:48:
[...]

Dan installeer je die dingen toch los? Geen probleem :+
Yeah, zijn apps voor idd
Maar vind die meestal niet zo mooi ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:43:
[...]

Download Sense4.0EliteROM[Beta1].zip in Cwm flashen.
Jammer dat die deposit files hier echt bagger werkt :/ Constant time-outs en dergelijke :'( Heb jij hem lokaal nog ergens staan en kun je die delen? ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Jammer dat die deposit files hier echt bagger werkt :/ Constant time-outs en dergelijke :'( Heb jij hem lokaal nog ergens staan en kun je die delen? ;/
Zal hem even uploaden..momentje

Edit: Hier staat de file... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door silitek op 03-05-2012 19:30 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:22:
[...]

Zal hem even uploaden..momentje

Edit: Hier staat de file... ;)
Sexy O+ Straks eens flashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterij gaat trouwens uitstekend..2xbenchmark gedraaid maximale stressed voor de SGS/batterij
Verloop is redelijk flatline, keurig deze IMM76K ;) op stock

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1r41n9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:52:
[...]

Batterij gaat trouwens uitstekend..2xbenchmark gedraaid maximale stressed voor de SGS/batterij
Verloop is redelijk flatline, keurig deze IMM76K ;) op stock

[afbeelding]
Dat is mooi! Telefoon gaat straks als ik terug ben van vrienden in de flashroulette :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ro3lie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:24:
[...]
Momenteel dezelfde rom in gebruik als eerste custom rom. Alleen geflashed met ODIN dus volgens mij nog stock kernel? Bevalt al vrij goed! Iemand nog tips of dergelijke? kernel etc.. Ben nog nieuw betreft custom roms ed voor de SGS :9
Ik zeg welkom ;) ..hou deze topic (dagelijks) in de gaten. En surf mee met alle nieuwtjes betreft custom roms.
Ze komen allemaal voorbij en ik (flashfreak no1) vogel ze wel uit.
Voorals nog bezit je nu een stabiele en de juiste keuze rom.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:22

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmm... Kan je de Elite gewoon flashen zonder wipe vanaf CM9? En dan ook terug zonder wipe? Dan neem ik 'm

Wipe van apps dus

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:44:
Hmm... Kan je de Elite gewoon flashen zonder wipe vanaf CM9? En dan ook terug zonder wipe? Dan neem ik 'm

Wipe van apps dus
Doe het gewoon niet dan. Of sla gewoon je belangrijke apps op met Titanium :+ Instellen heb je zo gedaan :D Ziet er best fancy uit zo! Morgen dat ding eens afstellen. Batterij is ook erg goed inderdaa :9~ d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn main telefoon (SGS) nog nooit zólang één en dezelfde ROM gehad; WeUI. Werkt
(en blijft) goed werken! Ondertussen lekker kutten met mijn nieuwe Eifoon 4S. Goed ben ik
he gne gne.....Ook dat blijf ik vet vinden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:48:
Op mijn main telefoon (SGS) nog nooit zólang één en dezelfde ROM gehad; WeUI. Werkt
(en blijft) goed werken! Ondertussen lekker kutten met mijn nieuwe Eifoon 4S. Goed ben ik
he gne gne.....Ook dat blijf ik vet vinden ;).
Ja ik twijfel ook nog wat ik ga doen :/ Straks in Juni/Juli verlengen maar er is niets echt boeiends alles boven de 4 inch vind ik te groot voor normaal gebruik :X in mijn veld. Wil wel performance uiteraard maar alles is zo meh... One S is leuk maar eigenlijk te groot :X Daarnaast is mijn SGS nog steeds rap zat :+ :') Goedkoop sim only ding in plaats van nieuwe telefoon + abo is ook wel prettig voor de beurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik met komst van de SGSIII toch echt een keuze moet gaan maken ;).
Ga niet met 3 telefoons op zak lopen :X. Heb nu een simonly in mijn SGS, nog
goed genoeg dus, dus voor jou ook wel een goede deal denk ik :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:57:
Denk dat ik met komst van de SGSIII toch echt een keuze moet gaan maken ;).
Ga niet met 3 telefoons op zak lopen :X. Heb nu een simonly in mijn SGS, nog
goed genoeg dus, dus voor jou ook wel een goede deal denk ik :+.
Aan de andere kant wil ik ook wel net zoiets stevigs als een One V. Ik ga denk ik gewoon wachten en van het geld wat ik bespaar in ieder geval nog een Polarcell en 2 nieuwe achterkantjes bestellen. Kunnen die tenminste nog een jaar mee en daarnaast een tabletje kopen om daar maar wat op te gamen en alles :D Eindelijk mijn Humble Bundles optimaal misbruiken :D

Ik ga ook eens kijken of een vriend van mij een achterkant kan maken uit metaal. Gewoon een blok alu dun frezen in de vorm van SGS achterkant. Zal denk ik rond de 20 euro kosten oid maar is dan wel elke cent waard. :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 04-05-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik moet wachten tot september (3maanden al afgetrokken) maar dan toch zeker wel die 3! Geeft an sich ook niet, dat geeft de devs een beetje tijd he. Ik merk aan mijn tabletje (acer a500) dat het toch wel even duurt voordat er echte development los komt. Toen ik mijn sgs kocht was die ook al een half jaar op de markt en was er nog niet eens zoveel te flashen (jaa, darkyy en doc). Zoals het op de sgs1 eraan toegaat in devland is het geloof ik nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:17:
Nou, ik moet wachten tot september (3maanden al afgetrokken) maar dan toch zeker wel die 3! Geeft an sich ook niet, dat geeft de devs een beetje tijd he. Ik merk aan mijn tabletje (acer a500) dat het toch wel even duurt voordat er echte development los komt. Toen ik mijn sgs kocht was die ook al een half jaar op de markt en was er nog niet eens zoveel te flashen (jaa, darkyy en doc). Zoals het op de sgs1 eraan toegaat in devland is het geloof ik nergens.
Bij mij was dat dus omgekeerd. Ik heb het toestel gekocht om te flashen en wist dat dit toestel minimaal net zoveel custom roms had als mijn vorige Galaxy Spica. Zelfs meer : :9~ Dus ik heb het er bewust ook op gekocht zodat ik lekker kon spelen met alles :D Uiteindelijk bleek het platform nog zo goed en zo snel dat na al die jaren het toestel met wat tweaks nog steeds zich kan meten met de nieuwere toestellen. Eindelijk begint het landschap wat te schuiven.

Kijk wat uiteindelijk belangrijk is dat de devs er ook nog wat voor gaan doen. Niet alleen de tijd maar ook het gemak voor de devs en alle andere dingen die erbij komen kijken om een custom rom te maken moet mee gaan. Daarnaast moet er ook vanuit de community een gedegen platform komen waarop dit soort dingen kan worden gedeeld.

De Galaxy S is echt belachelijk met custom roms omdat Samsung niet luisterde naar wat men echt met het toestel wou doen. Daarnaast zat de originele software echt vol met gruwelijke fouten :X Ondertussen hebben ze hiervan geleerd en word Android ook steeds beter en sneller ontwikkeld. Ik heel duidelijk een evolutie komende vanaf mijn Galaxy Spica, Galaxy S en de SII van mijn broertje. Ze leren het langzaam en bij de SII zou ik alleen een custom rom nemen voor Vanilla ICS en/of MIUI. Meer niet Oh ja ook nog een rooted kernel voor Adfree + Titanium 8) . Galaxy S flash ik gewoon waar ik flashen kan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:55
hoi,

ik heb ook de elite erop gezet maar zie veel apps niet bijvoorbeel nu.nl (of quickpic) is niet compatible?

Waar kan dat aan liggen?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btje schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 06:29:
hoi,

ik heb ook de elite erop gezet maar zie veel apps niet bijvoorbeel nu.nl (of quickpic) is niet compatible?

Waar kan dat aan liggen?
DPI=210 maar daar mag het niet aan liggen. Nu.nl getest en werk gewoon..

Edit: FixMultiDPI Market via updater app ;)

Nu ik weet hoe de S3 eruit gaat zien weet ik nu niet meer wat ik ga nemen. Vind hem niet mooi en al de inch boven de 4 vind ik overkill. SGS1 is een uitstekend formaat. Dan de hardware, een combinatie van de NEXUS en de S3. Echt innovatief is het niet, valt een beetje tegen van Samsung. Beetje anti-climax.

:)

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 04-05-2012 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:11:
[...]

DPI=210 maar daar mag het niet aan liggen. Nu.nl getest en werk gewoon..

Edit: FixMultiDPI Market via updater app ;)

Nu ik weet hoe de S3 eruit gaat zien weet ik nu niet meer wat ik ga nemen. Vind hem niet mooi en al de inch boven de 4 vind ik overkill. SGS1 is een uitstekend formaat. Dan de hardware, een combinatie van de NEXUS en de S3. Echt innovatief is het niet, valt een beetje tegen van Samsung. Beetje anti-climax.

:)
Alle apps werken alleen de updates werken niet! Daar staat bij mij in de market ook doodleuk niet compatible. Terwijl ik hem wel met titanium erop heb gezet en nu weer gekoppeld aan de market. Apps werken maar de market zegt van niet. Ik heb hier ook last van. Titanium repareertools halen ook niets uit. Market verwijderen en daarna weer opstarten en opnieuw inloggen haalt een deel van de apps terug maar ook niet alles :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:10:
[...]

Alle apps werken alleen de updates werken niet! Daar staat bij mij in de market ook doodleuk niet compatible. Terwijl ik hem wel met titanium erop heb gezet en nu weer gekoppeld aan de market. Apps werken maar de market zegt van niet. Ik heb hier ook last van. Titanium repareertools halen ook niets uit. Market verwijderen en daarna weer opstarten en opnieuw inloggen haalt een deel van de apps terug maar ook niet alles :/
Eigenaardig update net 2 app via Market IO manager en MXplayer beide prima download en install... :P
Dus 0 problemo hiero!!..ben erg tevreden (voor nu dan)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2hwmu1g.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/23k4xsg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Eigenaardig update net 2 app via Market IO manager en MXplayer beide prima download en install... :P
Dus 0 problemo hiero!!..ben erg tevreden (voor nu dan)

Ik ben ook tevreden. Dat is ook mijn enige probleem tot nu toe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 09:52
Touchdomex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:01:
[...]
Ik ga ook eens kijken of een vriend van mij een achterkant kan maken uit metaal. Gewoon een blok alu dun frezen in de vorm van SGS achterkant. Zal denk ik rond de 20 euro kosten oid maar is dan wel elke cent waard. :9~
Gaat een metalen (alu) achterkant geen problemen geven met de inkomende/uitgaande signalen? Ik moet meteen denken aan het transformer prime GPS probleem :+
Ik weet dat oude nokia's wel eens een metalen achterkant hadden, maar deze werd dan gebruikt als antenne..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Twinkie89 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:35:
[...]

Gaat een metalen (alu) achterkant geen problemen geven met de inkomende/uitgaande signalen? Ik moet meteen denken aan het transformer prime GPS probleem :+
Ik weet dat oude nokia's wel eens een metalen achterkant hadden, maar deze werd dan gebruikt als antenne..
Maybe, Mijn HTC legend had het ook maar ja dat is gewoon uitvogelen. Vallen en weer opstaan. Er zijn genoeg wegen die naar rome gaan :9 Desnoods de antenne omleiden naar de behuizing. Dan is de achterkant een antenne :9~ Bumper eromheen en je hebt ook geen deathgrip

[ Voor 14% gewijzigd door Touchdomex op 04-05-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Op het moment draai ik Dark Knight met devil kernel.
Kan ik deze ROM gewon flashen vanuit recovery? Komt die skorpion kernel er dan bij in of moet die los?
Heb nog niet zoveel ervaring..maar komt komt op deze manier wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Yep.

Niet vergeten een backup te maken van je apps enzo natuurlijk :)

En je kan zelf een andere kernel er na flashen, maakt niet zo veel uit.
Ik heb Semaphore op t moment icm die rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Snelle reply! Tnx!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:10
Na maanden geen custom roms meer te hebben bekeken, toch maar weer eens verdiepen in de nieuwste dingen.

Gisteravond IMM76K+ sense 4.0 geflashed. Ik wilde alles wipen dus geen backup gemaakt. Lekkere frisse install maar ja

Nu wil ik bepaalde apps installeren en dat wil niet. Want volgens google play zijn die al geinstalleerd of zijn niet compatible met mijn apparaat. 8)7

Iemand een suggestie ?

[ Voor 6% gewijzigd door jjonkie op 04-05-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Komt door dat je een kleine dpi gebruikt, 210. Stock is 240.

Kan je doen door Rom toolbox, of via updater en dan Stock 240 te kiezen.

Die rom staat standaard op 210, ietsjes kleiner, maar dan gaat Market soms lopen kutten :P

[ Voor 26% gewijzigd door Solictice op 04-05-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Solictice schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:15:

Die rom staat standaard op 210, ietsjes kleiner, maar dan gaat Market soms lopen kutten :P
Dit schijnt niet altijd te werken las ik in het topic. Lukt het niet dan is er een market fix te downloaden via de updater.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:38:
[...]

Ik ben ook tevreden. Dat is ook mijn enige probleem tot nu toe :9
2e probleem tegengekomen. Hij heeft toch last van de volle datadata (of iets in die richting) dus ik vrolijk datafix eroverheen en nu is die stuk :+ Weer opnieuw flashen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter meteen datafix doen voordat je apps installeert! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:54:
Beter meteen datafix doen voordat je apps installeert! :P
Dan werkt het wel? :+ Hij wou namelijk gewoon niet meer booten :>

en weer wil die niet booten. Wat is de beste volgorde?

In de bootloader gaan --> alle data wipen + kernel cleaning script -->Elite flashen --> datafix --> Gapps --> ZSJPG --> first boot en voor het activeren van je account uitzetten --> in bootloader gaan -->HTC update --> boot en setup?

[ Voor 38% gewijzigd door Touchdomex op 04-05-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:00:
[...]

Dan werkt het wel? :+ Hij wou namelijk gewoon niet meer booten :>

en weer wil die niet booten. Wat is de beste volgorde?

In de bootloader gaan --> alle data wipen + kernel cleaning script -->Elite flashen --> datafix --> Gapps --> ZSJPG --> first boot en voor het activeren van je account uitzetten --> in bootloader gaan -->HTC update --> boot en setup?
Zeker niet vergeten mount&storage> format system. Lippols cleaning draai ik altijd als laatste voor de rom flash. 1ste keer volledig door laten booten dan terug in Cwm en HTC erover.

Edit:
New RC1.2 stock colors rom..

[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 04-05-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:48:
[...]

Zeker niet vergeten mount&storage> format system. Lippols cleaning draai ik altijd als laatste voor de rom flash. 1ste keer volledig door laten booten dan terug in Cwm en HTC erover.

Edit:
Maar voor de rest klopt de volgorde wel? En zou het uit maken om straks die nieuwste update te pakken? Of gaat dan weer alles fout :/

Beetje jammer dat ik precies nu naar huis moet :') Dus flashen word pas over 2 uur oid

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 04-05-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:D..wat the f*ck..zag een dubbel post. nou ja ;)

[ Voor 205% gewijzigd door silitek op 04-05-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:55:
[...]

Yep, lippols op het laatst..de rest van de volgorde hou ik m'n zelf ook nooit aan.
Ga nu de nieuwe proberen zo weer terug, hopelijk 8)

Edit:
En weer back to business..oef, stock color version is wel heel mooi.
Voelt ook meer snappy aan. ;)

[afbeelding]
Waarom lippols op het laatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:10:
[...]

Waarom lippols op het laatste?
Dalvik cache cleaning altijd goed voor framework aanpassingen en mod's/kernels ect.
Hou deze graag als laatste handeling voor een rom/mod/theme ect flash.

Bij Silitek gaat dan ook nooit iets mis..onderbuikgevoel werkt soms ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:19:
[...]

Dalvik cache cleaning altijd goed voor framework aanpassingen en mod's/kernels ect.
Hou deze graag als laatste handeling voor een rom/mod/theme ect flash.

Bij Silitek gaat dan ook nooit iets mis..onderbuikgevoel werkt soms ;)
Ik geloof je dan :+ Ik ga nu weer opnieuw flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:21:
[...]

Ik geloof je dan :+ Ik ga nu weer opnieuw flashen.
Neem de laatste rom van een uur of wat geleden..RC yep, zo voelt en ziet het eruit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:23:
[...]

Neem de laatste rom van een uur of wat geleden..RC yep, zo voelt en ziet het eruit :9
Wij gaan het eens beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:48:
[...]

Edit:
Werkt hier niet meer met het HTC pakket.... Bij jou wel nog? *Ik wacht eventjes rustig totdat er een update is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:04:
[...]

Werkt hier niet meer met het HTC pakket.... Bij jou wel nog? *Ik wacht eventjes rustig totdat er een update is*
Raar, hier fijnloos. Vind de HTC sh*t wel aan leuke aanvulling. Hoezo werkt het niet bij je?
Boot je SG nu wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:07:
[...]

Raar, hier fijnloos. Vind de HTC sh*t wel aan leuke aanvulling. Hoezo werkt het niet bij je?
Boot je SG nu wel?
SG boot maar die volgorde van mij zorgt ervoor dat hij netjes boot maar niet netjes HTC erover flasht. Hij start maar na 2 stappen gaat hij direct reboot doen en hij kan daarna vrolijk in het OS komen. Nog een keertje proberen dan :'( Ik heb die oude er net afgeflikkerd maar wil die HTC weer!

Nu eens zonder SD nog een keer proberen! Misschien was dat het probleem wel...

[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 04-05-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:10
Solictice schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:15:

Ik heb via updater Stock 240 gedownload, geinstalleerd, automatische reboot... maar helaas, ABN Amro bijvoorbeeld krijg ik er niet op...

Fix Multi DPi market dan maar proberen ?

EDIT:

Fix Multi DPi Market zorgt ervoor dat ik de ABN App kan installeren, echter alleen via de Play App. Niet via de website. Evernote kan ik nog steeds niet erop zetten... 8)7 Niet vie de play app want daar komt de app niet naar voren. Via de website wel maar is dan is die niet compatibel....

Nog andere suggestie ?

[ Voor 23% gewijzigd door jjonkie op 04-05-2012 20:30 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Omdat ik eerder wat issues met bluetooth en video had ga ik de hele weg afleggen.

- stock JVU + 512 pit en repartition
- cf-root
- Elite RC1.2
- gapps (laatste)

Ik denk alleen dat ik die HTC dingen links laat liggen. Als alles klaar is ga ik mijn polarcell in die telefoon stoppen. Nog tips hoe ik dat ding het beste kan gebruiken in het begin? Ik neem aan dat volledig leeg en vol en dat dan meerdere keren wel goed is.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:15:
[...]

SG boot maar die volgorde van mij zorgt ervoor dat hij netjes boot maar niet netjes HTC erover flasht. Hij start maar na 2 stappen gaat hij direct reboot doen en hij kan daarna vrolijk in het OS komen. Nog een keertje proberen dan :'( Ik heb die oude er net afgeflikkerd maar wil die HTC weer!

Nu eens zonder SD nog een keer proberen! Misschien was dat het probleem wel...
En het werkt, zonder externe SD + alle mappen leeggemaakt van de HTC flash. Nu doet hij zijn first boot als een zonnetje *O*

Toch niet :/ Market blijft moeilijk doen... Eerst eens echt alles grondig oplappen met Titanium. Ik kon maps niet installeren ook al is die stock geïnstalleerd. Ergo updaten kan ik ook niet...

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 04-05-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Okay we zijn wat verder. Er staan maar 50 apps in mijn market maar ik heb rond de 90 geïnstalleerd.... Titanium fixt niks(ja alle opties gehad! :/ ) , Play store account verwijderen en weer opnieuw inloggen/aanmelden werkt niet....

Iemand een suggestie hoe dit te fixen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Wat is het verhaal van de datafix? Is dat nodig om deze rom goed te laten draaien? Het gebruil van datafix heeft voor- en tegenstanders, als het niet nodig is gebruik ik het liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik zie zoveel kleine probleempjes met die Elite dat ik me afvraag waarom silitek er zo blij mee is. datadata problemen, een market die gefixt moet worden enzovoort.

Ik ga het nu bekijken ... here we go! (zonder datadata fix en zonder HTC)

[ Voor 19% gewijzigd door Aapzak op 04-05-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aapzak schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:38:
Ik zie zoveel kleine probleempjes met die Elite dat ik me afvraag waarom silitek er zo blij mee is. datadata problemen, een market die gefixt moet worden enzovoort.
Dat zijn de enige 2. Voor de rest draait het ding echt als een trein. Relatief kleine dingen als de rest prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
ik heb de 1.2 rc geinstalleerd en daarna de htc skin eroverheen. vervolgens de market fix en alles werkt.

Nu alle apps via appbrain aan het terug zetten.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Btje schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:52:
ik heb de 1.2 rc geinstalleerd en daarna de htc skin eroverheen. vervolgens de market fix en alles werkt.

Nu alle apps via appbrain aan het terug zetten.
Welke marketfix heb jij dan gedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Tot nu toe geen issues ... mijn vorige dingen , a2dp streaming en video codecs zijn nu iig geen issue meer. Tip op xda was om een schone JVU install te doen, dat is dus misschien wel de oplossing voor die problemen.

Nu dus ff kijken wat de markt precies doet, tot nu toe werkt het goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Touchdomex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:53:
[...]

Welke marketfix heb jij dan gedraaid?
Die heb ik met de updater gedownload. Ben echter wel bang om te rebooten dat is volgens mij het moment om een datadata issue te zien of niet?

[ Voor 20% gewijzigd door Btje op 04-05-2012 22:17 ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aapzak schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:12:
Tot nu toe geen issues ... mijn vorige dingen , a2dp streaming en video codecs zijn nu iig geen issue meer. Tip op xda was om een schone JVU install te doen, dat is dus misschien wel de oplossing voor die problemen.

Nu dus ff kijken wat de markt precies doet, tot nu toe werkt het goed bij mij.
Een superrom de stock kernel geeft ook geen krimp. Erg stabiel ligt al een uur op de pijnbank maar geeft geen krimp. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:18:
[...]

Een superrom de stock kernel geeft ook geen krimp. Erg stabiel ligt al een uur op de pijnbank maar geeft geen krimp. :o
Heb jij toevallig nog een werkend linkje voor Elite11.1+gapps?

De skydrive links zijn deaud.. Ben wel erg benieuwd naar die SenseROM. Zit momenteel nog op MIUI 2.3.7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Hebben ze nou net 1.2 gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aapzak schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:25:
Hebben ze nou net 1.2 gereleased?
Yep. 1.2 RC zelfs..links staan een paar posten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Market ook met die marketfixer niet geregeld maar ach fuck it :+ Voor de rest werkt alles als een fucking trein. Echt lang staat deze rom er toch niet op dus echt missen nah :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

silitek schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:29:
[...]

Yep. 1.2 RC zelfs..links staan een paar posten terug.
Ja, suf. Gewoon nog een keer Rc1.2 maar nu met stock colors. Ze hadden dat niet in de link gezet, leek net een final. Is het dus niet, zag ik net.

edit: ik geloof dat ik nu bijna klaar ben. Heb stock colors versie geinstalleerd (wederom vanaf clean JVU met cf-root) en ben nu mijn apps aan het restoren vanaf Titanium Backup.

Welke apps wil play niet voor jullie installen? Bij mij lijkt alles gewoon te werken.

[ Voor 29% gewijzigd door Aapzak op 04-05-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hoort niet helemaal thuis hier (wellicht kan ik er nog iemand mee helpen), maar ik heb die GPS fix gedaan. Zowel het ijzertje van de GPS licht verbogen zoals aanbevolen staat en wat tape over elkaar geplakt zodat de back cover daarop drukt en meer druk uitoefend op de plaats waar de GPS zit. Daarna meteen hits met GPS en beter bereik, ook binnen. Voor- en na getest met GPS test (gratis app) :D

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/gpssatelliteslockpu6n.jpg
ik kreeg hier voorheen amper hits, soms 1 balkje die zwaar rood was. Na de stappen in die guide te hebben doorlopen haal ik vergelijkbare resultaten als hierboven. Gewoon hits in de 20 en 30, goed genoeg om mee te navigeren in maps _/-\o_

http://www.androidworld.n...-kunnen-we-zelf-doen.html

Kan het iedereen aanraden die GPS problemen heeft, toestel is vaak toch al buiten de garantie :P en het is echt makkelijk

Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik wel een nieuwe mobiel ga nemen, sinds ICS werkt en nu de GPS beter werkt + de extra sterke polarcell accu heb ik eigenlijk geen klachten meer over de SGS 1. SGS advance is wel een optie, maar is duur vergeleken met de SGS 2.

silitek nog bedankt voor je tip over NSTools, werkt weer prima de verlichte backlight keys :)

Heb ik eigenlijk meteen nog een vraagje, als je het drop down menu laat zakken heb ik daar wat shortcut keys geplaatst zoals wifi, gps, geluid, sync en helderheid. Vreemde is dat ik wifi aan en uit kan zetten, dus oneindig op tikken en het blijft aan uit gaan. Bij GPS hetzelfde. Bij geluid is het echter als ik eenmaal het geluid op stille stand heb gezet, kom ik hier niet meer vanaf door er nogmaals op te tikken :? Zelfde bij de helderheid, ik gebruik meestal gewoon 0% en door er 1x op te tikken gaat ie naar 100%, als ik dan weer tik gaat hij niet terug naar 0% of iets anders. Blijft dus steken, echt vreemd want wifi en gps etc werken wel gewoon zo en voorheen werkte het ook.

Sinds ik die nightly (9-20120425) gebruik is dat anders geworden.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 9% gewijzigd door peakaboo op 05-05-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
Heb de volgende ROM geinstalleerd: Elite RC V1.2 GNEXUS STOCK ROM .

Installatie verliep helemaal goed en telefoon werkte prima.

Een dag gedraaid en daarna begonnen de problemen..eerst wilde die af en toe niet meer opladen.
Vandaag wilde ik mijn telefoon opnieuw opstarten en doet hij niet veel meer.

Als ik hem aanzet, blijft hij op het opstart scherm hangen met de witte tekst samsung galaxy s.
Als ik de aan- uitknop in druk zie ik even het batterij logo en spring hij weer op het witte scherm.

Batterij eruit en er weer in helpt niks. Home + volume+ + aan- uit knop indrukken gebeurd helemaal niks.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Bij gedoe adviseren ze om een clean JVU install te doen en daar vandaan door te flashen naar deze rom. Ik had gisteren precies hetzelfde als jij toen ik de stock colors versie over de black versie heen wilde flashen. Ik verwachtte dat dat wel zou werken maar niet dus.

Ik kon nog in download mode komen en heb met heimdall (maar Odin kan net zo goed) weer JVU geflasht, inclusief 512pit/repartition en de bootloaders. Alles dus.

Daarna het trajectje door van de install en met Titanium Backup alle apps weer geinstalleerd (en slechts enkele met data, de rest zonder data). Ik geloof wel dat ik market nog moet fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
@aapzak:

Waar kan ik de JVU installrom inclusief 512pit/repartition en de bootloaders vinden dan?

en daarna kan ook gewoon weer een andere rom flashen?

bedankt voor de hulp alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

In het Elite openingspost op xda-developers staat een link naar de JVU software. Daar zit alles in behalve de 512 pit.

Die pit heb ik even op mijn public dropbox gezet.

Verder weet ik niet precies welke flashtool je moet gebruiken. Ik gebruik altijd heimdall maar wellicht is Odin wel makkelijker of beter. Odin draait niet onder linux vandaar dat ik heimdall gebruik. Dat is wel iets meer werk omdat je meer uit moet pakken. Heimdall is er ook voor windows, ik weet alleen niet of daar ook een GUI voor is, ik gebruik altijd de CLI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik gebruik altijd Odin3 v1.7 onder windows.

Ik ben nu weer overgestapt van die elite 1.2+Sense 4.0 naar Slim ICS 4.04. Ik mis wel die HTC Clock, is die ergens los te downloaden te downloaden? Heb even gezocht maar kan niets vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik draai nu ook al een paar weken SlimICS en moet zeggen dat het goed bevalt. Het is echt super stabiel! Kan het zeker aanraden. Enige probleem is dat ik die browser bookmarks sync niet aan de praat krijg, maar dat is een klein probleem.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:07
ReFresh F5 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:59:
Ik gebruik altijd Odin3 v1.7 onder windows.

Ik ben nu weer overgestapt van die elite 1.2+Sense 4.0 naar Slim ICS 4.04. Ik mis wel die HTC Clock, is die ergens los te downloaden te downloaden? Heb even gezocht maar kan niets vinden..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1576980
There you go! :)

(Staat dat het alleen voor Galaxy Nexus is, maar zelf even getest op SlimICS, en werkt prima ;))

[ Voor 10% gewijzigd door koenster op 06-05-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb weer eens iets raars. Ik wil net mijn telefoon gebruiken, gebeurt er helemaal niets als ik op knopjes druk. Het lijkt net alsof hij uit staat.

Hij staat niet uit, ik kan 'm pingen en dus leeft hij nog. Wat is dat toch voor iets vreemds ....

Na lang power ingehouden te hebben zie ik nu het bootlogo en de nexus boot animatie. Ik heb dit weleens eerder gehad, is niet echt wat ik zoek in een telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

koenster schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:38:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1576980
There you go! :)

(Staat dat het alleen voor Galaxy Nexus is, maar zelf even getest op SlimICS, en werkt prima ;))
Thanks!!! _/-\o_
Aapzak schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:29:
Ik heb weer eens iets raars. Ik wil net mijn telefoon gebruiken, gebeurt er helemaal niets als ik op knopjes druk. Het lijkt net alsof hij uit staat.

Hij staat niet uit, ik kan 'm pingen en dus leeft hij nog. Wat is dat toch voor iets vreemds ....

Na lang power ingehouden te hebben zie ik nu het bootlogo en de nexus boot animatie. Ik heb dit weleens eerder gehad, is niet echt wat ik zoek in een telefoon ;)
Heb ik ook wel eens gehad..geen idee waardoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:14
Ik ben gisteren van stock 2.3.5 naar de laatste CM9 nightly gegaan. Ziet er geweldig uit en werkt erg snel. Echter ook een ontzettende battery drainer wat mij betreft, ongeveer 5% per uur afname zonder gekke dingen.
Voorheen haalde ik bijna 2 dagen.
Ik heb voor en na de update een wipe en factory reset gedaan.
Kan dit nog te maken hebben met de modem? ik heb nu I9000XXJVT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aegir2002 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:10:
Ik ben gisteren van stock 2.3.5 naar de laatste CM9 nightly gegaan. Ziet er geweldig uit en werkt erg snel. Echter ook een ontzettende battery drainer wat mij betreft, ongeveer 5% per uur afname zonder gekke dingen.
Voorheen haalde ik bijna 2 dagen.
Ik heb voor en na de update een wipe en factory reset gedaan.
Kan dit nog te maken hebben met de modem? ik heb nu I9000XXJVT
ZSJPG :) ... nu een paar dagen op elite 1.2 stock color en HTC sense
Nog steeds briljant met semaphore 1.1.1.

_/-\o_

Send from elite master rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Het kan aan vanalles liggen. Qua modem draai ik alleen nog maar ZSJPG, prima modem.

Maar ik heb bijvoorbeeld ook facebook weggedaan. Die app slurpt echt je accu leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

@HetRatje: ik was net even op http://www.androidtheming.com/ aan het kijken. Je hebt daar mooie dingen neergezet maar ik vroeg me af: ben je ook van plan guides of dergelijke neer te gaan zetten? Bijvoorbeeld over hoe Jaku icons te rippen vanaf de iPad. Of hoe fonts te installen?

Of misschien een linkje naar de plaats waar jij je wijsheid vandaan hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:14
silitek schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:24:
[...]

ZSJPG :) ... nu een paar dagen op elite 1.2 stock color en HTC sense
Nog steeds briljant met semaphore 1.1.1.

_/-\o_

Send from elite master rom
Oke, kan ik die ZSJPG nog er overheen flashen ofzo? of betekend dat een compleet nieuwe instal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Aegir2002 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:35:
[...]

Oke, kan ik die ZSJPG nog er overheen flashen ofzo? of betekend dat een compleet nieuwe instal?
Haha, je moet je inlezen joh, dat is basiskennis :)

ZSJPG flash je er overheen vanuit recovery mode. Dus eerst de modem downloaden naar je sdcard en dan die zip file flashen vanuit recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapzak schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:27:
@HetRatje: ik was net even op http://www.androidtheming.com/ aan het kijken. Je hebt daar mooie dingen neergezet maar ik vroeg me af: ben je ook van plan guides of dergelijke neer te gaan zetten? Bijvoorbeeld over hoe Jaku icons te rippen vanaf de iPad. Of hoe fonts te installen?

Of misschien een linkje naar de plaats waar jij je wijsheid vandaan hebt? :)
Working on it :+

Helaas kan ik bepaalde dingen niet sharen, koop vaak ook fonts, icons etc.
Maar weet veelal wel of er gratis varianten zijn en/of hoe je het anders het
best kunt doen ;). Ben je op zoek naar specifieke dingen? Ga er sowieso
snel heel wat tutorials uppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:41:
[...]

Working on it :+

Helaas kan ik bepaalde dingen niet sharen, koop vaak ook fonts, icons etc.
Maar weet veelal wel of er gratis varianten zijn en/of hoe je het anders het
best kunt doen ;). Ben je op zoek naar specifieke dingen? Ga er sowieso
snel heel wat tutorials uppen!
Nee, ik snap dat je die gekochte dingen niet kan sharen, vandaar dat ik ook meer geinteresseerd ben in howto's zodat ik zelf aan de slag kan.
Ik ben niet op zoek naar specifieke dingen maar vond de themes enzo op de site wel mooi. Wellicht dat ik dat op een regenachtige zondagmiddag eens na wil apen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je gang :P Kan je altijd even helpen!

Zelf ook een beetje trial- and error. Vaak uren zoeken naar die ene iconpack
of wallpaper. En op gejailbreakde iPad of iPhone snuffelen in Cydia store en
dingen downloaden, vervolgens met iFunbox die betreffende package moeten
opzoeken en die naar je pc trekken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:58:
Ga je gang :P Kan je altijd even helpen!

Zelf ook een beetje trial- and error. Vaak uren zoeken naar die ene iconpack
of wallpaper. En op gejailbreakde iPad of iPhone snuffelen in Cydia store en
dingen downloaden, vervolgens met iFunbox die betreffende package moeten
opzoeken en die naar je pc trekken ;).
Leuk is dat :) ..ben daar ook een tijdje mee bezig geweest. Nu Cydia van de baan is 5.1 :+ hou ik me niet meer bezig daarmee.
Even een animo-check voor een SIII custom topic, wie hebben allemaal de intensie om de SIII aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ik ik ik! :)

Toch maar wel dus, zat nog wel érg te twijfelen, en terecht, tussen de Galaxy Nexus en de SIII.
Galaxy Nexus is denk ik een tikkeltje goedkoper en toch bijna identiek en krijg sneller updates.
Maar als we toch CUSTOM ROMs gaan draaien hè :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:33:
Ik ik ik ik! :)

Toch maar wel dus, zat nog wel érg te twijfelen, en terecht, tussen de Galaxy Nexus en de SIII.
Galaxy Nexus is denk ik een tikkeltje goedkoper en toch bijna identiek en krijg sneller updates.
Maar als we toch CUSTOM ROMs gaan draaien hè :+.
Same here ;) ..maar als ik toch geld ga uitgeven dan wat liever iets meer voor de SIII. En met de update's c.q. Custom rom's t.z.t gaat dat ding sky-high. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
silitek schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:48:
Same here ;) ..maar als ik toch geld ga uitgeven dan wat liever iets meer voor de SIII. En met de update's c.q. Custom rom's t.z.t gaat dat ding sky-high. :*)
Ik wil sowieso de S3.. de s2 gaat de deur uit.. moet ik hem wel voor een goed prijs weg kunnen doen.. hoop dat de s3 de flash fun weer wat naar boven brengt. ik heb met de s1 toch zeker meer geflasht dan met de s2.. op de s2 draai ik miui en als ik zin heb weer een keer een update.. geen gekke toeters en bellen..

waarom ik voor de s3 zou kiezen is omdat deze de fysieke home knop heeft.. hier ben ik toch wel aan gehecht.. Als ik met de sensation van me vriendin speel mis ik die toch..

[ Voor 13% gewijzigd door thommy86 op 07-05-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee waar ik de echt officiële nederlands rom kan vinden voor in mijn Telefoon? Wil het scherm uittesten want ik vermoed dat die aan het opraken is... Wil dat testen met de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Niet gewoon bij sammobile.com?

Jawel, hier de downloadlink: I9000XWJW5_I9000XENJV6_XEN

[ Voor 71% gewijzigd door crispo op 07-05-2012 13:33 . Reden: downloadlink ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Touchdomex schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:27:
Iemand enig idee waar ik de echt officiële nederlands rom kan vinden voor in mijn Telefoon? Wil het scherm uittesten want ik vermoed dat die aan het opraken is... Wil dat testen met de stock rom.
Sammobile, 2 stuks. 1 kpn versie en een voor de andere providers.

[ Voor 7% gewijzigd door Embryo1 op 07-05-2012 13:33 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Je bedoelt die pauperwebsite waar je persé moet inloggen om te kunnen downloaden en waar de downloads uiteindelijk bij mij 9 van de 10x mislukken? :> Walgelijke website al sinds mijn Galaxy Spica :')

Mooi die direct link werkt tenminste.

[ Voor 23% gewijzigd door Touchdomex op 07-05-2012 13:36 ]

Pagina: 1 ... 114 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.