Is er iemand die van ICSSGS RC4.2 is overgestapt naar CM9 build 17?
Zo ja: welke is beter?
Zo ja: welke is beter?
output is geblokt in de nieuwe versie. Je moet die van 5 maart hebben:Jos_M schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:30:
[...]
Ok, welke versie van Spirit FM moet ik dan hebben? Ik heb het namelijk vanmiddag zitten proberen, maar ik kreeg het niet voor elkaar om er geluid uit te krijgen.
Bij instellingen zet ik dan de regio uiteraard op Nederland en bij output Galaxy ALSA. Verder nog speciale instellingen?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik ga dat eens ff doenEmbryo1 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:24:
[...]
Die factory reset had ik eerst ook uit mijn hoofd, maar ik heb het nagekeken, maar het hekje moet toch achteraan staan.
http://pastebin.com/eq6iYsGw (punt 21)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=721111
http://forum.gsmhosting.c...-s-working-codes-1046184/
Wat voor schade?F.West98 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:26:
[...]
Spirit FM werkt, moet je een oudere versie doen en output Galaxy ALSA kiezen, let op, kan schade veroorzaken
Poke of the QueenSlow
[ Voor 20% gewijzigd door Touchdomex op 13-03-2012 23:38 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
PSN ID: Aapzak
Poke of the QueenSlow
APK wisselen. Dus met titanium backup de originele verwijderen en dan de nieuwe APK installeren.Aapzak schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:12:
Hoe installen jullie eigenlijk Google Music? Downloaden van apk van xda ofzo of dmv market enabler?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Speaker kapot!!...
[ Voor 15% gewijzigd door silitek op 14-03-2012 08:03 ]
Tubes....It's what make music music!
silitek schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 07:53:
Ste
[...]
Speaker kapot!!...
Edit: nog steeds op tsumami ICS een van de beste
Xiaomi 13T Pro
Aha..de blue Lightning is net los. zie ik. Ga ik ook eens proberen. Gebruik wel eerst kernel cleaning want hier zit Glitch kernel in. Niet kapot van!!Btje schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:42:
linkje? ik zie van tsunami alleen de GB uitvoering.
Zit nu zelf op milestone 4 en denk weer terug te gaan naar de blue lightning variant. Ik mis nu namenlijk de mount van mijn externe usb als ik hem aan de pc koppel.
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door silitek op 14-03-2012 13:34 ]
Verwijderd
Teamhacksung draait hier anders lang én zonder FC's en rebootsAddiction schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:05:
Ik draai Dark Night 3 en die bevalt echt enorm goed. Batterij gaat echt wel langer meer dan CM9 en loopt amper vast... beslist de beste voor mij.
Dat dus, maar dan met AOKP Milestone4 + Semaphore 1.9.5bVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:13:
[...]
Teamhacksung draait hier anders lang én zonder FC's en reboots.
Heb met Odin3 stock er op gezet? Welke versie precies?ReinTheMan schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:38:
Ik had dit bericht in het algemene topic gezet, maar ik verwacht dat er hier meer expertise te vinden is:
Ik heb een probleem met mijn Galaxy S (I9000). Een week geleden viel mijn telefoon plotseling uit tijdens een gesprek en startte automatisch weer op(Ik draaide op dat moment ICS AOKP build 23). Ik merkte toen dat hij geen netwerk meer kon vinden en ik kon ook niet meer zoeken op netwerk. De melding "Fout bij zoeken naar netwerken" verscheen wanneer ik handmatig zocht naar netwerken. Ik merkte daarnaast dat op het moment dat ik geen netwerk kon vinden, de batterij ook zeer snel leeg ging.
Nu komt het wel 10 maal per dag voor dat mijn telefoon spontaan uitvalt en ik geen netwerk meer heb. Ik heb de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en hem weer op de stock firmware gezet. Ik heb kernel cleaning scripts, andere custom roms(inclusief compete wipes), kernels en modems geprobeerd. Dit mocht allemaal niet baten.
Ik heb het idee dat wanneer ik de telefoon aansluit via het netsnoer dat hij wel verbinding maakt en houdt, maar zodra deze hier vanaf gehaald wordt het mis kan gaan.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen, kan het mijn batterij zijn of sim-kaart, of is er echt iets met de hardware?
Op deze manier heb ik niks aan mijn telefoon en hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Probeer eens een andere sim-kaartje. Denk dat daarin wel een probleem (kan) zijn.ReinTheMan schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:38:
Ik had dit bericht in het algemene topic gezet, maar ik verwacht dat er hier meer expertise te vinden is:
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen, kan het mijn batterij zijn of sim-kaart, of is er echt iets met de hardware?
Op deze manier heb ik niks aan mijn telefoon en hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik neem aan dat je de laatste build van TeamHackasung bedoelt?F.West98 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:56:
De batterij in CM9 is echt geweldig... Beter dan in build 16
Zoals ik al aangaf, dit werkt op een of andere manier niet. Dit lukt wel op mijn eigen telefoon, maar op die van mijn vriendin krijg ik nog steeds de voorgenoemde errors. Vroeg mij daarom ook af of ik niet in 1 keer semaphore (of een andere) erop kan flashen, ondanks dat de SGS op stock gingerbread draait.HaTe schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:18:
Je moet die CF Root kernel met Odin installeren. Let op dat je de zip uitpakt. De tarball in de zip moet je met Odin flashing. CF Root is ook CWM.
Ignorance Is Bliss
Natuurlijk Semaphore 2.5.0 tar b.v..werkt ook op stock. In Odin uiteraard.D3ft0n3 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:29:
[...]
Zoals ik al aangaf, dit werkt op een of andere manier niet. Dit lukt wel op mijn eigen telefoon, maar op die van mijn vriendin krijg ik nog steeds de voorgenoemde errors. Vroeg mij daarom ook af of ik niet in 1 keer semaphore (of een andere) erop kan flashen, ondanks dat de SGS op stock gingerbread draait.
Verwijderd
Ik draai de laatste GB update van Samsung voor nederland (2.3.5 of 6?). Daar gewoon met Odin de Semaphore 2.5.0 kernel voor gingerbread ingeflashed. En een aantal andere tweaks (oa lagfix script) en dat draait perfect !D3ft0n3 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:29:
[...]
Zoals ik al aangaf, dit werkt op een of andere manier niet. Dit lukt wel op mijn eigen telefoon, maar op die van mijn vriendin krijg ik nog steeds de voorgenoemde errors. Vroeg mij daarom ook af of ik niet in 1 keer semaphore (of een andere) erop kan flashen, ondanks dat de SGS op stock gingerbread draait.
Verwijderd
idd, hij is van XDA weg gehaald. Zie em er niet meer tussen staan
Geen idee, heb er geen problemen mee hier.Aapzak schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:13:
Ik had 'm wel optijd maar waarom is hij weg. Was het een onofficiele met een vieze hack erin?
Luidspreker kapot
[ Voor 47% gewijzigd door F.West98 op 15-03-2012 17:15 ]
Poke of the QueenSlow
Toen ik dat destijds had was mijn batterij gaarF.West98 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:12:
[...]
Luidspreker kapot
Verder is er een probleem.
Ik zat vandaag een filmpje te maken, ik had 75% ongeveer.
Na ongeveer 10 min filmen viel ie uit en was is dus alles kwijt. Na heel lang herstarten en sloom zijn viel ie helemaal uit. Toen weer aan en had ik maar 10% over?
Foute stats of echt zo snel leeg?
Heb k ook wel eens, als ie vast loopt en crasht zegmr.F.West98 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:12:
[...]
Luidspreker kapot
Verder is er een probleem.
Ik zat vandaag een filmpje te maken, ik had 75% ongeveer.
Na ongeveer 10 min filmen viel ie uit en was is dus alles kwijt. Na heel lang herstarten en sloom zijn viel ie helemaal uit. Toen weer aan en had ik maar 10% over?
Foute stats of echt zo snel leeg?
Ik heb mn SGS nog net iets meer dan een half jaar, lijkt me nietTouchdomex schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:20:
[...]
Toen ik dat destijds had was mijn batterij gaar
[ Voor 8% gewijzigd door F.West98 op 15-03-2012 17:57 ]
Klopt. De officiële developer van AOKP is met eigen build gekomen. Dus is de port omgezet in een themed rom based op die official releases.Aapzak schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:07:
Klopt het dat
[ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.1]AOKP- android open kang project
nu bekent staat als
[ICS][4.0.3][Milestone4]BLUE LIGHTNING- v1.0.3[AOKP]
Automatisch apps installt? je bedoelt terug zetten uit Google Backup? Dat gebruik ik nooit, gwoon titanium backup die alles restoredVan alle dingen die ik de laatste weken op mijn toestel heb geflasht is die beta2.1 me het beste bevallen (met natuurlijk wel eigen modem, kernel en lag fixes). Ik zoek me nu een ongeluk naar de meest recente versie van die rom
Ik zie echt soms door de bomen het bos niet meer, kan in mijn hoofd niet meer uit elkaar houden wat van welke ROM me zo goed beviel. Van hackasung build17 bevalt me niet dat hij niet mijn apps automatisch installt. Dat is een feature waar ik niet meer zonder wil. Verder vind ik al die stubbs in de config menu's best wel irritant maar niet onoverkomelijk.
DK3 was niet geheel probleemvrij bij mij, oa APN/data problemen.
Wat bedoel je met alles mooi meegenomen?Ik heb net overigens in 1 cwm sessie uitgevoerd:Wordt dan alles echt mooi meegenomen? Dat gaat wel lekker makkelijk dan.
- kernel clean
- build 17 install
- semaphore 0.9.1
- lag fix
[ Voor 5% gewijzigd door Solictice op 15-03-2012 18:28 ]
Verhip! Ik zie dat ik er inderdaad nog een keer een kernel clean tussendoor had moeten doenSolictice schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:25:
[...]
Wat bedoel je met alles mooi meegenomen?
En ik zou die kernel cleaning script wel eerst ff er overheen gooien. Ook is er een update van Semaphore kernel uit, beta welliswaar, maar draait perfect. Zit nu ook Deep Idle in.
[ Voor 32% gewijzigd door F.West98 op 15-03-2012 19:23 ]
Format is Factory Reset, niet full SD format.F.West98 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:21:
Rom manager doet vaag... Voortaan geen nandroid via rom manager dus
Herstarten, ging iets fout, bootloop in recovery, batterij eruit en erin en hij werkte weer.
Vraag:
Als ik Doc's Master wil installeren staat er format, dus ben ik mn SD gegevens dan kwijt?
Is dat echt nodig? (want ik wil dat liever niet kwijt)
Maar wipe dalvik en cache en data is toch ook genoeg in dat geval...Solictice schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:37:
[...]
Format is Factory Reset, niet full SD format.
Meestal wel. Maar kijk uit, sommige roms hebben een factory reset ingebouwd. Weet alleen niet meer welke dat nou waren.F.West98 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:38:
[...]
Maar wipe dalvik en cache en data is toch ook genoeg in dat geval...
Ik denk doc's master niet, staat er iig niet inSolictice schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:39:
[...]
Meestal wel. Maar kijk uit, sommige roms hebben een factory reset ingebouwd. Weet alleen niet meer welke dat nou waren.
iig maak gewoon ff een nandroid. Mocht er dan toch een Factory reset worden gedaan, kan je gewoon weer terug.
[ Voor 21% gewijzigd door F.West98 op 15-03-2012 20:49 ]
Ja weet ik veel, dat is toch dat tweak script waardoor alles ineens veel beter is?
Andere kernel geprobeert? Weet niet op welke je nu zit, maar miss dat een andere kernel helptsapphire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:34:
Hmmm ik heb wat irritants. Ik wil met CWM de V2 lagfix script installeren maar ik krijg steeds de melding dat m'n SDcard niet gemount is
Als ik gewoon opstart kan ik gewoon overal bij en word alles gewoon herkend. Alleen onder CWM word de SDcard niet gevonden.
[ Voor 66% gewijzigd door sapphire op 15-03-2012 23:25 ]
Ah GB, hmm wellicht eventjes reflashen?sapphire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:10:
Semaphore 2.5.0 voor GB
Pas de 1.2 lagfix gedaan en dat ging prima, nu opeens werkt het niet meer
door gewoon te installeren incl gapps, alles blijft behouden als je niets wiped, en met updaten hoeft dat niet. enkel rom en gapps installeren (en evt. mod/modems/kernels/enz)thisegzz schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:45:
Is er eigenlijk een simpele manier om CM9 te updaten naar een nieuwe build zonder alle data kwijt te raken? Want ik heb geen zin om weer alles te backuppen en te restoren, dat is een hoop gedoe voor een klein aantal bugfixes.
Verwijderd
Daarom flash ik ook a-l-tijd een oude speedmod kernel als ik problemensapphire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:50:
Vaag gedoe, net even speedmod kernel erin gegooit en daarin werkt het dus wel. Lijkt dus óf de CWM versie te zijn of de Semaphore kernel...
Ik ga ze es ff proberenbartelsrobert schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:30:
iemand al ervaring met de nexus s modems?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1548815
Tot nu toe mijn bevindingen:I'm on Codename Android 1.5.5. I'm from the Netherlands and use the Vodafone net.
I tried the 2 modems and the KB3 rules, data and phone connection are super! When trying the KF1, I recieved a message from Vodafone that they would alter my settings, because I had no data connection. They did within 1 min and I performed the speed test.
Results are in the image.
[ Voor 79% gewijzigd door Solictice op 16-03-2012 12:28 ]
Ik denk dat je toch echt in het Galaxy S2 topic moet zijn daarvoorDark4ever schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:28:
Oke, ik wil dus ook mijn phone rooten en nu volg ik al een mooie guide op:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
alleen ik kom er echt niet uit welke verzie ik moet flashen
Mijn telefoon is namelijk:
Baseband-versie:
I9100XXKI4
Kernelversie:
2.6.35.7-I9100XWLA4-CL900411 Root@DELLBUILDER01 #2
Zou iemand mij kunnen vertellen welke ik moet hebben?
Ik lees op XDA dat mensen op KB3 geen 2g meer krijgen (zelfs niet afgedwongen), hoe ervaar jij dit?Solictice schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:46:
Tot nu toe mijn bevindingen:
Na 9 speedtests, 3 per modem. ZSJPG, KF1 & KB3.
- KF1, precies hetzelfde als bovenstaand. Kreeg ook een smsje van vodafone dat me telefoon niet gebruiksklaar was voor MMS en internet. Is gefixed nu, speedtesting
- KB3 had ik geen problemen mee zoals bij KF1, maar dit komt misschien doordat de instellingen al zo stonden door KF1.
Zoals te zien is, is KB3 het snelst. Ik heb er opgelet dat elke test op dezelfde server werd uitgevoerd.
Dus blijkbaar is KB3 sneller dan ZSJPG. Ik laat voorlopig deze modem er eens op staan, kijken hoe de connectivity en batterylife zijn.
hmm, klopt. heb nu 2g only aan gezet, maar gewoon helemaal niets meer heb je dan. Geen bereik of iets.addictive_rhymz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:07:
[...]
Ik lees op XDA dat mensen op KB3 geen 2g meer krijgen (zelfs niet afgedwongen), hoe ervaar jij dit?
Ja dat is zeker jammer, want dat gebruik ik best veel. Ik ben benieuwd naar je bevindingenSolictice schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:17:
[...]
hmm, klopt. heb nu 2g only aan gezet, maar gewoon helemaal niets meer heb je dan. Geen bereik of iets.
Das wel jammer.
Meteen ff proberen met die KF1
[ Voor 13% gewijzigd door Mystic Spirit op 16-03-2012 13:43 ]
The second row on that picture was the speeds I was getting with KF1 (Nexus S). Moreover, I noticed something interesting; that when I wasn't actually downloading or using data, the data indicator switched to "3G". However, when I started using my data, it automatically switched to "H". Something I thought was kinda cool.
Anyways, here are the download links for the modems (already packaged with the nexus s radios of course). Just flash in CWM with a CM7, MIUI, or ICS Rom and you should be good to go. IMPORTANT: DONT FLASH THIS WHILE PLUGGED IN. YOU WILL NOT GET SIGNAL
Also, to avoid problems while flashing the KB3 modem, flash the KF1 modem FIRST, and then flash the KB3 after a reboot in between
Zonde, dan blijf ik mooi bij ZSJPG. Maar een beetje extra signaal sterkte was nooit verkeerd geweest natuurlijkSolictice schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:27:
Lijkt er op dat 2g ook niet werkt op KF1. Heb simpelweg geen internet zodra ik het aan zet.
Tja wel leuk dat die Speedmod wel kan mounten in reovery, maar voor normaal gebruik vond ik hem bagger traag. Plus dat ik de semaphore script manager gebruik voor nog wat dingen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:42:
[...]
Daarom flash ik ook a-l-tijd een oude speedmod kernel als ik problemen
heb, dan weet ik zéker dat het altijd goed is.
Zelfs als ik geen ADB heb, je het via SGS Kernel Flasher of via Mobile Odin
doet, nooit gezeur mee gehad.
Verwijderd
Verwijderd
En die mooie kernel van een post eerder dan?silitek schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:22:
KF1 & KB3 heb je niks aan..beide geen 2G en battery-use is erg slecht
ZSJPG is en blijft koploper..![]()
BlueLightNing 1.01 is nu zoals het moet zijn. ZSJPG en Semaphore 0.9.5b...
Dit is absoluut finest spot ICS momenteel voor de SGS vintage
[ Voor 11% gewijzigd door Aapzak op 16-03-2012 17:23 ]
Al gedaan, kernel is voor mij een prima 2de. Waren het niet dat vreselijke geluidskwaliteit..Aapzak schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:23:
[...]
En die mooie kernel van een post eerder dan?
edit: als jij die nou even test, rijd ik lekker naar huis en kan ik straks lezen wat je ervan vond
[ Voor 33% gewijzigd door VanStino op 16-03-2012 18:30 ]
[ Voor 8% gewijzigd door HaTe op 17-03-2012 03:40 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verkeerde keuze's. Als je AOKP milestone 4 van BHuvan goyal neemt b.v zul je merken dat soepel, snel, NO FC's, en stabiel al daar is. 100% Perfecte Rom bestaat niet maar deze, mits goed ingesteld (governors ect.) komt dicht in de buurt.Hoppa! schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 21:05:
Zo, de afgelopen weken 2 verschillende ICS-versies uitgeprobeerd. Build 17 van CM9 en ICSSGS. Om heel eerlijk te zijn, allebei niet naar tevredenheid, net als eerder Darknight. Sure, het werkt allemaal wel, maar ik had verwacht dat het allemaal veel soepeler zou lopen. Je merkt aan alles dat deze ROMS gewoon nog niet uitontwikkeld zijn, dat is helemaal niet erg, ik heb ze met plezier getest. Te veel schermovergangen die net een keer te vaak knipperen, te veel lag en af en toe een FC.
Yep..ken ik. Inderdaad een mooie mod MAAR uitsluitend voor CM9. Alle andere smaken vernagelt het je system.uiHaTe schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 02:06:
Kennen jullie Reloaded Mod al? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=153122
[ Voor 15% gewijzigd door silitek op 17-03-2012 10:20 ]
Verwijderd
Jep, al een tijdje draaien, echter alleen voor centered clock en transparancy (25%/50%).HaTe schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 02:06:
Kennen jullie Reloaded Mod al? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1531222
Dat werd mij ook precies zo verteld over Darknight. Misschien dat ik deze van de week nog eens probeer. Ik zie dat de downloadlinks nu down zijn.silitek schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 07:44:
[...]
Verkeerde keuze's. Als je AOKP milestone 4 van BHuvan goyal neemt b.v zul je merken dat soepel, snel, NO FC's, en stabiel al daar is. 100% Perfecte Rom bestaat niet maar deze, mits goed ingesteld (governors ect.) komt dicht in de buurt.
Wat betreftt Dark Knight ben ik het er niet mee eens. Dat is geen benadering van perfectie, wel heel aardig.Hoppa! schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:53:
[...]
Dat werd mij ook precies zo verteld over Darknight. Misschien dat ik deze van de week nog eens probeer. Ik zie dat de downloadlinks nu down zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Twinkie89 op 17-03-2012 15:07 ]
Heb ik ook altijd met die powersave optie. Leuk dat ie naar 2g gaat als ie screen off is, maar zodra je je telefoon dan wilt gebruiken moet je eerst weer wachten tot ie op 3g zit. Duurt mij te lang.Twinkie89 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:53:
edit:
Iemand die trouwens die power saver mode gebruikt? Ik heb geprobeerd bij screen off terug te schakelen naar 2G, maar als m'n scherm weer aan gaat duurt het veel te lang voor ik weer op 3G zit en fatsoenlijk kan internetten..
[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 18-03-2012 08:39 ]
Ziet er nice uit inderdaad, ga ik ook es ff proberen.silitek schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:36:
black_infinitum_AOKP_v5.3 op Blue Lightning 1.1.1..rom is al black gerelateerd zo dan maar helemaal.
Prima rom, overigens![]()
[afbeelding]
mooi!HaTe schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 02:06:
Kennen jullie Reloaded Mod al? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1531222
Zeer geniaal, extra instellingen voor CM9 betreft de statusbar. Je kan zelfs je statusbar aan de onderkant van je scherm zetten, waardoor je hem omhoog moet slepen ipv omlaag.
Ik heb de statusbar nu onderaan, aangezien ik bij bepaalde kleuren altijd de statusbalk zie, ookal is staat hij er niet (ingebrand in scherm).. Ga eens kijken of dat zo minder kan worden.
[afbeelding]
Verwijderd
Nou, de blauwe icons wil ik houden.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:54:
Dat gaat waarschijnlijk conflicteren met PerkaMOD. Of één of ander gebruiken, niet
beide tegelijk, met PerkaMOD kun je ook transparancy en een centered clock krijgen,
wat wil je precies? En als je het gaat doen, jou kennende hier in dit draadje en je wil
een blijvend werkende telefoon hebben, een Nandroid maken voordat je überhaupt
iets gaat doen.
Verwijderd
Maar... Als ik perka eroverheen flash krijg ik gewoon weer perka. Maar ik houd reloaded settings, waar ik niet aan ga klooien of course.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:24:
Je zult toch echt moeten kiezen, of je gaat problemen krijgen en krijgt
een corrupte systemui. Dus zou nu een afweging maken, lees alleen
maar problemen met deze mod en PerkaMOD samen, vanaf dag 1 al.
Verwijderd
Daar ben ik nog niet in thuis, even aan perka gevraagd of hij dat kan doen, dat doet hij in 10 minutenVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:53:
Je kunt wel gewoon zelf je systemui.apk aanpassen met de XML wijzigingen van PerkaMOD.
Gewoon even checken/vragen welke aanpassingen je nodig hebt voor het één of het ander,
dan gewoon zelf je eigen systemui.apk aanpassen (let op is wel een beetje lastig, je moet
met ICS apktool werken) en die in een lege update.zip trappen en flashen in CWM, dan kun
je naast je 'eigen' mod gewoon reloaded draaien.
[ Voor 4% gewijzigd door F.West98 op 17-03-2012 21:58 ]
Verwijderd
linkje toevallig?Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:05:
Had je ook al replied op XDA, die kun je het misschien beter vragen ja.
Al heeft Perka hele goede how-to's in zijn thread staan om het zelf mee
te doen, heb ik ook gebruikt.
[ Voor 15% gewijzigd door F.West98 op 17-03-2012 22:13 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq