Ben hier nieuw in dit topic maar heb wel een foto die de moeite waard is denk (hoop

) ik.
@ Get!em, vind het zelf een erg fijne foto om te bekijken, prachtige wolkenlucht en een lekker grasveld. Kijkt fijn weg.
@ Nismod, het is al gezegd door iedereen maar vind het roze niet zo heel erg super, moet wel een klein beetje natuurlijk overkomen is mijn mening.
@ Joor, de 2 foto vind ik erg leuk, enige wat jammer is dat er een soort van waas aanwezig lijkt in het middendeel van de foto waardoor het minder scherp lijkt allemaal. Verder wel leuke foto, idee is goed
@ Apojapo, Goede compositie, de 2e misschien wel wat donker maar vind het ook wel wat hebben zo dreigend.
@ Gimpy, vind de foto niet heel erg spannend om eerlijk te zijn met de grote boom zo in het midden
@ Amrani, Gave foto heerlijke kleurtjes, vind de slieten bewolking aan de bovenkant wel wat hebben in het geheel
@ Get!emVind de eerste foto wat te flets, de 2e aan de andere kant vind ik wel erg mooi door de diepere lagen die er in zitten, echter deze vallen niet heel erg op in eerste instantie door de vrij aanwezige voorgrond met dennenbomen
@ Gimpy, De eerste foto vind ik wel wat hebben ook al is het zo extreem lekker dieptegevoel doordat je zo meegenomen wordt over het water in de richting van de dreigende wolken. De 2e vind ik iets te, er is na mijn smaak te veel (fel) licht aanwezig en weinig diepte.
@ Amstel, Prachtige foto, vind het juist wel leuk dat het een afgesloten geheel is zodat ik lekker kan verkennen wat er allemaal gebeurd rondom het water. Fijne plaat!
En dan nu mijn eigen foto, even plaatje genomen hier in Friesland:
Heb op mijn blog (
http://erikvenneman.blogspot.com/2011/01/panorama.html) ook nog een panorama staan genomen vanaf de zelfde locatie, ben ik iets minder blij mee om heel eerlijk te zijn.. Ben benieuwd naar jullie meningen en verbeterpunten.